Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensona maiņa vienīgā pozitīva "Sabres" 14. zaudējumā

Agris Suveizda

Girgensona maiņa vienīgā pozitīva "Sabres" 14. zaudējumā
Spēles pirmā zvaigzne Korijs Perijs guva divus vārtus'
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Nacionālajā hokeja līgā notika 12 spēles. Vienā no tām ceturto zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja līgas pēdējās vietas īpašniece Bufalo "Sabres", kas savā laukumā atzina Anaheimas "Ducks" pārākumu - 3:6. Zemgus Girgensons kā viens no retajiem komandā izpelnījās pozitīvu lietderības koeficientu +1. Savukārt Vankūveras "Canucks" pirms uzvaras pār Toronto "Maple Leafs" (4:0) iemūžināja Pāvela Burē desmito numuru.

Pirmajā trešdaļā vārti netika gūti, bet viena no labākajām iespējām bija tieši Girgensonam, kurš pretuzbrukumā izspraucās starp diviem aizsargiem un mēģināja trāpīt tuvajā stūrī, taču metienu atvairīja vārtsargs. Otrās trešdaļas astotajā minūtē rezultāts beidzot tika atklāts - pēc piespēles no aizvārtes vairākumā precīzs bija Koudijs Hodžsons (1:0).

"Sabres" prieki gan bija īsi. Pēc divarpus minūtēm Raiens Geclafs saņēma ripu atpakaļ un no tuvas distances lika pirmoreiz kapitulēt Jūnasam Enrūtam, bet pēc piecarpus minūtēm "Sabres" zonā tieši pretī vārtiem pavisam brīvs tika atrasts Sami Vatanens - 2:1. Pagāja tikai 34 sekundes, kad Emersons Ītems vārtos raidīja atlēkušo ripu, savukārt trešās trešdaļas sestajā minūtē rezultāts bija jau 5:1 "Ducks" labā.

Mājiniekiem izdevās atgūt divus vārtus, un trešajā vārtu guvumā tieši piedalījās arī Girgensons. Vispirms latviešu uzbrucējs ar ripu iegāja zonā, uzbrukuma turpinājumā izdarīja metienu no tuvas distances, bet tā noslēgumā vārtus guva Tailers Maierss (3:5). Pēc 39 sekundēm "Ducks" 56.minūtē gan atjaunoja trīs vārtu pārsvaru. Girgensons pēc tālas piespēles neieguva ripu pie borta, nekavējoties sekoja "Ducks" pretuzbrukums, un Korijs Perijs izmantoja izgājienu viens pret vienu (6:3).

Zemgus Girgensons laukumā atradās 12 minūtes un 14 sekundes, kas komandā bija otrs mazākais spēles laiks, taču kopā ar trešās maiņas partneriem Jūhanu Lāšonu un Braienu Flinnu kā vienīgie "Sabres" rindās maču pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1. Girgensons, kurš šosezon ir nopelnījis trīs rezultativitātes punktus (1+2), izdarīja arī vienu metienu pa vārtiem.

Bufalo "Sabres" 16 spēlēs ir piedzīvojusi 14 zaudējumus un ar pieciem punktiem ieņem pēdējo vietu Austrumu konferencē. Priekšpēdējā pozīcijā ar astoņiem punktiem 13 mačos atrodas Filadelfijas "Flyers", kas pēc apkaunojošā zaudējuma pret Vašingtonas "Capitals" (0:7) šonakt ar 1:0 apspēlēja Ņūdžersijas "Devils". Astotajā vietā esošajai "Capitals" 14 spēlēs ir 14 punkti. Rietumu konferencē pēdējo vietu ieņem Edmontonas "Oilers", kas 15 mačos ir tikusi pie astoņiem punktiem.

SpēleRezSpēleRez
Sabres - Ducks3:6Blue Jackets - Penguins0:3
Devils - Flyers0:1Islanders - Bruins3:1
Rangers - Hurricanes5:1Lightning - Blues4:2
Canucks - Maple Leafs4:0Capitals - Panthers3:2 PM
Avalanche - Canadiens4:1Oilers - Red Wings0:5
Kings - Predators3:4Sharks - Coyotes3:2 PM

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:28, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: 91 spēle līdz ar to diemžēl tavi aprēķini nav pareizi ja netici iemet šeit aci Kaspars Daugavins - Stats - NHL.com - Players regular season statistics ta ir Līdz ar to stippri šaubos ka NHl kļūdās bet tavas 85 spēles ir pareizas
0.017+ punkti minūtē Daugaviņam tajās 6 nepieskaitītajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-03 12:30, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tās "gumijas" nenēsa tikai amīši, bet tas ir tāds masu pasākums visa Rietumu pasaule - cīna ar vēzi, labdarība utml. Tjipa kā kādreiz pie mums "subotņiki" atrākai komunisma uzcelsanai. Ja neieverojat, tad arī hokejistiem ir rozā nūjas. Piemēram Gudļevskim lāpstiņa ir rozā, MODO aizvadīja spēli roza formasterpos. Drīz visi rietumu saks spraust sarkanās magones - kara veteranu atcerei. Kaut kas līdzīgs mūsu georga lentītem.
Es piekritīšu machimola tektajam - kara veterānu atcerei. To viņi jau sen sprauž - īpaši briti un kanādieši, biju piemirsis. Nav kā krievi, kas uzvaru tagad atzīmē ar lentām un karogiem, ar kuriem rokās blakus fričiem sita sarkano armiju!
Vēzis un cita figņa ir nesen parādījusies un sarkanus tur nenēsā.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:31, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Atradu to fīču Bufalo Sabres šobrīd ir vienīga komanda NHL kura tiekoties arī divam komandām no ASV atskaņo Kanādas himnu
The NHL requires arenas to perform both the Canadian and American national anthems at games that involve teams from both countries.One American team, the Buffalo Sabres, goes a step further and performs both anthems before every game as a nod to Buffalo's location near the Canadian border and the team's substantial number of Canadian fans
paldies par skaidrojumu, tā arī ir, ka no Kanādas daudz līdzjutēju ir Bufalo, tāpēc to magoņu tik daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:37, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja:

Tās ir magones. Tāpat kā Latvijā 11. novembris ir Lāčplēša diena un sevi cienoši cilvēki nēsā Latvijas karoga piespraudes, tāpat anglosakšu valstīs 11. novembris ir kritušo karavīru piemiņas diena. Magones tiek nēsātas arī pāris nedēļas līdz 11. novembrim.
Paldies par informāciju Galvenais ka zinu kad ir mūsu nacionālie svētki,līdz ar to nav ko smieties ka nezinu par kaut kādiem Amerikāņu svētkiem Un nu tā lentīte Lv karoga krāsās,nu cik nu tur patriotisms,cik nu skriešana pakaļ modei Daudzi jaunieši kas viņu uzliek nemaz diemžel,nezin kas tas tāds 11.novembris ir..
un otrkārt tas ka cilveks uzliek to lentīti neparāda ka viņš ir patriots un sevi cienošs cilvēks Daudzi viņas neuzliekot ikdienā ir lielāki patrioti nekā tie kas modes pēc viņu uzliek

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:37, pirms 11 gadiem
Vēl jau viena sezona šim priekšā, ja nākamajā sezonā būs tādi paši rezultāti kā šogad, tad pa lielam viss būs skaidrs.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:41, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nejaucu
Tiko visur notika šīs manis minetās labdarības akcijas(skatīt Gulevska foto)
Savukart georga lentītes nēsā(mūsu pusē) tieši tapat kara veteranu piemiņai un ar padomiju tur nekada sakara. Tu tak neapgalvosi, ka pie mums visi staiga ar sarkanam magonem, kaut gan tas simbolize vienu un to pašu.
Par ko tev cepiens? Izskaidrosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:43, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 0.017+ punkti minūtē Daugaviņam tajās 6 nepieskaitītajās spēlēs.
un tātad tas nozīme ka Zemgus redz tagad ka gūst 0.002 punktus spēlē mazāk nozīmēs to,ka visā sava NHL karjerā viņš būs sliktaks kā Daugaviņš Un pie tam savos 19 gados pareizāk sakot tas pierāda cik Zemgus ir labs salīdzinot ar Daugaviņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:49, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es jau iemetu foto ar Gudlevski
un? rozā krāsa un sarkanās magones nav viens un tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 12:50, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nejaucu
Tiko visur notika šīs manis minetās labdarības akcijas(skatīt Gulevska foto)
Savukart georga lentītes nēsā(mūsu pusē) tieši tapat kara veteranu piemiņai un ar padomiju tur nekada sakara. Tu tak neapgalvosi, ka pie mums visi staiga ar sarkanam magonem, kaut gan tas simbolize vienu un to pašu.
Tās Georga lentītes nēsā krievu tautības cilvēki,kuri ir apkārušies ar PSRS simboliku vai Krievijas karogiem un bļau Rosssija,Rossija....
Latvieši neatzīmē tā saucamos uzvaras svētkus,uzskatu to vispār par sēru dienu dēļ padomju okupācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Šo labdarības akciju ieviesa 1998.gadā NHL un tā ir izplatījusies visā rrietumu hokeja pasaulē.
bet tam jau nav nekāda sakara ar sarkanām magonēm un kara veterāniem.
Vienkārši sakrīt laiks novembris. Tāpat kā citi ūsas audzē movembrī!

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:53, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Šādas runas parādījās arī par Daugaviņu. Ir kāds zinātnisks pētījums par to, ka viņš ir smagākais strādātājs komandā? Vai tas ir tikai nacionālu jūtu radīts iespaids par smagi strādājošo latvieti lielajā Buffalo? Es neticu, ka citi spēletāji ir slinķi-lamzaki, bet Girgensons dara bezmaz vai ogļu racēja darbu. Kur es viņu apvainoju? Apvainojis es neesmu, tikai norādu, ka dažreiz vajag noņemt rozā brilles.
To jau mēs zinām ka fano pa Grikorenko jo esi rus izcelsmes līdz ar to ir pilnīgi saprotams tavs aizvainojums ka kaut kāds tur latviešu puisis vardā Zemgus tiek pie spēlēšanas Kāmēr tavs elks Grigorenko no mātes Krievijas netiek,,

  +3 [+] [-]

, 2013-11-03 12:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nejaucu
Tiko visur notika šīs manis minetās labdarības akcijas(skatīt Gulevska foto)
Savukart georga lentītes nēsā(mūsu pusē) tieši tapat kara veteranu piemiņai un ar padomiju tur nekada sakara. Tu tak neapgalvosi, ka pie mums visi staiga ar sarkanam magonem, kaut gan tas simbolize vienu un to pašu.
Nu, man uzsit asini, ka tu lietoji vārdu "mūsu".

Georga lentītes liek krievi. Magones - briti. Kam "mēs" ir briti, kam - krievi. Ar britiem esam vienā valstī faktiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:55, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tās "gumijas" nenēsa tikai amīši, bet tas ir tāds masu pasākums visa Rietumu pasaule - cīna ar vēzi, labdarība utml. Tjipa kā kādreiz pie mums "subotņiki" atrākai komunisma uzcelsanai. Ja neieverojat, tad arī hokejistiem ir rozā nūjas. Piemēram Gudļevskim lāpstiņa ir rozā, MODO aizvadīja spēli roza formasterpos. Drīz visi rietumu saks spraust sarkanās magones - kara veteranu atcerei. Kaut kas līdzīgs mūsu georga lentītem.
Zabaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 12:56, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, man uzsit asini, ka tu lietoji vārdu "mūsu".

Georga lentītes liek krievi. Magones - briti. Kam "mēs" ir briti, kam - krievi. Ar britiem esam vienā valstī faktiski.
Plus tev Vinš jau sadomājies ka nu krievi nēsā uzvaras svetkos lentītes,ka nu latviešiem tie ir nacionālie svētki un ka nu mums jābūt pateicīgiem ka atbrīvoja mūs no ļaunajiem fašistiem

  +1 [+] [-]

, 2013-11-03 12:56, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Paldies par informāciju Galvenais ka zinu kad ir mūsu nacionālie svētki,līdz ar to nav ko smieties ka nezinu par kaut kādiem Amerikāņu svētkiem Un nu tā lentīte Lv karoga krāsās,nu cik nu tur patriotisms,cik nu skriešana pakaļ modei Daudzi jaunieši kas viņu uzliek nemaz diemžel,nezin kas tas tāds 11.novembris ir..
un otrkārt tas ka cilveks uzliek to lentīti neparāda ka viņš ir patriots un sevi cienošs cilvēks Daudzi viņas neuzliekot ikdienā ir lielāki patrioti nekā tie kas modes pēc viņu uzliek
Tie nav nekādi amerikāņu svētki, jēzus marija.

Pēdējos gados arī Latvijā pamazām no anglosakšiem tiek aizņemts tas princips, ka Lāčplēša dienas laikā 11. novembrī mēs pieminām visu kritušo karavīru piemiņu, ne tikai Brīvības cīņu notikumus.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:56, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, man uzsit asini, ka tu lietoji vārdu "mūsu".

Georga lentītes liek krievi. Magones - briti. Kam "mēs" ir briti, kam - krievi. Ar britiem esam vienā valstī faktiski.
Un tagad mums magones jānēsā?
Kādā sakarā mums vispār kaut kas jānēsā saistībā ar 2.pasaules karu?
Ja nu vienīgi melnas lentas!

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:58, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: un tātad tas nozīme ka Zemgus redz tagad ka gūst 0.002 punktus spēlē mazāk nozīmēs to,ka visā sava NHL karjerā viņš būs sliktaks kā Daugaviņš Un pie tam savos 19 gados pareizāk sakot tas pierāda cik Zemgus ir labs salīdzinot ar Daugaviņu
Klausies. Man nekas nav pret tevi, bet man tiešām sāk drusku apnikt, ka tu man mutē liec vārdus iekšā. Es nekad neko tamlīdzīgu neesmu teicis.

Zemgum ir krietni lielāks potenciāls, ja salīdzina ar Daugaviņu. Taču šobrīd viņi pēc spēles līmeņa ir līdzīgi. Tas ir salīdzinot Girgensona 19 gadīgo versiju ar Daugaviņa pagājušā gada versiju.

Es runāju par šo sezonu, nevis Girgensona nākotni.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:59, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Bet neredzēt Grigerenko pārākumu pār Ziginieku nozīmē būt aklam un šeit jau parādās, ka Tu savu ''analīzi'' veic nacionālu jūtu vadīts.
Es to daļēji daru nacionālu jūtu vadīts Bet arī norādu uz acīm redzamo Vai ari tu gribi teikt ka ne tiekai Buffalo Sabres trenneru personāls,bet vispār NHL tuvu stāvosi cilvēki nav pareizi izteikusies Grigorenko sakarā ?
Tā ir vnk krievu lielummānija,cik esmu saskāries jūs visi slimojat ar šito slimibu,ta iemesla pēc man vien ir prieks ka Z ir tur kur ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 13:02, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ka sakrīt - vispirms cancer akcija, tad magones. Pie mums jau arī georga lentes nenēsa tiesi 9.maija, bet to dara piemēram 2.maijā. Pec būtības magoņu diena ir 11.maijs, kad tika noslegts miera līgums 1.pasaules karā.
Atshkiriba tada ka rietumu pasaule nesvin,bet gan piemin 2.pasaules kara kritushos!
Krievi te taisa kkadu balaganu ar dziesmam karaogiem,snabi,voblam,saukliem,ta itka uzvaretu pasaules cempioantu futbola!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 13:04, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tie nav nekādi amerikāņu svētki, jēzus marija.

Pēdējos gados arī Latvijā pamazām no anglosakšiem tiek aizņemts tas princips, ka Lāčplēša dienas laikā 11. novembrī mēs pieminām visu kritušo karavīru piemiņu, ne tikai Brīvības cīņu notikumus.
Pārteicos kam negadās Jo Sapratu,sapratu par to veterānu dienu Bet nu atklāti sakot sirdij tuvāk mums vienmēr paliks 11 novembris mūsu izpratnē lai gan piekrītu ka vispār ir labi ka arī pie mums ienāk šis tradīcijas atzīmēt veterānu dienu

     [+] [-]

, 2013-11-03 13:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Lūk, zaipis pinās - tas ir no 1.pasaules kara, ne otrā.
magones no pirmā, piekrītu. Tikai nevis maijā, bet 11.novembrī tā diena ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 13:05, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Jāpiebilst, ka nespēlējot Grigorenko Buffalo piedzīvoja kaunpilnu zaudējumu, vai tiešām kāds vēl apšauba viņa pārākumu pār Ziginieku? Kas ir Ziginieks? 4. maiņas forčekers, kas Buffalo sakritības pēc ticis 3. maiņā, jo komanda ir nožēlojamā līmenī, jā cīnās pie bortiem utt, bet tāds jau ir čekera pienākums, tāds pats kā Daugaviņš, vidējam latvietim jau prieki, ka ''CĪNĀS'' , tie goli jau mazsvarīgi, bet redz visi komanda sliņķi, Ziginieks cīnās, bet treneris gan maita to neredz, Z-Amerikas fani neredz, to redz tikai ar vanaga aci apveltītais Ziginieka fans Latvijā. Turpretī Grigerenko rāda pārliecinošu spēli uzbrukumā, veido saspēli, dod piespēles pa perimetru un vārtu priekšā, pārliecinoši apvada pretiniekus un jāpiebilst, ka šis supertalants ir tikai 19 gadus vecs.
Grigorenko ir lielākā izgāšanās no 2012. gada drafta klases Pat latviešu čekeris Girgensons ir sakrajis vairāk punktu. Apkaunojums