Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nolans: "Nebūtu Ozoliņa, iespējams, būtu arī 0:3 vai 0:4..."

Andrejs Siliņš

Nolans: "Nebūtu Ozoliņa, iespējams, būtu arī 0:3 vai 0:4..."
Sandis Ozoliņš
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Pēc zaudējuma Francijai (2:3), kas neliedza kvalificēties nākamgad notiekošajām Soču olimpiskajām spēlēm, Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Teds Nolans atzina, ka šis panākums viņa karjerā vērtējams pie lielākajiem sasniegumiem, kā arī uzteica spēlētāju raksturu.

"Šī bija laba spēle, abas komandas rādīja labu sniegumu, un viss varēja beigties arī citādi," pēc mača ierasti mierīgs bija Nolans. "Esmu lepns par puišu līderīpašībām. Ja mums komandā nebūtu tāda vīra kā [Sanda] Ozoliņa, iespējams, būtu bijis arī 0:3 vai 0:4. Tāpat izcilas līdera īpašības demonstrēja Saša [Ņiživijs]. Esmu lepns par to, kā puiši spēlēja. Pirmo reizi piedalījāmies turnīrā, kurā katra spēle bija izšķiroša. Spiediens tādās situācijās ir milzīgs. Esam laimīgi un priecīgi par valsti. Ceru, ka godam pārstāvēsim Latviju Sočos."

"Šajās cīņās uzvar tā komanda, kas pieļauj mazāk kļūdas," turpināja Nolans, vēlāk nosaucot arī labākos trīs spēlētājus komandā. "Protams, viens no viņiem bija Sandis Ozoliņš, Edgars [Masaļskis] labi sargāja vārtus un palīdzēja mums vairākās situācijās." No uzbrucējiem Nolans nosauca Lauri Dārziņu, atzīstot, ka šodien gūtie vārti mērāmi ar NHL līmeņa meistarību. "Biju nedaudz nervozs, bet spēlētājiem spiediens bija lielāks, un viņi vienmēr ir nervozāki nekā treneris. Novērtēju šo panākumu vienā līmenī ar saviem labākajiem karjeras sasniegumiem NHL, jo šis ir sasniegts ar izlasi."

"Apsveicu Latviju ar kvalificēšanos Sočiem. Pie tā cītīgi četrus gadus strādājām arī mēs, tāpēc esam ļoti sarūgtināti par šādu iznākumu," sacīja Francijas galvenais treneris Deivs Hendersons, vēlāk kā joku atgādinot Nolanam, ka uzvaru šodien tik un tā izcīnīja Francija. "Abas komandas kārtīgi cīnījās, spēle bija laba. Pirmajā trešdaļā spēlējām labi, ottrajā sākām krāt noraidījumus, o nedrīkst darīt pret šāda līmeņa pretiniekiem."

+109 [+] [-]

, 2013-02-10 20:14, pirms 12 gadiem
Sandis ir īsts KAPTEINIS un viss!

 +42 [+] [-]

, 2013-02-10 20:15, pirms 12 gadiem
OZO!!!!!!!

 +51 [+] [-]

, 2013-02-10 20:15, pirms 12 gadiem
Es domāju,ka Lauris pats par sevi ir cienīgs NHL līmenim,tāpat kā Karsums,Kulda un Bārtulis.

 +39 [+] [-]

, 2013-02-10 20:15, pirms 12 gadiem
Dārziņa vārti bija fantastiski, bet ceļa zīmes vārtus nodrošināja Karsums malači un veiksmi Sočos

 +58 [+] [-]

, 2013-02-10 20:15, pirms 12 gadiem
'"Teds Nolans atzina, ka šis panākums viņa karjerā vērtējams pie lielākajiem sasniegumiem!" To varēja redzēt arī viņa emocijās,nebiju redzējis,ka treneris tik ilgi aplaudētu un tā priecātos!

Paldies Jums veči!

 +84 [+] [-]

, 2013-02-10 20:15, pirms 12 gadiem
Man jau ir nojauta kurš varētu nest karogu atklāšanas ceremonijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:17, pirms 12 gadiem
Ar tādu sastāvu uz Sočiem un par lielām uzvarām. Sarauj!

 +34 [+] [-]

, 2013-02-10 20:17, pirms 12 gadiem
Paldeis OZO un Ņižikam , paldies komandai!

 +50 [+] [-]

, 2013-02-10 20:17, pirms 12 gadiem
Paldies, Sandi, ka atgriezies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:18, pirms 12 gadiem
2 gadu laikaa esam izlidushi no loti nepatikamam situacijaam- proti izkrishanu no top grupas, un nekvalificeshanos olimpiskajaam speeleem- spelejot majas.

Top grupaa no 1997 un OS kopsh 2002. Nav slikti 2 milj valstij.

 +27 [+] [-]

, 2013-02-10 20:18, pirms 12 gadiem
Redzēs kā būs varbūt Sandžu redzēsim arī Sočos ar C burtu uz krekla...

 +15 [+] [-]

, 2013-02-10 20:19, pirms 12 gadiem
Da te ir vesala virkne speletaqju kuri nospeleja istaja momenta tas pats Sprukts pret Kazahiem, kad atnema ripu pie kazahu vartiem, var jau nosaukt labakos, bet labakie ir visi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2013-02-10 20:19, pirms 12 gadiem
Ozo paldies ka aizvedi Latviju lidz Sociem veiksmi Tev ATLANTA tikt pleofa un ceru ka pc ari spelesi un visus fanus apsveicu ar ieklusanu uz Sociem

 +16 [+] [-]

, 2013-02-10 20:19, pirms 12 gadiem
Dārziņš, Ozo, Masaļskis, bet neviens pat nepiemin kas iemeta vissvarīgākos vārtus? (jā no Dārziņa piespēles, bet...)
Slēpts komentārs: 9999999999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-10 20:21, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Dārziņš ir KHL komandas rezervists, samierinies!
Labs rezervists tādā gadījumā, ja spēj izvilkt komandu šādā spēlē.

 +31 [+] [-]

, 2013-02-10 20:21, pirms 12 gadiem
Pilnīgi negribās vairs Rīgas Dinamo skatīties - gribās spēles ar izlasi. Vismaz ir skaidrs, kuras komandas vadība saprot hokeju. Protams, uzvaras Rīgas Dinamo arī ir skaistas (un retas), bet nekāds klubs neaizstās izlases spēles. Tagad jāliek "countdown" uz PČ. Jāpiebilst gan, ka Ozoliņš Rīgas Dinamo bija psiholoģisks smagsvars, kurš pietrūkst.

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:21, pirms 12 gadiem
Assasinss' rakstīja: Man jau ir nojauta kurš varētu nest karogu atklāšanas ceremonijā
protams ka Ozo

  +6 [+] [-]

, 2013-02-10 20:22, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Redzēs kā būs varbūt Sandžu redzēsim arī Sočos ar C burtu uz krekla...
Ja nebūs traumas, tad noteikti, ka redzēsim. Viņš jau intervijā lika saprast, ka viņa mērķis ir spēlēt Sočos, kas domājams arī ir galvenais iemesls tam kāpēc viņš atgriezās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-10 20:23, pirms 12 gadiem
Pateicoties Sandim pašlaik varam priecāties par Latvijas izlases sasniegumiem,bet bail pat iedomāties ,kas ''pajuks'' kad Ozo beigs savu spēlētāja karjeru! Ja nu vienīgi izlases trenera vietā!

  +7 [+] [-]

, 2013-02-10 20:24, pirms 12 gadiem
Nu ko tur daudz runāt - paldies par lieliskajiem hokeja svētkiem!

 +13 [+] [-]

, 2013-02-10 20:25, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: nebūtu Ozoliņš, būtu labāk, pirms 4 gadiem pārliecinošas uzvaras, bet ar Ozoliņu knapi uz tiesnešu sirdsapziņas, tad vēl 2005.gadā ar Ozoliņu uz haļavu belarus uzvarēja.
Kas ir "Bondra", tomēr nespēj pārstāt, ne? Latvija brauks uz Sočiem, sagremo to
Tas, ka tu velc paralēles ar pagātnes spēlēm vien parāda tavu spēju loģiski domāt, 9 klašu izglītība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-10 20:25, pirms 12 gadiem
Uzvaru ieguva nevis Sandis,bet visa komanda.Ko vins viens pret Franciju izdaritu?Butu diezgan smiekligi,ja butu viens.Sandis malacis izdarija savu ieguldijumu uz 100%.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: anjo

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:27, pirms 12 gadiem
Assasinss' rakstīja: Man jau ir nojauta kurš varētu nest karogu atklāšanas ceremonijā
Man arī - Martins Dukurs

  +9 [+] [-]

, 2013-02-10 20:28, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
parunā vēl ar savu psihologu

  -4 [+] [-]

, 2013-02-10 20:28, pirms 12 gadiem
prieks protams bet beigas gan nepatika sports ir sports un jāspēlē līdz beigām, ja ir pat grūti, kārtejo reizi latvieši parāda ka ir mīkstie...

  +3 [+] [-]

, 2013-02-10 20:28, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Martins Dukurs vai Oskars Melbārdis
Martins jau nesa. Bilde ar Ozo soļojot ar karogu rokās varētu kļūt bez maz vai ikoniska.

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: varbūt vajadzēja aizvakar iemest 2 un šodien varētu kāst pat ar -1
neopārglorificē
ne jau viņam vienīgajam bija 100% izdevības, atceros kaut vai Spruktu...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:29, pirms 12 gadiem
Varēja redzēt, ka čaļi nebija saspēlējušies, bija daudz kļūdas, kas ir saprotami, bet pašatdeve svarīgākajos mirkļos bija kolosāla. Ozo, visu laiku labākais kapteinis, lai tev laba veselība!!! Uz olimpiādi būs cita komanda, galvenais, lai paliek šī pati blicīte

  -2 [+] [-]

, 2013-02-10 20:30, pirms 12 gadiem
prieks protams, bet jāčinās bija līdz galam. kārtējo reizi latvieši pierāda ka ir mīkstie...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:31, pirms 12 gadiem
OZO spēlēs arī 2018. gadā OS!

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:31, pirms 12 gadiem
Ozo tiešām vecis, viņš māk atrast īstos vārdus īstajā laikā. Ozo vajadzētu par Valsts prezidentu

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:32, pirms 12 gadiem
Limenis ir tads kads vins ir, ko tad lai saka vaciesi kuri it ka visu laiku gaja uz augsu ? Katra zina si uzvara bija vienlidz svariga ne tikai lai tiktu uz spelem, bet lai galigi nepajuktu komandas kodols un gars, jo beidzot visi savacas, ja ar sadu apnemibu nospelesim ari pasaules cempi, tad uz sociem jau tiesam bus gatava komanda kura var cinities ar Cehiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-10 20:33, pirms 12 gadiem
teiksu godigi, to zimelamerikas miskastes hoki var drosi skalot poda. eiropa ir janem eiropas treneris un jaspele eiropas hokis

  +3 [+] [-]

, 2013-02-10 20:34, pirms 12 gadiem
Nervi čupāBet Milzigs prieks Pa Latviju,lai kādas ari bija kļūdas ,bet cepuri nost ,Kira arī stresā Tedam japaliek te uz ilgu laiku ,un jāsakarto musu sistēma,man ļoti patik viņa pieeeja ,un zīmīgi ka karsumam uzvaras vārti ,kā vecajos labajos laikos Kanādas junioros pie Teda ...

Par Lielu Latviju !!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:35, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: teiksu godigi, to zimelamerikas miskastes hoki var drosi skalot poda. eiropa ir janem eiropas treneris un jaspele eiropas hokis
man kaut kā neizskatījās, ka mēs spēlētu ZA hokeju, tīrs Eiropas hoķis, daudz kombināciju, bieži pat pārkombinējās. Tedis zina ko dara.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:35, pirms 12 gadiem
OZO spēlēs arī 2018. gada OS!

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:36, pirms 12 gadiem
khm khm.. Soči, Jūs mūs gaidat? Mēs jau kravājam koferus!

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:36, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Ļoti labi tu sevi te noraksturoji!
Un kur tādi ķēmarauši rodas?

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:37, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: bija runa par KArsiku
neiemeta tos golus, bet iemeta vissvarīgāko. neviens nav perfekts un nemet vienmēr 100% izdevības...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:42, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: man kaut kā neizskatījās, ka mēs spēlētu ZA hokeju, tīrs Eiropas hoķis, daudz kombināciju, bieži pat pārkombinējās. Tedis zina ko dara.
eiropa visi regulari mizo jenkus un kanadiesus un ir pieradijies ka tas vinu hokis seit nekam neder. ja vins seit neder pat kanadiesiem un jenkiem tad ka vins var deret letiniem kuri ikdiena spele pasvisam citu hokeju. kamer rautukalis to meslu seit iespeleja pagaja pussezona un ta pat beigas neviens to neapguva, tikai izcakareja visu speli un padarija par impotentiem speletajus

  +3 [+] [-]

, 2013-02-10 20:43, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Nesāc tik raudāt, kaut gan kuram tas interesētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:45, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Lipman, ej un lūdzies pēc Znaroka, nebūs nekas ar šādu normālu hokeju=amerikāņu un tādu mentelitāti. Mēs neesam tādi un tā spēlētāju čīkstēšana par shēmām jau ir zīme.
Nepļūti, bet domā kā otrdien uz savu Vef savākt vismaz pusi no tā skaita, kas bija šodien, jo spēles likme arī visu vai neko.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:45, pirms 12 gadiem
Nu malači, ka saņēmās! Grūti bija skatīties, beigās pa zemi rāpoju pie tv, dēļ tādiem mirkļiem vien ir vērts dzīvot!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:46, pirms 12 gadiem
pirdaks rakstīja: man kaut kā neizskatījās, ka mēs spēlētu ZA hokeju, tīrs Eiropas hoķis, daudz kombināciju, bieži pat pārkombinējās. Tedis zina ko dara.
Man gan liekas, ka nezina. Viņš grib lai spēlē eiropas hokeju, bet pašam nav īsti sapratnes, kā to īsti darīt, jo pats ir no ZA. Tādēļ arī izmocīta niča pār Franciju. Pie Znaroka Latvija spēlēja daudz skatāmāk un efektīvāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:47, pirms 12 gadiem
O jā,dažiem iet ciet... https://www.twitter.com/MarisNoviks...

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:49, pirms 12 gadiem
Sandim taisnība, dažs labs patiešām nesaprot, kas ir Izcīnīts!
Latvija ceturto reizi brauc uz olimpiādi! Latvija, kurā ir palicis mazāk par 2 milj. iedzīvotāju. Latvija, kura ir ļoti nabadzīga valsts un hokeju var spēlēt tikai tie bērni, kam vecāki var nodrošināt dārgo sportošanu! Cik tādu vispār ir kas to var atļauties??!
Te dažs Pajoliņš spriedelē par Mūsu spēlētājiem un treneri!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 20:51, pirms 12 gadiem
Nebuutu Laura vaarti, velns vinj zin kas kaads vareetu buut iznaakums..

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:52, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: teiksu godigi, to zimelamerikas miskastes hoki var drosi skalot poda. eiropa ir janem eiropas treneris un jaspele eiropas hokis
Francija tiešām spēlēja ZA hokeju ,bet Latvija gan nē,tieši par daudz spēles pirmajās divās trešdaļās bija bezjēdzīgas padomijas spēles,trešajā trešdaļā beidzot saprata ,ka jākapājas,lai iegūtu svarīgo punktu.

 +10 [+] [-]

, 2013-02-10 20:53, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Es pagājušājā vasarā uzņēmu viesus no dažādām valstīm un tādus purnus kā Tu, atskatijos līdz riebumam. Jo lielāks idiots un vairāk paņēmis uz krūti, jo vairāk ap@irsa savu valsti, tie cilvēki bija no Igaunijas, Ukrainas, Baltkrievijas, Lietuvas, Krievijas un Polijas. Visi kladzināja tieši kā Tu, slavēja cik šeit labi un politiķi mums esot gudri, bet kādi viņiem idioti un paši cilvēki viņiem arī esot stulbi. Tev ar šiem ļumpiniem daudz kas kopīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-10 20:54, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kam zemákais +/- koeficients komandá? Trijás spélés -2 ir tikai......, tikai......, tikai......., nu protams, ka Nizhivijam. Masalam atvairíto metienu % ir tikai 89.06. Trijás spélés pret "grandiem" komanda ielaizh 7 vártus. Francijai zaudé otro reizi páris méneshu laiká. Arí prieka brízhos jáskatás nákotné! Kas tur sagaida?
Šitais ir labs domu grauds. +1

  +3 [+] [-]

, 2013-02-10 20:55, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
gribētos tādu kā tu dzīvīvē satikt un reizīti labi ieškelt par vārdu djinamka!!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 20:56, pirms 12 gadiem
Uz laukuma bija arī Nr. 7..

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:57, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Mums vajadzētu priecāties, ka tādai mazai valstij, kā mēs ir nacionālā hokeja izlase, kas jau daudzus gadus spēlē A divīzijā un spēlēs arī olimpiādē. Un ir labi, ka ir tik daudz hokeja fanu Latvijā, par kuriem zina un runā visā pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-02-10 20:57, pirms 12 gadiem
bālais rakstīja: Sandim taisnība, dažs labs patiešām nesaprot, kas ir Izcīnīts!
Latvija ceturto reizi brauc uz olimpiādi! Latvija, kurā ir palicis mazāk par 2 milj. iedzīvotāju. Latvija, kura ir ļoti nabadzīga valsts un hokeju var spēlēt tikai tie bērni, kam vecāki var nodrošināt dārgo sportošanu! Cik tādu vispār ir kas to var atļauties??!
Te dažs Pajoliņš spriedelē par Mūsu spēlētājiem un treneri!!!
Ar tādu domāšanu mēs spēcīgāki nekad nekļūsim. Pagajušo reizi mēs ar stipri vājāku sastāvu stabili aizbraucām uz Vankūveru, tagad knapi knapi tikām Sočos, protams būs pretenzijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:59, pirms 12 gadiem
Hossa43 rakstīja: gribētos tādu kā tu dzīvīvē satikt un reizīti labi ieškelt par vārdu djinamka!!!!
Neuztraucies, karma jau nav mazais bērns, agri vai vēlu dzīves laikā visas negācijas viņam atspēlēsies divkārši Patiesībā var redzēt cik cilvēks jau ir nelaimīgs, neciena valsti kurā dzīvo, neciena citus cilvēkus, nožēlojami

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:01, pirms 12 gadiem
Kvadra rakstīja: Nu ja progresēs Daugava,Girgensons un Pelšs un ja atgriezīsies Džeriņš kā centra uzbrucējs-tad tik bēdīgi jaunu neizskatās.Uztrauc tas,ka mums nav otrā vārtsarga - aiz Masalas ir bezdibenis diemžēl.
Daugava? jau 25 būs, šaubos vai tur vēl iespējams progress. Girgensons , piekrītu. Pelšs? AHL līmenis. Džeriņš? Mūžīgais talants? Diez vai.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-10 21:02, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:03, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Francija tiešām spēlēja ZA hokeju ,bet Latvija gan nē,tieši par daudz spēles pirmajās divās trešdaļās bija bezjēdzīgas padomijas spēles,trešajā trešdaļā beidzot saprata ,ka jākapājas,lai iegūtu svarīgo punktu.
tapec francija ir pie parasnikiem jo spele z-amerikas hokeju, bet kamer latvija to speles tikmer ari bus pie parasnikiem ta pat ka tavi kanadiesi un jenki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:06, pirms 12 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Ar tādu domāšanu mēs spēcīgāki nekad nekļūsim. Pagajušo reizi mēs ar stipri vājāku sastāvu stabili aizbraucām uz Vankūveru, tagad knapi knapi tikām Sočos, protams būs pretenzijas.
Runa nav par padomāšanu, bet par Reālu situācijas novērtēšanu! protams, ka gribam pēc iespējas labāk, pašiem hokejistiem un treneriem tas labāk zināms...
Banālā frāze, ka hokeju māk visi apstiprinās. Slovēnija to apstiprina!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:08, pirms 12 gadiem
Ozoliņš vnk fantastisks cilvēks,savos gados ta spelet ,tads lideris ,Ists kapteinis ! un speletajs ! gods dzivot Latvija ar tadiem cilvekiem ! Piebilst vairak vsp nav ko ! Super !

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:08, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.
Cilvēks pat savas valsts nosaukumu cenšas izsmiet. Mēs esam tur kur nav nav Vācija, Baltkrievija u.c. - reitingam šī uzvara arī noder. Tad jau sanāk ka nevajag censties tikt uz olimpiādi.
Iesaku viņam aizrakstīt vēstules Slovēnijas, Austrijas hokeja federācijām, ka viņi nepareizi darīja ka tika uz olimpiādi. Tad jau francūži, baltkrievi, kazahu, vācieši rīkojās ļoti gudri un pareizi ka nebrauc uz OS.

  +8 [+] [-]

, 2013-02-10 21:09, pirms 12 gadiem
Uzvaru turniiraa izciinija komanda - es sen nebiju redzejis taada hokeja izpildijumu kad shitaa gulstas zem ripaam....pat Edzha paklapeka Kuldam... malachi visi!!! . Bet ta nu jau ir vesture , kura talak tiks rakstiita Sochos... tagad ir iemesls pabuut eiforijaa .. parak maza Latvija lai vienkashi nepriecaatos par izciiniito!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:09, pirms 12 gadiem
100 % piekrītu Nolanam.Sandi, tu esi ļoti vajadzīgs Latvijas hokejam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu jau gan varēji paklusēt attiecībā uz nākotnes pravietojumiem...
Piekrītu.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 12 gadiem
Paldies Ozo. Man ļoti patika, kā Sandis aicināja Latvijas izlasi uz vēl vienu riņķi apkārt laukumam, lai pateiktos līdzjutējiem. Tas ir īsts kapteinis.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 12 gadiem
apsveicu caljus ar iekljushanu OS...

ja uz olimpiskajaam speeleem buus arii Daugavinjsh, tad vaidzet vinju iespeeleet kaa centuru starp Daarzinju un Karsumu, jo sprukts nu vismaz pagaidam izskatas kaa laacis..., aizsargi pirmaja mainja kulda ar ozolinju...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 12 gadiem
Tas butu fantstiski ja Ozo Speletu Sočos ,ka kapteinis ! Liekas ka sapnis kurš var ari piebildities ! ceresim

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: tapec francija ir pie parasnikiem jo spele z-amerikas hokeju, bet kamer latvija to speles tikmer ari bus pie parasnikiem ta pat ka tavi kanadiesi un jenki
Francija ieguva 9 vietu beidzamajā PČ un praktiski varēja tikt ceturdaļfinālā,jo slovākiem pret viņiem paveicās,bet Kanāda arī Eiropā ir izcīnijusi PČ titulus.Bet kopumā šajā svētku vakarā negribas beigt sev garīgo diskutējot ar krievu izlases faniem.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Es domāju,ka Lauris pats par sevi ir cienīgs NHL līmenim,tāpat kā Karsums,Kulda un Bārtulis.
nu objektīvi skatoties neviens no Karsums,Kulda un Bārtulis 100% NHL līmenim neatbilda un pat ne 3-4 maiņās. Iespējas bija visiem, visi tika laukumā, bet tā arī nenostiprināja savas pozīcijas mums jau vienkārši liekas, ka visi LV labākie ir uzreiz NHL līmenis, bet kā to parāda pat KHL, tad starp būt labākajam Latvijā un būt stabilam NHL līmenī ir ļoti liela "plaisa"

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 12 gadiem
ovečka rakstīja: Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.
Ja nekļūdos tad tas ir cilvēks kurš kādreiz rakstija ka viņa dzīve ir internets, tad jau viss skaidrs. Eiropas mediji strādā uz iekšējo problēmu aktualizēšanu, saklausās visādas šausmas un pilnā nopietnībā domā ka dzīve tikai no tā arī sastāv. Vakarā ieslēdz Krievu TV, tur viss otrādi, valsts kanālu žurnālisti slavē Putinu un valdības gudros lēmumus, bet mīnusus meklē tikai nedraudzīgajos rietumos.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:16, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
nosauc savu vardu uzvardu atsaldetais bezsmadzenju idiot, ej fonot tad kad viens drochii, skatoties baletu!!!

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:17, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Francija ieguva 9 vietu beidzamajā PČ un praktiski varēja tikt ceturdaļfinālā,jo slovākiem pret viņiem paveicās,bet Kanāda arī Eiropā ir izcīnijusi PČ titulus.Bet kopumā šajā svētku vakarā negribas beigt sev garīgo diskutējot ar krievu izlases faniem.
francija pirms dazam dienam dabuja pa pakalu no kazakstanas un tikai rupja dalmana kluda liedza viniem tikt uz sociem

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:19, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Man liekas ka Tev vieniigam beerniiba bijusi gruuta te

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:21, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: francija pirms dazam dienam dabuja pa pakalu no kazakstanas un tikai rupja dalmana kluda liedza viniem tikt uz sociem
Varēja itāļi, belari ,kazahi,vācieši ,franči ,bet tika Latvija,Austrija un Slovēnija.Praktiski visas šīs izlases ieskaitot Dāniju un Norvēģiju ir spēkos līdzīgas un jebkura var uzvarēt un var zaudēt savstarpējas spēlēs

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Es domāju,ka Lauris pats par sevi ir cienīgs NHL līmenim,tāpat kā Karsums,Kulda un Bārtulis.
Žēl, ka tikai Lauris netiek KHL klubā tā kārtīgi uzspēlēt. un NHL ? vnk -_-

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 12 gadiem
icefactor rakstīja: Pilnīgi negribās vairs Rīgas Dinamo skatīties - gribās spēles ar izlasi. Vismaz ir skaidrs, kuras komandas vadība saprot hokeju. Protams, uzvaras Rīgas Dinamo arī ir skaistas (un retas), bet nekāds klubs neaizstās izlases spēles. Tagad jāliek "countdown" uz PČ. Jāpiebilst gan, ka Ozoliņš Rīgas Dinamo bija psiholoģisks smagsvars, kurš pietrūkst.
Kaut arī Dinamo šīs sezona negāja,pašam man arī ļoti nepatika,ka tika atlaists Peka un tādējādi mainīts spēles stils,bet tik un tā es domāju,ka viņi uz pēdējām spēlēm ir pelnījuši atbalstu un pateicību par sezonu,visām komandām gadās sūdīgas sezonas,nu nekas,nāks jauna. Tāpat arī gribējās redzēt Raiču izlasē,viņa cīņasspars vienmēr priecē.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 12 gadiem
Sveicu čaļus. Malači, ka izvilka. Bet , ja paskatās ar neaizmiglotām acīm - spēle nebija laba. Elementāras kļūdas. Vārtsarga augums prasa savu((. Un Ķēniņa noraidījums, beigās - absolūti nepiedodams((

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:23, pirms 12 gadiem
Uz olimpiādi ceļu izcīnīja atsevišķu spēlētāju individuālā meistarība,taču Sočos vajadzīga komandas spēle,kura izpaudās tikai 3. trešdaļas beigās aizsardzībā.Zēl ka Rīgas Dinamo vairs nevar būt kā bāzes komanda izlasei,kas dotu neatsveramu spelētaju savstarpējās sadarbības stiprināšanā kā komandas spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:26, pirms 12 gadiem
bālais rakstīja: Runa nav par padomāšanu, bet par Reālu situācijas novērtēšanu! protams, ka gribam pēc iespējas labāk, pašiem hokejistiem un treneriem tas labāk zināms...
Banālā frāze, ka hokeju māk visi apstiprinās. Slovēnija to apstiprina!
Jā, protams, ka mums visiem jābūt priecīgiem, ka mums ir komanda, kas spēj stabili izcīnīt vietu Olimpiskajās Spēlēs, ne tikai spēj, bet arī to regulāri dara. Mums ir komanda, kura ir spējīga izcīnīt punktus pat no hokeja lielvālstīm. Bet ja šī komanda acīmredzami spēlē daudz vājāk nekā tā var spēlēt, tad izvirzītās pretenzijas man liekas ir gan attaisnotas. Mēs grupā bija favorīti un mums bija jātiek OS. Objektīvi vērtējot komandu sastāvus, Francija ir uz pusklasi zemāka par Latviju un ja tā spēlēja labāk nekā Latvija vissvarīgākajā spēlē turnīrā, tad kaut kas tajā izlasē nav kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:26, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēks pat savas valsts nosaukumu cenšas izsmiet. Mēs esam tur kur nav nav Vācija, Baltkrievija u.c. - reitingam šī uzvara arī noder. Tad jau sanāk ka nevajag censties tikt uz olimpiādi.
Iesaku viņam aizrakstīt vēstules Slovēnijas, Austrijas hokeja federācijām, ka viņi nepareizi darīja ka tika uz olimpiādi. Tad jau francūži, baltkrievi, kazahu, vācieši rīkojās ļoti gudri un pareizi ka nebrauc uz OS.
Njā, jo tālāk,jo dziļāk purvā.
Nu nevar vilkt Austrijas, Vācijas,Francijas u,t.t. gadījumā jebkādas paralēles ar mums. Viņām hokejs nekad nav bijis, un pārredzamā nākotnē arī nebūs sporta veids Nr.1, atšķirībā no mums. Ja latvieši sāktu šīs valstis apsteigt futbolā, vai daudzos citos sporta veidos kur tās dominē pasaulē, tad es arī teiktu ka tā ir sensācija.
Vācija u.c. Eiropas valstis OS savas zelta medaļas plūks daudzos citos sporta veidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:28, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Varēja itāļi, belari ,kazahi,vācieši ,franči ,bet tika Latvija,Austrija un Slovēnija.Praktiski visas šīs izlases ieskaitot Dāniju un Norvēģiju ir spēkos līdzīgas un jebkura var uzvarēt un var zaudēt savstarpējas spēlēs
Tieši tā.
Šai gadījumā var teikt,ka LV izlasi uz Sočiem aizveda Lipmans, kas spēja kārtējo reizi kvalifikāciju noorganizēt Rīgā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:28, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: teiksu godigi, to zimelamerikas miskastes hoki var drosi skalot poda. eiropa ir janem eiropas treneris un jaspele eiropas hokis
Paradoksāli,bet es šādu hokeju neredzēju šajā turnīrā,nu vienīgi no Britu puses. Un man par to žēl,jo gribētos,lai Latvija spēlētu ZA stila hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:29, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Lipman, ej un lūdzies pēc Znaroka, nebūs nekas ar šādu normālu hokeju=amerikāņu un tādu mentelitāti. Mēs neesam tādi un tā spēlētāju čīkstēšana par shēmām jau ir zīme.
Ej un lūdzies pie Butauta.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, jo tālāk,jo dziļāk purvā.
Nu nevar vilkt Austrijas, Vācijas,Francijas u,t.t. gadījumā jebkādas paralēles ar mums. Viņām hokejs nekad nav bijis, un pārredzamā nākotnē arī nebūs sporta veids Nr.1, atšķirībā no mums. Ja latvieši sāktu šīs valstis apsteigt futbolā, vai daudzos citos sporta veidos kur tās dominē pasaulē, tad es arī teiktu ka tā ir sensācija.
Vācija u.c. Eiropas valstis OS savas zelta medaļas plūks daudzos citos sporta veidos.
Varbūt Austrijā šobrīd noris Vanekamānija?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:30, pirms 12 gadiem
andris1052 rakstīja: Uz olimpiādi ceļu izcīnīja atsevišķu spēlētāju individuālā meistarība,taču Sočos vajadzīga komandas spēle,kura izpaudās tikai 3. trešdaļas beigās aizsardzībā.Zēl ka Rīgas Dinamo vairs nevar būt kā bāzes komanda izlasei,kas dotu neatsveramu spelētaju savstarpējās sadarbības stiprināšanā kā komandas spēlē.
It kā jau dibinot Dinamo tādas runas skanēja un Vankūverā komanda nemaz tik slikta nebija ,grupas spēles varēja labāk ,bet izslēgšanas spēlē pret Čehiju komanda tiešām labi izskatījās un viens no faktoriem bija tas ,ka komanda bija labi saspēlējusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:31, pirms 12 gadiem
es domāju , ka jāizbauda katra spēle ar ozo piedalīšanos un to arī dariju un darīšu , tāpat kā tas bija basketbolā ar jordanu tagad ar kobi , ir jāizbauda kamēr šis leģendas spēlē , jo pēc gadiem liksies , eh kaut varētu vēl reizi viņus redzēt uz laukuma

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:33, pirms 12 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis rakstīja: Nečurā- uz olimpiādi Irbe būšot atpakaļ
Tā uzreiz vajadzēja teikt

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:35, pirms 12 gadiem
davix rakstīja: nu objektīvi skatoties neviens no Karsums,Kulda un Bārtulis 100% NHL līmenim neatbilda un pat ne 3-4 maiņās. Iespējas bija visiem, visi tika laukumā, bet tā arī nenostiprināja savas pozīcijas mums jau vienkārši liekas, ka visi LV labākie ir uzreiz NHL līmenis, bet kā to parāda pat KHL, tad starp būt labākajam Latvijā un būt stabilam NHL līmenī ir ļoti liela "plaisa"
Nejau spēlētāji vainīgi,ka viņiem neļauj sevi apliecināt klubu vadības utt. Bet šiem spēlētājiem NHL līmenis ir pa spēkam,to arī saka Nolans un citi,es domāju,ka viņi tomēr ko saprot no šīm lietām

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:35, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Paradoksāli,bet es šādu hokeju neredzēju šajā turnīrā,nu vienīgi no Britu puses. Un man par to žēl,jo gribētos,lai Latvija spēlētu ZA stila hokeju.
latviesi centas to darit, bet tas hokis sanaca loti lets, bezjedziga un pustrakaa skraidisana visos 3 macos

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:36, pirms 12 gadiem
Ceļu uz olimpiādi izcīnīja atsevišķu spēlētāju individuālā meistariba,Sočos vajadzīga komandas spēle,kas izpaudās tikai ,3. trešdaļas beigās spēlējot aizsardzībā.Diemžēl Rīgas Dinamo vairs nevar uzskatīt par izlases bāzes komandu, kas būtu neatsverama izlases veidotāja komandas spēlē.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:37, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Varbūt Austrijā šobrīd noris Vanekamānija?
Gan jau ka viņam arī ir kāds piekritēju bariņš, bet diez vai viņš var sacensties ar Gregoru Šlirencaueru, kurš šobrīd ir pasaules lielākā zvaigzne tramplīnlēkšanā, kas Austrijā ir ļoti populārs sporta veids.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:38, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Nejau spēlētāji vainīgi,ka viņiem neļauj sevi apliecināt klubu vadības utt. Bet šiem spēlētājiem NHL līmenis ir pa spēkam,to arī saka Nolans un citi,es domāju,ka viņi tomēr ko saprot no šīm lietām
Nu paga čali, vai tad pašam nav jābūt vēlmei apliecināt? Tātad treniņos sačkots.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:39, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: kāds stils pēc Pekas atlaišanas mainīts?
Force checking stils. Nav vairs ātruma,spēka spēles,metienu un momentu skaits arī ir samazinājies manuprāt.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-10 21:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau ka viņam arī ir kāds piekritēju bariņš, bet diez vai viņš var sacensties ar Gregoru Šlirencaueru, kurš šobrīd ir pasaules lielākā zvaigzne tramplīnlēkšanā, kas Austrijā ir ļoti populārs sporta veids.
Nu Vaneks šobrīd ir labākais hokejists pasaulē .

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Šai gadījumā var teikt,ka LV izlasi uz Sočiem aizveda Lipmans, kas spēja kārtējo reizi kvalifikāciju noorganizēt Rīgā.
Kur tad viņai bija jānotiek?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:41, pirms 12 gadiem
nu nebus pret grandiem espeja kko izcinīt ar sitādu speli! protams malaci ka tikam bet nu ...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:41, pirms 12 gadiem
Latvijas izlasei šobrīd ir tāds periods, kad akūti trūkst līderu. Mums ir labi un talantīgi spēlētāji - laba komanda, bet bez Ozo vairs nav neviena, kas varētu uzņemties sapurināšanu un iedvesmošanu. Paldies Ozo par atgriešanos!

Par spēlēm - skaidrs ir viens, ka ne Kazahstāna, ne Francija, ne Slovēnija nav vairs tās komandas, kas bija agrāk. Izlašu līmenis starp 8-16 vietām ir ļoooti izlīdzinājies un katra var uzvarēt katru. Ir jāaizmirst 90to gadu uzvaras, kad daža laba šī komanda tika grauta. Mēs esam tik, cik mēs esam un katra spēle tagad būs grūta. Šoreiz malači, izcīnijām vietu!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:42, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: It kā jau dibinot Dinamo tādas runas skanēja un Vankūverā komanda nemaz tik slikta nebija ,grupas spēles varēja labāk ,bet izslēgšanas spēlē pret Čehiju komanda tiešām labi izskatījās un viens no faktoriem bija tas ,ka komanda bija labi saspēlējusies.
Epizodiski pie Znaroka izlase jau spēja savākties. Tomēr tas nebija sevišķi bieži.
Šodien tiešām mūsējie uzvarēja 1-2 spēlētāju individuālai meistarībai pateicoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:44, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: kā Bufalo iet? vai ir iesēja redzēt viņu samazgājam Latviju PČ? jo Latvija lido laukā no A grupas šogad bez variantiem, briti tomēr nespēlēs, kurus varētu uzvarēt, bet haļavas kā pret KAZ noteikti vairs nebūs
Buffalo iet kā pa celmiem , Veneks gan ir izcils šobrīd. Uz PČ, nezinu, it kā Buffalo ir varianti.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Šai gadījumā var teikt,ka LV izlasi uz Sočiem aizveda Lipmans, kas spēja kārtējo reizi kvalifikāciju noorganizēt Rīgā.
Neticu ka Tu nezini pēc kāda principa tiek noteikts kurās valstīs notiek kvalifikācija. Tam ar Lipmanu nav nekāda sakara.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:45, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kur tad viņai bija jānotiek?
Es neteicu,kādu konkrētu valsti kur tai bija jānotiek.
Tāpat skaidrs, ka Lipmans panāca,ka notiek Rīgā, un,nevis teiksim Ruānā, kur arī hokejs ir gana populārs.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:47, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Neticu ka Tu nezini pēc kāda principa tiek noteikts kurās valstīs notiek kvalifikācija. Tam ar Lipmanu nav nekāda sakara.
Nezinu gan, jo neesmu par to interesējies.
Cik zinu,tad to nosaka IIHF. Tieši pēc kādiem principiem nezinu.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:47, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu paga čali, vai tad pašam nav jābūt vēlmei apliecināt? Tātad treniņos sačkots.
Kādi vel treniņi ?! Ja viņus marinē AHL. karsums dabūja līgumu,nospēlēja 18.spēles 1+4,nosūtīja uz AHL,lai gan spēlēja neslikti,tas pats Kulda,11.spēles kopā,spēlēja labi,bet nekā, Bārtulis jau nedaudz cits stāsts,bet spēlēja viņš arī neslikti.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:47, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: kā Bufalo iet? vai ir iesēja redzēt viņu samazgājam Latviju PČ? jo Latvija lido laukā no A grupas šogad bez variantiem, briti tomēr nespēlēs, kurus varētu uzvarēt, bet haļavas kā pret KAZ noteikti vairs nebūs
Cik gadus ar vieniem un tiem pašiem tekstiem, tikai no dažādiem nikiem Tu šeit jau smirdi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Epizodiski pie Znaroka izlase jau spēja savākties. Tomēr tas nebija sevišķi bieži.
Šodien tiešām mūsējie uzvarēja 1-2 spēlētāju individuālai meistarībai pateicoties.
Vai tad zem ripām gūlās 1-2 cilvēki jeb Tu uzskati ka panākumus kaldina tikai tie kas gūst vārtus. Mešanās zem ripām laikam Tev ir nekas.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu Vaneks šobrīd ir labākais hokejists pasaulē .
Laikam jau jāsāk ar to,ka liela daļa austriešu (tāpat kā vācieši un francūži), nemaz īsti neko par hokeju nezin kā tādu. Pa ausu galam ir kaut ko dzirdējuši, bet tas arī ir viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu gan, jo neesmu par to interesējies.
Cik zinu,tad to nosaka IIHF. Tieši pēc kādiem principiem nezinu.
1-9 vieta tiek automātiski uz OS un 10-12 pēc reitinga organizē savās mājās olimpisko kvalifikācijas turnīru. Piemēram baltkrieviem patiešām pietrūka 5 punkti reitingā lai ar dāņiem apmainītos vietām un turnīru organizētu pie sevis.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neteicu,kādu konkrētu valsti kur tai bija jānotiek.
Tāpat skaidrs, ka Lipmans panāca,ka notiek Rīgā, un,nevis teiksim Ruānā, kur arī hokejs ir gana populārs.
Tu tiešām nezini,kāpēc turnīrs notika Latvijā,vai vienkarši provocē cilvēkus?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:51, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Kādi vel treniņi ?! Ja viņus marinē AHL. karsums dabūja līgumu,nospēlēja 18.spēles 1+4,nosūtīja uz AHL,lai gan spēlēja neslikti,tas pats Kulda,11.spēles kopā,spēlēja labi,bet nekā, Bārtulis jau nedaudz cits stāsts,bet spēlēja viņš arī neslikti.
Bet viņš spēlēja 2-3 maiņā Tampā tās 18 spēles, laiks viņam bija dots pieklājīgs. 18 spēles ir daudz. Ja tu nevari parādīt , tad nāk nākamais, kāda starpība vai tas ir amerikānis , kanādietis vai latvietis.

  +7 [+] [-]

, 2013-02-10 21:52, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neteicu,kādu konkrētu valsti kur tai bija jānotiek.
Tāpat skaidrs, ka Lipmans panāca,ka notiek Rīgā, un,nevis teiksim Ruānā, kur arī hokejs ir gana populārs.
Nu bļin, sāc taču intresēties par hokeju, nolikumu nevis tikai tirst!
Ieskaties šeit un padomā, kapēc, kur notika OS kvalifikācija, priekšā neko neteikšu.
IIHF 2012 hokeja valstsvienību rangs
# Valsts Punkti PČ vieta Iegūtie punkti
1 Krievija 3425 1 1200
2 Somija 3345 4 1100
3 Čehija 3330 3 1120
4 Zviedrija 3280 6 1040
5 Kanāda 3255 5 1060
6 Slovākija 3100 2 1160
7 ASV 3065 7 1020
8 Norvēģija 2960 8 1000
9 Šveice 2910 11 920
10 Vācija 2885 12 900
11 Latvija 2765 10 940
12 Dānija 2710 13 880
13 Baltkrievija 2705 14 860
14 Francija 2660 9 960
15 Austrija 2465 18 780
16 Itālija 2440 15 840
17 Kazahstāna 2440 16 820
18 Slovēnija 2375 17 800
19 Ungārija 2265 19 760
20 Ukraina 2235 22 700
21 Lielbritānija 2110 21 720
22 Japāna 2105 20 740
23 Polija 2020 24 660

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:53, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad zem ripām gūlās 1-2 cilvēki jeb Tu uzskati ka panākumus kaldina tikai tie kas gūst vārtus. Mešanās zem ripām laikam Tev ir nekas.
Mešanās zem ripas ir ļoti nozīmīgs spēles elements, bet kādam vārtus arī jāgūst, jo savādāk visai tai mešanās zem ripas nozīmes ir pamaz. Vārtus šodien mūsējie guva pateicoties individuālai meistarībai.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:53, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Tu tiešām nezini,kāpēc turnīrs notika Latvijā,vai vienkarši provocē cilvēkus?
Tagad teiks ka provocēja!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:53, pirms 12 gadiem
Labakais speletajs bija Janka Sprukts, vins izdarija visu lai mes sho turniru uzvaretu, melno darbu izdarija tiesi vins.
Sodien iemeta uzbrukuma lideri - Lauris un Martins. Mikelis ari bija labs, Indrasim Keninam - potencials nakoshas desmitgades lideriem izlase, Meija ari ir atveries, atceramies kads bija Lauris ar Miklei pirmajs khl sezona un kadi ir tgt, tad Meijam shis celjs ir prieksaa.
p.s. bez jankas vairak nevienu augsta limena centru izlae neredzeju, protams tur ir objektivi iemesli, bet ja nebus jankas, pirmai mainai reali nav ko ielikt!!! Naktone par to loti jadomaa.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:54, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau jāsāk ar to,ka liela daļa austriešu (tāpat kā vācieši un francūži), nemaz īsti neko par hokeju nezin kā tādu. Pa ausu galam ir kaut ko dzirdējuši, bet tas arī ir viss.
Tik traki jau arī nav,šeit tu pārspīlē nav tomēr kaut kāda Āfrikas valsts

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:56, pirms 12 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Labakais speletajs bija Janka Sprukts, vins izdarija visu lai mes sho turniru uzvaretu, melno darbu izdarija tiesi vins.
Sodien iemeta uzbrukuma lideri - Lauris un Martins. Mikelis ari bija labs, Indrasim Keninam - potencials nakoshas desmitgades lideriem izlase, Meija ari ir atveries, atceramies kads bija Lauris ar Miklei pirmajs khl sezona un kadi ir tgt, tad Meijam shis celjs ir prieksaa.
p.s. bez jankas vairak nevienu augsta limena centru izlae neredzeju, protams tur ir objektivi iemesli, bet ja nebus jankas, pirmai mainai reali nav ko ielikt!!! Naktone par to loti jadomaa.
Sprukta spēle kopumā bija lieliska. DR zaudēja ļoti vērtīgu spēlētāju-ripas turēšana, viņa piespēles kā konfektes, izcils melnā darba darītājs un nestandarta viltīgs spēlētājs.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-10 21:59, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu bļin, sāc taču intresēties par hokeju, nolikumu nevis tikai tirst!
Ieskaties šeit un padomā, kapēc, kur notika OS kvalifikācija, priekšā neko neteikšu.
IIHF 2012 hokeja valstsvienību rangs
# Valsts Punkti PČ vieta Iegūtie punkti
1 Krievija 3425 1 1200
2 Somija 3345 4 1100
3 Čehija 3330 3 1120
4 Zviedrija 3280 6 1040
5 Kanāda 3255 5 1060
6 Slovākija 3100 2 1160
7 ASV 3065 7 1020
8 Norvēģija 2960 8 1000
9 Šveice 2910 11 920
10 Vācija 2885 12 900
11 Latvija 2765 10 940
12 Dānija 2710 13 880
13 Baltkrievija 2705 14 860
14 Francija 2660 9 960
15 Austrija 2465 18 780
16 Itālija 2440 15 840
17 Kazahstāna 2440 16 820
18 Slovēnija 2375 17 800
19 Ungārija 2265 19 760
20 Ukraina 2235 22 700
21 Lielbritānija 2110 21 720
22 Japāna 2105 20 740
23 Polija 2020 24 660
Tava tabula man neko nedeva,un tāpēc pameklēju netā, tagad man skaidrs kāpēc notika Rīgā.
Tāpēc atsaucu savas uzslavas Lipmanam.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:04, pirms 12 gadiem
Assasinss' rakstīja: Tik traki jau arī nav,šeit tu pārspīlē nav tomēr kaut kāda Āfrikas valsts
Viena lieta ir zināt, un pavisam kas cits par to nopietni interesēties.
Par Vāciju točna nepārspīlēju.
Viņiem,valts ziemeļu daļā vairāk piekopj handbolu, bet hokeju Vācijas centrā un Rietumos. Tāpēc ziemeļnieki,dienvidnieki un austrumnieki par hokeju interesējas salīdzinoši maz.
Par Austriju un Franciju varētu pastāstīt kāds,kurš tur ir ilgāku laiku dzīvojis.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tagad teiks ka provocēja!
Nekad neesmu teicis,ka zinu visu.
Vienmēr ir interesanti uzzināt ko jaunu. Pat ja tas jau ir ilgstoši citiem zināms.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-10 22:09, pirms 12 gadiem
Mr.NOLAN......,TAD KĀDA JODA PĒC TU ESI G.TRENERIS?
Ja galu galā KĀRTĒJO REIZI OZO VISS JĀIZDARA?????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tava tabula man neko nedeva,un tāpēc pameklēju netā, tagad man skaidrs kāpēc notika Rīgā.
Tāpēc atsaucu savas uzslavas Lipmanam.
luk ivar un no ta rodas baumas par centigo pipmani kurs dara tik daudz laba... tikai vina cempis gan ir pilnigs bomzatniks. bet pats lipmans uzpeld tikai tad kad ir jassledz ligumi ar aldariem

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:15, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tomēr jāpatur prāta arī tāda lieta, kā spelētāju progress. Atšķirībā no BLR,KAZ un SVK tādas izlases kā Slovenija, Dānija, Francija nākotnē tikai progresēs. Arī Latvija ugunsdzēseju režīmā iesaistīja savās rindās vecmeistraus, kas nākotne nevarēs palīdzēt.
SVK paliks savā līmenī, BLR un KAZ ir zem lielas jautājuma zīmes. Par LV izlasi piekrītu, jautājums ir tikai viens, kad beidzot būs normāls LAČ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:19, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tomēr jāpatur prāta arī tāda lieta, kā spelētāju progress. Atšķirībā no BLR,KAZ un SVK tādas izlases kā Slovenija, Dānija, Francija nākotnē tikai progresēs. Arī Latvija ugunsdzēseju režīmā iesaistīja savās rindās vecmeistraus, kas nākotne nevarēs palīdzēt.
Šodien K.Lipmans uz nenoteiktu laiku atcēla visas reformas Latvijas hokejā, jo mēs taču braucam uz balli pie hokeja lielvalstīm. Tātad arī mēs esam hokeja lielvalsts. (Ironija)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:21, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Ko tu ar to gribi teikt? Tjipa kas tavuprāt pietrūkst LAČ?
Nuu, tehniski lai uztjūnētu līgu normālā līmenī nepieciešamas vismaz 10 komandas ar budžetu 500 000 Eur uz augšu, katrai sava ferma un junioru blice. Kā arī vajadzētu izveidot u-20 un u-18 čempionātus. Bet es apzinos ka tā ir utopija tāpēc vairs neko neteikšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:23, pirms 12 gadiem
Nestrīdieties bērniņi.
Aizejiet palasiet Latvijas RU portālus.Tur no dažiem nes tādas bezspēcīgas dusmas.tagad var vienīgi piedraudēt,ka Sočos mus nositīs

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:24, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Bet kaa taada Sloveenija var tikt uz OS ar 180 regjistreetiem hokejistiem
Nez, ko tu man prasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:28, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt ar interesi Vacijā viss OK. Iespejams uz valsts iedzīvotaju daudzuma tā izskatās , bet tak visos mazajos miestos ir halles,komandas. Vācijā problēma ir ar DEL, tiesi tāpat kā mums ar KHL. Šitajā pašā GER sastāvā var pamanīt bagāto klubu lobiju. Kāpēc Haizivju vārtsargu neņēma?
Par cik es vairāk pa Vācijas ziemeļiem tusēju, tad man par viņu handbolu jebkurš gatavs visu pastāstīt, bet par hoķi viņiem saprašana maza. Tas pats bijušajā DDR teritorijā, kur ir daudz ziemas sporta veidu lielie centri. Zināt zin, bet interese minimāla. Protams, ka arī starp viņiem ir dažādi indivīdi. Es vairāk biju domājis masveidā.

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:28, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Pat ja ta nebūtu utopija, tad es nemaz nepriecātos par šādu variantu , jo kur lielāka nauda, tur mazāks sportiskais devums. Tā ir aksioma! Ir problēmas ar organizāciju un reglamentu , bet ar pašām komandām ir tīri ok - nav vajadzīgas tādas komandas ar bieziem makiem.
Pēc piemēra jau nav tālu jāmeklē - BAČ
Viss atkarīgs no tā kā saimnieko konkrētās līgas vadība un kā finansiālie jautājumi tiek kārtoti. Tu pateiksi, ka NHL miljonāri spēlē švaki?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 22:29, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Aij es domaaju, ka tu esi SHF PREZIDENTS, atvainojos!
Darbdienās jā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:30, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Nestrīdieties bērniņi.
Aizejiet palasiet Latvijas RU portālus.Tur no dažiem nes tādas bezspēcīgas dusmas.tagad var vienīgi piedraudēt,ka Sočos mus nositīs
Vilku var barot kaut vai ar vismīkstākiem gaļas gabaliem, bet viņš vienalga uz mežu skatīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:38, pirms 12 gadiem
Bet kas tā par savas zemes sasniegumu noniecināšanu?! Paskatamies, cik ir junioru vecuma spēlētāju, no kuriem var izaugt profi - Vācija 16 500, Dānija - 2250; Baltkrievija - 2700, Austrija - 4700, Kazahstāna - 3500, Francija 9800 un tikai Slovēnija izceļas - 700. Latvijai ir 1500 junioru un mēs vēl joprojām turamies līmenī.
Arī francūzi un austrieši ļoti grib uzvarēt un nepadodas tāpat vien. Francijai pēdējā čempī ir 9. vieta, varat paskatīties, kas palika aiz viņiem.
Mēs esam tik, cik esam, un ar saviem resursiem turamies ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:42, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Bet kaa taada Sloveenija var tikt uz OS ar 180 regjistreetiem hokejistiem
Jā, pēc IIHF 148 pieaugušo spēlētāji. Kaut kas fantastisks. Tiesa, ir 700 junioru.

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:43, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Jā , tā var droši teikt(nejauc iekšā NHL) - Dānijas līga tā bankrotēja, Baltkrievijā acīmredzama stagnācija dēļ haļavnās valsts naudas, DEL arī nespēj piesaistīt/atīstīt vācijas jauniešus , jo ir pārāk lielas algas un jebkurš puslīdz normāls kanādas 30 gadnieks atbrauc un izkonkurē to jauno. Savukārt Oberlīgas,Bundeslīgas klubiem jāknapinās ar līdzekļiem(bagātajā Vācijā) un viņi tāpat grib saņemt kādas naudiņas no DEL par jauniešiem(Bad Tolz). EIHL atskartuši pēc šiem zaudējumiem , ka kaut kas jādara. Heh, viņi laikam līdz šim domāja, ka ir Eiropas NHL/AHL variants. Tā vēl var turpināt
Pozitīvie piemēri _ SEL,EBEL
Kur tad dāņi bankrotēja? Kad tad tas notika? Un Get ligaen. SM Liga??

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 22:43, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kapēc domā, ka Latvijā ir masveida interese par kādu sporta veidu. Es piemeram nevaru nosaukt kas spēlē tajā VEFā un zinu cilvēku, kam nebija nemazākkās nojautas kas ir Girgensons. Tādu tak ir daudzi - orientieristi laikam populārākais/masveidīgākais sporta veids Latvijā
Zināma taisnība jau Tev ir, jo LV pat interese par vietējo hokeju lielām masām aprobežojas ar izlasēm un RD.
Tas tāpēc,ka nav savu hokeja komandu katrā pilsētā kur ir ledus halles, un no kā veidojas sporta veida atpazīstamība visur.

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:44, pirms 12 gadiem
nahimov rakstīja: Jā, pēc IIHF 148 pieaugušo spēlētāji. Kaut kas fantastisks. Tiesa, ir 700 junioru.
Un cik tad Latvijai? Tie kuri spēlēja šeit, tie arī teorētiski ir labākie kas ir. Oļegs teica viņreiz, kur tad ir tie 50 spēlētāji no kuriem izvēlēties?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 22:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, jo tālāk,jo dziļāk purvā.
Nu nevar vilkt Austrijas, Vācijas,Francijas u,t.t. gadījumā jebkādas paralēles ar mums. Viņām hokejs nekad nav bijis, un pārredzamā nākotnē arī nebūs sporta veids Nr.1, atšķirībā no mums. Ja latvieši sāktu šīs valstis apsteigt futbolā, vai daudzos citos sporta veidos kur tās dominē pasaulē, tad es arī teiktu ka tā ir sensācija.
Vācija u.c. Eiropas valstis OS savas zelta medaļas plūks daudzos citos sporta veidos.
Ivar, tu zini, cik šajās valstīs ir iedzīvotāju, un cik no tiem spēlē hokeju?

     [+] [-]

, 2013-02-10 22:44, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt ar interesi Vacijā viss OK. Iespejams uz valsts iedzīvotaju daudzuma tā izskatās , bet tak visos mazajos miestos ir halles,komandas. Vācijā problēma ir ar DEL, tiesi tāpat kā mums ar KHL. Šitajā pašā GER sastāvā var pamanīt bagāto klubu lobiju. Kāpēc Haizivju vārtsargu neņēma?
Ja viņiem nebūtu viss OK, nevarētu spēļu apmeklētības rekordus stādīt! 70 000 bija, vai cik?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-10 22:55, pirms 12 gadiem
Zips rakstīja: Ivar, tu zini, cik šajās valstīs ir iedzīvotāju, un cik no tiem spēlē hokeju?
Par to jau arī ir stāsts, ka šīm valstīm ir lieli cilvēku resursi, bet nav pagaidām tādu cilvēku, kas varētu viņu hokeja līmeni pacelt daudz augstākā līmenī kādā tas ir patreiz.
Pirmos soļus viņi tomēr ir spēruši, jo vāciešiem DEL jau ir stipri draudzīgāks pret vietējiem hokejistiem. Cik zinu, tad franči starpsezonā veica diezgan nopietnas reformas savā Ligue Magnus. Kaut kas jau viņiem notiek, bet kad tas dos rezultātus grūti pateikt.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-10 23:02, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Redzēs kā būs varbūt Sandžu redzēsim arī Sočos ar C burtu uz krekla...
Drizak ka trenera paligu.

     [+] [-]

, 2013-02-10 23:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vilku var barot kaut vai ar vismīkstākiem gaļas gabaliem, bet viņš vienalga uz mežu skatīsies.
Soreiz mūsu domas sakrīt

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 23:09, pirms 12 gadiem
Januss rakstīja: Man arī - Martins Dukurs
Kas tas tāds?

     [+] [-]

, 2013-02-10 23:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināma taisnība jau Tev ir, jo LV pat interese par vietējo hokeju lielām masām aprobežojas ar izlasēm un RD.
Tas tāpēc,ka nav savu hokeja komandu katrā pilsētā kur ir ledus halles, un no kā veidojas sporta veida atpazīstamība visur.
Mēs paši esam ļoti maz un vienlaikus masveidā maucam - futbolu, basketbolu, volejbolu, hokeju un tagad arī florbolu. Un hokejs ir dārgs.
Esam, tik, cik esam. Vienā Berlīnē ir 2x vairāk iedzīvotāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 23:16, pirms 12 gadiem
nahimov rakstīja: Mēs paši esam ļoti maz un vienlaikus masveidā maucam - futbolu, basketbolu, volejbolu, hokeju un tagad arī florbolu. Un hokejs ir dārgs.
Esam, tik, cik esam. Vienā Berlīnē ir 2x vairāk iedzīvotāju.
Atkal jāpiesauc Slovēniju, kuri ir pratuši pacelt augstā līmenī savu futbolu,basketbolu,handbolu un tagad arī hokeju. Ar tādiem pašiem cilvēkresursiem kā mums.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 23:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal jāpiesauc Slovēniju, kuri ir pratuši pacelt augstā līmenī savu futbolu,basketbolu,handbolu un tagad arī hokeju. Ar tādiem pašiem cilvēkresursiem kā mums.
atslabstiet un nomierinieties ar savu sloveniju, izsava viena turnira un visi dzid slavas dzismas. paskatisimies kada viniem bus noturiba, iespejams ka saja pc atkal sanaks plur. kamer piemeram lv jau 15 gadus stabili ir elite

  +8 [+] [-]

, 2013-02-10 23:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal jāpiesauc Slovēniju, kuri ir pratuši pacelt augstā līmenī savu futbolu,basketbolu,handbolu un tagad arī hokeju. Ar tādiem pašiem cilvēkresursiem kā mums.
Slovēnija ir unikāls gadijums, viņu priekšā nobāl pat dažas lielvalstis, bet ja ir viena tāda valsts, tas jau nenozīmē ka mēs būdami otrie, esam idioti.

     [+] [-]

, 2013-02-10 23:36, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Slovēnija ir unikāls gadijums, viņu priekšā nobāl pat dažas lielvalstis, bet ja ir viena tāda valsts, tas jau nenozīmē ka mēs būdami otrie, esam idioti.
Vēl unikālāki sasniegumi ir Melnkalnei. Viņu ir vēl mazāk iedzīvotāju, bet entās izlases ciņās par medaļām.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 23:41, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Slovēnija ir unikāls gadijums, viņu priekšā nobāl pat dažas lielvalstis, bet ja ir viena tāda valsts, tas jau nenozīmē ka mēs būdami otrie, esam idioti.
saku paskatisimies kada sloveniem bus noturiba jo es jau daudzus gadus lasu tadu bulsetu par katru izlasi kur kada turnira parsteidz. kad vacija pirms daziem gadiem izcinija 4 vietu visi dziedaja slavas dziesmas par to ka vaciesi mums prieksa un jau top komanda, tikai visus nakamos gadus vaciesiem sanaca pilnigs plurr... nakamaja pasaules cempi izsava dani, visi ta pat slaveja, bet ari viniem talak sanaca plurr. pagajuso cempi labii nokapaja francuzi, bet saja turnira sanaca plurr. tada pat ir slavejusi italus, austriesus, norvegus un tagad ari vareno sloveniju

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 23:47, pirms 12 gadiem
Sandis ir latviešu Čelioss. Vēl daudzus gadus izlasē mūsu Kapteinim ar lielo burtu!

     [+] [-]

, 2013-02-10 23:49, pirms 12 gadiem
dazam labam te laikam pumpas vajadzetu izspaidi! nolika Latviju un ari tagad noliek! komentarus lasot pacelas jautajums i daudzi vispar kaut ko no sporta-vai taikai rive kulaka!

     [+] [-]

, 2013-02-10 23:52, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: saku paskatisimies kada sloveniem bus noturiba jo es jau daudzus gadus lasu tadu bulsetu par katru izlasi kur kada turnira parsteidz. kad vacija pirms daziem gadiem izcinija 4 vietu visi dziedaja slavas dziesmas par to ka vaciesi mums prieksa un jau top komanda, tikai visus nakamos gadus vaciesiem sanaca pilnigs plurr... nakamaja pasaules cempi izsava dani, visi ta pat slaveja, bet ari viniem talak sanaca plurr. pagajuso cempi labii nokapaja francuzi, bet saja turnira sanaca plurr. tada pat ir slavejusi italus, austriesus, norvegus un tagad ari vareno sloveniju
Ir jau tā, šķiet ka futbolā jau pamazām viņi savas pozīcijas sāk zaudēt.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 00:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Šai gadījumā var teikt,ka LV izlasi uz Sočiem aizveda Lipmans, kas spēja kārtējo reizi kvalifikāciju noorganizēt Rīgā.
Aizveda hokejisti, kuri uzvarēja kvalifikāciju.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 00:27, pirms 12 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Dārziņš ir KHL komandas rezervists, samierinies!
nav jau vairs rezervists, nebutu traumad butu komandas sastavdala bez kuras nevaretu... plus kada komanda vins spele khl tu apzinies? butu vins kada zema gala komanda absolutais lideris

     [+] [-]

, 2013-02-11 01:26, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kas ir "Bondra", tomēr nespēj pārstāt, ne? Latvija brauks uz Sočiem, sagremo to
Tas, ka tu velc paralēles ar pagātnes spēlēm vien parāda tavu spēju loģiski domāt, 9 klašu izglītība?
Vai viņam ir tik daudz, pokemons!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-11 08:00, pirms 12 gadiem
Knapi, bet labi... Ozoliņa faktors ir nozīmīgs Latvijas izlasē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 09:13, pirms 12 gadiem
Nolans: Nebūtu Ozo iztiktu ar 0,3, tagad bija jāņem 0,7 (ko spēles laikā iejaucām dzērienos)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-11 10:09, pirms 12 gadiem
Ozo par LV izlases treneri!

     [+] [-]

, 2013-02-11 10:19, pirms 12 gadiem
Ozo ir jāpiedalās un jānes karogs.

     [+] [-]

, 2013-02-11 10:52, pirms 12 gadiem
Ricardoo rakstīja: Ozo ir jāpiedalās un jānes karogs.
Tur jau konkurence diezgan liela, domāju, ka Ozo nav vienīgais kandidāts, ir sportavedi, kur ir reālas cerības uz medaļu, hokejā tādu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-11 16:07, pirms 12 gadiem
Off-topic: kas tas bija par vīru Nolanam blakus uz tiltiņa izlases spēlēs? Treneris, tulks? Irbe beigās oficiāli bija kā vārtsargu treneris? Neesmu pārāk sekojis līdzi

     [+] [-]

, 2013-02-11 16:19, pirms 12 gadiem
Treneris viens nevar sapurināt komandu,ir laba komanda divi kas prot sapurināt komandu.

     [+] [-]

, 2013-02-11 17:37, pirms 12 gadiem
Lielākais prieks jau par Sanda atgriešanos komandā!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 18:00, pirms 12 gadiem
Man radās jautājums: Ja Sandim bija tik liela loma, ko var par savu ieguldījumu pastāstīt Kūlens???

     [+] [-]

, 2013-02-11 19:05, pirms 12 gadiem
neviens nav vainīgs,ja viņiem nav jaunāka vartusarga un viņa fiziskā sagatavotība neatbilst līmenim,apsveicu mūsu čaļus ar panākumu-mums ir ar ko lepoties
Dinamo džeks rakstīja: tā nav klase, tā bija iemesta ripa 40 gadīgam vārtsargam, kurš jau bija pamatīgi noguris

     [+] [-]

, 2013-02-11 22:00, pirms 12 gadiem
Kauns! Puse Francijas izlases ir no savas valsts čempionāta. Viens Somijas augstākās līgas aizsargs ,uzbrucēji: viens Zviedrijas augstākās līgas uzbrucējs, viens Vācijas , divi no Čehijas, viens Zviedrijas otrās līgas.
Mums jāaicina palīgā veterāni(vectētiņi) Ozoliņš, Ņiživijs un mazākā mērā Cipulis. Bet ko tad mūsu "zvaigznes": Sprukts, M.Rēdlihs, Dārziņš, Karsums un mazākas "zvaigznītes"ujats, Bārtulis, Kulda, Jekimovs, Kēniņš, Indrašis. Nu labi jauneļus mazliet pažēlosim. Viņi centās, bet tas ir arī viss.
Mūsu KHL algotņi+ Karsums ,jums, pautos vēl kaut kas ir saglabājies vai nē! Vectētiņiem svētdien varēja redzēt, ka cik tur ir -tik arī lika arā, bet pārējie.......Ekskursanti! Kauns!

     [+] [-]

, 2013-02-12 01:12, pirms 12 gadiem
tikko izskaitļoju, ka sočos 1. vieta zviedri, 2. krievi, 3. čehi. asv, somija, kanāda, slovākija nebūs medaļās