Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei priekšā pēdējā pārbaude pirms PČ

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlasei priekšā pēdējā pārbaude pirms PČ
Edgars Masaļskis
Foto: AP/Scanpix

Šovakar pēdējo pārbaudes spēli pirms pasaules čempionāta aizvadīs Latvijas izlase, kas ar Edgaru Masaļski vārtos 18:45 spēlēs pret Šveici.

Kā ziņot Latvijas Hokeja federācija, Latvijas izlases vārtus šovakar sargās Edgars Masaļskis. Kā trīspadsmitais uzbrucējs spēlei tiks pieteikts Vitālijs Pavlovs, savukārt kā septītais aizsargs – Maksims Širokovs Šī vakara spēlei ar Šveici pieteikti netiks aizsargs Jānis Andersons un uzbrucējs Māris Bičevskis.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Elvis Merzļikins;
1.maiņa: Kaspars Daugaviņš –Zemgus Girgensons –Gints Meija; Guntis Galviņš - Edgars Siksna;
2.maiņa: Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts; Kristaps Sotnieks -Kristiāns Rubīns;
3.maiņa: Gunārs Skvorcovs - Aleksejs Širokovs - Kaspars Saulietis; Ralfs Freibergs - Oskars Cibuļskis;
4.maiņa: Edgars Kulda -Artūrs Ozoliņš - Rodrigo Ābols - Vitālijs Pavlovs -Maksims Širokovs;

Latvijas valstsvienība, kas izbraukumā devās bez Mika Indraša, kuram ir muguras savainojums un kuram vajadzēja spēlēt pirmajā virknējumā, pirmo momentu izveidoja pēc 45 sekundēm, bet Zemgus Girgensons neprata realizēt izgājienu vienatnē pret vārtsargu. Momentu izmantošana kliboja arī turpinājumā, kamēr Šveice devītajā minūtē izvirzījās vadībā - Andress Ambīls aizvilka ripu aiz vārtiem un izdarīja viltīgu piespēli, un netraucētais Deniss Hollenštains no tuvas distances panāca 1:0.

Taču turpinājumā viss pagriezās kājām gaisā - laukuma saimnieki divas reizes pārbaudīja vārtu konstrukcijas izturību, meta garām pat tukšam cietoksnim, brīnumus rādīja Elvis Merzļikins, un tas ļāva otrās trešdaļas vidū panākt izlīdzinājumu. Edgars Kulda apzaga aizsargu un nekavējoties atrada Edgaru Siksnu, kurš no visa spēka trieca ripu tīklā, gūstot pirmos vārtus Latvijas izlases kreklā.

Uzvarētāja noteikšana tika atlikta uz pagarinājumu, un labāka izrādījās Šveices valstsvienība - pēc nepilnām trim minūtēm metienu bez ripas apturēšanas no labā iemetiena apļa izdarīja aizsargs Ēriks Blūms, kurš kopā ar "Bern" uzvarēja Šveices čempionātā, un Merzļikins bija spiests ripu meklēt aiz muguras - 2:1.

Šveices izlases vārtos lielisku sniegumu demonstrēja 26 gadus vecais Roberts Majers. Mačs norisinājās Ženēvā, un viņš ikdienā pārstāv vietējo "Servette" komandu, tieši tāpēc treneri priekšroku deva Majeram. Taču sagaidāms, ka šoreiz Šveices valstsvienības vārtus sargās Reto Berra. Viņš pārstāvēja Nacionālās hokeja līgas klubu Kolorado "Avalanche", 14 mačos atvairot 92,2% pretinieku metienu.

Kamēr nav ieradies Nīno Nīderreiters no Minesotas "Wild" (20 vārti un 23 piespēles), līderu loma jāuzņemas Svenam Andrigeto no Monreālas "Canadiens" (septiņi vārti un desmit piespēles, bet aizvadīts uz pusi mazāk maču) un aizsargam Jannikam Veberam no Vankūveras "Canucks" (septiņas piespēles 45 dueļos).

Savukārt Latvijas izlase Vankūveras "Canucks" sistēmā spēlējošo Ronaldu Ķēniņu gaida nākamās nedēļas pirmajā pusē un cer, ka viņš paspēs aizvadīt treniņus pirms došanās uz pasaules čempionātu, kas 6. maijā startēs ar maču pret Zviedrijas valstsvienību.

Šveices izlases sastāvs

Vārtsargi: Reto Berra (Kolorado "Avalanche"), Roberts Majers (Ženēvas "Servette") un Zandro Curkirhens ("Ambri-Piotta").
Aizsargi: Ēriks Blūms ("Bern"), Felisjēns Dibuā ("Davos"), Patriks Gērings (Cīrihes "Lions"), Robins Grosmans ("Zug"), Romēns Lefels (Ženēvas "Servette"), Kristiāns Marti (Leivolejas "Phantoms"), Noā Šnēbergers ("Davos"), Ramons Unterzanders ("Bern") un Janniks Vebers (Vankūveras "Canucks").
Uzbrucēji: Andress Ambīls ("Davos"), Svens Andrigeto (Monreālas "Canadiens"), Kristofs Berči (Aiovas "Wild"), Matiass Bībers (Klotenes "Flyers"), Gaetāns Hāss ("Biel"), Gregorī Hofmans ("Lugano"), Deniss Hollenštains (Klotenes "Flyers"), Līno Marčīni ("Zug"), Zimons Mozers ("Bern"), Reto Šepi (Cīrihes "Lions"), Tristans Šērvijs ("Bern"), Moriss Trakslers (Cīrihes "Lions"), Juliāns Vokers ("Lugano"), Zamuels Valzers ("Davos"), Dīno Vīzers ("Davos") un Marks Vīzers ("Davos").

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)2:1 P
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)
Slēpts komentārs: SakuKoivu

 +11 [+] [-]

, 2016-04-30 12:37, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Šodien pamatlaikā palikt pie tikai vienas ielaistas ripas neizdosies, jo vārtos vairs nebūs pirmais numurs. Masaļskim nav tāda krampja kā Elvim.
Ej izgulies😧

     [+] [-]

, 2016-04-30 12:41, pirms 9 gadiem
Ei, sportacentrs ir pavisam jau apdebīlējis? No augšas to reklāmu nevar kaut kā tā izvietot, lai ir iespējams piekļūt sporta veidu apakšsadaļām?

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 12:45, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ei, sportacentrs ir pavisam jau apdebīlējis? No augšas to reklāmu nevar kaut kā tā izvietot, lai ir iespējams piekļūt sporta veidu apakšsadaļām?
Tiešām mūsdienās vēl ir cilvēki, kuri nav dzirdējuši par adblock??
';

     [+] [-]

, 2016-04-30 12:46, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ei, sportacentrs ir pavisam jau apdebīlējis? No augšas to reklāmu nevar kaut kā tā izvietot, lai ir iespējams piekļūt sporta veidu apakšsadaļām?
Jā, ir! Uzstādi uBlock Origin paplašinājumu pārlūkam.

     [+] [-]

, 2016-04-30 12:54, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Tiešām mūsdienās vēl ir cilvēki, kuri nav dzirdējuši par adblock??
Aha, tikai ejot kaut kur, visur sākas problēmas ar to adblock. Jo visi dzīvo no reklāmām. Tikai visi nav tik tizli, lai brutāli traucētu iegūt to, kā dēļ tu ej tajā lapā.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 12:57, pirms 9 gadiem
Nu redzesim vai Edza sodien bus glabejs! Veiksmi!

     [+] [-]

, 2016-04-30 13:02, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Aha, tikai ejot kaut kur, visur sākas problēmas ar to adblock. Jo visi dzīvo no reklāmām. Tikai visi nav tik tizli, lai brutāli traucētu iegūt to, kā dēļ tu ej tajā lapā.
Nezinu, man tas nesagādā nekādas problēmas. Ja kaut kur dēļ adblock ir kādi ierobežojumi, tad pastāv iespēja arī atslēgt viņu konkrētajai lapai.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 13:07, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Nezinu, man tas nesagādā nekādas problēmas. Ja kaut kur dēļ adblock ir kādi ierobežojumi, tad pastāv iespēja arī atslēgt viņu konkrētajai lapai.

Protams, ka pastāv. Tikai jāčakarējas. Ja tu intensīvi kaut ko meklē, tas riktīgi krīt uz nerviem. Tāpēc vienkāršāk ir bez. Jo ļoti reti gadās tik kre.tīniskas lapas.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 13:14, pirms 9 gadiem
Edgars ir pirmais nummurs LV izlasē. Vakar Kreipāna kolēģīs izteicās, ka treneriem būs ko palauzt galvu par pirmo nummuru PČ. Laikam nebija vienkārši ko teikt

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 13:28, pirms 9 gadiem
arturs1777 rakstīja: Edgars ir pirmais nummurs LV izlasē. Vakar Kreipāna kolēģīs izteicās, ka treneriem būs ko palauzt galvu par pirmo nummuru PČ. Laikam nebija vienkārši ko teikt
nepiekrītu.. Edgaram laiks atstāt vietu.. un būt perfektam otrajam numuram.. ( jau pāris sezonas atpakaļ tas bija jādara).. viņš var "izšaut" un reizēm īstajā brīdī, bet neviens nevar atkost kurā..

tas būs lielākais trenera rēbuss.. nojaust, kurš izkāpis attiecīgajā dienā no gultas ar labo kāju un gatavs kaplēt.. Kurš pret kuru pretinieku būtu labākais un tam neērtākais vārtsargs..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 13:38, pirms 9 gadiem
Huberts rakstīja: viņš var "izšaut" un reizēm īstajā brīdī, bet neviens nevar atkost kurā..
Šis, iespējams, ir LV izlases vārtsargu līniju vislabāk raksturojošais citāts pasaules vēsturē nopietni!

  +5 [+] [-]

, 2016-04-30 13:52, pirms 9 gadiem
Kaut kā par ātru visi te Merzļikunu ceļ pirmā numura kārtā, lai viņš nostāv kaut vienu maču kādi Masalam ir bijuši daudz (piemēram Olimpiādē LV-SUI), tad varētu sākt runāt par kaut kādu pirmo numuru!

     [+] [-]

, 2016-04-30 14:05, pirms 9 gadiem
Huberts rakstīja: nepiekrītu.. Edgaram laiks atstāt vietu.. un būt perfektam otrajam numuram.. ( jau pāris sezonas atpakaļ tas bija jādara).. viņš var "izšaut" un reizēm īstajā brīdī, bet neviens nevar atkost kurā..

tas būs lielākais trenera rēbuss.. nojaust, kurš izkāpis attiecīgajā dienā no gultas ar labo kāju un gatavs kaplēt.. Kurš pret kuru pretinieku būtu labākais un tam neērtākais vārtsargs..
nevajag celt Elvi debesis un 100%tigi redzet vina pirmo numuru saja PC...vieniga iespeja Elvim izsist Edzu ir ja Edgars pats taisis sudus un atveletajas speles pirms "punktu krasanas etapa" aizvadis katastrofalas speles pret Can-Swe-Rus trijnieku...kura spele vins protams staves... ja rezultati bus +/- vienadi un Elvim nebus acimredzamas prieksrocibas, pedejas 4 speles PC staves tiesi Edza... nu varbut dos uzpelet pret Daniem vai kazahiem Elvim, lai ne parak noslogot Edzu...neviens treneris bez butiska iemesla neuztices, pat loti labi spelejosajam zalknabim svarigas un vitali svarigas speles... ja notiks ta, ka tam vajadzetu notikt, Elvis nostaves 2-3 speles, bet Edza visas parejas... un pirma numura vietu brivpratigi Edza atbrivos tikai 2018. gada OS, vai pat precizak pec tam...protams musu riciba bus gan Gudijs ar Merzlikinu un vel Punnenovs ar Kalninu... un bus lielaka konkurence neka tagad...bet pedeja spele Edzam, ka pirmajam numuram izlase vel nav tik tuvu, ka dazi doma...

  +6 [+] [-]

, 2016-04-30 14:08, pirms 9 gadiem
Ceru ka Ābolam šodien paveiksies vairāk, nu raujas uz priekšu viņš kā zvērs un reizēm pat ļoti skaisti izdodas.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 14:13, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Ceru ka Ābolam šodien paveiksies vairāk, nu raujas uz priekšu viņš kā zvērs un reizēm pat ļoti skaisti izdodas.
ja braik out vinam sanak loti labi...lai ari cempji ta raujas...svarigakajos brizos tas var palidzet izraut uzvaras, vai kaut vienu punktu...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 14:21, pirms 9 gadiem
atreferēja vakardienas spēli. par to jau bija raksts vakar.
vismaz mūsu šīsdienas sastāvu būtu ielicis.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 14:26, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ei, sportacentrs ir pavisam jau apdebīlējis? No augšas to reklāmu nevar kaut kā tā izvietot, lai ir iespējams piekļūt sporta veidu apakšsadaļām?
Vot debil

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 14:28, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: nevajag celt Elvi debesis un 100%tigi redzet vina pirmo numuru saja PC...vieniga iespeja Elvim izsist Edzu ir ja Edgars pats taisis sudus un atveletajas speles pirms "punktu krasanas etapa" aizvadis katastrofalas speles pret Can-Swe-Rus trijnieku...kura spele vins protams staves... ja rezultati bus +/- vienadi un Elvim nebus acimredzamas prieksrocibas, pedejas 4 speles PC staves tiesi Edza... nu varbut dos uzpelet pret Daniem vai kazahiem Elvim, lai ne parak noslogot Edzu...neviens treneris bez butiska iemesla neuztices, pat loti labi spelejosajam zalknabim svarigas un vitali svarigas speles... ja notiks ta, ka tam vajadzetu notikt, Elvis nostaves 2-3 speles, bet Edza visas parejas... un pirma numura vietu brivpratigi Edza atbrivos tikai 2018. gada OS, vai pat precizak pec tam...protams musu riciba bus gan Gudijs ar Merzlikinu un vel Punnenovs ar Kalninu... un bus lielaka konkurence neka tagad...bet pedeja spele Edzam, ka pirmajam numuram izlase vel nav tik tuvu, ka dazi doma...
Nevajag celt Edzu debesis. Edza ir nestabils vartsargs. Kops Irbe un Naumovs parkara slidas mums nav bijis stabilu vartsargu. Edzam vienkarsi nav bijis konkurences lidz sim bridim. Laiks atvert acis un skatities nakotne!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 15:21, pirms 9 gadiem
Jāatriebjas par vakardienas nepelnīto zaudi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-30 16:16, pirms 9 gadiem
Jācer, ka Ķēniņš būs. Savādāk Meija pirmajā maiņā galīgi neiederas. Tas ir gandrīz tā pat kā ferarī būtu viens koka ritenis.

  +8 [+] [-]

, 2016-04-30 16:27, pirms 9 gadiem
Zutim izteikts UDS. Viņš dara jebko, lai tikai viņam pievērstu uzmanību. Kā ieraugu zuša komentāru,tā asociējas viņš ar cilvēku kurš sēž mēslos , ēd tos un apkārtējie cilvēki uz viņu skatās, visa uzmanība tam ... vienam pašam. Cilvēki priecājās ka redz īstu ..., zutis priecīgs ka uz viņu skatās. Lai jau sēž savā mēslu kastē un spēlējās, vienīgi ka mazliet neērti ka ir tādi latvieši.

     [+] [-]

, 2016-04-30 16:29, pirms 9 gadiem
D-Mob rakstīja: Vot debil
Tev kaut kas niez, ne visai gudrais cilvēk?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 16:35, pirms 9 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Jācer, ka Ķēniņš būs. Savādāk Meija pirmajā maiņā galīgi neiederas. Tas ir gandrīz tā pat kā ferarī būtu viens koka ritenis.
Būtu jau labi, ja varētu LV ar Ferrari salīdzināt hokeja kontekstā.

2. Kas Meijam vainas? Ja Beresņevam liekas, ka iederas, tad iederas.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 16:38, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Tiešām mūsdienās vēl ir cilvēki, kuri nav dzirdējuši par adblock??
Izcils web dizainera darbs, ja lapa bez adblock nav lietojama. Sportacentrs no telefona vispār nekad nav bijis lietojams, tagad vēl no datora bez papildus plug`iniem ir nelietojams. Lapas autoram 10/10!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 16:41, pirms 9 gadiem
Eh, cik interesanti būs palasīt komentārus, ja Merzļikinu čempī ieliks vārtos pret Krieviem vai Zviedriem Tagad dēļ 2 +/- labām pārbaudes spēlēm šis tiek celts debesīs par spīti tam, ka neviens pretinieks nav īsti iespēlējies, ne labākajā sastāvā.
Nešaubos, ka tie paši debesīs cēlāji būs pirmie, kas viņu nod*rs*s. Līdzīgi bija ar Gudļevski, kad pēc spēles pret Kanādu šis bez maz vai bija apbižotais Tampas nr1 vārtsargs, kurš pie spēlēm NHL netiek dēļ ''stulb***'' treneriem
Masaļskis jau sen sevi ir pierādījis kā spēlētāju, kurš neatkarīgi no snieguma pārbaudes spēles/sezonā spēj saņemties un izvilkt tās vajadzīgās uzvaras. Tajā vienā neveiksmīgajā čempī visa vaina tiek novelta uz Masaļski, par spīti tam, ka tā kā spēlēja aizsargi uz laukuma mierīgi varēja atstāt Masaļski vienu, jo to vien darīja kā maisījās vārtsarga skatam..

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 16:47, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Nevajag celt Edzu debesis. Edza ir nestabils vartsargs. Kops Irbe un Naumovs parkara slidas mums nav bijis stabilu vartsargu. Edzam vienkarsi nav bijis konkurences lidz sim bridim. Laiks atvert acis un skatities nakotne!
Nu nevajag... Irbe nekad nebija stabils varotciks tu laikam atceries vina pedejos PC kur vins staveja uz pieredzes un gandriz visa komanda vinam piepalidzeja... tas ir 2004.-2005. gads... labak paskaties ka vins speleja no 1997. lidz 2001. nu ja zem 90% nekrita, bet vareja viena spele ielaist 5 ripas no franciem un pec tam ielaist tikai 4 no zviedriem... un 1998. gada cempi vina vartos lidoja viss, kas bareja ielidot... 6 ripas pret somiem, 6 pret krieviem, ja nemaldos 7ta bija musu tuksos vartos... un aizsardziba mums tolaik nebija tik laba, lai pateiktu, ka tagad ir labak vai sliktak... un Naumovs bija stabils tikai ka otrais numurs... visos cepmjos kur vins bija numurs viens mes neiekluvam 1/4 un augstakais sasniegums bija 9. vieta OS... un Edza +/- spele tapat, ka to darija vini... ja ies staves uz galvas , ja neies -salaidis... un tapat Edza, ja ir vesels vienmer stav virs 90% vai tuvu tam...un neviens vinu debesis necel... vienkarsi Gudijs un Merzlikins pagaidam nav gatavi but Nr 1... pec 2-3 gadiem loti iespejams , vai pat drosi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 16:48, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Eh, cik interesanti būs palasīt komentārus, ja Merzļikinu čempī ieliks vārtos pret Krieviem vai Zviedriem Tagad dēļ 2 +/- labām pārbaudes spēlēm šis tiek celts debesīs par spīti tam, ka neviens pretinieks nav īsti iespēlējies, ne labākajā sastāvā.
Nešaubos, ka tie paši debesīs cēlāji būs pirmie, kas viņu nod*rs*s. Līdzīgi bija ar Gudļevski, kad pēc spēles pret Kanādu šis bez maz vai bija apbižotais Tampas nr1 vārtsargs, kurš pie spēlēm NHL netiek dēļ ''stulb***'' treneriem
Masaļskis jau sen sevi ir pierādījis kā spēlētāju, kurš neatkarīgi no snieguma pārbaudes spēles/sezonā spēj saņemties un izvilkt tās vajadzīgās uzvaras. Tajā vienā neveiksmīgajā čempī visa vaina tiek novelta uz Masaļski, par spīti tam, ka tā kā spēlēja aizsargi uz laukuma mierīgi varēja atstāt Masaļski vienu, jo to vien darīja kā maisījās vārtsarga skatam..
pirmo reizi tev 100% piekritu

     [+] [-]

, 2016-04-30 16:49, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Zutim izteikts UDS. Viņš dara jebko, lai tikai viņam pievērstu uzmanību. Kā ieraugu zuša komentāru,tā asociējas viņš ar cilvēku kurš sēž mēslos , ēd tos un apkārtējie cilvēki uz viņu skatās, visa uzmanība tam ... vienam pašam. Cilvēki priecājās ka redz īstu ..., zutis priecīgs ka uz viņu skatās. Lai jau sēž savā mēslu kastē un spēlējās, vienīgi ka mazliet neērti ka ir tādi latvieši.
Zutis, protams, ir kaut kas tāds, kam nevajadzētu būt komentāros. Bet UDS, vai uzmanības deficīta sindroms ir tāda lieta, kad bērns nespēj savu UZMANĪBU noturēt uz kādu nodarbi un ar to ir problēmas. Sīkums, bet tāda ir īstenība.

     [+] [-]

, 2016-04-30 17:06, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: Nu nevajag... Irbe nekad nebija stabils varotciks tu laikam atceries vina pedejos PC kur vins staveja uz pieredzes un gandriz visa komanda vinam piepalidzeja... tas ir 2004.-2005. gads... labak paskaties ka vins speleja no 1997. lidz 2001. nu ja zem 90% nekrita, bet vareja viena spele ielaist 5 ripas no franciem un pec tam ielaist tikai 4 no zviedriem... un 1998. gada cempi vina vartos lidoja viss, kas bareja ielidot... 6 ripas pret somiem, 6 pret krieviem, ja nemaldos 7ta bija musu tuksos vartos... un aizsardziba mums tolaik nebija tik laba, lai pateiktu, ka tagad ir labak vai sliktak... un Naumovs bija stabils tikai ka otrais numurs... visos cepmjos kur vins bija numurs viens mes neiekluvam 1/4 un augstakais sasniegums bija 9. vieta OS... un Edza +/- spele tapat, ka to darija vini... ja ies staves uz galvas , ja neies -salaidis... un tapat Edza, ja ir vesels vienmer stav virs 90% vai tuvu tam...un neviens vinu debesis necel... vienkarsi Gudijs un Merzlikins pagaidam nav gatavi but Nr 1... pec 2-3 gadiem loti iespejams , vai pat drosi
Tev laikam no smadzenēm saprāts ir spiests ārā, kā bērzu sulas pavasarī.
Irbe ir bijis nestabils? Uz karjeras beigām jā, bet pirms tam tu vēl mīzt podā nemācēji, kad šamējais krievus nolika pie vietas un ne tos vien.
vēl pasaki ka NHL čekeris Irbe bija

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 17:15, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: Nu nevajag... Irbe nekad nebija stabils varotciks tu laikam atceries vina pedejos PC kur vins staveja uz pieredzes un gandriz visa komanda vinam piepalidzeja... tas ir 2004.-2005. gads... labak paskaties ka vins speleja no 1997. lidz 2001. nu ja zem 90% nekrita, bet vareja viena spele ielaist 5 ripas no franciem un pec tam ielaist tikai 4 no zviedriem... un 1998. gada cempi vina vartos lidoja viss, kas bareja ielidot... 6 ripas pret somiem, 6 pret krieviem, ja nemaldos 7ta bija musu tuksos vartos... un aizsardziba mums tolaik nebija tik laba, lai pateiktu, ka tagad ir labak vai sliktak... un Naumovs bija stabils tikai ka otrais numurs... visos cepmjos kur vins bija numurs viens mes neiekluvam 1/4 un augstakais sasniegums bija 9. vieta OS... un Edza +/- spele tapat, ka to darija vini... ja ies staves uz galvas , ja neies -salaidis... un tapat Edza, ja ir vesels vienmer stav virs 90% vai tuvu tam...un neviens vinu debesis necel... vienkarsi Gudijs un Merzlikins pagaidam nav gatavi but Nr 1... pec 2-3 gadiem loti iespejams , vai pat drosi
Ha, tu pats Edzu nosauci par nestabilu. Nu labi, es gribu ka labak Latvijas izlasei un tas nakotnei. Ja jums tik loti vajag nestabilu vartsargu tad, lai Edza ari stav. Veiksmi! Kamer jums bus aizmaletas acis, nav jega nemaz diskutet.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 17:20, pirms 9 gadiem
kukaramba rakstīja: Kaut kā par ātru visi te Merzļikunu ceļ pirmā numura kārtā, lai viņš nostāv kaut vienu maču kādi Masalam ir bijuši daudz (piemēram Olimpiādē LV-SUI), tad varētu sākt runāt par kaut kādu pirmo numuru!
Tu esi informēts, ka Merzļikins un Masaļskis ir profesionāli sportisti, kas nospiedošu vairumu spēļu neaizvada izlases rindās un ka ir pietiekami daudz materiāla abu vārtsargu izpildījumā, lai varētu spriest par viņu spēles kvalitāti? Kāds te tirsā ratā sakars ar kaut kādu Latviju-Šveici?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 17:24, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu esi informēts, ka Merzļikins un Masaļskis ir profesionāli sportisti, kas nospiedošu vairumu spēļu neaizvada izlases rindās un ka ir pietiekami daudz materiāla abu vārtsargu izpildījumā, lai varētu spriest par viņu spēles kvalitāti? Kāds te tirsā ratā sakars ar kaut kādu Latviju-Šveici?
Tieši tāds pāts kā Gudļevska vietai Tampas sistēmā un Kanāda - Latvija spēlei! Merzļikins joprojām neko nav pārādījis! Šveicē ir cita komanda, cits spēles stils, citi aizsargi. Masaļskis var nostāvēt slikti, var! Bet viņš vajadzīgās spēles vienmēr ir izvilcis uz savas muguras!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 17:25, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Ha, tu pats Edzu nosauci par nestabilu. Nu labi, es gribu ka labak Latvijas izlasei un tas nakotnei. Ja jums tik loti vajag nestabilu vartsargu tad, lai Edza ari stav. Veiksmi! Kamer jums bus aizmaletas acis, nav jega nemaz diskutet.
Parādi reālus pierādījumus, kas neapgāžami pierāda Merzļikina pirmo vietu izlases rindās. Masaļskis pirmo vietu varētu ieņemt uz pieredzēs rēķina vien, jo atbildīgos mačus ir izvilcis pietiekoši. Savukārt Merzļikins pēdējo reizi kad bija izlases kreklā smagi izgāzās.

     [+] [-]

, 2016-04-30 17:33, pirms 9 gadiem
Bambareska rakstīja: Tev laikam no smadzenēm saprāts ir spiests ārā, kā bērzu sulas pavasarī.
Irbe ir bijis nestabils? Uz karjeras beigām jā, bet pirms tam tu vēl mīzt podā nemācēji, kad šamējais krievus nolika pie vietas un ne tos vien.
vēl pasaki ka NHL čekeris Irbe bija
tiesi otradi... tiesi uz karjeras beigam vins bija stabils... un nevajag parvertet musu uzvaras par krieviem.... 2000. gada vinu izdraza visi kas vareja... gan sveice, gan belari ar amisiem... un mes neizdarijam baigo sensaciju...loti patikami bija viniem iesmeret, ka vini nav nekadi tur cempioni, bet medalas mums tas nedeva... un 2003. gada ja nemaldos krieviem bija zalknabu izlase... skatoties uz cempjiem pa gadiem Irbem bija, ka pa kalniem...1997. gads-loti labs PC (iznemot speli ar Slovakiju) 1998. gads -izgazas... aizsardziba bija ne ta labaka, bet speleja viduveji... paveicas, ka tolaik mes bijam ieverojami stipraki par Vaciju un ASV izgaza cempi 3 reizes krasnak, neka mes...1999. lidojam ara no Elites un ir spiesti spelet turniru,lai atgriesties Elite... 2000. gads labs cempis... ar stabilu speli... 2001. gads nostaveja uz galvas ar ASV 2-0, bet pirms tam salaida paris taurenisus pret Zviedriju 2-5, un kaunpilns zaudejums pret ukrainiem...2-4... kaut gan tur visi nospeleja slikti... parverteja sevi un pavirsi skatijas uz ukrainiem... 1-3 pirmaja tresdala un cau PC...iznakuma blava spele pret Baltkriviju un izmocita uzvara pret toreizejo Norvegiju un sasitam gabalos "turistus japanus" un 13. vieta...2002. gads vina labakais gads prof. karjera... aizspelejas lids Stenlija finalam...2003. gads vairs nav numurs viens izlase un dala laiku ar Naumovu...kopuma labs cempis... un pec tam naca vinu zvaignez stunda izlase...loti labs 2004. gada PC un 2005. gads, kuru es uzkatu par labako Irbes karjera izlase...kaut gan bijam devitie...par OS negribas pat atcereties... 3-3 pret ASV...vieniga pozitiva atmina...

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 17:42, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Parādi reālus pierādījumus, kas neapgāžami pierāda Merzļikina pirmo vietu izlases rindās. Masaļskis pirmo vietu varētu ieņemt uz pieredzēs rēķina vien, jo atbildīgos mačus ir izvilcis pietiekoši. Savukārt Merzļikins pēdējo reizi kad bija izlases kreklā smagi izgāzās.
Neesam tiesa. Nekadi neapgazami pieradijumi nav vajadzigi. Ienemt vietu uz pieredzes. Pieredze ir smiekligs vards. A ka var dabut pieredzi, ja nedod iespeju?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 17:42, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Ha, tu pats Edzu nosauci par nestabilu. Nu labi, es gribu ka labak Latvijas izlasei un tas nakotnei. Ja jums tik loti vajag nestabilu vartsargu tad, lai Edza ari stav. Veiksmi! Kamer jums bus aizmaletas acis, nav jega nemaz diskutet.
nosauc man tos stabilos...ka jau teicu nevajag parvertet Merzlikinu un nenovertet Masalski un vel sliktak dzivot pasacinas, ka agrak bija zale zalaka un meicas bija skaistakas...vienigais kas laikam bija labaks 96.-2002. gada-tas ir musu uzbrukums...nevaram mes tagad lepoties ka mums var stabili iemest gandriz 10 uzbruceji... Znaroks, Vitolins Belavskis Fanduls Kercs Semjonos Zoltoks Pantelejevs Tambijevs un uzbrukosais aizsargs Ozolins...un pasaka bija...tagad tadu ir 3-5...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 17:47, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Neesam tiesa. Nekadi neapgazami pieradijumi nav vajadzigi. Ienemt vietu uz pieredzes. Pieredze ir smiekligs vards. A ka var dabut pieredzi, ja nedod iespeju?
Kas teica, ka nevajag dot iespēju? Es runāju par to, ka tagad Merzļikins tiek pārvērtēts. Lai audzē pieredzīti nospēlēdams tās pārbaudes spēles, čempī ar kādu spēli noteikti šis nospēlēs. Bet brīži, kad komandai OBLIGĀTI vajag punktus, lai paliek Masaļskim. Kad čempī būs sevi parādījis, kā vārtsargu kas var pavilkt komandu - tad arī šis varēs kļūt par to pirmo numuru.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 17:50, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Neesam tiesa. Nekadi neapgazami pieradijumi nav vajadzigi. Ienemt vietu uz pieredzes. Pieredze ir smiekligs vards. A ka var dabut pieredzi, ja nedod iespeju?
Starp citu..Argumentēt savu ''viedokli'' vajag arī ārpus tiesas..Ja neesi to vēl sapratis, tad piedod, bet tev vēl daudz jāmācās. Manuprāt, pamatot viedokli jau pat pirmajās klasītēs liek.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 17:54, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Kas teica, ka nevajag dot iespēju? Es runāju par to, ka tagad Merzļikins tiek pārvērtēts. Lai audzē pieredzīti nospēlēdams tās pārbaudes spēles, čempī ar kādu spēli noteikti šis nospēlēs. Bet brīži, kad komandai OBLIGĀTI vajag punktus, lai paliek Masaļskim. Kad čempī būs sevi parādījis, kā vārtsargu kas var pavilkt komandu - tad arī šis varēs kļūt par to pirmo numuru.
Es vinu neparverteju, es vienkarsi uzkatu, ka vins ir stabilaks un labaks par Edzu. Un nevajagt te celt to PC par kaut kadu tur super cempi, kur vajag kaut kadu specialu pieredzi.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 17:57, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Es vinu neparverteju, es vienkarsi uzkatu, ka vins ir stabilaks un labaks par Edzu. Un nevajagt te celt to PC par kaut kadu tur super cempi, kur vajag kaut kadu specialu pieredzi.
No kurienes tev radusies ideja, ka viņš ir stabilāks un labāks? No divām pārbaudes spēlēm? Garantēju, ka nevienu spēli Šveicē ar viņa piedalīšanos redzējis neesi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 17:58, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Es vinu neparverteju, es vienkarsi uzkatu, ka vins ir stabilaks un labaks par Edzu. Un nevajagt te celt to PC par kaut kadu tur super cempi, kur vajag kaut kadu specialu pieredzi.
nu ok davai liksim musu U-18 izlases varotciku uz visam spelem...vai panemsim no amatieriem un divas speles vel neko nepierada

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 18:00, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Es vinu neparverteju, es vienkarsi uzkatu, ka vins ir stabilaks un labaks par Edzu. Un nevajagt te celt to PC par kaut kadu tur super cempi, kur vajag kaut kadu specialu pieredzi.
Ko cepjamies? Pēc trešajiem masali nomainīs un viss nostāsies savās vietās! Zaļo gaismu jaunākiem džekiem!!!

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:01, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Parādi reālus pierādījumus, kas neapgāžami pierāda Merzļikina pirmo vietu izlases rindās. Masaļskis pirmo vietu varētu ieņemt uz pieredzēs rēķina vien, jo atbildīgos mačus ir izvilcis pietiekoši. Savukārt Merzļikins pēdējo reizi kad bija izlases kreklā smagi izgāzās.
Reāli pierādījumi? Statistiski labāka sezona neskaitās? Laikam labāks arguments ir tevis minētā kaut kad izgāztā viena spēle.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 18:02, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Tieši tāds pāts kā Gudļevska vietai Tampas sistēmā un Kanāda - Latvija spēlei!
Gudļevskis bija Tampas sistēmā jau pirms Sočiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 18:03, pirms 9 gadiem
Ieklausieties, auni, Mačimoļa teiktajā. Viņš bezkaislīgi operē ar skaitļiem un pamatojas uz statistiku, nevis dzīvo fantāzijās vai gremdējas nostaļğijā.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:04, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Reāli pierādījumi? Statistiski labāka sezona neskaitās? Laikam labāks arguments ir tevis minētā kaut kad izgāztā viena spēle.
Erm, STATISTISKI šī sezona labāka ir Masaļskim! Masaļska 92.5 %(2.22) pret Merzļikina 92.2 %(2.76)
Izklausās, ka esi viens no tiem, kas mīl gudri muldēt par tēmu, no kuras nekā nejēdz.
Starp citu, šī sezona Masaļskim bija viena no labākajām karjerām. Labu laiku šis bija arī starp KHL top 3 vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:08, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Erm, STATISTISKI šī sezona labāka ir Masaļskim! Masaļska 92.5 %(2.22) pret Merzļikina 92.2 %(2.76)
Izklausās, ka esi viens no tiem, kas sabiedriskās vietās mīl runāt par sportu, kaut nemaz nezini par ko runā.
Pardon, ne visu sezonu domāju, bet otru pusi. Tuvāk šodienai.Beigu nogriezni, ieskatot play off, no kurienes viņš ir ieradies pavisam silts.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:08, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ieklausieties, auni, Mačimoļa teiktajā. Viņš bezkaislīgi operē ar skaitļiem un pamatojas uz statistiku, nevis dzīvo fantāzijās vai gremdējas nostaļğijā.
Ja reiz pārējam uz skaitļiem, nevis loģisku domāšanu, tad arī tur Masaļskis priekšā. Kur virzīsimies tagad? Uz kārtim - moš tur zvaigznes saka ko citu?

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:10, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: No kurienes tev radusies ideja, ka viņš ir stabilāks un labāks? No divām pārbaudes spēlēm? Garantēju, ka nevienu spēli Šveicē ar viņa piedalīšanos redzējis neesi.
Oh, diemzel esmu redzejis. Un vairak neka vienu, piedod. Bet tikai vienu playoff speli redzeju.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:14, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pardon, ne visu sezonu domāju, bet otru pusi. Tuvāk šodienai.Beigu nogriezni, ieskatot play off, no kurienes viņš ir ieradies pavisam silts.
Draugs, tev nav personības dubultošanās? Tad kad aizrāda, ka nevajag spriest pēc 2 pārbaudes spēlēm - teici, ka Merzļikinam bija labāka sezona. Tagad izrādās, ka jāskaita nevis sezona, bet play - off (tātad atkal spriežam pēc atsevišķām spēlēm, ne sezonu kopumā).

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:18, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Draugs, tev nav personības dubultošanās? Tad kad aizrāda, ka nevajag spriest pēc 2 pārbaudes spēlēm - teici, ka Merzļikinam bija labāka sezona. Tagad izrādās, ka jāskaita nevis sezona, bet play - off (tātad atkal spriežam pēc atsevišķām spēlēm, ne sezonu kopumā).
Tās ir divas galējības- ņemt vienu spēli par pamatu vai rēķināt visa mūža statistiku. Nebija atsevišķas spēles- 15 izslēgšanas mači jau ir lielums, no kā vadīties. Un notika tie pavisam nesen.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:26, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tās ir divas galējības- ņemt vienu spēli par pamatu vai rēķināt visa mūža statistiku. Nebija atsevišķas spēles- 15 izslēgšanas mači jau ir lielums, no kā vadīties. Un notika tie pavisam nesen.
Manuprāt, vadīties pēc visas sezonas ir daudz drošāk, lai gan - spriest pēc tās vien ir muļķīgi. Izslēgšanas spēles jebkurai komandai ir cita atdeve, cits sniegums.
Ja Merzļikins čempī parādīs labāku sniegumu - tad es piekāpšos, taču pagaidām pieturos pie sava. Vēl derētu atcerēties, ka šis Merzļikinam būs tika otrais PČ ''lielajā'' izlasē. Tātad klāt vēl nāks psihaloģiskais faktors.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 18:28, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Gudļevskis bija Tampas sistēmā jau pirms Sočiem.
Bet tieši pēc Sočiem SC komentētājiem ienāca galvā, ka šim vieta ir Tampā, ka pirmajam nr.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 18:44, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Būtu jau labi, ja varētu LV ar Ferrari salīdzināt hokeja kontekstā.

2. Kas Meijam vainas? Ja Beresņevam liekas, ka iederas, tad iederas.
Nu sry. Nav man nekas pretīm Meijam, bet viņu 1. maiņā es neredzu. Sit mani kaut ar mietu, es teikšu nē !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:51, pirms 9 gadiem
Sprukts tiesnesis!

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:56, pirms 9 gadiem
vairakums- kad jāslido tad met, met kad butu japaslido tuvak

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:58, pirms 9 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Nu sry. Nav man nekas pretīm Meijam, bet viņu 1. maiņā es neredzu. Sit mani kaut ar mietu, es teikšu nē !
Beidz! Kāpēc gan jauno un perspektīvo Meiju nevarētu iespēlēt 1. maiņā?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 18:58, pirms 9 gadiem
Interesanti būs redzēt,kā pa nedēļu spēs savākt komandu,lai redzētu kaut kādu saspēli un kombinācijas.

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:58, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: vairakums- kad jāslido tad met, met kad butu japaslido tuvak
Meija?

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:59, pirms 9 gadiem
Man vienīgajam šķiet, ka Daugaviņš vairākumā pārtur ripu?

     [+] [-]

, 2016-04-30 18:59, pirms 9 gadiem
Cerams treneri nečakarēsies un liks Elvi vārtos, grupa ir smaga un zaudēt lielas spēles nevaram atļauties.

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 18:59, pirms 9 gadiem
Trūkst spēles asuma abām komandām.

     [+] [-]

, 2016-04-30 19:07, pirms 9 gadiem
Nu wtf, Saulieti?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:08, pirms 9 gadiem
Neskatams hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: VilhelmsL

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:13, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Noņem man mīnusu.
Ieliku tev plusu.
Tagad tev neitrāls koefs
Slēpts komentārs: VilhelmsL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:21, pirms 9 gadiem
Stepītis maz seko spēlei līdz? Tak redz kad uz mūsu soda beņķa apsēžas 2 spēlētāji un pretinieku soda beņķa tikai viens, bet viņš saka ka spēlē 4:4, bet beigās pamostas un tomēr saka ka mazākums!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:27, pirms 9 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Nu sry. Nav man nekas pretīm Meijam, bet viņu 1. maiņā es neredzu. Sit mani kaut ar mietu, es teikšu nē !
Ar mietu jūs, Džeriņa un Meijas nīdēji, katru gadu sit treneri, lai kādi nebūdami. Kamēr apjēgsiet, ka viņi var spēlēt jebkurā maiņā izlasē.
Da vispār, kāda, ellē ratā, starpība, kura maiņa? Vai varbūt pirmo maiņu liek uz goda dēļa?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:38, pirms 9 gadiem
Glīti trāpīts!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:38, pirms 9 gadiem
iemeta

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 19:39, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: iemeta
tiešām?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 19:40, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: tiešām?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 19:44, pirms 9 gadiem
Komentātājs tiklīdz stāsta par kādu spēlētāj vai ko tādu tā šķiet pazūd no spēles..nejau no kadas lapas vai internetā lasa ko uzrakstījis, lai būtu ko pastāstīt Bet tik bēdīgi pateica:''Netrāpa Daugaviņš''

Džera smuki iemeta un Edža turpina savu labo sezonu un stāv stabili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 19:54, pirms 9 gadiem
Oi, Zelta ripa... trīs pret vārtsargu...

     [+] [-]

, 2016-04-30 19:56, pirms 9 gadiem
"centra uzbrucējs"Meija kārtējo reizi iekrita, spēlējot aizsardzībā, bet labi, ka Edža bija līmenī.
toties Dzēriņa maiņa atkal iepriecina.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 19:59, pirms 9 gadiem
Tak to Bukartu izmest ārā, pilnīgi nekam nederīgs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:05, pirms 9 gadiem
Ja nebūtu centru problēmas, Džeru vajadzētu mēģināt likt kopā ar Girgensonu...

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:07, pirms 9 gadiem
Edgaram Masaļskim laba spēle, tā turpināt! Krieviņiem 2-ais zāģis pēc kārtas ar savu Red Machine somiem !

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:07, pirms 9 gadiem
Kur var redzet so speli?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:08, pirms 9 gadiem
Kads rezultats?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:08, pirms 9 gadiem
spigis rakstīja: Kur var redzet so speli?
Tiešraide / LTV.LV
0:1

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:09, pirms 9 gadiem
iemeta vēlreiz

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:09, pirms 9 gadiem
Patīkami īss vairākums

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:09, pirms 9 gadiem
Skaisti vārti!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:10, pirms 9 gadiem
Ozoliņš brižiem ok, brīžiem kku noloho

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:10, pirms 9 gadiem
Opaa 2 : 0 !

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:11, pirms 9 gadiem
Paldies!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:11, pirms 9 gadiem
nu jau 1:2

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:12, pirms 9 gadiem
Šveice ar labus iemeta

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:12, pirms 9 gadiem
atslabinajas pedejas sek

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:12, pirms 9 gadiem
es domāju, ka Šveice visu trešajā nokārtos

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:12, pirms 9 gadiem
Sitaa nevar atslābināties !!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:13, pirms 9 gadiem
Normāla aizmugure Šveices golā.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:15, pirms 9 gadiem
Jaiet uzpīpēt 20 e uz Latviju uzliku !

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:18, pirms 9 gadiem
šoreiz ir tā: pēc SC komentētāju vērtējuma sliktais Cibuļskis iemeta skaistu vārtus, bet labais aizsargs Galviņš nolohojās un vārti zaudēti....

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:18, pirms 9 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Jaiet uzpīpēt 20 e uz Latviju uzliku !
skrīnu studijā, savādāk tā ir tukštiršana.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:19, pirms 9 gadiem
-1 -1 -1 -1, kurš tik stipri nervozē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:21, pirms 9 gadiem
pēdējā spēle pirms pč, traumas nevienam nevajag, spēlē gariem zobiem.Edgars joprojām labs. kopumā par vārtsargu līniju varam būt mierīgi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:21, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: -1 -1 -1 -1, kurš tik stipri nervozē?
tev tas ir tik svarīgi?
ja ir, tad tu esi tāds muļķa pokemons.

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:22, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Istenībā jau nolohojās ,Rubīns,bet Galviņš nav nemaz labāks.
Domā ka esi gudrāks par Treneriem un divas iepriekšējās spēles Galviņu par labāko nosauca prikola pēc?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 20:24, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Skatāms mačs kā mūsu kaimiņi krieviņi spēlē pret somiem!
Normāli tavi tautieši pa muguru dabūja...atkal.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:25, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: skrīnu studijā, savādāk tā ir tukštiršana.
Man nav nekas jāpierāda ! Nav jau tā tik liela nauda , lai tagad te šaubītos , ka esmu uzlicis !

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:26, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: -1 -1 -1 -1, kurš tik stipri nervozē?
Es. Bet man viss kartiba, darit nav ko.

P.S. Pats sev - nevaru ielit, izpalidzat! Paldies!

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:28, pirms 9 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Man nav nekas jāpierāda ! Nav jau tā tik liela nauda , lai tagad te šaubītos , ka esmu uzlicis !
tukštirsējs!
visi, kuri lielās ar baigām likmēm toto tādi ir!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:29, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ar mietu jūs, Džeriņa un Meijas nīdēji, katru gadu sit treneri, lai kādi nebūdami. Kamēr apjēgsiet, ka viņi var spēlēt jebkurā maiņā izlasē.
Da vispār, kāda, ellē ratā, starpība, kura maiņa? Vai varbūt pirmo maiņu liek uz goda dēļa?
Kāda vēl nīšana ? Esmu , vienkārši, objektīvs ! Pareizi, tak aizmirstu. Tā trijotne tak mums vienmēr būs jaunie perspektīvie !!!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:33, pirms 9 gadiem
iemeta

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:33, pirms 9 gadiem
eh 2 : 2 !

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:34, pirms 9 gadiem
tik nesapratu kpc musejiem noraidijums ja tur 4trata grustijas pie borta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:35, pirms 9 gadiem
iemeta

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:36, pirms 9 gadiem
Super Ābols !

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:36, pirms 9 gadiem
Un tas ir tas ko es visvairāk gaidīju-Rodrigo Ābols !

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:36, pirms 9 gadiem
četri goli īsā laikā (ja neskaita pārtraukumu )

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:36, pirms 9 gadiem
Abols uz pirmo mainu!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:39, pirms 9 gadiem
Kas ar Daugaviņu noticis... Vispār nekāds

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:39, pirms 9 gadiem
olispolis rakstīja: Kas ar Daugaviņu noticis... Vispār nekāds
Kuls pirms vetras!

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:40, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: iemeta
it kā citi to neredzētu?!
pokemons!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:44, pirms 9 gadiem
nja kad redzēju Ābola status šogad un to, ka viņš figurē drafta sarakstos, nesapratu kāpēc viņš tajos drafta sarakstos figurē... Tagad jau mazliet skaidrāks paliek.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:46, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: it kā citi to neredzētu?!
pokemons!
iemeta. tu redzēji?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:47, pirms 9 gadiem
Njā..šodien cita stila spēle....

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:48, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nja kad redzēju Ābola status šogad un to, ka viņš figurē drafta sarakstos, nesapratu kāpēc viņš tajos drafta sarakstos figurē... Tagad jau mazliet skaidrāks paliek.
pamuļķis!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:49, pirms 9 gadiem
pirmā maiņa šodien pilnīgi nemanāma

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:50, pirms 9 gadiem
Aizgāja bez aizsardzības hokejs laikam...

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:51, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: pamuļķis!
Tukštirsējs, pokemons, pamuļķis.. Kas ar Tevi šovakar, Agro, tāds uzvilcis esi?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:52, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Aizgāja bez aizsardzības hokejs laikam...
Mus aizsardziba tapat nav ipasi izcelusies.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:54, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tukštirsējs, pokemons, pamuļķis.. Kas ar Tevi šovakar, Agro, tāds uzvilcis esi?
mačs tāds aizraujošs un saspringts, tāpēc kretinē visādu pajoļu komenti

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:55, pirms 9 gadiem
Un par vārtsargiem- kamēr jūs te kkādus skaitļus, numurus un vietas nespējat sadalīt, es priecājos, ka mums ir divi dažādu paaudžu un abi augsta līmeņa vārtsargi, kas, es nešaubos, abi spēj grūtā brīdī paņemt spēli uz sevi!

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 20:56, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Mus aizsardziba tapat nav ipasi izcelusies.
Nu to īsto patiesību redzēsim PČ, pagaidām uz papīra neizskatās baigi labi, un arī spēlē ir kur pielikt, bet tik traki lai celtu lielo paniku nav....

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 20:57, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu to īsto patiesību redzēsim PČ, pagaidām uz papīra neizskatās baigi labi, un arī spēlē ir kur pielikt, bet tik ytaki lai celtu lielo paniku nav....
ja ne panikai, tad nopietnām raizēm pamats ir vājā aizsardzības līnija un četru top aizsargu iztrūkums.

     [+] [-]

, 2016-04-30 20:58, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: mačs tāds aizraujošs un saspringts, tāpēc kretinē visādu pajoļu komenti
Spēle tiešām tā neko, it īpaši otrā pusē, vēl tik derētu tai pielikt punktu ar uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 20:59, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Un par vārtsargiem- kamēr jūs te kkādus skaitļus, numurus un vietas nespējat sadalīt, es priecājos, ka mums ir divi dažādu paaudžu un abi augsta līmeņa vārtsargi, kas, es nešaubos, abi spēj grūtā brīdī paņemt spēli uz sevi!
+1, pie tam priecē ka mums bez tiem diviem ir arī tālāk ne mazāk slikti resursi ko šajā čempionātā visticamākais neredzēsim

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:02, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: ja ne panikai, tad nopietnām raizēm pamats ir vājā aizsardzības līnija un četru top aizsargu iztrūkums.
Piekrītu, bet tāds ir hokejs, un bieži vien cita trauma vai nevēlēšanās ir otra iespēja...protams ka gribās labāk, bet palikšu pie tā ka tos īstos secinājumus varēs izdarīt pēc čempi

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:02, pirms 9 gadiem
kas golus sameta? atnaacu 3šajā 3dalā no darba

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:03, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: +1, pie tam priecē ka mums bez tiem diviem ir arī tālāk ne mazāk slikti resursi ko šajā čempionātā visticamākais neredzēsim
Tieši tā, bet te džeki, kā tādi skolas puikas, nespēj meiteni sadalīt

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:03, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tukštirsējs, pokemons, pamuļķis.. Kas ar Tevi šovakar, Agro, tāds uzvilcis esi?
netraucē, argo jau ne pirmo dienu tēlā iegājis, dzenā te visus pa komentiem autorus ieskaitot

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:03, pirms 9 gadiem
nevareju teksta tiesraidi atrast

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:03, pirms 9 gadiem
Stepīts mauc.. hokeja cilvēks nezin ka nākamais jau mums būs tas 20 čempionāts Elitē par ko viņš tur sapņo!

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:03, pirms 9 gadiem
Mežone rakstīja: kas golus sameta? atnaacu 3šajā 3dalā no darba
Cibuļskis, Ābols, Džeriņš.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:04, pirms 9 gadiem
Mežone rakstīja: nevareju teksta tiesraidi atrast
Mežonis atkal nav izlasē, tāpēc vari īpaši nepārdzīvot.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:04, pirms 9 gadiem
mai Girgensons šogad interesē, kā izlasē izskatīsies

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:06, pirms 9 gadiem
es jau te smejos, jā strādāju veikalā, bet jau pāris reizes pie manis ir iepircies vecākais Kulda pirmo reiz neoturējos, autogrāfu pajautāju

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:06, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: netraucē, argo jau ne pirmo dienu tēlā iegājis, dzenā te visus pa komentiem autorus ieskaitot
Oi, sorry, pēdējās dienās maz komentu lasīts, tāpēc nobrīnījos, bet nu kārtībai jābūt, kas nu ir, tas ir

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:07, pirms 9 gadiem
Mežone rakstīja: mai Girgensons šogad interesē, kā izlasē izskatīsies
man arī, bet ne tikai Zemgus- arī Ābols, E. Kulda, Siksna u.c. jaunie, kuri varētu būst izlasē uz PČ.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:08, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Oi, sorry, pēdējās dienās maz komentu lasīts, tāpēc nobrīnījos, bet nu kārtībai jābūt, kas nu ir, tas ir
Čikāgas izkrišana šim būs uzdevusi pa nerviem tāds kašķīgs palicis...

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:08, pirms 9 gadiem
Ko, kas tad atkal Edzam?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:08, pirms 9 gadiem
sasodītie aizsardzības caurumi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:09, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Ko, kas tad atkal Edzam?
kas tad atkal aizsargiem- caurumiem?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:10, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: kas tad atkal aizsargiem- caurumiem?
Elvis stav vartos.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:11, pirms 9 gadiem
Musu komentetajs pat nav to piefiksejis.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:12, pirms 9 gadiem
Ceru, ka Edžam nav trauma,bet tad kāpēc bij jāmaina?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:12, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Šodien Galviņam atkal jādod labākais.
TEv draudzeni nocēla....?

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:12, pirms 9 gadiem
Ai, ai, ai, bet nu varbūt labi vien ir, lai pēdējā spēlē pirms čempja nerodas pārāk pacilātas sajūtas, ka nu tik būs. Bet ar visu to, man personīgi vismaz nav tā sliktākā sajūta pirms šī PČ.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:13, pirms 9 gadiem
vrb arī labi, ka pēdējās divās pārbaudenēs zāģi, tas varbūt iedos papildus sportisko niknumu uz čampi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:13, pirms 9 gadiem
Ceram ka Edžam nav trauma...tas gan nebūtu labi.....

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:13, pirms 9 gadiem
Interesanta spēle.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:14, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Musu komentetajs pat nav to piefiksejis.
mazāk dir&& vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:17, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: mazāk dir&& vajag
Elvis ielaida ceturtos un vins vinu nosauca par Edzu Pajols!

Tu vispar spelej seko lidz un klausies?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:18, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Elvis ielaida ceturtos un vins vinu nosauca par Edzu Pajols!

Tu vispar spelej seko lidz un klausies?
nee, es tikai trolloju seit
sezhu seksam.lv un skatos galerijas

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:19, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nee, es tikai trolloju seit
Tev sudigi sanak.