Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Bārtulis atklāj iemeslus, kāpēc šopavasar nespēlēs izlasē

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam fragmentu no Jāņa Celmiņa sarunas ar hokejistu Oskaru Bārtuli. Aizsargs atklāj, ka šajā pavasarī Latvijas izlasei pasaules čempionātā viņš nepalīdzēs savainojuma dēļ. Saruna pilnā garumā tiks publicēta jau šonedēļ sadaļā “Vienos vārtos”.
Vērtējums: +5

     [+] [-]

, 2016-03-14 19:42, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: TU vispār izlasīji visu komentāru jeb izrāvi tikai kādas frāzes no tā.
Te var paskatīties šo interviju. Skaties no 57 minūtes, kur Ābols runā par LV hokeja līdzjutējiem:
http://www.sportaavize.lv/liela_saruna/23052012-abols_par_nolanu_attistibu_attieksmi_jaun
Un? Tas, ka ir kkādi indivīdi, kuri uz PČ brauc kost, nemāk uzvesties ir sen zināms. To, ka Tu un Ābols no tā veidojat kaut kādu kopējo iepaidu par LV faniem nevajag pasniegt, kā faktu vai patiesību. Kā jau teicu, tādu "fanu"
netrūkst arī somiem, čehiem, vaciešiem utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-14 19:46, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es pat nekad neesmu noliedzis un nenoliegšu, ka mūsu izlasei būtu pat ļoti svētīgi kādus pāris gadiņus uzspēlēt ārpus Elites. Tas tikai un vienīgi mūsu hokejam nāktu par labu. Protams, ja no tā LV hokeja vadība izdarīs vajadzīgos secinājumus.
Šādas glupības var tikai namejveidīgie sarakstīt ,.
No izkrišanas uz 1. divīziju Latvijas hokejam labums nebūtu absolūti nekāds.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 19:49, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Un? Tas, ka ir kkādi indivīdi, kuri uz PČ brauc kost, nemāk uzvesties ir sen zināms. To, ka Tu un Ābols no tā veidojat kaut kādu kopējo iepaidu par LV faniem nevajag pasniegt, kā faktu vai patiesību. Kā jau teicu, tādu "fanu"
netrūkst arī somiem, čehiem, vaciešiem utt...
Var redzēt, ka Tu tā arī neiebrauci par ko ir šis stāsts.
Elpo mierīgi,smaidi un neiespringsti uz maniem domu graudiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 19:55, pirms 9 gadiem
Klavlapa rakstīja: Un kādā ziņā tas nāktu par labu apzinoties ka LV ir nēģerbolā sākusi spēlēt krietni labāk? Apzinoties ka mums basītī aizokeānā ir jauna ZVAIGZNE atšķirībā no hokeja kurā latviju tur pārstāv viens 3 maiņas lejasgala komandas čekeris un vēl divi kadri kuri nemitīgi tiek mētāti pa AHL-NHL-AHL?
Izkritīsim no elites un aizvien vairāk cilvēku sāks pievērsties citiem sportiem. Tavā Liepājā hoķis ar futeni pat konkurēt teiksim nevar, futene stabils nummur 1
Viss atkarīgs no tā, kas vada un organizē kādu konkrētu lietu. Liepājnieki redz, ka Verpakovskis ar lielu entuziasmu un izdomu organizē ar futbola komandu saistītas lietas, un tāpēc arī uz futeni plūst vairāk skatītāju nekā uz hokeju, kuram vel strādāt un strādāt pie sava tēla veidošanas liepājnieku acīs. Protams, ka arī Liepājas futbola tradīcijas, kuras ir uz'ļoti senas, un Verpakovska vārds arī nospēlē zināmu lomu.
Kāds būs labums ja LV izlase izkritīs no Elites? Kaut vai tāds, ka Lipmans beidzot pratīsies, un labprātīgi aizies no LV hokeja, un beigs taisīt visu to cirku. Dos ceļu jaunajiem censoņiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 19:59, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999
Nu, ja jau iesāki, esi tik laipns un apgaismo mani līdz galam. Kādu tad dziļo domu Tu saklausīji tajā Abola teiktajā, kuru man nekādīgi neizdodas uztvert?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-14 20:04, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es pat nekad neesmu noliedzis un nenoliegšu, ka mūsu izlasei būtu pat ļoti svētīgi kādus pāris gadiņus uzspēlēt ārpus Elites. Tas tikai un vienīgi mūsu hokejam nāktu par labu. Protams, ja no tā LV hokeja vadība izdarīs vajadzīgos secinājumus.
Secinājumus var izdarīt, ja var kaut kur noņemt, kaut ko pārdalīt, par labu kaut kam citam, kā to dara valsts, tas pats ir hokejā. Tikai nav jau ko pārdalīt, ja izkritīs, nauda būs vēl mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:05, pirms 9 gadiem
Klavlapa rakstīja: Tu nepieļauj domu ka vienīgais gribētājs jeb censonis būs Juris? Un tad gribi teikt būs labāk?
Citu kandidātu nav, nav hokejā neviena tāda kā teiksim futbolā Krišjānis Kļaviņš kurš ar pilnu enerģiju iet un cenšas kļūt par prezidentu pat apzinoties cik nereāli tas ir. Savulaik hoķī bija Koziols taču tagad nav neviena!
Cilvēki ir tik naivi pat 40 gados, domājot, ka vezums pats no sevis kustēsies

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 20:08, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: NAMEJS 9999
Nu, ja jau iesāki, esi tik laipns un apgaismo mani līdz galam. Kādu tad dziļo domu Tu saklausīji tajā Abola teiktajā, kuru man nekādīgi neizdodas uztvert?
Es domāju, un Ābols tieši to arī pasaka, ka mūsu līdzjutējiem dažreiz derētu paskatīties spogulī pirms pārmet kaut ko spēlētājiem. Jo abas puses vienlīdz svarīgi jebkurā turnīrā prezentē Latvijas valsti. Un šeit neiet cauri nekāda pulksteņa rādītāju pārbīdīšana, ka redziet vācieši,somi utt. arī kož uz velna paraušanu utt.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:09, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Ivaram jau galvenais notirst latviešus! Pofi.g fani, hokejisti, basketbolisti, sētnieki.
Pārsvarā esmu pilnīgi pretējās domās kā Ivars, bet šoreiz 100% piekrītu gan viņam, gan Ābolam. Pats neesmu atturībnieks, un PČ laikā arī mēdzu iekapāt, bet kā Artis saka - ir jāzin mērs. Un katrā PČ kur esmu bijis ir gadījies satikt ne mazums mūsu "fanu", par kuriem tiešām lepnuma nekāda. Vienmēr ir tādi, kuri neapmeklē nevienu spēli. Pirms diviem gadiem pieklīda vientuļš nelaimes putns ar tekstu "ja kas, mums viesnīcā ir divas kastes šņabja, bet līdz arēnai tiku tikai es, pārējie atslēgušies, nebija spējīgi". Un tādus stāstus zinu ntos, kur pēdējais ko atceras ir kā izbrauc no Rīgas, pēc tam tumša bilde un smags "athodņaks" vairāku dienu garumā.
Vai tas ka tādi tipāži ir arī somiem, krieviem un vāciešiem mūs padara labākus? Domāju, nē. Vajadzētu sākumā paskatīties uz sevi spogulī un tas uz citiem rādīt.
P.s. Pret Bārtuli protams nekāda respekta!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:11, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tad sanāk , ka hokejistus mēs sākam dalīt. Ja Latvijas hokejists tad viņam obligāti jāspēlē izlasē, bet ja kanādietis tad drīkst atteikt. Nav godīgi. Visiem ir vienādas tiesības. Da Kosta 2 gadus no AHL neatbrauca palīgā izlasei , lai arī PO tālāk par vienu kārtu netika. Tad arī da Kosta ir izsvilpjamo sarakstā kādreiz bijis.
Mēs gribam lai hokejists palīdz izlasei , kas būs pāc tam ar viņa veselību mūs neinteresē, ir hroniskas traumas ir vienkārši jāatpūtina organisms no sezonas. Kurā sporta veidā vēl ir par daudz mazāku samaksu ārpus regulārajām sacensībām (jeb potenciālā atvaļinājuma laikā ) 2 mēnešus katru gadu jāziedo savas valsts izlasei. Pagaidām nevaru iedomāties. Iznāk ka leilo valstu hokejisti drīkst atteikt, bet vienīgie sportisti kuriem ir jāziedo savi vairāk un ilgāk ir mazo valstu hokeja izlašu spēlētāji un tādas ir ļoti maz, jo GER, SUI ir lielas rezerves piemēram salīdzinot ar mums.
Pastāsti man kā Bārtulis rīkotos ar savām traumām ja viņš spēlētu NHL piemēram Capitals komandā un būtu jāspēlē ari maijā Stenlija Kausā? Arī teiktu - nespēlēšu, jo traumas jāārstē vai tomēr spēlētu!

Skaidrs ka viņš spēlētu - tas ir skaidrs 100%!

Redz izlasē maijā viņš nespēlēs, jo ir traumas kuras jāārstē!

Tad ir jautājums - viņš nevar spēlēt dēļ traumām? Vai negrib spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:14, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kas vada un organizē kādu konkrētu lietu. Liepājnieki redz, ka Verpakovskis ar lielu entuziasmu un izdomu organizē ar futbola komandu saistītas lietas, un tāpēc arī uz futeni plūst vairāk skatītāju nekā uz hokeju, kuram vel strādāt un strādāt pie sava tēla veidošanas liepājnieku acīs. Protams, ka arī Liepājas futbola tradīcijas, kuras ir uz'ļoti senas, un Verpakovska vārds arī nospēlē zināmu lomu.
Kāds būs labums ja LV izlase izkritīs no Elites? Kaut vai tāds, ka Lipmans beidzot pratīsies, un labprātīgi aizies no LV hokeja, un beigs taisīt visu to cirku. Dos ceļu jaunajiem censoņiem.
Tu daudz zini censoņus, (ne tikai hokejā), kas Latvijā raujas vadīt kādas sporta federācijas? Ir cilvēki kas gatavi būt valdēs, padomēs, kur nav liela atbildība, bet kļūt par federāciju prezidentiem, neviens īpaši nevēlas. Uz šiem amatiem parasti nav konkurences, viņus ieņem tie kurus pierunā.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 20:17, pirms 9 gadiem
Klavlapa rakstīja: Tu nepieļauj domu ka vienīgais gribētājs jeb censonis būs Juris? Un tad gribi teikt būs labāk?
Citu kandidātu nav, nav hokejā neviena tāda kā teiksim futbolā Krišjānis Kļaviņš kurš ar pilnu enerģiju iet un cenšas kļūt par prezidentu pat apzinoties cik nereāli tas ir. Savulaik hoķī bija Koziols taču tagad nav neviena!
Redzi, mums latviešiem ļoti patīk uzturēt dažādus mītus. Un Lipmana gadījumā nepārtraukti tiek uzturēti divi mīti:
1. Bez Lipmana LV hokejs aizies pa grunti, jo redz viņš nabadziņš tik daudz tajā iegulda savus personiskos līdzekļus;
2. Bez Lipmana jau nav neviena cita kandidāta,kurš gribētuvadīt LHF.

Redzi, mēs patiesībā nezinām, un visticamāk nekad arī neuzzināsim, cik Lipmana personības dēļ LHF (lasi-Latvijas hokejs) ir pakāsis naudu. Un pareizi minēji, ka bija Koziols, bet viņa cīņa ar vējdzirnavām parādīja visiem,kuri būtu gatavi pretendēt uz LHF prezidenta amatu, ka patreiz tas ir bezcerīgi. Lipmans ap sevi ir izveidojis tādu sistēmu, ka bez viņa piekrišanas viņu nevar nobīdīt no LHF prezidenta amata. Kāpēc gan kādam būtu jāiet uz to, kur redzams jau tagad, ka pasākums ir bezcerīgs?

     [+] [-]

, 2016-03-14 20:20, pirms 9 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Tu daudz zini censoņus, (ne tikai hokejā), kas Latvijā raujas vadīt kādas sporta federācijas? Ir cilvēki kas gatavi būt valdēs, padomēs, kur nav liela atbildība, bet kļūt par federāciju prezidentiem, neviens īpaši nevēlas. Uz šiem amatiem parasti nav konkurences, viņus ieņem tie kurus pierunā.
Lasi manu atbildi Klavlapa nedaudz augstāk, jo tur es atbildu uz šādu jautājumu.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:21, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un šeit neiet cauri nekāda pulksteņa rādītāju pārbīdīšana, ka redziet vācieši,somi utt. arī kož uz velna paraušanu utt.
Atkal pārspīlējumi! Nu tak no tā fanu pūļa, kas tur aizbrauks, loģiski, ka būs kāds sakaits (bet ne jau vairums) kas kodīs, taisīs sū.dus. Par to nekāda drāma nav jābur.
Un par to paskatīšanos spogulī, jau zaipis arī pateica, ka svētajiem paipusīšiem hokejistiem, arī vajadzētu padomāt par tām baumām(kā izrādas pietiekoši ticamām) kas, bijušas pēc dažiem, arī nesenajiem PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:29, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Oskar, ja lasi šo, tad, lūdzu, esi čalis un uz izlasi nebrauc vairāk nekad! Arī uz Olimpisko kvalifikāciju un OS, ja tur tiekam. Esi godīgs pret sevi un faniem. Skaidrs, ka Tev ir laba nauda u.t.t. Bet, spēles Latvijas izlasē - iespēja pārstāvēt savu valsti. Valsti, kurā tu piedzimi, izaugi, sāki spēlēt hokeju. Valsti, kura tev deva visu. Ja tev ir pretenzijas pret Lipmana kungu vai Latvijas valdību, kas var būt, tad der atcerēties: Latvija nav Lipmans vai tie vīri, kas sēž valdībā. Latvija - esam mēs visi. Vienkāršie iedzīvotāji, kuriem ikdienā nenākas viegli. Un tu, Oskar, var būt varētu ar savu spēlēšanu viņus iepriecināt, sagādāt Latvijas iedzīvotājiem pozitīvas emocijas. Zini, var vienu sezonu izlaist. Ārkārtas gadījumā, arī otru. Bet Latvijā muļķu nav: vairākas sezonas pēc kārtas nebraukšana uz PČ, vienkārši nevēlēšanās.

Un nevajag meklēt atrunas par to, ka PČ zaudēja prestižu. Paskaties uz pagājušā gada Kanādas izlases satāvu! Diez vai Kanādas čaļus sezonas laikā NHL glaudīja pa galvu pretinieki. Diez vai viņiem nav savainojumu, kuriem viņi kāpj pāri, lai pārstāvētu valsti! Kāds teiks, ka mēs PČ necīnamies par augstām vietām. OS mēs esam top komanda?

TĀPĒC, LŪDZU, VAIRĀK UZ IZLASI NEBRAUC PAVISAM! ARĪ FANIEM, UZSKATU, JĀSĀK PARĀDĪT SAVU ATTIEKSMI PRET ŠĀDIEM SPĒLĒTĀJIEM. PIEMĒRAM, AR SVILPŠANU SPĒLES LAIKĀ, KAD TĀDI "TRAUMĒTIE" ATBRAUC, PIEMĒRAM, UZ TO PAŠU OS KVALIFIKĀCIJU.
Nevajag pārspīlēt hokeja lomu cilvēka dzīvē ! Otrkārt, Tu strēbsi aliņu un gudri spriedelēsi, kamēr džekiem tas ir nopietns darbs un kā vārdā, tādu aliņsūcēju izpriecai ?..
OS cita lieta, cits skatītājs, savākušies stiprākie no stiprākiem, ir motivācija.
Treškārt, ko Tu esi tādu izdarījis Latvijai, lai mēs varētu aplaudēt ?.. un gudri to visu paspriest.. Padomā par baļķi savā acī un tad par skabargu cita..

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 20:46, pirms 9 gadiem
Klavlapa rakstīja: Ja kāds tiešām ir gatavs iet par prezidentu tad viņš ies un izaicinās! Nezinu cik ļoti Tu seko futbolam bet Krišjānis Kļaviņš ir labs piemērs - šādi ir jaizrāda vēlme kaut ko mainīt un jācīnās par varu.
Tagad pa lielam skaidrs viss - aizies Kira un vietā nāktu Juris, tas ir par 95% skaidrs!
Par Taviem mītiem runājot : Lipmans hoķī tiešām iegulda no savas kabatas (saņemot nodokļu atlaides, bet tomēr ieguldot) - nav IIHF kā UEFA vai FIFA kas atmestu Latvijas federācijai summu tuvu pie 10 miljoniem gadā. Sauc vārdos kādu citu izņemot Juri kas būtu uz šito gatavs!
Cīnīties jau Kļaviņš var, un droši vien pareizi dara ka cīnās, bet mani māc smagas šaubas, ka viņam izdosies uzvarēt Indriksona mafiju. Tieši tā pati situācija kā ar Lipmana mafiju, kura Koziolu noēda pat bez piedevām.

Es nebūtu tik pārliecināts, ka Lipmana vietā nāks Savickis, jo viņš bez krievu naudas nav nekas. Un krievi viņam nedos naudu,kuru tas varētu ieguldīt LV hokeja kopējā katlā. Knapi dod tieši tik, lai Ģinama varētu elpot. Un Latvijas hokeja sabiedrība to ļoti labi saprot.

Kurš varētu nākt Lipmana vietā es nezinu,un arī nevaru zināt, jo kā jau rakstīju, tad šobrīd neviens nevēlas nest savu nodomu publiskā telpā, jo patreiz cīnīties ar Lipmanu ir nereāli. Kāpēc gan kādam būtu jādod iespēja Lipmanam&Co publiskā telpā ķengāties par kādu. Atceries kā gāja Koziolam, un tad Tu sapratīsi, ka man ir taisnība.

Vēlreiz rakstu-mēs nekad neuzzināsim to sponsoru vārdus, kuri LV hoķim neiedeva naudu, jo viņus atbaida Lipmana personība.

     [+] [-]

, 2016-03-14 20:53, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Oskar, ja lasi šo, tad, lūdzu, esi čalis un uz izlasi nebrauc vairāk nekad! Arī uz Olimpisko kvalifikāciju un OS, ja tur tiekam. Esi godīgs pret sevi un faniem. Skaidrs, ka Tev ir laba nauda u.t.t. Bet, spēles Latvijas izlasē - iespēja pārstāvēt savu valsti. Valsti, kurā tu piedzimi, izaugi, sāki spēlēt hokeju. Valsti, kura tev deva visu. Ja tev ir pretenzijas pret Lipmana kungu vai Latvijas valdību, kas var būt, tad der atcerēties: Latvija nav Lipmans vai tie vīri, kas sēž valdībā. Latvija - esam mēs visi. Vienkāršie iedzīvotāji, kuriem ikdienā nenākas viegli. Un tu, Oskar, var būt varētu ar savu spēlēšanu viņus iepriecināt, sagādāt Latvijas iedzīvotājiem pozitīvas emocijas. Zini, var vienu sezonu izlaist. Ārkārtas gadījumā, arī otru. Bet Latvijā muļķu nav: vairākas sezonas pēc kārtas nebraukšana uz PČ, vienkārši nevēlēšanās.

Un nevajag meklēt atrunas par to, ka PČ zaudēja prestižu. Paskaties uz pagājušā gada Kanādas izlases satāvu! Diez vai Kanādas čaļus sezonas laikā NHL glaudīja pa galvu pretinieki. Diez vai viņiem nav savainojumu, kuriem viņi kāpj pāri, lai pārstāvētu valsti! Kāds teiks, ka mēs PČ necīnamies par augstām vietām. OS mēs esam top komanda?

TĀPĒC, LŪDZU, VAIRĀK UZ IZLASI NEBRAUC PAVISAM! ARĪ FANIEM, UZSKATU, JĀSĀK PARĀDĪT SAVU ATTIEKSMI PRET ŠĀDIEM SPĒLĒTĀJIEM. PIEMĒRAM, AR SVILPŠANU SPĒLES LAIKĀ, KAD TĀDI "TRAUMĒTIE" ATBRAUC, PIEMĒRAM, UZ TO PAŠU OS KVALIFIKĀCIJU.
Latvijā muļķu nav... mjā... :-D DD

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 20:59, pirms 9 gadiem
pamuļķis rakstīja: Latvijā muļķu nav... mjā... :-D DD
Viņš gan jau gribēja teikt, ka visi nav muļķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 22:24, pirms 9 gadiem
Oskar,piever žaunas par PČ zemo prestižu !!! Paskaties uz Kanādas izlases rosteru pagājušā gada PČ !!! Tev līdz tiem čaļiem kā līdz zvaigznēm !!! Redz NHL superzvaignes negvelž par kaut kādu tur prestižu !!! Viņi vienkārši atbrauc uz izlasi un kapā sevi nežēlodami !!!
Play- off Bartulis nospēlēja visas piecas Admiral spēles - no zvana līdz zvanam ! Gandrīz 26 minūtes vidēji katrā spēlē !!! Admiral vadībai Oskars pat neiepīkstētos par kaut kādiem cirkšņiem ! Viņam būtu jāspēlē pat ar lauztu kāju ! Līgumu Osis dabūja , tad priekš kā plēst pakaļu kaut kādā Latvijas izlasē !!! Tur algu nemaksā !!!

MĪKSTAIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-03-14 22:48, pirms 9 gadiem
Cilvēki mīļie, man ir skumji lasīt jūsu naidīgos, bravūras pilnos komentārus, kuri izpelnās pārējo biedru uzslavas. Vai esat izjutuši tās sāpes, kuras ir izjutis viņš? Noteikti nē. Viņš pelna naudu ar savu ķermeni. Veselība ir resurss, kas izzūd. Nav mūsdienu medicīna tāda, ka būtu iespējams jebkuru traumu pārvērst par nebijušu. Vienam veicas un izoperētā kaite vairs neliek manīt sevi, taču citam nepaveicas un tā kļūst par hronisku problēmu. Te daži skaita, cik reizes īsti Bārtulis ir operēts utt. - kā jūs varat to zināt? Vai pēc katras operācijas čeki iziet caur jūsu rokām? C`moon! Ja viņam nekas nesāp, tad šie meli paliek uz viņa sirdsapziņas un karma viņam atmaksās, taču nevienam nav nekādas tiesības liet žulti, nezinot, kas ir sāpes, kuras nepāriet nekad. Jums liksies, ka es tikai gudri *iršu, taču ziniet, ka arī es ik dienas jūtu traumu, kas gūta pirms vairākiem gadiem. Un jutīšu visu mūžu.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 23:10, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Retā reize, kad jāpiekrīt! 6-7 nedēļas veltīt, lai spēlētu PČ, kur nespēlē visi labākie?
Principā ir jākanselē visi turnīri, kuros nespēlē visi labākie! Nav ko kam tādam laiku veltīt!
Ja NHL netaisīs pauzi, arī no olimpiskās programmas hokejs jānem ārā, jo tur nebūs visi labākie, nav ko 2 nedēļas čakarēties, ja var nečakarēties.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-15 00:03, pirms 9 gadiem
jau sen zināms, ka sporta fani nav izcēlušies ar īpaši lielu IQ, bet nu šis ir par daudz. kādas tiesības pārmest jebkuram spēlētājam, ka nebrauc uz izlasi? PČ ar savu sistēmu ir krūmu mači. Tāds ikgadējais čempionāts kurā komandām rotē sastāvi nav nevienam vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2016-03-15 00:05, pirms 9 gadiem
arrived rakstīja: Varbūt Pasaules čempi vajadzētu pārcelt uz rudeni, kad neviens nav savainots un visi spēlē? Citādāk, kā pavasaris, tā visi savainoti
Uz rudeni jau plānojas alternatīva PČ kurā LV izlase izskatās, ka nebūs ( nēesam mēs TOP6-8)

  -1 [+] [-]

, 2016-03-15 09:01, pirms 9 gadiem
neeeee rakstīja: Cilvēki mīļie, man ir skumji lasīt jūsu naidīgos, bravūras pilnos komentārus, kuri izpelnās pārējo biedru uzslavas. Vai esat izjutuši tās sāpes, kuras ir izjutis viņš? Noteikti nē. Viņš pelna naudu ar savu ķermeni. Veselība ir resurss, kas izzūd. Nav mūsdienu medicīna tāda, ka būtu iespējams jebkuru traumu pārvērst par nebijušu. Vienam veicas un izoperētā kaite vairs neliek manīt sevi, taču citam nepaveicas un tā kļūst par hronisku problēmu. Te daži skaita, cik reizes īsti Bārtulis ir operēts utt. - kā jūs varat to zināt? Vai pēc katras operācijas čeki iziet caur jūsu rokām? C`moon! Ja viņam nekas nesāp, tad šie meli paliek uz viņa sirdsapziņas un karma viņam atmaksās, taču nevienam nav nekādas tiesības liet žulti, nezinot, kas ir sāpes, kuras nepāriet nekad. Jums liksies, ka es tikai gudri *iršu, taču ziniet, ka arī es ik dienas jūtu traumu, kas gūta pirms vairākiem gadiem. Un jutīšu visu mūžu.
Lai vins ta ari pasaka to, nevis kaa vecene - nu nezinu, man tur cirksnis sap, komanda ari negrib laist, es vispar nebusu gatavs...''

Ja vins atnaks un pateiks - es nebrauksu, loti atvainojos saviem faniem, bet trauma mani moca jau vairakus gadus un nu atputa man ir loti vertiga, es atvainojos''
tad man nekas pret, vecis pateica, sapratam iemeslu, neko nepadarisim

  -3 [+] [-]

, 2016-03-15 09:40, pirms 9 gadiem
Pārāk daudz uzmanības tiek veltīts šim mīkstajam.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-15 09:58, pirms 9 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Lai vins ta ari pasaka to, nevis kaa vecene - nu nezinu, man tur cirksnis sap, komanda ari negrib laist, es vispar nebusu gatavs...''

Ja vins atnaks un pateiks - es nebrauksu, loti atvainojos saviem faniem, bet trauma mani moca jau vairakus gadus un nu atputa man ir loti vertiga, es atvainojos''
tad man nekas pret, vecis pateica, sapratam iemeslu, neko nepadarisim
Viņš šajā video to arī pateica.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-15 10:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kas vada un organizē kādu konkrētu lietu. Liepājnieki redz, ka Verpakovskis ar lielu entuziasmu un izdomu organizē ar futbola komandu saistītas lietas, un tāpēc arī uz futeni plūst vairāk skatītāju nekā uz hokeju, kuram vel strādāt un strādāt pie sava tēla veidošanas liepājnieku acīs. Protams, ka arī Liepājas futbola tradīcijas, kuras ir uz'ļoti senas, un Verpakovska vārds arī nospēlē zināmu lomu.
Kāds būs labums ja LV izlase izkritīs no Elites? Kaut vai tāds, ka Lipmans beidzot pratīsies, un labprātīgi aizies no LV hokeja, un beigs taisīt visu to cirku. Dos ceļu jaunajiem censoņiem.
Ja Latvija izkritis, Lipmans atkapsies? Uz to ceret ir sausaligs naivums. Absoluti nav nekada pamata ta domat.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-15 11:05, pirms 9 gadiem
čalis jau pārcietis 5 operācija, vēl joprojām jūt un to vaļsirdīgi atzīst. es pat negribu iedomāties, cik smeldzīga sajūta slidojot ar tādu traumu cirksnī. protams, ka hokejista karjera ir īsa un jācenšās tās laikā sapelnīt naudiņas pēc iespējas vairāk, tādēļ upurē savu veselību klubā (lasīt-darbā).
visi te baigie patrioti, liek cilvēkam otrās šķiras turnīra dēļ upurēt karjeru un iespējamos ienākumus, lai nodrošinātu ģimeni.
Lielākā daļa nolicēju paši noteikti, lai uzlabotu savus ienākumus, strādā darbā, kur par jums nemaksā pilnus nodokļus valstij...

  -3 [+] [-]

, 2016-03-15 11:38, pirms 9 gadiem
>>>OILER1981
100% piekrītu viedoklim,ka nav vajadzīgi izlasei spēlētāji,kuri meklē jebkādus iemeslus ,lai atteiktu savu dalību tajā uz "nevajadzīgiem" mačiem.Ir tikai viena nelaime.Latvija ir maza un vēl mazāks to spēlētāju loks,kuri atbilst pat pasaules čempionāta līmenim A grupā.Rezultāts var izrādīties bēdīgs,gan izlasei,gan pašiem spēlētājiem.Varēs spēlēt 1 divīzijā ar tiem spēlētājiem ,kuri neatsaka izlasei un par olimpiādēm varēs aizmirst uz ilgu laiku.Un tas tieši laikā,kad ir ļoti iespējams,ka tuvākajās divās olimpiādēs NHL spēlētāji nepiedalīsies,kuru rezultātā Latvija savācot visus savus spēcīgākos spēlētājus varētu pie lielas veiksmes uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.Tāda man šobrīd izskatās tā situācija.Un vēl.Varbūt tomēr gala vārdu vajadzētu teikt izlases medicīnas personālam.Var spēlētājs spēlēt ,jeb jāārstējās.Tiesa,tas neattiecās uz šo gadījumu,jo pat šajā intervijas īsajā fragmentā redzams,ka ne jau tā trauma ir pie vainas Oskara nespēlēšanā izlasē.Cirkšņa trauma protams ir reti riebīga,bet uz tās rēķina var arī spekulēt ,kad tikai sagribās.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-15 11:39, pirms 9 gadiem
Ej tu nahren..., piegriezies antipatriot!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-15 12:56, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: Oskar,piever žaunas par PČ zemo prestižu !!! Paskaties uz Kanādas izlases rosteru pagājušā gada PČ !!! Tev līdz tiem čaļiem kā līdz zvaigznēm !!! Redz NHL superzvaignes negvelž par kaut kādu tur prestižu !!! Viņi vienkārši atbrauc uz izlasi un kapā sevi nežēlodami !!!
Play- off Bartulis nospēlēja visas piecas Admiral spēles - no zvana līdz zvanam ! Gandrīz 26 minūtes vidēji katrā spēlē !!! Admiral vadībai Oskars pat neiepīkstētos par kaut kādiem cirkšņiem ! Viņam būtu jāspēlē pat ar lauztu kāju ! Līgumu Osis dabūja , tad priekš kā plēst pakaļu kaut kādā Latvijas izlasē !!! Tur algu nemaksā !!!

MĪKSTAIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roosters bija specigs Kanadai tikai tapec lai ieraditu vietu Krieviem, jo parak pa makoniem jau lidinajas jo Kanadai visu laiku brauc ap otro sastavu, tad nu atbrauca Solids sastavins un visu salika pa vietam, jo Krievijai nekad nebus izredzes uzvaret Kanadu, ja vina atnaks ar solidu sastavu

Bet nu par Osi varu piekrist, tiesam pagleevs izklausijas, un tada pavajaa pardomats iemesls lai nebrauktu uz cempi, kaa ja ute viens mineja, tiesam labak lai neradas nekur pat OS..