Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Freibergs būs nākamnedēļ, Spruktu, Cipuli un Jekimovu negaida

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Freibergs būs nākamnedēļ, Spruktu, Cipuli un Jekimovu negaida
Ralfs Freibergs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavošanos 2016. gada pasaules čempionātam hokejā, kas maijā norisināsies Krievijas pilsētās Maskavā un Sanktpēterburgā, turpina Latvijas valstsvienība, kurai nākamnedēļ gatavs pievienoties aizsargs Ralfs Freibergs, hokejists apstiprināja sarunā ar portālu Sportacentrs.com. "Kad piezvanīja, pat nepieļāvu domu, ka nebraukšu," norādīja 24 gadus vecais aizsargs.

Latvijas izlase hokejā gatavošanos pasaules čempionātam sāka pirmdien, laukumā dodoties trim vārtsargiem, deviņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem. Šodien rindas papildināja 18 gadus vecais aizsargs Kristaps Zīle, kurš sezonas noslēgumu aizvadīja Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo', taču lauzta žokļa dēļ bija spiests izlaist pēdējos mačus.

Nākamajā nedēļā Leonīda Beresņeva rīcībā būs arī 24 gadus vecais Ralfs Freibergs, kurš pārstāv ECHL vienību Toledo "Walleye". Pagaidām nav saņemtas lidmašīnas biļetes, tāpēc aizsargs sarunā ar portālu Sportacentrs.com konkrētu datumu nosaukt nevarēja. "Mēnešiem cerēju, ka mani uzaicinās. Kad piezvanīja no Latvijas Hokeja federācijas, pat nepieļāvu domu, ka nebraukšu. Tas ir gods," norādīja Freibergs.

"Kaut gan sezona turpinās un sanāk uzmest komandu, Latvija ir Latvija un izlase ir izlase," turpināja aizsargs, kurš Latvijas valstsvienību pārstāvēja 2013. gada pasaules čempionātā un 2014. gada olimpiskajās spēlēs. "Paveicies, ka treneris ir saprotošs. Viņš zina, cik man tas ir svarīgi, tāpēc palaida. Taču, pat ja iebilstu, vienalga brauktu."

Ja neizdosies iekļūt sastāvā dalībai pasaules čempionātā, Freibergs norādīja, ka atgriezīsies Toledo "Walleye" rīcībā. Ar 64 spēlēs sakrātajiem 87 punktiem vienība atrodas Austrumu konferences vadībā.

Nākamajā nedēļā laukumā varētu doties arī pieredzējušais vārtsargs Edgars Masaļskis, kamēr Kaspara Daugaviņa pievienošanās gaidāma aprīļa ievadā. Pirmajās nodarbībās uz ledus nekāpa arī Koba Jass, kurš sezonu noslēdza Slovākijas klubā "MHC Martin", 14 mačos izdarot desmit rezultatīvas piespēles.

Kopā ar viņu spēlēja centra uzbrucējs Jānis Sprukts (12 mačos trīs vārti un trīs piespēles) un Mārtiņš Cipulis (divi vārti un četras piespēles), taču Latvijas izlases ģenerālsekretārs Māris Baldonieks sarunā ar Sportacentrs.com lika noprast, ka viņi neiederas Beresņeva modelī. "Katram ir savs laiks un sava vieta," pauda Baldonieks.

Sprukts piedalījies desmit pasaules čempionātos un divās olimpiskajās spēlēs, kamēr Cipulis laukumā devies 11 pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs, 84 mačos savācot 37 rezultativitātes punktus.

Izlasē nebūs arī Roberta Jekimova, kurš piedalījās 2009. un 2013. gada pasaules čempionātos, kad guva vienus vārtus. "Parasti izlase aizsūta klubam izsaukumu, bet šoreiz nekā nebija. Trenējos kopā ar klubu; ja būtu izsaukums, tad mani palaistu," norādīja uzbrucējs. Viņš pārstāvēja Dānijas klubu "Gentofte Stars", 44 mačos savācot 44 punktus.

Pagājušajā gadā Lauris Bajaruns uz pasaules čempionātu aizbrauca ar 35 punktiem 36 mačos, kas ļāva kļūt par otro rezultatīvāko komandā. Savukārt Jekimovs pārliecinoši apsteidza visus partnerus.

Beresņevam nav nepieciešama arī Armanda Bērziņa palīdzība. Centra uzbrucējs atgriezās Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo", 48 mačos savācot piecas rezultatīvas piespēles. Iepriekš viņš spēlēja Itālijā, Kazahstānā, Ukrainā, Baltkrievijā un Somijā. Bērziņš piedalījies astoņos pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 357 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2016-03-23 16:36, pirms 9 gadiem
Čupiņa neder, čupiņa, kas der, atsakās! Tā kā tādas cacas, ibio

 +17 [+] [-]

, 2016-03-23 16:38, pirms 9 gadiem
Man jau šķiet, ka par Jekimovu velti tā, uz nometni izsaukt tomēr varēja un tad jau redzētu, kas un kā. Bet treneriem droši vien labāk redzams...

Kā reiz viens teica: "punkts spēlē arī Āfrikā ir punkts spēlē"

Tāpat arī Sprukta un Bērziņa gadījumā - nu nav mums to centru tik daudz, lai tā uzreiz atšūtu pat nepaskatoties...

 +18 [+] [-]

, 2016-03-23 16:39, pirms 9 gadiem
Spruktu un Cipu normāli atšuva.

     [+] [-]

, 2016-03-23 16:41, pirms 9 gadiem
Bārtulis, Karsums, Kulda, Dārziņš, Sprukts, Cipulis, Jekimovs, Bērziņš, Gudļevskis gan jau vēl kāds nebūs. Nu tā neko.

     [+] [-]

, 2016-03-23 16:43, pirms 9 gadiem
Freibergs būs labs palīgs, šo 2 gadu laikā liekās labs progress, noteikti ka Rīgas Dinamo (ja šāds klubs vel pastāvēs) arī savos sarakstos viņu iekļaus!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-23 16:45, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Bārtulis, Karsums, Kulda, Dārziņš, Sprukts, Cipulis, Jekimovs, Bērziņš, Gudļevskis gan jau vēl kāds nebūs. Nu tā neko.
Kurš teica, ka Gudijs nebūs?

 +16 [+] [-]

, 2016-03-23 16:45, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Man jau šķiet, ka par Jekimovu velti tā, uz nometni izsaukt tomēr varēja un tad jau redzētu, kas un kā. Bet treneriem droši vien labāk redzams...
Kā reiz viens teica: "punkts spēlē arī Āfrikā ir punkts spēlē"
Tāpat arī Sprukta un Bērziņa gadījumā - nu nav mums to centru tik daudz, lai tā uzreiz atšūtu pat nepaskatoties...
Kaut kad jau tā paaudžu maiņa jāveic, kāpēc nesākt tagad? Man imponē, ja trenerim ir sava vīzija, nevis akli balstās uz iepriekšējo gadu veikumu. Sprukts, Bērziņš un Cipulis ir skaļi uzvārdi Latvijas hokejā, šobrīd ir norietā, jaunas asinis tāpat jāiepludina

 +10 [+] [-]

, 2016-03-23 16:46, pirms 9 gadiem
Man patīk Beresņeva domu gājiens. Pēdējais laiks tikt vaļā no tādiem Spruktiem, Cipuļiem un Bērziņiem.. Paldies viņiem par paveikto izlases labā, bet vilciens ir aizgājis... Jādod iespēja jauniem džekiem sevi pierādīt, un nebūs viņi sliktāki par šiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-03-23 16:47, pirms 9 gadiem
Kas tas par "Beresņeva modeli"? Lai nu kā, domāju 4 maiņai par Cipuli labākus grūti atrast. Īsts kaplis, melnā darba darītājs. Par Spruktu piekrītu, viņš neder 3/4 maiņai, bet pēdējos gados arī 1/2 par švaku.

  +8 [+] [-]

, 2016-03-23 16:48, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kurš teica, ka Gudijs nebūs?
Padomā loģiski, Tampa spēlēs playoff Sirakūza tā pat , un viņš Tampas sistēmā trešais vārtsargs aiz Bišopa un Vasiļevska, nu nelaidīs/netiks viņš uz PČ.
Slēpts komentārs: gravitons

  -2 [+] [-]

, 2016-03-23 16:49, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Kaut kad jau tā paaudžu maiņa jāveic, kāpēc nesākt tagad? Man imponē, ja trenerim ir sava vīzija, nevis akli balstās uz iepriekšējo gadu veikumu. Sprukts, Bērziņš un Cipulis ir skaļi uzvārdi Latvijas hokejā, šobrīd ir norietā, jaunas asinis tāpat jāiepludina
Varbūt, vienīgi kas tad vispār paliek centru pozīcijās?

Džeriņš, Pavlovs, Bičevskis... ok, droši vien atbrauks arī Girgensons... kas vēl?
Bļugers droši vien nebūs, Vasiļjevs jau pateica, ka nebūs, A.Širokovu arī izskatās, ka vairs nesauc... kas tad vēl? Atkal Daugaviņu, Indraši vai Meiju par centriem taisīs?

Ak, jā, vēl ir Ābols, es gan nezinu, viņš tiek vai netiek.

     [+] [-]

, 2016-03-23 16:53, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt, vienīgi kas tad vispār paliek centru pozīcijās?

Džeriņš, Pavlovs, Bičevskis... ok, droši vien atbrauks arī Girgensons... kas vēl?
Bļugers droši vien nebūs, Vasiļjevs jau pateica, ka nebūs, A.Širokovu arī izskatās, ka vairs nesauc... kas tad vēl? Atkal Daugaviņu, Indraši vai Meiju par centriem taisīs?

Ak, jā, vēl ir Ābols, es gan nezinu, viņš tiek vai netiek.
Tas jau ir tas interesantākais visā šajā stāstā - itkā tā jau atbirst, bet vēl atļaujas nepārbaudīt itkā līdz šim vienmēr aicinātos. Ja man ka'ds jautātu, es būtu teicis ka Berjam tāds Sprukts ir akūti vajadzīgs .... Gaidām atbildes

     [+] [-]

, 2016-03-23 16:54, pirms 9 gadiem
Ļoti pozitīva ziņa

     [+] [-]

, 2016-03-23 16:56, pirms 9 gadiem
Latvijas izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks sarunā ar Sportacentrs.com lika noprast, ka viņi neiederas Beresņeva modelī.

vot tas jau ir interesanti. būs jauns izlases modelis? interesanti, kāds tas būs. mēģinu atcerēties Beresņeva spēles credo. Kaut kā nesanāk, ko Znaroks vai kāds cits vecais teica, tā arī bija. Bet nu, acīmredzot beidzot ir kas savs un jauns. paskatīsimies, ceru, jau pirmajās, labi, 5-6 pārbaudes spēlēs ko manīsim. bet Ļoņa spēlē riskantu spēli, visu liekot uz zero.

  +5 [+] [-]

, 2016-03-23 16:58, pirms 9 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kas tas par "Beresņeva modeli"? Lai nu kā, domāju 4 maiņai par Cipuli labākus grūti atrast. Īsts kaplis, melnā darba darītājs. Par Spruktu piekrītu, viņš neder 3/4 maiņai, bet pēdējos gados arī 1/2 par švaku.
Spēlētājs, kas ir bijis līderis vairākos PČ un spēlējis vairākās OS, tagad 36 gados būs 4 maiņas kaplis?

Būsi 36 gadus vecs, tad pasaukšu uz lauka tevi bietes izkaplēt

  +1 [+] [-]

, 2016-03-23 16:58, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Tas jau ir tas interesantākais visā šajā stāstā - itkā tā jau atbirst, bet vēl atļaujas nepārbaudīt itkā līdz šim vienmēr aicinātos. Ja man ka'ds jautātu, es būtu teicis ka Berjam tāds Sprukts ir akūti vajadzīgs .... Gaidām atbildes
Pie tam, paskatoties tālāk, tādam Spruktam būs visi iemesli uzmest lūpu rudenī, ja pēkšņi izrādīsies, ka viņu vajag uz OQ (piemēram, Girgensonu nepalaidīs vai vēl kaut kas notiks). Vēl jo vairāk apzinoties, ka uz Koreju viņš tāpat vairs diez vai tiks, ja arī izlase izcīnīs ceļazīmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-03-23 17:00, pirms 9 gadiem
Gribētos redzēt Bļugeru izlases kreklā.

     [+] [-]

, 2016-03-23 17:01, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Pie tam, paskatoties tālāk, tādam Spruktam būs visi iemesli uzmest lūpu rudenī, ja pēkšņi izrādīsies, ka viņu vajag uz OQ (piemēram, Girgensonu nepalaidīs vai vēl kaut kas notiks). Vēl jo vairāk apzinoties, ka uz Koreju viņš tāpat vairs diez vai tiks, ja arī izlase izcīnīs ceļazīmi.
Iemeslu uzmest lūpu vienmēr var atrast, cerēsim ka neizsauktie ir normāli veči un reaģēs adekvāti.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-23 17:01, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Spēlētājs, kas ir bijis līderis vairākos PČ un spēlējis vairākās OS, tagad 36 gados būs 4 maiņas kaplis?
Līderis Viņš vienmēr ir bijis melnā darba darītājs, augstāk par 3. maiņu nav ko darīt. Un kāpēc gan nelaist viņu 4. arī 36 gados, ja enerģijas vēljoprojām ir vairāk kā dažam labam "jaunulim"?

  +7 [+] [-]

, 2016-03-23 17:02, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Zabis, Begovs, Gricinskis, Galoha
Gricinskis centrs? Tip tāpēc ka iet iemetienos?

 +19 [+] [-]

, 2016-03-23 17:03, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Zabis, Begovs, Gricinskis, Galoha
Nocitēšu treneri Sorokinu - lai LČ spēlētāji varētu būt konkurētspējīgi izlases treniņnometnē, viņiem pirms tās būtu pusotru mēnesi intensīvi jāgatavojas, lai sasniegtu attiecīgu fizisko formu. Ar to treniņu režīmu, kāds ir LČ komandās, ir krietni par maz.

To viņš teica televīzijā un domāju, ka ar to viss ir pateikts, lai beigtu jebkādas diskusijas.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-23 17:03, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Man jau šķiet, ka par Jekimovu velti tā, uz nometni izsaukt tomēr varēja un tad jau redzētu, kas un kā. Bet treneriem droši vien labāk redzams...

Kā reiz viens teica: "punkts spēlē arī Āfrikā ir punkts spēlē"

Tāpat arī Sprukta un Bērziņa gadījumā - nu nav mums to centru tik daudz, lai tā uzreiz atšūtu pat nepaskatoties...
Protams, ka treneriem tas labāk redzams. Tā tas bija visus šos gadus pēc 2013.gada čempa. Laiks ir jaunajiem Jekija līmenim PČ ir daudz par augstu.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-23 17:03, pirms 9 gadiem
Pastnieks,lai atpūšas! Gan jau pārguris pēc sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-23 17:05, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Nocitēšu treneri Sorokinu ...
Apmēram to pašu man teica spēlētāji

     [+] [-]

, 2016-03-23 17:05, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt, vienīgi kas tad vispār paliek centru pozīcijās?

Džeriņš, Pavlovs, Bičevskis... ok, droši vien atbrauks arī Girgensons... kas vēl?
Bļugers droši vien nebūs, Vasiļjevs jau pateica, ka nebūs, A.Širokovu arī izskatās, ka vairs nesauc... kas tad vēl? Atkal Daugaviņu, Indraši vai Meiju par centriem taisīs?

Ak, jā, vēl ir Ābols, es gan nezinu, viņš tiek vai netiek.
Bičevski arī vajadzētu pārstāt par centru saukt. Ok, junioros labi spēlēja šajā pozīcijā, bet pie večiem viņa sniegums kā centram nav ne ar ko labāks par, piemēram, jau pieminēto Meiju.

Daugaviņš gan arī sezonas laikā epizodiski ir spēlējis pa centru un pieļauju, ka Ļoņa viņu arī saskata šajā pozīcijā.
No otras puses, ja patiešām briest sūdi, nekas no plānotā nestrādā un jācīnās pa palikšanu, tad 100%, ka jātaisa atkal viena triecienmaiņa un Daugava jāliek pa flangu, lai atbrīvotu rokas un varētu cerēt uz rezultivitāti, jo tad atkal pāris džekiem būs jāiznes viss smagums.

 +10 [+] [-]

, 2016-03-23 17:07, pirms 9 gadiem
ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks, vai tomēr Juris Štāls?

  +3 [+] [-]

, 2016-03-23 17:07, pirms 9 gadiem
KillerLoop rakstīja: Līderis Viņš vienmēr ir bijis melnā darba darītājs, augstāk par 3. maiņu nav ko darīt. Un kāpēc gan nelaist viņu 4. arī 36 gados, ja enerģijas vēljoprojām ir vairāk kā dažam labam "jaunulim"?
Ja nezināji, tad viņš ir otrs rezultatīvākais Latvijas izlasē, ja runājam par PČ! Kerčs, Beļavskis, Dārziņš- ir aiz viņa!

     [+] [-]

, 2016-03-23 17:09, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt, vienīgi kas tad vispār paliek centru pozīcijās?

Džeriņš, Pavlovs, Bičevskis... ok, droši vien atbrauks arī Girgensons... kas vēl?
Bļugers droši vien nebūs, Vasiļjevs jau pateica, ka nebūs, A.Širokovu arī izskatās, ka vairs nesauc... kas tad vēl? Atkal Daugaviņu, Indraši vai Meiju par centriem taisīs?

Ak, jā, vēl ir Ābols, es gan nezinu, viņš tiek vai netiek.
ir jau pa centru spēlējis tas pats Daugaviņš, Meija, arī Indrašis mēģināts (tiesa gan, ne pārāk sekmīgi).
Un Ābols, visticamāk, aprīļa sākumā būs jau brīvs - diez vai WHL lejasgala komanda tālu tiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-03-23 17:12, pirms 9 gadiem
Ja godīgi, man diezgan negaidīti par Sprukta un Cipuļa neiekļaušanu pat kandidātu sarakstā, zinot, ka no uzbrucējiem nebūs ne Dārziņš, ne Karsums, ne arī ir skaidrs, cik ilgi klubu sezona ievilksies Ziemeļamerikā spēlējošajiem. It kā varētu saprast jaunu spēlētāju iespēlēšanas vajadzību, bet liekas mazliet par traku, zinot kādi robi mums būs sastāvā šajā PČ. Jācer, ka Beresņevs zina, ko dara.

     [+] [-]

, 2016-03-23 17:13, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Padomā loģiski, Tampa spēlēs playoff Sirakūza tā pat , un viņš Tampas sistēmā trešais vārtsargs aiz Bišopa un Vasiļevska, nu nelaidīs/netiks viņš uz PČ.
Sirakūza šobrīd ir ārpus play-off zonas. Visticamāk, ka ka arī netiks.
Gudija liktenis būs atkarīgs tikai un vienīgi no Tampas sekmēm.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 357 komentāri