Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski

Jānis Celmiņš

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski
Aleksandrs Beļavskis un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valde nolēmusi nepagarināt līgumu ar vīriešu izlases galveno treneri Aleksandru Beļavski. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē.

Lai gan Latvijas izlases spēlētāji pēc aizvadītā pasaules čempionāta Prāgā lūdza LHF prezidentam Kirovam Lipmanam saglabāt amatā Aleksandru Beļavski, kurš ar komandu gan nespēja izpildīt federācijas doto uzdevumu, valde šodien lēmusi citādāk.

Pēc Latvijas hokeja izlases galvenā trenera Aleksandra Beļavska atskaites, LHF valde pasaules čempionātā ieņemto 13. vietu atzina par neizpildītu. LHF valde 27. aprīlī valdes sēdē kā valstsvienības uzdevumu, pasaules čempionātā Prāgā, noteica iekļūšanu labāko desmit komandu pulkā. LHF valde pieņēma lēmumu nepagarināt līgumu ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē, teikts LHF mājas lapā internetā.

LHF valde šodien arī apstiprināja 2016. gada Latvijas Virslīgas hokeja čempionāta, 1. līgas un Latvijas Bērnu un jaunatnes meistarsacīkšu hokejā nolikumus. Tāpat valde apstiprināja tiesnešu komitejas sagatavoto rekomendāciju par pagājušās sezonas LHF labākajiem tiesnešiem, kā arī nolēma finansiāli atbalstīt pieminekļa celtniecību Viktora Hatuļeva atdusas vietā „Sarkandaugavas kapos”.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:35, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Laikam Kiram tomēr neinteresēja spēlētāju viedoklis. Bet nu būsim reāli, vajag nopietnāku treneri. Jāskatās uz zviedru vai kanādiešu speciālistu pusi. Latvijas izlasē ir tikai viena maiņa kas var uzspēlēt tehnisku hokeju, pārējās diemžēl ir met, ej, cīnies maiņas un ar to pagaidām ir jāsamierinās, kamēr izaugs jaunie potenciālie līderi, kas tā pat spēlējot Ziemeļamerikā, vairāk der ātram un sišanās hokejam.
kāpēc Tu domā, ka trenera tautībai ir izšķiroša nozīme???

  -3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:35, pirms 10 gadiem
Ka tik Ābols vai Šuplers netiek. Zirnim vēl jāpaaugās

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 10 gadiem
Matulis pielies mūli, viņam taču vecā meistarkomanda ir svēta Gaidam Matuļa rakstus žargonā uz švēro SA+ sadaļā

  +7 [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 10 gadiem
Nu ko Beļavskis uz DINAMO soliņa!?!?!

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Ka tik Ābols vai Šuplers netiek. Zirnim vēl jāpaaugās
Ābols aizņemts klubā. (bet nu nebrīnītos arī par tādu pavērsienu, zinot Kiru).
Šuplera gadi ir pagājuši... bez tam, īsti Kiras favorītos jau viņš nav.

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:38, pirms 10 gadiem
Nolanu atpakaļ!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu domā, ka trenera tautībai ir izšķiroša nozīme???
Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:39, pirms 10 gadiem
Nabagu pameta zem tanka un pēc tam vēl apkakāja! Piesmēja Beļavska dvēseli.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:40, pirms 10 gadiem
duciits112 rakstīja: Ar vienu klubu ir līgums.
Es kaut ko palaidu garām?
Kura tad tā izredzētā komanda?

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 10 gadiem
Upesdeglim atbrīvojās vieta, bet konkurence būs sīva ar visiem citiem cimperioniem

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.
es neesmu baigais visu treneru pārzinātājs, taču, piemēram, vienalga, laba līmeņa somu, čehu vai pat vācu treneris ar krietnu ZAmerikas pieredzi būs krietni atbilstošāks Tavām vēlmēm nekā viduvējs zviedru vai kanādiešu treneris.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 10 gadiem
Tedu Nolanu atpaka!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:42, pirms 10 gadiem
Pat nezinu vai tā ir laba ziņa vai vnk ziņa. Neko jau neparādīja, tas jāatzīst, cits jautājums cik tur trenera vaina. Man pašam atbildes nav. Veiksmi Beļavskim turpmākajā karjerā.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:44, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu
Tikai ne to, jo no Nolana, izņemot skaistu runāšanu jeņķu gaumē, arī nekas nebija.
Varbūt vajag pielauzt Beresņevu atkal uzņemties izlases vadīšanu. Značoka laiki ir pagājuši, kad vecie spēlētāji neuztvēra Betresņevu kā autoritāti ir pagājuši.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:44, pirms 10 gadiem
Bieži negadās, bet šoreiz K.Lipmans ir pieņēmis lēmumu, kuru gaidīja un atbalsta daudzi! Paldies.

 +12 [+] [-]

, 2015-06-16 15:45, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.
Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Slēpts komentārs: jurixxx

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:45, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: es neesmu baigais visu treneru pārzinātājs, taču, piemēram, vienalga, laba līmeņa somu, čehu vai pat vācu treneris ar krietnu ZAmerikas pieredzi būs krietni atbilstošāks Tavām vēlmēm nekā viduvējs zviedru vai kanādiešu treneris.
Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:46, pirms 10 gadiem
bez pārsteigumiem

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Pilnībā piekrītu, ja vien nebūtu tā mazā cerībiņa, ka LV izlase tomēr pie laba zvaigžņu stāvokļa un apstākļu sakritības var arī izšaut. Kā to šad tad izdara belari.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:47, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.
nav kaut kā dīvaini? no viduvēja līmeņa trenera Tu prasi augsta līmeņa rezultātus...

  -5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:48, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.
A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:48, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.
Bet mēs jau nevaram atļauties augsta līmeņa treneri un ko dos arī augsta līmeņa treneris. Tieši kā tu teici, Skotijs arī ar 3o sastāvu mums neatnestu nez kādas uzvaras. Es uzskatu ka labāk paņemt normālu treneri uz ilgāku laiku, lai redz to progresu. Pagaidām progress hokejā vispār nav redzams.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.
Nezinu, vai tiešām pārauga. Vai tad Nolans savulaik nav ticis nosaukts par NHL sezonas labāko treneri?

  +9 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Un kas tieši mainītos LV hokeja saimniecībā? Mums pēkšņi parādītos 4 konkurētspējīgi klubi, kuri varētu spēlēt, kaut vai BAČ ? Vai arī U-16 vecumā 4 jauni Girgensoni? Bleķis. Izkrītot hokejs tikai zaudētu popularitāti, uz B divīzijas turnīru nevarētu atbraukt neviens no ziemeļamerikāņiem un neviens Eiropas līgu finālos spēlējošais, tas samazinātu hokeja popularitāti un arī naudas plūsmu šim sporta veidam.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnībā piekrītu, ja vien nebūtu tā mazā cerībiņa, ka LV izlase tomēr pie laba zvaigžņu stāvokļa un apstākļu sakritības var arī izšaut. Kā to šad tad izdara belari.
Vot, tu ļoti pareizi pateici - cerība. Jebšu sanāk, ka Beļavskis ir slikts nevis tāpēc, ka viņš ir slikts, bet tāpēc, ka fani gaida no Latvijas izlases daudz vairāk, nekā tam ir reāls pamats.

Par to izšaušanu. Nu kāda izšaušana? Pagājušgad OS bija šāviens... tagad jāpagaida.

Un tas Baltkrievijas piemērs Latvijā tiek lietots daudz vairāk nekā vajadzētu. Šogad un pirms gada viņi bija 7. vietā. Pirms tam - 3. gadus pat 10niekā netika un pēdējo 10 gadu griezumā vērtējot pēc tā kura izlase ir augstāk bijusi, panākumi dalās kkur uz pusēm, tb nekur jau tie belorusi nav tālu, lai par viņiem tā sajūsmā sistu plaukstas.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Zināma taisnība Tev ir,jo dažreiz ir ļoti vērtīgi iesēsties ar pliku dibenu aukstā peļķē. Tad dažam labam labam nāk apskaidrība par patieso lietu būtību.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Mazliet nesaprotu no taas izkrishanas uz 1. diviiziju,kaada gan jeega,domaa mainiitos Kiras saimniekoshanas metodes,neticu gan.Iedomaajies cik ilgi mees meeginaatu tikt atpakal elitee,mums jau uz eliti ne visi chali grib braukt speeleet,domaa uz 1.diviiziju buutu daudz speeleetaaju

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nav kaut kā dīvaini? no viduvēja līmeņa trenera Tu prasi augsta līmeņa rezultātus...
Tur jau tā lieta, es neprasu augstus rezultātus, bet gan progresu.

  -5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:53, pirms 10 gadiem
zanessa rakstīja: Nezinu, vai tiešām pārauga. Vai tad Nolans savulaik nav ticis nosaukts par NHL sezonas labāko treneri?
Tas pats Nolans, kurš pirms tam bija novedis to pašu komandu līdz NHL tabulas lejasgalam un pēc tam Hašeks un Co viņus izvilka atpakaļ?

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:54, pirms 10 gadiem
un par ko visi taa priecajas? no latviesiem neviens labaks variants tpt nebutu, vienigais veel Abols, bet vins klubu trenee.. atkal saksies viss no nullles.. arzemniekam Kirovs velreeiz negribes tik daudz maksat ka Nolanam, taaka nekas labs tas nav mana skatijuma.. Bet var jau but

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:54, pirms 10 gadiem
kramblers rakstīja: Mazliet nesaprotu no taas izkrishanas uz 1. diviiziju,kaada gan jeega,domaa mainiitos Kiras saimniekoshanas metodes,neticu gan.Iedomaajies cik ilgi mees meeginaatu tikt atpakal elitee,mums jau uz eliti ne visi chali grib braukt speeleet,domaa uz 1.diviiziju buutu daudz speeleetaaju
Es domāju tieši būtu tie gribētāji kas brauktu. It īpaši tie kuru dēļ nēs tiktu izmesti no elites. Ja tu sataisi sūdus, Tu necebties tos labot un atstāj visu kā ir?

  +6 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Un kas tieši mainītos LV hokeja saimniecībā? Mums pēkšņi parādītos 4 konkurētspējīgi klubi, kuri varētu spēlēt, kaut vai BAČ ? Vai arī U-16 vecumā 4 jauni Girgensoni? Bleķis. Izkrītot hokejs tikai zaudētu popularitāti, uz B divīzijas turnīru nevarētu atbraukt neviens no ziemeļamerikāņiem un neviens Eiropas līgu finālos spēlējošais, tas samazinātu hokeja popularitāti un arī naudas plūsmu šim sporta veidam.
Tieši tā. Daudzi domā - izkritīsim, i tad pie mums sāksies hokeja paradīze, kad talanti nāks izlasē viens pēc otra, visur slies augšā halles utt.
Man jau liekas, ka process būtu pilnīgi pretējs.