Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš pasaules čempionātā nespēlēs

Jānis Pārums

Ozoliņš pasaules čempionātā nespēlēs
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Intervijā "Sporta Avīze +" aizsargs Sandis Ozoliņš pateicis skaidru "nē" dalībai pasaules čempionātā, bet par olimpiskajām spēlēm vēl aizvien paliek noslēpumains, piebilstot, ka līdz tam vēl ir jānospēlē...

"Vai es spēlēšu pasaules čempionātā? Viennozīmīgi - atbilde ir nē! Tā ir mana pārliecība, mans lēmums. Uzskatu, ka šie pasaules čempionāti ir nepieciešami, lai spēlētāji gūtu pieredzi, paši to pieredzētu uz savas ādas. Tie var būt zaudējumi vai uzvaras, bet tā būs viņu pieredze. Starptautiskajā hokejā tā ikvienam spēlētājam ir jāpieredz, lai viņš izaugtu kā spēlētājs, personība," atzina Ozoliņš. "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."

Jautāts par iespējamo dalību Soču olimpiskajās spēlēs, Ozoliņš atbildēja: "Sākumā līdz tam laikam ir jāspēlē hokejs. Uz olimpiādi brauks tāds sastāvs, kādu izvēlēsies treneris. Labākie spēlētāji. Nav teiks, ka viņš izvēlas Ozoliņu, ja izvēlēšos konkurēt [par vietu sastāvā]."

Jāatgādina, ka šī gada februārī Ozoliņš pēc ilgāka laika nolēma atgriezties izlasē, lai palīdzētu valstsvienībai izcīnīt ceļazīmi uz Soču olimpiskajām spēlēm.

Izmantotie resursi:
Sporta Avīze +

  +5 [+] [-]

, 2013-03-14 13:12, pirms 12 gadiem
ŽĒL!
Slēpts komentārs: Bostonietis

 +18 [+] [-]

, 2013-03-14 13:14, pirms 12 gadiem
Baigi interesanti, cik milzīga ir noņemšanās ap vienu spēlētāju. Visi pārējie izlases špīleri noteikti jūtas smagi aizmirsti..

 +23 [+] [-]

, 2013-03-14 13:14, pirms 12 gadiem
Pareizi. Galvenais, lai spēlē Olimpiādē.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-14 13:15, pirms 12 gadiem
Bet Ozoliņam ir jābūt piesaistītam izlasei,pat,ja nespēlē!!!Lai ir,kas puišus dzen uz priekšu un sapurina!

  +9 [+] [-]

, 2013-03-14 13:16, pirms 12 gadiem
Nejauc PČ ar OS. Tās tomēr ir 2 dažādas lietas.

Bostonietis rakstīja: "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."
Tad jega spelet Socos 41 gada vecuma?

 +20 [+] [-]

, 2013-03-14 13:17, pirms 12 gadiem
SA+ šodien mīnus 3000,- ls
Slēpts komentārs: MartinsS

  +8 [+] [-]

, 2013-03-14 13:21, pirms 12 gadiem
Jūs taču esat nozombēti ar to Ozoliņu.

     [+] [-]

, 2013-03-14 13:23, pirms 12 gadiem
respect, ka nespēlēja spēlītes un samērā laicīgi pateica, savādāk jau no malas likās, ka izlase gaida pagodinājumu no Ozoliņa, nevis Ozo uzskata par pagodinājumu tur spēlēt.
Ozo protams, ir vērtība izlasē bet nevajag pataisīt to par Ozoliņa izlasi.

     [+] [-]

, 2013-03-14 13:23, pirms 12 gadiem
bayliss rakstīja: Bet Ozoliņam ir jābūt piesaistītam izlasei,pat,ja nespēlē!!!Lai ir,kas puišus dzen uz priekšu un sapurina!
Noskaties SA+ preview. Ozolins ir neizpratne par saprinasas definiciju, jo hokejisti nav lupatas, kas jasapurina.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-14 13:23, pirms 12 gadiem
Ja noskatīsies interviju, arī uz šo savu piezīmi atbildi atradīsi...

bayliss, 13:15, pirms 5 minūtēm
Bet Ozoliņam ir jābūt piesaistītam izlasei,pat,ja nespēlē!!!Lai ir,kas puišus dzen uz priekšu un sapurina!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-14 13:38, pirms 12 gadiem
Pareizi, vispār uzskatu, ka uz to zobārsta ikgadējo turnīreli ir jāsūta tādi Džeriņi un Meijas kā, jau sen to dara gandrīz visas lielvalstis, Zviedrija, Kanāda, jau sen tur sūta savus džreriņus, vienīgi Krievijai vēl joprojām ir uzstādījums ''pobeģiķ ļuboj cenoi''. Pārējie sen, jau to turnīru neuztver īpaši nopietni. Olimpiāde, tā ir cita runa, olimpiādē, tad arī savāksies visi labākie un uzraus normālu starptautisko hoķi reizi 4 gados, kā arī pienākas.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-14 13:38, pirms 12 gadiem
Nu nepiekrītu, man jau šķiet, ka neatkarīgi no tā, vai tas ir PČ vai OS ir jāsasniedz maksimālie rezultāti. Mums jau vēsturiski izveidojies tā , ka nesūtas otro šķiru kā Kanāda, ASV utt, lai viņi kko lielu iemācītos no starptautiskām sacensībām hokejā. Brauc labākie. Ar tādu filozofiju 8daļ fināli nākotnē būs slimīga fantāzija. Lūk tā.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-14 13:42, pirms 12 gadiem
pareiz ir. Nav ko mocīt savu kefīrbisi.Anna jau gaida

  -4 [+] [-]

, 2013-03-14 13:45, pirms 12 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Pareizi, vispār uzskatu, ka uz to zobārsta ikgadējo turnīreli ir jāsūta tādi Džeriņi un Meijas kā, jau sen to dara gandrīz visas lielvalstis, Zviedrija, Kanāda, jau sen tur sūta savus džreriņus, vienīgi Krievijai vēl joprojām ir uzstādījums ''pobeģiķ ļuboj cenoi''. Pārējie sen, jau to turnīru neuztver īpaši nopietni. Olimpiāde, tā ir cita runa, olimpiādē, tad arī savāksies visi labākie un uzraus normālu starptautisko hoķi reizi 4 gados, kā arī pienākas.
nebūs Tev taisnība.
PČ ir pasākums, kur galvenais notikums ir tikai un vieniģi hokejs, kamēr OS hokejs, šķiet, nemaz nav populārākais pasākums - tur popularitāte jādala ar citiem sporta veidiem.
Nebrīnīšos, ja pavisam drīzā nākotnē hokejam ziemas Olimpiādēs būs tikpat "nozīmīga" loma kā futbolam vasaras olimpiādēs. Šobrīd jau redzu pirmos soļus uz to.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 13:46, pirms 12 gadiem
Rocky33 rakstīja: Baigi interesanti, cik milzīga ir noņemšanās ap vienu spēlētāju. Visi pārējie izlases špīleri noteikti jūtas smagi aizmirsti..
Varbūt dažam motivācijai noderēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 13:46, pirms 12 gadiem
olimpiāde ir kas cits - pasākums reizi 4 gados, kas kotējas stipri augstāk par tiem pasaules čempionātiem. Olimpiāde un pasaules čemionāts nav salīdzināmi lielumi.

Bostonietis rakstīja: "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."
Tad jega spelet Socos 41 gada vecuma?

     [+] [-]

, 2013-03-14 13:48, pirms 12 gadiem
Moš vel pārdomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 13:49, pirms 12 gadiem
Rocky33 rakstīja: Baigi interesanti, cik milzīga ir noņemšanās ap vienu spēlētāju. Visi pārējie izlases špīleri noteikti jūtas smagi aizmirsti..
visi pārējie noteikti par to īpaši nepiedomā

  +2 [+] [-]

, 2013-03-14 13:50, pirms 12 gadiem
It kā jau Sandis būtu ļoti vajadzīgs aizsardzībā un komandas kopējam raksturam, taču no otras puses skatoties viņš dod gaismu kādam jaunajam, kam būs iespēja sevi pierādīt!!

Kaut vai atcerēsimies pagājušo PČ, kad atklājās Indrašis..
Cerēsim, ka uzplauks mums vēl kāds slēptais talants!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-14 13:51, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."

40 gados, kaaads ir speeleejis TOP IZLASEE?
Nedvedam cik gadu bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-14 13:52, pirms 12 gadiem
nu gan jau iztiksim. tāpat jau cīnīsimies par izkrišanu. kāda jēga vēl ozo mocīt morāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-14 13:54, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."

40 gados, kaaads ir speeleejis TOP IZLASEE?
Jā, Kriss Čelioss - 44 gadu vecumā Turīnas OS 2006.g. ASV izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 13:55, pirms 12 gadiem
nu nekāda jēga dale
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 13:57, pirms 12 gadiem
Skaitaties latvijas vadoshais sporta portals tachu saviem kolegiem no SA+ materialus parpublicejat.. ja jau gribat ar SA+ un SA pelnit tad nedaliet materialus pa velti ,jo neivenam vairs OZO pilna intervija neinterese .galvena jautajuma atbilde zinama, paldies par visu un jums pie pelnas trekna nullite jeb potenciala klienta pazaudeshana..

  +6 [+] [-]

, 2013-03-14 13:57, pirms 12 gadiem
Skaidrīte, vismaz nebūs SA+ jāpērk

  +3 [+] [-]

, 2013-03-14 13:58, pirms 12 gadiem
retais rakstīja: Nedvedam cik gadu bija?
jā arī Petrs Nedveds - pagājušajā PČ spēlēja Čehijas izlasē. Iespējams, arī šogad spēlēs - vismaz 2 Eurotūres posmos Čehijas sastāvā šosezon spēlēja.

Arī Sergejs Fjodorovs spēlēja 40 gados Vankuveras OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 14:00, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Bet PC
Tas pats Fjodorovs 40 gadu vecumā spēlēja arī 2010.g. PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 14:05, pirms 12 gadiem
gan jau gan kāds dārziņš atteiksies. sprukts ar karsumu ar būs noguruši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-14 14:06, pirms 12 gadiem
Vēl paturpinot tēmu - Jāgrs 39 gadu vecumā 2011.g. PČ vienā spēlē tika pie hattrick (3 goliem) - kad Čehija 1/4finālā ar 4:0 vinnēja ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 14:07, pirms 12 gadiem
Lavins ir gatavs aizpildit vietu, tapec veci mieru vis kartibaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 14:08, pirms 12 gadiem
Rocky33 rakstīja: Baigi interesanti, cik milzīga ir noņemšanās ap vienu spēlētāju. Visi pārējie izlases špīleri noteikti jūtas smagi aizmirsti..
Nevis jutas, bet ir aizmirsti. Piemeram, manaa skatijumaa, Darzins un Masalskis bija divi galvenie turnira uzvaras kaldinataji.
Tas jau kas tur notiek gerbtuves mums jau nav zinams, Ozolins pats saka ka nevienu jau nepurina, tik cik vnk palidz ar savu prasmi laukumaa.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-14 14:10, pirms 12 gadiem
jagrs arī šosezon pēc lokauta guva hat-trick

     [+] [-]

, 2013-03-14 14:12, pirms 12 gadiem
Baigi labā intervija. Nepateica pilnīgi neko jaunu.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-14 14:16, pirms 12 gadiem
Pilnīgi loģisks lēmums.
Lai brauc Jass, Andersons, Cibuļskis, varbūt Porejs - pirmie divi jau ir pašos hokeja spēka gados, tomēr - jebkuram no viņiem tas PČ būs noderīgs pieredzes krāšanai un turpmākās karjeras veidošanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 14:20, pirms 12 gadiem
Domāju jebkuram būtu jārespektē Ozo lēmums,nevis jāmetas un jānoliek.

Spēlējoša leģenda viņš ir...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 14:21, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Pilnīgi loģisks lēmums.
Lai brauc Jass, Andersons, Cibuļskis, varbūt Porejs - pirmie divi jau ir pašos hokeja spēka gados, tomēr - jebkuram no viņiem tas PČ būs noderīgs pieredzes krāšanai un turpmākās karjeras veidošanai.
jābrauc ir potenciāli labākajam sastāvam (tādam, kas sasniedz pēc iespējas labākos rezultātus nevis "pieredzes krāšanai un turpmākās karjeras veidošanai".
Man nekas nebūtu pretī, ja būtu, piemēram, aizsargu pāris Tribuncovs - Rosinskis, ja vien tas tiktu pamatots ar rezultātu PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 14:25, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Es īsti nevaru saprast vai tu stulbs esi vai vienkārši tādu tēlo. OS hokeja turnīrs ir lielākais notikums ziemas olimpiādē. Vismaz līdz šim ir bijis. Ne velti PČ Kanādas un ASV izlases nespēlē labākajos sastāvos. Iespējams tagad, ja neļaus NHL čaļiem braukt, tas turnīrs kļūs mazāk nozīmīgs, bet teikt, ka līdz šim PČ ir bijis nozīmīgāks par OS ir vienkārši absurdi.
nav gan. Tikai viens no.
Piemēram, daiļslidošana savāc lielāku skatītāju auditoriju nekā hokejs. Šķiet, arī šorttreks (Ķīna, Koreja, Japāna...).

P.S. un beidz ar personīgiem apvainojumiem - ka nesanāk, ka tās ēzeļa ausis ir Tev pašam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan. Tikai viens no.
Piemēram, daiļslidošana savāc lielāku skatītāju auditoriju nekā hokejs. Šķiet, arī šorttreks (Ķīna, Koreja, Japāna...).

P.S. un beidz ar personīgiem apvainojumiem - ka nesanāk, ka tās ēzeļa ausis ir Tev pašam.
Cik saprotu pieminēji tos sprta vedus kas notiek arēnās. Vēl jau ir arī tie kas notiek zem klajas debess un kuri ir vismaz hokeja popularitātes līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:04, pirms 12 gadiem
ko es neatbalstu ir šis Kāda peļņa ir Sporta avīzei ja visu uzina rakstā ? Autoram ir liels fui ,jo visu noraksta no intervijas sporta aviizei
es gribēju pasūtīt un uzināt vai viņš spēlēs bet nu to nedariisu jo uzināju
nozog pļeņu no sporta avīzes
Puče sado šim te autoram

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:10, pirms 12 gadiem
hush rakstīja: Skaitaties latvijas vadoshais sporta portals tachu saviem kolegiem no SA+ materialus parpublicejat.. ja jau gribat ar SA+ un SA pelnit tad nedaliet materialus pa velti ,jo neivenam vairs OZO pilna intervija neinterese .galvena jautajuma atbilde zinama, paldies par visu un jums pie pelnas trekna nullite jeb potenciala klienta pazaudeshana..
Nu Tu gan laid. Ja es esmu redzējis to interviju, es arī nedrīkstu teikt, ko tur dzirdēju? Tās jau tāpat ir vecas ziņas.

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:11, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Ko cilvēki skatās ir viens, bet par ko runā un gaida ir kas cits. Protams, ka normāliem cilvēkiem nesacensties ar japāņu, ķīniešu un korejiešu skaitu, kuri vēro savu šorttreku vai daiļslidošanu. Tomēr OS hokeja turnīrs no jau pēdējās četrās olimpiādēs ir visvairāk apspriestais sports internetā. Par vairāk nekā 13% apsteidzot kamaniņu sportu. Un vēlreiz atgādinu uz OS brauc visi labākie hokejisti, savukārt PČ labākie mēdz arī atteikties. Aiz Stenlija kausa, uzvara OS ir otrs nozīmīgākais hokejista karjerā.
kā Tu zini, par ko runā Ķīnā, Spānijā, Norvēģijā, Japānā, Anglijā, Itālijā u.c. ziemas OS sakarā??? Beidz uzdot vēlamo par esošo!
Daiļslidošana nav tikai aziātiem - tā ir ļoti populāra arī ASV. Droši vien, #1 notikums ziemas OS arī tādās valstīs kā Spānija, Lielbritānija un vēl ne vienā vien.
Un kamaniņas Tu piesauci nevietā - tas točno nav starp OS topa sporta veidiem.

Starp citu - tikko Krievijā tika izveikts masveida pētījums (visos Krievijas reģionos!) par populārāko ziemas sporta veidu: ar nospiedošu pārsvaru biatlons apsteidza hokeju (apmerām 80% pret 20%)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-14 15:17, pirms 12 gadiem
Vecais meteejs nodereetu bet varam arii chempii bez vinja iztikt, olimpiaadee gan jaanokaapj no korkja un jaabrauc spelet

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:36, pirms 12 gadiem
haha Nu Ozo apstiprina, ka PČ nav tik prestižš turnīrs, lai rautos visi labākie spēlēt.
Varbūt, lai nopelnitu līgumu kādā klubā, bet citādāk...

     [+] [-]

, 2013-03-14 15:37, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Un vēlreiz atgādinu uz OS brauc visi labākie hokejisti, savukārt PČ labākie mēdz arī atteikties. Aiz Stenlija kausa, uzvara OS ir otrs nozīmīgākais hokejista karjerā.
Tieši kāda saistība ir starp to, ka OS ir nozīmīgākais izlašu turnīrs hokejā un to kurš notikums ir populārākais/nozīmīgākais olimpiādē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 16:32, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Ozoliņš saprot, ka nespēs izkonkurēt jaunos čaļus un tad nu meklē atmazkas.
Piemēram kurus? Kuram LV izlasē bez Ozoliņa vsp ir normāls metiens, tā kā viņš redz laukumu, neredz neviens. Un savos 40 šogad KHL viņš nepavisam neizskatījās slikti, labā formā džeks! Bet runājot par dažiem labiem tā saucamajiem "jaunajiem" aizsargiem izaugsme kaut kā diemžēl apstājusies.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:34, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jābrauc ir potenciāli labākajam sastāvam (tādam, kas sasniedz pēc iespējas labākos rezultātus nevis "pieredzes krāšanai un turpmākās karjeras veidošanai".
Man nekas nebūtu pretī, ja būtu, piemēram, aizsargu pāris Tribuncovs - Rosinskis, ja vien tas tiktu pamatots ar rezultātu PČ.
Pie kājas tas PČ rezultāts, ja vien nenolaiž galīgo luni ar izkrišanu no Elites.
Medaļas tāpat tur nespīd, bet palikt tajā turnīrā 6., 9. vai 13. vietā - pilnīgi vienalga.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:36, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Pie kājas tas PČ rezultāts, ja vien nenolaiž galīgo luni ar izkrišanu no Elites.
pilnīgi muļķīga attieksme! Ja runā par Latvijas izlasi un Pasaules čempionātu.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:38, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi muļķīga attieksme! Ja runā par Latvijas izlasi un Pasaules čempionātu.
Nu Tu vari domāt kā Tev pašam labāk patīk - mana attieksme tāda ir un viss.
Es šo turnīru nevērtēju augstu, lai arī pats reizēm aizbraucu paskatīties.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:39, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nebūs Tev taisnība.
PČ ir pasākums, kur galvenais notikums ir tikai un vieniģi hokejs, kamēr OS hokejs, šķiet, nemaz nav populārākais pasākums - tur popularitāte jādala ar citiem sporta veidiem.
Nebrīnīšos, ja pavisam drīzā nākotnē hokejam ziemas Olimpiādēs būs tikpat "nozīmīga" loma kā futbolam vasaras olimpiādēs. Šobrīd jau redzu pirmos soļus uz to.
Nu beidz, tak nenoliedzami tas pč turnīrs ir zaudējis savu prestižu, jau sen, nezinu varbūt būtu savādāk, ja tas notiktu reizi 4 gados. Negribu strīdēties varbūt, Tu tagad metīsi kaut kādu statistiku, kura parāda, ka pč skatītāju skaits pēdējos gadus ir pieaudzis utml. Bet tak nenoliedzam visas lielās izlases, izņemot Krieviju, to par pilnu neņem, sūta savas otrās un trešās izlases, Zviedri sūta juniorus. Labākie spēlētāji atsaka izlasēm turklāt bez pamatojuma vienkārši grib atpūsties, citiem vārdiem sakot, liek Nikolaju uz šo Fāzela ikgadējo turnīreli, nemaz nerunājot par to ka, ka visa ZA vispār nezin, kas tas tāds ir. Olimpiāde ir pavisam, cits visa hokeja pasaule apstājas, lai sekot tam līdzi, visi spēlētāji uz turieni raujas kaut ar traumām utt, olimpiādei ir pavisam cits svars. Un protams, ka Ķīnas miljardi sekos savam šortrekam utt salīdzinoši mazo hokeja pasauli salīdzināt ar to ir nenopietni, hokeju daudz maz nopietni spēlē 10 valstis.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:44, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu Tu vari domāt kā Tev pašam labāk patīk - mana attieksme tāda ir un viss.
Es šo turnīru nevērtēju augstu, lai arī pats reizēm aizbraucu paskatīties.
protams, katram ir tiesības uz savu viedokli. Un šinī gadījumā man tas ir diametrāli pretējs.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:45, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: protams, katram ir tiesības uz savu viedokli. Un šinī gadījumā man tas ir diametrāli pretējs.
Neesi Tripānam radinieks?

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:49, pirms 12 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Nu beidz, tak nenoliedzami tas pč turnīrs ir zaudējis savu prestižu, jau sen, nezinu varbūt būtu savādāk, ja tas notiktu reizi 4 gados. Negribu strīdēties varbūt, Tu tagad metīsi kaut kādu statistiku, kura parāda, ka pč skatītāju skaits pēdējos gadus ir pieaudzis utml. Bet tak nenoliedzam visas lielās izlases, izņemot Krieviju, to par pilnu neņem, sūta savas otrās un trešās izlases, Zviedri sūta juniorus. Labākie spēlētāji atsaka izlasēm turklāt bez pamatojuma vienkārši grib atpūsties, citiem vārdiem sakot, liek Nikolaju uz šo Fāzela ikgadējo turnīreli, nemaz nerunājot par to ka, ka visa ZA vispār nezin, kas tas tāds ir. Olimpiāde ir pavisam, cits visa hokeja pasaule apstājas, lai sekot tam līdzi, visi spēlētāji uz turieni raujas kaut ar traumām utt, olimpiādei ir pavisam cits svars. Un protams, ka Ķīnas miljardi sekos savam šortrekam utt salīdzinoši mazo hokeja pasauli salīdzināt ar to ir nenopietni, hokeju daudz maz nopietni spēlē 10 valstis.
Protams, šobrīd OS hokeja turnīrs ir populārāks par PČ - taču tikai uz NHL zvaigžņu rēķina. Kas notiks, ja NHL spēlētāji tur vairs nepiedalīsies?
Mans viedoklis - PČ ir jābūt augstāk par OS. (tāpat kā futbolā).

Bet ja runā par PČ popularitāti - tad Eiropā spēļu TV reitingi pēdējajos gados ir auguši. Iespējams, uz Vācijas, Dānijas, Francijas, Norvēģijas rēķina - precīzāk nemācēšu komentēt.

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:50, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Neesi Tripānam radinieks?
Kāpēc? Neredzu nevienu līdzību - ne vizuāli, ne arī viedokļos

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 16:52, pirms 12 gadiem
Reti,kad sanak piekrist Abragam,bet jautajuma par to ka pasaules cempionata jaspele ar labako uz to bridi pieejamo sastavu piekritu pilniba..protams tie kas atsaka,tie atsaka..bet maksligi likt kadu jauno neredzu jegas,ja jaunais var,lai izkonkure vecus,ja ne lai strada treninos un parbaudes speles..

     [+] [-]

, 2013-03-14 16:53, pirms 12 gadiem
Kā saka Puče pilsētā baumo, ka Dinamo Rīga līgums uz diviem gadiem, pirmais gads spēlēšana otrais GM. Pasaules čempī, protams, nespēlēs, bet Sočos spēlēs.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-14 17:07, pirms 12 gadiem
labāk lai Ozo ir "tētis" Sočos nevis Helsinkos...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-14 17:08, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: labāk lai Ozo ir "tētis" Sočos nevis Helsinkos...
šobrīd grūti teikt, kur viņš vairāk būtu vajadzīgs... man domāt, tieši Helsinkos.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-14 17:15, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: labāk lai Ozo ir "tētis" Sočos nevis Helsinkos...
Ozo tak Sočos atklāšanā nesīs Latvijas karogu

  -2 [+] [-]

, 2013-03-14 17:20, pirms 12 gadiem
relouder rakstīja: Ozo tak Sočos atklāšanā nesīs Latvijas karogu
vēl jau viņam līdz Sočiem jātiek... Un pagaidām neviens šo goda amatu viņam vēl nav rezervējis.

     [+] [-]

, 2013-03-14 18:45, pirms 12 gadiem
nu pilnīgs bēeeee!

Es to jau zināju pirms Ozo to pateica! Afigennā ziņa!!!

Taču atrodiet ko interesantāku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 19:47, pirms 12 gadiem
pārsteigums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-14 20:39, pirms 12 gadiem
bayliss rakstīja: Bet Ozoliņam ir jābūt piesaistītam izlasei,pat,ja nespēlē!!!Lai ir,kas puišus dzen uz priekšu un sapurina!
noskaties interviju ar Sandi !!!
viņš teica ja viņš nespēlē un nav uz slidam, sloiņa un laukuma kopā ar spēlētājiem tad viņš nav un nevar savākt...
apmēram tā viņš teica, bet nu noskaties pats

     [+] [-]

, 2013-03-14 20:39, pirms 12 gadiem
Ļoti labi - pareizs lēmums, lai atpūšas un gatavojas OS! PČ nav tik svarīgi un, lai paspēlē kāds kam tas būs svarīgāk ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-14 22:26, pirms 12 gadiem
Pareizi pasaules čempī lai jaunie sitas uz Sočiem aizbrauks.Ozo labākais.

     [+] [-]

, 2013-03-14 22:51, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: labāk lai Ozo ir "tētis" Sočos nevis Helsinkos...
..un ja viņam vēl uzticēs nest karogu, tas būs super. Viņš to būtu pelnījis.

     [+] [-]

, 2013-03-14 23:46, pirms 12 gadiem
"40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."

loģika ir palīdzēt savas valsts izlasei cīnīties par augstākām vietām... sorry, bet par šādu izteikumu no Ozoliņa puses tiešām brīnos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-15 03:01, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Pareizi. Galvenais, lai spēlē Olimpiādē.
+++

     [+] [-]

, 2013-03-15 03:05, pirms 12 gadiem
Bostonietis rakstīja: "40 gados spēlēt pasaules čempionātā neredzu nekādu loģiku."
Tad jega spelet Socos 41 gada vecuma?
jēgu apguvis esi? Es gan nesaprotu,kāda jēga tev te smirdēt?

     [+] [-]

, 2013-03-15 03:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Protams, šobrīd OS hokeja turnīrs ir populārāks par PČ - taču tikai uz NHL zvaigžņu rēķina. Kas notiks, ja NHL spēlētāji tur vairs nepiedalīsies?
Mans viedoklis - PČ ir jābūt augstāk par OS. (tāpat kā futbolā).

Bet ja runā par PČ popularitāti - tad Eiropā spēļu TV reitingi pēdējajos gados ir auguši. Iespējams, uz Vācijas, Dānijas, Francijas, Norvēģijas rēķina - precīzāk nemācēšu komentēt.
nu tad pafanosim par kerlingu,jeb pa to pašu daiļslidošanu,kuras dēļ es snukeru nenoskatijos,sieviešu dēļ un joprojam jaskatās

  +1 [+] [-]

, 2013-03-15 03:48, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Protams, šobrīd OS hokeja turnīrs ir populārāks par PČ - taču tikai uz NHL zvaigžņu rēķina. Kas notiks, ja NHL spēlētāji tur vairs nepiedalīsies?
Mans viedoklis - PČ ir jābūt augstāk par OS. (tāpat kā futbolā).

Bet ja runā par PČ popularitāti - tad Eiropā spēļu TV reitingi pēdējajos gados ir auguši. Iespējams, uz Vācijas, Dānijas, Francijas, Norvēģijas rēķina - precīzāk nemācēšu komentēt.
kas notiks tad,kad ēzeļiem pieleks,ka olimpiāde ir četrgades sporta spēles,ka tad pat Latvijā skatās kērlingu,snowbordu,lauka hokeju un to pašu moderno šaušanu

  +2 [+] [-]

, 2013-03-15 09:31, pirms 12 gadiem
Var jau redzēt, ka šeit dažiem komentētājiem ir problēmas ar patriotismu. Pasaules čempionātā tiek pārstāvēta sava valsts, nevis kāda krievu komanda vai mūsu pašu Itera Latvia atbalstīta komanda. Priekš idiotiem - kādēļ Latvijai vajadzēja spēlēt kvalifikācijas turnīrā uz olimpiādi?! Tādēļ, ka bija zems reitings, bet zems reitings bija tādēļ, ka zemi rezultāti Pasaules čempī. Kādēļ Latvija organizēja olimpisko turnīru- tādēļ, ka bjia augstākais reitings pasaules čempionātos no grupas komandām. Ja Latvija izbirs no A grupas, tad par olimpiādi var gandrīz aismirst. NU lielie runātāji, ka olimpiāde ir svarīgāka!!
Olimpiāde ir mārketings. Jā, diemžēl, vienīgais turnīrs, kur NHL ir pārtraukums. Kas būtu, ja NHL būtu noteikuši pārtraukumu arī pasaules čempionāta laikā, vai ja sezona viņiem ātrāk beigtos?! Vai tad tiešām brauktu tikai otrais sastāvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-15 11:03, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: neatceros kurs no musejiem hokejistiem kadu laiku atpakalj kada intervija izlidinaja ara vienu genialu perli,KLUPAKMENS! tiesi sads te KLUPAKMENS notika 2011.gada pasaules 4empi spele pret Daniju,kurs sagrieza musu hokeju kajam gaisa! nebutu sis KLUPAKMENS,nekadas OS kvalifikacijas nebutu vajadzigas,Olegs ar Hari vel lidz sai baltdienai vaditu izlasi,OZO nesakasketos ar Kiru,un turpinatu stradat generalmenedzera amata,nekada Nolana ar vinia "progresivo" hokeju un nozelojamam sausam spelem pat tuvuma nebutu! mes butu stabila astotnieka komanda IIHF reitinga,bet... notika kas notika,KLUPAKMENS vel pie vecas tizlas izspeliu sistemas,kur vienas speles iznakums,vai pat vienas ripas nejauss veiksmigs jeb neveiksmigs atleciens,un mes vai nu cinamies par medaliam,vai nu par paliksanu elite! vel lidz sim man murgos sad tad radas Dzerinia nerealizetais pecspeles bullis,kurs veiksmes gadijuma mus ievestu 1/4 finala,bet neveiksimgi realizets noveda pie 1.divizijas slieksnia...
Pilnībā Tev nepiekritīšu - zaudējums pret Dāniju bija loģisks nevis negadījums. Ar šādu mikroklimatu izlasē uz to jau vilka labu laiku. Znaroks ar Hari bija sevi pilnībā izsmēluši kā LV izlases treneri - slodze Maskavas Dinamo darīja savu. Žēl, ka Kirovs to jau laikus nemanīja (vai arī izlikās neredzot).

Latvija stabila IIHF 8nieka komanda??? Beidz sapņot - uz kā pamata???

Ja runā par PČ izspēles kārtību, tad tieši vecā bija labāka un arī LV izlasei izdevīgāka. Nez vai LV izlase būtu tikusi 8niekā 2009.g. PČ pie jaunās izspēles kārtības... Tagad ir sistēma daudz bezjēzīga - daudz spēļu, kurās nekas neizšķiras un rezultāts paredzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-15 11:20, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: ai,taks,butu Dzera iemetis to bulli,tu tagad ta nerunatu! sniegumam ka tadam ari nebija nekadas vainas,tika guti punkti gan pret Somiem,gan pret 4ehiem,ta ka astotnieks butu! uz nakamo 4empi butu relativi vajaki pretinieki lieta bija tada,ka gruti ir spelet to saucamo "vienu vienigo izskiroso speli",ja pretinieks ir ietiepigi un merktiecigi koncentrejies tiesi tai,un nevis citam spelem pie vecas sistemas sadas te situacijas biezak nak par labu tiesi relativi vajakam komandam,jo potencialie favoriti tiek ievilkti destruktivaja pec butibas spele tapec uzskatu,ka pasaules 4empionata ir jabut aplia turnira elementiem,ja ne pilniba,tad vismaz daleji,ka tas ir tagad jo tikai izspele apli spej daudz maz objektivi nolikt visus savas vietas! bet ir viens neliels BET,ari saistits ar Dzeras nerealizeto bulli proti, ka del ta,musu grupa so te favoritu ir par daudz,jo ka ieprieks mineju,pec idejas jau 2012.gada mums vajadzetu spelet ar mazliet vajakiem pretiniekiem,nevis 4etriem kandidatiem uz 1/4 finalu uzreiz! ta luk,starp citu,velreiz tev atgadinu personigo lugumu,ja vari,uzliec to video,kur tu esi SC!
labi, paliec pie sava.

P.S. SC nekad tāda video nav bijis - tas bija Icebox TV. Nu jau šis raidījums gadus 4 ir miris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja