Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija iemet vienus vārtus un pagarinājumā piekāpjas Šveicei

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija iemet vienus vārtus un pagarinājumā piekāpjas Šveicei
Roberts Bukarts un Matiass Bībers
Foto: AFP/Scanpix

Aizsargs Edgars Siksna guva pirmos vārtus Latvijas izlases rindās, taču atzīmēt sasniegumu ar panākumu neizdevās - pagarinājumā ar 1:2 nācās atzīt Šveices pārākumu.

Latvijas valstsvienībai pirmā momenta radīšanai bija nepieciešamas tikai 45 sekundes, taču Zemgus Girgensons pēc perfektas komandas kapteiņa Kaspara Daugaviņa piespēles neizmantoja izgājienu vienatnē pret vārtsargu. Momentu nācās atcerēties pirmās trešdaļas vidū, kad Šveice izvirzījās vadībā ar 1:0. Andress Ambīls uzņēma ātrumu pa labo malu, slidoja aiz vārtiem, līdz izdarīja viltīgu piespēli, un punktu no tuvas distances pielika netraucētais Deniss Hollenštains.

Pēc nonākšanas iedzinējos mūsējie sasparojās - Roberts Bukarts traucās pa kreiso flangu, bet arī neizmantoja tikšanos ar laukuma saimnieku vārtsargu Robertu Majeru, kamēr Māris Bičevskis pie šādas iespējas nemaz netika, jo tika nogāzts. Tomēr vairākumā neizdevās nekas vairāk par vienu diviem plaukstas metieniem no zilās līnijas.

Savukārt mājinieki bija krietni mērķtiecīgāki, taču nevarēja sagaidīt veiksmes palīdzību. Pēc metiena no vārtu priekšas glāba Elvis Merzļikins, bet pēc atlēkušas ripas iegūšanas Šveices izlase trāpīja pa stabu. Vairākumā pēc šāviena no vidējas distances latviešiem talkā nāca pārliktnis, bet Dīno Vīzera metienu tukšos vārtos ar cimdu izvilka Merzļikins.

Viņš turpināja glābt arī otrās trešdaļas ievadā, tiekot galā ar Līno Marčīni netraucēto metienu no vārtu priekšas, kamēr Latvijas izlase turpināja neizmantot momentus. Arī Edgars Kulda izrāvās viens pret Majeru, bet meta garām vārtiem, savukārt Vitālijam Pavlovam neizdevās vārtsargu pārspēt ar raidījumu tuvajā stūrī.

Taču 32. minūtē Latvijas izlasei beidzot izdevās panākt izlīdzinājumu - 1:1. Kulda aiz vārtiem apzaga Nacionālās hokeja līgas kluba Vankūveras "Canucks" aizsargu Janniku Veberu un nekavējoties nogādāja ripu līdz Edgaram Siksnam, kurš atvēzējās un meta, cik spēka. 23 gadus vecais aizsargs šāva nekļūdīgi un guva pirmos vārtus Latvijas valstsvienības rindās.

Desmit minūtes līdz pamatlaika noslēgumam uzspīdēja Rodrigo Ābols, kurš nebaidījās uzņemties iniciatīvu. Pa labo malu viņš skaisti tika garām aizsargam, izlauzās līdz vārtu priekšai, bet šveiciešus glāba Majers. Nākamajā uzbrukumā Ābols atrada Maksimu Širokovu, tomēr aizsargs no labas pozīcijas meta pāri vārtiem.

Pēdējās divas minūtes Latvijas valstsvienība pavadīja mazākumā, taču izdevās izturēt, līdz ar to uzvarētājs tika meklēts pagarinājumā. Abas komandas apmainījās bīstamiem pretuzbrukumiem, bet pēdējais vārds piederēja laukuma saimniekiem - ripa tika nogādāta līdz Šveices čempionam Ērikam Blūmam, un aizsargs no labā iemetiena apļa trieca ripu tuvajā stūrī, metienu izdarot bez tās apturēšanas.

Latvijas izlase pēdējo pārbaudes spēli pirms pasaules čempionāta aizvadīs rīt pulksten 18:45, mēģinot revanšēties šveiciešiem.

Latvijas izlases sastāvs:

Elvis Merzļikins (Edgars Masaļskis); Guntis Galviņš - Edgars Siksna, Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Ralfs Freibergs - Maksims Širokovs, Jānis Andersons; Kaspars Daugaviņš - Zemgus Girgensons - Gints Meija, Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs - Aleksejs Širokovs - Vitālijs Pavlovs, Rodrigo Ābols - Māris Bičevskis - Edgars Kulda, Artūrs Ozoliņš.

Šveice - Latvija 2:1 (1:0, 0:1, 0:0, 1:0)

Vārti: 8:58 Hollenštains (Ambīls) 1:0, 31:37 Siksna (Kulda) 1:1, 62:51 Blūms (Hollenštains, Vebers) 2:1
Vārtsargi: Roberts Majers - Elvis Merzļikins
Metieni: 35 - 23
Soda min.: 4 -4

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)2:1 P
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)

  +9 [+] [-]

, 2016-04-29 23:15, pirms 9 gadiem
Stipra izlase mums shogad uz pasaules chempi!!!! Malachi!

P.S Visaa visumaa izskatamies diezgan zoliidi. Pret visiem ciinamies. Dzjeki malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-04-29 23:16, pirms 9 gadiem
Prieks par Rodrigo Ābolu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:17, pirms 9 gadiem
šovakar ļoti vāji nospēlēja Pavlova-Širokova-Skvorcova maiņa
Ar tādu sniegumu visiem šiem trijiem uzbrucējiem nav ko darīt PČ.!!! Diemžēl, viņus nav ar ko nomainīt...
Starp citu, kur tie spečuki, kas ir pārliecināti, ka Pavlovs un Meija ir centra uzbrucēji ???

  -4 [+] [-]

, 2016-04-29 23:17, pirms 9 gadiem
Vot domāja te daudzi, atbrauks Bukijs uz lādēs golus vienu pēc otra, iespēja bija arī šodien ļooti laba, bet kā ierasts - gola nav!

Ar goliem un momentu realizāciju ir problēmas, būtu vidējs v/sargs mums vārtos būtu smags zāģis šovakar!

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:18, pirms 9 gadiem
Cienījami! Bet pati spēle gan tāda pablāva.. tomēr pēc nedēļas jau PČ
Trešo un ceturto maiņu spēka samēros mierīgi var mainīt vietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:19, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: šovakar ļoti vāji nospēlēja Pavlova-Širokova-Skvorcova maiņa
Ar tādu sniegumu visiem šiem trijiem uzbrucējiem nav ko darīt PČ.!!! Diemžēl, viņus nav ar ko nomainīt...
Starp citu, kur tie spečuki, kas ir pārliecināti, ka Pavlovs un Meija ir centra uzbrucēji ???
Es gan pamanīju ka šitie bieži vien iespieda Šveiciešus savā zonā!

Es no līderiem gaidu, Daugava bija nemanāms, varēja tur Meiju ar Ābolu samainīt vietām! Vadošai maiņai jābūt radošai un Rodrigo tāds ir, Meija ir darba zirgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2016-04-29 23:19, pirms 9 gadiem
Starpība starp Girgensonu un lielāko daļu pārējo čaļu pilnīgs kosmoss.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-29 23:20, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Visi gaidām Nīno un Nešvilas izkrišanu no izslēgšanas spēlēm. Nīno un Josi spēs aizvest Šveici atkal līdz medaļai, kamēr letiņi sitīsies par palikšanu elitē.
Lahatrons tu esi! Nekas vairaak!

  +8 [+] [-]

, 2016-04-29 23:20, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vot domāja te daudzi, atbrauks Bukijs uz lādēs golus vienu pēc otra, iespēja bija arī šodien ļooti laba, bet kā ierasts - gola nav!

Ar goliem un momentu realizāciju ir problēmas, būtu vidējs v/sargs mums vārtos būtu smags zāģis šovakar!
Galvenais, lai čempī lādē iekšā.

Domājams, ka Meijas vietā spēlēs Indrašis PČ.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:20, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Galvenais, lai čempī lādē iekšā.
Šaubos vai tur kkas mainīsies, tur iemest būs vēl grūtāk!

  +5 [+] [-]

, 2016-04-29 23:20, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vot domāja te daudzi, atbrauks Bukijs uz lādēs golus vienu pēc otra, iespēja bija arī šodien ļooti laba, bet kā ierasts - gola nav!

Ar goliem un momentu realizāciju ir problēmas, būtu vidējs v/sargs mums vārtos būtu smags zāģis šovakar!
Piekrītu. Ja Merzlikins neglābtu vairākkārt , tad būtu bēdīgi
Un vairākums joprojām briesmīgs !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:21, pirms 9 gadiem
Čehu zvaigzne Bukarts, tik daudz momentus nožmiedza ... psc.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-29 23:21, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Galvenais, lai čempī lādē iekšā.

Domājams, ka Meijas vietā spēlēs Indrašis PČ.
Ja Miks nav vesels lai kapājās tur Ābols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:22, pirms 9 gadiem
nu ko? Sveice mums paradija paraugdemonstrejumu, ka ir jaspele vairakuma... loti patika ka vini izspeleja vairakumu...atri, agresivi, ar tendenci uz vartiem....Loti patika Zemgus un Meija... nedaudz sarugtinaja Bukarts... kaut ka vinam spele nesanaca ... nezinu ja Siksna tomer neaizbrauks uz cempi, tas man bus divaini...Elvis malacis...pieradija jau otro reizi, ka ir parvarejis psihologisko barjeru...nostaveja labi... spele kopuma patika...briziem spelejam pat loti tiri un kvalitativi...gaidam tagad ar ko atbildes Edza... un vinu vizavi Berra

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:22, pirms 9 gadiem
3 uzvardi, kurus ES nevēlētos redzēt sastāvā. Širokovs M., Bičevskis un Pavlovs.
Širokovs - lēns, piespēles vājprātā neprecīzas
Bičevskis - neviena divcīņa neuzvarēta, zaudē ripu, iemetienos 0 uzvaras
Pavlovs - lai paskatās piemēru no Skvorcova, kas ir spēka spēle un cīņa, nevis lempīgi piespiest pie borta un zaudet ripu.

P.S. Ceru, ka Daugaviņš taupās čempim, jo, lai gan piespēles ir izcilas, visādi citādi, izskatās, ka nedaudz atslido
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:23, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Starpība starp Girgensonu un lielāko daļu pārējo čaļu pilnīgs kosmoss.
Man atkal lielas ka NHL spēlē Ābols! Protams Zemgum pirmais mačs pēc ilga laika un liela starpība ir arī laukumam kur spēlē - Z-Amerika vai Eiropa, jāpiešaujas atkal!

Ar Zemgu būs ok!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:23, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Jo? Kas manā viedoklī ne tā?
zuti tu esi dolbajobs .. pisies citur komentet ne seit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Dīķa lietpratējs

  +4 [+] [-]

, 2016-04-29 23:24, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Jo? Kas manā viedoklī ne tā?
Nepareizo valstvieniibu atbalsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:25, pirms 9 gadiem
Godīgi sakot Skvorcovs bija labāks par Girgensonu.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:26, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: cik dinamo kgl pelavas pavlovs bicevski dzerins meija izveidoja? O jaa skvorcova metiens no centra bija ieveribas cienigs ,gandriz apmali salauza
Piekrītu, bat es runāju par normāliem momentiem, kuros Bukijs vienkārši nožmiedzās

  +4 [+] [-]

, 2016-04-29 23:26, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Godīgi sakot Skvorcovs bija labāks par Girgensonu.
godigi sakot tu esi ari neaptests

  -2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:26, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: 3 uzvardi, kurus ES nevēlētos redzēt sastāvā. Širokovs M., Bičevskis un Pavlovs.
Širokovs - lēns, piespēles vājprātā neprecīzas
Bičevskis - neviena divcīņa neuzvarēta, zaudē ripu, iemetienos 0 uzvaras
Pavlovs - lai paskatās piemēru no Skvorcova, kas ir spēka spēle un cīņa, nevis lempīgi piespiest pie borta un zaudet ripu.

P.S. Ceru, ka Daugaviņš taupās čempim, jo, lai gan piespēles ir izcilas, visādi citādi, izskatās, ka nedaudz atslido
Jevpalovam tur jābūt vai ne?

Protams, mums jau vajag tāda tipa spēlētājus kā Jevpalovs mocīt pa 4 maiņām un lai aug nākamais čekeris kas prot tikai izmest ripu no zonas!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:26, pirms 9 gadiem
Prieks redzēt cīņassparu un apņēmību gan no jaunajiem (Girgensons, Ābols, Kulda), gan arī ne tik jaunajiem. It sevišķi patīkami redzēt, ka Miķelis pēc neveiksmīgā snieguma pagājušajā gada PČ šobrīd no sirds kaplējas.

+Ķēniņš, -Bičevskis/Širokovs un aina zīmējas jau cerīgās krāsās. Patīk 3./4. maiņas fiziskā spēle, labi augumi un spēcīgas rokas Pavlovam, Skvorcovam, Ābolam. Cīņās gar bortiem pārsvarā divcīņas uzvaram, kad šie ir uz ledus.

Bet, kur aizsargu retās rindas vāra ziepes, tur Merzļikins atkal glābj.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:26, pirms 9 gadiem
Merzļikins atkal apliecināja savu šīs sezonas rūdījumu. Viennozīmīgi valstvienībais pirmais vārtsargs. Bet tas jau bija skaidrs pirms pārbaudes spēlēm. Domājošiem normāliem cilvēkiem skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kādēļ?
Tapēc, ka tu esi pajols!

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: 3 uzvardi, kurus ES nevēlētos redzēt sastāvā. Širokovs M., Bičevskis un Pavlovs.
Širokovs - lēns, piespēles vājprātā neprecīzas
Bičevskis - neviena divcīņa neuzvarēta, zaudē ripu, iemetienos 0 uzvaras
Pavlovs - lai paskatās piemēru no Skvorcova, kas ir spēka spēle un cīņa, nevis lempīgi piespiest pie borta un zaudet ripu.

P.S. Ceru, ka Daugaviņš taupās čempim, jo, lai gan piespēles ir izcilas, visādi citādi, izskatās, ka nedaudz atslido
Bičevskis, manuprāt, ir favorīts uz lidošanu no šī sastāva. Vesela rinda ar kļūdām, fiziski pilnībā tika nospiests.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: 3 uzvardi, kurus ES nevēlētos redzēt sastāvā. Širokovs M., Bičevskis un Pavlovs.
Širokovs - lēns, piespēles vājprātā neprecīzas
Bičevskis - neviena divcīņa neuzvarēta, zaudē ripu, iemetienos 0 uzvaras
Pavlovs - lai paskatās piemēru no Skvorcova, kas ir spēka spēle un cīņa, nevis lempīgi piespiest pie borta un zaudet ripu.

P.S. Ceru, ka Daugaviņš taupās čempim, jo, lai gan piespēles ir izcilas, visādi citādi, izskatās, ka nedaudz atslido
dīvaini, bet pirms gadiem 3-4 Bičevskis izskatījās daudz labāk
Tas pats attiecas arī uz Pavlovu

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: vor domas saskan ,

vins taupas ,varbut tas ta ari ir ,bet beraasnevam pohuj liek lielako trumpi parbaudes spele mazakuma spelet kad pretinieku aizsargi skel ar visu speku ,logiski tas ir???
Jāpārbauda tak ir kā tur viss strādā, kad tad lai pārbauda? Uz papīra? Visi treneri bauda kko vēl, ne tikai Beresņevs!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
Bij OK speele prieze Elvis un Zemgus!!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:27, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: He, he, ierijat tie, kas nolika Šveices izlasi! Paldies Elvim par kārtējo lielisko maču, stabils pirmais numurs.
Kas tur ko ierīt - pārbaudes spēlē neizšķirts Šveicē pret šveiciešiem, tā ir kā uzvara.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-29 23:28, pirms 9 gadiem
Cienīgs rezultāts pret spēcīgo Šveici, bet nu vārtos jau arī mums Šveices līgas kadrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:29, pirms 9 gadiem
jaix1991 rakstīja: godigi sakot tu esi ari neaptests
Ozoliņa klasi uzreiz varēja redzēt kad viņš spēlēja izlasē taču Gigensons ir tikai parasts čekeris, viņš ir mazliet labāks par Skvorcovu.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-29 23:30, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ozoliņa klasi uzreiz varēja redzēt taču Gigensons ir tikai parasts čekeris, viņš ir mazliet labāks par Skvorcovu.
mazliet labāki spēlētāji par Skvorcovu NHL nespēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:31, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Merzļikins atkal apliecināja savu šīs sezonas rūdījumu. Viennozīmīgi valstvienībais pirmais vārtsargs. Bet tas jau bija skaidrs pirms pārbaudes spēlēm. Domājošiem normāliem cilvēkiem skaidrs.
Ja Edgars rīt ielaidīs kādas 3-4 ripas, varēsim lasīt attaisnojumus, ka aizsargi ne tā nospēlējuši un kāds priekšā stāvējis.

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:31, pirms 9 gadiem
oh my
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:32, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Ozoliņa klasi uzreiz varēja redzēt kad viņš spēlēja izlasē taču Gigensons ir tikai parasts čekeris, viņš ir mazliet labāks par Skvorcovu.
OZO ziedu laikos tās superklases pazīmes izlasē tā īsti nemaz nevarēja novērot, jā bija pāris mači izlasē viņam spoži, bet PČ viņš tā arī nekad nav tā spoži nospēlējis!

Es atceros viņam izlasē divas spožas spēlēs - S-sitijā pret Slovākiju un Turīnā arī pret Slovākiju - tā vairāk nekas tā atmiņā nenāk kur varētu teikt - jā tā ir superklase!

Nerunāsim par viņa pēdējo ciklu izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:32, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ja godīgi, tad manī bija nedaudz Šaubas par Elvja sniegumu, bet pēc pirmajām atsistajām ripām pret Vāciju, man bija skaidrs, ka Elvis ir beidzot gatavs pārņemt stafeti no Edžas un kļūt par pirmo numuru. Neizsakāms prieks par puisi, kuru tizleņi iepriekš norēja, bet tagad sit plaukstas par Elvja sniegumu.
Statistiski viņš ir bijis labākais+ vēl gados jauns un perspektīvs. Jā, kolhoza vateniekiem kā dadzis acī, tas gan.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:33, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: mazliet labāki spēlētāji par Skvorcovu NHL nespēlē!
Redzi Girgensons tomēr spēlē un viņš ir tikai mazliet labāks par Skvorcovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:33, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: daugavins nav domats saja modeli lai nosargatu mazakumu,bet gan lai gutu vartus ,jo mazak pagusrst jo vairak speka uzbrukuma bus
tā nenotiks, viņš spēlēs visādos sastāvos - 5:5, 5:4, 5:3, 4:5, 3:5.. u.t.t...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:35, pirms 9 gadiem
Var teikt ko grib, bet Elvis patiešām rāda pārsteidzoši augstvērtīgu sniegumu
Visu cieņu Edžam , bet viņam jau 36...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:36, pirms 9 gadiem
Darziņš un Daugaviņš pagajušajā PČ izvilka Latvijas izlasi, bet šogad es šaubos ka Girgensons būs tik labs partneris Daugaviņam kāds bija Dārziņš. Viņš vairāk iederētos otrajā vai trešajā maiņā.

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:39, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Darziņš un Daugaviņš pagajušajā PČ izvilka Latvijas izlasi, bet šogad es šaubos ka Girgensons būs tik labs partneris Daugaviņam kāds bija Dārziņš. Viņš vairāk iederētos otrajā vai trešajā maiņā.
ļaujiet tak Zemgum atgūt ledus garšu

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:40, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: He, he, piekrītu ciparu karalim, Edža rīt salaidīs 3-4 ripas un vainota tiks aizsardzība. Beigu beigās Edža tiks tāpat saukts par pirmo numuru. Aklie letiņi neredz, ka ir pienācis Elvja laiks.
Kuri letiņi? KHL apoloğēti un Dinamo değenerāti? Jenots un Funis? Dažiem šis aklums ir maizes darbs, citiem muļķība.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:43, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: ļaujiet tak Zemgum atgūt ledus garšu
Es vienkārši šaubos par Girgensona potenciālu uzbrukumā. Kā čekeris viņš ir ļoti labs, tur nav runas.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:43, pirms 9 gadiem
Zuti un koivu- izejiet no skapja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:44, pirms 9 gadiem
Mūsējie izskatās ok. Ir komanda. Elvis- arī ir, beidzot.
Būs lielas lietas.
Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:45, pirms 9 gadiem
Skumigi musu milie aizsargi. Kaut ko pauze, pa vartiem nemet .

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:46, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Es vienkārši šaubos par Girgensona potenciālu uzbrukumā. Kā čekeris viņš ir ļoti labs, tur nav runas.
katrā ziņā, Girgensona uzbrukuma kapacitāte ir augstāka nekā vairumam no Latvijas uzbrucējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:47, pirms 9 gadiem
Ronis90 rakstīja: Es vienkārši šaubos par Girgensona potenciālu uzbrukumā. Kā čekeris viņš ir ļoti labs, tur nav runas.
Ko tad mēs liksim 1. maiņā ? Tevi ?

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:47, pirms 9 gadiem
Paldies ltv7 ka vareju redzet speli,Sveice ka spele pat nedomaju ka tik labi,vini spele tur bus ko pasvist visiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:55, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Par uzbrukumu nemaz nerunāsim,bet savā zonā zviz dets.
ZVIZDETS - tas ir maigi teikts !!!
būtu ziepes, ja ne Elvis ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 03:04, pirms 9 gadiem
Prieks par Kuldu , golu izkapāja no nekurienes !!!

     [+] [-]

, 2016-04-30 05:51, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Girgensons nedaudz labāks par Skvorcovu, ha-ha .... - you made my day - kur tādi dulburi kā tu rodas? - kolhoza ģinamas tumšajās dzīlēs.
patīk tev vai nē, bet statistika par sezonu rāda ka Skvorcovs rezultatīvāks par Zemgu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 07:09, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: patīk tev vai nē, bet statistika par sezonu rāda ka Skvorcovs rezultatīvāks par Zemgu.
Salīdzini vēl ladu ar Volvo,pēc tavas sapņotāju loģikas Zabis ir rezultatīvāks par abiem.

     [+] [-]

, 2016-04-30 07:40, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: patīk tev vai nē, bet statistika par sezonu rāda ka Skvorcovs rezultatīvāks par Zemgu.
statistiķis!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 07:54, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: patīk tev vai nē, bet statistika par sezonu rāda ka Skvorcovs rezultatīvāks par Zemgu.
Paldies par rīta smieklu devu.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 09:30, pirms 9 gadiem
Kāpēc Miķelis nespēlēja? Pieteikumā bija, bet uz ledus neredzēju.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 09:44, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: 3 uzvardi, kurus ES nevēlētos redzēt sastāvā. Širokovs M., Bičevskis un Pavlovs.
Širokovs - lēns, piespēles vājprātā neprecīzas
Bičevskis - neviena divcīņa neuzvarēta, zaudē ripu, iemetienos 0 uzvaras
Pavlovs - lai paskatās piemēru no Skvorcova, kas ir spēka spēle un cīņa, nevis lempīgi piespiest pie borta un zaudet ripu.

P.S. Ceru, ka Daugaviņš taupās čempim, jo, lai gan piespēles ir izcilas, visādi citādi, izskatās, ka nedaudz atslido
Tieši nesekoju līdzi iepriekšminētajiem,bet tieši Skvorcovs abos zaudētajos vārtos nenosedza savu pretspēlētāju...pirmajā netika līdzi,savukārt otrajā atradās pārāk tālu no aizsarga,kurš netraucēts varēja mest...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 11:22, pirms 9 gadiem
Gribētu paust savu nepiekrišanu ļ.cien ekspertu viedoklim 3 punktos.
Pirmkārt, Merzļikins - labi aizvadīta spēle, taču grūti nepamanīt, ka savu sniegumu, pēc latviešu vārtsargu tradīcijas, viņš izdaiļo ar zināmu dramatisma devu. Ja Gudļevskim tā ir lēnā celšanās kājās, kas allaž izsauc bažas, vai nav iedzīvojues kādā savainojumā, un Masaļskim viņa mūžīgā ķiveres oazaudēšana, tad Merzļikins man pirmāmkārtām asociējas ar izslidošanu blakus vārtiem un tukšiem vārtiem. Labi, ja tur ir kāds aizsargs, kas pieskata, un kabi, ka šis Šveices izlases modelis ir nekāds, un neprata to izmantot.
Otrkārt, Pavlovs. Uz pārējo fona viņš tomēr izceļas ar slidošanu, arī ātrumu, augumu un masu.
Treškārt, Skvorcovs. Te gan es nevēlos vis iebilst, bet gan piekritīšu godātā eksperta viedoklim, ka otro vārtu zaudējumā Skvorcovs nenosedza Blūmu, jo atradās pārāk tālu no ripas. Tieši tā, pārāk tālu! Jo tobrīd sēdēja uz rezervistu soliņa (laukumā atradās 16 un 28.)

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 11:27, pirms 9 gadiem
Gribētu paust savu nepiekrišanu ļ.cien ekspertu viedoklim 3 punktos.
Pirmkārt, Merzļikins - labi aizvadīta spēle, taču grūti nepamanīt, ka savu sniegumu, pēc latviešu vārtsargu tradīcijas, viņš izdaiļo ar zināmu dramatisma devu. Ja Gudļevskim tā ir lēnā celšanās kājās, kas allaž izsauc bažas, vai nav iedzīvojues kādā savainojumā, un Masaļskim viņa mūžīgā ķiveres oazaudēšana, tad Merzļikins man pirmāmkārtām asociējas ar izslidošanu blakus vārtiem un tukšiem vārtiem. Labi, ja tur ir kāds aizsargs, kas pieskata, un kabi, ka šis Šveices izlases modelis ir nekāds, un neprata to izmantot.
Otrkārt, Pavlovs. Uz pārējo fona viņš tomēr izceļas ar slidošanu, arī ātrumu, augumu un masu.
Treškārt, Skvorcovs. Te gan es nevēlos vis iebilst, bet gan piekritīšu godātā eksperta viedoklim, ka otro vārtu zaudējumā Skvorcovs nenosedza Blūmu, jo atradās pārāk tālu no ripas. Tieši tā, pārāk tālu! Jo tobrīd sēdēja uz rezervistu soliņa (laukumā atradās 16 un 28.)

Bet citādi, divi noraidījumi pa vusu spēli pietiekami daiļrunīgi raksturo to, cik ļoti abas komandas šodien plēsās un izlikās uz ledus.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 12:00, pirms 9 gadiem
Komentāros par hokeju te ir tāds bērnudārza līmenis....Viens Girgensonu uzskata par vājāku uzbrucēju par Skvorcovu? otrs piedāvā pirmajā maiņā likt kādu no sportacentrs.com lietotājiem. Vienkārši līmenis....tā nolaists šis portāls. Visi baigi gudri spriedelē

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 12:18, pirms 9 gadiem
Kurā vietā mūsējie izskatās labi?? Ko kurijāt? Aizsardzība vispār ir miskastes līmenī. Un neaizmirsīsim, ka tās ir tikai pārbaudes spēles,bail pat iedomāties ko mēs ar šādu spēli varēsim padarīt pret Zviedriem,Čehiem,Krieviem. tur būs pamatīgas sagrāves

     [+] [-]

, 2016-04-30 12:22, pirms 9 gadiem
antuuns rakstīja: . Merzļikins man pirmāmkārtām asociējas ar izslidošanu blakus vārtiem un tukšiem vārtiem. Labi, ja tur ir kāds aizsargs, kas pieskata, un kabi, ka šis Šveices izlases modelis ir nekāds, un neprata to izmantot.
Nu, īsts vārtsargu treneris ierunājās.

Merzļikina spēle ārpus vārtsarga laukuma, laukuma pārredzēšana un spēle ar nūju (spēj atdot pirmo piespēli labāk par dažiem mūsu aizsargiem) ir tieši tas, kas viņu padara par pasaules līmeņa talantu.