Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL: Runā, ka... "Capitals" meklē vārtsargu

Juris Miņins
Juris Miņins

NHL: Runā, ka... "Capitals" meklē vārtsargu
Semjons Varlamovs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) vienība Vašingtonas "Capitals" pašlaik aktīvi meklē maiņas partnerus, lai pirms izšķirošajām cīņām pastiprinātu savu sastāvu ar kādu pieredzējušu vārtsargu un tiek ziņots, ka Sentluisas "Blues" vienība esot gatava šādam darījumam.

"Capitals" meklē vārtsargu
Vašingtonas "Capitals" pašlaik aktīvi meklē maiņas partnerus, lai pirms izšķirošajām cīņām pastiprinātu savu sastāvu ar kādu pieredzējušu vārtsargu un tiek ziņots, ka Sentluisas "Blues" vienība esot gatava šādam darījumam.

Jau iepriekš ziņojām, ka Sentluisas vienība meklē kādu jauno talantu, kurš varētu būt komandas pirmais vārtsargs ilglaicīgā periodā un vašingtoniešiem šādā gadījumā ir ko piedāvāt, tāpat kā "Blues" var piedāvāt "Capitals" Taju Konklinu vai Krisu Meisonu.
Tāpat jāatgādina, ka arī citas komandas mēģina tikt vaļā no vārtsargiem, kuriem vasarā beigsies līgums, piemēram, Dalasas "Stars" vēlas aizmainīt Mārtiju Turko, kas arī varētu būt zīmīgs faktors.

"Kings" koncentrējas Vitnija maiņai
Pēc tam kā Losandželosas "Kings" vienībai neizdevās savās rindās iedabūt krievu uzbrucēju Iļju Kovaļčuku, pašlaik viņi visus spēkus veltīs pieredzējušā Karolīnas "Hurricanes" uzbrucēja Reja Vitnija maiņai. Taču viss šajās pārrunās neiet tik gludi.
Rejs Vitnijs, kura līgumā ir punkts, kas viņu liedz aizmainīt bez paša piekrišanas, ir pavēstījis, ka piekritīs maiņai tikai tādā gadījumā ja "Kings" vienība viņam piedāvās jaunu trīs gadus ilgu līgumu. Losandželosieši savukārt to nevēlas darīt, pamatojoties uz to, ka Vitnijam pašlaik jau ir 37 gadi.

Līdz ar to Karolīnas "Hurricanes", kuri pašlaik meklē jaunus spēlētājus un nākotnes draftu izvēles tiesības, ir jāmeklē arī "plāns B" (vai pat C un D). Tiek ziņots, ka interesi par Vitniju ir izrādījušas dažas citas komandas, galvenokārt tās pašas, kas mēģināja iemainīt Kovaļčuku – Filadelfijas "Flyers" un Bostonas "Bruins".

Par Nīdermaijeru interesi izrāda arī "Blackhawks"
Čikāgas "Blackhawks" ir izrādījusi zināmu interesi par Anaheimas "Ducks" aizsargu Skotu Nīdermaijeru. Atgādināsim, ka iepriekš par Nīdermaijeru interesējās arī Ņūdžersijas "Devils".
Jāpiebilst, ka šīs maiņas sakarā pienāk visai pretrunīga informācija, jo "Ducks" vadība ir paziņojusi, ka Nīdermaijers netiks mainīts un spēlēs komandā tik ilgi cik vien gribēs, taču citi avoti vēsta, ka anaheimieši jau tuvākajā laikā mēģinās viņu mainīt prom.

Ja Kanādas Olimpiskās izlases dalībnieks tiešām nokļūs Čikāgā, tad "vanagu" aizsardzības līnija izskatīsies vairāk nekā pārliecinoši – Dankans Kīts, Brents Sībruks, Braiens Kempbels, Kems Bārkers u.c. + Skots Nīdermaijers.

Kovaļčuks ārā, Toress kļūst par prioritāti?
Pašlaik, kad Iļja Kovaļčuks ir atradis savu jauno komandu (vismaz līdz sezonas beigām), kā viens no galvenajiem "medību objektiem", jeb pieprasītākais spēlētājs izīrēšanai, iespējams, ir Kolumbusas "Blue Jackets" uzbrucējs Rafi Toress.

Lai arī pēdējās sezonās Toresu nomoka savainojumi, pašlaik, izskatās, viņš ir atgriezies labā sportiskajā formā un viņa pieredze, atceroties 2006. gada Stenlija kausa izcīņu, varētu noderēt daudzām komandām.

Kovaļčuka medības; 2. kārta
Lai gan Iļja Kovaļčuk ir aizmainīts uz Ņūdžersijas "Devils" jau pašlaik ir sākušās spekulācijas par to, kur krievu "bombardieris" turpinās savu karjeru nākamsezon. Kā zināms, tad Kovi līgums beidzas šī gada 30 jūnijā, kas nozīmē, ka 1. jūlijā viņš varēs noslēgt līgumu ar jebkuru citu komandu.

Un pretendenti uz Kovaļčuka pakalpojumiem ir. Anaheima, Atlanta, Kolorado, Dalasa, Nešvila, "Islanders", Fīniksa, Sanhosē, Sentluisa, Pitsburga un Vašingtona – tieši šīs komandas uz šo brīdi ir pretendentu sarakstā. Protams, jāatceras vēl Kontinentālās hokeja līgas (KHL) iespēja.

Izmantotie resursi:
insider.espn.go.com

Vai "Capitals" ir nepieciešam pastiprinājums vārtsargu līnijā?

  • 86

  • 35

  • 473


     [+] [-]

, 2010-02-06 17:10, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Protams, ja Ovečkinu pieksaita pie enforceriem (kam es nepiekrītu), tad kopā ar to, ka viņš, daudzuprāt, ir labākais spēlētājs pasaulē, tad sanāk, ka ir arī labākais enforceris
Jā, vecie saka, ka šis ir pilna pakete - superslkills, superspeed and supertoughness, ideāls spēlētājs

     [+] [-]

, 2010-02-06 17:11, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu es ar tā padomāju, protams. Bet kā vecie to pamato - piemēram Raitis. Viņš nevar neko citu izdarīt kā izaicināt citu lielo uz faitu. bet būtība, kas tas ir? Nu ok, kauties ar tādu monstru nevarētu būt nekas patīkams, bet tāda nu ir to čaļu maizīte. Savukārt Ovečkins var uzbrukt jebkurai superzvaigznei līgā ar legālu hitu un neviens viņam neko nevar par to izdarīt. Jo kautiņu viņš var elementāri atteikt (neviens viņu par mīksto neuzskatīs, jo viņš nav kauslis), bet ar hitu šo 105 kilogramīgo monstrīgo raķeti neviens nevar noķert. Un tad, kad tev uzbrūk Ovečkins ar hitu, tas var būt arī ievērojami sāpīgāk nekā kautiņš ar Raiti.
Kā piemēru Ovečkina enforcementam vecie minēja neseno maču ar Anahaimu. Bobby Ryans (No 9, uzlēcošā Ducks superzvaigzne un viens no ASV olimpiskās izlases līderiem) agresīvi iet uz sadursmi ar citu zvaigzni Maiku Grīnu, iedod viņu bortā, nogrūž uz ledus un uzkāpj uz galvas. vienvārdsakot, mēģina izsist pretinieka līderi no līdzsvara un salauzt spēli. Paiet dažas maiņas un notiek šis:

youtube.com: YouTube
- Ovechkin Nails Bobby Ryan and...


Pretinieku līderim Bobby Ryanam ir viegls satricinājums un uz ledus viņš neparādās kādu pusperiodu un arī pēc tam nav pārāk redzams uz laukuma. Ducks ir nedaudz ielauzti pēc šīs epizodes un dažu minūšu laikā rezultāts no 1:1 kļūst 1:3 un Caps uzvar spēli. Lūk ko vecie sauc par moderno enforcementu, baigā dziļā doma viņiem
Raitis arī nav nekāds spēka uzbrucējs. Viņš ir "policists". Latvijā, protams, daudziem tas liekas viens un tas pats, taču pēc būtības tā nav.

Tajā pašā Losandželosā spēka uzbrucējs ir Dastins Brauns (57 spēles, 14+26, pēdējās sezonā stabili ir TOP čekeris līgā).

Ovečkins ir tikai labs spēlētājs, kurš var arī "nočekot". Par to jau arī tiek visvairāk runāts - parasti stāri, pie tam eiropieši tā nespēlē.

Skatoties līgas mērogā, tad Ovi ir tikai 30. vietā pēc spēka paņēmieniem. Tam pašam Braunam, Getzlafam ir vairāk, punkti viņiem arī ir sakrāti.
Pie tam tam pašam Braunam spēles laiks (vidēji) ir par minūti mazāks ik spēli.

     [+] [-]

, 2010-02-06 17:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Raitis arī nav nekāds spēka uzbrucējs. Viņš ir "policists". Latvijā, protams, daudziem tas liekas viens un tas pats, taču pēc būtības tā nav.

Tajā pašā Losandželosā spēka uzbrucējs ir Dastins Brauns (57 spēles, 14+26, pēdējās sezonā stabili ir TOP čekeris līgā).

Ovečkins ir tikai labs spēlētājs, kurš var arī "nočekot". Par to jau arī tiek visvairāk runāts - parasti stāri, pie tam eiropieši tā nespēlē.

Skatoties līgas mērogā, tad Ovi ir tikai 30. vietā pēc spēka paņēmieniem. Tam pašam Braunam, Getzlafam ir vairāk, punkti viņiem arī ir sakrāti.
Pie tam tam pašam Braunam spēles laiks (vidēji) ir par minūti mazāks ik spēli.
Nu jā, viņš nesit vairāk tik bieži kā agrāk, kādus divus gadus atpakaļ viņš bija pirmais līgā pēc spēka paņēmienu skaita. Tagad spēlējot pret viņa komandu pretinieki uzmanās spēlēt pārāk agresīvi, jo var beigties slikti.

Nezinu vai vajadzētu nodalīt atsevišķi policistus no spēka uzbrucējiem vai no kā cita, jo mērķis beigās ir viens - neļaut pretiniekam pārāk daudz atļauties.

Ovečkins ir ievērojami labāks hiteris par Tevis minētajiem Braunu un Grclafu, jo ir stipri ātrāks. Un vēl viena lieta - Ovečkins brīžiem var būt ļoti netīrs, bet pats ir gandrīz nesalaužams. Tātad viņš var ne tikai legālu hitu uztaisīt, bet arī no muguras smagi ielikt bortā vai iziet celi pret celi. Un šis tā saucamais 'mean streak' ir enforcerim ļoti svarīga lieta, kas var iebiedēt pretinieku visvairāk, jo neviens taču negrib dabūt traumu. Šī 'ļaunuma', starp citu, nedaudz pietrūkst Raitim, lai būtu līdz galam efektīvs. Vecie nedaudz paņirdz par Donu Čeriju, tas tik visu laiku sola, ka kādreiz kāds tam Ovečkinam 'nonesīs galvu', bet kā nones tā nenones

     [+] [-]

, 2010-02-06 18:07, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu jā, viņš nesit vairāk tik bieži kā agrāk, kādus divus gadus atpakaļ viņš bija pirmais līgā pēc spēka paņēmienu skaita. Tagad spēlējot pret viņa komandu pretinieki uzmanās spēlēt pārāk agresīvi, jo var beigties slikti.

Nezinu vai vajadzētu nodalīt atsevišķi policistus no spēka uzbrucējiem vai no kā cita, jo mērķis beigās ir viens - neļaut pretiniekam pārāk daudz atļauties.

Ovečkins ir ievērojami labāks hiteris par Tevis minētajiem Braunu un Grclafu, jo ir stipri ātrāks. Un vēl viena lieta - Ovečkins brīžiem var būt ļoti netīrs, bet pats ir gandrīz nesalaužams. Tātad viņš var ne tikai legālu hitu uztaisīt, bet arī no muguras smagi ielikt bortā vai iziet celi pret celi. Un šis tā saucamais 'mean streak' ir enforcerim ļoti svarīga lieta, kas var iebiedēt pretinieku visvairāk, jo neviens taču negrib dabūt traumu. Šī 'ļaunuma', starp citu, nedaudz pietrūkst Raitim, lai būtu līdz galam efektīvs. Vecie nedaudz paņirdz par Donu Čeriju, tas tik visu laiku sola, ka kādreiz kāds tam Ovečkinam 'nonesīs galvu', bet kā nones tā nenones
Brauns tagad +/- spēlē tāpat, TOP3 turas jau trešo gadu pēc kārtas.

Mērķis viens un tas pats? Tur jau tā lieta, ka nē.

Spēka uzbrucējs ir tieši tas, kas iet "tarān-uzbrukumos", "policisti", pārsvarā, tieši no šādiem spēlētājiem aizstāv savus komandas biedrus, līderus. Protams, pie vajadzības arī spēka uzbrucēji kādam var pa degunu ievilkt, taču tas nav viņu pamatdarbs.

Tāpat kā pie iepriekšminētajiem nevajag jaukt klāt sīkstos aizsardzības večus (Hara, Fenafs, piemēram), kuri spēlē asi, taču kautiņos piedalās "at slučaja k slučaju".

Labāks hiteris? Un labāks tāpēc, ka ātrāks?
Es gan domāju, ka tas, ka labāk (vērtējot hokejistu tieši šajā aspektā) ir, kad spēlētājs izdara vairāk spēka paņēmienus, tb spēlē tā visu laiku, nevis tikai tad, kad izdomā (Ovi spēle saturiskā ziņā ir ļoti nevienmērīga)... tb sit, sit, sit pretinieku, nevis spēlē, spēlē, sataisa efektīgu (bet ne vienmēr efektīvu) spēka paņēmienu un tad atkal, spēlē, spēlē, spēlē.

Par spēka paņēmienu uzskaiti arī ir atsevišķs stāsts (paši skaitītāji saka, ka tas kā ir saskaitīti šie paņēmieni ir stipri atšķirīgi dažādās arēnās).

Par "nesalaužamību". A kas tad ir bijuši tie lauzēji? Nopietnus onkuļus viņam neviens klāt nelaiž (un nelaidīs arī), a sava "svara kategorijas" spēlētājus sist var praktiski jebkurš (ar Ovi auguma parametriem). Tb, jā viņš var, taču var tāpēc, ka labi zin, ka pretī viņu nesitīs (vismaz ne tādā mērā kā sistu "average Joe").

Par niknumu - tas viss ir vajadzīgs +/- sīkajiem policistiem vai arī provokatoriem, smagsvari iziet uz laukuma un viņi tāpat zina, ka viņam būs jākaujas (+/- vienmēr, jo spēles laiks viņiem ir mazs). Tāpēc arī uz liekām emocijām savu enerģiju nevajag tērēt.

     [+] [-]

, 2010-02-06 18:52, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu es ar tā padomāju, protams. Bet kā vecie to pamato - piemēram Raitis. Viņš nevar neko citu izdarīt kā izaicināt citu lielo uz faitu. bet būtība, kas tas ir? Nu ok, kauties ar tādu monstru nevarētu būt nekas patīkams, bet tāda nu ir to čaļu maizīte. Savukārt Ovečkins var uzbrukt jebkurai superzvaigznei līgā ar legālu hitu un neviens viņam neko nevar par to izdarīt. Jo kautiņu viņš var elementāri atteikt (neviens viņu par mīksto neuzskatīs, jo viņš nav kauslis), bet ar hitu šo 105 kilogramīgo monstrīgo raķeti neviens nevar noķert. Un tad, kad tev uzbrūk Ovečkins ar hitu, tas var būt arī ievērojami sāpīgāk nekā kautiņš ar Raiti.
Kā piemēru Ovečkina enforcementam vecie minēja neseno maču ar Anahaimu. Bobby Ryans (No 9, uzlēcošā Ducks superzvaigzne un viens no ASV olimpiskās izlases līderiem) agresīvi iet uz sadursmi ar citu zvaigzni Maiku Grīnu, iedod viņu bortā, nogrūž uz ledus un uzkāpj uz galvas. vienvārdsakot, mēģina izsist pretinieka līderi no līdzsvara un salauzt spēli. Paiet dažas maiņas un notiek šis:

youtube.com: YouTube
- Ovechkin Nails Bobby Ryan and...


Pretinieku līderim Bobby Ryanam ir viegls satricinājums un uz ledus viņš neparādās kādu pusperiodu un arī pēc tam nav pārāk redzams uz laukuma. Ducks ir nedaudz ielauzti pēc šīs epizodes un dažu minūšu laikā rezultāts no 1:1 kļūst 1:3 un Caps uzvar spēli. Lūk ko vecie sauc par moderno enforcementu, baigā dziļā doma viņiem
Liepājas viedie būs skatījušies The Hockey Night In Canada, tur Čerijs jau otro sezonu stāsta kā Ovečkins "brauc bezmaksas", tobiš izmantojot savu superzvaigznes statusu izbēg no noraidījumiem, līgas sankcijām utt. Bet šīs sezonas diskābelis, lai arī simbolisks, pierādija, ka, ja tā arī ir bijis, tam ir pienācis gals.

Bet tas tāpat nenozīmē, ka viņš ir labākais enfroceris. Citās komandās arī netrūkst zvaigžņu, kas aizstāv savus komandas biedrus līdzīgi kā Ovi pret Rajenu un netiek par to sodīti.

     [+] [-]

, 2010-02-06 19:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brauns tagad +/- spēlē tāpat, TOP3 turas jau trešo gadu pēc kārtas.

Mērķis viens un tas pats? Tur jau tā lieta, ka nē.

Spēka uzbrucējs ir tieši tas, kas iet "tarān-uzbrukumos", "policisti", pārsvarā, tieši no šādiem spēlētājiem aizstāv savus komandas biedrus, līderus. Protams, pie vajadzības arī spēka uzbrucēji kādam var pa degunu ievilkt, taču tas nav viņu pamatdarbs.

Tāpat kā pie iepriekšminētajiem nevajag jaukt klāt sīkstos aizsardzības večus (Hara, Fenafs, piemēram), kuri spēlē asi, taču kautiņos piedalās "at slučaja k slučaju".

Labāks hiteris? Un labāks tāpēc, ka ātrāks?
Es gan domāju, ka tas, ka labāk (vērtējot hokejistu tieši šajā aspektā) ir, kad spēlētājs izdara vairāk spēka paņēmienus, tb spēlē tā visu laiku, nevis tikai tad, kad izdomā (Ovi spēle saturiskā ziņā ir ļoti nevienmērīga)... tb sit, sit, sit pretinieku, nevis spēlē, spēlē, sataisa efektīgu (bet ne vienmēr efektīvu) spēka paņēmienu un tad atkal, spēlē, spēlē, spēlē.

Par spēka paņēmienu uzskaiti arī ir atsevišķs stāsts (paši skaitītāji saka, ka tas kā ir saskaitīti šie paņēmieni ir stipri atšķirīgi dažādās arēnās).

Par "nesalaužamību". A kas tad ir bijuši tie lauzēji? Nopietnus onkuļus viņam neviens klāt nelaiž (un nelaidīs arī), a sava "svara kategorijas" spēlētājus sist var praktiski jebkurš (ar Ovi auguma parametriem). Tb, jā viņš var, taču var tāpēc, ka labi zin, ka pretī viņu nesitīs (vismaz ne tādā mērā kā sistu "average Joe").

Par niknumu - tas viss ir vajadzīgs +/- sīkajiem policistiem vai arī provokatoriem, smagsvari iziet uz laukuma un viņi tāpat zina, ka viņam būs jākaujas (+/- vienmēr, jo spēles laiks viņiem ir mazs). Tāpēc arī uz liekām emocijām savu enerģiju nevajag tērēt.
Nu pedejais lauzejs bija Stivijs Downie, zel ka iejaucas pa vidu atra palidziba, butu baigi interesanti

     [+] [-]

, 2010-02-06 19:22, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Vispār skatoties tabulās liekas, ka Caps vispār neko nevajag
Ļoti reti regulārās sezonas uzvarētāji dabū SC.
Pēdējo 6 gadu laikā tikai 1 reizi.
Pagājušogad jau vispār regulārā uzvarētāji izkrita jau pirmajā kārtā

     [+] [-]

, 2010-02-06 19:25, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Liepājas viedie būs skatījušies The Hockey Night In Canada, tur Čerijs jau otro sezonu stāsta kā Ovečkins "brauc bezmaksas", tobiš izmantojot savu superzvaigznes statusu izbēg no noraidījumiem, līgas sankcijām utt. Bet šīs sezonas diskābelis, lai arī simbolisks, pierādija, ka, ja tā arī ir bijis, tam ir pienācis gals.

Bet tas tāpat nenozīmē, ka viņš ir labākais enfroceris. Citās komandās arī netrūkst zvaigžņu, kas aizstāv savus komandas biedrus līdzīgi kā Ovi pret Rajenu un netiek par to sodīti.
HNIC vecajiem viriem ir obligatais sestdienas pasakums. Halles kafene uz 52 collu plazmas tiek verots
Nu liga nosodija, tagad jagaida, ka ari uz laukuma bus izskaidrosanas. Jo Dons Cerijs nesen atkal solija, ka atrak vai velak Ovi will have to drop 'em Brt vins jau kadu treso gadu sola, ne?

     [+] [-]

, 2010-02-06 20:19, pirms 15 gadiem
Irbe pačukstēs Capitals vadībai par Edžu!

     [+] [-]

, 2010-02-06 21:15, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu pedejais lauzejs bija Stivijs Downie, zel ka iejaucas pa vidu atra palidziba, butu baigi interesanti
A kas ir Steve Downie (latviski neļauj filtrs rakstīt)?
Visai viduvējs vieglā svara policists, kuram 31 NHL cīņā ir bijušas tikai 4 uzvaras, no kurām pēdējās 2 sezonās - 1.

     [+] [-]

, 2010-02-06 22:28, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: HNIC vecajiem viriem ir obligatais sestdienas pasakums. Halles kafene uz 52 collu plazmas tiek verots
Nu liga nosodija, tagad jagaida, ka ari uz laukuma bus izskaidrosanas. Jo Dons Cerijs nesen atkal solija, ka atrak vai velak Ovi will have to drop 'em Brt vins jau kadu treso gadu sola, ne?
Viņi gadienā arī nesalīdzina mūsu pašu Matuli ar Donu Čeriju? Viņam tikai vēl arī visādas interesantas šlipses būtu jāpiemeklē!

     [+] [-]

, 2010-02-06 22:42, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: HNIC vecajiem viriem ir obligatais sestdienas pasakums. Halles kafene uz 52 collu plazmas tiek verots
Nu liga nosodija, tagad jagaida, ka ari uz laukuma bus izskaidrosanas. Jo Dons Cerijs nesen atkal solija, ka atrak vai velak Ovi will have to drop 'em Brt vins jau kadu treso gadu sola, ne?
Nu viņam jau no pirmsākumiem nav paticis, ka eiropieši gūst virsroku pār kanādiešiem, kur nu vēl, ja kāds tik atklāti nostājas pret vecās skolas kārtību (azartiski svin vārtu guvumus utt). Bet es viņam daļēji piekrītu - Ovečkinam ir jākļūst pratīgākam, jo līga, lai arī kā censtos, nevar pasargāt savas zvaigznes no visa un visiem un 10 gadus ar šādu spēles stilu var arī nenospēlēt. Nemaz tik neapturams viņš nav, jo otro sezonu sāk parādīties sīkas traumas, šādi turpinot ar laiku var iedzīvoties arī kādā hroniskā problēmā.

     [+] [-]

, 2010-02-06 22:46, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ļoti reti regulārās sezonas uzvarētāji dabū SC.
Pēdējo 6 gadu laikā tikai 1 reizi.
Pagājušogad jau vispār regulārā uzvarētāji izkrita jau pirmajā kārtā
Redzi, patiesībā ir mazliet savādāk... ļoti reti regululārās konferences uzvarētāji no Rietumiem iegūst SC Kas tad bija tās par komandām, kuras izkrita pirmajā kārtā? Pārsvarā Detroita (kas, šķiet ir jau pāri tam) un San Hosē. Autrumos tomēr tas ir daudz savādāk, ir lielāka plaisa starp pirmo un 8. vietu. Vari iedomāties kam būtu jānotiek, lai Caps, Devils vai Pens pagrūstu 4 spēles pret Floridu, Tampu vai Atlantu?

     [+] [-]

, 2010-02-07 17:23, pirms 15 gadiem
Kolīšiem derētu Kovalčuku :p

     [+] [-]

, 2010-02-07 20:58, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Capitals nevajag jaunu vārtsargu. Pagājušo sezon Caps izkrita faktiski dēļ tā, ka bija problēmas ar vartsargiem. Neuvirth un Varlamov ir labi, bet viņi ir jauni un nepieredzējuši, un play-off'os pieredze spēlē LIELU lomu. Uz Theodore paļauties nebūtu gudri, jo iepriekšējā sezonā viņš tieši uz play-off laiku sabruka, par laimi Varlamovs viņus tur nedaudz izvilka, bet ne pietiekoši.
Tas, ka tagad viņiem ir tās 13 spēles pēc kārtas vinnētas ir super, jā, bet tas jau kādreiz beigsies. Pittsburga arī sezonu sāka kā zvēri, un tagad viņiem gadās tā pavairāk zaudēt.
Uzskatu, ka Wašingtonas vadība ļoti gudri dara. Nevis sēž rokas klēpī salikuši, un izbauda uzvaras, bet kārtīgi jau sāk domāt par play-off'iem, par komandas vājajiem punktiem.

     [+] [-]

, 2010-02-07 22:26, pirms 15 gadiem
shodien pa espn caps uzvilka pitsburgu un krievu komenteetaji staastiija par privaato dziivi teodoram. Nu briinums, ka peec visvisaadaam likstaam speelee taadaa liimenii.lielisks vaartsargs beidzot caps peec kolciga. a neuvirts un varlamovs veel zalji. kursh teica ,ka theodore peec sezonas pametiis caps. a ja nu vinji vienojas par leetaaku liigumu. un prom aizsuuta pemeeram neuvurtu vai par varlamovu