Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Koziols atbalsta 24 komandu PČ un vēlas ieviest 3x3 formātu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Koziols atbalsta 24 komandu PČ un vēlas ieviest 3x3 formātu
Aigars Kalvītis un Viesturs Koziols. Foto: LHF

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols pēc ievēlēšanas Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF) padomē atklāja, ka viņam ir daudz priekšlikumu hokeja popularizēšanā un finanšu rādītāju uzlabošanā, kā galvenās minot 24 komandu pasaules čempionātu un 3x3 formāta ieviešanu.

Sestdien Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF) padomē tika ievēlēts Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Renē Fāzela vietu prezidenta amatā ieņēma Francijas hokeja dzīves vadītājs Liks Tardifs.

''Daudz lielāku skaidrību par turpmāko darba procesu ieviesīs pirmā padomes sēde. Daudzi iepriekšējās padomes dienaskārtībā esošie jautājumi tika atlikti, jo visi gaidīja jauno prezidentu, jauno padomi. Pirmā padomes sēde sagaidāma novembra sākumā Cīrihē. Man ir vīzija un aktuāli jautājumi, par kuriem runāšu. Man ir būtiski runāt arī par tādam lietām kā jautājumu uzdošana, apspriešana, diskutēšana, jo, manuprāt, nepieņemama ir situācija, kad tiek prezentētas finanses, bet mums kā federācijas biedriem nav iespējas iepazīties ar šo finanšu atskaiti. Man ir dažādas ieceres, kā uzlabot šo situāciju, arī attieksmi pret mazajām federācijām,'' pēc savas ievēlēšanas padomes amatā komentāru Latvijas Hokeja federācijai (LHF) iesāka Viesturs Koziols.

LHF ģenerālsekretāram esot vairākas idejas, kā palielināt hokeja ienākumus un sportu pasaulē padarīt populārāku. Koziols uzskata, ka IIHF iekšienē jāizveido Attīstības komiteja, kurā varētu uzklausīt visas federācijas, saprotot viņu vajadzības: ''Skaidrs, ka dažādu valstu federācijām ir atšķirīgas intereses un mēs nevaram taisīt vienu plānu, kas vienlīdz labi derētu kā Kanādai, tā Armēnijai. Mēs nedrīkstam ignorēt arī Armēniju.''

''Jāskatās uz jauniem tirgiem - man ir bijusi lieliska saruna ar Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) pārstāvjiem, piemēram, Dubaijā ir uzbūvēta jauna halle, kas tehniski ir aprīkota un piemērota arī hokejam. Kāpēc mēs nevarētu uztaisīt pasaules sērijas tūri Dubaijā? Ja es domāju par Āzijas reģionu, ar kuru sākt, tad, protams, es saprotu, ka diez vai gada laikā taps jaudīga AAE hokeja izlase. Hokeja popularizācijas nolūkā Dubaija būs stratēģiski nozīmīgs punkts, no kura sākt šo sportu virzīt reģionā,'' nākamo savu piedāvājumu akcentēja Koziols, turpinot, ka hokejs jāpopularizē ar modernām metodēm kā piemēru izvirzot ''Queen's Gambit'' seriālu straumēšanas vietnē ''Netflix''. Seriāls deva milzu popularitāti šaham, kura spēles lejupielāde tādēļ daudzkāršojās. ''Mums hokejā ir leģendāras personības ar leģendāriem stāstiem, aizraujošām, pat neticamām pieredzēm hokeja laukumā, ārpus hokeja laukuma. Mums ir izcils saturs, kas jārāda un rezultāts būs. IIHF ir jādara vairāk, lai virzītu un popularizētu hokeju,'' ideju skaidroja Koziols.

Tomēr nopietnākās pārmaiņas LHF ģenerālsekretārs vēlas pasaules čempionātu dalībnieku vidū un jauna formāta ieviešanā, kopējot 3x3 basketbola koncepciju: ''Manā ieskatā lieliska bija Baltkrievijas izvirzītā IIHF Prezidenta kandidāta Sergeja Gončarova ideja - viņš ierosināja, lai augstākajā divīzijā būtu 24 komandas. Tas pavērtu jaunus tirgus, jaunus sacensības un motivācijas apvāršņus. Manis dedzīgi aizstāvēta ideja ir 3x3 hokejs, tas ir laika jautājums - tas būs. Tas būs dinamisks, interesants hokejs, kas būs jauns hokeja pavērsiens un kas dos iespēju augstā līmenī startēt, piemēram, Lietuvai, Polijai, Ungārijai, Rumānijai. To es noteikti vēlēšos attīstīt, jo tas ir nākotnes hokejs.''

Savukārt hokeja federācijas prezidents Aigars Kalvītis atklāja, ka viņam, stājoties prezidenta amatā, bijuši trīs mērķi - Latvijā organizēt pasaules čempionu, atgriezt nacionālo izlasi olimpiskajās spēlēs un iegūt ietekmi IIHF. Ar Koziola ievēlēšanu padomes locekļa amatā var uzskatīt, ka visi trīs uzdevumi ir izpildīti: ''Vēlēšanas izvērtās ļoti sarežģītas. Pēdējā kārtā, kad bija palikusi vien viena vieta, pielikām visas pūles, lai pārliecinātu delegātus nobalsot par Viesturu. Balsojuma rezultāts pierādīja, ka visu izdarījām pareizi. Latvijas hokejam tas nozīmē, ka mēs turpmākos piecus gadus būsim starp tām valstīm, kas runās un lems par hokeja attīstību. Tas ir liels gods Latvijai, mēs esam mazākā valsts, kas no Eiropas ir pārstāvēta šajā organizācijā. Tā ir mūsu lielā iespēja ietekmēt, kā hokejs vispār turpmāk attīstīsies. Man kā prezidentam un Viesturam Koziolam kā ģenerālsekretāram ir milzīgs gandarījums, ka šo mērķi esam sasnieguši. Vienlaikus esam ļoti priecīgi, ka mums izdevās IIHF Disciplinārajā komiteja ievēlēt Annu Verhoustinsku. Tas nozīmē, ka IIHF institūcijās būs jau divi latvieši, iespējams, paverot turpmāko ceļu darbam izpildinstitūcijās arī citiem. Pie tā mēs turpināsim strādāt.''

''Jaunā padome noteikti savu darbu orientēs uz jaunu tirgu apgūšanu, kuros ir izvēršami reklāmas projekti, iespējama veiksmīga sponsoru piesaiste. Pirmkārt, ir vajadzīgi naudas resursi, otrkārt, ir vajadzīgas jaunas idejas - arī sports mainās, līdzās tam, ka transformējas arī citi sporta veidi, iespējams, tiks attīstīts, piemēram, 3x3 hokejs. Kā redzējām, arī visu kandidātu prezentācijas bija vērstas uz jaunu tirgu apgūšanu, jaunām vēsmām hokejā kā sporta spēlē,'' Koziola vīzijai piekrita arī LHF prezidents.

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6922/lhf-...

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:10, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: 3x3 hokejs? Uz vieniem vārtiem kā strītbolā? Bez vārtsargiem?

Viestur, ko Tu pīpē?

IIHF rangā 23.v. ir Lietuva, 24. - Rumānija... Cik ļoti ir vajadzīgas PČ spēles, piemēram, Kanāda vs. Lietuva vai Krievija vs. Rumānija?? Kāda būtu interese tādas skatīties?? Jau tagad ir pat pārāk daudz spēļu, kurās nav intrigas...

moš vēl pludmales hokeju arī ieviest?
Kā jau tas ierasts - lielākie irsēji ir ar aprobežotāko skatu uz lietām. Kādēļ iedomājies, ka vienīgā iespēja aizvadīt 24 komandu turnīru ir spēlēt CAN-ROM vai RUS - LTU?! Pastāv arī citi formāti. Piemēram - 12 komandas A (spēcīgāko komandu) grupā, kas sadalītas 3 apakšgrupās, un 12 pārējās komandas B grupā pa 3 apakšgrupām. Tālāk - izslēgšanas turnīrā spēlē visas 12 A grupas komandas un 4 labākās B grupas komandas. Tas ir tikai viens no variantiem.

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:13, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Kādu tad formātu piedāvā Birojs?
Kaa pk + kkadas apvienotas cehoslovaku izlases vai piednestras karalistes izlase utt
Max 8 komes

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:13, pirms 3 gadiem
Vispār jau džeki maladochiki apbraukā pa nākti visus objektus un pāris pakas nopelna pa vienu nakti, tad sēž mēnesi mājas suc pivonu un skatās djinamas speles

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:14, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Brokastes pusdienlaikā?
Es reizem brokastes izlaizhu vai pusdienas eedu vakarinas un tad launagu nahrenizeju lai vakarinas estu pusdienas bet 12 nakte eedu launagmaizites

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:14, pirms 3 gadiem
Bet nu tie kas iekrīt caur loga rūti vēro saulrietu un bez pivona paliek

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:15, pirms 3 gadiem
hockeyakspert2 rakstīja: Vispār jau džeki maladochiki apbraukā pa nākti visus objektus un pāris pakas nopelna pa vienu nakti, tad sēž mēnesi mājas suc pivonu un skatās djinamas speles
Nu ja nenoker!!! Visur jau kameras sabaztas, nav vairs 2003. gads

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:15, pirms 3 gadiem
Labi ka man darba apavus nenopizgij tas es būtu dusmīgs ļoti

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:16, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kā jau tas ierasts - lielākie irsēji ir ar aprobežotāko skatu uz lietām. Kādēļ iedomājies, ka vienīgā iespēja aizvadīt 24 komandu turnīru ir spēlēt CAN-ROM vai RUS - LTU?! Pastāv arī citi formāti. Piemēram - 12 komandas A (spēcīgāko komandu) grupā, kas sadalītas 3 apakšgrupās, un 12 pārējās komandas B grupā pa 3 apakšgrupām. Tālāk - izslēgšanas turnīrā spēlē visas 12 A grupas komandas un 4 labākās B grupas komandas. Tas ir tikai viens no variantiem.
Kada jegam tam 12 a blicem vsp spelet kkadu regularku ?

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:16, pirms 3 gadiem
hockeyakspert2 rakstīja: Labi ka man darba apavus nenopizgij tas es būtu dusmīgs ļoti
Kiniesu ieshlucenea?

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:16, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Nu ja nenoker!!! Visur jau kameras sabaztas, nav vairs 2003. gads
Tikko zvanīja kriminaljki tie kas ekspertize, teica brauks vēlreiz, laikam ņems pirkstu nospiedumus un skatīsies kameras kaimiņiem

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:17, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Kiniesu ieshlucenea?
Hvz bet ļoti labi, šefs pirka man

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:17, pirms 3 gadiem
hockeyakspert2 rakstīja: Tikko zvanīja kriminaljki tie kas ekspertize, teica brauks vēlreiz, laikam ņems pirkstu nospiedumus un skatīsies kameras kaimiņiem
Pahodu ipsi panems prieksha

  +2 [+] [-]

, 2021-09-28 12:18, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Kada jegam tam 12 a blicem vsp spelet kkadu regularku ?
Kāda jēga Kanādai spēlēt regularku esošajā formātā?

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:19, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kāda jēga Kanādai spēlēt regularku esošajā formātā?
Jega tada ka ir jatiek top4 lai speletu talak plovos. Shogad viegli viniem gaja? A pie tava formata spelet jegas nav, tikai traumas var dabut jo JEBKURA gadijuma visas spelea plovos

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:19, pirms 3 gadiem
Chajniku arī nenopizgija varu roltonu uzēst pusdienas, savādāk būtu sauss jagrauzh

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:19, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Kaa pk + kkadas apvienotas cehoslovaku izlases vai piednestras karalistes izlase utt
Max 8 komes
Kāda hrena pēc ir vajadzīgi formāti, kurā Latvijas vieta ir zem lielas jautājuma zīmes? PK tur nebūsim nekad, vispār nesaprotu tos PK jusmotājus un glorificētājus 12 vēl būtu tīri pieņemami

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:21, pirms 3 gadiem
CELMIŅA kungs, kas Tu šeit esi?! Vai tiešām normāliem komentāru veicējiem šeit ir nepieciešams sastapties ar šo atkritumu gūzmu?! Šis portāls tiešām sāk pārvērsties par svalku...

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:21, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Es reizem brokastes izlaizhu vai pusdienas eedu vakarinas un tad launagu nahrenizeju lai vakarinas estu pusdienas bet 12 nakte eedu launagmaizites
Spriežot pēc diētas, kaulu kambars tu točna neesi

  -1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:21, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Kāda hrena pēc ir vajadzīgi formāti, kurā Latvijas vieta ir zem lielas jautājuma zīmes? PK tur nebūsim nekad, vispār nesaprotu tos PK jusmotājus un glorificētājus 12 vēl būtu tīri pieņemami
Nu pie 12 komem ari tads gambls vien ir! Redz ja mums paradas kads jaunais ozo vai zholtoks, vinsh pk nekad neuzspeles ar LV, bet caur kkadam apvienotajam komandam tiks, lidzigi ka draizaitlis piemeram

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:22, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Spriežot pēc diētas, kaulu kambars tu točna neesi
Baltam cilvekam ir jabut labi un kvalitativi barotam!

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:25, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Jega tada ka ir jatiek top4 lai speletu talak plovos. Shogad viegli viniem gaja? A pie tava formata spelet jegas nav, tikai traumas var dabut jo JEBKURA gadijuma visas spelea plovos
Kkādā ziņā Tev piekrītu. Bet, kā jau minēju, tas ir tikai 1 no variantiem. Katrā ziņā, ar 24 komandu turnīru, netiek domāts, ka tās spēlēs vienā katlā.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:25, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Nu pie 12 komem ari tads gambls vien ir! Redz ja mums paradas kads jaunais ozo vai zholtoks, vinsh pk nekad neuzspeles ar LV, bet caur kkadam apvienotajam komandam tiks, lidzigi ka draizaitlis piemeram
Tad jau labāk lai ir 24, nekā kaut kādas tur herņas, tipa, apvienotās komandas Es par tādām noteikti nefuņošu, pat ja tur būs Bļugers ar Balceru un Elvi kastē Man vajag pilnvērtīgu LV izlasi, tas ir bezkompromisa jautājums, vot!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:27, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Tad jau labāk lai ir 24, nekā kaut kādas tur herņas, tipa, apvienotās komandas Es par tādām noteikti nefuņošu, pat ja tur būs Bļugers ar Balceru un Elvi kastē Man vajag pilnvērtīgu LV izlasi, tas ir bezkompromisa jautājums, vot!
Te chali interesejas par tevi - tev joprojam ir podzintruba?

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:28, pirms 3 gadiem
Jaunais fāzels domā šādi: https://by.tribuna.com/hockey/11015...
Armēnis un kanādietis ir viens un tas pats! Reiz tak armēņus izmeta no čempja par visādu kadru pievilkšanu sastāvā.
Viens grib 12, cits 24. Ņeuvjazočka

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:30, pirms 3 gadiem
Ari man loti nopietns jautajums
Agrak platijiea ka pret visam zarazam arstejies ar karstu alu! Vot kads aluus shadiem nolukiem vislabakais - tumshais,gaishais,nefiltretais,dzivais, kads medalus? Otro dienu kkads herovijs klepinsh un iesnina tek, citronteja ar medu jau uz augshu rauj

Karsts alutinsh un marineta cucingala butu labs rehab avots!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:31, pirms 3 gadiem
Usiks Molodciks rakstīja: Te chali interesejas par tevi - tev joprojam ir podzintruba?
Protams, kāda vaina ir podziņtrubai? Nu kāda, bļin!? Zvanīt varu? Varu, SMS rakstīt varu? Varu, ko vēl nahren vajag!? Vismaz pa ielu staigāju ar paceltu galvu, nevis nolaistām acīm un līku muguru, no pastāvīgas ekrāna bakstīšanas un lūrēšanas tajā
Internetu lietoju mājās, nekur citur un tā iesaku darīt visiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-28 12:33, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kā jau tas ierasts - lielākie irsēji ir ar aprobežotāko skatu uz lietām. Kādēļ iedomājies, ka vienīgā iespēja aizvadīt 24 komandu turnīru ir spēlēt CAN-ROM vai RUS - LTU?! Pastāv arī citi formāti. Piemēram - 12 komandas A (spēcīgāko komandu) grupā, kas sadalītas 3 apakšgrupās, un 12 pārējās komandas B grupā pa 3 apakšgrupām. Tālāk - izslēgšanas turnīrā spēlē visas 12 A grupas komandas un 4 labākās B grupas komandas. Tas ir tikai viens no variantiem.
Daudz nevajadzīgu spēļu tevis ieteiktajā variantā un cik valstis rīkos PČ ,jo viena ,vai divas to nepavilks.Man pat 16 izlases šķiet par daudz ,jo optimāli būtu 12 elite un 8 zemākā divīzija un pēc tam kaut līdz ž divīzijai.Tāpat neatbalstu PČ rīkošanu divās valstīs.

  +4 [+] [-]

, 2021-09-28 12:33, pirms 3 gadiem
Savs labums ir. 24 komandu formātā Latvija nekad neizkritīs no Elites. Nekad! Tāpēc piedāvājums ir pamatots.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:33, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kkādā ziņā Tev piekrītu. Bet, kā jau minēju, tas ir tikai 1 no variantiem. Katrā ziņā, ar 24 komandu turnīru, netiek domāts, ka tās spēlēs vienā katlā.
Ar ko tas atšķiras no šobrīd esošā formāta, kur sadalīts pa dažādām grupām?

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:35, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kkādā ziņā Tev piekrītu. Bet, kā jau minēju, tas ir tikai 1 no variantiem. Katrā ziņā, ar 24 komandu turnīru, netiek domāts, ka tās spēlēs vienā katlā.
4x6 butu vel variantos BET viena valste to nerikos un man tie chempji kas izmetati pa pasauli nepatik tapec ATSTOJS JEBKURA GADIJUMA!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-28 12:35, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kā jau tas ierasts - lielākie irsēji ir ar aprobežotāko skatu uz lietām. Kādēļ iedomājies, ka vienīgā iespēja aizvadīt 24 komandu turnīru ir spēlēt CAN-ROM vai RUS - LTU?! Pastāv arī citi formāti. Piemēram - 12 komandas A (spēcīgāko komandu) grupā, kas sadalītas 3 apakšgrupās, un 12 pārējās komandas B grupā pa 3 apakšgrupām. Tālāk - izslēgšanas turnīrā spēlē visas 12 A grupas komandas un 4 labākās B grupas komandas. Tas ir tikai viens no variantiem.
un ar ko Tavs piedāvāatais formāts ar neaprobežoto skatu uz lietām būtiski atšķirsies no pašreizējā? Tikai ar to, ka B grupas izlasēm būs mazāk spēļu un būs tādas boring play-off 1/8 fināla spēles kā, piemēram, Kanāda vs. Lielbritānija vai Krievija vs. Itāalija...
Grozi kā gribi - starp TOP izlasēm un ārpus pirmā desmitnieka izlaasēm līmeņu atškirība ir pārāk liela...

  -1 [+] [-]

, 2021-09-28 12:36, pirms 3 gadiem
Bet tas 3 pret 3 vispār murgs ,kurš populārs internetspēlēs.Es pat basīti 3 pret 3 neskatos ,ja tur nespēlē mūsējie,jo klasika paliek klasika gluži kā volejbolā,jo tajos 3reiz3 un bīčā spēlē tie kuri nav derīgi klasiskajam volejbolam un basketbolam.

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:37, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Bet tas 3 pret 3 vispār murgs ,kurš populārs internetspēlēs.Es pat basīti 3 pret 3 neskatos ,ja tur nespēlē mūsējie,jo klasika paliek klasika gluži kā volejbolā,jo tajos 3reiz3 un bīčā spēlē tie kuri nav derīgi klasiskajam volejbolam un basketbolam.
Pa lielam taa ari ir, bet nu biichs aug strauji!

  -2 [+] [-]

, 2021-09-28 12:37, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Bet tas 3 pret 3 vispār murgs ,kurš populārs internetspēlēs.Es pat basīti 3 pret 3 neskatos ,ja tur nespēlē mūsējie,jo klasika paliek klasika gluži kā volejbolā,jo tajos 3reiz3 un bīčā spēlē tie kuri nav derīgi klasiskajam volejbolam un basketbolam.
Bič ir 100x labāks par tavu klasisko mēslu ambāļi

     [+] [-]

, 2021-09-28 12:38, pirms 3 gadiem
3x3 jau ir tikai nosaukums Varbūt kozjols ir domājis kaut kādu dīķa hokeju, tikai kā to piedāvāt arābiem?