Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ovečkins, Andersons, Tkačuks- nedēļas labākie NHL

Ovečkins, Andersons, Tkačuks- nedēļas labākie NHL
Aleksandrs Ovečkins
Foto: AP

Par Nacionālās hokeja līgas (NHL) pirmās nedēļas labākajiem hokejistiem ir atzīti Vašingtonas ''Capitals'' hokejists Aleksandrs Ovečkins, Kolorado ''Avalanche'' vārtsargs Kreigs Andersons un Sentluisas ''Blues'' uzbrucējs Keits Tkačuks.

Par pagājušās nedēļas pirmo zvaigzni atzīts Vašingtonas ''Capitals'' uzbrucējs un komandas līderis Aleksandrs Ovečkins, kurš divās aizvadītajās pagājušās nedēļas spēlēs izcīnīja jau sešus rezultativitātes punktus (trīs vārti, trīs piespēles). Pirmajā sezonas spēlē pret Bostonas ''Bruins'', kur ''Capitals'' uzvarēja ar 4:1, Ovečkins guva divus vārtus un vienu reizi rezultatīvi piespēlēja, bet pret Toronto ''Maple Leafs'', kur ''Capitals'' bija pārāki ar 6:4, guva vienus vārtus un divas reizes rezultatīvi piespēlēja.

Par aizvadītās nedēļas otro zvaigzni atzīts ''Avalanche'' vārtsargs Kreigs Andersons, kurš palīdzējis savai komandai iesākt veiksmīgi šo sezonu, palīdzot ''Avalanche'' pārspēt gan Sanhosē ''Sharks'', gan Vankūveras ''Canucks''. Šo divu spēļu laikā Andersons atvairījis 73 no 74 metieniem un vidēji spēlē pagaidām ir ielaidis vienu ripu. Spēlē pret ''Canucks'' Andersons aizvadīja savu astoto sauso spēli savas hokejista karjeras laikā.

Savukārt par trešo zvaigzni atzīts Sentluisas ''Blues'' hokejists Keits Tkačuks, kurš divās spēlēs ar Detroitas ''Red Wings'' pamanījās izcīnīt četrus rezultativitātes punktus (divi vārti, divas piespēles). Pie tam, ''Blues'' abās spēlēs spēja izcīnīt uzvaras - vienā no tām ar 4:3, bet citām ar 5:3. Vienā no spēlēm Tkačuks tika atzīts arī par spēles labāko hokejistu.

Izmantotie resursi:
nhl.com

1 2 47 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2009-10-05 20:32, pirms 15 gadiem
Ovi you're the best!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-05 20:35, pirms 15 gadiem
Ovi divās spēlēs 3+3 ! tad 82 spēlēs sanāk !

  +3 [+] [-]

, 2009-10-05 20:39, pirms 15 gadiem
lai krīt Grecka sasniegums no troņa

  +4 [+] [-]

, 2009-10-05 20:46, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ovi divās spēlēs 3+3 ! tad 82 spēlēs sanāk !
246 punkti... Taču ja runā par Grecka rekordu (215 punkti), tad tas, iespējams (pie LIELAS veiksmes), varētu krist, taču ne šosezon, jo pa vidu ir Olimpiāde, kas noteikti ritmu izjauks daudziem.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-05 20:48, pirms 15 gadiem
šim jabut Capitals gadam.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 20:52, pirms 15 gadiem
Monstrs ar Lielo burtu

  -1 [+] [-]

, 2009-10-05 20:59, pirms 15 gadiem
Pelnīti.Avečkina 6 punkti runā paši par sevi, tāpat arī Andersons un Tkačaks.

Jā, Vašingtona , ļoti iespējams, diezgan daudz šogad sametīs pretinieku vārtos, bet vēl būtiskāk ir mazāk ielaist nekā iemest... Spēle ar Toronto nebūt nav rādītājs.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:01, pirms 15 gadiem
O, kā NHL sezona klāt, tā arī Leflērs uzrodas

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:02, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Pelnīti.Avečkina 6 punkti runā paši par sevi, tāpat arī Andersons un Tkačaks.

Jā, Vašingtona , ļoti iespējams, diezgan daudz šogad sametīs pretinieku vārtos, bet vēl būtiskāk ir mazāk ielaist nekā iemest... Spēle ar Toronto nebūt nav rādītājs.
Kamēr var iemest vairāk nekā pretinieki, tikmēr par ielaišanu var neuztraukties... .

Vasals, sen neredzētais, starp citu! Pat NHL sezonas sākumu "nosačkoji".

  -1 [+] [-]

, 2009-10-05 21:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kamēr var iemest vairāk nekā pretinieki, tikmēr par ielaišanu var neuztraukties... .

Vasals, sen neredzētais, starp citu! Pat NHL sezonas sākumu "nosačkoji".
Jā, tā šoreiz sanāca, iepriekš jau atvainojos visiem labiem draugiem un paziņām par ieilgušo klusēšanu, tā gadās...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-05 21:10, pirms 15 gadiem
Rolands Rumba rakstīja: O, kā NHL sezona klāt, tā arī Leflērs uzrodas
..uzrodas gan !...

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:17, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 246 punkti... Taču ja runā par Grecka rekordu (215 punkti), tad tas, iespējams (pie LIELAS veiksmes), varētu krist, taču ne šosezon, jo pa vidu ir Olimpiāde, kas noteikti ritmu izjauks daudziem.
Come on! Ovečkina 6 punkti divās spēlēs ir fantastiski, bet lai cik viņš teicams vai izcils nebūtu uz laukuma - iepriekšējās sezonās spējis sakrāt tik pusi no tiem punktiem.

Bet nu pēc šī brīža statistikas - arī Brūks Laihs būtu tuvu Grecka rekordam.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:20, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 246 punkti... Taču ja runā par Grecka rekordu (215 punkti), tad tas, iespējams (pie LIELAS veiksmes), varētu krist, taču ne šosezon, jo pa vidu ir Olimpiāde, kas noteikti ritmu izjauks daudziem.
Tiešām? Padomā vēlreiz Ne šogad un tuvākajos gados šo rekordu ir nereāli pārsist. Lai kāds vismaz sasniedz 150 punktu robežu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 21:24, pirms 15 gadiem
shamanis29 rakstīja: Tiešām? Padomā vēlreiz Ne šogad un tuvākajos gados šo rekordu ir nereāli pārsist. Lai kāds vismaz sasniedz 150 punktu robežu.
Piekrītu, lieta tāda ka vārtusargi un aizsardzība 80-tajos bija kudi sliktāka kā tagad. Greckis ir,bija un vēl kādu laiku būs visu laiku labākais spēlētājs, tomēr viņš reāli iekasēja daudz punktus dēļ zemā līgas vidējā līmeņa.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:26, pirms 15 gadiem
shamanis29 rakstīja: Tiešām? Padomā vēlreiz Ne šogad un tuvākajos gados šo rekordu ir nereāli pārsist. Lai kāds vismaz sasniedz 150 punktu robežu.
Tieši tā..tas pat teorētiski nav apspriežams.
Greckis 40 gados pelnīja tik punktus,cik Ovečkins tagad.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:28, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piekrītu, lieta tāda ka vārtusargi un aizsardzība 80-tajos bija kudi sliktāka kā tagad. Greckis ir,bija un vēl kādu laiku būs visu laiku labākais spēlētājs, tomēr viņš reāli iekasēja daudz punktus dēļ zemā līgas vidējā līmeņa.
"dēļ zemā līgas vidējā līmeņa" - skan vareni.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:28, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Grecka rekords nav pārsitams.Tam ir daudzi iemesli, pirmkārt jau vēsturiski, - komandas kļuvušas daudz līdzvērtīgākas, hokejs savādāks.Kaut arī radīti daudz labāki apstākļi vārtu gūšanai nekā 70- 80 ajos , un kopumā ņemot, vārtus gūt ir daudz vieglāk nekā Grecka laikos, nedomāju, ka Avečkins, lai cik lielisks vārtu guvējs arī nebūtu, šo,rekordu pārsitīs. Tieši tāpat arī viņš nepārspēs Selannes rekordu.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:29, pirms 15 gadiem
shamanis29 rakstīja: Tiešām? Padomā vēlreiz Ne šogad un tuvākajos gados šo rekordu ir nereāli pārsist. Lai kāds vismaz sasniedz 150 punktu robežu.
Kā jau teicu, pie LIELAS veiksmes... un nebūt ne Ovečikins ir vienīgais tāds, kurš varētu (principā - dajebkurš).

Fedorov91

Protams, tad NHL nebija tik spēcīga kā tagad, vārtsargi arī bija švakāki, taču pašlaik līgas tendences tieši uz to arī iet (lai Grecka rekords kristu) un nebrīnīšos, ka vēl līdz līgas simtgadei šis rekords būs pārists (iespējams, "mākslīgi").

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:31, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Domāju, ka Grecka rekords nav pārsitams.Tam ir daudzi iemesli, pirmkārt jau vēsturiski, - komandas kļuvušas daudz līdzvērtīgākas, hokejs savādāks.Kaut arī radīti daudz labāki apstākļi vārtu gūšanai nekā 70- 80 ajos , un kopumā ņemot, vārtus gūt ir daudz vieglāk nekā Grecka laikos, nedomāju, ka Avečkins, lai cik lielisks vārtu guvējs arī nebūtu, šo,rekordu pārsitīs. Tieši tāpat arī viņš nepārspēs Selannes rekordu.
Skatos, ka Selanē guvis 132 p. sezonā. Tas nav tik nepārspējami kā Grecka 92 goli.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:31, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Domāju, ka Grecka rekords nav pārsitams.Tam ir daudzi iemesli, pirmkārt jau vēsturiski, - komandas kļuvušas daudz līdzvērtīgākas, hokejs savādāks.Kaut arī radīti daudz labāki apstākļi vārtu gūšanai nekā 70- 80 ajos , un kopumā ņemot, vārtus gūt ir daudz vieglāk nekā Grecka laikos, nedomāju, ka Avečkins, lai cik lielisks vārtu guvējs arī nebūtu, šo,rekordu pārsitīs. Tieši tāpat arī viņš nepārspēs Selannes rekordu.
Nepiekrītu, 80-tajos vidēji spēlē tika gūti 8,5 vārti. Mūsdienās tie ir 6,25. "dead-puck era" jebšu 90 sākumā,vdū tie bija tikai vidēji 5 vārti spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 21:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nepiekrītu, 80-tajos vidēji spēlē tika gūti 8,5 vārti. Mūsdienās tie ir 6,25. "dead-puck era" jebšu 90 sākumā,vdū tie bija tikai vidēji 5 vārti spēlē.
Tas tāpēc, ka Greckis spēlēja astoņdesmitajos gados.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:35, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Tas tāpēc, ka Greckis spēlēja astoņdesmitajos gados.
Ne tikai, vārtusagu tehnika, kopējā komandas aizsardzības taktika bija daudz savādāka.

Šeit visi labākas spēlētāju sezonas pielīdzinātas Grecka 81-82 gada sezonai, kad Greckis guva 92 vārtus

Best Goal-Scoring Seasons in NHL History Placed in 1981-82 Terms
(minimum 50 goals - adjusted to 80-game schedule and 8.03 goals-per-game average)

1992-93 Mario Lemieux -101

1993-94 Cam Neely - 98

1983-84 Wayne Gretzky - 96

1988-89 Mario Lemieux - 96

1995-96 Mario Lemieux - 96

1970-71 Phil Esposito - 95

1981-82 Wayne Gretzky - 92

1990-91 Brett Hull - 92

1991-92 Brett Hull - 87

1944-45 Maurice Richard - 86

1971-72 Phil Esposito - 86

1992-93 Alexander Mogilny - 86

1973-74 Phil Esposito - 84

2007-08 Alexander Ovechkin - 83

1984-85 Jari Kurri - 80

1989-90 Brett Hull - 80

Read more: national-hockey-league-nhl.suite101.com: NHL Adjusted Goal Totals: Best Individual...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 21:35, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Tas tāpēc, ka Greckis spēlēja astoņdesmitajos gados.
Drīzāk, tāpēc, ka Greckis spēlēja 80-tajos, tāpēc viņš ir rekordists.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:40, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Skatos, ka Selanē guvis 132 p. sezonā. Tas nav tik nepārspējami kā Grecka 92 goli.
Es nerunāju šajā gadījumā par punktiem, bet gan par 76 vārtiem.
Starp citu, ja nekļūdos, un ja jau runājam par rekordiem, tad Avečkinam taču vispirms ir jāpārspēj Krosbija rekords, vai ne ?? Tūlīt paskatīšos, varbūt, ka kļūdos...

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:40, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Skatos, ka Selanē guvis 132 p. sezonā. Tas nav tik nepārspējami kā Grecka 92 goli.
man šķiet, ka domāts bija par selannes rookie sezonas vārtu guvumu rekordu - 76. Tas ir kaut kas... nenormāls!

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:41, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka tik daudz varētu pārmest NHL līmenim toreiz. Ne velti daži saka, ka tagad NHL ir švakāks kā 90. gadu sākumā. Lemjē un Greckis bija, ir un nepārskatāmā nākotnē būs visu laiku izcilākās punktu gūšanas mašīnas. Un ne jau tāpēc, ka viņi būti tehniskāki kā mūsdienu hokejisti, bet tāpēc, ka viņu hokeja prāts bija vienkārši fenomenālā līmenī. Varbūt vienīgi Ors ir liekams vienā plauktā ar viņiem.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:42, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es nerunāju šajā gadījumā par punktiem, bet gan par 76 vārtiem.
Starp citu, ja nekļūdos, un ja jau runājam par rekordiem, tad Avečkinam taču vispirms ir jāpārspēj Krosbija rekords, vai ne ?? Tūlīt paskatīšos, varbūt, ka kļūdos...
Nekļūdies.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nepiekrītu, 80-tajos vidēji spēlē tika gūti 8,5 vārti. Mūsdienās tie ir 6,25. "dead-puck era" jebšu 90 sākumā,vdū tie bija tikai vidēji 5 vārti spēlē.
Man patīk, ka Tu spried pēc vidēji, komats cik tur vārti spēlē.
Noliec tagad laukumā centra līniju,kura tur bija līdz lokautam, un paskaties, kas notiks ar rezultativitāti.Šobrīd daudz nepārspīlējot, gandrīz vai katri otrie trešie vārti tiek gūti nosacīti no aizmugures stāvokļa.Tas tā.Piepluso klāt pagarinājumus utt.
Nav šodien ne Avečkins ne Krosbijs tāda līmeņa zvaigznes uz vispārējā fona, kādi savā laikā bija Greckis ar visu Edmontonas dinastiju, Lemjē utt, utjpr..

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ne tikai, vārtusagu tehnika, kopējā komandas aizsardzības taktika bija daudz savādāka.

Šeit visi labākas spēlētāju sezonas pielīdzinātas Grecka 81-82 gada sezonai, kad Greckis guva 92 vārtus

Best Goal-Scoring Seasons in NHL History Placed in 1981-82 Terms
(minimum 50 goals - adjusted to 80-game schedule and 8.03 goals-per-game average)

1992-93 Mario Lemieux -101

1993-94 Cam Neely - 98

1983-84 Wayne Gretzky - 96

1988-89 Mario Lemieux - 96

1995-96 Mario Lemieux - 96

1970-71 Phil Esposito - 95

1981-82 Wayne Gretzky - 92

1990-91 Brett Hull - 92

1991-92 Brett Hull - 87

1944-45 Maurice Richard - 86

1971-72 Phil Esposito - 86

1992-93 Alexander Mogilny - 86

1973-74 Phil Esposito - 84

2007-08 Alexander Ovechkin - 83

1984-85 Jari Kurri - 80

1989-90 Brett Hull - 80



Read more: http://national-hockey-league-nhl.suite101.com/article.cfm/nhl_adjusted_goal_totals#ixzz0T5VOJRCT
Saproti pats, ka visi šie it kā pielīdzinājumi ir vnk muļķības, jeb citiem vārtiem sakot, lirika....
Es tiem nekad neesmu pievērsis vērību.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:47, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Man patīk, ka Tu spried pēc vidēji, komats cik tur vārti spēlē.
Noliec tagad laukumā centra līniju,kura tur bija līdz lokautam, un paskaties, kas notiks ar rezultativitāti.Šobrīd daudz nepārspīlējot, gandrīz vai katri otrie trešie vārti tiek gūti nosacīti no aizmugures stāvokļa.Tas tā.Piepluso klāt pagarinājumus utt.
Nav šodien ne Avečkins ne Krosbijs tāda līmeņa zvaigznes uz vispārējā fona, kādi savā laikā bija Greckis ar visu Edmontonas dinastiju, Lemjē utt, utjpr..
Labi secinājumi. Un varam doties pie miera.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:48, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Drīzāk, tāpēc, ka Greckis spēlēja 80-tajos, tāpēc viņš ir rekordists.
Greckis nenokrita no gaisa tāpat vien.Viņš spēlēja kopā ar tikpat izciliem citiem hokejistiem, - Kurri, Andersons, Mesjē, Fīrs, utt.Bez viņiem un komandas viņš nekad nebūtu neko sasniedzis. Tieši tāpat arī Lemjē.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:50, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Greckis nenokrita no gaisa tāpat vien.Viņš spēlēja kopā ar tikpat izciliem citiem hokejistiem, - Kurri, Andersons, Mesjē, Fīrs, utt.Bez viņiem un komandas viņš nekad nebūtu neko sasniedzis. Tieši tāpat arī Lemjē.
Kurri ir labs apliecinājums tam kā Greckis iepsaidoja citus spēlētājus. To var secināt paētot viņa statistiku.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:52, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Man patīk, ka Tu spried pēc vidēji, komats cik tur vārti spēlē.
Noliec tagad laukumā centra līniju,kura tur bija līdz lokautam, un paskaties, kas notiks ar rezultativitāti.Šobrīd daudz nepārspīlējot, gandrīz vai katri otrie trešie vārti tiek gūti nosacīti no aizmugures stāvokļa.Tas tā.Piepluso klāt pagarinājumus utt.
Nav šodien ne Avečkins ne Krosbijs tāda līmeņa zvaigznes uz vispārējā fona, kādi savā laikā bija Greckis ar visu Edmontonas dinastiju, Lemjē utt, utjpr..
OK, jā tev var piekrist par noteikumiem, tomēr arī vārtusargi nebija tik veikli, kā arī viņi nebija tādi baloni . Bet ja mēs skatāmies pēc dominaces uz pārējo fona, tādā gadijumā Greckis ir 2. labākais pēc Bobija Orra.
Tā dominēt pār citiem nav spējis neviens, turklāt vēl esot aizsargam. Pilnīgi nereāli.

     [+] [-]

, 2009-10-05 21:59, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Es nerunāju šajā gadījumā par punktiem, bet gan par 76 vārtiem.
Starp citu, ja nekļūdos, un ja jau runājam par rekordiem, tad Avečkinam taču vispirms ir jāpārspēj Krosbija rekords, vai ne ?? Tūlīt paskatīšos, varbūt, ka kļūdos...
Vispirms Krosbija (120) un pēc tam vēl Torntona, kurš tieši pēc lokauta sakrāja 125 punktus. Jāatzīmē, ka toreiz Torntonam 96 piespēles. To sezonu labi atceros + vēl Jāgra 123

     [+] [-]

, 2009-10-05 22:01, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: OK, jā tev var piekrist par noteikumiem, tomēr arī vārtusargi nebija tik veikli, kā arī viņi nebija tādi baloni . Bet ja mēs skatāmies pēc dominaces uz pārējo fona, tādā gadijumā Greckis ir 2. labākais pēc Bobija Orra.
Tā dominēt pār citiem nav spējis neviens, turklāt vēl esot aizsargam. Pilnīgi nereāli.
Par Orru, - pilnīgi iespējams...
Par hokeju, - tajos laikos tas bija pilnīgi savādāks.Komandas, kurās nebija tik spilgtu izpildītāju kā Edmontonā vai Islēs ( runājot par 80-jiem, ), to kompensēja ar citām lietām, - ar milzīgu spēku, fizisku aktivitāti, bieži vien ar rupjību, nemitīgiem kontaktiem utt
1 2 47 komentāri