Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija nenotur pārsvaru, tomēr pagarinājumā uzvar Slovēniju

Agris Suveizda

Latvija nenotur pārsvaru, tomēr pagarinājumā uzvar Slovēniju
Foto: Gaetan Boucheret, hockeyhebdo.com

Latvijas hokeja izlase šodien Francijas pilsētā Lionā aizvadīja trešo un noslēdzošo Izaicinājuma kausa spēli. Latvija pret Slovēnijas valstsvienību spēles gaitā bija vadībā ar 3:1, tomēr pārsvaru nenoturēja. Trešos vārtus slovēņi, spēlējot sešatā pret četriem, guva vien 33 sekundes pirms beigām (3:3). Pagarinājumā uzvaru izrāva Latvija - Miks Indrašis ar precīzu metienu realizēja vairākumu (4:3).

Pirmajās spēlēs Latvija un Slovēnija spēja iegūt tikai pa punktam. Latvija pēcspēles metienos ar 2:3 zaudēja Dānijai, savukārt slovēņi tiem pašiem dāņiem bullīšos zaudēja ar 1:2. Pret mājiniekiem francūžiem Latvija un Slovēnija zaudēja attiecīgi ar 4:7 un 1:6. Spēles pirmajās minūtēs laukumā ritēja izlūkošana, taču neliels pārsvars bija Latvijai, un mūsu ceturtais uzbrucēju trijnieks septītajā minūtē arī atklāja rezultātu. Vārtu priekšā notika cīņa, Latvija tika pie atkārtota metiena, un Gunārs Skvorcovs dabūja ripu pārli līnijai (1:0).

Drīz pēc tam Latvija izturēja mazākumu (divas minūtes Jurim Štālam), bet otrais mazākums 17.minūtē gan beidzās ar vārtu zaudējumu – kamēr Mārtiņš Porejs bija uz noraidīto spēlētāju soliņa, Andrejs Tavžeļs ar metienu no zilās līnijas pārspēja Māri Jučeru (1:1). Nepagāja pat desmit sekundes, kad Latvija atkal bija vadībā. Pēc centra iemetiena ripa nonāca pie Kristapa Sotnieka, kurš uz zilās līnijas piespēlēja Armandam Bērziņam, bet pēc viņa piespēles precīzi meta Juris Štāls (2:1). Neilgi pirms abiem vārtu guvumiem komandas bija apmainījušās asiem pretuzbrukumiem, no kuriem vienā Elviijs Biezais trāpīja pa pārliktni.

Otrās trešdaļas sākumā Latvijai izdevās dubultot pārsvaru. Sotnieks vairākumā spēcīgi meta no zilās līnijas, bet burzmā vārtu priekšā ripu acīmredzot pielaboja Lauris Bajaruns (3:1). Trešdaļas vidū Teda Nolana padotajiem bija lieliska izdevība panākt 4:1. Roberta Jekimova lielisks solo gājiens vairākumā tika apturēts ar noteikumu pārkāpumu, un Latvija varēja minūti un 34 sekundes spēlēt piecatā pret trijiem. Diemžēl lielajā vairākumā neizdevās savērpt lielas briesmas pie Matijas Pintariča vārtiem. Spēles 35.minūtē jau vairākumu izmantoja slovēņi – Anže Kopitars ar teicamu piespēli gar vārtiem mainīja malu, un pie tālā vārtu staba brīvs tika atstāts Žiga Pavlins (2:3).

Trešajā trešdaļā izlases apmainījās nerealizētiem vairākumiem. Laiks ritēja Latvijas labā, tomēr uzvaru nosargāt neizdevās. Nepilnas divas minūtes pirms pamatlaika beigām divas minūtes nopelnīja Latvijas valstsvienības kapteinis Oskars Bārtulis. Vēlāk slovēņi pieprasīja pusminūtes pārtraukumu un nomainīja vārtsargu Gašperu Krošeļu (viņš spēles vidū devās Pintariča vietā) pret sesto laukuma spēlētāju. Slovēņi spēlēja sešatā pret četriem un nedaudz vairāk nekā pusminūti pirms pamatlaika beigām panāca savu - pēc Pavlina un Kopitara piespēlēm no vārtu priekšas precīzi meta Žiga Jegličs (3:3). Pagarinājumu Latvija iesāka vairākumā un tajā arī izrāva uzvaru - precīzi meta Miks Indrašis (4:3)! Pēc piedzīvotā zaudējuma 25 minūšu sodu par tiesnešu apvainošanu nopelnīja Gašpers Kopitars.

Izaicinājuma kauss Lionā, 15.decembris

Latvija – Slovēnija 4:3 (2:1, 1:1, 0:1, 1:0)
Vārti: 6:35 Skvorcovs (Indrašis, Bičevskis) 1:0, 16:32 Tavžeļs (Goličičs, Jegličs, vair.) 1:1, 16:39 Štāls (Bērziņš, Sotnieks) 2:1, 21:06 Bajaruns (Sotnieks, vair.) 3:1 , 34:05 Pavlins (A.Kopitars, G.Kopitars, vair.) 3:2, 59:27 Jegličs (A.Kopitars, Pavlins, vair.) 3:3, 61:33 Indrašis (Bārtulis, Porejs, vair.) 4:3
Soda minūtes: 10:37
Vārtsargi: Māris Jučers - Matija Pintaričs (no 32:05 Gašpers Krošeļs)

Piezīme: Latvijas otro vārtu guvējs un piespēlētāji nav oficiāli atzīti un atšķiras no LHF mājaslapā atrodamās statistikas.

Latvijas hokeja izlases sastāvs EIHC turnīrā Francijā:

Vārtsargi: Māris Jučers (Dinamo Rīga), Mārtiņš Raitums (Beibarys, Kazahstāna);
Aizsargi: Kristaps Sotnieks (Dinamo Rīga), Mārtiņš Porejs (Dinamo Rīga), Māris Jass (Scorpions, DEL), Mārtiņš Jakovļevs (Jokipojat, Somija), Oskars Bārtulis (Donbass, Doņecka), Aleksandrs Jerofejevs (Kubaņ, VHL), Agris Saviels (Kampanion, Ukraina);
Uzbrucēji: Miks Indrašis (Dinamo Rīga), Andris Džeriņš (Dinamo Rīga), Gints Meija (Dinamo Rīga), Māris Bičevskis (Dinamo Rīga), Vitālijs Pavlovs (Dinamo Rīga), Roberts Jekimovs (SaiPa, Somija), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Armands Bērziņš (Kompanion, Ukraina), Juris Štāls (Kompanion, Ukraina), Gunārs Skvorcovs (Liepājas Metalurgs/ Dinamo Rīga), Artūrs Ozoliņš (Arlan, Kazahstāna), Lauris Bajarūns (Liepājas Metalurgs).

Latvijas izlases turnīra kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRez.
13.12.2012.16:00Latvija – Dānija2:3 PM
14.12.2012.21:30Latvija – Francija4:7
15.12.2012.16:00Latvija - Slovēnija4:3 P

Turnīra tabula:

VietaIzlaseSU-UP-ZP-ZVAP
1.Francija22 - 0 - 0 - 013:56
2.Dānija20 - 2 - 0 - 05:34
3.Latvija30 - 1 - 1 - 110:133
4.Slovēnija30 - 0 - 2 - 15:122

  +8 [+] [-]

, 2012-12-15 18:11, pirms 12 gadiem
Nafig visulaiku no zilās līnijas met,laikam baidās no vārtiem?
Un,redz,piegāja tuvāk un iemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-12-15 18:13, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Nafig visulaiku no zilās līnijas met,laikam baidās no vārtiem?
Un,redz,piegāja tuvāk un iemeta.
Bet vismaz uzvara neizpalika , Soča šodien labs, Štāls, Bajarūns, viss kā pienākas, pieci vārti kā Abrags teica nebija, bet četri ar bija. Pretiniekiem Andža jāuzslavē un Jegličš.

 +15 [+] [-]

, 2012-12-15 18:13, pirms 12 gadiem
Tak ej tu fano par savu ruslandi tad...
Viktorovičs rakstīja: Kā var nopietni uztvert valsti, kuru pārstāv šāda izlase ?!?
Ar steigu jāatsauc LV piedalīšanās OS kvalifikācijā - nav ko smīdināt pasauli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 18:14, pirms 12 gadiem
grandiozi...skumji. Šķiet šī būs tā retā reize, kad mums tiešām būs ļoti lielas problēmas ar tikšanu uz olimpiādi, un varbūt pat to vajadzētu, lai mazliet nolaižas uz zemes ar savu Dinamo brīnumu. Šobrīd domā, ka viss ir super.

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:14, pirms 12 gadiem
Kas par sensāciju!

  +5 [+] [-]

, 2012-12-15 18:14, pirms 12 gadiem
juceram pirma uzvara, lai cik sarkastiski tas neizklausitos.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 18:15, pirms 12 gadiem
vismaz Anže Kopitars neiemeta.. tas priecē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-12-15 18:16, pirms 12 gadiem
Jučers joprojām bez uzvaras pamatlaikā

 +17 [+] [-]

, 2012-12-15 18:17, pirms 12 gadiem
visi te šausminas par rezultātiem, bet jūs esat apskatījuši sastāvu šam turnīram???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-12-15 18:18, pirms 12 gadiem
Jučers joprojām bez uzvaras pamatlaikā

uzvara paliek uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:18, pirms 12 gadiem
Creeper^ rakstīja: Jučers joprojām bez uzvaras pamatlaikā
tas gan

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:19, pirms 12 gadiem
Reku i labs viedoklis
Hokejs

  -4 [+] [-]

, 2012-12-15 18:19, pirms 12 gadiem
Lai dzīvo Latvijas hokejs

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:20, pirms 12 gadiem
netirelis rakstīja: visi te šausminas par rezultātiem, bet jūs esat apskatījuši sastāvu šam turnīram???
Celms teica, ka 9 čaļi būšot uz kvalifikāciju, ta kā ir ok, spēle laba, Tedis var būt apmierināts, Džeriņš ar Meiju labi nokapāja, Indrašis kā vienmēr līmenī, Ķēniņš ar labs.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-15 18:20, pirms 12 gadiem
netirelis rakstīja: visi te šausminas par rezultātiem, bet jūs esat apskatījuši sastāvu šam turnīram???
Celms teica, ka 9 čaļi būšot uz kvalifikāciju, ta kā ir ok, spēle laba, Tedis var būt apmierināts, Džeriņš ar Meiju labi nokapāja, Indrašis kā vienmēr līmenī, Ķēniņš ar labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:22, pirms 12 gadiem
Nu tad jau galīgi uztraukumam nav pamata, slovēņus nokodām, tātad vēl kaut ko uzvarēt varēsim augstākajā divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-15 18:22, pirms 12 gadiem
A kas ar musu galvenajiem kolhozniekiem? atpuśas?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Celms teica, ka 9 čaļi būšot uz kvalifikāciju, ta kā ir ok, spēle laba, Tedis var būt apmierināts, Džeriņš ar Meiju labi nokapāja, Indrašis kā vienmēr līmenī, Ķēniņš ar labs.
arī Štāls bija viens no aktīvākajiem

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 18:23, pirms 12 gadiem
devils435 rakstīja: A kas ar musu galvenajiem kolhozniekiem? atpuśas?
Noguruši no zāģiem Gatavojas otrajai sezonas zāģu kaudzei.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 18:23, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu tad jau galīgi uztraukumam nav pamata, slovēņus nokodām, tātad vēl kaut ko uzvarēt varēsim augstākajā divīzijā.
A Slovēņiem esot bijuši 5 veči no pirmās izlases, Celms tā teica. Abrags teica, ka neviens no Olimpijas EBEL un DEL nebija, Tičars nebija, ari Mursaks nebija.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:24, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A Slovēņiem esot bijuši 5 veči no pirmās izlases, Celms tā teica. Abrags teica, ka neviens no Olimpijas EBEL un DEL nebija, Tičars nebija, ari Mursaks nebija.
Bet mums jau ar nebija 2 maiņas. Tātad esam vēl pussoli priekšā viņiem.

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:25, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bet mums jau ar nebija 2 maiņas. Tātad esam vēl pussoli priekšā viņiem.
Tas jau labi, es laikam esmu aizsēdējies šodien, jāiet cūkas aizgaldā ielaist, sniegs jānotīra.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-15 18:27, pirms 12 gadiem
tas tik testa sastāva.Nolans pārbauda nīkuļus...beidziet stresot

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 18:27, pirms 12 gadiem
Mazliet pārfrāzējot Obamas teikto-"Puiši, jūs pelnāt lielu naudu, pateicoties faniem, tāpēc ieprieciniet viņus arī Latvijas izlases pārbaužu spēļu laikā!"

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mazliet pārfrāzējot Obamas teikto-"Puiši, jūs pelnāt lielu naudu, pateicoties faniem, tāpēc ieprieciniet viņus arī Latvijas izlases pārbaužu spēļu laikā!"
Nu bet rekur ir uzvara. Ko tu vēl vairāk vari gribēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-12-15 18:38, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Lai dzīvo Latvijas hokejs
Tu esi vienkārši idiots.
Tu rēc par to, ka Latvijai vispār daži čaļi no pamatsastāva spēlē, kamēr pretiniekiem ir reāli 80% sastāvs kas spēlēs arī čempionātā.

Latvijas jaunā maiņa izskatās labi, mazliet prakse un būs ok.
Pie aizsardzības gan jāpiestrāda, Nolans ir iemacijis iemest, bet neielast gan tā švakāk.

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:41, pirms 12 gadiem
TheChrys rakstīja: Tu esi vienkārši idiots.
Tu rēc par to, ka Latvijai vispār daži čaļi no pamatsastāva spēlē, kamēr pretiniekiem ir reāli 80% sastāvs kas spēlēs arī čempionātā.

Latvijas jaunā maiņa izskatās labi, mazliet prakse un būs ok.
Pie aizsardzības gan jāpiestrāda, Nolans ir iemacijis iemest, bet neielast gan tā švakāk.
ar aizsardzibu bus ok.. vinigi bartulis var but parliecinats ka bus sastava uz olimpisko kvalivikaciju.. kulda, pujacs,krisjanis, noteikti ari galvins= bartulis, reali 5 vietas jau ir aizsardziba zinamas, paliek 1-2 vietas par ko tad ari parejie dzeki cinisies.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 18:43, pirms 12 gadiem
TheChrys rakstīja: Tu esi vienkārši idiots.
Tu rēc par to, ka Latvijai vispār daži čaļi no pamatsastāva spēlē, kamēr pretiniekiem ir reāli 80% sastāvs kas spēlēs arī čempionātā.

Latvijas jaunā maiņa izskatās labi, mazliet prakse un būs ok.
Pie aizsardzības gan jāpiestrāda, Nolans ir iemacijis iemest, bet neielast gan tā švakāk.
Šo te jau katru gadu dzirdam - tās ir tikai pārbaudes spēles, spēlējam taču ar 5.sastāvu. Vot, čempī viss būs savādāk, atnāks īstie veči Karsums, Daugaviņš u.c. un tad Jūs redzēsiet! Bet nekā. Katru čempi gadās kāds ''neplānotais'' zaudējums. Un tad visi raud gaužas asaras. Kas tad nu, mēs, KHL veči nevaram uzvarēt dāņus un tml.? Laiks noņemt rozā brilles. Neesam nemaz tik vareni, pirmkārt, psiholoģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 18:50, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Lai dzīvo Latvijas hokejs
Tu tak esi nedaudz aptaurēts,Tev nav pilnīgi nekādas sajēgas par hokeju,ej labāk komentē savus vefeļus.
Varbūt drusciņ palielies,pastāsti mums visiem,ar kādām sekmām Latvijas basketbolisti piedalās pasaules čempionātos un olimpiādēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:56, pirms 12 gadiem
No kura laika Latvietis pelēkais ir pārvērties par tādu čīkstētāju? Visos portālos komentāri identiski - viss slikti ( neko, nekur, nekad, nekam, nevienam). Tak savedat savas šaurās pierītes kārtībā un pamēģinat paši kaut ko savā niecīgajā dzīvē panākt... Bastardu paaudze...

     [+] [-]

, 2012-12-15 18:56, pirms 12 gadiem
hokejā arvien briesmīgāk mums iet, RD apkauno LV hoķi khl-ā, izlase nevar vinnēt pat Franciju u.t.t... pret Slovēniju knapi izlien

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 18:58, pirms 12 gadiem
a kapēc R. Vīgneru nemēģina viņš Francijas hokeju tīri labi pārzin. Facebook.com Rolands Vīgners

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 18:58, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Tu tak esi nedaudz aptaurēts,Tev nav pilnīgi nekādas sajēgas par hokeju,ej labāk komentē savus vefeļus.
Varbūt drusciņ palielies,pastāsti mums visiem,ar kādām sekmām Latvijas basketbolisti piedalās pasaules čempionātos un olimpiādēs?
pričom te baskets, apskaidro. te par hokeju runa

     [+] [-]

, 2012-12-15 19:04, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Noguruši no zāģiem Gatavojas otrajai sezonas zāģu kaudzei.
Trīs labākie dabūs balvā " Husquarna" ......uzņēmums ir piekritis sponsorēt ar mierinajuma balvām arī DINAMO kolektīva labakos!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 19:06, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kā var nopietni uztvert valsti, kuru pārstāv šāda izlase ?!?
Ar steigu jāatsauc LV piedalīšanās OS kvalifikācijā - nav ko smīdināt pasauli...
Daziem latviesiem ka piemeram tev ir tada divaina domasana! Ka kaut kas neiet ta plinti mest krumos un labak sedet un neko nedarit!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 19:08, pirms 12 gadiem
goriks rakstīja: Daziem latviesiem ka piemeram tev ir tada divaina domasana! Ka kaut kas neiet ta plinti mest krumos un labak sedet un neko nedarit!
Tu domā , ka pirmdien neviens neies uz darbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 19:12, pirms 12 gadiem
Tad jau isteniba varam atteikties no futbola ar! pedejo reizi kkam kvalificejas uz euro 2004! tur vispar viss ir galiga pakala! ar grutibam varam uzvaret kkadu lihtensteinu! Pat igauni ir galvastiesu labaki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 19:19, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Meistars Galviņš samācījis.
Bet tā visumā nožēlojams sniegums!
Ja nepatīk neskaties, ej fano par Dukuru , kas visu laiku uzvar
Besī visi šitie Pasaules labākie eksperti, kas to tik māk di.rst kā atlaist Nolanu, likvidēt Dinamo...
Tak saprotams, ka Dinamo ar savu budžetu nevar sagraut SKA un Maskavas Dynamo
bet nu Latvijas izlase OS kvalifikacija visiem aizvers mutes
Jaunie sodien labi nospeleja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 19:23, pirms 12 gadiem
da Baldoniekam jaaiznes koferītis lai tādu R. Vīgneru atceras normali puikam iet nakam sezona būs Magnus Līgā

     [+] [-]

, 2012-12-15 19:26, pirms 12 gadiem
Dārziņš pārbaudes spēlē pret Ņehtehimik iemetis golu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-15 20:04, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Latvijas hokejs - gada apkaunojums 2012!
Pasaules čempionātā 10 vietā, reitingā kāpums no 12 uz 11 vietu. Dinamo Rīga stiprākā Eiropas līgā no 23 komandām 15 vietā, PO pirmā kārtā sērijā tikai ar 3-4 zaudēts par sevi objektīvi stiprākai valstij Torpedo. U-20 un U-18 turas TOP-10. Daži neprot analizēt sporta veidu kopumā, bet izdara secinājumus no dažiem rezultātiem.

     [+] [-]

, 2012-12-15 20:06, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kā var nopietni uztvert valsti, kuru pārstāv šāda izlase ?!?
Ar steigu jāatsauc LV piedalīšanās OS kvalifikācijā - nav ko smīdināt pasauli...
Kurā vietā mēs esam reitingā -11.vietā. Tātad tikai 10 izlases nesmīdina pasauli...

  -2 [+] [-]

, 2012-12-15 20:11, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Pasaules čempionātā 10 vietā, reitingā kāpums no 12 uz 11 vietu. Dinamo Rīga stiprākā Eiropas līgā no 23 komandām 15 vietā, PO pirmā kārtā sērijā tikai ar 3-4 zaudēts par sevi objektīvi stiprākai valstij Torpedo. U-20 un U-18 turas TOP-10. Daži neprot analizēt sporta veidu kopumā, bet izdara secinājumus no dažiem rezultātiem.
Vari iet tai komandai par PR veidotāju, jo Tev labi izdodas no s.... uzburt gardēžu acu priekšā gardu torti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 20:18, pirms 12 gadiem
Ka ne ka mes visi hokeja fain jau cik ilgi gaidam uzvaru hokeja...ilgi bija jagaida-lai gan bija knapa,bet palikam ne pedejie...

     [+] [-]

, 2012-12-15 20:18, pirms 12 gadiem
Dota iespēja jaunejiem spēletajiem,nevis kas būs sočos,Tas sastāvs.
Tad labak aizsargi met no zilas līnijas,nevis ka uzbrucēji micas pa bortiem un neizfar nevienu jedzīgu metienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 20:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari iet tai komandai par PR veidotāju, jo Tev labi izdodas no s.... uzburt gardēžu acu priekšā gardu torti.
Kurš minētais fakts bija nepareizs. Cilvēks piemin hokeju kopumā 2012.gadā ka gada apkaunojumu, domāju ka pats piekritīsi ka tā nav. Varbūt tā būs 2013.gadā - laiks rādīs. Pimeŗam 2013. Dinamo Rīga netiek PO U-20, U-18 izkrīt no eites arī pieaugušie atstāj A grupu un netiekam uz olimpiādi. Nepatīk ja cilvēki neprot loģiski analizēt un vērtēt kopējo situāciju.
Labi piemeŗs ne gluži par tēmu, bet Rastorgujeva panākumi biatlonā un jau daļa brēc ka Latvijā ir atdzimis biatlons-ļoti sekoju līdzi šim sporta veidam-redzu vienu labu biatlonistu 3 nedēļu garumā, paŗējie ļoti vāji.
Tāpat ar hokeju-pats esi rakstījis ka hokejs Latvijā nav tikai Dinamo
Rīga-tā arī ir. Ja vērtē gadu kā tādu tad skatās kopējo ainu nevis atsevišķu detaļu uztver kā galveno rādītāju.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-15 20:32, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš minētais fakts bija nepareizs. Cilvēks piemin hokeju kopumā 2012.gadā ka gada apkaunojumu, domāju ka pats piekritīsi ka tā nav. Varbūt tā būs 2013.gadā - laiks rādīs. Pimeŗam 2013. Dinamo Rīga netiek PO U-20, U-18 izkrīt no eites arī pieaugušie atstāj A grupu un netiekam uz olimpiādi. Nepatīk ja cilvēki neprot loģiski analizēt un vērtēt kopējo situāciju.
Labi piemeŗs ne gluži par tēmu, bet Rastorgujeva panākumi biatlonā un jau daļa brēc ka Latvijā ir atdzimis biatlons-ļoti sekoju līdzi šim sporta veidam-redzu vienu labu biatlonistu 3 nedēļu garumā, paŗējie ļoti vāji.
Tāpat ar hokeju-pats esi rakstījis ka hokejs Latvijā nav tikai Dinamo
Rīga-tā arī ir. Ja vērtē gadu kā tādu tad skatās kopējo ainu nevis atsevišķu detaļu uztver kā galveno rādītāju.
Viss 2012. gads LV hokejam ir pagājis vienā lielā neveiksmju zīmē. Sākot ar RD izgāšano Špenglera kausa finālā, un beidzot ar mūsu izlases izgāšanos (citādāk to nosaukt nevar) Pasaules čempionātā. Tāpat jāpiemin HK ''Rīga'' pārsteidzošais zaudējums ''Atlantiem'' savu skatītāju priekšā MHL Play Off.
Kā būs nākošā gadā neņemos prognozēt, bet vismaz pagaidām neredzu neko tādu, kas dotu cerību, ka varētu kas gana pozitīvi mainīties.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 20:51, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Labi piemeŗs ne gluži par tēmu, bet Rastorgujeva panākumi biatlonā un jau daļa brēc ka Latvijā ir atdzimis biatlons-ļoti sekoju līdzi šim sporta veidam-redzu vienu labu biatlonistu 3 nedēļu garumā, paŗējie ļoti vāji.
vai tad tāpat un vēl sliktāk nebija pagājušogad, aizpagājusogad, aiz-aizpagājušogad (ok tad laikam vēl Līduma bija), Bricis nevilka jau pēdējos pāris gadus un, ja ar to saprot to BIATLONA EKSISTENCI, tad es nezinu...

Vai tad, ja Rastorgujevs paņemtu medāli čempionātā tu ar neticētu, ka Latvijas biatlons atdzimst vai vismaz nav zaudējis pozīcijas vīriešu konkurencē (jo šobrīd tās pozīcijas ir stiprākas kā pēdējos Briča gados, Rastorgujevss ir jauns, labāks slēpotājs un kā šodiena parādīja, tad sašaujot var lielas lietas darīt)...

Es saprastu, ja aiz Rastorgujeva nebūtu NEVIENA, bet ir jauni sportisti gan sieviešu, gan vīru konkurencē, protams pašlaik nekas cerīgs neizskatās, bet jaunieši trenējas un kāds no viņiem, tāpat kā Rastorgujevs vai Līduma kādreiz, arī aiztrenēsies līdz tam līmenim...

     [+] [-]

, 2012-12-15 20:57, pirms 12 gadiem
Toties Girgensons ir viens no labakajiem jaunajiem speletajiem PASAULE,ko pieradija si gada drafts....beidz te pit savu basketbolu
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Bertānu nominēs Eiropas gada labākajam jaunajam basketbolistam, vai indraši arī nominēs attiecīgi labākā jaunā hokejista godam???NĒ!!!!!!!!! jo indrašis ir viduvējība, tur viņam priekšā visi Jakupovi,Kuzņecovi,Landeskogi,Granlundi utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 21:02, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz hokeju, tad šīs ir tikai pārbaudes spēles un es īpašu uzmanību rezultātiem nepievērsīšu. Un par to izgāšanos PČ vai ne tas ir strīdīgs jautājums, jo 10. vieta pasaulē nav nemaz tik slikta (lai kā bija ar to čempja izskaņu)... tas pats par Vankūveras OS, no vienas puses izgāšanās, no otras 1/8 finālā mēs pamatlaikā spēlējām ničā ar čehu olimpisko izlasi... go figure.

Un tas, ka RD netiek play-off... kādā makarā tas ir LV hokeja sasniegums vai nesasniegums? Tas ir klubu hokejs, RD starpsezonā dažādu iemeslu dēļ zaudēja Holtu, Miķeli, Spruktu, Ozoliņu, Štālu + visus leģionārus, principā kome ir gandrīz vai no jauna veidota, jo arī 4. maiņās kapājas tagad Ivanāni un Biezie ar Pavloviem, Indrašis un jauni leģionāri- tas nevarēja neatstāt savu ietekmi uz komandas rezultātiem....

Ja mēs par MHL runājam, tad ar Lipsbergu, Jevpalovu, Kuldu, Pelšu, Kļaviņu, Girgensonu, Bļugeru, Andersonu, Dašutinu, to pašu Tambijevu, Siksnu, Kuzmenkovu, Ozoliņu, Ķēniņu, Rosinski, Semjonovu, Kolesnikovu, Punnenovu, Merzļikinu, kas visi atbilst vecumam tā būtu pavisam cita līmeņa kome un nav Tambijeva vai vēl kā spēkos mainīt to, ka TĀPAT KĀ DINAMO, viņa komē nespēlē visi labākie latviešu hokejisti...

Ja mēs tīri izlašu sakarā runājam par 2012. gada OFICIĀLAJĀM spēlēm, par jauno spēlētāju draftu u.t.t., tad gadu noteikti ''nado vpisaķ v aktiv''... Varbūt ar atkāpēm, bet bija ne tikai kāsiens frančiem, bet arī 1:0 pret ne to vājāko krievu komi mājās ne tai stiprākajā sastāvā pašiem esot

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:07, pirms 12 gadiem
alise66 rakstīja: da Baldoniekam jaaiznes koferītis lai tādu R. Vīgneru atceras normali puikam iet nakam sezona būs Magnus Līgā
tad, ka būs tad ar spēlēs izlasē, bet kamēr BAČ nevar noturēties.... un es paskatisos vel vai bus vai ne un ka vins tur spēlēs, jo tas ir pavisam cits līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 21:10, pirms 12 gadiem
Zemgum ir tikai 18 gadi,saprotams,ka 1 sezona starp veciem bus pasmaga,bet vinam piemit viena laba ipasiba,kas nav daudzajiem LV hokejistiem-vins izdara daudz metienus,ar laiku realizacija bus labaka...Un savu basketbolu vari nemaz nepit ieksaa, mes redzam,kaa musu izlase mulajas lai vispar tiktu uz EC
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Drafts nekad neko nav nozīmējis, nozīme ir spēlēm un statistikai nopietnā līmenī nevis dīķa līmenī(NCAA,WHA,ECHL,MHL u.c. dīķi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:14, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: 10.vieta ir mānīgs priekšstats, reāli pēc vecās sistēmas: 4 grupas pa 4, pēc tam 2 grupas pa 6 + 4 outsaideri Latvija paliktu turpat kur agrāk - 12.vieta.Diez vai par sasniegumu var uzskatīt 3 sausās spēles pēc kārtas un 11 gūtus vārtus 7 spēlēs, tāpēc DOMĀ ko raksti.
Pēc vecās sistēmas mēs tikpat labi varējām būt arī augstāk tā, ka nevajag te pļūtīt. KĀ BŪTU, JA BŪTU... Varbūt, ka mēs nekāstu dāņiem vai norvēģiem tik bezcerīgi, ja tās būtu 2. vai 3. spēle turnīrā, ne pašās beigās... Galu galā salīdzinot mēs pret vāciem vai itāļiem un čehiem spēlējām pavisam savādāk kā pret zviedriem vai pārējiem skandināviem... Tikpat labi turnīra formāts mūs iegāza, jo nevarējam formu noturēt uz beigām....

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss 2012. gads LV hokejam ir pagājis vienā lielā neveiksmju zīmē. Sākot ar RD izgāšano Špenglera kausa finālā, un beidzot ar mūsu izlases izgāšanos (citādāk to nosaukt nevar) Pasaules čempionātā. Tāpat jāpiemin HK ''Rīga'' pārsteidzošais zaudējums ''Atlantiem'' savu skatītāju priekšā MHL Play Off.
Kā būs nākošā gadā neņemos prognozēt, bet vismaz pagaidām neredzu neko tādu, kas dotu cerību, ka varētu kas gana pozitīvi mainīties.
Vai patiešām 2. vieta Špenglera kausā ir izgāšanās zaudējot finālā ar 2-3
Rīga jā labi ka iekļuva PO - spēli pret Atlant labi atceros arī rezultātu 5-1 9-10 minūtes pirms beigām. Es nekad nezaudēju cerības spēles laikā un arī nekad nepriecājos par ātru bet redzu kā bija kopumā un zaudēt Atlant sērijā 2-3 arī nav nekas kaut kas šausmīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:19, pirms 12 gadiem
Ja tantei butu riteni tad tante butu auto. Tu vispirms apskaties cik smagi hokejisti strada lai butu profesionali,lai vini varetu ar to pelnit naudu.pats saku treneties no 4gadu vecuma hokejaa.lai kaut ko nopietnu sasniegtu hokeja tev ir jasak no berna kajas un principa visu so laiku tavi trenini ir gandriz kaa profinam bet basketbola ir puikas kas sak treneties 14 un 15 gadu vecumaa un klust par nesliktiem basketbolistiem.
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: ja hokejā būtu tāda konkurence nevis 7 lielvalstis + 5 viduvējības, tad LV visticamāk spēlētu labākajā gadījumā B grupā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 21:19, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Vai patiešām 2. vieta Špenglera kausā ir izgāšanās zaudējot finālā ar 2-3
Rīga jā labi ka iekļuva PO - spēli pret Atlant labi atceros arī rezultātu 5-1 9-10 minūtes pirms beigām. Es nekad nezaudēju cerības spēles laikā un arī nekad nepriecājos par ātru bet redzu kā bija kopumā un zaudēt Atlant sērijā 2-3 arī nav nekas kaut kas šausmīgs.
Nav šausmīgi KA zaudēja, bet gan KĀ zaudēja.
Tas pats Špenglera kausā, un Pasaules čempionātā.

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:20, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Slikti gan - veselu mēnesi gatavojas 7 spēlēm, bet nespēj līdz galam izturēt fiziski un atkal zaudē izšķirošās spēlēs - tā ka vēl viens ķeksīts pie apkaunojuma.
kam tās spēles bija izšķirošas? Danijai, jo viņiem vajadzēja saglabāt vietu elitē! Un itāļiem. Mums vienīgais, kas izšķīrās bija kāst krievam 1/4 finālā vai palikt desmitajiem. Protams, ka mums visiem gribējās, lai Malkins vēlreiz ānī parauj, bet kā bija, tā bija...

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:21, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vai tad tāpat un vēl sliktāk nebija pagājušogad, aizpagājusogad, aiz-aizpagājušogad (ok tad laikam vēl Līduma bija), Bricis nevilka jau pēdējos pāris gadus un, ja ar to saprot to BIATLONA EKSISTENCI, tad es nezinu...

Vai tad, ja Rastorgujevs paņemtu medāli čempionātā tu ar neticētu, ka Latvijas biatlons atdzimst vai vismaz nav zaudējis pozīcijas vīriešu konkurencē (jo šobrīd tās pozīcijas ir stiprākas kā pēdējos Briča gados, Rastorgujevss ir jauns, labāks slēpotājs un kā šodiena parādīja, tad sašaujot var lielas lietas darīt)...

Es saprastu, ja aiz Rastorgujeva nebūtu NEVIENA, bet ir jauni sportisti gan sieviešu, gan vīru konkurencē, protams pašlaik nekas cerīgs neizskatās, bet jaunieši trenējas un kāds no viņiem, tāpat kā Rastorgujevs vai Līduma kādreiz, arī aiztrenēsies līdz tam līmenim...
Es Tev pilnīgi visam piekrītu. Es nepiekrītu faktam ka biatlons Latvijā pirms gada bija totāli nomiris un tagad ar Rastorgujevu ir atdzimis. Biatlons ir sporta veids kam regulāri sekoju līdz jau gadus 20 ne tikai pasaules kausus , bet arī Eiropas kausos un jauniešu sacensībām , vasaras biatlonam utt.
Es pats nekad neesmu uzskatījis ka biatlons ir pamiris, bet ir cilvēki kas ierauga vienu cilvēka sasniegumus un maina savas domas par 100 %. Ja šāda forma Rastorgujevam noturēsies visu sezonu tad medaļa kādā kausa posmā nebūs pārsteigums bet likumsakarība, jo pat šodien ja būtu masu starts pie šādiem notikumiem Andrejs būtu pirmais.
Labi bet te vispār bija hokejs jākomentē

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss 2012. gads LV hokejam ir pagājis vienā lielā neveiksmju zīmē. Sākot ar RD izgāšano Špenglera kausa finālā, un beidzot ar mūsu izlases izgāšanos (citādāk to nosaukt nevar) Pasaules čempionātā. Tāpat jāpiemin HK ''Rīga'' pārsteidzošais zaudējums ''Atlantiem'' savu skatītāju priekšā MHL Play Off.
Kā būs nākošā gadā neņemos prognozēt, bet vismaz pagaidām neredzu neko tādu, kas dotu cerību, ka varētu kas gana pozitīvi mainīties.
Spenglera kauss bija 2011 gada U-18 gandriz iekluva labako astonieka!! Del 3 spelem nevajag tagad parejo raut lidzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:23, pirms 12 gadiem
goriks rakstīja: Spenglera kauss bija 2011 gada U-18 gandriz iekluva labako astonieka!! Del 3 spelem nevajag tagad parejo raut lidzi!
lai gan U18 arī aizsāka to visu ''pakās dāņiem'' štelli (pēc tam PČ, tagad pārbaudes spēle, tikai U20 pārbaudniecē uzveica šos) tā, ka tas ar koks ar diviem galiem

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:30, pirms 12 gadiem
Aizsardzībā pie Nolana nosauktajiem Kuldas, Bārtuļa, Pujaca un Kr.Rēdliha, var pieskaitīt Galviņu un Sotnieku. Uz septīto vietu kandidē Cibuļskis, Reķis, Porejs, Māris Jass, J.Rēdlihs vai Jerofejevs. Iespaidīga konkurence, ja nebūs traumu?
Uzbrukumā pie nosauktajiem līderiem Karsuma, Dārziņa, M.Rēdliha, Daugaviņa un Sprukta, droši vien vieta atradīsies Meijam ar Džeriņu, manuprāt, pēc šī turnīra pieauga Jekimova un Pavlova un Indraša iespējas tikt sastāvā. Paliek tādas "nezūdošas vērtības", kā Cipulis, Štāls un Bērziņš. Kopā jau ir 13! Uz vēl kādu uzbrucēja vietu vēl paliek Ivanāns, Saulietis, varbūt Nolanam izdodas izraut no Amerikas Girgensonu un Pelšu, par ko viņš vienā intervijā jau teica. Tā kā pārējie, ja atkal nepatraucēs traumas vai Daugaviņa aizbraukšana, labākajā gadījumā, ieskaitot diskvalificēto Kobu Jasu, varēs pagaidīt līdz pavasarim. P.S. Aizmirsu Ķēniņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 21:37, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Motivācijas trūkums
Necīnīšanās
Slikti treneri
Zāģi

Apkaunojums.
Starp citu spēlē pret Norvēģiju, kas pietrūka atkal? Meistarība.
Nu es piemēram nezinu vai Nolans ir īstais treneris izlasei, jo man liekas materiāls nav tik slikts tikai, lai tupi blieztu pa vārtiem. Tad jau mēs ar neko neizceļamies arī uz šodienas slovēņu fona, ko spēle jau pierādīja... vai PČ ar dāņiem vai norveģiem spēlējot.

Es jau neapstrīdu Pučes slavas dziesmas forčekingam jeb tam, ka vajag spēlēt abos laukuma galos un no visas sirds.... tikai tā lieta, ka nez vai ir prātīgi hokejistu izlasē tikai tāpēc, ka prot bortēt, mēli izkāris slidot un ir liels...

Man piem. ir grūti izprast ko Nolans gribēja ieraudzīt Bajarūnā šajā turnīrā... tāpat arī Biezā lietderību RD sastāvā, kura dižākais sasniegums ir 28 punkti MHL sezonā (no kura šobrīd par 5 punktiem atpaliek 16 gadus vecais Rihards Bukarts un ko atkārtoja 17 gadus vecais Lipsbergs pagājušogad)...

Pie Znaroka 2 gadus atpakaļ sastāvs bija vēl vājāks un RD 4. maiņa, sevišķi Bukarts, drā** arā šitādus sprukstiņus... Bet Bukarts nav spēlētājs, jo negrib to forčekingu... Jā, šogad viņš nav tik labs kā bija, bet vai arī pie tā nav daļa vainas dažiem treneriem...?

Galvenā problēma gan laikam ir tomēr saistīta ar RD, jo kā ne kā uzbrukums ir nosēts ar RD rezervisiem un pamata spēlētājiem. Tā ir tā pati RD šīssezonas APĀTIJA un ROKU NOLAIŠANA, ko redzam KHL... neviens ne par ko negrib cīnīties, visam visa pietiek šogad.... Un tas arī būs Nolana galvenais uzdevums- kā likt komandai cīnīties, jo RD šīssezonas mentalitāte laužas arī izlases ģērbtuvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:47, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nu es piemēram nezinu vai Nolans ir īstais treneris izlasei, jo man liekas materiāls nav tik slikts tikai, lai tupi blieztu pa vārtiem. Tad jau mēs ar neko neizceļamies arī uz šodienas slovēņu fona, ko spēle jau pierādīja... vai PČ ar dāņiem vai norveģiem spēlējot.

Es jau neapstrīdu Pučes slavas dziesmas forčekingam jeb tam, ka vajag spēlēt abos laukuma galos un no visas sirds.... tikai tā lieta, ka nez vai ir prātīgi hokejistu izlasē tikai tāpēc, ka prot bortēt, mēli izkāris slidot un ir liels...

Man piem. ir grūti izprast ko Nolans gribēja ieraudzīt Bajarūnā šajā turnīrā... tāpat arī Biezā lietderību RD sastāvā, kura dižākais sasniegums ir 28 punkti MHL sezonā (no kura šobrīd par 5 punktiem atpaliek 16 gadus vecais Rihards Bukarts un ko atkārtoja 17 gadus vecais Lipsbergs pagājušogad)...

Pie Znaroka 2 gadus atpakaļ sastāvs bija vēl vājāks un RD 4. maiņa, sevišķi Bukarts, drā** arā šitādus sprukstiņus... Bet Bukarts nav spēlētājs, jo negrib to forčekingu... Jā, šogad viņš nav tik labs kā bija, bet vai arī pie tā nav daļa vainas dažiem treneriem...?

Galvenā problēma gan laikam ir tomēr saistīta ar RD, jo kā ne kā uzbrukums ir nosēts ar RD rezervisiem un pamata spēlētājiem. Tā ir tā pati RD šīssezonas APĀTIJA un ROKU NOLAIŠANA, ko redzam KHL... neviens ne par ko negrib cīnīties, visam visa pietiek šogad.... Un tas arī būs Nolana galvenais uzdevums- kā likt komandai cīnīties, jo RD šīssezonas mentalitāte laužas arī izlases ģērbtuvē.
Vispār jau viss ir kā pie profesionāļiem, tu trenējies tu saņem naudu, tu atslido. Un tā katru otro dienu nedēļā un tā ir tava dzīve, kad nāk izlases spēles azarts ir pazudis, vēlēšanās pazudusi. Protams tas neattiecas uz lielmeistariem.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-15 21:58, pirms 12 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja tantei butu riteni tad tante butu auto. Tu vispirms apskaties cik smagi hokejisti strada lai butu profesionali,lai vini varetu ar to pelnit naudu.pats saku treneties no 4gadu vecuma hokejaa.lai kaut ko nopietnu sasniegtu hokeja tev ir jasak no berna kajas un principa visu so laiku tavi trenini ir gandriz kaa profinam bet basketbola ir puikas kas sak treneties 14 un 15 gadu vecumaa un klust par nesliktiem basketbolistiem.
Kurā sporta skolā trenējies, ka tā slavini LV bērnu un jauniešu "profesionālās" metodes?! Pats smieklīgākais, ka vairāk par 2 precīzām piespēlēm neprotat atdot, slidojat, kā ziloņi trauku veikalā, ne līdzsvara, ne ātruma īpašību, par spēka spēli pat runāt negribas, vai svara stieni rokās esat turējuši, baidāties no tās, kā no nāves, kad jāpārceļ ripa pāri gulošam vārtsargam un to nevarat izdarīt, tad sakāt, ka izcili nospēlēja vārtsargs! Murgs, ne profesionāls treniņdarbs!!! Par pozicionālajām kļūdām pat runāt negribas! Vai zini ko nozīmē spēlēt bez ripas?! UTT.

     [+] [-]

, 2012-12-15 21:58, pirms 12 gadiem
Eh nesaprotu kas notiek!? Gada sakuma noliku basi celu debesis hokeju. Pec tam kad musejie sagrava Bosniju Viedoklis mainijas! Tomer skiet ka basketbola sasniessim vairak ka hokeja izskatas ka hokejam laikam pamazam jasaka ardievas (nespriezu pec si turnira rezultatiem bet pec visa kopuma). Cerams ka vismaz Girgensons labi iejutisies NHLa un sekosu vinam lidzi visdrizak paris gadu laika hokejs Latvija nomirs

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:06, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Tie tak Malkina,Markova,Gončara,Ovečkina līmeņa spēlētāji, februārī visus sagrausim.
Tu nosauci četrus krievus un pēc tam kaut kādus visus! Kazahi nav krievi un francūži arī nē, par britiem varētu būt tikai runa par pretinieku nenovērtēšanu, bet savās mājās jau nu vajadzētu iespringt, kā nekā skatītāju būs pilnas tribīnes, kas diezin vai parasti ir Francijā, Kazahstānā un Lielbritānijā.

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:09, pirms 12 gadiem
mazais23 rakstīja: visdrizak paris gadu laika hokejs Latvija nomirs
Asprātīgi. Hokejs Latvijā vienkārši nevar nomirt, tāpat kā basketbols, jo tie ir sporta veidi, kuros ir tradīcijas un pietiekami daudz iestrāžu... arī basketbolā bija ''tagad vai nekad'', bet paies pāris gadu un viņš atkal būs uz viļņa un atkal gaidīsim uzvaras pār Lietuvu. Tā tas vienkārši ir- ir uzplūdi un ir atplūdi, visur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:12, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kurā sporta skolā trenējies, ka tā slavini LV bērnu un jauniešu "profesionālās" metodes?! Pats smieklīgākais, ka vairāk par 2 precīzām piespēlēm neprotat atdot, slidojat, kā ziloņi trauku veikalā, ne līdzsvara, ne ātruma īpašību, par spēka spēli pat runāt negribas, vai svara stieni rokās esat turējuši, baidāties no tās, kā no nāves, kad jāpārceļ ripa pāri gulošam vārtsargam un to nevarat izdarīt, tad sakāt, ka izcili nospēlēja vārtsargs! Murgs, ne profesionāls treniņdarbs!!! Par pozicionālajām kļūdām pat runāt negribas! Vai zini ko nozīmē spēlēt bez ripas?! UTT.
Es jau tev vairākas reizes esmu teicis, uz randoma pamata izvelc laukā 100 zviedrus konkrētā vecuma grupā, 100 krievus, 100 kanādiešus un amerikāņus un tad saliec pretī mūsu 100 hokejistiem, kas mums vienīgie ir kādā vecuma grupā un tad paskatīsimies kas tur sanāks.... Varētu būt interesants pasaules čempis tiem pašiem U18 vai U20, ja tajā piedalītos no katras valsts randomi izlozēti 23 hokejisti.... Vismaz +/- objektīvs katras valsts hokeja sistēmas novērtējums.

Varbūt jāiesniedz tāds pieteikums IIHF, ko tādu sarīkot

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:18, pirms 12 gadiem
Kā jau Tambijevs teica, vienā tādā Maskavas apgabalā ir vairāk jauno hokejistu kā visā Latvijā... un tad viņi visi nonāk Mitišču Atlantos MHL un beigās sērijā 3-2 vinnē HK Rīga (kurai pie tam trūkst pašu labāko Latvijas hokejistu, jo absoūtais vairākums jau ir nobēguši uz ārzemēm, kamēr Mitiščiem ir 1 džeks CHL aizbraucis) un mēs visi kviecam un brēcam KĀ TAD TĀ... A vot tā, vienkārši!

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:19, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es jau tev vairākas reizes esmu teicis, uz randoma pamata izvelc laukā 100 zviedrus konkrētā vecuma grupā, 100 krievus, 100 kanādiešus un amerikāņus un tad saliec pretī mūsu 100 hokejistiem, kas mums vienīgie ir kādā vecuma grupā un tad paskatīsimies kas tur sanāks.... Varētu būt interesants pasaules čempis tiem pašiem U18 vai U20, ja tajā piedalītos no katras valsts randomi izlozēti 23 hokejisti.... Vismaz +/- objektīvs katras valsts hokeja sistēmas novērtējums.

Varbūt jāiesniedz tāds pieteikums IIHF, ko tādu sarīkot
Da velc sev viņus kaut d!rsā vai randomā, kāda daļa man gar taviem zviedriem, krieviem, kanādiešiem! Mani interesē latvieši! Un nevajag piepīt klāt juniorus, kad jau reti ko var mainīt bērna sagatavotībā, jo nav ielikti pareizi pamati! Ko es redzu to arī saku! Es redzu, ka LV hokejistiem ir ļoti neprecīzas piespēles! Es redzu, ka LV hokejistiem ir slikts slidojums! Es redzu, ka LV hokejistiem nav nostādīta tēmēta metiena [it sevišķi aizsargiem]! Es redzu, ka LV hokejistiem nav iemācīta spēka spēle! Es redzu, ka LV hokejisti ir fiziski slikti sagatavoti! UTT.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-12-15 22:31, pirms 12 gadiem
Es te tā palasīju komentārus un gribu mazliet atļauties pasmieties par tiem Latvijas hokeja un Dinamo aizstāvjiem, kas iesaista basketbolu ( ka tie neko nav sasnieguši, nevar tikt EČ normāli un, ka Latvija hokejā ir 10.vietā pasaulē un mums ir otrā spēcīgāka līga hokejā, kur spēlē mūsu komanda)
Tātad visu pa punktiem
1. Lai nebūtu nekādu nevajadzīgu, negatīvu konfrontāciju , pateikšu uzreiz, ka par Latvijas hokeja izlasi un vispār sportu kopumā fanoju jau gadus 15!
2. Par lietu - Tātad par šo basketbolistu/hokejistu sasniegumu salīdzināšanu. Pirmkārt uzreiz jāsaka, nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas tieši konkurences ziņā. Basketbolā tā meistarības plaisa starp visām pasaules komandām nav tik liela, kāda tā ir starp hokeja valstīm. Pasaulē augstā līmenī hokeju spēlē līdz 20 +-valstīm. Basketbolā ir kā futbolā, tur pat saskaitīt nevar. Katrai valstij ir sava izlase. Kāds atļāvās iekost, ka redz Latvijas basketbolisti paši nespēj tikt Eiropas čempionātā, bet hokeja izlase tiek olimpiskajās spēlēs un pasaulē ir 10.vietā. Bet cmoon, atmostieties, kāds atlases posms ir jāiziet basketbolā, lai tiktu uz eiropas čempionātu, kur nu vēl pasaules čempionātu, vai OS! A, kāda konkurence ir hokeja valstīm? Latvija tiek automātiski iemesta 4 komandu grupā, kurā jāizcīna 1. vieta, apspēlējot par sevi krietni vājākas komandas. Hokejā sistēma ir daudz draudzīgāka un konkurences nesalīdzināmi mazāka.
3. Kā var visu laiku mālēt sev ciet acis, un darīt to arī citiem? Redz, ka bez Dinamo mums nebūtu nekā, mēs nebūtu pat A divīzijā. Ziniet, nav argumentu, jo pirms Dinamo rezultāti bija tādi paši, ja ne pat labāki, ar visiem Rīga 2000 un Ogres Vilku spēlētājiem no BAČ. Pie Lindstrēma mēs bijām 7.tie. Tad nebija ne runas par to, ka mēs PČ varētu zaudēt kādai Dānijai, Francijai, Norvēģija, Slovēnijai, Austrijai utt.. Ja tā notika, tad tā bija katastrofa, bet tagad , ja mēs zaudējam ar 2:5 slovēņiem, 0:3 Norvēģiem , Dāņiem utt, tad redz, hokeju pēkšņi spēlē visās valstīs un visi attīstās pēkšņi, bet paši komentētāji iet pretrunās, jo mēs jau esam tie, kas kopš Dinamo izveidošanas neizsakāmi attīstās, spēlētāji progresē, esam spēcīgā līgā utt. Tik nez kāpēc neredz to līmeņa celšanos tādam Galviņam kopš viņš spēlēja Ungārijā un kopš viņš spēlē Dinamo. Izlases kreklā sniegums neuzlabojas. Tie ir fakti, nevis pieņēmumi. Manis teikto pilnībā apstiprina Artūrs Irbe, paklausieties un palasiet viņa intervijas par šo tematu. Dinamo, ja arī kko ir uzlabojis tad tas ir spēlētāju EGO un naudas makus. Viņi ir slinki doties uz izlasi (protams, šeit izņēmumi vienmēr ir bijuši tādi goda vīri kā Žoltoks, Skrastiņš, Irbe, kas necīnījās jaunu līgumu dēļ, bet izlases goda labad..) Šobrīd visiem stāriem, sākot ar Galviņu un beidzot ar Karsumu nav motivācijas, jo ir garantēti līgumu, ja ne KHL citās komandās, tad DInamo mūžīgi, kamēr tas pastāvēs un kājas spēs paši pavilkt. Tas pats Sprukts , tagad atskrēja uz izlasi pārbaudē pret Krieviju, jo CSKA īsti neiet un nav vairs tā ierastā komforta zona. Protams, Dinamo spēlētāji spēlē izlasē, jo, kas tik ar viņiem nenotiks, ja viņi to nedarīs, bet viņi to vairs nedara ar tik lielu sirdi un dvēseli, apņēmību, kā kādreiz. Tas ir acīmredzams, tāpēc arī ir šie sausie apkaunojošie zaudējumi PČempionātos arvien biežāk nomināli vājākām komandām. Un nevajag te teikt, ka pēkšņi visi ir attīstījušies un 3 - 5 gadu laikā kļuvuši par nez kāda līmeņa hokejistiem. Vienkārši viņi turpina spēlēt ar sirdu un dvēseli, atdot sevi laukumā visu, bet mūsējiem tas vairs nav...
Šķiet, ka es ar Artūru Irbi esam vieni no retajiem šajā valstī, kas par šo lietu domā identiski. Dinamo traucē, nevis kko attīsta un uzlabo Latvijas izlases konekstā. Spēlētājiem nav emociju, nav vēlmes sevi kādam vairs pierādīt, un pie visa daļēji vainīgi arī ir līdzjutēji, kas nujau Dinamo liek augstāk par savu izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 22:39, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: Pilna arēna labs joks!
Ja tu neiesi, tas vēl nenozīmē, ka citi neies! Visi vēl nav pārvērtušies par "tipiskiem latviešu ņaudētājiem", kam "valdība nepatīk", "himna par īsu" vai "bikses par šaurām"!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 22:41, pirms 12 gadiem
sjamba rakstīja: Ja tu neiesi, tas vēl nenozīmē, ka citi neies! Visi vēl nav pārvērtušies par "tipiskiem latviešu ņaudētājiem", kam "valdība nepatīk", "himna par īsu" vai "bikses par šaurām"!
Nu pirms Vankūveras atlases ciklā arēnā 1. spēlē bija 3 tk, otrajā 4. Pēdējā kkur 6 tk, izšķirošajā. Jo nauda bija jātaupa nākamajai Dinamo mājas spēļu sērijai. Dinamo svarīgāks lielākajai daļai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-15 22:44, pirms 12 gadiem
maris no bubuliem rakstīja:

Tu esi viens no tiem, kas uzskata, ka ja:
1. spēlētājs spēlē pasūdīgā līgā
2. ja spēlētājam ir tikai gada līgums
3. ja viņš saņem salīdzinoši kapeikas par savu darbu
4. ir cerība, ka pēc PČ noteikti spēlētāju ieraudzis un paņems superkomanda
Tad noteikti viņi vis spēlēs ļoti labi izlasē...
Irbe ar saviem auseklīšiem var iet pakačāties... Kā tu zini, kā ir vai nav mainījusies spēlētāju motivācija izlases sakarā pēc RD parādīšanās? Tu esi ielīdis viņu galvās? Tu nepieļauj gadījumā, ka neprofesionāls treneru darbs arī iespaido izlases rezultātu?
Nu Znaroka trenera darbs Maskavas Dinamo un pirms tam MVD nabagu komandā neliecina/āja, ka šis slikti darītu savu darbu.
Par motivāciju - to parāda PČ rezultāti. VISS. Tur nav vietas diskusijai, jo tie ir fakti un nesāc par mistiskām 10.vietām utt, jo reāli pats apzinies, ka tagad bija tāda sistēma, bet pēc vecām izspēles kārtības izlase cīnītos par palikšan un tas būtu no 12 -16 vietai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 22:57, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu pirms Vankūveras atlases ciklā arēnā 1. spēlē bija 3 tk, otrajā 4. Pēdējā kkur 6 tk, izšķirošajā. Jo nauda bija jātaupa nākamajai Dinamo mājas spēļu sērijai. Dinamo svarīgāks lielākajai daļai
Pat, ja tribīnes nebūs pilnas, atbalsts vienalga būs pietiekošs! Kas attiecas par sporta veidu salīdzināšanu, tad basketbolā vilšanos mēs izlases sakarā arī esam pietiekoši izbaudījuši... Vienkārši tādām mazām tautām, kā mums nevar visu laiku dzimt tādi talanti, kā tur kur ir miljoni pretī. Bet laiku pa laikam tādi parādās un tad viss notiek, ja tiek saglabātas tradīcijas un netiek ļauts sportam nogrimt. Futbolā saka, lai uztaisītu komandu, vajag pa vienam līderim katrā līnijā (vārtsargs, aizsargs, pussargs un uzbrucējs), basketbolā visu nosaka labs centrs un saspēles vadītājs, bet hokejā labs vārtsargs un vairākuma realizācijas brigāde, tas viss nosacīti, protams.

  -3 [+] [-]

, 2012-12-15 23:03, pirms 12 gadiem
Bārda un sifons tādu rakstu sacerēja un sarakstīja muļķības. Hokejā mēs automātiski tiekot iemesti ar 4 komandām kur esam stiprākie-uzvaram vājākos un tiekam olimpiādē. Interesanti ko nozīmē automātiski- reitings vispirms ir jānopelna.
Tālāk pie Lindstrēma bijām 7 vietā. Tad vēl braucām uz padomju mantojuma-vēl bija spēlētāji, kuri bērnību , jaunību izgāja PSRS laikos. Tagad Latvijai pašai jāaudzina jaunie un visos sporta veidos ir pagrimums, ja kāds hokejā vaino Dinamo, tad ko vainot futbolā, basketbolā, volejbolā utt. Nav iespējams ka spēlēt spēcīgā čempionātā un ja vienā komandā ir 60-70 % no izlases un tad tas traucē un nāk par sliktu pašai izlasei. Absurds. Tad tā arī vienkārši un godīgi pasakiet man riebjas Dinamo kā veidojums man tas nepatīk utt., bet nevajag izdomāt visādas muļķības.
Nepatīk Dinamo un domā ko tādu riebīgu izdomāt,rezultātā sāk zaudēt loģisko saprātu

  +1 [+] [-]

, 2012-12-15 23:18, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Bārda un sifons tādu rakstu sacerēja un sarakstīja muļķības. Hokejā mēs automātiski tiekot iemesti ar 4 komandām kur esam stiprākie-uzvaram vājākos un tiekam olimpiādē. Interesanti ko nozīmē automātiski- reitings vispirms ir jānopelna.
Tālāk pie Lindstrēma bijām 7 vietā. Tad vēl braucām uz padomju mantojuma-vēl bija spēlētāji, kuri bērnību , jaunību izgāja PSRS laikos. Tagad Latvijai pašai jāaudzina jaunie un visos sporta veidos ir pagrimums, ja kāds hokejā vaino Dinamo, tad ko vainot futbolā, basketbolā, volejbolā utt. Nav iespējams ka spēlēt spēcīgā čempionātā un ja vienā komandā ir 60-70 % no izlases un tad tas traucē un nāk par sliktu pašai izlasei. Absurds. Tad tā arī vienkārši un godīgi pasakiet man riebjas Dinamo kā veidojums man tas nepatīk utt., bet nevajag izdomāt visādas muļķības.
Nepatīk Dinamo un domā ko tādu riebīgu izdomāt,rezultātā sāk zaudēt loģisko saprātu
Arī es fanoju savulaik par Dinamo Rīga, pirmās 2 sezonas ļooti aktīvi. Pat uz spēlēm gāju, mājās kopā ar čomiem skatījos ar alu un pie katra gola bļāvu kā PČ! Bet tad kkā 3. sezonā, sezonas laikā es konstatēju, ka man vairs nav tādu emociju. Nāca neizteiksmīgie 2 PČ un apkaunojošie rezultāti Vankūverā un mans mērs bija pilns. Sapratu, ka izlase tiešām spēlē sliktāk, es vairs nejūtu to atdevi to ledus graušanu izlasē un , lai cik tas paradoksāli nebūtu, tas ir tieši no Dinamo hokejistu puses. Citi mūsu leģionāri atnāk ar citu dvesmu. Pēkšņi vadošie spēlētāji izdomā atrunas, lai nespēlētu izlasē. Viss kopā pamazām salasās un tiek nonākts līdz šādam slēdzienam. Tad jau arī Irbe ir muļķis un bez veselā saprāta kas domā tieši kā es.
Protams, par tiem atlases kritērijiem var sarakstī romānu, bet ne laika ne vēlmes. Pats Tu labi saproti, ka konkurences šajos sporta veidos ir nesalīdzināmas.
Nepārproti, es joprojām esmu izlases fans, tieši tāpēc mani tas satrauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-16 00:42, pirms 12 gadiem
sakapājām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-16 08:17, pirms 12 gadiem
Ušakova roklaižas apsēduši sportcentru

     [+] [-]

, 2012-12-16 11:11, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Arī es fanoju savulaik par Dinamo Rīga, pirmās 2 sezonas ļooti aktīvi. Pat uz spēlēm gāju, mājās kopā ar čomiem skatījos ar alu un pie katra gola bļāvu kā PČ! Bet tad kkā 3. sezonā, sezonas laikā es konstatēju, ka man vairs nav tādu emociju. Nāca neizteiksmīgie 2 PČ un apkaunojošie rezultāti Vankūverā un mans mērs bija pilns. Sapratu, ka izlase tiešām spēlē sliktāk, es vairs nejūtu to atdevi to ledus graušanu izlasē un , lai cik tas paradoksāli nebūtu, tas ir tieši no Dinamo hokejistu puses. Citi mūsu leģionāri atnāk ar citu dvesmu. Pēkšņi vadošie spēlētāji izdomā atrunas, lai nespēlētu izlasē. Viss kopā pamazām salasās un tiek nonākts līdz šādam slēdzienam. Tad jau arī Irbe ir muļķis un bez veselā saprāta kas domā tieši kā es.
Protams, par tiem atlases kritērijiem var sarakstī romānu, bet ne laika ne vēlmes. Pats Tu labi saproti, ka konkurences šajos sporta veidos ir nesalīdzināmas.
Nepārproti, es joprojām esmu izlases fans, tieši tāpēc mani tas satrauc.
Es arī esmu izlases fans. Bet mēs kaut kā par daudz satraucamies ka no izlasei atsaka Dinamo spēlētāji, kaut kā izņemot Karsumu nav tā ka ļoti daudzi atteiktu(vienreiz Sprukts utt.). Tad jau Tev jāsatraucas arī ka mūsējie spēlē NHL-jo no turienes uz izlasi vēl mazāk raujas, jo var būt PO spēles un arī nogurums un traumas var būt vairāk.
Un mums jābūt cilvēcīgi saprotošiem ka veselība un ģimene cilvēkiem ir svarīgāka par darbu (ja arī tā ir izlase). Daudz kur māca ka galvenās vērtības dzīvē ir veselība, miers , ģimene un kā vērtība valsts, Dzimtene tiek pieminēta bet mazāk. Speciāli kad saskaros ar vērtību jautājumiem, pasekoju ko katrā valstī, dažādi psihologi min kā galvenās vērtības, vēl daudziem ir dievs kā vērtība. Lai es pats kāds būtu patriots, bet ja es spēlējot valsts izlasē varētu savu veselību būtiski sabojāt tad izvēlētos savest kārtībā vispirms sevi un tad domāju par spēlēm.
Cita lieta vai tās problēmas nav izdomātas. Dārziņš uz špricēm varēja spēlēt izlasē, bet kā mēs varam nosodīt cilvēku kurš uz špricēm atsakās spēlēt-vai obligāti jāziedo veselība.
Citi iebilst - klubā spēlē, bet tur maksā algu, tur ir līgums un darbā līgums ir jāatstrādā. Tad vajag slēgt līgumu ar izlases spēlētājiem, bet tas neizklausās loģiski.
Futbolā , basketbolā atteikumu ir mazāk(es te nedomāju tikai Latviju), bet hokejā katru gadu ir jāspēlē izlasē, citos sporta veidos tā nav.
ļoti nepatika attieksme pret Spruktu-tik uzticīgs izlasei un vienreiz atsaka, uzreiz latvieši gatavi viņu noēst. Cik bieži Sandis , Kārlis no NHL palīdzēja izlasei-zinu ka bieži atteica izlasei arī ne hokeja dēļ.
Jo vājākās līgās spēlēsim, jo vairāk grauzīsim ledu maijā, jo vairāk sitīsimies maijā uz ledus.
Piemērs-bērns ne īpaši bieži samīļo mammu-tad 10 mēnešus gadā atņemsim mammu un 2 dzīvos kopā-tad vismaz viņš būs daudz mīļāks-mēs mākslīgi ar teroru ieviešam mīļākas attiecības ģimenē. Tā arī ar hokeju-atņemsim Dinamo - lai tauta 11 mēnešus bez līdzjušanas dzīvo un tad uz 2 nedēļām(7-9) spēles gadā lai pajūt līdzi savai komandai. Un to grib kāds novēlāt valstioj , kas ļoti jūt līdzi hokejam. Vai kaut kāds sado-mazo paveids. Atņemsim un uz brīdi iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-16 12:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Bārda malacis
Tu neesi viens. Gan te sc, gan man dzīvē apkārt ir daudzi, kas atzīsts, ka Projekts nāk par sliktu izlasei

Bet visskumjākais šajā visā ir tas, ka skatītāji uz izlases spēlēm nenāk, bet uz RD nāk kā apmāti.
Un es esmu viens no tiem kas iet pat uz Dinamo pārbaudes spēlēm , bet domāju vai iet uz izlases spēlēm februārī. Un atbilde ir viena-pa tv noteikti skatos visu, bet ja eju klātienē tad gribu atpūsties un labi pavadīt laiku, hokejs labs ir gan Dinamo gan izlasei(tas ir nopietni, jo es neuzskatu ka mēs spēlējam slikti, meistarība ir jūtami zemāka, to arī pierāda kā Krievija tagad grauj citas izlases un mums grūti uzvarēt par sevi spēcīgākas komandas meistarības ziņā, ko iepriekš pratām).
Ir gaisotne arēnā Rīga-uz Dinamo spēlēm tā ir kolosāla, uz izlasi - nu tā. Kas pie tā vainīgs ir cita lieta. Un vēl -man patīk kaut kas ilglaicīgs-viens turnīrs - 3 spēles un viss, ja Dinamo tā būtu arī interese mazinātos.
Pasaulē ļoti bieži redzu ka jebkurā sporta veidā daudzās valstīs vietējos čempionātos sitās vai nost , jo algu maksā, bet izlasē vienkārši spēlē labi-ar veselību neriskēs. Protams ja nokļūst līdz medaļām tad cita runa.
Lūdzu izlases fani-viss jūsu rokās -ejiet veidojiet gaisotni, organizējiet līdzjušanu. Dinamo fani paši daudz ko noorganizē-saukļus , atmosfēru, visu spēles laiku patīkamu troksni, organizētu līdzjušanu. Ej un dari to izlases rindās.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-16 12:47, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: (..)

Bet visskumjākais šajā visā ir tas, ka skatītāji uz izlases spēlēm nenāk, bet uz RD nāk kā apmāti.
Padomā, kāpēc tā ir?
Vai izlases spēļu sakarā to organizatori velta pietiekami daudz resursu un uzmanības?

Protams, var minēt, ka komercija, šovs un bukleti ir otršķirīgi, un tiem nevajadzētu būt priekšplānā, jo tā taču izlase. Tomēr arī izlases spēlēs līdzjutējam jābūt gaidītam.

     [+] [-]

, 2012-12-16 12:49, pirms 12 gadiem
Creeper^ rakstīja: Jučers joprojām bez uzvaras pamatlaikā
Var jau visā vainot pēdējo bastionu, bet kuri bija tie kuri nespēja iemest, un kuri bija tie kuri pieļāva pretiniekam brīvas metienu pozīcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-16 13:38, pirms 12 gadiem
Velnišķīgais eksperts! rakstīja: tie kas iet uz ģinamo spēlēm ir vai nu zombiji vai nopirkti, jo nav īsti saprotams kā var iet uz komandas spēli, kas vislaik zāģē.
Ko nozīmē visu laiku zaudē-11 uzvaras 23 zaudējumi un vai tad šovs ir pazudis, atmosfēras vairs nav.ļoti pozitīva attieksme pret komandu arī pēc zaudējumiem-tāpēc patīkami iet uz spēlēm- tur šitie mūžīgie čīkstuļi iet maz.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-16 13:56, pirms 12 gadiem
spartak- čempion

     [+] [-]

, 2012-12-16 18:02, pirms 12 gadiem
komentētājs visu laku atkārtojas, ar ko beidza teikumu, ar to iesāk nākamo. vai varbūt tas ir ieraksta gļuks?