Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-18 hokejisti zaudē dāņiem, bet nosargā vietu elitē

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

U-18 hokejisti zaudē dāņiem, bet nosargā vietu elitē
Martins Lavrovs pretinieku ielenkumā
Foto: IIHF

Šovakar pirmo izslēgšanas grupas spēli pasaules U-18 čempionāta ietvaros aizvadīja Latvijas junioru izlase, kas, ar 3:4 pagarinājumā atzina savu Dānijas vienaudžu parākumu. Ar vārtu guvumiem izlases labā šovakar izcēlās Teodors Bļugers, Edgars Kulda un Edmunds Augstkalns.

Maču abas komandas uzsāka visai gausi - uz laukuma ritēja vienlīdzīga spēle, bija visai maz uzbrukumu, taču ripu nedaudz vairāk kontrolēja Latvijas hokejisti. Jau drīz noraidījumus sāka pelnīt Latvijas izlases spēlētāji, taču dāņi šo pārsvaru neprata izmantot.

Perioda pirmajā pusē Dāniju no vārtu zaudējuma pēc Jevpalova metiena glāba vien vārtu stabiņš. Trešdaļas izskaņā Latvijas izlase nopelnīja kārtējo noraidījumu, taču šoreiz no zilās līnijas Punnenova sargātos vārtus iekaroja aizsargs Bjorns Uldals.

Jau pašā otrā perioda ievadā Latvijas izlases hokejisti pirmo reizi spēlē nonāca vairākumā, un nevilcinājās to izmantot, otros vārtus turnīrā gūstot Teodoram Bļugeram. Mača gaitu lielā mērā kontrolēja Latvijas jaunie spēlētāji.

Perioda otrajā pusē latvieši turpināja lieliski spēlēt vairākumā, realizējot arī otro skaitlisko vairākumu spēlē, vadībā Latvijas izlases hokejistus izvirzot Edgaram Kuldam. Perioda izskaņā aiz Dānijas izlases vārtiem saķērās Edmunds Augstkalns un Mortens Brodersens, taču abi saņēma vien divu minūšu noraidījumu.

Trešā perioda ievadā Latvijas hokejistiem piederēja noteicošs pārsvars, kas jau pavisam drīz noveda pie noraidījuma pretinieku rindās, ko jau trešo reizi spēlē izmantoja Latvijas juniori, 3:1 panākot aizsargam Edmundam Augstkalnam. Tiesa, vien deviņas sekundes vēlāk vienus vārtus atgūt izdevās Kristoferam Loridsenam.

Trešdaļas turpinājumā arvien biežāk uzbruka dāņi, spēle kļuva asāka. Līdz ar visu auga arī spēles temps, uz laukuma spēlēts tika visai atklāta tipa hokejs. Visbeidzot, 40 sekundes pirms pamatlaika beigām neizšķirtu panākt izdevās Loridsenam, kuram šis jau otrais vārtu guvums spēlē.

Pagarinājumu ar pamatīgu ofensīvu uzsāka Dānijas hokejisti, kas jau mirkli vēlāk noveda pie precīza raidījuma Latvijas izlases vārtos, un dāņu triumfa uz laukuma. Kristofers Loridsens guva savus trešos vārtus spēlēs.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases sastāvā atzīts tika Ivars Punnenovs, taču dāņiem tas bija hat-trick guvušais Kristofers Loridsens.

Par spīti zaudējumam, līdz ar vienu iegūto punktu Latvijas izlase garantējusi savu vietu augstākās divīzijas čempionātā arī nākamgad. Turnīra pēdējo spēli Latvijas hokejisti aizvadīs jau rīt, kad pulksten 16:00 pēc Latvijas laika tiksies ar Čehijas valstvienību.

Pasaules U-18 čempionāts, 19. aprīlis

Latvija - Dānija 3:4 (0:1, 2:0, 1:2, 0:1)

Vārti: 17:47 Uldals (Loridsens, vair.) 0:1, 21:55 Bļugers (Gelažis, Freimanis, vair.) 1:1, 34:30 Kulda (Augstkalns, Golovkovs, vair.) 2:1, 44:15 Augstkalns (Bļugers, Bukarts, vair.) 3:1, 44:24 Loridsens (Ellers, O.Bjorkstrands) 3:2, 59:20 Loridsens (Ellers, O.Bjorkstrands) 3:3, 64:04 Loridsens (O.Bjorkstrands) 3:4
Vārtsargi: Ivars Punnenovs - Georgs Sorensens
Metieni: 28 - 28
Soda minūtes: 14 - 10

Latvijas U-18 izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
12.04.17:00Latvija - Krievija1:6
13.04.19:00Šveice - Latvija2:4
15.04.19:00Latvija - Zviedrija1:3
16.04.17:00Vācija - Latvija4:5
19.04.20:00Latvija – Dānija3:4 P
20.04.16:00Čehija – Latvija

Izslēgšanas grupas tabula:

SUUPZPZVAP
1.Latvija210107:64
2.Šveice210016:63
3.Čehija2100110:83
4.Dānija201018:112

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:09, pirms 13 gadiem
Bet viens punkts arī ir ok.
Slēpts komentārs: Fluks

 +28 [+] [-]

, 2012-04-19 22:10, pirms 13 gadiem
Mudījās tik ilgi, kamēr pēdējās sekundēs atkal pajāja spēli.
Slēpts komentārs: Piranja
Slēpts komentārs: inchi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-19 22:10, pirms 13 gadiem
Pilnīgs Sviests!!! Nevar saņemties!!!! rrrrr....

  +6 [+] [-]

, 2012-04-19 22:11, pirms 13 gadiem
Negaidīti gan...

 +21 [+] [-]

, 2012-04-19 22:11, pirms 13 gadiem
Vieta elitē saglabāta vēl vismaz uz vienu gadu! Par to arī prieks!

  +8 [+] [-]

, 2012-04-19 22:11, pirms 13 gadiem
Sviests!
Labi ka tikai 1 komanda krīt ārā.
Slēpts komentārs: Krokodils

  +6 [+] [-]

, 2012-04-19 22:11, pirms 13 gadiem
Fluks rakstīja: Nu psc! Un kas tagad ja zaudeejam cehiem esam araaa ?"
nē, zemāk par devīto vietu nevaram būt nekādi
Slēpts komentārs: heh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-19 22:12, pirms 13 gadiem
te tev nu bija talantigais gads,skiet ka viniem vnk veiksme sogad ir uzgriezusi muguru.dzekiem jau ieksa ir,trukst lidera,tada ka zemgusa.

 +13 [+] [-]

, 2012-04-19 22:12, pirms 13 gadiem
Nu mums jau ar to punktu pietiek....

  +6 [+] [-]

, 2012-04-19 22:12, pirms 13 gadiem
danji beigas gribeja vairak uzvareet ... latvieshi uz pagarinaajumu pajeeli iznaaca laukumaa
Slēpts komentārs: kris72
Slēpts komentārs: Piranja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:12, pirms 13 gadiem
Fluks rakstīja: Nu psc! Un kas tagad ja zaudeejam cehiem esam araaa ?"
Ne vajaga lai sui uzvar kaut bullisos vai mes cehus

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:13, pirms 13 gadiem
...spēle bez emocijām...
Slēpts komentārs: DM

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:13, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Ārā tikai viena komanda-mums neder ja Šveice rīt uzvar papildlaikā.
tu gibēji teikt dāņi uzvar šveici papildlaikā un mēs zaudējam čehiem
Slēpts komentārs: Krokodils

  +8 [+] [-]

, 2012-04-19 22:14, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Ārā tikai viena komanda-mums neder ja Šveice rīt uzvar papildlaikā.
mums der pilnīgi viss!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:14, pirms 13 gadiem
DM rakstīja: Saprotu, ka mēs nodrošinājām palikšanu? Vienīga iespēja kad 3. komandām pa 4. punktiem ir ja rīt Latvija zaudē Čehijai papildlaikā, bet Dāņi pagarinājumā uzvar Šveici, tad Latvijai, Šveicei un Dānijai pa 4 punktiem, bet Latvija uzvarēja Šveici.
Latvijai jau ir 4 punkti

  +6 [+] [-]

, 2012-04-19 22:14, pirms 13 gadiem
tāpat taču ārā nevaram vairs izkrist.

 +19 [+] [-]

, 2012-04-19 22:14, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Liekas, ka , ja , un te atkal ir jāsakrīt visām zvaigznēm- Čehija uzvar Latviju pamatlaikā, Dānija paņem 2 punktus un Šveice vienu, tad notiek interesantas lietas.
ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2012-04-19 22:15, pirms 13 gadiem
Bet ar to vienu punku tak pietiek lai saglabatu vietu elite vaine?
Rekini ka gribi, bet musejie zemak par 9 vietu nokrist jau vairs nevar

  +5 [+] [-]

, 2012-04-19 22:15, pirms 13 gadiem
Fluks rakstīja: Nu psc! Un kas tagad ja zaudeejam cehiem esam araaa ?"
tu lasīt māki? U-18 hokejisti zaudē dāņiem, bet nosargā vietu elitē

  +4 [+] [-]

, 2012-04-19 22:15, pirms 13 gadiem
Atvinojos-nevaram nekādi izkrist !!!!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:15, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Liekas, ka , ja , un te atkal ir jāsakrīt visām zvaigznēm- Čehija uzvar Latviju pamatlaikā, Dānija paņem 2 punktus un Šveice vienu, tad notiek interesantas lietas.
nekas nenotiek, mums ir +1, un tad ārā krīt Šveice

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:16, pirms 13 gadiem
duba rakstīja: nekas nenotiek, mums ir +1, un tad ārā krīt Šveice
Jā, es tā paskatījos tagad, nu neko, vienmēr jau paliek nākamais gads

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:16, pirms 13 gadiem
MALAČI ! Nākošgad būs medaļas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:18, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Ārā tikai viena komanda-mums neder ja Šveice rīt uzvar papildlaikā.
Ja Šveice uzvar papildlaikā, tad viņiem 6 punkti, mums 4 un dāņi ārā. Tas ir vienīgais priecīgais vests šajā stāstā.
Negribētos ticēt, ka tā ir mūsu labāka paaudze pēdējo 10 gadu laikā, ka kāds te teica.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:18, pirms 13 gadiem
Nav ko stresot, puikas rīt vinnēs un būs visiem priekšā, tādējādi iegūstot 7 vietu!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:18, pirms 13 gadiem
Žēl, ka zaudēja, bet nu pateicoties tam punktiņam zemāk par 9. vietu gan vairs nekādi nav iespējams nokrist. Tā kā vismaz prieks, ka vieta starp labākajiem saglabāta.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:19, pirms 13 gadiem
Mēs jau esam nodrošinājuši palikšanu elitē , nesaprotu , ko te visi var rēķināt? Ja Latvijai,Dānijai,Šveicei būs pa 4 punkti , tad Šveice kritīs ārā.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:19, pirms 13 gadiem
Bet notika tas par ko es visvairak baidijos. Musejie aizvadija 4 loti labas speles pret loti labiem pretiniekiem, principa puikas vareja saukt par varoniem un pec sada liktena paversiena noteikti vienkarsi uz bridi nolaidas rokas, kas atspelejas pret daniem.
Tads ir junioru hokejs.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-19 22:19, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Liekas, ka , ja , un te atkal ir jāsakrīt visām zvaigznēm- Čehija uzvar Latviju pamatlaikā, Dānija paņem 2 punktus un Šveice vienu, tad notiek interesantas lietas.
nenotiek, jo Latvijai un Dānijai būtu uzvaras pār Šveici visām pa 4pts un Latvija paliktu 9. vietā.
apsveicu ar punktu, kurš nodrošināja palikšanu elitē.
starpscitu Latvijai rīt jāuzvar, jo Latvijas spēļu kalendārā vienmēr uzvarējusi komanda, kura uzrakstītā otrā, lai gan šodien pie 3-1 likās, ka nu tradīcija būs lauzta, tā nenotika.
tā ka ja tic sakritībām, tad mēs rīt uzvelkam čehus un ja dāņi uzvilks šveiciešus, tad čehi savās mājās atvadīsies no elites

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:20, pirms 13 gadiem
esam plus miinus savaa vietaa, pat muusu labaakie sastaavi 6.niekaa diez vai var tikt, ko apliecinaaja arii shis gadiijums; bet - vismaz desmitnieks mums ir

  -4 [+] [-]

, 2012-04-19 22:20, pirms 13 gadiem
BVV rakstīja: Ja Šveice uzvar papildlaikā, tad viņiem 6 punkti, mums 4 un dāņi ārā. Tas ir vienīgais priecīgais vests šajā stāstā.
Negribētos ticēt, ka tā ir mūsu labāka paaudze pēdējo 10 gadu laikā, ka kāds te teica.
Šitāda vēl nebūs kādus gadus 8 vismaz, jo pēc aritmētiskā skatoties, it kā tik labi uzbrucēji Latvijā parādās vismaz ar šādu intervālu, neesam jau Dānija vai Šveice kura katru gadu spēj uzražot vismaz vienu NHL spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:20, pirms 13 gadiem
žēl, grūti saņemties kad domas bija par sešinieku ,bet jāspēlē par palikšanu .Labi ka viena izlase krīt ārā, mēs jau nevaram pat teorētiski izkrist.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-19 22:20, pirms 13 gadiem
BVV rakstīja: Negribētos ticēt, ka tā ir mūsu labāka paaudze pēdējo 10 gadu laikā, ka kāds te teica.
un uzvaras pār šveiciešiem un vāciem ātri aizmirstas... Vienas sliktas spēles dēļ nod**t komandu viegli, pie tam zinot kāds trieciens bija tas play-off zaudējums....... kas nevarēja neatstāt uz komandu savu nospiedumu. Un gan jau apziņa, ka ar 1 pts jau saglabājam vietu elitē arī pēdējā trešdaļā savu lomu nospēlēja...............

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:21, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Bjorkstrands playmaikers 3 piespēles Lauridsenam un Lauridsens noraka visas LV cerības. Kā jau zināju un teicu pirms spēles- Latvietis Vulgaris varētu papildlaikā paspēlēt pat mongoļiem, ja būtu niča pamatlaikā.
tikai nelej, Tu rakstiji ka uzvarēs vai zaudēs (varēji vēl trešo variantu uzrakstīt), drīzāk zaudēšot, bet bija neizšķirts.
Slēpts komentārs: aama

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:22, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: tikai nelej, Tu rakstiji ka uzvarēs vai zaudēs (varēji vēl trešo variantu uzrakstīt), drīzāk zaudēšot, bet bija neizšķirts.
Nu es rakstīju, ka lieku uz to, ka mentalitāte palīdzēs zaudēt, un, uzmini nu- man bija taisnība!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:22, pirms 13 gadiem
BVV rakstīja: Ja Šveice uzvar papildlaikā, tad viņiem 6 punkti, mums 4 un dāņi ārā. Tas ir vienīgais priecīgais vests šajā stāstā.
Negribētos ticēt, ka tā ir mūsu labāka paaudze pēdējo 10 gadu laikā, ka kāds te teica.
nosauc kadu labaku.
Ja, bija Karusma, Galvina u.c. si briza Latvijas lideru izlase, bet taja laika si izlase speleja tikai 1 divizija un cinijas ar Sloveniju(!!!).
Turklat ta bija izlase ar spilgtiem individiem, kas izcelas uz parejas izlases fona. Videjais speletaju limenis nebija nemaz tik augsts.
Si izlase ir daudz sabalansetaka. Jebkuram no sis izlases speletajiem ir iespejas spelet pro limeni.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:23, pirms 13 gadiem
Autor, šitā gala spēles nesauc par izslēgšanas spēlēm. Šitas ir tā kā papildus turnīrs, kura rezultātā gan viena komanda tiks "izsista", bet play-off (izslēgšanas spēles) pēc būtības nozīmē - tas, kurš zaudē, tas izstājas. Mūsējie zaudēja, bet neizstājās. Šitās lietiņas tā kā vajadzētu noskaidrot, pirms ķeras pie rakstu darbiem. Lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:24, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Bet notika tas par ko es visvairak baidijos. Musejie aizvadija 4 loti labas speles pret loti labiem pretiniekiem, principa puikas vareja saukt par varoniem un pec sada liktena paversiena noteikti vienkarsi uz bridi nolaidas rokas, kas atspelejas pret daniem.
Tads ir junioru hokejs.
kopumā spēlēja labi, momentu bija vairāk, uzbrukumi asāki, atkal nelaimīgie uzbrukuma noslēguma metieni, tikai pēc iesistā trešā gola apstājās un spēlēja uz rezultāta noturēšanu ...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:25, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Šitāda vēl nebūs kādus gadus 8 vismaz, jo pēc aritmētiskā skatoties, it kā tik labi uzbrucēji Latvijā parādās vismaz ar šādu intervālu, neesam jau Dānija vai Šveice kura katru gadu spēj uzražot vismaz vienu NHL spēlētāju.
lol dānija un šveice

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:26, pirms 13 gadiem
aama rakstīja: Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Kāds ir apskatījies kas notiek, ja Latvija zaudē čehiem, bet šveice uzvar dāniju papildlaikā. Mums un Dāniem 4 punkti un zaudējums savstarpējā spēlē
Pec tava aprekina ja dani dabu 2pt pret Latviju un 1pt pret Sveici, kopa sanak 4pt?

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu es rakstīju, ka lieku uz to, ka mentalitāte palīdzēs zaudēt, un, uzmini nu- man bija taisnība!
klau, tadiem mentālistiem uz 3-kāršu Kandavas treniņelli un tādas lietas prātā nenāks

  -4 [+] [-]

, 2012-04-19 22:26, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nosauc kadu labaku.
Ja, bija Karusma, Galvina u.c. si briza Latvijas lideru izlase, bet taja laika si izlase speleja tikai 1 divizija.
Turklat ta bija izlase ar spilgtiem individiem, kas izcelas uz parejas izlases fona. Videjais speletaju limenis nebija nemaz tik augsts.
Si izlase ir daudz sabalansetaka. Jebkuram no sis izlases speletajiem ir iespejas spelet pro limeni.
A tu redzi te kādu līderi ? Kur viņš bija OT? Tāda nebija? Tieši tā- tāda nebija, tātad, ja tur nevienam nav rakstura, tad neviens no viņiem arī nebūs spilgta zvaigzne. Tā tas notiek? Notiek gan, dāņiem tādi bija, Bjorkstrands pārī ar Lauridsenu, atspēlējās un nolika izlasi uz lāpstiņām. Tu vari ņemt visas savas pasakas par u-18 un ielikt dziļi kaut kur, jo raksturi veidojas jau šajā vecumā, Girgensons , nav šaubu, būs lielisks NHL spēlētājs, bet viņa šeit nebija.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:26, pirms 13 gadiem
aama rakstīja: Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Kāds ir apskatījies kas notiek, ja Latvija zaudē čehiem, bet šveice uzvar dāniju papildlaikā. Mums un Dāniem 4 punkti un zaudējums savstarpējā spēlē
Dānijai tad ir 3 punkti. Iemācies skaitīt, par neizšķirtu pamatlaikā dod 1 punktu. Šobrīd Dānijai ir divi punkti, pēc uzvaras par Latviju papildlaikā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:27, pirms 13 gadiem
Šodien tā bikli spēlēja mūsējie. Laikam jau nedaudz stulbi, ja jāspēlē par izdzīvošanu, ja tava vieta bija 1/4 fināls.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:27, pirms 13 gadiem
aama rakstīja: Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Kāds ir apskatījies kas notiek, ja Latvija zaudē čehiem, bet šveice uzvar dāniju papildlaikā. Mums un Dāniem 4 punkti un zaudējums savstarpējā spēlē
...jā Tambelmausim lauru vainagu,Matulim bocmani un pāŗejiem NHL draftus

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:28, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Šitāda vēl nebūs kādus gadus 8 vismaz, jo pēc aritmētiskā skatoties, it kā tik labi uzbrucēji Latvijā parādās vismaz ar šādu intervālu, neesam jau Dānija vai Šveice kura katru gadu spēj uzražot vismaz vienu NHL spēlētāju.
Nu jau gan tu draudziņ tuftu dzen 2 gab. 86. gadi; viens 84. gads; 3 89. gadi un tagad vienīgais no AHL piesaukts uz PHI arī 89. gads...

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:29, pirms 13 gadiem
Tik un tā stulbi. Ja rīt zaudēsim arī čehiem, kas šajā turnīrā nespīd, kaut arī tas notiek viņu mājās, tad tā arī paliksim kā zaudētāju komanda. Lai gan vienu brīdi viss likās daudz cerīgāk...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Žēl gan, ar tādu spēli nav pelnīts.
......
Jā, es tā paskatījos tagad, nu neko, vienmēr jau paliek nākamais gads
Tev laikam berniba daudz darits pari...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-19 22:30, pirms 13 gadiem
Uz šo zaudi jāskatās no labās puses. Ja dāņi rīt uzvar pamatlaikā, tad mēs varēsim pateikties čehijai par "labām" spēles translācijām un izlidināt viņu komandu no elites, uzvarot to pamatlaikā

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:31, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Bet tādu ir daudz!Skatījos pa onhockey pēc Krievija -Kanada otrā perioda pa TV.Skaņa nebija,redzēju,ka dāņi iemet vienus vārtus,pēc tam itkā spēles beigās vēl vienus,domāju zaudējam pamatlaikā.Piemetu variantus ,cerību palikt elitē paliek pavisam maz.Pārslēdzu uz sporta centru ,lasu zaudējām overtaimā.Pavisam viegli palika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:32, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A tu redzi te kādu līderi ? Kur viņš bija OT? Tāda nebija? Tieši tā- tāda nebija, tātad, ja tur nevienam nav rakstura, tad neviens no viņiem arī nebūs spilgta zvaigzne. Tā tas notiek? Notiek gan, dāņiem tādi bija, Bjorkstrands pārī ar Lauridsenu, atspēlējās un nolika izlasi uz lāpstiņām. Tu vari ņemt visas savas pasakas par u-18 un ielikt dziļi kaut kur, jo raksturi veidojas jau šajā vecumā, Girgensons , nav šaubu, būs lielisks NHL spēlētājs, bet viņa šeit nebija.
Kas ir labak, kad starp 20 speletajiem ir 2-3 lideri, kas velk komandu un 17 tizleni, kas pat LAC limeni nevelk vai tomer izlase ar 20 vienlidz specigiem speletajiem?
Un tikai tagad nesac d***t, ka labak ja ir viens lideris. Pats vienmer fano par krievu komandam kuras ir 4 vienlidz specigas mainjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:34, pirms 13 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: Nekas,tads ir juniesu hokejs..sapigak bija kad hk riga zaudeja atlantiem no 5:1
Vēl viens , nē nu tas vairs nav pat smieklīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:34, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kas ir labak, kad starp 20 speletajiem ir 2-3 lideri, kas velk komandu un 17 tizleni, kas pat LAC limeni nevelk vai tomer izlase ar 20 vienlidz specigiem speletajiem?
Un tikai tagad nesac d***t, ka labak ja ir viens lideris. Pats vienmer fano par krievu komandam kuras ir 4 vienlidz specigas mainjas.
jautājums, kur šie bāleliņi spēlēs, kad sasniegs 20-gadu vecumu, tici man, LAČ-ā, pa grašiem

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:34, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kas ir labak, kad starp 20 speletajiem ir 2-3 lideri, kas velk komandu un 17 tizleni, kas pat LAC limeni nevelk vai tomer izlase ar 20 vienlidz specigiem speletajiem?
Un tikai tagad nesac d***t, ka labak ja ir viens lideris. Pats vienmer fano par krievu komandam kuras ir 4 vienlidz specigas mainjas.
Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:35, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Uz šo zaudi jāskatās no labās puses. Ja dāņi rīt uzvar pamatlaikā, tad mēs varēsim pateikties čehijai par "labām" spēles translācijām un izlidināt viņu komandu no elites, uzvarot to pamatlaikā
dāņi var uzvarēt arī pagarinājumā, galvenais mums uzvarēt pamatlaikā

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:35, pirms 13 gadiem
Krokodil, tu redzēji kurš bija līderis pret vāciešiem un iemeta uzvaras golu? Bļugeram šodien arī 1+1...

Domāju, ka vajadzetu uzvaru šodien, tad mūsējie arī uzvarētu... bija 3-1 tomēr un no tā jau es baidījos, ka šodien nebūs laba spēle, jo mūsējie nepelnīti (saku kā ir NEPELNĪTI) palika ārpus sešinieka.... kamēr dāņiem bija kā zvēriem jāsitas un rīt arī būs. Tas ir junioru hokejs, kā jau kāds teica... gadās tādas spēles kā krieviem pret vāciem, zviedriem pret mums, čehiem pret šveiciešiem u.t.t. Bez tā nevar....

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:37, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Nu tiešām saki raksti vai kā, bet dažam nedaiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:38, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: jautājums, kur šie bāleliņi spēlēs, kad sasniegs 20-gadu vecumu, tici man, LAČ-ā, pa grašiem
Kada dala jau noteikti, ka ja (un tas ir labi, ja labi speletaji spele LAC, galu gala agrak vai velak LAC bus jaatdzivina), bet lielai dalai no siem speletajiem ir ligumi arzemes, dazi noteikti tiks lidz RD. Varbut par aizsargiem mazak kautko var spriest, jo sis izlases klupsanas akmens ir tiesi aizsardziba, bet Uzbrukuma mums ir potencials lai pec gadiem 4-5 daudzi no siem butu nacionalas izlases speletaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:39, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Krokodil, tu redzēji kurš bija līderis pret vāciešiem un iemeta uzvaras golu? Bļugeram šodien arī 1+1...

Domāju, ka vajadzetu uzvaru šodien, tad mūsējie arī uzvarētu... bija 3-1 tomēr un no tā jau es baidījos, ka šodien nebūs laba spēle, jo mūsējie nepelnīti (saku kā ir NEPELNĪTI) palika ārpus sešinieka.... kamēr dāņiem bija kā zvēriem jāsitas un rīt arī būs. Tas ir junioru hokejs, kā jau kāds teica... gadās tādas spēles kā krieviem pret vāciem, zviedriem pret mums, čehiem pret šveiciešiem u.t.t. Bez tā nevar....
Ja viņi tur būtu pelnījuši tikt, tad viņi tur arī šobrīd spēlētu. Nevajag te visādi atmazgāties, nepelnīti, utt. Ja tu ej un visu izdari kā nākas, tad tu arī nonāc tur kur tu esi vēlējies un punkts!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:40, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kada dala jau noteikti, ka ja (un tas ir labi, ja labi speletaji spele LAC, galu gala agrak vai velak LAC bus jaatdzivina), bet lielai dalai no siem speletajiem ir ligumi arzemes, dazi noteikti tiks lidz RD. Varbut par aizsargiem mazak kautko var spriest, jo sis izlases klupsanas akmens ir tiesi aizsardziba, bet Uzbrukuma mums ir potencials lai pec gadiem 4-5 daudzi no siem butu nacionalas izlases speletaji.
Tev kāds ir teicis, ka tu esi naivs?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:40, pirms 13 gadiem
Toties krievi varēs velreiz uzraut pret vāciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:41, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.
es pis

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:41, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: jautājums, kur šie bāleliņi spēlēs, kad sasniegs 20-gadu vecumu, tici man, LAČ-ā, pa grašiem
Kā kurš - pirmkārt visi nav tikai no Latvijas komandām, 2. pastāv jau vēl CHL drafts, tāpat ir LM un BAČ, u.c. visādas komandas – protams ka daļa kļūs par LAČ vai amatieru hokejstiem - katrs pats savas laimes kalējs...

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:42, pirms 13 gadiem
mxs rakstīja: dāņi var uzvarēt arī pagarinājumā, galvenais mums uzvarēt pamatlaikā
Mana kļūda ... Sorry. Biki skaitīt nemāku

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:43, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tev kāds ir teicis, ka tu esi naivs?
Krokodil – izskatās, ka tev ļoti sāp un tu esi sarūgtināts par to, ka Latvijas U-18 izlase saglabāja vietu Elites grupā. Kāds tam iemesls?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:43, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: jautājums, kur šie bāleliņi spēlēs, kad sasniegs 20-gadu vecumu, tici man, LAČ-ā, pa grašiem
Par Bukaru grūti vēl pateikt, bet gan jau ka ja tagad spēlē MHL, tad MHL arī spēlēs vismaz. Tas pats par Lipsbergu un Jevpalovu, vismaz vienam ap to vecumu jābūt kādām spēlēm KHL... ja nebrauc uz CHL. Bļugers būs NCAA, abi vārtsargi gan jau Šveicē kā līdz šim, Gelažis arī savā Austrijā...

par pārējiem grūti ko teikt, bet nekad nav tā, ka visi kādas izlases čaļi kļūst par super meistariem. Šeit vnk nav tik 2 kādi prspektīvi cilvēki, bet puse komandas, tāpēc iespējas, ka kāds k-ko arī sasniegs ir daudz lielākas...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:43, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā kurš - pirmkārt visi nav tikai no Latvijas komandām, 2. pastāv jau vēl CHL drafts, tāpat ir LM un BAČ, u.c. visādas komandas – protams ka daļa kļūs par LAČ vai amatieru hokejstiem - katrs pats savas laimes kalējs...
Protams, bet visās ārvalstu līgās, šamējie būs leģionāri, kur bez līdera rakstura īpašībām jauneklim ir neiespējami noturēties. Šajā sastāvā nav cilvēku ar spēcīgiem raksturiem.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:44, pirms 13 gadiem
duba rakstīja: nē, zemāk par devīto vietu nevaram būt nekādi
a jaa pareizi!! a kaa buutu ja dani uzvar sveici paildlaika un vartu attiecibas vienaada ?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:45, pirms 13 gadiem
Lūk kāpēc Latvijas U-18 izlase nebija pelnījusi vietu 1/4finālā! Tablo visu saliek pa vietām!

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:46, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Krokodil – izskatās, ka tev ļoti sāp un tu esi sarūgtināts par to, ka Latvijas U-18 izlase saglabāja vietu Elites grupā. Kāds tam iemesls?
Gan jau viens nu pretendentiem, kas atrādījās izlasei. Laikam netika iekļauts izlasē, un tu zini kā ir ar maziem puikām. Zūd visas patriotiskās jūtas un sirdi pārņem vēlme atmaksāt

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:46, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Par Bukaru grūti vēl pateikt, bet gan jau ka ja tagad spēlē MHL, tad MHL arī spēlēs vismaz. Tas pats par Lipsbergu un Jevpalovu, vismaz vienam ap to vecumu jābūt kādām spēlēm KHL... ja nebrauc uz CHL. Bļugers būs NCAA, abi vārtsargi gan jau Šveicē kā līdz šim, Gelažis arī savā Austrijā...

par pārējiem grūti ko teikt, bet nekad nav tā, ka visi kādas izlases čaļi kļūst par super meistariem. Šeit vnk nav tik 2 kādi prspektīvi cilvēki, bet puse komandas, tāpēc iespējas, ka kāds k-ko arī sasniegs ir daudz lielākas...
par to ir runa, viens nopirdās par to, ka šī blice ir bagātāka ar talantiem un viņi karjerā tiks tālāk, kā iepriekšējo gadu puikiņi ...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:46, pirms 13 gadiem
Fluks rakstīja: a jaa pareizi!! a kaa buutu ja dani uzvar sveici paildlaika un vartu attiecibas vienaada ?
Vispirms jau skaita punktus savstarpējās spēlēs, nevis vārtu attiecību, tāpēc šajā gadījumā vārtu starpībai nav nozīmes.
Latvijai būtu 4 punkti, Dānijai arī 4, bet Šveicei 1.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-19 22:46, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.
Si izlase bez lidera speja apspelet Vaciju, Sveici, 50 minutes noturet 1:1 ar Zviedriju un loti cienigi nospelet ar krieviem. Tiesam tas ir izdevies bez labiem speletajiem?
Kapec nekad nekas tads pat tuvu nav izdevies ar visiem Darziniem, Daugaviniem, Karsumiem u.c. lideriem ierinda?
TAPEC, KA SAJAS IZLASES VISI PAREJIE SPELETAJI BEZ SIEM LIDERIEM BIJA TEIKSIM KA IR NOZELOJAMI.
Lai kadi lideri nebutu bijusi manis nosauktie speletaji, bet vini vienatne nevareja staties preti lielvalstim. Vel vairak, vini pat netika lidz sadai iespejai tikt pie spelem ar lielvalstim, jo viniem bija grutibas uzvaret japanus, austriesus un sovenus.
Sodien, kad izlase ir 4 vienadas mainjas kas kopigiem spekiem cinas ka lidzigs ar lidzigu ar varenajam valstim tu sudzies, ka tie laiki, kad LV izlase cinijas ar Japanu un Kazahstanu bija labaki?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:47, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Protams, bet visās ārvalstu līgās, šamējie būs leģionāri, kur bez līdera rakstura īpašībām jauneklim ir neiespējami noturēties. Šajā sastāvā nav cilvēku ar spēcīgiem raksturiem.
kurai no iepriekšējām U20 un U18 izlasēm ta tās rakstura īpašības ir nez kādas bijušas... joprojām šī ir pirmā izlase no visām mūsējām, kas 1 spēli pirms beigām nodrošinājusi vietu elitē un var izcīnīt 7. vietu un pirmā izlase ar 7 gūtiem punktiem U20 un U18 čempjos.... un arī šajā turnīra pirmā no četrām komandām izslēgšanas spēlēs, kas jau ir saglabājusi vietu elitē...

Es nesaku, ka spēle bija laba, bet ne jau nu šveicieši vāciem pakāsa tāpēc, ka viņiem slikta komanda, ne jau nu čehi tāpēc šveiciešiem pakāsa un mēs dāņiem.... mēs pakāsām tāpēc, ka NE JAU PAR ŠITO MĒS BRAUCĀM TE CĪNĪTIES. Un tā jau ir pazīme, ka spēlētājiem reāli sāp par to 6. vietas zaudējumu un mēs neesam kā dāņi kam katrs punkts jāskaita galvu nepaceļot....

Tas ar ko mēs sastopamies šajā turnīrā saucas ''negaidīts zaudējums vājākam pretiniekam'', kas ir unikāli un pirmo reizi Latvijas U20 un U18 elites vēsturē, tāpēc arī tāda cepšanās...... Jā, tas ir slikti, ka mēs šitā spēlējam, bet tas jau ari ir zināms solis uz priekšu, ka spēlētāji nenovērtēja/nenoskaņojās u.t.t.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:47, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tev kāds ir teicis, ka tu esi naivs?
A tev kads ir teicis, ka tu esi visai pretigs cilveks?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:48, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A tu redzi te kādu līderi ? Kur viņš bija OT? Tāda nebija? Tieši tā- tāda nebija, tātad, ja tur nevienam nav rakstura, tad neviens no viņiem arī nebūs spilgta zvaigzne. Tā tas notiek? Notiek gan, dāņiem tādi bija, Bjorkstrands pārī ar Lauridsenu, atspēlējās un nolika izlasi uz lāpstiņām. Tu vari ņemt visas savas pasakas par u-18 un ielikt dziļi kaut kur, jo raksturi veidojas jau šajā vecumā, Girgensons , nav šaubu, būs lielisks NHL spēlētājs, bet viņa šeit nebija.
Vienīgais kas mūsu izlasi nolika uz lāpstiņam bija pats Tambiks (jeb kā pinta saka - Tambelmausis), kas nemācēja čaliem iepravīt smadzenes vietā un nelikt spēlēt uz atmešanos arī pēdējā vairākumā, kad atkal mūsu čaļi nevis vairāk pa dāņu zonu dzīvojās, bet gan "ganijās" gar saviem vārtiem.... ta ka šitie čaļi māk gan iemest (arī vairākumā), gan arī labi nospēlēt kopumā redzējām visa turnīra garumā izņemot pirmo spēli, kad Tambiks neuzminēja ar vārtsargu un arī acīmredzot paši čaļi nebija noskaņojušies nopietnai cīņai, jo šitā krievu izlase nebija nekādi "monstri un ari šo spēli kas daļās divās daļā līdz 3. periodam, kur otrais bija pat ļoti labs un 3. periodā, kur spēle tika atdota, jo acīmredzot kāds arī bija izrēķinājis, ka lai paliktu elitē pietiek arī ar 1 punktu un droši vien tas viens punkts (nevis uzvara) arī čaļu galvās figurēja....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:50, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: A tev kads ir teicis, ka tu esi visai pretigs cilveks?
Nu nu, kādā ziņā? Atvaino, bet stereotipiska domāša nav mans dzīves aicinājums.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:50, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Krokodil – izskatās, ka tev ļoti sāp un tu esi sarūgtināts par to, ka Latvijas U-18 izlase saglabāja vietu Elites grupā. Kāds tam iemesls?
Ta protams, ka vins butu priecajies, ja Latvija izkristu. to jau vins neslepj. Pec uzvaras par Sveici vins teica, ka neesot godigi, ka Latvija izcinija uzvaru, jo Sveicei eost labaka hokeja sistema un Latvija nedriksteja uzvaret, jo katram esot jazin sava vieta hokeja hirearhija.
Un si pasa raksta primaja lapa var izlasit vina komentaru, ka tas nekas, ka sogad neizkrita. Vel jau busot iespeja nakamgad.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:50, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kurai no iepriekšējām U20 un U18 izlasēm ta tās rakstura īpašības ir nez kādas bijušas... joprojām šī ir pirmā izlase no visām mūsējām, kas 1 spēli pirms beigām nodrošinājusi vietu elitē un var izcīnīt 7. vietu un pirmā izlase ar 7 gūtiem punktiem U20 un U18 čempjos.... un arī šajā turnīra pirmā no četrām komandām izslēgšanas spēlēs, kas jau ir saglabājusi vietu elitē...
ko var atkārtoties, par tiem līderiem, jā vidējais līmenis ir audzis, bet gribasspēks ir mazinājies. Nobijās no krieviem, izlaida uzvaru pret dāņiem, rīt pazaudēs čehiem, jo negrib neko pierādīt, viņiem ir tā pat labi

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 22:51, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Protams, bet visās ārvalstu līgās, šamējie būs leģionāri, kur bez līdera rakstura īpašībām jauneklim ir neiespējami noturēties. Šajā sastāvā nav cilvēku ar spēcīgiem raksturiem.
"....Šajā sastāvā nav cilvēku ar spēcīgiem raksturiem...."
Viens no stulbākajiem šīs diskusijas apgalvojumiem
Kā tu zini? Tu diendienā dzīvo un trenējies ar viņiem visiem kopā un tā pārzini katrā raksturu?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:51, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.
zini es no tiem 6 dāņiem, kas spēlē NHL arī pusi tur nekad nebūtu iedomājies redzam....

  -3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:53, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: zini es no tiem 6 dāņiem, kas spēlē NHL arī pusi tur nekad nebūtu iedomājies redzam....
7 , domāju, ka Jensenu tu arī droši vari skaitīt kā astoto jau, Vankūvera noteikti jau nākamsezon dos spēles laiku.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:54, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ko var atkārtoties, par tiem līderiem, jā vidējais līmenis ir audzis, bet gribasspēks ir mazinājies. Nobijās no krieviem, izlaida uzvaru pret dāņiem, rīt pazaudēs čehiem, jo negrib neko pierādīt, viņiem ir tā pat labi
ja negribētu neko pierādīt, tad nebūtu 2 uzvaras grupu turnīrā un cīņa līdz beigām ar zviedriem....
ej paprasi čehiem kāpēc viņi neko negrib pierādīt savās mājās... spēlēja jau pret tiem pašiem pretiniekiem ko mēs- šveiciešiem un dāņiem, bet tikai 3 pts, mums 4.... Varbūt tur vaina tajā, ka viņi nokāsa ''būt vai nebūt'' maču pret somiem un mēs netikām arī tur, kur cerēja čehi vācu dēļ......

  +4 [+] [-]

, 2012-04-19 22:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.
Un Tu doma ka sc komentos dirnot un savu sprādzientuftu drukājot esi kļuvis par afigeno ekspertu kurš tagad pateiks cik no šiem spēlēs NHL? Un tas nav rādītājs, rādītājs ir cik no šiem džekiem spēs ar hokeju uzturēt sevi un ģimenes, NHLā nonāk maza daļa no visiem

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu, kādā ziņā? Atvaino, bet stereotipiska domāša nav mans dzīves aicinājums.
Tava muziga nostasanas pret labo kas Latvijas hokeja notiek. Ja Latvija gust panakumus hokeja tad tu meties sarunas ar saukliem, ka tas nav godigi un mes to neesam pelnijusi. Sorry, bet ta ir vienkarsi pretiga riciba.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:55, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: "....Šajā sastāvā nav cilvēku ar spēcīgiem raksturiem...."
Viens no stulbākajiem šīs diskusijas apgalvojumiem
Kā tu zini? Tu diendienā dzīvo un trenējies ar viņiem visiem kopā un tā pārzini katrā raksturu?
Zini, kāpēc R.Vainšteins kko sasniedza riteņbraukšanā, kur konkurence ir 100x lielāka, kā hokejā, tāpēc ka čalis ir širmoviks, cīnās tikai par uzvaru, pat pēc nenormālākā kritiena, guļot uz zemes autā, grieza pedāļus un savā prātā traucās uz priekšu, nevis lēja asaras, kā bāba, kura netika PČ U18 6-niekā.

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:57, pirms 13 gadiem
Šeit var redzēt pilnu spēles atkārtojumu vai arī apskatīties momentus:

Latvia vs. Denmark (3:4) - Relegation - Ice...

     [+] [-]

, 2012-04-19 22:57, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu te redzi līderus? Pavisam godīgi, starp šiem kādu, kas spēlēs NHL. Es neredzu.
Tas ko tu redzi vai neredzi absolūti nevienu nejāj... Galvenais, ko redz onkuļi no ZA, kas kaut ko tiešām saprot no jauniešu hokeja un kuru darbs ir redzēt un ieraudzīt, nevis amatieriski spriež pie zilā ekrāna

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:58, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nu, kādā ziņā? Atvaino, bet stereotipiska domāša nav mans dzīves aicinājums.
Tad kapēc Tu viņu te ar tādu intensitāti demonstrē? jeb tu domā ka spītīga turēšanās pretī vairākumam tevi padara baigi īpašu?

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 22:58, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tas ko tu redzi vai neredzi absolūti nevienu nejāj... Galvenais, ko redz onkuļi no ZA, kas kaut ko tiešām saprot no jauniešu hokeja un kuru darbs ir redzēt un ieraudzīt, nevis amatieriski spriež pie zilā ekrāna
nu ieraudzīja Jurku Štālu, un ...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 22:59, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Zini, kāpēc R.Vainšteins kko sasniedza riteņbraukšanā, kur konkurence ir 100x lielāka, kā hokejā, tāpēc ka čalis ir širmoviks, cīnās tikai par uzvaru, pat pēc nenormālākā kritiena, guļot uz zemes autā, grieza pedāļus un savā prātā traucās uz priekšu, nevis lēja asaras, kā bāba, kura netika PČ U18 6-niekā.
Visu cieņu Vainšteinam, bet uz vienu panākumu viņam bijuši tāpat desmitiem sūdīgu startu, kas tā vai cita iemesla dēļ nav izdevušies... Tad kad nebūs neviens no ''šitiem'' NHL, tad arī parunāsim par raksturiem un pārējo....

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 23:00, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Zini, kāpēc R.Vainšteins kko sasniedza riteņbraukšanā, kur konkurence ir 100x lielāka, kā hokejā, tāpēc ka čalis ir širmoviks, cīnās tikai par uzvaru, pat pēc nenormālākā kritiena, guļot uz zemes autā, grieza pedāļus un savā prātā traucās uz priekšu, nevis lēja asaras, kā bāba, kura netika PČ U18 6-niekā.
pilnīgs sūds – 2 dažādas lietas, nejauc komandu sportaveidu ar individuālo,

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 23:00, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Zini, kāpēc R.Vainšteins kko sasniedza riteņbraukšanā, kur konkurence ir 100x lielāka, kā hokejā, tāpēc ka čalis ir širmoviks, cīnās tikai par uzvaru, pat pēc nenormālākā kritiena, guļot uz zemes autā, grieza pedāļus un savā prātā traucās uz priekšu, nevis lēja asaras, kā bāba, kura netika PČ U18 6-niekā.
Ja jau Luksemburgas parstavji var but topaa, tad par konkurenci- aizshavi kruumos.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:01, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Visu cieņu Vainšteinam, bet uz vienu panākumu viņam bijuši tāpat desmitiem sūdīgu startu, kas tā vai cita iemesla dēļ nav izdevušies... Tad kad nebūs neviens no ''šitiem'' NHL, tad arī parunāsim par raksturiem un pārējo....
PuLVeris un Krokodils – nabaga apbižotie, LAT palika elitē, tagad meklē kā citādi var kaut ietirst par izlasi

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:04, pirms 13 gadiem
burn rakstīja: Vispirms jau skaita punktus savstarpējās spēlēs, nevis vārtu attiecību, tāpēc šajā gadījumā vārtu starpībai nav nozīmes.
Latvijai būtu 4 punkti, Dānijai arī 4, bet Šveicei 1.
paldies! Es visu kadreiz biju noskaidrojs bet tagad jau visu aizmirsis biju paldies tev!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:04, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Visu cieņu Vainšteinam, bet uz vienu panākumu viņam bijuši tāpat desmitiem sūdīgu startu, kas tā vai cita iemesla dēļ nav izdevušies... Tad kad nebūs neviens no ''šitiem'' NHL, tad arī parunāsim par raksturiem un pārējo....
Varētu vēl un vēl likt priekšā piemērus, kāpēc tie vai citi ir ar raksturu, bet mūsu jaunie bāleņi ir bez rakstura. Dzīve parādīs, kam bija taisnība. Vēlreiz atkārtošoos, ja kādam no šiem čalīšiem piedāvātu iziet PSRS laiku DR Kandavas elli [ar mūsdienīgu medicīnas un farmakoloģisko aprūpi], tici man, visi atteiktos [vienkārši nobītos], jo viņiem ir labi, kā ir!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-04-19 23:04, pirms 13 gadiem
NU, nav ko priecāties, ka otrās škiras komandai pakāšam, ja būtu, ka atkrīt divas, tad arī mēs lidotu ārā. Šitie mīksto notiekumi mums tieši palīdz.

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:04, pirms 13 gadiem
Par šodienas spēli, protams, var daudz ko negatīvu pateikt, bet drīzāk es pagaidītu rītdienu, jo ja tiešām notiek tas nemaz ar tik neticamais rītdien, tad te atkal salīdīs visi ar slavas dziesmām, nu kā jau bija pēc spēles ar Šveici tieši pēc Krievijas mača, kad visi bļāva, ka ''nekas tur nav no tās izlases arī šogad''...

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:05, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: PuLVeris un Krokodils – nabaga apbižotie, LAT palika elitē, tagad meklē kā citādi var kaut ietirst par izlasi
Kāpēc, es esmu par to, lai LV pārstāvji ir pēc iespējas augstākās vietās, tikai žēl izniekotā laika, kad redzi, ka jāuzvar, bet šādi gurķojas. Apvainojoši!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 23:06, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varētu vēl un vēl likt priekšā piemērus, kāpēc tie vai citi ir ar raksturu, bet mūsu jaunie bāleņi ir bez rakstura. Dzīve parādīs, kam bija taisnība. Vēlreiz atkārtošoos, ja kādam no šiem čalīšiem piedāvātu iziet PSRS laiku DR Kandavas elli [ar mūsdienīgu medicīnas un farmakoloģisko aprūpi], tici man, visi atteiktos [vienkārši nobītos], jo viņiem ir labi, kā ir!!!
Oj ja es sāktu uzskaitit cik reizes tavi ''Kandavas elles'' gājēji nav nokāsuši vājākām komandām uzskatāmi, tad tur....... kaut vai pat slavenais 97. gads, Itālija 4:5.... vinnētu to spēli ar ne jau par 7. vietu, bet sešinieku kapātos...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:06, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: NU, nav ko priecāties, ka otrās škiras komandai pakāšam, ja būtu, ka atkrīt divas, tad arī mēs lidotu ārā. Šitie mīksto notiekumi mums tieši palīdz.
Otrās..cik Latvijai bija to NHL spēlētāju- 1? Un aktīvie? 0?

  +3 [+] [-]

, 2012-04-19 23:09, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Otrās..cik Latvijai bija to NHL spēlētāju- 1? Un aktīvie? 0?
it kā tas NHlistu skaits kaut ko nozīmētu... Amerikāņiem katru gadu ir pilna izlase ar NHListiem, kamēr somiem ar 6 čaļiem no NHL pietiek, lai PČ vinnētu.... Kanāda ar kādu laiku ar pilnu NHL sastāvu nav vinnējusi PČ.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:09, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Oj ja es sāktu uzskaitit cik reizes tavi ''Kandavas elles'' gājēji nav nokāsuši vājākām komandām uzskatāmi, tad tur....... kaut vai pat slavenais 97. gads, Itālija 4:5.... vinnētu to spēli ar ne jau par 7. vietu, bet sešinieku kapātos...
Atvaino, bet lielākai daļai to cilvēku, LV neko neizteica, viņi cīnījās par saviem līgumiem. Kur tagad ir Čudinovs, Pavlovs, Znaroks, Beļavskis, Semjonovs u.c.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-19 23:11, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: it kā tas NHlistu skaits kaut ko nozīmētu... Amerikāņiem katru gadu ir pilna izlase ar NHListiem, kamēr somiem ar 6 čaļiem no NHL pietiek, lai PČ vinnētu.... Kanāda ar kādu laiku ar pilnu NHL sastāvu nav vinnējusi PČ.
Nē nē ,es te par to - otrās šķiras, cilvēks vienkārši tālu no realitātes.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:20, pirms 13 gadiem
Eliteprospects.com - Sven Bärtschi

un par tām zvaigznēm, paskaties U18 statistiku čalim, kas būs šveiciešu nākamā zvaigzne... Bukarta, Golovkova vecumā 1+2, savā pamatgadā arī 1+2... TĀ IR KOMANDĀS, KURĀS VISAS 4 MAIŅAS LABI NOKOMPLEKTĒTAS. Izcelties ir daudz grūtāk kā, ja tu esi vienīgais komē, kas k-ko var iemest.

Eliteprospects.com - Tobias Rieder

te vācietis- +/- tas pats, izvēlējos, jo čalis dr** ārā CHL.... un gan jau arī būs labs nākotnē

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:21, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varētu vēl un vēl likt priekšā piemērus, kāpēc tie vai citi ir ar raksturu, bet mūsu jaunie bāleņi ir bez rakstura. Dzīve parādīs, kam bija taisnība. Vēlreiz atkārtošoos, ja kādam no šiem čalīšiem piedāvātu iziet PSRS laiku DR Kandavas elli [ar mūsdienīgu medicīnas un farmakoloģisko aprūpi], tici man, visi atteiktos [vienkārši nobītos], jo viņiem ir labi, kā ir!!!
Mūsdienās ir pieejama pietiekami plaša informācija, lai jaunais sportists nenoticētu - ''tagad tev jānoskrien tūkstoš kilometri un pēc tam tu būsi baigais supermens''.

Un otrkārt, kāpēc tad tie ''kandavnieki'' nekļuva par čempioniem, ja jau tam bija tik liela nozīme? Šodien Somijā un Šveicē, kur ir tie vislielākie skrējēji, parādītu ar pirkstu pie deniņiem, ja piedāvātu tādu nometni.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 23:21, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē nē ,es te par to - otrās šķiras, cilvēks vienkārši tālu no realitātes.
Apgaismo ar realitāti? Dānijas U18 ir pasaules TOp komanda?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:22, pirms 13 gadiem
Un nav ko par Bjorkstrandu piesieties, jo reāli viņš ir nākamā gada drafta 1. kārtas kandidāts un arī atbilstoši spēlē... Mums te neviens nākamgad uz 1. kārtu netaisās un nez vai arī taisīsies....

Nav ko salīdzināt Daugaviņu ar Krosbiju, atceroties 2006. gadu...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 23:23, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: it kā tas NHlistu skaits kaut ko nozīmētu... Amerikāņiem katru gadu ir pilna izlase ar NHListiem, kamēr somiem ar 6 čaļiem no NHL pietiek, lai PČ vinnētu.... Kanāda ar kādu laiku ar pilnu NHL sastāvu nav vinnējusi PČ.
Somiem pietika ar 5 no NHL un 7 no KHL. Ej nu tagad saproti...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-19 23:26, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Somiem pietika ar 5 no NHL un 7 no KHL. Ej nu tagad saproti...
Un pat ja mēs par OS runājam, Turīnā Šveice droš vien ar 1 vai 2 NHL spēlētājiem sastāvā uzveica Kanādu un Vankūverā arī grupu turnīrā pamatlaiku neizšķirti spēlēja ar līdzīgu NHlistu skaitu pret visām zvaigznem.... Un viņiem pat KHL nav neviena un vispār... no Šveices pašu līgas tik

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:28, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varētu vēl un vēl likt priekšā piemērus, kāpēc tie vai citi ir ar raksturu, bet mūsu jaunie bāleņi ir bez rakstura. Dzīve parādīs, kam bija taisnība. Vēlreiz atkārtošoos, ja kādam no šiem čalīšiem piedāvātu iziet PSRS laiku DR Kandavas elli [ar mūsdienīgu medicīnas un farmakoloģisko aprūpi], tici man, visi atteiktos [vienkārši nobītos], jo viņiem ir labi, kā ir!!!
Atbildi par sevi nevis citiem - kā tu zini, ko kurš darītu? Tu esi viņu galvās ielīdis?
Un otrkārt, uz laukuma atrodas 5 spēlētāji + vārtsargs, lai vai kādiem dzelzs raksturiem būs 5 cilvēki, sestais nolažosies un viss, gols ielaists...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-19 23:33, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Un pat ja mēs par OS runājam, Turīnā Šveice droš vien ar 1 vai 2 NHL spēlētājiem sastāvā uzveica Kanādu un Vankūverā arī grupu turnīrā pamatlaiku neizšķirti spēlēja ar līdzīgu NHlistu skaitu pret visām zvaigznem.... Un viņiem pat KHL nav neviena un vispār... no Šveices pašu līgas tik
Šveice ir atradusi savu formulu un reizēm tas strādā tīri labi. Tas ir tas pats ASV olimpisko studentu efekts - viņi pierādīja, ka zināmos apstākļos var gluži vienkārši noskriet daudz meistarīgāku komandu. Nevis pārspēt fiziski, bet banāli noskriet.

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:46, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Mūsdienās ir pieejama pietiekami plaša informācija, lai jaunais sportists nenoticētu - ''tagad tev jānoskrien tūkstoš kilometri un pēc tam tu būsi baigais supermens''.

Un otrkārt, kāpēc tad tie ''kandavnieki'' nekļuva par čempioniem, ja jau tam bija tik liela nozīme? Šodien Somijā un Šveicē, kur ir tie vislielākie skrējēji, parādītu ar pirkstu pie deniņiem, ja piedāvātu tādu nometni.
Tie "kandavnieki" PSRS izcīnīja otro vietu, pirmie bija PSRS izlases bāzes klubs ACSK, tāpēc teikt, ka viņi neko nesasniedza ir aplams.

Piekritīšu par vecajām treniņu metodikām. Tikai baidos, reti kurā LV klubā pielieto jaunās metodes. Kandavu pieminēju tieši rakstura dēļ. Arī tad [PSRS laikā] spēlētājs varēja visam uzspļaut un pamest komandu, bet izvēlējās palikt un iziet cauri fiziskajai gaļasmašīnai.

Un vēlreiz un vēlreiz uzdošu jautājumu, vai tiešām šie puikiņi, kko sportā grib sasniegt?! Neesmu dzirdējis, ka kāds individuāli dienā veiktu 1000 metienus pa vārtiem, izdarījis 1000 piespēles, vai citādi atstrādājis tehniskos elementus. Un teikt, ka šeit nav individuālā darba ir ļoti nepareizi. Ar komandu atstrādā komandas darbības, bet to cik tu būsi labs tehniķis, neteiks tavs ieguldītais darbs tieši individuālajās nodarbībās.

     [+] [-]

, 2012-04-19 23:58, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Neesmu dzirdējis, ka kāds individuāli dienā veiktu 1000 metienus pa vārtiem, izdarījis 1000 piespēles, vai citādi atstrādājis tehniskos elementus.
Es arī neesmu dzirdējis, bet nez vai kāds staigā apkārt un ar to visiem lielās.... tad ka kādam bus 50 un gribēs pakritizēt jauno paaudzi, tad jau arī mēs uzzināsim vai tā kādreiz bija vai nebija

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 00:06, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es arī neesmu dzirdējis, bet nez vai kāds staigā apkārt un ar to visiem lielās.... tad ka kādam bus 50 un gribēs pakritizēt jauno paaudzi, tad jau arī mēs uzzināsim vai tā kādreiz bija vai nebija
piemērs par Lietuvas PSRS laika basketbolistiem S.Jovaišu un V.Homiču, tad šie, pēc katras komandas nodarbības, individuāli, meta pa grozu pa 500-1000 reizēm, varbūt tāpēc arī bija snaiperi un varēja iemest dullos un trakos metienus no jebkuras vietas, jebkurā laikā. Nevis, kā LV hokejisti, kad reti kurš var ripu no ledus atraut, pat nerunāsim, lai pārmestu pāri kājsargam, kur vēl precīzi ielikt ripu devītniekā, zem pārliktņa vai līdz ar stabiņu.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-20 00:10, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Tava muziga nostasanas pret labo kas Latvijas hokeja notiek. Ja Latvija gust panakumus hokeja tad tu meties sarunas ar saukliem, ka tas nav godigi un mes to neesam pelnijusi. Sorry, bet ta ir vienkarsi pretiga riciba.
tas taču nav tikai hokejā. Jebkurā sporta veidā,pat skeletonā(!) - pat brīdī,kad pasaules čempī Martins 2 sekundes ielika 2 vietai, šis klauns atrada,kur piesieties - sporta sistēma neesot pareizā,plus paziņoja,ka galīgi neesot,par ko priecāties - līdz sočiem vācieši kaut ko izdomāšot Tā vietā,lai vienkārši papriecātos par tautiešu panākumu. Viņam ir reāli kompleksi un jau labu laiku viņa komentus uztveru kā humoru. Par skeletonu - speciāli krokodila dēļ iegāju komentāros(nu ko gan viņš izdomās TĀDĀ situācijā pateikt!?) un kā jau gaidīju, kārtīga smieklu deva bija garantēta

     [+] [-]

, 2012-04-20 04:38, pirms 13 gadiem
rit Cehija zaudejot var izlidot uz 1 diviziju )))
tikai Daniem janem Sveice

     [+] [-]

, 2012-04-20 08:04, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atvaino, bet lielākai daļai to cilvēku, LV neko neizteica, viņi cīnījās par saviem līgumiem. Kur tagad ir Čudinovs, Pavlovs, Znaroks, Beļavskis, Semjonovs u.c.
Toties viņi nekad nejutās noguruši pirms čempionāta un negaidīja vai dakteris atļaus spelēt...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 09:17, pirms 13 gadiem
Pareizi, dažiem noaugušiem tēviņiem te nemaksā neko nod!rst 18 gadīgus čaļus, kas spēlēja PASAULES ČEMPIONĀTĀ ELITES GRUPĀ. Ja nesapratāt ELITES grupā. Viss - pasaulē labāku nav. Tas ir populārākajā ziemas sporta veidā. Ja nesapratāt - POPULĀRĀKAJĀ.
18 gadu vecumā puikas vēl turpina augt un pilnveidoties. Viss ir viņu pašu rokās.
Apskaties, kur Dārziņš ar Miķeli spēlēja savos 18 gados.
Labi nav viņi ne NHL, ne līderi. Taču NHL abi var mierīgi uzkapāt un līderiem visiem nav jābūt. Sanāks tā kā ar SKA. Visi līderi un beigās bubļiks.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 09:42, pirms 13 gadiem
Dāņi raksta, ka Latvija ir fiziski spēcīgs un augstprātīgs pretinieks, kurš sabruka pēc trešajiem ielaistajiem vārtiem, kad dāņi pārņēma speles pavedienu savās rokās. Uzvara esot pelnīta.

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:48, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tie "kandavnieki" PSRS izcīnīja otro vietu, pirmie bija PSRS izlases bāzes klubs ACSK, tāpēc teikt, ka viņi neko nesasniedza ir aplams.

Piekritīšu par vecajām treniņu metodikām. Tikai baidos, reti kurā LV klubā pielieto jaunās metodes. Kandavu pieminēju tieši rakstura dēļ. Arī tad [PSRS laikā] spēlētājs varēja visam uzspļaut un pamest komandu, bet izvēlējās palikt un iziet cauri fiziskajai gaļasmašīnai.

Un vēlreiz un vēlreiz uzdošu jautājumu, vai tiešām šie puikiņi, kko sportā grib sasniegt?! Neesmu dzirdējis, ka kāds individuāli dienā veiktu 1000 metienus pa vārtiem, izdarījis 1000 piespēles, vai citādi atstrādājis tehniskos elementus. Un teikt, ka šeit nav individuālā darba ir ļoti nepareizi. Ar komandu atstrādā komandas darbības, bet to cik tu būsi labs tehniķis, neteiks tavs ieguldītais darbs tieši individuālajās nodarbībās.
vecit lai kaut ko tadu daritu ir vajadzigs ledus,ar musejiem katru dienu ta neviens nestrada un nav jau ari iespejas.ja nu vienigi puika uz sava dika kaut ko tadu varetu darit.

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:53, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: ...Tas ir populārākajā ziemas sporta veidā. Ja nesapratāt - POPULĀRĀKAJĀ.
...
samelojies.
Pasaulē populārākais ziemas sporta veids ir daiļslidošana. Pačeko informāciju par Ziemas Olimpisko Spēļu translāciju reitingiem Pasaulē

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:21, pirms 13 gadiem
aama rakstīja: Ikrnpk rakstīja: ATKĀRTOŠU DĻA OSOBO TUPIH- MĒS PALIEKAM ELITĒ!!!!!
Kāds ir apskatījies kas notiek, ja Latvija zaudē čehiem, bet šveice uzvar dāniju papildlaikā. Mums un Dāniem 4 punkti un zaudējums savstarpējā spēlē
Tu lasīt neproti? Līdz 10 rēķināt mācās 1. klasē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 12:32, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Dāņi raksta, ka Latvija ir fiziski spēcīgs un augstprātīgs pretinieks, kurš sabruka pēc trešajiem ielaistajiem vārtiem, kad dāņi pārņēma speles pavedienu savās rokās. Uzvara esot pelnīta.
dabiski... dāņi nospēlēja savu spēli, iespējams labāko turnīrā. Mūsējie pa lielam pamodās uz trešā perioda pirmo daļu, lai atkal aizmigtu...

     [+] [-]

, 2012-04-20 13:04, pirms 13 gadiem
kris72 rakstīja: Atvinojos-nevaram nekādi izkrist !!!!
No solītā sešinieka jau esam izkrituši, tā kā mūsu vadībai ir gari un krāsaini sapņi. Varbūt pašiem arī.

     [+] [-]

, 2012-04-20 14:29, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: samelojies.
Pasaulē populārākais ziemas sporta veids ir daiļslidošana. Pačeko informāciju par Ziemas Olimpisko Spēļu translāciju reitingiem Pasaulē
Ai da labi, uzbēri sāli uz brūcēm Tas ir tikai tāpēc, ka pasulē ir daudz vecu cilvēku, kas vairs nevar izsekot ripai. Jaunība par hoķi, vecumdienās par daiļslidošanu.
Starp citu, skatoties KHL pus- un finālus tā vien liekas, ka, lai iemestu kādu golu, jāliek lietā kāds efektīvs daiļslidošanas paņemiens.

     [+] [-]

, 2012-04-20 14:40, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Ai da labi, uzbēri sāli uz brūcēm Tas ir tikai tāpēc, ka pasulē ir daudz vecu cilvēku, kas vairs nevar izsekot ripai. Jaunība par hoķi, vecumdienās par daiļslidošanu.
Starp citu, skatoties KHL pus- un finālus tā vien liekas, ka, lai iemestu kādu golu, jāliek lietā kāds efektīvs daiļslidošanas paņemiens.
tas ir tāpēc, ka ir tādas milzīgas valstis kā Ķīna un Japāna. Tur hokejs nospiedoši lielākajai daļai "po-barabanu", kamēr daiļslidošana rullē. Līdzīgi arī Lielbritānijā, Francijā, Itālijā... arī ASV daiļslidošnai ir liela auditorija (un arī Krievijā).

Starp citu, OS milzīga auditorija ir arī šorttrekam - atkal Ķīna...

     [+] [-]

, 2012-04-20 14:54, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas ir tāpēc, ka ir tādas milzīgas valstis kā Ķīna un Japāna. Starp citu, OS milzīga auditorija ir arī šorttrekam - atkal Ķīna...
Nu un tiem "****acainajiem" ripu jau nu vispār ir grūti saskatīt pat uz laukuma esot To viņiem var piedot.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 15:11, pirms 13 gadiem
Kads teica,ka shi esot labaka Latvijas izlase :-)

     [+] [-]

, 2012-04-20 15:49, pirms 13 gadiem
Kāds bija tas links uz spēli?

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:02, pirms 13 gadiem
Jencis#33 rakstīja: Kāds bija tas links uz spēli?
Czech Republic vs. Latvia - Relegation - Ice... .

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Czech Republic vs. Latvia - Relegation - Ice... .
anormāli lago! slaidšovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:09, pirms 13 gadiem
ar tādām neta translācijām jākrīt čehiem ārā, lai Flinstoni nāk vietā

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:12, pirms 13 gadiem
jurixxx rakstīja: ar tādām neta translācijām jākrīt čehiem ārā, lai Flinstoni nāk vietā
pat uz savas izlases spēlēm ir tāds beztolkšovs!!!
bet mūsu bāleliņi neiespringst, jau varētu būt 3:0, par labu čehiem, paldies varotčikam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:13, pirms 13 gadiem
vairaakumaa ielaizham

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:13, pirms 13 gadiem
urā, vairākumā zaudēti vārti, malači, labākie turnīrā

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:14, pirms 13 gadiem
čehi iemet mazākumā... 0:1... izskatās, ka mūsējie ir pārņēmuši čehu jēlo hokeja stilu... čehi šādā manierē ir tomēr krietni labāki...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:14, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: čehi iemet mazākumā... 0:1... izskatās, ka mūsējie ir pārņēmuši čehu jēlo hokeja stilu... čehi šādā manierē ir tomēr krietni labāki...
labojās, 1:1

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:15, pirms 13 gadiem
nu labi - jau 1:1

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:15, pirms 13 gadiem
psc, 2:1, par labu čehiem

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:15, pirms 13 gadiem
nu nē jau atkal kāš - 1:2 ...

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:15, pirms 13 gadiem
2:1 :d

  +4 [+] [-]

, 2012-04-20 16:17, pirms 13 gadiem
pundurzaki jau ar vienu kāju lidmašīnā, šodien būs kāsiens, vieta tachu saglabāta!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 16:17, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu nē jau atkal kāš - 1:2 ...
nu nav šiem puikiņiem gribasspēka, kaut vakar mani mēģināja pārliecināt par pretējo, ielaist mazākumā, tad uzreiz pēc iesistās ripas

vienaldzības kalngals, viņiem neko nevajag!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:18, pirms 13 gadiem
Kalvīts iemeta, sākiet pilsoņi dubļus mētāt, jums labi sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:19, pirms 13 gadiem
jau trešais izgājiens 1 uz 1 pret mūsu vārtsargu, puhu!st!, bezrakstura zaķupastalas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:21, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tad slēdz ārā un neskaties, ko tu lamājies bezsakarā!
tev traucē, nelasi

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:22, pirms 13 gadiem
Jūs vispār varat normāli paskatīties? Es pat mēģinu ar grab++ lādēt un skatīties, arī lago nenormāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:23, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Jūs vispār varat normāli paskatīties? Es pat mēģinu ar grab++ lādēt un skatīties, arī lago nenormāli
nevaram, tu neesi vienīgais

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 16:24, pirms 13 gadiem
Kalvītis Jr iemeta? Tad jau uz Dinamo lielo komandu pirmajā maiņā ar Ozo?

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:24, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jā traucē tavs trulums. Piespamo komentārus ar savu bezsakaru!
mani priecē tava neiecietība, jūsu maigumiņš

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:25, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nevaram, tu neesi vienīgais
Tā to nevar atstāt. Jāsoda tos čehus par viņu trullumu... Ja mūsējie šodien neuzvarēs pamatlaikā, būšu dusmīgs uz mūsu puikām ...

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:25, pirms 13 gadiem
LV puiši mēģina ielaist vēl vienu ripu savos vārtos vairākumā

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:28, pirms 13 gadiem
nasanāca, nekas būs vēl viens vairākums

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:29, pirms 13 gadiem
Njā! Ja izgājienos 3 pret 1 neko nevar izdomāt, tad Sorry puiši. Mīnuss par to, ka necīnās līdz galam

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:29, pirms 13 gadiem
izskatās, tomēr mazākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:33, pirms 13 gadiem
Draugi... pakomentējiet lūdzu, kas tur notiek laukumā... Kautkā negribās to slideshow skatīties. Turklāt, mazāk skatīsies, jo jums mazāk lagos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:36, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: http://www.eurolivescores.com/match/index/id/37861
Jā! Tikko atcērējos un atvēru ... Paldies

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:38, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Draugi... pakomentējiet lūdzu, kas tur notiek laukumā... Kautkā negribās to slideshow skatīties. Turklāt, mazāk skatīsies, jo jums mazāk lagos
laukumā patreiz lepnā vientulībā braukā ledus mašīna pie kam, nekas nelago

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:42, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: laukumā patreiz lepnā vientulībā braukā ledus mašīna pie kam, nekas nelago
cik sekundes pēc kārtas nelago?!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 16:42, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: laukumā patreiz lepnā vientulībā braukā ledus mašīna pie kam, nekas nelago
Man gan tā mašīna ar teleportāciju nodarbojas. Te vienā stūrī ,te jau otrā.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:43, pirms 13 gadiem
Arčiņš rakstīja: Man gan tā mašīna ar teleportāciju nodarbojas. Te vienā stūrī ,te jau otrā.
A man tā mašīna lēkā kā vardīte

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:43, pirms 13 gadiem
tāda sajūta, ka pieslēgties pie streama var neierobežots cilvēku daudzums, jau 3170 lietotāju

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:44, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tāda sajūta, ka pieslēgties pie streama var neierobežots cilvēku daudzums, jau 3170 lietotāju
Nu protams ka var... aizmirsi par šo linku?

http://www.strizna.cz/js/jwplayer/player.swf?file=strizna_ext.cz?skin=/js/jwplayer/skin/bekle/bekle.zip&streamer=rtmp://89.185.235.165/live/

Tie čehi tak ir amatieri interneta un IT drošības ziņā

P.S. Man liekas, ka es drošāku sistēmu būtu uztaisījis

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:47, pirms 13 gadiem
spēlē vienādos sastāvos

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:49, pirms 13 gadiem
3:1

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:50, pirms 13 gadiem
tāda sajūta, ka LV puikiņi vēl guļ, vai jau ir ceļa uz savām dzīvesvietām, tikai ne spēlē

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:51, pirms 13 gadiem
4:1

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:52, pirms 13 gadiem
Auzas!

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:52, pirms 13 gadiem
Visas iespēja Šveicei doties uz zemāko grupu. Dāņiem vajag tik sasparoties.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:52, pirms 13 gadiem
jā šo puiku gribasspēks lejas pāri vannas malai

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:53, pirms 13 gadiem
GK maiņa

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:53, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: jā šo puiku gribasspēks lejas pāri vannas malai
Šie džeki savu ir izdarījuši šajā turnīrā. Ko viņiem pakaļas plēst?

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:53, pirms 13 gadiem
Priduraki sīkie, tas, ka netika tālāk, nenozīmē, ka šitik vieglprātīgi var spēlēt tagad. Ja būtu paps viņiem, tad mājās ar gumijas pletni nozvelētu, pazoru tik taisa mums, kā teikt - LV stilā!!

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:54, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Šie džeki savu ir izdarījuši šajā turnīrā. Ko viņiem pakaļas plēst?
nu tad būtu braukuši uzreiz mājās, atstājuši vienu maiņu, kuri grib spēlēt un miers dievs

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:54, pirms 13 gadiem
Žēl Merzļikina - pirms pāris gadiem likās baigais mūris aug. Cerams, ka saņemsies.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:54, pirms 13 gadiem
2:4

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:54, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Žēl Merzļikina - pirms pāris gadiem likās baigais mūris aug. Cerams, ka saņemsies.
ja beigs tupēt uz ceļgaliem

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:56, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ja beigs tupēt uz ceļgaliem
Nu jā. Kaut kas viņam nav šogad. Gan jau apskatīsies un labosies.

     [+] [-]

, 2012-04-20 16:58, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu jā. Kaut kas viņam nav šogad. Gan jau apskatīsies un labosies.
tā pati slimība ir Gudļevskim, kā pretinieks aizvārtē vai vārtu tuvumā, tā tupjas uz ceļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:01, pirms 13 gadiem
2:5

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:01, pirms 13 gadiem
Smuki, bet žēl ka Čehi.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:03, pirms 13 gadiem
Beigaas tikai 9 vieta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:04, pirms 13 gadiem
vakar vairāki hokeja mīļotāji mēģināja man iegalvot, ka šie puikas ir spēcīgi kā klints, stāvēs par savu dzimteni līdz pēdējai asins lāsei, ka es viņus nepazīstu, maldos, bet šīsdienas spēle pierāda, ka šie smerdeļi neko hokejā nav pelnījuši, ja nav kazai piena [rakstura], tad nav!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:04, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: tas viss dēļ vāciešiem, kuri samizoja krievus
tas viss dēļ rakstura trūkuma, 6:2

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:05, pirms 13 gadiem
Bet kas te teica, ka mums 9 vieta var būt pat izdevīgāka par 8?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:09, pirms 13 gadiem
kā teica dižais hokeja eksperts Ikrnpk tad šī ir mūsu dižakā izlase un dāņi ar čehiem vienkārši tiks grauti jo čehi ir ļoti vāji un par dāņiem vispār neesot vērts runāt mums neželīgi paveicās ar grupu nevis ar mūsu "zvaigžņoto" jaunatni.labi ka tambījevs otru reizi neizveda mūs no ellites

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:09, pirms 13 gadiem
Tikko pieslēdzos......Kāds rezultāts ar čehiem ?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:09, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: Tikko pieslēdzos......Kāds rezultāts ar čehiem ?
pacel acis augstāk

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:10, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: Tikko pieslēdzos......Kāds rezultāts ar čehiem ?
A tur viss kārtība... Kāšam tikai 6:2

CZE 6:2 LAT | Eurolivescores.com - game...

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:12, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: pacel acis augstāk
cerēju, ka tur iet runa pa kaut ko citu

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:12, pirms 13 gadiem
Tiešām neticas, ka šitie vinnēja Šveici un Vāciju. Kā saka, vienreiz pat slotaskāts izšauj, tad jau varbūt pēc kādiem 20 gadiem atkal paveiksies un uzvarēs tādas komandas, bet tās bija haļavas

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:13, pirms 13 gadiem
Kaspars Daugaviņš - mūsu labākais hokejists U18 spēlēja 2 čempionātus. Abus B grupā. Tā, ka nolikt džekus malā ir vēl pāragri.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:13, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: vakar vairāki hokeja mīļotāji mēģināja man iegalvot, ka šie puikas ir spēcīgi kā klints, stāvēs par savu dzimteni līdz pēdējai asins lāsei, ka es viņus nepazīstu, maldos, bet šīsdienas spēle pierāda, ka šie smerdeļi neko hokejā nav pelnījuši, ja nav kazai piena [rakstura], tad nav!!!
Ja nav saprašanas, tad nav! Gribētu redzēt, cik pašam būtu spēka divas spēles pēc kārtas nospēlēt! Sēdēt pie datora un gudri spriedelēt var katrs kam nav slinkums.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:13, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: cerēju, ka tur iet runa pa kaut ko citu
nu, piedod, ka neattaisnoju cerības

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:14, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: Ja nav saprašanas, tad nav! Gribētu redzēt, cik pašam būtu spēka divas spēles pēc kārtas nospēlēt! Sēdēt pie datora un gudri spriedelēt var katrs kam nav slinkums.
nemīz, būtu!!! ko čehi vakar atpūtās?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:14, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: Ja nav saprašanas, tad nav! Gribētu redzēt, cik pašam būtu spēka divas spēles pēc kārtas nospēlēt! Sēdēt pie datora un gudri spriedelēt var katrs kam nav slinkums.
čehiem arī ir 2 spēles pēc kārtas - nekas savādāk

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:15, pirms 13 gadiem
paldies sirēnai, mocības beigušās

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 17:15, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Tiešām neticas, ka šitie vinnēja Šveici un Vāciju. Kā saka, vienreiz pat slotaskāts izšauj, tad jau varbūt pēc kādiem 20 gadiem atkal paveiksies un uzvarēs tādas komandas, bet tās bija haļavas
Es tomēr ticu, ka spēlētāji ir labi. Pat ļoti labi. Tikai treneri mums ir psiholoģiski neizturīgi. Laikam māca padoties pēc pirmiem ielaistiem vārtiem. Nemāk motivēt. Ko HK Rīgu laiž pa grunti, tagad arī izlasi čakarē.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: čehiem arī ir 2 spēles pēc kārtas - nekas savādāk
tev bija taisnība par grupu dižais hokeja gurū .vienu brīdi jau domāju ka esi tāds pats losis kā Ikrnpk

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 17:16, pirms 13 gadiem
tikai cikos mūsējie vakar pabeidza un cikos čehi. mūsējiem pat 20 stundas nebija, lai atjaunotos. kā jau teicu, pa klaviatūru dauzīt, nav ripu dzenāt

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:20, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: tikai cikos mūsējie vakar pabeidza un cikos čehi. mūsējiem pat 20 stundas nebija, lai atjaunotos. kā jau teicu, pa klaviatūru dauzīt, nav ripu dzenāt
beidz nidēt un tad brinās ka puikiņas izaug par memmīšiem tas nav šņabi dzērt un klubus šturmēt

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:25, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Es tomēr ticu, ka spēlētāji ir labi. Pat ļoti labi. Tikai treneri mums ir psiholoģiski neizturīgi. Laikam māca padoties pēc pirmiem ielaistiem vārtiem. Nemāk motivēt. Ko HK Rīgu laiž pa grunti, tagad arī izlasi čakarē.
Personīgi Tambelmausi nepazīstu, bet no malas vērojot liekas, ka viņš ir tāds Napoleoniņš, diktatoriņš, tirāniņš. Nezinu kāda tipa treneri ir labāki, nekad tādi tipiņi man par treneriem nav bijuši.

Trakākais, ka 90% LV sīsdienas jauniešu ir samiernieciski, bez ambīcijām, meklē kur ir vieglāk un labāk.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:32, pirms 13 gadiem
he he, es netaisos "nidēt" un nemēģinu attaisnot zaudējumu, es tikai konstatēju faktu. Un vēl - dikti jau gribētos redzēt, kā tu kādam no viņiem pateiktu, ka viņš ir memmītis

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nu, piedod, ka neattaisnoju cerības
viss ok. 5:6 zaudēsim. tad varēs teikt,ka mazliet pietrīka

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:33, pirms 13 gadiem
LV vairākumā

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:35, pirms 13 gadiem
3:6, realizēja lielo vairākumu

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:36, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: he he, es netaisos "nidēt" un nemēģinu attaisnot zaudējumu, es tikai konstatēju faktu. Un vēl - dikti jau gribētos redzēt, kā tu kādam no viņiem pateiktu, ka viņš ir memmītis
netirinies vecī es ar vienu otru no viņiem šad tad ietusēju tā kā dont worry

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:37, pirms 13 gadiem
ko tad tu ar memmīšiem tusē?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:39, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: ko tad tu ar memmīšiem tusē?
kādam jau viņus ir jāaizstāv

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 17:39, pirms 13 gadiem
fateritis rakstīja: ko tad tu ar memmīšiem tusē?
kāda tev daļa, kāpēc viņš ar memmīšiem tusē, varbūt ar mātes pienu baro, varbūt palīdz dzērves skaitīt, u.c.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:41, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: kāda tev daļa, kāpēc viņš ar memmīšiem tusē, varbūt ar mātes pienu baro, varbūt palīdz dzērves skaitīt, u.c.

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:41, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: viss ok. 5:6 zaudēsim. tad varēs teikt,ka mazliet pietrīka
uz to pusi velk, 4:6

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:51, pirms 13 gadiem
brīnums, LV sāk spiest čehus viņu zonā, laikam tomēr kko grib pierādīt

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:51, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Personīgi Tambelmausi nepazīstu, bet no malas vērojot liekas, ka viņš ir tāds Napoleoniņš, diktatoriņš, tirāniņš. Nezinu kāda tipa treneri ir labāki, nekad tādi tipiņi man par treneriem nav bijuši.

Trakākais, ka 90% LV sīsdienas jauniešu ir samiernieciski, bez ambīcijām, meklē kur ir vieglāk un labāk.
un tu mekle kur grutak un sliktak...............

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:52, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: brīnums, LV sāk spiest čehus viņu zonā, laikam tomēr kko grib pierādīt
Pateica, ka skauti shitai speelei video panemshot.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 17:52, pirms 13 gadiem
Blues rakstīja: un tu mekle kur grutak un sliktak...............
nē, es nemūku no grūtībām, ja tādas rodas, bet pārvaru tās [protams, speciāli tās nemeklēju]

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:53, pirms 13 gadiem
krutais noraidījums

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:54, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: krutais noraidījums
diemžēl, bet tā arī ir jāprot

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:57, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: diemžēl, bet tā arī ir jāprot
Tas gan. Jāmāk saskatīt noraidījumu tiesnesim visur,ja vajag

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:58, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: Tas gan. Jāmāk saskatīt noraidījumu tiesnesim visur,ja vajag
tā jau ir tiesneša kvalifikācija

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:59, pirms 13 gadiem
kur raada speeli???

     [+] [-]

, 2012-04-20 17:59, pirms 13 gadiem
Nu čehi tieši tāpat 3:1 un nekas...

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:00, pirms 13 gadiem
4:7

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:02, pirms 13 gadiem
nu ko, mocības beigušās, 4:7

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:03, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nu ko, mocības beigušās, 4:7
aha. Vakarā tātad pret Krieviju 7:4

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:06, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: aha. Vakarā tātad pret Krieviju 7:4
no tavas mutes ...

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:08, pirms 13 gadiem
Janculis rakstīja: aha. Vakarā tātad pret Krieviju 7:4
Ļoti ceru ka nē. Esmu par labu spēli, bet uzvarēt pārbaudes spēles ir slikta tradīcija...