Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis nosūtīts uz AHL

Krišs Upenieks

Gudļevskis nosūtīts uz AHL
Kristers Gudļevskis
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Tampabejas ''Lightning'' viceprezidents un ģenerālmenedžeris Stīvs Aizermans nosaucis to sportistu vārdus, kuri sezonu sāks Amerikas hokeja līgā (AHL). Starp viņiem arī Latvijas vārtsargs Kristers Gudļevskis.

Sportacentrs.com šorīt jau ziņoja, ka Kristeram Gudļevskim gaidāmo sezonu NHL uzsākt, visticamāk, neizdosies, bet vakarā to oficiāli apstiprinājis Tampabejas ''Lightning'' ģenerālmenedžeris Stīvs Aizermans, iekļaujot Gudļevski starp tiem četriem hokejistiem, kuri nosūtīti uz Sirakjūzas ''Crunch''.

''Lightning'' pamatvārtsargs arī šajā sezonā būs pieredzējušais Bens Bišops, bet aktuāla bija otrā vārtsarga pozīcija. Iepriekšējās sezonās itin pārliecinoši sevi bija pierādījis Krievijas vārtsargs Andrejs Vasiļevskis, bet 21 gadus vecais sportists starpsezonā vēl nav pilnībā atguvies pēc piedzīvotām veselības problēmām un laukumā atgriezīsies tikai oktobra gaitā. Septembra sākumā Andrejam tika veikta asinsvadu operācija.

Tas nozīmēja, ka kādam šī vieta aiz Bišopa muguras būs jāieņem, taču ar domu - drīzumā atgriezīsies Vasiļevskis un tajā brīdī vārtsargam, visticamāk, tāpat nāktos doties uz AHL. Gudļevskim par konkurentu kļuva divus gadus vecākais Kevins Pulēns, kuram arī lielas pieredzes NHL līdz šim nav. Cīņā par īslaicīgu vietu aiz Bišopa par labu Pulēnam runāja fakts, ka viņš nav iekļauts neaizsargāto spēlētāju sarakstā. Tas arī piepildījies, un Pulēns paliks Tampabeja, savukārt latvietis dosies uz Sirakjūzu.

"Lightning" hokejisti jaunās sezonas pirmo maču aizvadīs naktī uz piektdienu, kad savā laukumā uzņems Filadelfijas "Flyers" komandu, bet ''Crunch'' pirmā spēle paredzēta 11. oktobrī viesos pulksten 2:35 pēc Latvijas laika pret ''Phantoms''.

Izmantotie resursi:
Lightning assign four to Syracuse Crunch -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:21, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL komandas, šādos gadījumos, kad ir nepieciešamība pēc otrā numura, nekad vērtīgos kadrus nesūta uz AHL, lai "būtu spēļu prakse, jo sildīt beņķi ir neforši" un vietā citus neņem.

Acīmredzot Aizermanam ir pamatīgas šaubas par to vai Gudļevskis var būt NHL vārtsargs un tāpēc labāk paņēma tādu (truklāt, tas jau bija otrais, kur mērīja otrā numura vietai "no malas"), kurš ir stabils un zināms.

Kristeram šī sezona ir ĻOTI svarīga, lai parādītu, ka viņš var spēlēt galvenokārt stabili. Nākamvasar viņam tāpat līgums ir jāslēdz... un tur jau var sanākt visādi (ko viņam vēl kā RFA piedāvās).
Piedod, bet tu kļūdies. tu maz domā līdzi kādreiz kad raksti?
NHL nesūta vērtīgus kadrus uz AHL?? Kā ar Anaheimas Gibsonu, Edmontonas Skrivensu vai Vinipegas Hellebuyck ?

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:21, pirms 9 gadiem
Un es, goda vārds, nezinu, par kādu nobriešanu tu runā pēc 25 gadiem hokeja sakarā, jo te nav ne bokss, ne smagatlētika. Aerobiskā kapacitāte (VO2 max), reakcijas laiks un lokanība būs krietni svarīgākas īpašības hokeja vārtsargam un visi šie rādītāji regresē jau pēc 25 gadu vecuma sasniegšanas.

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:22, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Nedomāju, ka Gudļevskim gaidāms kāds kāpums karjerā. Vismaz spēles ziņā, šaubos vai šis mainīsies. Tomēr 23 gadi, un vienīgais ar ko izcēlies - spēlē pret Kanādu 2014 gada olimpiādē. Visu pārējo laiku - nekas vairāk, kā viduvējība. Iespējams, kādā vājākā NHL klubā šis varētu nostiprināties, bet Tampā - vissticamāk, ka nē.
Tam es 100% piekritu, Tampa vins netiks par stabilu otro numuru, nerunajot pat par Nr.1, tikai muzigi tresais caurumu lapitajs, jamaina klubs un ar steigu, jo laiks nestav uz vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 21:25, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Varbūt 30 gados spēles lasīšana un izjušana, maniere ir nostabilizējusies, taču nedomāju, ka vārtsargs var savas labākās spēles aizvadīt 30 gadu vecumā..Protams, ir redzēti arī izņēmumi..bet parasti gan tā nav. Vismaz cik es esmu pavērojis..
Brodērs savu pirmo Vezinu izcīnīja 31 gada vecumā, Hašeks - 29 un arī statistiski šīs viņiem bija labākās sezonas (šīs un ap šo vecumu).
Irbe savas patiešām labās sezonas aizvadīja ierodoties Karolīnā, bet tas jau bija 32 gadu vecumā. Masaļska TOP spēle Latvijas izlasē sākās ap 29 gadu vecumu utt.

Un šo sarakstu var ilgi un dikti turpināt, es paņēmu tik tādus tautai ļoti labi zināmus kadrus.

Spēlēt TOP līmenī un būt karjeras pīķī ir dažādas lietas. Daudzi visu karjeru nospēlē TOP līmenī, bet pīķis viņiem ir pāris sezonas.

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:28, pirms 9 gadiem
gurkis18 rakstīja: Piedod, bet tu kļūdies. tu maz domā līdzi kādreiz kad raksti?
NHL nesūta vērtīgus kadrus uz AHL?? Kā ar Anaheimas Gibsonu, Edmontonas Skrivensu vai Vinipegas Hellebuyck ?
A tu kādreiz arī izlasi to kas pierakstīts? Ja nē, tad otrreiz pierakstīšu - gadījumos, ka ir nepieciešamība pēc otrā numura, kad kāds no lielās komandas spēlētājiem ir traumējies, bet nometnē ir vērtīgs kadrs, viņu nesūtīs uz AHL un nemeklēs pa veiveriem citus kadrus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:32, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Un es, goda vārds, nezinu, par kādu nobriešanu tu runā pēc 25 gadiem hokeja sakarā, jo te nav ne bokss, ne smagatlētika. Aerobiskā kapacitāte (VO2 max), reakcijas laiks un lokanība būs krietni svarīgākas īpašības hokeja vārtsargam un visi šie rādītāji regresē jau pēc 25 gadu vecuma sasniegšanas.
Ar vienu piebildi - nevajag piemērot parasto, nesportojošo cilvēku reālijas (un absolūtais vairākums šāda veida pētījumu arī tiek veikti uz statistiski viduvējiem cilvēkiem) uz Elites līmeņa PRO atlētiem.

Turklāt, visi tavi trenējamie parametri arī tiek uzturēti konkrētā līmenī (ar neuztrenējamajiem ir citādāk, protams), kā arī ir daudzi faktori, kas nav izmērāmi, taču apzīmējas ar vārdu "pieredze", kas ir gan spēles lasīšana, gan situācijas paredzēšana, gan pozīcijas izvēle utt.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-06 21:33, pirms 9 gadiem
golsss rakstīja: Veerts piemineet leggendaaro Latvijas hokejistu S.Ozolinnu. Vinna labaakie gadi bija RiigasDinamo.
johaidii, pilniigs jampampinjs Duraks

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 21:33, pirms 9 gadiem
golsss rakstīja: Veerts piemineet leggendaaro Latvijas hokejistu S.Ozolinnu. Vinna labaakie gadi bija RiigasDinamo.
Pilnīgi un nemaz nē. Tie ir gadi, kurus tagadējā komentētāju paaudze atceras vislabāk, jo bija iespēja viņu redzēt spēlējam klātienē. Tomēr NHL viņš bija pilnīgi cits hokejists (un, iespējams, ka arī labāks).

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:34, pirms 9 gadiem
Gudijam jau "pīķis" esot pienācis, cik var saprast. Jāgaida kad "kreics" uzkritīs...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 21:36, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pilnīgi un nemaz nē. Tie ir gadi, kurus tagadējā komentētāju paaudze atceras vislabāk, jo bija iespēja viņu redzēt spēlējam klātienē. Tomēr NHL viņš bija pilnīgi cits hokejists (un, iespējams, ka arī labāks).
NHL spēlējot- viņš visu komandu varēja apslidot un iemest vārtus, kā te vispār var salīdzināt

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:36, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brodērs savu pirmo Vezinu izcīnīja 31 gada vecumā, Hašeks - 29 un arī statistiski šīs viņiem bija labākās sezonas (šīs un ap šo vecumu).
Irbe savas patiešām labās sezonas aizvadīja ierodoties Karolīnā, bet tas jau bija 32 gadu vecumā. Masaļska TOP spēle Latvijas izlasē sākās ap 29 gadu vecumu utt.

Un šo sarakstu var ilgi un dikti turpināt, es paņēmu tik tādus tautai ļoti labi zināmus kadrus.

Spēlēt TOP līmenī un būt karjeras pīķī ir dažādas lietas. Daudzi visu karjeru nospēlē TOP līmenī, bet pīķis viņiem ir pāris sezonas.
Tie ir 3 vārtsargi. Statistiska analīze nav atsevišķu piemēru ņemšana, bet visu NHL vārtsargu snieguma apskatīšana un vidējo rādītāju izvilkšana no ļoti daudziem datu punktiem.

Vai Gudļevskis var spēlēt Stenlija kausa finālā 32 gadu vecumā? Jā. Vai viņam tobrīd būs snieguma pīķis? Iespējams, taču varbūtība tam ir ļoti niecīga.

Ja mēs kaut ko prognozējam un gribam to darīt objektīvi, tad jāatzīst, ka Gudļevska sniegums šobrīd visdrīzāk jau ir tuvu maksimumam. Ja projicējam sniegumu nākotnē, tad visdrīzāk tas būtiski neprogresēs. Ja savukārt būs nopietns progress (uz ko mēs visi ceram), tas būs izņēmums un novirze no normas.

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Gudijam jau "pīķis" esot pienācis, cik var saprast. Jāgaida kad "kreics" uzkritīs...
Galvenais, lai vienā kādā momentā nepienāk atziņa, ka ir "perebors".

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:41, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tu kādreiz arī izlasi to kas pierakstīts? Ja nē, tad otrreiz pierakstīšu - gadījumos, ka ir nepieciešamība pēc otrā numura, kad kāds no lielās komandas spēlētājiem ir traumējies, bet nometnē ir vērtīgs kadrs, viņu nesūtīs uz AHL un nemeklēs pa veiveriem citus kadrus.
Ok piekritīšu, bet vienalga tad kā eksperts izskaidro man Gibsona un Skrivensa situāciju. Gibsons ir sliktāks par Hudobinu? Skrivens par Talbotu, domāju ka jā ben nejau par Nilssonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:47, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tie ir 3 vārtsargi. Statistiska analīze nav atsevišķu piemēru ņemšana, bet visu NHL vārtsargu snieguma apskatīšana un vidējo rādītāju izvilkšana no ļoti daudziem datu punktiem.

Vai Gudļevskis var spēlēt Stenlija kausa finālā 32 gadu vecumā? Jā. Vai viņam tobrīd būs snieguma pīķis? Iespējams, taču varbūtība tam ir ļoti niecīga.

Ja mēs kaut ko prognozējam un gribam to darīt objektīvi, tad jāatzīst, ka Gudļevska sniegums šobrīd visdrīzāk jau ir tuvu maksimumam. Ja projicējam sniegumu nākotnē, tad visdrīzāk tas būtiski neprogresēs. Ja savukārt būs nopietns progress (uz ko mēs visi ceram), tas būs izņēmums un novirze no normas.
Īstenībā 4, bet nu tas tā.

Ja mēs gribam prognozēt viņa progresu un pārējās lietas, turklāt, darot to objektīvi, tad vajag ņemt salīdzināmus datus, proti, paņemt Gudļevski, "noskenēt" viņu, liekot darīt 10001 vingrinājumu un pēc tam katru gadu atkārtot šo procedūru, salīdzinot ar viņa sniegumu spēlēs.

Jo fiziskās formas un spēles augstākie punkti var arī nesakrist.

Un par to statistiku, lieliem datu masīviem utt., tad viens tāds sīks izvilkums: pašlaik NHL komandās vecumā 27+ (kas pēc šeit rakstošo domām jau ir regresa laiks) ir 47 vārtsargi. No nosacīti 60 vārtsargiem, 47 ir jau "norietā" (78%). Laikam jau NHL ir duraciņu čempionāts, ja jau nezina, kad tad ir labākais vārtsargu vecums.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 21:47, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kas tev liek domāt, ka tas ir pīķis?
Viņam viss vēl ir priekšā.

Tas pats Praiss NHL kā pirmais numurs sāka spēlēt 20 gadu vecumā (līdzīgā līmenī kā Vasiļevskis), taču savu labāko un stabilāko spēli rāda jau tuvāk 30 gadu atzīmei.
Pārākā dominance jau no 16 gadu vecuma- liecina, ka viņam drīz jāsāk parādīties arī pīķa vecumam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 21:53, pirms 9 gadiem
gurkis18 rakstīja: Ok piekritīšu, bet vienalga tad kā eksperts izskaidro man Gibsona un Skrivensa situāciju. Gibsons ir sliktāks par Hudobinu? Skrivens par Talbotu, domāju ka jā ben nejau par Nilssonu.
Nilsons ir šīs pirmssezonas labākais vārtsargs, jo neielaida NEVIENU golu. Skrivenss vienkārši ir liels vārtsargs, kurš izmanto savu laukumu, bet NHL ar to ir daudz par maz.

Anaheimā - ir pirmais numurs, ir otrais. Trešajam vietas nav. Gibsons pēc spēles ir pirmais numurs un viņu tagad lauzt un taisīt kā otro nav jēgas, turklāt, ar AHL statiem viņš būs labāk ietreidojams nekā ar nekādiem bekapa cipariem (Andersons vai Gibsons, bet ilgtermiņā viens no viņiem tiks mainīts prom).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 22:24, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Īstenībā 4, bet nu tas tā.

Ja mēs gribam prognozēt viņa progresu un pārējās lietas, turklāt, darot to objektīvi, tad vajag ņemt salīdzināmus datus, proti, paņemt Gudļevski, "noskenēt" viņu, liekot darīt 10001 vingrinājumu un pēc tam katru gadu atkārtot šo procedūru, salīdzinot ar viņa sniegumu spēlēs.

Jo fiziskās formas un spēles augstākie punkti var arī nesakrist.

Un par to statistiku, lieliem datu masīviem utt., tad viens tāds sīks izvilkums: pašlaik NHL komandās vecumā 27+ (kas pēc šeit rakstošo domām jau ir regresa laiks) ir 47 vārtsargi. No nosacīti 60 vārtsargiem, 47 ir jau "norietā" (78%). Laikam jau NHL ir duraciņu čempionāts, ja jau nezina, kad tad ir labākais vārtsargu vecums.
Nezinu par citiem, bet es biju domājis ka 30 gados pēkšņi kāpumi nav gaidāmi. Piekrītu, ka vārtsargs arī 30 gados var spēlēt labi, bet ,piemēram, tas kas bijis caurums no 20 līdz 25 gadiem neticu, ka pēkšņi 26 gados kļūs par mūri. Tas gan nekādi nav saistāms ar Gudiju, bet tomēr doma skaidra. Gudija sakarā es domāju, ka kāpums nav gaidāms, jo nekādu acīmredzamu progresu nav izrādījis. Var pāris spēles nospēlēt tiešām izcili, bet agrāk vai vēlāk atkal nokritīsies un neglābs. Tā viņam bija sezonas sākumā, vidū un arī beigās. Domāju, ka šī nevienmērība/nestabilitāte ir galvenais iemesls kādēļ Tampa viņam neuzticas, jo nav pārliecības, ka vajadzīgajā brīdī šis tiešām nospēlēs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 22:31, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Īstenībā 4, bet nu tas tā.

Ja mēs gribam prognozēt viņa progresu un pārējās lietas, turklāt, darot to objektīvi, tad vajag ņemt salīdzināmus datus, proti, paņemt Gudļevski, "noskenēt" viņu, liekot darīt 10001 vingrinājumu un pēc tam katru gadu atkārtot šo procedūru, salīdzinot ar viņa sniegumu spēlēs.

Jo fiziskās formas un spēles augstākie punkti var arī nesakrist.

Un par to statistiku, lieliem datu masīviem utt., tad viens tāds sīks izvilkums: pašlaik NHL komandās vecumā 27+ (kas pēc šeit rakstošo domām jau ir regresa laiks) ir 47 vārtsargi. No nosacīti 60 vārtsargiem, 47 ir jau "norietā" (78%). Laikam jau NHL ir duraciņu čempionāts, ja jau nezina, kad tad ir labākais vārtsargu vecums.
10 000 vingrinājumus mēs viņam nevaram likt izdarīt, mēs varam operēt tikai ar to informāciju, kas mums ir pieejama. Ja tev ir zināms kaut kas, ko mēs nezinām, tad droši vari klāt vaļā.

Savukārt vidējā vecuma nobīde ir saistīta ar tādu interesantu fenomenu, ka skaidrība par kāda noteikta vārtsarga kvalitāti var būt iespējama tikai pēc noteikta skaita spēļu un minūšu nospēlēšanas. Līdz brīdim, kad nospēlēti vairāki tūkstoši minūšu NHL, variance ir tik liela, ka nav iespējams ar pārliecību pateikt, vai kāds noteikts vārtsargs ir lietaskoks vai viņa rādītāji ir virs vidējā tīri veiksmes dēļ.

Attiecīgi ļoti jauniem vārtsargiem praktiski nekad netiek dots spēlēt pirmo vijoli. Un no šī fenomena arī aug kājas tam mītam, ka vārtsargi sāk spēlēt lielā vecumā.

     [+] [-]

, 2015-10-06 22:32, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Nezinu par citiem, bet es biju domājis ka 30 gados pēkšņi kāpumi nav gaidāmi. Piekrītu, ka vārtsargs arī 30 gados var spēlēt labi, bet ,piemēram, tas kas bijis caurums no 20 līdz 25 gadiem neticu, ka pēkšņi 26 gados kļūs par mūri. Tas gan nekādi nav saistāms ar Gudiju, bet tomēr doma skaidra. Gudija sakarā es domāju, ka kāpums nav gaidāms, jo nekādu acīmredzamu progresu nav izrādījis. Var pāris spēles nospēlēt tiešām izcili, bet agrāk vai vēlāk atkal nokritīsies un neglābs. Tā viņam bija sezonas sākumā, vidū un arī beigās. Domāju, ka šī nevienmērība/nestabilitāte ir galvenais iemesls kādēļ Tampa viņam neuzticas, jo nav pārliecības, ka vajadzīgajā brīdī šis tiešām nospēlēs labi.
Tur bija runa arī par "spēlējamo vecumu".
Par kāpumiem... nu ko mēs ar to saprotam? Teiksim, ja no vnk laba līmeņa līdz Vezinas kandidātam - mierīgi. Ja no AHL bekapa līdz Vezinas balvas kandidātam vismaz dažu sezonu garumā... nez vai.

Lai gan īstermiņā visādi brīnumi var gadīties, piemēram, Leitons, kurš 29 gadu vecumā tika Filadelfijā un aizvadīja savus labākos mačus NHL ever un aizvilka Filiju līdz SC fināla. Lai gan ne pirms tam, ne pēc tam viņš pat tuvu šim līmenim nespēlēja un faktiski tieši arī bija tāds vārtsargs, kurš AHL balansēja uz 1./2. numura robežas.

     [+] [-]

, 2015-10-06 22:39, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Un es, goda vārds, nezinu, par kādu nobriešanu tu runā pēc 25 gadiem hokeja sakarā, jo te nav ne bokss, ne smagatlētika. Aerobiskā kapacitāte (VO2 max), reakcijas laiks un lokanība būs krietni svarīgākas īpašības hokeja vārtsargam un visi šie rādītāji regresē jau pēc 25 gadu vecuma sasniegšanas.
Hašeks, Brodērs, Tomass, Irbe savas labākās sezonas aizvadīja pēc 25...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-06 22:40, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: 10 000 vingrinājumus mēs viņam nevaram likt izdarīt, mēs varam operēt tikai ar to informāciju, kas mums ir pieejama. Ja tev ir zināms kaut kas, ko mēs nezinām, tad droši vari klāt vaļā.

Savukārt vidējā vecuma nobīde ir saistīta ar tādu interesantu fenomenu, ka skaidrība par kāda noteikta vārtsarga kvalitāti var būt iespējama tikai pēc noteikta skaita spēļu un minūšu nospēlēšanas. Līdz brīdim, kad nospēlēti vairāki tūkstoši minūšu NHL, variance ir tik liela, ka nav iespējams ar pārliecību pateikt, vai kāds noteikts vārtsargs ir lietaskoks vai viņa rādītāji ir virs vidējā tīri veiksmes dēļ.

Attiecīgi ļoti jauniem vārtsargiem praktiski nekad netiek dots spēlēt pirmo vijoli. Un no šī fenomena arī aug kājas tam mītam, ka vārtsargi sāk spēlēt lielā vecumā.
Tad, izrādās, ka NHL ir ne tikai duraciņu čempionāts, bet arī "ļauno onkuļu", kas neļauj jaunajiem spēlēt, lai arī viņi jau ir savā labākajā formā.

Bet ja nopietni, tad kas ir tā "skaidrība"? Tieši tas jau arī ir tas spēles līmenis. Nospēlēt īstermiņā, uz emocijām ir viena lieta, bet spēlēt ik dienas, būt gatavam jebkurā momentā stāties vārtos... tā arī ir meistarība un raksturo labu vārtsargu.

Tieši tāpēc "darba zirgi" NHL tiek augstu vērtēti (arī Irbe tāds bija, kas arī ir viņa firmas zīme NHL, jo tā - nekāds baigais spīdeklis nebija, taču tai pašā Karolīnā visu laiku spēlēja NHL pirmā numura līmenī un spēlēja DAUDZ).

Savādāk sanāk, tieši šis Gudļevska variants - nospēlē pāris mačus AHL sausā, tad vēl tie kanādieši tiek pamocīti un, redz, viss, jāliek vārtos... tomēr, kā rāda tālākie notikumi, tas nemaz tā nav un viņam vēl daudz jāstrādā pie sava snieguma, lai gan, teorētiski, viņš, atsevišķi ņemtā spēlē, jau pašlaik var apturēt jebkuru uzbrucēju un pret jebkuru komandu nospēlēt sausā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-10-06 23:02, pirms 9 gadiem
Kristeru Tampas vadītāji un saimnieki tā mīl, nu tā mīl, ka nespēj pat tuvumā pielaist, kaut uz soliņa pasēdēt
Bet ja Kristapam tā patīk, lai braukā, ko citu ieteikt

     [+] [-]

, 2015-10-06 23:08, pirms 9 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Kristeru Tampas vadītāji un saimnieki tā mīl, nu tā mīl, ka nespēj pat tuvumā pielaist, kaut uz soliņa pasēdēt
Bet ja Kristapam tā patīk, lai braukā, ko citu ieteikt
puisīt, pilns rubulis Tev token nav...
Tu tiešām domā, ka Gudļevskis šobrīd pēc sagatavotības un snieguma jau ir NHL līmeņa vārtsargs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-06 23:45, pirms 9 gadiem
Ja Bišops sāks (patiesībā jāsāka - kad sāks) kļūdīties un rādīt nestabilitāti, tad viņu Vasiļevskis izkonkurēs. Ļoti labs vārtusargs, un viennozīmīgi viņš būs Tampabejas vilcējs nākamos gadus, ja vien klubs neaiziet pārbūves komandas ceļu, jo pēc šī gada beidzas ļoti daudzi "Lightning" spēlētāju kontrakti.

     [+] [-]

, 2015-10-07 00:16, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad, izrādās, ka NHL ir ne tikai duraciņu čempionāts, bet arī "ļauno onkuļu", kas neļauj jaunajiem spēlēt, lai arī viņi jau ir savā labākajā formā.

Bet ja nopietni, tad kas ir tā "skaidrība"? Tieši tas jau arī ir tas spēles līmenis. Nospēlēt īstermiņā, uz emocijām ir viena lieta, bet spēlēt ik dienas, būt gatavam jebkurā momentā stāties vārtos... tā arī ir meistarība un raksturo labu vārtsargu.

Tieši tāpēc "darba zirgi" NHL tiek augstu vērtēti (arī Irbe tāds bija, kas arī ir viņa firmas zīme NHL, jo tā - nekāds baigais spīdeklis nebija, taču tai pašā Karolīnā visu laiku spēlēja NHL pirmā numura līmenī un spēlēja DAUDZ).

Savādāk sanāk, tieši šis Gudļevska variants - nospēlē pāris mačus AHL sausā, tad vēl tie kanādieši tiek pamocīti un, redz, viss, jāliek vārtos... tomēr, kā rāda tālākie notikumi, tas nemaz tā nav un viņam vēl daudz jāstrādā pie sava snieguma, lai gan, teorētiski, viņš, atsevišķi ņemtā spēlē, jau pašlaik var apturēt jebkuru uzbrucēju un pret jebkuru komandu nospēlēt sausā.
Man šķiet, ka tu fundamentāli nesaproti, ko es tev rakstu. Iesaku palasīt pētījumus, caurskatīt statistiku, ja ir kādas neskaidrības.

Mēģināšu paskaidrot sīkāk. Pirmkārt, vidējais aktīvo vārtsargu vecums NHL nav nekādā veidā saistīts ar vidējo vecumu, kurā vārtsargi sasniedz savu spēju pīķi. Tie ir divi atsevišķi, atšķirīgi lielumi.

Otrkārt, es jau tev visai skaidri izstāstīju, kādēļ aktīvo vārtsargu vecums atšķiras no pīķa vecuma, ja tevi tas interesē.

Treškārt, ja nav skaidrs, patieso pīķa vecumu ir iespējams noskaidrot tikai retrospektīvi, nevis spēlētāja karjeras laikā, kad viņam ir, piemēram, 21 gads. Var veikt tikai teorētiskas projekcijas, ko es daru ar Gudļevski.

Iedomāsimies scenāriju. Ja 20-24 gadus vecs vārtsargs NHL nospēlē 2. vārtsarga lomā vidēji 15-20 spēles sezonā (sākumā NHL vispār parādoties epizodiski un spēlējot AHL, piemēram) un 5 sezonu laikā nospēlē aptuveni 5000 minūtes ar 5pret5 atvairīto metienu procentu 92,7%, ļoti ticams ir variants, ka vecumā no 25-34 gadiem šis pats vārtsargs ir nostiprinājies jau 1./2. vārtsarga lomā un vidēji aizvadīs lielāku spēļu/minūšu skaitu. Atvairīto metienu procents šajā otrajā karjeras posmā viņam ļoti bieži būs nedaudz zemāks, taču loma komandā - lielāka.

Neviens vārtsargs neaizvada perfekti vienādas spēles gada griezumā, dienu no dienas. Jauna, zaļa vārtsarga sliktajām dienām un labajām dienām vienmēr būs klāt trekna jautājuma zīme, jo, tici vai netici, bet gandrīz nevienam spēlētājam ģenerālmenedžeris neuzticas no pirmā acu uzmetiena. Te nav nekāds sakars ar ļaunajiem onkuļiem, tā ir racionāla un 100% pragmatiska rīcība no komandu vadības puses. Arī laukuma spēlētāji tiek diezgan ilgi vētīti, ja vien nav top drafta izvēles.

Piektkārt, tas, ka vārtsargiem pīķis ir 23-26 gadu vecumā, nekādā veidā nenozīmē, ka 27 gadu vecumā vārtsargam ir jākar slidas uz nagliņas. Loģiski, ka visaugstākajā līmenī bieži var spēlēt līdz pat 34 gadiem vai pat vēl krietni ilgāk. Attiecīgi nav jābūt matemātikas ģēnijam, lai saskaitītu, ka vārtsargu skaits līgā kopumā būs virs 24,5 gadu vecuma, jo viņu skaits vienkārši ir lielāks.