Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Roberts Bukarts arī nākamsezon aizstāvēs ''Zlin'' krāsas Čehijā

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Roberts Bukarts arī nākamsezon aizstāvēs ''Zlin'' krāsas Čehijā
Roberts Bukarts
Foto: hokej.zlin.cz

Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Roberts Bukarts, kurš jau divas sezonas aizvadījis Čehijas Ekstralīgas klubā ''PSG Zlin'', nolēmis turpināt itin veiksmīgo sadarbību, pagarinot līgumu ar komandu arī uz 2017./18. gada sezonu.

Bukarts uz Čehiju pārcēlās 2015./16. gada sezonas sākumā, atstājot Rīgas ''Dinamo'' komandu. Tobrīd turnīra tabulas lejasgalā esošo PSG ''Zlin'' vienību latvietis spēja aizvest līdz pat izslēgšanas spēlēm, kļūstot par komandas uzbrukuma līderi. Pirmajā sezonā 36 aizvadītajos mačos uzbrucējs iekrāja 31 rezultativitātes punktu, no kuriem 19 bija vārtu guvumi. Play-off turnīrā Robertam 10 mači, kuros divi gūti vārti un piecas rezultatīvas piespēles.

2016./17. gada sezonā 50 spēlēs Bukarta kontā 37 (19+18) punkti, tiesa, PSG ''Zlin'' komandai nācās cīnīties izslēgšanas spēlēs nevis par līgas čempiontitulu, bet gan par vietas saglabāšanu Čehijas Ekstralīgā. To klubam arī izdevās izdarīt, un četros mačos latviešu uzbrucējs panākumu sekmēja ar diviem vārtu guvumiem un rezultatīvu piespēli.

Aizvadītajā sezonā Roberts kļuva par vienības rezultatīvāko hokejistu un labāko snaiperi. Iespētie 37 punkti latvieti ierindoja 13. vietā visā līgā. Jāatzīmē, ka latviešu leģionu Čehijas Ekstralīgā starpsezonā papildināja Oskars Cibuļskis, pievienojoties Andra Džeriņa pārstāvētajai Hradeckrāloves ''Mountfield''.

Roberts Bukarts bija viens no Latvijas izlases līderiem 2017. gada pasaules čempionātā, septiņos mačos izdalot partneriem piecas rezultatīvas piespēles. Bukarts dalīja izlases rezultatīvākā spēlētāja godu ar maiņas partneri Andri Džeriņu, kura kontā arī pieci rezultativitātes punkti (4+1).

Jaunu darbavietu sev atradis latviešu aizsargs Renārs Demiters, kurš kļūs par Māra Jučera un Artūra Mickēviča komandas biedru Francijas ''Ligue Magnus'' vienībā ''Lyon''. Aizvadīto sezonu Demiters uzsāka Slovākijas augstākajā līgā, ''Zvolen'' rindās 16 mačos ar punktiem neizceļoties, taču sezonas gaitā pārcēlās uz Somijas trešo augstāko līgu, kur ''Kettera'' satāvā 20 mačos 12 (2+10) punkti.

Izmantotie resursi:
Elite Prospects - Hockey Players and Transactions
HC PSG Zlķn | oficiįlnķ internetové strįnky
lhcleslions.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: Amon Goeth
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

     [+] [-]

, 2017-06-01 15:47, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Nav jēgas no Bukarta RD, Bukarts nevelk KHL līmeni
Dinamo līmeni nviens nevelk, tāpēc, ka tur neviena arī nav.
Slēpts komentārs: NHL THE BEST

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 15:53, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Dinamo līmeni nviens nevelk, tāpēc, ka tur neviena arī nav.
Ir Balinskis

  -3 [+] [-]

, 2017-06-01 15:55, pirms 7 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Lieliska ziņa,jo pelavas jau izkritīs ko kolhoza nākošgad.Pie tam neaizmirstam,ka pats ekspertu peksperts funs teica,ka kāhā eļ ir vāja un nožēlojama līga!
Neizkritīs gan, ir vēl lielāki nabagi KHL.

  -4 [+] [-]

, 2017-06-01 16:00, pirms 7 gadiem
loti labi,,sito mikso Dinamo nevajag,,5-3 iemest nevar,,aizsardziba un speka spele absaluts nulle..

  -3 [+] [-]

, 2017-06-01 16:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt tomēr izdosies Bukartu dabūt atpakaļ. Ja ne sezonas sākumā tad tās gaitā vai vismaz uz 2018.gadu.
Viņš jau nevelk KHL līmeni. Čehijā pret vājāku aizsardzību tie vārtu guvumi krājas. Tur viņš ir komandas līderis, tātad daudz spēlē vairākumā. Tā ir Bukarta līmeņa līga, un lai spēlē tur. Un nevajag viņu vilkt uz KHL vai NHL.

  +8 [+] [-]

, 2017-06-01 16:06, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Nav jēgas no Bukarta RD, Bukarts nevelk KHL līmeni
Ņmeot vēŗa kāds bija spēles laiks, cik spēles vispār nospēlēja Bukijs, nevarētu teikt, ka viņam bija tā sliktākā statistika un, ka viņš nevilktu KHL līmeni, cits jautājusm, kā treneri prata viņu izmantot...
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 16:39, pirms 7 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Lieliska ziņa,jo pelavas jau izkritīs ko kolhoza nākošgad.Pie tam neaizmirstam,ka pats ekspertu peksperts funs teica,ka kāhā eļ ir vāja un nožēlojama līga!
KHL - vājākā hokeja līga pasaulē

  -3 [+] [-]

, 2017-06-01 16:41, pirms 7 gadiem
arcuna rakstīja: Viņš jau nevelk KHL līmeni. Čehijā pret vājāku aizsardzību tie vārtu guvumi krājas. Tur viņš ir komandas līderis, tātad daudz spēlē vairākumā. Tā ir Bukarta līmeņa līga, un lai spēlē tur. Un nevajag viņu vilkt uz KHL vai NHL.
Es tev pilnībā piekrītu ka ;cehijas līmenis ir viņam atbilstošs. Tur viņs ir līderis, bet man visu laiku nepamet sajūta ka Bukarts ir spējīgs augt, pielikt meistarībā arī šajā vecumā. Man nav zudusi cerība, ka Bukarts var izaugt līdz labam KHL līmenim.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 16:42, pirms 7 gadiem
arcuna rakstīja: Viņš jau nevelk KHL līmeni. Čehijā pret vājāku aizsardzību tie vārtu guvumi krājas. Tur viņš ir komandas līderis, tātad daudz spēlē vairākumā. Tā ir Bukarta līmeņa līga, un lai spēlē tur. Un nevajag viņu vilkt uz KHL vai NHL.
NHL

  +5 [+] [-]

, 2017-06-01 17:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu ka ;cehijas līmenis ir viņam atbilstošs. Tur viņs ir līderis, bet man visu laiku nepamet sajūta ka Bukarts ir spējīgs augt, pielikt meistarībā arī šajā vecumā. Man nav zudusi cerība, ka Bukarts var izaugt līdz labam KHL līmenim.
PČ līmeni velk .bet krievu čempja nē tas jau ir smieklīgi.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 17:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL - vājākā hokeja līga pasaulē
Pilnīgi piekrītu - plusiņš no manis par objektivitāti!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 17:47, pirms 7 gadiem
krishinjsh rakstīja: Ņmeot vēŗa kāds bija spēles laiks, cik spēles vispār nospēlēja Bukijs, nevarētu teikt, ka viņam bija tā sliktākā statistika un, ka viņš nevilktu KHL līmeni, cits jautājusm, kā treneri prata viņu izmantot...
DR viņš pa īstam atverās tikai uz neilgo Ābola trenēšanas laiku, pie Pana Šuplera kā arī Znaroka izlasē bija vēl zaļknābis, paralēli spēlēdams HK Rīga, kurā uguņoja, pie abiem Somiem īsti netika pareizi izmantots, bieži to rotēja starp trešo un ceturto maiņu, vai arī vispār lika marinēt soliņu Zlinā viņam gan ir pienācīgs laiks uz ledus, turklāt spēlē praktiski visos vairākumos, kā arī no viņa netiek prasīts pārāk daudz aizsardzībā sevi izlikt, lūk arī rezultāts

  -4 [+] [-]

, 2017-06-01 17:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu ka ;cehijas līmenis ir viņam atbilstošs. Tur viņs ir līderis, bet man visu laiku nepamet sajūta ka Bukarts ir spējīgs augt, pielikt meistarībā arī šajā vecumā. Man nav zudusi cerība, ka Bukarts var izaugt līdz labam KHL līmenim.
Priekš KHL TOP līmeņa spēlētāja Bukartam pietrūkst individuāla pretinieka apspēlēšanas tehnika, darbojoties 1pret1, vai arī 1 pret 2 vai 3, nu nespēj viņš aptamborēt pretinieku un arī nekad to nav pratis Bukarta trumpji ir metieni, gan plaukstas, gan slapi, gan vantaimeri, saspēles vadīšana vairākumos, kā arī laukuma pārredzēšana un pareizās pozīcijas izvēle Taču ar to priekš KHL TOP špīlera statusa ir par maz, jo tam ir vajadzīgs ātrums, tamborēšanas tehnika, pretinieka vājo vietu izjūta, kuras lielākā vai mazākā mērā piemīt Indrašim, Dārziņam un Miķelim Rēdliham

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 18:06, pirms 7 gadiem
Ak tad nevelk khl līmeni? nu var jau būt, bet kurš no dinamo velk? Dārziņš, Indrašis un tas arī viss

  -3 [+] [-]

, 2017-06-01 18:09, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Priekš KHL TOP līmeņa spēlētāja Bukartam pietrūkst individuāla pretinieka apspēlēšanas tehnika, darbojoties 1pret1, vai arī 1 pret 2 vai 3, nu nespēj viņš aptamborēt pretinieku un arī nekad to nav pratis Bukarta trumpji ir metieni, gan plaukstas, gan slapi, gan vantaimeri, saspēles vadīšana vairākumos, kā arī laukuma pārredzēšana un pareizās pozīcijas izvēle Taču ar to priekš KHL TOP špīlera statusa ir par maz, jo tam ir vajadzīgs ātrums, tamborēšanas tehnika, pretinieka vājo vietu izjūta, kuras lielākā vai mazākā mērā piemīt Indrašim, Dārziņam un Miķelim Rēdliham
Pilnībā piekrītu. To pašu esmu novērojis Bukartam ko tu uzrakstīji. Apvešanā 1 pret 1 Bukarts ir vājš. Man ir cerība ka viņš varētu uzlabot savas stiprās puses vēl vairāk-metienu,kurš jau tagad ir ļoti labs, laukuma pārredzēšanu, vietas izvēle laukumā. Bukarts visbiežāk izdara pustālos metienus (no basketbola terminoloģijas), bieži noķer vārtsargu pretkustībā. Lai būtu labs KHL , viņam ir sevi vēl jāpilnveido un to tikia treneri zina un Bukarts pats vai tas ir iespējams (varbūt arī pats vēl īsti nezina vai var pielikt meistarībā).

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 18:19, pirms 7 gadiem
Malacis! Lielisks piemērs tam, ka pēc augstākās sporta meistarības skolas absolvēšanas, respektīvi-Rīgas Dinamo, kļūt par līderi jebkurā Eiropas līga nav problēma!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 18:41, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Priekš KHL TOP līmeņa spēlētāja Bukartam pietrūkst individuāla pretinieka apspēlēšanas tehnika, darbojoties 1pret1, vai arī 1 pret 2 vai 3, nu nespēj viņš aptamborēt pretinieku un arī nekad to nav pratis Bukarta trumpji ir metieni, gan plaukstas, gan slapi, gan vantaimeri, saspēles vadīšana vairākumos, kā arī laukuma pārredzēšana un pareizās pozīcijas izvēle Taču ar to priekš KHL TOP špīlera statusa ir par maz, jo tam ir vajadzīgs ātrums, tamborēšanas tehnika, pretinieka vājo vietu izjūta, kuras lielākā vai mazākā mērā piemīt Indrašim, Dārziņam un Miķelim Rēdliham
PČ varēja redzēt, ka lai spēlētu to Boba hokeju, daudziem fizuha pietika tikai pusotram periodam un tieši krita acīs siltumnīcas dārzeņi. Indarašim tas bija izteikti, bieži no ripas viņu vienkārši nostumj nost. Vairāku tevis nosaukto elementu neesamību var puslīdz kompensēt ar ar ļoti labu fizuhu. Tad arī būs tas ātrums un asums. Ja kājas nevelk, tad nav ko domāt, ka rokas vilks. Ja Indrašim būtu Zirga vai Ķēniņa fizuha, viņš visticamāk būtu jau kādu spēli aizvadījis NHL. Nu nevar hokejistam ar 192 cm augumu būt 85kg. Prakse rāda, ka jāiet vien ir uz to svaru zāli, nevis ''skilu jākača".

  -3 [+] [-]

, 2017-06-01 22:12, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Dinamo jau visi tika grauti, pat meistarīgais Indrašis neko nespēj gūt, bet tapat pamanās punktu divās spēlēs. Bukarts šobrīd ir Indraša līmenī. Kopumā Čehijas līga ir tikai nedaudz zem KHL.
nav nedaudz,patālu,bet par progresu protams ne divu runu

  -1 [+] [-]

, 2017-06-02 08:27, pirms 7 gadiem
skāde nebūs DR, bet tiem jau pagaidām atkal naudas nav
un Robertam otreiz vai vispār kādreiz būs vēlme atgriezties, jo Arēnas ložā tie paši feisi sēž

  -1 [+] [-]

, 2017-06-02 10:16, pirms 7 gadiem
izņemot Čehiju, par snaiperi nenosaukt. Izlasē cik gūti vārti šajā PČ?