Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlases uzbrukumu papildina Rihards Bukarts, prom Andersons

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Izlases uzbrukumu papildina Rihards Bukarts, prom Andersons
Rihards Bukarts
Foto: instagram.com/buky10

Līdz 2017. gada pasaules čempionāta hokejā pirmajai spēlei pret Dāniju mūsu valstsvienībai atlikušas 24 dienas un sešas pārbaudes spēles. Šodien izlases nometni papildināja Ziemeļamerikā spēlējušais Rihards Bukarts, bet prom devās Toms Andersons.

Rihards Bukarts pāri okeānam devās 2013. gadā un aizvadīja trīs sezonas Rietumu hokeja līgā, kas ir viena no trim spēcīgākajām junioru līgām Kanādā. Individuāli veiksmīgākā bija otrā, kad uzbrucējs 62 spēlēs Brendonas "Wheat Kings" rindās guva 33 vārtus un savāca 74 punktus, savukārt 16 izslēgšanas mačos pievienoja vēl 18 punktus.

Pagājušās sezonas beigās viņš noslēdza līgumu ar Portlendas "Pirates", debitējot Amerikas Hokeja līgā, tādējādi palīdzība Latvijas izlasei tika atteikta tālāka mērķa labad. Vasarā Nacionālās hokeja līgas kluba Floridas "Panthers" (Bukarts piedalījies tā jauno spēlētāju nometnē) fārmklubs mainīja atrašanās vietu, un Bukarts aizvadīja 14 spēles Springfīldas "Thunderbirds" rindās, izceļoties ar trim piespēlēm.

Tomēr sezonas lielāko daļu 21 gadu vecais uzbrucējs pavadīja ECHL jeb Ziemeļamerikas trešajā līgā. Pārstāvot Mančestras "Monarchs", viņš 37 mačos guvis 16 vārtus un savācis 33 punktus, kā arī 26 soda minūtes un pozitīvu lietderības koeficientu +7.

"Monarchs" izslēgšanas spēlēs iekļuva kā Ziemeļu divīzijas ceturtā labākā komanda, 72 mačos sakrājot 85 punktus, tomēr Bukarts atgriezies Latvijā un pievienojies izlases nometnei pirms pasaules čempionāta. Tādējādi pirmo reizi pieaugušo valstsvienībā vienlaikus ir brāļi Bukarti – Rihards un Roberts, kurš spēlējis četros pasaules čempionātos, pērn septiņās spēlēs sakrājot četrus punktus.

Līdz ar Bukarta ierašanos prom no nometnes devies 23 gadus vecais uzbrucējs Toms Andersons, kurš sezonu aizvadīja Šveices pēc spēka otrajā līgā, "Thurgau" rindās aizvadot 42 spēles, iemetot piecus vārtus un savācot 24 punktus. Tas viņam deva piekto vietu komandā. Andersons piedalījās vienā no četrām pārbaudes spēlēm.

1 2 3 84 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2017-04-12 11:20, pirms 8 gadiem
Sprukts? Jekimovs?

  +5 [+] [-]

, 2017-04-12 11:25, pirms 8 gadiem
Būs interesanti redzēt ko parādīs Roberta jaunākais brālis! ECHL nospēlējis visai zolīdi, bet kā izskatīsies uz izlases fona?!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 11:27, pirms 8 gadiem
Очень хочется увидеть Рихарда в проверочных матчах. Есть подозрение, что может быть талантливее старшего брата.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-12 11:28, pirms 8 gadiem
Koziol uzaicini tak Jekimovu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 11:36, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Koziol uzaicini tak Jekimovu!
Priekškam?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-12 11:38, pirms 8 gadiem
viennozīmīgi noderīgāks par Pavlovu, cerams Hārtlijs to arī pamanīs

 +15 [+] [-]

, 2017-04-12 11:39, pirms 8 gadiem
Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā

     [+] [-]

, 2017-04-12 11:43, pirms 8 gadiem
Zata, Ābols vēl var izkrist, un noteikti būtu derīgs 4. maiņā. Ir vērts
pagaidīt vēl drusku. Karsuma atlabšana būtu lieliski jaunumi.
Vismaz pāris spēles izlases formā un aiziet.

     [+] [-]

, 2017-04-12 11:44, pirms 8 gadiem
mairis111 rakstīja: Būs interesanti redzēt ko parādīs Roberta jaunākais brālis! ECHL nospēlējis visai zolīdi, bet kā izskatīsies uz izlases fona?!
Interesants kadrs, vēl nesen tika uzskatīts par lielu talantu (Latvijas mērogos).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 11:48, pirms 8 gadiem
Sprukta, Cipuļa laiks izlasē ir pagājis. Diemžēl. Abi savā laikā bija ļoti labi uzbrucēji, kuri neatteica izlasei. Te pārmetums arī izlases līdzjutējiem, kuri pārmeta Spruktam, kurš vienu reizi atteica izlasei. Godīgi pateica - esmu noguris. Par godīgumu vien pelnījis uzslavas-nemeklēja aizbildinājumus, iemeslus. 9 reizes pēc kārtas palīdzēja PČ un tad vienu pavasari pasaka noguris.
Kuri teorētiski vēl varētu būt papildinājumi izlasei. Protams Girgensons un ... Dzierkals, R. Ābols, kurš vēl varētu reāli pretendēt uz vietu sastāvā. Pamatā jau ir skaidri uzbucēji - Daugaviņš ??? , Dārziņš, Džeriņš, Indrašis, Bičevskis, Meija, Girgensons, Ķēniņš, Karsums???, Skvorcovs un Pavlovs (ja neatradīs labākus 4 maiņai) un ... domāju E.Kulda... kurš vēl.
Vai Hārtlijs liks 4 maiņā uzbrucējus tīri pretinieku neitralizēšanai , mazākumam, bet bez vārtu garšas uzbrukumā. Brīvas/a vietas/a uzbrucēju vidū ir, bet maz ja Daugaviņš, Karsums būs.

     [+] [-]

, 2017-04-12 11:52, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
Man patīk tava ieteiktā 3 maiņa-nav vārtu guvēji nekad bijuši, bet kaut ko iemest var. Meija vienā PČ bija ļoti labs, Girgensonam viena sezona NHL bija pietiekoši solīda punktu izteiksmē, Ķēniņš ir izteikts darba zirgs.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-12 11:52, pirms 8 gadiem
elvis27 rakstīja: viennozīmīgi noderīgāks par Pavlovu, cerams Hārtlijs to arī pamanīs
Stulbs apglvojums – hokejs nav tikai mešana pa vārtiem, ir mazākumi, ir cīņa pie vārtiem, utt. Un vēl jājautā, cik Rih. Bukarta spēles tu šosezon esi redzējis.

     [+] [-]

, 2017-04-12 11:59, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
+ no manis, piekrītu gandrīz par visiem 100!

     [+] [-]

, 2017-04-12 12:08, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
Line-ups:
Darzins - Daugavins - Girgensons
Roberts Bukarts - Dzerins - Indrasis
Bukarts jr/Meija - Bicevskis - Kenins
E.Kulda - Pavlovs - Skvorcovs

Karsums??

Defence:
A.Kulda, Balinskis, Sotnieks, Galvinsh, Cibulskis, Freibergs, Jaks, Bindulis

GK:
Merzlikins, Punnenovs, Kalnins

  -1 [+] [-]

, 2017-04-12 12:18, pirms 8 gadiem
Viens "eksperts" uzklāja palagu priekš "funiem"

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 12:19, pirms 8 gadiem
ZATA, kāda Tev vēl triecienmaiņa ar Daugaviņu centrā? Pa iemetieniem un vārtu priekšā dauzoties, roka ātri vien būs atkal lupatā. Džera ir spēcīgs pretendents tai vietā, Daugavu pa malu, Indulis lai laiž ar Bukijs vecāko un Bičevski, kuri viņu vismaz pozicionāli ar piespēlēm atradīs un izručīs, skrienot atpakaļ aizsardzībā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 12:22, pirms 8 gadiem
"Taču jau kopš pirmdienas ar izlasi kopā trenējas arī Maskavas "Dinamo" uzbrucējs Mārtiņš Karsums. Pagaidām mērenā režīmā, saprotot sava ķermeņa iespējas pēc marta beigās veiktās ceļgala operācijas."

Links:
Hokeja izlasei pievienojies vārtsargs...

  +4 [+] [-]

, 2017-04-12 12:38, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Viens "eksperts" uzklāja palagu priekš "funiem"
Tātad visi tie, kuriem patīk prognozēt maiņas ir "funi"? Interesants domu gājiens. Tie kuri nevēlas nekādas prognozēs maiņu virknējumos ir "nefuni"?

     [+] [-]

, 2017-04-12 12:43, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Sprukts? Jekimovs?
Arī brīnos, kāpēc viņi vēl nav izlasē! Cerams, ka būs!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-12 12:43, pirms 8 gadiem
Visi tie kuri citē garo palagu un aizdirs komentāru sadaļu ir "funi"

  +5 [+] [-]

, 2017-04-12 12:47, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Viens "eksperts" uzklāja palagu priekš "funiem"
Gudri jau ir ieprist kritiku, taču pašam kaut ko izveidot - pirksti par strupiem. Nesaprotu loģiku, nepatīk - nelasi/ignorē. Kurš Tev pirksteļus berzē, lai iedrukātu savu negāciju?

It kā liels cilvēks, taču... (izdomājiet paši)

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 12:48, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
Varētu praktiski visam piekrist, taču māc ļoti, ļoti lielas šaubas par Daugaviņu, īpaši pēc viņa paša izteikumiem pirmdien. Bet nu cerēsim uz labāko, ka ar viņu viss būs ok.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-12 12:48, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Stulbs apglvojums – hokejs nav tikai mešana pa vārtiem, ir mazākumi, ir cīņa pie vārtiem, utt. Un vēl jājautā, cik Rih. Bukarta spēles tu šosezon esi redzējis.
Kam mums vārtus, labāk 20 pavlovus, kas skries no borta līdz bortam.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-12 12:50, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Visi tie kuri citē garo palagu un aizdirs komentāru sadaļu ir "funi"
A kam tavuprāt domāta komentāru sadaļa?
Lai kompleksu māktie un dzīves neapmierinātie īdētu un aizrādītu?
Lai pie raksta iepirstu "O, forši!" "Ceru, ka tiks izlasē" vai kaut ko tamlīdzīgu?
Vai, tomēr, lai izteiktu savu viedokli?

Muļ*is Tu esi, zaipi!

  -4 [+] [-]

, 2017-04-12 12:52, pirms 8 gadiem
Zata ieej no android ierices un palasi komentus kur funi cite tavu palagu. Un android versija neignore funus.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 12:55, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Zata ieej no android ierices un palasi komentus kur funi cite tavu palagu. Un android versija neignore funus.
Un ko darīt, ja man nav android ierīces?

Un kāda Tev starpība? Tev labāk paliek, kad uzsāc bezjēdzīgu diskusiju pie sadaļas "par Latvijas izlases papildinājumiem" par to, ka Tev, kā jau ierasts, kaut kas neapmierina?

Ej aizrādi saviem bērniem, nevis nāc komentāros kasīties!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-12 12:58, pirms 8 gadiem
Zaipi, same shit - kamēr pārtin visiem fuņveidīgajiem, jau esi aizmirsis par ko ir raksts...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 13:00, pirms 8 gadiem
buzmarito! rakstīja: ZATA, kāda Tev vēl triecienmaiņa ar Daugaviņu centrā? Pa iemetieniem un vārtu priekšā dauzoties, roka ātri vien būs atkal lupatā. Džera ir spēcīgs pretendents tai vietā, Daugavu pa malu, Indulis lai laiž ar Bukijs vecāko un Bičevski, kuri viņu vismaz pozicionāli ar piespēlēm atradīs un izručīs, skrienot atpakaļ aizsardzībā
tieši tā.
Neticu, ka Daugaviņu liks centrā.
Drīzāk sliecos piekrist Matulim, ka triecienmaiņa atkal būs DDD: Dārziņš - Džeriņš - Daugaviņš... (ja viss būs kārtībā ar Daugaviņu)

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:02, pirms 8 gadiem
zata rakstīja: Cik saprotu, Balcers nebūs. Gaidot SJS līgumu un domā par debiju AHL.
Dzierkalam šī sezona mokoša - trauma pēc traumas, līdz ar to, loģiski - arī rezultativitātes kritums. Komanda sērijā vadībā 2:1 un izskatās, ka arī uz šo jaunēkli necerēt.
Ābola komanda arī sērijā vadībā 2:1, ļoti iespējams, ja komanda tiek tālāk, Ābols no exel tabulas tiks svītrots.
Rubīns - šaubos, ka ir kandidātos uz aizsarga posteni šogad.
Čukste - škiet, ka mācās, ja jau nav tagad pievienojies, tad arī nebūs.
Jevpalovs&Bļugers - jebkas var notiek (komanda izstājas pirmajā kārtā), taču maz ticams. Ja komanda tiek tālāk par 1. kārtu, visdrīzāk, jauniešus nemaz arī vairs nesauks.
Par Gudļevski - nekomentēju. Izkritīs, vajadzēs, izsauks.

Līdz ar to, skatoties uz šodienas perspektīvām, vairāk papildinājumu izlasē arī nebūs. Īsti velti cerēt uz Karsumu&Bārtuli. Abi kungi dziedē traumas un visdrīzāk, pat ja būs spējīgi kāpt uz slidām, būtu diezgan lielas bažas par viņu formu. Jo šaubos, ka tik ilgu laiku neslidojot, kungi uzreiz būs formā, lai viņus uzskatītu, kā reālus papildinājumus.

Sagaidot Girgensonu, un cerot uz Daugaviņa atlabšanu, varam šobrīd jau ieskicēt aptuveno izlases sastāvu. No šiem vīriem, kuri šobrīd ir nometnē, visticamāk, ja nebūs kāda super pārsteiguma, arī nosauks braucējus.

Parasti ar prognozēm neaizraujos, taču šoreiz, atļaušos izteikt savu prognozi sastāvam, nedaudz iekomentējot, kāpēc tāda izvēle..

1. Virknējums:
Dārziņš-Daugaviņš-Indrašis - Triecinmaiņa. Daudzi man bļaus, kāpēc Daugava centrā, Bičevskis tak labi iederās. Neiederās! Tas, ka Bičevskis ir aktīvs, cīnītājs - jā, par to nav šaubu, taču pirmajai maiņai vajag būt rezultāta veidotājiem, taču no Māra, dižu rezultativitāti nesagaidīt. 14 punkti spēlējot 1 virknējumā ir krietni viduvējs rādītājs. Vadošajā trijniekā ir nepieciešama ripas kustība, saspēle, nevis mīcīšanās gar bortiem. Atceroties OS kvalifikāciju, kad pirmā maiņa bija Karsums-Daugaviņš-Indrašis, neizslēdzu vairantu un pat ļoti gribētu, lai man ir taisnība, ka tieši šāds uzbrucēju trio būtu mums top 1.
Klāt aizsargi: pagaidām viss velk uz to, ka Kulda-Balinskis būs pirmā pāra aizsargi un kāpēc ne. Pieredze + jaunība (kaut gan uz laukuma to nemaz tā nepateiksi).

2. Virknējums.
Bukarts-Džeriņš-Bukarts?
Tas, ka Džeriņš Bukarts vecākais ir labs tandēms, no seniem laikiem, visiem ir skaidrs, taču atklāts jautājums - ko likt klāt. Atsvaidzinot veco labo trio Bukarts - Džeriņš - Meija, es personīgi negribētu - jo? Jo Meija nav Top 2 maiņu spēlētājs. Un, ja mazais Bukarts iztur konkurenci, viņa spēles maniere atbilstu tieši šādā ampulā un kāpēc ne?
Aizsargi: Sotnieks-Galviņš

3.Virknējums
Meija-Girgensons-Ķeniņš
Smagā darba darītāju maiņa. Visi aktīvi, visi enerģijas pilni, visi līdz galam strādājoši uzbrucēji, Domājams ļoti simpātisks trio. Ja kāds bļaus, ka Zemgus ir no NHL un viņam jākapā Top maiņā, tad es iebildīšu, jo katram hokejistam ir sava vieta uz ledus. Tāpat kā Bukarts vecākais nekad nebūs 4. maiņas enerģijas spēlētājs, tāpat dažš labs no šiem, nebūs spēles veidotājs. Jā Zemgus var iedot, piespēlēt, taču atceroties lielākoties Zemgu golus NHL spēlēs, tie ir ar darbu/gaļu nākuši goli un aktīvi malējie (Ķēniņš&Meija) veidotu ļoti acij baudāmu 3. maiņu.
Aizsargi: Jaks-Cibuļskis

4.virknējums
Kulda-Pavlovs/Bičevskis-Skvorcovs - visiem jau ir redzams, ka šie vīri (Pavlovs&Skvorcovs) tiek iespēlēti kā mazākuma speciālisti un blakus pieliekot Kuldu, kurš ir arī cīnītājs, nevis punktu mašīna, sanāktu zolīds 4. virknējums.
Aizsargi: Freibergs/Jerofejevs - Zīle/Bindulis - aizsargu konkurence mums jāatzīst ir krietni lielāka, kā uzbrucēju. Taču, ja atskaita Jaku, šaubos, ka šie 4 minētie, varētu izkonkurēt kādu no top 5 aizsargiem.

Lai vai kā, no offense, šis ir mans spiredelējums, Bobam privāto vēstuli es nerakstīšu, taču, pēc maniem ieskatiem, tieši šāds būtu optimālākais sastāvs 2017. g. PČ hokejā
Lielos vilcienos piekrītu, taču ir augsta varbūtība, ka kāds no junioriem CHL izkritīs jau visai drīz. Vismaz 3 no viņiem būtu jāaicina uz izlasi. Ābols, Dzierkals pat būtu diezgan neapstrīdams apgreids. Abi jau sevi ir parādījuši lielajā izlasē.

Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.

Tāpat nezinu, ko Balinskis dara 1. aizsargu pārī.

Kopumā jūtams Dinamo fana 'bias' tavā prognozē. Ja atbrauc papildinājumi no ZA, tāds Pavlovs var lidot no sastāva kopā ar pāris citiem Dinamo uzbrucējiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:04, pirms 8 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Kam mums vārtus, labāk 20 pavlovus, kas skries no borta līdz bortam.
Laikam jau neesi skatījies hokeju un neapjēdz ka normālās komandās katrai maiņai savi uzdevumi laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:08, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lielos vilcienos piekrītu, taču ir augsta varbūtība, ka kāds no junioriem CHL izkritīs jau visai drīz. Vismaz 3 no viņiem būtu jāaicina uz izlasi. Ābols, Dzierkals pat būtu diezgan neapstrīdams apgreids. Abi jau sevi ir parādījuši lielajā izlasē.

Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.

Tāpat nezinu, ko Balinskis dara 1. aizsargu pārī.

Kopumā jūtams Dinamo fana 'bias' tavā prognozē. Ja atbrauc papildinājumi no ZA, tāds Pavlovs var lidot no sastāva kopā ar pāris citiem Dinamo uzbrucējiem.
"Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.''– tiešām? Varbūt nosauc kurus un ar ko Rubīns ir pārāks par tiem spēlētājiem?

     [+] [-]

, 2017-04-12 13:09, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Zaipi, same shit - kamēr pārtin visiem fuņveidīgajiem, jau esi aizmirsis par ko ir raksts...
Kas ir "fuņveidīgais"? Jauna dzīvnieku klase, kārta, ģints, suga?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-12 13:12, pirms 8 gadiem
Patīk man fani.
Daugaviņš traumēts, bet spītīgi liek viņu sastāvā.
Uzbrukums krietni buksē, bet Pavlovi cītīgi tiek bīdīti izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-12 13:13, pirms 8 gadiem
ilmis2 rakstīja: Sprukts? Jekimovs?
Spruktam ar Cipu arī varēja uztaisīt atvadu spēli.

     [+] [-]

, 2017-04-12 13:15, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lielos vilcienos piekrītu, taču ir augsta varbūtība, ka kāds no junioriem CHL izkritīs jau visai drīz. Vismaz 3 no viņiem būtu jāaicina uz izlasi. Ābols, Dzierkals pat būtu diezgan neapstrīdams apgreids. Abi jau sevi ir parādījuši lielajā izlasē.

Tu arī nenovērtē Rubīnu, kurš mierīgi varētu izkonkurēt pusi no aizsargu sastāva jau šobrīd.

Tāpat nezinu, ko Balinskis dara 1. aizsargu pārī.

Kopumā jūtams Dinamo fana 'bias' tavā prognozē. Ja atbrauc papildinājumi no ZA, tāds Pavlovs var lidot no sastāva kopā ar pāris citiem Dinamo uzbrucējiem.
lielos vilcienos vai mazos tramvajos - loģiski, ka 3. kārtā iekļūst tikai 4 komandas (no 16, kas sāka).
ņem vērā datumus - ja kāda no mūsējo komandām izkritīs, tad tas jau būs pēc Lieldienām, kas nozīmēs to, ka attiecīgais spēlētājs ierasties izlases nometnē varēs tikai īsi pirms spēlēm pret Franciju (labākajā gadījumā!).
Dzierkals ir traumēts - domāju, varam droši svītrot no kandidātu loka.
Vai kādu no junioriem aicinās - man nav pārliecības. Pārāk maz laika būs atlicis.
1 2 3 84 komentāri