Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases pirmajā maiņā kopā ar Bļugeru un Balceru slido Dārziņš

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlases pirmajā maiņā kopā ar Bļugeru un Balceru slido Dārziņš
Rūdolfs Balcers. Foto: LHF

Latvijas hokeja izlase pirmdienas vakarā devās burbulī, bet šodien turpināja gatavošanos Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīram, ko 26. augustā sāks ar maču pret Itāliju. Galvenais treneris Harijs Vītoliņš pirmajā maiņā līdzās komandas kapteinim Teodoram Bļugeram izvēlējies Lauri Dārziņu un Rūdolfu Balceru, liecina Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

25 spēlētāju sastāvs tika nosaukts svētdien, iekļaujot trīs vārtsargus, astoņus aizsargus un 14 uzbrucējus. Izvēles tika izdarītas pēc nedēļas nogalē aizvadītajām pārbaudes spēlēm pret Norvēģijas izlasi, kurās uzvaras tika dalītas uz pusēm – 4:2 un 1:4. Pirmajā mačā vārtus sargāja Ivars Punnenovs, kuram olimpiskajā kvalifikācijā tiek plānota izteikta pirmā numura loma.

Latvijas valstsvienībai palīgā devušies trīs Nacionālās hokeja līgas uzbrucēji, un divi no viņiem – Teodors Bļugers un Rūdolfs Balcers – iekļauti pirmajā virknējumā. Kopā ar viņiem šodienas treniņā slidoja Lauris Dārziņš, tādējādi notika atgriešanās pie virknējuma, kas kopā pabeidza 2019. gada pasaules čempionātu.

Trešais NHL uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš pārbaudes spēlēs pret norvēģiem guva trīs no komandas pieciem vārtiem, trenējās vienā maiņā ar Miku Indraši un Ronaldu Ķēniņu. Girgensons ar Ķēniņu spēlēja pirmajā mačā pret Norvēģiju, bet ar Indraši bija otrajā duelī.

Aizsardzībā pirmo pāri veido Kristiāns Rubīns un Uvis Balinskis, kuri kopā sāka arī maijā un jūnijā Rīgā notikušo pasaules čempionātu.

Latvijas valstsvienība 26. augustā spēkosies pret Itāliju, dienu vēlāk sagaida duelis pret ungāriem, bet galvenā cīņa paredzēta svētdien, kad pretī stāsies Francijas izlase. Uz Pekinas olimpiskajām spēlēm, kas norisināsies februārī, dosies tikai labākā no četrām komandām.

Latvija neaizbrauca uz 2018. gada Phjončhanas olimpiskajām spēlēm, jo izšķirošajā kvalifikācijas spēlē zaudēja vāciešiem, kuri pēc tam ieguva sudrabu. Pirms tam Latvijas izlase bija piedalījusies četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas.

Latvijas izlases sastāvs

Lauris Dārziņš – Teodors Bļugers – Rūdolfs Balcers
Ronalds Ķēniņš – Zemgus Girgensons – Miks Indrašis
Roberts Bukarts – Rodrigo Ābols – Kaspars Daugaviņš
Rihards Bukarts – Andris Džeriņš – Mārtiņš Dzierkals
Renārs Krastenbergs, Deniss Smirnovs

Kristiāns Rubīns – Uvis Balinskis
Oskars Cibuļskis – Jānis Jaks
Kristaps Sotnieks – Ralfs Freibergs
Kārlis Čukste – Sandis Smons

Ivars Punnenovs, Mareks Mitens, Artūrs Šilovs

Slēpts komentārs: R101
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2021-08-24 18:41, pirms 4 gadiem
Ar šādu sastāvu izskatās, ka olimpiādei vajadzētu kvalificēties bez problēmām, un ja olimpiādē ir šāds sastāvs un Merzļikins kastē, domāju 1/4fināls ir reāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ziemeļi

 +10 [+] [-]

, 2021-08-24 18:47, pirms 4 gadiem
balodis90 rakstīja: Ar šādu sastāvu izskatās, ka olimpiādei vajadzētu kvalificēties bez problēmām, un ja olimpiādē ir šāds sastāvs un Merzļikins kastē, domāju 1/4fināls ir reāls.
Atslēgas vārds Merzliķins. Bet šoreiz viņa nav. Visas cerības, laikam uz uzbrukumu, uzvar tas kas iemet vairāk.

  +9 [+] [-]

, 2021-08-24 18:50, pirms 4 gadiem
Ja tie ŅHĻisti pārāk daudz ripas metīs, pernakam, nabagam, būs jāstrādā virsstundas, skaidrojot, ka tas tak dēļ "harkas".

  +5 [+] [-]

, 2021-08-24 19:02, pirms 4 gadiem
dārziņš..paskatīsies vai vai varēs turēt līdzi un kapēc šamējie spēle NHL,bet dobīte nē

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 19:12, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Atslēgas vārds Merzliķins. Bet šoreiz viņa nav. Visas cerības, laikam uz uzbrukumu, uzvar tas kas iemet vairāk.
Punnenovs statists jau tikai? Siets, kas ripas neprot ķert? UnMittens, Silovs arī no ehl savākti? Nu nevajag pārspīlēt...
Slēpts komentārs: raivis77
Slēpts komentārs: pernambucan0

  -1 [+] [-]

, 2021-08-24 19:36, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Daugaviņu gribētos redzēt starp 1/2 maiņām
Nu, ja Indrašis neko labu nerādīs, piekrītu Daugaviņam vieta otrajā maiņā. Bet pirmajai maiņa vajag skriet, bet nezinu vai Dārziņs varēs turēt līdzi Bļugeram un Balceram.
Slēpts komentārs: gaida vinoga

  +2 [+] [-]

, 2021-08-24 19:48, pirms 4 gadiem
Savadaka pieeja kaa Bobam. 4.maiņa nav gluži enerģijas maiņa un visi neliela auguma.
Pirmas 2as maiņas ļoti saldas un 3.maiņā labāk tomēr Dzierkalu redzētu Bukarta vietā, bet nu gan jau pārmaiņas būs. Lai arī Fra ir daži labi uzbrucēji, bet nu tas būs kauns zaudēt bullīšo viņiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-24 19:52, pirms 4 gadiem
gaida vinoga rakstīja: darzenis izlase- pi.dec musu ceribam...
tavs sauktais 'darzenis' kad spele izlase ir vienmer bijis limeni,pagaidam viss izskatas taka biju domajis ar virknejumiem,vartsargi gan saubigi,iespejams Ivars staves visas 3 speles?

     [+] [-]

, 2021-08-24 19:55, pirms 4 gadiem
Schneider' rakstīja: tavs sauktais 'darzenis' kad spele izlase ir vienmer bijis limeni,pagaidam viss izskatas taka biju domajis ar virknejumiem,vartsargi gan saubigi,iespejams Ivars staves visas 3 speles?
par vartsargiem piekritu,bet dailslidotaji var iznakt partraukuma un uztirit sniegu...

  +9 [+] [-]

, 2021-08-24 19:58, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Molodčiki čaļi! Pareizāk gan būtu teikt ka Bļugers ar Balceru slido kopā ar Dārziņu! Labi, ka atkratījāmies no Bobja, vismaz ir pārliecība, ka ceļazīme ķešā, nevis kāsiens pret ungāriem vai itāļiem!
Kad jūs atbildēsiet par to vai esiet nēsājis Georga lentu?

  -2 [+] [-]

, 2021-08-24 20:05, pirms 4 gadiem
Ar šādu sastāvu OS garantēts!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 20:14, pirms 4 gadiem
Jocīgs virsraksts, maigi izsakoties!!!

  +7 [+] [-]

, 2021-08-24 20:15, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Daugaviņu gribētos redzēt starp 1/2 maiņām
Vai tiešām?!
Daugaviņa bālais sniegums š.g. PČ (piecās spēlēs tikai 1 punkts par piespēli) un nesen izslimotais covids nav labi argumenti, lai viņu liktu 1. vai 2. maiņā, sastāvā esot visiem trijiem NHL laukuma spēlētājiem.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 20:18, pirms 4 gadiem
Manuprāt, varēja atstāt pārbaudenēs iespēlēto 1. maiņu
Ķēniņš – Girgensons – Balcers.
Cerams, ka Dārziņš spēs turēt līdzi un realizēt B un B radītos vārtu momentus.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 20:20, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: Vai tiešām?!
Daugaviņa bālais sniegums š.g. PČ (piecās spēlēs tikai 1 punkts par piespēli) un nesen izslimotais covids nav labi argumenti, lai viņu liktu 1. vai 2. maiņā, sastāvā esot visiem trijiem NHL laukuma spēlētājiem.
Ari komandas aizsvinesanas pec uzvaras par Kanadu godu kapteinim nedara, kas ari izskaidro kapec C uzšuve tika atņemta.

     [+] [-]

, 2021-08-24 20:21, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: Manuprāt, varēja atstāt pārbaudenēs iespēlēto 1. maiņu
Ķēniņš – Girgensons – Balcers.
Cerams, ka Dārziņš spēs turēt līdzi un realizēt B un B radītos vārtu momentus.
Darzins ir nopelnijis vietu pirmaja mainjaa un nu jau daudzus gadus vins ir viens no izlases lideriem un nekad izlasei neatsaka.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-24 20:24, pirms 4 gadiem
Sochi rakstīja: Darzins ir nopelnijis vietu pirmaja mainjaa un nu jau daudzus gadus vins ir viens no izlases lideriem un nekad izlasei neatsaka.
Visu cieņu Dārziņam, par to nav runas!
Es uzsvēru to, ka viņš var netikt līdzi saspēlē ātrajiem Balceram un Bļugeram. Bet to jau drīz redzēsim!

  +3 [+] [-]

, 2021-08-24 20:30, pirms 4 gadiem
gaida vinoga rakstīja: par vartsargiem piekritu,bet dailslidotaji var iznakt partraukuma un uztirit sniegu...
Par vārtsargiem jā, bet kāpēc neviens nerunā par aizsargiem. Vai Rubīns var kaut nedaudz līdzināties Skrastiņam? Vai Freibergs - Ozoliņam? Kuram ir spēcīgs, labs metiens no zilās līnijas? Bet bija gadi, kad aizsargi iemeta 2-3 ripas spēlē? Cik var iemest šodienas aizsargi?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-24 20:34, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: Visu cieņu Dārziņam, par to nav runas!
Es uzsvēru to, ka viņš var netikt līdzi saspēlē ātrajiem Balceram un Bļugeram. Bet to jau drīz redzēsim!
Bus labi, domaju, ka vinam bus visvairak vārtu izlasee un Balceram piespeles. 5:1 pret Itāliju, 6:2 pret Ungāriju(jo Ivars nebūs vārtos) un bullīši pret FRA, kur cerams veikme būs mūsu

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 20:38, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: Manuprāt, varēja atstāt pārbaudenēs iespēlēto 1. maiņu
Ķēniņš – Girgensons – Balcers.
Cerams, ka Dārziņš spēs turēt līdzi un realizēt B un B radītos vārtu momentus.
Jāpiekrīt uz katru spēli citas maiņas un jā PČ 2021 Daugaviņš tiešām bija neredzams, cerams tagad būs savādāk..

  +7 [+] [-]

, 2021-08-24 21:01, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Kad jūs atbildēsiet par to vai esiet nēsājis Georga lentu?
Perņaks = šļesera jaunskungs confirmed

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 21:22, pirms 4 gadiem
janijs56 rakstīja: Par vārtsargiem jā, bet kāpēc neviens nerunā par aizsargiem. Vai Rubīns var kaut nedaudz līdzināties Skrastiņam? Vai Freibergs - Ozoliņam? Kuram ir spēcīgs, labs metiens no zilās līnijas? Bet bija gadi, kad aizsargi iemeta 2-3 ripas spēlē? Cik var iemest šodienas aizsargi?
Tā gan ir taisnība,jo labam vairākumam vajag aizsargu ,kurš spēj spēcīgi un precīzi mest un tāda mums nav.Daudzas izlases tagad vairākumā cenšas nosegt vārtsargam redzamību un izspēlē uz aizsargu,kurš spēj trāpīt vārtos.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-24 21:26, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tā gan ir taisnība,jo labam vairākumam vajag aizsargu ,kurš spēj spēcīgi un precīzi mest un tāda mums nav.Daudzas izlases tagad vairākumā cenšas nosegt vārtsargam redzamību un izspēlē uz aizsargu,kurš spēj trāpīt vārtos.
Čudinovu vajag

  +4 [+] [-]

, 2021-08-24 21:43, pirms 4 gadiem
EP ielikta info bez atsaucēm (pie baumām), ka Dzierkals un Bindulis dauzīs šaibu Čehijā!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-24 21:45, pirms 4 gadiem
Uz papīra izskatās labi ! Galvenais lai nepieviļ uzbrukumā realizācija!
Žēl , ka veselie (nevakcinētie ) LV iedzīvotāji nevarēs klātienē atbalstīt mūsējos.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 21:48, pirms 4 gadiem
Gribu piekrist Vītoliņam,

Šajā spēlētāju pieejamībā viss ir pareizi.

Viens piemērs, ja Robis nočakarēsies līdz spēlēj ar Franciju, tiks nomainīts ar... ko gribi.

     [+] [-]

, 2021-08-24 21:52, pirms 4 gadiem
Pērkondēls rakstīja: Vai tiešām?!
Daugaviņa bālais sniegums š.g. PČ (piecās spēlēs tikai 1 punkts par piespēli) un nesen izslimotais covids nav labi argumenti, lai viņu liktu 1. vai 2. maiņā, sastāvā esot visiem trijiem NHL laukuma spēlētājiem.
Maiņas no 1-3 ir tikai nosaukums.

4.maiņai viņš morāli nav gatavs. 100%

Smirnovs un Krastenbergs to vien gaida ka kāds kaut ko nevar vai negrib... kā aizvietotāji viņi ir vnk super.

Par uzbrukumu nav jāuztraucas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 22:21, pirms 4 gadiem
Tur vispār nav jādiskutė, ja savas mājās nevinėsim HU, FRA un ITA tad Ilimiādė nav ko darīt mums un punkts

  +2 [+] [-]

, 2021-08-24 22:24, pirms 4 gadiem
Katrā no maiņām piekarināts viens ļenganais klāt. Cerams, ka pāris spēles spēs izskraidīt līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 22:45, pirms 4 gadiem
Pēc uzvārdiem sastāvs tiešām jaudīgs. Grūti spriest,kādā formā pašreiz Bukijs un Daugava. Vēl esmu skeptisks par viņiem no pavasara.
Punenovs kastē izskatījās neslikts.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-24 22:48, pirms 4 gadiem
Šarlatāns rakstīja: Uz papīra izskatās labi ! Galvenais lai nepieviļ uzbrukumā realizācija!
Žēl , ka veselie (nevakcinētie ) LV iedzīvotāji nevarēs klātienē atbalstīt mūsējos.
Aizej novakcinēties,cik tur tā darba,ja patiešām hoķis interesē klātienē .

  +3 [+] [-]

, 2021-08-24 23:36, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Pēc uzvārdiem sastāvs tiešām jaudīgs. Grūti spriest,kādā formā pašreiz Bukijs un Daugava. Vēl esmu skeptisks par viņiem no pavasara.
Punenovs kastē izskatījās neslikts.
Par Daugaviņu izsakoties pavasarī vienā maksas rakstā lasīju, ka Daugaviņš pats gribēja vairāk pieslēgties uzbrukumam un spēlēt kā citos čempjos to ir darījis, bet Bobs viņam uzticēja citu lomu, līdz ar to nevarēja brīvi izpausties kā čalis vēlējās. To varētu dēvēt netika lietderīgi izmantots laukumā. Pat negaidot ticu, ka Daugaviņš pierādīs, ka ir līderis un iemetīs šajā turnīrā vismaz 2 golus.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 23:38, pirms 4 gadiem
striker , 22:48, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
Šarlatāns rakstīja: Uz papīra izskatās labi ! Galvenais lai nepieviļ uzbrukumā realizācija!
Žēl , ka veselie (nevakcinētie ) LV iedzīvotāji nevarēs klātienē atbalstīt mūsējos.

Aizej novakcinēties,cik tur tā darba,ja patiešām hoķis interesē klātienē .

Analfabētisms sit cauri Tev, kkur biju rakstījis ,kad es nnesmu vakcinējies vai izslimojis ?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-24 23:49, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Par Daugaviņu izsakoties pavasarī vienā maksas rakstā lasīju, ka Daugaviņš pats gribēja vairāk pieslēgties uzbrukumam un spēlēt kā citos čempjos to ir darījis, bet Bobs viņam uzticēja citu lomu, līdz ar to nevarēja brīvi izpausties kā čalis vēlējās. To varētu dēvēt netika lietderīgi izmantots laukumā. Pat negaidot ticu, ka Daugaviņš pierādīs, ka ir līderis un iemetīs šajā turnīrā vismaz 2 golus.
Brīvi izpausties ir viena lieta,taču bija labi redzams,ka pietrūka gan precizitāte,gan fiziskais Ja jau tie būtu,tad lietderība arī rastos.
Uz Bukiju PČ cerēju vēl pēc pirmajām nekādām spēlēm,taču beigās čušs sanāca.Neticu,ka atgriezīsies vēl tādā kondīcijā,kādā bija vēl vairāk kā divus gadus atpakaļ. KHL nav viņam domāts,varēs spīdēt Čehijā.
Bet par gan Lauri prieks-vēl pulveris kopumā sauss un var ikvienā spēlē izšaut.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-24 23:53, pirms 4 gadiem
Šarlatāns rakstīja: striker , 22:48, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
Šarlatāns rakstīja: Uz papīra izskatās labi ! Galvenais lai nepieviļ uzbrukumā realizācija!
Žēl , ka veselie (nevakcinētie ) LV iedzīvotāji nevarēs klātienē atbalstīt mūsējos.

Aizej novakcinēties,cik tur tā darba,ja patiešām hoķis interesē klātienē .

Analfabētisms sit cauri Tev, kkur biju rakstījis ,kad es nnesmu vakcinējies vai izslimojis ?
Nekur nebiji rakstījis laikam.
Tie,kas negrib vakcinēties-paši vainīgi,par ko viņus žēlot? Ja nedraudzējas ar galvu,tad nu neko darīt.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-25 00:30, pirms 4 gadiem
Protams katram pašam jāizlemj,tik žēl, ja nebūs tā atmosfēra arēnā ar 10 000 skatītājiem. Tas mūsu pieredzējušajiem špīleriem būtu papildus dopings.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-25 06:57, pirms 4 gadiem
Nu tas ir labi. Tomēr Dārziņš ir galvas tiesu meistarīgāks hokejists par šiem abiem, tur nav divu domu.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-25 07:53, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Par Daugaviņu izsakoties pavasarī vienā maksas rakstā lasīju, ka Daugaviņš pats gribēja vairāk pieslēgties uzbrukumam un spēlēt kā citos čempjos to ir darījis, bet Bobs viņam uzticēja citu lomu, līdz ar to nevarēja brīvi izpausties kā čalis vēlējās. To varētu dēvēt netika lietderīgi izmantots laukumā. Pat negaidot ticu, ka Daugaviņš pierādīs, ka ir līderis un iemetīs šajā turnīrā vismaz 2 golus.
Loģisks secinājums! Daugaviņa devums izlasei ir vairāk kā desmit Bobju vērts!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-25 07:54, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Nu, ja Indrašis neko labu nerādīs, piekrītu Daugaviņam vieta otrajā maiņā. Bet pirmajai maiņa vajag skriet, bet nezinu vai Dārziņs varēs turēt līdzi Bļugeram un Balceram.
Uz kurieni tad skries? Jāspēlē spēli ar iemestiem goliem. Uzvarēs kurš vairāk iemetīs ,nevis kurš vairāk noskries!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-25 09:05, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Par Daugaviņu izsakoties pavasarī vienā maksas rakstā lasīju, ka Daugaviņš pats gribēja vairāk pieslēgties uzbrukumam un spēlēt kā citos čempjos to ir darījis, bet Bobs viņam uzticēja citu lomu, līdz ar to nevarēja brīvi izpausties kā čalis vēlējās. To varētu dēvēt netika lietderīgi izmantots laukumā. Pat negaidot ticu, ka Daugaviņš pierādīs, ka ir līderis un iemetīs šajā turnīrā vismaz 2 golus.
Tieši tā
Ja Daugavu pareizi izmantos, saliks ar īstajiem partneriem un ļaus improvizēt, viss būs labi
Čalim vēl jauda ir un pagājušā sezona bija rezultatīvākā visā karjerā. Tāpēc, ka salika ar labiem partneriem un ļāva spēlēt savu spēli

  -2 [+] [-]

, 2021-08-25 09:57, pirms 4 gadiem
Kāpēc nav Miķeļa un Karsuma, bet ir Daugava un Dārziņš, ja pavasarī visi bija pašvaki, bet vienīgais, kurš kustējās, bija tieši Miķelis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-25 10:21, pirms 4 gadiem
Krastenbergu vajadzēja Riharda Bukarta vietā un pārbīdīt uz 1 vai 2 maiņu. PČ izlases bija mūsu līderis. Ātrs, tehnisks, rezultatīvs.
Slēpts komentārs: Reaktors2

  +1 [+] [-]

, 2021-08-25 10:27, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Krastenbergu vajadzēja Riharda Bukarta vietā un pārbīdīt uz 1 vai 2 maiņu. PČ izlases bija mūsu līderis. Ātrs, tehnisks, rezultatīvs.
nekas jau vēl nav akmenī kalts, to visu mierīgi vēl var paspēt izdarīt. Ja nebūs treneri apmierinoša rezultāta, maiņas tiks rotētas.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-25 10:35, pirms 4 gadiem
to Reaktors2, tev visu to pašu.

     [+] [-]

, 2021-08-25 10:40, pirms 4 gadiem
to Abrags cerams, ka ierotēs Krastenbergu...eh būs interesanti, tāds sastāvs, tik Elvja nav. Cerams Daugaviņš būs spēlētājs, tad vispār...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-25 10:52, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: to Abrags cerams, ka ierotēs Krastenbergu...eh būs interesanti, tāds sastāvs, tik Elvja nav. Cerams Daugaviņš būs spēlētājs, tad vispār...
galvenais ir kvalificēties OS, pārējais ir pilnīgi monopipelāri, cik kurš kāds spēlētājs, cik kurš ielaiž, cik kurš iemet.

     [+] [-]

, 2021-08-25 10:54, pirms 4 gadiem
Molodchiks rakstīja: Krastijs pieliks masu un bus nakamais hiitlijs,nakamgad uz capitals! Ovechkinam celu bruges preti nhl rekordam
Slapjie sapnīši..😁

  -1 [+] [-]

, 2021-08-25 11:59, pirms 4 gadiem
balodis90 rakstīja: Ar šādu sastāvu izskatās, ka olimpiādei vajadzētu kvalificēties bez problēmām, un ja olimpiādē ir šāds sastāvs un Merzļikins kastē, domāju 1/4fināls ir reāls.
Vājais posms - sovjetu treneris !

     [+] [-]

, 2021-08-25 12:05, pirms 4 gadiem
Molodchiks rakstīja: Krastijs pieliks masu un bus nakamais hiitlijs,nakamgad uz capitals! Ovechkinam celu bruges preti nhl rekordam
Skatos, Birojam fantāziju lēkme rīta pusē

  +2 [+] [-]

, 2021-08-25 12:42, pirms 4 gadiem
Pec veiksmīgā PČ liekas, ka Batņa bija pelnijis būt Smirnova vietā.

     [+] [-]

, 2021-08-25 14:02, pirms 4 gadiem
DREAM TEAM !

  -1 [+] [-]

, 2021-08-25 14:40, pirms 4 gadiem
Easton77 rakstīja: Pec veiksmīgā PČ liekas, ka Batņa bija pelnijis būt Smirnova vietā.
Harijs ir Šveices hokeja skolas piekritējs un Smirnovs spēlē Šveices līgā, domājams Smirnovs labāk Harija prasības kā tādas, tāpēc arī čalis sastāvā.
Savukārt Batņa ir labs spēlētājs, kā melnā darba darītājs Francijas līgā spēlējot tomēr līmenis ir zemāks par Šveices līmeni, līdz ar to Smirnovs ir gatavāks šāda līmeņa turnīram kā OSQ!
Harim nav tāda pieeja ka 4 maiņā vajag būt raženiem čaļiem, kas citus skolo (Marenis, Batņa utt).

     [+] [-]

, 2021-08-25 14:44, pirms 4 gadiem
Easton77 rakstīja: Pec veiksmīgā PČ liekas, ka Batņa bija pelnijis būt Smirnova vietā.
Domas sakrīt-Batņam vieta ir Latvijas izlasē !!

     [+] [-]

, 2021-08-25 20:31, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Harijs ir Šveices hokeja skolas piekritējs un Smirnovs spēlē Šveices līgā, domājams Smirnovs labāk Harija prasības kā tādas, tāpēc arī čalis sastāvā.
Savukārt Batņa ir labs spēlētājs, kā melnā darba darītājs Francijas līgā spēlējot tomēr līmenis ir zemāks par Šveices līmeni, līdz ar to Smirnovs ir gatavāks šāda līmeņa turnīram kā OSQ!
Harim nav tāda pieeja ka 4 maiņā vajag būt raženiem čaļiem, kas citus skolo (Marenis, Batņa utt).
ak dievs, vozā atkal kaudzi ar stulbībām te iebēra... Labāk pastāsti, kā izpauzās "Šveices hokeja skola" un ar ko tā atšķlras, piemēram, no krievu hokeja? Un ko tad īsti Haris no "šveices hokeja skolas" tad ir ieviesis Krievijas hokejā, daudzus gadus nostrādājis tur?

Un spēlētāja spējas aizejot uz Francijas līgu, uzreiz nokrīt lejā? Tad jau Meijam tās šovasar baigi pacēlās no Austrijas pārnākot uz KHL, ja?