Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Bruins" atkal uzvar pārliecinoši, sērijā 2-2

Jānis Celmiņš

"Bruins" atkal uzvar pārliecinoši, sērijā 2-2
Tims Tomass atkal bija lielisks
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas, Stenlija kausa izcīņas finālsērijas ceturtajā spēlē pagājušajā naktī Bostonas „Bruins” savā laukumā atkal pārliecinoši, ar 4:0 pieveica Vankūveras „Canucks”, sērijā panākot neizšķirtu 2-2.

Ceturtās finālsērijas spēles likteni lielā mērā atkal izšķīra vārtsargu sniegums. Kamēr „Bruins” vārtos atkal lielisks bija Tims Tomass, „Canucks” vārtu vīram Roberto Luongo neveicās. Pirmais atvairīja visus 38 pretinieku metienus, otrais tikai 16 no 20 un pēc ceturto vārtu zaudējuma tika nomainīts ar Koriju Šnaideru.

Mača liktenis tika izšķirts jau spēles pirmajā pusē, kad Riks Peverlijs, Maikls Raiders un Breds Maršāns panāca jau 3:0 mājinieku labā. Trešā perioda ievadā mača pirmo vārtu guvējs Peverlijs guva vel vienus vārtus, pieliekot punktu šai spēlei.

Divas rezultatīvas piespēles šajā mačā Davids Krejči rēķinā. Veiksmīgais sniegums visa fināsērijas garumā viņam ļāvis kļūt par sesto komandas spēlētāj „Bruins” komandas vēsturē, kuram „play off” turnīrā izdevies gūt vismaz 10 vārtu un izdarīt tik pat rezultatīvu piespēļu (šobrīd jau pa 11).

Jau ziņots, ka pirmajās divās finālsērijas spēlēs savā laukumā uzvarēja „Canucks” komanda, bet Bostonā abus mačus ļoti pārliecinoši (8:1 un 4:0) uzvarējusi „Bruins” vienība. Finālsērijas piektā spēle naktī no piektdienas uz sestdienu risināsies Vankūverā.

Izmantotie resursi:
ESPN

  +7 [+] [-]

, 2011-06-09 08:05, pirms 13 gadiem
ej tu autor nošauties ar savu info papildināšanu, tad es labāk palasu citā portālā!

     [+] [-]

, 2011-06-09 08:11, pirms 13 gadiem
catcorpse rakstīja: ej tu autor nošauties ar savu info papildināšanu, tad es labāk palasu citā portālā!
piekrītu, bet nereāls prieks par Bostonu takā ir laiks pagaidīt pati spēle super

  +5 [+] [-]

, 2011-06-09 08:16, pirms 13 gadiem
Paldies dievam,man jau likās,kad bostona pakāsīs sērijā 4:0,bet nu tad lai tik tomass un visa bostona iet uz kausu!
Bostona vairāk ir pelnijusi!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 08:26, pirms 13 gadiem
Lindross rakstīja: Paldies dievam,man jau likās,kad bostona pakāsīs sērijā 4:0,bet nu tad lai tik tomass un visa bostona iet uz kausu!
Bostona vairāk ir pelnijusi!
To mēs redzēsim beigās, kurš būs pelnījis

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 08:29, pirms 13 gadiem
Bostonai jāuzvar arī Vankūverā - tur nav divu domu!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 08:29, pirms 13 gadiem
Tomass velk komandu tāpat kā Baruļins Atlant

     [+] [-]

, 2011-06-09 08:37, pirms 13 gadiem
Luongo nav savaa adaa! Vismaz nomainija uz Sneideru. Tas tiri labi nostaveja! Nakosaa macaa jalaiz vins no pasa sakuma!!!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-06-09 08:38, pirms 13 gadiem
Tomasam otra lieliska spēle pēc kārtas...

  +5 [+] [-]

, 2011-06-09 08:41, pirms 13 gadiem
spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam

     [+] [-]

, 2011-06-09 08:45, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam
Keslers nevis Kesels! Kesels spelee TORONTO !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 08:54, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam
njaa .. pēc video izskatās diezgan stūlbi no Tomasa puses!

P.S. atkal sāk kļūt redzama Luongo nestabilitāte.
Slēpts komentārs: Henrik_ Zetterberg

     [+] [-]

, 2011-06-09 08:58, pirms 13 gadiem
Erviins rakstīja: njaa .. pēc video izskatās diezgan stūlbi no Tomasa puses!

P.S. atkal sāk kļūt redzama Luongo nestabilitāte.
mjāa Longo šī divas spēlēs bija konkrēti sliktas jo viņš praktiski laida iekšā visu pēc kārtas, redzēsim vai viņš sāks mājas spēli vai arī dos piespiedu atpūtu viņam!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-09 09:02, pirms 13 gadiem
Vankuvera divās spēlēs tikai vienus vārtus iemetusi... diezgan bēdīgi...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 09:02, pirms 13 gadiem
Nebrīnīšos, ja Bostona nedabūs Stenlija kausu tikai tāpēc, ka pēdējā spēle viņiem būs izbraukumā Šajā sērijā mājas arēnas faktors ir vēl svarīgāks nekā parasti

     [+] [-]

, 2011-06-09 09:03, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam
Tam Tomasam laikam ar nerviem tā diezgan švaki

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 09:05, pirms 13 gadiem
nerevar rakstīja: Tam Tomasam laikam ar nerviem tā diezgan švaki
pagājušā spēlē spēka paņēmiens pret Sedīnu, tagad ;sitas pat baisi iedomāties kas būs nākamajā

  -4 [+] [-]

, 2011-06-09 09:07, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: beidz te ar savu pareizrakstibu tik agri nav speka tev pat atbildet jo speli skatijos pus nakti!!!!! taka atvaino skolotāj
nu jā, ja citas reizes kļūdas ir mazsvarīgas, tad šajā gadījumā tas daudz ko izšķir...
PS
Kopš tā netīrā spēka paņēmiena, es esmu par Bruins

     [+] [-]

, 2011-06-09 09:09, pirms 13 gadiem
vienīgais kas priecē no Bostonas puses ir ka Hortonam ar veselību viss būs kārtība šis video to apliecina!
NHL VideoCenter

  +2 [+] [-]

, 2011-06-09 09:15, pirms 13 gadiem
Tomas ir ritīgs mūris
Ja Bostona uzvar nākošajā spēlē,domāju ,ka viņi paņem arī Stenliju!
Un man galvenais ,lai interesenta sērija ,ceru uz septiņām spēlēm!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-09 09:15, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam
Tas jau nekas, ka Burovs iepriekšējās pāris epizodēs sita Tomasa nūju ārā. Tomas vienkārši parādīja, kas ir kas. Paskaties pēcspēles interviju ar Tomasu, viņš tur atklāti arī pasaka, ka viņam apnika tāda provocēšana.
Par tiesnešiem - pilnīgs konsekvences trūkums!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-09 09:18, pirms 13 gadiem
Sērijā 2-2 un nu jau svaru kausi par labu BOS, lai gan visas sezonas un playoff gaitā VAN bija līgas pirmais numurs manās acīs. Krejči monstrs, gribot negribot nākas atcerēties laiku, kad ar Karsumu par vietu sastāvā sitās... :/

     [+] [-]

, 2011-06-09 09:20, pirms 13 gadiem
Tu jau saproti , kā vārtsargiem besī , ka gar degun galu vnk pa priekshu vazaajaas Tā ir Vārtu prieksha , tur spēlētaji jāgrūsta un jāsit
Erviins rakstīja: njaa .. pēc video izskatās diezgan stūlbi no Tomasa puses!

P.S. atkal sāk kļūt redzama Luongo nestabilitāte.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 09:24, pirms 13 gadiem
grapes rakstīja: Tas jau nekas, ka Burovs iepriekšējās pāris epizodēs sita Tomasa nūju ārā. Tomas vienkārši parādīja, kas ir kas. Paskaties pēcspēles interviju ar Tomasu, viņš tur atklāti arī pasaka, ka viņam apnika tāda provocēšana.
Par tiesnešiem - pilnīgs konsekvences trūkums!
daudziem kas besī ārā, bet šajā gadījumā noraidīja spēlētaju kurš nesāka konfliktu, būtu normāls tiesnesis bijis būtu abiem palūdzis pamest laukumu, bet te tā čābīgi sanāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 09:40, pirms 13 gadiem
Un visiem Bostonas faniem jautājums vai šādi spēlēt ir jauki???
Vai šis nav kārtējais pierādījums ka Bostonas komandai šad tad ar nervien nav viss kārtībā un daudziem no šīs komandas
NHL VideoCenter

šitas ir slimi, sakāpis mazajam rookijam galva super talats i bio!!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-09 09:43, pirms 13 gadiem
tā turēt bostona ! sabradājiet vankuveru !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-09 10:05, pirms 13 gadiem
Lai tik Žuliēns pamēģina vēl par kaut ko čīkstēt. Tomasa rīcības bija vnk nožēlojama- sitiens no muguras+ pats ne par ko neatbild, jo ir vārtsargs. Varbūt viņš ir izcils vārtsargs, bet manu cieņu šis spēlētājs ir zaudējis. Pēc savas būtības šo gadījumu pat var salīdzināt ar bēdīgi slaveno Bertuzzi- Mūra atgadījumu, jo abās situācijās tas bija cheap shots, tik šoreiz par laimi bez traģiskām sekām. Neizprotu tiesnešu rīcību šajā gadījumā.
Līdz šai spēlei biju neitrāls, bet tagad nevēlos lai Stenlijs nonāktu tādu kretīnu rokās kā Tomass, Hara un Žuliēns.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-09 10:10, pirms 13 gadiem
edzinss rakstīja: Lai tik Žuliēns pamēģina vēl par kaut ko čīkstēt. Tomasa rīcības bija vnk nožēlojama- sitiens no muguras+ pats ne par ko neatbild, jo ir vārtsargs. Varbūt viņš ir izcils vārtsargs, bet manu cieņu šis spēlētājs ir zaudējis. Pēc savas būtības šo gadījumu pat var salīdzināt ar bēdīgi slaveno Bertuzzi- Mūra atgadījumu, jo abās situācijās tas bija cheap shots, tik šoreiz par laimi bez traģiskām sekām. Neizprotu tiesnešu rīcību šajā gadījumā.
Līdz šai spēlei biju neitrāls, bet tagad nevēlos lai Stenlijs nonāktu tādu kretīnu rokās kā Tomass, Hara un Žuliēns.
Vo vo , tur Thomas 2 spēļu Dskvalikaciju vaig

  -3 [+] [-]

, 2011-06-09 10:10, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Un visiem Bostonas faniem jautājums vai šādi spēlēt ir jauki???
Vai šis nav kārtējais pierādījums ka Bostonas komandai šad tad ar nervien nav viss kārtībā un daudziem no šīs komandas
NHL VideoCenter

šitas ir slimi, sakāpis mazajam rookijam galva super talats i bio!!!!
+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-06-09 10:14, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Bruins vispār ir kretīnu komanda tapēc labāk lai Stenliju izcīna Canucks. Arī šoreiz viņi nespēlēja slikti un arī meta divreiz vairāk pa vārtiem nekā pretinieki, bet veiksme acīmredzami bija Bruins pusē
un vēl arī tas ka spēlēja mājas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 10:36, pirms 13 gadiem
Jūs vispār video apskatījāties? Tomass neko tur nesāka, sāka tas muģila uzbrucējs, kas mēģināja izsist nūju. Pareizi visu izdarīja Tomass, ja pajoliņi paši nejēdz iemest un izmisumā sāk uzbrukt vārtsargam, tas ir vienkārši nožēlojami, un tādi ir jāsit un jādzen no laukuma. Kas arī tika izdarīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-09 10:40, pirms 13 gadiem
Izcila spēle! Ceru ka labākais vel tikai būs))
P.s pasakiet lūdzu kas tas par komentatoru NHL VideoCenter,414&navid=sb:highlights

  -1 [+] [-]

, 2011-06-09 10:41, pirms 13 gadiem
Tie kas skatijas speli zina ka vartos nostaveja Luongo, bet vankuvera tiesam izskatijas nekadi. Eddy ja tu speletu gan jau vnk slidotu pa laukumu un gaidiitu kad notiks briinums un ripa pati ieslides vartos... Meginajums vismaz kkada veida izstumt no lidzsvara Tomasu.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-09 10:42, pirms 13 gadiem
Vispār Bostona izskatās simpātiskāk, tikai nevaru iedomāties primātu #33 paceļam kausu.

     [+] [-]

, 2011-06-09 10:53, pirms 13 gadiem
Luongo - 12 caurumi 2 spēlēs= kaut kas neredzēts !!! Aaron Rome notraumējot Hortonu 3.spēlē, izdarīja lāča pakalpojumu savai komandai - Lācis ir pamodies un ļoti dusmīgs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 11:11, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Vispār Bostona izskatās simpātiskāk, tikai nevaru iedomāties primātu #33 paceļam kausu.
Gluži manas domas par numuru 33. Lai gan es priecājos, ka Bostona izlīdzināja sēriju, jo tas visu padara tikai interesantāku. Joprojām ceru, ka Vankūvera dabūs kausu, lai gan šīs pēdējās divas spēles bija traģiskas, nekas tomēr vēl nav beidzies. Abām komandām atliek uzvarēt vēl 2 spēles, un kauss būs rokās. Tas būs īsts karš.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 11:24, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Vispār Bostona izskatās simpātiskāk, tikai nevaru iedomāties primātu #33 paceļam kausu.
Nu Tu jau pilnīgi špiko manas domas un manu rakstīto...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 11:25, pirms 13 gadiem
Nabaga kanuki, visi viņus sit un dauza, visi provocē , kā tādus mazos baltos nevainīgos jēriņus.Es taisni vai apraudājos.
Prezedenta trofejas ieguvēji pēdējās divās spēlēs ir sliktāki nekā Rīgas Dinamo pret Lokomotīvi.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-09 11:26, pirms 13 gadiem
Domāju, ka Tomass varētu pat Play-off MVP dabūt, ja šitā turpinās sargāt!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-09 11:27, pirms 13 gadiem
Mila tauta Hara ari ir cilveks, nesaprotu kapec jus ta izsakaties par vinu.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-09 11:31, pirms 13 gadiem
Bruins atkoduši Canucks!?

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 11:32, pirms 13 gadiem
Nu wtf? Kas notiek!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-09 12:23, pirms 13 gadiem
[quote edzinss]
Lai tik Žuliēns pamēģina vēl par kaut ko čīkstēt. Tomasa rīcības bija vnk nožēlojama- sitiens no muguras+ pats ne par ko neatbild, jo ir vārtsargs. Varbūt viņš ir izcils vārtsargs, bet manu cieņu šis spēlētājs ir zaudējis. Pēc savas būtības šo gadījumu pat var salīdzināt ar bēdīgi slaveno Bertuzzi- Mūra atgadījumu, jo abās situācijās tas bija cheap shots, tik šoreiz par laimi bez traģiskām sekām. Neizprotu tiesnešu rīcību šajā gadījumā.
Līdz šai spēlei biju neitrāls, bet tagad nevēlos lai Stenlijs nonāktu tādu kretīnu rokās kā Tomass, Hara un Žuliēns.
[/qui
Vai, kaads tu esi engeliitis! Bez nevienas vainas! Redzeetu kaa tu speeleetu SC finaalaa! Atradies te tiesaataajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 12:51, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Un visiem Bostonas faniem jautājums vai šādi spēlēt ir jauki???
Vai šis nav kārtējais pierādījums ka Bostonas komandai šad tad ar nervien nav viss kārtībā un daudziem no šīs komandas
NHL VideoCenter

šitas ir slimi, sakāpis mazajam rookijam galva super talats i bio!!!!
Šis video, NHL lapā to skatoties, nedaudz izraisīja smaidu.
Bet runājot par to epizodi, par ko tu teici, ka vankūverietis nesāka konfliktu - viņš pat pirms tās epizodes mēģināja Tomasam izsist nūju, tas tajā video ir redzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:29, pirms 13 gadiem
Spēli neredzēju, bet izskatās ka Tomass atkal spēlēja kā Dievs. Ja viņš tā turpinās tad kanakiem variantu ir maz ja vispār ir.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:29, pirms 13 gadiem
nerevar rakstīja: Tam Tomasam laikam ar nerviem tā diezgan švaki
Viss viņam ar nerviem kārtībā. Nucks viņam neskaitāmas reizes sita ar nūju, un Burovza izgājiens bija pēdējā pilīte. Tas, ka viņš nenoturējās pēc 6-7 reizēm, kad viņam iesit ar nūju, nenozīmē, ka viņam ar nerviem nav kaut kas kārtībā. Pēc tam, kad tiesneši un Zeidenbergs iejaucās, Tomass ļoti mierīgi varēja noiet malā. Tici man, Tomasam nervi ir stiprā puse. Vankūvera visu sēriju cenšas Tomasam krist uz nerviem, bet viņiem galīgi nesanāk.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:32, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nabaga kanuki, visi viņus sit un dauza, visi provocē , kā tādus mazos baltos nevainīgos jēriņus.Es taisni vai apraudājos.
Prezedenta trofejas ieguvēji pēdējās divās spēlēs ir sliktāki nekā Rīgas Dinamo pret Lokomotīvi.
Manuprāt, Hamhjūza trauma un Luongo nestabilitāte ir nozīmīgākie faktori.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:33, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Čara vien jau ko vērts... kā gan lai aizmirst to gadījumu ar Ivanānu. tā var izdarīt tikai nelietis

Njā tas bija rupji, nebrīnos ka dažiem var kretinēt bruins.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:35, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Viss viņam ar nerviem kārtībā. Nucks viņam neskaitāmas reizes sita ar nūju, un Burovza izgājiens bija pēdējā pilīte. Tas, ka viņš nenoturējās pēc 6-7 reizēm, kad viņam iesit ar nūju, nenozīmē, ka viņam ar nerviem nav kaut kas kārtībā. Pēc tam, kad tiesneši un Zeidenbergs iejaucās, Tomass ļoti mierīgi varēja noiet malā. Tici man, Tomasam nervi ir stiprā puse. Vankūvera visu sēriju cenšas Tomasam krist uz nerviem, bet viņiem galīgi nesanāk.
Nu kā var būt vāji nervi ja šitā spēlē stenlija kausa finālā, bet piekrītu, ka Vankūverieši tajā gadījumā ar nebija bez vainas.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 13:39, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Atkal kanādiešiem būs skābie ģimji, bet NHL finālam jau nav nozīmes, visu izšķir Olimpiskās spēles !
Nepārspīlē, liela daļa Kanādas komandu ienīst tos pašu kanakus. Ja vien otrā pusē nestāvētu Bostona, pret ko atsevišķām komandām ir milzīgs naids, tad kanādieši vairāk fanotu par ne-kanādas komandu.

Pie tam, vairāk kanādiešu ir Bostonaas sastāvā. Tas ir NHL, tur nav tik izteikts ''savas valsts komandas'' princips.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:42, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nepārspīlē, liela daļa Kanādas komandu ienīst tos pašu kanakus. Ja vien otrā pusē nestāvētu Bostona, pret ko atsevišķām komandām ir milzīgs naids, tad kanādieši vairāk fanotu par ne-kanādas komandu.

Pie tam, vairāk kanādiešu ir Bostonaas sastāvā. Tas ir NHL, tur nav tik izteikts ''savas valsts komandas'' princips.
Nu labi liela daļa kanādiešu tāpat cer uz kādas Kanādas komandas uzvaru, bet ja finālā būtu Maple leafs vai habs, tad atbalstītāju visā Kanādā būtu vairāk.

     [+] [-]

, 2011-06-09 13:47, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu kā var būt vāji nervi ja šitā spēlē stenlija kausa finālā, bet piekrītu, ka Vankūverieši tajā gadījumā ar nebija bez vainas.
[/quote]
Nu kā var būt vāji nervi ja šitā spēlē stenlija kausa finālā, bet piekrītu, ka Vankūverieši tajā gadījumā ar nebija bez vainas.
Nesapratu - pirmajā komentāra daļā Tu apgalvo, ka ir vāji nervi vai ka ir stipri nervi? Katrā gadījumā fināli jau nu ir tā vieta (laiks?), kad ir milzīga nervu spriedze, un viss notiek vēl saasinātāk. Paskaties kā Lapjērs, Keslers uc kanaki skrien virsū Tomasam (visā finālsērijā), tad ir pilnīgi saprotama Tomasa rīcība gan pret Burovzu, gan pret Sedīnu 3. spēlē (tas bija smieklīgi ). Īstenībā apbrīnoju Tomasu, kurš tik daudzas reizes ir noturējies nepalaižot rokas.

Pirms finālsērijas nedaudz vairāk gribēju lai uzvar Bosstona, bet pa lielam biju neitrāls. Tagad jau tiešām gribu lai uzvar Bostona, jo Vankūvera pārāk maz nodarbojas ar hokeja spēlēšanu, un izskatās ka ir apguvuši aktiera kursus. Cepuri nost Bostonai, kuru spēle man tiešām piesaista vairāk.

Un esmu priecīgs, ka Ducks aizmainīja Lapjēru. Šis krīt zemē un skatās uz tiesnesi katrā 2. epizodē

Un par tavu otru komentāru - ja Habs būtu finālā tad TML būtu par jebkuru komandu kas nāk pretī, un tāpat būtu arī ar Habs, Sens uc. Tā jau bija 07, kad Ducks spēlēja pret Senators. TML viņus tā ienīst, ka lielākā daļa fanu bija paar Senators zaudējumu un Ducks uzvaru. Otra daļa TML fanu vnk bija neitrāli.

     [+] [-]

, 2011-06-09 14:00, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu kā var būt vāji nervi ja šitā spēlē stenlija kausa finālā, bet piekrītu, ka Vankūverieši tajā gadījumā ar nebija bez vainas.
[/quote]
Nesapratu - pirmajā komentāra daļā Tu apgalvo, ka ir vāji nervi vai ka ir stipri nervi? Katrā gadījumā fināli jau nu ir tā vieta (laiks?), kad ir milzīga nervu spriedze, un viss notiek vēl saasinātāk. Paskaties kā Lapjērs, Keslers uc kanaki skrien virsū Tomasam (visā finālsērijā), tad ir pilnīgi saprotama Tomasa rīcība gan pret Burovzu, gan pret Sedīnu 3. spēlē (tas bija smieklīgi ). Īstenībā apbrīnoju Tomasu, kurš tik daudzas reizes ir noturējies nepalaižot rokas.

Pirms finālsērijas nedaudz vairāk gribēju lai uzvar Bosstona, bet pa lielam biju neitrāls. Tagad jau tiešām gribu lai uzvar Bostona, jo Vankūvera pārāk maz nodarbojas ar hokeja spēlēšanu, un izskatās ka ir apguvuši aktiera kursus. Cepuri nost Bostonai, kuru spēle man tiešām piesaista vairāk.

Un esmu priecīgs, ka Ducks aizmainīja Lapjēru. Šis krīt zemē un skatās uz tiesnesi katrā 2. epizodē

Un par tavu otru komentāru - ja Habs būtu finālā tad TML būtu par jebkuru komandu kas nāk pretī, un tāpat būtu arī ar Habs, Sens uc. Tā jau bija 07, kad Ducks spēlēja pret Senators. TML viņus tā ienīst, ka lielākā daļa fanu bija paar Senators zaudējumu un Ducks uzvaru. Otra daļa TML fanu vnk bija neitrāli.
Man šķiet, ka tur bija domāts - diez vai viņam ir vāji nervi, ja viņš finālā spēlē tik pārliecinoši.

     [+] [-]

, 2011-06-09 14:02, pirms 13 gadiem
Tā arī ir, NHL nespēlē nacionālā izlase, tāpēc katrs fano par savējiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 14:04, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Viss viņam ar nerviem kārtībā. Nucks viņam neskaitāmas reizes sita ar nūju, un Burovza izgājiens bija pēdējā pilīte. Tas, ka viņš nenoturējās pēc 6-7 reizēm, kad viņam iesit ar nūju, nenozīmē, ka viņam ar nerviem nav kaut kas kārtībā. Pēc tam, kad tiesneši un Zeidenbergs iejaucās, Tomass ļoti mierīgi varēja noiet malā. Tici man, Tomasam nervi ir stiprā puse. Vankūvera visu sēriju cenšas Tomasam krist uz nerviem, bet viņiem galīgi nesanāk.
Es arī apbrīnoju Tomasa nervus Es vispār hokeju laikam nevarētu spēlēt nervu dēļ, jo pārāk ātri vienmēr zaudēju savaldību un es Tomasa vietā būtu jau pusi no pretinieku komandas izslēgusi, ja mani visu laiku aiztiktu vai kaitinātu

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 14:22, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es arī apbrīnoju Tomasa nervus Es vispār hokeju laikam nevarētu spēlēt nervu dēļ, jo pārāk ātri vienmēr zaudēju savaldību un es Tomasa vietā būtu jau pusi no pretinieku komandas izslēgusi, ja mani visu laiku aiztiktu vai kaitinātu
Tādā gadījumā Vankūvera būtu ieguvusi ko gribēja - novērsusi Tavas domas no primārā uzdevuma pildīšanas.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 14:28, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tādā gadījumā Vankūvera būtu ieguvusi ko gribēja - novērsusi Tavas domas no primārā uzdevuma pildīšanas.

Tāpēc jau es saku, ka nevarētu spēlēt hokeju, it īpaši kā vārtsargs

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 14:51, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Tāpēc jau es saku, ka nevarētu spēlēt hokeju, it īpaši kā vārtsargs
Vari pievērsties boksam varbūt.

     [+] [-]

, 2011-06-09 15:18, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Vari pievērsties boksam varbūt.
Jā, kā tad! Tā tik vēl trūka.
Bērnībā es ar puišiem un dažām draudzenēm pagalmā vienmēr futbolu spēlējām un mani nekad nelaida laukumā, jo es vienmēr visiem tikai maisījos pa kājām. Tāpēc es parasti stāvēju vārtos. Man ar to pietika

     [+] [-]

, 2011-06-09 15:39, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, kā tad! Tā tik vēl trūka.
Bērnībā es ar puišiem un dažām draudzenēm pagalmā vienmēr futbolu spēlējām un mani nekad nelaida laukumā, jo es vienmēr visiem tikai maisījos pa kājām. Tāpēc es parasti stāvēju vārtos. Man ar to pietika
Futbolā jau arī emocijas jāsavalda
Tev vajag tādu sporta veidu, kur var izlikt visas emocijas

     [+] [-]

, 2011-06-09 15:45, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Futbolā jau arī emocijas jāsavalda
Tev vajag tādu sporta veidu, kur var izlikt visas emocijas
Jā, vajag, bet toreiz bērnībā vēl nebija tik traki
Bet vispār es emocijas varu arī citos veidos izlikt. Man nav obligāti sports vajadzīgs. Bet šitik karstā laikā tā vien gribētos uz ledus pavāļāties

     [+] [-]

, 2011-06-09 15:50, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, vajag, bet toreiz bērnībā vēl nebija tik traki
Bet vispār es emocijas varu arī citos veidos izlikt. Man nav obligāti sports vajadzīgs. Bet šitik karstā laikā tā vien gribētos uz ledus pavāļāties
Varbut pavalajamies kopa? (devil)

     [+] [-]

, 2011-06-09 16:06, pirms 13 gadiem
jāāāāā, prieks par Tomassu un visu Bostonu! malači!!
drīz ņemam kausu un beidzam sēriju

     [+] [-]

, 2011-06-09 16:10, pirms 13 gadiem
Marcela81 rakstīja: jāāāāā, prieks par Tomassu un visu Bostonu! malači!!
drīz ņemam kausu un beidzam sēriju
Nomierinies. Vēl nekas nav beidzies. Tad jau redzēs kā būs

     [+] [-]

, 2011-06-09 16:39, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, vajag, bet toreiz bērnībā vēl nebija tik traki
Bet vispār es emocijas varu arī citos veidos izlikt. Man nav obligāti sports vajadzīgs. Bet šitik karstā laikā tā vien gribētos uz ledus pavāļāties
Taisnība taisnība par to izlikšanu. Un, jā, es arī tagad labprāt paslidinātos pa kādu ledus virsmu. Tas, godīgi sakot, būtu tieši laikā. Speciāli kristu zemē

     [+] [-]

, 2011-06-09 17:23, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: spēle bija mazāk asa nekā iepriekšējā, brāļukām Sedīniem jāsaņemas un jāsāk spēlēt savā stilā un tad jau viss būs super!
Par Tomasu runāju driz jau viņš sāks ripas atsist jau pie centra līnijas, nepatik ka jau pa pus laukumu braukā ārā, un tiesnešu lēmums arī brīžiem neizprotami, pašā beigās Tomas sapsihojās un iesita ta konkreti Borovsam, viņš atbildēja un par to dabūja līdz spēlēs beigām! kur loģika!??
NHL VideoCenter
vismaz Kesels pēc tam ievilka lācītim Charam
Jā, Sediniem jāturpina sava spēle Henrikam jau vien astotā spēle bez vārtiem Lai gan Canucks pirmā maiņa ir lieliska, viņu shifti ir lieliski, bet spēle viņiem neiet.
Liels prieks par Peverly, džekam lieliska spēle un ļoti patīk Marchand, skrien, sit, nedaudz netīra spēle, bet īsts PO zvērs, lai gan viņam tikai pirmie PO
Go Bears

     [+] [-]

, 2011-06-09 17:57, pirms 13 gadiem
Bostonai jāuzvar Vankūverā!!!

     [+] [-]

, 2011-06-09 19:52, pirms 13 gadiem
Hokējā, pieliekties zemāk par jostu , ja uz tevi iet ar spēka paņēmienu -skaitās pilnīgs pazors! Merčands parādīja savu īsto seju!
Henrik_ Zetterberg rakstīja: Un visiem Bostonas faniem jautājums vai šādi spēlēt ir jauki???
Vai šis nav kārtējais pierādījums ka Bostonas komandai šad tad ar nervien nav viss kārtībā un daudziem no šīs komandas
NHL VideoCenter

šitas ir slimi, sakāpis mazajam rookijam galva super talats i bio!!!!

     [+] [-]

, 2011-06-09 20:44, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nabaga kanuki, visi viņus sit un dauza, visi provocē , kā tādus mazos baltos nevainīgos jēriņus.Es taisni vai apraudājos.
Prezedenta trofejas ieguvēji pēdējās divās spēlēs ir sliktāki nekā Rīgas Dinamo pret Lokomotīvi.
Viņi pēdējās divās spēlēs laikam aizmirsuši kas ir hokejs, jo rāda nožēlojamu sniegumu

     [+] [-]

, 2011-06-09 20:54, pirms 13 gadiem
vansboards rakstīja: Jā, Sediniem jāturpina sava spēle Henrikam jau vien astotā spēle bez vārtiem Lai gan Canucks pirmā maiņa ir lieliska, viņu shifti ir lieliski, bet spēle viņiem neiet.
Liels prieks par Peverly, džekam lieliska spēle un ļoti patīk Marchand, skrien, sit, nedaudz netīra spēle, bet īsts PO zvērs, lai gan viņam tikai pirmie PO
Go Bears
šito video redzēji par savu varoni Marchand???
NHL VideoCenter
puišelis nekas vairak, nebrinas ka nakamajā spēlē kāds no Vankuveras džekiem mazo nazi neizlīmē, tad atkal varēsies cepties ka ne pa ķeksi izpildīja spēka paņēmienus, pa šidādiem jokiem pa bieti liek un vajag ar!

     [+] [-]

, 2011-06-09 20:55, pirms 13 gadiem
special agent ozo rakstīja: Hokējā, pieliekties zemāk par jostu , ja uz tevi iet ar spēka paņēmienu -skaitās pilnīgs pazors! Merčands parādīja savu īsto seju!
da lupata viņš ir, ceru ka vēl paspēs nākamajā spēlē paraudāt uz ledus!