Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Girgensons pasaules čempionātā nespēlēs arī šogad

Agris Suveizda

Girgensons pasaules čempionātā nespēlēs arī šogad
Zemgus Girgensons. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžeris Rūdolfs Kalvītis portālam TVNet atklājis, ka Nacionālās hokeja līgas uzbrucējs Zemgus Girgensons valstsvienībai pasaules čempionātā nepalīdzēs.

"Zemgus savu nostāju nav mainījis – bez līguma viņš izlasei nepievienojas. Šajā čempionātā viņa nebūs, no mūsu puses izdarījām visu, ko varējām," Kalvītis sacīja TVNet. Girgensonam beigsies viena gada līgums par 2,5 miljoniem ASV dolāru, ko viņš parakstīja pagājušā gada 20. jūnijā. Pirms tam viņam bija trīs gadu līgums par 6,6 miljoniem jeb vidēji 2,2 miljoniem sezonā.

30 gadus vecais Zemgus Girgensons šonakt ar rezultatīvu piespēli pabeidza savu 10. sezonu NHL (neskaitot pilnībā izlaisto 2020./21. g.). un kopumā 63 mačos atzīmējās ar 14 (8+6) punktiem, 21 soda minūti un negatīvu lietderību -1. Ar 14. numuru draftētais uzbrucējs NHL karjerā 688 spēlēs ticis pie 188 (89+99) punktiem, 192 soda minūtēm un negatīvas lietderības -66, bet viņa pārstāvētā "Sabres" Stenlija kausā nav iekļuvusi jau 13 sezonās pēc kārtas.

Girgensons 2021. gadā spēlēja olimpiskajā kvalifikācijā, taču pasaules čempionātos nav piedalījies jau septiņus gadus. Viņš ir spēlējis četros pasaules čempionātos – 2013. gadā, kad vēl spēlēja AHL, 2014., 2016. un 2017. gadā, 25 spēlēs sakrājot sešus (5+1) punktus, 33 soda minūtes un negatīvu lietderību -12. Pirms jauna līguma parakstīšanas Girgensons spēlēja gan 2016., gan 2017. gada turnīrā, taču tobrīd bija ierobežoti brīvā, nevis neierobežoti brīvā aģenta statusā. Girgensons ir spēlējis 2014. gada olimpiskajās spēlēs (piecās spēlēs 1+1) un divos olimpiskajos atlases turnīros (sešās spēlēs 0+2) - olimpiskajā atlasē, kā raksta TVNet, viņš labprāt spēlētu arī šovasar.

Latvijas izlase nākamās pārbaudes spēles aizvadīs 26. un 27. aprīlī Šveicē, bet 3. un 4. maijā uzņems Norvēģiju. Pasaules čempionātu Latvija sāks 11. maijā pret Poliju un grupā tiksies arī ar Franciju, Kazahstānu, Vāciju, Zviedriju, Slovākiju un ASV.

Izmantotie resursi:
https://sports.tvnet.lv/8001473/gir...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 12:59, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: rēcīgi ka kāds čīkst par ko čīkst citi
Čīkst? Es saku - turpiniet, čaļi, turpiniet. Vismaz kāds prieks lietainā dienā

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:02, pirms 7 mēnešiem
Smiltēns vismaz būs?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:06, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Izgāšanās būtu, ja viņš vispār nebūtu 11 sezonas spēlējis NHL, kā tas ir noticis ne ar vienu vien dažādu gadu drafta pirmā desmitnieka spēlētājiem.
Kaut kur vainot viņu, ka viņa pārstāvētās "Sabres" tik ilgi netiek Play Off, diez vai ir kāds nopietns pamats, jo Kanādas hokejs ir komandas sporta veids.
Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:07, pirms 7 mēnešiem
Bzh rakstīja: Čīkst? Es saku - turpiniet, čaļi, turpiniet. Vismaz kāds prieks lietainā dienā
jā,tieši tu to nosauci par čīkstēšanu. un "lietaina diena" ir kaut losisks attaisnojums tam ka dari to, ko dara citi, bet mēgini justies pārāks

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:09, pirms 7 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase
Viņam ir lieliska karjera. Vairumam par ko tādu tik sapņot.

  +4 [+] [-]

, 2024-04-16 13:09, pirms 7 mēnešiem
twistedsoul rakstīja: Smiltēns vismaz būs?
būs medaļas, būs smiltēns!

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 13:11, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: Viņam ir lieliska karjera. Vairumam par ko tādu tik sapņot.
Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 13:13, pirms 7 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu
Es par lielisku karjeru saucu stabilu darbu pasaules spēcīgākajā līgā. Maz kāds tiek līdz pro hokejam un ļoti maz līdz NHL un vēl mazāk tur stabili spēlē padsmit gadus.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 13:14, pirms 7 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Viņš un Skinners ir vienīgie, kas bijuši Sabres gandrīz visu komandas bez play-off ērā. Tas kaut ko nozīmē, kaut vai mītiskā "lūzeru aura". Iesēdies komfortiņā, īpašnieku favorīts, miljoni kontā, ģimene nodibināta. Ko vēl vairāk vajag? Kāda izlase
Hm, dīvaini, ka kāds pārmet kādam citam cilvēkam, ka tas ir veiksmīgi nokārtojis savu dzīvi. Cik zinu, tad tautā tas tiek apzīmēts ar vienu vārdu-skaudība.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:15, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: jā,tieši tu to nosauci par čīkstēšanu. un "lietaina diena" ir kaut losisks attaisnojums tam ka dari to, ko dara citi, bet mēgini justies pārāks
Es rakstīju, ka ir smieklīgi. Ja Tev ir garīgā atpalicība un Tu neesi spējīgs izlasīt to, kas rakstīts - piedod. Es negribēju ņirgāties par cilvēku, kuram jau tā dzīvē neveicas

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:29, pirms 7 mēnešiem
Neredzu baigo problēmu, labi, ar centriem ir knapi, bet bronzas ieguvām bez NHL stārķiem. Un Zemgus nav tas spēlētājs, kuram Nhl līgumu dos uz sitiena, it sevišķi ja PČ traumēsies.izlasē nav bijis tik daudz gadus, vnm varēja iztikt, arī tagad.

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:32, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Hm, dīvaini, ka kāds pārmet kādam citam cilvēkam, ka tas ir veiksmīgi nokārtojis savu dzīvi. Cik zinu, tad tautā tas tiek apzīmēts ar vienu vārdu-skaudība.
Neskauž, tiešām. Man tikai riebjas, ka kāds ir sadomājies no sevis nezin ko, uzmet nacionālo izlasi jau nto gadu pēc kārtas, tajā pašā laikā tēlo lielo patriotu un taisās braukt uz atlasi aizņemt kāda vietu, kurš katru pavasari ar sviedriem un asinīm cīnās par savu valsti neskatoties uz to, ka beidzas līgums par desmitiem reižu mazāku naudu kā Girgensonam. Lai Zemgus turpina atslidot un sisties pa bortiem NHL, bet izlasē redzēt negribu.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 13:32, pirms 7 mēnešiem
Bzh rakstīja: Es rakstīju, ka ir smieklīgi. Ja Tev ir garīgā atpalicība un Tu neesi spējīgs izlasīt to, kas rakstīts - piedod. Es negribēju ņirgāties par cilvēku, kuram jau tā dzīvē neveicas
tu gan esi varens veiksminieks, ja jāataisnojas ar lietu ka esi te ienācis un tad vēl sāc noteikt diagnozes un sarunāties ar garīgi atpalikušajiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:47, pirms 7 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Neskauž, tiešām. Man tikai riebjas, ka kāds ir sadomājies no sevis nezin ko, uzmet nacionālo izlasi jau nto gadu pēc kārtas, tajā pašā laikā tēlo lielo patriotu un taisās braukt uz atlasi aizņemt kāda vietu, kurš katru pavasari ar sviedriem un asinīm cīnās par savu valsti neskatoties uz to, ka beidzas līgums par desmitiem reižu mazāku naudu kā Girgensonam. Lai Zemgus turpina atslidot un sisties pa bortiem NHL, bet izlasē redzēt negribu.
Visam pie vainas ir IIHF stagnācija, kura n-tos gadu desmitus neko negrib mainīt sava Pasaules čempionāta kontekstā. Īpaši to norises termiņos. Spēlētājiem no NHL ir jāatrod ļoti liela motivācija, lai pēc garās regulārās sezonas, dažiem arī pēc pirmās Play Off kārtas, vel gribētos katru gadu braukt nīkt treniņnometnē pirms PČ, un tad aizvadīt nepilnas 10 spēles pašā čempionātā.
Ne tuvu visiem NHL spēlētājiem, jo īpaši, kuriem ir 30+, ir šāda motivācija.
OS kvalifikācija un pats turnīrs jau ir stipri cits stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 13:54, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un Girgensons ir piedalījies 3 OS kvaļos - Soču kvalī, uz Sočiem gan beigās netika
Vispār, Soču OS Girgensons spēlēja; pat vārtus zviedriem iemeta (mēs zaudējām ar 3:5).

     [+] [-]

, 2024-04-16 13:58, pirms 7 mēnešiem
Pareiza izvēle. Čalis tomēr saprot, ka braukt uz šito sēta līmeņa pasākumu katru gadu ir bezsakars. Retais top sportists šo pasākumu uztver nopietni. ASV atkal atvedīs studentus un Latvijas tauta varēs gavilēt par pānakumu😅

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:00, pirms 7 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Pareiza izvēle. Čalis tomēr saprot, ka braukt uz šito sēta līmeņa pasākumu katru gadu ir bezsakars. Retais top sportists šo pasākumu uztver nopietni. ASV atkal atvedīs studentus un Latvijas tauta varēs gavilēt par pānakumu😅
Krievija gan katru reizi līksmoja par panākumu pār ASV. Kāpēc lai mēs to nedarītu?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:03, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Spēlētājiem no NHL ir jāatrod ļoti liela motivācija, lai pēc garās regulārās sezonas, dažiem arī pēc pirmās Play Off kārtas, vel gribētos katru gadu braukt nīkt treniņnometnē pirms PČ, un tad aizvadīt nepilnas 10 spēles pašā čempionātā.
Čehi, zviedri, kanādieši brauc gadu no gada. Izlaiž kādu pāris-trīs gadus, bet tad brauc, ja ir iespēja. Te ir cits iemesls.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:08, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: būs medaļas, būs smiltēns!
Sasmeejos

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:09, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Čehi, zviedri, kanādieši brauc gadu no gada. Izlaiž kādu pāris-trīs gadus, bet tad brauc, ja ir iespēja. Te ir cits iemesls.
Kanādieši un ASV spēlētāji pavisam noteikti nebrauc gadu no gada. Jo īpaši pirmā lieluma zvaigznes. Arī zviedri arvien biežāk atsaka savai izlasei spēlēt PČ. Vienīgi par cik viņu ir ļoti daudz NHL, tad viņu loks, kuri spēlē PČ, ir ļoti plašs. Tāpat somi.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:14, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kanādieši un ASV spēlētāji pavisam noteikti nebrauc gadu no gada. Jo īpaši pirmā lieluma zvaigznes. Arī zviedri arvien biežāk atsaka savai izlasei spēlēt PČ
Ja netiek izslēgšanas spēlēs, tad regulāri kāda zvaigzne tomēr atbrauc.

Tas pats Bļugers brauca uz PČ laikam vismaz 2x, esot bez līguma NHL.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:22, pirms 7 mēnešiem
Žēl protams. Bet katrs izdara savas izvēles un pareizi vai nepareizi, tas vienmēr būs subjektīvs viedoklis.
Gribētu redzēt cik daudzi no burkšķētājiem par Zemgu būtu gatavi ņemt rokā ieroci un aizstāvēt savu dzimteni, un cik no visiem komentētajiem laistos lapās. Arī tā ir izvēle, pareiza vai nepareiza, subjektīvs viedoklis …

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:24, pirms 7 mēnešiem
Cilvēks paska, ka nebūs -forši, labāk nebraukt, ja negrib, nevis braukt un bojāt gaisu aizņemt vietu utt.
NEVIENS LV hokeja izlasē nav neaizstājams, ja nav motivācijas, vēlmes, tad labāk ir nebraukt...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:24, pirms 7 mēnešiem
smailiite rakstīja: Žēl protams. Bet katrs izdara savas izvēles un pareizi vai nepareizi, tas vienmēr būs subjektīvs viedoklis.
Gribētu redzēt cik daudzi no burkšķētājiem par Zemgu būtu gatavi ņemt rokā ieroci un aizstāvēt savu dzimteni, un cik no visiem komentētajiem laistos lapās. Arī tā ir izvēle, pareiza vai nepareiza, subjektīvs viedoklis …
Piekrūt par izvēļu izdarīšanu, tomēr salīdzināt braukšanu uz PČ ar ieroča ņemšanu rokās ir ne gluži korekti

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:26, pirms 7 mēnešiem
Nu jauniem atkal iespēja pierādīt,parādit un tikt pie labiem klubiem un līgumiem 💪😎

  -1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:28, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: Nevajag būt negatīvam, lai šis latviešu izcelsmes amerikānis dzīvo kā vēlas, lai viņam veicas, vienīgais nevajag ņemt izlasē, ja šis sadomā ka tagad viņam tas būs izdevīgi. Durvis ciet.
Gribēju šādu pat komentāru ierakstīt,pluss no manis

  +2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:29, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ja OS piedalīsies NHL spēlētāji ,tad viņš izlasē būs.
Kāpēc lai viņš nepiedalītos arī OS kvalifikācijā, ja tā ir laba izdevība kārtīgi sākt gatavoties nākamai sezonai. Gatavoties speciālistu uzraudzībā, ledus par brīvu, reāla spēļu prakse, un tāpat labi sparingu partneri.
Jā, tas ir zināmā mērā savtīgums no spēlētāja puses, bet tas ir abpusēji izdevīgs savtīgums, jo izlasei tāda līmeņa spēlētāji vienmēr nāk tikai par labu.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:31, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Ja netiek izslēgšanas spēlēs, tad regulāri kāda zvaigzne tomēr atbrauc.

Tas pats Bļugers brauca uz PČ laikam vismaz 2x, esot bez līguma NHL.
Bļugeram spēlējot Pingvīnos tas spēļu laiks bija tik mazs, ka viņš ne tuvu bija tas nogurušākais spēlētājs sezonas beigās.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:31, pirms 7 mēnešiem
Juris_Churis rakstīja: Ja par lielisku karjeru sauc zaudējumus katru otro vakaru, tad piekrītu
Ar tādu bilanci bankas kontā,kaut katru vakaru.Tas,tomēr,ir viņa darbs..

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:33, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Bļugeram spēlējot Pingvīnos tas spēļu laiks bija tik mazs, ka viņš ne tuvu bija tas nogurušākais spēlētājs sezonas beigās.
Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:36, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.
šais jautājumos nav jāstrīdas. par kuru sezonu tiek runāts? Noskaidrojam un ejam uz internetu salīdzina't spēles laiku

     [+] [-]

, 2024-04-16 14:46, pirms 7 mēnešiem
huy rakstīja: šais jautājumos nav jāstrīdas. par kuru sezonu tiek runāts? Noskaidrojam un ejam uz internetu salīdzina't spēles laiku
Runas par spēles laiku izskatās pēc tādas atrundas. Jo nevienam Amerikā sezonas laikā nav pastaiga.

Un vispār, ja salīdzina spēles laiku, tad ko runāt par dažas labas lielvalsts NHL stāriem, kuri NHL sezonas laikā pavada ievērojami vairāk laika uz ledus par Zemgu, bet uz PČ atbrauc?

  -2 [+] [-]

, 2024-04-16 14:46, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nezinu, cik viņam bija tas spēles laiks, bet viņš BEZ LĪGUMA NHL brauca uz PČ. Nekāda atpūta viņam Amerikā sezonas laikā nebija.
Bez NHL līguma (ne)spēlēt IIHF Pasaules čempionātā bieži ir ne paša hokejista, bet gan cilvēku (aģenta) viņam apkārt izvēle, jo PČ laikā gūstot nopietnu traumu, kas hokejā nav nekāds retums, noslēgt jaunu līgumu būs daudz grūtāk. Ja aģents ir labs psihologs, tad viņš savam klientam šo faktu var mierīgi ieskaidrot.
Es nerakstīju, ka Bļugeram spēlējot Pingvīnos bija tīrākā atpūta, bet gan to, ka aizvadot salīdzinoši īsus spēļu nogriežņu sezonas laikā sezonas beigās spēlētājs ir daudz svaigāks, nekā tas, kurš visu sezonu ir kārtīgi nokapājies, un pilns ar visādām mikrotraumām.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-16 14:49, pirms 7 mēnešiem
ir līgums vai nav- tikai Zemgus nav, 2. vietā Bārtulis

  +3 [+] [-]

, 2024-04-16 14:54, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Runas par spēles laiku izskatās pēc tādas atrundas. Jo nevienam Amerikā sezonas laikā nav pastaiga.

Un vispār, ja salīdzina spēles laiku, tad ko runāt par dažas labas lielvalsts NHL stāriem, kuri NHL sezonas laikā pavada ievērojami vairāk laika uz ledus par Zemgu, bet uz PČ atbrauc?
Es tik par to, ka spēles laiku var vnk apskatīties netā.
Manuprāt, itin viss ir atrunas, es biju pārliecināts ka viņš nebūs, man bik jautrību uzdzen tā muldēšana "tagad netraucēsim, lai beidzas sezona, tad uzzināsim spēlēs vai nē".
Nespēlēs viņš PČ, viņam tas neinteresē un nevaram pārmest. es vien saku, ka zem šī ir jānovelk svītra un pietiek viņu viļāt izlases kontekstā. Tak stāv rinda ar gribošajiem, kas pat ja nav no NHL ir vnk motivētāki. Mēs maijā redzējām, ko var izdarīt motivēti čaļi.