Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Koronavīruss atņem Bukartam un Gudļevskim "play-off", saslimis "Olympiacos" īpašnieks

Agris Suveizda

Koronavīruss atņem Bukartam un Gudļevskim "play-off", saslimis "Olympiacos" īpašnieks
Rihards Bukarts. Foto: Birgit Häfner / Düsseldorfer EG

Šovakar par sezonas priekšlaicīgu izbeigšanu pavēstījušas Austrijas un Vācijas hokeja līgas, kuras tā vietā, lai spēlētu pie tukšam tribīnēm, pieņēmušas lēmumu mačus neaizvadīt vispār.

"Vācijas Hokeja līga ir spiesta ar tūlītēju efektu priekšlaicīgi izbeigt sezonu. Gaidāmās izslēgšanas spēles aizvadīt nav iespējams," sacīts līgas mājaslapā. "Iemesls tam ir vairāku federālo valstu lēmums neatļaut pasākumus apmeklēt vairāk par 1000 skatītājiem. Mums ir ārkārtīgi žēl visu klubu, partneru un īpaši fanu visā Vācijā, tomēr mums ir pienākums pret situāciju attiekties nopietni. Priekšlaicīgu sezonas beigu dēļ tituls šosezon netiks izcīnīts, bet vieta Čempionu līgā pienāksies regulārās sezonas pirmajam četriniekam Minhenes "Red Bull", Mannheimas "Adler", Štraubingas "Tigers" un Berlīnes "Eisbaren"."

Rīt Vācijā bija jāsākas izslēgšanas spēļu pirmajai kārtai, bet ceturtdaļfinālu sērijām bija jāsākas otrdien. Ceturtdaļfinālā iekļuva arī Riharda Bukarta un Kristera Gudļevska pārstāvētie klubi "Dusseldorf" un "Fischtown Pinguins", kuri regulārajā sezonā ieņēma attiecīgi piekto un sesto vietu un būtu spēlējuši pret Bukarta kādreizējo klubu "Eisbaren" un "Tigers". Bukarts šosezon 48 spēlēs sakrāja 19 (10+9) punktus, 24 soda minūtes un neitrālu lietderību, bet Gudļevskis, kurš sezonu sāka Rīgas "Dinamo", 25 spēlēs atvairīja 90,4% metienu un ielaida vidēji 2,65 ripas.

Priekšlaicīgi sezona pabeigta arī Austrijā, kur arī varasiestādes noteica pasākumus aizvadīt bez skatītāju klātbūtnes. Atšķirībā no Vācijas, Austrijā pilnā sparā jau ritēja izslēgšanas spēles, visās ceturtdaļfināla sērijās aizvadot jau pa trim mačiem. "Bozen" un Lincas "Black Wings" ar 3-0 bija vadībā pret "Orli Znojmo" un "Klagenfurt", bet Zalcburgas "Red Bull" un Vīnes "Capitals" ar 2-1 bija vadībā pret "Villach" un Grācas "99ers". Grācas komandas uzbrucējs Zintis Zuševics regulārajā sezonā 48 spēlēs nopelnīja deviņus (3+6) punktus, bet trīs izslēgšanas spēlēs palika sausā.

Latviešu hokejistu pārpildītajā Čehijas Ekstralīgā izslēgšanas spēles norit aiz slēgtām durvīm, un būtiskas izmaiņas gaidāmas arī Kontinentālās hokeja līgas Gagarina kausā un citos Krievijas sporta veidu čempionātos ar Premjerlīgu futbolā priekšgalā. Kā ziņots Krievijas galvaspilsēta mēra Sergeja Sobjaņina mājaslapā, Maskavā līdz 10.aprīlim ieviests aizliegums rīkot pasākumus ar vairāk nekā piecu tūkstošu dalībnieku klātbūtni.

FIBA pavēstījusi, ka Eiropas kausa ceturtdaļfinālā vīriešiem vienīgās izmaiņas būs Vācijas "Bayreuth" un Arta Ates pārstāvētā Rumānijas "Cluj-Napoca" duelī, kas notiks aiz slēgtām durvīm. Tādējādi "Ventspils" rītvakar gaidāmā atbildes spēle pret Turcijas "Bahcesehir" ritēs bez ierobežojumiem. FIBA Eirokausā sievietēm atcelta Anetes Šteinbergas un Lauras Melderes pārstāvētās "Reyer Venezia" cīņa pret Žironas "Spar Citylift". Tāpat atcelta Eirokausa spēle starp Kurskas "Dynamo" un "Avenida" un Eirolīgas spēle starp "Ekaterinburg" un BLMA, jo Spānijas un Francijas klubi nolēma nelidot uz Krieviju. Vairākām spēlēm maksimālā apmeklētība noteikta 1000 skatītāju apmērā, bet atbildes spēle Buržā notiks aiz slēgtām durvīm.

Anglijas otrās spēcīgākās līgas futbola klubs Notingemas "Forest" apstiprinājis, ka kluba īpašniekam Evangelosam Marinakim, kuram pieder arī Grieķijas sporta flagmanis "Olympiacos", ir konstatēta saslimšana ar koronavīrusu. Kā raksta klubs, iepriekšējā nedēļā Notingemā viņam nekādi saslimšanas simptomi neesot manīti, bet pirmās pazīmes esot novērotas vakar pēc atgriešanās Grieķijā. Parīt "Olympiacos" Eiropas līgā pie tukšām tribīnēm uzņems Pirejas "Olympiacos". Bez skatītājiem marta beigās pārbaudes spēles savās mājās aizvadīs arī Francijas un Vācijas futbola izlases, bet Starptautiskā Bobsleja un skeletona federācija, ņemot vērā Norvēģijas varasiestāžu stingrās rekomendācijas, nolēmusi atcelt parasporta pasaules čempionātu, kam Lillehammerē bija jāsākas 20. martā.

Piektdien Valmierā sāksies jaunā Latvijas futbola čempionāta sezona, un koronavīrusa draudu dēļ nolemts uz nenoteiktu laiku izvairīties no rokasspiedienu procedūras pirms spēlēm, liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Izmantotie resursi:
https://www.del.org/news/deutsche-e...
https://www.erstebankliga.at/news/?...
https://twitter.com/FIBAEuropeCup/s...
https://www.ibsf.org/en/news/21608-...
https://www.sobyanin.ru/koronavirus...
https://www.nottinghamforest.co.uk/...

  +3 [+] [-]

, 2020-03-10 20:33, pirms 5 gadiem
Par PČ hokejā šogad var aizmirst, skumji.

  +5 [+] [-]

, 2020-03-10 20:38, pirms 5 gadiem
Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 20:54, pirms 5 gadiem
Es tikai nesaprotu, kāpēc viņi neslēdz lielveikalus, tur cilvēku vairāk kā ārēnā?

  -2 [+] [-]

, 2020-03-10 20:59, pirms 5 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā
ja , baigi piekususi , lidz Februarim spelet

  +3 [+] [-]

, 2020-03-10 21:00, pirms 5 gadiem
Dzimmiy:
Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā

-------------------------------

No kā atpūsties varēs??
Kā Nolans teica, nokūst rūpnīcā pie stanoka pa 12 stundām strādājot, ne hokeju spēlējot!

 +11 [+] [-]

, 2020-03-10 21:05, pirms 5 gadiem
Šito portālu arī drīz varēs klapēt ciet, nebūs vairs par ko rakstīt.

     [+] [-]

, 2020-03-10 21:19, pirms 5 gadiem
Interesanti cik pie mums reāli ir slimnieku?
Jo kurš gan ies pārbaudīties pa 80 eiro. Kāds jau aiziet.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-10 21:46, pirms 5 gadiem
KHL tam nevajadzētu ietekmēt, jo 5000 cilvēku drīkst pulcēties. Vairāk cilvēku nemaz uz tām spēlēm nenāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 21:52, pirms 5 gadiem
Valensijā ārpus slēgtā stadiona 10000 fanu

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 21:56, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Šito portālu arī drīz varēs klapēt ciet, nebūs vairs par ko rakstīt.
Paliek tak e sports. Tādēļ te pēdējā laikā tie raksti parādās

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 21:59, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Šito portālu arī drīz varēs klapēt ciet, nebūs vairs par ko rakstīt.
pofig, tusēs komentos, daudzi tāpat rakstus nelasa

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 22:07, pirms 5 gadiem
Maiji prognozēja Pasaules Galu 3020'''
💀🙋💀

  +1 [+] [-]

, 2020-03-10 22:08, pirms 5 gadiem
Bet ir tik 2020

  -1 [+] [-]

, 2020-03-10 22:09, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Dzimmiy:
Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā

-------------------------------

No kā atpūsties varēs??
Kā Nolans teica, nokūst rūpnīcā pie stanoka pa 12 stundām strādājot, ne hokeju spēlējot!

  -2 [+] [-]

, 2020-03-10 22:12, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Dzimmiy:
Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā

-------------------------------

No kā atpūsties varēs??
Kā Nolans teica, nokūst rūpnīcā pie stanoka pa 12 stundām strādājot, ne hokeju spēlējot!
Tieši tā bijušais biatlonists Nākums pastrādājot Īrijā celtniecībā sūdzējās,ka visi muskuļi sačakarēti un neturot slodzi.Vispār nesaprotu to sportistu atbalstīšanu,ka redz viņiem vajagot atpūsties.Ja nebūs PČ tad daļa vispār varēs atpūsties daudzus mēnešus.

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:15, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Interesanti cik pie mums reāli ir slimnieku?
Jo kurš gan ies pārbaudīties pa 80 eiro. Kāds jau aiziet.
Itālijas slēpošanas kūrortam, štuka atradās, bet parūpēties par savu veselību, 80 eiro vairs nav? Bēdīgi.
Zinu vienu smalku ģimenīti, brauc ar pajaunu bembi, mājās regulāri rīko iedzeršanas ar labu alko, bet par apkuri nemaksā, neesot naudas. Tādi nu "mēs" jo@nutiji esam.

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:22, pirms 5 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Itālijas slēpošanas kūrortam, štuka atradās, bet parūpēties par savu veselību, 80 eiro vairs nav? Bēdīgi.
Zinu vienu smalku ģimenīti, brauc ar pajaunu bembi, mājās regulāri rīko iedzeršanas ar labu alko, bet par apkuri nemaksā, neesot naudas. Tādi nu "mēs" jo@nutiji esam.
Es ar tādus zinu.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-10 22:24, pirms 5 gadiem
Tad jau vispār tuvākos 100gadus nekas nenotiks kamēr visi neizmirs, jo kur tad vīruss paliks, izkūpēs? Tiešām nu jau slimi palikuši no savas paranojas. Pilnīgi vājprātīgi lēmumi tiek pieņemti. Murgs.
Neviens nebaidās no gripas, neviens nebaidās šņaukt narkatu, neviens nebaidās ēst visādus sienāžus, tārpus utt, bet visi baidās no šī mēsla, kas nav nekas vairāk kā parasta gripa. Kad plaušu karsoņa cilvēkiem, tad gatavi uz darbu iet, bet te baidās elpot...

  +2 [+] [-]

, 2020-03-10 22:29, pirms 5 gadiem
Ja visi vienkārši izslēgtu televizorus, internetu un radio tad arī vīruss beigtos

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:36, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Ja visi vienkārši izslēgtu televizorus, internetu un radio tad arī vīruss beigtos
slimie izveseļotos un mirušie atdzīvotos?

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:37, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau vispār tuvākos 100gadus nekas nenotiks kamēr visi neizmirs, jo kur tad vīruss paliks, izkūpēs? Tiešām nu jau slimi palikuši no savas paranojas. Pilnīgi vājprātīgi lēmumi tiek pieņemti. Murgs.
Neviens nebaidās no gripas, neviens nebaidās šņaukt narkatu, neviens nebaidās ēst visādus sienāžus, tārpus utt, bet visi baidās no šī mēsla, kas nav nekas vairāk kā parasta gripa. Kad plaušu karsoņa cilvēkiem, tad gatavi uz darbu iet, bet te baidās elpot...
apēdot sienāzi tu neaplipini citus ar sienāžēšanu.

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:40, pirms 5 gadiem
Iesaku čaļiem ātrāk braukt uz Latviju, jo izskatās, ka Eiropas rietumu daļa nespēs apturēt vīrusa izplatību. Vismaz puiši būs pasargāti kamēr vīruss norimstas!

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:52, pirms 5 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Čaļi varēs vienu gadu vismaz normāli atpūsties. Bet pārējie ar nepacietību gaidīs nākamo čempi Rīgā
tad rīgā, visticamāk, nākamgad nebūs- sievu pč atcēla un nākamgad rīkos kanādā, kur vajadzēja būt šogad

     [+] [-]

, 2020-03-10 22:56, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Šito portālu arī drīz varēs klapēt ciet, nebūs vairs par ko rakstīt.
Drīz sāksies Virslīgas sezona

     [+] [-]

, 2020-03-10 23:09, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: apēdot sienāzi tu neaplipini citus ar sienāžēšanu.
Bet kad Tu iebāzt pirkstu degunā un ar to pašu roku sasveicinies, tad gan tu padod tālāk savu svešo vīrusu kādam, kura baktērija ķermenī nespēj cīnīties ar tavu nodoto baktēriju, tādējādi personai saslimstot. Tas ir pilnīgi tas pats, Labrīt!

     [+] [-]

, 2020-03-10 23:16, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Bet ir tik 2020
Uztaisi savu prognozi, kāda problēma.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-10 23:19, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau vispār tuvākos 100gadus nekas nenotiks kamēr visi neizmirs, jo kur tad vīruss paliks, izkūpēs? Tiešām nu jau slimi palikuši no savas paranojas. Pilnīgi vājprātīgi lēmumi tiek pieņemti. Murgs.
Neviens nebaidās no gripas, neviens nebaidās šņaukt narkatu, neviens nebaidās ēst visādus sienāžus, tārpus utt, bet visi baidās no šī mēsla, kas nav nekas vairāk kā parasta gripa. Kad plaušu karsoņa cilvēkiem, tad gatavi uz darbu iet, bet te baidās elpot...
No kurienes tāds info tev, ka parasta gripa? Pēc kā to nosaki? Pats esi ārsts un izdomāji?

  -2 [+] [-]

, 2020-03-10 23:30, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau vispār tuvākos 100gadus nekas nenotiks kamēr visi neizmirs, jo kur tad vīruss paliks, izkūpēs? Tiešām nu jau slimi palikuši no savas paranojas. Pilnīgi vājprātīgi lēmumi tiek pieņemti. Murgs.
Neviens nebaidās no gripas, neviens nebaidās šņaukt narkatu, neviens nebaidās ēst visādus sienāžus, tārpus utt, bet visi baidās no šī mēsla, kas nav nekas vairāk kā parasta gripa. Kad plaušu karsoņa cilvēkiem, tad gatavi uz darbu iet, bet te baidās elpot...
Tu cirvi, pat pie Sars, Mers un Ebolas tādi ierobežojumi nav bijuši. Ja šis vīruss būtu pararasta gripa (akmens mediķu lauciņā, kas aprobežotajiem prātiem liek tā domāt, lai neceltu paniku), tad nekas tāds nebūtu. Itālijā mirstība pret izārstējušos skaitu vakar bija 39%. Labrīt, no gripas mirst 0,1-1%. No parastās gripas pasaules ekanomika neiet dir ā. Muļkis.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-10 23:44, pirms 5 gadiem
Tas jau bija tikai laika jautājums. Ķīnieši jau nevar beigt kopoties ar vai arī ēst civetkaķus, sikspārņus, vaboles u.c. radības, kas kustās, absorbējot dzīvnieku slimības. Te arī rezultāts - globāla sērga. Mūsdienu ceļošanas iespēju apstākļos īsā laikā visa pasaule maskās staigā...🤦‍♂️ Bet jā, kopējā paranoja kaitina. Vīrusa ietekmēta apokalipse. Futbola Čempionlīgu vai basīša Eirolīgu utt bez skatītājiem nekāda prieka nav skatīties, tad lai uz pusgadu visu atceļ, ieskaitot Tokijas Olimpiādi. Kāda jēga bez skatītājiem ko aizvadīt?!

     [+] [-]

, 2020-03-11 00:06, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu cirvi, pat pie Sars, Mers un Ebolas tādi ierobežojumi nav bijuši. Ja šis vīruss būtu pararasta gripa (akmens mediķu lauciņā, kas aprobežotajiem prātiem liek tā domāt, lai neceltu paniku), tad nekas tāds nebūtu. Itālijā mirstība pret izārstējušos skaitu vakar bija 39%. Labrīt, no gripas mirst 0,1-1%. No parastās gripas pasaules ekanomika neiet dir ā. Muļkis.
Nolaid tvaiku, sāc sportot, ne tikai spēlēt xboxu un arī tu neslimosi. Tie procenti mirušie visi ir 65 un pluss gadi, jo imūnsistēma ir novājināta kā arī ir jau citas blakus esošās problēmas ar veselību. Un protams tie visi nav Itālijas pilsoņi bet iebraucēji, un arī vecāka gājuma cilvēki, kuri jau laikus tika brīdināti sēdēt mājās. Tā kā mazāk lasi ziņu portālus, cirvi, un vairāk izglītojies medicinā.
Nav vērts ar tādiem paranoiķiem runāt, ielien mucā un gaidi, kad viss "norimsies"

     [+] [-]

, 2020-03-11 00:09, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Interesanti cik pie mums reāli ir slimnieku?
Jo kurš gan ies pārbaudīties pa 80 eiro. Kāds jau aiziet.
Tu nu gan esi pilnīgs pajols! Besī šitie dezinformācijas izplatītāji. Ja esi paranoiķis, tad pārbaudies pa 80eur Gulbja laboratorijā. Ja liekas, ka ir pakaļā, tad sauc ātros un pārbaudies bez maksas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2020-03-11 00:33, pirms 5 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu cirvi, pat pie Sars, Mers un Ebolas tādi ierobežojumi nav bijuši. Ja šis vīruss būtu pararasta gripa (akmens mediķu lauciņā, kas aprobežotajiem prātiem liek tā domāt, lai neceltu paniku), tad nekas tāds nebūtu. Itālijā mirstība pret izārstējušos skaitu vakar bija 39%. Labrīt, no gripas mirst 0,1-1%. No parastās gripas pasaules ekanomika neiet dir ā. Muļkis.
Tādi melu izplatītāji kā tu ir jātur karantīnā. Nekādas pieejas internetam, lai neizplatītu savu slimību tālāk. Tu salīdzini divus pilnīgi dažādi veidotus statistikas rādītājus. Vai nu esi ļoti neizglītots, vai arī ar mērķi izplati melus. Tā kā padomā, kurš īstenībā te ir muļķis. Protams, nesaku, ka pret koronu nav jācīnās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 00:44, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Nolaid tvaiku, sāc sportot, ne tikai spēlēt xboxu un arī tu neslimosi. Tie procenti mirušie visi ir 65 un pluss gadi, jo imūnsistēma ir novājināta kā arī ir jau citas blakus esošās problēmas ar veselību. Un protams tie visi nav Itālijas pilsoņi bet iebraucēji, un arī vecāka gājuma cilvēki, kuri jau laikus tika brīdināti sēdēt mājās. Tā kā mazāk lasi ziņu portālus, cirvi, un vairāk izglītojies medicinā.
Nav vērts ar tādiem paranoiķiem runāt, ielien mucā un gaidi, kad viss "norimsies"
nu 65+, un kas tad ir? Tie neskaitās? Tie kaut visi var apmirt, bet skaitīsies nopietni tikai, ja jaunāki sāks mirt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-03-11 00:55, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Tak ir absloūti vienalga, kas tas patiesībā ir, galvenais lai no tā nemirtu gados jauni, darbaspējigi cilvēki bez jebkadām pataloģiskajām un hroniskajām kaitēm, viss parējais ir PO BARABANU!
Nu tas, ka tev interesē TIKAI tu pats, par to šaubu nav
Parasti tā ir maziem bērniem, tie paši sev šķiet ļoti svarīgi. Bet, ja gadās pieaugušajiem, tad skaidrs, ka tādai atpalikušākajai sabiedrības daļai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-03-11 01:15, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Kāda jēga ir iespringt par tiem, kuri jau faktiski savu mūžu ir pabeiguši?
Es tādās kategorijās nedomāju, nezinu, "kāda jēga". Kāda jēga vispār kādam palīdzēt, ja zini, ka personīga labuma tev no tā nebūs.

Pastāsti tad augstāko jēgu, ko tādu dod tie darbspējīgie? Kam viņi strādā, kam viņi preces ražo, priekš kam?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 01:19, pirms 5 gadiem
Burts norāva kārtējo banu kkur jau es viņam savā ziņā piekrītu, mūsdienu medicīna ir kļuvusi tik advancēta, ka spēj izvilkt daudzus, kurus daba pēc būtibas ir jau norakstījusi. Un tas ir viens no būtiskākajiem iemesliem, kāpēc mūsu suga tik ārprātīgi strauji vairojas. Kkad nesen, pavisam citā kontekstā, parēķināju, ka pēc globāliem aprēķiniem katru gadu cilvēku skaits.pieaug par ~70 miljoniem cilvēku.. tās ir 35 Latvijas.. katru gadu. Un tas ir rādītājs, kas pieaug proporcionāli. Mans personīgais skatījums uz to visu ir, ka daba meklēs veidus, kā mūsu vairošanās tempus ierobežot, un vīrusi, kuri nemitīgi mainās, attiecīgi ir grūti ierobežojami un ļoti viegli izplatās, ir viens no 'parocīgākajiem' veidiem, kā to izdarīt. Tas pats Karlins par šo runāja jau dekādes atpakaļ.
Protams, Burts ar savu ideoloģiju ir zināma humora deva visā šajā pasākumā, īpaši ņemot vērā savu nodzerto aknu un attiecīgi hroniski neveselīgo veselības stāvokli. Sakiet, vai tas nebūtu poētiski, ja viņš no šīs pasaules aizietu ar koronu, uz kuri viņam tik ļoti pajāt bija un kuri viņš novēlēja visiem 'vājajiem'?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-03-11 01:36, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Kas tā par modi, citēt komentārus tikai daļēji, izraujot no konteksta, nevis pilnībā?
Jo varbūt parādu, uz ko tieši atbildu???? dooooh.
Jēga man vilkt līdz tos tekstus par Musolīni.

     [+] [-]

, 2020-03-11 01:43, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Ar aknu man viss ir kārtībā, tā man ātri atjaunojās, tagad nekas nekaiš Korona man diezin vai draud, es tak tieši otrādi, gribu to sērgu izaicināt, lai tā mēģina mani noķert, interesanti būtu sevi patestēt, vai es pārvarētu vai ne? Man ir tieksme uz dažāda veida ekstremalitātēm un avanturām, taču, viņa kā neķer mani, maita tāda, tā neķer Par Māti-Dabu piekrītu, vēl tik varu piebilst, ka ne par velti visa tā šnaga sākās tieši Ķīnā, ceru, nav jāskaidro, kapēc
Uz kāda pamata, tad šī tev tik strauji atjaunojās, ka dažus gadus atpakaļ pats stāstīji, ka esi bijis uz klīniku un doki šausmās galvu saķēruši un jau teju.atvadu vārdus priekš tevis sarakstījuši? Esi uz kādas īpašās aknu atjaunojošās alko diētas? un, ja gribi noķert mūsu mazo draugi Koronovu, tad nepietiks, ka savā ciemā uz ielas iziesi - kāp savā auto un rullē uz Itāliju, kura nemaz tik tālu tev neesot, paklejo pa turieni, gan jau atradīsi.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-11 01:51, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Darbaspējīgie uztur civilizācijas TAGADNI un garantē nākotni, atrafētie penži un invalīdi, kurus arī terorizē Korona, neuztur neko un arī negarantē neko, ne priekš tagadnes, ne arī priekš nākotnes
Respektīvi, darbspējīgie nodrošina paši savu un viens otra eksistenci, neredzu to augstāko jēgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-03-11 02:13, pirms 5 gadiem
go_home rakstīja: Tādi melu izplatītāji kā tu ir jātur karantīnā. Nekādas pieejas internetam, lai neizplatītu savu slimību tālāk. Tu salīdzini divus pilnīgi dažādi veidotus statistikas rādītājus. Vai nu esi ļoti neizglītots, vai arī ar mērķi izplati melus. Tā kā padomā, kurš īstenībā te ir muļķis. Protams, nesaku, ka pret koronu nav jācīnās
Kā tad tavuprāt ir veidoti šie "tik dažādi veidotie" rādītāji? Gripas gadījumā, tas veidojas no gala cipariem, tieši tāpat, kā tie 39% Itālijā - no gala cipariem! Protams, viņi nav 100% akurāti, jo ir vēl pie 9000 gadījumiem Italījā, kur rezultāts nav zināms. Kopējā mirstība uz doto brīdi no Koronas pasaulē ir 5-6 procenti. No 100 saslimušajiem, 6 mirst. Jā, galvenokārt tie, kas ir pēc 50, bet tas jau nemaina būtību. It īpaši, ja pierādīsies prognoze, ka Korona nav sezonāla, un spēj izdzīvot siltos laika apstākļos pie paaugstinātas Saules aktivitātes.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 02:55, pirms 5 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Aknu rehabilitācija ir gaužām vienkārša, princips kā sliekai, nogriez daļu, pieaug cita, apmēram tā, vismaz Doki man tā skaidroja, ko viņi bija ar manu aknu paveikuši Es tak pats nevarēju piecelties no narkozes un palurēt no malas visu to procesu, ko viņi tur manā vēderā dara Par Itāliju runājot, manējā tak Februāra beigās tur bija, tipa, sagribējās Venēcijā ar laiviņām pa upīti pabraukāt, rezultātā piespiedu karantīna (nedrīkst darbā rādīties 2 nedēļas ) plus mājas režīms Man gan ir ne silti, ne auksti no tā, turpinam gulēt kopā
Nu tavējai neviens neuzšķaudīja virsū, tāpēc arī tev ne silti ne auksti.. bet tā vispār neslikti divas brīvas nedēļas noķert pēc atvelinajuma Venēcijā, man šobrīd tāda karantīna toč noderēru - dārzā tik daudz darbu, ka nelabi paliek.
Ja par orgāniem, tad izņemot nervu šūnas mums praktiski viss atjaunojas ķermenī, bet tā akna tev var kaut cik normālā stavoklī ataugt, ja neturpina viņu sistemātiski bojāt. Droši vien, ka tev tie doktori ieteica atturēties pēc tās procedūras, ne? Un esmu diezgan pārliecināta, ka neesi atturējies kopš tā laika, vai ne? Tā kā visticamāk koronas riska grupā vien būsi, patīk tev tas vai nē

  +1 [+] [-]

, 2020-03-11 05:53, pirms 5 gadiem
WreckLV rakstīja: Kā tad tavuprāt ir veidoti šie "tik dažādi veidotie" rādītāji? Gripas gadījumā, tas veidojas no gala cipariem, tieši tāpat, kā tie 39% Itālijā - no gala cipariem! Protams, viņi nav 100% akurāti, jo ir vēl pie 9000 gadījumiem Italījā, kur rezultāts nav zināms. Kopējā mirstība uz doto brīdi no Koronas pasaulē ir 5-6 procenti. No 100 saslimušajiem, 6 mirst. Jā, galvenokārt tie, kas ir pēc 50, bet tas jau nemaina būtību. It īpaši, ja pierādīsies prognoze, ka Korona nav sezonāla, un spēj izdzīvot siltos laika apstākļos pie paaugstinātas Saules aktivitātes.
Salīdzināt nav vērts, jo ir ļoti liela statistiskā nobīde - ar gripu slimo entos gadus, ik gadu miljoni, kamēr korona ir svaigs draņķis. Arī salīdzināt jau izveseļojošos un mirušos ir pamatīga starpība, turklāt katrā valstī tā statistika ir diezgan atšķirīga. Ķīnā izveseļojušies 80-85% no oficiālajiem slimajiem, kamēr Itālijā tā mirstība šķiet augsta - jo sākās nesenāk un arī kopējā bāze ir mazāka, līdz ar to katrs mirušais/smagi saslimušais bojā to statistiku krietni vairāk. Reālus secinajumus par koronas kaitīgumu varēs veikt pēc 1-2 gadiem

     [+] [-]

, 2020-03-11 07:20, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Tad jau vispār tuvākos 100gadus nekas nenotiks kamēr visi neizmirs, jo kur tad vīruss paliks, izkūpēs? Tiešām nu jau slimi palikuši no savas paranojas. Pilnīgi vājprātīgi lēmumi tiek pieņemti. Murgs.
Neviens nebaidās no gripas, neviens nebaidās šņaukt narkatu, neviens nebaidās ēst visādus sienāžus, tārpus utt, bet visi baidās no šī mēsla, kas nav nekas vairāk kā parasta gripa. Kad plaušu karsoņa cilvēkiem, tad gatavi uz darbu iet, bet te baidās elpot...
Gada stulbākais komentārs. Cilvēks 2020. gadā nav dzirdējis par vakcīnām. Pilnīgi izolēts no apkārtējās realitātes ar sava stulbuma burbuli.

Dabiskajai atlasei ir spēks.

Visiem dauņiem pastāstīšu, ka mirstības līmenis COVID ir vidēji 34 reizes lielāks par parasto sezonālo gripu. Un vislielākā problēma nav pati mirstība, bet smagā slimības gaita vēl daudz lielākam cilvēku skaitam.

Ap 20% cilvēku ir JĀHOSPITALIZĒ. 10% ir nepieciešami plaušu ventilācijas aparāti, lai izdzīvotu. Ļoti daudziem nākas izslimot vidējas formas COVID pašu spēkiem mājās par spīti plaušu bojājumiem, kam citādi būtu nepieciešama ārstu uzmanība. Tas nav parasts plaušu karsonis.

Tagad ieslēdzam smadzeni un padomājam, kas notiek, ja puse valsts ir slima, jo pasākumi nav atcelti. Kas notiek ar slimnīcu kapacitāti? Cik mums ir vietas slimnīcās?

Vēl nedalec? Mums ir ap 10k vietas slimnīcās. 100 plaušu aparāti. Pusi no tiem aizņem ikdienas pacienti, kas ar dažādām kaitēm atrodas slimnīcās, parastās palātās, intensīvajā aprūpē, reanimācijā.

Mums ir 50 brīvi plaušu aparāti. Ja Latvijā saslimst vairāk par 500 cilvēkiem, būs jāsāk prioritēt pacientus, veikt triāžu. Tu mirsi, tu nemirsi.

Vienīgā izeja mazināt masveida mirstību un samazināt mirstības īpatsvaru ir PALĒNINĀT vīrusa izplatību. Lai mums būtu vairāk laika un veselības sistēmu nesagrautu ļoti straujš slimības pīķis, kā tas ir noticis Uhaņā, Ziemeļitālijā, Irānā, ir jāveic īpaši pasākumi, kādi mūsu dzīves laikā nav pieredzēti.

Atgādinu. Slimnīcās jāievieto 1 no 5 saslimušajiem. Slimnīcās pēc noteikta laika nav vietas. Ja tu esi jauns un vesels un saslimsti, tev ir obligāta 14 dienu karantīna mājās. Tu nedrīksti iziet no mājas bez aizsarglīdzekļiem.

Lielākais drauds ir pašreizējo sistēmu pārslodze. Savukārt pārslodzes dēļ jāievieš karantīna. Savukārt karantīnas dēļ cieš visa globālā ekonomika un piegādes ķēdes, un tas var ietekmēt arī medicīnisko tehnoloģiju ražošanu, medicīnisko diagnostiku, zāles. Un citas nozares.

Ja tu dzīvo viens, tev ir tukšs ledusskapis, tukša saldētava, tukši plaukti, nav zāles, nav antibiotikas, tad tava dzīve būs visnotaļ apgrūtināta gadījumā, ja saslimsi. Protams, ja vien bez ierunām neuzticies Latvijas veselības sistēmai un krīžu organizācijai.

Itālijā pie dažu dienu pārslodzes mirstības līmenis ir 6,3%, kas ir par 63 reizēm vairāk nekā gripai.

     [+] [-]

, 2020-03-11 14:21, pirms 5 gadiem
andzis rakstīja: Paliek tak e sports. Tādēļ te pēdējā laikā tie raksti parādās
Jā, varēs mainīt atpakaļ nosaukumu uz veco esportu

     [+] [-]

, 2020-03-11 16:46, pirms 5 gadiem
Kā var Olympiacos uzņemt laukumā Olympiacos?