Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nosaukts Latvijas izlases sastāvs OS kvalifikācijas turnīram Rīgā

Rolands Eliņš

Nosaukts Latvijas izlases sastāvs OS kvalifikācijas turnīram Rīgā
Foto: LHF

Latvijas Hokeja federācija informē, ka vīriešu valstsvienības galvenais treneris Harijs Vītoliņš izvēlējies 25 spēlētāju sastāvu, kas cīnīsies par olimpisko ceļazīmi kvalifikācijas turnīrā augusta beigās.

Latvijas izlases sastāvā būs trīs vārtsargi, astoņi aizsargi un 14 uzbrucēji. Iepriekš izlases kandidātu lokā bija 33 spēlētāji, no kuriem šodien atsijāti astoņi. Izlases sastāvā neiekļuva vārtsargs Rūdolfs Lazdiņš, aizsargi Ņikita Mateiko, Artūrs Kulda un Kristaps Zīle, kā arī uzbrucēji Haralds Egle, Eduards Tralmaks, Rihards Marenis un Oskars Batņa.

No šiem spēlētājiem nesen pasaules čempionātā Latvijas izlases sastāvā piedalījās Zīle, Batņa un Marenis. Batņa PČ izcēlās ar diviem rezultativitātes punktiem trīs spēlēs.

Spēlēm pret Franciju, Ungāriju un Itāliju sastāvā iekļauti trīs vārtsargi – Ivars Punnenovs, Artūrs Šilovs un Mareks Mitens. No viņiem tikai Punnenovam ir PČ spēļu pieredze, bet kopā ar Šilovu un Mitenu vēl izlases rindās ir trīs laukuma spēlētāji, kuriem šis būs pirmais lielais turnīrs izlases rindās, proti, Deniss Smirnovs, Sandis Smons un Kārlis Čukste.

Savukārt uzbrukumā Latvijai ir trīs NHL spēlētāju pārstāvniecība ar Rūdolfu Balceru, Teodoru Bļugeru un Zemgu Girgensonu, kuri visi dažādu iemeslu dēļ pavasarī pasaules čempionātā nepiedalījās.

Kopumā no PČ 2021 sastāva Vītoliņa rīcībā olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā būs 17 hokejisti.

N.p.k.Vārds uzvārdsPozīcijaDz. gads
1.Ivars PunnenovsV1994
2.Artūrs ŠilovsV2001
3.Mareks MitensV1998
4.Ralfs FreibergsA1991
5.Oskars CibuļskisA1988
6.Kristiāns RubīnsA1997
7.Sandis SmonsA1999
8.Kristaps SotnieksA1987
9.Uvis BalinskisA1996
10.Kārlis ČuksteA1997
11.Jānis JaksA1995
12.Teodors BļugersU1994
13.Zemgus GirgensonsU1994
14.Rūdolfs BalcersU1997
15.Lauris DārziņšU1985
16.Miks IndrašisU1990
17.Andris DžeriņšU1988
18.Rodrigo ĀbolsU1996
19.Deniss SmirnovsU1999
20.Renārs KrastenbergsU1998
21.Mārtiņš DzierkalsU1997
22.Kaspars DaugaviņšU1988
23.Rihards BukartsU1995
24.Roberts BukartsU1990
25.Ronalds ĶēniņšU1991

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks

DatumsLaiksSpēle
26.0815:30Francija - Ungārija
26.0819:30Itālija - Latvija
27.0816:00Francija - Itālija
27.0820:00Latvija - Ungārija
29.0813:00Ungārija - Itālija
29.0817:00Latvija - Francija

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6897/nosa...

1 2 3 4 107 komentāri
Slēpts komentārs: pernambucan0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2021-08-22 18:31, pirms 3 gadiem
Lielākā problēma manuprāt ir vārtsargu līnija..Cerams tas nepatraucēs tikt uz OS..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-08-22 18:32, pirms 3 gadiem
Kur Kulda?

     [+] [-]

, 2021-08-22 18:33, pirms 3 gadiem
Lincoln Red Imps rakstīja: Sastāvs labāks nekā PČ, ar šo sastāvu būtu medaļas ģerējuši šajā PČ
Pilnīgas muļķības..Vārtsargu līnija krietni vājāka. Un esmu 100% drošs pat ar šādu uzbrucēju virknējumu TĀPAT MEdaļas nebūtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2021-08-22 18:36, pirms 3 gadiem
Sastāvs ļoti pieklājīgs, lai novinnētu kvalifikāciju.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-22 18:49, pirms 3 gadiem
Ja par kādu līniju ir uztraukums, tad tie nav vārtsargi. Tie ir aizsargi, jo to veidos izlasē nepieredzejuši džeki - Čukste, Smons un tie paši puiši, kuri PČ aizsardzību bija pataisījusi par sietu. Vārtos - tās ir 3 spēles. Jā, būtu mierīgāk, ja būtu Jānis Kalniņš - tātad 2 no top3 pašreizējiem izlases top vārtsargiem, bet 3 maču turnīrā var pietikt ar 1 top kīperu. Un var jau arī pret ungāriem ielikt vārtos Mitenu vai Šilovu. Viņi arī nav entuziastu līgas vārtsargi... Uzbrukumā jābūt visam ok, ja vien Haris nemēģinās miksēt brīnumus ar trijniekiem. Ja izmantos trijniekus, kas labi strādājuši pirms tam un ir paspēts patrenēt vairākumu - bez milzu stresa uzvarēs tos 3 mačus. Ja sāks taisīt brīnumus un miksēt mistiskus virknējumus un pilnīgi visi tie paši, kas aizvadīja draņķīgu PČ aizvadīs draņķīgu kvali - nu tad varēs padzert balderiāņus. Bet tā -
Lat - Fra - 3:2, Lat - Ita - 4:2, Lat - Hun - 4-1

  +7 [+] [-]

, 2021-08-22 19:00, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Lielākā problēma manuprāt ir vārtsargu līnija..Cerams tas nepatraucēs tikt uz OS..
Uz laukuma 1 vārtsargu tikai vajag, Ivars iespējams spēlēs visās spēlēs vai nu izlaidīs tikai pret Ungāriju, ja vēlēsies atpūsties pirms Francijas, bet redzot sastāvu Ivaram būs 2 treniņspēles un spēle par OS. Mēs gadu no gada PČ uz spēlēm mainām vārtsargus, kas godīgi sakot nav nepieciešams, vienīgi back 2 back spēlēs. Visi profesionāli sportisi viņi sevi uztur formā un mentāli sagatavo. Ivars easy var nospēlēt 3 spēles uz 100%
Slēpts komentārs: Maikl

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 19:06, pirms 3 gadiem
Nav mums bijusi tik dziļa uzbrukuma līnija ar spēlētājiem, kas ir spējīgi veidot spēli. Tas pats jaunais Smirnovs vai visu nozākātie Bukarti var mierīgi salādēt ripas pilnīgi visām Itālijas vai Ungārijas maiņām. Tāds dziļums paver daudz lielāku telpu kļūdām līderiem, iespēju nepārtraukti nospiest pretiniekus un likt pretinieku 3. un 4. maiņai slīgt eksistenciālās pārdomās par dzīves jēgu. Viņi nevelk Eiropas top līgu līmeni.

Nav te variantu pakāst ne itāļiem, ne ungāriem. Divas galvas tiesas pārāki esam. Un nav nevienas batņas, bajaruna, bērziņa vai bičevska, par kuru sniegumu varētu uztraukties. Visi čaļi spēlē Eiropas top līgās vai NHL/AHL un nav nekādi pabiras. Tā nekad nav bijis. Tāpēc nav vērts piesaukt mūsu it kā esošās grūtības apspēlēt bomžvalstis. Tā ir vēsture.

Francija ir drusku cita līmeņa pretinieks, taču arī viņiem ir tikai 2 līdzvērtīgas maiņas, ko likt pretī un būsim pārliecinoši favorīti. Tas pats Belemārs tuvojas pensijai un visi NHL čaļi viņiem ir pavāji. Vārtsargi ir ļoti vāji.

Te ir vismaz 75% iespēja kvalificēties.

  +4 [+] [-]

, 2021-08-22 19:14, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav mums bijusi tik dziļa uzbrukuma līnija ar spēlētājiem, kas ir spējīgi veidot spēli. Tas pats jaunais Smirnovs vai visu nozākātie Bukarti var mierīgi salādēt ripas pilnīgi visām Itālijas vai Ungārijas maiņām. Tāds dziļums paver daudz lielāku telpu kļūdām līderiem, iespēju nepārtraukti nospiest pretiniekus un likt pretinieku 3. un 4. maiņai slīgt eksistenciālās pārdomās par dzīves jēgu. Viņi nevelk Eiropas top līgu līmeni.

Nav te variantu pakāst ne itāļiem, ne ungāriem. Divas galvas tiesas pārāki esam. Un nav nevienas batņas, bajaruna, bērziņa vai bičevska, par kuru sniegumu varētu uztraukties. Visi čaļi spēlē Eiropas top līgās vai NHL/AHL un nav nekādi pabiras. Tā nekad nav bijis. Tāpēc nav vērts piesaukt mūsu it kā esošās grūtības apspēlēt bomžvalstis. Tā ir vēsture.

Francija ir drusku cita līmeņa pretinieks, taču arī viņiem ir tikai 2 līdzvērtīgas maiņas, ko likt pretī un būsim pārliecinoši favorīti. Tas pats Belemārs tuvojas pensijai un visi NHL čaļi viņiem ir pavāji. Vārtsargi ir ļoti vāji.

Te ir vismaz 75% iespēja kvalificēties.
Batņa pēdējā pč ļoti labi apliecināja, ka uztraukumam par viņu nav pamata. Nu un ja ļoti jāpiesienās - Krastenbergs ir ICEHL - vai tā tiešām ir top līga, Dzierkals, Džeriņš - bez kluba, Smons pēdējā sezonā vairāk spēlēja SL, kā NLA. Nu tas, ja ļoti gribas piesieties. Mēs esam objektīvi favorīti jebkurā mačā. Bet, pārvērtēt savu spēku un iziet ar degunu mākoņos arī nevajadzētu. Pēdējais PČ, tepat Rīgā, to ļoti labi apliecina. Gan mums, gan citām izlasēm nebūt ne viegli gāja pret kazahiem ar viņu "vārguļu vārtsargiem" vai to pašu itāļu "2.izlasi". Un sakot, ka visi NHL čaļi viņiem pavāji - tas pats Russels spēlē līdzīgā līmenī, kā Bļugers vai Girgensons, tikai viņam atšķirībā no mūsu čaļiem ir niķis vākt stulbus noraidījumus. Piekrītu par to, ka mums ir jāspēj kvalificiēties, procentuāli nevērtēšu iespējas, bet nevajag arī ieslīgt pašlepnumā.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 19:17, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Belemārs tuvojas pensijai un visi NHL čaļi viņiem ir pavāji. Vārtsargi ir ļoti vāji.

Te ir vismaz 75% iespēja kvalificēties.
Bellemārs joprojām spēlē NHL un rezultativitāte ir kristusies diezgan maz. Un viņam ir NHL līgums vēl uz 2 sezonām. Pāragri noraksti.

     [+] [-]

, 2021-08-22 19:18, pirms 3 gadiem
Manā skatījumā AHL čali nekrita ārā un izskatijās loti labi. Roberta Bukarta ērai jau sen izlases kontekstā ir beigusies, zinot vińa rakstura īpašības un spēles kvalitāti pēdejo gadu laikā. Laurim arī vajadzētu mest mieru izlasē un domāt par klubu un turmāko attīstību trenera arodā!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-22 19:30, pirms 3 gadiem
Kulda manlieks nemaz nebija ieradies uz nometni..

  +1 [+] [-]

, 2021-08-22 19:33, pirms 3 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Manā skatījumā AHL čali nekrita ārā un izskatijās loti labi. Roberta Bukarta ērai jau sen izlases kontekstā ir beigusies, zinot vińa rakstura īpašības un spēles kvalitāti pēdejo gadu laikā. Laurim arī vajadzētu mest mieru izlasē un domāt par klubu un turmāko attīstību trenera arodā!
Āa, vienam no labākajiem Rīgas Dinamo un Latvijas izlases uzbrucējiem vajadzētu mest mieru izlasē? Vēl 3 mēnešus atpakaļ Dārziņš, kā jau parasti, tika atzīts par vienu no labākajiem Latvijas izlases dalībniekiem PČ.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-22 19:33, pirms 3 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Manā skatījumā AHL čali nekrita ārā un izskatijās loti labi. Roberta Bukarta ērai jau sen izlases kontekstā ir beigusies, zinot vińa rakstura īpašības un spēles kvalitāti pēdejo gadu laikā. Laurim arī vajadzētu mest mieru izlasē un domāt par klubu un turmāko attīstību trenera arodā!
Redzēs ko tur salīmēs kopā, varbut kkas līdzīgs šim:
Ķēniņš-Ābols-Balcers
Dārziņš-Bļugers-Daugaviņš
Bukarts Ro.-Girgensons-Indrašis
Bukarts Ri.-Džeriņš-Dzierkals
Krastenbergs.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-22 19:37, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Pamulki, Punnenovs labakais GK Latvija, tads mulkis arprac!
Mums vajag NHL vārtsargu piemēram kā Elvis

     [+] [-]

, 2021-08-22 19:46, pirms 3 gadiem
Pelmenis Bukarts tomēr tika.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-22 19:49, pirms 3 gadiem
Tajās reizēs kad LV izlase netika uz OS lielākā problēmas bija tieši saistītas ar v/sargiem:

Kvalis uz Nagano - savākts toreiz Sporta Pilī bija supersastāvs, bet.. gadījums ar Irbi un suni.

Kvalis uz Pjončanu - neveiksmīga v/sargu izvēle no galvenā trenera H Vasiļjeva puses mačā ar Vāciju!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-22 19:51, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Kulda manlieks nemaz nebija ieradies uz nometni..
Nebija jā.

Vakar Krēfeldei bija pārbaudes spēle un Kulda spēlēja tur un bija komandas kapteinis.

  +7 [+] [-]

, 2021-08-22 19:51, pirms 3 gadiem
No "bāzes kluba" tikai 5 spēlētāji.
Diezgan maza tā bāze kaut kā...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 20:05, pirms 3 gadiem
Sastăvs labs
Tikai
Daudz klavieru spēlētăju
Maz nesēju

  -2 [+] [-]

, 2021-08-22 20:11, pirms 3 gadiem
Esmu palaidis garām, no kura laika tumši pelēkā ir Latvijas izlases krāsa.
Patiesībā jau krāsa pilnīgi precīzi raksturo šodienas Latvijas valsti, bet nu tomēr…

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 20:17, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tajās reizēs kad LV izlase netika uz OS lielākā problēmas bija tieši saistītas ar v/sargiem:

Kvalis uz Nagano - savākts toreiz Sporta Pilī bija supersastāvs, bet.. gadījums ar Irbi un suni.

Kvalis uz Pjončanu - neveiksmīga v/sargu izvēle no galvenā trenera H Vasiļjeva puses mačā ar Vāciju!
ieteiktu netirst.
1996 gadā Irbe dzemdēja un izlase dzēra . pipec vārtsargu vainot!
un kvalis uz 2018 jau nu netika papists vārtsargu dēļ. un tagad tādu izlašu grupā nav kā Vācija!
ko ta Šefīldu nepiemini , kad slovākiem papisa 1-7 ar visu Irbi vārtos? ar vārtsargs vainīgs?

     [+] [-]

, 2021-08-22 20:20, pirms 3 gadiem
Zīle liekas bija Smona vietā jāliek un Batņu vismaz Smirnova vietā jo tomēr PČ labi aizvadīja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 20:23, pirms 3 gadiem
Patriks99 rakstīja: Esmu palaidis garām, no kura laika tumši pelēkā ir Latvijas izlases krāsa.
Patiesībā jau krāsa pilnīgi precīzi raksturo šodienas Latvijas valsti, bet nu tomēr…
jā, piekrītu, loti smukas šīs formas. tās gan laikam pārbaudes spēlēm, pašā kvalī gan jau būs parastās.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-22 20:25, pirms 3 gadiem
Irbe un suns stāsts notika 1994.gadā!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-22 20:35, pirms 3 gadiem
Kur Kalniņš? Jauns trenners. Tad jau problēmai nevajadzēja būt

  -4 [+] [-]

, 2021-08-22 20:38, pirms 3 gadiem
Esmu par to, lai izlasē ir visi spēlētāji 1980tajos gados dzimušie vai vecāki kapātāji, tad būs medaļa. Pārējiem - LAČ.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-22 20:38, pirms 3 gadiem
Sastāvs labs - nav joberlīgu kadru no franču 2.līgas vai somu 3.līgas. Vienīgas, kas mazliet bažīgu dara ir paknapā un mazpieredzējusī(veču izlašu līmenī) vārtsargu līnija... Ivars tur ir "naber van" bez šaubām un viņš var visu kvali arī izvilkt, bet ar vienu bet... viņš iepriekš ir bijis gana traumatisks un ir jālūdz visi hokeja dievi, lai visu kvali(trīs spēles) viņš var arī nostāvēt bez traumām.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-22 20:43, pirms 3 gadiem
Kopumā bez lieliem pārsteigumiem. Varbūt būtu interesanti paskatīties kā Egle mauktu, piemēram, Džeriņa vietā. Bet mošk uz pieredzīti paņems

     [+] [-]

, 2021-08-22 20:44, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Te ir vismaz 75% iespēja kvalificēties.
100%
1 2 3 4 107 komentāri