Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Vārtsargs Grigals pievienosies Nešvilas "Predators" fārmklubam

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vārtsargs Grigals pievienosies Nešvilas "Predators" fārmklubam
Gustavs Grigals. Foto: UMass Lowell Hockey

24 gadus vecais vārtsargs Gustavs Grigals panācis vienošanos ar Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Nešvilas "Predators" fārmklubu Milvoki "Admirals". Līgums parakstīts līdz nākamās sezonas beigām, liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Gustavs Grigals šo sezonu aizvadīja studentu hokejā, "UMass-Lowell" vārtos 24 spēlēs tiekot galā ar 92,4% metienu un vidēji ielaižot 2,05 ripas. Latviešu vārtsargs tika nominēts gan NCAA labākā vārtsarga, gan labākā hokejista balvai, taču finālistu sarakstā neiekļuva.

Noslēdzis studiju gaitas, kuras sāka 2018. gadā un kuru laikā ieguvis bakalaura un maģistra grādus, Grigals pievienosies Amerikas Hokeja līgas (AHL) klubam Milvoki "Admirals". Vienošanās parakstīta līdz nākamās sezonas beigām.

Deviņas spēles līdz regulārās sezonas noslēgumam "Admirals" ieņem otro vietu Centrālajā divīzijā, taču priekšā esošā Teksasas "Stars" ar vienādu punktu skaitu aizvadījusi par spēli vairāk.

42 mačos "Admirals" vārtus sargājis 20 gadus vecais Jaroslavs Askarovs, kuru Nešvilas "Predators" 2020. gada draftā izraudzījās ar 11. numuru. Viņš ticis galā ar 91,3% metienu. 23 spēlēs vārtus sargājis 25 gadus vecais Devins Kūlijs, atvairot 91,1% metienu.

Abiem ir spēkā esoši NHL līgumi, tāpat kā 23 gadus vecajam čeham Tomāšam Vomāčkam, kurš šo sezonu pavadījis Ziemeļamerikas trešajā līmenī – ECHL (30 spēles, 87,7% atvairītu metienu). Taču gan Kūlijam, gan Vomāčkam pēc sezonas beigsies līgumi.

Slēpts komentārs: Madzigais
Slēpts komentārs: sandis444444

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 16:22, pirms 2 gadiem
Tātad arī Grigalu pč neredzēt. Kluba izvēle gan interesanta - šogad nez vai pie dižām iespējām tiks un nākamsezon arī nez vai būs daudz iespēju - Askārovs izteikts pirmais nr, arī Preds Lankinenam un Sārošam līgumi vēl gads un 2. Lai tikai sanāk.

     [+] [-]

, 2023-03-29 16:29, pirms 2 gadiem
Nav tā labākā klubu sistēmas izvēle. Pārāk daudz konkurentu priekšā.

  +7 [+] [-]

, 2023-03-29 16:32, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Nav tā labākā klubu sistēmas izvēle. Pārāk daudz konkurentu priekšā.
steidzami jāmeklē NHL komanda kuri nav vārtsargu

  +7 [+] [-]

, 2023-03-29 16:34, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Nav tā labākā klubu sistēmas izvēle. Pārāk daudz konkurentu priekšā.
Jākonkurē. Kurā sistēmā konkurences nav?

  +6 [+] [-]

, 2023-03-29 16:55, pirms 2 gadiem
Vārtsargi lV pietiek un vēl pāri paliek.Kad parādīsies uzbrucēji ,kas var arī kaut ko iemest!!!!!!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2023-03-29 17:05, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Vārtsargi lV pietiek un vēl pāri paliek.Kad parādīsies uzbrucēji ,kas var arī kaut ko iemest!!!!!!!!!!!!
Ir mums viens 15 gadīgs talants, kuru tagad jau pielīdzina gluži ne McDavidam, bet Tavarase spēles stilam un punktu ražai

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 17:34, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Ir mums viens 15 gadīgs talants, kuru tagad jau pielīdzina gluži ne McDavidam, bet Tavarase spēles stilam un punktu ražai
Kas tas ir?

     [+] [-]

, 2023-03-29 17:37, pirms 2 gadiem
Drīz mums visā aizsardzības līnija sastāvēs no vārtsargiem 🤣

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 17:44, pirms 2 gadiem
Baird rakstīja: Kas tas ir?
Šķiet, ka viņš domā Bērzkalnu, bet varu arī kļūdīties

  +2 [+] [-]

, 2023-03-29 18:13, pirms 2 gadiem
Līdzīgā jautājumā man rodas jautājums, kas būs ar Mitenu. Visa sezona bez spēļu prakses, kas rada nopietnu šķērsli karjeras attīstībai.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-29 19:08, pirms 2 gadiem
Apņēmību, izturību un vēl veiksmi! Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2023-03-29 19:18, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Nav tā labākā klubu sistēmas izvēle. Pārāk daudz konkurentu priekšā.
Piekrītu, varēja ko labāku sameklēt

     [+] [-]

, 2023-03-29 19:38, pirms 2 gadiem
Nu jā, AHL līgums... Izskatās, ka ir ņemts vienīgais variants, kāds ir piedāvāts...

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 20:16, pirms 2 gadiem
archy0 rakstīja: Līdzīgā jautājumā man rodas jautājums, kas būs ar Mitenu. Visa sezona bez spēļu prakses, kas rada nopietnu šķērsli karjeras attīstībai.
°Lielākā problēma tur būs cirksnis. Izlaistā sezona nav labi, bet vēl pietiekami jauns, lai atgūtos. Toties tas, ka cirksnis sāk mocīt un ātri atjaunojās vecā trauma dēļ, kuras nonāca līdz operācijai un izlaistai sezona var beigties ar hroniskām un regulārām problēmām.

  -3 [+] [-]

, 2023-03-29 20:28, pirms 2 gadiem
Tāda jocīga situācija var sākt veidoties PČ sakarā -Šilovs, Grigals var aizķerties AHL play-offos, ja vēl Elvim veselības problēmas (tfu,tfu,tfu)... tad paliek Gudļevskis, Punnenovs un, acīmredzot, Vītols (vai nu arī Bērziņš - ja arī nav aizņemts PO)

     [+] [-]

, 2023-03-29 21:09, pirms 2 gadiem
Biju pārliecināts, ka Grigalim noteikti būs divvirziena līgums ,bet diemžēl! Aģents varēja pacensties pēc tik veiksmīgām sezonām NCAA. Nebūs viegli.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-29 21:40, pirms 2 gadiem
Tam MCDWIVIDAM latvietim ka zvaigžņu slimība ne uznāk! !!!! TĀDI PIEMĒRI DA HUJA

  +3 [+] [-]

, 2023-03-29 21:50, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Šķiet, ka viņš domā Bērzkalnu, bet varu arī kļūdīties
Ja Bērzkalnu, tad viņa salīdzināšana ar Tavaresu vai Makdeividu ir, maigi sakot, smagi pārspīlēta.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-29 21:51, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Tāda jocīga situācija var sākt veidoties PČ sakarā -Šilovs, Grigals var aizķerties AHL play-offos, ja vēl Elvim veselības problēmas (tfu,tfu,tfu)... tad paliek Gudļevskis, Punnenovs un, acīmredzot, Vītols (vai nu arī Bērziņš - ja arī nav aizņemts PO)
Ja jau day to day, tad Elvim diez vai būs veselības problēmas. Ja vien tu nerunā par kādu jaunu problēmu, kas varētu vēl rasties. Elvja gadījumā vairāk uztrauc psiholoģiskais. Vai ir līdz galam pāri visam, kas bijis. Veselība vairāk satrauc Ivara gadījumā. Līdz nepaņēma somu, kas iedeva atpūtu bija domāts taisīt operāciju pēc sezonas. Tagad itkā uz to iepauzē - cik labi/slikti viņam ir.
Par vārtu līniju, joprojām, neuztrauktos. Pat vārtu līnija, kurā ir tikai Elvis vai Ivars + Gudis un kāds no kokiem ir pietiekami stabila. Mani personīgi visvairāk uztrauc aizsardzība līnija. Ja neskaita Balinski nav īsti neviena, tiešām laba uzbrūkošā aizsarga un nav arī īsti neviena tāda "Skrastiņveidīgā", kas varbūt punktus diži nevāc, bet vienmēr var būt drošs par to, ka notīrīs savu vārtu priekšu un zonu, kā tādu. Vismaz top līmenī nav. Visi ir tādi ne šis, ne tas.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-29 21:58, pirms 2 gadiem
Girgijs rakstīja: Biju pārliecināts, ka Grigalim noteikti būs divvirziena līgums ,bet diemžēl! Aģents varēja pacensties pēc tik veiksmīgām sezonām NCAA. Nebūs viegli.
Cik bieži, tā notiek? Cik bieži nedraftēti džeki uzreiz pēc NCAA tiek pie līguma ar NHL, kaut vai divvirziena, jo īpaši, vārtsargi, kas, tomēr, ir ļoti specifiska pozīcija? Vienkārši, saki, ka biji pārliecināts, pats nezinu, tāpēc jautāju.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 22:33, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Šķiet, ka viņš domā Bērzkalnu, bet varu arī kļūdīties
Varbut Karlis Flugins? Spele starp 18-gadigiem Zviedrijaa: 24 speles 12+19. Sava vecumgrupa 17 spelees bija 54+26...

  +1 [+] [-]

, 2023-03-29 22:52, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja Bērzkalnu, tad viņa salīdzināšana ar Tavaresu vai Makdeividu ir, maigi sakot, smagi pārspīlēta.
Tas bija tikai mans minējums, to ko komentāra autors īsti domāja, jājautā viņam pašam.

     [+] [-]

, 2023-03-29 22:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: ...
Par vārtu līniju, joprojām, neuztrauktos. Pat vārtu līnija, kurā ir tikai Elvis vai Ivars + Gudis un kāds no kokiem ir pietiekami stabila. Mani personīgi visvairāk uztrauc aizsardzība līnija. Ja neskaita Balinski nav īsti neviena, tiešām laba uzbrūkošā aizsarga un nav arī īsti neviena tāda "Skrastiņveidīgā", kas varbūt punktus diži nevāc, bet vienmēr var būt drošs par to, ka notīrīs savu vārtu priekšu un zonu, kā tādu. Vismaz top līmenī nav. Visi ir tādi ne šis, ne tas.
Nu, bez Balinska ir arī Jaks.
Vēl starp kandidātiem uzbrūkošie ir Tumānovs un Hodass. Tiesa gan, cits jautājums - cik reāli kandidāti uz izlasi viņi ir.
Mūsdienu hokejā "Visi ir tādi ne šis, ne tas" ir drīzāk ar + zīmi vērtājama īpašība - tātad spēlētājs var gan paa vārtiem uzmest, gan arī savus aizsarga pienākumus gana sekmīgi pildīt.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-29 23:23, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Mūsdienu hokejā "Visi ir tādi ne šis, ne tas" ir drīzāk ar + zīmi vērtājama īpašība - tātad spēlētājs var gan paa vārtiem uzmest, gan arī savus aizsarga pienākumus gana sekmīgi pildīt.
Šis nav personīgi Tev veltīts, un man nepatīk iesaistīties debatēs par ikgadējā Škodas kausa izcīņu, bet ir viens mazs joks, kuru reti kad piemin izlases kontekstā, kad zīmē savus leģendāros aizsargu pārus. It īpaši, ja runā par mūsdienīgu hokeju. Kaut kā visiem ir vienalga par nūjas satvērieniem. Čīkst visi, ka vairākums sūdīgs, bet kā var vairākums nebūt sūdīgs, ja atvelkot ripu no vārtu priekšas uz zilo līniju, lai izmānītu kādu brīvu piespēles līniju, aizsargam ir jāzaudē pāris sekundes, lai pārpozicionētos, jo nav labā tvēriena aizsargu izlasē, kam ātri atdot "uz ērto" pusi? Tāpēc reizēm šķiet ļoti amizanti skatīties, kā vīri lauž šķēpus, kurā nu pārī kurš būs, liekot masveidīgi kopā abus kreisos tvērienus, nevis apsver iespēju par spēles dinamikas veicināšanu un aizsargu kombinēšanu pēc tvērieniem, nevis mistiskiem uzbrūkošajiem parametriem. Saspēles dinamikas ātrums ir svarīgāks, nekā mīļākā DR laika aizsargu pāra ķīmijas savešana atpakaļ kopā Škodas kausa laikā.

     [+] [-]

, 2023-03-30 00:27, pirms 2 gadiem
Gaidām interviju ar Grigalu par iemeslu, kāpēc tieši ar "Admirals" parakstīja. Līdz šim bija izdarījis prātīgas/pareizas izvēles, bet priekšā Askarovs un Kūlijs ar nesliktu statistiku. Kūlijam beidzas līgums, bet sēdēt aiz Askarova AHL? Nez, ko sasolīja?

  +1 [+] [-]

, 2023-03-30 07:42, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Gaidām interviju ar Grigalu par iemeslu, kāpēc tieši ar "Admirals" parakstīja. Līdz šim bija izdarījis prātīgas/pareizas izvēles, bet priekšā Askarovs un Kūlijs ar nesliktu statistiku. Kūlijam beidzas līgums, bet sēdēt aiz Askarova AHL? Nez, ko sasolīja?
Varētu padomāt, ka Grigals un viņa aģents ir par kārtu stulbāki par šejienes dīvānpirdējiem! Acīmredzot, tas bija labākais iespējamais variants.

     [+] [-]

, 2023-03-30 07:44, pirms 2 gadiem
Stirnpirdis rakstīja: Šis nav personīgi Tev veltīts, un man nepatīk iesaistīties debatēs par ikgadējā Škodas kausa izcīņu, bet ir viens mazs joks, kuru reti kad piemin izlases kontekstā, kad zīmē savus leģendāros aizsargu pārus. It īpaši, ja runā par mūsdienīgu hokeju. Kaut kā visiem ir vienalga par nūjas satvērieniem. Čīkst visi, ka vairākums sūdīgs, bet kā var vairākums nebūt sūdīgs, ja atvelkot ripu no vārtu priekšas uz zilo līniju, lai izmānītu kādu brīvu piespēles līniju, aizsargam ir jāzaudē pāris sekundes, lai pārpozicionētos, jo nav labā tvēriena aizsargu izlasē, kam ātri atdot "uz ērto" pusi? Tāpēc reizēm šķiet ļoti amizanti skatīties, kā vīri lauž šķēpus, kurā nu pārī kurš būs, liekot masveidīgi kopā abus kreisos tvērienus, nevis apsver iespēju par spēles dinamikas veicināšanu un aizsargu kombinēšanu pēc tvērieniem, nevis mistiskiem uzbrūkošajiem parametriem. Saspēles dinamikas ātrums ir svarīgāks, nekā mīļākā DR laika aizsargu pāra ķīmijas savešana atpakaļ kopā Škodas kausa laikā.
par to es pat nerunāju, jo ar labo satvērienu, kā rādās, izlasē arī šogad būs tikai 1 aizsargs....

     [+] [-]

, 2023-03-30 11:08, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Varētu padomāt, ka Grigals un viņa aģents ir par kārtu stulbāki par šejienes dīvānpirdējiem! Acīmredzot, tas bija labākais iespējamais variants.
Piekrītu. Kāpēc lai kāds NHL klubs alktu viņu redzēt, kā 4. vārtsargu? Tur vēl smagi Grigalam sevi jāpierāda.

     [+] [-]

, 2023-03-30 12:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, bez Balinska ir arī Jaks.
Vēl starp kandidātiem uzbrūkošie ir Tumānovs un Hodass. Tiesa gan, cits jautājums - cik reāli kandidāti uz izlasi viņi ir.
Mūsdienu hokejā "Visi ir tādi ne šis, ne tas" ir drīzāk ar + zīmi vērtājama īpašība - tātad spēlētājs var gan paa vārtiem uzmest, gan arī savus aizsarga pienākumus gana sekmīgi pildīt.
Jaks pēc būtības nemaz tik labs, kā daži viņu mālē nav. Trūkst stabilitātes. Nebūtu labā rokas satvēriena būtu vēl švakāk. Un ne šis ne tas nozīmē tieši pretējo tam, ko tu raksti. Nevis māk gan to, gan to, bet īsti ne uzbrukumu sanāk ievadīt/uzmest, ne īsti savā zonā dod tiešām kārtīgu drošību. Angļiem ir tāds izteiciens jack of all trades, mums tas tulkotos, kā prot visu. Parasti tie, kas "prot visu" ir viduvējības, jo īsti nav nevienas "spēcīgās jomas," kuru prastu tiešām izcili. Līdzīgi ar mūsu aizsargiem. Uz papīra lielākā daļa itkā māk šo to, bet realitātē nekas dižs nav. Un te arī var piekrist par pamatīgu labroču trūkumu, kas to problēmu tikai pastiprinās.

     [+] [-]

, 2023-03-30 14:33, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jaks pēc būtības nemaz tik labs, kā daži viņu mālē nav. Trūkst stabilitātes. Nebūtu labā rokas satvēriena būtu vēl švakāk. Un ne šis ne tas nozīmē tieši pretējo tam, ko tu raksti. Nevis māk gan to, gan to, bet īsti ne uzbrukumu sanāk ievadīt/uzmest, ne īsti savā zonā dod tiešām kārtīgu drošību. Angļiem ir tāds izteiciens jack of all trades, mums tas tulkotos, kā prot visu. Parasti tie, kas "prot visu" ir viduvējības, jo īsti nav nevienas "spēcīgās jomas," kuru prastu tiešām izcili. Līdzīgi ar mūsu aizsargiem. Uz papīra lielākā daļa itkā māk šo to, bet realitātē nekas dižs nav. Un te arī var piekrist par pamatīgu labroču trūkumu, kas to problēmu tikai pastiprinās.
Tā neko sev noliki Čehijas līgas 9. rezultatīvāko aizsargu. Piekrītu, ka priekš NHL viņam pietrūkst tāda spēcīgāka metiena vai spēcīgāka bortā smērējiena.

     [+] [-]

, 2023-03-31 00:34, pirms 2 gadiem
archy0 rakstīja: Tā neko sev noliki Čehijas līgas 9. rezultatīvāko aizsargu. Piekrītu, ka priekš NHL viņam pietrūkst tāda spēcīgāka metiena vai spēcīgāka bortā smērējiena.
Čehija ir jaudīga līga, taču, tā nav ne Somija, ne Zviedrija, ne Šveice, ne AHL, ne NHL. Un arī izlasē Jaks ir nestabils. Viņš pie vairākiem treneriem ir bijis vairākuma aizsargs - tātad papildopcijas krāt punktus, bet 5 PČ, 23 spēles un tikai 3+2. Turklāt, tie 3+2, sakrāti 2 pč - 3 PČ viņš ir palicis sausā, tāpat, kā savās vienīgajās OS. Vairākuma aizsargam +, kā Abrags saka arī uzbrūkošajam aizsargam punktiem būtu jābūt. Savukārt, Jaka aizsardzība - nu, tā arī mēdz būt "atkarīga no garastāvokļa" - ļoti labas spēles mijas ar tādām, kurās ir bērnišķīgas kļūdas.
Par to, ka nevajag pārvērtēt lielisku statistiku Čehijas līgā, nereti atgādina Bukarts vecākais. Viņš regulāri met ap 20 vārtiem sezonā, bet izlasē, bet 9 pč laikā tikai 2x ir guvis vairāk, kā 2 vārtus.