Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensona maiņa vienīgā pozitīva "Sabres" 14. zaudējumā

Agris Suveizda

Girgensona maiņa vienīgā pozitīva "Sabres" 14. zaudējumā
Spēles pirmā zvaigzne Korijs Perijs guva divus vārtus'
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Nacionālajā hokeja līgā notika 12 spēles. Vienā no tām ceturto zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja līgas pēdējās vietas īpašniece Bufalo "Sabres", kas savā laukumā atzina Anaheimas "Ducks" pārākumu - 3:6. Zemgus Girgensons kā viens no retajiem komandā izpelnījās pozitīvu lietderības koeficientu +1. Savukārt Vankūveras "Canucks" pirms uzvaras pār Toronto "Maple Leafs" (4:0) iemūžināja Pāvela Burē desmito numuru.

Pirmajā trešdaļā vārti netika gūti, bet viena no labākajām iespējām bija tieši Girgensonam, kurš pretuzbrukumā izspraucās starp diviem aizsargiem un mēģināja trāpīt tuvajā stūrī, taču metienu atvairīja vārtsargs. Otrās trešdaļas astotajā minūtē rezultāts beidzot tika atklāts - pēc piespēles no aizvārtes vairākumā precīzs bija Koudijs Hodžsons (1:0).

"Sabres" prieki gan bija īsi. Pēc divarpus minūtēm Raiens Geclafs saņēma ripu atpakaļ un no tuvas distances lika pirmoreiz kapitulēt Jūnasam Enrūtam, bet pēc piecarpus minūtēm "Sabres" zonā tieši pretī vārtiem pavisam brīvs tika atrasts Sami Vatanens - 2:1. Pagāja tikai 34 sekundes, kad Emersons Ītems vārtos raidīja atlēkušo ripu, savukārt trešās trešdaļas sestajā minūtē rezultāts bija jau 5:1 "Ducks" labā.

Mājiniekiem izdevās atgūt divus vārtus, un trešajā vārtu guvumā tieši piedalījās arī Girgensons. Vispirms latviešu uzbrucējs ar ripu iegāja zonā, uzbrukuma turpinājumā izdarīja metienu no tuvas distances, bet tā noslēgumā vārtus guva Tailers Maierss (3:5). Pēc 39 sekundēm "Ducks" 56.minūtē gan atjaunoja trīs vārtu pārsvaru. Girgensons pēc tālas piespēles neieguva ripu pie borta, nekavējoties sekoja "Ducks" pretuzbrukums, un Korijs Perijs izmantoja izgājienu viens pret vienu (6:3).

Zemgus Girgensons laukumā atradās 12 minūtes un 14 sekundes, kas komandā bija otrs mazākais spēles laiks, taču kopā ar trešās maiņas partneriem Jūhanu Lāšonu un Braienu Flinnu kā vienīgie "Sabres" rindās maču pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1. Girgensons, kurš šosezon ir nopelnījis trīs rezultativitātes punktus (1+2), izdarīja arī vienu metienu pa vārtiem.

Bufalo "Sabres" 16 spēlēs ir piedzīvojusi 14 zaudējumus un ar pieciem punktiem ieņem pēdējo vietu Austrumu konferencē. Priekšpēdējā pozīcijā ar astoņiem punktiem 13 mačos atrodas Filadelfijas "Flyers", kas pēc apkaunojošā zaudējuma pret Vašingtonas "Capitals" (0:7) šonakt ar 1:0 apspēlēja Ņūdžersijas "Devils". Astotajā vietā esošajai "Capitals" 14 spēlēs ir 14 punkti. Rietumu konferencē pēdējo vietu ieņem Edmontonas "Oilers", kas 15 mačos ir tikusi pie astoņiem punktiem.

SpēleRezSpēleRez
Sabres - Ducks3:6Blue Jackets - Penguins0:3
Devils - Flyers0:1Islanders - Bruins3:1
Rangers - Hurricanes5:1Lightning - Blues4:2
Canucks - Maple Leafs4:0Capitals - Panthers3:2 PM
Avalanche - Canadiens4:1Oilers - Red Wings0:5
Kings - Predators3:4Sharks - Coyotes3:2 PM

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:17, pirms 11 gadiem
Zemgus pats saprot, cik ļoti viņam ir noveicies? Dogmens būtu ticis tādā lūzeru komandā un spēlētu visu laiku, sen jau vismaz 5 golus būtu iemetis.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 11:18, pirms 11 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Kā domajat, Big Z parspēs Daugaviņa debiju 65 spēlēs 5+6 ?
[/quote]
[quote ricky_9]
Kā domajat, Big Z parspēs Daugaviņa debiju 65 spēlēs 5+6 ?
Nu to vienu spēli īsti sava ziņā nevar nosaukt par debiju NHL,lai gan kurš liedza toreiz aizķerties arī Kasparam sastāvā Neviens...Ta vietā vēl 2gadi AHL un tad nāca Kaspara labākā sezona NHL Un praktiski bišķi astīte pietrūkst lai būtu vienīgā pilnā
Vēl varēji pieminēt Kaspara pēdējo sezonu NHL Kad 25spēlēs ir 1+3
Pārējo laiku kā mēz zinām Kaspars diemžēl sitās pa AHL

Teikšu ta ka Z pārspēs Kasparu Un ja sezonas gaitā kaut kas tiks mainīts trenneru korpusā un uzlabosies Sabres spēle uzbrukumā un aizsardzībā Tad nebrīnos ka Kaspara NHL karjeras 7+9

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:23, pirms 11 gadiem
aizermans rakstīja: Zemgus galīgi nevelk!
siikalja, ja nesaproti, nekomente,

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:24, pirms 11 gadiem
Erikovič rakstīja: Var jau piekrist,bet lai būtu rezultāts,tā ripiņa jādabū tais vārtos...šobrīd bēdīgākā tendence ir tāda,ka visu mūsu gaidītā bombardiera vietā mums ir otrs Daugaviņš NHL...jācer uz drīzām izmaiņām!
Nu nebūs Zemgus Daugaviņš Otrkārt Vartus viņš arī negūs kā Krosbijs vai Ovečkins lai kā mēs visi gribētu Un kā te daudzi cer sagaidīt punktu mašīnu
Lai gan nākamajās sezonās ap kādiem +40 viņš varētu stabili savākt pa sezonu Otrkārt viņš būs tas kurš veidos spēli un uzņemsies uz sevim,lai tādiem Crosby un Ovi būtu tie momenti vispār kad gūt vārtus Bet vienkārsi 19 gados Z ir daudz par zaļu šai lomai un viņam ir jauzkrāj pieredze

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Es neko sliktu neteicu par Sediniem pie vakardienas raksta par līguma parakstīšanu. Bet tu apvainojies un izdomāji visu herņu par zviedru neieredzēšanu u.t.t. Izteicu tik savas domas par Canucks nākotni, nekā spīdoša.
p.s. spēli neskatījos. Canucks nav mana komanda. Ja esi ievērojusi tad esmu par Flyers, manai komandai ar nekā spīdoša, Holmgrēns visu sačakarējis. Bet nu vakar izvilka uzvaru nepadevās uz Devils provokācijām beigās. savādāk atkal būtu sliktie zēni, kaušļi kā iepriekšējā spēlē pret Capitals. Fonā skatījos Sabres spēli lai varētu novērtēt Girgensona spēli, savādāk vieni ceļ debesīs, citi noliek gar zemi. nekā sevišķa, nezinu kā aprēķina mežõnīgo atdevi, bet nu kļūdu pa pilnam viduszonā.
esmu ievērojusi, ka komentē gana daudz pie NHL rakstiem, bet kkā nav sanācis piefiksēt tavu nostāju, tapēc vakardienas komentārs par tautībām bija vairāk uz Laflēru tendēts- labi zinu, ka viņam zviedri jeb rižiki (kā viņš cēli mēdz viņus dēvēt) ir īpaši tuvi un viņš vēl mani bija piesaucis, nu kā lai neatbild

sliktu jau neteici, tik izteici mājienus, ka Vankūverai vēl četrus gadus pie kausa netikt, pateicoties tieši bračkām

es no Bufalo spēles paskatījos kkādu daļu no 1. perioda, cik nu no Girgensona redzēju, tad viņš tiešām izskatījās labi, bet neko neņemos spriest, jo tās būtībā bija atsevišķas epizodes (nespēju sevi piespiest skatīties visu Bufalo spēli dēļ viena spēlētāja, kamēr paralēli gāja vesela rinda citu daudz aizraujošāku maču). Bet Girgensons nekur nepazudīs - pēc pāris gadiem, kad (cerams) Bufalo būs kļuvusi nedaudz sakarīgāka un saktāmāka un arī zemgus būs nedaudz vairāk apbružājies, varēs pabaudīt gan hokeju kopumā, gan atseviški viņa spēli, šobrīd neredzu iemeslu, lai te baigi iespringtu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 11:28, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Nu to vienu spēli īsti sava ziņā nevar nosaukt par debiju NHL,lai gan kurš liedza toreiz aizķerties arī Kasparam sastāvā Neviens...Ta vietā vēl 2gadi AHL un tad nāca Kaspara labākā sezona NHL Un praktiski bišķi astīte pietrūkst lai būtu vienīgā pilnā
Vēl varēji pieminēt Kaspara pēdējo sezonu NHL Kad 25spēlēs ir 1+3
Pārējo laiku kā mēz zinām Kaspars diemžēl sitās pa AHL

Teikšu ta ka Z pārspēs Kasparu Un ja sezonas gaitā kaut kas tiks mainīts trenneru korpusā un uzlabosies Sabres spēle uzbrukumā un aizsardzībā Tad nebrīnos ka Kaspara NHL karjeras 7+9
Nu gan tu salīdzināji. 12 minūšu spēles Sabres ar 5-7 minūšu 4. maiņas kapāšanu Bruins (tai skaitā play-offā).

Ja skaitām vidēji gūtos punktus minūtē, tad Zemgum būs krietni jāpasvīst, lai pārspētu Daugaviņu.

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:34, pirms 11 gadiem
Ne vienmēr komandas atjaunināšana un vairāk pirmo piku speeleeshana nes rezultātus. Paskat uz Oilers.

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:36, pirms 11 gadiem
No Vaneka vini tika vala tagat karta ir Milleram. Stulbais tiesnesis uzvadinaja golu Preds GO KINGS GO nekas sabres nakamie tad uzvara jau iir kabata

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:36, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: sliktu jau neteici, tik izteici mājienus, ka Vankūverai vēl četrus gadus pie kausa netikt, pateicoties tieši bračkām
Nu nav viņi, kas aizvedīs Canucks līdz Stenlijam.
Jāpiemeklē laba otrā maiņa, savādāk nekā nebūs, bet algu griestos tad neiekļausies.
Kā tiko viņus izslēdz no spēles, tā nav kam vairs spēlēt.
Spēlēšanās ar Lungo ar neko labu nesola.
Tāpēc tāds spriedums.

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Šonakt kuri skatījās Girgensona spēli, kā vienmēr domas dalījās. Vieni saka saka ka viņš komandā velk un mežõnīga atdeve, - citi ka nevelk, zaudē ripu viduszonā, uzbrukumā nekas nesanāk, tāpēc spēles laiks mazs.
Taisnība varbūt kaut kur pa vidu, bet ar to mežõnīgo atdevi tālu netiksi, vajag arī punktus krāt. Par skaistu spēli laukumā netur.
p.s. citus nolikt , ka atdeves nav komandā izņemot Girgensonu arī nav korekti.
Tādi eksperti nolasījušies. Viņam ir pirmais gads NHL, komanda nav tā labākā un kā ir zināms pirmajā gadā visiem iedod aptaustīt ledu. Viņam nav pirmārais gūt punktus, bet darīt to, ko viņš dara pašlaik, respektīvi, agresīva spēka spēle un melnais darbs pie apmalēm, ātrs presings viduszonā. Nevar visi būt punktu mašīnas, Z dara melno darbu un tā vietā citi iemet, labs piemērs ir šonakt aizvadītā spēle, kad Z nocīnijās ducks zonā, iemeta ripu aiz vārtiem un pēc tās epizodes tika gūti vārti. Da redzēsiet, ka Zemgu negribēs atdot prom, jo viņā redz milzīgu potenciālu. Un, kā te kāds rakstīja, ka viņam ir noveicies? Ar veiksmi NHL netiek, smags darbs un tas arī ir viss. Ir nožēlojami teikt paveicies, ja nezini, ko viņš ir darījis, lai būtu, tur kur viņš ir.

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:38, pirms 11 gadiem
Dortmund Borussia rakstīja: No Vaneka vini tika vala tagat karta ir Milleram. Stulbais tiesnesis uzvadinaja golu Preds GO KINGS GO
Kāpēc jātiek vaļā no Millera? Stulbs apgalvojums. Millers ir laba līmeņa NHL vārtsargs. Tieši tas vajadzīgs Sabres, lai iespēlētu savus jaunos prospektus laukumā.

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:41, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu gan tu salīdzināji. 12 minūšu spēles Sabres ar 5-7 minūšu 4. maiņas kapāšanu Bruins (tai skaitā play-offā).

Ja skaitām vidēji gūtos punktus minūtē, tad Zemgum būs krietni jāpasvīst, lai pārspētu Daugaviņu.
Kur tu kaut ko tādu izrāvi 5-7 minūtes Vidējais laiks uz ledus 12/13 gadā Kasparam 25spelēs 11:00 un 65 spēlēs 11/12 11:19,kā arī 1spēle 09/10 sezonā ar 8:26
tātad tas sanāk 91 spēle regulārajā sezonā ar vidējo laiku ap 11:00 minūtēm
Kamer Zemgum šosezonas 15 spēlēs vidējais laiks 13:14
tā kā kārtējo reizi pieradās ka tev ir kaut kas pret Zemgu,ta jau visi zinām ka tu viņam vietu AHL pareģo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc jātiek vaļā no Millera? Stulbs apgalvojums. Millers ir laba līmeņa NHL vārtsargs. Tieši tas vajadzīgs Sabres, lai iespēlētu savus jaunos prospektus laukumā.
Šogad Milleram beidzās līgums Garantija vai pagarinās nav nekada ?
Plus kāpēc neiemainīt Milleru līdz martam pret kādiem nakotnes drafta pickiem ? Kamer Millers jaunāks nepaliek,un kamer dzelzs ir karsta ta ir jākaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:45, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Šogad Milleram beidzās līgums Garantija vai pagarinās nav nekada ?
Plus kāpēc neiemainīt Milleru līdz martam pret kādiem nakotnes drafta pickiem ? Kamer Millers jaunāks nepaliek,un kamer dzelzs ir karsta ta ir jākaļ
Pirms dedlaina ja aizmaina piekrītu, tagad tam neredzu jēgu atšķirība no Vaneka kurš negribēja spēlēt Sabres.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 11:48, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu gan tu salīdzināji. 12 minūšu spēles Sabres ar 5-7 minūšu 4. maiņas kapāšanu Bruins (tai skaitā play-offā).

Ja skaitām vidēji gūtos punktus minūtē, tad Zemgum būs krietni jāpasvīst, lai pārspētu Daugaviņu.
Aizmirsu piebilst, ja kas tos punktiņus Kaspars sakraja Otavas Senators sastāvā Nevis Bostonas Bruins Otrkārt runa iet tikai par regulāro sezonu nevis play-off Kad piedzīvosim tos laikus kad Z tiks play-off ar Sabres vai jau kadas citas komandas sastavā,tad parunāsim

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 11:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Pirms dedlaina ja aizmaina piekrītu, tagad tam neredzu jēgu atšķirība no Vaneka kurš negribēja spēlēt Sabres.
Nu viņi apmeram ar taisās uz deadlainu dod prom,tapat ari Moulsonu ko pret Vaneku dabūja Varbūt pat bišķi ātrāk Jo Sabres nu patiesam zemāk vairs nav kur krist

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:50, pirms 11 gadiem
Kas tās par sarkanām matu gumijām, bija piespraustas cilvēkiem pie uzvalka atlokiem?

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:50, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Sabres noplosījās - 3 bankas!!!!!!!!
uzlaboja 2kārtīgi savu sezonas 1,47 vārti spēlē tik šoreiz ja uzbrukums radīja brīnumus,aizsardzība bija auzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:52, pirms 11 gadiem
Keep off rakstīja: Izlasei nevajag vēl vienu čekeri, bet snaiperi.
Kāds te sakars ar izlasi?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 11:54, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tās par sarkanām matu gumijām, bija piespraustas cilvēkiem pie uzvalka atlokiem?
Aij tas amīšiem ja nekļūdos saistīts tagad ar tiem visiem labdarības pasākumiem kas valstī norisinās,un tas gumijas,puķes simbolizēja kaut ko tur...

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tās par sarkanām matu gumijām, bija piespraustas cilvēkiem pie uzvalka atlokiem?
Vakar pirms spēles skanēja arī Kanādas himna, kaut gan viesu komanda nav no Kanādas. Tā arī nesapratu kāpēc
Kur nu vēl saprast kaut kādas gumijas sarkanas ko nēsā amīši

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 12:09, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Kur tu kaut ko tādu izrāvi 5-7 minūtes Vidējais laiks uz ledus 12/13 gadā Kasparam 25spelēs 11:00 un 65 spēlēs 11/12 11:19,kā arī 1spēle 09/10 sezonā ar 8:26
tātad tas sanāk 91 spēle regulārajā sezonā ar vidējo laiku ap 11:00 minūtēm
Kamer Zemgum šosezonas 15 spēlēs vidējais laiks 13:14
tā kā kārtējo reizi pieradās ka tev ir kaut kas pret Zemgu,ta jau visi zinām ka tu viņam vietu AHL pareģo
Es atsaucos uz pēdējām Bruins spēlēm izslēgšanas spēlēs.

Statistika tev ir gandrīz pareiza. Regulārajā sezonā gan bija 85 spēles (nevis 91), 15 punkti, vidēji 11:03 minūtes spēlē.

0,016 punkti minūtē Daugaviņam.

Girgensonam 13:15 minūtes spēlē, 3 punkti, 15 spēles.

0,015 punkti minūtē Girgensonam.

Tāpēc arī saku - Zemgum būs krietni jāpasvīst, lai šosezon pārspētu Daugaviņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-03 12:12, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Statistika tev ir gandrīz pareiza. Regulārajā sezonā gan bija 85 spēles (nevis 91), 15 punkti, vidēji 11:03 minūtes spēlē.
91 spēles regulārajā, 7 play-off.
Neskaties visādos miskastes saitos statistiku, ekspert!

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:13, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Aij tas amīšiem ja nekļūdos saistīts tagad ar tiem visiem labdarības pasākumiem kas valstī norisinās,un tas gumijas,puķes simbolizēja kaut ko tur...


Tās ir magones. Tāpat kā Latvijā 11. novembris ir Lāčplēša diena un sevi cienoši cilvēki nēsā Latvijas karoga piespraudes, tāpat anglosakšu valstīs 11. novembris ir kritušo karavīru piemiņas diena. Magones tiek nēsātas arī pāris nedēļas līdz 11. novembrim.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:17, pirms 11 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tādi eksperti nolasījušies. Viņam ir pirmais gads NHL, komanda nav tā labākā un kā ir zināms pirmajā gadā visiem iedod aptaustīt ledu. Viņam nav pirmārais gūt punktus, bet darīt to, ko viņš dara pašlaik, respektīvi, agresīva spēka spēle un melnais darbs pie apmalēm, ātrs presings viduszonā. Nevar visi būt punktu mašīnas, Z dara melno darbu un tā vietā citi iemet, labs piemērs ir šonakt aizvadītā spēle, kad Z nocīnijās ducks zonā, iemeta ripu aiz vārtiem un pēc tās epizodes tika gūti vārti. Da redzēsiet, ka Zemgu negribēs atdot prom, jo viņā redz milzīgu potenciālu. Un, kā te kāds rakstīja, ka viņam ir noveicies? Ar veiksmi NHL netiek, smags darbs un tas arī ir viss. Ir nožēlojami teikt paveicies, ja nezini, ko viņš ir darījis, lai būtu, tur kur viņš ir.
Tas par ko tu raksti arī biedē, paskaties ko Sens izdarīja ar Daugaviņu vienas sezonas laikā, uzmet aci kādi viņam bija statistika AHL, un beidza kā ceturtās maiņas un mazākuma spēka špīleris, kurš vairs nevienam tajā krastā nav vajadzīgs, tādu tur simtiem. Tāpēc arī esmu no tiem, kuri uzskata, ka tieši šajā situācijā, kādā ir zobeni, labāk būtu noraut vēl vienu sezonu AHL pirmajā maiņā, un dabūt izjust spēles garšu un neaizmirst ko nozīmē gūt vārtus, jo šajā sezonā NHL, tas būs ļoti reti. Un dabūt zāģi gandrīz katrā spēlē, nez vai tā ir pozitīva pieredze ??

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 12:17, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 91 spēles regulārajā, 7 play-off.
Neskaties visādos miskastes saitos statistiku, ekspert!
Pardon, pēdējas regulārās sezonas spēles Bostonā nepieskaitīju, guru kungs.

Tas gan Daugavas statistiku tikai nedaudz uzlabo, nevis pasliktina.

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Vakar pirms spēles skanēja arī Kanādas himna, kaut gan viesu komanda nav no Kanādas. Tā arī nesapratu kāpēc
Kur nu vēl saprast kaut kādas gumijas sarkanas ko nēsā amīši
Atradu to fīču Bufalo Sabres šobrīd ir vienīga komanda NHL kura tiekoties arī divam komandām no ASV atskaņo Kanādas himnu
The NHL requires arenas to perform both the Canadian and American national anthems at games that involve teams from both countries.One American team, the Buffalo Sabres, goes a step further and performs both anthems before every game as a nod to Buffalo's location near the Canadian border and the team's substantial number of Canadian fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:26, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Es atsaucos uz pēdējām Bruins spēlēm izslēgšanas spēlēs.

Statistika tev ir gandrīz pareiza. Regulārajā sezonā gan bija 85 spēles (nevis 91), 15 punkti, vidēji 11:03 minūtes spēlē.

0,016 punkti minūtē Daugaviņam.

Girgensonam 13:15 minūtes spēlē, 3 punkti, 15 spēles.

0,015 punkti minūtē Girgensonam.

Tāpēc arī saku - Zemgum būs krietni jāpasvīst, lai šosezon pārspētu Daugaviņu.
91 spēle līdz ar to diemžēl tavi aprēķini nav pareizi ja netici iemet šeit aci Kaspars Daugavins - Stats - NHL.com - Players regular season statistics ta ir Līdz ar to stippri šaubos ka NHl kļūdās bet tavas 85 spēles ir pareizas

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 12:27, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tās "gumijas" nenēsa tikai amīši, bet tas ir tāds masu pasākums visa Rietumu pasaule - cīna ar vēzi, labdarība utml. Tjipa kā kādreiz pie mums "subotņiki" atrākai komunisma uzcelsanai. Ja neieverojat, tad arī hokejistiem ir rozā nūjas. Piemēram Gudļevskim lāpstiņa ir rozā, MODO aizvadīja spēli roza formasterpos. Drīz visi rietumu saks spraust sarkanās magones - kara veteranu atcerei. Kaut kas līdzīgs mūsu georga lentītem.
Tu jauc labdarības akcijas ar nacionālajiem svētkiem. Ar rietumiem tur nekāda sakara nav.

Un man jautājums, kas tās par "mūsu" georga lentītēm, padomju atrauga?