Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

NHL neļauj krievu aizsargam Voinovam piedalīties Pasaules kausā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

NHL neļauj krievu aizsargam Voinovam piedalīties Pasaules kausā
Vjačeslavs Voinovs
Foto: TASS/Scanpix

Lai gan Krievijas izlase vēlas, lai Pasaules kausā piedalītos aizsargs Vjačeslavs Voinovs, viņam laukumā doties liegs Nacionālās hokeja līgas diskvalifikācija.

Vjačeslavs Voinovs 2012. un 2014. gadā kopā ar Nacionālās hokeja līgas klubu Losandželosas "Kings" uzvarēja Stenlija kausa izcīņā, taču daudzsološā aizsarga karjera Ziemeļamerikā aprāvās pēc tam, kad policija viņu apcietināja par sievas žņaugšanu, sišanu, speršanu un mešanu. Līga krievu hokejistu diskvalificēja uz nenoteiktu laiku, bet pagājušā gada jūlijā Voinovam tika piespriestas 90 dienas ieslodzījumā un izraidīšana no Amerikas Savienotajām Valstīm.

26 gadus vecais aizsargs, kurš izlaida ilgāku laika posmu, aizvadītās sezonas otrajā pusē pievienojās Kontinentālās hokeja līgas klubam Sanktpēterburgas SKA. 23 regulārā čempionāta spēlēs Voinovs izcēlās ar septiņām piespēlēm, bet 15 izslēgšanas mačos pievienoja vēl divus punktus. Komanda Gagarina kausa pusfināla sērijā ar 0-4 atzina Maskavas CSKA pārākumu.

Voinovs piedalījās arī 2016. gada pasaules čempionātā, palīdzot Krievijas valstsvienībai izcīnīt bronzas godalgas. Viņa kontā bija vieni vārti, divas piespēles un pozitīvs lietderības koeficients +3, un galvenais treneris Oļegs Znaroks uzticējās aizsargam, laukumā viņu laižot gan vairākumā, gan mazākumā, gan vadošajos aizsargu pāros.

Uzticība nepazuda arī dienā, kad Krievijas izlase izvēlējās sastāvu Pasaules kausam, kas septembra vidū norisināsies Kanādā. Tomēr Krievijas Hokeja federācija vēlāk informēta, ka Voinovs nedrīkstēs piedalīties turnīrā, jo viņam ir spēkā esoša Nacionālās hokeja līgas diskvalifikācija, un turnīru rīko tieši pasaulē spēcīgākā līga, norādīja komisārs Gerijs Betmens.

Krievijas izlases sastāvā iekļauti vēl seši aizsargi: Andrejs Markovs un Aleksejs Jemeļins no Monreālas "Canadiens", Aleksejs Marčenko no Detroitas "Red Wings", Dmitrijs Orlovs no Vašingtonas "Capitals", Dmitrijs Kuļikovs no Floridas "Panthers" un Ņikita Zaicevs, kurš pārstāvēja Maskavas CSKA, bet nākamajā sezonā pievienosies Toronto "Maple Leafs".

Izmantotie resursi:
https://www.rt.com

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:02, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Tas gan! Ierēkt varam, bet krievu izlases faniņiem sāpe atkal visa pasaule pret šiem tas arī viss stāsts par Voinovu...
Nu man kā vienam no tiem faniņiem,noteikti sāpes nekāds nav.
Atnācu vienkārši izteikt savu domu šai sakarā. Bet ja tev patīk to traktēt kā kādu sāpi - liegta lieta nav
Forši būt Latvijas izlases faniņam,sāpju vispār nav.
Jo mēs esam maziņi un ............

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:04, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Pajoliņ atver acis, nevis seko bara instinktam...
Klausies, āmur, pirms lieto kārtējo troļļu šablonu (bara instinkta piesaukšana, tjipa tu tas domātājs, kas nes patiesību ), padomā, vai tas vispār kaut minimāli ir par tēmu. Es uzrakstīju, ko pats izlasīju un pats padomāju, kur te vispār baram sakars Tak pieej radoši savai "profesijai", a tu kā zābaks vnk truli močī šablonus un viss. Zems līmenis.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:06, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu man kā vienam no tiem faniņiem,noteikti sāpes nekāds nav.
Atnācu vienkārši izteikt savu domu šai sakarā. Bet ja tev patīk to traktēt kā kādu sāpi - liegta lieta nav
Forši būt Latvijas izlases faniņam,sāpju vispār nav.
Jo mēs esam maziņi un ............
Es tak jau vienreiz pateicu, ka sakarā ar PK man ir pilnīgi pofig kas tur spēlēs un kā...
Un Latvijas izlases sakarā es savu sāpi nesīšu OS kvalifikācijas sakarā...jo tur ar viss nebūs viennozīmīgi un būs visādi zemūdens akmeņi gan no KHL, gan NHL puses...
Problem?
p.s. Tev kā krievu izlases fanam vismaz no KHL puses nekad nav nekādu zemūdens akmeņu , kā Tretjaks pateiks tā būs, mums jācīnās pret abiem gan KHL, gan NHL izlases sakarā! Divreiz smagāk, ja kas!

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:08, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Es tak jau vienreiz pateicu, ka sakarā ar PK man ir pilnīgi pofig kas tur spēlēs un kā...
Un Latvijas izlases sakarā es savu sāpi nesīšu OS kvalifikācijas sakarā...jo tur ar viss nebūs viennozīmīgi un būs visādi zemūdens akmeņi gan no KHL, gan NHL puses...
Problem?
p.s. kā krievu izlases fanam vismaz no KHL puses nekad nav nekādu zemūdens akmeņu , kā Tretjaks pateiks tā būs, mums jācīnās pret abiem izlases sakarā! Divreiz smagāk, ja kas!
KHL sen jau pateica,ka visus izlašu kandidātus laidīs uz izlasēm.
Ko tu tur fantazē. Tieši tāpat kā viņi laidīs visus savus spēlētājus.
Viņi nevar nemaz nelaist jo ir zem IIHF. Atšķirībā no NHL.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:10, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: KHL sen jau pateica,ka visus izlašu kandidātus laidīs uz izlasēm.
Ko tu tur fantazē.
Nu tā laišana ar piebildi, ja spēlētājs gribēs, kā Admiral izdeva preses relīzi sakārā ar Bārtuli...lai spēlētājs negribētu, klubos ir diezgan iedarbīgas metodes šiem, kā liecina vēsture! Kamēr spēlētāji nav ieradušies, visas basņas ir pupu mizas...

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:10, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu kā vienmēr centies sazīmēt visu melnāku izraujot un savārstot kāda teikto. Pie kam savas domas neizsakot - tikai kritizējot,savārstot kāda teikto.

Šajā situācijā noteikti Voinovs nav vainīgs,ka tiek iekļauts izlasē un vēlreiz mēslos izvazāts.

Skaidrs ka krievi pastulbi,ja zina ka spēlētājam liegta dalība PK,bet tie tāpat to iekļauj sastāvā ! Ko viņi vēlējās ar to panākt ?
Ja tu zini,pastāsti lūdzu.

Skaidrs ka viņa duņa ir ar pusrubli paurī.
Kura normāla sieva sačekarēs savam vīram karjeru un dzīvi.
Uztaisa vīram cietumsodu un vēlāk paliek ar to dzīvot kopā.
Pirms tiesas vēl vēloties pagriezt visu citā plaknē.

Par LA es jau visu pateicu. Ja tavuprāt ir normāli,ka neviens no komandas biedriem neatbalstīja viņu un necentās pateikt kādu labu vārdu ir norma.
Tad manuprāt tie ir s.da komandas biedri.
Par kluba vadību vispār nerunājot.

Kā tur teica,viņam ar ASV štatu nepaveicās. Kādā citā štatā par līdzīgu pārkāpumu tiktu cauri vēsā mierā un vēl tagad kapātu NHL ar tiem pašiem sūda komandas biedriem. Līdzīgi kā to dara izvarotājs un pļēguris Patriks Keins.
Tur tak katrā štatā savi likumi un noteikumi.
nu gan sadrukāji, bet tā kā man ir laiks, tad mēģināšu uz katru arī atbildēt

1) Kāpēc krievi iekļāva sastāvā, ja zināja, ka nelaidīs? Tu paskaties, kā visi vates troļļi kliedz un brēc te, tiek iedots tautai par ko cepties un aplikt nīdētos amīšus un hokeja kontekstā konkurentlīgu NHL ja man ir jāmin, tad minu šo par iemeslu

2) kā jau teicu, nezinu konkrēto situāciju, ne kāds ir Voinovs, ne kāda ir viņa sieva un nekādus secinājumums negrasos izdarīt pēc kkādas absolūti nepilnīgas informācijas internetā, bet, kā jau iepriekšējā komentārā minēju, tas, ko sievietei nozīmē būt 'abusive relationship' tev nekad nebūs saprast un to sievietes, kuras ar gadiem tādās bijušas pat īsti vārdos nespēj formulēt, tas viss nav tik vienkārši, kā vienkārši pateikt, ka šai nav pilns rublis no tām informācijas kripatām internetā. Diezgan panaivi, lai neteiktu, ka aprobežoti.

3) par LA jau zaipis pateica, tas kko liecina ne tikai par komandu un komandas biedriem, bet arī par pašu spēlētāji, ja neatrodas pat viens cilvēks, kas gatavs viņu aizstāvēt..

4) tici vai nē, bet man pajāt uz noziedznieka pilsonību, ja ir vainīgs, tad jāsaņem sods, ja sodu nesaņem, tad konkrētajā vietā ir štruntīga soda piešķiršanas un izpildes sistēma, ko es citu varu pateikt.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: nu gan sadrukāji, bet tā kā man ir laiks, tad mēģināšu uz katru arī atbildēt

1) Kāpēc krievi iekļāva sastāvā, ja zināja, ka nelaidīs? Tu paskaties, kā visi vates troļļi kliedz un brēc te, tiek iedots tautai par ko cepties un aplikt nīdētos amīšus un hokeja kontekstā konkurentlīgu NHL ja man ir jāmin, tad minu šo par iemeslu

2) kā jau teicu, nezinu konkrēto situāciju, ne kāds ir Voinovs, ne kāda ir viņa sieva un nekādus secinājumums negrasos izdarīt pēc kkādas absolūti nepilnīgas informācijas internetā, bet, kā jau iepriekšējā komentārā minēju, tas, ko sievietei nozīmē būt 'abusive relationship' tev nekad nebūs saprast un to sievietes, kuras ar gadiem tādās bijušas pat īsti vārdos nespēj formulēt, tas viss nav tik vienkārši, kā vienkārši pateikt, ka šai nav pilns rublis no tām informācijas kripatām internetā. Diezgan panaivi, lai neteiktu, ka aprobežoti.

3) par LA jau zaipis pateica, tas kko liecina ne tikai par komandu un komandas biedriem, bet arī par pašu spēlētāji, ja neatrodas pat viens cilvēks, kas gatavs viņu aizstāvēt..

4) tici vai nē, bet man pajāt uz noziedznieka pilsonību, ja ir vainīgs, tad jāsaņem sods, ja sodu nesaņem, tad konkrētajā vietā ir štruntīga soda piešķiršanas un izpildes sistēma, ko es citu varu pateikt.
Par 1) Piekrītu. Citu izskaidrojumu diez vai var atrast,pretēji būtu boikotējuši šo pasākumu. Nevis vētru sacēluši un tāpat devušies turp.

2) Sviests pilnīgs - kuram maz sakara ar Voinova ģimeni.
Sieviete kura draudzējas ar galvu,nekad nepaliks pie varmākas.
Tev varbūt tas ir jaunums - bet ir lērums sieviešu,kuras bez piģuļej kā bez prjaņika. Nezinu kā ir Voinova ģimenē,bet esmu tādas trakas ģimenītes redzējis. Un tās nebūt nav tikai krievu.

3) Tas liecina tikai to,ka viņa komandas biedri ir pī.........

4) Tici vai nē,bet ja viņš savu sievu būtu pieklapējis Rašā pa vasaras brīvlaiku un pat izolatorā nokļūtu.
NHL viņu nediskvalificētu kādu morālu apsvērumu dēļ.

Un par to jau es te arī runāju. Morāle viena - trāpījās neīstā laikā un neīstā vietā.
Šī te kombinācija ne vienu vien cilvēku mūžu ir pazudinājusi.
Un tas nav tikai ar hokeju saistīts.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:21, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tā laišana ar piebildi, ja spēlētājs gribēs, kā Admiral izdeva preses relīzi sakārā ar Bārtuli...lai spēlētājs negribētu, klubos ir diezgan iedarbīgas metodes šiem, kā liecina vēsture! Kamēr spēlētāji nav ieradušies, visas basņas ir pupu mizas...
Ko tu tur uztraucies,tagad PČ būs spēcīgāks turnīrs par feika OS.
PČ vismaz NHL - ieši spēlē.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:22, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu zini kādu teroru izjūt Voinova sieva ?
Tu protams smuki te sazīmēji - bet neštimmē viena lieta.
Sieva pie varmākas palika zem viena jumta.
Es savā mūžā daudz ko esmu redzējis. Jāsaka ir nācies redzēt arī tādas sievas kuras vēsā mierā ieštaukā vīru. Pie kam izslēdzot tam gaismas.
Un tas no rīta neskrien uz policiju Apķer savu kunkulīti un dzīvo svētā mierā tālāk
Tu to savu feminismu te vari ausīs nespraust.
Jūs feministes esiet tik tur,kur jums ir izdevīgi.

Kad darbā kas smags jāceļ,tā uzreiz atceras ka ir tas izredzētais pols.
Tādā ziņā man patīk ES. Viss vienkārši,nāc strādāt,stiepj to kasti,jo saņem tik pat,cik tas vīrietis.
Un tik tādi PSRS auni kā es,stiepj tās kastes sieviešu vietā.
es neesmu feministe nekad neesmu uzskatījusi, ka sievietes ir tādas pašas, kā vīrieši vai otrādāk, samaksai par līdzvērtīgu darbu vajadzētu būt vienādai, tas gan, bet visādi citādi tieši visa tā feminismu kustība pārākajā pakāpē ar ir galīgi sajājusi izpratni, par to, kas ir vīrietis un kas ir sieviete (no nekurienes jau viņa neradās, bet nu kā jau pie cilvēkiem - no viena grāvja otrā). jebkurā gadījumā, ļoti neviennozīmīga tēma par kuru varētu gari un plaši diskutēt un visticamāk tā pat pie kkāda viena konkrēta kopsaucēja nenonākt. Bet, tā kā tev nav ne mazākās nojausmas par ko iepriekšējā komentārā runāju (es tač te nesākšu rakstīt gari un plaši visādus piemērus, ko nozīmē terors attiecībās, un jā, vienā, varbūt pat piecos, no simts procentiem tas var būt vērsts arī pretējā virzienā) un arī ir visai tumša bilde par to, kāda ir mana izpratne par šīm lietām un vispār nostāja, tad lūdzu nepiesiet man kkādus viedokļus, kas galīgi nav mani

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:23, pirms 8 gadiem
Jā un izlasot šo rakstu jāsecina - Voinovs un KHL Forever.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:26, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tu tur uztraucies,tagad PČ būs spēcīgāks turnīrs par feika OS.
PČ vismaz NHL - ieši spēlē.
Nu tak ko uztraucies par PK, tas tak pseido turnīrs ar pseido izlasēm. miskaste septembrī - visi sportacentra vatņiki troļļo visos rakstos...
p.s. OS nebūs nekad feiks...un krievi paši pirmie bļaus, ka tas ir gada notikums. Krieviem NHL nepiedalīšanās pat būs tikai par labu, sasauks nākošagad visu ko varēs uz KHL tā feika OS zelta dēļ, kā saki

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:27, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: es neesmu feministe nekad neesmu uzskatījusi, ka sievietes ir tādas pašas, kā vīrieši vai otrādāk, samaksai par līdzvērtīgu darbu vajadzētu būt vienādai, tas gan, bet visādi citādi tieši visa tā feminismu kustība pārākajā pakāpē ar ir galīgi sajājusi izpratni, par to, kas ir vīrietis un kas ir sieviete (no nekurienes jau viņa neradās, bet nu kā jau pie cilvēkiem - no viena grāvja otrā). jebkurā gadījumā, ļoti neviennozīmīga tēma par kuru varētu gari un plaši diskutēt un visticamāk tā pat pie kkāda viena konkrēta kopsaucēja nenonākt. Bet, tā kā tev nav ne mazākās nojausmas par ko iepriekšējā komentārā runāju (es tač te nesākšu rakstīt gari un plaši visādus piemērus, ko nozīmē terors attiecībās, un jā, vienā, varbūt pat piecos, no simts procentiem tas var būt vērsts arī pretējā virzienā) un arī ir visai tumša bilde par to, kāda ir mana izpratne par šīm lietām un vispār nostāja, tad lūdzu nepiesiet man kkādus viedokļus, kas galīgi nav mani
Terors attiecībās ir vienkārši izbeidzams. Paņem peķeles un aizej prom.
Nevari aiziet,mūc. Ej uz menteni utt.
Bet ja pēc visa tā sievišķis paliek ar to varmāku - rodas jautājumi.

Es tev nopietni saku ir lērums traumētu sievišķu,kurām pat to vajag.
Es to nesaprotu,bet tādus kadrus esmu redzējis.
Tas laikam testosterona līmeņa kapināšanai un pilnvērtīgai intīmai dzīvei Bet tas ir .

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:32, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tak ko uztraucies par PK, tas tak pseido turnīrs ar pseido izlasēm. miskaste septembrī - visi sportacentra vatņiki troļļo visos rakstos...
p.s. OS nebūs nekad feiks...un krievi paši pirmie bļaus, ka tas ir gada notikums. Krieviem NHL nepiedalīšanās pat būs tikai par labu, sasauks nākošagad visu ko varēs uz KHL tā feika OS zelta dēļ, kā saki
To ka krievi bļaus,es arī nešaubos. It sevišķi ja vinnēs.
Tas laikam būs apkaunojošākais notikums daudziem krieviem.
Par laimi neesmu krievs un mani tie notikumi nekrata.
Es par krieviem vispār vairs nebrīnos.

Par to pseido turnīru,tas jau ir un nekur no tā neliksies.
Cerēju ka IIHF centīsies nosargāt savu prestižu un OS.
Bet ko jau vairs tagad - atliek tik ierēkt par IIHF.
PK noteikti būs no hokeja viedokļa spēcīgākais turnīrs.
Spēcīgāks pat par OS,jo tajā nebūs pastarīšu.
No starta ellē.

IIHF mani arī ir pārstājuši pārsteigt - vairs nebrīnos nekam.
Tā nostāties rakom NHL priekšā ir jāmāk. Tur ne kurš katrs jogas meistars tā var.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:40, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: IIHF mani arī ir pārstājuši pārsteigt - vairs nebrīnos nekam.
Tā nostāties rakom NHL priekšā ir jāmāk. Tur ne kurš katrs jogas meistars tā var.
IIHF tak ir pilnīgi impotenti savās mājās, neko nevar sakārtot, visi(eiropas līgas) darās pa savam prātam , kā ienāk šiem prātā un kā grib...Eiropā hokejam nav izveidota vienota sistēma un sadalījušās valstis kastās un rīko savus turnīrus, kad grib nevis kā IIHF noteikusi( atšķirībā no futbola piemēram).
Kas pasauc Fāzeli , tur tas klanās jeb grib visur goda vietā būt...NHL, KHL vai šampinjonu līgā...reāli jau šis neko nedara, tik vien kā pasaules čempjus organizē, kamēr ir valstis kas organizē un brauc uz viņiem katru gadu

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:40, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Par 1) Piekrītu. Citu izskaidrojumu diez vai var atrast,pretēji būtu boikotējuši šo pasākumu. Nevis vētru sacēluši un tāpat devušies turp.

2) Sviests pilnīgs - kuram maz sakara ar Voinova ģimeni.
Sieviete kura draudzējas ar galvu,nekad nepaliks pie varmākas.
Tev varbūt tas ir jaunums - bet ir lērums sieviešu,kuras bez piģuļej kā bez prjaņika. Nezinu kā ir Voinova ģimenē,bet esmu tādas trakas ģimenītes redzējis. Un tās nebūt nav tikai krievu.

3) Tas liecina tikai to,ka viņa komandas biedri ir pī.........

4) Tici vai nē,bet ja viņš savu sievu būtu pieklapējis Rašā pa vasaras brīvlaiku un pat izolatorā nokļūtu.
NHL viņu nediskvalificētu kādu morālu apsvērumu dēļ.

Un par to jau es te arī runāju. Morāle viena - trāpījās neīstā laikā un neīstā vietā.
Šī te kombinācija ne vienu vien cilvēku mūžu ir pazudinājusi.
Un tas nav tikai ar hokeju saistīts.
par otro punktu - nav mīlīti tas tik vienkārši. neesi tik kategorisks lūdzu par lietām, par kurām daudz ko nezini. es pati zinu vairākas sievietes, kuras ir gan emocionāli vardarbīgās, gan fiziski vardarbīgās attiecībās un ar gadiem netiek no tām ārā, iemesli tur ir dažādi, bet ne jau tas, ka viņas nav normālas. visādi citādi gudras, spējīgas sievietes, bet pašaziņa ar tām attiecībām viņām padarīta zemāka pa nulli, kamēr viņas pašas sāk ticēt, ka neko labāku nav pelnījušas. tici man, es zinu par ko runāju. es tādus ziediņus dabūju no šitā izjust dažus gadus atpakaļ, sist mani neviens nesita, lai gan bija brīži, kad gan drīz vai to gribēju, jo tad vismaz būtu skaidrs, no kā bail, bet emocionālais terors bija tādā līmenī, ka man reizēm sākās tāda panikas lēkme, kas varētu būt pielīdzināma tev, kad jālido ar lidmašīnu un trakākais ir, ka tu pat nevari formulēt no kā tieši ir bail, ir bail ar kādu vispār runāt, jo zini, ka viņi domās, ka esi jukusi un kkādā brīdī jau pašam tā sāk likties. man tas lūzuma punkts tajā visā bija, kad sāka draudēt ar pašnāvībām, ja iešu prom un es tajā visā biju ar tik pavisam neilgu brīdi iekšā. tas viss nav tik vienkārši Harļik, gan jau ir arī tāda kategorija, kas nemaz citādāk nevar, bet tā noteikti nav lielākā.

p.s. sorry par palagu, bet varbūt uztvēri manu domu un nav jau arī gluži galīgi prom no tēmas

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:46, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Terors attiecībās ir vienkārši izbeidzams. Paņem peķeles un aizej prom.
Nevari aiziet,mūc. Ej uz menteni utt.
Bet ja pēc visa tā sievišķis paliek ar to varmāku - rodas jautājumi.

Es tev nopietni saku ir lērums traumētu sievišķu,kurām pat to vajag.
Es to nesaprotu,bet tādus kadrus esmu redzējis.
Tas laikam testosterona līmeņa kapināšanai un pilnvērtīgai intīmai dzīvei Bet tas ir .
nu nav tas tik vienkārši, vīrieši varmākas parasti ir izcili manipulatori, liks tev noticēt, ka pati vainīga, uzprasījies (pat tu pats to rakstīji un es nedomāju, ka esi varmāka ), neko labāku neesi pelnījusi, esi nulle, priecājies, ka vispār kāds ir, es tevi ļoti mīlu, bez tevis nevaru dzīvot utt., nu tur tie teksti ir nebeidzami civlēki iet pašnāvības misijās kkādu mistisku mērķu vārdā, kāpēc domā, ka nevar kādu pierunāt palikt attiecībās mīlestības dēļ

P.s. ir ir sievietes, kuras bez tā nevar, parasti tām ir apakšā diezgan smagas bērnības trauma un tas vispār ir vienīgais veids, kā viņas saprot attiecības.

     [+] [-]

, 2016-06-02 13:55, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: par otro punktu - nav mīlīti tas tik vienkārši. neesi tik kategorisks lūdzu par lietām, par kurām daudz ko nezini. es pati zinu vairākas sievietes, kuras ir gan emocionāli vardarbīgās, gan fiziski vardarbīgās attiecībās un ar gadiem netiek no tām ārā, iemesli tur ir dažādi, bet ne jau tas, ka viņas nav normālas. visādi citādi gudras, spējīgas sievietes, bet pašaziņa ar tām attiecībām viņām padarīta zemāka pa nulli, kamēr viņas pašas sāk ticēt, ka neko labāku nav pelnījušas. tici man, es zinu par ko runāju. es tādus ziediņus dabūju no šitā izjust dažus gadus atpakaļ, sist mani neviens nesita, lai gan bija brīži, kad gan drīz vai to gribēju, jo tad vismaz būtu skaidrs, no kā bail, bet emocionālais terors bija tādā līmenī, ka man reizēm sākās tāda panikas lēkme, kas varētu būt pielīdzināma tev, kad jālido ar lidmašīnu un trakākais ir, ka tu pat nevari formulēt no kā tieši ir bail, ir bail ar kādu vispār runāt, jo zini, ka viņi domās, ka esi jukusi un kkādā brīdī jau pašam tā sāk likties. man tas lūzuma punkts tajā visā bija, kad sāka draudēt ar pašnāvībām, ja iešu prom un es tajā visā biju ar tik pavisam neilgu brīdi iekšā. tas viss nav tik vienkārši Harļik, gan jau ir arī tāda kategorija, kas nemaz citādāk nevar, bet tā noteikti nav lielākā.

p.s. sorry par palagu, bet varbūt uztvēri manu domu un nav jau arī gluži galīgi prom no tēmas
Un kā tad ir vīriešiem ? Varētu tavu domu palagu ?
Attiecībās vienmēr ir divas puses. Un tās izvērtēt no vienas ir vienkārši pī.... Ja tu par attiecībām biji domājusi.
Es vairāk par to praktisko pusi. Tā teikt tupa mehāniski. Atmetot sentimentus.
Attiecībās velns kaklu nolauzīs,kur nu vēl kāds no malas.
Šad tad pat paši ģimenes locekļi netiek skaidrībā,kas notiek.
Kur nu vēl kāds no malas.

Bet tīri mehāniski skatoties,viss ir diezgan vienkārši.
Es uzskatu. Par tām morālajām traumām - tad vēl var pastrīdēties,kuri ir lielāki tie morālie vampīri - vīrieši vai sievietes. Cik cilvēku,tik raksturu un attiecību sakumā tas katram ir jāņem vērā. Bet kad jau ieleci tai laivā ar nosaukumu kopdzīve - turi buru un esi gudra attiecībās,tikai tā tās var nosargāt. Nevis gaudot un gausties.

Bet ja tevi tupa kāds slimiķis klapē pa pjaņiem - tad man nav izskaidrojuma cita kā nav pilns rublis - ja sievišķis paliek ar tādu kadru.
Bet tādu ir lērums. Parasti tie ir slimi greizsirdīgi cilvēki,jo neiesi tak sievišķim feisā sist ka tā gaismu ledusskapī aizmirsa izslēgt

Un šad tād tie sievišķi ar nepilno rubli vēl speciāli pakacina savu simo otro pusi izsaucot tam greizsirdību.
Tad izplūcas,nojājas un dzīve rit savu gaitu.

     [+] [-]

, 2016-06-02 14:09, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kā tad...
skaidrs, ka emocionālais terors var iet uz abām pusēm, vai tad es ko citu apgalvoju? katrā ziņā, līdz galam nesaprati, ko es gribēju pateikt, varbūt es līdz galam arī nesapratu, ko tu gribēji pateikt, bet domu apmaiņa notika un smadzenes tika pakustinātas, kas jau pašā būtībā ir apsveicami

     [+] [-]

, 2016-06-02 14:49, pirms 8 gadiem
Viss? Tēma slēgta, var pāriet pie Toresa, fuņa un Nameja tēmā?

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:04, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Viss? Tēma slēgta, var pāriet pie Toresa, fuņa un Nameja tēmā?
kad vien laiks atļauj, tad jāaudzina, neko nevar darīt

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: kad vien laiks atļauj, tad jāaudzina, neko nevar darīt
pagaidām atlikšu audzināšanu, baigi karsts pie mums...banss tur ņemās ar šiem pagaidīšu par TRTD tēmu šodien , man tas Toress jau apriebies, kaut kā pofig...

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:16, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: pagaidām atlikšu audzināšanu, baigi karsts pie mums...banss tur ņemās ar šiem pagaidīšu par TRTD tēmu šodien , man tas Toress jau apriebies, kaut kā pofig...
karsts nereāli, Rīgā starp tiem mūriem vispār nāve, laukos vismaz var mājā ielīst un tur ir patīkami vēss, bet te vismaz šobrīd pat grūti saprast, kur is sliktāk - ārā vai iekšā

p.s. Funis mani reāli sasmīdināja - te tādus tekstus par kritisko domāšanu bīdīja un tagad skatās mutē deputātiem, kuri visu zinot labāk par Toresu jau man ar pa lielam po, bet nu nepatīk man visa šī mākslīgā naturalizācija, pat, ja viņš ir ieprecējies. kreisi precedenti, kas, ja tiks turpināti, iemetīs mūs tajā pašā grimstošajā laivā, kur kazahi, beltkrievi un visi pārējie naturalizētāji. Negribu es Latvijai tādas izlases nevienā sporta veidā.

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:22, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: p.s. Funis mani reāli sasmīdināja - te tādus tekstus par kritisko domāšanu bīdīja un tagad skatās mutē deputātiem, kuri visu zinot labāk par Toresu jau man ar pa lielam po, bet nu nepatīk man visa šī mākslīgā naturalizācija, pat, ja viņš ir ieprecējies. kreisi precedenti, kas, ja tiks turpināti, iemetīs mūs tajā pašā grimstošajā laivā, kur kazahi, beltkrievi un visi pārējie naturalizētāji. Negribu es Latvijai tādas izlases nevienā sporta veidā.
funs ta skaidrs, glums kā zutis bija tā arī paliks...bet namejs kā metīs kažoku uz otru pusi, kad hokeja federācija gribēs kādu TRTD leģionāru naturalizēt vai Daugavpils futbola klubs kādu savu krievu vot tas būs cirks...

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:40, pirms 8 gadiem
Bļin, ko es esmu palaidis garām!

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:40, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: funs ta skaidrs, glums kā zutis bija tā arī paliks...bet namejs kā metīs kažoku uz otru pusi, kad hokeja federācija gribēs kādu TRTD leģionāru naturalizēt vai Daugavpils futbola klubs kādu savu krievu vot tas būs cirks...
mjā, bez viņiem abiem nelielās devās SC noteikti vairs nebūtu tas pats

     [+] [-]

, 2016-06-02 15:41, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Bļin, ko es esmu palaidis garām!
cīņās ar Funi un Ivaru pusdzīvi Bansik var pazaudēt

mēs ar Harļiku un pirmstam Zaipis ar Harļiku te nopietni palagus saklājām, būs vismaz lasāmviela līdz darba dienas beigām

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:29, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: cīņās ar Funi un Ivaru pusdzīvi Bansik var pazaudēt

mēs ar Harļiku un pirmstam Zaipis ar Harļiku te nopietni palagus saklājām, būs vismaz lasāmviela līdz darba dienas beigām


Runājot par Toresu,es tajā slikta nekā neredzu. Man melna bilde kāds viņš kā futbolists,bet ja var līdzēt mūsu koka klučiem Konstantīniem,tad kāpēc gan nē.
Savulaik mums basketbolā bija viens amerikānis ja nemaldos,bet tas dikti pasen,es par to fruktu fanoju izlases spēļu laikā. Neviens tak nenomira.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:40, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja:

Runājot par Toresu,es tajā slikta nekā neredzu. Man melna bilde kāds viņš kā futbolists,bet ja var līdzēt mūsu koka klučiem Konstantīniem,tad kāpēc gan nē.
Savulaik mums basketbolā bija viens amerikānis ja nemaldos,bet tas dikti pasen,es par to fruktu fanoju izlases spēļu laikā. Neviens tak nenomira.
bij tāds Ostlers, kuru šitā pat naturalizēja, bet vai tad viņš kādu spēli maz izlasē nospēlēja? cik ātri uzradās patriots, tik pat ātri pazuda. Cik atceros, tad toreiz ar baigi saldās runas intervijās klāstīja, cik viņam valsts esot kļuvusi tuva liekas, ka nepagāja ne pāris gadi, ka šis pazuda bez pēdām ar visu Latvijas pilsonību tādā ziņā jau Toresa gadījums ir daudz daudz reiz labāks, jo šis vismaz te ieprecējies un gan jau nekur prom nebrauks. domāju, ka reti kuram ir problēmas, ka viņš ir kļuvis par pilsoni - cilvēkiem veids kādā tas notika nepatīk, jo būtībā tika apiets likums.

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:43, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: bij tāds Ostlers, kuru šitā pat naturalizēja, bet vai tad viņš kādu spēli maz izlasē nospēlēja? cik ātri uzradās patriots, tik pat ātri pazuda. Cik atceros, tad toreiz ar baigi saldās runas intervijās klāstīja, cik viņam valsts esot kļuvusi tuva liekas, ka nepagāja ne pāris gadi, ka šis pazuda bez pēdām ar visu Latvijas pilsonību tādā ziņā jau Toresa gadījums ir daudz daudz reiz labāks, jo šis vismaz te ieprecējies un gan jau nekur prom nebrauks. domāju, ka reti kuram ir problēmas, ka viņš ir kļuvis par pilsoni - cilvēkiem veids kādā tas notika nepatīk, jo būtībā tika apiets likums.
Toč Ostlers. Viņš spēlēja par izlasi. Nezinu cik ilgi,bet spēlēja.
Par to negodību,domā mūsu nepilsoņi sāks haju celt ?

     [+] [-]

, 2016-06-02 16:52, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Toč Ostlers. Viņš spēlēja par izlasi. Nezinu cik ilgi,bet spēlēja.
Par to negodību,domā mūsu nepilsoņi sāks haju celt ?
par nepilsoņiem nezinu, diez vai. mani vairāk personīgi satrauc, ka mēs pamazām, palēnām, it kā nevienam nemanot, varētu sākt iet Kazahstānas un Baltkrievijas ceļu. Es tiešām ļoti ļoti negribētu redzēt nākotnē nevienā sporta veidā Latvijas izlases, kuras sāktu līdzināties klubiem bez leģionāru kvotām ja cilvēks likumīgā veidā, kā visi pārējie mirstīgie iegūst pilsonību, man nav nekādu problēmu, bet šādi.. nu nezinu, nepatīk man tas viss.

     [+] [-]

, 2016-06-02 17:01, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: bij tāds Ostlers, kuru šitā pat naturalizēja, bet vai tad viņš kādu spēli maz izlasē nospēlēja? cik ātri uzradās patriots, tik pat ātri pazuda. Cik atceros, tad toreiz ar baigi saldās runas intervijās klāstīja, cik viņam valsts esot kļuvusi tuva liekas, ka nepagāja ne pāris gadi, ka šis pazuda bez pēdām ar visu Latvijas pilsonību tādā ziņā jau Toresa gadījums ir daudz daudz reiz labāks, jo šis vismaz te ieprecējies un gan jau nekur prom nebrauks. domāju, ka reti kuram ir problēmas, ka viņš ir kļuvis par pilsoni - cilvēkiem veids kādā tas notika nepatīk, jo būtībā tika apiets likums.
Kaut kā piemirsušās tā gadījuma nianses, bet šķiet viņš saņēma pilsonību un pēc tam kā ES dalībvalsts pilsonis, bez kādiem ierobežojumiem spēlēja eiropā un pat ignorēja zvanus no izlases treneriem.

     [+] [-]

, 2016-06-02 18:32, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Klausies, āmur, pirms lieto kārtējo troļļu šablonu (bara instinkta piesaukšana, tjipa tu tas domātājs, kas nes patiesību ), padomā, vai tas vispār kaut minimāli ir par tēmu. Es uzrakstīju, ko pats izlasīju un pats padomāju, kur te vispār baram sakars Tak pieej radoši savai "profesijai", a tu kā zābaks vnk truli močī šablonus un viss. Zems līmenis.
Klau, antiņ, ja tu uzskati, ka mani komentāri ir šabloniski, es tev atļauju viņus nelasīt un neapspriest. Bet tu to nenoguris dari. Tātad tāds tavs darbs...

     [+] [-]

, 2016-06-02 18:55, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut kā piemirsušās tā gadījuma nianses, bet šķiet viņš saņēma pilsonību un pēc tam kā ES dalībvalsts pilsonis, bez kādiem ierobežojumiem spēlēja eiropā un pat ignorēja zvanus no izlases treneriem.
Tas mani it ne maz neizbrinitu..