Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski

Jānis Celmiņš

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski
Aleksandrs Beļavskis un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valde nolēmusi nepagarināt līgumu ar vīriešu izlases galveno treneri Aleksandru Beļavski. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē.

Lai gan Latvijas izlases spēlētāji pēc aizvadītā pasaules čempionāta Prāgā lūdza LHF prezidentam Kirovam Lipmanam saglabāt amatā Aleksandru Beļavski, kurš ar komandu gan nespēja izpildīt federācijas doto uzdevumu, valde šodien lēmusi citādāk.

Pēc Latvijas hokeja izlases galvenā trenera Aleksandra Beļavska atskaites, LHF valde pasaules čempionātā ieņemto 13. vietu atzina par neizpildītu. LHF valde 27. aprīlī valdes sēdē kā valstsvienības uzdevumu, pasaules čempionātā Prāgā, noteica iekļūšanu labāko desmit komandu pulkā. LHF valde pieņēma lēmumu nepagarināt līgumu ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē, teikts LHF mājas lapā internetā.

LHF valde šodien arī apstiprināja 2016. gada Latvijas Virslīgas hokeja čempionāta, 1. līgas un Latvijas Bērnu un jaunatnes meistarsacīkšu hokejā nolikumus. Tāpat valde apstiprināja tiesnešu komitejas sagatavoto rekomendāciju par pagājušās sezonas LHF labākajiem tiesnešiem, kā arī nolēma finansiāli atbalstīt pieminekļa celtniecību Viktora Hatuļeva atdusas vietā „Sarkandaugavas kapos”.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:13, pirms 9 gadiem
Pffff pareizi izdarija ka atlaida Beļavski ,ko vinš labu deva LaTVIJAS izlasej neko un pat gandrīz izkrita no ELITES Latvija.
NOLANU ATPAKAĻ!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:19, pirms 9 gadiem
Nolanu atpakaļ .

     [+] [-]

, 2015-06-16 22:24, pirms 9 gadiem
Galvenais treneris, būs neviens cits kā Girgensons!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:32, pirms 9 gadiem
Patīk lasīt, kā celtnieki un biroja planktoni, kuriem trešās pakāpes čomi spēlē entuziastu līgā, spriedelē par to, vai Beļavskis bija labs treneris vai nē.

Izlases sniegums PČ bija atbilstošs pieejamajiem spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 22:53, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Mans personiskais, tīri subjektīvais viedoklis ir, ka būtu vajadzīgs 5-8 treneru-speciālistu kolektīvais štābs, kurš darbotos ilgtermiņā kopīgiem spēkiem, vienlaicīgi Dinamo, lielajā izlasē, U-20, U-18, neatkarīgi no katra konkrēta kadra lomas atsevišķi ņemtajās vienībās
Ar apmaksu no "MegaCosmosCenturionBank" rezerves līdzekļiem!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 22:56, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: Patīk lasīt, kā celtnieki un biroja planktoni, kuriem trešās pakāpes čomi spēlē entuziastu līgā, spriedelē par to, vai Beļavskis bija labs treneris vai nē.

Izlases sniegums PČ bija atbilstošs pieejamajiem spēlētājiem.
nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:03, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: domāju, ka lielākā daļa neizturētu. Visvairāk jau psiholoģisku aspektu dēļ. (dēļ tā absurduma). Daļa arī fiziski nebūtu gatavi.
Visticamāk, arī lielākā daļa no Čikāgas Blackhawks neizturētu. Kuri, pēc jaunākās informācijas, varētu būt uzskatāmi par šābrīža planētas labāko hokeja komandu.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:08, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums
Varbūt taktikai arī nebūtu ne vainas, ja fiziski kāds to spētu izpildīt. Piekrītu, ka ar fizisko iebrauca galīgās auzās. Tik švaku izlasi tiešām neatceros redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:09, pirms 9 gadiem
Lipmaņa kungs ja tu tā turpināsi katru sezonu mainīt trenerus, nebūs kas spēlē izlasē. Ieteiktu tev pašam atkāpties no amata . Hokejs nav ražot zāles.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-17 00:01, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kapeec Nolanu atpakal? Ko vinsh izdarija? Vienu sperli OS vineejaa? AR kanadu 2:1 ok, bet pirmsjaa gadaa nebija nekas no ta nolanaa

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 00:09, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums
Liepāja tulīt rakstīs, ka šogad spēlēja 3. Latvijas izlase un ka rezultāts ir teicams!

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:14, pirms 9 gadiem
Kira starpsezonā algu nemaksās!

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:20, pirms 9 gadiem
Semjonovs rakstīja: Nesaprotu, kapeec Nolanu atpakal? Ko vinsh izdarija? Vienu sperli OS vineejaa? AR kanadu 2:1 ok, bet pirmsjaa gadaa nebija nekas no ta nolanaa
toties bija trešajā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:57, pirms 9 gadiem
Jānis Celmiņš: LHF valde pasaules čempionātā ieņemto 13. vietu atzina par neizpildītu.
Tātad vieta ir ieņemta, bet neizpildīta.
Diez, kas jādara, lai šī vieta (13. vieta) būtu izpildīta? Un kāds no tā būtu labums?
Droši vien autors zina ne jau tikai vienu simtu, un pat ne jau tikai vienu tūkstoti vārdu, bet ar to salikšanu teikumā tomēr ir problēmas....
Cienījamie autori, ja cieniet savus lasītājus, lūdzu pārlasiet savus rakstus pirms publicēšanas!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 01:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Tāda interesanta loģika jums, hokeja ekspert! Pirms gada vēl cīnījāmies ar zvaigzņotu Kanādu.. šogad uzvarējām arī labas komandas.. un jūs sakāt, ka mums nav vietas elitē dēļ meistarības? kādas muļķības. Drīzāk jau vaina ir mūsu veco padomju laika trenešanā.. Atnāca jauns treneris, iedeva cerību jaunajiem, iedeva cerību tādiem kā Indrašis, ka viņi nav sliktāki par pārējiem un šo treneri mēs nenoturam.. Neizdevās uzvarēt Kanādu Nolanam, tikai nocīnīties ļoti līdzīgi.. bet tai pašālaikā eksperti saka, ka mēs pat A divīzijā neesam pelnījuši vietu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 01:55, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Es biju domājis pārsvarā LV speciālistus, nevis Rokfellera banku klientus
Aizmirsti! Te katrs glābj savu irs.u!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 06:16, pirms 9 gadiem
Par ko visa šī cepšanās un spriešana par lietām par kurām nav sapratnes? Neviens nezin īstos iemeslu, kāpēc Beļavskim neizdevās ar izlasi sasniegt vairāk. Neviens nezin to, kas ir Lipmanam prātā. Tāpēc viss šis ir lieks. Ir vienkārši fakti: izlase teju izkrita no augstākās diviīzijas un treneri meklēs citu. Viss. Laiks rādīs, vai nākošais treneris būs labāks. Pēc rezultātiem, Nolans bija vislabākais.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 06:18, pirms 9 gadiem
kipa33 rakstīja: Tāda interesanta loģika jums, hokeja ekspert! Pirms gada vēl cīnījāmies ar zvaigzņotu Kanādu.. šogad uzvarējām arī labas komandas.. un jūs sakāt, ka mums nav vietas elitē dēļ meistarības? kādas muļķības. Drīzāk jau vaina ir mūsu veco padomju laika trenešanā.. Atnāca jauns treneris, iedeva cerību jaunajiem, iedeva cerību tādiem kā Indrašis, ka viņi nav sliktāki par pārējiem un šo treneri mēs nenoturam.. Neizdevās uzvarēt Kanādu Nolanam, tikai nocīnīties ļoti līdzīgi.. bet tai pašālaikā eksperti saka, ka mēs pat A divīzijā neesam pelnījuši vietu.
Ko tad mēs tādu šogad uzvarējām? Austriju un Šveici! Viss! Vai arī šīs abas izlases Latvijas hokeja līdzjutējiem jau ir kļuvušas par pasaules grandiem? Nav jau nekāda progresa izlasei. Nav uzvaru ne pret vienu TOP klases pretinieku. Rezultāti vienkārši murgaini. Pret Kanādu 1:6, pret Zviedriju vispār 1:8, nevienā spēlē netika iemests vairāk par 2 vārtiem. Manuprāt, tas ir tīri loģiski, ka zemāk var būt tikai B divīzija. Nezinu, ko tur var sajūsmināties par olimpiādi. Tur arī bija tikai viena uzvara pār to pašu Šveici. Viss! Jā, par zaudējumu Kanādai nav kauns. Piekrītu. Taču arī sajūsmināties par šo zaudējumu es īsti neredzu iemeslu, jo tas tik un tā ir zaudējums. Latvijas hokejs un īpaši nacionālā izlase šobrīd ir dziļā purvā, un ir vajadzīgs ļoti labs speciālists vai vēl labāk speciālistu grupa, kas izlasi no šī purva mēģinātu izvest.

     [+] [-]

, 2015-06-17 06:49, pirms 9 gadiem
Privātā sarunā Lipmans atklāja, ka šobrīd svārstās starp diviem sportacentra ekspertiem. Apsolīju neatklāt, kuri tie ir, taču, no sirds apsveicu! Abus, arī to, kurš beigās paliks aiz svītras, jo arī iekļūšana šortlistē or panākums un apliecinājums kompetencei.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:00, pirms 9 gadiem
Izlasi komplektēja ģenerālmenedžers, nevi treneris...

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:57, pirms 9 gadiem
какая боль

     [+] [-]

, 2015-06-17 23:55, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Par ko visa šī cepšanās un spriešana par lietām par kurām nav sapratnes? Neviens nezin īstos iemeslu, kāpēc Beļavskim neizdevās ar izlasi sasniegt vairāk. Neviens nezin to, kas ir Lipmanam prātā. Tāpēc viss šis ir lieks. Ir vienkārši fakti: izlase teju izkrita no augstākās diviīzijas un treneri meklēs citu. Viss. Laiks rādīs, vai nākošais treneris būs labāks. Pēc rezultātiem, Nolans bija vislabākais.
Nolans vislabākais?