Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Vītoliņš nosaucis sastāvu pārbaudes turnīram Šveicē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vītoliņš nosaucis sastāvu pārbaudes turnīram Šveicē
Kaspars Daugaviņš. Foto: Guntis Lazdāns/Latvijas Hokeja federācija

Latvijas izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš šodien paziņojis sastāvu pārbaudes turnīram, kas nākamajā nedēļā norisināsies Šveicē. Sastāvā iekļauti trīs vārtsargi, astoņi aizsargi un 12 uzbrucēji.

Turnīrs Šveices pilsētā Fispā norisināsies 16. un 17. decembrī. Latvijas izlasei turnīra pirmajā dienā pretī stāsies laukuma saimnieki. Tāpat ceturtdien spēkosies Slovākija un Norvēģija. Savukārt piektdien savā starpā tiksies pirmās dienas uzvarētāji un pirmās dienas zaudētāji

Latvijas valstsvienībai pirmā spēle Fispas turnīrā sāksies pulksten 20:45 pēc Latvijas laika un to tiešraidē varēs redzēt LTV7 kanālā.

Harijam Vītoliņam darbā ar nacionālo izlasi šajā turnīrā asistēs Artis Ābols un Viktors Ignatjevs. Savukārt par fizisko sagatavotību rūpēsies Ēriks Visockis, bet video trenera pienākumu pildīs Pēteris Groms.

Kopīgus ledus treniņus "Daugavas" ledus hallē nacionālā izlase aizvadīs 13. un 14. decembrī. Uz Šveici komanda dosies trešdien, 15. decembrī.

Sastāvā iekļauts arī Bernes kluba uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, kurš savainojuma dēļ nav spēlējis kopš 5. novembra.

Uz Šveici dosies Soču kluba rezultatīvākais aizsargs Jānis Jaks, bet sastāvā nav Vladivostokas "Admiral" uzbrucēju Riharda Bukarta un Mika Indraša.

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubs
VārtsargsIVARS PUNNENOVS1994LANGNAU (ŠVEICE)
ĒRIKS VĪTOLS2001DINAMO RĪGA
ARTJOMS ĻEŠČENKO2003HK RĪGA
AizsargsRALFS FREIBERGS1991DINAMO RĪGA
KRISTAPS ZĪLE1997DINAMO RĪGA
KĀRLIS ČUKSTE1997DINAMO RĪGA
PATRIKS OZOLS2001DINAMO RĪGA
JĀNIS JAKS1995SOCHI (KHL)
UVIS BALINSKIS1996LITVINOV (ČEHIJA)
ROBERTS MAMČICS1995ZLIN (ČEHIJA)
NAURIS SĒJĒJS2001HC LA CHAUX-DE-FONDS (ŠVEICE)
UzbrucējsNIKOLAJS JEĻISEJEVS1994DINAMO RĪGA
KASPARS DAUGAVIŅŠ1988BERN (ŠVEICE)
RONALDS ĶĒNIŅŠ1991LAUSANNE (ŠVEICE)
DENISS SMIRNOVS1999GENEVE-SERVETTE (ŠVEICE)
TOMS ANDERSONS1993HC LA CHAUX-DE-FONDS (ŠVEICE)
RODRIGO ĀBOLS1996OREBRO (ZVIEDRIJA)
ROBERTS BUKARTS1990VITKOVICE (ČEHIJA)
MĀRTIŅŠ DZIERKALS1998PLZEN (ČEHIJA)
ANDRIS DŽERIŅŠ1988BLACK WINGS (AUSTRIJA)
RENĀRS KRASTENBERGS1998VILLACHER (AUSTRIJA)
OSKARS BATŅA1995JUKURIT (SOMIJA)
RIHARDS MARENIS1993VITA HASTEN (ZVIEDRIJA)

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6982/hari...

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 16:01, pirms 3 gadiem
diezgan interesants risinājums
sējējs...
kalniņš vai nu stabils braucējs vai arī garām
rd neizsauktie aizsargi un dārzs gan jau ka os stabili arī sīkais bukarts un indulis sanāk
vai arī induli un šo nepalaida tambiks, veicot pārbūvi jūrniekos, kaut gan izlašu pauzēs jālaiž

  -2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:02, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: diezgan interesants risinājums
sējējs...
kalniņš vai nu stabils braucējs vai arī garām
rd neizsauktie aizsargi un dārzs gan jau ka os stabili arī sīkais bukarts un indulis sanāk
vai arī induli un šo nepalaida tambiks, veicot pārbūvi jūrniekos
Var iztikt ari bez Kalniņa.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 16:05, pirms 3 gadiem
faktiski tēze par decembra turnīru kā galīgā sastāva iespēlēšanu , kas sc cirkulēja
līdz galam nav attaisnojusies
eksperimenti turpinās

  -2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:05, pirms 3 gadiem
Labs sastāvs. Varēja tomēr iztikt bez Džeriņa gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:11, pirms 3 gadiem
marcco rakstīja: Var iztikt ari bez Kalniņa.
No vienas puses - jā, no otras - pat Kanāda, kad uz OS dodas ar NHL kadriem, vienmēr visus trīs vārtsargus cenšas ņemt no TOP plauktiem, pat ja gandrīz visu turnīru vārtos tāpat aizvada viens no trim.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-11 16:15, pirms 3 gadiem
Kalniņš jau klubā ar kādu laiku nav spēlējis un nav arī pieteikumā bijis.. nav kāda trauma?

  +4 [+] [-]

, 2021-12-11 16:16, pirms 3 gadiem
yourbro rakstīja: Labs sastāvs. Varēja tomēr iztikt bez Džeriņa gan.
Centrus vajag un Džera izlasē vienmēr ir labi spēlējis.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:16, pirms 3 gadiem
Interesanta vārtsargu izvēle, par Punenovu būtu skaidrs, bet pārbaudīt jau varēja kko nopietnāku.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:17, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Harkam ar Kalniņu nav kāds konflikts gadijumā?
jā jā ar nabaga Kalniņu visiem treneriem ir kāds konflikts, sapņotājfani

  -2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:17, pirms 3 gadiem
Harka molodčiks! Dinamisks sastāvs ar teicamu kodolu! Ar šādiem vīriem var risināt vissarežģītākos uzdevumus! Labi, ka izdevās laicīgi atkratīties no Bobja!

  -4 [+] [-]

, 2021-12-11 16:17, pirms 3 gadiem
Matīss ir prom, Kristers nepārliecina, Elvis labs egokīpers vai šovmens, Jānis labs egokīpers vai apbižots čīkstulis, un tad ir sakarīgs Ivars

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:18, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Matīss ir prom, Kristers nepārliecina, Elvis labs egokīpers vai šovmens, Jānis labs egokīpers vai apbižots čīkstulis, un tad ir sakarīgs Ivars
Kurā vietā Kristers nepārliecina ?

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:18, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No vienas puses - jā, no otras - pat Kanāda, kad uz OS dodas ar NHL kadriem, vienmēr visus trīs vārtsargus cenšas ņemt no TOP plauktiem, pat ja gandrīz visu turnīru vārtos tāpat aizvada viens no trim.
Vītoliņš sen pateica, ka novembrī pārbaudīs Kalniņu, bet decembrī Punnenovu, pie kam, ticami, abās spēlēs! Merzļikins Nr1. Brauks 3 vārtsargi, ko var cepties?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 16:20, pirms 3 gadiem
Divi no šī sastāva uzbrucējiem būs lieki, jo skaidrs ka Haris uz Pekinu vedīs 15 uzbrucējus, šeit ir 12it + klāt nāks, Bukijs, Indrašis, Bļugers, Balcers un Girgensons.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:22, pirms 3 gadiem
Ui... Dārziņu ar te neredz..

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 16:22, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Divi no šī sastāva uzbrucējiem būs lieki, jo skaidrs ka Haris uz Pekinu vedīs 15 uzbrucējus, šeit ir 12it + klāt nāks, Bukijs, Indrašis, Bļugers, Balcers un Girgensons.
Domāju, ka klāt nāks arī Dārziņš.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:23, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Divi no šī sastāva uzbrucējiem būs lieki, jo skaidrs ka Haris uz Pekinu vedīs 15 uzbrucējus, šeit ir 12it + klāt nāks, Bukijs, Indrašis, Bļugers, Balcers un Girgensons.
Domāju, ka būs tomēr 14+8

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:25, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Domāju, ka būs tomēr 14+8
Kovida laikā vai nebūs paplašināts sastāvs?

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:26, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: Kovida laikā vai nebūs paplašināts sastāvs?
25 cilvji būšot

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:28, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: 25 cilvji būšot
PČ bija 16+ 9, tikai ne katrā spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:40, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ui... Dārziņu ar te neredz..
priekš kam tev kautkādā pārbaudes turnīrā viņu vajag? lai notraumējas?
labak lai izlašu pauzi izmanto,atpūšoties un ar ģimeni,mums viņu vajadzēs februārī nevis tagad

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:42, pirms 3 gadiem
sastāvs tiešām dīvains. jāpagaida pirmdiena varbūt Matulis būs takal izprašņājis Hari kas pa desām notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:42, pirms 3 gadiem
Prieks, ka Marenis beidzot ir iekļauts sastāvā!

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 16:43, pirms 3 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: priekš kam tev kautkādā pārbaudes turnīrā viņu vajag? lai notraumējas?
labak lai izlašu pauzi izmanto,atpūšoties un ar ģimeni,mums viņu vajadzēs februārī nevis tagad
ļoti šaubos, ka šoreiz kāds no ģinamo riga atpūtīsies šajā pauzē

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:49, pirms 3 gadiem
Induli un sīko Bukiju Tambiks drātēs pauzē, kā Krikuns ģinamo riga?
par Tambiku ar klīst visādas leģendas...

  +3 [+] [-]

, 2021-12-11 16:49, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Aspirant, ja tavs kaimiņš leks no 4 stāva, arī leksi?
Nu un, ka Kanāda tā dara? Patreiz ir skaidrs, ka ja nebūs lieko traumu, duo būs Elvis un Ivars. Elvis, protams, galvenais. Labāk lai paņem Mitenu, nākotnes perspektīva, lai paosta olimpisko gaisu.. Kalniņjanka jau pensijai tuvojās..
Nē, es esmu maksimālists, gaidīšu citu kaimiņu, kurš leks no piektā.

Tā dara ne tikai kanāda, bet, ar nelielām iebildēm, visas izlases un, zin kā, domāju, ka viņi saprot kāpēc.
PČ ir turnīrs, kurā var ļaut jaunajiem pa stūriem ostīt... PČ gaisu. OS vajag spēlēt. Lielās izlases to arī cenšas darīt, kā nu kurai sanāk.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:55, pirms 3 gadiem
Sastāvs varbūt tuvs kāds būs OS,jo nav līdz galam skaidrs ,ka NHL tur piedalīsies.Krievi pat raksta,ka iespējams OS laikā NHL turnīrs tā kā PK.Un ka iespējams EIrotūres turnīrā Maskavā startēs Kanādas izlase ,kura brauks arī uz OS.

     [+] [-]

, 2021-12-11 16:59, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Sastāvs varbūt tuvs kāds būs OS,jo nav līdz galam skaidrs ,ka NHL tur piedalīsies.Krievi pat raksta,ka iespējams OS laikā NHL turnīrs tā kā PK.Un ka iespējams EIrotūres turnīrā Maskavā startēs Kanādas izlase ,kura brauks arī uz OS.
Pagaidām viss karājas gaisā, NHL, lai arī saka, ka visu atstāj spēlētāju ziņā, gaida OS noteikumus Covid-19 ierobežošanai un, ļoti iespējams, negribēs laist spēlētājus, ja šamiem kkas nepatiks.

Par pārējo - pagaidām tikai spekulācijas. Taču PK kārti Betmens atkal izņem no piedurknes, lai vicinātu IIHF deguna priekšā.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām viss karājas gaisā, NHL, lai arī saka, ka visu atstāj spēlētāju ziņā, gaida OS noteikumus Covid-19 ierobežošanai un, ļoti iespējams, negribēs laist spēlētājus, ja šamiem kkas nepatiks.

Par pārējo - pagaidām tikai spekulācijas. Taču PK kārti Betmens atkal izņem no piedurknes, lai vicinātu IIHF deguna priekšā.
Jā daudz spekulāciju un neskaidrības.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:04, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagaidām viss karājas gaisā, NHL, lai arī saka, ka visu atstāj spēlētāju ziņā, gaida OS noteikumus Covid-19 ierobežošanai un, ļoti iespējams, negribēs laist spēlētājus, ja šamiem kkas nepatiks.

Par pārējo - pagaidām tikai spekulācijas. Taču PK kārti Betmens atkal izņem no piedurknes, lai vicinātu IIHF deguna priekšā.
OS noteikumi jau sen kā apstiprināti par kovidu, potēm u.t.t.
Betmens vienkārši grib viens naudu raust, nevis dalīties ar kādu.
un tās runas vairāk atgādina, lai parādītu kurš ir īstais saimnieks hokejā! pārējie nekas, tipa kā es teikšu tā būs!

  -1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:07, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Centrus vajag un Džera izlasē vienmēr ir labi spēlējis.
Ko nozīmē "labi"?

  -2 [+] [-]

, 2021-12-11 17:13, pirms 3 gadiem
Izskatās tiem labi,kuri Šveicē spēlē piemēram ar ko Andersons labāks par Golovkovu.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:16, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Izskatās tiem labi,kuri Šveicē spēlē piemēram ar ko Andersons labāks par Golovkovu.
nu tā runājot var teikt ar ko Mamčics Čehijā labāks par Binduli
uz tādiem jautājumiem var atbildēt tikai Haris.
sīkais Sējējs balastam paņemts. jo Šveicē spēlē. ne viņš braucējs uz OS, ne izlases spēlētājs.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:30, pirms 3 gadiem
Sastāvs ir tuvāks tai otrajai blicei, kas iepriekš spēlēja.

Šeit labākajā gadījumā sakritīs 4. maiņa un viens aizsargu pāris ar OS variantu, nekāda īsti iespēlēšana vai būtiska gatavošanās Ķīnai nesanāks, tik vien kā pārbaudīt kadrus, kas ir uz robežas un mentāli kādam plusiņu ielikt, kādu atsijāt.

Bet, jā, skaidrs, ka arī Šveices konekšna dēļ te ir vietējie spēlētāji, kur labāk būtu bijis paskatīties uz citiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:31, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nu tad par Ķēniņu var to pašu jautāt, nahren viņu aiztiek kaut kādās pārbaudenēs, ja tāpat ir skaidrs, ka džeku ņems?
paskaties cik Ķēniņam gadu,kādas trauma bijušas,un tad salīdzini ar Lauri,kurš arī gan jau pats negrib riskēt.nu padomā loģiski priekš kam viņam braukt uz tādu pārbaudes turnīru?lai saspēlētos?tak visi viņu zina un un viņs visus vēl vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:31, pirms 3 gadiem
Vecos no RD Vītoliņš Rīgā redz. Varbūt jāsaprot, kuri būs 7.,8. aizsargs vai 4., varbūt arī 5. centrs vai kāds malējais. Dārziņš noderēs vairākumā un bullīšos, gan jau par Cibuļski un Sotnieku, kā arī par abiem admirāļiem viņam arī jautājumu nav. Jautājums, kāpēc jāpārbauda Ķēniņš? Bet laikam jau turnīrā vajag ar ko vezumu vilkt...

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:32, pirms 3 gadiem
(O_O) rakstīja: Ko nozīmē "labi"?
Tas nozīmē, ka vidējais alusdzērājs ir pieradis pie šī uzvārda un sirdī rodas siltums un jaukas atmiņas par pagātni +/-

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:33, pirms 3 gadiem
Laurim OS visticamāk būs pēdējais turnīrs izlases kreklā,tāpēc nevajag te stresot par to ka viņš nav sastāvā uz kkadu pārbaudes turnīru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:34, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas nozīmē, ka vidējais alusdzērājs ir pieradis pie šī uzvārda un sirdī rodas siltums un jaukas atmiņas par pagātni +/-
vajadzēja Gudi tad izsaukt

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:35, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: Vecos no RD Vītoliņš Rīgā redz. Varbūt jāsaprot, kuri būs 7.,8. aizsargs vai 4., varbūt arī 5. centrs vai kāds malējais. Dārziņš noderēs vairākumā un bullīšos, gan jau par Cibuļski un Sotnieku, kā arī par abiem admirāļiem viņam arī jautājumu nav. Jautājums, kāpēc jāpārbauda Ķēniņš? Bet laikam jau turnīrā vajag ar ko vezumu vilkt...
Sotniekam pēdējās 4 sezonās +/- ir -58

Es ceru, ka tiešām jautājumu nav

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:36, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Ko kovidnieka kontekstā dod kaut kādi noteikumi, ja jebkurā brīdī var uzrasties jauns omikrons, uz kuru vakcīna neiedarbojās un liberastu mēdiji sarīkos masu psihozes un panikas tautas vidū, lai gan no vīrusa mirst tikai vārguļi nevis profesionāli atlēti spēka gados?
Esam tādā priduraku laikmetā, ka teorētiski, dēļ šīm te iesniņām jeb vīruseli, pat nedēļu pirms OS starta, visu pasākumu var atcelt
čurbana audžudēls kļavulapis?

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:36, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Izskatās tiem labi,kuri Šveicē spēlē piemēram ar ko Andersons labāks par Golovkovu.
Katram trenerim savs sastāvs-būtu Tu būtu cits sastāvs,būtu es ārī būtu cits sastāvs.Gribētos tikai perņaka sastāvu dzirdēt-jeb tik muldēt māk viņšā?Es piemēram Zabusovu pārbaudītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:39, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Ko kovidnieka kontekstā dod kaut kādi noteikumi, ja jebkurā brīdī var uzrasties jauns omikrons, uz kuru vakcīna neiedarbojās un liberastu mēdiji sarīkos masu psihozes un panikas tautas vidū, lai gan no vīrusa mirst tikai vārguļi nevis profesionāli atlēti spēka gados?
Esam tādā priduraku laikmetā, ka teorētiski, dēļ šīm te iesniņām jeb vīruseli, pat nedēļu pirms OS starta, visu pasākumu var atcelt
Ceru, ka tu savus vecākus un vecvecākus nepieskaiti pie"visādiem vārguļiem"! Jeb tu nevienu (kaimiņš, rads) nepazīsti, kuriem tāpat kā tādiem putras ēdājiem, kā tu, arī gribas dzīvot?

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:39, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Ķēniņam jau tricārs, arī viņš jau tuvāk pensijai nekā u20 vecumam
jebkurā gadijumā Ķēniņš,Daugaviņš un Indrašis izlasē būs vismaz lidz nākamajām OS bet Laurim šīs būs pedējās

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:40, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nekāds audžudēls... bet jā, suveizda izpederēja un nācās jaunu profilu uzcept
kur čurbans? abus tak toreiz izpederēja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:41, pirms 3 gadiem
otava rakstīja: Katram trenerim savs sastāvs-būtu Tu būtu cits sastāvs,būtu es ārī būtu cits sastāvs.Gribētos tikai perņaka sastāvu dzirdēt-jeb tik muldēt māk viņšā?Es piemēram Zabusovu pārbaudītu
Ja mēs līdz galam godīgi esam, tad tie šveicieši jau vairāk sastāva aizpildīšanai ir un arī neviens cits pārbaudāmais uz OS netiktu, ja vien NHL neatsakās vai pēkšņi nenotraumējas vairāki uzbrucēji. Tas vairāk tālākā skatā uz PČ un nākamajiem gadiem.

Jo A blicē mums par vietu uz ledus starp malējiem konkurē pat Bukarti/Dzierkals un tāda līmeņa čaļi, ja nav traumas.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:41, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Sotniekam pēdējās 4 sezonās +/- ir -58

Es ceru, ka tiešām jautājumu nav
paskaties kurā komandā viņš tās 4 sezonas ir spēlējis un viss taps skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:44, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Manai nevaksētajai 85g omei pirms 2men kāreiz bija koronka jau gribēja vaksēties, taču es atturēju. Un zinko, temperatūra, garšas zudums un nelielas sāpes virs krūtīm, un TAS ARĪ VISS
Sveika, vesela un ar 6 mēnešiem derīgu QR kodu
Par ticības jautājumiem nestrīdas, par tiem nogalina...

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:48, pirms 3 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: paskaties kurā komandā viņš tās 4 sezonas ir spēlējis un viss taps skaidrs
Ierubī mozgu un paskaties uz pārējiem aizsargiem.

Tik lielisks pienesums nav ne Lietuvas izlases aizsargam, ne Saldus uzbrucējam, ne arī Zīlem, kuru par stabilu izlašnieku un OS braucēju diez vai kāds uzskata.

Atkal alusdzērāju pierasto uzvārdu problēma. Mums pēdējo dažu gadu laikā ir izaugusi jauna, labāku aizsargu paaudze.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:48, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nekāds audžudēls... bet jā, suveizda izpederēja un nācās jaunu profilu uzcept
Jā, jūs drīzāk varētu būt Loids un Harijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:49, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Aspirant, ja tavs kaimiņš leks no 4 stāva, arī leksi?
Nu un, ka Kanāda tā dara? Patreiz ir skaidrs, ka ja nebūs lieko traumu, duo būs Elvis un Ivars. Elvis, protams, galvenais. Labāk lai paņem Mitenu, nākotnes perspektīva, lai paosta olimpisko gaisu.. Kalniņjanka jau pensijai tuvojās..
klau tu no sporta kautko rubī ar,vai vienkārši pālī bliez pa tastatūru? šķiet ka otrais variants
OS ir 4gades galvenais turnīrs,jāņem labākie,jo nedod dievs vienam trauma,otram covid,3.vārtsargam jaiet vartos

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:50, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Pindosu debīlās komēdijas patīk?
Ja jau tu uzreiz saprati par ko ir runa, tad jau nav jautājumu, kuram patīk.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:50, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Ierubī mozgu un paskaties uz pārējiem aizsargiem.

Tik lielisks pienesums nav ne Lietuvas izlases aizsargam, ne Saldus uzbrucējam, ne arī Zīlem, kuru par stabilu izlašnieku un OS braucēju diez vai kāds uzskata.

Atkal alusdzērāju pierasto uzvārdu problēma. Mums pēdējo dažu gadu laikā ir izaugusi jauna, labāku aizsargu paaudze.
Varbūt par Sotnieku var piekrist attiecībā par PČ, bet uz OS gan jau paņems.

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:52, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: Varbūt par Sotnieku var piekrist attiecībā par PČ, bet uz OS gan jau paņems.
ja nenotraumēsies 100% bus sastāvā jo mums ja godīgi ar aizsargiem ir čābīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:54, pirms 3 gadiem
Usainais Marenis ko dara šaja saraksta 😂😂😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 17:55, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Tas, ka to komēdiju zinu, nebūt nenozīmē, ka man patīk
Bet tev jau burta skola - ja es pieminēju, tātad patīk man. Nav brīnums, ka esi folijcepurītis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 17:58, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nu i pastāvēs Mitenis.
Bija takš situācija, kad nepieredzējušais Gudļa gāja un sargāja to kasti. Nebija slikti
nu pastāvēs šoreiz ja vajadzēs Kalniņš vai Ivars
kapēc tu virzi Mitenu? manuprāt ir Šilovs un tad Mitens

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 17:59, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Sen pīzdī neesi dabujis, vaine?
Jā, tipiskais folijcepurītis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:01, pirms 3 gadiem
Kas tas par debīlu domu gājienu ka nav jasūta labākie vārtsargi uz OS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:04, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Patīk, ka lēnām iesaista kādu jauno, nākotnes perspektīvas vārdā. Ok, var arī Šilovu Mitena vietā, manis pēc.
Bet kādu jaunāku kā trešo, nevis Kalniņu, Muštuku vai Gudļu
jaunie ir jāiesaista,bet tas jādara PČ,kā Nolans iespēleja Indraši,Gudi,kā Hartlijs Balinski,Rih.Bukartu
ka jau pirmit teicu OS JĀSPĒLĒ LABĀKAJIEM viss punkts āmen,ja vēl to neierubī tad jabeidz kost

     [+] [-]

, 2021-12-11 18:04, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: Varbūt par Sotnieku var piekrist attiecībā par PČ, bet uz OS gan jau paņems.
Nesaku, ka nepaņems, bet "jautājumu nav, pārbaudīt nevajag, garantēta vieta" ir drusku nepareiza attieksme situācijā, kad uz 6. aizsarga vietu konkurē kādi 5-6 aptuveni līdzīgas kvalitātes aizsargi.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:05, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Patīk, ka lēnām iesaista kādu jauno, nākotnes perspektīvas vārdā. Ok, var arī Šilovu Mitena vietā, manis pēc.
Bet kādu jaunāku kā trešo, nevis Kalniņu, Muštuku vai Gudļu
Uz OS "jaunos - perspektīvos" parasti neņem, drīzāk - par veciem nopelniem, lai ko tur Vītoliņš saka, ka ņemšot šā brīža spēcīgākos. Kā 3. vārtsargs PČ, lai "aposta gaisu" (gan Mitens, gan Šilovs pagaidām).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-11 18:07, pirms 3 gadiem
erikxxl rakstīja: Usainais Marenis ko dara šaja saraksta 😂😂😂
Viņu var uzlaist nogalināt ripu, vistīrākais lomas spēlētājs/kaplētājs, tāda pati iespēja ielēkt sastāvā ir arī Batņam, piemēram, kurš turklāt centrā var spēlēt. Uzlaiž, nokapā, atpūšas, kādu no viņiem visdrīzāk paņems kā 13./14. uzbrucēju.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:08, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Viņu var uzlaist nogalināt ripu, vistīrākais lomas spēlētājs/kaplētājs, tāda pati iespēja ielēkt sastāvā ir arī Batņam, piemēram, kurš turklāt centrā var spēlēt. Uzlaiž, nokapā, atpūšas, kādu no viņiem visdrīzāk paņems kā 13./14. uzbrucēju.
manuprāt diezgan droši būs viens vai pat abi.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:09, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nevis tu noteiksi, kam OS LV izlasē jāspēlē, bet Harka to izlems, nekonsultējoties ar tādu dīvāna expertu kā tu
Jaapbēdina, bet arī ar Tevi Haris nekonsultēsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-12-11 18:11, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Bļaķ, par ko mani izpederēja??
Par to ka stulbs esi

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 18:11, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Nevis tu noteiksi, kam OS LV izlasē jāspēlē, bet Harka to izlems, nekonsultējoties ar tādu dīvāna expertu kā tu
nevis dīvāna bet klubkrēsla eksperts bet tev pat līdz mazmājiņas ekspertam ir kā no Liepājas lidz D-pilij

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:12, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Bļaķ, par ko mani izpederēja??
atkal jauns profils jāveido
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:13, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Šeit stulbu lietotāju nav maz, dēļstulbuma nepederē. Pederē, dēļ komentu satura. Nevienu aizvainojis neesmu, tāpēc mazliet izbrīna
paskaties uz savu nickname
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 18:17, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Biskaps ir stukačš, es viņam jautāju, vai sen nav pīzdī dabujis, simt punkti tieši tā mazā padauza nospieda ''ziņot''
Tas ir vienīgais koments, par kuru varētu izpederēt, pārējie likumu robežās.
ražo jaunu, nestreso. nākošais profils varbūt ilgāk par 3 stundām izvilks

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:17, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Šeit stulbu lietotāju nav maz, dēļstulbuma nepederē. Pederē, dēļ komentu satura. Nevienu aizvainojis neesmu, tāpēc mazliet izbrīna
Stulbums var izpausties dažādās formās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:20, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Tik ātri vēl nekad nebiju izpederēts rekords
Jau sāku Tjomu pārspēt, tam asteus un anetho salīdzinoši ilgi bija dzīvi
huļiku bieži izpederē uzreiz, kā ienāk ar jaunu profilu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:21, pirms 3 gadiem
Jā, folijcepurītis neatpaliek no sava labākā drauga - abiem patīk visādus stulbumus izfantazēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 18:28, pirms 3 gadiem
Komentāros gaiss kļuva svaigāks.

     [+] [-]

, 2021-12-11 18:44, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Izskatās tiem labi,kuri Šveicē spēlē piemēram ar ko Andersons labāks par Golovkovu.
Ar to ka biłete uz Šveici nav jāpērk
99% ka uz OS tāpat ne viens ne otrs nebrauks

     [+] [-]

, 2021-12-11 18:46, pirms 3 gadiem
Dinamo nevajadzēja aiztikt. Lai trenējas!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 18:49, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: diezgan interesants risinājums
sējējs...
kalniņš vai nu stabils braucējs vai arī garām
rd neizsauktie aizsargi un dārzs gan jau ka os stabili arī sīkais bukarts un indulis sanāk
vai arī induli un šo nepalaida tambiks, veicot pārbūvi jūrniekos, kaut gan izlašu pauzēs jālaiž
Pareizi dara, kāda jēga no otras pasaules malas puikas raustīt uz divām spēlēm
Uz OS, gan jau būs sastāvā
Un to kādā formā vińi ir un būs var viegli pavērot

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 19:16, pirms 3 gadiem
beiziiters rakstīja: Ar to ka biłete uz Šveici nav jāpērk
99% ka uz OS tāpat ne viens ne otrs nebrauks
Tak vēl kopīgie treniņi būs Latvijā. Diez vai šis ir iemesls.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 19:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: OS noteikumi jau sen kā apstiprināti par kovidu, potēm u.t.t.
Betmens vienkārši grib viens naudu raust, nevis dalīties ar kādu.
un tās runas vairāk atgādina, lai parādītu kurš ir īstais saimnieks hokejā! pārējie nekas, tipa kā es teikšu tā būs!
Re ku tev ir - NHL viss brauks, nekur neatkāpsies.. Nepagāja pāris dienas un NHL sāk iet "atmuguriski"

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 19:52, pirms 3 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: jaunie ir jāiesaista,bet tas jādara PČ,kā Nolans iespēleja Indraši,Gudi,kā Hartlijs Balinski,Rih.Bukartu
ka jau pirmit teicu OS JĀSPĒLĒ LABĀKAJIEM viss punkts āmen,ja vēl to neierubī tad jabeidz kost
Labākajiem ar 1 izņēmumu - ja tie labākie nečakarē ķīmiju. Lai nesanāk tāds mūžīgais rusņas variants, kad savāc visas zviagznes un aplaužās. Ja piemēram (tikai piemēram) Kalniņam ir konflikts ar treneri, pederāciju, varbūt kādu no komandas unviņam plāno 3. vārtsarga vietu - tad tiešām labāk ir paņemt jauno, lai spēlētājs, kas var gadīties, ka neizies laukumā nečakarē pārējo komandu.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 20:00, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Re ku tev ir - NHL viss brauks, nekur neatkāpsies.. Nepagāja pāris dienas un NHL sāk iet "atmuguriski"
Gera. šoreiz viss ir spēlētāju rokās. ja NHLPA piekrīs Betmenam un nebrauks, tad varēs teikt ka spēlētāji ir tikai un vienīgi dolāru kalpi un nav viņiem nekāda goda cīnīties par OS bleķiem. tās spēlētāju runas varēs izmest miskastē neatgriezeniski.
p.s. Betmens jau viņus baro ar dolāriem un redzēs kā tur būs. vakar paziņoja , ka NHL šosezon nopelnījusi 5,2 miljardus un algu griestus cels.
tagad ir tikai decembris.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-11 20:23, pirms 3 gadiem
Kalniņš šodien ar nav pat pieteikts. iespējams traumēts.

     [+] [-]

, 2021-12-11 21:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt diezgan droši būs viens vai pat abi.
Jū, par Batņu diezgan liela pārliecība, redzot centru situāciju 4. maiņā, par Mareni taktikas jautājums.

Dārzs/Indrašis/Balcers/Ķēniņš/Daugava bez jautājumiem top 9, viens no bukartiem vai Dzierkals 3. maiņā. Pāri paliek Bukarts/Dzierkals. Kopā jau 12 ar Batņu. Ja brauc Džera, tad paliek viena vieta starp Krastenbergu, Mareni, Jeļisejevu, pieņemu, ka Tralmaku vispār neskatīsies, lai gan pēc meistarības tieši viņam būtu jābrauc.

No Jeļisejeva maza jēga 4. maiņā.

Pret slovākiem diezgan droši, ka arī 4. maiņā laidīs spēlējošus uzbrucējus.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-11 22:02, pirms 3 gadiem
Cibuļa, soča, rubīns, jaks, balinskis, freibergs 100% izskatās
Atlikušie divi
Pieļauju, ka čukste un zīle
Pretendē ozols, mamčics
Paradoksāli, bet vairāk arī nav🤣🤣🤣
Uz pč gan jau izskatīs binduli un ošenieku, siksnu, smonu
Abi jansoni śvaki, svars un kārkls hz
Norgos ponamarenko
Mateiko, tumanovs, brants, ozolins, nils tuvākās rezerves tālākā perspektīvā
Hodass un fenenko vəl tālākā
Ko piemirsu?

     [+] [-]

, 2021-12-11 22:16, pirms 3 gadiem
Vispār jau tāds Kulda arī vēl eksistē un nav ne vecāks, ne arī sliktāks par to pašu Sotnieku, kurš tev garantēts ir, un turklāt arī gluži Olimpā nespēlē.

Čukste, Zīle, Mamčičs, Bindulis, Kulda, ir jaunie šveicieši, ziemeļamerikāņi. Uz PČ var vēl vienu astotnieku noorganizēt un visdrīzāk nebūtu diži sliktāk.

Un par taviem tālāk nosauktajiem ir drusku spēcīgāki kadri Slovākijā, Polijā, arī Galviņu piemirsi.

     [+] [-]

, 2021-12-11 22:40, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: Vispār jau tāds Kulda arī vēl eksistē un nav ne vecāks, ne arī sliktāks par to pašu Sotnieku, kurš tev garantēts ir, un turklāt arī gluži Olimpā nespēlē.

Čukste, Zīle, Mamčičs, Bindulis, Kulda, ir jaunie šveicieši, ziemeļamerikāņi. Uz PČ var vēl vienu astotnieku noorganizēt un visdrīzāk nebūtu diži sliktāk.

Un par taviem tālāk nosauktajiem ir drusku spēcīgāki kadri Slovākijā, Polijā, arī Galviņu piemirsi.
Kuldu varākkārt esmu minəjis kā potenciālo izlases vīru
Bet, acīmredzot, haris viņu neredz
Citādi būtu tāda nila vietā
Galviņš ir genuck
Salijas un dīķus, śevas uc laikam jāaizmirst
Ar to, ko piemirsu, es domāju prospektus

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:13, pirms 3 gadiem
Galviņš vai tad pērn neaizbēga prom no izlases?

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:27, pirms 3 gadiem
Rekur Jeļiss ir pirmais sarakstā uz pārbaudi, man kaut kāds pārgudrais hokeja "eksperts" vārdā Zaipis tirsa kaut ko pirms pāris dienām

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:30, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Cibuļa, soča, rubīns, jaks, balinskis, freibergs 100% izskatās
Atlikušie divi
Pieļauju, ka čukste un zīle
Pretendē ozols, mamčics
Paradoksāli, bet vairāk arī nav🤣🤣🤣
Uz pč gan jau izskatīs binduli un ošenieku, siksnu, smonu
Abi jansoni śvaki, svars un kārkls hz
Norgos ponamarenko
Mateiko, tumanovs, brants, ozolins, nils tuvākās rezerves tālākā perspektīvā
Hodass un fenenko vəl tālākā
Ko piemirsu?
Čukste un Zīle ir baigi pārāki par Binduli??
Mamčics un Ozols baigi pārāki par Smonu?

Siksnu var šeit vispār nepiesaukt - viņa izlases vilciens jau ir aizgājis... Brants iuzlasei ir krietni tuvāks... bez tam NCAA mums vēl ir Kaļķis un Komuls, A. Bergmanis un Jākobsons... (manā uztverē reālāki par Jansoniem, Kārklu un Svaru)
Kāpēc domā, ka tāds Brants jau pavasarī nekonkurēs par vietu izlasē PČ un tāds Feņenko to nedarīs jau vēl pēc gada?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-11 23:31, pirms 3 gadiem
īss rezumējums par iepriekšējām 4 komentāru lapām - cūkas diskutē par gravitāciju. Salīdzinot ar Hariju Vītoliņu, visiem jums izpratne par hokeju mērāma procentu desmitdaļās ja 30 sekunžu taimauta laikā jebkuram no jums (Miņinu ieskaitot) būtu jādod uzstādījumi turpmākai spēlei, tad vienīgais, ko gudrie komentētāji uz tāfeles varētu uzzīmēt, būtu bēdīga sejiņa

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:32, pirms 3 gadiem
MachimoI rakstīja: ...

Un par taviem tālāk nosauktajiem ir drusku spēcīgāki kadri Slovākijā, Polijā, arī Galviņu piemirsi.
aizdomas ka neviens no tiem, kā kandidāts netiks izskatīti...

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:34, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: īss rezumējums par iepriekšējām 4 komentāru lapām - cūkas diskutē par gravitāciju. Salīdzinot ar Hariju Vītoliņu, visiem jums izpratne par hokeju mērāma procentu desmitdaļās ja 30 sekunžu taimauta laikā jebkuram no jums (Miņinu ieskaitot) būtu jādod uzstādījumi turpmākai spēlei, tad vienīgais, ko gudrie komentētāji uz tāfeles varētu uzzīmēt, būtu bēdīga sejiņa
Un has Tu lūdzu būtu? Herberts Vasiļjevs? Rodrigo Laviņš? Vai varbūt Artūrs Irbe?

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:38, pirms 3 gadiem
Kaspars jau ir izveseļojies no rokas lūzuma, tik ātri? Vai trauma nebija tik nopietna. Šķiet vēl nesen lasīju, ka ilgs laiks būs jāatkopjas no traumas. Bet, lai tā būtu, ka vesels par to priecājos.

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:40, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Un has Tu lūdzu būtu? Herberts Vasiļjevs? Rodrigo Laviņš? Vai varbūt Artūrs Irbe?
visus trīs ļoti cienu, ar vienu no trijiem satiekos vismaz pāris reizes nedēļā, bet nekad neesmu iedomājies, ka būtu gudrāks par kādu no šiem, vai, vēl vairāk, apšaubīt viņu kompetenci

  -1 [+] [-]

, 2021-12-11 23:41, pirms 3 gadiem
Neredzu nekādu iespēju OS (Smirnovam, Andersonam, Sējējam, Mamčicam, Ozolam, Leščenko, Vītolam), godīgi sakot ja jau izskatīja tādus vārtsargus nu varēja cieņas pēc vismaz pārbausenē Gudļevskim iespēju dot, zinu ka nav tik augsta kalibra čalis, bet ir darījis brīnumus izlases kontekstā tieši 2013. g OS.

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:47, pirms 3 gadiem
Sastāvam OS, ja viss sakrīt klāt jābūt Kuldam, Cibuļskim, Rubīnam, Balceram, Bļugeram, Girgensonam, RI.Bukartam, Merzlikinam, un vārtsargu ziņā ja Jānim Kalniņam formas nav, tad Šilovam no AHL.

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:51, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Sastāvam OS, ja viss sakrīt klāt jābūt Kuldam, Cibuļskim, Rubīnam, Balceram, Bļugeram, Girgensonam, RI.Bukartam, Merzlikinam, un vārtsargu ziņā ja Jānim Kalniņam formas nav, tad Šilovam no AHL.
a kāpēc Šilovam nevis Mitenam?

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:53, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: visus trīs ļoti cienu, ar vienu no trijiem satiekos vismaz pāris reizes nedēļā, bet nekad neesmu iedomājies, ka būtu gudrāks par kādu no šiem, vai, vēl vairāk, apšaubīt viņu kompetenci
Pajāt, ar ko un kur tu satiecies
Te ir diskusija starp līdzjutējiem par izlases kandidātiem
Ja ir ko teikt, piebiedrojies
Ja nav, pšnh uz tikśanos🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:54, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: visus trīs ļoti cienu, ar vienu no trijiem satiekos vismaz pāris reizes nedēļā, bet nekad neesmu iedomājies, ka būtu gudrāks par kādu no šiem, vai, vēl vairāk, apšaubīt viņu kompetenci
redzu, ka nesaprati manu komentātu, bet ar savu atbildi Tu apliecināji, ka esi konkrēts gailis.

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:55, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Neredzu nekādu iespēju OS (Smirnovam, Andersonam, Sējējam, Mamčicam, Ozolam, Leščenko, Vītolam), godīgi sakot ja jau izskatīja tādus vārtsargus nu varēja cieņas pēc vismaz pārbausenē Gudļevskim iespēju dot, zinu ka nav tik augsta kalibra čalis, bet ir darījis brīnumus izlases kontekstā tieši 2013. g OS.
Tātad esi tuvredzīgs... dzīvēe visādi gadās... Un kā jau te minēja, augstas klases aizsargu mums ir ļoti maz... ar centriem ir līdzīgi...

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:56, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: aizdomas ka neviens no tiem, kā kandidāts netiks izskatīti...
Uz OS, protams, ka ne - tas vienīgi runājot par rezervēm

     [+] [-]

, 2021-12-11 23:59, pirms 3 gadiem
Nomināli ļoti labs sastāvs uz OS būtu šāds (manas domas) 3-8-14 (25 spēlētāji):

Vārtsargi:

Elvis Merzlikins,
Ivars Punnenovs,
Jānis Kalniņš,

Aizsargi:

Ralfs Freibergs,
Oskars Cibuļskis,
Kristaps Sotnieks,
Kārlis Čukste,
Kristiāns Rubīns,
Uvis Balinskis,
Jānis Jaks,
Kristaps Zīle,

Uzbrucēji:

Teodors Bļugers,
Zemgus Girgensons,
Rūdolfs Balcers,
Lauris Dārziņš,
Miks Indrašis,
Oskars Batņa,
Rodrigo Ābols,
Renārs Krastenbergs,
Mārtiņš Dzierkals,
Kaspars Daugaviņš,
Rihards Bukarts,
Roberts Bukarts,
Ronalds Ķēniņš,
Nikolajs Jeļisejevs.

     [+] [-]

, 2021-12-12 00:02, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Nomināli ļoti labs sastāvs uz OS būtu šāds (manas domas) 3-8-14 (25 spēlētāji):

Vārtsargi:

Elvis Merzlikins,
Ivars Punnenovs,
Jānis Kalniņš,

Aizsargi:

Ralfs Freibergs,
Oskars Cibuļskis,
Kristaps Sotnieks,
Kārlis Čukste,
Kristiāns Rubīns,
Uvis Balinskis,
Jānis Jaks,
Kristaps Zīle,

Uzbrucēji:

Teodors Bļugers,
Zemgus Girgensons,
Rūdolfs Balcers,
Lauris Dārziņš,
Miks Indrašis,
Oskars Batņa,
Rodrigo Ābols,
Renārs Krastenbergs,
Mārtiņš Dzierkals,
Kaspars Daugaviņš,
Rihards Bukarts,
Roberts Bukarts,
Ronalds Ķēniņš,
Nikolajs Jeļisejevs.
Ļoti tuvu patiesībai

  +1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:03, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: redzu, ka nesaprati manu komentātu, bet ar savu atbildi Tu apliecināji, ka esi konkrēts gailis.
gailis esi tu - gudri runā par u20 sastāviem, bet pat nezini, kurš ir aizsargs, kurš uzbrucējs - tas aptuveni raksturo tavu izpratni par hokeju

  +1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:08, pirms 3 gadiem
Abrags , 23:36, pirms 16 minūtēm , ignorēt , atbildēt

zata rakstīja: Kuru Tavuprāt Sāmits vareja izkonkurēt? Manuprāt nevienu

ar ko viņš (Samītis) sliktāks par jebkuru no aizsargu sarakstā pēdējiem 4?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:08, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: gailis esi tu - gudri runā par u20 sastāviem, bet pat nezini, kurš ir aizsargs, kurš uzbrucējs - tas aptuveni raksturo tavu izpratni par hokeju
???

es gudri runāju poar U20 sastāviem??? Kurā vietā? Es tikai vienu JAUTĀJUMU uzdevu. Es U20 dzēkus nepārzinu - tāpēc jautāju.

Bet gailis Tu tomēr esi konkrēts, ar katru savu komentu Tu to vairāk un vairāk apliecini.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:09, pirms 3 gadiem
un tagad iedomājaties, ka tādi abragi veido sastāvu izlasei

  +1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:11, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: ???

es gudri runāju poar U20 sastāviem??? Kurā vietā? Es tikai vienu JAUTĀJUMU uzdevu. Es U20 dzēkus nepārzinu - tāpēc jautāju.

Bet gailis Tu tomēr esi konkrēts, ar katru savu komentu Tu to vairāk un vairāk apliecini.
esmu 200% pārliecināts, ka tu nepārzini arī pieaugušās izlases džekus - labākajā gadījumā paskaties statistiku un kādu spēli pa tv, un tev ir viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:12, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: un tagad iedomājaties, ka tādi abragi veido sastāvu izlasei
kādu sastāavu?? Vienīgi Tu kaut ko savās biksēs veido, baigi smirdēt sāka...

     [+] [-]

, 2021-12-12 00:12, pirms 3 gadiem
bet tādi te ir visi...

  +1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:13, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: kādu sastāavu?? Vienīgi Tu kaut ko savās biksēs veido, baigi smirdēt sāka...
gaiļi, smirdēšana biksēs... nu tāds ir vidējā komentētāja iq līmenis

  -1 [+] [-]

, 2021-12-12 00:13, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: esmu 200% pārliecināts, ka tu nepārzini arī pieaugušās izlases džekus - labākajā gadījumā paskaties statistiku un kādu spēli pa tv, un tev ir viedoklis
tieši tāpat kā Tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-12 02:10, pirms 3 gadiem
sjamba rakstīja: Domāju, ka klāt nāks arī Dārziņš.
Jeļisejevs, visticamāk, ir paņemts pārbaudīties Dārziņa vietā.

     [+] [-]

, 2021-12-12 02:16, pirms 3 gadiem
Abragam warnings par apsaukāšanos

     [+] [-]

, 2021-12-12 02:16, pirms 3 gadiem
Antivaksers rakstīja: Aspirant, ja tavs kaimiņš leks no 4 stāva, arī leksi?
Nu un, ka Kanāda tā dara? Patreiz ir skaidrs, ka ja nebūs lieko traumu, duo būs Elvis un Ivars. Elvis, protams, galvenais. Labāk lai paņem Mitenu, nākotnes perspektīva, lai paosta olimpisko gaisu.. Kalniņjanka jau pensijai tuvojās..
Par Ivaru piekrītu, par Janku vai Elvi ir jautājumi. Visvairāk jau par Elvi. Tas, ka ir NHL pieraksts un šovmena statuss, vēl neko nenozīmē, sūdus vāra pēdējā laikā pārāk daudz.

     [+] [-]

, 2021-12-12 07:19, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Par Ivaru piekrītu, par Janku vai Elvi ir jautājumi. Visvairāk jau par Elvi. Tas, ka ir NHL pieraksts un šovmena statuss, vēl neko nenozīmē, sūdus vāra pēdējā laikā pārāk daudz.
Ja kāds neuzskata Elvi par labāko vārtsargu, tad var kopā ar funarinu iet un nolekt no akmens tilta.

     [+] [-]

, 2021-12-12 07:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Ja kāds neuzskata Elvi par labāko vārtsargu, tad var kopā ar funarinu iet un nolekt no akmens tilta.
Onatālijs te iebrauca galīgās auzās

     [+] [-]

, 2021-12-12 07:51, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Par Ivaru piekrītu, par Janku vai Elvi ir jautājumi. Visvairāk jau par Elvi. Tas, ka ir NHL pieraksts un šovmena statuss, vēl neko nenozīmē, sūdus vāra pēdējā laikā pārāk daudz.
Elvis tāpat nomināli pirmais numurs
Šonakt gan atkal sūdus savārija
Labi,ka komandas biedri sameta
Bet nu tā blatošana par Vezinu pirms sezonas bija nevietā

     [+] [-]

, 2021-12-12 07:57, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Elvis tāpat nomināli pirmais numurs
Šonakt gan atkal sūdus savārija
Labi,ka komandas biedri sameta
Bet nu tā blatošana par Vezinu pirms sezonas bija nevietā
Varbūt kļūdos, bet es vismaz sapratu ka ne jau šosezon plāno izcīnīt Vezinu

     [+] [-]

, 2021-12-12 08:13, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Onatālijs te iebrauca galīgās auzās
Kādās vēl auzās? Es ne par līmeni rakstīju, bet par stabilitāti. Līmeņa ziņā Elvis ir labākas, taču viņš ir nestabils, it sevišķi atbildīgajos brīžos. Manuprāt, vārtsargi mums būtu jārotē, Elvi nedrīkstētu laist vārtos divos mačos pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2021-12-12 08:20, pirms 3 gadiem
Olimpiādē mūsu galvenais uzdevums, it sevišķi spēlēs pret somiem un zviedriem, nebūs uzvarēt, bet pēc iespējas mazāk ielaist. Pret slovākiem tur gan ir savādāk, viss kas var sanākt. Tas ir tādēļ, lai varētu apsteigt kopvērtējumā Dāniju ar Ķīnu, gadījumā, ja ne mums, ne minētajām izlasēm, neizdosies tikt pie punktiem un/vai uzvarām. Tieši tāpēc nedrīkst pārdedzināt Elvi un likt viņu vārtos visos trījos mačos.

     [+] [-]

, 2021-12-12 08:33, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kādās vēl auzās? Es ne par līmeni rakstīju, bet par stabilitāti. Līmeņa ziņā Elvis ir labākas, taču viņš ir nestabils, it sevišķi atbildīgajos brīžos. Manuprāt, vārtsargi mums būtu jārotē, Elvi nedrīkstētu laist vārtos divos mačos pēc kārtas.
Kāpēc lai nevarētu laist divos mačos pa kārtu?

     [+] [-]

, 2021-12-12 08:33, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Olimpiādē mūsu galvenais uzdevums, it sevišķi spēlēs pret somiem un zviedriem, nebūs uzvarēt, bet pēc iespējas mazāk ielaist. Pret slovākiem tur gan ir savādāk, viss kas var sanākt. Tas ir tādēļ, lai varētu apsteigt kopvērtējumā Dāniju ar Ķīnu, gadījumā, ja ne mums, ne minētajām izlasēm, neizdosies tikt pie punktiem un/vai uzvarām. Tieši tāpēc nedrīkst pārdedzināt Elvi un likt viņu vārtos visos trījos mačos.
ar 100% garantiju ka tā arī notiks. ar somiem un zviedriem pirmās divas spēles bez dienas atpūtas starpā.

     [+] [-]

, 2021-12-12 10:08, pirms 3 gadiem
Cerēju, ka būs Zabusovs arī