Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Hārtlijs paraksta piecu gadu līgumu par Latvijas izlases vadīšanu

Andrejs Siliņš

Oficiāli: Hārtlijs paraksta piecu gadu līgumu par Latvijas izlases vadīšanu
Bobs Hārtlijs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas hokeja federācija (LHF) apstiprinājusi jau iepriekš izskanējušās ziņas - kanādiešu speciālists Bobs Hārtlijs, kurš šogad vadīja Latvijas valstsvienību, pagarinājis līgumu par izlases vadīšanu līdz 2022. gadam.

"Esmu ļoti priecīgs atgriezties pie jums Latvijā," pēc līguma parakstīšanas lhf.lv sacīja Hārtlijs. "Aizvadītā sezona bija lieliska pieredze. Man bija iespēja iepazīt jaunu valsti, tās kultūru, izlases spēlētājus un hokeja federāciju. Arī pasaules čempionātā Ķelnē bijām ļoti tuvu, lai iekļūtu ceturtdaļfinālā. Tomēr galvenais ir tas, ka mēs neskatāmies atpakaļ. Mēs ejam tikai uz priekšu!"

Kanādieša vadībā mūsu valstsvienība pasaules čempionātā Ķelnē, parādot lielisku sniegumu un pašatdevi, izcīnīja desmito vietu. Izšķirošajā apakšgrupas mačā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā Latvijas hokejisti dramatiskā cīņā ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās mājiniekiem Vācijai.

Pirms pievienošanās Latvijas komandai Hārtlijs četras sezonas strādāja par Nacionālās hokeja līgas (NHL) Kalgari “Flames” vienības galveno treneri. 2014./2015.gada sezonā Hārtlijs ieguva Džeka Adamsa balvu (Jack Adams Awards), kas tiek pasniegta NHL sezonas labākajam trenerim.

Savukārt 2000./2001.gada sezonā Kolorādo “Avalanche”, Hārtlija vadībā izcīnīja Stenlija kausu. Ar Hārtliju iepriekš bija pazīstams arī uzbrucējs Ronalds Ķēniņš, kura pārstāvēto Cīrihes “ZSC Lions” komandu kanādiešu speciālists aizveda līdz Šveices čempionāta zeltam.

Jāizceļ, ka Hārtlija kontā ir arī Amerikas hokeja līgas (AHL) Kaldera kauss un Kvebekas junioru līgas (QMJHL) čempionu tituls.

Izmantotie resursi:
LHF | Sākums

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 08:41, pirms 7 gadiem
Priekā, Robert!

 +25 [+] [-]

, 2017-08-29 08:42, pirms 7 gadiem
Iespaidīgi. Cepuri nost LHF!

  +8 [+] [-]

, 2017-08-29 08:43, pirms 7 gadiem
Tipiskais Sportacentra gājiens - neizlasa, bet pārkopē.

"Savukārt 2000./2001.gada sezonā Kolorādo “Avalanche”, klubs ar Latvijas hokeja leģendu Sandi Ozoliņu sastāvā, Hārtlija vadībā izcīnīja Stenlija kausu"

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 08:43, pirms 7 gadiem
Sandis Ozoliņš kad stenliju izcīnija? Vai tiešām tas bija 2001? https://lv.wikipedia.org/wiki/Sandi...

  +3 [+] [-]

, 2017-08-29 08:45, pirms 7 gadiem
"Savukārt 2000./2001.gada sezonā Kolorādo “Avalanche”, klubs ar Latvijas hokeja leģendu Sandi Ozoliņu sastāvā, Hārtlija vadībā izcīnīja Stenlija kausu. ... "
WHAT??!?! Izrādās Ozoliņam ir divi Stenlija kausi, viens 1996/1997 gadā un otrs 2000./2001 kad viņš spēlēja Karolīnā!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-29 08:46, pirms 7 gadiem
Esportists rakstīja: "Savukārt 2000./2001.gada sezonā Kolorādo “Avalanche”, klubs ar Latvijas hokeja leģendu Sandi Ozoliņu sastāvā, Hārtlija vadībā izcīnīja Stenlija kausu. ... "
WHAT??!?! Izrādās Ozoliņam ir divi Stenlija kausi, viens 1996/1997 gadā un otrs 2000./2001 kad viņš spēlēja Karolīnā!!!
Pats arī varētu nerakstīt muļķības. Pietiek jau, ka SC raksta.
Sandis izcīnīja kausu 1995./96. sezonā.

     [+] [-]

, 2017-08-29 08:47, pirms 7 gadiem
Kopīcentrs savās labākajās tradīcijās

  +3 [+] [-]

, 2017-08-29 08:49, pirms 7 gadiem
Ko cepās- normāls SC līmeņa raksts ar "nebūtiskām" kļūdām

Par Boba saniegumiem jau mēs tā kā zinām, kur ir līguma nianses? Tās ir tās, kas cilvēkiem interesē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 08:50, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Par Boba saniegumiem jau mēs tā kā zinām, kur ir līguma nianses? Tās ir tās, kas cilvēkiem interesē.
Nez vai mēs te uzzināsim, cik piķos pusmiljonu vai miljonu...katrā ziņā lēts prieks tas nav(Bobs). Kad atlaidīs, tad varbūt izpļāpāsies. Bet tagad Kiras nav, čekisti var noklusēt...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 08:57, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nez vai mēs te uzzināsim, cik piķos pusmiljonu vai miljonu...katrā ziņā lēts prieks tas nav(Bobs). Kad atlaidīs, tad varbūt izpļāpāsies. Bet tagad Kiras nav, čekisti var noklusēt...
Vispār nesaprotu, kāpēc tās naudas lietas ir jātur slepenībā.. bet nu tà ir tikai viena lieta, vēl tak ir visādas citas būtiskas nianses, par ko jau iepriekš ticis runāts- vai varēs paralēli trenēt klubus, ja tā, tad kā ir atrunāti gadījumi, ja kluba spēles pārklājas ar izlases, vai ir kādas atkāpes, kad bez sankcijām var lauzt līgumu utt.

     [+] [-]

, 2017-08-29 08:57, pirms 7 gadiem
LHF par preses sekretāru ir paņēmusi īsto Gaross tik tādas muļķības var sarakstīt vēl daudz varēs pasmieties par LHF sezonas laikā...

  -2 [+] [-]

, 2017-08-29 08:59, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vispār nesaprotu, kāpēc tās naudas lietas ir jātur slepenībā.. bet nu tà ir tikai viena lieta, vēl tak ir visādas citas būtiskas nianses, par ko jau iepriekš ticis runāts- vai varēs paralēli trenēt klubus, ja tā, tad kā ir atrunāti gadījumi, ja kluba spēles pārklājas ar izlases, vai ir kādas atkāpes, kad bez sankcijām var lauzt līgumu utt.
Nav jau ko trenēt uz doto brīdi...visi klubi Šveicē, Vācijā ar treneriem. Gan jau ir kāds punkts par kluba trenēšanu. Varbūt ar laiku TRTD apvienot. Neticu, ka šis tā vienkārši uzlicis važas, kaut kādi atkāpšanās punkti paredzēti...termiņš ar liels tomēr 2022!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:00, pirms 7 gadiem
Cerams, ka pus izlase nedēļu līdz turnīram atkal nedabūs ''treniņtraumas'' Pienā, kuru dēļ jāatsaka izlasei un PČ.

  +9 [+] [-]

, 2017-08-29 09:13, pirms 7 gadiem
Beidzot varu turēt doto solījumu, nekad vairs nepieminēt vārdu "prozit", ja Hārtlijs atgriezīsies. Paldies LHF, paldies Bob! Uz veselību!

  +8 [+] [-]

, 2017-08-29 09:14, pirms 7 gadiem
Paldies LHF...Lipmans jaaliek cietumā!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nez vai mēs te uzzināsim, cik piķos pusmiljonu vai miljonu...katrā ziņā lēts prieks tas nav(Bobs). Kad atlaidīs, tad varbūt izpļāpāsies. Bet tagad Kiras nav, čekisti var noklusēt...
Nu jā.... un nebrīnīšos, ka, ja nebūs rezultāti, pēc diviem gadiem atlaidīs un būs jāmaksā kompensācijas. Tipiski Latvijā.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-29 09:25, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu jā.... un nebrīnīšos, ka, ja nebūs rezultāti, pēc diviem gadiem atlaidīs un būs jāmaksā kompensācijas. Tipiski Latvijā.
Tas butu raksturīgi Kiras periodam

 +11 [+] [-]

, 2017-08-29 09:31, pirms 7 gadiem
Beidzot ir kaut kāds ilgtermiņa projekts, bet dunduki atkal nav mierā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:32, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas butu raksturīgi Kiras periodam
Domā tur(LHF), kas mainījies? Drīz sāksies tas pats, kas Kiras laikā, ka valdība naudu nedod...2021 PČ, Bobs izlases treneris, tam vajag pamatīgus līdzekļus. Gazprom diezvai to apmaksās, tie jau TRTD baro!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:32, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Kas viņu pamatīgi piedzirdījuši ar Aldarīti, ka šitādu murgu parakstījis?!

haha. tak izdomā kaut ko oriģinālu, ko vislaik atkārtojies kā tāds viens dumāks

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Domā tur(LHF), kas mainījies? Drīz sāksies tas pats, kas Kiras laikā, ka valdība naudu nedod...2021 PČ, Bobs izlases treneris, tam vajag pamatīgus līdzekļus. Gazprom diezvai to apmaksās, tie jau TRTD baro!
SLiktāk jau nevar būt

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:39, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Beidzot ir kaut kāds ilgtermiņa projekts, bet dunduki atkal nav mierā
Relatīvs ilgtermiņš, pasvilps no NHL un prom būs.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-29 09:41, pirms 7 gadiem
Citāts no Matuļa raksta tvnet "Tiesa, tajā esot divas nenozīmīgas atrunas: ja kāds NHL klubs piedāvās kanādietim darbu, tad Latvija paliek... 2. vietā vai bez trenera. Otra atruna – Bobs paralēli darbam Latvijas izlasē gribot strādāt arī kādā no Eiropas klubiem... Nu ļoti labili nosacījumi piecu gadu ciešai laulībai."

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:47, pirms 7 gadiem
lhf triperī arī īss video ar Bobu
https://twitter.com/lhf_lv

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:51, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Citāts no Matuļa raksta tvnet "Tiesa, tajā esot divas nenozīmīgas atrunas: ja kāds NHL klubs piedāvās kanādietim darbu, tad Latvija paliek... 2. vietā vai bez trenera. Otra atruna – Bobs paralēli darbam Latvijas izlasē gribot strādāt arī kādā no Eiropas klubiem... Nu ļoti labili nosacījumi piecu gadu ciešai laulībai."
mūsu gadījumā esam laimīgi kaut vai par sezonu, kuras laikā mēs pavadīsim Hārtlija vadībā. Varbūt, arī vietējie treneri kaut ko iemācīsies- ko nozīmē darba ētika, profesionālisms, absolūta nodošanās saviem pienākumiem, aicinājumam.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 09:51, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Beidzot ir kaut kāds ilgtermiņa projekts, bet dunduki atkal nav mierā
Zaipis un pārējā čīkstuļu brigāde varēja nākt un vadīt LHF! Mums pilna Latvija ir nolicēju un nod..ēju. Taču kad jānāk un pašam jāstāsta par savām idejām, priekšlikumiem u.c., tad kaut kur kungi pazūd.

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:51, pirms 7 gadiem
Laba ziņa, pēc tam nāks Ozo laiks. Un mūsējiem pavērsies arī iespēja uzspēlēt pie Boba kādā Šveices klubā, kurš negribēs spēlēt RD.

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:53, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Zaipis un pārējā čīkstuļu brigāde varēja nākt un vadīt LHF! Mums pilna Latvija ir nolicēju un nod..ēju. Taču kad jānāk un pašam jāstāsta par savām idejām, priekšlikumiem u.c., tad kaut kur kungi pazūd.
visi nolicēji un notisēji ir koncentrājušies šai sporta portāla. reālajā dzīvē to attiecība varētu būt no 1:10 - 1:20

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nav jau ko trenēt uz doto brīdi...visi klubi Šveicē, Vācijā ar treneriem. Gan jau ir kāds punkts par kluba trenēšanu. Varbūt ar laiku TRTD apvienot. Neticu, ka šis tā vienkārši uzlicis važas, kaut kādi atkāpšanās punkti paredzēti...termiņš ar liels tomēr 2022!
Nu skaidrs, ka tur ir kkādas atrunas, citādi jau sen būtu parakstīts, ne jau tikai par naudu viņi diskutējatās, to arī gribu izlasīt, lai nav jāspekulē, nevis to, kurā gadā kādus titulus Bobs izcīnījis, it kā pirmo reizi par tādu keksu mēs dzirdētu.

     [+] [-]

, 2017-08-29 09:59, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: visi nolicēji un notisēji ir koncentrājušies šai sporta portāla. reālajā dzīvē to attiecība varētu būt no 1:10 - 1:20
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Relatīvs ilgtermiņš, pasvilps no NHL un prom būs.
Domāju, ka tur īsti vairs nav kam svilpt...pavasarī bija brīvs no Flames važām, bet tāpat neviens neko nepiedāvāja. Izskatās, ka viņa laiks ir pagājis NHL uz doto brīdi. Šveicē ar nemētājās ar piedāvājumiem, vienu tik dzirdēju baumās, bet tur ātri tika cits atrasts!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:01, pirms 7 gadiem
Lieliski!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-29 10:01, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Citāts no Matuļa raksta tvnet "Tiesa, tajā esot divas nenozīmīgas atrunas: ja kāds NHL klubs piedāvās kanādietim darbu, tad Latvija paliek... 2. vietā vai bez trenera. Otra atruna – Bobs paralēli darbam Latvijas izlasē gribot strādāt arī kādā no Eiropas klubiem... Nu ļoti labili nosacījumi piecu gadu ciešai laulībai."
Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:01, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Zaipis un pārējā čīkstuļu brigāde varēja nākt un vadīt LHF!
Tu kaut ko murgo beztēmā, kur es čīkstu? Iesmeju tik par Garosu, kas uztaisa preses relīzi pilnu ar kļūdām...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:01, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Laba ziņa, pēc tam nāks Ozo laiks. Un mūsējiem pavērsies arī iespēja uzspēlēt pie Boba kādā Šveices klubā, kurš negribēs spēlēt RD.
Domāju, ka viņam vajadzētu pie tā paša Hārtlija pastrādāt par asistentu, lai pamācas utt. Izlase tomēr nav kaut kāds līgas lejasgala klubs ar kuru spēlēties un eksperimentēt.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 10:02, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos jau daudzos materiālos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā.
Matulim patiktu labāk kāds no exPSRS...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:03, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Zaipis un pārējā čīkstuļu brigāde varēja nākt un vadīt LHF! Mums pilna Latvija ir nolicēju un nod..ēju. Taču kad jānāk un pašam jāstāsta par savām idejām, priekšlikumiem u.c., tad kaut kur kungi pazūd.
Tu vispār sproti, par ko notiek "čīkstēšana"? Diez vai te ir kāds, kas priecājas vairāk par mani, par Boba ilgtermiņa piesaisti izlasei, bet vai tiešām jūsu prasības pret sniegto informāciju ir tik niecīgas? Tas, ka Bobs tiks parakstīts uz 5 gadiem jau zinājām kādu laiku, tagad ir oficiāls paziņojums, kur tiek paziņots.. tiesi tas, ko jau zinājām.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:04, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā.
Ir zināms, kāpēc?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:04, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Domāju, ka viņam vajadzētu pie tā paša Hārtlija pastrādāt par asistentu, lai pamācas utt. Izlase tomēr nav kaut kāds līgas lejasgala klubs ar kuru spēlēties un eksperimentēt.
PČ šosezon būs karsti, ņemot vērā, ka OS nepiedalās NHL...var sanākt, ka PČ būs ļoti karsts turnīrs!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Matulim patiktu labāk kāds no exPSRS...
tieši tā- postpadumjo laiku treneri, ar kuriem čempī vai citā laikā var kopā kārtīgi iešmigot un "no pirmajām rokām" uzzināt un publicēt karstos jaunumus vai baumas.
Bet Bobs laikam ar Matuļkungu kopā nav gribējs tempt aliņus.

  +6 [+] [-]

, 2017-08-29 10:07, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ir zināms, kāpēc?
Matulis neprot angliski, labāk runāt krieviski...ar kādu Tihonovu vai Jurzinovu jaunāko, atcerēties 80.gados, iedzert kādu alu

  +4 [+] [-]

, 2017-08-29 10:07, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ir zināms, kāpēc?
manuprāt tāpēc, ka Bobs ir kanādietis, tāpat kā Teds, bet Matulim patīk ex-padomijas treneri.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:09, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: tieši tā- postpadumjo laiku treneri, ar kuriem čempī vai citā laikā var kopā kārtīgi iešmigot un "no pirmajām rokām" uzzināt un publicēt karstos jaunumus vai baumas.
Bet Bobs laikam ar Matuļkungu kopā nav gribējs tempt aliņus.
Lai arī cik absurds šis paskaidrojums neliktos, ņemot vērā iesaistītās personas, tas pat liekas visai ticams

  -3 [+] [-]

, 2017-08-29 10:10, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: tieši tā- postpadumjo laiku treneri, ar kuriem čempī vai citā laikā var kopā kārtīgi iešmigot un "no pirmajām rokām" uzzināt un publicēt karstos jaunumus vai baumas.
Bet Bobs laikam ar Matuļkungu kopā nav gribējs tempt aliņus.
Ble, tautieši- nu ko jūs paši no nekā peminiet to psrs- jums tiešām nav, ko darīt? tak, ejiet pastaigāt ar t-kreklu piem; Rosiija - otsosossija utt
degradanti

  +5 [+] [-]

, 2017-08-29 10:12, pirms 7 gadiem
Kā Vītoliņš teiktu: "IR!!!"

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:13, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Lai arī cik absurds šis paskaidrojums neliktos, ņemot vērā iesaistītās personas, tas pat liekas visai ticams
nebūtu slikti, ja līgumā būtu arī par izlases GM, kas atrunāts. Jo pavasaris ar Koziola ekseļa tabulu, bija pilnīga tufta! diezgan liels bardaks bija ar to uzaicināšanu un pārbaudšanu.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:13, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Matulis neprot angliski, labāk runāt krieviski...ar kādu Tihonovu vai Jurzinovu jaunāko, atcerēties 80.gados, iedzert kādu alu
Mjā, Bobs tiešām neatstāj tāda cilvēka iespaidu, kas "ar savējiem" ietemps aliņu un padalīsies ar insaidera info, pat ja nebūtu valodas barjera. Var jau Janku saprast

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:14, pirms 7 gadiem
Beaut rakstīja: Kā Vītoliņš teiktu: "IR!!!"
"Nu, nu, davaj, davaj- ir, ir! Nē, nav! ai,ai!!""-ļoti īsa, bet tik pat arī spligta bija H. Vītoliņa (trešā) komentētāja karjera

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Domāju, ka tur īsti vairs nav kam svilpt...pavasarī bija brīvs no Flames važām, bet tāpat neviens neko nepiedāvāja. Izskatās, ka viņa laiks ir pagājis NHL uz doto brīdi. Šveicē ar nemētājās ar piedāvājumiem, vienu tik dzirdēju baumās, bet tur ātri tika cits atrasts!
Jo labāk!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Mjā, Bobs tiešām neatstāj tāda cilvēka iespaidu, kas "ar savējiem" ietemps aliņu un padalīsies ar insaidera info, pat ja nebūtu valodas barjera. Var jau Janku saprast
Vienu Matuļa rakstu lasīju, tā arī nevarēju saprast , tas ir labi, ka spēlētāji dzerstās čempja laikā, vai nedzer...rezultāti it kā tādi paši!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:17, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā.
Matulis Hartliju nosauca par labāko treneri, kurš šeit trenējis. Tur ir cits zemteksts, tas nav pret treneri, bet vnk par to, ka mums to pasniedz spožāku, nekā patiesībā ir (līhguma nosacījumi)

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu slikti, ja līgumā būtu arī par izlases GM, kas atrunāts. Jo pavasaris ar Koziola ekseļa tabulu, bija pilnīga tufta! diezgan liels bardaks bija ar to uzaicināšanu un pārbaudšanu.
Spriežot pēc tā, cik ilgi notika sarunas, tur vajadzētu būt gana daudz dažādām atrunām. Nu tracina, ka tautai netiek nekas normāli paziņots, atliek tik spekulēt..

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Jo labāk!
protams, varēs koncentrēties uz pamatdarbu un Kalvītis cerams laicīgi pārskaitīs naudu Boba kontā. Nebūtu slikti, ja šo arī pie U-20 izlases piekomandētu....

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 10:20, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Vienu Matuļa rakstu lasīju, tā arī nevarēju saprast , tas ir labi, ka spēlētāji dzerstās čempja laikā, vai nedzer...rezultāti it kā tādi paši!
Burts teiktu, ka jādzer- tikai tā var atbrīvoties uz ledus un sākt mest golus

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:21, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Spriežot pēc tā, cik ilgi notika sarunas, tur vajadzētu būt gana daudz dažādām atrunām. Nu tracina, ka tautai netiek nekas normāli paziņots, atliek tik spekulēt..
Re, kad Matulis par pāris atrunām ieminas, tad jums lielā tiršana. Labāk sēdiet tumsā, neesat gatavi patiesību dzirdēt

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:21, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Spriežot pēc tā, cik ilgi notika sarunas, tur vajadzētu būt gana daudz dažādām atrunām. Nu tracina, ka tautai netiek nekas normāli paziņots, atliek tik spekulēt..
tauta uzzināja vismaz, ka Sandis arī 2001.gadā esot Stenliju ņēmis un dzēris no kausa

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:23, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Matulis Hartliju nosauca par labāko treneri, kurš šeit trenējis. Tur ir cits zemteksts, tas nav pret treneri, bet vnk par to, ka mums to pasniedz spožāku, nekā patiesībā ir (līhguma nosacījumi)
Neviens jau tos līguma nosacījumus nezin, ir tikai spekulācijas, tos glabā kā valsts noslēpumu.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Matulis Hartliju nosauca par labāko treneri, kurš šeit trenējis. Tur ir cits zemteksts, tas nav pret treneri, bet vnk par to, ka mums to pasniedz spožāku, nekā patiesībā ir (līhguma nosacījumi)
Bobs arī ir labākais, kas bijis! redzēs kā nākošgad būs PČ. Tur var salasīties nopietnas izlases ar NHL kapātājiem sastāvā. Ar ekseļa tabula neizbrauks, ir jāsāk strādāt pašam...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:24, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Neviens jau tos līguma nosacījumus nezin, ir tikai spekulācijas, tos glabā kā valsts noslēpumu.
Kā neviens nezin? Tu domā šamie ar aizvērtām acīm parakstīja?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Re, kad Matulis par pāris atrunām ieminas, tad jums lielā tiršana. Labāk sēdiet tumsā, neesat gatavi patiesību dzirdēt
Man šodien vēl lielā tiršana nav bijusi. Es vienmēr esmu gatava patiesībai

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:26, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Spriežot pēc tā, cik ilgi notika sarunas, tur vajadzētu būt gana daudz dažādām atrunām. Nu tracina, ka tautai netiek nekas normāli paziņots, atliek tik spekulēt..
Tas sarunu ilgums manuprat bija, ka Bobs gaidīja citus piedāvājumus(NHL, DEL, NL)...nesaņemot neko konkrētu, paņēma Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:29, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kā neviens nezin? Tu domā šamie ar aizvērtām acīm parakstīja?
Tevi apmierina lhf sniegtā informācija konkrētajā situācijā? Man tak pajāt, ko zin Bobs ar Kalvīti un Co, ja tauta nezin un mūsu superpuperīgie sporta žurnālsiti neko nevar noskaidrot, tad es saku, ka neviens nezin.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tas sarunu ilgums manuprat bija, ka Bobs gaidīja citus piedāvājumus(NHL, DEL, NL)...nesaņemot neko konkrētu, paņēma Latviju!
pie daktera ar steigu

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:30, pirms 7 gadiem
Super, šīs ir Koziola nopelns respect viņam!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-29 10:30, pirms 7 gadiem
Kā Kira būtu teicis, mans draugs Matuļs Jānis necieš Hartlij Bob, jo tas viņam palūdza atstāt spēlētāju ģērbtuves!
zaipis rakstīja: Matulim patiktu labāk kāds no exPSRS...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:30, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: pie daktera ar steigu
Cikos Tev pieraksts?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:32, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: pie daktera ar steigu
Tu vispār esi spējīgs kko sakarīgu arī par tēmu uzrakstīt, vai arī viss, ko smadzeņpoda kapacitāte atļauj, ir apspriest citu lietotāju veselības stāvokli?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:33, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tevi apmierina lhf sniegtā informācija konkrētajā situācijā? Man tak pajāt, ko zin Bobs ar Kalvīti un Co, ja tauta nezin un mūsu superpuperīgie sporta žurnālsiti neko nevar noskaidrot, tad es saku, ka neviens nezin.
Nu nebūs Tev tavs ideālais raksts. Jau no dzirdētā jālīmē bilde kopā un jāgaida kur kads vēl ko pateiks. Principā algas apmērs mani neinteresē, vairāk tas cik daudz Bobs strādās ar izlasi un visu LV hokeju, bet domāju šobrīd tā būs prioritāte. Skaidrs ir, ja uzradīsies NHL, meklēs jaunu treneri. Vēl jautājums, kā darbi dalīsies, ja būs Eiropas klubs un vai tad viņs mums ir vēl vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:34, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kā Kira būtu teicis, mans draugs Matuļs Jānis necieš Hartlij Bob, jo tas viņam palūdza atstāt spēlētāju ģērbtuves!
Kad tas notika? Ķelnē?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:35, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tu vispār esi spējīgs kko sakarīgu arī par tēmu uzrakstīt, vai arī viss, ko smadzeņpoda kapacitāte atļauj, ir apspriest citu lietotāju veselības stāvokli?
nadedabūjusī spamatante! lasi uzmanīgāk! un pelniet tālāk manas piezīmes, pastalnieki! ar kaut kādu tupu demagoģiju- kāda atšķirība, ko raksta- murgo pa tēmu- vai murgo par murgu? Hārtlijam neko nepiedāvāja, tādēļ paņēma Latviju.. da, labi . skaties koment no pirmajām lapām. a, jūs paši uzprasieties

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nadedabūjusī spamatante! lasi uzmanīgāk! un pelniet tālāk manas piezīmes, pastalnieki! ar kaut kādu tupu demagoģiju- kāda atšķirība, ko raksta- murgo pa tēmu- vai murgo par murgu? Hārtlijam neko nepiedāvāja, tādēļ paņēma Latviju.. da, labi . skaties koment no pirmajām lapām. a, jūs paši uzprasieties
Tu laikam esi piemirsis vienu no iepriekšējā līguma pamatnosacījumiem.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
vislabāk man besī, kad ir miers no urāliem utml tipāžiem, pašiem komentāru sadaļā ir jāiedrazo PSRS!! Vnk, malači!! slimnieciņi

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu nebūs Tev tavs ideālais raksts. Jau no dzirdētā jālīmē bilde kopā un jāgaida kur kads vēl ko pateiks. Principā algas apmērs mani neinteresē, vairāk tas cik daudz Bobs strādās ar izlasi un visu LV hokeju, bet domāju šobrīd tā būs prioritāte. Skaidrs ir, ja uzradīsies NHL, meklēs jaunu treneri. Vēl jautājums, kā darbi dalīsies, ja būs Eiropas klubs un vai tad viņs mums ir vēl vajadzīgs.
Neuztraucies līdz Ziemassvētkiem kaut gan kaut kur lasīju, ka Ozo taisās atlaist oktobrī tas ir pagaidām reālākais, kas var notikt...NHL vai DEL ar NL nestāv klāt!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:36, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tu laikam esi piemirsis vienu no iepriekšējā līguma pamatnosacījumiem.
ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Neuztraucies līdz Ziemassvētkiem kaut gan kaut kur lasīju, ka Ozo taisās atlaist oktobrī tas ir pagaidām reālākais, kas var notikt...NHL vai DEL ar NL nestāv klāt!
Atlaist Ozo? Kurš to izdomāja?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((
Tavas problēmas, veselais cilvēk.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:37, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ev vienkārši tupa neticu, ka Hārtlijam nebija variantu un tādēļ viņš paņēma Latviju ((
Netici. Un? Tāpēc jāardās kā aptrakušam?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu nebūs Tev tavs ideālais raksts. Jau no dzirdētā jālīmē bilde kopā un jāgaida kur kads vēl ko pateiks. Principā algas apmērs mani neinteresē, vairāk tas cik daudz Bobs strādās ar izlasi un visu LV hokeju, bet domāju šobrīd tā būs prioritāte. Skaidrs ir, ja uzradīsies NHL, meklēs jaunu treneri. Vēl jautājums, kā darbi dalīsies, ja būs Eiropas klubs un vai tad viņs mums ir vēl vajadzīgs.
Nu bet es tak par to pašu. Man nevajag ne perfektos rakstus, ne to, lai kāds tagad te līgumu publicētu, bet šādas svarīgākās līguma atrunas, domāju, ka hokeja līdzjūtējs tomēr ir pelnījis zināt un, ja neviens viņas neizpauž, sagaidīt, ka mūsu sporta žurnālisti vismaz dabūtu atbildi, kāpēc šis info netiek izpausts.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tavas problēmas, veselais cilvēk.
vnk nevar būt tas, kas vnk nevar būt

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:38, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Atlaist Ozo? Kurš to izdomāja?
toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Netici. Un? Tāpēc jāardās kā aptrakušam?
lel : ) es ārdos par to psrs pieminēšanu komentāros.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
Jā, neatceros, kurš šito izpļāpājàs, bet Hartlijs it kā neesot laidis Matuli iekšā ģērbtuvēs Ķelnē, tādēļ viņš ar tādu saskābušu ģīmi klausījās Pučes slavinàjumus Hartlija virzienā!
zaipis rakstīja: Kad tas notika? Ķelnē?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...
Nu es uz to naudu neliktu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:40, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu bet es tak par to pašu. Man nevajag ne perfektos rakstus, ne to, lai kāds tagad te līgumu publicētu, bet šādas svarīgākās līguma atrunas, domāju, ka hokeja līdzjūtējs tomēr ir pelnījis zināt un, ja neviens viņas neizpauž, sagaidīt, ka mūsu sporta žurnālisti vismaz dabūtu atbildi, kāpēc šis info netiek izpausts.
šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:41, pirms 7 gadiem
spamatante! mēs šeit visi esam vienādā statusā! Tādēļ nevajag norādīt uz skabargu citiem, ja savā tupsī baļķi neredz!!!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Ko no šiem komentāriem viņi uzzināja? Neredzu info, bet spamu(tai skaitā manu komentāru)!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: toto kantori liek likmes, kurš pirmais tiks atlaists Krievijā...
Ozo neko nav trenējis līdz šim, toto var kotēties augstu. Bet tie kantori nav ņēmuši citus faktorus vērā. Oktobrī Ozo var atlaist tikai....zaļais pūķis.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Ko no šiem komentāriem viņi uzzināja?
Tu lasīt proti?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu lasīt proti?
Par Ozoliņu un Matuli?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu
beidz spamot un ieraksti kaut ko saistība ar hokeju

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un Hendža man reiz pārmeta, ka es šeit nelasot rakstus- pa ilgiem laikiem izlasīju un uzzināju apaļu 0, protams, ja neskaita to, ka Ozo 2001. gadā ir spēlējis Kolorado un paņēmis kausu
Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:45, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ozo neko nav trenējis līdz šim, toto var kotēties augstu. Bet tie kantori nav ņēmuši citus faktorus vērā. Oktobrī Ozo var atlaist tikai....zaļais pūķis.
Es ar neticu...TRTD nekad nav lējuši karstu un atlaiduši trenerus. kaut kur "Mongolijā" ātrāk tiks kāds nomests...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:45, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: beidz spamot un ieraksti kaut ko saistība ar hokeju
Un tagad izlasi savu iepriekšējo komentāru par baļķiem/skabargām - pats te psiho ne pa ķeksi un kaut ko citiem pārmet.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:46, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: spamatante! mēs šeit visi esam vienādā statusā! Tādēļ nevajag norādīt uz skabargu citiem, ja savā tupsī baļķi neredz!!!
Tak atslābsti, beidzot ir viens raksts, kur uz īsu brīdi vismaz tiek diskutēts par tēmu, bet jāierodas Mārtiņam un jāsāk mētāties ar personīgiem apvainojumiem. Tev tiešām trūkst rakstu šajā portālā, kur ar to nodarboties?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šejienes sporta žurnālisti vairāk info iegūst no komentiem, nekā sniedz info savos rakstos priekš komentus rakstošajiem
Vai tad Matulis pats arī nebija tas, kurš teica, ka lasot komentārus?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Un tagad izlasi savu iepriekšējo komentāru par baļķiem/skabargām - pats te psiho ne pa ķeksi un kaut ko citiem pārmet.
es pārmetu: psrs pieminēšanu; Latvijas izlases nolikšanu pēdējā vietā; spamatantes nekonsekvenci )) - un tas pēdējais komentārs bija vienkārši ironija

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.
Novickis tak par basi raksta manuprāt! Par hokeju piekrītu, nav nekā baigais vakums, ja neskaita viki un eliteprospects ko katrs var apskatīt...Jura aizgājis uz regbiju un dopingu. Brože vēl kaut mēģina, bet tā vakums...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:47, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad Matulis pats arī nebija tas, kurš teica, ka lasot komentārus?
Lasa un jau sen lasa, no hockey.lv laikiem. Ok, moš vairs nelasa ar, man liekas viņs lēnām jau attiet no hokeja.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:48, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tak atslābsti, b le, Tev tiešām trūkst rakstu šajā portālā, kur ar to nodarboties?
tas nebija tīšām.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Novickis tak par basi raksta manuprāt! Par hokeju piekrītu, nav nekā baigais vakums, ja neskaita viki un eliteprospects ko katrs var apskatīt...Jura aizgājis uz regbiju un dopingu. Brože vēl kaut mēģina, bet tā vakums...
Nezinu kas raksta par basi, bet Novickis raksta par futeni.

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nezinu kas raksta par basi, bet Novickis raksta par futeni.
Arī par futeni, tas ir labi. Tur varētu būt vissakarīgākie raksti. pats palasos bieži, īpaši pirms kāda turnīra vai čempja sākuma...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ik pa laikam ir kāda laba intervija, pētījums, bet pamatā jau skaitļu un statistikas atreferējums. Patīk Novicka raksti.
Vai tad Novickis par kko citu kā basi ar raksta? Vēl Bērziņam ir potenciāls, bet nu viņa rakstus nav iespējams lasīt dēļ tendenciozās nepatikas pret visiem mūsu tenisistiem.. tiktu no tā vaļā, tad būtu ļoti konstruktīvi un informatīvi raksti.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:53, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vai tad Novickis par kko citu kā basi ar raksta? Vēl Bērziņam ir potenciāls, bet nu viņa rakstus nav iespējams lasīt dēļ tendenciozās nepatikas pret visiem mūsu tenisistiem.. tiktu no tā vaļā, tad būtu ļoti konstruktīvi un informatīvi raksti.
Bļin, nu kāds man sakars kas par to sūda basi raksta?

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:53, pirms 7 gadiem
Te Celmiņam kā galvenajam redaktoram vajadzētu pastrādāt, neticu, ka mūsu augstskolās nebūtu jaunieši, kas prastu labi rakstīt, runāt un interesētos par hokeju!
zaipis rakstīja: Novickis tak par basi raksta manuprāt! Par hokeju piekrītu, nav nekā baigais vakums, ja neskaita viki un eliteprospects ko katrs var apskatīt...Jura aizgājis uz regbiju un dopingu. Brože vēl kaut mēģina, bet tā vakums...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:55, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Bļin, nu kāds man sakars kas par to sūda basi raksta?
Tas taču tavs mīļākais sporta veids

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 10:56, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Bļin, nu kāds man sakars kas par to sūda basi raksta?
Miņins noteikti labi raksta par regbiju, beisbolu, amīšu futeni un citu....par hokeju kā raksta, tā pilns ar kļūdām. Ovečkins esot pasaules rekordu uzstādījis 10000 skrējienā...

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:57, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tas taču tavs mīļākais sporta veids
Mēs ar Bansu un Burtu laikam esam galvenie šī sporta fani un atbalstītāji

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:57, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Miņins noteikti labi raksta par regbiju, beisbolu, amīšu futeni un citu....par hokeju kā raksta, tā pilns ar kļūdām. Ovečkins esot pasaules rekordu uzstādījis 10000 skrējienā....
Un stāsta, ka visa LV baigi seko šiem pasākumiem, tik komentus neraksta!

     [+] [-]

, 2017-08-29 10:58, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Mēs ar Bansu un Burtu laikam esam galvenie šī sporta fani un atbalstītāji
Kaut kad drīz pērtiķiem kaut kāds karnevāls sākas, ja? Tāpēc jau mums trijiem ar niki sākas ar B, miļāka sportaveida pirmais burts

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:01, pirms 7 gadiem
A Burts vēl iet uz to sadaļu plosīties, vai ir aprimies?

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:04, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Un stāsta, ka visa LV baigi seko šiem pasākumiem, tik komentus neraksta!
gan jau ir savs pulciņš, kas to skatās. Tik man būti smagi iestāstīt, ka tas populārāks par NHL..bez reāliem skaitļiem!

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau ir savs pulciņš, kas to skatās. Tik man būti smagi iestāstīt, ka tas populārāks par NHL..bez reāliem skaitļiem!
Ir protams, bet ne tā, kā viņs to pasniedz. Regbijam daudz lielāks, amfutene ir totāla minoritāte. Vnk Jurkam patīk pazīmēties ar īpašām zināšanām, tāpēc ar par šādiem drukā un visiem tiem dopingiem, tikko tā tēma ir, tā šis komantos kā nagla klāt.

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau ir savs pulciņš, kas to skatās. Tik man būti smagi iestāstīt, ka tas populārāks par NHL..bez reāliem skaitļiem!
Gan jau, ka Super Bowl paskatās vairāk nekā vidēji NHL spēles, bet par visu pasākumu kopā, nedomāju, ka tā interese ir vērā ņemama.

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:09, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Gan jau, ka Super Bowl paskatās vairāk nekā vidēji NHL spēles, bet par visu pasākumu kopā, nedomāju, ka tā interese ir vērā ņemama.
Tas par Latviju?

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:09, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tas par Latviju?
protams...par ASV viss sen zināms!

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: protams...par ASV viss sen zināms!
Uzprasi uz ielas vai kāds zin, kas ir NFL!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 11:11, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Uzprasi uz ielas vai kāds zin, kas ir NFL!
Kaut kur fonā jau katram ir gājis!

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kaut kur fonā jau katram ir gājis!
..man- tikai uz žilitona..

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tev pakaļā ir iesprausta antena, kurā pārraida tikai Latvijas TV ?
Nesēdi sportacentrā, bet pabraukā pa Latviju, lai saprastu reālo dzīvi!

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:13, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijas TV raida NFL?
Tev pakaļā ir iesprausta antena, kurā pārraida tikai Latvijas TV ?

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:15, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Gan jau, ka Super Bowl paskatās vairāk nekā vidēji NHL spēles, bet par visu pasākumu kopā, nedomāju, ka tā interese ir vērā ņemama.
Super Bowl ir tas pats, kas NHL All star game...pilns ar reklāmām, nez kas to skatās 03.00 naktī, pēc Latvijas laika! Neticu! Jau sen esmu teicis, ka pat mūsu spēlētāji nevar pievilināt TV auditoriju NHL finālspēlēs...
LTV pat nekad tāpēc nepērk U-20 čempi, kad bijām Elitē, jo to neskatās, a izmaksas lielas( saruna ar LTV menedžeri Ušacki)

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:17, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Interese Latvijā kā uz delnas - http://prntscr.com/gecwg3
Vispār kontekstu nesaprati!
Kāds sakars MLS ar NHL(Stenlija kauss) NFL un Superbowl?

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:18, pirms 7 gadiem
nez vai 5 gadus izvilks

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 11:18, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: protams...par ASV viss sen zināms!
Interese Latvijā kā uz delnas - prntscr.com

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:19, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār kontekstu nesaprati!
Kāds sakars MLS ar NHL(Stenlija kauss) NFL un Superbowl?
Jā, pats jau pirms tevis pamanīju, ka sajaucu.

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Super Bowl ir tas pats, kas NHL All star game...pilns ar reklāmām, nez kas to skatās 03.00 naktī, pēc Latvijas laika! Neticu! Jau sen esmu teicis, ka pat mūsu spēlētāji nevar pievilināt TV auditoriju NHL finālspēlēs...
LTV pat nekad tāpēc nepērk U-20 čempi, kad bijām Elitē, jo to neskatās, a izmaksas lielas( saruna ar LTV menedžeri Ušacki)
All Star tomēr ar sportu ir maza saistība. Fināls ir un paliek fināls. Protams, ka jeņķis nebūs jeņķis, ja visu nepataisīs par komerciālu pasākumu, līdz ar to no reklāmām neizbēgt.

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:40, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu slikti, ja līgumā būtu arī par izlases GM, kas atrunāts. Jo pavasaris ar Koziola ekseļa tabulu, bija pilnīga tufta! diezgan liels bardaks bija ar to uzaicināšanu un pārbaudšanu.
Tu esi pārliecināts ka dzīvē (LHF), viss notiek tā, kā tas tiek atreferēts? Es esmu pārliecināts ka pārrunās starp LHF GM un spēlētājiem, pusi runātā mēs neuzzinām.
Tas pats nosacīta Jāņa gadījums. Pieļauju ka ar viņu runāja mēnesi, divus pirms oficiālā uzaicinājuma. Varbūt Janka gribēja atpūsties un sarunāja ka sazvanāmies vēlāk, bet lai nebūtu tiršana, abas puses vienojās publiski nerunāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 11:44, pirms 7 gadiem
5 gadi - lūk tā ir ilgtermiņa sadarbība. Tagad tikai Hārtlijam jāpiekabina latvieši, lai pamācās no augstas klases spečuka un jācer uz panākumiem. Pie reizes, uz ielas satiekot Kirovu, jāpasveicina

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:49, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Nesēdi sportacentrā, bet pabraukā pa Latviju, lai saprastu reālo dzīvi!
Kurš nu būtu murkšķējis

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kurš nu būtu murkšķējis
Šasliku uzcepsi ja sanāks, 7 grādīgo iedzersi...

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:52, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu esi pārliecināts ka dzīvē (LHF), viss notiek tā, kā tas tiek atreferēts? Es esmu pārliecināts ka pārrunās starp LHF GM un spēlētājiem, pusi runātā mēs neuzzinām.
Tas pats nosacīta Jāņa gadījums. Pieļauju ka ar viņu runāja mēnesi, divus pirms oficiālā uzaicinājuma. Varbūt Janka gribēja atpūsties un sarunāja ka sazvanāmies vēlāk, bet lai nebūtu tiršana, abas puses vienojās publiski nerunāt.
LHF ja raksta, ka Ozo dzēris no Stenlija krūzes 2001.gadā...

     [+] [-]

, 2017-08-29 12:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: LHF ja raksta, ka Ozo dzēris no Stenlija krūzes 2001.gadā...
Varbūt ar kādu veco paziņu tusiņā arī iekapāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 12:40, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: kad Pelavam speele??? gribeshu baudit visas NE-abonementa prieksroccibas
Perņa bļaustījās ka šim rīt esot, citi saka ka ceturdien. Laikam spēlēs 2x - vienīgajam abonementa īpašniekam par godu rit, pārējie priekšrcības baudīs 4dien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-08-29 13:20, pirms 7 gadiem
Pēc šī raksta izlasīšanas ieteicams izlasīt arī izlasīt šo rakstu.....

Kas jauns hokejā? Runā Matulis: Nekā jauna... |...

............un Jūs sapratīsiet, ka viss nav nemaz tik vienkārši dažreiz šķiet.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-29 13:23, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: Beidzot ir kaut kāds ilgtermiņa projekts, bet dunduki atkal nav mierā
Tas ilgtermiņa līgums var izrādīties daudz īsāks nekā dažam labam te šķiet. Kaut vai tāpēc, ka Hartlijam var jebkurā brīdī piedāvāt labu līgumu NHL, un diez vai viņš no tā atteiktos.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 13:27, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: sodien nizcag izguleejos, kkadas 11h

krasava, esmu hiperaktiivs un loti deduktiivs!!! eedu lashmaizi un dzeru kafiju, IESAKU

ko tu mazais spama atejniek???
Tev nav pēdējās guļamās dienas palikušas?
1.septembris nav aiz kalniem! Ancuks gatavs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:31, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: AncuGGGGS tu degradant
Kurā frāķenē vispār ej?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:32, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: es buusu vestures skolotaajs

macishu maziem noderigas lietas, 20h nedelaa, 1000eur bruto

IESAKU
ooo, tad jau būsiet ar atsaldeni FUNI kolēģi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:35, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: es ceru ka mees dienas kopigi baudisim visas abonementa priekshrocibas
FUNIS tač neiet uz spēlēm klātienē Tad Tev ar permaku jābauda abonements (iedomāts)

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:37, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Matulim nepatīk Hārtlijs kā LR valstsvienības treneris- tas lien kā āža kāja ārā no vairākiem Matuļa textiem medijos kopš Boba nolīgšanas pag sezonā- un šīs antipātijas jūtamas arī šajā TVNETa blogā.
Nevarēs kopā ar izlases treneri (-iem) dzert PČ laikā? Tantes tirgū runā, ka ar citiem mūsu pašu kadriem, kas arī bija izlases treneri Matulis ir mēdzis iešmigot PČ laikā! Ar Hartliju acīmredzot tāda "ekstra" ies secen, jo Hartlijs viņam nav "čoms" un Jankam laikam tas ne visai patīk! Citādus reālus(nevis izdomātus) iemeslus "nepatikai" es nevaru atrast....

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:42, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Nevarēs kopā ar izlases treneri (-iem) dzert PČ laikā? Tantes tirgū runā, ka ar citiem mūsu pašu kadriem, kas arī bija izlases treneri Matulis ir mēdzis iešmigot PČ laikā! Ar Hartliju acīmredzot tāda "ekstra" ies secen, jo Hartlijs viņam nav "čoms" un Jankam laikam tas ne visai patīk! Citādus reālus(nevis izdomātus) iemeslus "nepatikai" es nevaru atrast....
Tev pašam neliekas, ka šobrīd Tu pats esi izdomājis "nepatiku" ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 13:46, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: nu jaa, nav laika, jalabo mazajiem majasdarbi utt... mazak smirdetu SC varetu arii izlabot savus darbus

Bet vispar es gaidu uzpeldam funariku, man attieciba par veesturi vinam ir paaris interesejoshi jautajumi, vares demonstreet savu spozmi
Viņš kā darbmācības skolotajs šobrīd meklē finierus jaunajam mācību gadam un pucē darbagaldus gaterī

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Lasa un jau sen lasa, no hockey.lv laikiem. Ok, moš vairs nelasa ar, man liekas viņs lēnām jau attiet no hokeja.
Viņš lasa un arī raksta komentārus. Lietotājvārds -zzk, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:53, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Viņš lasa un arī raksta komentārus. Lietotājvārds -zzk, ja nemaldos.
Ak dies....

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:54, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tev pašam neliekas, ka šobrīd Tu pats esi izdomājis "nepatiku" ?
Als ir jau vismaz trešai cilvēks, kas šeit par to runā, gluži jau no zila gaisa nez vai viņi visi to ir izrāvuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:56, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Tikko atnaca lattelecom reekins, 42,57eur
Ēdu karbonādi franču gaumē! IESAKU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 13:58, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: franchu gaumee, tas sanak pildita ar vardi???

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Als ir jau vismaz trešai cilvēks, kas šeit par to runā, gluži jau no zila gaisa nez vai viņi visi to ir izrāvuši.
Nu tad lai pastāsta, no kurienes izrāva. Es lasu visus Matuļa rakstus netā, arī rakstus un komentārus VV. Nekur neesmu maniji vēršanos pret Bobu.
Tik plika tiršana par kaut kādu dzeršanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 14:17, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Latvijas basketbols paraksta vesturi :O
Hokejs par tādu panākumu var tikai sapņot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-29 14:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ilgtermiņa līgums var izrādīties daudz īsāks nekā dažam labam te šķiet. Kaut vai tāpēc, ka Hartlijam var jebkurā brīdī piedāvāt labu līgumu NHL, un diez vai viņš no tā atteiktos.
Varēji to arī neminēt, jo tāpat skaidrs, ka jebkurā darba līgumā, abas puses atrunā iespējas viņu lauzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:23, pirms 7 gadiem
Vispār tur Āzijā nesaprot cik Latvija maza! Pļavnieks spēlēja ar Porzinģi u-18, bet tagad izcīna medaļu Universiādē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:26, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu tad lai pastāsta, no kurienes izrāva. Es lasu visus Matuļa rakstus netā, arī rakstus un komentārus VV. Nekur neesmu maniji vēršanos pret Bobu.
Tik plika tiršana par kaut kādu dzeršanu.
Man vienalga, es gribu redzēt līguma detaļas un viss vai tas būtu no Matuļa vai jebkura cita. Man absolūti neinteresē, kurš tur kuram patīk vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:27, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Basketam ir atdeve, ir progress un rezultati ari neizpaliek!!! visa bezjedzigi izgrusta nauda hokejaa ir japarvirza basketam. Ja hokejaa tie musari starp 12-13 valsteem pat top8 nejedz tikt, kaada jega tur niikulot???
Visvairāk nauda ir izlietota futbolā, bet tā vairāk ir FIFA, UEFA nauda!
Hokejā ir izlietota nauda hallēs, ekipējumā, bet daudzi ir profesionāļi un tā nauda nāk atpakaļ ekonomikā! Ar izlasēm tāpat nekur augstāk nekāps, jo konkurence nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:30, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: futbolaa Chekisti izsaimnieko!!!

hokejaa lai kkadi amatieri stundu pachekerotu gar bortiem jaizgruzh milzu pikis, BEZ jebkadas jeegas

pat top8 nejedz tikt, kaads tolks vispar???
Nejau izlasēs ir tolks, bet tas, ka hokejisti ir profesionāļi(hokejisti, treneri, utt)!
Hallēs- Trenēties var daiļslidotāji, hokejisti, slidotāji, kērlings, utt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:31, pirms 7 gadiem
Futbolā praktiski nekā nav! Trūkst stadionu, haļļu kur ziemā trenēties, utt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:32, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man vienalga, es gribu redzēt līguma detaļas un viss vai tas būtu no Matuļa vai jebkura cita. Man absolūti neinteresē, kurš tur kuram patīk vai nē.
Tas jau LHF jāprasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:33, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Visvairāk nauda ir izlietota futbolā, bet tā vairāk ir FIFA, UEFA nauda!
Hokejā ir izlietota nauda hallēs, ekipējumā, bet daudzi ir profesionāļi un tā nauda nāk atpakaļ ekonomikā! Ar izlasēm tāpat nekur augstāk nekāps, jo konkurence nav!
Kuri tad ir tie daudzie profesionāļi, kuri dzen to naudu atpakaļ ekonomikā? Tie +/- 10-15 ģinamkas LV spēlētāji, kuri spēlē par krievu naudu? Vai Prizmas profesionāļi ar 10k mēnēsī līgumiem?

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:36, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: neviena no tiem veidiem mums nav nekaadu sasniegumu. Silovs ar pazudis...

lieki izsviesta nauda!!! kas tie par profiem vispar, naak preti kazaku amatieri vai UK shampinjonu lasitaji un bezcerigi nolej
Klubi jau pusprofesionāļi! Iet runa par leģionāriem, kas nopelna naudu ārzemēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:42, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: baskets progresiivs, hokejaa medalas neviena limeni nekad nespid lai arii sacenshas 12-13 valstes

nozhelojami!!!
Nožēlojams esi tu ar šo komentāru. Nu, nespēj Tu objektīvi vērtēt hokeja nozīmi specifiku. uz to tu neesi spējīgs.

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:42, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Klubi jau pusprofesionāļi! Iet runa par leģionāriem, kas nopelna naudu ārzemēs!
Pēc tavas loģikas sanāk, ka Latvijas ekonomikai vajadzētu, lai ir pēc iespējas vairāk akmeņlaši, kuri ārzemēs vergo un sūta naudu uz Latviju(iegulda ekonomikā)? Kāda starpība, kas viņš ir - hokejists vai parasts ekonomiskais bēglis. Pluss - nebūs tik daudz jāiegulda izglītības sistēmā, jo akmeņus lasīt īpašu izglītību nevajag.

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:44, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: hokejs bez jebkaadas atdeves aprij milzu liidzeklus! punkts un basta
Can, Usa, Rus, Swe, Che, Ger, Swi, Lat- lūk, tev atbilde, pridurak nepielec? attīsties tālāk un nelien ārā! citādi pārējie nebumbum velk tev līdzi. tā nevar. tas nav labi )))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:45, pirms 7 gadiem
dedukcija-- ahhahah! beiidz mani vienreiz smīdināt. pat nav vairs smieklīgi

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 14:45, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: neviena no tiem veidiem mums nav nekaadu sasniegumu. Silovs ar pazudis...
kur nu pazudis

diezgan reāls pretendents uz bleķi OS masu startā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:48, pirms 7 gadiem
tā kā copycentrs.com vēl nav pārkopējis SportAvīzes interviju ar Hārtliju (laikam vēl pag. nedēļas beigās intervēts), tad atļaušos iepeistot portāla CopyZiņas.com atrefeerējuma fragmentu un linku, jo pieļauju, ka daudzi vēl SA nav izlasījuši. sorry par miniSpamu
.........
"“Mana prioritāte bija turpināt darbu ar Latvijas izlasi,” laikraksts [Sport Avīze] citē Hārtlija teikto. “Sarunās ar pārējām komandām, kas izteica piedāvājumu, biju atklāts, ka vispirms vēlos parakstīt līgumu ar Latvijas izlasi. Ja šādas iespējas nebūs, esmu gatavs izskatīt viņu piedāvājumus. Šajā laikā atteicu divus darba piedāvājumus dažādās Eiropas līgās. Tas gan nenozīmē, ka nepastāv iespēja trenēt kādā no līgām oktobrī vai janvārī. Ar nosacījumu, ka komanda saredz manī palīgu, lai iekļūtu izslēgšanas turnīrā. Šajā teorētiskajā variantā Latvijas izlase joprojām ir mana prioritāte.”"

skat.: Hārtlijs: mana prioritāte bija turpināt darbu...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 14:49, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: somi vairs hokji nespele?
..izvēlējos pierakstīt vienu no divām skandināvu valstīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:50, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: tā kā copycentrs.com vēl nav pārkopējis SportAvīzes interviju ar Hārtliju (laikam vēl pag. nedēļas beigās intervēts), tad atļaušos iepeistot portāla CopyZiņas.com atrefeerējuma fragmentu un linku, jo pieļauju, ka daudzi vēl SA nav izlasījuši. sorry par miniSpamu
.........
"“Mana prioritāte bija turpināt darbu ar Latvijas izlasi,” laikraksts [Sport Avīze] citē Hārtlija teikto. “Sarunās ar pārējām komandām, kas izteica piedāvājumu, biju atklāts, ka vispirms vēlos parakstīt līgumu ar Latvijas izlasi. Ja šādas iespējas nebūs, esmu gatavs izskatīt viņu piedāvājumus. Šajā laikā atteicu divus darba piedāvājumus dažādās Eiropas līgās. Tas gan nenozīmē, ka nepastāv iespēja trenēt kādā no līgām oktobrī vai janvārī. Ar nosacījumu, ka komanda saredz manī palīgu, lai iekļūtu izslēgšanas turnīrā. Šajā teorētiskajā variantā Latvijas izlase joprojām ir mana prioritāte.”"

skat.: http://www.sportazinas.com/hartlijs-mana-prioritate-bija-turpinat-darbu-ar-latvijas-izlasi/
Ko tad Tu gaidīji? Ka viņš parakstīs līgumu un teiks: "Jā, nu neko labāku neatradu, nācās trenēt Latvijas izlasi."?

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:51, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: basketbolisti pelna daudz vairak par hokejistiem, kuri tiesham vairumaa ir amatieri
oi un beisbolisti vispār pipec, ku pelna! tas jau nozīmē, kas beisbols ir pats krutākais sports!
protams, ka hokejā vairums amatieru, jo augsts līmenis ir grūtāk saniedzams. labi, ka pats sev vismaz arī kaut ko atbildi. Slikti, ka tāpat nepieleks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:52, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..izvēlējos pierakstīt vienu no divām skandināvu valstīm.
No kura laika somi ir skandināvi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:53, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: No kura laika somi ir skandināvi?
oi, atvainojos- SkandināviJAS valstīm.. lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:55, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: islandi un somiju arii pa lielam pieskaita skandinavijas valsteem, lai gan taa ir gaumes lieta, lidzigi kaa vienam graapis, otram katls, tresham kastrolis
Dāniju arī.

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:55, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pēc tavas loģikas sanāk, ka Latvijas ekonomikai vajadzētu, lai ir pēc iespējas vairāk akmeņlaši, kuri ārzemēs vergo un sūta naudu uz Latviju(iegulda ekonomikā)? Kāda starpība, kas viņš ir - hokejists vai parasts ekonomiskais bēglis. Pluss - nebūs tik daudz jāiegulda izglītības sistēmā, jo akmeņus lasīt īpašu izglītību nevajag.
Ekonomiskais bēglis nav pārraudzis līmeni, bet hokejisti vai citi komandu sporta veidu pārstāvji ir!
Tā ir milzīga starpība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 14:59, pirms 7 gadiem
Profesionālists sportists tiek ņemts kā līderis, bet vai ekonomiskais bēglis tiek ņemts kā līderis?

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:00, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Profesionālists sportists tiek ņemts kā līderis, bet vai ekonomiskais bēglis tiek ņemts kā līderis?
Cik daudz mums ir tie profesionālie sportisti-līderi, kuri tik ļoti silda ekonomiku, ka atmaksājas guldīt hallēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:00, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Ko tad Tu gaidīji? Ka viņš parakstīs līgumu un teiks: "Jā, nu neko labāku neatradu, nācās trenēt Latvijas izlasi."?
vai tu izlasīji visu materiālu SA vai Spirtaziņās?
tā intervija sniegta pagājušajā nedēļā, kad vēl risinājās LHF & BH sarunas, nevis pirmdienas vakarā, kad tika parakstīts līgums.
Bobs tobrīd vēl esot vilcinājies un diskutējis par nosacījumiem, cik var spriest no medijiem, tātad tobrīd iespējams bija reāls arī kāda kluba piedāvājums viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:08, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: krasava! tikko raaceni ar gulashu notiesaaju, IESAKU STROGA
Tiesnesis esi?
Dzeru kafiju ar pienu! IESAKU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:13, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: vai tu izlasīji visu materiālu SA vai Spirtaziņās?
tā intervija sniegta pagājušajā nedēļā, kad vēl risinājās LHF & BH sarunas, nevis pirmdienas vakarā, kad tika parakstīts līgums.
Bobs tobrīd vēl esot vilcinājies un diskutējis par nosacījumiem, cik var spriest no medijiem, tātad tobrīd iespējams bija reāls arī kāda kluba piedāvājums viņam.
Nu ok, nedēļu iepriekš, tas pat nav tik būtiski. Tāpat jau ir skaidrs, ka tad bija zināms, ka nekur citur(jēdzīgā līgā) viņu uzreiz neaicinās. Domāju, ka tas klubs tomēr bija blefs - normālās līgās tomēr jau drīzumā sāksies čempionāti.
Var jau būt, ka kļūdos un Tev taisnība, bet baigi jau izklausas pēc pieklājības frāzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:19, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Cik daudz mums ir tie profesionālie sportisti-līderi, kuri tik ļoti silda ekonomiku, ka atmaksājas guldīt hallēs?
Tas jau atkal ir demogrāfijas jautājums! Nav hokejistu, tad arī halles ir grūti uzturēt! Basketbolā tomēr izmaksas stipri mazākas un iespējas ir lielākas!(it īpaši pēc šādiem panākumiem)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 15:24, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Kolhozs visu tirgu maitaa, piekritu! Bet ja hokejistam arpus laukuma ir jadoma kur sazimet naudu, vinsh nu nekaadi nebus elites speletajs
Vārdijs? Pēdējais piemērs. Kas tur vēl bija? Protams, protams- tādā ziņā jau futbols arī ir tehniski vieglāks par hokeju. Un basketbols šai rangā ir totāli pašā apakšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 15:58, pirms 7 gadiem
Ideāli!! Vienīgais, tik ilgi neviens nav izturējis ar mūsējiem strādāt. Par 1/4 fināliem un Olimpiskajām spēlēm!!

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:01, pirms 7 gadiem
Kā tik daudz IDIOTUS tik ilgi pacieš SC? Undermanned laikam, jo nevienā citā lapā tik daudz atsaldeņus vienviet nevar satikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:22, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: nožēlojami !
Cilvēksm kurš neizpildīja nevienu no izvirzītajiem mērķiem čempionātā, tiek lūgts turpināt darbu. Turklāt, uz 5 gadiem
LHF ir kļuvis nožēlojams kantoris, kurš nicina Latvijas hokeju.
šobrīd izskatās, ka Tu mūsu hokeju nicini vairāk, nekā basketbola kvēlākie fani!
Tik saliedēta un kaujinieciska izlase mums nav bijusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:29, pirms 7 gadiem
HMB Mamma rakstīja: tas mīzels ir krievu ute. par saviem vārdiem nevar atbildēt kroooplis.
zinu, kas viņš ir, bet līdz šim izskatījās, ka krīt par mūsu hoķi! tgd man viss ir skaidrs ar to kadru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:39, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: viena pozitīva ziņa gan... Lipmana devumu jūs apjēgsiet 5 gadu laikā..
un tad dažiem paliks kauns uz sevi.
Ja tā notiks, es apēdīšu savu sūdu. po h uj!! apēdīšu!! ..nu, ne jau visu protams..

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:39, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: viena pozitīva ziņa gan... Lipmana devumu jūs apjēgsiet 5 gadu laikā..
un tad dažiem paliks kauns uz sevi.
Kāds tas būtu, varētu konkretizēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:50, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tev pašam neliekas, ka šobrīd Tu pats esi izdomājis "nepatiku" ?
Neliekas gan, jo ne jau man tur ir kaut kāda nepatika, bet gan Matulim.

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:52, pirms 7 gadiem
Viens varen labs gads uz doto brīdi izvēršas Latvijas sportā. Mūsu tenisistēm veiksmīga sezona, solās labs Eurobasket čempionāts un tagad arī pa ļoti ilgiem laikiem kāda stabilitāte hokejā veidojas. Prieks!

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:58, pirms 7 gadiem
Gan jau mēs vēlreiz kopā paņammāsim kļavu lapu sīrupu ar griķiem

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:58, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man vienalga, es gribu redzēt līguma detaļas un viss vai tas būtu no Matuļa vai jebkura cita. Man absolūti neinteresē, kurš tur kuram patīk vai nē.
Nu redzēsi Tu tās līguma detaļas, būs tur teiksim ierakstīts, ka Bobs pie pirmā uzsvilpiena no NHL var lauzt līgumu un "tīt makšķeri" Tev no tā labāk paliks? Izdomās kāds "lamoriello" veidīgais NHL GMs pirms "ploviem" nomainīt treneri, ieraudzīs "brīvu" Hartliju, sarunās un "čau rasma"! Izlase pirms PČ paliek bez galvenā trenera.... forši? Laikam jau nē...

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:58, pirms 7 gadiem
HMB Mamma rakstīja: Jauns piedāvājums - jaunas iespējas. Vajag naudu, bet ir parādi? Nav oficiāla darba? Pie mums Tu vari saņemt līdz pat 400 eiro bez pārbaudēm!!

---> swedcredit.ga <---
Ak tas Tu, kārtējais duraks šeit ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-29 17:05, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Neliekas gan, jo ne jau man tur ir kaut kāda nepatika, bet gan Matulim.
Kur Tu to izlasīji? Jeb runāji ar viņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 17:40, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Saksi, bet tā tak bija arī Lipmana laikā. Tas tak arī centās uzpucēt LV hokeja tēlu ar kādu spožu medāli pie savas krūts. Neredzu pilnīgi nekādas izmaiņas, ja pat klubu izlase tiek komplektēta no kreisiem kadriem. Tad jau lielajā izlasē nekādas pozitīvas izmaiņas nav gaidāmas.
teemu sāp sirds, viņš vienkārši kā LV "petriots"vēlējās kādu nac..kadru pie stūres, piem., klinšovu, tambijevu, ignatjevu, beļavski, kuļibabu, jurzinovu, znaroku, beskašnovu, nazarovu, smirnovu, muraveju, beresņevu vai vorobjovu u.tml., lai labi spēlētu 1.līgā

     [+] [-]

, 2017-08-29 17:42, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kur Tu to izlasīji? Jeb runāji ar viņu?
Man ir savi avoti. Nosauksim tos par "tantēm centrāltirgū"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-29 20:29, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Nu redzēsi Tu tās līguma detaļas, būs tur teiksim ierakstīts, ka Bobs pie pirmā uzsvilpiena no NHL var lauzt līgumu un "tīt makšķeri" Tev no tā labāk paliks? Izdomās kāds "lamoriello" veidīgais NHL GMs pirms "ploviem" nomainīt treneri, ieraudzīs "brīvu" Hartliju, sarunās un "čau rasma"! Izlase pirms PČ paliek bez galvenā trenera.... forši? Laikam jau nē...
Jap, paliks labāk, jo tad vairs nebūs jāspekulē un būs konkrēti zināms, kā ir un attiecīgi no tā arī varēs izdarīt jau nedaudz objektīvākus secinājumus gan par cilvēkiem, gan situāciju kā tādu.

     [+] [-]

, 2017-08-29 20:59, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Man ir savi avoti. Nosauksim tos par "tantēm centrāltirgū"!
Resektīvi, nekas. VV ir lieliska iespēja pajautāt viņam pašam, nevis kaut kādu izdomātu kuiņu dzīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-30 09:50, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Resektīvi, nekas. VV ir lieliska iespēja pajautāt viņam pašam, nevis kaut kādu izdomātu kuiņu dzīt.
Nu tad ej un pajautā un VV viņš Tev kā labam čomam "liekot roku uz sirds" visu izstāstīs kā bija neko nepiepušķojot un nesagrozot! Izdomāta vai ne izdomāta kuiņa, lai tas paliek manā ziņā, bet fakts ir tāds, ka Matulim kā sovjetofīlim "čomu būšana"(vai nebūšana) ar treneriem bieži vien atspoguļojas arī viņa "daiļradē"! VV neabonēju un netaisos to darīt!

     [+] [-]

, 2017-08-30 10:21, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Nu tad ej un pajautā un VV viņš Tev kā labam čomam "liekot roku uz sirds" visu izstāstīs kā bija neko nepiepušķojot un nesagrozot! Izdomāta vai ne izdomāta kuiņa, lai tas paliek manā ziņā, bet fakts ir tāds, ka Matulim kā sovjetofīlim "čomu būšana"(vai nebūšana) ar treneriem bieži vien atspoguļojas arī viņa "daiļradē"! VV neabonēju un netaisos to darīt!
Jautājums bija - kur var izlasīt kādu rakstu vai teikumu, kur tiktu teikts, ka viņs noliek Hartliju. Pēdēja rakstā es lasīju, ka Hartlijs ir viens no labākajiem treneriem, kāds Latvijā vispār bijis. Tu man kaut kadu blablabla te mal, bez konkrētības.