Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nolans: "Nebūtu Ozoliņa, iespējams, būtu arī 0:3 vai 0:4..."

Andrejs Siliņš

Nolans: "Nebūtu Ozoliņa, iespējams, būtu arī 0:3 vai 0:4..."
Sandis Ozoliņš
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Pēc zaudējuma Francijai (2:3), kas neliedza kvalificēties nākamgad notiekošajām Soču olimpiskajām spēlēm, Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Teds Nolans atzina, ka šis panākums viņa karjerā vērtējams pie lielākajiem sasniegumiem, kā arī uzteica spēlētāju raksturu.

"Šī bija laba spēle, abas komandas rādīja labu sniegumu, un viss varēja beigties arī citādi," pēc mača ierasti mierīgs bija Nolans. "Esmu lepns par puišu līderīpašībām. Ja mums komandā nebūtu tāda vīra kā [Sanda] Ozoliņa, iespējams, būtu bijis arī 0:3 vai 0:4. Tāpat izcilas līdera īpašības demonstrēja Saša [Ņiživijs]. Esmu lepns par to, kā puiši spēlēja. Pirmo reizi piedalījāmies turnīrā, kurā katra spēle bija izšķiroša. Spiediens tādās situācijās ir milzīgs. Esam laimīgi un priecīgi par valsti. Ceru, ka godam pārstāvēsim Latviju Sočos."

"Šajās cīņās uzvar tā komanda, kas pieļauj mazāk kļūdas," turpināja Nolans, vēlāk nosaucot arī labākos trīs spēlētājus komandā. "Protams, viens no viņiem bija Sandis Ozoliņš, Edgars [Masaļskis] labi sargāja vārtus un palīdzēja mums vairākās situācijās." No uzbrucējiem Nolans nosauca Lauri Dārziņu, atzīstot, ka šodien gūtie vārti mērāmi ar NHL līmeņa meistarību. "Biju nedaudz nervozs, bet spēlētājiem spiediens bija lielāks, un viņi vienmēr ir nervozāki nekā treneris. Novērtēju šo panākumu vienā līmenī ar saviem labākajiem karjeras sasniegumiem NHL, jo šis ir sasniegts ar izlasi."

"Apsveicu Latviju ar kvalificēšanos Sočiem. Pie tā cītīgi četrus gadus strādājām arī mēs, tāpēc esam ļoti sarūgtināti par šādu iznākumu," sacīja Francijas galvenais treneris Deivs Hendersons, vēlāk kā joku atgādinot Nolanam, ka uzvaru šodien tik un tā izcīnīja Francija. "Abas komandas kārtīgi cīnījās, spēle bija laba. Pirmajā trešdaļā spēlējām labi, ottrajā sākām krāt noraidījumus, o nedrīkst darīt pret šāda līmeņa pretiniekiem."

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 20:59, pirms 11 gadiem
Hossa43 rakstīja: gribētos tādu kā tu dzīvīvē satikt un reizīti labi ieškelt par vārdu djinamka!!!!
Neuztraucies, karma jau nav mazais bērns, agri vai vēlu dzīves laikā visas negācijas viņam atspēlēsies divkārši Patiesībā var redzēt cik cilvēks jau ir nelaimīgs, neciena valsti kurā dzīvo, neciena citus cilvēkus, nožēlojami

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:01, pirms 11 gadiem
Kvadra rakstīja: Nu ja progresēs Daugava,Girgensons un Pelšs un ja atgriezīsies Džeriņš kā centra uzbrucējs-tad tik bēdīgi jaunu neizskatās.Uztrauc tas,ka mums nav otrā vārtsarga - aiz Masalas ir bezdibenis diemžēl.
Daugava? jau 25 būs, šaubos vai tur vēl iespējams progress. Girgensons , piekrītu. Pelšs? AHL līmenis. Džeriņš? Mūžīgais talants? Diez vai.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-10 21:02, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:03, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Francija tiešām spēlēja ZA hokeju ,bet Latvija gan nē,tieši par daudz spēles pirmajās divās trešdaļās bija bezjēdzīgas padomijas spēles,trešajā trešdaļā beidzot saprata ,ka jākapājas,lai iegūtu svarīgo punktu.
tapec francija ir pie parasnikiem jo spele z-amerikas hokeju, bet kamer latvija to speles tikmer ari bus pie parasnikiem ta pat ka tavi kanadiesi un jenki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:06, pirms 11 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Ar tādu domāšanu mēs spēcīgāki nekad nekļūsim. Pagajušo reizi mēs ar stipri vājāku sastāvu stabili aizbraucām uz Vankūveru, tagad knapi knapi tikām Sočos, protams būs pretenzijas.
Runa nav par padomāšanu, bet par Reālu situācijas novērtēšanu! protams, ka gribam pēc iespējas labāk, pašiem hokejistiem un treneriem tas labāk zināms...
Banālā frāze, ka hokeju māk visi apstiprinās. Slovēnija to apstiprina!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:08, pirms 11 gadiem
Ozoliņš vnk fantastisks cilvēks,savos gados ta spelet ,tads lideris ,Ists kapteinis ! un speletajs ! gods dzivot Latvija ar tadiem cilvekiem ! Piebilst vairak vsp nav ko ! Super !

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:08, pirms 11 gadiem
ovečka rakstīja: Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.
Cilvēks pat savas valsts nosaukumu cenšas izsmiet. Mēs esam tur kur nav nav Vācija, Baltkrievija u.c. - reitingam šī uzvara arī noder. Tad jau sanāk ka nevajag censties tikt uz olimpiādi.
Iesaku viņam aizrakstīt vēstules Slovēnijas, Austrijas hokeja federācijām, ka viņi nepareizi darīja ka tika uz olimpiādi. Tad jau francūži, baltkrievi, kazahu, vācieši rīkojās ļoti gudri un pareizi ka nebrauc uz OS.

  +8 [+] [-]

, 2013-02-10 21:09, pirms 11 gadiem
Uzvaru turniiraa izciinija komanda - es sen nebiju redzejis taada hokeja izpildijumu kad shitaa gulstas zem ripaam....pat Edzha paklapeka Kuldam... malachi visi!!! . Bet ta nu jau ir vesture , kura talak tiks rakstiita Sochos... tagad ir iemesls pabuut eiforijaa .. parak maza Latvija lai vienkashi nepriecaatos par izciiniito!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:09, pirms 11 gadiem
100 % piekrītu Nolanam.Sandi, tu esi ļoti vajadzīgs Latvijas hokejam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu jau gan varēji paklusēt attiecībā uz nākotnes pravietojumiem...
Piekrītu.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 11 gadiem
Paldies Ozo. Man ļoti patika, kā Sandis aicināja Latvijas izlasi uz vēl vienu riņķi apkārt laukumam, lai pateiktos līdzjutējiem. Tas ir īsts kapteinis.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 11 gadiem
apsveicu caljus ar iekljushanu OS...

ja uz olimpiskajaam speeleem buus arii Daugavinjsh, tad vaidzet vinju iespeeleet kaa centuru starp Daarzinju un Karsumu, jo sprukts nu vismaz pagaidam izskatas kaa laacis..., aizsargi pirmaja mainja kulda ar ozolinju...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:11, pirms 11 gadiem
Tas butu fantstiski ja Ozo Speletu Sočos ,ka kapteinis ! Liekas ka sapnis kurš var ari piebildities ! ceresim

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: tapec francija ir pie parasnikiem jo spele z-amerikas hokeju, bet kamer latvija to speles tikmer ari bus pie parasnikiem ta pat ka tavi kanadiesi un jenki
Francija ieguva 9 vietu beidzamajā PČ un praktiski varēja tikt ceturdaļfinālā,jo slovākiem pret viņiem paveicās,bet Kanāda arī Eiropā ir izcīnijusi PČ titulus.Bet kopumā šajā svētku vakarā negribas beigt sev garīgo diskutējot ar krievu izlases faniem.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es domāju,ka Lauris pats par sevi ir cienīgs NHL līmenim,tāpat kā Karsums,Kulda un Bārtulis.
nu objektīvi skatoties neviens no Karsums,Kulda un Bārtulis 100% NHL līmenim neatbilda un pat ne 3-4 maiņās. Iespējas bija visiem, visi tika laukumā, bet tā arī nenostiprināja savas pozīcijas mums jau vienkārši liekas, ka visi LV labākie ir uzreiz NHL līmenis, bet kā to parāda pat KHL, tad starp būt labākajam Latvijā un būt stabilam NHL līmenī ir ļoti liela "plaisa"

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 21:14, pirms 11 gadiem
ovečka rakstīja: Atvaino, bet cilvēku, kas izmanto tādu vārdu kā "Latvānija" nav iespējams uztvert nopietni.
Ja nekļūdos tad tas ir cilvēks kurš kādreiz rakstija ka viņa dzīve ir internets, tad jau viss skaidrs. Eiropas mediji strādā uz iekšējo problēmu aktualizēšanu, saklausās visādas šausmas un pilnā nopietnībā domā ka dzīve tikai no tā arī sastāv. Vakarā ieslēdz Krievu TV, tur viss otrādi, valsts kanālu žurnālisti slavē Putinu un valdības gudros lēmumus, bet mīnusus meklē tikai nedraudzīgajos rietumos.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:16, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
nosauc savu vardu uzvardu atsaldetais bezsmadzenju idiot, ej fonot tad kad viens drochii, skatoties baletu!!!

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:17, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Francija ieguva 9 vietu beidzamajā PČ un praktiski varēja tikt ceturdaļfinālā,jo slovākiem pret viņiem paveicās,bet Kanāda arī Eiropā ir izcīnijusi PČ titulus.Bet kopumā šajā svētku vakarā negribas beigt sev garīgo diskutējot ar krievu izlases faniem.
francija pirms dazam dienam dabuja pa pakalu no kazakstanas un tikai rupja dalmana kluda liedza viniem tikt uz sociem

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:19, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Nu jau ņemās,it kā OS medaļas būtu kaklā.Kas tad ir noticis? Vinnēta angļu amatieru komanda,pateicoties Dālmana kļūdai-ar mokām-kazahi,un kā jau prognozēju-pakāsts frančiem.Aizbrauks uz spēlēm.Kas tālāk? Tāpat jau grupu turnīrā pakāsīs visiem.
Riebjas visas šitās faneļu uzpūstās,eksaltētās emocijas,nu gluži kā sūdīgā operā.
Teiksim,normāli,pašpietiekami,ar dzīvi apmierināti cilvēki iet uz spēlēm atpūsties,izklaidēties,ietusēt.Tā tas ir visā pasaulē.Psihologi sen ir aprakstījuši šo te fanu ņemšanos.Ultra fans parasti nāk no nabadzīgiem sabiedrības slāņiem,ir mazizglītots,ar šauru redzesloku,dzīvē neveiksminieks,tāpēc spēles laikā sevi asociē ar spēlētājiem,jūtas varens un spējīgs.Cita prieka jau viņiem dzivē nav.Nu,tipiski latviski.
Cilvim,kurš domā ar savu galvu ,latvānijas walscs pieminēšana vien jau izraisa ne tās pozitīvākās emocijas.
Bet citādi jau nekā jauna Latvānijas hokejā nav.Normāli spēlē visi tie čaļi,kas nav čekistu djinamas sastāvā.Pat Sprukts sācis ātrāk planēt pa laukumu.
Man liekas ka Tev vieniigam beerniiba bijusi gruuta te

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:21, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: francija pirms dazam dienam dabuja pa pakalu no kazakstanas un tikai rupja dalmana kluda liedza viniem tikt uz sociem
Varēja itāļi, belari ,kazahi,vācieši ,franči ,bet tika Latvija,Austrija un Slovēnija.Praktiski visas šīs izlases ieskaitot Dāniju un Norvēģiju ir spēkos līdzīgas un jebkura var uzvarēt un var zaudēt savstarpējas spēlēs

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es domāju,ka Lauris pats par sevi ir cienīgs NHL līmenim,tāpat kā Karsums,Kulda un Bārtulis.
Žēl, ka tikai Lauris netiek KHL klubā tā kārtīgi uzspēlēt. un NHL ? vnk -_-

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 11 gadiem
icefactor rakstīja: Pilnīgi negribās vairs Rīgas Dinamo skatīties - gribās spēles ar izlasi. Vismaz ir skaidrs, kuras komandas vadība saprot hokeju. Protams, uzvaras Rīgas Dinamo arī ir skaistas (un retas), bet nekāds klubs neaizstās izlases spēles. Tagad jāliek "countdown" uz PČ. Jāpiebilst gan, ka Ozoliņš Rīgas Dinamo bija psiholoģisks smagsvars, kurš pietrūkst.
Kaut arī Dinamo šīs sezona negāja,pašam man arī ļoti nepatika,ka tika atlaists Peka un tādējādi mainīts spēles stils,bet tik un tā es domāju,ka viņi uz pēdējām spēlēm ir pelnījuši atbalstu un pateicību par sezonu,visām komandām gadās sūdīgas sezonas,nu nekas,nāks jauna. Tāpat arī gribējās redzēt Raiču izlasē,viņa cīņasspars vienmēr priecē.

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:22, pirms 11 gadiem
Sveicu čaļus. Malači, ka izvilka. Bet , ja paskatās ar neaizmiglotām acīm - spēle nebija laba. Elementāras kļūdas. Vārtsarga augums prasa savu((. Un Ķēniņa noraidījums, beigās - absolūti nepiedodams((

     [+] [-]

, 2013-02-10 21:23, pirms 11 gadiem
Uz olimpiādi ceļu izcīnīja atsevišķu spēlētāju individuālā meistarība,taču Sočos vajadzīga komandas spēle,kura izpaudās tikai 3. trešdaļas beigās aizsardzībā.Zēl ka Rīgas Dinamo vairs nevar būt kā bāzes komanda izlasei,kas dotu neatsveramu spelētaju savstarpējās sadarbības stiprināšanā kā komandas spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 21:26, pirms 11 gadiem
bālais rakstīja: Runa nav par padomāšanu, bet par Reālu situācijas novērtēšanu! protams, ka gribam pēc iespējas labāk, pašiem hokejistiem un treneriem tas labāk zināms...
Banālā frāze, ka hokeju māk visi apstiprinās. Slovēnija to apstiprina!
Jā, protams, ka mums visiem jābūt priecīgiem, ka mums ir komanda, kas spēj stabili izcīnīt vietu Olimpiskajās Spēlēs, ne tikai spēj, bet arī to regulāri dara. Mums ir komanda, kura ir spējīga izcīnīt punktus pat no hokeja lielvālstīm. Bet ja šī komanda acīmredzami spēlē daudz vājāk nekā tā var spēlēt, tad izvirzītās pretenzijas man liekas ir gan attaisnotas. Mēs grupā bija favorīti un mums bija jātiek OS. Objektīvi vērtējot komandu sastāvus, Francija ir uz pusklasi zemāka par Latviju un ja tā spēlēja labāk nekā Latvija vissvarīgākajā spēlē turnīrā, tad kaut kas tajā izlasē nav kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēks pat savas valsts nosaukumu cenšas izsmiet. Mēs esam tur kur nav nav Vācija, Baltkrievija u.c. - reitingam šī uzvara arī noder. Tad jau sanāk ka nevajag censties tikt uz olimpiādi.
Iesaku viņam aizrakstīt vēstules Slovēnijas, Austrijas hokeja federācijām, ka viņi nepareizi darīja ka tika uz olimpiādi. Tad jau francūži, baltkrievi, kazahu, vācieši rīkojās ļoti gudri un pareizi ka nebrauc uz OS.
Njā, jo tālāk,jo dziļāk purvā.
Nu nevar vilkt Austrijas, Vācijas,Francijas u,t.t. gadījumā jebkādas paralēles ar mums. Viņām hokejs nekad nav bijis, un pārredzamā nākotnē arī nebūs sporta veids Nr.1, atšķirībā no mums. Ja latvieši sāktu šīs valstis apsteigt futbolā, vai daudzos citos sporta veidos kur tās dominē pasaulē, tad es arī teiktu ka tā ir sensācija.
Vācija u.c. Eiropas valstis OS savas zelta medaļas plūks daudzos citos sporta veidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:28, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Varēja itāļi, belari ,kazahi,vācieši ,franči ,bet tika Latvija,Austrija un Slovēnija.Praktiski visas šīs izlases ieskaitot Dāniju un Norvēģiju ir spēkos līdzīgas un jebkura var uzvarēt un var zaudēt savstarpējas spēlēs
Tieši tā.
Šai gadījumā var teikt,ka LV izlasi uz Sočiem aizveda Lipmans, kas spēja kārtējo reizi kvalifikāciju noorganizēt Rīgā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:28, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: teiksu godigi, to zimelamerikas miskastes hoki var drosi skalot poda. eiropa ir janem eiropas treneris un jaspele eiropas hokis
Paradoksāli,bet es šādu hokeju neredzēju šajā turnīrā,nu vienīgi no Britu puses. Un man par to žēl,jo gribētos,lai Latvija spēlētu ZA stila hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 21:29, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Lipman, ej un lūdzies pēc Znaroka, nebūs nekas ar šādu normālu hokeju=amerikāņu un tādu mentelitāti. Mēs neesam tādi un tā spēlētāju čīkstēšana par shēmām jau ir zīme.
Ej un lūdzies pie Butauta.