Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Jaunie hokejisti zaudē vietu augstākajā divīzijā

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Jaunie hokejisti zaudē vietu augstākajā divīzijā
Olafs Aploks pēc zaudējuma
Foto: Matthew Murnaghan/HHOF-IIHF Images

Šodien Sočos pasaules čempionātā jauniešiem otro spēli par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā aizvadīja Latvijas U-18 hokeja izlase, kas sīvā cīņā ar 2:3 atzina slovāku pārākumu, tādējādi noslēdzot turnīru pēdējā vietā un arī zaudējot vietu elites divīzijā. Vārtus izlases labā guva Jānis Jaks un Rihards Bukarts.

Mača rezultāts tika atklāts pirmā perioda vidū, kad uzreiz pēc iemetiena Maksimu Rešetņikovu pārspēja Dominīks Rehāks, taču vien pāris minūtes vēlāk skaitlisko vairākumu realizēja un jau 2:0 panāca Roberts Lāntoši. Perioda otrajā pusē lielo skaitlisko vairākumu izmantoja latvieši, kad ar spēcīgu metienu no zilās līnijas vārtus guva Jānis Jaks, bet pašā trešdaļas izskaņā precīzs bija arī Rihards Bukarts.

Otro trešdaļu Latvijas hokejisti iesāka ar diviem skaitliskajiem vairākumiem, kurus gan vārtus guvumā neprata pārvērst. Trešdaļas turpinājumā abas komandas nopelnīja vēl virkni noraidījumus, vārtus gan tā arī negūstot.

Trešo periodu slovāki uzsāka ļoti aktīvi, tā piektajā minūtē uzvaras vārtus gūstot Dāvidam Šoltēšam. Mača izskaņā Latvijas izlases vairākas minūtes spēlēja ar sešiem laukuma spēlētājiem, taču trešos vārtus gūt tā arī nespēja, piedzīvojot zaudējumu ar 2:3 un atvadoties no augstākās divīzijas.

Par trim turnīra labākajiem spēlētājiem Latvijas izlasē tika atzīti Toms Bernhards, Georgs Golovkovs un Edgars Homjakovs.

Nākamgad Latvijas vietu augstākajā divīzijā ieņems Dānijas jaunie hokejisti, tikmēr latviešiem būs jācīnās 1. divīzijas A grupā kopā ar norvēģiem, itāļiem, baltkrieviem, francūžiem un kazahiem.

Šī bija vien ceturtā reize, kad Latvijas U-18 hokeja izlase spēlēja augstākajā divīzijā.

Pasaules čempionāts jauniešiem, 26. aprīlis

Latvija - Slovākija 2:3 (2:2, 0:0, 0:1)
Vārti: 09:03 Rehāks (Lāntoši) 0:1, 11:28 Lāntoši (Celarīks, vair.) 0:2, 14:52 Jaks (Bernhards, Golovkovs, vair.x2) 1:2, 19:15 Bukarts (Birzītis, Šmits) 2:2, 44:33 Šoltēss (Varga) 2:3
Metieni: 29 - 31
Soda minūtes: 24 - 14
Vārtsargi: Maksims Rešetņikovs - Dāvids Okoličānijs

Latvijas hokeja izlases sastāvs:

Vārtsargi: Maksims Rešetņikovs (Kristaps Nazarovs)
1.maiņa: Toms Bernhards, Jānis Jaks – Rūdolfs Maslovskis, Maksims Osipovs, Georgs Golovkovs
2.maiņa: Ģirts Zemītis, Roberts Mamčičs – Edgars Homjakovs, Olafs Aploks, Haralds Egle
3.maiņa: Ralfs Karelis, Kristofers Bindulis - Bruno Birzītis, Rihards Bukarts, Roberts Šmits
4.maiņa: Oskars Batņa, Rūdolfs Pētersons, Dāvis Zembergs, Rūdolfs Krieviņš

Latvijas U-18 izlases spēļu rezultāti

DatumsSpēleRezultāts
18.04.2013.Latvija – Somija0:7
19.04.2013.Latvija - Čehija0:7
21.04.2013.Latvija – ASV1:7
22.04.2013.Latvija - Krievija2:10
25.04.2013.Latvija – Slovākija2:5
26.04.2013.Latvija – Slovākija2:3

Izmantotie resursi:
Home

  +9 [+] [-]

, 2013-04-26 13:18, pirms 12 gadiem
Malači

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:18, pirms 12 gadiem
"Latvijas U-18 hokeja izlase, kas, ar ... atzīstot slovāku pārākumu"

Aizmirsi ielikt 2:3.

 +30 [+] [-]

, 2013-04-26 13:19, pirms 12 gadiem
Moš slēdzam komentārus, tāpat neko jaunu te nepateiks

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:19, pirms 12 gadiem
.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Šindleru Jēkabs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-04-26 13:22, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: "Latvijas U-18 hokeja izlase, kas, ar ... atzīstot slovāku pārākumu"

Aizmirsi ielikt 2:3.
raksts jau bija sagatavots vakar. tikai vajadzēja minūtes un spēlētāju uzvārdus un rezultātus salikt iekšā.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 13:22, pirms 12 gadiem
Ko atbildēs pieaugušie?

  +8 [+] [-]

, 2013-04-26 13:23, pirms 12 gadiem
Tāds mums tas līmenis, neko padarīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2013-04-26 13:24, pirms 12 gadiem
Attiecība vienkārši graujoša - 7 : 39 !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2013-04-26 13:24, pirms 12 gadiem
Nekas traģisks, u18 izlasei 10 vieta pasaulē, u20 izlasei 10 vieta pasaulē. Lielajiem tik augstu ierindoties nemaz nebūs tik viegli.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 13:26, pirms 12 gadiem
Mārtiņš no Valdlaučiem rakstīja: Tāds mums tas līmenis, neko padarīt
Kāpēc "neko padarīt" ???
Vajag normālu vietējo čempionātu, un ies tā lieta...
Tikai Kirovs uzskata, ka pietiek ar labu treneri !!!

  -3 [+] [-]

, 2013-04-26 13:27, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Attiecība vienkārši graujoša - 7 : 39 !!!
metienu attiecība 29:31

 +14 [+] [-]

, 2013-04-26 13:28, pirms 12 gadiem
Mārtiņš no Valdlaučiem rakstīja: Tāds mums tas līmenis, neko padarīt
Un gribi teikt, ka zems? Nedaudz atpaliekam no slovākiem un esam solīti priekšā belariem, dāņiem, norvēģiem.
Domāju, ka nav par ko sūdzēties. Jāatceras, ka jauniešiem un junioriem PČ spēlē tikai 10 komandas. Turklāt lielās izlases uz šiem čempionātiem brauc labākajos sastāvos (izņemot kanādiešus, kam līderi spēlē CHL play off).
Šis čempionāts savā vecumā ir tādā pašā līmenī kā nacionālo izlašu OS.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:29, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kāpēc "neko padarīt" ???
Vajag normālu vietējo čempionātu, un ies tā lieta...
Tikai Kirovs uzskata, ka pietiek ar labu treneri !!!
nu un kurš ies skatities to vietējo čempi? visi jau iet tikai uz Rīga tikai Dinamo

 +16 [+] [-]

, 2013-04-26 13:29, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Un gribi teikt, ka zems? Nedaudz atpaliekam no slovākiem un esam solīti priekšā belariem, dāņiem, norvēģiem.
pēc gada tas būs jāpierāda, ka tiešām esam belariem un norvēģiem priekšā...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:30, pirms 12 gadiem
ekspertbo rakstīja: metienu attiecība 29:31
7:39 ir iemesto/ielaisto vārtu attiecība. Un tā IR diezgan graujoša.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:31, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: ...
Šis čempionāts savā vecumā ir tādā pašā līmenī kā nacionālo izlašu OS.
gandrīz. Tik kanādiešiem daļa no labākajiem nespēlē, jo aizņemti CHL līgu play-offos. Vēl pa kādam tur ir arī citām izlasēm.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:31, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Un gribi teikt, ka zems? Nedaudz atpaliekam no slovākiem un esam solīti priekšā belariem, dāņiem, norvēģiem.
Domāju, ka nav par ko sūdzēties. Jāatceras, ka jauniešiem un junioriem PČ spēlē tikai 10 komandas. Turklāt lielās izlases uz šiem čempionātiem brauc labākajos sastāvos (izņemot kanādiešus, kam līderi spēlē CHL play off).
Šis čempionāts savā vecumā ir tādā pašā līmenī kā nacionālo izlašu OS.
Nu jau tu fantazē nedaudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-26 13:32, pirms 12 gadiem
Curtiys rakstīja: 1dien overtaima Puce teica ka sikajos gados hokejistiem ir 14 speles sezona, Valters teica kad Bertens siks bijis vinam bija 110 speles, sprieziet pasi....
#izauksme
#gramatika
#intelekts
#pamatskola

 +10 [+] [-]

, 2013-04-26 13:32, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: nu un kurš ies skatities to vietējo čempi? visi jau iet tikai uz Rīga tikai Dinamo
Nevajag jau lai skatītos, vajag lai sīkie dabū spēlēt, un vajag naudu, lai katrs talantīgs puišelis varētu spēlēt, nevis tikai biezo atvases !!!

  +5 [+] [-]

, 2013-04-26 13:32, pirms 12 gadiem
Viņiem tas ir piedodami, viņiem visa sportistu karjera priekšā un vēl daudz būs kritumi un cēlumi.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 13:33, pirms 12 gadiem
neko nepadariisi, baigi vaaji vaartsargi ,to pat krievu komenteetaaji pateica speelee pret krieviem, jo tur muuseejie vienu momentu speeleeja kaa lauvas, bet tad vaartsargs visas ceriibas salauza.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-26 13:34, pirms 12 gadiem
Curtiys rakstīja: 1dien overtaima Puce teica ka sikajos gados hokejistiem ir 14 speles sezona, Valters teica kad Bertens siks bijis vinam bija 110 speles, sprieziet pasi....
#izauksme
Tāpēc jau basketbolisti izaug par tādiem dulburiem.
Tādā vecumā galvenais ir trenēties un cītīgi apmeklēt skolu lai uz laukuma iet gudri un inteleģenti spēlētāji.
Pārmērīga spēlēšana atstājot novārtā skolu un treniņus izaudzina tikai neattīstītus deģenerātus kas dedzina viesnīcas, turklāt tādus, kas ir gan fiziski nespējīgi gan tehniski vāji sagatavoti.
14 spēles sezonā 10 gadniekiem ir varbūt par maz, bet spēļu skaitam noteikti nav jābūt lielākam par 20-30 spēlēm. LM to risina paralēli spēlējot Lietuvā un tad jau cilvēki bļauj, ka puikām nepietiek laika skolai.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:35, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kāpēc "neko padarīt" ???
Vajag normālu vietējo čempionātu, un ies tā lieta...
Tikai Kirovs uzskata, ka pietiek ar labu treneri !!!
Tātad, ir slikti, ka Kirovs no savas PERSONĪGĀS naudas LV hokejā kā sirdslietā ieguldījis "tikai" dažus miljonus, bet ka nav miljardu sakasījis? Bez Lipmana te tuksnesis jau sen būtu hokejā.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:36, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu jau tu fantazē nedaudz.
par ko tad es fantazēju?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:36, pirms 12 gadiem
Andree rakstīja: Tātad, ir slikti, ka Kirovs no savas PERSONĪGĀS naudas LV hokejā kā sirdslietā ieguldījis "tikai" dažus miljonus, bet ka nav miljardu sakasījis? Bez Lipmana te tuksnesis jau sen būtu hokejā.
Lipmanam šobrīd pašam savas problēmas, kā akcionārs LM viņš var zaudēt diezgan prāvu summu, jāraujas uz visām pusēm.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:37, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: par ko tad es fantazēju?
Nolaidies uz zemes un paskaties apkārt

  +5 [+] [-]

, 2013-04-26 13:38, pirms 12 gadiem
Andree rakstīja: Tātad, ir slikti, ka Kirovs no savas PERSONĪGĀS naudas LV hokejā kā sirdslietā ieguldījis "tikai" dažus miljonus, bet ka nav miljardu sakasījis? Bez Lipmana te tuksnesis jau sen būtu hokejā.
Ko tie daži ļimoni dod valsts mērogā !!! Kirovam vajadzētu nevis ieguldīt pāris miljonus, bet mācēt piesaistīt pāris simtu ļimonu, izspiest no valdības sulu, bet panākt, ka hokejs tiek finansēts valsts līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:38, pirms 12 gadiem
Līmeņu starpība tomēr ir baigi lielā un mēs esam tur kur vienmēr - starp 1 un 2 grupu.
Varbūt pret šadiem pasākumiem būtu jāizturas nedaudz savādāk. Tajā gadā, kad esam A grupā, uz cēmpionātu brauc par gadu jaunāki džeki (17 vai 19 gadnieki). Lai arī zaudē visiem ar mīnus cik tur, vismaz "apbružāsies" un pēc gada "B" grupā paņems visus kā tas bija pāris gadus atpakaļ Rīgā, kad Latvijas izlase pa visu čempionātu laikam ielaida tikai 2 vārtus.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-26 13:39, pirms 12 gadiem
Mārtiņš no Valdlaučiem rakstīja: Tāds mums tas līmenis, neko padarīt
Tieši tā, 10. vieta pilnībā atbilst mūsu reālajam līmenim.
Neredzu tajā nekādu traģēdiju.
Ja pieaugušo izlase tādu vietu dabūs Helsinkos, būs bijis labs turnīrs.

Tas, ka jauniešu un junioru izlasēm Elitē ir mazāk vietu (tikai 10, nevis 16 kā lielajiem), ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:39, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ko tie daži ļimoni dod valsts mērogā !!! Kirovam vajadzētu nevis ieguldīt pāris miljonus, bet mācēt piesaistīt pāris simtu ļimonu, izspiest no valdības sulu, bet panākt, ka hokejs tiek finansēts valsts līmenī.
Woow. Nolaižamies atpakaļ uz zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:41, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Woow. Nolaižamies atpakaļ uz zemes
Šis čempionāts pierādīja, ka tieši tur mēs arī atrodamies !!!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 13:41, pirms 12 gadiem
moors rakstīja: neko nepadariisi, baigi vaaji vaartsargi ,to pat krievu komenteetaaji pateica speelee pret krieviem, jo tur muuseejie vienu momentu speeleeja kaa lauvas, bet tad vaartsargs visas ceriibas salauza.
Vārtsargi mums nekad bijushi augsta liimenii, sheit pat zaudejam- norvēģiem dāņiem, baltkrieviem- biezhi vien.

Ja vartsargs neglabj, tad aizsargi vairaak piespiezhas vaartiem un lidz ar to- pretinieks to izmanto un aktivak uzbruk un presingo.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:41, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ko tie daži ļimoni dod valsts mērogā !!! Kirovam vajadzētu nevis ieguldīt pāris miljonus, bet mācēt piesaistīt pāris simtu ļimonu, izspiest no valdības sulu, bet panākt, ka hokejs tiek finansēts valsts līmenī.
Daži simti ļimonu no valdības? Tad jau pensionāri to valdības māju nosvilinās pa nakti.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:42, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Daži simti ļimonu no valdības? Tad jau pensionāri to valdības māju nosvilinās pa nakti.
Pa dienu , pa dienu naktī šie guļ

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:42, pirms 12 gadiem
Patiesībā - nav jau kauns zaudēt krieviem, skandināviem vai ziemeļamerikāņiem !!!
Kauns ir zaudēt ar tik graujošiem rezultātiem !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:43, pirms 12 gadiem
Curtiys rakstīja: 1dien overtaima Puce teica ka sikajos gados hokejistiem ir 14 speles sezona, Valters teica kad Bertens siks bijis vinam bija 110 speles, sprieziet pasi....
#izauksme
Puče var pļāpāt visu ko. Radio SWH sporta raidījumā kādu laiku atpakaļ bija intervija ar Bagatski, kurš tad bija tikko atgriezies no ASV un stāstīja par turienes basketbolu. Bērnu komandām esot sezonā 30 spēles + play-offi. Vairāk nevarot, jo tad neatliekot laika pilvērtīgiem treniņiem un mācībām.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:43, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nekas traģisks, u18 izlasei 10 vieta pasaulē, u20 izlasei 10 vieta pasaulē. Lielajiem tik augstu ierindoties nemaz nebūs tik viegli.
Šis apgalvojums ir diezgan smieklīgs, ja mēs zinām, ka U- izlasēs sastāvs katru gadu var diezgan būtiski mainīties.
Vari, protams, sevi un līdzīgi domājošos mierināt ar šo 10. vietu, bet nekāda objektīva pamatojuma tieši uz patreizējo brīdi tam nav.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:44, pirms 12 gadiem
Satraukumam nav pamata ar šādu hokeja sistēmu mums top15 nav ko darīt.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:44, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: pirmajā spēlē izfukās krievus 3:0
Tu domāji 3:1o?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 13:45, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Nevajag jau lai skatītos, vajag lai sīkie dabū spēlēt, un vajag naudu, lai katrs talantīgs puišelis varētu spēlēt, nevis tikai biezo atvases !!!
Ko nozīmē biezo atvases un vai biezajiem nevar būt talanti?
Man piemēram abi divi iet hokejā. Pēc pirmā gada pieradu, ka 150 katru mēnesi ir jāatdot. Pie tam ir daudz klubi, kur maksā lētāk! Dzīvoju es 4 istabu dzīvoklī Rīgas guļamrajonā, braucu ar 10gadus vecu auto, ārzemju atpūtas braucienos nebraucu, pa korgiem nestaigāju.
Es tavu viedokli varētu nedaudz pārformulēt:
Nevajag jau lai skatītos, vajag lai sīkie dabū spēlēt, un vajag naudu, lai katrs talantīgs puišelis varētu spēlēt, nevis tikai to kuru vecāki uzskata par prioritāru ieguldīt naudu bērnu sportiskā attīstībā!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:45, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis apgalvojums ir diezgan smieklīgs, ja mēs zinām, ka U- izlasēs sastāvs katru gadu var diezgan būtiski mainīties.
Vari, protams, sevi un līdzīgi domājošos mierināt ar šo 10. vietu, bet nekāda objektīva pamatojuma tieši uz patreizējo brīdi tam nav.
pamatojums ir vairāk kā objektīvs - 10.v. PČ. Neko objektīvāku šobrīd iedomāties nevaru. Tu vari?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:46, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tāpēc jau basketbolisti izaug par tādiem dulburiem.
Tādā vecumā galvenais ir trenēties un cītīgi apmeklēt skolu lai uz laukuma iet gudri un inteleģenti spēlētāji.
Pārmērīga spēlēšana atstājot novārtā skolu un treniņus izaudzina tikai neattīstītus deģenerātus kas dedzina viesnīcas, turklāt tādus, kas ir gan fiziski nespējīgi gan tehniski vāji sagatavoti.
14 spēles sezonā 10 gadniekiem ir varbūt par maz, bet spēļu skaitam noteikti nav jābūt lielākam par 20-30 spēlēm. LM to risina paralēli spēlējot Lietuvā un tad jau cilvēki bļauj, ka puikām nepietiek laika skolai.
Protams, protams mazāk spēlu un normālu pretinieku. Pietiks ar treniņiem un 3 komandām Latvijā.
Cirvis... Ar šādu sistēmu tur nekas nevar izaugt, tas jau sen skaidrs, vienīgais variants, ja 15/16 gados aizsūta uz Ameriku vai kādu normālu Eiropas valsti ar sakārtotu sistēmu.

Apsties to pašu Bertānu, savos gados Eirolīgas komandas līderis. kurš hokejists mums 21 gados rāda rezultātu? Neviens visi pastnieki un Karsumi sāk spēle't 26 gados, kad jau ir par vēlu.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:47, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Daži simti ļimonu no valdības? Tad jau pensionāri to valdības māju nosvilinās pa nakti.
Tieši tā - tāpēc, ko mēs varam gribēt - visa valsts iet pa burbuli, līdz ar to arī hokejs...
Kas spēlē elitē - tikai tās valstis, kur ar ekonomiku viss ir kārtībā
Mēs te vienkārši esam ciemiņi...
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:48, pirms 12 gadiem
Nevar būt!! Varētu pat teikt, ka negaidīti.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 13:49, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Viņiem tas ir piedodami, viņiem visa sportistu karjera priekšā un vēl daudz būs kritumi un cēlumi.
Tu nedaudz alojies! Uz sportista karjeru no sis komandas var ceret labi ja 4 speletaji, parejiem sportista karjera beigsies pec 2 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:49, pirms 12 gadiem
Kaut kāda hokeja atklāsmju sezona sanāk, secinājumi birst kā no pārpilnības raga, pie tam visās frontēs

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:49, pirms 12 gadiem
Tas ir tikai tapēc, ka Latvijas hokejā ir noteicošais nauda!!! Vairums spēlētāju izlasē ir tie kuru vecāki vietu ir nopirkuši. Kamēr tas tā būs, īstie talanti neizsitīsies!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 13:50, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Ko nozīmē biezo atvases un vai biezajiem nevar būt talanti?
Man piemēram abi divi iet hokejā. Pēc pirmā gada pieradu, ka 150 katru mēnesi ir jāatdot. Pie tam ir daudz klubi, kur maksā lētāk! Dzīvoju es 4 istabu dzīvoklī Rīgas guļamrajonā, braucu ar 10gadus vecu auto, ārzemju atpūtas braucienos nebraucu, pa korgiem nestaigāju.
Es tavu viedokli varētu nedaudz pārformulēt:
Nevajag jau lai skatītos, vajag lai sīkie dabū spēlēt, un vajag naudu, lai katrs talantīgs puišelis varētu spēlēt, nevis tikai to kuru vecāki uzskata par prioritāru ieguldīt naudu bērnu sportiskā attīstībā!!!
Sorry, kādas prioritātes - ne katra ģimene var atļauties 150 Ls mēnesī hokejam. 80% LV ģimeņu dzīvo no algas līdz algai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:56, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Bet tas jau neko neatrisinās. Tā jau visu laiku ir bijis!
Šobrīd aktuālais jautājums ir, ka hokejistu rezultāti/progres krītās, jo nav laika treniņiem un viss aiziet braukāšanā.
Normāli jau ir, ka trenējas visu nedēļu un sestdien,svētdien aivada spēles. Nevienam jau nesagāda problemas aizbraukt uz Liepaju,D-pili un tas nekādus robus neiecert mācībās un treniņos.
Nu ja nav kas spēlē tad ir jāizdara secinājumi, vai 3 komandu dēļ katros gados (iespējams pārspīlēju) ir vērts turēt visas tās ledus halles. Un tie kas čīkst, ka vajag valstij palīdzēt haļļu uzturēšanai vispār izraisa smaidu. Ja pašvaldība to netaisās atbalstīt un paši naudu nevar dabūt, tad tas biznes ir jālikvidē, jo vietējai apkārtnei nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:57, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Nevajag jau lai skatītos, vajag lai sīkie dabū spēlēt, un vajag naudu, lai katrs talantīgs puišelis varētu spēlēt, nevis tikai biezo atvases !!!
ne jau par skatīšanos es runāju, bet gan par rentabilāti, lai (tieši tā) hokeju nespēlētu tikai tie, kuru vecākiem biezs maciņš

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 13:57, pirms 12 gadiem
Man galvā visu laiku viena smieklīga un nepareiza doma, ka uz pieaugušo čempi vajag sūtīt Latvija Ūber čempionāta izlasi Būtu interesanti... Tas būtu reālais pašmāju spēks Pie lielas veiksmes paliktu augstākā divīzijā, bet reāli būtu vidusmēra 1. divīzijas komanda

     [+] [-]

, 2013-04-26 13:57, pirms 12 gadiem
Pats bēdīgākais, ka pa visu čempionātu neviena spēlē nav izdevies pat aizķerties..man liekas, ka šī gada puiši nebija tika slikti, kā rezultāti, attiecīgi problēma ir jāmeklē citur.
Taču jāatzīst arī fakts, ka mūsu grupa bija daudz spēcīgāka par otro- to apliecina ceturdaļfinālu rezultāti

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:00, pirms 12 gadiem
Absolūti loģisks iznākums! Šis nav LV izlases līmenis!

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pamatojums ir vairāk kā objektīvs - 10.v. PČ. Neko objektīvāku šobrīd iedomāties nevaru. Tu vari?
Ja ņem formāli, tad,protams,jautājumu nav, bet ja ņem pēc redzētā snieguma, tad par objektivitāti var pastrīdēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu ja nav kas spēlē tad ir jāizdara secinājumi, vai 3 komandu dēļ katros gados (iespējams pārspīlēju) ir vērts turēt visas tās ledus halles. Un tie kas čīkst, ka vajag valstij palīdzēt haļļu uzturēšanai vispār izraisa smaidu. Ja pašvaldība to netaisās atbalstīt un paši naudu nevar dabūt, tad tas biznes ir jālikvidē, jo vietējai apkārtnei nav vajadzīgs.
Pareizi, tā ir naudas mešana caurā mucā, labāk būtu basketbolam novirzījuši naudu, lai gan tur arī ir kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:04, pirms 12 gadiem
Mans vectēvs teiktu-Slumsti!

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:05, pirms 12 gadiem
Vienmēr atbalstu mūsējos un čaļi ir malači, kapājās cik varēja, bet.....

Uzskatu, ka jauniešu hokejā šīs līmeņa atšķirības ir pārāk lielas, starp pirmo astotnieku un pārējām 2 elites un 1 līgas komandām. Ok, šogad vācieši apsteidza slovākus, vrb ir arī līdzvērtīgāki pretinieki jauniešu līmenī kļuvuši nekā bijis iepriekš, tomēr, manuprāt, nepieciešamāk būtu elites divīzijā komandu skaitu samazināt līdz 8 komandām, kas savā starpā noskaidro labākos no labākajiem un atrlikušās 2 elites komandas un pirmās līgas komandas spēlētu savā starpā. Kāda jēga spēlēt pret tādām komandām kā Krievija, Kanāda, Zviedrija un bez variantiem zaudēt. Izaugsme spēlētājiem jāveido klubu līmenī, pašmaju čempinātā. Tiem kuri teiks, ka šādā līmenī spēlētāji var attīstīties, gribu atzīmēt, ka čempionāts nav ikdiena, un ja tā būtu, tas es būtu tikai par spēlēšanu ar spēcīgakajiem, un šādā nelielā laikā spēlētāju līmenis īpaši nemainās. Drīzāk tad jau līmeni var celt, spēlējot ar līdzvērtīgiem pretiniekiem, nevis visu spēli "tā sakot mazākumā". Domāju, ka iekļūšanas/izkrišanas sistēmu vajadzētu saglabāt tikai 1. līgā un uz leju, jo elite, tomēr vēl ir diezgan tālu priekšā, jo īpaši jauniešu līmenī. Šādu koncepciju varētu pieņemt uz tuvākajiem 3 - 5 gadiem un tad jau skatīties, kā attīstās hokejs pasaulē. Nedomāju, ka arī līdzjutējiem ir interesanti doties uz spēli, kur var jau paredzēt, piemēram, Zviedrijas uzvaru ar 7:0. Fani jūtas īpašāki, kad var palīdzēt grūtā situācijā.

Tas ir tikai mans viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:05, pirms 12 gadiem
fasans rakstīja: Latvijas hokejisti beidzot cienīgi spēlēja, bet zaudēja. Nekas liels, nākošgad uzvarēsim visus B grupā.
vakar ar labi spēlēja, tāpat kā šodien... tik slovāki pa daudz golus sameta, reāli tā ar bij līdzīga spēle kā no slovākiem dzirdēju

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:06, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Līmeņu starpība tomēr ir baigi lielā un mēs esam tur kur vienmēr - starp 1 un 2 grupu.
Varbūt pret šadiem pasākumiem būtu jāizturas nedaudz savādāk. Tajā gadā, kad esam A grupā, uz cēmpionātu brauc par gadu jaunāki džeki (17 vai 19 gadnieki). Lai arī zaudē visiem ar mīnus cik tur, vismaz "apbružāsies" un pēc gada "B" grupā paņems visus kā tas bija pāris gadus atpakaļ Rīgā, kad Latvijas izlase pa visu čempionātu laikam ielaida tikai 2 vārtus.
bez bružāšanās B grupā ''ir jāņem visi'', neviens norvēģus un dāņus nebružā un nu nebūs viņiem superkomandas nākamgad, tāpat kā belariem...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:08, pirms 12 gadiem
Nu cerēsim, ka pieaugušo izlasi nesagaida tāds pats liktenis . . . .

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:09, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: bez bružāšanās B grupā ''ir jāņem visi'', neviens norvēģus un dāņus nebružā un nu nebūs viņiem superkomandas nākamgad, tāpat kā belariem...
Laiks rādīs , nesaki hop jo var iekāpt lamatās

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:11, pirms 12 gadiem
KristapsRadkēvičs rakstīja: Vienmēr atbalstu mūsējos un čaļi ir malači, kapājās cik varēja, bet.....

Uzskatu, ka jauniešu hokejā šīs līmeņa atšķirības ir pārāk lielas, starp pirmo astotnieku un pārējām 2 elites un 1 līgas komandām. Ok, šogad vācieši apsteidza slovākus, vrb ir arī līdzvērtīgāki pretinieki jauniešu līmenī kļuvuši nekā bijis iepriekš, tomēr, manuprāt, nepieciešamāk būtu elites divīzijā komandu skaitu samazināt līdz 8 komandām, kas savā starpā noskaidro labākos no labākajiem un atrlikušās 2 elites komandas un pirmās līgas komandas spēlētu savā starpā. Kāda jēga spēlēt pret tādām komandām kā Krievija, Kanāda, Zviedrija un bez variantiem zaudēt. Izaugsme spēlētājiem jāveido klubu līmenī, pašmaju čempinātā. Tiem kuri teiks, ka šādā līmenī spēlētāji var attīstīties, gribu atzīmēt, ka čempionāts nav ikdiena, un ja tā būtu, tas es būtu tikai par spēlēšanu ar spēcīgakajiem, un šādā nelielā laikā spēlētāju līmenis īpaši nemainās. Drīzāk tad jau līmeni var celt, spēlējot ar līdzvērtīgiem pretiniekiem, nevis visu spēli "tā sakot mazākumā". Domāju, ka iekļūšanas/izkrišanas sistēmu vajadzētu saglabāt tikai 1. līgā un uz leju, jo elite, tomēr vēl ir diezgan tālu priekšā, jo īpaši jauniešu līmenī. Šādu koncepciju varētu pieņemt uz tuvākajiem 3 - 5 gadiem un tad jau skatīties, kā attīstās hokejs pasaulē. Nedomāju, ka arī līdzjutējiem ir interesanti doties uz spēli, kur var jau paredzēt, piemēram, Zviedrijas uzvaru ar 7:0. Fani jūtas īpašāki, kad var palīdzēt grūtā situācijā.

Tas ir tikai mans viedoklis.
bet ja Vācija U18 biežāk uzvar slovākus nekā slovāki Vāciju... ko tad? nebūs taisnīgi...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 14:11, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pareizi, tā ir naudas mešana caurā mucā, labāk būtu basketbolam novirzījuši naudu, lai gan tur arī ir kā ir.
basketbolā jau arī iegulda vairāk naudu, salīdzinot ar citiem sporta veidiem. izaugsme? te samaksā vienam nigeram, te citam...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:11, pirms 12 gadiem
Nekāda traģēdija jau nav notikusi, tas ir tāpat apmēram kā no šīgada lielās izlases prasīt 1/4 finālu. Protams, cerēt mēs varējām, ka noturēsimies, bet realitāte ir realitāte... U20 izlasei pat godīgi sakot bija lielākas šanses noturēties, lai gan arī tur mēs pret vāciem un slm nebijāovākiem favorīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:13, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: bez bružāšanās B grupā ''ir jāņem visi'', neviens norvēģus un dāņus nebružā un nu nebūs viņiem superkomandas nākamgad, tāpat kā belariem...
nu tad jau redzēs kas un kā... tā B grupa (pareizāk gan 1. divīzijas A apakšgrupa) nebūt nav tāds "piece of cake" kā Tu te mēģini mums to ainu uzburt...

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:13, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: bet ja Vācija U18 biežāk uzvar slovākus nekā slovāki Vāciju... ko tad? nebūs taisnīgi...
tieši tā- ne jau ''viena komanda krīt ārā'' formāts tika izveidots tāpat vien, bet gan principā tāpēc lai atzītu to, ka vācu līmenis uzlabojas un slovaki, kas arī labi spēlē principā bieži tāpēc krīt ārā. Tagad tas ir atrisināts ar tikai vienu ''krītošo'' komandu - šobrīd vai nu LV, norvēģi vai dāņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-04-26 14:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja ņem formāli, tad,protams,jautājumu nav, bet ja ņem pēc redzētā snieguma, tad par objektivitāti var pastrīdēties.
kā redzētā?
Skatījies 1. divīzijas spēles un redzēji kādu stiprāku izlasi par šī brīža mūsu U18 izlasi? Ja ne - tad Tu pat pastrīdēties nevari, jo Tev nav kaut vai subjektīvu faktu.

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nu tad jau redzēs kas un kā... tā B grupa (pareizāk gan 1. divīzijas A apakšgrupa) nebūt nav tāds "piece of cake" kā Tu te mēģini mums to ainu uzburt...
Es nemēģinu neko burt, vai tad baltkrievi, dāņi vai norvēģi brauca šogad uz turieni ar uzdevumu ''tikt medaļās" vai ieņemt otro vietu? Viņi brauca izcīnīt ceļazīmi uz eliti , resp. ''visi jāsit''. Mums jau savādāks tas uzdevums nebūs un šis uzdevums ir izpildāms. Kā veiksies tā ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:16, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Laiks rādīs , nesaki hop jo var iekāpt lamatās
Tieši tā. Vajag lai džeki saprot, ka nav pasaules karaļi un KHL megazvaigznes. Ka tāls ceļš vēl ejams. Vismaz redz, jo šeit bija +/- pasaules labākie.

Par vieto čempionātu - man personīgi patiktu īsi turnīri, kā bija PSRS laikos. Kad skolā brīvlaiks, bērni salasās un izspēlē turnīru. Mači katru dienu. Starp brīvlaikiem - treniņi un mācības.

P.S. 150 LVL ir par abiem nevis vienu. Tur ir iekļautas arī čempionāta spēles, ne tikai treniņi. Cik es zinu, visdārgāk ir Pārdaugava. Vienam mēnesī sākot no 70 Lati treniņi + par spēlēm. tas ir ko es zinu

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja ņem formāli, tad,protams,jautājumu nav, bet ja ņem pēc redzētā snieguma, tad par objektivitāti var pastrīdēties.
Pirms turnīra izlase aizvadīja vairākas pārbaudes spēles ar 1. divīzijas A komandām. Pret Baltkrieviju- 4:1, 6:1, 6:0, pret norvēģiem 7:2, pret dāņiem 3:2 pagarinājumā.
Tā kā dāņi 1. divīzijā izcīnīja uzvaru, tad var teikt, ka viennozīmīgi šīgada Latvijas izlase nez vai bija pārāka par dāņiem, tomēr čempionāta nolikums ir tāds, kāds viņš ir. 10. vieta. Vai mēs vinnētu vai zaudētu dāņiem, ja spēlētu 1. divīzijā hvz, bet uzskatu, ka par baltkrieviem, itāļiem un norvēģiem mēs šogad noteikti bijām labāki.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis apgalvojums ir diezgan smieklīgs, ja mēs zinām, ka U- izlasēs sastāvs katru gadu var diezgan būtiski mainīties.
Vari, protams, sevi un līdzīgi domājošos mierināt ar šo 10. vietu, bet nekāda objektīva pamatojuma tieši uz patreizējo brīdi tam nav.
Attiecīgajā brīdī 10. vieta ir vnk noticis fakts, nekas nav ko mierināt vai baurot. Tā tas vnk ir.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:21, pirms 12 gadiem
Tagad no B grupas ari izlidos

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:24, pirms 12 gadiem
Nākamgad būsim favorīti bet šogad ar tādām komandām spēlējot, cits iznākums nemaz nebija gaidāms.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 14:30, pirms 12 gadiem
frosty rakstīja: Tagad no B grupas ari izlidos
Izlidos uz eliti!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:30, pirms 12 gadiem
39 goli ieaisti 6 speles lai ta salaistu vajag bez nujam spelem

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:31, pirms 12 gadiem
Namej aizej vienreiz no hokeja sadaļas un lai nav tava čīkstēšana jāredz.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:31, pirms 12 gadiem
deep vol.8 rakstīja: Nākamgad būsim favorīti bet šogad ar tādām komandām spēlējot, cits iznākums nemaz nebija gaidāms.
nu nez, neteiktu ka starp UK hokeja izlasi un shito LV butu liela atskiriba

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 14:39, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Par vieto čempionātu - man personīgi patiktu īsi turnīri, kā bija PSRS laikos. Kad skolā brīvlaiks, bērni salasās un izspēlē turnīru. Mači katru dienu. Starp brīvlaikiem - treniņi un mācības.
Ja reiz par vietējiem čempionātiem, tad tādas mazas valstis kā Latvija ir perfektas tieši vietējo čempionātu attīstīšanai dažādos sporta veidos. Jā, sacensību līmenis varbūt ir mazliet zemāks kā kaimiņu lielvalstīs, kam dažs sapņo pieslieties, bet atkal ir citas priekšrocības. Nav tālu pārbraucienu, gandrīz visur var nokļūt dažu stundu laikā. Vienīgi šādu vietējo čempionātu interesēs vajag ekonomiski attīstītākus tieši reģionu centrus, un te nu gan gribētu Saeimas un valdības aktīvāku iesaistīšanos ar kaut kādām programmām. Lai nav tā, ka viss sākas un beidzas ar Rīgu un tās t.s. guļamrajoniem, kas agri vai vēlu nosmeļ krējumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 14:39, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Pirms turnīra izlase aizvadīja vairākas pārbaudes spēles ar 1. divīzijas A komandām. Pret Baltkrieviju- 4:1, 6:1, 6:0, pret norvēģiem 7:2, pret dāņiem 3:2 pagarinājumā.
Tā kā dāņi 1. divīzijā izcīnīja uzvaru, tad var teikt, ka viennozīmīgi šīgada Latvijas izlase nez vai bija pārāka par dāņiem, tomēr čempionāta nolikums ir tāds, kāds viņš ir. 10. vieta. Vai mēs vinnētu vai zaudētu dāņiem, ja spēlētu 1. divīzijā hvz, bet uzskatu, ka par baltkrieviem, itāļiem un norvēģiem mēs šogad noteikti bijām labāki.
Droši, ka pats hokeju esi redzējis tikai televizorā, jo bez gudras "muldēšanas"neko vairāk nemāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:49, pirms 12 gadiem
pēc redzētā, - jāsaka -> likumsakarīgi, ka esam` out off`.
Diemžēl.

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā redzētā?
Skatījies 1. divīzijas spēles un redzēji kādu stiprāku izlasi par šī brīža mūsu U18 izlasi? Ja ne - tad Tu pat pastrīdēties nevari, jo Tev nav kaut vai subjektīvu faktu.
Kā jau teicu, tad ja pieejam formāli,tad jautājumu nav, un nevar būt, tikai (kā jau arī to minēju) jauniešu hokejā izlašu sastāvā ir liela sastāva mainība, un tas nedod iespēju reāli izvērtēt kas pašreiz ir kas.
Starp citu,kas LV izlasi nākošgad nomainīs Elitē?

     [+] [-]

, 2013-04-26 14:55, pirms 12 gadiem
Esmu par to, lai spēlē tie, kas tiešām grib spēlēt Pagājušais čempionāts pierādīja, ka dažiem ar to gribēšanu ir, kā ir Sprukts ar savu motivāciju? Nu lai iet dillēs, ja viņam nav tās motivācijas Priekš kam vispār auklēties ar Dārziņiem un visiem citiem, hokeja džedajiem Lai spēlē tie, kas grib

Volx rakstīja: To jau tu tikai vari minet. Pirms šī gada fināla arī Abrags te stāstīja, ja pievienosies kāds Dinamo spēlētājs, tad tur būs kādas sagrāves. Puiši pierādīja, ka ir labākie Latvijā un kāpec gan to pašu neatkartot starptautiska arēnā?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau teicu, tad ja pieejam formāli,tad jautājumu nav, un nevar būt, tikai (kā jau arī to minēju) jauniešu hokejā izlašu sastāvā ir liela sastāva mainība, un tas nedod iespēju reāli izvērtēt kas pašreiz ir kas.
Starp citu,kas LV izlasi nākošgad nomainīs Elitē?
Un kādi ir Tavi argumenti, ja "pieejam neformāli"? Pierādi pretējo! bet ar faktiem

nākamgad Elitē būs dāņi.
IA divīzijā spēlēs LAT, NOR, ITA, BLR, FRA, KAZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Un kādi ir Tavi argumenti, ja "pieejam neformāli"? Pierādi pretējo! bet ar faktiem

nākamgad Elitē būs dāņi.
IA divīzijā spēlēs LAT, NOR, ITA, BLR, FRA, KAZ
Neformālā pieeja ir tāda, ka mēs nezinām, kā šis LV U-18 izlases modelis varētu izskatīties uz kaut vai to pašu dāņu vai belaru fona. Tas gan vairāk ir retorika no jautājuma-kā būtu,ja būtu? Tāpat neviens šobrīd uz to nevar atbildēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-26 15:10, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: butu visas finanses dotas hokejam,mes butu stabila IIHF ranga astotnieka komanda visos limenios jau gadus desmit!
Būtu visas finanses atdotas bobslejam vai šķēpmešanai, mums droši vien tur katru reizi būtu pasaules un olimpiskās medaļas. Nezinu, kā tev liekas, bet daudzi piekritīs, ka vieta pasaules astotniekā, kaut arī olimpiskajā sporta veidā, nav tā vērta, lai pasludinātu šo sporta veidu par vienīgo prioritāro.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-26 15:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau teicu, tad ja pieejam formāli,tad jautājumu nav, un nevar būt, tikai (kā jau arī to minēju) jauniešu hokejā izlašu sastāvā ir liela sastāva mainība, un tas nedod iespēju reāli izvērtēt kas pašreiz ir kas.
Starp citu,kas LV izlasi nākošgad nomainīs Elitē?
Nu redzi, Tu ekspert pat nezini ka dāņi tika uz eliti, bet atkal sāc filozofēt. Es jau arī neko baigi nerakņajos un nemeklēju info, bet tik daudz jau kā pavasarī apskatīt IIHF lapu varēji.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 15:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neformālā pieeja ir tāda, ka mēs nezinām, kā šis LV U-18 izlases modelis varētu izskatīties uz kaut vai to pašu dāņu vai belaru fona. Tas gan vairāk ir retorika no jautājuma-kā būtu,ja būtu? Tāpat neviens šobrīd uz to nevar atbildēt.
atgādināšu Tevis teikto diskusijas sākumā: ...Vari, protams, sevi un līdzīgi domājošos mierināt ar šo 10. vietu, bet nekāda objektīva pamatojuma tieši uz patreizējo brīdi tam nav. ... - tā arī neesmu sagaidījis no Tevis nevienu objektīvu (un pat ne subjektīvu arī ne!) pamatojumu, kas pieradītu pretējo. Tātad , izejot no loģikas, - 10. vieta ir tikai un vienīgi objektīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:28, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: atgādināšu Tevis teikto diskusijas sākumā: ...Vari, protams, sevi un līdzīgi domājošos mierināt ar šo 10. vietu, bet nekāda objektīva pamatojuma tieši uz patreizējo brīdi tam nav. ... - tā arī neesmu sagaidījis no Tevis nevienu objektīvu (un pat ne subjektīvu arī ne!) pamatojumu, kas pieradītu pretējo. Tātad , izejot no loģikas, - 10. vieta ir tikai un vienīgi objektīva.
Pie tā arī paliksim, jo savādāk šī diskusija paliek par-neko.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:33, pirms 12 gadiem
Audzināt profesionālus sportistus nav Valsts darīšana,tā ir vecāku lieta Biedriņš sapelnīja miljonus bet izvairās no nodokļiem

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:34, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: redzi,Leisiem ir viens prioritarais sports,kura vini ir daudz talak neka mes hokeja! tapec neko nosodosu par hokeju, ka prioritara sporta veida pasludinasanu valsts limeni nesaskatu, tiesi otradi, uzskatu ka ta tam butu jabut! HOKEJS PARI VISAM!
Baltkrievijā hokejs visu laiku bija prioritārais sporta veids, kuru visvisādi atbalstīja pats Lukašenka un pārējā kliķe. Ko viņiem tas ir devis? Ātrāk par mums tika uz olimpiādi un vēl vienā olimpiādē ar haļavnu golu tika četriniekā. Un tas arī viss. Citādi viņu rezultāti un vietas pasaules rangā no mūsējās bezsistēmas neko daudz neatšķiras. Te nu bija "prioritārais sports glābs pasauli".

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neformālā pieeja ir tāda, ka mēs nezinām, kā šis LV U-18 izlases modelis varētu izskatīties uz kaut vai to pašu dāņu vai belaru fona. Tas gan vairāk ir retorika no jautājuma-kā būtu,ja būtu? Tāpat neviens šobrīd uz to nevar atbildēt.
To kā šī izlase izskatījās uz belaru un dāņu fona mēs varējām redzēt laiciņu atpakaļ, kad šī izlase izd**** belarus un uzvarēja dāņus.
Turklāt šīs komandas bija tuvāk savai sportiskajai formas virsotnei, jo tām tuvojās to I divīzijas čempionāts.
Jeb šīs konkrētās spēles par objektīvu spēku samēru tu sauktu tikai gadījumā ja mūsējie būtu šīs spēles zaudējuši?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:36, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Baltkrievijā hokejs visu laiku bija prioritārais sporta veids, kuru visvisādi atbalstīja pats Lukašenka un pārējā kliķe. Ko viņiem tas ir devis? Ātrāk par mums tika uz olimpiādi un vēl vienā olimpiādē ar haļavnu golu tika četriniekā. Un tas arī viss. Citādi viņu rezultāti un vietas pasaules rangā no mūsējās bezsistēmas neko daudz neatšķiras. Te nu bija "prioritārais sports glābs pasauli".
Hekejam tika labs atbalsts, bet tas nav bijis piroritārs. Tas ka viņi paši čakarējas un neprot izmantot savas iespējas ir viņu problēma.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-26 15:36, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Esmu par to, lai spēlē tie, kas tiešām grib spēlēt Pagājušais čempionāts pierādīja, ka dažiem ar to gribēšanu ir, kā ir Sprukts ar savu motivāciju? Nu lai iet dillēs, ja viņam nav tās motivācijas Priekš kam vispār auklēties ar Dārziņiem un visiem citiem, hokeja džedajiem Lai spēlē tie, kas grib
Es dikti gribu spēlēt. Drīkst, es braukšu uz Somiju?

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:40, pirms 12 gadiem
Pirmais jautājums - vai Tu esi vīrietis? Tas ir vīriešu pasaules čempionāts
hypocrisy rakstīja: Es dikti gribu spēlēt. Drīkst, es braukšu uz Somiju?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 15:41, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Pirmais jautājums - vai Tu esi vīrietis? Tas ir vīriešu pasaules čempionāts
Un kas Tev liek domāt citādi?

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:43, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: piekritu daleji Elite vajadzetu saglabat 8 komandas,2 pedejas ar 1.divizijas 2 pirmajam lai katru gadu riko parspeliu turniru par tiksanu elite! ta butu pratigak,godigak un objektivak!
Tas nebūtu slikti, tomēr jāņem vērā to, ka I divīzijas čempionāts notiek ātrāk kā Elites čempionāts. Pēc elites čempionāta rīkot pārspēles starp I divīzijas labākajiem un vājāko no top 8 būtu nedaudz nekorekti pret I divīzijas komandu kurai atkal būtu jāvācas kopā un kaut kā jāmēģina uzdzīt fizisko vēl vienam mini turnīram. Tad abi čempionāti būtu jārīko paralēli, kas atkal traucētu jaunajiem talantiem no I divīzijas iekrist skautu acīs, jo to visa uzmanība tiek pievērsta elitei.
Turklāt IIHF iestājas par līmeņa celšanu arī ārpus top 8 valstīm. Spēcīgāko no sekotāj valstīm nodalīšana no elites būtu pret hokeja līmeņa celšanu pasaulē.
Kaut gan piekrītu, ka visprātīgāk jau būtu ja tādas valstis kā SVK, GER, LAT, NOR, DEN un BLR cīnītos par vienu vietu pie lielā top 7 - USA, CAN, RUS, SWE, FIN SUI, CZE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:49, pirms 12 gadiem
Vismaz Tavs niks neliecina ne par labu vienam vai otram Es tikai turpināju šito balagānu

hypocrisy rakstīja: Un kas Tev liek domāt citādi?

     [+] [-]

, 2013-04-26 15:50, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Hekejam tika labs atbalsts, bet tas nav bijis piroritārs. Tas ka viņi paši čakarējas un neprot izmantot savas iespējas ir viņu problēma.
Kur ir garantija, ka mēs pratīsim?

Vispār tā ideja par vienu vai pāris prioritārajiem/neprioritārajiem sporta veidiem liekas ļoti mākslīga un godīgā ceļā neatrisināma. Hokeja fani zvērēs pie visa, kas tiem svēts, ka hokejs ir nacionālais sporta veids un katrs īstens latvis fano par hokeju, tāpēc nauda jāiegulda tur. Tādi kā es būs neizpratnē, kāpēc 7.-8. vieta aiz smagsvariem pasaulē ir tā vērta, lai atņemtu finansējumu citiem, kas tāpat cenšas un sasniedz ne mazāk pieklājīgus rezultātus uz pasaules fona. Vēl kāds teiks, ka galvenais ir Latvijas vārda nešana pasaulē un jāatbalsta, teiksim, teniss, jo Gulbi pasaulē zina daudz labāk kā jebkuru mūsu izlases hokejistu. Un tā arī ne pie kāda gala nenonāksim. Manuprāt, sporta sistēmu pamatā būtu jāfinansē pašvaldībām atkarībā no tradīcijām un iestrādnēm. Ja ir ledus halle un vēlme to uzturēt - audziniet hokejistus. Ja ir labi sasniegumi un kvalificēti treneri citos sporta veidos - atbalstiet tos. Prioritārie sporta veidi ir vai nu kaut kas 100% politisks, vai tam ir objektīvi vēsturiski iemesli (piem. Kanāda kā hokeja dzimtene, Anglija kā futbola un regbija dzimtene).

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 15:50, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tas nebūtu slikti, tomēr jāņem vērā to, ka I divīzijas čempionāts notiek ātrāk kā Elites čempionāts. Pēc elites čempionāta rīkot pārspēles starp I divīzijas labākajiem un vājāko no top 8 būtu nedaudz nekorekti pret I divīzijas komandu kurai atkal būtu jāvācas kopā un kaut kā jāmēģina uzdzīt fizisko vēl vienam mini turnīram. Tad abi čempionāti būtu jārīko paralēli, kas atkal traucētu jaunajiem talantiem no I divīzijas iekrist skautu acīs, jo to visa uzmanība tiek pievērsta elitei.
Turklāt IIHF iestājas par līmeņa celšanu arī ārpus top 8 valstīm. Spēcīgāko no sekotāj valstīm nodalīšana no elites būtu pret hokeja līmeņa celšanu pasaulē.
Kaut gan piekrītu, ka visprātīgāk jau būtu ja tādas valstis kā SVK, GER, LAT, NOR, DEN un BLR cīnītos par vienu vietu pie lielā top 7 - USA, CAN, RUS, SWE, FIN SUI, CZE
BLR šogad dabūja pa dibenu no ITA. Varbūt tur ar to grupu fleksiblāk formēt?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 15:52, pirms 12 gadiem
Nazarov, GET OUT !!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 15:53, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Pirmais jautājums - vai Tu esi vīrietis? Tas ir vīriešu pasaules čempionāts
Parādi nolikuma punktu, kur sacīts, ka sievietes nedrīkst spēlēt vīriešu pasaules čempionātā

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 16:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pie tā arī paliksim, jo savādāk šī diskusija paliek par-neko.
Protams kā vienmēr vajadzēja belarus piesaukt, viņi vispār tur ceturtie palika.

     [+] [-]

, 2013-04-26 16:06, pirms 12 gadiem
Vai Tu nolikumu esi izlasījis?

Baraks Osama rakstīja: Parādi nolikuma punktu, kur sacīts, ka sievietes nedrīkst spēlēt vīriešu pasaules čempionātā

     [+] [-]

, 2013-04-26 16:08, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams kā vienmēr vajadzēja belarus piesaukt, viņi vispār tur ceturtie palika.
Tas bija tikai piemērs.

     [+] [-]

, 2013-04-26 16:08, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Vismaz Tavs niks neliecina ne par labu vienam vai otram Es tikai turpināju šito balagānu
Tātad Tu sliecies domāt, ka mana vieta būtu pasaules čempionāts sātaniem? Savā ziņā pagodinoši

     [+] [-]

, 2013-04-26 16:11, pirms 12 gadiem
Jā, nezinu - sātaniem vai raganām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 16:16, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Kur ir garantija, ka mēs pratīsim?

Vispār tā ideja par vienu vai pāris prioritārajiem/neprioritārajiem sporta veidiem liekas ļoti mākslīga un godīgā ceļā neatrisināma. Hokeja fani zvērēs pie visa, kas tiem svēts, ka hokejs ir nacionālais sporta veids un katrs īstens latvis fano par hokeju, tāpēc nauda jāiegulda tur. Tādi kā es būs neizpratnē, kāpēc 7.-8. vieta aiz smagsvariem pasaulē ir tā vērta, lai atņemtu finansējumu citiem, kas tāpat cenšas un sasniedz ne mazāk pieklājīgus rezultātus uz pasaules fona. Vēl kāds teiks, ka galvenais ir Latvijas vārda nešana pasaulē un jāatbalsta, teiksim, teniss, jo Gulbi pasaulē zina daudz labāk kā jebkuru mūsu izlases hokejistu. Un tā arī ne pie kāda gala nenonāksim. Manuprāt, sporta sistēmu pamatā būtu jāfinansē pašvaldībām atkarībā no tradīcijām un iestrādnēm. Ja ir ledus halle un vēlme to uzturēt - audziniet hokejistus. Ja ir labi sasniegumi un kvalificēti treneri citos sporta veidos - atbalstiet tos. Prioritārie sporta veidi ir vai nu kaut kas 100% politisks, vai tam ir objektīvi vēsturiski iemesli (piem. Kanāda kā hokeja dzimtene, Anglija kā futbola un regbija dzimtene).
Garantijas nav un neviens hokeju par vienīgo prioritāti neizvirzīs, nekam neko neatņems. Par ko cepiens?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 16:45, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es,par spelesanu amatieros Francija maksaju 500 eiro par gadu,un ja salidzina ienakumus ar LV,tad tas nemaz nav tik daudz
Nu redzi - mums vienam otru nesaprast. Tu esi kaut kur Francijā, bet es tepat Latvijā pelnu naudu un maksāju nodokļus, lai kaut kas paliktu bērniem kad būšu miris. Vismaz pagaidām viņi fano par Latviju nevis Franciju vai Kanādu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 17:00, pirms 12 gadiem
Es gan šaubos vai vēl vajag halles, jo, piemēram, Aizkrauklē jau paspēja aizvērties. Arī Ogrē halles pastāvēšana bija uz jautājuma zīmes. Tā pat arī Ozo halle. Halles ir saceltas, bet nav spēlētāju, speciālistu.

ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Baltkievija tas saceltas halles province ir tuksas ja vinias tados kvantumos tiktu uzbuvetas Latvija,vinias butu parslogotas! Lettiniem attieciba uz hokeju ir cita mentalitate,neka Belariem,it seviski mazpilsetas un ciemos Hokejs Baltkievija tika kulltivets vairak no augsas,ar Batjkas personigo iniciativu,Latvija,savukart,vins ir bijis populars pasa tauta vel no stagnacijas gadiem,un ne tikai pie TV ekraniem verojot veca Dinamo speles,bet ari pagalmu hokeja laukumos,uz upem dikiem, ezeriem ...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:02, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Es gan šaubos vai vēl vajag halles, jo, piemēram, Aizkrauklē jau paspēja aizvērties. Arī Ogrē halles pastāvēšana bija uz jautājuma zīmes. Tā pat arī Ozo halle. Halles ir saceltas, bet nav spēlētāju, speciālistu.
galvenā problēma jau nav spēlētāju un speciālistu trūkums, bet gan augstās halles uzturēšanas izmaksas (it sevišķi, rēķini par elektrību)....

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:06, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: par ko tev bridinajums?
Ba***sa par mani visu laiku stučī, vajag uzmanīties ar viņu diskutējot.
Viņš nepārtraukti provocē un pie pirmās iespējas admiņi, tuk-tuk, jūs stukačiņš ir klāt, KGB vairs nav, vismaz jums pastučīšu.
Labi lai tā būtu, šoreiz dabuju par žargonu, bet pirms dažām dienām kad šis spriedelēja par Bostonas teroraktu, sc.com admiņiem vajadzēja nevis mani brīdināt, bet noķert viņu un kārtīgi ar siksnu nopērt. Īpaši jau nebrīnīšos ja viņa IP ir SAB sarakstos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:10, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ba***sa par mani visu laiku stučī, vajag uzmanīties ar viņu diskutējot.
Viņš nepārtraukti provocē un pie pirmās iespējas admiņi, tuk-tuk, jūs stukačiņš ir klāt, KGB vairs nav, vismaz jums pastučīšu.
Labi lai tā būtu, šoreiz dabuju par žargonu, bet pirms dažām dienām kad šis spriedelēja par Bostonas teroraktu, sc.com admiņiem vajadzēja nevis mani brīdināt, bet noķert viņu un kārtīgi ar siksnu nopērt. Īpaši jau nebrīnīšos ja viņa IP ir SAB sarakstos.
Tu vēl neesi tam klaunam uzlicis 'ignorēt'????

     [+] [-]

, 2013-04-26 17:14, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tu vēl neesi tam klaunam uzlicis 'ignorēt'????
Uzliku, bet ko tas dod, pēc dažām dienām būs klāt ar citu niku.

     [+] [-]

, 2013-04-26 17:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: galvenā problēma jau nav spēlētāju un speciālistu trūkums, bet gan augstās halles uzturēšanas izmaksas (it sevišķi, rēķini par elektrību)....
Tas gan, tūlīt atkal monopola karaļi uzbliezīs pa cenu tā, ka izlasei uz dīķa būs jāspēlē, kur nu vēl pārējiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:22, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Uzliku, bet ko tas dod, pēc dažām dienām būs klāt ar citu niku.
liec nākamo. Citas alternatīvas jau nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tu vēl neesi tam klaunam uzlicis 'ignorēt'????
Jēga likt ignore? Tādus klaunus visi citē!
Vai pats sevi sāk citēt ar citiem nikiem, ja neviens neatbild.
Galvenais uzdevums potēt demagoģiju portāla apmeklētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:27, pirms 12 gadiem
Manuprāt, ja būtu, kas aizpilda halles (pieprasījums), tad tas diez gan segtu arī halles uzturēšanu. Es redzēju, kas notika Aizkrauklē - redzēju vienu treniņu (bērnu) un man diez gan bēdīgi palika. Treneri par speciālistu grūti nosaukt - neizskatījās, ka kāds censtos izkopt tehniku. Vienkārši bļāva - skrien, skrien, ka tik ātrāk un dabīgi, ka skrēja nepareizi. Ļoti slikts iespaids. Pieaugušo hokejs, necik neattīstījās. Bija amatieru čempionāts, bet no profesionālā tur nekā nebija.

Abrags rakstīja: galvenā problēma jau nav spēlētāju un speciālistu trūkums, bet gan augstās halles uzturēšanas izmaksas (it sevišķi, rēķini par elektrību)....

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:29, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Jēga likt ignore? Tādus klaunus visi citē!
Vai pats sevi sāk citēt ar citiem nikiem, ja neviens neatbild.
Galvenais uzdevums potēt demagoģiju portāla apmeklētājiem.
ir jēga. Kopš tā sāku darīt - uzreiz te viss sakarīgāk izskatās.

     [+] [-]

, 2013-04-26 17:33, pirms 12 gadiem
nekas jauns,nekas pārsteidzoš,nekas satriecoš,mati nav jāplēš!Latvija ,diemžēl,ir tranzīta valsts abos U čcempjos!!!

     [+] [-]

, 2013-04-26 17:34, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ir jēga. Kopš tā sāku darīt - uzreiz te viss sakarīgāk izskatās.
man netraucē, citreiz var palasīt kādu sviestu dzen pie rakstiem.
tagad pie raksta par ņičuskinu iet vaļā.
beigās visi mērās ar krāniņiem kuram resnāks un garāks

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 17:55, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kāpēc "neko padarīt" ???
Vajag normālu vietējo čempionātu, un ies tā lieta...
Tikai Kirovs uzskata, ka pietiek ar labu treneri !!!
atļaušos pakomentēt... atkal ne hokeju, bet tomēr...
nu ir kļūdaini domāt ka Lipmans vai jebkura viena persona var uztaisīt sakarīgu vietējo čempionātu. Tāpēc jau esam šitādā ellē - "politikā visu vienam pašam Dombrovskim jānokārto, pašmāju hokeja saimniecībā - Lipmanam"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-26 18:03, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: beigās visi mērās ar krāniņiem kuram resnāks un garāks
Man!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 18:25, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Man!!!
resnāks vai garāks?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 18:35, pirms 12 gadiem
Švaki puikas šai gadā padevušies.

     [+] [-]

, 2013-04-26 19:15, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tas nebūtu slikti, tomēr jāņem vērā to, ka I divīzijas čempionāts notiek ātrāk kā Elites čempionāts. Pēc elites čempionāta rīkot pārspēles starp I divīzijas labākajiem un vājāko no top 8 būtu nedaudz nekorekti pret I divīzijas komandu kurai atkal būtu jāvācas kopā un kaut kā jāmēģina uzdzīt fizisko vēl vienam mini turnīram. Tad abi čempionāti būtu jārīko paralēli, kas atkal traucētu jaunajiem talantiem no I divīzijas iekrist skautu acīs, jo to visa uzmanība tiek pievērsta elitei.
Turklāt IIHF iestājas par līmeņa celšanu arī ārpus top 8 valstīm. Spēcīgāko no sekotāj valstīm nodalīšana no elites būtu pret hokeja līmeņa celšanu pasaulē.
Kaut gan piekrītu, ka visprātīgāk jau būtu ja tādas valstis kā SVK, GER, LAT, NOR, DEN un BLR cīnītos par vienu vietu pie lielā top 7 - USA, CAN, RUS, SWE, FIN SUI, CZE
Jā, arī šāds variants nebūtu slikti, iespējamas variācijas ar komandām

     [+] [-]

, 2013-04-26 19:30, pirms 12 gadiem
theoxy rakstīja: Malači
Es tieši, tieši to pašu padomāju, kad izlasīju virsrakstu!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 20:48, pirms 12 gadiem
Fotografijā spēlētajs ar uzvardu ABLOMS....
Nu tiešām žel puikas - viņi tak cīnijās!...Tada trauma nākotnes perspektīvām vecāku ieguldītajai naudai!...

     [+] [-]

, 2013-04-26 22:21, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Tieši tā. Vajag lai džeki saprot, ka nav pasaules karaļi un KHL megazvaigznes. Ka tāls ceļš vēl ejams. Vismaz redz, jo šeit bija +/- pasaules labākie.

Par vieto čempionātu - man personīgi patiktu īsi turnīri, kā bija PSRS laikos. Kad skolā brīvlaiks, bērni salasās un izspēlē turnīru. Mači katru dienu. Starp brīvlaikiem - treniņi un mācības.

P.S. 150 LVL ir par abiem nevis vienu. Tur ir iekļautas arī čempionāta spēles, ne tikai treniņi. Cik es zinu, visdārgāk ir Pārdaugava. Vienam mēnesī sākot no 70 Lati treniņi + par spēlēm. tas ir ko es zinu
Šajos 150 LVL kas īsti ietilpst?
Cik bieži notiek nodarbības, cik ilgi?
Cik laika tiek veltīts prasmju un iemaņu attīstīšanai?
Cik treneru viena treniņa ietvaros nodarbojas ar hokejistiem?
Vai vārtsargiem ir savs treneris?

     [+] [-]

, 2013-04-26 23:14, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šajos 150 LVL kas īsti ietilpst?
Cik bieži notiek nodarbības, cik ilgi?
Cik laika tiek veltīts prasmju un iemaņu attīstīšanai?
Cik treneru viena treniņa ietvaros nodarbojas ar hokejistiem?
Vai vārtsargiem ir savs treneris?
Tu esi dzirdējis to ko saka visi - nav naudas!....
Galvenais ir nodibināt savu - tā saucamo hockeja skolu un iekasēt ikmēneša iemaxas no vecākiem!...it sevišķi augsti kotejas treneri(ar mazo burtinju - kuri iekasē naudas no vientuļajām mātēm)....P.i.S.Dec...vispār kas notiek!!?!?
...Bērnu treneri(entuziastu) līdz 8-9 gadiem vēl var sameklēt Latvijas nomalēs,...bet tāļāk?????
Peteris Skudra uzreiz tiek pie KHL kluba...nu pēc pusgada viņu izmetīs kā skudru āzi vai skudru lāci ...bet vai viņam nevajag no sākuma sākt ar bērnu apmācīšanu slidotprasmē?sākt ar bērniem no Latvijas ?
...es nezinu - NU visi tik uz ...nezin ko ir mērķēti....
jA IR MĒRĶĒTI TIKAI UZ $&$&% ,,,,nu tad skaidrs kāpēc šiem hokejā ir izdevies sasniegt tās virsotnes ko sasniedza - Skudra; Karsums; Sprukts arī Kerčs u.c.....Irbe, Žoltoks - viņiem laikam bija cita audzināšana un , protams cita attieksme pret HOKEJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja