Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Rezultatīvajam Balceram pirmās zvaigznes gods, uzvaras ripa arī Krastenbergam

Agris Suveizda

Rezultatīvajam Balceram pirmās zvaigznes gods, uzvaras ripa arī Krastenbergam
Rūdolfs Balcers
Foto: sjbarracuda.com

Amerikas Hokeja līgā dramatisku uzvaru svinēja Sanhosē "Barracuda", kas savā laukumā pagarinājumā ar 6:5 apspēlēja savas divīzijas līderi Stoktonas "Heat", bet par spožāko spēlētāju mačā tika atzīts Rūdolfs Balcers, kura rēķinā uzvaras vārti un rezultatīva piespēle.

Sanhosē "Barracuda" un Stoktonas "Heat" spēlē pavērsienu netrūka. Mājinieki no 0:1 panāca 2:1, vēlāk no 2:4 atspēlējās un panāca 5:4, četras minūtes un septiņas sekundes pirms pamatlaika beigām izlaida vadību (5:5), tomēr svinēja uzvaru pagarinājumā (6:5). Rūdolfs Balcers 18 sekundes līdz otrās trešdaļas beigām asistēja komandas trešajos vārtos (3:4) un pagarinājuma trešajā minūtē guva uzvaras vārtus. Latvieša rēķinā arī pirmās zvaigznes gods, divi metieni pa vārtiem un neitrāls lietderības koeficients (Balcers bija laukumā pirmajos un piektajos ielaistajos vārtos).

20 gadus vecais Balcers pēdējās sešās spēlēs sakrājis septiņus (4+3) punktus. Pēdējo 11 spēļu laikā viņam ir 11 (6+5) punkti, bet sezonā kopumā 27 spēlēs ir 22 (7+15) punkti, sešas soda minūtes un negatīva lietderība -5. Balcers ir 54. rezultatīvākais līgā, 11. rezultatīvākais debitants un pārliecinoši rezultatīvākais spēlētājs komandā, kanādieti Edamu Heluku (4+11) apsteidzot par septiņiem punktiem. Denjelam O'Reiganam (15 spēles, 7+7) un Markusam Sērensenam (17, 5+9), kuri aizvadījuši mazāk spēļu, gan ir tuvu vidēji vienam punktam mačā. "Barracuda" ar 30 punktiem 27 cīņās ir piektajā vietā Klusā okeāna divīzijā.

Ontārio Hokeja līgā uzvaras vārtus guva Renārs Krastenbergs, kurš 45. minūtē panāca 3:2 un palīdzēja Ošavas "Generals" savā laukumā ar 4:2 apspēlēt "Otters". Ceturtos vārtus mājinieki 47. minūtē guva mazākumā, kad uz noraidīto soliņa atradās tieši Krastenbergs. 19 gadus vecais uzbrucējs izdarīja trīs metienus pa vārtiem un nopelnīja neitrālu lietderības koeficientu (bija laukumā pirmajos ielaistajos vārtos). Šosezon Krastenbergam 28 spēlēs ir 17 (10+7) punkti, kas ir septītais rādītājs komandā, pozitīva lietderība +12 un 20 soda minūtes.

Tikmēr Savienoto Valstu Hokeja līgā Medisonas "Capitals" izbraukumā ar 7:5 apspēlēja Jangstaunas "Phantoms". Verners Egle neatradās laukumā nevienā no gūtajiem vai ielaistajiem vārtiem.

Izmantotie resursi:
https://theahl.com/stats/game-summa...
Ontario Hockey League – Official Site of...
Game Center

1 2 39 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2017-12-29 08:55, pirms 7 gadiem
Balcers zvērs! Priecē

  +5 [+] [-]

, 2017-12-29 08:56, pirms 7 gadiem
Balcers turpina uguņot, interesanti ir tas, ka Balcers no 27 regulārās sezonas spēlēm 14 spēlēs nav ticis pie punktiem, kas nozīmē, ka savus 22 punktus (7+15) ir sakrājis vien 13 spēlēs.

https://mobile.twitter.com/sjbarrac... viņa uzvaras vārti, kas par tehniku, patiess prieks

     [+] [-]

, 2017-12-29 09:01, pirms 7 gadiem
Pat ļoti gribētos, lai Barracuda šogad nu netiek Playoffs, ļoti šo kadru gribu redzēt Hārtlija modulī (protams, ja vien Balcers nespēlēs jau Sharks sezonas beigās

     [+] [-]

, 2017-12-29 09:24, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Balcers turpina uguņot, interesanti ir tas, ka Balcers no 27 regulārās sezonas spēlēm 14 spēlēs nav ticis pie punktiem, kas nozīmē, ka savus 22 punktus (7+15) ir sakrājis vien 13 spēlēs.

https://mobile.twitter.com/sjbarrac... viņa uzvaras vārti, kas par tehniku, patiess prieks
Jā skaisti Ja godīgi neticēju, ka viņš tādu sniegumu rādīs pro līmenī jau uzreiz. Atceros pēdējo u-20 čempi kur šis spēlēja varēja redzēt ka ir snaiperis, bet likās lēns un ar neko īpašu neizcēlās piemēram uz tā paša Dzierkala fona, tagad pavisam cita bilde, cerams progresēs arī turpmāk!
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  -1 [+] [-]

, 2017-12-29 09:36, pirms 7 gadiem
Nashy rakstīja: Jā skaisti Ja godīgi neticēju, ka viņš tādu sniegumu rādīs pro līmenī jau uzreiz. Atceros pēdējo u-20 čempi kur šis spēlēja varēja redzēt ka ir snaiperis, bet likās lēns un ar neko īpašu neizcēlās piemēram uz tā paša Dzierkala fona, tagad pavisam cita bilde, cerams progresēs arī turpmāk!
Jā, biju gaidījis no viņa daudz spožāku sniegumu čempī, pēc sezonas beigām likās, laikam vēl gads CHL, bet te tev bija, rezultatīvākais komandas spēlētājs, dalīts 9.labākais rūkijs pēc punktiem, un no piecinieka atpaliekot par nieka diviem punktiem, un tas viss AHL

     [+] [-]

, 2017-12-29 09:38, pirms 7 gadiem
Nashy rakstīja: Jā skaisti Ja godīgi neticēju, ka viņš tādu sniegumu rādīs pro līmenī jau uzreiz. Atceros pēdējo u-20 čempi kur šis spēlēja varēja redzēt ka ir snaiperis, bet likās lēns un ar neko īpašu neizcēlās piemēram uz tā paša Dzierkala fona, tagad pavisam cita bilde, cerams progresēs arī turpmāk!
Dod Dievs, lai tā turpinātu, un mēs ieraudzīsim arī 40+ punktus šosezon no viņa

  +3 [+] [-]

, 2017-12-29 09:38, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Balcers turpina uguņot, interesanti ir tas, ka Balcers no 27 regulārās sezonas spēlēm 14 spēlēs nav ticis pie punktiem, kas nozīmē, ka savus 22 punktus (7+15) ir sakrājis vien 13 spēlēs.

https://mobile.twitter.com/sjbarrac... viņa uzvaras vārti, kas par tehniku, patiess prieks
jā, un iespaidīgi ir arī tas, ka rūkijs Balcers ir pārliecinoši rezultatīvākais Barakudu spēlētājs, par 7 pts apsteidzot 2. vietā esošo.

https://theahl.com/stats/player-sta...

tiesa, skatoties points per game, tad tur Rūdolfs ir 5. vietā komandā.

  +4 [+] [-]

, 2017-12-29 09:44, pirms 7 gadiem
Bļugers un Balcers priecē, gaidām, kad Dzierkalam "nāks vaļā"

  -1 [+] [-]

, 2017-12-29 09:47, pirms 7 gadiem
galvenais lai turpina darboties un lai priecē ar sniegumu
domāju ka Hārtijs tādu kadru spētu iebīdīt kur savā redzējumā lv izlasē
runājot pa nhl (galvenais lai tiek pie trenera kas liek viņam izmantot savas šīs stiprās īpašības nevis nosēdinātu 3/4 maiņā kur tikai iziet un sitas - šitas ir čalis kurš taisa spēli)
**vrb nav smuki, bet salīdzinājumā ar Zemgu, kurš palīdz nest klavieres un ir lielisks melnā darba rūķis starp pianistiem (1/2maiņā), bet iespējams šis var kļūt pa pianistu

  -3 [+] [-]

, 2017-12-29 09:52, pirms 7 gadiem
1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?

  -3 [+] [-]

, 2017-12-29 09:53, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: jā, un iespaidīgi ir arī tas, ka rūkijs Balcers ir pārliecinoši rezultatīvākais Barakudu spēlētājs, par 7 pts apsteidzot 2. vietā esošo.

https://theahl.com/stats/player-sta...

tiesa, skatoties points per game, tad tur Rūdolfs ir 5. vietā komandā.
Svarīgāk tomēr ir punkti paši, nevis tik cik tev ir points per game

  -1 [+] [-]

, 2017-12-29 09:53, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Rubīns

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Tehniķi ceturtajā maiņā?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-29 09:55, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Tehniķi ceturtajā maiņā?
Kurā maiņā tu liktu pie šāda LV izlases moduļa šos jaunos? Un ar ko? Aizbīdīt Indraši vai Daugavu uz ceturto?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-29 09:56, pirms 7 gadiem
bobiits rakstīja: galvenais lai turpina darboties un lai priecē ar sniegumu
domāju ka Hārtijs tādu kadru spētu iebīdīt kur savā redzējumā lv izlasē
runājot pa nhl (galvenais lai tiek pie trenera kas liek viņam izmantot savas šīs stiprās īpašības nevis nosēdinātu 3/4 maiņā kur tikai iziet un sitas - šitas ir čalis kurš taisa spēli)
**vrb nav smuki, bet salīdzinājumā ar Zemgu, kurš palīdz nest klavieres un ir lielisks melnā darba rūķis starp pianistiem (1/2maiņā), bet iespējams šis var kļūt pa pianistu
Pianistu Eiropā, nav ko sevi mānīt par NHL vadošo maiņu uzbrucēju.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-29 09:57, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Kur Ančs?

     [+] [-]

, 2017-12-29 09:58, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kurā maiņā tu liktu pie šāda LV izlases moduļa šos jaunos? Un ar ko? Aizbīdīt Indraši vai Daugavu uz ceturto?
Ar laiku jābūt pirmajās maiņās, kamēr nav, lai trenējas. Tāds Miķelis ir aizejoša vērtība. Karsums nav spēlējis izlasē 100 gadus.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-29 10:03, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kurā maiņā tu liktu pie šāda LV izlases moduļa šos jaunos? Un ar ko? Aizbīdīt Indraši vai Daugavu uz ceturto?
un kurš no Tavas iedomātās 1. maiņas "Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš" ir labs centrs, spējīgs bieži uzvarēt iemetienos, cīnīties pretinieku un savu vārtu priekšā?!

  +1 [+] [-]

, 2017-12-29 10:29, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
perfektais? Tu vispār kaut ko no hokeja jēdz??

  +3 [+] [-]

, 2017-12-29 10:38, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Lielākoties esi tiešām viens no sakarīgākajiem komentētājiem, bet kad liec maiņas, tad māc šaubas par Tavu kompetenci..
Jautājums Tev, Tu liec maiņas/ virknējumus pēc kādiem kritērijiem? Uzvārds + patīk/nepatīk?
Indrašis, kurš šobrīd DR spēlē kā centrs, jo gluži vienkārši nav atbilstoši centru 1. maiņai un saikne Indrašis&Dārziņš Dārziņš & Miķelis ir strādājoša, tāpēc, lai izveidotos viens, kaut cik spējīgs uzbrucēju trio, ir iemesls, lai izlasē, Indrašis arī mauktu centrā, pie tam, starp 2 virtuoziem, pielikt trešo (Bukartu)?
OS kvalifikācijā, kur bija visi +/- uz to brīdi labākie (izņemot Pavlovs ), atceries, ka pirmajā maiņā pa centru kapāja Daugava, lai gan pats Daugava (tāpat kā Indrašis), jau iepriekš bija izteicies, ka tā gluži nav viņu iecienītākā pozīcija, taču, skills to ļauj un spēles maniere vairāk tieši Daugavam. Tad atceroties iepriekšējos gadus, ja ņem pa pamatu labi darbojošos pārus, kādi bija (Indrašis&Dārziņš, Daugava&Dārziņš, Karsums&Dārziņš, Dārziņš&Rēdlihs) tad jau uzreiz ir skaidrs, ka atslēgas spēlētājs (un to bieži arī sporta žurnālisti min), ka ir tieši DĀRZIŅŠ.
Tad kādēļ lai pirmo maiņu veidotu 3 tamborētāji?
Nesanāk loģiskāk likt 3 tiešām labākos? proti Dārziņš-Daugava-Indrašis? tieši tādēļ, ka nav centru? Jo visi 3 ar ripu māk kustēties, veidot, taču vienīgais kurš tā pa tiešām var nokapāt un ar spēku ir tieši Daugava, tā iemesla dēļ, iederoties vislabāk starp abiem DR vilcējiem?
Džeriņš pēdējos gados ir izveidojies par stabilu 1/2 maiņu centru, līdz ar to, ar savu klasisko spēles manieri, viņš iederās pa vidu starp jebkuru? Tieši tā iemesla dēļ, kā otros liekot Karsumu - Džeru - Bukartu? Atkal skatoties no ķīmijas viedokļa: klasisks centrs, kurš var iemest; spēka uzbrucējs, kurš var iemest un atdot piespēli; "snaipers", kurš var arī atdot piespēli? Nesanāk loģiskāk?
3. maiņai Girgensons ir atbilstošs centrs, taču, Rēdlihs un Ķēniņš uz kādiem nopelniem ir blakus? Tādēļ, ka agrāk viens bija rezultatīvs un ātrs, otrs aizkapājās līdz NHL? Tieši tādu kā Tu dēļ, SC komentētāji čikst, ka jaunie tiek marinēti? Ok, Miķeli atstājot, kuram kabatā ir vēl kāds skila pulveris, bet vai nešķiet, ka atbilstošāks uzbrucējs būtu tieši Balcers, kurš rāda līdera cienīgu sniegumu AHL? izveidojot Miķelis(tehnika), Girgensons (klaviernesējs) un Balcers (tehnika+"snaipera" īpašības virknējumu?
4. maiņā un nevienā citā Ķēniņam pienākās vieta. Centrā, Bļugers, vismaz, pagaidām nevienu nevar izkonkurēt, kaut gan arī, būtu jāliek blakus Girgensonam un jāskatās, kurš ir vairāk 3., kurš, 4. maiņas centrs. un kā ceturto kāpēc Bukarts? Kāpēc ne Dzierkals? Un ar ko Jevpalovs labāks par Skvorcovu/Meiju?

  +1 [+] [-]

, 2017-12-29 11:06, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Piedod, bet pirmā maiņa drausmīga. Jau redzu, kā šamie krīt aizsardzībā iekšā. Domāju, ka šobrīd Dzierkals labāks par vairākiem taviem minētajiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-29 11:09, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Rubīns

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?

Bukarts pirmajā maiņā un džeriņš otrajā ? 😂 viņus ja paņem sastāvā tad tikai 4 maiņā

     [+] [-]

, 2017-12-29 11:19, pirms 7 gadiem
irock rakstīja: Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Rubīns

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?


Bukarts pirmajā maiņā un džeriņš otrajā ? 😂 viņus ja paņem sastāvā tad tikai 4 maiņā
Džeriņš stipri audzis, nu jau nav nekāds 4. maiņas centrs

     [+] [-]

, 2017-12-29 11:19, pirms 7 gadiem
irock rakstīja: Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Rubīns

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?


Bukarts pirmajā maiņā un džeriņš otrajā ? 😂 viņus ja paņem sastāvā tad tikai 4 maiņā
Bukarts un Džeriņš Čehijā ir progresējuši. Noteikti ir stabili vadoši maiņu uzbrucēji.

     [+] [-]

, 2017-12-29 12:59, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Karsums nespēlēs, tāpat kā arī Bārtulis. Stipras šaubas māc arī par Dārziņu, kuram ir konflikts ar LHF.

Maiņas pagaidām nav nekāda jēga likt un spekulēt. Nav zināms, kuri nebūs traumēti.

     [+] [-]

, 2017-12-29 13:38, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Karsums nespēlēs, tāpat kā arī Bārtulis. Stipras šaubas māc arī par Dārziņu, kuram ir konflikts ar LHF.

Maiņas pagaidām nav nekāda jēga likt un spekulēt. Nav zināms, kuri nebūs traumēti.
1) Neviens šīs maiņas neliek uz PČ, bet tiek spekulēts par dotā mirkļa ideālo sastāvu
2) Dārziņam nav konflikts ar LHF. Tas ir stipri uzpūsts burbulis, jā, nauda kavējās, taču visur, kur apakšā ir birokrātija, jārēķinās, ka jebkas var notikt, jeb kavēties.. Ja LHF godīgi nomaksās Dārziņa čekus, tad šis "konflikts", kā mēdiji tos uzpūš, būs stipri pārspīlēts jēdziens. Ja nenomaksās, to mēs redzēsim pavasarī

     [+] [-]

, 2017-12-29 13:48, pirms 7 gadiem
Pie tam, šaubos, ka LHF riskēs ar Dārziņu.. kurš ir izlases "atslēga" panākumiem/ uzbrukumam, viens no līderiem un ļooti liela autoritāte. To jau arī minēja Matuļu Jānis, ja nemaldos! Viņiem, kaut vai no mārketinga viedokļa būtu negudri pazaudēt/ ietaupīt uz Dārziņa viedokļa, jo 1) ir samērā liels skatītāju pulks, kas nāk skatīties uz Lauri, kuriem viņš ir zvaigzne nr.1 2) ar Lauri, uzbrukums ir citā līmenī. Tāpēc, šaubos, ka LHF priekš Latvijas resursiem ir spējīgi riskēt ar Dārziņu, kuram noteikti būtu sekotāji/atbalstītāji spēlēšanai/nespēlēsanai izlasē..

     [+] [-]

, 2017-12-29 14:13, pirms 7 gadiem
Bārtulis, Karsums, Dārziņš un Kulda izlasē...
Labi ka viens no viņiem būs...
p.s. Dārziņš tagad viennozīmigi labākais uzbrucējs..
par aizsargiem un vārtsargiem neņemos teikt...īpaši varotčikiem

     [+] [-]

, 2017-12-29 14:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Bārtulis, Karsums, Dārziņš un Kulda izlasē...
Labi ka viens no viņiem būs...
p.s. Dārziņš tagad viennozīmigi labākais uzbrucējs..
par aizsargiem un vārtsargiem neņemos teikt...īpaši varotčikiem
Man vienmēr ir bijis jautājums par ambīcijām, diez pašiem sprotisitem, kamēr vēl duha ir, nav gribējies novākties visiem labākajiem, aizbraukt uz PČ reāli labākajā sastāvā, lai paskatītos- Ko mēs varam? Viens ir traumas, bet otrs, ja ir iespēja, kādēļ, lai pierādītu sev, izcīnītu kaut ko, kādēļ nesavācas visi, jo, tomēr, hokejisti viens otru labi pazīst, kāpēc nenostrādā čomu faktors, sarunāšana, davai aizbraucam labākajā sastāvā un nokapājam vienu čempi...

  -1 [+] [-]

, 2017-12-29 15:06, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Man vienmēr ir bijis jautājums par ambīcijām, diez pašiem sprotisitem, kamēr vēl duha ir, nav gribējies novākties visiem labākajiem, aizbraukt uz PČ reāli labākajā sastāvā, lai paskatītos- Ko mēs varam? Viens ir traumas, bet otrs, ja ir iespēja, kādēļ, lai pierādītu sev, izcīnītu kaut ko, kādēļ nesavācas visi, jo, tomēr, hokejisti viens otru labi pazīst, kāpēc nenostrādā čomu faktors, sarunāšana, davai aizbraucam labākajā sastāvā un nokapājam vienu čempi...
Tak OS jau novācās un parādīja, ko var. Šveici uzvilka, Kanādu noturēja. PČ nav kairinātājs. Jēga tur rādīt kaut ko pret ASV čekeriem un Zviedrijas piekto izlasi.

     [+] [-]

, 2017-12-29 15:12, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Tak OS jau novācās un parādīja, ko var. Šveici uzvilka, Kanādu noturēja. PČ nav kairinātājs. Jēga tur rādīt kaut ko pret ASV čekeriem un Zviedrijas piekto izlasi.
OS bija piekrītu, uz kvalifikāciju ar parasti max sastāvu nolasa...PČ nekad nebūs

  +1 [+] [-]

, 2017-12-29 15:14, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: 1. Roberts Bukarts - Indrašis - Dārziņš
2. Daugaviņš - Džeriņš - Karsums
3. Miķelis Rēdlihs - Girgensons - Ķēniņš
4. Rihards Bukarts - Bļugers - Balcers + Jevpalovs un Skvorcovs

1. Kulda - Cibuļskis
2. Bārtulis - Sotnieks
3. Balinskis - Galviņš + Freibergs un Zīle/Bindulis/Jaks

1. Merzļikins
2. Punnenovs/Kalniņš
3. Gudļevskis/Kivlenieks

Kā jums perfektais LV izlases modulis?
Tu maz zini, ko nozímé "modulis"?

     [+] [-]

, 2017-12-29 15:20, pirms 7 gadiem
Visādi ne-eksperti savus modeļus sabāzuši, gaidu Fuņa un Abraga kopējo variantu, viens ar izsmeļošu ''palagu'' par katru spēlētāju individuāli, otrs ar video ''hailaitiem.''

  +1 [+] [-]

, 2017-12-29 15:21, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Visādi ne-eksperti savus modeļus sabāzuši, gaidu Fuņa un Abraga kopējo variantu, viens ar izsmeļošu ''palagu'' par katru spēlētāju individuāli, otrs ar video ''hailaitiem.''

p.s. vilka būtu eksluzīvāks...

     [+] [-]

, 2017-12-29 15:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: OS bija piekrītu, uz kvalifikāciju ar parasti max sastāvu nolasa...PČ nekad nebūs
Karsumam operācija, citi būs saguruši. Un nav ko pārmest.
1 2 39 komentāri