Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Dārziņš pasaules čempionātā nespēlēs

Dārziņš pasaules čempionātā nespēlēs
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Hokejists Lauris Dārziņš ģimenes apstākļu dēļ šajā pavasarī nepalīdzēs Latvijas valstsvienībai pasaules čempionātā Maskavā un Sanktpēterburgā, pats hokejists atzinis sarunā ar ziņu aģentūru LETA.

Lauris Dārziņš paskaidrojis, ka uz vietu izlasē nekandidēs nesen piedzīvotā ģimenes pieauguma dēļ. Pagājušā gada decembrī viņa sieva Lelde laida pasaulē meitu Hannu.

Latvijas izlase gatavošanos pasaules čempionātam sāka pirmdien, kad valstsvienības galvenais treneris Leonīds Beresņevs situāciju par Dārziņa pievienošanos izlasei komentēja izvairīgi, norādot, ka Laurim esot veselības problēmas. Tikmēr portāls "la.lv" iepriekš bija vēstījis, ka Dārziņš valstsvienībā varētu nespēlēt personīgu konfliktu dēļ. Pats hokejists sarunā ar ziņu aģentūru LETA gan aicinājis nemeklēt intrigas.

Dārziņš pārstāvējis Latvijas izlasi astoņos pasaules čempionātos, kopš 2006. gada nepiedaloties tikai 2012. un 2014. gada turnīros. Tāpat viņš spēlējis Vankūveras un Soču olimpiskajās spēlēs. Aizvadītajā sezonā Rīgas "Dinamo" rindās viņš 59 mačos guva desmit vārtus un atdeva 18 rezultatīvas piespēles, bet pēc sezonas klubs paziņoja, ka līgums ar uzbrucēju tiek lauzts.

Pasaules čempionātu Latvijas izlase sāks 6. maijā, kad tiksies ar Zviedrijas valstsvienību. Turpinājumā pretī stāsies Čehija, Krievija un Šveice, bet galvenās cīņas risināsies turnīra otrajā pusē. 13. maijā mūsējie spēkosies ar dāņiem, nākamajā dienā pretī stāsies Kazahstānas izlase, kam sekos divu dienu pauze un duelis ar norvēģiem.

Pirms tam Latvijas valstsvienība aizvadīs astoņas pārbaudes spēles – četras mājās un četras izbraukumā. 7. un 9. aprīlī paredzēts duelis Dānijā, 14. un 15. aprīlī uzņemsim baltkrievus, 22. un 23. divi mači pret Vācijas izlasi, bet punkts sagatavošanās ciklam, kuru Beresņeva vadītā komanda aizvadīs "Inbox.lv" ledus hallē Piņķos, tiks likts 29. un 30. aprīlī Šveicē.

Izmantotie resursi:
LETA

  -1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:06, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju, tad tas tiešām ir labāk kā nekas, bet....... savā laikā LM vadība vienā klubā katru gadu ielika vairāk nekā 1 Mio. Ls, bet šeit ir runa par visu LV hokeju.

Un, šeit ir mūžīgi neatbildētais jautājums-cik GRINDEX (lasi-Lipmans) pastarpinātā veidā caur nodokļu atlaidēm, ietaupīto naudu uz reklāmu utt. atgrieza atpakaļ savā vai GRINDEX kontā?

Ir jau super tāds mīts par nesavtīgo Lipmanu, bet neviens jau nekad neuzzinās patiesību par visiem zemūdens akmeņiem viņa dāsnumam.
Beidzot ir pienākusi diena, kad piekrītu Ivara rakstītajam.
Patiesībā liekas, ka Kirovs spēlē kaut kādu cietēja lomu, bet patiesībā viņš ir ieguvējs. Savādāk nevaru izskaidrot mazo federācijas atbalstītāju skaitu. Pat treknajos gados izskatījās, ka neviens negrib palīdzēt Latvijas hokejam. Nebrīnītos, ka Grindeks vienkārši nevēlas dalīties ar reklāmas laukumu un laiku.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:06, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: NU ES TO PATEICU , 100% TE IR TADI KAS TO NEZIN! KRISJANIS ARI LIKS PUNKTU IZLASEI KARJERAI, MIKELITS VISPAR SLIDAS KARS VADZI!
JEKABU JAU VAIRS NEAICINAS, BET PEDEJA SPELE IZLASES KREKLA JAU IR NOSPELETA! REDLIHU ERA IR BEIGUSIES!
izslēdz Caps Lock, sekspert

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:06, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: izslēdz Caps Lock, sekspert

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:08, pirms 9 gadiem
eziitis rakstīja: Beidzot ir pienākusi diena, kad piekrītu Ivara rakstītajam.
Patiesībā liekas, ka Kirovs spēlē kaut kādu cietēja lomu, bet patiesībā viņš ir ieguvējs. Savādāk nevaru izskaidrot mazo federācijas atbalstītāju skaitu. Pat treknajos gados izskatījās, ka neviens negrib palīdzēt Latvijas hokejam. Nebrīnītos, ka Grindeks vienkārši nevēlas dalīties ar reklāmas laukumu un laiku.
labāk nespried par lietām, par kurām Tev sajēga kā cūkai no aviācijas.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zinu ka caur nodokļu atlaidēm daudz neatgūt, bet tas ir ejot taisnu ceļu, jo protot apiet likumus šīs summas caur atgūtiem nodokļiem var būt ievērojamas.

Plus, kā jau rakstīju, tad cik GRINDEX būtu izmetis naudu reklāmai parastā veidā, un nevis reklamējoties caur LHF un tās organizētajiem pasākumiem?
Tikai nez kāpēc visas mūsu federācijas nīkuļo un neviens neraujas kļūt par sponsoriem. Neviens nezina kā atgūt naudu un iegūt labumu?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:08, pirms 9 gadiem
Par paaudžu maiņu runājot, daudziem liekas ka nu ir vāks, mums tie "vāki" ir bijuši arī laikā kad izlasi pameta Znaroka paaudze, likās nu ir Latvijas hokejam "vāks" bet dzīvojam un dzīvosim! Nekādi "vāki" te nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:10, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Indriksons ar negrib labprātīgi pamest savu krēslu, bet ir cilvēks kas uzdrošinās viņam mest izaicinājumu pat neskatoties uz to ka Krišjānis tikai muti virina vai viņam ir tumša pagātne, tur vismaz ledus ir sakustējies kamēr hokejā neviens Kirovu neizaicina un tas dīķis lēnām aizaug!
Nu, Koziols arī meta izaicinājumu Lipmanam. Un ar ko tas beidzās? Kaut kā tā pamazām Koziols ir nolikts pie vietas tā patālu no hokeja.

Tas ka KK ir metis izaicināju Indriksonam ir slavējami, bet viņam vel ir jātiek ievēlētam.

Nezinu kā tas ir futbola, bet hokejā viss ir izdarīts, lai bez Lipmana piekrišanas netiktu neviens cits netiktu ievēlēts, jo tie vēlētāji lielākā daļa ir Lipmana cilvēki.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:10, pirms 9 gadiem
Nu cik zināms tad arī LBS nedzīvo ka nieres taukos un budžet nebūt nav grandiozs!

Vienkārši cilvēki pareizi māk tērēt sev piešķirtos līdzekļus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:11, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...

Un.....kad man kāds atbildēs cik iespējamos LHF sponsorus Lipmans ir atbaidījis ar savu personību un idiotiskajām klauna cienīgajām izdarībām?

...
Ivar, nu Tu iebrauci auzas. Sponsoru nevar atbaidīt, viņu var tikai piesaistīt. Lai piesaistītu sponsoru, pie tā ir daudz jāstrādā (ja vien negadās tāds brīnums kā Samsung, kurš pats uzprasās). Vai nu Tev izdodas sponsoru piesaistīt, vai arī neizdodas. Sponsori rindā točno nestāv.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:11, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu par Miķeli skaidrs. Viņš jau pagāšgad gribēja beigt karjeru.
es gan nesaprotu, kas jūsuprāt ir skaļš atteikums. manā skatījumā skaļš atteikums būtu, ja Beresņevs pirms kāpšanas lidmašīnā pateiktu, ka nebrauks uz čempionātu. par spēlētājiem - visiem sezonas aiz muguras, traumas, ģimenes, uzņēmumi, pietiekami liels iegansts nedoties

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:11, pirms 9 gadiem
eziitis rakstīja: Beidzot ir pienākusi diena, kad piekrītu Ivara rakstītajam.
Patiesībā liekas, ka Kirovs spēlē kaut kādu cietēja lomu, bet patiesībā viņš ir ieguvējs. Savādāk nevaru izskaidrot mazo federācijas atbalstītāju skaitu. Pat treknajos gados izskatījās, ka neviens negrib palīdzēt Latvijas hokejam. Nebrīnītos, ka Grindeks vienkārši nevēlas dalīties ar reklāmas laukumu un laiku.
Tu kādreiz dzirdējis, gribam, varētu, bet Kiras dēļ nevaram, negribam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, Koziols arī meta izaicinājumu Lipmanam. Un ar ko tas beidzās? Kaut kā tā pamazām Koziols ir nolikts pie vietas tā patālu no hokeja.

Tas ka KK ir metis izaicināju Indriksonam ir slavējami, bet viņam vel ir jātiek ievēlētam.

Nezinu kā tas ir futbola, bet hokejā viss ir izdarīts, lai bez Lipmana piekrišanas netiktu neviens cits netiktu ievēlēts, jo tie vēlētāji lielākā daļa ir Lipmana cilvēki.
Un labi vien, ka Koziols ir nolikts pie vietas, kā Tu saki.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, Koziols arī meta izaicinājumu Lipmanam. Un ar ko tas beidzās? Kaut kā tā pamazām Koziols ir nolikts pie vietas tā patālu no hokeja.

Tas ka KK ir metis izaicināju Indriksonam ir slavējami, bet viņam vel ir jātiek ievēlētam.

Nezinu kā tas ir futbola, bet hokejā viss ir izdarīts, lai bez Lipmana piekrišanas netiktu neviens cits netiktu ievēlēts, jo tie vēlētāji lielākā daļa ir Lipmana cilvēki.
Krišjāni visticamāk neievēlēs, bet ledus tur kustās, par to visi runā un visur runā, par Kirova krēslu nerunā neviens, izņemot mūs, kas te anonīmi čalo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:14, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krišjāni visticamāk neievēlēs, bet ledus tur kustās, par to visi runā un visur runā, par Kirova krēslu nerunā neviens, izņemot mūs, kas te anonīmi čalo!
Man zinātāji pačukstēja, ka 2012.g. esot bijis mēģinājums Kirovu gāzt. Tikai nezinu, vai būtu bijis labāk, ja tas būtu izdevies.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:15, pirms 9 gadiem
Miķelis beigs karjeru lai met izaicinājumu Kirovam, Sprukts par ģenerālsekretāru lai iet jauni darbīgi puikas, gan jau ka sponsori arī neatteiks, bet vai viņi pārliecinās uzticamos Kirova biedrus par kādu no viņiem balsot.. šaubos, Kirovs šos biedrus laikam labi baro

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:16, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Man zinātāji pačukstēja, ka 2012.g. esot bijis mēģinājums Kirovu gāzt. Tikai nezinu, vai būtu bijis labāk, ja tas būtu izdevies.
Jā es ar biju dzirdējis, tas laikam bija kongress kas toreiz notika Jūrmalā vai ne? Tas ir viens un tas pats kongress par kuru runājam?

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:16, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau prēmijas tiek maksātas par kādiem izciliem sasniegumiem kaut kādā jomā. Padalies ar info kādi ir bijuši šie mūsu izlases izcilie sasniegumi par kuriem būtu jāmaksā prēmijas? Vietas saglabāšana PČ Elitē noteikti nav pieskaitāma pie šiem izciliem sasniegumiem.

Tas ka Lipmans ir degradējis prēmiju jēgu jau ir cits stāsts.
Runa ir par solījuma nepildīšanu prēmiju sakarā – kā sūdi smeļas mutē, tā sasola, kā viss beidzies, tā aizmirst.
Tāpat spēlētājiem ir bijušas problēmas ar apdoršināšanu – tas viss jau krājas gadu no gada spēlētāju galvās....

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:18, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Runa ir par solījuma nepildīšanu prēmiju sakarā – kā sūdi smeļas mutē, tā sasola, kā viss beidzies, tā aizmirst.
Tāpat spēlētājiem ir bijušas problēmas ar apdoršināšanu – tas viss jau krājas gadu no gada spēlētāju galvās....
Bet cik dzirdēts tad Kirovs prēmijas samaksā, vienam vēlāk, citam ātrāk. Un ar apdrošināšanu arī cik dzirdēts tad nu pēdējos gados viss ir kārtībā, varbūt atkal ir kādas problēmas šajā sakarā par kurām skaļi nerunā!

Man patīk ka Baldonieka vietā strādā Štāls, redzēsim cik ilgi Juris izturēs!

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:18, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu esi kko jaunu nodefinējis. Kā jāsaprot jēdziens aiz nacionālās pārliecības spēlē? Kā šajā jēdzienā iederās (vecie krievi), Znaroks&Co? Kas rāvās uz izlasi kā traki.
Nacionālā pārliecība nedefinē cilvēka tautību, bet gan valsti,kurā spēlētāji un to ģimenes dzīvo. Vēlme pārstāvēt savu valsti starptautiskā līmeni zem Latvijas vai kādas citas valsts karoga.

Znaroka&Co raušanās uz izlasi bija mazliet citā kontekstā, kas vēlāk arī pierādīja u.t.i. spēlējot LV izlasē bija viens no veidiem tikt pie normāliem līgumiem klubos. Protams, ka arī viņiem bija sava nacionāla pārliecība, un es nebūt neapgalvoju, ka viņi necīnījās par Latvijas godu.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:19, pirms 9 gadiem
Domāju, ka Laurim ĻOTI nepieciešams šīs 2 PČ nedēļas pavadīt mājās - citādi pa to laiku kamēr viņš Krievijā aizstāv Latvijas hokeja godu, meita izaugs, tēvu vairs nepazīs, sauks par onkuli, un pēc tam Laurim visu vasaru arī vairs nebūs laika, ko veltīt bērnam - būs pastiprināti, bez brīvdienām jāgatavojas jaunajai KHL sezonai, lai nospēlētu vismaz tikpat augstā līmenī kā šosezon...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:20, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bet cik dzirdēts tad Kirovs prēmijas samaksā, vienam vēlāk, citam ātrāk. Un ar apdrošināšanu arī cik dzirdēts tad nu pēdējos gados viss ir kārtībā, varbūt atkal ir kādas problēmas šajā sakarā par kurām skaļi nerunā!

Man patīk ka Baldonieka vietā strādā Štāls, redzēsim cik ilgi Juris izturēs!
Baldonieks tāpat galvenais tur par visām izlasēm...Štālam tas nav pamatdarbs. pie tam tagad spēlē Kurbadā play-off...šaubos vai var runāt per produktīvu darbu no Štāla puses. tāda taustīšanās nekas vairāk...

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nacionālā pārliecība nedefinē cilvēka tautību, bet gan valsti,kurā spēlētāji un to ģimenes dzīvo. Vēlme pārstāvēt savu valsti starptautiskā līmeni zem Latvijas vai kādas citas valsts karoga.

Znaroka&Co raušanās uz izlasi bija mazliet citā kontekstā, kas vēlāk arī pierādīja u.t.i. spēlējot LV izlasē bija viens no veidiem tikt pie normāliem līgumiem klubos. Protams, ka arī viņiem bija sava nacionāla pārliecība, un es nebūt neapgalvoju, ka viņi necīnījās par Latvijas godu.
Taisnība un arī tās pašas Kirova prēmijas Znaroka ēras hokejistiem bija nozīmīgs atspaids! Tajā laikā reti kurš varēja braukt ar tādiem auto un dzivot tādās mājās kādās dzīvo mūsdienu hokeja spēlētājs!

Pārmest jau neko nevaram tam pašam Dārziņam, viņš jau sev algu nemaksā, viņam tos ciparus solīja klubu saimnieki.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Gluži jau tā nav, uz hokeju negrib Lipmana dēļ iet, tam.pašam basketbolam ir vieglāk sponsoru piesaistīt
Kas ir basketbola atbalstītāji? Pamatā uzņēmumi, kas saņem valsts pasūtījumus. Kā tas tautā saucās? Otkat! Vai ne?
Kira pats sev dzīvē ceļu izlauž, naudu nopelna pasaules brīvajā tirgū, bet basketbols apzog parastos Latvijas nodokļu maksātājus.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:23, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krišjāni visticamāk neievēlēs, bet ledus tur kustās, par to visi runā un visur runā, par Kirova krēslu nerunā neviens, izņemot mūs, kas te anonīmi čalo!
Tu pats savā komentārā sniedzi atbildi-ievēlēts netiks, bet radīja viļņošanos.
Un? Kāda jēga no šīs viļņošanās LV futbolam kopumā? Vai kaut kas radikāli mainīsies?

Koziols savā laikā bija tieši tāds pats KK, un viņa piemērs skaidri pierādīja, ka gandrīz visa LV hokeja sabiedrība ir apmierināta ar to, kas patreiz notiek LV hokeja saimniecībā.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:24, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Baldonieks tāpat galvenais tur par visām izlasēm...Štālam tas nav pamatdarbs. pie tam tagad spēlē Kurbadā play-off...šaubos vai var runāt per produktīvu darbu no Štāla puses. tāda taustīšanās nekas vairāk...
Nu nezinu, ziņas par Kuldu, Bārtuli un arī Lauri nāk no Štāla puses!

Delfos bija pat ziņa ka Baldonieks esot bijis šokā par Bārtuļa lēmumu, kgan Štāls par to jau zināja iepriekš!

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:26, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Un labi vien, ka Koziols ir nolikts pie vietas, kā Tu saki.
Par cik nezinu kā būtu bijis, ja Koziols būtu ticis ievēlēts par LHF prezidentu, tad bez komentāriem. Grūti komentēt nenotikušas lietas.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:27, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu pats savā komentārā sniedzi atbildi-ievēlēts netiks, bet radīja viļņošanos.
Un? Kāda jēga no šīs viļņošanās LV futbolam kopumā? Vai kaut kas radikāli mainīsies?

Koziols savā laikā bija tieši tāds pats KK, un viņa piemērs skaidri pierādīja, ka gandrīz visa LV hokeja sabiedrība ir apmierināta ar to, kas patreiz notiek LV hokeja saimniecībā.
Nu vel jau nekas nav noticis lai mainītos vai nemainītos, redzēs, paies laiks skatīsimies kas notiks! Nevar uzreiz pēc 2 nedēļām pateikt kas ir mainījies!

Hokejā nekas nenotiek un skaidrs ka nekas arī nemainīsies, tāpat Kirovs duļķos to ūdeni katru pavasari un katru reizi kad izlasei meklēs treneri un jaunatnes hokejā būs tāds pats bardaks kāds tas ir šodien!

Acīmredzot hokeja sabiedrība ir ar to mierā un viņi dzīvo laimīgi, ja tā nebūtu tad kkādas mazās dzirkstels ietu pa gaisu, bet nekā!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-22 19:27, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu nezinu, ziņas par Kuldu, Bārtuli un arī Lauri nāk no Štāla puses!

Delfos bija pat ziņa ka Baldonieks esot bijis šokā par Bārtuļa lēmumu, kgan Štāls par to jau zināja iepriekš!
ziņu palaist par nespēlēšanu vai spēlēšanu nav GM galvenais darbs
GM galvenais darbs ir nodrošināt izlasi ar visu nepieciešamo...tas par ko runā spēlētāji - lai nebūtu bardaks , lai būtu šnores, izolenta, ekipējums, ūdens, vitamīni un citi pribambasi nepieciešamie treniņiem un spēlēm.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:30, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Ivar, nu Tu iebrauci auzas. Sponsoru nevar atbaidīt, viņu var tikai piesaistīt. Lai piesaistītu sponsoru, pie tā ir daudz jāstrādā (ja vien negadās tāds brīnums kā Samsung, kurš pats uzprasās). Vai nu Tev izdodas sponsoru piesaistīt, vai arī neizdodas. Sponsori rindā točno nestāv.
Nezinu kā ar to rindu no sponsoru puses pie LHF puses, tomēr man ir pamats domāt, ka jebkura normāla kompānija, kurai rūp tās vārds, nekad nesaistīsies ar kādu, kurš taisa tādu cirku publiskā telpā, kā patreiz to dara Lipmans.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:30, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: ziņu palaist par nespēlēšanu vai spēlēšanu nav GM galvenais darbs
GM galvenais darbs ir nodrošināt izlasi ar visu nepieciešamo...tas par ko runā spēlētāji - lai nebūtu bardaks , lai būtu šnores, izolenta, ekipējums, ūdens, vitamīni un citi pribambasi nepieciešamie treniņiem un spēlēm.
Ir jau gan, kādi pienākumi piemēram ir GM NHL? Kas paziņo ka piemēram Ķēniņš tiek izaukts uz NHL? Tāds ir viņa darbs un viņa darbs ir nodrošināt labus apstākļus izlases kandidātiem!

Ar tehniskām lietām pasaules līmeņa izlasēs nodarbojās tehniskais direktors.

     [+] [-]

, 2016-03-22 19:32, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā ar to rindu no sponsoru puses pie LHF puses, tomēr man ir pamats domāt, ka jebkura normāla kompānija, kurai rūp tās vārds, nekad nesaistīsies ar kādu, kurš taisa tādu cirku publiskā telpā, kā patreiz to dara Lipmans.
Sponsors, biznesmenis ieguldīs naudu arī elles celtniecībā ja viņš redzēs ka no tā var gūt labumu sev un nekāda cirka taisīšana viņu no tā neatbaidīs!