Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlases uzbrukumu papildina Rihards Bukarts, prom Andersons

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Izlases uzbrukumu papildina Rihards Bukarts, prom Andersons
Rihards Bukarts
Foto: instagram.com/buky10

Līdz 2017. gada pasaules čempionāta hokejā pirmajai spēlei pret Dāniju mūsu valstsvienībai atlikušas 24 dienas un sešas pārbaudes spēles. Šodien izlases nometni papildināja Ziemeļamerikā spēlējušais Rihards Bukarts, bet prom devās Toms Andersons.

Rihards Bukarts pāri okeānam devās 2013. gadā un aizvadīja trīs sezonas Rietumu hokeja līgā, kas ir viena no trim spēcīgākajām junioru līgām Kanādā. Individuāli veiksmīgākā bija otrā, kad uzbrucējs 62 spēlēs Brendonas "Wheat Kings" rindās guva 33 vārtus un savāca 74 punktus, savukārt 16 izslēgšanas mačos pievienoja vēl 18 punktus.

Pagājušās sezonas beigās viņš noslēdza līgumu ar Portlendas "Pirates", debitējot Amerikas Hokeja līgā, tādējādi palīdzība Latvijas izlasei tika atteikta tālāka mērķa labad. Vasarā Nacionālās hokeja līgas kluba Floridas "Panthers" (Bukarts piedalījies tā jauno spēlētāju nometnē) fārmklubs mainīja atrašanās vietu, un Bukarts aizvadīja 14 spēles Springfīldas "Thunderbirds" rindās, izceļoties ar trim piespēlēm.

Tomēr sezonas lielāko daļu 21 gadu vecais uzbrucējs pavadīja ECHL jeb Ziemeļamerikas trešajā līgā. Pārstāvot Mančestras "Monarchs", viņš 37 mačos guvis 16 vārtus un savācis 33 punktus, kā arī 26 soda minūtes un pozitīvu lietderības koeficientu +7.

"Monarchs" izslēgšanas spēlēs iekļuva kā Ziemeļu divīzijas ceturtā labākā komanda, 72 mačos sakrājot 85 punktus, tomēr Bukarts atgriezies Latvijā un pievienojies izlases nometnei pirms pasaules čempionāta. Tādējādi pirmo reizi pieaugušo valstsvienībā vienlaikus ir brāļi Bukarti – Rihards un Roberts, kurš spēlējis četros pasaules čempionātos, pērn septiņās spēlēs sakrājot četrus punktus.

Līdz ar Bukarta ierašanos prom no nometnes devies 23 gadus vecais uzbrucējs Toms Andersons, kurš sezonu aizvadīja Šveices pēc spēka otrajā līgā, "Thurgau" rindās aizvadot 42 spēles, iemetot piecus vārtus un savācot 24 punktus. Tas viņam deva piekto vietu komandā. Andersons piedalījās vienā no četrām pārbaudes spēlēm.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-12 13:17, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Patīk man fani.
Daugaviņš traumēts, bet spītīgi liek viņu sastāvā.
Uzbrukums krietni buksē, bet Pavlovi cītīgi tiek bīdīti izlasē.
Pavlovs ar Skvorcovu tiek gatavots mazākumam un čekeru maiņai.

     [+] [-]

, 2017-04-12 13:35, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Pavlovs ar Skvorcovu tiek gatavots mazākumam un čekeru maiņai.
Hmmm... Nu nezini. Čekeru maiņa mūsdienu hokejā, vismaz PČ, nav vajadīga. Ir vajadzīgi hokejisti, kas māk spēlēt arī uzbrukumā, ne tikai iedot kaulā. Šie abi kungi uzbrukumā ir diezgan švaki....

  -1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:36, pirms 7 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
Pavlovu es izsleegtu, jo, ja chalis nevar gadu iemest nevienu ripu, tad tomeer taadam uzbruceejam, manupraat, nav vietas valstsvieniibaa. Paareejam piekriitu, protams, Dievs dod Dagavam veseliibu, lai vinsh vispaar var speeleet hotj par 70-80%. Veeleeshanaas chalim ir par 2 komandaam, bet ne vienmeer ar to pietiek

     [+] [-]

, 2017-04-12 13:38, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Hmmm... Nu nezini. Čekeru maiņa mūsdienu hokejā, vismaz PČ, nav vajadīga. Ir vajadzīgi hokejisti, kas māk spēlēt arī uzbrukumā, ne tikai iedot kaulā. Šie abi kungi uzbrukumā ir diezgan švaki....
Nu 15/16 gada sezona raadija, ka Skvorcovs bija diezgan rezultatiivs, tiesa tad vinsh ar Miku Indrashi kopaa speeleeja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 13:52, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: "Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.''– tiešām? Varbūt nosauc kurus un ar ko Rubīns ir pārāks par tiem spēlētājiem?
Rubīns sevi labi parādīja pārbaudes spēlēs lielajā izlasē pirms iepriekšējā PČ. U20 čempī mēs ielaidām par 23 goliem vairāk nekā iemetām, Rubīna +- bija -3. Tīri salīdzinājumam Zīlem tas bija -10. Viņa augums, roku garums, slidojums, nosvērtība un spēja izsekot pretinieka izspēlēm nozīmē, ka viņš visdrīzāk ir gatavs ieņemt vismaz shutdown aizsarga lomu lielajā izlasē.

Uzbrukuma potenciāls viņam arī nav sūdīgāks par jebkuru citu jauno aizsargu, ieskaitot pundurzaķi Balinski, kuram noteikti nav vietas top2.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:56, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: lielos vilcienos vai mazos tramvajos - loģiski, ka 3. kārtā iekļūst tikai 4 komandas (no 16, kas sāka).
ņem vērā datumus - ja kāda no mūsējo komandām izkritīs, tad tas jau būs pēc Lieldienām, kas nozīmēs to, ka attiecīgais spēlētājs ierasties izlases nometnē varēs tikai īsi pirms spēlēm pret Franciju (labākajā gadījumā!).
Dzierkals ir traumēts - domāju, varam droši svītrot no kandidātu loka.
Vai kādu no junioriem aicinās - man nav pārliecības. Pārāk maz laika būs atlicis.
Ābolu jau rīt varētu likt centrā, tikko no lidmašīnas izkāpušu, un tas būtu apgreids. Tie nav neredzēti 18 gadīgi čaļi, lai būtu visam pārbaudes spēļu ciklam cauri jāiet.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:56, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Hmmm... Nu nezini. Čekeru maiņa mūsdienu hokejā, vismaz PČ, nav vajadīga. Ir vajadzīgi hokejisti, kas māk spēlēt arī uzbrukumā, ne tikai iedot kaulā. Šie abi kungi uzbrukumā ir diezgan švaki....
Atceros Turīnas OS 1/2 fināla spēli FIN vs RUS. Somiem bija 2 skoreru un 2 čekeru maiņas un viss perfekti nostrādāja, šie izdrāza krievus ar 4:0. Selanne–Saku Koivu-Lehtinens un Jokinens J.-Jokinens O.- Peltonens uzbruka un meta pa vārtiem, pārējās 2 maiņas vienkārši čakarēja krievam spēli un rezultāts uz sejas...

     [+] [-]

, 2017-04-12 14:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: lielos vilcienos vai mazos tramvajos - loģiski, ka 3. kārtā iekļūst tikai 4 komandas (no 16, kas sāka).
ņem vērā datumus - ja kāda no mūsējo komandām izkritīs, tad tas jau būs pēc Lieldienām, kas nozīmēs to, ka attiecīgais spēlētājs ierasties izlases nometnē varēs tikai īsi pirms spēlēm pret Franciju (labākajā gadījumā!).
Dzierkals ir traumēts - domāju, varam droši svītrot no kandidātu loka.
Vai kādu no junioriem aicinās - man nav pārliecības. Pārāk maz laika būs atlicis.
Ābols jau ir izlases vērtība, tāpēc nav liekams vienā kategorijā ar pārējiem, turklāt maķenīt vecāks.

     [+] [-]

, 2017-04-12 14:02, pirms 7 gadiem
MachimoI rakstīja: Rubīns sevi labi parādīja pārbaudes spēlēs lielajā izlasē pirms iepriekšējā PČ. U20 čempī mēs ielaidām par 23 goliem vairāk nekā iemetām, Rubīna +- bija -3. Tīri salīdzinājumam Zīlem tas bija -10. Viņa augums, roku garums, slidojums, nosvērtība un spēja izsekot pretinieka izspēlēm nozīmē, ka viņš visdrīzāk ir gatavs ieņemt vismaz shutdown aizsarga lomu lielajā izlasē.

Uzbrukuma potenciāls viņam arī nav sūdīgāks par jebkuru citu jauno aizsargu, ieskaitot pundurzaķi Balinski, kuram noteikti nav vietas top2.
Tiks uz nometni, lai parāda, ka var izkonkurēt citus, tikai priecāšos, bet gaidīt un cerēt uz kaut kādu mistisko "varbūt izkritīs" un glabāt vietu basolūti nav jēgas...

     [+] [-]

, 2017-04-12 14:10, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kas ir "fuņveidīgais"? Jauna dzīvnieku klase, kārta, ģints, suga?
suga. kranču paveids.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-12 14:10, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Atceros Turīnas OS 1/2 fināla spēli FIN vs RUS. Somiem bija 2 skoreru un 2 čekeru maiņas un viss perfekti nostrādāja, šie izdrāza krievus ar 4:0. Selanne–Saku Koivu-Lehtinens un Jokinens J.-Jokinens O.- Peltonens uzbruka un meta pa vārtiem, pārējās 2 maiņas vienkārši čakarēja krievam spēli un rezultāts uz sejas...
Nu labi, tie paši somu čekeri bija aptuveni mūsu Karsuma, Daugaviņa līmenī... komentāri lieki.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-12 14:12, pirms 7 gadiem
MachimoI rakstīja: Lielos vilcienos piekrītu, taču ir augsta varbūtība, ka kāds no junioriem CHL izkritīs jau visai drīz. Vismaz 3 no viņiem būtu jāaicina uz izlasi. Ābols, Dzierkals pat būtu diezgan neapstrīdams apgreids. Abi jau sevi ir parādījuši lielajā izlasē.

Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.

Tāpat nezinu, ko Balinskis dara 1. aizsargu pārī.

Kopumā jūtams Dinamo fana 'bias' tavā prognozē. Ja atbrauc papildinājumi no ZA, tāds Pavlovs var lidot no sastāva kopā ar pāris citiem Dinamo uzbrucējiem.
Nē, no manas puses noteikti nav DR spēlētāju lobēšana. Man personīgi Pavlovs vispār neliekas simpātisks kā hokejists. Arī es viņa produktivitāti varētu izvilkt tā, stipri caur zobiem, taču -
1) Arī OS kvalifikācijā tieši Pavlovs bija 4 maiņā
2) Kā Abrags teica, skaidri redzams, ka viņu ar Skvorcovu gatavo 4 maiņai.
Es labprātāk arī liktu citu uzbrucēju, taču skaidrs ir tas, ka treneri viņam vietu redz. Es šo "palagu" biju domājis veikt subjektīvi objektīvu!

Tāpat ir ar Balinski - arī es viņam neredzētu vietu 1. pārī, taču arī redzams ir tas, ka Hartlijs jau šobrīd viņam uzticās vairāk, kā citiem viņa gadagājuma džekiem (Zīle, Bindulis, Jaks). Acīm redzot, trenerim ir kāds pamats.

Kāpēc Daugava manā "palagā" ir centrā? - Jo, gan 2014. g. pč, gan OS kvalifikācijā, gan uz maiņām "Torpedo" Daugava spēlē centrā un maiņa Karsums-Daugava-Indrašis bija top scoreri OK.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 14:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: suga. kranču paveids.
Ieliku plusu. Paldies par skaidrojumu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 14:27, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Hmmm... Nu nezini. Čekeru maiņa mūsdienu hokejā, vismaz PČ, nav vajadīga. Ir vajadzīgi hokejisti, kas māk spēlēt arī uzbrukumā, ne tikai iedot kaulā. Šie abi kungi uzbrukumā ir diezgan švaki....
Nu tagad to visu izstāsti Bobam. Man liekas viņš tos tavus hokeja jaunatklājumus nezina.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 14:32, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Laikam jau neesi skatījies hokeju un neapjēdz ka normālās komandās katrai maiņai savi uzdevumi laukumā.
Tu laikam neesi skatījies LV izlases spēles. Tālu gan mēs ar tiem čekeriem tiekam.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 14:40, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tu laikam neesi skatījies LV izlases spēles. Tālu gan mēs ar tiem čekeriem tiekam.
pats redzi, ka pat pie labākā sastāva vairāk par 2 metošām maiņām savākt nevaram, tad atliek vien veidot čekeru maiņas. Loģiski.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 14:41, pirms 7 gadiem
starp citu, izlases nometnē kopš otrdienas vairs nav arī Jēkabs Rēdlihs

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 14:44, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: pats redzi, ka pat pie labākā sastāva vairāk par 2 metošām maiņām savākt nevaram, tad atliek vien veidot čekeru maiņas. Loģiski.
Protams, materiāls ir tāds kāds ir, bet runa bija vairāk par to - Bukartu jaunāko vai Pavlovu. Grūti protams spriest, vai Bukartam tas spēles stils nav mainījies, bet ja man trešajā/ceturtajā maiņā būtu jāizvēlās starp tādu, kas var ripu noturēt ilgāk par sekundi, vai tādu, kas ripai vispār nekad nepievērš uzmanību, tad nu nezinu...

Visa tā ir ikgadējā spriedelēšana, bet kā treneris pats lems, to jau redzēsim. Gan jau bez pārsteigumiem neiztikt.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 14:53, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Protams, materiāls ir tāds kāds ir, bet runa bija vairāk par to - Bukartu jaunāko vai Pavlovu. Grūti protams spriest, vai Bukartam tas spēles stils nav mainījies, bet ja man trešajā/ceturtajā maiņā būtu jāizvēlās starp tādu, kas var ripu noturēt ilgāk par sekundi, vai tādu, kas ripai vispār nekad nepievērš uzmanību, tad nu nezinu...

Visa tā ir ikgadējā spriedelēšana, bet kā treneris pats lems, to jau redzēsim. Gan jau bez pārsteigumiem neiztikt.
absurds šis salīdzinājums jau ir pēc būtības!!! Viņi pat savā starpā nekonkurē! Viens ir 176 cm garš MALĒJAIS uzbrucējs, kura uzdevums ir gūt vārtus, otrs ir gandrīz 100 kg smags CENTRS, kura uzdevums ir rūpēties par savu vārtu drošību.

     [+] [-]

, 2017-04-12 14:55, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: absurds šis salīdzinājums jau ir pēc būtības!!! Viņi pat savā starpā nekonkurē! Viens ir 176 cm garš MALĒJAIS uzbrucējs, kura uzdevums ir gūt vārtus, otrs ir gandrīz 100 kg smags CENTRS, kura uzdevums ir rūpēties par savu vārtu drošību.
Kā tas ir nekonkurē? Bezlimita uzbrucēju daudzumu var pieteikt uz PČ? Kāds taču aiz borta paliek.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-12 15:00, pirms 7 gadiem
Lasu komentārus un brīnos. Mums ir tik daudz dīvāna treneri ,kuri zina labāk par Hārtliju,kuru vajag ,kuru nevajag izlasē. Zina kādas maiņas jāveido. Mēs ņemam dārgu Hārtliju , kamēr pašmāju speciālisti ir pilna komentāru sadaļa.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 15:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lasu komentārus un brīnos. Mums ir tik daudz dīvāna treneri ,kuri zina labāk par Hārtliju,kuru vajag ,kuru nevajag izlasē. Zina kādas maiņas jāveido. Mēs ņemam dārgu Hārtliju , kamēr pašmāju speciālisti ir pilna komentāru sadaļa.
Man šķita komentāru sadaļa ir domāta viedokļu izteikšanai?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 15:06, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Kā tas ir nekonkurē? Bezlimita uzbrucēju daudzumu var pieteikt uz PČ? Kāds taču aiz borta paliek.
nu neņems uz PČ centra vietā malējo vai otrādi. (kaut gan malējā vietā var arī paņemt kādu universālāku centru, kurš labi spēlē arī pa malu)

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:23, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nu neņems uz PČ centra vietā malējo vai otrādi. (kaut gan malējā vietā var arī paņemt kādu universālāku centru, kurš labi spēlē arī pa malu)
Ja ņem par pamatu zata piemēru, tad visai vēsi ceturtajā maiņā var arī spēlēt Skvorcovs-Bičevskis-Bukarts/Kulda, bez Pavlova. Arī Meija var spēlēt centrā. Vairāk sliecos domāt, ka tāds Girgensons būs kā 1.maiņas centrs. Grūti jau ko spriest, kamēr nav zināms kas ir ar Daugaviņu/Karsumu un ZA spēlējošajiem.

Katrā ziņā pamatdoma bija tāda - uzbrucējam - vienalga vai tu checker vai scorer, pamatdoma ir gūt vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 15:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: absurds šis salīdzinājums jau ir pēc būtības!!! Viņi pat savā starpā nekonkurē! Viens ir 176 cm garš MALĒJAIS uzbrucējs, kura uzdevums ir gūt vārtus, otrs ir gandrīz 100 kg smags CENTRS, kura uzdevums ir rūpēties par savu vārtu drošību.
Piekopjot čekeru stilu mēs esam tur kur esam. Nesaku, ka Pavlovs ir slikts, bet stipri šaubos vai viņš nospēlēs sausā sev atvēlēto laiku. Katrai maiņai pamata uzdevums tomēr ir gūt vārtus uzbrukumā un nostāvēt sausā aizsardzībā. Tad jau labāk iemācīt vārtu guvējiem pareizi spēlēt aizsardzībā, nevis ņemt uz izlasi tik šauras specialitātes hokejistus. Nav mums tie vārtu guvēji tādi stāri. Tad jau labāk par čekeriem Ķēniņu, Girgensonu, atlabst Karsums.
Vienkārši žēl skatīties to ailīti kur raksta iemestās ripas. Gols, taču, hokejā ir skaistākais.

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:29, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Piekopjot čekeru stilu mēs esam tur kur esam. Nesaku, ka Pavlovs ir slikts, bet stipri šaubos vai viņš nospēlēs sausā sev atvēlēto laiku. Katrai maiņai pamata uzdevums tomēr ir gūt vārtus uzbrukumā un nostāvēt sausā aizsardzībā. Tad jau labāk iemācīt vārtu guvējiem pareizi spēlēt aizsardzībā, nevis ņemt uz izlasi tik šauras specialitātes hokejistus. Nav mums tie vārtu guvēji tādi stāri. Tad jau labāk par čekeriem Ķēniņu, Girgensonu, atlabst Karsums.
Vienkārši žēl skatīties to ailīti kur raksta iemestās ripas. Gols, taču, hokejā ir skaistākais.
šajā sakarā atgādināšu, ko intervijā teica Sprukts, kad RD galvenais bija Šuplers (Sprukts toreiz, ja nemaldos, spēlēja 3. maiņā):
No manis prasa, lai manā spēles laikā netiktu ielaisti vārti. Ja tiek iemests gols tas vispār ir super, bet primārais jebkurā gadījumā ir nosargāt savus vārtus. (citēju pēc atmiņas)

Un tas mūsdienu hokejam ir raksturīgi. Aizsardzība dominē pāri visam.

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:29, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Piekopjot čekeru stilu mēs esam tur kur esam. Nesaku, ka Pavlovs ir slikts, bet stipri šaubos vai viņš nospēlēs sausā sev atvēlēto laiku. Katrai maiņai pamata uzdevums tomēr ir gūt vārtus uzbrukumā un nostāvēt sausā aizsardzībā. Tad jau labāk iemācīt vārtu guvējiem pareizi spēlēt aizsardzībā, nevis ņemt uz izlasi tik šauras specialitātes hokejistus. Nav mums tie vārtu guvēji tādi stāri. Tad jau labāk par čekeriem Ķēniņu, Girgensonu, atlabst Karsums.
Vienkārši žēl skatīties to ailīti kur raksta iemestās ripas. Gols, taču, hokejā ir skaistākais.
Tā tomēr ir LV izlase, kurā jāspēlē uz doto brīdi labākajiem, un uzbrucējs, kurš guvis 0 vārtus 60 spēlēs sezonā tomēr nezinu vai īsti tur iederās.

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:41, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tā tomēr ir LV izlase, kurā jāspēlē uz doto brīdi labākajiem, un uzbrucējs, kurš guvis 0 vārtus 60 spēlēs sezonā tomēr nezinu vai īsti tur iederās.
nevis labākajiem individuāli, bet labākajam sastāvam (tādam, kurš potenciāli var sasniegt maksimālo rezultātu) - tā ir būtiska atšķirība.
Pavlova uzdevums ir rūpēties par savu vārtu drošību - to no viņa prasa primāri (nevis skatās, cik vārti gūti sezonas laikā).
Ja būs kāds, kas ar šo uzdevumu tiek galā labāk par Pavlovu, paņems to. Ja ne, tad brauks vien Pavlovs.

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:47, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Ja ņem par pamatu zata piemēru, tad visai vēsi ceturtajā maiņā var arī spēlēt Skvorcovs-Bičevskis-Bukarts/Kulda, bez Pavlova. Arī Meija var spēlēt centrā. Vairāk sliecos domāt, ka tāds Girgensons būs kā 1.maiņas centrs. Grūti jau ko spriest, kamēr nav zināms kas ir ar Daugaviņu/Karsumu un ZA spēlējošajiem.

Katrā ziņā pamatdoma bija tāda - uzbrucējam - vienalga vai tu checker vai scorer, pamatdoma ir gūt vārtus.
Ne vienmēr – bieži 4. maiņai uzdevums ir neitralizēt pretinieku labākos un galvenais novirzīt spēli uz pretinieka zonu, neviens nekādus vārtus no viņiem neprasa, protams, ja viņi gūst vārtus, tas ir izcili, bet pamatuzdevums ir cits.

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:47, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, izlases nometnē kopš otrdienas vairs nav arī Jēkabs Rēdlihs
Kur izlasīji?

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:49, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tā tomēr ir LV izlase, kurā jāspēlē uz doto brīdi labākajiem, un uzbrucējs, kurš guvis 0 vārtus 60 spēlēs sezonā tomēr nezinu vai īsti tur iederās.
Atgādināšu, ka hokejs ir komandas sportaveids – pareiz Abrags saka, ir jābūt sastāvam, ar ko var gūt iespējami labāko rezultātu, nevis individuāli labākajiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 15:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur izlasīji?
https://www.diena.lv/raksts/sports/... .

     [+] [-]

, 2017-04-12 15:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur izlasīji?
Tas tikai būtu loģiski, ceru arī, ka Jerofejevu nošūs...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-12 15:51, pirms 7 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Man šķita komentāru sadaļa ir domāta viedokļu izteikšanai?
Pilnībā piekrītu, tāpēc arī saku ka mums ir tik daudz gudri komentāri ar saviem viedokļiem. Man šķiet ka Hārtlijs varētu pamācīties no šīs komentāru sadaļas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 15:56, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu, tāpēc arī saku ka mums ir tik daudz gudri komentāri ar saviem viedokļiem. Man šķiet ka Hārtlijs varētu pamācīties no šīs komentāru sadaļas.
...viens kvankšķis turpina savu stulbo kvankšķēšanu (tas par Tevi)