Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Duļevska: ''Kad visvairāk nepieciešams atbalsts, kļūstam agresīvi kā hiēnas''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Duļevska: ''Kad visvairāk nepieciešams atbalsts, kļūstam agresīvi kā hiēnas''
Foto: IIHF

Atbalsta vārdus Latvijas U20 izlasei sociālajā tīklā ''Facebook'' paudusi hokejista Martina Laviņa māte Jana Duļevska, kura pie reizes ar sašutumu vērsusies pie tiem hokeja līdzjutējiem, kuri kritizē izlases sniegumu.

Ar trim zaudējumiem un 0:20 vārtu bilanci U20 pasaules čempionātu hokejā sākusi Latvijas izlase. Šovakar jeb 30. decembrī tai paredzēta izšķirošā cīņa par vietu ceturtdaļfinālā pret Vāciju, taču, lai būtu jebkādas izredzes, šovakar jāuzvar ar vismaz trīs vārtu starpību.

''Es gribu padalīties ar jums savās pārdomās par U20 pasaules hokeja čempionātu. Mans dēls šogad tur nespēlē, jo no šī vecuma ir izaudzis, un jāatzīst, ka jūtos nedaudz skumīgi par to, zinot, cik ļoti Martinam ir svarīgi pārstāvēt Latviju. Bet no otras puses esmu atvieglota, jo nav jāsaņem šis mega negāciju vilnis, kas šobrīd veļas pāri MŪSU - LATVIEŠU puišiem,'' savu viedokli sociālajā tīklā ''Facebook'' iesāka Martina Laviņa māte Jana Duļevska.

''Ziniet, esmu hokejā jau vairāk kā 20 gadus. Esmu bijusi klātesoša daudzu hokejistu nozākāšanai, arī mans vīrs ir bijis starp tiem, kurus ''visu zinošie speciālisti'', kuri nekad nav piedalījušies (vai tuvu stāvējuši) līdzīgās sacensībās, spēj izkliegt nevis konstruktīvu kritiku, bet naida pilnu zākāšanos. Kas ar mums notiek, tautieši? Vai tiešām domājam, ka negācijas palīdzēs puišiem saņemties un parādīt gaidīto sniegumu?! Kāpēc ir jābūt tik nosodošiem, nelabvēlīgiem?! Kāpēc puiši jāpazemo?! Mums tik ļoti patīk lepoties ar bronzas medaļām, bet kāpēc tad, kad visvairāk ir nepieciešams atbalsts, mēs kļūstam tik naidpilni un agresīvi kā hiēnas, kas gatavas saplosīt ''pakritušos''. Mans vēlējums puišiem! Nesalūstiet negāciju priekšā - šobrīd tā ir vislielākā uzvara katram no jums!''

U20 hokeja izlase elites pasaules čempionātā startē trešo gadu pēc kārtas. Iepriekšējā čempionātā izlase par vietas saglabāšanu divās spēlēs apspēlēja Austriju. Ja arī šogad būs jāspēlē par vietas saglabāšanu, tad viss noskaidrosies vienā spēlē 4. janvārī.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/jana.dulevska

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 17:00, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Atbilde Janai un viņai līdzīgajiem.

Protams, nod**t puišus varbūt nevajag, vai viņu ģimenes, piekrītu, taču Jana esot 20.ghokejā, tā arī no hokeja neko nav sapratusi, apbrīnojami.

Šiem pušiem nepārmetu zaudējumus, pat ja zaudētu visas spēles čempionātā. Visi zin, ka Zviedri, Kanāda, Somija, Amerika u.c. ir ļoti spēcīgas izlases ar lielu spēlētāju izvēli. Mums salasīt izlasi ir grūtāk.

Taču ir viens BET, kas visus šos Janas argumentus sagrauj vienos vārtos:

1. Trīs spēlēs nulle vārtu,
2. Pašaizliedzība un raksturs;
3. Nespēja stabili iedot pirmo piespēli un iziet no zonas;
4. Vāja individuālā meistarība, NEVAR izcelt pat vienu spēlētāju, par kuru var pateikt, labi, izlasei neveiksmīgs gads, toties uz lielo izlasi redzam 1-2 spēlētājus nākotnē.
5. Kopējais sniegums tik vājš, ka nevar uzlielīt pat vienu periodu, vienu spēli, nevar pateikt oh mūsējie kapāja kā lauvas , bet pretinieku vārtsargi vilka, vilka un izvilka. Piedod, ja pēc šādām spēlēm pārmset uzbraucienus atļaujas sieviete, kura itkā 20.g.hokejā, tas tikai parāda viņas nekompetenci.
6. Ja trūkst meistarības, tad to jācenšās kompensēt ar pašaizliedzību, spēka paņēmieniem, kvai dažiem.
7. NETIEK PĀRMESTSI pašsaprotami zaudējumi, taču būsim godīgi, ja mēs Kanādai zaudētu nevis 0-10, bet teiksim 3-10 vai 4-10, puisus noliktu mazāk, teiktu redz tik stiprai Kanādai tomēr spējām iemest3-4 vārtus, jā meistar'bas trūkst kkam vairāk, taču ciņas spars bija labs.
Arī ar Somiem, ja zaudētu 2-4 ok, saprotams, bet ja pirmajā periodā vienā momentā ir 4 metieni kamēr 19 Somiem, tad par ko mēs runājam?
7. Šī izlase nav jāglauda pa galviņu, tie ir ērzeļi, kuriem jau droši var ņemt siksnu rokās nevis komunicēt kā ar piecgadīgiem bērniem. Bet, Jana un viņai līdzīgie piedāvā tieši šo, paglaudam , samīļojam, usi susi, nopietni?
8. Ja izlasei trūkst tehnikas, tad tikai LABA komandas spēle var to paglābt vai ļaut izskatīties cienījami, viens par visiem un visi par vienu, taču arī to neredz. Esmu drošs, ja mūsējie vismaz rādītu raksturu, grauztu ledu, pat ja zaudētu, cilvēki pārmestu daudz, daudz mazāk. Un cik ar apkārtējiem esmu runājis - tieši necīnīšanos pārmet.

Galu galā pašis pēlētāji atzina , ka par ātru padevās, un JANA, piedod, bet ja jauni puiši saka padevās, tad želsirdības pret viņiem nav. Man viņu vecumā pat zaudējot, gribējās atspēlēties, ja nesanāca, gribējās vismaz vienu vārtu guvumu, vai groza iemetienu iemest, kad tas izdevās, gribējās atkārtot, taū te puiši "par ātru rokas nolaidās". Bīda tādus tekstus itkā viņam būs vēl 100 U20 čempionāti. Kopumā kauns.

Puišiem tagad būtu jābūt vēlmei vismaz vienu spēli grauz ledu un uzvarēt, vai gūt vārtus. Nevis nolaist rokas.
Ir bet, kas sagrauj tavu stulbumu.
1)Nulle vārtu, jo pretiniekiem ir ļoti laba aizsardzība, pretinieki ir daudz ātrāki.
2) Pretinieki ir mentāli vēl stiprāki
3) Nespēja iedot pirmo piespēli, jo pretinieki ir ātrāki, aizsardzība viņiem ir daudz spēcīgāka par mūsu uzbrukumu
4) Mūsējie ir individuāli ļoti meistarīgi, bet pretinieki ir krietni vien meistarīgāki
5) Mūsējie to visu dara, un to pašu dara arī pretinieki.
6)Kanāda ir ļoti spēcīga komanda. Pat Zviedri viņus knapi uzveica.
7)Tev pašam ar siksnu vajag sadot
8) Pretinieki ir daudz meistarīgāki.
Tu runā pilnīgākās muļķības. Mūsējie pret Zviedriju, Kanādu un Somiju neguva vārtus, jo tās komandas ir daudz spēcīgākas ar krietni labāku aizsardzību un ir ātrāki un tur arī radās mūsējiem problēmas. Somijai, Zviedrijai un Kanādai ir šinī līmenī krietni vien lielāka pieredze. Tu runā tā it kā mūsu U20 hokeja izlase ir pasaules klases komanda, bet tā tas nav. Tev ir laiks nolaisties no mākoņiem un saprast to, ka mūsu U20 uz Kanādas U20, Zviedrijas U20 un Somijas U20 izlašu fona izskatās pagalam nenozīmīga. Pieaudz vienreiz.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 17:43, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Es cīņu redzēju, bet tikai individuālo, bet hokejs ir komandas sporta veids un vienam pašam ir grūti tikt pie normāla metiena un vārtu guvuma!(ja pretī ir profi, bet sevi vēl īsti nevari uzskatīt par profu)!

3 smagi zaudējumi nav pasaules gals, bet jāturpina iesāktais darbs un cerams, ka šodien spēlēs daudz labāku komandas spēli.
Kā jau minēju, ja trūkst meistarība, tad tikai komandas darbs var dot kaut kādu iznākumu.

  +2 [+] [-]

, 2023-12-30 17:47, pirms 10 mēnešiem
Zaļknābis23 rakstīja: Ir bet, kas sagrauj tavu stulbumu.
1)Nulle vārtu, jo pretiniekiem ir ļoti laba aizsardzība, pretinieki ir daudz ātrāki.
2) Pretinieki ir mentāli vēl stiprāki
3) Nespēja iedot pirmo piespēli, jo pretinieki ir ātrāki, aizsardzība viņiem ir daudz spēcīgāka par mūsu uzbrukumu
4) Mūsējie ir individuāli ļoti meistarīgi, bet pretinieki ir krietni vien meistarīgāki
5) Mūsējie to visu dara, un to pašu dara arī pretinieki.
6)Kanāda ir ļoti spēcīga komanda. Pat Zviedri viņus knapi uzveica.
7)Tev pašam ar siksnu vajag sadot
8) Pretinieki ir daudz meistarīgāki.
Tu runā pilnīgākās muļķības. Mūsējie pret Zviedriju, Kanādu un Somiju neguva vārtus, jo tās komandas ir daudz spēcīgākas ar krietni labāku aizsardzību un ir ātrāki un tur arī radās mūsējiem problēmas. Somijai, Zviedrijai un Kanādai ir šinī līmenī krietni vien lielāka pieredze. Tu runā tā it kā mūsu U20 hokeja izlase ir pasaules klases komanda, bet tā tas nav. Tev ir laiks nolaisties no mākoņiem un saprast to, ka mūsu U20 uz Kanādas U20, Zviedrijas U20 un Somijas U20 izlašu fona izskatās pagalam nenozīmīga. Pieaudz vienreiz.
Duļevskas kundze, atšķirībā no Jums esmu pieaudzis jau sen, un redzams, ka ne vārda nesapratāt no teiktā un rakstītā.

Nu neizdevās Tev nolauzt manus argumentus bet paldies, pasmaidīju.

Jana, nekur neminēju, ka mūsu komanda ir pasaules komanda, nevienā no maniem tekstiem uz to pat nav mājiena. Tīri dēļ tā, ka esiet gaišmate, norakstīsim kā anekdotē uz matu krāsu Jūsu neveiklo atbildi man.

Un liels ieteikums, ja nesapratāt manis teikto, pārjautājiet, precizējiet , Jums kā sievietei pacentīšos izklāstīt detalizētāk konkrētos jautājumus.

Kad pārlasīsiet, apdomāsiet, pie vakariņu gatavošanas manis teikto, paprovējiet ieelpot/izelpot lēni, dziļi 10it reizes un provējiet vēlreiz. Laviņam sveicieni!

     [+] [-]

, 2023-12-30 18:09, pirms 10 mēnešiem
3k

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 18:10, pirms 10 mēnešiem
artenio rakstīja: pareizi jau saka..bet viņai arī jāsaprot,ka latvieši - LATVIEŠI kritizē,bet tie,kas "agresīvi kā hiēnas" ir rašisti vai viņu sunīši līdzskrējēji baltkrievi,kuri tagad uz katra stūra par latviešiem izlej savu žulti,jo redz viņu slepkavas un varotāju komandas netiek pielaistas

sen teicu,ka bija liela kļūda, par mūsu nodokļu naudu mācīt kuram katram latviešu valodu...tagad redzam rezultātu,katra nelojāla latviešiem un Latvijai rašistu pabira prot latviski un ja nemākiet pēc viņu rakstītā redzēt,ka tas ir rašists,tad ir bēdīgi

ja neizdodas,tad nākamreiz izdosies,galvenais nesekot rašistu kremļlaižu piemēram,kuri pat savu valsti nevar normālu uzbūvēt,kurus gadiem vada nīkulis tupins un ņem viņus priekšā kā vien var...tik vien spējuši uzbūvēt,kā rašizmu,dēļ kura visa adekvātā pasaule no viņiem atgriezusies

mūsu latviešu džekiem vēl viss priekšā,šodien arī spēle sākas no 0:0...un ar mums ir tā,ja caurraus,tad mūs būs grūti apturēt..tā kā:

Mūsu Zeme - LATVIJA!🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥
Tev viss labi?

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 18:31, pirms 10 mēnešiem
...vai Duļevska vispar saprot ko nozīmē būt hokejā?..tā varētu teikt treneris,masieris,ārsts,slidu asinātājs...bet hokejista sieva...????...labi ,ka pārējās džeku mātes paklusē un ir adekvātas,jo nebāž degunu kur nevajag...labāk strādā un neraudi šeit Duļevska...tiks bez tevis kārtībā...

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 19:31, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Atbilde Janai un viņai līdzīgajiem.

Protams, nod**t puišus varbūt nevajag, vai viņu ģimenes, piekrītu, taču Jana esot 20.ghokejā, tā arī no hokeja neko nav sapratusi, apbrīnojami.

Šiem pušiem nepārmetu zaudējumus, pat ja zaudētu visas spēles čempionātā. Visi zin, ka Zviedri, Kanāda, Somija, Amerika u.c. ir ļoti spēcīgas izlases ar lielu spēlētāju izvēli. Mums salasīt izlasi ir grūtāk.

Taču ir viens BET, kas visus šos Janas argumentus sagrauj vienos vārtos:

1. Trīs spēlēs nulle vārtu,
2. Pašaizliedzība un raksturs;
3. Nespēja stabili iedot pirmo piespēli un iziet no zonas;
4. Vāja individuālā meistarība, NEVAR izcelt pat vienu spēlētāju, par kuru var pateikt, labi, izlasei neveiksmīgs gads, toties uz lielo izlasi redzam 1-2 spēlētājus nākotnē.
5. Kopējais sniegums tik vājš, ka nevar uzlielīt pat vienu periodu, vienu spēli, nevar pateikt oh mūsējie kapāja kā lauvas , bet pretinieku vārtsargi vilka, vilka un izvilka. Piedod, ja pēc šādām spēlēm pārmset uzbraucienus atļaujas sieviete, kura itkā 20.g.hokejā, tas tikai parāda viņas nekompetenci.
6. Ja trūkst meistarības, tad to jācenšās kompensēt ar pašaizliedzību, spēka paņēmieniem, kvai dažiem.
7. NETIEK PĀRMESTSI pašsaprotami zaudējumi, taču būsim godīgi, ja mēs Kanādai zaudētu nevis 0-10, bet teiksim 3-10 vai 4-10, puisus noliktu mazāk, teiktu redz tik stiprai Kanādai tomēr spējām iemest3-4 vārtus, jā meistar'bas trūkst kkam vairāk, taču ciņas spars bija labs.
Arī ar Somiem, ja zaudētu 2-4 ok, saprotams, bet ja pirmajā periodā vienā momentā ir 4 metieni kamēr 19 Somiem, tad par ko mēs runājam?
7. Šī izlase nav jāglauda pa galviņu, tie ir ērzeļi, kuriem jau droši var ņemt siksnu rokās nevis komunicēt kā ar piecgadīgiem bērniem. Bet, Jana un viņai līdzīgie piedāvā tieši šo, paglaudam , samīļojam, usi susi, nopietni?
8. Ja izlasei trūkst tehnikas, tad tikai LABA komandas spēle var to paglābt vai ļaut izskatīties cienījami, viens par visiem un visi par vienu, taču arī to neredz. Esmu drošs, ja mūsējie vismaz rādītu raksturu, grauztu ledu, pat ja zaudētu, cilvēki pārmestu daudz, daudz mazāk. Un cik ar apkārtējiem esmu runājis - tieši necīnīšanos pārmet.

Galu galā pašis pēlētāji atzina , ka par ātru padevās, un JANA, piedod, bet ja jauni puiši saka padevās, tad želsirdības pret viņiem nav. Man viņu vecumā pat zaudējot, gribējās atspēlēties, ja nesanāca, gribējās vismaz vienu vārtu guvumu, vai groza iemetienu iemest, kad tas izdevās, gribējās atkārtot, taū te puiši "par ātru rokas nolaidās". Bīda tādus tekstus itkā viņam būs vēl 100 U20 čempionāti. Kopumā kauns.

Puišiem tagad būtu jābūt vēlmei vismaz vienu spēli grauz ledu un uzvarēt, vai gūt vārtus. Nevis nolaist rokas.
Atbilde tiem ,kuri tēlo ka nesaprot ko rakstīja Jana vai patiešām nesaprot.
Konstruktības kritikas trūkums. Ir pamatā naidpilnas runas, daļa cenšas pazemot hokejistus.
Neatkarīgi cik vāji spēlē mūsējie, naidpilna runa, pazemojuma pilni komentāri nav pieļaujami jebkurā gadījumā.
Daudzu trūkums ir kaut ko kritizēt , nelasot oponenta izteikumus.
Jana saka - NEVAJAG PAZEMOT, NEVAJAG NAIDPILNAS RUNAS.
Konstruktīva kritika - lūdzu.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 19:33, pirms 10 mēnešiem
[quote cesinieks777]
...vai Duļevska vispar saprot ko nozīmē būt hokejā?..tā varētu teikt treneris,masieris,ārsts,slidu asinātājs...bet hokejista sieva...????...labi ,ka pārējās džeku mātes paklusē un ir adekvātas,jo nebāž degunu kur nevajag...labāk strādā un neraudi šeit Duļevska...tiks bez tevis kārtībā...
Duļevska hokejā orientējās daudz labāk par lielāko daļu šeit komentārus rakstošiem. Varbūt labāk par visiem šeit negatīvajiem.

[/quote

  +2 [+] [-]

, 2023-12-30 19:48, pirms 10 mēnešiem
Ta nu ir pie mums ';

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 21:25, pirms 10 mēnešiem
gaisma2 rakstīja: Ta nu ir pie mums
Nezinu, kurš tieši to raksta, bet varu apstiprināt, tāda problēma bija. Tāpēc mūsu hokejā ir problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 21:29, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Kā jau minēju, ja trūkst meistarība, tad tikai komandas darbs var dot kaut kādu iznākumu.
Tu nesaproti ko nozīmē būt hokejā. Jana Duļevska to saprot. Tu tik proti sevi padarīt par apsmieklu. Mūsu valsts ir salīdzinoši nabadzīga ja salīdzina ar tādām hokeja lielvalstīm kā Kanāda, Čehija, Zviedrija, Somija, Slovākija, Šveice, ASV utt. Tām valstīm ir resursi, lai paliktu uz visiem laikiem hokeja elitē. Kā Tu iedomājies mūsu U20 gūstam vārtus vai arī izveidojam labus uzbrukumus pret visām manis hokeja lielvalstīm ar mūsu hokeja federācijas ļoti ierobežotajiem resursiem? Tu tikai muldi muldēšanas pēc. Es par tavie abiem komentāriem ierēcu, jo tie ir stulbi.

     [+] [-]

, 2023-12-31 09:02, pirms 10 mēnešiem
Neviens sportists neiegūs cieņu ,ja nespēlēs!!! Meitenīt,tu kaut ko sajauci,faniem nepatīk tā attieksme kā zaudēja,jo zinām ,ja grib, tad var spēlēt ,sisties un tad jau nekas ka zaudē ar lielu vārtu starpību.