Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ķēniņš: "PSRS laikos latviešiem daļēji klājās labāk nekā tagad"

Andrejs Siliņš

Ķēniņš: "PSRS laikos latviešiem daļēji klājās labāk nekā tagad"
Ronalds Ķēniņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja valstsvienības uzbrucējs Ronalds Ķēniņš sava Šveices kluba "ZSC Lions" mājaslapā sniedzis interviju, kurā stāsta par savu hokejista gaitu sākšanu, pirmajiem iespaidiem Šveicē un Baltijas valstīm.

Ķēniņš atklāja, ka viņa elks bērnībā bijis Harijs Vītoliņš, kurš, starp citu, arī savulaik spēlējis Šveicē, pārstāvot vairākus klubus karjeras laikā: "Viņš arī bija tas, kas man deva padomu un nogludināja ceļu uz Šveici. Protams, arī finansiāli iemesli spēlēja lomu, lai brauktu prom no mājām. Taču galvenokārt es vēlējos attīstīties kā hokejists."

"Sadzīves ziņā sākumā par daudz ko biju izbrīnīts. Viss bija ļoti sakārtots, nekā netrūka. Pie tam Obertūrgaues "Pikes" treneris Kristians Riegs bija tas cilvēks, kas veicināja manu izaugsmi," pirmos soļus Šveicē atcerējās Ronalds. "Tādā veidā mani un dažus komandas biedrus ievēroja "Lions", un mēs pārcēlāmies uz turieni."

21 gadu vecais uzbrucējs, kurš pavasarī kļuva par Šveices čempionu, arī iepazīstināja cilvēkus ar Baltijas valstīm un atšķirībām starp tām: "Katrai Baltijas valstij ir sava valoda, taču latviešu un lietuviešu ir tik līdzīgas kā, piemēram, itāļu un spāņu. Igauņu skats vairāk ir vērsts uz Somiju, tāpēc arī valoda ir pilnīgi citāda."

Tāpat Ķēniņš pieskārās vēsturiskām tēmām: "Daudzi baltieši, arī latvieši Staļina laikā tika izsūtīti. Tāpēc Baltijas valstīs ieradās daudz krievu. Viņu kopiena Latvijā ir patiešām liela. Apspiešanas laiks joprojām ir daudzu latviešu atmiņās.[..] Zināmās jomās [Baltijas] valstis sadarbojas. Taču ekonomiskās problēmas kopš atdalīšanās no PSRS ir tiešām lielas. Krīze pie mūsu robežas neapstājās. PSRS laikos latviešiem daļēji klājās labāk nekā tagad."

Izmantotie resursi:
ZSC Lions: Welcome to the official Site of...

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 12:53, pirms 12 gadiem
kā var tādas muļķības pateikt?!

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 12:57, pirms 12 gadiem
Un ko tad viņš nepareizu pateica???? Viņam vajadzēja stāstīt, ka Lv ir ar augošu ekonomiku un krīze gājusi secen??? No ekonomiskā viedokļa ļoti daudziem PSRS tiešām bija krietni labāk u.t.t.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-22 12:59, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tiešām,saprastu ja pateiktu spāņu un portugāļu valodu,tās kaut nedaudz ir salīdzināmas.
pats tu galīgi auzās brauc, latviešu un lietuviešu valodas ne tuvu nav tik līdzīgas kā spāņu un portugāļu. latvieši un lietuvieši runājot katrs savā valodā nevar viens otru normāli saprast, ir tikai atsevišķi līdzīgi vārdi, kuru nozīmi vari nojaust, un šādā ziņā itāļu un spāņu valodas ir labs salīdzinājums latviešu un lietuviešu valodas līdzībai.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:02, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Da neko viņš nezin - 91. gadā dzimis...
Puikam ome sastāstījusi par VEFa un RAFa varenību, kas normālas ekonomikas apstākļos nepastāvētu. Tagad puika omes gudrības klārē šveiciešiem.
par psrs es nerunaju, man pasam bija tikai 5 gadi kad izjuka, bet par lielajam ekonomiskajam problemam vinam ir taisniba. man pasam ir daudz draugu un tuvenieku kas strada un dzivo arzemes un kad atbrauc uz latviju visi parasti saka ka lv ir liela bedre, bet vietejie patrioti parasti stasta pavisam otradi, ka viss forsi un latvija ir pasaules naba

 +11 [+] [-]

, 2012-07-22 13:03, pirms 12 gadiem
Siliņ, tu esi krā*s! Protams, veic savus "pienākumus" un tā. Bet virsrakstā ielkt ko tādu... es teiktu, ka tā ir naida kurināšana pret Ķēniņu. Būtu paklusējis viss būtu kārtībā

  +1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:03, pirms 12 gadiem
kampars rakstīja: Un ko tad viņš nepareizu pateica???? Viņam vajadzēja stāstīt, ka Lv ir ar augošu ekonomiku un krīze gājusi secen??? No ekonomiskā viedokļa ļoti daudziem PSRS tiešām bija krietni labāk u.t.t.
Labāk klājās tikai mazizglītotiem dzērajiem, jo PSRS laikos visiem bija obligāti jāstrādā, kaut par grašiem, bet obligāti. Takā, tad visiem dzerajiem bija garantēta darba vieta. Tagad tiem pašiem dzērajiem lai dabūtu darbu vajag pārkvalifikācijas kursus, bet tas protams ir par grūtu tapēc vieglāk pateikt, ka PSRS laikos viņiem bija labāk. Tagad darba ir pilnas malas, darba devēji sūdzas, ka dabinieku nav.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-22 13:04, pirms 12 gadiem
mvp222 rakstīja: par psrs es nerunaju, man pasam bija tikai 5 gadi kad izjuka, bet par lielajam ekonomiskajam problemam vinam ir taisniba. man pasam ir daudz draugu un tuvenieku kas strada un dzivo arzemes un kad atbrauc uz latviju visi parasti saka ka lv ir liela bedre, bet vietejie patrioti parasti stasta pavisam otradi, ka viss forsi un latvija ir pasaules naba
Tas tāpēc, ka katram cilvēkam ir sava vērtību skala.

  +7 [+] [-]

, 2012-07-22 13:05, pirms 12 gadiem
krapaalis rakstīja: ekonomika sagrāva psrs.
Nu ir jau tāds vēsturisks fakts par naftas cenām. Lai dotu spēcīgu triecienu sovjetu ekonomikai, tad ASV vienojās ar arābu valstīm , lai tie samazina naftas cenas. Rezultātā no naftas eksporta savienība vairs nevarēja neko nopelnīt...... Jo labāk mums

  -2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:12, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Da neko viņš nezin - 91. gadā dzimis...
Puikam ome sastāstījusi par VEFa un RAFa varenību, kas normālas ekonomikas apstākļos nepastāvētu. Tagad puika omes gudrības klārē šveiciešiem.
VEF un RAF pastavetu ari tagad, ka lielo firmu filiales. Bet balelini ar cekistiem apzinati nolaida uz grunti.
P.S. Pats esmu no tiem laikiem, un jasaka, puikam taisniba. Ta luk!

  +3 [+] [-]

, 2012-07-22 13:12, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Lielā mērā taisnība viņam ir, cilvēkiem bija darbs, varēja norēķināties par saviem ik mēneša maksājumiem!


Kas tagad ir? Rindas pēc trūcīgo paciņām, no dzīvokļiem, izliktas ģimenes, bezdarbs, parādu jūgi par komunālajiem parādiem! Cilvēki pamet valsti! '


Tajā laikā katrā mazpilsētā bija kāda rūpnīca vai pat vairākas kur cilvēki strādāja un neuztraucās par to ka rīt var palikt bez darba!


Protams ir daaaudzas lietas kas tagad ir labāk, bet ir lietas kas iet tikai uz leju!
Nevajag grābstīt kredītus, tiem, aks grib strādāt, tie darbu var atrast. Tad bija labi slaistiem un dīgdieņiem, tagad cilvēkiem, kas grib un var strādāt nav problēmu.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:13, pirms 12 gadiem
Godlike rakstīja: pats tu galīgi auzās brauc, latviešu un lietuviešu valodas ne tuvu nav tik līdzīgas kā spāņu un portugāļu. latvieši un lietuvieši runājot katrs savā valodā nevar viens otru normāli saprast, ir tikai atsevišķi līdzīgi vārdi, kuru nozīmi vari nojaust, un šādā ziņā itāļu un spāņu valodas ir labs salīdzinājums latviešu un lietuviešu valodas līdzībai.
Spānis ar portugāli tiešām var saprasties,arī latvietis ar leiti var saprasties ,ja uzmanīgi klausās un runā lēni,bet spānis ar itāli jau nu nesapratīsies nekādi.

  +6 [+] [-]

, 2012-07-22 13:16, pirms 12 gadiem
Stulbi ir pieminēt padomju laikus kur mūžīgi bija preču deficīts. nekad nekur nevarēja nopirkt to ko gribēji. Banāni veikalā vai košļājamās gumijas? Aizmirstat, labi , ka vēl igauņu Kalev ražoja spilventiņus un košlenes ar apelsīnu garšu. Labi dzīvoja tie latvieši, kuri bija partijas nomenklatūrā (aparātā) un tie kuriem radi dzīvoja ārzemēs. ļoti lepni bija tie , kas paklusām, bet lepni teca, ka viņiem radi Amerikā dzīvoja. Tiem tika nauda sūtīta un kā toreiz teica vešiņas (drēbes), kuras varēja sist gaisā(tirgot).
Mazs piemērs iz padomju dzīves. Nelaiķis A.Andreiko bijušais pasaules čempions dambretē 70-jos gados taisīja šādu biznesu. Braucot no Pasaules atpakaļ uz savienību , viņš vienmēr bija piepircis vienu koferi pilnu ar sieviešu zeķubiksēm (itāļu ražojums), kuras savienībā bija grūti nopirkt. Tās viņš šeit tirgoja par 300 rubļiem gabalā!!!! Alga ta tolaik bija zem 300 rubļiem mēnesī!!!!! nenormāls bizness!! Tādu piemēru pilns varētu stāstīt. gan jau paši esat dzirdējuši.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-22 13:18, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Starp citu "briesmīgajā" Mongoļu - tatāru "jūgā" nodokļi esot bijuši 10%. Nosauc kādu mūsdienu valsti, kurā ir šāda nodokļu likme
k-kados Arabu Emiratos vai nebija bez nodokliem? Varbut ari maldos....

  -1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:18, pirms 12 gadiem
īpatnis rakstīja: VEF un RAF pastavetu ari tagad, ka lielo firmu filiales. Bet balelini ar cekistiem apzinati nolaida uz grunti.
P.S. Pats esmu no tiem laikiem, un jasaka, puikam taisniba. Ta luk!
Netika gan dzirdēts ,ka kāda lielā autokompānija 90 gados gribētu par savu filiāli paņemt VEF.Tie kā saka te viens kadrs ir mīti ,leiši 90 gados saglabāja vairākas savas rūpnīcas,bet tāpat ar laiku viņas bankrotēja,jo tā produkcija nevar konkurēt ne ar cenu ,ne kvalitāti,tas pats ar laiku gaida belaru rūpniecību.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-22 13:20, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Lielā mērā taisnība viņam ir, cilvēkiem bija darbs, varēja norēķināties par saviem ik mēneša maksājumiem!


Kas tagad ir? Rindas pēc trūcīgo paciņām, no dzīvokļiem, izliktas ģimenes, bezdarbs, parādu jūgi par komunālajiem parādiem! Cilvēki pamet valsti! '


Tajā laikā katrā mazpilsētā bija kāda rūpnīca vai pat vairākas kur cilvēki strādāja un neuztraucās par to ka rīt var palikt bez darba!


Protams ir daaaudzas lietas kas tagad ir labāk, bet ir lietas kas iet tikai uz leju!
Ražot jau ražoja, tikai 90% no gala produkcijas neviens negribēja pirkt un ja ražošanas datums bija mēneša beigas, tad tas bija garantēts brāķis, bet kur tu liksies kaut kas jau mugurā jāvelk. Ja kādreiz veikalā parādijās jeb kāds imports viņš tika noslaucīts no plauktiem, sliktāks par mūsu preci nekas nevar būt. Tāda saimniekošana, naudas drukāšana jau lielā mērā noveda pie valsts sabrukuma. Tu taču cerams nedomā ka tas notika no glaunas,zaļas dzīves?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-22 13:21, pirms 12 gadiem
gunnars rakstīja: Stulbi ir pieminēt padomju laikus kur mūžīgi bija preču deficīts. nekad nekur nevarēja nopirkt to ko gribēji. Banāni veikalā vai košļājamās gumijas? Aizmirstat, labi , ka vēl igauņu Kalev ražoja spilventiņus un košlenes ar apelsīnu garšu. Labi dzīvoja tie latvieši, kuri bija partijas nomenklatūrā (aparātā) un tie kuriem radi dzīvoja ārzemēs. ļoti lepni bija tie , kas paklusām, bet lepni teca, ka viņiem radi Amerikā dzīvoja. Tiem tika nauda sūtīta un kā toreiz teica vešiņas (drēbes), kuras varēja sist gaisā(tirgot).
Mazs piemērs iz padomju dzīves. Nelaiķis A.Andreiko bijušais pasaules čempions dambretē 70-jos gados taisīja šādu biznesu. Braucot no Pasaules atpakaļ uz savienību , viņš vienmēr bija piepircis vienu koferi pilnu ar sieviešu zeķubiksēm (itāļu ražojums), kuras savienībā bija grūti nopirkt. Tās viņš šeit tirgoja par 300 rubļiem gabalā!!!! Alga ta tolaik bija zem 300 rubļiem mēnesī!!!!! nenormāls bizness!! Tādu piemēru pilns varētu stāstīt. gan jau paši esat dzirdējuši.
Praktiski visi psrs sportisti centās tikt startēt ārzemēs ne jau tikai uzvaru dēļ ,bet arī lai sapirktu deficīta preces un šeit pārdotu.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:22, pirms 12 gadiem
īpatnis rakstīja: VEF un RAF pastavetu ari tagad, ka lielo firmu filiales. Bet balelini ar cekistiem apzinati nolaida uz grunti.
P.S. Pats esmu no tiem laikiem, un jasaka, puikam taisniba. Ta luk!
Es arī esmu no tiem laikiem. Bet pilnībā nepiekrītu! Tiko kā bija iespēja iegādāties preces no ārzemēm , neviens vairs nepirka vietējos ražojumus. pats atceros pirmo japāņu televizoru, videomagnetafonu. Praktiski visi pirka ārzemju aparatūru. Kā var rūpnīca pastāvēt , ja tās preci nepērk? Par Rafu labāk nepiemini......

  +4 [+] [-]

, 2012-07-22 13:26, pirms 12 gadiem
Luix rakstīja: Tajā laikā bija populārs joks: "Padomju mikroshēmas ir lielākās mikroshēmas pasaulē!"
Tā laikam esot bijusi patiesība: Hruščovs bija aizbraucis kaut kur uz rietumiem un piedāvā šiem pirkt cccp pulksteņus, tās valsts vadītājs neizpratnē, kapēc lai mēs "tādus" pirktu, Hruščovs atbild mūsējie ātrāk iet.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:27, pirms 12 gadiem
Izskatās ka viena daļa SC lietotāju tāpat kā Ķēniņš par PSRS laikiem dzirdējuši tikai no vecāku nostāstiem.
Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt cik labi vai slikti bija PSRS laikos Latvijā, jo bija lietas kas bija labā līmenī, bet daudz kas bija arī galīgi garām.
Gluži tāpat kā patreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-22 13:27, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Lielā mērā taisnība viņam ir, cilvēkiem bija darbs, varēja norēķināties par saviem ik mēneša maksājumiem!


Kas tagad ir? Rindas pēc trūcīgo paciņām, no dzīvokļiem, izliktas ģimenes, bezdarbs, parādu jūgi par komunālajiem parādiem! Cilvēki pamet valsti! '


Tajā laikā katrā mazpilsētā bija kāda rūpnīca vai pat vairākas kur cilvēki strādāja un neuztraucās par to ka rīt var palikt bez darba!


Protams ir daaaudzas lietas kas tagad ir labāk, bet ir lietas kas iet tikai uz leju!
par mazpilsetam precizi. mana dzimta pilseta ir livani un vel 90sakuma rupniecibs zina ta bija viena no krutakajam mazpilsetam latvija, bet tagad kad tur aizbraucu ir reals tuksums, pensionaru ciems. visi jaunie vai nu uz rigu vai arzemem. tas pats ari parejas mazpilsetas. tikai lohi sez riga un doma ka viss latvija ir ok.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:30, pirms 12 gadiem
gunnars rakstīja: Es arī esmu no tiem laikiem. Bet pilnībā nepiekrītu! Tiko kā bija iespēja iegādāties preces no ārzemēm , neviens vairs nepirka vietējos ražojumus. pats atceros pirmo japāņu televizoru, videomagnetafonu. Praktiski visi pirka ārzemju aparatūru. Kā var rūpnīca pastāvēt , ja tās preci nepērk? Par Rafu labāk nepiemini......
Varbūt Tev būs liels pārsteigums, bet VEF radioaparāti PSRS laikos ļoti pieprasīti bija Lielbritānijā. Iemesls-labi pārcieta mitrumu, kas britu salās ir gana nopietna problēma.

  +9 [+] [-]

, 2012-07-22 13:31, pirms 12 gadiem
Hokejists labs, bet vēsturnieks no viņa nebūs. Cerams, nākamreiz paklusēs.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:33, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tā laikam esot bijusi patiesība: Hruščovs bija aizbraucis kaut kur uz rietumiem un piedāvā šiem pirkt cccp pulksteņus, tās valsts vadītājs neizpratnē, kapēc lai mēs "tādus" pirktu, Hruščovs atbild mūsējie ātrāk iet.
Ja kas, tad krievu ''komanģirskije'' pulksteņus ārzemnieki ar uguni meklēja. Pats Vladivostokā 1990. gadā šādus pulksteņus mazliet patirgoju par 24-25$ gabalā, kas tajos laikos bija liela nauda.

  +5 [+] [-]

, 2012-07-22 13:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Tev būs liels pārsteigums, bet VEF radioaparāti PSRS laikos ļoti pieprasīti bija Lielbritānijā. Iemesls-labi pārcieta mitrumu, kas britu salās ir gana nopietna problēma.
Kā jau rakstiju, 90% bija apšaubāmas kvalitātes, bet tiešām bija produkcija kurai nebija ne vainas un tā tika apbalvota ar kvalitātes zīmi, VEFiņiem tāda bija.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:36, pirms 12 gadiem
gunnars rakstīja: Pasaulē ir notikusi lielāka laime kāda vien varēja būt! Komunistu impērijas sabrukums! Un man ir lepnums, ka mēs mazā latviešu tauta ar leišiem un igauņiem to sabrucinājām!!! Vēl noteikti nākotnē pasaulē mācīs , ka ne jau karš sagrāva PSRS , bet mazo tautu vēlme un alkas pēc brīvības!!!!! Nobeigšu ar vārdiem kurus bieži pieminēja pirmās brīvvalsts laikā - Tev mūžam dzīvot Latvija!
ak tu naivais patiešām domā, ka mūsu vecāki sagrāva PSRS.... parastā tauta bija tikai izpildītāji daudz lielākiem procesiem.... kam pieder tagad mūsu resursi..... vai mums....

  +1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:37, pirms 12 gadiem
Magnijs rakstīja: Hokejists labs, bet vēsturnieks no viņa nebūs. Cerams, nākamreiz paklusēs.
Nezinu kas konkrēti PSRS laikos bija Ķēniņa vecāki, bet es arī droši vien teiktu, ka tajos laikos bija labāk, jo tad vecāki pelnīja labu naudu laukos vai pilsētā, bet tagad viņiem ir smieklīga pensija.
Tas nav konkrēti par mani vai Ķēniņu, bet vispār par dzīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-22 13:39, pirms 12 gadiem
gunnars rakstīja: Stulbi ir pieminēt padomju laikus kur mūžīgi bija preču deficīts. nekad nekur nevarēja nopirkt to ko gribēji. Banāni veikalā vai košļājamās gumijas? Aizmirstat, labi , ka vēl igauņu Kalev ražoja spilventiņus un košlenes ar apelsīnu garšu. Labi dzīvoja tie latvieši, kuri bija partijas nomenklatūrā (aparātā) un tie kuriem radi dzīvoja ārzemēs. ļoti lepni bija tie , kas paklusām, bet lepni teca, ka viņiem radi Amerikā dzīvoja. Tiem tika nauda sūtīta un kā toreiz teica vešiņas (drēbes), kuras varēja sist gaisā(tirgot).
Mazs piemērs iz padomju dzīves. Nelaiķis A.Andreiko bijušais pasaules čempions dambretē 70-jos gados taisīja šādu biznesu. Braucot no Pasaules atpakaļ uz savienību , viņš vienmēr bija piepircis vienu koferi pilnu ar sieviešu zeķubiksēm (itāļu ražojums), kuras savienībā bija grūti nopirkt. Tās viņš šeit tirgoja par 300 rubļiem gabalā!!!! Alga ta tolaik bija zem 300 rubļiem mēnesī!!!!! nenormāls bizness!! Tādu piemēru pilns varētu stāstīt. gan jau paši esat dzirdējuši.
njā, ja bija iespeja tikt uz ārzemēm un uzņēmība, tad biznesu varēja padomijā nereālu taisīt... Tas pats Matulis tak aprakstīja kā šie videomagnetofonus no Šveices PČ mājās veda tirgot... Brīvas naudas ta bija pietiekami, tik nebija ko par to pirkt.

Tie nostaļģisti izvēlas k-kādu laimes periodu 80to sākumā, kad vēl viss bija daudz maz ok un tad to sauc par superlaimīgo dzīvi padomijā, bet kaut kā pēdējie gadi laikam netiek ņemti vērā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-22 13:43, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nevajag grābstīt kredītus, tiem, aks grib strādāt, tie darbu var atrast. Tad bija labi slaistiem un dīgdieņiem, tagad cilvēkiem, kas grib un var strādāt nav problēmu.
es tev pilnīgi piekristu, ja valsts prastu parūpēties par pensionāriem, invalīdiem, vientuļajiem vecākiem u.c. neaizsargātām grupām.... Ja tas tā būtu, tad es zem katra vārda parakstītos- vīrietis vai sieviete pašā spēku plaukumā un ar galvu uz pleciem un strādātgribu nu nevar Latvijā sēdēt bez darba... bet visādu 3nieku karaļu un dzērāju, kas slaistās apkārt un sūdzas, ka nav darba man žēl vispār nav. Katrs dzīvē saņemt to, ko ir pelnījis (vismaz ja runājam par paaudzi līdz teiksim 35, jo atkal bijušajiem padomju cilvēkiem arī ir grūtības, jo viņi nevar pāarorientēties mūsdienu prasībām...)

  -2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:43, pirms 12 gadiem
Nu tajos laikos darbs jau bija varteikt visiem, nevis kā tagad, kad valstī ~15% vai vairāk iedzīvotāju ir bez darba.

  -2 [+] [-]

, 2012-07-22 13:46, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kā jau rakstiju, 90% bija apšaubāmas kvalitātes, bet tiešām bija produkcija kurai nebija ne vainas un tā tika apbalvota ar kvalitātes zīmi, VEFiņiem tāda bija.
Ja tā nopietni, tad PSRS laikos ekonomiku čakarēja paši šīs valsts pilsoņi kas mākslīgi radīja blatu sistēmu, un tāpēc nereti parastie ierindas pilsoņi pie PSRS ražotām kvalitatīvām precēm nemaz netika. Veikalos brīvā pārdošanā tika izmesti visādi sūdi, un tāpēc arī radās viedoklis,ka mēs neko normālu neražojam.
Šis ir ļoti garš stāsts, un par to varētu diskutēt stundām ilgi. Tāpat kā par to kāpēc tagad Latvijas (arī Eiropas) tirgus piedzīts ar apšaubāmas kvalitātes aziātu precēm.

     [+] [-]

, 2012-07-22 13:47, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es tev pilnīgi piekristu, ja valsts prastu parūpēties par pensionāriem, invalīdiem, vientuļajiem vecākiem u.c. neaizsargātām grupām.... Ja tas tā būtu, tad es zem katra vārda parakstītos- vīrietis vai sieviete pašā spēku plaukumā un ar galvu uz pleciem un strādātgribu nu nevar Latvijā sēdēt bez darba... bet visādu 3nieku karaļu un dzērāju, kas slaistās apkārt un sūdzas, ka nav darba man žēl vispār nav. Katrs dzīvē saņemt to, ko ir pelnījis (vismaz ja runājam par paaudzi līdz teiksim 35, jo atkal bijušajiem padomju cilvēkiem arī ir grūtības, jo viņi nevar pāarorientēties mūsdienu prasībām...)
Kas tās tādas ir mūsdienu prasības?