Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Vārtsargs Šilovs komandas zaudējumā tiek nomainīts jau pēc pirmās trešdaļas

Agris Suveizda

Vārtsargs Šilovs komandas zaudējumā tiek nomainīts jau pēc pirmās trešdaļas
Artūrs Šilovs. Foto: barrietoday.com

Otro reizi sezonā nomainīts tika 18 gadus vecais latviešu vārtsargs Artūrs Šilovs, kura pārstāvētā Berijas "Colts" šonakt savā laukumā atzina Flintas "Firebirds" pārākumu (2:5).

Artūrs Šilovs tika nomainīts pēc pirmās trešdaļas, kurā "Colts" kapitulēja ar 0:3, bet latviešu vārtsargs atvairīja 13 no 16 metieniem. Viņa vietā vārtos stājās Džets Grīvzs, kurš tika galā ar 12 no 13 metieniem, savukārt piekto ripu "Firebirds" iemeta tukšos vārtos.

Sezonā kopumā Šilovs ir piedalījis 15 spēlēs, atvairot 89,5% metienu un ielaižot vidēji 3,53 ripas. Grīvza rēķinā 11 spēlēs ir 87,9% atvairītu metienu un ielaistas vidēji 3,73 ripas. Berijas "Colts" ar 28 punktiem 24 spēlēs ieņem otro vietu Centrālajā divīzijā, kamēr "Firebirds" kļuva par Ziemeļu divīzijas līderi.

Šilovu šogad sestajā kārtā ar kopējo 156. numuru draftēja Vankūveras "Canucks", kas augustā ar viņu parakstīja trīs gadu līgumu. Jau šonedēļ Latvijas U20 izlase Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā uzsāks 1A divīzijas čempionātu, taču Šilovs turnīrā nepiedalīsies.

Izmantotie resursi:
https://ontariohockeyleague.com/gam...

     [+] [-]

, 2019-12-06 10:17, pirms 5 gadiem
Jau šonedēļ Latvijas U20 izlase Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā uzsāks 1A divīzijas čempionātu, taču Šilovs turnīrā nepiedalīsies.

Iemesls?

     [+] [-]

, 2019-12-06 10:36, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Jau šonedēļ Latvijas U20 izlase Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā uzsāks 1A divīzijas čempionātu, taču Šilovs turnīrā nepiedalīsies.

Iemesls?
"Rīgā ieradīsies aizokeāna hokejisti, taču viņu vidū nebūs Vankūveras “Canucks” sistēmā spēlējošais Šilovs. Pamatvārtsargs būs “Rīgas” vārtuvīrs Jānis Voris. “Negribu daudz to komentēt, bet Šilovs nebūs,” intervijā televīzijas kanālam LTV7 apstiprināja Zirnis."
https://www.sportazinas.com/talanti...

     [+] [-]

, 2019-12-06 10:39, pirms 5 gadiem
Nu, atklāti runājot, nav tā, ka viņu pat baigi vajadzētu.

     [+] [-]

, 2019-12-06 10:46, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, atklāti runājot, nav tā, ka viņu pat baigi vajadzētu.
kāpēc? Domā, pret belariem nav nekādu izredžu, bet izkrist tāpat nevar jo slovēņu apspēlēsim jebkurā gadījumā?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 10:56, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc? Domā, pret belariem nav nekādu izredžu, bet izkrist tāpat nevar jo slovēņu apspēlēsim jebkurā gadījumā?
viņš iespējams domā kā es, ka Voris ir pirmais numurs un Šilovs nebūtu pirmais. varbūt tas ir iemesls arī neatbraukšanai, ka viņam neviens nesolīja pirmā vārtsarga vietu?

     [+] [-]

, 2019-12-06 10:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viņš iespējams domā kā es, ka Voris ir pirmais numurs un Šilovs nebūtu pirmais. varbūt tas ir iemesls arī neatbraukšanai, ka viņam neviens nesolīja pirmā vārtsarga vietu?
bet jautājums paliek vecias - kāpēc OHL viņu iekļāvā braucēju sarakstos, tad jau izsaukums no LHF būs bijis...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 11:00, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: bet jautājums paliek vecias - kāpēc OHL viņu iekļāvā braucēju sarakstos, tad jau izsaukums no LHF būs bijis...
protams. viņš arī bija kandidātu sarakstā, ko publicēja LHF. tāpat tur bija abi Sējēji, kuri arī neatbrauca...
https://lhf.lv/lv/article/6505/nosa...

     [+] [-]

, 2019-12-06 11:24, pirms 5 gadiem
Domāju, ka Šilova nespēlēšana nav tik ļoti saistīta ar pirmā vārtsarga vietas neapsolīšanu, kā citiem, aizkulisēs apspriestiem, jautājumiem.

Es arī drīzāk piekrītu tam, ka viņš izlasi neko daudz nepastiprinātu, jo nav tā, ka Voris nevarētu šādā līmenī ķert ripas. Tāpat, nedomāju, ka vārtsargu spēle šajā PČ būs izšķirošā.

     [+] [-]

, 2019-12-06 11:32, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Domāju, ka Šilova nespēlēšana nav tik ļoti saistīta ar pirmā vārtsarga vietas neapsolīšanu, kā citiem, aizkulisēs apspriestiem, jautājumiem.

Es arī drīzāk piekrītu tam, ka viņš izlasi neko daudz nepastiprinātu, jo nav tā, ka Voris nevarētu šādā līmenī ķert ripas. Tāpat, nedomāju, ka vārtsargu spēle šajā PČ būs izšķirošā.
nu, nebūs viegli - nav tā ka tikai spēle pret belariem būs smaga, varbūt vienīgi pret slovēņiem jau eventuāli varam 3 punktus jau tagad ieskaitīt... Ja brauc ar domu, ka pa pirmo vietu necīnīsimies, tad, portams, bez Šilova iztiksim, bet ja uzdevums tomēr ir cīnīties par 1. vietu, tad vajadzīgi 2 labi vārtsargi, jo svarīga būs katra nianse...

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:06, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nebūs viegli - nav tā ka tikai spēle pret belariem būs smaga, varbūt vienīgi pret slovēņiem jau eventuāli varam 3 punktus jau tagad ieskaitīt... Ja brauc ar domu, ka pa pirmo vietu necīnīsimies, tad, portams, bez Šilova iztiksim, bet ja uzdevums tomēr ir cīnīties par 1. vietu, tad vajadzīgi 2 labi vārtsargi, jo svarīga būs katra nianse...
uzdevums ir nodefinēts?

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viņš iespējams domā kā es, ka Voris ir pirmais numurs un Šilovs nebūtu pirmais. varbūt tas ir iemesls arī neatbraukšanai, ka viņam neviens nesolīja pirmā vārtsarga vietu?
Voris rāda labu sniegumu, Šilovam pagaidām pavāji iet. Nav tik daudz spēļu, lai nevarētu izturēt fiziski. Ja nu kas, tad otrais arī ir pietiekami OK, lai ieliktu pret slovēņiem. Mēs īsti neko nezaudējam, ja Voris netraumējas

Lielāks zaudējums ir Sējēji

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: uzdevums ir nodefinēts?
neesmu nekur manījis, ka būtu noteikti kādi mērķi vai uzdevumi...

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:16, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Voris rāda labu sniegumu, Šilovam pagaidām pavāji iet. Nav tik daudz spēļu, lai nevarētu izturēt fiziski. Ja nu kas, tad otrais arī ir pietiekami OK, lai ieliktu pret slovēņiem. Mēs īsti neko nezaudējam, ja Voris netraumējas

Lielāks zaudējums ir Sējēji
īss un dinamisks turnīrs - vienam vārtsargam būs ļoti grūti īsā termiņā vienlīdz labi nostāvēt piecas (nu, labi - četras, ja slovēņus atmetam) spēles...

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:19, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: īss un dinamisks turnīrs - vienam vārtsargam būs ļoti grūti īsā termiņā vienlīdz labi nostāvēt piecas (nu, labi - četras, ja slovēņus atmetam) spēles...
pirmajās divās spēlēs pret dāņiem 9.12 un belariem 10.12 arī izšķirsies, par ko cīnīsimies. nebūs laika ieskrieties...

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:26, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nebūs viegli - nav tā ka tikai spēle pret belariem būs smaga, varbūt vienīgi pret slovēņiem jau eventuāli varam 3 punktus jau tagad ieskaitīt... Ja brauc ar domu, ka pa pirmo vietu necīnīsimies, tad, portams, bez Šilova iztiksim, bet ja uzdevums tomēr ir cīnīties par 1. vietu, tad vajadzīgi 2 labi vārtsargi, jo svarīga būs katra nianse...
Protams, ka, jo vairāk labo spēlētāju, jo labāk, tač es ļoti šaubos, ka Šilovs būs tas, kura sniegums būtiski uzlabos izlases izredzes, kā arī bez viņa vārtsargu līnija neizskatās pēc vājā punkta šī modeļa izlasē.

Tāpēc ir tā mazliet dīvaini Šilova spēlēšanu saistīt ar to vai komanda būs pirmajā vietā vai nebūs. Nav viņš tāda mēroga spēlētājs.

     [+] [-]

, 2019-12-06 12:32, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Protams, ka, jo vairāk labo spēlētāju, jo labāk, tač es ļoti šaubos, ka Šilovs būs tas, kura sniegums būtiski uzlabos izlases izredzes, kā arī bez viņa vārtsargu līnija neizskatās pēc vājā punkta šī modeļa izlasē.

Tāpēc ir tā mazliet dīvaini Šilova spēlēšanu saistīt ar to vai komanda būs pirmajā vietā vai nebūs. Nav viņš tāda mēroga spēlētājs.
nu, ceru, ka vārtsarga jautājums nebūs tas, kur tiks pazaudēta 1. vieta

bet ja runā nopietni, mūsdienu hokejā bieži vien uzvara paliek viena neveiksmīga seiva attālumā...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-06 13:14, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu, ceru, ka vārtsarga jautājums nebūs tas, kur tiks pazaudēta 1. vieta

bet ja runā nopietni, mūsdienu hokejā bieži vien uzvara paliek viena neveiksmīga seiva attālumā...
Šilovs drafta dēļ šobrīd kotējas augstāk par savu sniegumu, tāpēc ir tikpat iespējams, ka viņa nelikšana vārtos mums atmaksāsies.

     [+] [-]

, 2019-12-06 13:26, pirms 5 gadiem
Kādā līgā spēlē? 🤔

     [+] [-]

, 2019-12-06 14:33, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: nu, ceru, ka vārtsarga jautājums nebūs tas, kur tiks pazaudēta 1. vieta

bet ja runā nopietni, mūsdienu hokejā bieži vien uzvara paliek viena neveiksmīga seiva attālumā...
Tad, beigu beigās, visu izšķir veiksme vai neveiksme? Tādā gadījumā nav lielas nozīmes kas tai brīdī stāvēs vārtos, jo, pieņemot, ka Voris un Šilovs ir aptuveni vienāda līmeņa vārtsargi, visu noteiks gadījums.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-06 14:44, pirms 5 gadiem
aptirsties var ar šitiem te SC troļļiem!vienu dienu viņi Vori liek KHL kluba kastē,nākamajā dienā jau vņš ir par švaku,lai izvilktu PČ b grupu?es vienkārši ahujev.aju no tāda trollingalabi,resnais abrags troļļo,bet te jau viss troļļu salidojums

     [+] [-]

, 2019-12-06 15:04, pirms 5 gadiem
U20 čempionāts būs ļoti smags, jau sākot ar pirmo spēli, māc bažas vai MHL vidusmēra komanda, fatiski HK Rīga papildināta ar dažiem aizsargiem un dažiem uzbrucējiem, kas arī neķer zvaigznes no debesīm. Vai šāda komanda spēs līdzīgi cīnīties ar Danijas virslīgas spēlētājiem? Baltkrievu bombardieriem no CHL, kur puskomanda.

     [+] [-]

, 2019-12-06 15:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: U20 čempionāts būs ļoti smags, jau sākot ar pirmo spēli, māc bažas vai MHL vidusmēra komanda, fatiski HK Rīga papildināta ar dažiem aizsargiem un dažiem uzbrucējiem, kas arī neķer zvaigznes no debesīm. Vai šāda komanda spēs līdzīgi cīnīties ar Danijas virslīgas spēlētājiem? Baltkrievu bombardieriem no CHL, kur puskomanda.
Jep, būs ļoti smags... Kas ar tiem abiem Sējējiem beigās notika? Kāds zina? Un kas ar Semjonovu, kurš pierakstījies vienā SHL spēlē, aizmirsts un pagalam jau?