Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Lightning" paraksta līgumu ar 22 gadus veco vārtsargu Vilkoksu

"Lightning" paraksta līgumu ar 22 gadus veco vārtsargu Vilkoksu
Adams Vilkokss
Foto: www.goldandgopher.com

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Tampabejas "Lightning" parakstījis divvirzienu līgumu ar amerikāņu vārtsargu Adamu Vilkoksu. Vienošanās stāsies spēkā ar nākamo sezonu, taču jau atlikušajā sezonas daļā Vilkokss nonāks "Lightning" fārmkluba Sirakjūzas "Crunch" rīcībā.

22 gadus vecais Adams Vilkokss NHL draftā tika izvēlēts 2011. gadā ar kopējo 178. numuru. Pēdējās trīs sezonas Vilkokss sargāja Minesotas Universitātes komandas "Golden Gophers" vārtus.

38 spēlēs šosezon amerikāņu vārtsargs atvairīja 91,2% pretinieku metienu un ielaida vidēji 2,42 ripas, bet NCAA karjerā kopumā Vilkoksam 115 spēles, 92,2% neitralizētu ripu un 2,09 ielaisti vārti. Minesotas Universitātes komanda uzvarēja "Big Ten" konferencē, bet pēc tam izstājās izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā.

Šonakt "Lightning" ģenerālmenedžeris Stīvs Aizermens paziņoja, ka Vilkokss ir parakstījis savu pirmo profesionāļa līgumu. Šīs sezonas atlikušo daļu Vilkokss pavadīs Sirakjūzas "Crunch", ar kuru noslēgts ATO (Amateur Try-Out) līgums, bet, sākot ar nākamo sezonu, stāsies spēkā divu gadu divvirzienu līgums ar "Lightning".

"Lightning" sistēmā spēlē arī Latvijas izlases vārtsargs Kristers Gudļevskis. 22 gadus vecais "Crunch" hokejists 41 spēlē ir ielaidis vidēji 2,65 ripas un atvairījis 90,6% pretinieku metienu.

Izmantotie resursi:
The Official Web Site - Tampa Bay Lightning

1 2 60 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2015-04-02 13:02, pirms 10 gadiem
Aizermans labi saprot ka ja nu tagad kkad notraumējas Bišops vai Vasiļevskis un jāsauc uz NHL Gudļevskis tad jānodrošina arī ar v/sargiem Crunch komanda!

Un tas ir tas iemesls kāpēc jau tagad puika būs AHL komandā nevis sākot ar 2015/2016 gada sezonu!

  -4 [+] [-]

, 2015-04-02 13:02, pirms 10 gadiem
Kurs ta bus liekais tgd? Vasilevskis dosies uz augsu?tris vartuvirus tak netures farm kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-02 13:05, pirms 10 gadiem
Izskatas, ka Kristeram bus jasak nopietni domat par cita kluba meklejumiem, ja nakosas sezonas laika neiekaros sev vietu "Lightning" pamatsastava vinu farma ilgi marines, ja nu gadijuma kas, bet tas ari viss.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:09, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Izskatas, ka Kristeram bus jasak nopietni domat par cita kluba meklejumiem, ja nakosas sezonas laika neiekaros sev vietu "Lightning" pamatsastava vinu farma ilgi marines, ja nu gadijuma kas, bet tas ari viss.
Nav vērts vazāties pa klubiem.. Vienkārši Gudijam jāgaida sava iespēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-04-02 13:13, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kurs ta bus liekais tgd? Vasilevskis dosies uz augsu?tris vartuvirus tak netures farm kluba.
Kur vēl uz augšu??? Vasiļevskis jau sen ir NHL...

  +5 [+] [-]

, 2015-04-02 13:21, pirms 10 gadiem
kalvis00 rakstīja: Kur vēl uz augšu??? Vasiļevskis jau sen ir NHL...
Augstāk tikai pie Putina.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:25, pirms 10 gadiem
Gudļevskim nekas ar to Tampu nesanāks. Jātinās prom uz citu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:27, pirms 10 gadiem
Baumu limeni klida runas kad Buffalo sabres ir ieintreseti Gudlevski, bet tas ir tikai baumas no nedrosiem avotiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-02 13:28, pirms 10 gadiem
goriks rakstīja: Baumu limeni klida runas kad Buffalo sabres ir ieintreseti Gudlevski, bet tas ir tikai baumas no nedrosiem avotiem.
linku! Kaut gan, varētu būt iezgan ticami. Iespējams Irbe ir ieinteresējis (ieteicis) ņemt Kristeru.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-02 13:29, pirms 10 gadiem
DARZINS112 rakstīja: Nav vērts vazāties pa klubiem.. Vienkārši Gudijam jāgaida sava iespēja.
Tā var arī mūžigi gaidīt un neko nesagaidī. Paskaties kāda Tampā konkurence vārtsargiem. Bišops un Vasiļevskis skaidrs, ka ir Gudijam priekšā un ar viņiem Tampa reāli rēķinās. A, Gudijs tik pa AHL var bumbulēt un te vēl viņam tīri spēcigs konkurents piemeklēts.

     [+] [-]

, 2015-04-02 13:29, pirms 10 gadiem
familyguy rakstīja: linku!
To rakstija cilveki twitteri tapec ari rakstiju ka baumu limeni no nedrosiem avotiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:30, pirms 10 gadiem
goriks rakstīja: To rakstija cilveki twitteri tapec ari rakstiju ka baumu limeni no nedrosiem avotiem.
Ja Valdis Vaters tad to nu točna nevajag ņemt pa pilnu.

     [+] [-]

, 2015-04-02 13:41, pirms 10 gadiem
Katram savs laiks, katram savas iespējas . ja tādas ir dotas un pienākas .
mēs nevērtējam objektīvi, jo Gudļevskis ir latvietis un katrs no mums vēlas redzēt viņu spēlējam NHL kā pamata Nr. vārtsargu .
diemžēl kas maksā naudu, skatās uz viņu spējām, fizisko, garīgo + talantu .

Skudra arī cīnijās, gaidīja un tā arī nesagaidīja savu lielo iespēju spēlēt stabili un tikai NHL .

ne visi tiek spēlēt NHL, kuri spēlē fārmā .

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:44, pirms 10 gadiem
nikaragva rakstīja: Katram savs laiks, katram savas iespējas . ja tādas ir dotas un pienākas .
mēs nevērtējam objektīvi, jo Gudļevskis ir latvietis un katrs no mums vēlas redzēt viņu spēlējam NHL kā pamata Nr. vārtsargu .
diemžēl kas maksā naudu, skatās uz viņu spējām, fizisko, garīgo + talantu .

Skudra arī cīnijās, gaidīja un tā arī nesagaidīja savu lielo iespēju spēlēt stabili un tikai NHL .

ne visi tiek spēlēt NHL, kuri spēlē fārmā .
Skudra nospēlēja vairāk, nekā 100 spēles NHL... tā, ka iespējas viņam bija.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:45, pirms 10 gadiem
Jāpaciešās un tad lielākā laika griezumā redzēsim cik NHL nopietni rēķinās ar Gudļevski .
Viņš vēl ir jauns - ja netiks stabili NHL, droši savas vesumdienas varēs nopelnīt eiropā.
Jo eiropā viņš būs pamatsastāva vārtsargs . Nekas vēl hokejista karjerā nav zaudēts un pazudis . Viss vēl tikai priekšā .

ja mēs atceramies kādā stāvā sajūsmā (kādreiz) bijām par Masaļski - tad Masaļskis nekad nav spēlējis tādā līmenī, kā Gudļevskis pēdējos gadus !

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:46, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Skudra nospēlēja vairāk, nekā 100 spēles NHL... tā, ka iespējas viņam bija.
Ispēja bija parādīt sevi - bet ne apliecināt un pierādīt kā Nr1 vai Nr. 2 komandā . nebija viņš tādā līmenī lai rēķinātos ar Skudru .
un tās 100 spēlēs, vairāk kā Nr.3 kas sēž tribīnēs nevis kaut vai uz soliņā .
Tādu karjeru es noteikti nenovēlu Gudļevskim !!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:51, pirms 10 gadiem
nikaragva rakstīja: Katram savs laiks, katram savas iespējas . ja tādas ir dotas un pienākas .
mēs nevērtējam objektīvi, jo Gudļevskis ir latvietis un katrs no mums vēlas redzēt viņu spēlējam NHL kā pamata Nr. vārtsargu .
diemžēl kas maksā naudu, skatās uz viņu spējām, fizisko, garīgo + talantu .

Skudra arī cīnijās, gaidīja un tā arī nesagaidīja savu lielo iespēju spēlēt stabili un tikai NHL .

ne visi tiek spēlēt NHL, kuri spēlē fārmā .
Skudra NHL līmenī bija ok kvalitātes otrais vārtsargs.
Savas spēles dabūja dublējot tā laika NHL TOP vārtu vīrus - Baraso, Hašeku, Dafo un Klutjē.

Ne Skudra spēlēja tā, lai varētu konkurēt par pirmā numura vietu NHL, ne viņam bija arī situācija, kurā viņš to varēja darīt, jo jau sākotnēji viņu ņēma kā 20-30 spēļu otro numuru aiz kāda tā laika TOP vārtsarga.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 13:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Skudra NHL līmenī bija ok kvalitātes otrais vārtsargs.
Savas spēles dabūja dublējot tā laika NHL TOP vārtu vīrus - Baraso, Hašeku, Dafo un Klutjē.

Ne Skudra spēlēja tā, lai varētu konkurēt par pirmā numura vietu NHL, ne viņam bija arī situācija, kurā viņš to varēja darīt, jo jau sākotnēji viņu ņēma kā 20-30 spēļu otro numuru aiz kāda tā laika TOP vārtsarga.
Pilnīgi piekrītu tev .
Bet runājos par Gudļevski - visi cer ka viņš spēlēs Nr.1 - tapēc salīdzinājums ar Skudru par pozīciju Nr.1

  +2 [+] [-]

, 2015-04-02 13:58, pirms 10 gadiem
Gudļevskim vēl ir nākamā sezona, tad RFA. Bišopam kontrakts beidzas pēc 16/17 gada sezonas. Jācer uz labu nākamo sezonu, tikt pie kādas iespējas Tampā un cerēt uz nokļūšanu citā sistēmā vai jaunu līgumu no Tampas. Bišops ir diezgan traumatisks, tāpēc iespējas var rasties uzspēlēt vēl NHL. Protams tikai jārāda stabila spēle sezonā.

     [+] [-]

, 2015-04-02 13:59, pirms 10 gadiem
nikaragva rakstīja: Pilnīgi piekrītu tev .
Bet runājos par Gudļevski - visi cer ka viņš spēlēs Nr.1 - tapēc salīdzinājums ar Skudru par pozīciju Nr.1
[Ja kādam gribas, tad tālāk rakstīto var saglabāt un pēc gadiem 5 pārlasīt, lai pārliecinātos... vai lai pierādītu, ka man nebija taisnība]

Gudļevskis NHL līmenī ilgtermiņā (t.i., 2-3 sezonu griezumā) NEKAD nebūs pirmais vārtsargs. Otrais numurs - ļoti iespējams, labs aizstājējs gadījumos, kad pirmais numurs ir traumēts - arī var būt, nostiprināsies NHL - tas ar nebūs pārsteigums, bet stabils pirmais numurs - NEKAD.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-02 14:09, pirms 10 gadiem
Gudijs savu karjeru Tampā noraka 22.04.14 3 per. 19.17 !

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:10, pirms 10 gadiem
casiljas rakstīja: Tā var arī mūžigi gaidīt un neko nesagaidī. Paskaties kāda Tampā konkurence vārtsargiem. Bišops un Vasiļevskis skaidrs, ka ir Gudijam priekšā un ar viņiem Tampa reāli rēķinās. A, Gudijs tik pa AHL var bumbulēt un te vēl viņam tīri spēcigs konkurents piemeklēts.
Vai arī Gudijs pacietīgi strādā, un 2-3 gadu laikā aizkapājas līdz nr.2 TB, nav kur steigties, pie tam Bišops jau ar var nebūt tur mūžīgi

  -1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:11, pirms 10 gadiem
nikaragva rakstīja: Ispēja bija parādīt sevi - bet ne apliecināt un pierādīt kā Nr1 vai Nr. 2 komandā . nebija viņš tādā līmenī lai rēķinātos ar Skudru .
un tās 100 spēlēs, vairāk kā Nr.3 kas sēž tribīnēs nevis kaut vai uz soliņā .
Tādu karjeru es noteikti nenovēlu Gudļevskim !!!
Kādu soliņu, 100+ reālas spēles NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:16, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai arī Gudijs pacietīgi strādā, un 2-3 gadu laikā aizkapājas līdz nr.2 TB, nav kur steigties, pie tam Bišops jau ar var nebūt tur mūžīgi
Redzam,ka Tampa negaidīs,ka kāds 3 sezonu laikā iespējams ir gatavs spēlēt. Būs sniegums būs šance.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:20, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Redzam,ka Tampa negaidīs,ka kāds 3 sezonu laikā iespējams ir gatavs spēlēt. Būs sniegums būs šance.
kas ir mainījies? kas ir tas, par ko saki "redzam"???

  -2 [+] [-]

, 2015-04-02 14:20, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Redzam,ka Tampa negaidīs,ka kāds 3 sezonu laikā iespējams ir gatavs spēlēt. Būs sniegums būs šance.
Ja Gudijs labi stradas, tad Tampa vinu tures, ari 3 gadus. Taa, ka nebrinisos, ja pec daziem gadiem vins bus nr.2, aiz Vasilevska.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-02 14:27, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir mainījies? kas ir tas, par ko saki "redzam"???
Kur ir Helenius, kur ir tagad Lindbeks un ko viņš darīs pēc šīs sezonas? Tagad sistēmā ir Vilkoks. Būs jābūt gatavam uzreiz ieņemt pirmo vietu izsaukumam uz augšu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:29, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja Gudijs labi stradas, tad Tampa vinu tures, ari 3 gadus. Taa, ka nebrinisos, ja pec daziem gadiem vins bus nr.2, aiz Vasilevska.
Strādāt var masieris un ārsts, vārtsargam ir arī jāspēlē- stabili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-02 14:33, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Strādāt var masieris un ārsts, vārtsargam ir arī jāspēlē- stabili.
Ai, nu AHL arī vārtsargu vajag, kāpēc TB pēkšņi atteikties no Gudija, it īpaši, ja Vilkokss vēl nav sevi pierādījis. Ja Gudijs viņu izkonkurēs, tad Gudijs paliks vēl, līdz izkapās 2.vietu komandā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:33, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Jézinj káds te viens gaishregis uzradies.
Adam Wilcox statistika ir labáka par Gudija un tas liks Gudijam vél vairák koncentréties. Domáju, ka vinjam tagad bús ípashi labi jánospélé atlikusí sezonas dalja, lai vinsh saglabátu savu vietu Lightning sistémá. Bet varbút vinjam vajag tiehi ko mainít savai izaugsmei?
Nedomāju gan. Gudijam būs vēl vismaz viens gads, ko pierādīt sevi. Turklāt pēdējās 10 spēles viņš ir pat ļoti neslikts.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-02 14:35, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Kur ir Helenius, kur ir tagad Lindbeks un ko viņš darīs pēc šīs sezonas? Tagad sistēmā ir Vilkoks. Būs jābūt gatavam uzreiz ieņemt pirmo vietu izsaukumam uz augšu.
To, ka Vilkokss būs, bija jau zināms tajā brīdī, kad Gudiju parakstīja. Situācija nav mainījusies, mainījušies ir tikai uzvārdi.
1 2 60 komentāri