Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis nepaspēs atgūties no traumas un PČ nespēlēs

Rolands Eliņš

Bārtulis nepaspēs atgūties no traumas un PČ nespēlēs
Oskars Bārtulis
Foto: Vladislavs Proškins/F64

Latvijas hokejists Oskars Bārtulis "Latvijas Avīzei" norādījis, ka atgūšanās pēc traumas nenorit īpaši ātri, viņš joprojām izjūt savainojuma sekas un līdz ar to dalību Latvijas izlasē pasaules čempionātā neuzskata par iespējamu.

Oskars Bārtulis savainojumu guva savā pēdējā KHL sezonas spēlē ceturtajā martā. Toreiz "Admiral" komandas kapteinis portālam Sportacentrs.com paskaidroja, ka viņam gan konstatēts smadzeņu satricinājums, gan gūta kājas trauma, taču vēl nebija zināms, cik īsti nopietni būs savainojumi un kā tas ietekmēs potenciālo dalību Latvijas izlasē.

"Kliboju. Kruķus noliku malā, taču potīte nav stabila. Sākumā ārsti pateica, ka rehabilitācija ilgs sešas līdz astoņas nedēļas," šodien sarunā ar LA pauda Bārtulis. "Katru dienu eju uz procedūrām, bet ļoti lēnām viss notiek un īpašus uzlabojumus nejūtu, tā kā – nav reāli atveseļoties un spēlēt izlasē pasaules čempionātā."

Bārtulis Latvijas valstsvienības sastāvā piedalījās olimpiskajā kvalifikācijā sezonas sākumā, tāpat bija izlases sastāvā Soču olimpiādē, taču šopavasar izlaidīs jau piekto pasaules čempionātu pēc kārtas. Pēdējoreiz Bārtulis PČ spēlēja 2012. gadā, kad sešās spēlēs guva trīs punktus, ar Gunti Galviņu dalot Latvijas rezultatīvākā aizsarga godu šajā turnīrā, un palīdzēja izlasei iegūt desmito vietu.

Bārtulim ir noslēgts līgums ar KHL klubu "Admiral" arī uz nākamo sezonu, bet šosezon viņš 53 regulārās sezonas spēlēs komandai palīdzēja ar diviem vārtiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm, turklāt vidēji spēlē laukumā pavadīja vairāk nekā 23 minūtes.

Jaunā galvenā trenera Boba Hārtlija pirmajā lielajā turnīrā Latvijas izlases vadībā nespēlēs arī Miķelis Rēdlihs. Tāpat traumu KHL sezonas izskaņā guva Kaspars Daugaviņš, bet viņš LTV raidījumā "Sporta studija" pauda cerību paspēt sagatavoties dalībai PČ.

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze, Ilmārs Stūriška

  +6 [+] [-]

, 2017-03-27 16:38, pirms 8 gadiem
negaiditi!

 +11 [+] [-]

, 2017-03-27 16:38, pirms 8 gadiem
Varbūt nevajag uzreiz sākt viņu lamāt.
Veselība visiem ir tikai viena un hokejistu karjeras ir salīdzinoši īsas.

 +12 [+] [-]

, 2017-03-27 16:39, pirms 8 gadiem
Izlasot virsrakstu, pirmais ko izdarīju - sasmējos.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 16:39, pirms 8 gadiem
Nu tad aiziet! Uzsakt kartejo publisko nodirshanu

 +17 [+] [-]

, 2017-03-27 16:39, pirms 8 gadiem
Par Bārtuli un Karsumu var nemaz i nerakstīt pirms PČ, viņi izlasē spēlē tikai OS.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 16:40, pirms 8 gadiem
Hokejists, kuram izlase vienmēr bijusi pie dibena

  +5 [+] [-]

, 2017-03-27 16:40, pirms 8 gadiem
Bārtulim poh uz Latviju un izlasi!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 16:41, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt nevajag uzreiz sākt viņu lamāt.
Veselība visiem ir tikai viena un hokejistu karjeras ir salīdzinoši īsas.
nu tad esam priecīgi...

 +22 [+] [-]

, 2017-03-27 16:43, pirms 8 gadiem
tie, kas nespēlēja pie Kirova dēļ veselības, nespēlēs arī pie Kalvīša dēļ veselības.
tie, kas nespēlēja pie Kirova dēļ nesazvanīšanas un intrigām, tie nespēlēs arī pie Kalvīša dēļ nesazvanīšanas un intrigām.
tie, kas nespēlēja pie Kirova dēļ Kirova, tie vēl nav izdomājuši jaunu atmazku

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 16:43, pirms 8 gadiem
Paceliet kreiso kāju, kurš kaut nedaudz ticēja, ka viņš ieradīsies uz treniņnometni, gagaga

 +10 [+] [-]

, 2017-03-27 16:45, pirms 8 gadiem
Veselību. Puče teica, ka pēc tādas traumas daudzi beidz karjeru.
Ne jau ar kruķiem sitīs pa ripu.

  +4 [+] [-]

, 2017-03-27 16:46, pirms 8 gadiem
Tas jau bija zināms..
Slēpts komentārs: Hokejistsss
Slēpts komentārs: fkscd

     [+] [-]

, 2017-03-27 16:48, pirms 8 gadiem
Viņš taču jau sen lika noprast,ka nespēlēs,trauma tas tur tā,acu aizmālēšanai!

  +7 [+] [-]

, 2017-03-27 16:49, pirms 8 gadiem
Liekas, to kā viņu nonesa var redzēt video. Tā ka šoreiz jau nu nevajadzētu ķērkt....

  +5 [+] [-]

, 2017-03-27 16:50, pirms 8 gadiem
Diezgan paredzami!
Kādam no jauniņajiem vismaz būs lielāka iespēja sevi pierādīt!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 16:50, pirms 8 gadiem
cik paredzami , nākamais Karsums rinda

  +3 [+] [-]

, 2017-03-27 16:53, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Liekas, to kā viņu nonesa var redzēt video. Tā ka šoreiz jau nu nevajadzētu ķērkt....
hokejā ne tas vien redzēts
Ārsts saka 6 nedēļas, a šis tēlo mūžīgi slimo
Lai pasaka atklāti, ka Latvijas izlase viņam neinteresē. Viss būs skaidrs un saprotams. Ne visiem jābūt patriotiem. Katram sava dzīve. Bet nevajag citus uzskatīt par muļķiem

  +5 [+] [-]

, 2017-03-27 16:55, pirms 8 gadiem
Jāpaņem popkorns un jālasa komentāri.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 16:56, pirms 8 gadiem
Tiešām "negaidīti". Pi--is paliek pi_pis.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-27 16:56, pirms 8 gadiem
Iespējams kāds Amerikā spēlējošais aizsargs var izstumt kādu tagadējo nometnē esošo aizsargu - Bindulis, Čukste, Jaks!?

  +5 [+] [-]

, 2017-03-27 16:57, pirms 8 gadiem
Šķiet, šis ir pirmais gads, kad Bārtulim ir attaisnojošs iemesls nepiedalīties PČ. Bet, kā var spriest, lielu cieņu šis cilvēks nav iemantojis tautas acīs. Nez, kāpēc? Prozit!

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:02, pirms 8 gadiem
jāsāk tirgot t-krekli "Osis nepaspēja"

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:04, pirms 8 gadiem
Tas atsitiens ar galvu pret ledu izskatījās pabriesmīgs. Pat mēnesis nav pagājis.

 +19 [+] [-]

, 2017-03-27 17:06, pirms 8 gadiem
Tad man jautājums citiem hokejistiem. Kurš ir vesels??? Domāju, ka visiem ir kaut kādas traumas, sasitumi un veselības likstas, diemžēl tā ir profesija, kur jārēķinās ar traumām, vajag sparast, ka nekad tu nebūsi 100% vesels pēc sezonas. Domāju te ir vaina attieksmē pret izlasi. Pat var salīdzināt intervijas ar Daugavu. Bārtulis redz, ka nav variantu, Daugava saka daru visu iespējamo, lai viss notiktu ātri un tiktu izlasē. Pat ja nesanāks, ir jābūt vēlmei, gribēšanai un pareizai attieksmei. Eu, par ko mēs te runājam?

  +6 [+] [-]

, 2017-03-27 17:07, pirms 8 gadiem
Principā varētu būt, ka izlasē karjeru ir beidzis. Līdz nākamajām OS vēl laiciņš, cerams nemaz neradīsies diskusijas par šī indivīda aicināšanu. Ja ir uzmetējs, tad ir. Tāpēc arī otrā krastā nenoturējās.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 17:09, pirms 8 gadiem
Rolands Eliņš rakstīja: (..) nespēlēs arī Miķelis Rēdlihs...
... jo Miķelis piedalīsies Ozolnieku pašvaldību vēlēšanās sievastēva politiķa Daiņa Liepiņa (Reģionu Apvienības) sarakstā.

M. Rēdlihs: Es politikā negrasos būt tikai kā...

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:10, pirms 8 gadiem
Comon88!!!Pirms kaut ko muldi par Karsumu.lūdzu painteresējies par viņa hroniskajām traumām!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:11, pirms 8 gadiem
Par Miķeli pilnīgi vienalga. Pašlaik ne ar ko nav labāks par LHČ uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:13, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Tad man jautājums citiem hokejistiem. Kurš ir vesels??? Domāju, ka visiem ir kaut kādas traumas, sasitumi un veselības likstas, diemžēl tā ir profesija, kur jārēķinās ar traumām, vajag sparast, ka nekad tu nebūsi 100% vesels pēc sezonas. Domāju te ir vaina attieksmē pret izlasi. Pat var salīdzināt intervijas ar Daugavu. Bārtulis redz, ka nav variantu, Daugava saka daru visu iespējamo, lai viss notiktu ātri un tiktu izlasē. Pat ja nesanāks, ir jābūt vēlmei, gribēšanai un pareizai attieksmei. Eu, par ko mēs te runājam?
Bārtulis tak gudrāks par ārstiem. Pats muļķis vai citus uzskata par muļķiem?

  -4 [+] [-]

, 2017-03-27 17:14, pirms 8 gadiem
the rufus rakstīja: Comon88!!!Pirms kaut ko muldi par Karsumu.lūdzu painteresējies par viņa hroniskajām traumām!
Galvā viņam lielākās traumas

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 17:18, pirms 8 gadiem
Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:22, pirms 8 gadiem
To jau sen zinātāji saka ,ka Bārtulim un Karsumam ,kuri traumātiski izlasē spēlēt silti neiesaka klubu vadība.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 17:23, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
Labāk jūlijā, tad tiktu arī Stenlija finālsērijas dalībnieki.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:25, pirms 8 gadiem
the rufus rakstīja: Comon88!!!Pirms kaut ko muldi par Karsumu.lūdzu painteresējies par viņa hroniskajām traumām!
Interesanti gan sanāk, Karsumam vienīgajam uz pasaules hroniskās traumas, bet rudenī sāk un kapā visu gadu hokeju. Intereses pēc iegāju LHF mājas lapā un apskatījos mūsu varoņu piedalīšanos hokeja izlasē. Tad Karsums ar Bārtuli PČ ir spēlējuši pa 1 reizei 6 gados, abi nav spēlējuši pēdējos 4 gadus!!!! IR VĒL JAUTĀJUMI??? Un šis būs jau 5 gads.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 17:26, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
doma par PČ 2-gadu ciklu un citu rīkošanas laiku man šķiet laba, taču tā norise maija beigās būtu sarežģīta, jo daudzās Eiropas līgās regsezonas jau ir beigušās marta sākumā, un tad var sanākt, ka daudzi potenciālie izlašu hokejisti var būt bez organizētiem treniņiem un spēļu prakses apmēram 4-6 nedēļas.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:27, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
Maija beigās vairums spēlētāju ignorētu pilnībā un par to ka rīkot izlaižot vienu gadu arī ir nenopietni.Tad sanāk ,ka hokejisti būs vienīgie no visu komandas sporta veidiem ,kuri gadu nedomās par savu valsts izlasi.Drīzāk PČ ir jāuzsāk kā iepriekš jau ap 15- 20 aprīli,lai sezona neieviltos līdz maija vidum.

  +4 [+] [-]

, 2017-03-27 17:28, pirms 8 gadiem
Pirms čīkstēt par Bārtuli, paskatieties viņa savainojumu vēsturi. Var jau salīdzināt ar Daugaviņu, taču Kasparam, paldies Dievam, nav bijuši kādi 5 vai pat vairāk smadzeņu satricinājumi.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-27 17:30, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Interesanti gan sanāk, Karsumam vienīgajam uz pasaules hroniskās traumas, bet rudenī sāk un kapā visu gadu hokeju. Intereses pēc iegāju LHF mājas lapā un apskatījos mūsu varoņu piedalīšanos hokeja izlasē. Tad Karsums ar Bārtuli PČ ir spēlējuši pa 1 reizei 6 gados, abi nav spēlējuši pēdējos 4 gadus!!!! IR VĒL JAUTĀJUMI??? Un šis būs jau 5 gads.
Tev neliekas, ka tieši tāpēc, ka viņš pēc sezonas dakterējas, tāpēc, lai visu nākamo gadu varētu nospēlēt?

2.5 mēneši izlases nometnē apdraud viņa tālāko karjeru. Pat, ja savainojums nav gūts, vajag tīrīt to ceļgalu, atjaunoties, bet darbs treniņos ir konkrētā laikā un vietā utt.

Nefantazējiet!

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:32, pirms 8 gadiem
Nu protams ka vienmer. ..sen aizmirsti teeli lv izlasee. New as, Rubins parnjems safety. ..

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 17:38, pirms 8 gadiem
Karsums vissticmāk arī nespēlēs,bet par Daugavu nekāda informācija nav,ka viņam veicas atvelošanas,bet ļoti ceru,ka viņš spēlēs citādi uzbrukuma līnija ir diezgan pašvaka

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:39, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tev neliekas, ka tieši tāpēc, ka viņš pēc sezonas dakterējas, tāpēc, lai visu nākamo gadu varētu nospēlēt?

2.5 mēneši izlases nometnē apdraud viņa tālāko karjeru. Pat, ja savainojums nav gūts, vajag tīrīt to ceļgalu, atjaunoties, bet darbs treniņos ir konkrētā laikā un vietā utt.

Nefantazējiet!
Nav jautājumu, tad pasaki Latvijas sabiedrībai, ka esi traumatisks un Latvijas izlasē nespēlēsi un neviens nenosodīs par tavu izvēli, vienkārši piegriezies klausīties 4 gadus vienu un to pašu, es jau spēlētu, bet veselība, un tā jau katru gadu!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 17:43, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Nav jautājumu, tad pasaki Latvijas sabiedrībai, ka esi traumatisks un Latvijas izlasē nespēlēsi un neviens nenosodīs par tavu izvēli, vienkārši piegriezies klausīties 4 gadus vienu un to pašu, es jau spēlētu, bet veselība, un tā jau katru gadu!
Viņam jāprognozē veselība 4 gadus uz priekšu? Tu pats to spēj, ja tā prasi?

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:43, pirms 8 gadiem
Tieši tā-Karsumam katru gadu ir jātīra celis! Tā ka vienīgais.kad mēs viņu redzēsim PČ ir tad .kad viņam būs pēdējais gads kādā komandā!

  +3 [+] [-]

, 2017-03-27 17:49, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
Tu gribi teikt, ka IIHF no PČ reizi 2 gadus būtu vismaz 2x lielāki ieņēmumi nekā tagad? Šaubos...
Otrkārt, neticu retāk rīkojot baigi nopietnākus sastā vus varētu savākt. (skatīt, piemēram, Karsumu un Bārtuli)
treškārt, rīkot maija beigās?? Būs vēl štruntīgāk savākt izlases viena liela daļa būs devušies atvaļinājumos (tai skaitā, tika kas NHL netika play-offos!) un par turnīru varētu būt pat zemāka interse kā šobrīd.

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:56, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Nav jautājumu, tad pasaki Latvijas sabiedrībai, ka esi traumatisks un Latvijas izlasē nespēlēsi un neviens nenosodīs par tavu izvēli, vienkārši piegriezies klausīties 4 gadus vienu un to pašu, es jau spēlētu, bet veselība, un tā jau katru gadu!
Pats jau noteikti esi misters perfekts, klibs un novēmies vienmēr busi visur vietā un laikā

     [+] [-]

, 2017-03-27 17:57, pirms 8 gadiem
teiksim tā ,ja Karsumam un bartulim nebūtu līgumi uz nakošo sezonu, tad viņi 100% kapātu izlasē kau vai ar traumu

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 18:00, pirms 8 gadiem
gan Bārtulim ,gan Karsumam neintresē PČ ,viņiem intresē tikai OS ,mošk vnk ir pie vainas tas ,ka PČ notiek katru gadu

     [+] [-]

, 2017-03-27 18:21, pirms 8 gadiem
Karsumam ir problēmas ar ceļiem, to var redzēt vien paskatoties kāds viņam ir tagad slidojums, un kā viņš grieza ledu agrāk.
Bārtulis ir vienkārši aprēķinātājs un riskēt ar veselību neies dēļ kaut kādas Latvijas.

     [+] [-]

, 2017-03-27 18:24, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
Ja, moš kkad pēc Jāņiem? Tā, lai hokejistiem vispār nebūtu laika atpūsties.

Bet par Bārtuli gan esmu "pārsteigts", ka nespēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 18:29, pirms 8 gadiem
Priekš kam te rakstīt un pieminēt slimu cilvēku, kurš izlasē nav spēlējis jau piecus gadus.

     [+] [-]

, 2017-03-27 18:32, pirms 8 gadiem
Kā Daugavam ar veselību iet uz labo pusi roka un cirksnis

     [+] [-]

, 2017-03-27 18:37, pirms 8 gadiem
Nja, visu cienu Daugavinam ka ari Indrasim kuri vienmer uz izlasi raujaas par spiiti traumaam.
Ar Bartuli nemaz nerekinajos.. Zurka vins ir!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-27 18:37, pirms 8 gadiem
Izlasē ir jāspēlē tiem, kas to grib. Personīgi vispār uzskatu, ka uz izlasi ir jāsauc jaunie kadri, kuriem sevi ir jāpierāda, nevis jālūdzas tiem, kas to īsti nevēlas. Tāpat, jaunajiem ir vieglāk iemācīt shēmas, jo nav pieraduši spēlēt vienā stilā.. Trenerus gribam z-amerikāņus, bet spēlētājus ņemam no kolhoza, un ceram, ka treneris pāris nedēļu laikā iedzīs galvā z-amerikāņu stilu tiem, kas vairākus gadus no vietas pieraduši pie Kolhoza stila..
Par Bārtuli, Karsumu nevar jau zināt, vai šie paši negrib, vai komandas nelaiž. Karsumam reāli ir problēmas ar ceļiem, un vienlaicīgi viņš ir Maskavas Dinamo līderis. Ja gūst kādu smagāku traumu čempionātā - tad Maskavas Dinamo zaudē ļoti vērtīgu uzbrucēju. Tiem, kas bļauj par to, ka kā tad sezonu spēlē - Jūlijā sākas treniņnometnes, kur dzen augšā fizisko formu.. Pēc sezonas līdz Jūlijam - atpūta... Tas pats +/- jau ir ar Bārtuli...

  +3 [+] [-]

, 2017-03-27 18:39, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vienmēr esmu uzskatījis, ka PČ hokejā ir jāpataisa par elitārāku/ekskluzīvāku pasākumu, nevis par gadskārtējo rutīnas turnīru. Ja PČ hokejā sāktos nevis katru gadu maija sākumā, bet gan katro otro gadu, maija beigās, domājams, tas pulcētu krietni labākus izlašu sastāvus, jo - 1. ja izlaid 1 čempionātu, nākamais tikai pēc 2 gadiem, kas nozīmē - izlasē nebūsi spēlējis veselus 4 gadus. 2. maija beigās uz čempi tiktu arī vadošo NHL uc čempionātu komandu spēlētāji. Arī skatītājiem būtu interesantāk vērot augstākā līmeņa hokejistus, nevis tikai KHListus, kurus var skatīties visu gadu un pārējo čempionātu švakāko komandu spīdekļus.
Nepiekrītu! Man patīk, ka čempis ir katru gadu, man tie ir svētki,
īpašs aprīļa/maija rituāls. It sevišķi, ja basketā nav EČ, man gads
uzreiz dikti tukšs sanāk.

Otrkārt, kā pierāda EČ basketā pieredze, arī ik pa diviem gadiem čempis neatbrīvo no atteikumu jūras.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 18:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nepiekrītu! Man patīk, ka čempis ir katru gadu, man tie ir svētki,
īpašs aprīļa/maija rituāls. It sevišķi, ja basketā nav EČ, man gads
uzreiz dikti tukšs sanāk.

Otrkārt, kā pierāda EČ basketā pieredze, arī ik pa diviem gadiem čempis neatbrīvo no atteikumu jūras.
tik Porziņģis ir atteicis vienreiz izlasei , jo trenēja fizisko pa vasaru

  -3 [+] [-]

, 2017-03-27 18:55, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tev neliekas, ka tieši tāpēc, ka viņš pēc sezonas dakterējas, tāpēc, lai visu nākamo gadu varētu nospēlēt?

2.5 mēneši izlases nometnē apdraud viņa tālāko karjeru. Pat, ja savainojums nav gūts, vajag tīrīt to ceļgalu, atjaunoties, bet darbs treniņos ir konkrētā laikā un vietā utt.

Nefantazējiet!
Nevajag pārspīlēt Karsuma situāciju
Nekas traks nenotiktu ja celi tīrītu pēc PČ. Apdraud viss. Iziešana no mājas ir bīstama padarīšana

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 18:58, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Nav jautājumu, tad pasaki Latvijas sabiedrībai, ka esi traumatisks un Latvijas izlasē nespēlēsi un neviens nenosodīs par tavu izvēli, vienkārši piegriezies klausīties 4 gadus vienu un to pašu, es jau spēlētu, bet veselība, un tā jau katru gadu!
Kāpēc viņam vispār kaut kas ir jāsaka "Latvijas sabiedrībai"? Viņam ir jāapspriež sava veselība publiski?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 18:59, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Izlasē ir jāspēlē tiem, kas to grib. Personīgi vispār uzskatu, ka uz izlasi ir jāsauc jaunie kadri, kuriem sevi ir jāpierāda, nevis jālūdzas tiem, kas to īsti nevēlas. Tāpat, jaunajiem ir vieglāk iemācīt shēmas, jo nav pieraduši spēlēt vienā stilā.. Trenerus gribam z-amerikāņus, bet spēlētājus ņemam no kolhoza, un ceram, ka treneris pāris nedēļu laikā iedzīs galvā z-amerikāņu stilu tiem, kas vairākus gadus no vietas pieraduši pie Kolhoza stila..
Par Bārtuli, Karsumu nevar jau zināt, vai šie paši negrib, vai komandas nelaiž. Karsumam reāli ir problēmas ar ceļiem, un vienlaicīgi viņš ir Maskavas Dinamo līderis. Ja gūst kādu smagāku traumu čempionātā - tad Maskavas Dinamo zaudē ļoti vērtīgu uzbrucēju. Tiem, kas bļauj par to, ka kā tad sezonu spēlē - Jūlijā sākas treniņnometnes, kur dzen augšā fizisko formu.. Pēc sezonas līdz Jūlijam - atpūta... Tas pats +/- jau ir ar Bārtuli...
Nav tāda KHL stila
Tagad KHL ļoti daudzas komandas spēle ZA stilu. Krievi pat pārmet, ka pārāk ZA, zaudējot visu no vecās krievu skolas
Nevajag pārspīlēt Karsuma lomu Maskavā. Nebūs Mārtiņa, atradīs citu leģionāru. Turklāt finansiālā situācijā Maskavā nav tik laba, lai kaut ko diži uzspiestu. Bārtulis bieži mainījis komandas, tā kā šajā gadījumā vispār nevar runāt par kluba spiedienu

     [+] [-]

, 2017-03-27 18:59, pirms 8 gadiem
O tiešām izlasiju virsrakstu un sanāca sasmieties tā ne pa jokam... Kaut ,kā nemaz nepārsteidz ... Ehhhh

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:00, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Kāpēc viņam vispār kaut kas ir jāsaka "Latvijas sabiedrībai"? Viņam ir jāapspriež sava veselība publiski?
No publiskas personas prasa publiskus skaidrojumus
Amerikā ielīstu viņa vannā un guļamistabā

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 19:02, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nevajag pārspīlēt Karsuma situāciju
Nekas traks nenotiktu ja celi tīrītu pēc PČ. Apdraud viss. Iziešana no mājas ir bīstama padarīšana
Tu esi Karsuma ārstējošais ārsts, ka tā viegli to apgalvo?

Problēma ir tā, ka lielākā daļa komentētāju nesaprot kas ir profesionālais sports un ko profesionālajam sportistam nozīmē savas veselības saglabāšana.

Iespējams, ka Mārtiņš tagad varētu nospēlēt pāris PČ, bet tas viņa karjeru saīsinātu uzreiz par gadiem 3-5. Sareizinot to ar aptuveno viņa algu, tas ir aptuveni miljons dolāru (varbūt pat eiro). Nemaz nerunājot par tām veselības aprūpes izmaksām, kas viņu sagaida pēc profesionālā sporta beigām, kad visu laiku būs jāstaigā pa ārstiem.

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: No publiskas personas prasa publiskus skaidrojumus
Amerikā ielīstu viņa vannā un guļamistabā
Arī amerikā ielien tik tālu cik paši publiskie personāži ļauj ielīst.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 19:07, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tu esi Karsuma ārstējošais ārsts, ka tā viegli to apgalvo?

Problēma ir tā, ka lielākā daļa komentētāju nesaprot kas ir profesionālais sports un ko profesionālajam sportistam nozīmē savas veselības saglabāšana.

Iespējams, ka Mārtiņš tagad varētu nospēlēt pāris PČ, bet tas viņa karjeru saīsinātu uzreiz par gadiem 3-5. Sareizinot to ar aptuveno viņa algu, tas ir aptuveni miljons dolāru (varbūt pat eiro). Nemaz nerunājot par tām veselības aprūpes izmaksām, kas viņu sagaida pēc profesionālā sporta beigām, kad visu laiku būs jāstaigā pa ārstiem.
Kvēps ir profesionāls sporta ārsts un viņš savu viedokli par Karsumu pateica. Veselību sportā neviens nesaglabā, bet par niansēm viss ir ļoti relatīvi. Tas, kurš pārāk baidās no traumām, tieši tās dabū. NHL viņam vairs nespīd. Bet KHL un Eiropā slodzes ir krietni mazākas. Un savu algu kaut vai Rigas Dinamo viņš saņemtu, ja arī ar Maskavu kaut kas aizietu greizi.

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:08, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Arī amerikā ielien tik tālu cik paši publiskie personāži ļauj ielīst.
Ne gluži. Lien dziļi gan tiešā, gan pārnestā nozīmē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 19:13, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Kvēps ir profesionāls sporta ārsts un viņš savu viedokli par Karsumu pateica. Veselību sportā neviens nesaglabā, bet par niansēm viss ir ļoti relatīvi. Tas, kurš pārāk baidās no traumām, tieši tās dabū. NHL viņam vairs nespīd. Bet KHL un Eiropā slodzes ir krietni mazākas. Un savu algu kaut vai Rigas Dinamo viņš saņemtu, ja arī ar Maskavu kaut kas aizietu greizi.
Profesionālais sporta ārsts Kvēps ir SPORTA ĀRSTS, nekas vairāk.
Lai saprastu - ja hokejistam spēles laikā gadās traumēties, komandas ārsts viņu var tikai apskatīt un sapratīt KAS ir noticis un cik tas ir nopietni. Ar ārstēšanu nodarbojas savu jomu speciālisti - traumatologi, piemēram.

Tāpat profesionālais ārsts Kvēps savā laikā pieļāva vecā Rīgas Dinamo spēlētāju pakļaušanu marazmātiķa Tihonova nenormālajām un nepamatotajām slodzēm, neko nesakot. Rezultātā, protams, tika iegūta gana stipra komanda, taču tie bija 25-30 hokejisti. Pārējo veselības tika sagrautas.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 19:17, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Profesionālais sporta ārsts Kvēps ir SPORTA ĀRSTS, nekas vairāk.
Lai saprastu - ja hokejistam spēles laikā gadās traumēties, komandas ārsts viņu var tikai apskatīt un sapratīt KAS ir noticis un cik tas ir nopietni. Ar ārstēšanu nodarbojas savu jomu speciālisti - traumatologi, piemēram.

Tāpat profesionālais ārsts Kvēps savā laikā pieļāva vecā Rīgas Dinamo spēlētāju pakļaušanu marazmātiķa Tihonova nenormālajām un nepamatotajām slodzēm, neko nesakot. Rezultātā, protams, tika iegūta gana stipra komanda, taču tie bija 25-30 hokejisti. Pārējo veselības tika sagrautas.
Muļķīgi ir apstrīdēt Kvēpa kompetenci. Un gan jau viņa zināšanas pārsniedz pamatlīmeni. Viņš zina, ko runā. Spēlētājam ir jārūdas grūtībās. Un Krievijā jau nu ciena tieši izlašniekus. Krievijā Karsums tiktu nozākāts no galvas līdz kājām

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:24, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Muļķīgi ir apstrīdēt Kvēpa kompetenci. Un gan jau viņa zināšanas pārsniedz pamatlīmeni. Viņš zina, ko runā. Spēlētājam ir jārūdas grūtībās. Un Krievijā jau nu ciena tieši izlašniekus. Krievijā Karsums tiktu nozākāts no galvas līdz kājām
Muļķīgi ir uzskatīt, ka parasts sporta ārsts, lai arī ļoti ilgi strādājošs, tikai no darba ar vienu komandu (bet ikdienas darbs sporta komandā ārstam aprobežojas ar feldšera darba darīšanu) ir kaut kāds superspeciālists. NAV. Kvēps pats to lieliski saprot un runā par lietām no sava redzes punkta.

Jo pretējā gadījumā sanāk, ka, lai izārstētu "parasto cilvēku", ir izdomāti simtiem ārstu, bet sportistus var ārstēt viens "sporta ārsts"? Nesmīdini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:30, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Muļķīgi ir uzskatīt, ka parasts sporta ārsts, lai arī ļoti ilgi strādājošs, tikai no darba ar vienu komandu (bet ikdienas darbs sporta komandā ārstam aprobežojas ar feldšera darba darīšanu) ir kaut kāds superspeciālists. NAV. Kvēps pats to lieliski saprot un runā par lietām no sava redzes punkta.

Jo pretējā gadījumā sanāk, ka, lai izārstētu "parasto cilvēku", ir izdomāti simtiem ārstu, bet sportistus var ārstēt viens "sporta ārsts"? Nesmīdini!
Viena lieta ir zināt specifiskas nianses, bet to, vai spēlētājs var spēlēt vai ne, noteikti var pateikt. Neviens ārsts neaprobežojas ar to, ko dara ikdienā, bet teorētiskā ziņā izglītojas nepārtraukti. Un gan jau viņš ir komunicējis ar sava aroda speciālistiem, lai izteiktu tādu viedokli.
Kāpēc tu tā aizstāvi Karsumu? Tu labāk zini viņa iespējas nekā Kvēps?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:32, pirms 8 gadiem
brauks rallijaa ar tiiru sirdzapsinju

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:40, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Viena lieta ir zināt specifiskas nianses, bet to, vai spēlētājs var spēlēt vai ne, noteikti var pateikt. Neviens ārsts neaprobežojas ar to, ko dara ikdienā, bet teorētiskā ziņā izglītojas nepārtraukti. Un gan jau viņš ir komunicējis ar sava aroda speciālistiem, lai izteiktu tādu viedokli.
Kāpēc tu tā aizstāvi Karsumu? Tu labāk zini viņa iespējas nekā Kvēps?
Pasaules sporta vēsturē ir bijuši daudzi gadījumi, kas parāda, ka cilvēka iespējas piedalīties sporta pasākumos ir teju neierobežotas. Hokejisti spēlē ar lauztām rokām, kājām, satricinājumiem utt.

Nevienā brīdī neesmu apgalvojis, ka Karsums ar savām hroniskajām kaitēm nevar spēlēt. Es saku, ka jebkurai šādai rīcībai ir nopietnas sekas un sportisti ir tiesīgi izvērtēt vai viņiem to darī vai nē.

Mārtiņam šobrīd ir 31 gads, ja nemaldos, tad, ja viss ies labi, vēl kādus piecus viņš var spēlēt. Vai viena PČ dēļ viņam ir jāriskē ar to, ka atlikusī karjera būs uz pusi īsāka?

Es neaizstāvu Bārtuli, Karsumu vai kādu citu, es šeit cīnos pret sportacentra "ārstiem", kas visu zina, zina kurš ir traumēts, bet kurš simulē, kurš var spēlēt, kurš nē un tā tālāk.
Tāpat arī patriotiem, kas stāsta, ka hokejistiem ir pienākums spēlēt izlasē.

Tajā pašā laikā kā vieni tā otri, pie mazākajām iesnām darbā ņem slimības lapu, un, ja viņa darba virsstundas netiks apmaksātas, pat pirkstu nepakustinās.

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:49, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Pasaules sporta vēsturē ir bijuši daudzi gadījumi, kas parāda, ka cilvēka iespējas piedalīties sporta pasākumos ir teju neierobežotas. Hokejisti spēlē ar lauztām rokām, kājām, satricinājumiem utt.

Nevienā brīdī neesmu apgalvojis, ka Karsums ar savām hroniskajām kaitēm nevar spēlēt. Es saku, ka jebkurai šādai rīcībai ir nopietnas sekas un sportisti ir tiesīgi izvērtēt vai viņiem to darī vai nē.

Mārtiņam šobrīd ir 31 gads, ja nemaldos, tad, ja viss ies labi, vēl kādus piecus viņš var spēlēt. Vai viena PČ dēļ viņam ir jāriskē ar to, ka atlikusī karjera būs uz pusi īsāka?

Es neaizstāvu Bārtuli, Karsumu vai kādu citu, es šeit cīnos pret sportacentra "ārstiem", kas visu zina, zina kurš ir traumēts, bet kurš simulē, kurš var spēlēt, kurš nē un tā tālāk.
Tāpat arī patriotiem, kas stāsta, ka hokejistiem ir pienākums spēlēt izlasē.

Tajā pašā laikā kā vieni tā otri, pie mazākajām iesnām darbā ņem slimības lapu, un, ja viņa darba virsstundas netiks apmaksātas, pat pirkstu nepakustinās.
Sportā ir ne tikai nauda, bet papildus arī citi motivējoši faktori
NHL viņam nespīd vairs, bet Maskavas Dinamo diez vai ir tas mūža sapnis, kura dēļ atteikties no spēlēm izlasē. Zinot KHL vadības pieeju, ka jebkurā brīdī leģionārs var tikt izmests un pašu klubu nestabilo finansiālo situāciju, vieta Maskavas Dinamo viņam nav garantēta, ja arī izlasē nespēles. Cik ilgi varēs spēlēt? Neatbildams jautājums. Vai nespēlēšana izlasē kaut ko radikāli mainīs, ir diskutabls jautājums

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 19:53, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Sportā ir ne tikai nauda, bet papildus arī citi motivējoši faktori
NHL viņam nespīd vairs, bet Maskavas Dinamo diez vai ir tas mūža sapnis, kura dēļ atteikties no spēlēm izlasē. Zinot KHL vadības pieeju, ka jebkurā brīdī leģionārs var tikt izmests un pašu klubu nestabilo finansiālo situāciju, vieta Maskavas Dinamo viņam nav garantēta, ja arī izlasē nespēles. Cik ilgi varēs spēlēt? Neatbildams jautājums. Vai nespēlēšana izlasē kaut ko radikāli mainīs, ir diskutabls jautājums
Tie visi ir pieņēmumi. Pat, ja Karsums jau šovakar tiek atlaists no Maskavas Dinamo, ko, protams, nenovēlu, ir vēl simtiem citu komandu, kas par viņa pakalpojumiem ir gatavas maksāt, turklāt maksāt gana daudz.

Jebkurā gadījumā - tā ir viņa profesija. Viņš neprot darīt neko citu, par ko viņam tikpat labi maksātu. Viņam ir palikuši faktiski daži gadi, kad vēl var noraut pēdējo lielo naudu (faktiski tas ir viens līgums) un tad jau naudas ies mazākas.

Viņa labklājība un arī visa turpmākā pēchokeja dzīve ir atkarīga tieši no šiem dažiem gadiem.

Tiklīdz viņš beigs karjeru, visi tie, kas viņu tagad noliek, aizmirsīs gan par Bārtuli, gan Karsumu, bet nav jau tā, ka viņi pazūd. Viņiem jādzīvo un katrs no mums vēlas dzīvot labi.

     [+] [-]

, 2017-03-27 19:59, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tie visi ir pieņēmumi. Pat, ja Karsums jau šovakar tiek atlaists no Maskavas Dinamo, ko, protams, nenovēlu, ir vēl simtiem citu komandu, kas par viņa pakalpojumiem ir gatavas maksāt, turklāt maksāt gana daudz.

Jebkurā gadījumā - tā ir viņa profesija. Viņš neprot darīt neko citu, par ko viņam tikpat labi maksātu. Viņam ir palikuši faktiski daži gadi, kad vēl var noraut pēdējo lielo naudu (faktiski tas ir viens līgums) un tad jau naudas ies mazākas.

Viņa labklājība un arī visa turpmākā pēchokeja dzīve ir atkarīga tieši no šiem dažiem gadiem.

Tiklīdz viņš beigs karjeru, visi tie, kas viņu tagad noliek, aizmirsīs gan par Bārtuli, gan Karsumu, bet nav jau tā, ka viņi pazūd. Viņiem jādzīvo un katrs no mums vēlas dzīvot labi.
Slodzes jebkurā gadījumā Eiropā ir krietni mazākas kā NHL un Eiropā ir vieglāk turēt līmeni ilgāku laiku
Spēlēšanai izlasē vajadzētu radīt pozitīvas emocijas, ko atcerēties arī pēc karjeras. Tas, protams, viss ļoti individuāli
Līgums nekur jau neaizbēgs nekādā variantā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-27 20:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Slodzes jebkurā gadījumā Eiropā ir krietni mazākas kā NHL un Eiropā ir vieglāk turēt līmeni ilgāku laiku
Spēlēšanai izlasē vajadzētu radīt pozitīvas emocijas, ko atcerēties arī pēc karjeras. Tas, protams, viss ļoti individuāli
Līgums nekur jau neaizbēgs nekādā variantā
Karsuma spēles stila hokejistiem (pie viņiem pieder arī visi pārējie mūsu superstāri - Daugaviņš, Ķēniņš, Girgensons) visur vajag sisties un strādāt, tāpēc par to mazāko slodzi ir atkal pieņēmums.

Tāpat ir jāņem vērā, ka NHL ir daudz lielāka spēļu slodze, taču sezonas laikā viņi tikpat kā netrenējas, kamēr Eiropā trenējas gan, t.i., gan spēlē, gan trenējas.

Spēlēšanai izlasē vajadzētu radīt tās emocija, bet, ja emociju nav, tad tā ir mocīšanās. Ja spēlē un domā - kas ar to celi? būs ok?

Par līguma aizbēgšanu runājot, visi var redzēt kā pēdējos gados mūsu izlašniekiem-veterāniem tie līgumi "viegli" nāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 20:09, pirms 8 gadiem
Nu luk ari paradas mazas valsts sindroms...kad saslimst (traumas) lideri un vel dazi aiziet muzigajos traumas un pa "telotaju-perestrahovshiku" takam, uzreiz paradas izlases nespeja risinat nopietnus uzdevumus...tas ir ieklausana PC play-off...butu mums pa pieciem tadu Karsumu, Bartulu un Daugavinu, visiem butu pilnigi pajat...grib tur vins vai negrib...slims vai neslims...paldies, ka vismaz zina paradijas laicigi...nevis 1-2 nedelas pirms PC...tagad atliek tikai sagaidit Karsuma atteikumu...
bl...jau 5-6 gadu pec kartas busim spiesti savakt skidru sastavu, no musu tik un ta skidra speletaju sastava...un jau kuru gadu cinities tikai par izdzivosanu PC... bedigi

     [+] [-]

, 2017-03-27 20:15, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Karsuma spēles stila hokejistiem (pie viņiem pieder arī visi pārējie mūsu superstāri - Daugaviņš, Ķēniņš, Girgensons) visur vajag sisties un strādāt, tāpēc par to mazāko slodzi ir atkal pieņēmums.

Tāpat ir jāņem vērā, ka NHL ir daudz lielāka spēļu slodze, taču sezonas laikā viņi tikpat kā netrenējas, kamēr Eiropā trenējas gan, t.i., gan spēlē, gan trenējas.

Spēlēšanai izlasē vajadzētu radīt tās emocija, bet, ja emociju nav, tad tā ir mocīšanās. Ja spēlē un domā - kas ar to celi? būs ok?

Par līguma aizbēgšanu runājot, visi var redzēt kā pēdējos gados mūsu izlašniekiem-veterāniem tie līgumi "viegli" nāk.
Daugava ir gatavs sisties, tas ir piemērs. NHL slodzes ir lielākas nekā Eiropā spēlējot jebkurā stilā. NHL jābūt gatavam cīņai katru sekundi, kamēr Eiropā ir daudz vairāk ''paslidošanas garām''
KHL starp spēlēm trenējas ļoti maz, ne īpaši vairāk kā NHL. To ir atzinuši paši spēlētāji, kas spēlējuši abās līgās. Atšķirība varētu būt vienīgi izlašu pauzē
Ja pārāk daudz domā uz ledus par traumām, nekas labs nesanāks. Tieši palielinās traumu risks. To arī ir atzinuši paši spēlētāji. Ir jāatbrīvo galva no domām, kas attiecīgajā brīdī ir traucējošas. Arī klubā spēlējot var uznākt tādas domas, bet no tām ir jātiek vaļā. Pašam būs labāk
Kvalitatīviem džekiem ir OK. Ķēniņš dabūja Šveicē, lai gan pēdējā laikā neko dižu nav rādījis. Rīgā vispār pagaidām ir garantēts līgums jebkuram kaut cik sakarīgam vietējam

     [+] [-]

, 2017-03-27 20:17, pirms 8 gadiem
vairogss rakstīja: Nu luk ari paradas mazas valsts sindroms...kad saslimst (traumas) lideri un vel dazi aiziet muzigajos traumas un pa "telotaju-perestrahovshiku" takam, uzreiz paradas izlases nespeja risinat nopietnus uzdevumus...tas ir ieklausana PC play-off...butu mums pa pieciem tadu Karsumu, Bartulu un Daugavinu, visiem butu pilnigi pajat...grib tur vins vai negrib...slims vai neslims...paldies, ka vismaz zina paradijas laicigi...nevis 1-2 nedelas pirms PC...tagad atliek tikai sagaidit Karsuma atteikumu...
bl...jau 5-6 gadu pec kartas busim spiesti savakt skidru sastavu, no musu tik un ta skidra speletaju sastava...un jau kuru gadu cinities tikai par izdzivosanu PC... bedigi
Precīzi teikts
Ja mēs gribam to pašu 1/4, ir jāspēlē praktiski visiem labākajiem arī caur šaubām un risku par traumu. Pretējā gadījumā atkal izmisīga cīņa par palikšanu

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 20:25, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Precīzi teikts
Ja mēs gribam to pašu 1/4, ir jāspēlē praktiski visiem labākajiem arī caur šaubām un risku par traumu. Pretējā gadījumā atkal izmisīga cīņa par palikšanu
Diemzel ta nekad nebus...vismaz ar tagadejo paaudzi...varbut, kaut kada mistiska nakotne, kad mums peksni no tuksas vietas paradisies "zelta paaudze" un tadi ka Balcers, Dzierkals un Girgensons bus tikai dazi no vairakuma, tad iespejams piedzivosim kaut ko ipasu...bet ta Padomju Savienibas mantojums aizgaja pensija (no Znaroka lidz Ozolinam) un pirma patiesam latviska paaudze jau ir tuvu savai norietiesanai (Darzina-Daugavina paaudze)...bet vel viena paaudze pagaidam vel neko pa istam nespej (Abola-Kenina-Girgensona paaudze) un vel pie tam saskilta starp ligam (AHL/NHL) un traumam ar nogurumiem...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 20:37, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tie visi ir pieņēmumi. Pat, ja Karsums jau šovakar tiek atlaists no Maskavas Dinamo, ko, protams, nenovēlu, ir vēl simtiem citu komandu, kas par viņa pakalpojumiem ir gatavas maksāt, turklāt maksāt gana daudz.

Jebkurā gadījumā - tā ir viņa profesija. Viņš neprot darīt neko citu, par ko viņam tikpat labi maksātu. Viņam ir palikuši faktiski daži gadi, kad vēl var noraut pēdējo lielo naudu (faktiski tas ir viens līgums) un tad jau naudas ies mazākas.

Viņa labklājība un arī visa turpmākā pēchokeja dzīve ir atkarīga tieši no šiem dažiem gadiem.

Tiklīdz viņš beigs karjeru, visi tie, kas viņu tagad noliek, aizmirsīs gan par Bārtuli, gan Karsumu, bet nav jau tā, ka viņi pazūd. Viņiem jādzīvo un katrs no mums vēlas dzīvot labi.
He he,demagog,tad jau lai nespēle neviens izslasē,pārējiem nav jādzīvo?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-27 21:26, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Daugava ir gatavs sisties, tas ir piemērs. NHL slodzes ir lielākas nekā Eiropā spēlējot jebkurā stilā. NHL jābūt gatavam cīņai katru sekundi, kamēr Eiropā ir daudz vairāk ''paslidošanas garām''
KHL starp spēlēm trenējas ļoti maz, ne īpaši vairāk kā NHL. To ir atzinuši paši spēlētāji, kas spēlējuši abās līgās. Atšķirība varētu būt vienīgi izlašu pauzē
Ja pārāk daudz domā uz ledus par traumām, nekas labs nesanāks. Tieši palielinās traumu risks. To arī ir atzinuši paši spēlētāji. Ir jāatbrīvo galva no domām, kas attiecīgajā brīdī ir traucējošas. Arī klubā spēlējot var uznākt tādas domas, bet no tām ir jātiek vaļā. Pašam būs labāk
Kvalitatīviem džekiem ir OK. Ķēniņš dabūja Šveicē, lai gan pēdējā laikā neko dižu nav rādījis. Rīgā vispār pagaidām ir garantēts līgums jebkuram kaut cik sakarīgam vietējam
Nez kāpēc Jāgrs saka ka slodze tieši KHL bija lielāka NHL?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 21:28, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: He he,demagog,tad jau lai nespēle neviens izslasē,pārējiem nav jādzīvo?
Ja cilvēkam ir iespējas un vēlēšanās to darīt, kāpēc, lai nespēlē.

Ja kāds savā brīvajā laikā vēlas atbalstīt sabiedrisko organizāciju ar iesaistīšanos brīvprātīgajā darbā, tas ir tikai apsveicami, taču tie, kas to nevar vai nevēlas arī nav jānosoda.

     [+] [-]

, 2017-03-27 21:34, pirms 8 gadiem
Lai tie mīzalas nespēlē, jaunie lai krāj pieredzi.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-27 22:09, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tu esi Karsuma ārstējošais ārsts, ka tā viegli to apgalvo?

Problēma ir tā, ka lielākā daļa komentētāju nesaprot kas ir profesionālais sports un ko profesionālajam sportistam nozīmē savas veselības saglabāšana.

Iespējams, ka Mārtiņš tagad varētu nospēlēt pāris PČ, bet tas viņa karjeru saīsinātu uzreiz par gadiem 3-5. Sareizinot to ar aptuveno viņa algu, tas ir aptuveni miljons dolāru (varbūt pat eiro). Nemaz nerunājot par tām veselības aprūpes izmaksām, kas viņu sagaida pēc profesionālā sporta beigām, kad visu laiku būs jāstaigā pa ārstiem.
... Iespējams, ka Mārtiņš tagad varētu nospēlēt pāris PČ, bet tas viņa karjeru saīsinātu uzreiz par gadiem 3-5. ... - arī Tu neesi Karsuma ārsts un pat ne Kvēps.
Kas un kā būtu - to Tu NEZINI.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-27 22:39, pirms 8 gadiem
Da labi...var jau Osi ar saprast...vairs jau nav 18,ka vareeja formu uzdziit 5reiz sezonaa....Lai speeleetu PC tur nopietni jaatrenneejaas...sezona beigusies...a te atkal jaamauc...un nez kaa buus ar veseliibu...logiski,ka lieki riskeet neveelas...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-27 22:47, pirms 8 gadiem
Viņš arī bez traumas ejot klibo.
Tas viņam sen uztrenēts veids - sena skola.
Zinu, ka viņš tā jau dara kopš padsmit gadiem - staigājot klibo.
Vienkārši treneru vietā šo piiii neņemtu vairs ne uz vienu olimpiādi vai pat kvali, kam tāds simulants vajadzīgs.
Būtu labāk ko iemācījies no extra raudzes trenera.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja