Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Koziols: "Durvis uz izlasi Bārtulim ir aizvērtas"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Koziols: "Durvis uz izlasi Bārtulim ir aizvērtas"
Oskars Bārtulis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

32 gadus vecais aizsargs Oskars Bārtulis nedēļas nogalē pauda vēlmi spēlēt Latvijas hokeja izlasē, noraidot runas, ka viņa īpašumā būtu Krievijas pases. Tomēr Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols sarunā ar portālu la.lv sacīja, ka Bārtuli Latvijas izlases kreklā neredzēsim.

"Esmu Latvijas pilsonis un esmu gatavs spēlēt Latvijas izlasē," sarunā ar "Hattrick" vadītāju Valdi Valteru teica Oskars Bārtulis. Pagājušajā pavasarī viņš uzrakstīja iesniegumu, kurā paziņoja, ka atsakās no iespējas pārstāvēt Latvijas izlasi, jo pieņēmis Krievijas pilsonību, bet tagad Bārtulis, kuram nav līguma uz nākamo sezonu, noliedz runas. "Kur kāds ir redzējis, ka vicinos ar Krievijas pasi?" vaicāja Bārtulis. Kontinentālās hokeja līgas mājaslapā viņa pilsonība norādīta kā Krievijas.

"Te ir divas lietas. Pirmā un svarīgākā – morāli ētiskā. Kamēr esmu federācijā un no manis atkarīgi lēmumi, tikmēr ar tādu rīcību neviens cilvēks Latvijas hokeja izlasē netiks aicināts," sarunā ar la.lv teica Koziols. "Mums pagājušajā nedēļā bija vārdu apmaiņa, un es viņam pateicu: "Pieej pie spoguļa un paskaties, tur ir atbildes uz visiem taviem jautājumiem." Viņš taču pats rakstīja iesniegumu, ka negrib spēlēt Latvijas izlasē."

"Ir lietas, ar kurām nespēlējas, un viena no tām ir pilsonība. Neko nenosodu – Oskars to darīja, lai nopelnītu naudu. Bet ar to vienas durvis ir aiztaisītas uz visiem laikiem," teica Koziols. Bārtulis pagājušajā februārī pievienojās Latvijas izlases treniņiem pirms pārbaudes spēles pret Kanādas olimpisko komandu, taču, aizbildinoties ar galvassāpēm, nometni atstāja uz neatgriešanos. Jau tobrīd federācijā bija runas, ka Bārtulim esot Krievijas pase.

Bārtulis pārstāvējis Latvijas izlasi trīs pasaules čempionātos (2005., 2009. un 2012. gadā), kā arī 2010. un 2014. gada olimpiskajās spēlēs. Pēdējais pasaules čempionāts viņa kontā ir brīdī, kad Bārtulis no Ziemeļamerikas brauca uz Eiropu un vajadzēja tikt pie līguma. Šajā sezonā aizsargs pārstāvēja Pekinas "Kunlun Red Star", bet uz nākamo sezonu līguma viņam nav.

Izmantotie resursi:
Bārtulis izvēlējās Krieviju, durvis uz Latvijas...

 +34 [+] [-]

, 2019-02-25 11:28, pirms 6 gadiem
Paldies Dievam skaidrais saprāts LHF IR!

  +9 [+] [-]

, 2019-02-25 11:32, pirms 6 gadiem
Go0dFather rakstīja: Paldies Dievam skaidrais saprāts LHF IR!
Par to šaubu nav. Bet sc komentāros gan uzpeldēja virkne bezmugurkaulnieku, pat starp tā saucamajiem normālajiem lietotājiem.
Slēpts komentārs: mošķis

 +17 [+] [-]

, 2019-02-25 11:33, pirms 6 gadiem
Ļoti labi, Bārtulim Latvijas izlasē vietas nav. Bet, godīgi sakot, Bārtulis nav pat pietiekami labs, lai tiktu izlasē, kas viņa debilos centienus kārtējo reizi pelnīt uz izlases rēķina, kad pašam pakaļa deg, tik daudz smieklīgākus.

 +25 [+] [-]

, 2019-02-25 11:33, pirms 6 gadiem
Pareizi ir, būs mācība visiem dzimtenes nodevējiem. Tāda sajūta, ka vienīgais kas viņam interesē ir nauda, nauda un vēlreiz nauda. Nekādas cieņas pret savu zemi un izlasi. Nožēlojami!

  +8 [+] [-]

, 2019-02-25 11:36, pirms 6 gadiem
moskis rakstīja: kuram tad te taisnība, Bārtulis saka, ka viņš esot lv pilsonis?
Kad Krieviem vinu nevajaga,tad atgriezas pie saknem. Ja ta padoma,tad mentalitate vinam ir ka krievam. Naglijs,un doma,ka seit visi ir mulki un gaidis ar atplestam rokam.

  +6 [+] [-]

, 2019-02-25 11:38, pirms 6 gadiem
Osītim piķis sākt beigties tāpēc grib atpakaļ

 +18 [+] [-]

, 2019-02-25 11:38, pirms 6 gadiem
Pareizi saka Koziols! Un domāju, ka mēs neko nezaudēsim, izlasē aizsargu konkurence ir normāla.

 +16 [+] [-]

, 2019-02-25 11:41, pirms 6 gadiem
Nevajag mums šo slideno tipiņu. Dzimteni uzmeta par piķi,visu gaišu!
Attieksmi ir parādījis, pietiek.
Slēpts komentārs: raimisg

     [+] [-]

, 2019-02-25 11:47, pirms 6 gadiem
raimisg rakstīja: Nju ja skatāmies uz visu tā kā daži saka un raksta, ka tas kas grib nopelnīt ir nodevējs, tad ar ko viņš sliktāks par pārējiem letiniem kuri brauc prom no Latvijas un meklē vieglākos ceļus, ne ar ko! Tad tie arī ir nodevēji!!!! Pilsonība,,, jāskatās pēc būtības, kuram te īsti ir taisnība!
Un kā aizsargs, viņš ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem, nemaz mums viņu tik daudz nav!
Bet gan jau viņi paši tur tiks galā!
Bet ja par hokeju Latvijā, tad viņš ir tur kur viņš ir, ar daudz spēlētājiem -bezmugurkaulniekiem!
Nah Tu Bārtuli aizstāvi?! Tā vērts ir viņš? Tas pats Zīle ir daudz labāks par viņu!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 11:48, pirms 6 gadiem
Ko tagad 2 mēnešus pirms PČ ap to var ņemties, jo šodien ir svarīgakas lietas,ka Latvijas vīriešu basketbola izlases pēdējā spēlē pasaules čempionāta kvalifikācija

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 11:49, pirms 6 gadiem
Nu nezinu kā viņu var saukt par vienu no labākajiem. Ja runājam par pagātni tad jā - viens no labākajiem. Tie gadi jau sen ir pagājuši.. Ir jaunie puikas tie lai arī sitas. Diez vai konkurenci izturētu uz izlasi

  +6 [+] [-]

, 2019-02-25 11:51, pirms 6 gadiem
raimisg rakstīja: Nju ja skatāmies uz visu tā kā daži saka un raksta, ka tas kas grib nopelnīt ir nodevējs, tad ar ko viņš sliktāks par pārējiem letiniem kuri brauc prom no Latvijas un meklē vieglākos ceļus, ne ar ko! Tad tie arī ir nodevēji!!!! Pilsonība,,, jāskatās pēc būtības, kuram te īsti ir taisnība!
Un kā aizsargs, viņš ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem, nemaz mums viņu tik daudz nav!
Bet gan jau viņi paši tur tiks galā!
Bet ja par hokeju Latvijā, tad viņš ir tur kur viņš ir, ar daudz spēlētājiem -bezmugurkaulniekiem!
Vai tad citi maina pases lai nopelnītu? muļķīgs komentārs, Osis pats vainīgs

  +8 [+] [-]

, 2019-02-25 11:51, pirms 6 gadiem
raimisg rakstīja: Nju ja skatāmies uz visu tā kā daži saka un raksta, ka tas kas grib nopelnīt ir nodevējs, tad ar ko viņš sliktāks par pārējiem letiniem kuri brauc prom no Latvijas un meklē vieglākos ceļus, ne ar ko! Tad tie arī ir nodevēji!!!! P!
Ko Tu murgo? Mums visa izlase spēlē ārzemēs un nevienam tas nav pārmests.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 11:52, pirms 6 gadiem
moskis rakstīja: kuram tad te taisnība, Bārtulis saka, ka viņš esot lv pilsonis?
Ko viņš var teikt? Tikai melot!

  -4 [+] [-]

, 2019-02-25 11:53, pirms 6 gadiem
Un viņa gadījumā ne jau peļņa bija motivācija.,,, bet iespēja spēlēt, ārpus leģionāru noteiktajām kvotām,, jo Krievijas klubiem ir leģionāru ierobežojumi, atšķirībā no Dinamo

 +10 [+] [-]

, 2019-02-25 11:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var par šo cepties?
Kuram ir tiesības noteikt, kā Bārtulim dzīvot? Viņa dzīvi viņam pašam jāizdzīvo, un nevis kaut kādiem ''dīvāna expertiem''.
Un kurš nosaka viņam kā dzīvot? tieši kur pie ši raksta kāds ir rakstījis instrukciju kā viņam jādzīvo? Tu ar bartuli kopā dzīvo, ja citus lepni par dīvāna ekspertiem sauc?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 11:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš nerakstīja par sportistiem (spēlētājiem), bet gan par Latvijas ekonomiskiem bēgļiem kopumā. No kuriem ļoti daudzi sen jau ir ar ārzemju pasēm.
Kādiem bēgļiem?

  -3 [+] [-]

, 2019-02-25 11:56, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Ko viņš var teikt? Tikai melot!
Debīls apgalvojums, jo, esmu vairāk kā parliecināts, ka tu nemaz nezini ir vai nav viņam LV pilsonība.

 +12 [+] [-]

, 2019-02-25 11:57, pirms 6 gadiem
Oskar Bartuļis, tu vari tak Krievijas izlasē iet meklēt darbu, gan jau kā dvieļu padevēju paņems tevi, lai gan, gan jau arī tur neizturēsi konkurenci. Vatņiks, tpfū

  -4 [+] [-]

, 2019-02-25 11:58, pirms 6 gadiem
Un es Bartuli neaizstāvu, man vispār pie kājas vai viņš spēlē izlasē vai nespēlē, viņam tāpat drīz pensija! Vienkārši te cepaties visi paši par kaut kādu hui...n..u!
Es tikai izteicu savu viedokli un ne mums spriest kuram ir taisnība

  +9 [+] [-]

, 2019-02-25 11:59, pirms 6 gadiem
Katrs cilvēks pats izvēlas kā dzīvot. Par to nevar nosodīt. Gribi būt Krievijas pilsonis - lūdzu dari tā. Nezinu visus zemūdens akmeņus, bet ja veic tādu soli tad rēķinies ka sekas var būt - durvis ciet uz Latvijas izlasi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 12:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kādiem bēgļiem?
Latvijas ekonomiskajiem bēgļiem Rietumeiropā.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 12:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijas ekonomiskajiem bēgļiem Rietumeiropā.
kas tie tādi?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 12:02, pirms 6 gadiem
Pag,kko nesapratu,a kpc vins nevelas spelet Krievijas izlase?
Limenis par svaku?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 12:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, neraksta kā jādzīvo, bet pārmet, ka viņš dzīvo tā kā patreiz dzīvo.
Es arī esmu tikai un vienīgi ''dīvāna experts''.
P.S. Un novēlu lielākai daļai šeit uz Bārtuli tirsošo SC ''dīvāna expertu'' izdarīt vismaz pusi no tā ko Bārtulis ir izdarījis LV valsts popularizēšanas labā spēlējot NHL un LV izlasē, tad jau būs labi.
Un kāda tev bēda? Tāpēc jau ir komentāri, lai paustu attieksmi, izteiktu domas - pie tam te pat par tēmu komentē. Interesanti ka cilvēks kurš pats sarakstījis miljoniem komentu uztraucas ka kāds komentē raksta tēmu

  -4 [+] [-]

, 2019-02-25 12:05, pirms 6 gadiem
Ja būtu Amerikas pilsonību paņēmis gan jau viss būtu kārtībā!Bet ļoti labi,lai citi neiedomājas tagad ņemt krievu pilsonibu,ta teikt krievi parvilina viltiigi un paši Latvieši kļūst par krieviem tgd!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 12:06, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: Ja būtu Amerikas pilsonību paņēmis gan jau viss būtu kārtībā!Bet ļoti labi,lai citi neiedomājas tagad ņemt krievu pilsonibu,ta teikt krievi parvilina viltiigi un paši Latvieši kļūst par krieviem tgd!
jums vatēm pie jebkuras tēmas tā amerika jāpiesauc

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 12:07, pirms 6 gadiem
Ļipmans jau Bārtuļisam atļautu pārstāvēt Latvijas izlasi! Glumjš tipiņš tas Bārtuļis.

  -4 [+] [-]

, 2019-02-25 12:08, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kas tie tādi?
Es saprotu, ka Tu ieslēdzi muļķīti.
Vari jau tēlot cik vien vēlies, bet tie ir mūsu pašu bāleliņi, kuri labākas dzīves meklējumos ir izklīduši pa visu Eiropu (un ne tikai), un kuri pamatā ne ar ko neatšķiras no tiem vateņiem, kuri labākas dzīves meklējumos saplūda LV 40-91. gados, un kuriem lielam daudzumam jau ir mītnes zemes pilsonība un pases.

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:09, pirms 6 gadiem
Jācīnās pret maigo varu ko uzspiež krievija paškaik!Bartulis ir slikts piemers ka nevajadzetu darit,ļoti slikts..!!!

  +8 [+] [-]

, 2019-02-25 12:09, pirms 6 gadiem
Nu te proncipā pašam Bārtulim tač bij jāsaprot - ja raksti iesniegunus, ka vairāk Latvijas izlasē nespēlēsi, jo esi tagad krievs, nu tad tad viss. Aizmirsti par Latvijas izlasi. Bārtulim acīmredzot pašam nepietiek saprāta, lai to izsecinātu...

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un kāda tev bēda? Tāpēc jau ir komentāri, lai paustu attieksmi, izteiktu domas - pie tam te pat par tēmu komentē. Interesanti ka cilvēks kurš pats sarakstījis miljoniem komentu uztraucas ka kāds komentē raksta tēmu
Es nepārmetu, bet gan ironizēju.
Turpini vien ar saviem domubiedriem risināt LV hokeja būtiskas problēmas.
Varbūt ka sanāks.

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tu ieslēdzi muļķīti.
Vari jau tēlot cik vien vēlies, bet tie ir mūsu pašu bāleliņi, kuri labākas dzīves meklējumos ir izklīduši pa visu Eiropu (un ne tikai), un kuri pamatā ne ar ko neatšķiras no tiem vateņiem, kuri labākas dzīves meklējumos saplūda LV 40-91. gados, un kuriem lielam daudzumam jau ir mītnes zemes pilsonība un pases.
Kāds te sakars ar bēgļiem?

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 12:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nepārmetu, bet gan ironizēju.
Turpini vien ar saviem domubiedriem risināt LV hokeja būtiskas problēmas.
Varbūt ka sanāks.
es nerisinu problēmas. Un tu pats te vien rēgosies, Tu tagad reāli mīz pret vēju.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 12:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, neraksta kā jādzīvo, bet pārmet, ka viņš dzīvo tā kā patreiz dzīvo.
Es arī esmu tikai un vienīgi ''dīvāna experts''.
P.S. Un novēlu lielākai daļai šeit uz Bārtuli tirsošo SC ''dīvāna expertu'' izdarīt vismaz pusi no tā ko Bārtulis ir izdarījis LV valsts popularizēšanas labā spēlējot NHL un LV izlasē, tad jau būs labi.
Tu uzskati, ka ir normāli vienā dienā uzmest Latvijas izlasi un nākošajā izlikties, ka nekas nav bijis?

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:21, pirms 6 gadiem
Ko zīmolu Vējoņa vietā!

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 12:26, pirms 6 gadiem
Iespējams, ka Bārtulis saprot, ka izdarījis milzīgu kļūdu, jo arī mēs nezinām ko tur Krievija vai ka'ds cits viņam bija sasolījis, bet viens ir skaidrs, to situāciju viņš pats ir radījis:
- nevēlēšanās spēlēt izlasē, mūžīgās atrunas
- LHF UN galvenā trenera kritizēšana
- beigās atteikšānās no izlses un Krievijas pilsonības pieņemšana, nu kurš ar galvu domājošs cilvēks ņems tādu atpakaļ + nav jau nu viņš tik super labs spēlētājs, tādi kā viņš mums ir daudz!!!

 +14 [+] [-]

, 2019-02-25 12:26, pirms 6 gadiem
Pilnīgi pareiza nostāja.
Es gan vairāk brīnos par pašu Bārtuli. Vēl salīdzinoši nesen viņš nolika Hārtliju, paņēma krievu pasi un nu tēlodams, ka nekas nav bijis, grib atgriezties izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 12:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var par šo cepties?
Kuram ir tiesības noteikt, kā Bārtulim dzīvot? Viņa dzīvi viņam pašam jāizdzīvo, un nevis kaut kādiem ''dīvāna expertiem''.
Protams, kurš ta nosaka . Nespēlēšanas iemeslus izlasē jau arī vien pats izdomāja, ne kāds cits. Tas, ka viņš nespēlēs izlasē arī turpmāk arī bija pēc viņa paša izvēles. Tikai un vienīgi paša izvēles, kā redzi....

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 12:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, neraksta kā jādzīvo, bet pārmet, ka viņš dzīvo tā kā patreiz dzīvo.
Es arī esmu tikai un vienīgi ''dīvāna experts''.
P.S. Un novēlu lielākai daļai šeit uz Bārtuli tirsošo SC ''dīvāna expertu'' izdarīt vismaz pusi no tā ko Bārtulis ir izdarījis LV valsts popularizēšanas labā spēlējot NHL un LV izlasē, tad jau būs labi.
Hmmm, diez Bārtulis Filadelfijā joprojām ir tikpat slavens kā agrāk?

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:40, pirms 6 gadiem
Nākošsezon Bartulis dinamkā spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 12:42, pirms 6 gadiem
Hehe, varētu padomāt, ka Koziols pats nepārdotu dzimteni naudas vārdā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 12:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nākošsezon Bartulis dinamkā spēlēs
Ticami, pirms sezonas norāvēja visus latviešu 30+ aizsargus izņemot Soču, bet kaut kādi gimajevi jau palika, tad jau bartuļisi ar var noderēt.

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:45, pirms 6 gadiem
Mums te Liepājā Maximā Meklē krāvējus, CV lai iesūta gan jau pieņems

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 12:51, pirms 6 gadiem
ja godīgi nesaprotu to Bārtuli.. kad bija labs hokejists ,negribēja lieki riskēt ar veselību izvairijās no izlases,tagad kad ir karjeras norietā ,iepriekš apliekot gan galveno treneri ,iespējams vēl kaut ko, negribu runāt par lietām ko konkrēti nezinu,atkal sacerējies,ka tiks pieņemts atpakaļ..labi katrs varam kļudities savā dzīves ceļā,neviens nav bez kļudām..manuprāt tad vajadzēja atnākt pie Koziola un televīzijā visas Latvijas priekšā atvainoties hokeja faniem un pateikt ,ka izdarijis kļūdu..protams izlases kontekstā viņš laikam vairāk kā aizsargs nav aktuāls ,neņemos spriest,bet vismaz cilvēku acīs atgūtu nelielu cieņu,jo noziedzies jau viņs taču nav..tas ir mans subjektīvias viedoklis ..

  -3 [+] [-]

, 2019-02-25 12:51, pirms 6 gadiem
es Jau cik gadus atpakaļ runāju par Herbertu Vasiļevski. Nevajadzēju šo nodevēju ņemt uz OS. Kurš atgādinās kad tas bija un kurš tad pie LHF šprices bija?

     [+] [-]

, 2019-02-25 12:53, pirms 6 gadiem
Pandora rakstīja: Hehe, varētu padomāt, ka Koziols pats nepārdotu dzimteni naudas vārdā.
Bet Koziols jau saka, ka nenosoda, tikai izvēlei atbilstošas sekas -
"Ir lietas, ar kurām nespēlējas, un viena no tām ir pilsonība. Neko nenosodu – Oskars to darīja, lai nopelnītu naudu. Bet ar to vienas durvis ir aiztaisītas uz visiem laikiem,"

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 12:56, pirms 6 gadiem
Jācer, ka ne Zemessardzē, ne Latvijas armijā nav tādu bartuļisu un nameisu ar nepilnu rubli smadzeņu vietā.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 12:56, pirms 6 gadiem
Sasmējos par izskanējušo versiju, ka Bārtulis būtiski popularizējis Latvijas vārdu pasaulē, spēlēdams NHL un Latvijas izlasē. Joka pēc kāds varētu uztaisīt socioloģisku pētījumu, pajautājot dažādu kontinentu ļaudīm, ar ko viņiem asociējas Latvija un ar ko - O. Bārtulis. Izvirzu hipotēzi, ka vairāk nekā 80% pasaules populācijas nezinās, kas ir Latvija, bet tie, kuri zinās, hokeju neierindos savu asociāciju pirmajā desmitniekā. Par O. Bārtuli zinās vēl mazāk cilvēku, taču par viņu vismaz būs minējumi, ka tas varētu būt šobrīd valdošais Latvijas sultāns vai kādas cilts šamanis.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 13:00, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: es Jau cik gadus atpakaļ runāju par Herbertu Vasiļevski. Nevajadzēju šo nodevēju ņemt uz OS. Kurš atgādinās kad tas bija un kurš tad pie LHF šprices bija?
Pirmkārt Vasiljevu. Otrkārt,viņš nav nekāds nodevēja. Pēc tam vēl izlasi pārstāvēja pasaules čempī. Vācijas pilsonību paņēma tikai dēļ pensijas.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 13:00, pirms 6 gadiem
Cerams Bartulis būs labs piemērs citiem hokejistiem, lai neļautos vilinājumam krievu līgā spēlēt kā krievam!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 13:02, pirms 6 gadiem
lai paņem ķīniešu pasi un varēs spēlēs OS 2022

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 13:06, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: lai paņem ķīniešu pasi un varēs spēlēs OS 2022
Ķīniešu pasi tā vienkārši nevar "paņemt"

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 13:11, pirms 6 gadiem
YES YES YES,labākā ziņa šodien!!!!!Kangaram Kangara liktenis!!!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 13:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var par šo cepties?
Kuram ir tiesības noteikt, kā Bārtulim dzīvot? Viņa dzīvi viņam pašam jāizdzīvo, un nevis kaut kādiem ''dīvāna expertiem''.
Ir Neids, ir Kivičs... Un ir arī Namejs_9999.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 13:14, pirms 6 gadiem
Šādus nodevēju jātur pa gabalu no Latvijas valsts izlases un labāk arī no pašas Latvijas.Bārtulim derētu zināt ka tādus, kā viņš nekur neciena.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 13:17, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var par šo cepties?
Kuram ir tiesības noteikt, kā Bārtulim dzīvot? Viņa dzīvi viņam pašam jāizdzīvo, un nevis kaut kādiem ''dīvāna expertiem''.
Zini, soreiz gan man tev japiekrit! Cita lieta, ka Oskaram durvis uz izlasi tagad ir ciet uz visiem laikiem. Vai tas ir labi vai slikti, par to vel varetu padiskutet, bet nu ok, lai jau Viesturam butu soreiz taisniba. Ir gan viens cits aspekts, ko meginaju akcentet ieprieks - vai tiesam 100 gudras galvas un visi citi super duper viedie nevaretu kadreiz paskaidrot un izskaidrot, kadel ar Krieviju nav pielaujama dubultpilsoniba. Jo Oskara gadijuma to varetu tulkot ta - Krievijas pasi man vajag farbam, bet taja pasa laika neatsakos parstavet Latvijas izlasi. Lidzigi savulaik bija ar Herbertu Vasiljevu - Vacijas un Latvijas dubultpilsoniba vinam netrauceja veiksmigi patstavet Latviju.

     [+] [-]

, 2019-02-25 13:21, pirms 6 gadiem
Vateni, vateņus kājā un brien uz krievzemi spēlē! Dots pret dotu! Atteicās spēlēt, tagad atteica tev!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 13:23, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Tu uzskati, ka ir normāli vienā dienā uzmest Latvijas izlasi un nākošajā izlikties, ka nekas nav bijis?
Par cik es nezinu visu niansēs, tad atturēšos no viņa darbību vērtēšanas.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 13:23, pirms 6 gadiem
Koziolam taisnība,brīnos par Bārtuli,kā viņš tā pārkāpa pāri savam stulbajam lepnumam.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 13:26, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Pirmkārt Vasiljevu. Otrkārt,viņš nav nekāds nodevēja. Pēc tam vēl izlasi pārstāvēja pasaules čempī. Vācijas pilsonību paņēma tikai dēļ pensijas.
Patīk jau dažiem sagrozīt faktus. Principā attiecībā uz pilsonību Herberts izdarīja tieši to pašu ko Bārtulis - pieņēma citas valsts pilsonību lai varētu tās hokeja līgā spēlēt neskaitoties leģionārs, un tajā brīdī LV izlasē viņš vairs nevarēja spēlēt. Pēctam pamainījās likumdošana un Herbertu ar atplestām rokām sagaidīja izlasē atpakaļ.
Negribu salīdzināt šos divus dažādos cilvēkus un viņu attieksmi pret Latviju, bet gan dažādo apkārtējo cilvēku attieksmi. Busulis un Prāta vētra arī vienas daļasLatvijas iedzīvotāju acīs ir "vates" tikai tāpēc vien, ka viņu koncertus Krievijā pērk vairāk kā rietumeiropā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 13:27, pirms 6 gadiem
Osi, Osi...

     [+] [-]

, 2019-02-25 13:33, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Patīk jau dažiem sagrozīt faktus. Principā attiecībā uz pilsonību Herberts izdarīja tieši to pašu ko Bārtulis - pieņēma citas valsts pilsonību lai varētu tās hokeja līgā spēlēt neskaitoties leģionārs, un tajā brīdī LV izlasē viņš vairs nevarēja spēlēt. Pēctam pamainījās likumdošana un Herbertu ar atplestām rokām sagaidīja izlasē atpakaļ.
Negribu salīdzināt šos divus dažādos cilvēkus un viņu attieksmi pret Latviju, bet gan dažādo apkārtējo cilvēku attieksmi. Busulis un Prāta vētra arī vienas daļasLatvijas iedzīvotāju acīs ir "vates" tikai tāpēc vien, ka viņu koncertus Krievijā pērk vairāk kā rietumeiropā.
Tās bija divas dažādas situācijas, tāpēc arī dažādas attieksmes. Bet arī Herbertam tika.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 13:36, pirms 6 gadiem
tiem ērmiem, kas te kārtējo reizi mēģina Bārtuli salīdzināt ar Vasiļjevu ieteiktu paklusēt un netroļļot ,jo Krievijā nepietiek ar krievu pasi, bet jāatsakās arī pārstāvēt bijušo valsts izlasi. Ko arī Bārtulis izdarīja uzrakstot iesniegumu uz LHF!

     [+] [-]

, 2019-02-25 13:37, pirms 6 gadiem
Vai tad Koziols nebija komjaunatnes sekretars ? un tagad vins citiem morali lasa..........

     [+] [-]

, 2019-02-25 13:49, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: Vai tad Koziols nebija komjaunatnes sekretars ? un tagad vins citiem morali lasa..........
Cik zinu, tad nebija. Viņš bija LU studentu arodbiedrības priekšsēdētājs.

     [+] [-]

, 2019-02-25 13:54, pirms 6 gadiem
raimisg rakstīja: Nju ja skatāmies uz visu tā kā daži saka un raksta, ka tas kas grib nopelnīt ir nodevējs, tad ar ko viņš sliktāks par pārējiem letiniem kuri brauc prom no Latvijas un meklē vieglākos ceļus, ne ar ko! Tad tie arī ir nodevēji!!!! Pilsonība,,, jāskatās pēc būtības, kuram te īsti ir taisnība!
Un kā aizsargs, viņš ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem, nemaz mums viņu tik daudz nav!
Bet gan jau viņi paši tur tiks galā!
Bet ja par hokeju Latvijā, tad viņš ir tur kur viņš ir, ar daudz spēlētājiem -bezmugurkaulniekiem!
Pirms dažiem gadiem viņš būtu vajadzīgs, bet tagad jau ir citi ūdeņi un nav viņš vairs tas, kas bija. Krievu klubi neņem pat ja ir krievs. Padomā.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 13:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tiem ērmiem, kas te kārtējo reizi mēģina Bārtuli salīdzināt ar Vasiļjevu ieteiktu paklusēt un netroļļot ,jo Krievijā nepietiek ar krievu pasi, bet jāatsakās arī pārstāvēt bijušo valsts izlasi. Ko arī Bārtulis izdarīja uzrakstot iesniegumu uz LHF!
Īpaši apdāvinātiem atkārtošu vēlreiz - tajā brīdī kad Herberts paņēma vācu pasi, viņš gan Latvijas pilsonību gan iespēju pārstāvēt Latvijas hokeja izlasi zaudēja automātiski. Neizteikšu kategoriskus apgalvojumus ko viņš darītu ja Vācijas likumdošana būtu līdzīga šā brīža krievu likumdošanai.
Tu labāk pastāsti savu gaumīgo joku kā funs ar Savicki dotu 400. Gribēju ielikt plusu, bet paspēji izņemt.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:03, pirms 6 gadiem
Pilnīgi piekrītu Viesturam.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:14, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Īpaši apdāvinātiem atkārtošu vēlreiz - tajā brīdī kad Herberts paņēma vācu pasi, viņš gan Latvijas pilsonību gan iespēju pārstāvēt Latvijas hokeja izlasi zaudēja automātiski. Neizteikšu kategoriskus apgalvojumus ko viņš darītu ja Vācijas likumdošana būtu līdzīga šā brīža krievu likumdošanai.
Tu labāk pastāsti savu gaumīgo joku kā funs ar Savicki dotu 400. Gribēju ielikt plusu, bet paspēji izņemt.
Kā zaudēja automātiski, ja reiz peč tam spēlēja? Pirms tam Herberts bija entos gadus nodzīvojis Vācijā, tā bija (ir) viņa patstāvīgā mītnes zeme, loģiski ka ar friču pasi daudzas lietas tur vienkāršojas. Viņam bija 35 gadi un daudz PČ Latvijas izlases kreklā. Herberts vispirms paziņoja par plāniem beigt karjeru izlasē, kas viņa gados ir normāli - viņs jau savu bija ar uzviju atstrādājis. Mēs varam tikai priecāties, ka pēc tam tomēr viņs spēlēja, kaut ņemot situāciju ar centriem.
Atmetam pasu padarīšanas, pietiek salīdzināt abu attieksmi pret valstsvienību, lai saprastu LHF nostāju. Pie tam no LHF puses ir arī nepateiktas lietas par pēdējo izsaukumu uz izlasi, kad viņam sasāpējās galva un Hartlija treniņi bija pārāk gari.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 14:15, pirms 6 gadiem
Man godīgi sakot vienalga vai viņš spēlē vai nespēlē izlasē un ir vienaldzīgi iemesli, kādēļ viņš izvēlējies Krievijas pilsonību, jo ne viņš pirmais, ne pēdējais censonis, kas izvēlas citas valsts pilsonību, mums taču ir bijuši gan Vācijas, gan Šveices pilsoņi, visādi Krievijas estrādes mākslinieki, kas izrāda lojalitāti austrumu režīmam un pa retam koncertē arī Latvijā, bet mani interesē tikai viens jautājums - ja jau ir tāda ņemšanas, kādēļ neviens nevar Bārtulim pajautāt, lai parāda derīgu Latvijas pilsoņa pasi?! Tagad sanāk tā, ka Koziols stāsta, ka Krievijas pilsonis, Bārtulis, ka nav bijis Krievijas pilsonis. Sporta žurnālisti, noskaidrojiet, lūdzu, kas viņš ir!!! Latvijā, diemžēl, nevar ticēt nevienam, kamēr reāls papīrs nav redzēts, ne tiem, kam uzvārds sākas ar K, ne tiem, kam ar B.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:17, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Ko viņš var teikt? Tikai melot!
Koziolam tici? Es neticu ne tik, cik melns aiz naga (skat. Rīdzenes sarunas). Gribētu dzirdēt plašāku paša Bārtuļa skaidrojumu par pilsonības maiņu un tās iemesliem. Vai viņš uzprasās spēlēt izlasē? Nē, tikai saka, ka ir gatavs to darīt. Nu iztiks izlase bez Bārtuļa un Bārtulis bez izlases, arī bez darba viņš nepaliks, tikai nevajag barā mesties virsū cilvēkam un saukt par nodevēju tikai tāpēc, ka viņš karjeras noslēgumā gribēja vairāk nopelnīt.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 14:21, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Koziolam tici? Es neticu ne tik, cik melns aiz naga (skat. Rīdzenes sarunas).
Precīzi!
Starp citu, man joprojām mājās ir Playboy žurnāls, kurā ir intervija ar Koziolu. Šajā intervijā Koziols apliek Latviju tā, ka Bārtuļa Krievijas pase uz tā fona būtu nevainīgs joks.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 14:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tiem ērmiem, kas te kārtējo reizi mēģina Bārtuli salīdzināt ar Vasiļjevu ieteiktu paklusēt un netroļļot ,jo Krievijā nepietiek ar krievu pasi, bet jāatsakās arī pārstāvēt bijušo valsts izlasi. Ko arī Bārtulis izdarīja uzrakstot iesniegumu uz LHF!
Pag,pag!
Protams, ka Vācijas un Krievijas likumdošanā un hokeju federāciju prasībās ir atšķirības, un ne par to ir šis stāsts, be šis stāsts ir........motivācija paņemt citas valsts pilsonību abiem bija viena-finanšu stāvokļa uzlabošana. Katrs no viņiem izmantoja iespēju izmantot tās valsts dotās iespējas, kurās tie startēja, un kuras bija gatavas dot viņiem šīs pilsonības.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:24, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Precīzi!
Starp citu, man joprojām mājās ir Playboy žurnāls, kurā ir intervija ar Koziolu. Šajā intervijā Koziols apliek Latviju tā, ka Bārtuļa Krievijas pase uz tā fona būtu nevainīgs joks.
Tev tiešam liekas, ka tas Koziols izdomāja melus, kurus Bārtulis var mierīgi atspēkot, bet viņs to nedara? Atmet savas domas par personām un paseko hronoloģijai.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tiem ērmiem, kas te kārtējo reizi mēģina Bārtuli salīdzināt ar Vasiļjevu ieteiktu paklusēt un netroļļot ,jo Krievijā nepietiek ar krievu pasi, bet jāatsakās arī pārstāvēt bijušo valsts izlasi. Ko arī Bārtulis izdarīja uzrakstot iesniegumu uz LHF!
Nezini, kur var apskatīt to iesniegumu vai iepazīties ar tā tekstu, nevis atreferējumu?

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:29, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Man godīgi sakot vienalga vai viņš spēlē vai nespēlē izlasē un ir vienaldzīgi iemesli, kādēļ viņš izvēlējies Krievijas pilsonību, jo ne viņš pirmais, ne pēdējais censonis, kas izvēlas citas valsts pilsonību, mums taču ir bijuši gan Vācijas, gan Šveices pilsoņi, visādi Krievijas estrādes mākslinieki, kas izrāda lojalitāti austrumu režīmam un pa retam koncertē arī Latvijā, bet mani interesē tikai viens jautājums - ja jau ir tāda ņemšanas, kādēļ neviens nevar Bārtulim pajautāt, lai parāda derīgu Latvijas pilsoņa pasi?! Tagad sanāk tā, ka Koziols stāsta, ka Krievijas pilsonis, Bārtulis, ka nav bijis Krievijas pilsonis. Sporta žurnālisti, noskaidrojiet, lūdzu, kas viņš ir!!! Latvijā, diemžēl, nevar ticēt nevienam, kamēr reāls papīrs nav redzēts, ne tiem, kam uzvārds sākas ar K, ne tiem, kam ar B.
Nezinu vai šeit vel kas ir piebilstams.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tev tiešam liekas, ka tas Koziols izdomāja melus.
Vai Tev šķiet, ka tā būtu pirmā reize? Es nesaku, ka tā nav noticis, es saku, ka gribu pierādījumus, jo šobrīd visi izvēlas ticēt Koziolam tikai tādēļ, ka viņš ir Koziols.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:33, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai Tev šķiet, ka tā būtu pirmā reize?
Es ticu ka viņs ir melojis, blēdījies u.t.t. bet kāds sakars izdomāt baiku par iesniegumu, ja LHF Bartuli varēja tāpat atšūt, viņs tak pats muka no izlases kā velns no krusta. Es neredzu loģiku. Un kāpēc bartuļs tad klusēja? Nu neiet jūsu konspiroloģija šoreiz cauri.
p.s. es neticu Koziolam, es ticu tam kas noticis pēdējos 10 gadus un vienam ar LHF cieši saistītam cilvēkam, kura sacīto un vārdu šeit neatklāšu. Es viņam ticu, bet drīksti neticēt man, es sapratīšu

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:33, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai Tev šķiet, ka tā būtu pirmā reize? Es nesaku, ka tā nav noticis, es saku, ka gribu pierādījumus, jo šobrīd visi izvēlas ticēt Koziolam tikai tādēļ, ka viņš ir Koziols.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 14:35, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nezini, kur var apskatīt to iesniegumu vai iepazīties ar tā tekstu, nevis atreferējumu?
https://www.facebook.com/GlobalIceH...

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es ticu ka viņs ir melojis, blēdījies u.t.t. bet kāds sakars izdomāt baiku par iesniegumu, ja LHF Bartuli varēja tāpat atšūt, viņs tak pats muka no izlases kā velns no krusta. Es neredzu loģiku. Un kāpēc bartuļs tad klusēja? Nu neiet jūsu konspiroloģija šoreiz cauri.
p.s. es neticu Koziolam, es ticu tam kas noticis pēdējos 10 gadus un vienam ar LHF cieši saistītam cilvēkam, kura sacīto un vārdu šeit neatklāšu. Es viņam ticu, bet drīksti neticēt man, es sapratīšu
Visu atrisinātu viens elementārs dokuments - Bārtuļa pase, nu vismaz pases ģērboni taču var parādīt, ja personas datus negrib atklāt, vajag tikai žurnālistu labo gribu, lai kāds pajautā.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag,pag!
Protams, ka Vācijas un Krievijas likumdošanā un hokeju federāciju prasībās ir atšķirības, un ne par to ir šis stāsts, be šis stāsts ir........motivācija paņemt citas valsts pilsonību abiem bija viena-finanšu stāvokļa uzlabošana. Katrs no viņiem izmantoja iespēju izmantot tās valsts dotās iespējas, kurās tie startēja, un kuras bija gatavas dot viņiem šīs pilsonības.
Nez ka var salidzinat seit motivaciju, diez vai Bartulis ruslande nodzivoja tik ilgi, un reali ta bija vina dzivesvieta ? Plus Herbis cik nospeleja par LV izlasi. Bartulis vispar nav raksta verts, leets clickbait no zurnalistiem, atradusi par ko rakstit, ka viena vate grib izlase spelet.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:39, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Visu atrisinātu viens elementārs dokuments - Bārtuļa pase, nu vismaz pases ģērboni taču var parādīt, ja personas datus negrib atklāt, vajag tikai žurnālistu labo gribu, lai kāds pajautā.
Te tak ielika iesniegumu par atsacīšanos no izlases.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:39, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Visu atrisinātu viens elementārs dokuments - Bārtuļa pase, nu vismaz pases ģērboni taču var parādīt, ja personas datus negrib atklāt, vajag tikai žurnālistu labo gribu, lai kāds pajautā.
Kāpēc domā , ka viņam nav pases? pilnīgi noteikti viņš neaizgāja uz pilsonības departamentu un neatteicās no Latvijas pilsonibas, jo tas nav obligāti.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc domā , ka viņam nav pases? pilnīgi noteikti viņš neaizgāja uz pilsonības departamentu un neatteicās no Latvijas pilsonibas.
Tu tiešām domā, ka var būt derīga LV pase un derīga Krievijas pase vienlaikus?

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:43, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu tiešām domā, ka var būt derīga LV pase un derīga Krievijas pase vienlaikus?
jā, nedrīkst bet var

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 14:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Te tak ielika iesniegumu par atsacīšanos no izlases.
Neatceros, varbūt, ka bija arī. Es tik atceros, ka Koziols 2014.gadā žurnālistam intervijā atteicās no Latvijas.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:43, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu tiešām domā, ka var būt derīga LV pase un derīga Krievijas pase vienlaikus?
kāpēc ne? es nezinu krievu noteikumus? domā tur prasa viņiem atdod Latvijas pasi pret krievu?
p.s. tu zin cik ierosinātas lietas par divu pašu nelikumīgu nēsāšānu? iesit guglē. kamēr neesi piekerts staigā tag ar abām diezgan daudz cilvēku Latvijā!

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:44, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Neatceros, varbūt, ka bija arī. Es tik atceros, ka Koziols 2014.gadā žurnālistam intervijā atteicās no Latvijas.
es ceru, ka arī viņs nespēlēs Latvijas izlasē

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es ceru, ka arī viņs nespēlēs Latvijas izlasē
Bet noteikt izlases sastāvu gan viņš var

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:46, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Bet noteikt izlases sastāvu gan viņš var
cerams ne ilgi man viņa darbs ar ekseli nepatīk!

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:50, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Bet noteikt izlases sastāvu gan viņš var
Diemžēl, var gan. Neviens jau arī nespiedz aiz sajūsmas par viņu, viņs vairāk tika asociēts ar mazāko no ļaunumiem, kad Kirovs visiem jau aknās bija.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 14:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Atmetam pasu padarīšanas, pietiek salīdzināt abu attieksmi pret valstsvienību, lai saprastu LHF nostāju. Pie tam no LHF puses ir arī nepateiktas lietas par pēdējo izsaukumu uz izlasi, kad viņam sasāpējās galva un Hartlija treniņi bija pārāk gari.
Ja tev ir kāda papildu informācija par pēdējo Bārtuļa pēdējo izsaukumu uz izlasi, tad padalies, bet runājot par Bārtuļa attieksmi pret valstsvienību, man tev jāatgādina, ka viņš Latvijas izlases sastāvā ir piedalījies 8 PČ (ieskaitot jauniešu un junioru) un vienās OS. Man acu priekšā stāv moments no LAT-CAN spēles Soču OS, kad Latvija varonīgi turējās (beigās zaudēja 1:2) un Bārtulis bloķēja metienu, guva savainojumu, ar pūlēm pameta laukumu, bet vēlāk atgriezās un turpināja cīņu. Lūk, tā ir attieksme.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:52, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja tev ir kāda papildu informācija par pēdējo Bārtuļa pēdējo izsaukumu uz izlasi, tad padalies, bet runājot par Bārtuļa attieksmi pret valstsvienību, man tev jāatgādina, ka viņš Latvijas izlases sastāvā ir piedalījies 8 PČ (ieskaitot jauniešu un junioru) un vienās OS. Man acu priekšā stāv moments no LAT-CAN spēles Soču OS, kad Latvija varonīgi turējās (beigās zaudēja 1:2) un Bārtulis bloķēja metienu, guva savainojumu, ar pūlēm pameta laukumu, bet vēlāk atgriezās un turpināja cīņu. Lūk, tā ir attieksme.
Ir, bet nepadalīšos.
par to epizodi malacis. Un uz neredzēšanos, lai veicas Krievijā.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 14:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ķīniešu pasi tā vienkārši nevar "paņemt"
Sportisti var diezgan viegli. Vienkārši "beznopelnu" ārzemnieki nevar.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc ne? es nezinu krievu noteikumus? domā tur prasa viņiem atdod Latvijas pasi pret krievu?
p.s. tu zin cik ierosinātas lietas par divu pašu nelikumīgu nēsāšānu? iesit guglē. kamēr neesi piekerts staigā tag ar abām diezgan daudz cilvēku Latvijā!
Da arī kad pieķer, man šķiet, tikai caur tiesu Latvijas pilsonību var atņemt. Vienīgais jautājums, vai Krievija dod savu pasi, kamēr neesi atteicies no Latvijas.

     [+] [-]

, 2019-02-25 14:58, pirms 6 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Hmmm, diez Bārtulis Filadelfijā joprojām ir tikpat slavens kā agrāk?
Ja jau vēl tirgo kreklus ar viņa vārdu, tad jau laikam ir populārs. https://www.amazon.com/Oskars-Bartu...
https://www.amazon.ca/Oskars-Bartul...

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:00, pirms 6 gadiem
elements rakstīja: Da arī kad pieķer, man šķiet, tikai caur tiesu Latvijas pilsonību var atņemt. Vienīgais jautājums, vai Krievija dod savu pasi, kamēr neesi atteicies no Latvijas.
jā protams caur tiesu, ja pats labprātīgi neatsakies!
par Krieviju noteikumus nezinu, diezvai. nav nekur tādas prasības manuprat. ja būtu, tad nebūtu tik daudz cilvēku Latvijā ar divām pasēm (Latvijas un Krievijas)! sevišķi pierobežā ar Krieviju.

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:04, pirms 6 gadiem
es1ns rakstīja: Sportisti var diezgan viegli. Vienkārši "beznopelnu" ārzemnieki nevar.
Hokejā viņiem bija plāns - dod ja ir kurā tur pakāpē rados ķīnietis, liekas viens no vecvecākiem, bet varu kļudīties. Man liekas tas džeks kurs ķuņļuņā strādā šo vienā intervijā stāstīja.

  +6 [+] [-]

, 2019-02-25 15:09, pirms 6 gadiem
Te daudzi vispār neizprot situāciju. Oskars, pieņemot RUS pilsonību, vēlējās iegūt Krievijas hokeja pilsonību. Lai to izdarītu, viņam vajadzēja vēl vienu sezonu nospēlēt kādā Krievijas klubā un tad viņš vairs nebūtu leģionārs. Līgumu nedabūja, nācās prasīt Pilsētniekam, lai paņem viņu, tādējādi zaudēja iespēju dabūt Krievijas hokeja pilsonību. Krievijas hokeja pilsonība viņam tāpat neļautu spēlēt Krievijas izlasē (tāpat tiktu varbūt tikai kādā Krievijas izlases 3.sastāvā), jo ir bijis LV izlases sastāvā PČ un OS.
Tagad, pēc sezonas, pēc kuras nevienam KHL klubam (gan jau izņemot RD, Slovan) viņš nav interesants, grib spēlēt PČ, lai parādītu, ka kaut ko var vēl izdarīt. Kā aizsargs nav jau slikts. Atbalstu Koziola un LHF attieksmi pret Bārtuli.
Būtu labi, ja šeit cilvēki pārstātu jaukt pilsonību ar tautību. Latvietis Bārtulis vienmēr būs jebkurā gadījumā. Pilsonība - tā jau ir viņa izvēle. Pēc būtības, Latvijas pilsonība viņam nedrīkstētu būt, ja ir ieguvis Krievijas pilsonību, jo dubultpilsonība ar šo valsti Latvijas normatīvajos aktos nav paredzēta. Veiksmi Oskaram kārtojot uzturēšanās un darba atļaujas, ja vēlēsies dzīvot Latvijā

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:09, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja jau vēl tirgo kreklus ar viņa vārdu, tad jau laikam ir populārs. https://www.amazon.com/Oskars-Bartu...
https://www.amazon.ca/Oskars-Bartulis-Philadelphia-Flyers-Jersey/dp/B009IRJJO4
Currently unavailable.
We don't know when or if this item will be back in stock.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:11, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: kādēļ neviens nevar Bārtulim pajautāt, lai parāda derīgu Latvijas pilsoņa pasi?! Tagad sanāk tā, ka Koziols stāsta, ka Krievijas pilsonis, Bārtulis, ka nav bijis Krievijas pilsonis. Sporta žurnālisti, noskaidrojiet, lūdzu, kas viņš ir!!! Latvijā, diemžēl, nevar ticēt nevienam, kamēr reāls papīrs nav redzēts, ne tiem, kam uzvārds sākas ar K, ne tiem, kam ar B.
Visdrīzāk, viņam tāda patiešām ir, jo formāli jau nav pierādījumu, ka viņš ir Krievijas pilsonis. Publiski izteikumi neskaitās. Savukārt Krievijas iestādes tādas izziņas ārvalstīm nesniedz. Tāpēc ir pilnīgi reāla situācija, ka viņam ir divas derīgas pases, kaut arī Latvijas likums to neatļauj. Kamēr viņš šeit Latvijā nevienā oficiālā iestādē nav uzrādījis Krievijas pasi, viņam Latvijas pasi formāli nav par ko atņemt.
Slēpts komentārs: Mezzano

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:21, pirms 6 gadiem
Mezzano rakstīja: Visiem divana pirdejiem: pilnigi iespejams, ka lielaka dala no jums raksta brivaja laika no darba UK buvlaukumos. Tapec butu labak pakluset un paskatities spoguli. Vina soli neatbalstu, bet visu sabojaja maksimali slikta komunikacija. Ne vins pirmais, ne pedejais. Iesaku vel padiskutet, ka Bļugers piepesi ir kluvis par Teddy Blueger. Kka aizdomigi izskataa.
Pārtraukums beidzies, ej atpakaļ uz būvlaukumu. Teodora rēbuss jau sen kā ir atrisināts, tik tev kā dīvāna nepirdējam tas ir "pēkšņi kļuvis"

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:30, pirms 6 gadiem
Mezzano rakstīja: Iesaku vel padiskutet, ka Bļugers piepesi ir kluvis par Teddy Blueger. Kka aizdomigi izskataa.
Viņš (vai vecāki) tā sevi sauc jau kopš bērnu hokeja laikiem Amerikā. Tas nav pēkšņi.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:32, pirms 6 gadiem
>>>zzk
Tāds vienkāršs jautājums.KHL oficiālajā mājas lapā ir uzrādīts,kā Krievijas pilsonis.Tātad KHL sacensību daļai ir uzrādīta Bārtuļa Krievijas pase.No zila gaisa neviens pilsonību neraksta.Tā kā šis jautājums vispārībā nav apspriežams.Tālākais jau Latvijas hokeja federācijas ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:35, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>zzk
Tāds vienkāršs jautājums.KHL oficiālajā mājas lapā ir uzrādīts,kā Krievijas pilsonis.Tātad KHL sacensību daļai ir uzrādīta Bārtuļa Krievijas pase.No zila gaisa neviens pilsonību neraksta.Tā kā šis jautājums vispārībā nav apspriežams.Tālākais jau Latvijas hokeja federācijas ziņā.
Redz, nu tas ir tikai secinājums. Hokeja līgas mājas lapa nav valsts iestāde.
Domāju, ka PMLP ar to ir par maz, lai anulētu viņa Latvijas pasi.

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:37, pirms 6 gadiem
Mezzano rakstīja: Visiem divana pirdejiem: pilnigi iespejams, ka lielaka dala no jums raksta brivaja laika no darba UK buvlaukumos. Tapec butu labak pakluset un paskatities spoguli. Vina soli neatbalstu, bet visu sabojaja maksimali slikta komunikacija. Ne vins pirmais, ne pedejais. Iesaku vel padiskutet, ka Bļugers piepesi ir kluvis par Teddy Blueger. Kka aizdomigi izskataa.

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:40, pirms 6 gadiem
Es šajā stāstā nesaprotu vienu lietu! Kāpēc Bārtulis nebrauca spēlēt uz R-Eiropu? Tur ņem pretī visus ar NHL pieredzi!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:42, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Es šajā stāstā nesaprotu vienu lietu! Kāpēc Bārtulis nebrauca spēlēt uz R-Eiropu? Tur ņem pretī visus ar NHL pieredzi!
Tāpēc, ka pirmajos gados pēc NHL Donbass un kazahi droši vien maksāja vairāk. Pilnīgi iespējams.

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:44, pirms 6 gadiem
>>>zzk
To ,ka viņš staigā ar divām pasēm nevar,protams,izslēgt.Šajā pasaulītē valda liels bardaks un kāda no valsts iestādēm,mūsu vai krievu,nav attiecīgi nostrādājusi.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 15:45, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>zzk
To ,ka viņš staigā ar divām pasēm nevar,protams,izslēgt.Šajā pasaulītē valda liels bardaks un kāda no valsts iestādēm,mūsu vai krievu,nav attiecīgi nostrādājusi.
Krieviem ir vienalga, tur drīkst būt dubultpilsonība.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 15:48, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Es šajā stāstā nesaprotu vienu lietu! Kāpēc Bārtulis nebrauca spēlēt uz R-Eiropu? Tur ņem pretī visus ar NHL pieredzi!
no krieviem cerēja lielāku ciparu izsist. Eiropa ir pragmatiskāka un tur prot rēķināt cik ir pagājis no viņa spēlēšanas NHL un tādu naudu nedeva. Tak kam šis skrēja uz admirāli? Jo tai tālajā galā vnk vairāk maksā, lai tur vispār kāds brauktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:54, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>zzk
To ,ka viņš staigā ar divām pasēm nevar,protams,izslēgt.Šajā pasaulītē valda liels bardaks un kāda no valsts iestādēm,mūsu vai krievu,nav attiecīgi nostrādājusi.
Atteikšanās no Latvijas pilsonības notiek saskaņā ar Pilsonības likumu un Ministru kabineta noteikumiem „Latvijas pilsonības zaudēšanas un atjaunošanas kārtība”.

Latvijas pilsonim, kurš ir ieguvis Pilsonības likumā nepieļautās valsts pilsonību, starp kurām ir Krievijas Federācija (KF), ir pienākums 30 dienu laikā iesniegt iesniegumu par atteikšanos no Latvijas pilsonības.
https://www.mfa.gov.lv/moscow/konsu...

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:55, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Currently unavailable.
We don't know when or if this item will be back in stock.
Redzi nu, visi krekli izpirkti, tātad viņš ir populārs

     [+] [-]

, 2019-02-25 15:57, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ZB tev pakaļ skraidīt!Tev sročna vēstule,izlasi!!
man nevajag pakaļ skaraidīt, es parasti sēžu bārtuļa rakstos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:00, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu bet es ta nesēžu
paldies, es sakontaktēs pēc kadām 10 min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man nevajag pakaļ skaraidīt, es parasti sēžu bārtuļa rakstos
gan jau tas vēl nebūs viss, turpinājums sekos bartulisa sāgai

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:05, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: īstenībā jau nu šodien jebkuram normālam līdzjutējam tik viena tēma ir-LV izlases spēle Melnkalnē!!!šitas viss par Bārtuli ir bezjēdzīgs fufelis!!!
burts fanos šodien?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 16:06, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Atteikšanās no Latvijas pilsonības notiek saskaņā ar Pilsonības likumu un Ministru kabineta noteikumiem „Latvijas pilsonības zaudēšanas un atjaunošanas kārtība”.

Latvijas pilsonim, kurš ir ieguvis Pilsonības likumā nepieļautās valsts pilsonību, starp kurām ir Krievijas Federācija (KF), ir pienākums 30 dienu laikā iesniegt iesniegumu par atteikšanos no Latvijas pilsonības.
https://www.mfa.gov.lv/moscow/konsulara-informacija/atteiksanas-no-latvijas-republikas-pilsonibas
Ir pienākums, bet kā citiem pārbaudīt, ka viņam šis pienākums jāveic?

Ja viņš pats to nedara un savu Krievijas pasi te nevienam nerāda, tad īsti nav mehānisma kā piespiest to darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:08, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: jau fano
neticu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 16:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc domā , ka viņam nav pases? pilnīgi noteikti viņš neaizgāja uz pilsonības departamentu un neatteicās no Latvijas pilsonibas, jo tas nav obligāti.
Man jau šķiet, ka šeit SC komentāros vislielākā sāpe slēpjas vārdā ''KRIEVIJA''.
Ja Osis būtu pieņēmis jebkuras citas Eiropas valsts pilsonību un pasi, tad tāda cepšanās diez vai būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 16:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau šķiet, ka šeit SC komentāros vislielākā sāpe slēpjas vārdā ''KRIEVIJA''.
Ja Osis būtu pieņēmis jebkuras citas Eiropas valsts pilsonību un pasi, tad tāda cepšanās diez vai būtu.
Ja viņš paņemtu jebkuras citas valsts pasi, viņam nevajadzētu atteikties no Latvijas izlases. Krievijā tik tādi noteikumi! tagad par vēlu!

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:14, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu redzi nunormāls kadrs viš ir!tas,ko te sabur citi,tā ir katra paša darīšana!
viņš jau pats sevi pozicinēja kā basketbola nīdēju ne es

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 16:14, pirms 6 gadiem
cik viņš būdams LV pilsonis nav uzmetis to izlasi, tagad nu redz esot gatavs... paldies, bet vilciens ir aizgājis

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja viņš paņemtu jebkuras citas valsts pasi, viņam nevajadzētu atteikties no Latvijas izlases. Krievijā tik tādi noteikumi! tagad par vēlu!
Pareizāk, noteikumi ir Latvijā.
Pie mums nedrīkst būt dubultpilsonība ar Krieviju un vēl virkni citu valstu. Tāpēc "jebkura cita valsts" nav pareizi teikts.

Krievijai ir vienalga, pie viņiem drīkst. Tāpēc jau viņi mierīgi dod to savu pilsonību visādiem Depardjē, Sīgaliem un kam tik ne vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja viņš paņemtu jebkuras citas valsts pasi, viņam nevajadzētu atteikties no Latvijas izlases. Krievijā tik tādi noteikumi! tagad par vēlu!
Mans stāsts nebija par atteikšanos no iespējas uzspēlēt LV izlasē, bet gan par citas valsts pilsonības piemērīšanu sev izdevīgu finanšu nosacījumu dēļ.
Tas pats Znoroks cik valstu pilsonības ir piemērojis, bet nekad ap viņa personību šādas cepšanās nav bijus par pilsonības jautājumiemi.
Man jau šķiet, ka šis stāsts ir kā ''Menueta'' dziesmā-
Un tikai reiz pa reizei
Kāds atgādina viņam,
Ka dziesma nav par krekliem,
Bet ir par sirdsapziņām.......

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:20, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Ir pienākums, bet kā citiem pārbaudīt, ka viņam šis pienākums jāveic?

Ja viņš pats to nedara un savu Krievijas pasi te nevienam nerāda, tad īsti nav mehānisma kā piespiest to darīt.
Mehānisms ir - paņemt viņu izlasē. Ja viņam ir Krievijas pase, tad pirms spēles ar Krieviju tas noteikti nāks gaismā, no Krievijas puses.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:22, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Mehānisms ir - paņemt viņu izlasē. Ja viņam ir Krievijas pase, tad pirms spēles ar Krieviju tas noteikti nāks gaismā, no Krievijas puses.
Ja vien viņiem tas būs tik svarīgi, lai šo jautājumu celtu valstiskā līmenī.
Dēļ tā kādam rezervēt vietu izlasē? Nu nez, diezgan jocīgs gājiens tas būtu...

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:23, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Pareizāk, noteikumi ir Latvijā.
Pie mums nedrīkst būt dubultpilsonība ar Krieviju un vēl virkni citu valstu. Tāpēc "jebkura cita valsts" nav pareizi teikts.

Krievijai ir vienalga, pie viņiem drīkst. Tāpēc jau viņi mierīgi dod to savu pilsonību visādiem Depardjē, Sīgaliem un kam tik ne vēl.
es par hokeja pilsonību! Krievijā lai neskaitītos leģionārs ar krievu pasi nepietiek, vajag arī atteikties no iepriekšējās izlases!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es par hokeja pilsonību! Krievijā lai neskaitītos leģionārs ar krievu pasi nepietiek, vajag arī atteikties no iepriekšējās izlases!
Kur Tu to izlasīji?

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:29, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Ja vien viņiem tas būs tik svarīgi, lai šo jautājumu celtu valstiskā līmenī.
Dēļ tā kādam rezervēt vietu izlasē? Nu nez, diezgan jocīgs gājiens tas būtu...
To es arī nedomāju nopietni.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es par hokeja pilsonību! Krievijā lai neskaitītos leģionārs ar krievu pasi nepietiek, vajag arī atteikties no iepriekšējās izlases!
To vismaz var mēģināt dabūt zināt no IIHF, ja krievi paši nesniedz informāciju.
Pat, ja izrādīsies, ka hokeja pilsonība ir mainīta, tas tāpat nebūs iemesls atņemt pasi. Izlasē spēlēt gan tas liegs.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur Tu to izlasīji?
Krievu sporta likumā par neleģionāru statusu!

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:32, pirms 6 gadiem
Šitas cilvēks turpina pārsteigt ar aizvien k.retīniskākiem izgājieniem. Jau pilsonības maiņa peļņas nolūkos bija virsotne. Tad, kad nav līguma, atlīst atpakaļ, jau ir bezkaunības kosmoss.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 16:32, pirms 6 gadiem
Hokeja federācijai jau sen vajadzēja tādu generālsekretāru kā Koziols. Viņš ir savā vietā un alternatīvas viņam šobrīd nav.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:35, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: To vismaz var mēģināt dabūt zināt no IIHF, ja krievi paši nesniedz informāciju.
Pat, ja izrādīsies, ka hokeja pilsonība ir mainīta, tas tāpat nebūs iemesls atņemt pasi. Izlasē spēlēt gan tas liegs.
man ta kas, lai staigā ar abām pasēm. es par neiespringstu nav mana daļa.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur Tu to izlasīji?
Viņi nolēma, ka nevar būt neleģionārs ja spēlē citas valsts izlasē, virkne baltkrievu pēc tam atteicās no izlases, lai saglabātu darbu klubos, izlases kapteini Stasu ieskaitot. Es pats to izlasīju pressbolla, bet tas bij jau labu laiku atpakaļ, baigi jārokas lai iedotu konkrētu linku. Man gan liekas pavisam nesen tikaveikta (vai runāts ka tiks veikts) atpakaļ korekcija attiecībā uz baltkrieviem, tie tagad atkal var būt ar divām pasēm un spēlēt Baltkrievijas izlasē, jo viņiem tak cels uz vienoto valsti esot.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:45, pirms 6 gadiem
Bārtulis var iet pie Pētera Skudras Latvjai tādus nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņi nolēma, ka nevar būt neleģionārs ja spēlē citas valsts izlasē, virkne baltkrievu pēc tam atteicās no izlases, lai saglabātu darbu klubos, izlases kapteini Stasu ieskaitot. Es pats to izlasīju pressbolla, bet tas bij jau labu laiku atpakaļ, baigi jārokas lai iedotu konkrētu linku. Man gan liekas pavisam nesen tikaveikta (vai runāts ka tiks veikts) atpakaļ korekcija attiecībā uz baltkrieviem, tie tagad atkal var būt ar divām pasēm un spēlēt Baltkrievijas izlasē, jo viņiem tak cels uz vienoto valsti esot.
Gribēju tieši to pašu piemēru uzrakstīt par belariem ,bet Ivars te diskutē tikai tamdēļ,ka pie jebkura raksta grib būt opozīcijā.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņi nolēma, ka nevar būt neleģionārs ja spēlē citas valsts izlasē, virkne baltkrievu pēc tam atteicās no izlases, lai saglabātu darbu klubos, izlases kapteini Stasu ieskaitot. Es pats to izlasīju pressbolla, bet tas bij jau labu laiku atpakaļ, baigi jārokas lai iedotu konkrētu linku. Man gan liekas pavisam nesen tikaveikta (vai runāts ka tiks veikts) atpakaļ korekcija attiecībā uz baltkrieviem, tie tagad atkal var būt ar divām pasēm un spēlēt Baltkrievijas izlasē, jo viņiem tak cels uz vienoto valsti esot.
Jā par belariem es biju lasījis.

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad krievi attiecībā pret belariem tomēr atkal pieņēma izņēmuma stāvokli.
Nē jo daļa belaru vairs nedrīkst pārstāvēt Baltkrievijas izlasi ,jo paņēma krievu pasi ,lai nebūtu leģionāri savos krievu klubos.Ja nekļūdos 2-3 spēlētāji to izdarīja.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā par belariem es biju lasījis.
Tad ko iespringsti par Bārtuli? un tēlo, ka nezini?

     [+] [-]

, 2019-02-25 16:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā par belariem es biju lasījis.
Tas atiecas uz visiem, bet pret baltkrieviem tika atcelts pirms šis sezonas. Krievija tagad cenšas šos iekļaut "vienotajā valstī"

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:50, pirms 6 gadiem
1. lol nau verc par viņu runāt
2. LV izlase ir daudz labi un labāki aizsargi par viņu
3. šeit ir arī principa jautājums
4. sajūta ka ir sapratis ka LV izlase ir spējīga īsā turnīrā izšaut
5. nonāci situācijā kā *skatīt meme* un LV izlasē cer sakačāt status un dabūt līgumu
';

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 16:52, pirms 6 gadiem
izlase nav nekāda caurstaigājamā sēta, kur var atgriezties kā slapjš smirdīgs suns tikai tad, kad sagribējies jaunu līgumu izkapāt. Lai izdodas apārstēt savas galvas sāpes un novēlu visu to labāko, bet ne izlases kreklā

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 16:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau šķiet, ka šeit SC komentāros vislielākā sāpe slēpjas vārdā ''KRIEVIJA''.
Ja Osis būtu pieņēmis jebkuras citas Eiropas valsts pilsonību un pasi, tad tāda cepšanās diez vai būtu.
Dabīgi, ka Krievija ir kairinatajs un visu pastiprina, pats esi pirmais rindā, kuram tas ir viens no lielākajiem kairinatajiem, galu galā tas pats rd tev riebj tik daudz tieši tāpēc, ka pa krievu naudiņu krievu līgā spēlē.
Bet šoreiz es pat teiktu, ka te vismaz tik pat lielu lomu spēlē veids, kā tika uzmesta izlase un no viņas aiziets, pat neatkarīgi, vai tie būtu austrumi, vai kāda cita debess puse. Kkadas detaļas par to vai un ko likumiski drīkst vai nedrīkst, konkrētajā gadījumā man vispār liekas nebūtiskas. Saki atklāti, vai gribētu savā darba kolektīvā tādu kadru kā Oskars? Es pilnīgi noteikti nē, jo pilnīgi skaidrs ir tas, ka lojāls darbinieks viņš tev nebūs un vēl bonusa tam jauks gaisu kolektīvā, verps kkadas intrigas, vienam teiks to, otram to, viss būs pakārtots tikai un vienīgi savam mirkligam izdevīgumam. Tādus no kolektīviem un komandām jebkurš saprātīgs vadītājs turēs pa gabalu.

     [+] [-]

, 2019-02-25 17:00, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Dabīgi, ka Krievija ir kairinatajs un visu pastiprina, pats esi pirmais rindā, kuram tas ir viens no lielākajiem kairinatajiem, galu galā tas pats rd tev riebj tik daudz tieši tāpēc, ka pa krievu naudiņu krievu līgā spēlē.
Bet šoreiz es pat teiktu, ka te vismaz tik pat lielu lomu spēlē veids, kā tika uzmesta izlase un no viņas aiziets, pat neatkarīgi, vai tie būtu austrumi, vai kāda cita debess puse. Kkadas detaļas par to vai un ko likumiski drīkst vai nedrīkst, konkrētajā gadījumā man vispār liekas nebūtiskas. Saki atklāti, vai gribētu savā darba kolektīvā tādu kadru kā Oskars? Es pilnīgi noteikti nē, jo pilnīgi skaidrs ir tas, ka lojāls darbinieks viņš tev nebūs un vēl bonusa tam jauks gaisu kolektīvā, verps kkadas intrigas, vienam teiks to, otram to, viss būs pakārtots tikai un vienīgi savam mirkligam izdevīgumam. Tādus no kolektīviem un komandām jebkurš saprātīgs vadītājs turēs pa gabalu.
kam nav slinkums var parakties pagātnē, kad tas puika kurš bija zvaigzne Zviedrijā pateica ka ir zviedrs un Latviju nevajag - attieksme bija tāda pati, tik mērogs mazāks, jo viņu maz kāds zināja.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 17:01, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Nē jo daļa belaru vairs nedrīkst pārstāvēt Baltkrievijas izlasi ,jo paņēma krievu pasi ,lai nebūtu leģionāri savos krievu klubos.Ja nekļūdos 2-3 spēlētāji to izdarīja.
Vairāk, dažādos vecumos.

     [+] [-]

, 2019-02-25 17:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Vairāk, dažādos vecumos.
nuja, kazahi ar ir pāris! ne par katru te tak raksta. citreiz kad palasu belaru vai kazahu sporta saitus izlasu par tādiem. un ne tikai hokejā. tas visos sportos.

     [+] [-]

, 2019-02-25 17:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nuja, kazahi ar ir pāris! ne par katru te tak raksta. citreiz kad palasu belaru vai kazahu sporta saitus izlasu par tādiem. un ne tikai hokejā. tas visos sportos.
es vnk kazahiem nesekoju, tik presballa šad tad iemetu acis. Viņi jau talantīgos belaru sīkos visu laiku ķeksē uz savām sporta skolām, sasola izlasi un šie tik maina pases, tas ir bijis visu laiku. Bet tagad dēļ tā likuma, no pasēm atteicās izlasēs iespēlēti džeki. Bet Lukašs vasarā izlūdzās puķinam atļauju nebūt leģiem.

     [+] [-]

, 2019-02-25 17:39, pirms 6 gadiem
Namej9999. Kapec Tu raksti tadas mulkibas ? Kada veida pasaules meroga Oskars ir popularizrjis LV ? Uzvarejis Stenlija kausa , Gagarina kausa, bijis turniru simboliskajas izlases ? Nu kaa ? Bez vina Fili krekla ziemas klasika tur neka vairs nav. Pilnigi neka. Vienkarsi sportists. Un atraksti ko doma tagad pasaules sabiedeiba, kad vecitim paradija durvis LHF vadiba .. Atraksti linkus no zinu portaliem. Jo tad pasaules Staaram ka Oskars noteikti tacu bus preses uzmaniba. Sac ar Ziemelamerikas saitiem, tur tacu Osi noteikti visi zin un nelaiz garam vina dzives notikumus.

     [+] [-]

, 2019-02-25 17:43, pirms 6 gadiem
Namej, draudzinj. Tavu elku pat izlase nenem.. Vins vnk nah nav vajadzigs. Un viss.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 18:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tad ko iespringsti par Bārtuli? un tēlo, ka nezini?
Godīgi sakot, galīgi po ko un kā dara Bārtulis. Tā ir viņa izvēle un darīšana.
Vienīgi besī šie SC komentētāju cilvēku knābāšana. Tas tāds baigais stulbums.
Kaut ko jau esmu lasījis par tiem leģiem RU, bet īpaši neko neesmu pētijis un meklējis.

     [+] [-]

, 2019-02-25 18:11, pirms 6 gadiem
Rai4a rakstīja: Namej9999. Kapec Tu raksti tadas mulkibas ? Kada veida pasaules meroga Oskars ir popularizrjis LV ? Uzvarejis Stenlija kausa , Gagarina kausa, bijis turniru simboliskajas izlases ? Nu kaa ? Bez vina Fili krekla ziemas klasika tur neka vairs nav. Pilnigi neka. Vienkarsi sportists. Un atraksti ko doma tagad pasaules sabiedeiba, kad vecitim paradija durvis LHF vadiba .. Atraksti linkus no zinu portaliem. Jo tad pasaules Staaram ka Oskars noteikti tacu bus preses uzmaniba. Sac ar Ziemelamerikas saitiem, tur tacu Osi noteikti visi zin un nelaiz garam vina dzives notikumus.
Tieši tādā pašā veidā, kā jebkurš cits spēlētājs, kurš ir aizvadījis kaut vienu spēli NHL.

     [+] [-]

, 2019-02-25 18:47, pirms 6 gadiem
Pareizi pilnībā piekrītu Koziolam. Pēc tādām lietām nekādas atgriešanās nevar būt. Lai kādi būtu iemesli, ir jāapzinās savas rīcības sekas, nav jau padsmit gadus vecs puišelis. Kauns būtu vispār par to sākt runāt!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 20:29, pirms 6 gadiem
es personigi neticu KOZJOLA teiktajam ne varda un neaiztavu Bartuli gribetu vinus abus redzet viena intervija lai nav jabaumo bet, visu pasaka abas puses konkreti ka ir Kozjols ir vel tas fruktins kam ticet nevar ne vardam

     [+] [-]

, 2019-02-25 21:51, pirms 6 gadiem
Es par vienu Cipuli
Dodu trīs Bārtuļus
Un desmit ripuļus!

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:50, pirms 6 gadiem
Tas pat ir smieklīgi

B: ''Man nav krievijas pases, kāds mani ir ar to redzējis?''
K: ''Nē, tev ir, atzīsties!!!''

Ja viņš var un grib, lai spēlē, cenšas tikt sastāvā tas ir. Ja runa būtu par asv pilsonību reakcija būtu tāda pati?