Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beresņevam izlasē palīdzēs Ankipāns un Zirnis

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Beresņevam izlasē palīdzēs Ankipāns un Zirnis
Leonīds Beresņevs
Foto: Mārtiņš Aiše

Latvijas izlases jaunapstiprinātais galvenais treneris Leonīds Beresņevs par saviem palīgiem izvēlējies Ģirtu Ankipānu un Kārli Zirni, vēsta "Latvijas Avīzes" medijs. Tādējādi nacionālajā valstsvienībā darbu neturpinās Viktors Ignatjevs, kurš šeit strādāja iepriekš.

Leonīds Beresņevs: "Ģirts ir KHL apritē un labā tonusā, lieliski viņu pazīstu un domāju, ka būs veiksmīga sadarbība. Kārlis jau vairākus gadus strādājis izlasē, zina spēlētājus, arī tos, kas spēlē Ziemeļamerikā. Neredzēju jēgu viņu mainīt. Izvēloties sev palīgus, gribēju, lai viņi ar izlases spēlētājiem pēdējos gados jau būtu strādājuši."

Kā zināms, jau pirms jaunā galvenā trenera apstiprināšanas tika ziņots, ka asistenti būs Viktors Ignatjevs un Kārlis Zirnis. Beresņeva izvēle tagad gan ir atšķirīga, līdz ar to Ignatjevs tomēr nebūs. Par izlases vārtsargu treneri turpinās strādāt Juris Klodāns, fiziskās sagatavotības treneris - Vilnis Klucis (Toljati "Lada").

Izlases kandidātu paplašinātajā sarakstā ir 8 vārtsargi, 27 aizsargi un 41 uzbrucējs. Treniņnometnes sākumā tiek gaidīti Rīgas "Dinamo" spēlētāji un citi kandidāti, kuriem beigusies sezona, aicināti arī vairāki U20 izlases hokejisti. Beresņevs vēl nav runājis ar visiem kandidātiem, taču lielākā daļa jau sakontaktēta. Pagaidām neviens nav atteicis. Vēlmi spēlēt izlasē apliecinājuši arī Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš, Krišjānis Rēdlihs, Jānis Sprukts, Zemgus Girgensons, Ronalds Ķēniņš, Kristers Gudļevskis un citi. Izlasei nevarēs palīdzēt Mārtiņš Karsums, kurš traumas dēļ nav spēlējis kopš novembra.

Latvijas izlase sāks gatavoties 21. martā. Iepriekšējos gados mūsu hokejisti trenējās "Volvo" ledus hallē Rīgā, bet šogad tas notiks "Inbox" ledus hallē Piņķos, jo galvenais treneris uzskata, ka ārpus galvaspilsētas būs labāki apstākļi. Ieplānotas astoņas pārbaudes spēles, pirmās 7. un 9. aprīlī izbraukumā pret Dāniju. 6.-22. maija pasaules čempionāts notiks Krievijas lielākajās pilsētās Maskavā un Sankpēterburgā.

Izmantotie resursi:
la.lv

  +3 [+] [-]

, 2016-03-14 11:14, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Oskars Bārtulis katru gadu ir spēlējis izlasē...
Baigais sasniegums, sezonas laikā uzspēlēt izlasē.
Tā pat pārtraukumos spēlētāji dodas uz mājām, pie ģimenes.
Lai kādreiz uzspēlē izlasē starpsezonā. Šie pseidopatrioti, kas sit pie krūts, ka aizstāv izlases krāsas, bet visos čempionātos pēc kārtas noraustās dēļ iespējamajām traumām vai klubu aizrādījumiem ir savairojušies.
Paskaties uz Daugaviņu vai piemēram Kuldu. Tie ir džeki, kas labāk pastāvēs klusu un klubam neteiks, ka ir trauma, lai tikai uzvilktu izlases kreklu un nepieviltu savu komandu.
Tādiem spēlētājiem kā Bārtulim un Karsumam tas jau ir hroniski.
Var runāt par traumām, bet traumas ir visiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:14, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tik daudzi Belavska advokati to piemirsusi. Vajag atgadinat!
Kādi Beļavska advokāti? Esi redzējis te daudz aizstāvju viņam?

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:15, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pasaules čempionāti, jā, kaut kas tāds sanāk, tik nevajag piemirst, ka viņš braucis izlasei palīgā uz visādiem turnīriem, arī Olimpiādē un Olimpiādes kvalī spēlējis. Aizsardzības līnija, diemžēl, sāk izskatīties lēnām pēc vājā punkta.
OS un OSQ notiek sezonas gaitā. Turklāt OS ir pavisam cits svars.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:17, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: viena lieta sezonas laikā izrauties no sava kluba, lai nav jādirn Krievijā treniņos un atbraukt uz Rīgu vai Sočiem ar izlasi...cita lieta gatavoties PČ veselu mēnesi, kad var atpūsties no visiem klubiem un izlasēm.
vienreiz jau tu tur kaut ko teici man, neatceros ko, bet jau kādu laiku atpakaļ uzrakstīju, ka Bārtuli uz PČ diezvai var gaidīt, jo šis spēlējot KHL nav piedalījies nevienā PČ!
Iespeja izskatas mazaka par 50%, bet, kas zina... No otras puses, nemotivets un atputas rezima spelejoss Bartulis nebus neko labaks
par RD tresas mainas aizsargu...

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:20, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: OS un OSQ notiek sezonas gaitā. Turklāt OS ir pavisam cits svars.
Bet tas jau parada, ka Bartulis nebeg no izlases, vnk izvelas turnirus, kuros spelet. Lidzigi ar Karsumu. Tas ir vina tiesibas un speles noteikumi, atliek pienemt vai noraidit. Tagad jatur iksi, ka izlase redzesim Zemgu, Daugavu, Kuldu, Masalu, ap kuriem buvet parejo izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2016-03-14 11:20, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Iespeja izskatas mazaka par 50%, bet, kas zina... No otras puses, nemotivets un atputas rezima spelejoss Bartulis nebus neko labaks
par RD tresas mainas aizsargu...
bez šaubām, ja nevēlas lai nespēlē...bet nu nevajag celt debesīs, ka šis cik tur 30 spēles nospēlējis. Man viņš tomēr asociējas ar spēlētāju, kas brauc uz izlasi kad pašam izdevīgi, nevis kad vajag uz PČ un tieši tādu meistaru ir trūkums...Admiral neslikta sezona, izspēlējies pirmajās maiņās un vairakumos, pieredze noderētu. Bet nu ka nav ta nav, nepārdzīvošu. Novembrī atbraukt un atslidot pārbaudes spēles tādus vispār nevajadzēju saukt, kā šosezon, bet jaunos pārbaudīt. Tāda sajūta ka šosezon galvenais turnīrs jau noticis Liepājā

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Kādi Beļavska advokāti? Esi redzējis te daudz aizstāvju viņam?
Esmu pariti redzejis, seviski Minins baigi aktivs

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:23, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: bez šaubām, ja nevēlas lai nespēlē...bet nu nevajag celt debesīs, ka šis cik tur 30 spēles nospēlējis. Man viņš tomēr asociējas ar spēlētāju, kas brauc uz izlasi kad pašam izdevīgi, nevis kad vajag uz PČ un tieši tādu meistaru ir trūkums...Admiral neslikta sezona, izspēlējies pirmajās maiņās un vairakumos, pieredze noderētu. Bet nu ka nav ta nav, nepārdzīvošu. Novembrī atbraukt un atslidot pārbaudes spēles tādus vispār nevajadzēju saukt, kā šosezon, bet jaunos pārbaudīt. Tāda sajūta ka šosezon galvenais turnīrs jau noticis Liepājā
He, tikai neaizmirstam, ka ari, spelejot izlase, pedejos paris turniros Bartulis tika biezi lamats un pelts.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:27, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Esmu pariti redzejis, seviski Minins baigi aktivs
Šeit komentāros parasti ir melns vai balts, un ja mēģina kaut kā objektīvi apskatīties, tad momentā tiec padarīts par aizstāvi vai "advokātu". Nu nesanāca viņam, bet bija arī objektīvi iemesli tam

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:27, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Baigais sasniegums, sezonas laikā uzspēlēt izlasē.
Tā pat pārtraukumos spēlētāji dodas uz mājām, pie ģimenes.
Lai kādreiz uzspēlē izlasē starpsezonā. Šie pseidopatrioti, kas sit pie krūts, ka aizstāv izlases krāsas, bet visos čempionātos pēc kārtas noraustās dēļ iespējamajām traumām vai klubu aizrādījumiem ir savairojušies.
Paskaties uz Daugaviņu vai piemēram Kuldu. Tie ir džeki, kas labāk pastāvēs klusu un klubam neteiks, ka ir trauma, lai tikai uzvilktu izlases kreklu un nepieviltu savu komandu.
Tādiem spēlētājiem kā Bārtulim un Karsumam tas jau ir hroniski.
Var runāt par traumām, bet traumas ir visiem!
Mieru, tikai mieru. Tu nezini iemeslus, kāpēc konkrētais
spēlētājs atsaka. Tagad tu viņus noliec, bet kad viņi rudenī palīdzēs
izcīnīt ceļa zīmi uz OS, tu augstā balstiņā dziedāsi citu dziesmu. Tomēr tā ir viņu dzīve, viņu miesa un darbs. Slikti, ka patriotisms trūkst, slikti, bet vajag prast novērtēt tās reizes, kad mēs viņus redzam LAT izlases formā, un vēl vairāk novērtēt tādus, kā Daugava un Masaļskis.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:28, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: He, tikai neaizmirstam, ka ari, spelejot izlase, pedejos paris turniros Bartulis tika biezi lamats un pelts.
nezinu , neatceros...vismaz neko tādu sevišķu neatceros, ka Bārtuli kāds lamātu par OG vai OGQ. pārējie turnīri pupas mizas. Ja domā debloīdus no rietuma vagona šlakas vai bimbambolistus zuti, kristapu un citas ķēves, tad tādus dorņus nav ko galvā ņemt un vispār ielikt miskastniekos lai savā atejā sēž idiotu bars bez citēšanas jebkādas.
bet nu uz OGQ gan jau vajadzētu būt klāt tomēr septembra sākumā. tad jau sezona būs sākusies.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:28, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Šeit komentāros parasti ir melns vai balts, un ja mēģina kaut kā objektīvi apskatīties, tad momentā tiec padarīts par aizstāvi vai "advokātu". Nu nesanāca viņam, bet bija arī objektīvi iemesli tam
Bet nu atzīsti, šitādus mēslus par Kuldu izdomāt un palaist pasaulē, tas ir zems līmenis!

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:29, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Varētu padomāt, ka nacionālajām izlasēm sastāvi uz PČ nemainās.
Patreiz nekas neliecina, ka būtu kaut kāds pamats Ankipānu celt debesīs.
Protams ka mainās, bet tomēr sastāvs un pretinieki ir vairāk zināmi kā U-20.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:30, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mieru, tikai mieru. Tu nezini iemeslus, kāpēc konkrētais
spēlētājs atsaka. Tagad tu viņus noliec, bet kad viņi rudenī palīdzēs
izcīnīt ceļa zīmi uz OS, tu augstā balstiņā dziedāsi citu dziesmu. Tomēr tā ir viņu dzīve, viņu miesa un darbs. Slikti, ka patriotisms trūkst, slikti, bet vajag prast novērtēt tās reizes, kad mēs viņus redzam LAT izlases formā, un vēl vairāk novērtēt tādus, kā Daugava un Masaļskis.
Piekrītu, jēgas no spēlētāja, kurš nav motivēts spēlēt PČ, vai raustās no traumām vai kluba aizrādījumiem, tā pat nav.
Konstatēju tikai faktu, ka Bārtuļa nespēlēšana nav nekāds pārsteigums.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:30, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu , neatceros...vismaz neko tādu sevišķu neatceros, ka Bārtuli kāds lamātu par OG vai OGQ. pārējie turnīri pupas mizas. Ja domā debloīdus no rietuma vagona šlakas vai bimbambolistus zuti, kristapu un citas ķēves, tad tādus dorņus nav ko galvā ņemt un vispār ielikt miskastniekos lai savā atejā sēž idiotu bars bez citēšanas jebkādas.
bet nu uz OGQ gan jau vajadzētu būt klāt tomēr septembra sākumā.
Nu, es kaut ka atceros, ka vins nebija starp labakajiem aizsargiem sajos turniros. Labi, atbrauks vins septembri, ko tad tads playthegame teiks, peksni Bartulis bus labais un forsais?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:32, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ankipāns tas ir liels pluss. Ankipānu kā otro treneri ļoti augstu vērtēju. Galvenais jautājums vai pie Beresņeva spēlētāji gribēs spēlēt un kāda būs galvenā trenera komunikācija ar spēlētājiem. Pats par sevi Beresņevs nešķiet slikts treneris, bet galvenais ir vēlme pie šī trenera spēlēt.
Atkārtošu jautājumu,kurš Tev jau ir uzdots n-tās reizes, bet kaut cik pamatotu atbildi neviens no tā uzdevējiem no Tevis nav sagaidījis-kur ir kādi pierādījumi, ka latviešu spēlētāji negrib spēlēt pie Beresņeva.
Nevajag tikai tagad rakstīt...viena tante teica

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:32, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, es kaut ka atceros, ka vins nebija starp labakajiem aizsargiem sajos turniros. Labi, atbrauks vins septembri, ko tad tads playthegame teiks, peksni Bartulis bus labais un forsais?
nezinu kas būs septembrī...jāpārdzīvo maijs vispirms.
Kira visādus sūdus lej pa kreisi un labi jau tagad...kas darīsies PČ un pēc tā vispār var tik zīlēt.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:33, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bet nu atzīsti, šitādus mēslus par Kuldu izdomāt un palaist pasaulē, tas ir zems līmenis!
Bija kļūdas un tā nebija vienīgā, tāpēc jau ar vairs netrenē izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:34, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka mainās, bet tomēr sastāvs un pretinieki ir vairāk zināmi kā U-20.
Nepiekrītu gan. Mazajām valstīm jā (bet cik tādu U20 ir? Tikai viena katru PČ), bet tādas valstis kā Zviedrija, Kanāda un ASV uz PČ pieaugušajiem katru sezonu veido jaunu izlasi. Turpretī uz u20 čempionātu lielo valstu sastāvi ir vairāk vai mazāk skaidri - brauc labākie.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:35, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Bija kļūdas un tā nebija vienīgā, tāpēc jau ar vairs netrenē izlasi.
Es tik nesaprotu, kāpēc tas tagad tiek cilāts? es jau uzreiz norādīju uz to bulšitu ko šis par vecāko Kuldu bija palaidis. Tas bija kāds noslēpums un tagad Matulis atvēris acis visiem?

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Es tik nesaprotu, kāpēc tas tagad tiek cilāts? es jau uzreiz norādīju uz to bulšitu ko šis par vecāko Kuldu bija palaidis. Tas bija kāds noslēpums un tagad Matulis atvēris acis visiem?
dobrecovs izlasīja Sporta avīzi un nu šis jautājums tiek pārviļāts.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:37, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Būtu Nolans,būtu arī Bārtulis......
Būtu tantei krāniņš, tad viņa būtu......onkulīts.

Ja kas,tad Nolans arī i labāko izlases sastāvu spēja savākt tika uz OS. Un ne tāpēc,ka būtu ļoti harizmātisks treneris, bet tāpēc ka spēlēt OS ir ļoti prestiži.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:42, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Nepiekrītu gan. Mazajām valstīm jā (bet cik tādu U20 ir? Tikai viena katru PČ), bet tādas valstis kā Zviedrija, Kanāda un ASV uz PČ pieaugušajiem katru sezonu veido jaunu izlasi. Turpretī uz u20 čempionātu lielo valstu sastāvi ir vairāk vai mazāk skaidri - brauc labākie.
Es sakarā ar U-20 izgāšanos ne tik daudz vainotu Ankipānu cik Kiru, kurš viņu iemeta par izlases treneri,jo bērnu, jauniešu un junioru trenēšana ir diezgan specifiska lieta. Tur bez labas prakses kādā junioru komandā ilgākā laika periodā nevajadzētu uzreiz ķerties pie izlases trenēšanas.
To ir atzinuši gana daudz bērnu,jauniešu un junioru treneru.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:42, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu tantei krāniņš, tad viņa būtu......onkulīts.

Ja kas,tad Nolans arī i labāko izlases sastāvu spēja savākt tika uz OS. Un ne tāpēc,ka būtu ļoti harizmātisks treneris, bet tāpēc ka spēlēt OS ir ļoti prestiži.
Spēlēt prestiži?!!??Visi labākie spēlēja par LATVIJU,nevis par savu prestižu.Un Nolans ir labākais treneris,kāds Latvijai vispār bijis,ar tizlo Beļavski pat nesalīdzināsim.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:43, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu tantei krāniņš, tad viņa būtu......onkulīts.

Ja kas,tad Nolans arī i labāko izlases sastāvu spēja savākt tika uz OS. Un ne tāpēc,ka būtu ļoti harizmātisks treneris, bet tāpēc ka spēlēt OS ir ļoti prestiži.
jā, te joprojām daudziem svaigā atmiņā OG Sočos un nebijušie panākumi, kad visi rāvās uz izlasi un tiek veidoti mīti, par raušanos spēlēt pie Nolana pat uz PČ. Kaut gan uz PČ tas atbirums vienmēr ir bijis un būs...ar to jārēķinās vienmēr pēc sezonas.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:45, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: dobrecovs izlasīja Sporta avīzi un nu šis jautājums tiek pārviļāts.
Tas nekadi nemaina faktu par cucibu!

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:46, pirms 9 gadiem
maaris57 rakstīja: Ja Torpedo vinnēs CSKA un turpinās spēlēt GK,tad kā Ankipāns tiks uz izlasi?
Tu tam tici? Nākamā spēle gan jau būs Torpedo pēdējā.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu tantei krāniņš, tad viņa būtu......onkulīts.

Ja kas,tad Nolans arī i labāko izlases sastāvu spēja savākt tika uz OS. Un ne tāpēc,ka būtu ļoti harizmātisks treneris, bet tāpēc ka spēlēt OS ir ļoti prestiži.
paskaties uz 2014.g PČ sastāvu - reāli iztrūka tikai Karsums un Bārtulis. Visi pārējie, kas varēja (nebija traumēti) bija.
Taču izlases komplektācija (par "atbirumiem" runājot) ir tomēr GM kompetence.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtošu jautājumu,kurš Tev jau ir uzdots n-tās reizes, bet kaut cik pamatotu atbildi neviens no tā uzdevējiem no Tevis nav sagaidījis-kur ir kādi pierādījumi, ka latviešu spēlētāji negrib spēlēt pie Beresņeva.
Nevajag tikai tagad rakstīt...viena tante teica
Daudzas tantes teica. Neatceros tieši kur un kas, bet pirms pāris nedēļām vēl viens izteicās, ka pie Beresņeva spēlētāji uz izlasi nerāvās. Ja vairāki cilvēki to saka, pats arī jutu to laikā, kad Beresņevs bija treneris. Ja neticēt hokejam tuvu stāvošiem cilevēkiem , tad varbūt man neticēt ka Everests ir augstākais kalns pasaulē, jo man nav pierādījumi , tikai cilvēki tā saka.
Negribās ticēt ka Austrālijā ir augstāks dzīves līmenis kā Latvijā , jo tur neesmu bijis un tikai tā cilvēki saka.
Kādēļ man neticēt vairākiem cilvēkiem, kādēļ neticēt tam ko jūtu , kādēļ neticēt, tam ko var izlasīt spēlētāju intervijās starp rindiņām.
Pagaidām ceru, ka patiešām atteikumu bez iemesla izlasē būs maz (īpaši no komandas līderiem).

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 11:49, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Spēlēt prestiži?!!??Visi labākie spēlēja par LATVIJU,nevis par savu prestižu.Un Nolans ir labākais treneris,kāds Latvijai vispār bijis,ar tizlo Beļavski pat nesalīdzināsim.
Nevajag vēlamo uzdot par faktisko. Pirms Krievu Huiņas Latvijā izveides spēlētājiem caur PČ bija viena no iespējām tikt pie laba līguma nākošajai sezonai. Un tam nebija un nav nekāda sakara, ka viņi baigi rautos uz izlasi spēlēt par Latviju tavā izpratnē.
Var jau Nolanu glorificēt cik vien katrs vēlas, bet tas nemaina lietas būtību, ka Nolans pie LV izlases stūres pilnīgi neko nesasniedza tādu, ko nebūtu sasnieguši citi LV izlases treneri pirms viņa.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:50, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu tam tici? Nākamā spēle gan jau būs Torpedo pēdējā.
pat ja Torpedo atspēlēsies un uzvarēs sērijā, kaut kad aprīlī jau sezona viņam jebkurā gadījumā beigsies.
Daudz komplicētāka ir situācija ar OS kvalifikācijas turnīru rudenī...

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:52, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzas tantes teica. Neatceros tieši kur un kas, bet pirms pāris nedēļām vēl viens izteicās, ka pie Beresņeva spēlētāji uz izlasi nerāvās. Ja vairāki cilvēki to saka, pats arī jutu to laikā, kad Beresņevs bija treneris. Ja neticēt hokejam tuvu stāvošiem cilevēkiem , tad varbūt man neticēt ka Everests ir augstākais kalns pasaulē, jo man nav pierādījumi , tikai cilvēki tā saka.
Negribās ticēt ka Austrālijā ir augstāks dzīves līmenis kā Latvijā , jo tur neesmu bijis un tikai tā cilvēki saka.
Kādēļ man neticēt vairākiem cilvēkiem, kādēļ neticēt tam ko jūtu , kādēļ neticēt, tam ko var izlasīt spēlētāju intervijās starp rindiņām.
Pagaidām ceru, ka patiešām atteikumu bez iemesla izlasē būs maz (īpaši no komandas līderiem).
Njā, un atkal pie šī jautājuma Tev sākas atmiņas zudumi.
Funs, beidz vienreiz savu infantilo figņu dzīt.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 11:53, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas nekadi nemaina faktu par cucibu!
Bet Bārtulis nerīkojas drusku cūcīgi, kad tagad sāk runāt, ka izlasē bardaks pirms PČ un vēl kādas tik lietas nenotiek? Kāpēc par to iepriekš netiek runāts jau pirms sezonas. Novembrī taču forši atbraukt atvaļinājumā. Kāpēc viņs uzreiz par to nerunā novembrī, bet tagad? Kā viņs var zināt, kas tagad būs pie Beresņeva, ja nemaz nav pat netaisās ierasties uz treniņnometni, kura pat nav sākusies.
Pie tam par bardaku diezgan tā vispārīgi izsakāsjeb OS un visos citos turnīros ar bardaks valdījis var saprast.

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:53, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzas tantes teica. Neatceros tieši kur un kas, bet pirms pāris nedēļām vēl viens izteicās, ka pie Beresņeva spēlētāji uz izlasi nerāvās. Ja vairāki cilvēki to saka, pats arī jutu to laikā, kad Beresņevs bija treneris. Ja neticēt hokejam tuvu stāvošiem cilevēkiem , tad varbūt man neticēt ka Everests ir augstākais kalns pasaulē, jo man nav pierādījumi , tikai cilvēki tā saka.
Negribās ticēt ka Austrālijā ir augstāks dzīves līmenis kā Latvijā , jo tur neesmu bijis un tikai tā cilvēki saka.
Kādēļ man neticēt vairākiem cilvēkiem, kādēļ neticēt tam ko jūtu , kādēļ neticēt, tam ko var izlasīt spēlētāju intervijās starp rindiņām.
Pagaidām ceru, ka patiešām atteikumu bez iemesla izlasē būs maz (īpaši no komandas līderiem).
kāds var to Tu tukšo klaberkasti Funi arī aizvērt??? Austrālija, Everests... Tev ko, verbālā caureja piemetusies???

Neatceros tieši kur un kas, bet pirms pāris nedēļām vēl viens izteicās, ka pie Beresņeva spēlētāji uz izlasi nerāvās. Ja vairāki cilvēki to saka, pats arī jutu to laikā, kad Beresņevs bija treneris. - kā tad Tu to juti? Kā aizcietējumu, sēžot uz poda?

     [+] [-]

, 2016-03-14 11:55, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, un atkal pie šī jautājuma Tev sākas atmiņas zudumi.
Funs, beidz vienreiz savu infantilo figņu dzīt.
Un man speciāli jāatceras priekš tevis, kad, kur kāds to ir teicis. Atkārtoju tev vēlreiz un netēlo nezinīti-pie Beresņeva hokejisti īpaši nerāvās spēlēt. Ja to nemanīji , ko lai dara. Tev Beresņevs patīk, tāpēc arī izliecies ka to neesi redzējis, manījis.