Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Merzļikins iztur spiedienu, Latvija saņemas un uzvar

Rolands Eliņš

Merzļikins iztur spiedienu, Latvija saņemas un uzvar
Gints Meija pret Vāciju izcēlās ar divām rezultatīvām piespēlēm
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pēc bezcerīgi aizvadīta pirmā perioda pret Vāciju Latvijas izlase ar vārtsargu Elvi Merzļikinu priekšgalā prata pēdējā pārbaudes spēlē Rīgā uzvarēt ar 4:1.

Latvijas izlases vārtos šodien tika sūtīts Elvis Merzļikins, kurš nesen ieradās no sekmīgas sezonas Šveicē un aizvadīja pirmo spēli Latvijas sastāvā šajā pavasarī. Ar viņu vārtos Leonīds Beresņeva vadītā komanda centās revanšēties Vācijai par vakar ciesto zaudējumu 3:4, taču pirmajā periodā nekāda revanšēšanās nesanāca.

Vācija visai ātri pārņēma iniciatīvu un radīja vairākus bīstamus momentus pie Merzļikina vārtiem, kas 13. minūtē noveda pie rezultāta atklāšanas. Latvijas aizsargu pasivitāte savu vārtu priekšā ļāva Leonam Draizaitlam izdarīt piespēli Patrikam Reimeram, kurš bez īpašas pretestības pārspēja Merzļikinu. Vārtsarga sniegums gan palīdzēja Latvijai saglabāt tikai minimālu deficītu, taču pirmo periodu daiļrunīgi raksturo metienu attiecība – 18:3 Vācijas labā.

Otrā perioda pirmā puse nerādījās daudz rožainākās krāsās, taču Latvijai izdevās tikt pie pirmā vairākuma, ko nopelnīja Vitālijs Pavlovs. Teorētiski vairākums gan netika izmantots, taču praksē jau sekundi pēc tā beigām Miķelis Rēdlihs pēc Andra Džeriņa piespēles panāca 1:1. Rēdlihs mirkli iepriekš bija trāpījis pa vārtu stabu, taču viņa vārtu guvums palīdzēja pirmo punktu izlasē gūt Edgaram Siksnam.

Otrajā periodā izdevās arī izvirzīties vadībā, kad aktīvi nospēlēja Renārs Demiters, pārtverot ripu viduszonā. Ripa nonāca pie Miķeļa Rēdliha, kurš šoreiz nokārtoja vārtu guvumu Džeriņam. Arī Demiteram tas bija pirmais punkts izlasē. Vācijas nelaimes tikmēr turpinājās arī trešā perioda ievadā, jo Mika Indraša piespēle ar rikošeta palīdzību pārvēršas par Latvijas trešo vārtu guvumu.

Lai arī Vācija turpināja uzbrukt nedaudz vairāk, turklāt Draizaitls pat tika izgājienā viens pret vienu, Merzļikins vairs vārtus neielaida. Savukārt Latvijas pārsvars tika palielināts līdz pat 4:1, kad atkal vārtus guva Indrašis un atkal pēc Ginta Meijas piespēles.

Šī bija Latvijas izlases pēdējā pārbaudes spēle Rīgā pirms maija sākumā gaidāmā pasaules čempionāta, taču vēl priekšā divas pārbaudes Šveicē. Pagaidām Latvijas izlases bilance pozītiva, proti, sešos pārbaudes mačos izcīnītas četras uzvaras.

Spēles teksta tiešraide pieejama šeit.

Latvija – Vācija 4:1 (0:1, 2:0, 2:0)

Vārti: 12:43 Reimers (Draizaitls, Rīders) 0:1, 31:01 Rēdlihs (Džeriņš, Siksna) 1:1, 36:44 Džeriņš (Rēdlihs, Demiters) 2:1, 40:43 Indrašis (Meija) 3:1, 46:48 Indrašis (Meija) 4:1
Soda minūtes: 8:4
Metieni: 28:37
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Matiass Nīderbergers

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišatele)

  +4 [+] [-]

, 2016-04-23 20:16, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kāda vēl līšana pakaļā Šveicei? Nenoliegšu, man ir daudz Tuva, kas saistīts ar Šveici, bet tādēļ nevajag uzreiz tā domāt, jo es esmu un būšu vienmēr latvietis. Mans komentārs bija par tēmu, Elvis mani patīkami pārsteidza un iepriecināja.
netaisnojies,tas ir skaidri jūtams.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-23 20:17, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu pats vari izlasīt un saprast savus komentārus?
Par tādiem kā tu saka, idiotiem un mirušajiem ir poh... ko par viņiem citi domā, tikai radininiekiem sūdīgi.
Saki godīgi, pamatizglītību apliecinošs dokuments tev ir?
Saki godigi tavs tetis alkoholiķis vai tomer narkomāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-04-23 20:20, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Misters Negators
Es saprotu, ka Tev ir svešs vārds-reālists.

Piedodu, jo ko var gribēt no akmeņu lasītāja zviedru druvās.

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:23, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Saki godīgi, pamatizglītību apliecinošs dokuments tev ir?
Šaubos, ka viņš saprata Tavu jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-23 20:25, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ja neesi pamanījis, tad te visi tā dara. Vai tas, ka es dažus no tiem indivīdiem nosaucu par nespējniekiem, impotentiem u.t.t., ir aptiršana? Tā ir vispatiesākā patiesība, jo tā nevar spēlēt, jābūt tomēr arī kādai atbildības sajūtai pret valsti un līdzjutējiem.
Ja esi bijis zooloģiskajā dārzā, varbūt esi ievērojis, ne visi mēdās uz mērkaķiem. Ir tādi, bet nu nospiedošs mazākums.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-23 20:26, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Perfekta atbilde.
Visa tava kritika pārsvarā balstās uz to, ka Latvijas izlasei jākrīt no Elites...jo tad iestāsies "zelta laikmets" Latvijas hokejā!
Tādu kritiku nevar uztvert nopietni, jo Tu nepārtraukti gaidi to mirkli un jebkurš zaudējums pat pārbaudes spēlēs ir kā medusmaize Namejam par to visiem atgādināt, ka jākrīt no Elites

  +1 [+] [-]

, 2016-04-23 20:27, pirms 9 gadiem
Ich liebe Deutschland rakstīja: Saki godigi tavs tetis alkoholiķis vai tomer narkomāns
Skaidrs ar tevīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-23 20:32, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tev ir svešs vārds-reālists.

Piedodu, jo ko var gribēt no akmeņu lasītāja zviedru druvās.
Tavas fantāzijas, ja Latvija izkritīs no elites un tas mūsu hokejam nākšot par labu. Vai tas saucās reālisms? Tā ir vistīrākā fantastika, kas vispār ne uz ko nebalstās.

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:33, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Prieks, par Latviju saņēmās un parādija tādu spēli, kādu Beresņevs teica ka būs. Un, protams, nevar nepaslavēt Elvi, izvilka izlasi un deva ''spārnus'' Izlases spēlei.
Vācija spēlē diezgan skatāmu hokēju, bet neizskatās, ka viņiem būtu raksturs, kamēr vis iet labi tikmēr spēle iet, ka ielaiž un sāk zaudēt tā spēle arī aizpeld un sāk pazust.
Pavēroju šodien vairāk to jauno vācu zvaigzni, jo spēlēja ar daudz labākiem partneriem, ir tehnisks un pāredz laukumu, bet tas arī vis. Daugava uz pieredze viņu apspēlē un atņem ripu, ja nav tādi meistari, ka Edmontonā, kas spēj iemest vārtus un iedot piespēles kur tikai jāiemet, tad nekas nesanāk pašam. Gluži tāpat kā ar mūsu Zemgu. ja ir kopā ar labiem špīleriem, tad punkti nāk, bet tiklīdz tā nav tad punktu ar nenāk. Nu ''sitat'' kaut vai mani nost, bet nu neko ievērojami cienīgu viņš neparādija. + šodien 2x var teikt 1vs1 neapspēlēja Elvi.
Priecē arī Beresņeva darbība uz soliņa, pat pie 4:1 neļauj spēlētājiem atslāpt un sākt priecāties, bet arī aktīvi darbojas uz soliņa. Plnīgi saprotama līdz ar to ir arī U20 spēle un tikšana uz Eliti.
Malači Latvieši. Atvadijās no saviem skatītājiem ar skaistu un patīkamu uzvaru.
Par Draizaitla sniegumu gan neiesaku diži spriest. Viņš ļoti labi spēj nolasīt spēli. Vakardien pildīja aizsargu uzdevumus, kavējot iespējas Latvijai, šodien izrāvās pretuzbrukumos, tos nerealizējot. Nav nekāds Makdeivids, taču nākotne vācu hokejam solās būt laba.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:36, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A, te jau ir ieviesti termini pareizā un nepareizā kritika? Tiešām nezināju?

Ja es uzskatu, ka LHF var kaut kas mainīties, tikai tad, ja LV izlase izkritīs no Elites, tad es tā uzskatu, bet Tu jau vari uzskatīt savādāk. Es taču Tev netraucēju.

Tu kļūdies, jo man šobrīd vienalga, vai LV izlase zaudē, vai arī vinnē. Man tas vecums ir garām, kad katru dienu (gadu) gribās ēst atsildītu zupu. Tas tā pārnestā nozīmē. Patreiz mūsu izlases spēles skatos vairāk aiz inerces, un tāpēc ka patīk hokejs. Rezultāts priekš manis patreiz ir otršķirīgs.
Latvijas izlases spēles skaties inerces pēc, bet pēc katras hokejspēles nāc te spļaudīties...kāda iemesla pēc?

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:41, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Latvijas izlases spēles skaties inerces pēc, bet pēc katras hokejspēles nāc te spļaudīties...kāda iemesla pēc?
Ja Tev tā šķiet, tad lai tā būtu.

Nav mans mērķis te kādu par kaut pārliecināt, bet izteikt savu viedokli. Ja Tev tas nepatīk, tad vari manu viedokli nelasīt, jo es to nevienam nelieku darīt ar varu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:48, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Viedoklis?! Katru rezi vienu un to pašu raksti- viss ir nenormāli slikti.
Lai nu kurš būtu tirsis, bet Tu, ekonomiskais bēgli, paklusē.

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A, te jau ir ieviesti termini pareizā un nepareizā kritika? Tiešām nezināju?

Ja es uzskatu, ka LHF var kaut kas mainīties, tikai tad, ja LV izlase izkritīs no Elites, tad es tā uzskatu, bet Tu jau vari uzskatīt savādāk. Es taču Tev netraucēju.

Tu kļūdies, jo man šobrīd vienalga, vai LV izlase zaudē, vai arī vinnē. Man tas vecums ir garām, kad katru dienu (gadu) gribās ēst atsildītu zupu. Tas tā pārnestā nozīmē. Patreiz mūsu izlases spēles skatos vairāk aiz inerces, un tāpēc ka patīk hokejs. Rezultāts priekš manis patreiz ir otršķirīgs.
''...Ja es uzskatu, ka LHF var kaut kas mainīties, tikai tad, ja LV izlase izkritīs no Elites..''
Naivulis un kas tad var mainīties? Iekļūs nākamajā gadā atpakaļ un viss..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:53, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A, te jau ir ieviesti termini pareizā un nepareizā kritika? Tiešām nezināju?

Ja es uzskatu, ka LHF var kaut kas mainīties, tikai tad, ja LV izlase izkritīs no Elites, tad es tā uzskatu, bet Tu jau vari uzskatīt savādāk. Es taču Tev netraucēju.

Tu kļūdies, jo man šobrīd vienalga, vai LV izlase zaudē, vai arī vinnē. Man tas vecums ir garām, kad katru dienu (gadu) gribās ēst atsildītu zupu. Tas tā pārnestā nozīmē. Patreiz mūsu izlases spēles skatos vairāk aiz inerces, un tāpēc ka patīk hokejs. Rezultāts priekš manis patreiz ir otršķirīgs.
savā pirmajā komentā šodien rakstīji, ka vācieši spēlēja skaisti, bet mūsējie sūdīgi...pats zini, ka hokejs nav daiļslidošana(starp citu tā pats esi teicis daudz reizes, kad protams tas ir izdevīgi Tev, vai ne Namej?). Tāpēc neuztveru nopietni Tevis teikto nekad izlases sakarā un par viņu sniegumu un ieteiktu inerces pēc pievērsties daiļslidošanai. Tur tiešām vērtē, kurš skaistāk slido

  +2 [+] [-]

, 2016-04-23 20:53, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Visa tava kritika pārsvarā balstās uz to, ka Latvijas izlasei jākrīt no Elites...jo tad iestāsies "zelta laikmets" Latvijas hokejā!
Tādu kritiku nevar uztvert nopietni, jo Tu nepārtraukti gaidi to mirkli un jebkurš zaudējums pat pārbaudes spēlēs ir kā medusmaize Namejam par to visiem atgādināt, ka jākrīt no Elites
Namejs reāls frīks, kur tādi rodas?

     [+] [-]

, 2016-04-23 20:58, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: ''...Ja es uzskatu, ka LHF var kaut kas mainīties, tikai tad, ja LV izlase izkritīs no Elites..''
Naivulis un kas tad var mainīties? Iekļūs nākamajā gadā atpakaļ un viss..
Mācies lasīt!

Rakstīju par izmaiņām LHF, un nevis izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-23 20:59, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: savā pirmajā komentā šodien rakstīji, ka vācieši spēlēja skaisti, bet mūsējie sūdīgi...pats zini, ka hokejs nav daiļslidošana(starp citu tā pats esi teicis daudz reizes, kad protams tas ir izdevīgi Tev, vai ne Namej?). Tāpēc neuztveru nopietni Tevis teikto nekad izlases sakarā un par viņu sniegumu un ieteiktu inerces pēc pievērsties daiļslidošanai. Tur tiešām vērtē, kurš skaistāk slido
Gan jau es iztikšu bez Taviem draudzīgajiem padomiem ko man darīt, un ko nedarīt.

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:05, pirms 9 gadiem
Joka pēc jāpaskatās Lietuvas - Horvātijas spēle. Tikko sākās, leiši uzvarot uzvar arī grupu un iekļūst 1A divīzijā.

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:06, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mācies lasīt!

Rakstīju par izmaiņām LHF, un nevis izlasē.
Līdz šim jau Tu izklāstiji visādas fantāzijas, par to kas labs no tā būtu izlasei. Tās fantāzijas atmetas?

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:07, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Joka pēc jāpaskatās Lietuvas - Horvātijas spēle. Tikko sākās, leiši uzvarot uzvar arī grupu un iekļūst 1A divīzijā.
GBR-UKR spēle jau bija?

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau es iztikšu bez Taviem draudzīgajiem padomiem ko man darīt, un ko nedarīt.
neiztiksi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:10, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mācies lasīt!

Rakstīju par izmaiņām LHF, un nevis izlasē.
Es tev arī atbildēju, ka nākamajā gadā izlase iekļūtu atpakaļ Top divīzijā un nekas nemainītos LHF.
Lai būtu pārmaiņas LHF,federācijā ir jārodas reālai opozīcijai un līderim, kurš būtu spējīgs pārņemt LHF vadību.
Pagaidām nekas tāds nav novērojams.

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:11, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur var skatīties?
Es skatos onhockey.tv

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:14, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: GBR-UKR spēle jau bija?
Jā, Ukraina uzvarējusi ar 2:1.
en - 2016 IIHF Ice Hockey World Championship...

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:15, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: neiztiksi
Būs jau labi!

     [+] [-]

, 2016-04-23 21:17, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Es tev arī atbildēju, ka nākamajā gadā izlase iekļūtu atpakaļ Top divīzijā un nekas nemainītos LHF.
Lai būtu pārmaiņas LHF,federācijā ir jārodas reālai opozīcijai un līderim, kurš būtu spējīgs pārņemt LHF vadību.
Pagaidām nekas tāds nav novērojams.
Pieļauju, ka šī opozīcija jau pamazām veidojas, jo nekad publiskā telpā Lipmans nav ticis torpedēts kā patreiz. Nekas nenotiek tāpat.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-23 21:17, pirms 9 gadiem
Labs vakars sodien! Valmierai uzvara LBL regularaja cempi, Latvijai - hokeja.