Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Razgala uzvaras vārti papildlaikā atnes Latvijai Vācijas kausu

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Razgala uzvaras vārti papildlaikā atnes Latvijai Vācijas kausu
Mārtiņš Karsums un Latvijas izlases hokejisti ar izcīnīto kausu. Foto: imago-images.de/Scanpix

Uzvaru prestižajā "Deutschland Cup" pārbaudes turnīrā Vācijā izcīnījusi Latvijas hokeja valstsvienība, kas turnīra finālā ar 3:2 pagarinājumā apspēlēja Vācijas izlasi. Par spēles galveno varoni kļuva Frenks Razgals, kura rēķinā divi vārtu guvumi.

"Deutschland Cup" kalendārs

DatumsSpēleRez.
05.11.Vācija – Vācijas U237:2
06.11.Vācijas U23 – Latvija2:4
07.11.Latvija – Vācija0:2
08.11.Vācija - Latvija (fināls)2:3 P

Arta Ābola vadītajai Latvijas hokeja izlasei izdevās revanšēties laukuma saimniekiem par vakar piedzīvoto zaudējumu, šodien izcīnot uzvaru gan spēlē, gan visā turnīrā. Līdz ar to Latvijas valstsvienība kļuvusi par 11. hokeja izlasi, kurai izdevies triumfēt Vācijas kausa izcīņā.

Titulētākās izlases

IzlaseSkTituli
Vācija71995. 1996. 2009. 2010. 2012. 2014. 2015.
Kanāda42000. 2002. 2005. 2008.
Slovākija41997. 2006. 2011. 2016.
Krievija41992. 1993. 2017. 2018.
ASV32003. 2004. 2013.
Šveice32001. 2007. 2019.
PSRS21988. 1991.
Čehoslovākija11987.
Somija11990.
Čehija11994.
Latvija12020

Pirmās trešdaļas ievadā Latvijas izlasei bija iespēja spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču to nerealizēt neizdevās. 11. minūtē Vācijas izlase izvirzījās vadībā, pārspējot Artūru Šilovu šķietami nevainīgā situācijā. Tima Volgemūta raidītajai ripai vārtu virzienā no laukuma apmales nūju pielika Andreass Eders, un tā pārsteidza Šilovu nesagatavotu, ieslīdot zem kājsarga (0:1). Tiesa, uzreiz pēc tam gan 19 gadus vecais Šilovs glāba savu valstsvienību, atvairot Marsela Nēbelsa metienu pretuzbrukumā no tuvas distances.

Trešdaļas noslēgumā Latvijas izlasei gan izdevās pagriezt spēles gaitu sev labvēlīgā gultnē, gūstot divus vārtus ar 11 sekunžu intervālu. Vispirms "Olimp/Venta 2002" uzbrucējs Gatis Sprukts pēc kluba biedra Emīla Ezīša piespēles ar precīzu plaukstas metienu pēc teicamas pārejas no aizsardzības uzbrukumā realizēja vairākumu (1:1), bet pēc tam pretinieku vārtsargu Matiasu Nīderbergeru jau vienādos sastāvos pārspēja bez kluba esošais Frenks Razgals, izceļoties tūlīt pēc uzvarēta iemetiena laukuma centrā (2:1).

Šāds pavērsiens latviešiem bija devis iniciatīvu, tomēr otrās trešdaļas ievadā viesiem nācās spēlēt arī lielajā mazākumā, tomēr gan laukuma spēlētājiem bloķējot, gan Šilovam atvairot pretinieku metienus to izdevās izturēt. Ar diviem labiem momentiem izcēlās latviešu pirmā maiņa, bet ne Rihardam Bukartam, ne Andrim Džeriņam Nīderbergeru pārspēt neizdevās. Itin labas iespējas bija abām komandām, tomēr ripas kontrolē neliels pārsvars bija Latvijai. Pie lieliskas vārtu gūšanas izdevības tika Kārlis Ozoliņš, taču "Liepājas" uzbrucēja metiens no vārtu priekšas bija neprecīzs.

Sākoties trešajam periodam, tempu centās kāpināt Vācijas izlase, un latviešiem izdevās ļoti bīstams pretuzbrukums divatā pret vienu aizsargu. Spruktam, kurš saņēma piespēli no Nikolaja Jeļisejeva, šoreiz gan neizdevās gūt savus otros vārtus mačā. Savu iespēju nerealizējuši, viesi nonāca ļoti sarežģītā situācijā, atkal paliekot trijatā pret pieciem. Vācieši savu iespēju izmantoja - neapturot ripu, neatvairāmi augšējā stūrī meta Marks Mihaeliss (2:2).

Vācijas izlases spiediens pieauga, turpinot pa Latvijas izlases vārtiem izdarīt vienu metienu pēc otra. Trešdaļas vidū latvieši tika pie vairākuma, nedaudz apslāpējot pretinieku ofensīvu. Ne Spruktam, ne Bukartam gan neizdevās gūt vārtus. Vēl viens vairākums pašā pamatlaika izskaņā bija latviešu pēdējā izdevība izraut uzvaru pamatlaikā, taču tā netika izmantota. Ar ļoti bīstamu momentu pēdējā minūtē atbildēja vācieši, viesus pēc Leana Bergmana metiena glābjot Šilovam.

Papildlaikā labs solo gājiens padevās Latvijas izlases kapteinim Mārtiņam Karsumam, tomēr ar uzbrucēja metienu tika galā Nīderbergers. Lielāko daļu laika ripu kontrolēja latvieši un pēdējā pagarinājuma minūtē arī izrāva uzvaru. Izdevās apturēt vāciešu uzbrukumu, pie ripas tiekot Razgalam. Uzbrucējs devās uz randiņu ar aizvadītās Vācijas čempionāta sezonas labāko vārtsargu un izrāva Latvijai uzvaru - teicams plaukstas metiens zem pārliktņa un Nīderbergers bija bezspēcīgs (3:2).

Vācija - Latvija 2:3 P (1:2;0:0;1:0;0:1)

Vārti: 10:11 Eders (Volgemūts) 1:0, 17:44 Sprukts (Ezītis, vair.) 1:1, 17:55 Razgals (Krastenbergs) 1:2, 46:12 Mihaeliss (Gavanke, Plahta, vair.) 2:2, 64:01 Razgals (Rēdlihs) 2:3.
Soda minūtes: 10:10
Vārtsargi: Matiass Nīderbergers - Artūrs Šilovs

Latvijas izlases sastāvs spēlē pret Vāciju

Artūrs Šilovs (Rūdolfs Lazdiņš); Oskars Bārtulis - Krišjānis Rēdlihs, Artūrs Kulda - Kārlis Čukste, Harijs Brants - Kristofers Bindulis, Arvils Bergmanis; Mārtiņš Karsums - Andris Džeriņš - Rihards Bukarts, Egils Kalns - Renārs Krastenbergs - Frenks Razgals, Nikolajs Jeļisejevs - Gatis Sprukts - Emīls Ezītis, Ralfs Jevdokimovs - Kārlis Ozoliņš - Gunārs Skvorcovs, Oskars Batņa.

Izlases sastāvs turnīrā

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsOS
VārtsargsArtūrs Šilovs19HS Rīga
Rūdolfs Lazdiņš18Olimp/Venta 2002
Kārlis Beķeris-Brīvkalns16HS Rīga (JAHL)
AizsargsKrišjānis Rēdlihs39Mogo/LSPA39
Oskars Bārtulis33Mogo/LSPA23
Artūrs Kulda3216
Ēriks Ševčenko29Zemgale/LLU
Artūrs Salija28
Kristofers Bindulis25Pinguine (Vācija)1
Kārlis Čukste23Mogo/LSPA
Arvils Bergmanis20+Olimp/Venta 2002
Harijs Brants18Zemgale/LLU
UzbrucējsMārtiņš Karsums3424
Andris Džeriņš329
Vitālijs Pavlovs3114
Gunārs Skvorcovs30Kunlun Red Star (KHL)3
Egils Kalns29Liepāja
Nikolajs Jeļisejevs26Olimp/Venta 2002
Kārlis Ozoliņš26Liepāja
Oskars Batņa25Anglet (Francija)1
Rihards Bukarts24+3
Frenks Razgals242
Gatis Sprukts24Olimp/Venta 2002
Emīls Ezītis22Olimp/Venta 2002
Renārs Krastenbergs21
Raivo Freidenfelds20Liepāja
Ralfs Jevdokimovs19Zemgale/LLU

 +22 [+] [-]

, 2020-11-08 18:00, pirms 4 gadiem
Vot tas ir hoķis ir ātrums ir saspēle ir komanda ir goli un ir UZVARA!!! malači cepuri nost.

  +8 [+] [-]

, 2020-11-08 18:00, pirms 4 gadiem
Prestiži

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:01, pirms 4 gadiem
Kurš komentēja kopā ar pavieglo auzās gājēju Auziņu?

 +20 [+] [-]

, 2020-11-08 18:02, pirms 4 gadiem
Šis ir 10 reizes labāk nekā DRG spēles skatīties. Apsveicu Latvijas izlasi ar uzvaru!

 +16 [+] [-]

, 2020-11-08 18:02, pirms 4 gadiem
Patīkami. Var spriest par kausa nopietnību esošajos apstākļos, bet tā ir Latvijas izlase. Patīkami, ka pietiekamu solīdi sevi parādīja OHL džeki, un arī bezdarbnieki nospēlēja tā, lai dažam labam nesamītajam varētu rasties jautājumi par viņa pirmssezonas darbu.

  +9 [+] [-]

, 2020-11-08 18:02, pirms 4 gadiem
Wooo! Vācu turza paņemta. Razgals MVP. Laba spēle. Tik žēl, ka neizdevās šajā turnīrā uzspēlēt vēl ar Šveici un/vai Slovākiju.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:03, pirms 4 gadiem
Mesionārs rakstīja: Kurš komentēja kopā ar pavieglo auzās gājēju Auziņu?
Viesturs. ne tas kazjols

 +12 [+] [-]

, 2020-11-08 18:03, pirms 4 gadiem
Apsveicu mūsu izlasi!
Malači mūsējie, ka izmantoja iespēju vel OT. Ja būtu jāmet pēcspēles metieni, tad dievs viņu zin, kas tur būtu.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:04, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Wooo! Vācu turza paņemta. Razgals MVP. Laba spēle. Tik žēl, ka neizdevās šajā turnīrā uzspēlēt vēl ar Šveici un/vai Slovākiju.
Ja būtu Šveice, Slovākija u.t.t. tad Latvija nebūtu!

 +11 [+] [-]

, 2020-11-08 18:04, pirms 4 gadiem
Super! Vismaz kas pozitīvs! Turklāt laba turnīra trofeja.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-08 18:05, pirms 4 gadiem
Super

 +20 [+] [-]

, 2020-11-08 18:05, pirms 4 gadiem
Bet nu tie komentētāji jau zb. Viens atzinās, ka līdz šim uzskata Vāciju par līmeni zemāku komandu, jo 90.-tajos esam šos grāvuši ar 8-0, savukārt, otrs apgalvo, ka Kanāda "grauž nagus" domājot par spēli pret Latviju

 +16 [+] [-]

, 2020-11-08 18:05, pirms 4 gadiem
Paldies dievam, Latvijas hokejs nav tikai barińš nespējnieku-dinamiešu

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Ja būtu Šveice, Slovākija u.t.t. tad Latvija nebūtu!
Šveici un Slovākiju aicināja kopā ar Latviju. Slovākija atteicās uzreiz, vietā aicināja norvēģus. Tie arī atteicās. Un beigās vēl Šveice atteicās.

 +23 [+] [-]

, 2020-11-08 18:07, pirms 4 gadiem
Wow! Apspēlēja DEL izlasi ar Korbianu Holzeru priekšgalā! Beidzot kaut kas pozitīvs Latvijas hokejā! Apsveicu visus izlases fanus!

  +9 [+] [-]

, 2020-11-08 18:08, pirms 4 gadiem
Skatāma spēle, laba uzvara. Jācer, ka vairākiem spēlētājiem šis būs ieskrējiens pirms nākamā pakāpiena karjerā.

 +10 [+] [-]

, 2020-11-08 18:08, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Bet nu tie komentētāji jau zb. Viens atzinās, ka līdz šim uzskata Vāciju par līmeni zemāku komandu, jo 90.-tajos esam šos grāvuši ar 8-0, savukārt, otrs apgalvo, ka Kanāda "grauž nagus" domājot par spēli pret Latviju
A tu spēj 2h norunāt nepasakot kādu muļķību?
Tā Auziņa intonācija besī, vienmēr tā kā siltu kakuci ielicis biksēs un mazliet pārsteigts.
Slēpts komentārs: zaipis

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:11, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Bet nu tie komentētāji jau zb. Viens atzinās, ka līdz šim uzskata Vāciju par līmeni zemāku komandu, jo 90.-tajos esam šos grāvuši ar 8-0, savukārt, otrs apgalvo, ka Kanāda "grauž nagus" domājot par spēli pret Latviju
Tas ir Cimermaņa personiskais viedoklis noteikti bērnības atmiņas,jo viņam 9-10 gadiņi bija ,ka Latvija grāva Vāciju.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:12, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Šveici un Slovākiju aicināja kopā ar Latviju. Slovākija atteicās uzreiz, vietā aicināja norvēģus. Tie arī atteicās. Un beigās vēl Šveice atteicās.
Sākotnēji aicinātas tika Šveices un Krievijas (vina no viņu izlasēm) izlases, bet tikai pēc tam LV izlase.

https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/06.11....

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:13, pirms 4 gadiem
Malači 😁😁😁
Slēpts komentārs: zaipis

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tak pirst. Latvija bija pēdējais .
Man gan likās, ka Latviju pasauca Krievijas B vietā, bet ok, var jau būt. Atceros, kad tikko paziņoja, ka Latvija tika pieaicināta, uz to brīdi gāja runa par Šveici, Latviju un Norvēģiju.

  +7 [+] [-]

, 2020-11-08 18:17, pirms 4 gadiem
Kopumā protams prieks par uzvaru un labo spēli šodien izņemot trešās trešdaļas pirmo pusi,kad samērā saguruši mūsējie izskatījās.Jāsaka Karsums ar Džeriņu tomēr tālu no savas spēles bija un par daudz jo sevišķi vairākumā Ābols Krišjānim uzticējās,jo piemēram Čukste vairākumā ir ātrāks un interesantāks.Arī Skvorcova spēle pārsteidza negatīvā nozīmē,bet konkrēts prieks par OHL čaļiem un vārtsargi arī nospēlēja labi.

 +13 [+] [-]

, 2020-11-08 18:18, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Paldies dievam, Latvijas hokejs nav tikai barińš nespējnieku-dinamiešu
Paradoksāli, bet izlasē tie Dinamo nespējnieki parasti spēlē tīri solīdi. Ņemsim to pašu šodienas varoni Razgalu - Dinamo negāja, Čehijā negāja, pat čehu otrajā līmenī neko spīdošu nerādīja. Šodien - zvaigzne. Un tā var teikt par diezgan daudziem. Vienkārši izlasē lielāka motivācija + kas to, lai zina, kādas spēlītes ir Jura kabinetos

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tak pirst. Latvija bija pēdējais, kas tur brauc. Ja jau neviens nebrauc.
Cik es atceros sākotnēji aicināja krievus, slovākus un šveici - pēdējo gadu ierasto bandu. Kad tie atteicās, reizē pasauca mūs un norges. Norges atteicās, mēs neatteicāmies.

Ja var ticēt Kozoiolam - Norges bija pēdējie ko aicināja.. https://sportacentrs.com/hokejs/lat...

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:21, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Man gan likās, ka Latviju pasauca Krievijas B vietā, bet ok, var jau būt. Atceros, kad tikko paziņoja, ka Latvija tika pieaicināta, uz to brīdi gāja runa par Šveici, Latviju un Norvēģiju.
Lai arī kā tur nebūtu, bet mūsējie malači, ka izmantoja savu iespēju, jo, manuprāt, tuvākajā nākotnē mūsējiem vairs nespīd uzaicinājums spēlēt šai kausā.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:24, pirms 4 gadiem
Pa skaisto!
LR bezdarbnieki un LAČ prospekti uzvarēja varenās DEL izlasi. [es šeit troļļoju ar mājienu uz... ]

Spēle aizraujoša, jaunie letiņi - ļoti labi, bet rudenīgi pelēks hokejs dažu veterānu - bezdarbnieku izpildījumā.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā tur nebūtu, bet mūsējie malači, ka izmantoja savu iespēju, jo, manuprāt, tuvākajā nākotnē mūsējiem vairs nespīd uzaicinājums spēlēt šai kausā.
Visticamāk. Tomēr SVK un SUI šiem ir prioritāte. Mums atliek spēlēt turnīros ar Norvēģiju, Dāniju, Baltkrieviju, u.t.t.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:26, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Visticamāk. Tomēr SVK un SUI šiem ir prioritāte. Mums atliek spēlēt turnīros ar Norvēģiju, Dāniju, Baltkrieviju, u.t.t.
Apstājies, JEL ! ZB Balamute

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:26, pirms 4 gadiem
tie nav Ģinamo daiļslidotāji, te veči riktīgi kapā un arī izkapā....
puiši malači , beidzot vismaz bija īsts hoķis ko var ar baudu vērot

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:27, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Apstājies, JEL ! ZB Balamute
Ne

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cik es atceros sākotnēji aicināja krievus, slovākus un šveici - pēdējo gadu ierasto bandu. Kad tie atteicās, reizē pasauca mūs un norges. Norges atteicās, mēs neatteicāmies.

Ja var ticēt Kozoiolam - Norges bija pēdējie ko aicināja.. https://sportacentrs.com/hokejs/latvijas_izlases/16102020-latvijas_izlase_uzaicinata_piedalities_pr
Latvija šajā kausā ir bijusi tik 1 reizi (iespējams tas bija 2006 vai 2005 gads neatceros.) pārējais lirika.
pirms sezonas tur nebija vietas un novembrī izlasei nekas nebija plānots.

p.s. ja kas pat komentētāji lohi, teica , ka pirmo reizi piedalās vakar laikam

 +11 [+] [-]

, 2020-11-08 18:29, pirms 4 gadiem
Prieks par OHL klubu pārstāvošiem spēlētājiem , Ļoti labi izskatījās uz vāciešu fona , Nav tik traki OHL līmenis ar katru gadu aug .

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:30, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Visticamāk. Tomēr SVK un SUI šiem ir prioritāte. Mums atliek spēlēt turnīros ar Norvēģiju, Dāniju, Baltkrieviju, u.t.t.
Protams, jo tāds "Deutschland Cup" normālos apstākļos ir komercturnīrs, un vācieši ir ieinteresēti uz to aicināt izlases, kuras viņiem šķiet komerciāli izdevīgas. Kā rāda līdz šim redzētais, tad mēs viņiem nešķietam komerciāli interesanti. Un, lai arī kā dažām žurnālistam un LHF darbonim negribētos stāstīt, ka vācieši mums tagad būs pateicīgi, ka ''izglābām'' šī gada turnīru, normālos apstākļos tas tā nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:30, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Visticamāk. Tomēr SVK un SUI šiem ir prioritāte. Mums atliek spēlēt turnīros ar Norvēģiju, Dāniju, Baltkrieviju, u.t.t.
no otras puses, vācieši neaizmirsīs, ka Latvija izglāba ilggadējo Doičlandes kausu no atcelšanas, un var arī uzaicināt uz kādu no nākamajiem.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:32, pirms 4 gadiem
juings rakstīja: Prieks par OHL klubu pārstāvošiem spēlētājiem , Ļoti labi izskatījās uz vāciešu fona , Nav tik traki OHL līmenis ar katru gadu aug .
Lai veiktu vēl kvalitatīvāku lēcienu pietrūkst tikai naudas.
Slēpts komentārs: zaipis

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:33, pirms 4 gadiem
TV komentoriem putras pakaušiem.
Vispār jau pirms diviem gadiem olimpisko spēļu finālā Seulā spēlēja Vācija un Krievija. Turklāt vācieši nogrūda pilnībā uzvarētu spēli. Pēdējā minūte, friči ir vadībā ar 3:2, dabū vairākumu. Un nevis noslidinās nepilnu minūti, bet iet uz priekšu un grib iekapāt ceturtos. Krievi pēdējās sekundēs pārķer ripu, iet uz priekšu un izlīdzina. Un pēc tam papildlaikā uzvar.
Vai tiešām friči ar olimpisko sudrabu ir pakāpi zemāka komanda???

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:34, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Lai veiktu vēl kvalitatīvāku lēcienu pietrūkst tikai naudas.
Ja būs vairāk naudas, tad būs kā futbola virslīgā un Dinamo, spēlēs tikai leģionāri un pāris vietējie.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:34, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Lai veiktu vēl kvalitatīvāku lēcienu pietrūkst tikai naudas.
nauda ir. neviens negrib tērēt naudu. par OHL vecāki nemaksā!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:34, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Vispār jau pirms diviem gadiem olimpisko spēļu finālā Seulā spēlēja Vācija un Krievija. Turklāt vācieši nogrūda pilnībā uzvarētu spēli. Pēdējā minūte, friči ir vadībā ar 3:2, dabū vairākumu. Un nevis noslidinās nepilnu minūti, bet iet uz priekšu un grib iekapāt ceturtos. Krievi pēdējās sekundēs pārķer ripu, iet uz priekšu un izlīdzina. Un pēc tam papildlaikā uzvar.
Vai tiešām friči ar olimpisko sudrabu ir pakāpi zemāka komanda???
Pie tam ja Vācijas treneri būtu tik uzmanīgi kā Ankipāns un paņemtu atkārtojumu,tad gols visticamāk netiktu ieskaitīts,jo krieviem ieejot zonā bija aizmugure.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nauda ir. neviens negrib tērēt naudu. par OHL vecāki nemaksā!
Tiešām neapzinīgi vecāki varēja tak turpināt maksāt kā bērnu un jauniešu hokejā.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija šajā kausā ir bijusi tik 1 reizi (iespējams tas bija 2006 vai 2005 gads neatceros.) pārējais lirika.
pirms sezonas tur nebija vietas un novembrī izlasei nekas nebija plānots.

p.s. ja kas pat komentētāji lohi, teica , ka pirmo reizi piedalās vakar laikam
2006. pirms pč Rīgā.
Nebija plānots - mainījās. Tu teici, ka pēdejie ko piedāvāja, izrādījās, ka nē. Nu un pat ja pēdējie? Un? Tāpat nepiedāvāja vēl bariņam Eiropas izlašu. Nesaprotu neapmierinātību un cepienu.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, jo tāds "Deutschland Cup" normālos apstākļos ir komercturnīrs, un vācieši ir ieinteresēti uz to aicināt izlases, kuras viņiem šķiet komerciāli izdevīgas. Kā rāda līdz šim redzētais, tad mēs viņiem nešķietam komerciāli interesanti. Un, lai arī kā dažām žurnālistam un LHF darbonim negribētos stāstīt, ka vācieši mums tagad būs pateicīgi, ka ''izglābām'' šī gada turnīru, normālos apstākļos tas tā nebūs.
Nu tīri teorijā, nākamgad viņi varētu paaicināt. Tā teikt - iedot iespēju aizstāvēt titulu. Pēc tam, gan diez vai.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:37, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: no otras puses, vācieši neaizmirsīs, ka Latvija izglāba ilggadējo Doičlandes kausu no atcelšanas, un var arī uzaicināt uz kādu no nākamajiem.
Tur kur ir bizness šādi fakti ir mazsvarīgi.
Ar ko mēs varam ieinteresēt šī turnīra rīkotājus nākotnē pie normāliem apstākļiem?
To visi Eiropā jau ir sapratuši, ka mūsu izlases fanu trakums ir tikai uz Pasaules čempionātiem, un ne citur, kur piedalās mūsu izlase. Vietējos skatītājos kāda Vācijas kaimiņzemes izlase noteikti liksies saistošāka, nekā mūsu izlases. Un tas ir normāli un saprotami, jo tā visur pasaulē notiek.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uzliks faku un miers. beidz pirst. no tevis točna negaidīju.
pat Bartuļisy pieņem....
nacionālists hrenova!
es nepieņemu nekādus bartuļisus vai muravjovus, bet skatos LR hokeju un vēroju jaunos letiņu hokejistus.
un atšķirībā no tevis un vēl dažiem ģinamas heiteriem, neesmu skatījies nevienu aklās zarnas spēli jau gadus septiņus, - bet tu un vēl viens otrs pirms krievu līgas sezonas sākuma bijāt safanojušies, ka nu tik ģinamai labs sastāvs un murovejs labs treneris un nu tik būs - to es secināju no Taviem, Bansika un vēl daža laba komentiem par ģinamu augusta/beigās septembra sākumā.

  -4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 2006. pirms pč Rīgā.
Nebija plānots - mainījās. Tu teici, ka pēdejie ko piedāvāja, izrādījās, ka nē. Nu un pat ja pēdējie? Un? Tāpat nepiedāvāja vēl bariņam Eiropas izlašu. Nesaprotu neapmierinātību un cepienu.
ielien vēl un uzdrukā palagu.
kaut kā maz raksti!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:39, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Ja būs vairāk naudas, tad būs kā futbola virslīgā un Dinamo, spēlēs tikai leģionāri un pāris vietējie.
Līga tak pati nosaka leģionāru skaitu,lai tā nebūtu.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tīri teorijā, nākamgad viņi varētu paaicināt. Tā teikt - iedot iespēju aizstāvēt titulu. Pēc tam, gan diez vai.
Kā jau rakstīju, ja nākošgad ap šo laiku viss būs kārtība ar epidemioloģisko situāciju, tad būs-piedodiet, bet bizness pāri visam.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:40, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: es nepieņemu nekādus bartuļisus vai muravjovus, bet skatos LR hokeju un vēroju jaunos letiņu hokejistus.
un atšķirībā no tevis un vēl dažiem ģinamas heiteriem, neesmu skatījies nevienu aklās zarnas spēli jau gadus septiņus, - bet tu un vēl viens otrs pirms krievu līgas sezonas sākuma bijāt safanojušies, ka nu tik ģinamai labs sastāvs un murovejs labs treneris un nu tik būs - to es secināju no Taviem, Bansika un vēl daža laba komentiem par ģinamu augusta/beigās septembra sākumā.
es uz tirsas
paldies!
banss

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nauda ir. neviens negrib tērēt naudu. par OHL vecāki nemaksā!
Ja nauda būtu nepazustu Kurbads, kuram protams, kremt Koziola nekonsekvence, bet covid labi iegriezis arī biznesā. Un ja nauda būtu tad laiku pa laikam nespēlētu ārzemnieki, kuri būtu ar tūristu vīzām vai paši maksātu par savu spēlēšanu un gluži vienkārši - ārzemnieki būtu puskapeiku augstākā līmenī, tāpat arī perspektīvi jaunie ne no klubu iekšienes nāktu ne tikai ja Dinamo/HKR izčakarē pēc mhl vecuma cenza pāraugšanas vai esot jau veterānu gados. Un ja būtu vairāk naudas KK nekāstu poļiem, ukraiņiem...

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:41, pirms 4 gadiem
Kad sanāk kopā labākie latvijas hokejisti, tā uzreiz ir arī uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es uz tirsas
paldies!
banss
sorry, vecīt- pats uzprasījies!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ielien vēl un uzdrukā palagu.
kaut kā maz raksti!
Nez, kam rakstot anonīmi komentāru SC es ielienu? izskatās, kāds komentārus drukā mācoties no aburta vai arī biji labu likmi uzlicis uz zaudējumu. Šitādus jokus pat Namejs nebliež ārā.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:43, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nauda būtu nepazustu Kurbads, kuram protams, kremt Koziola nekonsekvence, bet covid labi iegriezis arī biznesā. Un ja nauda būtu tad laiku pa laikam nespēlētu ārzemnieki, kuri būtu ar tūristu vīzām vai paši maksātu par savu spēlēšanu un gluži vienkārši - ārzemnieki būtu puskapeiku augstākā līmenī, tāpat arī perspektīvi jaunie ne no klubu iekšienes nāktu ne tikai ja Dinamo/HKR izčakarē pēc mhl vecuma cenza pāraugšanas vai esot jau veterānu gados. Un ja būtu vairāk naudas KK nekāstu poļiem, ukraiņiem...
Ja nav žēl nedaudz naudiņas ziedot portālam MVP, tad iesaku izlasīt šo rakstu:

https://www.delfi.lv/mvp/komentars/...

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:43, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nauda būtu nepazustu Kurbads, kuram protams, kremt Koziola nekonsekvence, bet covid labi iegriezis arī biznesā. Un ja nauda būtu tad laiku pa laikam nespēlētu ārzemnieki, kuri būtu ar tūristu vīzām vai paši maksātu par savu spēlēšanu un gluži vienkārši - ārzemnieki būtu puskapeiku augstākā līmenī, tāpat arī perspektīvi jaunie ne no klubu iekšienes nāktu ne tikai ja Dinamo/HKR izčakarē pēc mhl vecuma cenza pāraugšanas vai esot jau veterānu gados. Un ja būtu vairāk naudas KK nekāstu poļiem, ukraiņiem...
beidz demagoģēt.
tuftu dzen.
OHL jāmaksā spēlētājiem. viņi pieraduši , ka spēlētāji(vecāki) maksā.
kad tas beigsies varam cerēt uz ko labāku.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:44, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: sorry, vecīt- pats uzprasījies!
nē nu ja tu saskatīji to ko es neesmu saskatījis nu tad pisdec

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:45, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Pa skaisto!
LR bezdarbnieki un LAČ prospekti uzvarēja varenās DEL izlasi. [es šeit troļļoju ar mājienu uz... ]

Spēle aizraujoša, jaunie letiņi - ļoti labi, bet rudenīgi pelēks hokejs dažu veterānu - bezdarbnieku izpildījumā.
Holzers pērns spēlēja NHL, Bergmans arī, Gawankei arī spēlēšana nhl laika jautājums. Ļoti spēcīgs pretinieks.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:46, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: es nepieņemu nekādus bartuļisus vai muravjovus, bet skatos LR hokeju un vēroju jaunos letiņu hokejistus.
un atšķirībā no tevis un vēl dažiem ģinamas heiteriem, neesmu skatījies nevienu aklās zarnas spēli jau gadus septiņus, - bet tu un vēl viens otrs pirms krievu līgas sezonas sākuma bijāt safanojušies, ka nu tik ģinamai labs sastāvs un murovejs labs treneris un nu tik būs - to es secināju no Taviem, Bansika un vēl daža laba komentiem par ģinamu augusta/beigās septembra sākumā.
Nu ja tā godīgi - neko daudz to jauno hokejistu tur nebija. Palabo ja jaucu, bet man sanāk 6 u-20 vecuma džeki. 3 vārtsargi, Freidenfelds un Brants, Jevdokimovs

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:46, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nez, kam rakstot anonīmi komentāru SC es ielienu? izskatās, kāds komentārus drukā mācoties no aburta vai arī biji labu likmi uzlicis uz zaudējumu. Šitādus jokus pat Namejs nebliež ārā.
domā anonīmi nevar ielīst? tikai reāli?
tak tavi palagi ir reāla līšana!
zin man pajāt, kas tu reāli esi un ko dari.
bet citreiz pipec pēc taviem palagiem iestājas.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:46, pirms 4 gadiem
Paldies vīriem. Izbaudīju sen nejustas emocijas.
Panjemt vācu kausu vacija., tas ir daudz vērts.
Tagad par negatīvo:zel,ka valsts TV aizkavē valstsvienības spēli dēļ maz kuram interesējošu, Di. rsa esošu vietējā čempionāta futbolā spēli.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:47, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Bansika un vēl daža laba komentiem par ģinamu augusta/beigās septembra sākumā.
Argo, tu esi galvā jāts?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nē nu ja tu saskatīji to ko es neesmu saskatījis nu tad pisdec
vai SC arhīvā sameklēt augusta beigu/septembra sākuma rakstus par ģinamu ar taviem komentiem, ja jau pats esi tos aizmirsis?

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:48, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Holzers pērns spēlēja NHL, Bergmans arī, Gawankei arī spēlēšana nhl laika jautājums. Ļoti spēcīgs pretinieks.
Man negribējās lietot šo argumentu. Skaisti, stiprs pretinieks bet nepārvērtēsim, jo... Mums lielākā daļa komandas spēlē. Vāciešiem reālas spēļu prakses nebija. Vai tāds būtu rezultāts ja visi Del džeki būtu nospēlējuši 10-15 spēles DEL? Es negarantētu.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:48, pirms 4 gadiem
Vēl viens pierādījums, ka RD visiem ir slikta dūša no tās čekas smirdoņas. Pavisam cita atdeve un vēlme puišiem. Prieks skatīties.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Argo, tu esi galvā jāts?
fašists galīgi sviestā sagājis

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Argo, tu esi galvā jāts?
nebūt nē, vnk man ir visai laba atmiņa...

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 18:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: fašists galīgi sviestā sagājis
ments par savu bazaru neatbild?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:49, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: vai SC arhīvā sameklēt augusta beigu/septembra sākuma rakstus par ģinamu ar taviem komentiem, ja jau pats esi tos aizmirsis?
jā, es gribu lai atrodi kur es saku ka pjotrs ir krutais treneris un ko vēl es esot analizējis un teicis. Lūdzu, izglāb un parādi! Man amnēzija

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:49, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: vai SC arhīvā sameklēt augusta beigu/septembra sākuma rakstus par ģinamu ar taviem komentiem, ja jau pats esi tos aizmirsis?
aga. sameklē

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: domā anonīmi nevar ielīst? tikai reāli?
tak tavi palagi ir reāla līšana!
zin man pajāt, kas tu reāli esi un ko dari.
bet citreiz pipec pēc taviem palagiem iestājas.
Interesanti, kāds pipec iestājas pēc komentāra? Miroņi pamostās, bankas sabrūk?
Pajāt, bet kasās un cimperlējās, kā jaunava kāzu naktī.
Ir tāds sens teiciens - neinteresē vai nepatīk - nelasi. Te vispār ideāli - nospied podziņu ignore.

Un ielīst var ja grib kādam ielīst. Ja tādas domas nav pagrūti.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:50, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: nebūt nē, vnk man ir visai laba atmiņa...
davai, esi vecis un pierādi.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: aga. sameklē
kad būs vairāk laika, sameklēšu arī.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nelec nost!
ka tik nav argo fašists no tiem, kam bartuļiss izlasē ar ok

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:52, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: kad būs vairāk laika, sameklēšu arī.
nelec nost!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: beidz demagoģēt.
tuftu dzen.
OHL jāmaksā spēlētājiem. viņi pieraduši , ka spēlētāji(vecāki) maksā.
kad tas beigsies varam cerēt uz ko labāku.
Vai klubi, kas pamata balstās uz pašvaldību naudu/ sporta skolām ir spējīgi baigi maksāt? Nu tā, lai būtu konkurētspējīgi?
Re atnāca Aļimps - šie var samaksāt, bet ar viņiem krievu smaka (tā problēma, kas futenē) - tie nav labi. Diemžēl, lv sportu ne sevišķi mīl atbalstīt godīgie biznesmeņi, jo īpaši pēc pārmainītajiem nodokļu likumiem. Tā kā nauda ir tik cik ir, ja viņa ir vairāk izņemot retus gadījumus (to pašu Kurbadu) parasti nāk arī skandāli, problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 18:54, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai klubi, kas pamata balstās uz pašvaldību naudu/ sporta skolām ir spējīgi baigi maksāt? Nu tā, lai būtu konkurētspējīgi?
Re atnāca Aļimps - šie var samaksāt, bet ar viņiem krievu smaka (tā problēma, kas futenē) - tie nav labi. Diemžēl, lv sportu ne sevišķi mīl atbalstīt godīgie biznesmeņi, jo īpaši pēc pārmainītajiem nodokļu likumiem. Tā kā nauda ir tik cik ir, ja viņa ir vairāk izņemot retus gadījumus (to pašu Kurbadu) parasti nāk arī skandāli, problēmas.
Tu gribi būt baigi pareizais un realitāte tam neatbilst.
nu vismaz centies tāds būt spirtacentrā. dzīvē viss notiek savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nelec nost!
jau noleca

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 18:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu gribi būt baigi pareizais un realitāte tam neatbilst.
Par to, kāds es gribu būt un kāds es esmu tu nevari zināt, jo dzīvē mani redzējis neesi.
Savukārt, par to, kā grozās naudiņa Latvijas sportā - nu to labi var redzēt gan saistībā ar futeni, gan to pašu hokeju, gan basketu - galvenie sponsori ir pašvaldības, toto, kredītfirmas un "mistiski kiprieškrievkazahitāļi kam pēkšņi interese grūst naudu Latvijas sportā"

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ka tik nav argo fašists no tiem, kam bartuļiss izlasē ar ok
beidz tirst! es nekad neesmu teicis, ka Latvijas nodevējam bartuļisam ir vieta LR izlasē!
bet Latvijas izlase ir un paliek Latvijas izlase, neatkarīgi no vatņikiem tās sastāvā vai LHF vadībā.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:58, pirms 4 gadiem
hamonds rakstīja: Paldies vīriem. Izbaudīju sen nejustas emocijas.
Panjemt vācu kausu vacija., tas ir daudz vērts.
Tagad par negatīvo:zel,ka valsts TV aizkavē valstsvienības spēli dēļ maz kuram interesējošu, Di. rsa esošu vietējā čempionāta futbolā spēli.
Kausa fināls interesēja daudzus tā kā nomierinies spēli tak redzēji.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 18:59, pirms 4 gadiem
Tāds pavasarīgs hokejs abu izlašu izpildijumā, bet nu vismaz kkas pozitīvs. Bet ja godīgi, šī izlase no Dinamo dabūtu iekšās. Tā tas ir.

     [+] [-]

, 2020-11-08 18:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nelec nost!
negrasos nolekt, bet gan cept pankūkas vakariņām, tāpēc šovakar:
"Good bye, don't cry!" [c]

  -4 [+] [-]

, 2020-11-08 19:00, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: negrasos nolekt, bet gan cept pankūkas vakariņām, tāpēc šovakar:
"Good bye, don't cry!" [c]
d*rsējs tu esi. nebiju gaidījis. p*ders

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 19:00, pirms 4 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Tāds pavasarīgs hokejs abu izlašu izpildijumā, bet nu vismaz kkas pozitīvs. Bet ja godīgi, šī izlase no Dinamo dabūtu iekšās. Tā tas ir.
No šīs sezonas pirmās trešdaļas Dinamo - izteiktu šaubas. Ja uztaisītu Stenlija kausa tipa sēriju vajadzētu 7 spēles, lai noskaidrotu uzvarētāju.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 19:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: d*rsējs tu esi. nebiju gaidījis. p*ders
nu vai zini? kontrolē savu valodu!
Slēpts komentārs: zaipis

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija šajā kausā ir bijusi tik 1 reizi (iespējams tas bija 2006 vai 2005 gads neatceros.) pārējais lirika.
pirms sezonas tur nebija vietas un novembrī izlasei nekas nebija plānots.

p.s. ja kas pat komentētāji lohi, teica , ka pirmo reizi piedalās vakar laikam
Atceros, ka 2006 vai kurā gadā piedalījās kādā kausā un zaudēja visiem!
ŠĶIET, KA trakākā analīze ko biju lasījis
Tur visus nosauca par lūzeriem, ka spēlēt nemāk
Pat eurobasket 2009 analīze nebija tik traka

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:04, pirms 4 gadiem
Labs !!! Un galvenais - visi pārsvarā virslīgas spēlētāji !!! Un ,protams ,bezdarbnieki arī katrs sev pa plusiņam piepelnīja. Tā ,ka - skatījums uz šo pasākumu šogad kopumā pozītīvs.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai klubi, kas pamata balstās uz pašvaldību naudu/ sporta skolām ir spējīgi baigi maksāt? Nu tā, lai būtu konkurētspējīgi?
Re atnāca Aļimps - šie var samaksāt, bet ar viņiem krievu smaka (tā problēma, kas futenē) - tie nav labi. Diemžēl, lv sportu ne sevišķi mīl atbalstīt godīgie biznesmeņi, jo īpaši pēc pārmainītajiem nodokļu likumiem. Tā kā nauda ir tik cik ir, ja viņa ir vairāk izņemot retus gadījumus (to pašu Kurbadu) parasti nāk arī skandāli, problēmas.
Ne jau nodokļu dēļ mūsu bizness neatbalsta pro sportu. Neatbalsta tāpēc, ka mūsu profesionālam sportam nav ko likt pretī, kā tas ir visur plašajā pasaulē. Ja mūsu sabiedriskā televīzija nedēļa parāda 1-2 vietējo čempionātu spēles, arēnas un stadioni ir tukši no skatītājiem, tad kur tu saskati interesi mūsu biznesam atbalstīt visu to, kas pie mums saucas profesionālo komandu čempionāti.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 19:05, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: nu vai zini? kontrolē savu valodu!
ne es pr tevi tirsu bet tu par mani. tā ka ja nevari pierādīt, ta iesi uz miskasti pie visiem atejniekiem. un to ka esi p*ders es tev varu acīs pateikt.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:05, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ne es pr tevi tirsu bet tu par mani. tā ka ja nevari pierādīt, ta iesi uz miskasti pie visiem atejniekiem. un to ka esi p*ders es tev varu acīs pateikt.
cik maz vajag

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau nodokļu dēļ mūsu bizness neatbalsta pro sportu. Neatbalsta tāpēc, ka mūsu profesionālam sportam nav ko likt pretī, kā tas ir visur plašajā pasaulē. Ja mūsu sabiedriskā televīzija nedēļa parāda 1-2 vietējo čempionātu spēles, arēnas un stadioni ir tukši no skatītājiem, tad kur tu saskati interesi mūsu biznesam atbalstīt visu to, kas pie mums saucas profesionālo komandu čempionāti.
Ja nav noslēpums, tad cik esi pats izmetis sporta atbalstīšanā?

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 19:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es nezinu par piederību pideriem vai kam citam pēc dzimuma.
bet par nacionālistu un fašistu liekas ir tufta!
nu tikko parādīja piederību

  -4 [+] [-]

, 2020-11-08 19:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu tikko parādīja piederību
nu ko lai saka. es nezinu.
man argo likās kaut kāds īsts nacionālis. izrādās pediņs!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 19:09, pirms 4 gadiem
Nu tie komentētāji-sevišķi Auziņš-nu kur var tāds āmurs tikt pie mikrofona...Kānādieši nagus graužot pret mūsējiem...Jebkuru bijušo izlases spēlētāju paaiciniet,vai Kreipānu,Matuli.Un reklāmas jau spēlei pa virsu nevajadzētu laist-tāpēc ir reklāmas pauzes.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ja nav noslēpums, tad cik esi pats izmetis sporta atbalstīšanā?
Es taču nerakstīju, ka es esmu ļoti atbalstījis mūsu pro sportu.
Esmu tradicionālais LV sporta līdzjutējs ar visām no tā izrietošām sekām-skatīšanos sporta pārraides pa TV vai i-netā. utt.
Nezinu kurš šai situācijā ir vairāk vainīgs. Pro sports, jo nespēj/necenšas, mani uzrunāt, vai arī mans raksturs.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 19:10, pirms 4 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu tie komentētāji-sevišķi Auziņš-nu kur var tāds āmurs tikt pie mikrofona...Kānādieši nagus graužot pret mūsējiem...Jebkuru bijušo izlases spēlētāju paaiciniet,vai Kreipānu,Matuli.Un reklāmas jau spēlei pa virsu nevajadzētu laist-tāpēc ir reklāmas pauzes.
nu kāds Kreipāns? kāds Matulis? Nopietni?

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 19:12, pirms 4 gadiem
Atbraucām,spēlējām,uzvarējām-wunderbar!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es taču nerakstīju, ka es esmu ļoti atbalstījis mūsu pro sportu.
Esmu tradicionālais LV sporta līdzjutējs ar visām no tā izrietošām sekām-skatīšanos sporta pārraides pa TV vai i-netā. utt.
Nezinu kurš šai situācijā ir vairāk vainīgs. Pro sports, jo nespēj/necenšas, mani uzrunāt, vai arī mans raksturs.
Ko tur uzrunāt? Slinkumu uzrunāt? Vai tu atbalsti, vai neatbalsti
Neviens nenāks un nelūgs, ja ir bijuši neskaitāmi atteikumi

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 19:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau nodokļu dēļ mūsu bizness neatbalsta pro sportu. Neatbalsta tāpēc, ka mūsu profesionālam sportam nav ko likt pretī, kā tas ir visur plašajā pasaulē. Ja mūsu sabiedriskā televīzija nedēļa parāda 1-2 vietējo čempionātu spēles, arēnas un stadioni ir tukši no skatītājiem, tad kur tu saskati interesi mūsu biznesam atbalstīt visu to, kas pie mums saucas profesionālo komandu čempionāti.
Nodkļiem arī ir sava loma, jo pēc likumu izmaiņas daudz kur cieta komandu budžeti. Protams, cik biznesmenis ir gribošs ieguldīt naudu bez garantijas to iegūt atpakaļ. Agrāk (atkal stāsts par nodokļiem) tam vismaz bija jēga, jo šādi biznesmeņi tika pie nodokļu atlaidēm - summu ko pazaudēja sportā, varēja atsist ar mazākiem nodokļiem par krietni lielākām summām. Šobrīd tas ir atkritis. Nopelnīt pie mums ar pro sportu ir grūti -jo uz lielo dažadu sporta veidu skaitu, kas mums ir, bonusā nāk arī cita veida izklaides- kino, teātris, klubi, bāri, ceļošana utt. Un tas viss uz mazo Latviju ar nebūt ne ļoti bagātiem iedzīvotājiem, kas ne visi ir spējīgi maksāt par fanu merču, lielu summu par biļetēm (vel tagad atceros, kā nu jau gadus 5 un vairāk atpakaļ cilvēki manā galā šumējās, kad vietējā sporta komanda ar jaunas sezonas sākumu uzlika biļetes par maksu, kura tāpat bija simboliska 2 lati) - atdeve minimāla. Tāpēc arī veidojas, tas ko nosaucu par nav naudas. Jo to godīgo biznesmeņu, kam ir lieka nauda ko ieguldīt, būtībā esot mecenātiem ir maz, ne tik godigajiem biznesmeņiem ar nodokļu izmaiņām interese zuda un pašvaldībām ir naudas tik cik ir. Nu un tāpēc pamata sports ir pusprofesionāls vai ar netīra biznesa naudas piešprici.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:21, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tur uzrunāt? Slinkumu uzrunāt? Vai tu atbalsti, vai neatbalsti
Neviens nenāks un nelūgs, ja ir bijuši neskaitāmi atteikumi
Tieši otrādi!
Visā normālā pasaulē sporta marketingam ir milzīga ietekme uz līdzjutēju iedabūšanu arēnās un stadionos. Īpaši uz tiem līdzjutējiem, kurus var nosaukt par šaubīgiem.
Ja tiem pašiem OHL klubiem būtu tikpat agresīva un daudzpusīga reklāma kāda ir Rīgas ''Aklajām zarnām'', tad šo klubu mājas arēnas būtu pilnas ar skatītājiem.
Protams, tam visam apakšā ir virkne nosacījumu, kuras klubiem liedz nodarboties ar masīvu sporta marketingu, piemēram, nav tam naudas, , bet tas neatceļ faktu, ka klubiem ir jāuzrunā savi līdzjutēji, kuri nav fani, bet vienkārši līdzjutēji.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:22, pirms 4 gadiem
Atceros, ka bija tas čalis, kas sapircis desmitiem City kreklu, bet uz virslīgu, izlasi aiziet bija grūti

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Atceros, ka bija tas čalis, kas sapircis desmitiem City kreklu, bet uz virslīgu, izlasi aiziet bija grūti
Acīm redzami, ka EPL un MC cilvēku bija uzrunājis, nezinu tieši kas visā tajā, atšķirībā no pašmāju futbola aktivitātēm.
Vai viņu par to jānosodās? Nedomāju, jo cilvēku gaumes, intereses un uzskati bieži mēdz būt ļoti atšķirīgas.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi!
Visā normālā pasaulē sporta marketingam ir milzīga ietekme uz līdzjutēju iedabūšanu arēnās un stadionos. Īpaši uz tiem līdzjutējiem, kurus var nosaukt par šaubīgiem.
Ja tiem pašiem OHL klubiem būtu tikpat agresīva un daudzpusīga reklāma kāda ir Rīgas ''Aklajām zarnām'', tad šo klubu mājas arēnas būtu pilnas ar skatītājiem.
Protams, tam visam apakšā ir virkne nosacījumu, kuras klubiem liedz nodarboties ar masīvu sporta marketingu, piemēram, nav tam naudas, , bet tas neatceļ faktu, ka klubiem ir jāuzrunā savi līdzjutēji, kuri nav fani, bet vienkārši līdzjutēji.
Virslīgas klubi nevar atļauties tādu reklāmu, bet manuprāt leģionāri ir labāka reklāma + klubi var nopelnīt!

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi!
Visā normālā pasaulē sporta marketingam ir milzīga ietekme uz līdzjutēju iedabūšanu arēnās un stadionos. Īpaši uz tiem līdzjutējiem, kurus var nosaukt par šaubīgiem.
Ja tiem pašiem OHL klubiem būtu tikpat agresīva un daudzpusīga reklāma kāda ir Rīgas ''Aklajām zarnām'', tad šo klubu mājas arēnas būtu pilnas ar skatītājiem.
Protams, tam visam apakšā ir virkne nosacījumu, kuras klubiem liedz nodarboties ar masīvu sporta marketingu, piemēram, nav tam naudas, , bet tas neatceļ faktu, ka klubiem ir jāuzrunā savi līdzjutēji, kuri nav fani, bet vienkārši līdzjutēji.
Šeit es gribu iebilst. Ir laiku pa laikam klubi ar spēcīgu mārketingu, piemēram FC Riga, Kurbads, bet tas nebūt negarantē panākumus. Un galvenais - soc. mediju laikmetā mārketings nav nemaz tik dārgs. Viss ko tev vajag ir laba kamera, dators, pārias aptrādes programmas un izdoma. Sezonas nemaz nerunājot par vairāku sezonu griezumu tās ir kapeikas. Raidlaiks televīzijā vai speciāli pirkta reklāma arī nav nepieciešama. Sadarbojies ar medijiem pēc b2b reklāmas principa - sadarbības - tu man es tev. Piesaisti influencerus, kam ir 10 un vairāk tūkstoši sekotāju soc. mediju kontos - nedabūsi ta 50 gadīgo Nameju, toties dabūsi 100 pusaudžus, jo influencere būs pateikusi, ka "tas un tas klubs ir riktīgi foršs". Protams, gribas arī kafejnīcu (kas gan ne visās arenās ir) un merču, kas ir ieguldījums, taču ja būs skatītāji ir atpelnams ieguldījums. Nav mārketings vairs miljonu un pat desmitu tūkstošu jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šeit es gribu iebilst. Ir laiku pa laikam klubi ar spēcīgu mārketingu, piemēram FC Riga, Kurbads, bet tas nebūt negarantē panākumus. Un galvenais - soc. mediju laikmetā mārketings nav nemaz tik dārgs. Viss ko tev vajag ir laba kamera, dators, pārias aptrādes programmas un izdoma. Sezonas nemaz nerunājot par vairāku sezonu griezumu tās ir kapeikas. Raidlaiks televīzijā vai speciāli pirkta reklāma arī nav nepieciešama. Sadarbojies ar medijiem pēc b2b reklāmas principa - sadarbības - tu man es tev. Piesaisti influencerus, kam ir 10 un vairāk tūkstoši sekotāju soc. mediju kontos - nedabūsi ta 50 gadīgo Nameju, toties dabūsi 100 pusaudžus, jo influencere būs pateikusi, ka "tas un tas klubs ir riktīgi foršs". Protams, gribas arī kafejnīcu (kas gan ne visās arenās ir) un merču, kas ir ieguldījums, taču ja būs skatītāji ir atpelnams ieguldījums. Nav mārketings vairs miljonu un pat desmitu tūkstošu jautājums.
Kāds te sapņo ietinies savos palagos

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Virslīgas klubi nevar atļauties tādu reklāmu, bet manuprāt leģionāri ir labāka reklāma + klubi var nopelnīt!
To, ka viņi nevar atļauties reklāmu, ir viņu problēma, jo līdzjutējus tas maz interesē.
Jā, ja šie leģionāri tiešām ir laba līmeņa, un nevis tāpēc, ka viņi ir lētāki nekā vietējie spēlētaji.
Atceries, ka vietējie spēlētāji vienmēr būs lielāks kairinājums iet viņus uz stadionu atbalstīt, nekā apšaubāmas kvalitātes leģionāri.

Atgādinu, ka mans stāsts joprojām ir par statistiski vidusmēra līdzjutējiem, un nevis faniem, kas ir gana liela atšķirība.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To, ka viņi nevar atļauties reklāmu, ir viņu problēma, jo līdzjutējus tas maz interesē.
Jā, ja šie leģionāri tiešām ir laba līmeņa, un nevis tāpēc, ka viņi ir lētāki nekā vietējie spēlētaji.
Atceries, ka vietējie spēlētāji vienmēr būs lielāks kairinājums iet viņus uz stadionu atbalstīt, nekā apšaubāmas kvalitātes leģionāri.

Atgādinu, ka mans stāsts joprojām ir par statistiski vidusmēra līdzjutējiem, un nevis faniem, kas ir gana liela atšķirība.
Pagaidām tas Baltijā nav kā pierādījies

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds te sapņo ietinies savos palagos
viņus(palagus) kāds lasa? ja Petja kaut ko kodolīgi pasaka tad var atbildēt. tā kaut kāds funis izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:34, pirms 4 gadiem
apsveicu visus ar kausu

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds te sapņo ietinies savos palagos
Nevis sapņo, bet mazliet zina par to, kā mūsdienās var darbināt mārketingu. Kāpēc visi šitie ietekmeļi un influenceri ir tik daudz? Tāpēc, ka sasniedzot zināma apmēra apmērus sekotājiem ar to var pelnīt smuku naudiņu. Un ar medijiem darbojas b2b reklāma, kas parasti saista minimālus ieguldījumus no sporta komandas, tieši tāpat kā no attiecīgā medija. Par to varu droši runāt, jo ir šāda pieredze.
Varam parunāt arī matemātiski. Ja populārākajiem Latvijas influenceriem soc. mediju kontiem ir 10 -20 tūkstoši sekotāju (nemaz nerunājot par Pārkeri, kam ir 123 tūkstoši sekotāju), kas ir vairāk kā lielākajai daļai sporta komandu, izņemot, protams Dinamo un vēl pāris komandas, tad tā ir krietni lētāka, turklāt aktīvāka platforma, kā reklāma telvīzijā. Kāpēc? Jo liela daļa aktīvo sekotāju šajos soc. medijos ir kā, lai pieklājīgi pasaka - viegli ietekmējami. Ja viņu elks - influencers pateiks, ka ta un tā komanda ir forša, uztaisīs live video vai storiju, kur slaves cik forši tur skatīties, baigā atmosfēra utt - klubs par salīdzinoši lētu naudu tiks pie skatītājiem. Jebkurā gadījumā reklāma soc. medijos ir daudz lētāka, kā televīzijā un tā kā starp sporta komandām tā ir samērā jauna teritorija Latvijā - arī maza konkurence.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šeit es gribu iebilst. Ir laiku pa laikam klubi ar spēcīgu mārketingu, piemēram FC Riga, Kurbads, bet tas nebūt negarantē panākumus. Un galvenais - soc. mediju laikmetā mārketings nav nemaz tik dārgs. Viss ko tev vajag ir laba kamera, dators, pārias aptrādes programmas un izdoma. Sezonas nemaz nerunājot par vairāku sezonu griezumu tās ir kapeikas. Raidlaiks televīzijā vai speciāli pirkta reklāma arī nav nepieciešama. Sadarbojies ar medijiem pēc b2b reklāmas principa - sadarbības - tu man es tev. Piesaisti influencerus, kam ir 10 un vairāk tūkstoši sekotāju soc. mediju kontos - nedabūsi ta 50 gadīgo Nameju, toties dabūsi 100 pusaudžus, jo influencere būs pateikusi, ka "tas un tas klubs ir riktīgi foršs". Protams, gribas arī kafejnīcu (kas gan ne visās arenās ir) un merču, kas ir ieguldījums, taču ja būs skatītāji ir atpelnams ieguldījums. Nav mārketings vairs miljonu un pat desmitu tūkstošu jautājums.
Es apzinos ko tieši man vajag, lai es tiktu uzrunāts, bet viss tas ko tu uzrakstīji ir saprotams, bet diemžēl, vairums mūsu sporta darboņiem tā ir tumša bilde, jo viņi nestrādā uz perspektīvu, bet šodienai. Ja vairums klubiem uz mājas spēlēm skatītājiem ieeja stadionā ir bezmaksas, tad viņi nav ieinteresēti strādāt uz skatītāju piesaisti, jo tie nedēj zelta oliņas. Kaut gan nākotnē to varētu darīt, jo pamazām varētu ieviest ieejas biļetes, tirgot klubu atribūtiku utt..
Protams, visiem LV pro klubiem ik pa laikam kaut kas aktivizējas marketinga jomā, jo nauda tam parādās, vai pareizie cilvēki, kuri saprot sporta marketinga nozīmi, bet, diemžēl, nekas ilgs un patstāvīgs.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viņus(palagus) kāds lasa? ja Petja kaut ko kodolīgi pasaka tad var atbildēt. tā kaut kāds funis izskatās.
Laikam rakstāmmašīnu nomainījis pret sportacentru

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:39, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds te sapņo ietinies savos palagos
Priekš tevis un vēl dažiem, kam izlasīt vairāk par 140 zīmēm grūti. Soc. mediji, influenceri utt ir lēts reklāmas veids, kas prasa mazāk finanšu kā reklama televīzijā un var viegli ietekmēt pusaudžus, jauniešus, kas ir izdevīgāks skatītājs, kā īgns pusmūžnieks. Gribi sīkāk - pamokies un izlasi palagus.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es apzinos ko tieši man vajag, lai es tiktu uzrunāts, bet viss tas ko tu uzrakstīji ir saprotams, bet diemžēl, vairums mūsu sporta darboņiem tā ir tumša bilde, jo viņi nestrādā uz perspektīvu, bet šodienai. Ja vairums klubiem uz mājas spēlēm skatītājiem ieeja stadionā ir bezmaksas, tad viņi nav ieinteresēti strādāt uz skatītāju piesaisti, jo tie nedēj zelta oliņas. Kaut gan nākotnē to varētu darīt, jo pamazām varētu ieviest ieejas biļetes, tirgot klubu atribūtiku utt..
Protams, visiem LV pro klubiem ik pa laikam kaut kas aktivizējas marketinga jomā, jo nauda tam parādās, vai pareizie cilvēki, kuri saprot sporta marketinga nozīmi, bet, diemžēl, nekas ilgs un patstāvīgs.
Šobrīd ieejas biļetes, merčs ir lielai daļai klubu. Problēma ir tajā, ka daļa skatītāju ir pārāk pieradusi pie tā, ka tas viss bija bezmaksas un tikko jāmaksā, labak izvēlās aiziet uz citu izklaides vietu.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 19:40, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Priekš tevis un vēl dažiem, kam izlasīt vairāk par 140 zīmēm grūti. Soc. mediji, influenceri utt ir lēts reklāmas veids, kas prasa mazāk finanšu kā reklama televīzijā un var viegli ietekmēt pusaudžus, jauniešus, kas ir izdevīgāks skatītājs, kā īgns pusmūžnieks. Gribi sīkāk - pamokies un izlasi palagus.
Parādīsi man pāris influencerus pasaulē, kas ir kārtīgi kāpinājuši pārdošanu produktam?

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 19:40, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pagaidām tas Baltijā nav kā pierādījies
Nu, vispār jau ir, jo leiši ar savu Žalgiri, un mēs ar ''Aklajām zarnām'' gana skaidri ir iezīmējuši kā tas strādā.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, vispār jau ir, jo leiši ar savu Žalgiri, un mēs ar ''Aklajām zarnām'' gana skaidri ir iezīmējuši kā tas strādā.
Leiši Eirolīgu(1999) ņēma ar izciliem leģionāriem

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Parādīsi man pāris influencerus pasaulē, kas ir kārtīgi kāpinājuši pārdošanu produktam?
Pasaule nav jēga to rādīt, jo pasaule ir cits mērogs. Latvija ir mazs tirgus un ņemot vērā mazās arēnas, stadionus liels pieaugums ir pat liekas simts biļetes. Ja klubam soc medijos seko 2-3 tūkstoši, bet inflencerim 10 tūkstoši, kurš garantē lielāku reklāmu?

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:45, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pasaule nav jēga to rādīt, jo pasaule ir cits mērogs. Latvija ir mazs tirgus un ņemot vērā mazās arēnas, stadionus liels pieaugums ir pat liekas simts biļetes. Ja klubam soc medijos seko 2-3 tūkstoši, bet inflencerim 10 tūkstoši, kurš garantē lielāku reklāmu?
Kā tu zini, ka tiem sekotājiem vispār interesē sports vai vispār futbols?

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:46, pirms 4 gadiem
Redz Messi ēd čipšus un tur kāpums uzreiz jūtams

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Leiši Eirolīgu(1999) ņēma ar izciliem leģionāriem
Zideks, Ednijs, Bovijs. Šos man nav jāskatās pat internetā, lai atcerētos.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kā tu zini, ka tiem sekotājiem vispār interesē sports vai vispār futbols?
Viņu interese nav vajadzīga. Pilnīgi pietiek samaksāt naudu, kas jebkurā gadījumā lielākoties ir mazāka, kā televīzijai vai sarunāt cita veida apmaiņas pakalpojumu pret to, lai šis te influenceris saviem faniem pastāsta cik forši ir aiziet uz, piemēram, Liepājas hokeja halli un paskatīties kā spēlē Liepāja un aiziet uz turieni uztaisa Live video vai storiju. Tai masai no kuras pelna influenceri ar to pietiek. Jeb tu domā, ka cilveki pārdod tikai to, kas pašiem interesē?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:49, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Wow! Apspēlēja DEL izlasi ar Korbianu Holzeru priekšgalā! Beidzot kaut kas pozitīvs Latvijas hokejā! Apsveicu visus izlases fanus!
Paldies .

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šobrīd ieejas biļetes, merčs ir lielai daļai klubu. Problēma ir tajā, ka daļa skatītāju ir pārāk pieradusi pie tā, ka tas viss bija bezmaksas un tikko jāmaksā, labak izvēlās aiziet uz citu izklaides vietu.
Visiem klubiem, kuriem ir ieejas maksas tās ir tik mazas, ka nekādu reālu ieguldījumu kluba budžetos nedod.
Jā, piekrītu ka mums daudzi cilvēki grib visu pēc iespējas lētāk, bet tāds jau ir tas bizness, ka par katru iespējamo klientu ir jācīnās, un nevis viss jāpalaiž pašplūsmā.
Es, piemēram, ļoti labi zinu, kā FKL spieda uz marketingu, kad šai klubā bija Olafs, un kas tur ar to visu notiek šobrīd.

 +11 [+] [-]

, 2020-11-08 19:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu gribi būt baigi pareizais un realitāte tam neatbilst.
nu vismaz centies tāds būt spirtacentrā. dzīvē viss notiek savādāk.
Tu atkal gribi būt nepareizāks nekā realitātē esi gribas būt par mačo, kad iekšā no mačo īsti nekā nav, tas man vienīgais izskaidrojums, kāpēc pēdējos gados tā glupā tiršana sc komentos no tavas puses.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Leiši Eirolīgu(1999) ņēma ar izciliem leģionāriem
Es biju domājis ne tik daudz par klubu sportiskiem panākumiem, bet visu to, kas notiek uz līdzjutēju piesaistes aktivitātēm.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zideks, Ednijs, Bovijs. Šos man nav jāskatās pat internetā, lai atcerētos.
Visi spēlēja NBA, Ednijs arī pēc titula uz NBA aizgāja!

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:55, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es biju domājis ne tik daudz par klubu sportiskiem panākumiem, bet visu to, kas notiek uz līdzjutēju piesaistes aktivitātēm.
Paņem NHL spēlētājus, tad līdzjutēji nāks

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Priekš tevis un vēl dažiem, kam izlasīt vairāk par 140 zīmēm grūti. Soc. mediji, influenceri utt ir lēts reklāmas veids, kas prasa mazāk finanšu kā reklama televīzijā un var viegli ietekmēt pusaudžus, jauniešus, kas ir izdevīgāks skatītājs, kā īgns pusmūžnieks. Gribi sīkāk - pamokies un izlasi palagus.
Nezinu par ko un kur esi mācījies, bet kur mācījos bija vesels nodarbību cikls, kā jāiemācās visu un visur rakstīt pēc iespējas īsāk un kodolīgāk, jo vairums cilvēku psiholoģiskā noturība ir tik cik viņa ir.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:55, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visi spēlēja NBA, Ednijs arī pēc titula uz NBA aizgāja!
2 no tā Žalgira 1999 spēlētājiem pēc tam uzspēlēja Latvijā.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu atkal gribi būt nepareizāks nekā realitātē esi gribas būt par mačo, kad iekšā no mačo īsti nekā nav, tas man vienīgais izskaidrojums, kāpēc pēdējos gados tā glupā tiršana sc komentos no tavas puses.
baigā spriedze komentos

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:58, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2 no tā Žalgira 1999 spēlētājiem pēc tam uzspēlēja Latvijā.
Šeštokas wow! Spēlēja Ventspilī, tad likās, ka nav tas, bet redz Eirolīgas finālistu sastāvā!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 19:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Paņem NHL spēlētājus, tad līdzjutēji nāks
Droši vien, bet ja nevar to atļauties, tad jādomā par savādākiem marketinga trikiem.

     [+] [-]

, 2020-11-08 19:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Šeštokas wow! Spēlēja Ventspilī, tad likās, ka nav tas, bet redz Eirolīgas finālistu sastāvā!
Tu par Šestoku nezināji, ka viņš arī bija tajā Žalgira sastāvā?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Priekš tevis un vēl dažiem, kam izlasīt vairāk par 140 zīmēm grūti.
Twittera paaudze

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:05, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu par Šestoku nezināji, ka viņš arī bija tajā Žalgira sastāvā?
NOP
Adomaitis jau savos veterānos gados Baronā, kā Šeštoks 27 gados Ventspilī ir pavisam cits stāsts!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: NOP
Adomaitis jau savos veterānos gados Baronā, kā Šeštoks 27 gados Ventspilī ir pavisam cits stāsts!
Eh, tajā sezonā BKV tik maz pietrūka, lai uzvarētu Hemofarm 2 spēļu summā un iekļūtu ULEB kausa pusfinālā. BKV bija klubs ar labāko bilanci grupu turnīrā, bet leģionārs Raits tika atzīts par ULEB kausa regulārās sezonas MVP.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:11, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eh, tajā sezonā BKV tik maz pietrūka, lai uzvarētu Hemofarm 2 spēļu summā un iekļūtu ULEB kausa pusfinālā. BKV bija klubs ar labāko bilanci grupu turnīrā, bet leģionārs Raits tika atzīts par ULEB kausa regulārās sezonas MVP.
Skatos uz tiem rezultātiem, tad šķiet, ka pāris punkti līdz uzvarai kausā!
Visas diezgan līdzīgas komandas bijušas!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:12, pirms 4 gadiem
Tas bija domāts par Šestoka 2.piegājienu BKV sastāvā 2004./05. sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 20:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: baigā spriedze komentos
Kāda spriedze, bet kādam tak ik pa laikam jūs jāpaaudzina ir, lai galīgi krastus nepazaudējat nesatraucies, tu būsi nākamais

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos uz tiem rezultātiem, tad šķiet, ka pāris punkti līdz uzvarai kausā!
Visas diezgan līdzīgas komandas bijušas!
LNT translēja BKV mājas spēles ULEB kausā tajā sezonā. Atceros, ka skatījos.

  -4 [+] [-]

, 2020-11-08 20:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu atkal gribi būt nepareizāks nekā realitātē esi gribas būt par mačo, kad iekšā no mačo īsti nekā nav, tas man vienīgais izskaidrojums, kāpēc pēdējos gados tā glupā tiršana sc komentos no tavas puses.
pēdējie gadi vēl nav pienākuši!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:15, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LNT translēja BKV mājas spēles ULEB kausā tajā sezonā. Atceros, ka skatījos.
LNT? Vairs neko neatceros

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: LNT? Vairs neko neatceros
Jā, bija tādi laiki.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kāda spriedze, bet kādam tak ik pa laikam jūs jāpaaudzina ir, lai galīgi krastus nepazaudējat nesatraucies, tu būsi nākamais
davai

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:17, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, bija tādi laiki.
tad pat es skatījos

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kāda spriedze, bet kādam tak ik pa laikam jūs jāpaaudzina ir, lai galīgi krastus nepazaudējat nesatraucies, tu būsi nākamais
man nav nekas pret, ja neputns parādītu krastu

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 20:17, pirms 4 gadiem
Čaliem tagad galvenais nepārpriecāties ģērbtuvē un arī nesaplēst to stikla vāzi kā to vienreiz Minskas ģinamovci izdarija ar Špengleri! Bet, ja nopietni, tad komanda malači. vismaz kaut kāds prieciņš šajā kovida laikā. Frenkam laikam līdz šim svarīgākais mūža gols ar ko arī apsveicu.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:18, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tad pat es skatījos
Un ko atceries?

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:19, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un ko atceries?
Buškevicu!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:19, pirms 4 gadiem
Nezināju, ka Žalgiris paņēma eiro kausu un nākamajā gadā jau Eirolīgu

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pēdējie gadi vēl nav pienākuši!

Nu es tik pārliecināts vis nebūtu!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:21, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Buškevicu!
90.gadu LBL es zināju katras komes sākumsastāvu

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:21, pirms 4 gadiem
1998g Žalgiris zaudēja Kipras klubam

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:21, pirms 4 gadiem
Tad jau zaudējums islandiešu klubam nav tik traks

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:21, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nezināju, ka Žalgiris paņēma eiro kausu un nākamajā gadā jau Eirolīgu
Es arī to nezināju. Nesaprotu, kā palaidu garām. Pašam kauns.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:22, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: 1998g Žalgiris zaudēja Kipras klubam
flipsi nomierinies

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:22, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Nu es tik pārliecināts vis nebūtu!
Tu vari mīzt, neputns kovidu pārdzīvo pilnīgi normāli!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pēdējie gadi vēl nav pienākuši!
To nu mēs neviens nevaram zināt

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 20:24, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: To nu mēs neviens nevaram zināt
a nafig mani par mačo nosauci spirtacentrā?
tip dzīvē esmu mīzals?

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: flipsi nomierinies
Iedomājos kipriešu tēvu(dēlam stāstot), ka apspēlējis Eirolīgas čempionu un nebūs melojis

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: To nu mēs neviens nevaram zināt
nu vismaz netaisos mirt. pieminekli neesmu pasūtījis.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vari mīzt, neputns kovidu pārdzīvo pilnīgi normāli!
Vai tad es par kovidu runāju? Tipa tas būtu tagad tā, ka vienīgais drauds?

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 20:40, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nezināju, ka Žalgiris paņēma eiro kausu un nākamajā gadā jau Eirolīgu
Tu neko no tā neesi zaudējis, ka nezināji, jo tā jau ir ļoti sena pagātne.
Nekad neesmu sapratis cilvēkus, kuri bez sevišķas vajadzības rakņājas pagātnē. Dzīvē taču jāskatās uz priekšu, un kaut ko meklējot pagātnē, var nepamanīt tagadnē.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:40, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Vai tad es par kovidu runāju? Tipa tas būtu tagad tā, ka vienīgais drauds?
neputns tagad ir drauds???

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:41, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: neputns tagad ir drauds???
A pričom tur neputns? Pasaulē maz citu draudu?

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:42, pirms 4 gadiem
als rakstīja: A pričom tur neputns?
zaipis tur par neputnu uztraucās...

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 20:44, pirms 4 gadiem
Ābols intervijā Valteram pateica, ka šī Vācijas izlase esot 80% no viņu pamatsastāva

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:45, pirms 4 gadiem
labi, bet kāds ir šī turnīra "sausais atlikums"?
Kam un ko ši uzvara ko dod/dos runājot par garāku termiņu kā šodiena/rītdiena - respektīvi, atlikušās sezonas garumā?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:45, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: neputns tagad ir drauds???
neputns ir forša meitene!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:46, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: labi, bet kāds ir šī turnīra "sausais atlikums"?
Kam un ko ši uzvara ko dod/dos runājot par garāku termiņu kā šodiena/rītdiena - respektīvi, atlikušās sezonas garumā?
es gaidu pirmo oficiālo turnīru. PČ. pārējais laikam lirika.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:48, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: labi, bet kāds ir šī turnīra "sausais atlikums"?
Kam un ko ši uzvara ko dod/dos runājot par garāku termiņu kā šodiena/rītdiena - respektīvi, atlikušās sezonas garumā?
gan jau ka sliktāk nepaliks

  +4 [+] [-]

, 2020-11-08 20:49, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ābols intervijā Valteram pateica, ka šī Vācijas izlase esot 80% no viņu pamatsastāva
80% - tas protams, ir pārspīlēti, taču šis Vācijas izlases sastāvs ir daudz tuvāk optimālajam nekā Latvijas šajā turnīrā.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: gan jau ka sliktāk nepaliks
ja šis bija vienīgais iemesls braukt uz turnīru, tad braukt točno nebija vērts.
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: gan jau ka sliktāk nepaliks
diezgan smagi palikt sliktākam, pat neskatoties uz to , ka maija vidū nebūs NHL spēlētāju un PČ notiks!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu neko no tā neesi zaudējis, ka nezināji, jo tā jau ir ļoti sena pagātne.
Nekad neesmu sapratis cilvēkus, kuri bez sevišķas vajadzības rakņājas pagātnē. Dzīvē taču jāskatās uz priekšu, un kaut ko meklējot pagātnē, var nepamanīt tagadnē.
Pagātni vajag zināt un saprast, lai veidotu labāku nākotni!

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:52, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es gaidu pirmo oficiālo turnīru. PČ. pārējais laikam lirika.
lai tajā piedalītos, tam ir jāgatavojas. Vai šīs nedēļas turnīrs kaut minimāli kaut ko deva, lai labāk nostartētu PČ?

  -3 [+] [-]

, 2020-11-08 20:55, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: lai tajā piedalītos, tam ir jāgatavojas. Vai šīs nedēļas turnīrs kaut minimāli kaut ko deva, lai labāk nostartētu PČ?
es nav žurnālists vai analītiķis.
ja PČ būs Bārtulis, tad man pajāt būs uz izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:55, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pagātni vajag zināt un saprast, lai veidotu labāku nākotni!
tiešām visu? A ko man dos, ja es teiksim, zināšu, kas bija NBA vai NHL čempioni, piemēram, 1955. gadā? Šādu pagātnes faktu zināšana 99.9999...% gadījumu ir tikai lieka, nekam nevajadzīga informācija Tavās smadzenēs...

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pagātni vajag zināt un saprast, lai veidotu labāku nākotni!
Jā, piekrītu, bet tāpēc nevajag visu dzīvi dzīvot pagātnē, jo tad nav jēgas tagadnei un nākotnei.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:58, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es nav žurnālists vai analītiķis.
ja PČ būs Bārtulis, tad man pajāt būs uz izlasi.
izskatās, ka tas būs atkarīgs tikai un vienīgi no paša Bārtuļa - vai viņš to vēlēsies un vai viņam būs kaut cik nopietna spēļu prakse sezonas gaitā.

     [+] [-]

, 2020-11-08 20:59, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: izskatās, ka tas būs atkarīgs tikai un vienīgi no paša Bārtuļa - vai viņš to vēlēsies un vai viņam būs kaut cik nopietna spēļu prakse sezonas gaitā.
nu tad jau redzēs maijā

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 20:59, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ābols intervijā Valteram pateica, ka šī Vācijas izlase esot 80% no viņu pamatsastāva
Vienīgi, ja mēs pieņemam, ka šī bija 20% no īstās Latvijas izlases, atlikušie Vācijas izlases 20% ir/nav kvalitatīvāki par mūsu 80%?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:00, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tam ir kādi pierādījumi?
ja es tā saku, tad tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:01, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: izskatās, ka tas būs atkarīgs tikai un vienīgi no paša Bārtuļa - vai viņš to vēlēsies un vai viņam būs kaut cik nopietna spēļu prakse sezonas gaitā.
Un Boba

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:01, pirms 4 gadiem
Malači.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Man negribējās lietot šo argumentu. Skaisti, stiprs pretinieks bet nepārvērtēsim, jo... Mums lielākā daļa komandas spēlē. Vāciešiem reālas spēļu prakses nebija. Vai tāds būtu rezultāts ja visi Del džeki būtu nospēlējuši 10-15 spēles DEL? Es negarantētu.
Puse mūsu komandas tāpat ir bez normālas spēļu prakses. DEL līgas spēlētājiem pat bez spēļu prakses pienāktos apspēlēt mūsu OHL izlasi. Bet laiks iet un OHL kļūst stiprāks, jābūt diezgan aprobežotam, lai domātu ka OHL ir kaut kāda joberlīga.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:02, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ja šis bija vienīgais iemesls braukt uz turnīru, tad braukt točno nebija vērts.
bet aizbrauca. tur vairs nav ko ņemties.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:03, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: izskatās, ka tas būs atkarīgs tikai un vienīgi no paša Bārtuļa - vai viņš to vēlēsies un vai viņam būs kaut cik nopietna spēļu prakse sezonas gaitā.
Nē, to izlems daži kadri, kuri uzskata, ka viņiem ir jāizdomā, kā Osim savu dzīvi jāveido. Kaut gan es pieļauju, ka gana daudz no viņiem paši savu dzīvi nevar izveidot, kur nu vel svešu.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:07, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ābols intervijā Valteram pateica, ka šī Vācijas izlase esot 80% no viņu pamatsastāva
Tā varētu būt

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:07, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Puse mūsu komandas tāpat ir bez normālas spēļu prakses. DEL līgas spēlētājiem pat bez spēļu prakses pienāktos apspēlēt mūsu OHL izlasi. Bet laiks iet un OHL kļūst stiprāks, jābūt diezgan aprobežotam, lai domātu ka OHL ir kaut kāda joberlīga.
beidz te dzejot, šī jau nu gan nebija nekāda OHL izlase

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:08, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tā varētu būt
nē, nevarētu būt!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es nav žurnālists vai analītiķis.
ja PČ būs Bārtulis, tad man pajāt būs uz izlasi.
Labi, man ar ļoti nepatika, ka viņu paņēma uz izlasi, bet tāpēc jau nevajag atbalstīt pārējos čaļus, kuri centās. Var heitot Bārtuli un LHF, bet ne komandu.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, to izlems daži kadri, kuri uzskata, ka viņiem ir jāizdomā, kā Osim savu dzīvi jāveido. Kaut gan es pieļauju, ka gana daudz no viņiem paši savu dzīvi nevar izveidot, kur nu vel svešu.
kadri jau ir izlēmuši, tagad Osim jādomā cik viņs pats to ļoti grib.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-08 21:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ja es tā saku, tad tā ir.
60-90-60?

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 21:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a nafig mani par mačo nosauci spirtacentrā?
tip dzīvē esmu mīzals?
Ķip ir tikai divi varianti - mačo un mīzals?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:09, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām visu? A ko man dos, ja es teiksim, zināšu, kas bija NBA vai NHL čempioni, piemēram, 1955. gadā? Šādu pagātnes faktu zināšana 99.9999...% gadījumu ir tikai lieka, nekam nevajadzīga informācija Tavās smadzenēs...
Daļēji piekrītu, bet kā noteici tos %?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:10, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kadri jau ir izlēmuši, tagad Osim jādomā cik viņs pats to ļoti grib.
Tieši tā!
Ja jau viņš šim modelim neatteica, tad kāpēc, lai viņš atteiktu tam modelim, kurš būs PČ. Protams, ja vien viņam tiks piedāvāts tajā spēlēt.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu, bet tāpēc nevajag visu dzīvi dzīvot pagātnē, jo tad nav jēgas tagadnei un nākotnei.
Es veltu katrai daļai savu % un jūtos apmierināts!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Daļēji piekrītu, bet kā noteici tos %?
idejiski. Šinī gadījumā - kāda starpība, cik devītnieki aiz komata?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:12, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ķip ir tikai divi varianti - mačo un mīzals?
Pamatskolā

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:14, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: 60-90-60?
Par gaumi nestrīdas
https://www.eliesma.lv/laimigais-ki...

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es veltu katrai daļai savu % un jūtos apmierināts!
Tad jau viss Ok, un nav jāķer kreņķi.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:18, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ķip ir tikai divi varianti - mačo un mīzals?
nu man nekas cits nesanāca uz sitiena. uz tā sitiena, kas bija (spirtacentrā)

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:19, pirms 4 gadiem
Diezgan rēcīgs ir tas uz bumbas lēkājošais prezidents
Labāku joku par 2021 janvāri un Baltā nama atstāšanu ir grūti izdomāt

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:20, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nē, nevarētu būt!
No pēdējā PČ vācu sastāvā uz šo turnīru bija - 1 vārtsargs, 4 aizsargi un 7 uzbrucēji. PČ fričiem papildinājums no citām līgām jeb NHL - Grubaeurs, Draizaitls un Kahuns. Pārējie visi bija DEL veči.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pamatskolā
es nav mācījies pamatskolā ar neputnu!
a par ko rēc?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Diezgan rēcīgs ir tas uz bumbas lēkājošais prezidents
Labāku joku par 2021 janvāri un Baltā nama atstāšanu ir grūti izdomāt
???? Kurš tas ir no visiem i-netā pieejamajiem jokiem?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:20, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: beidz te dzejot, šī jau nu gan nebija nekāda OHL izlase
A kas tas bija ? Bezdarbnieku fēniksa dziesma? Kuru labu špīleri nepaņēma no OHL no šī turnīru?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es nav mācījies pamatskolā ar neputnu!
a par ko rēc?
Pamatskolā ir tikai balts un melns! Patīk/nepatīk

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 21:23, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: No pēdējā PČ vācu sastāvā uz šo turnīru bija - 1 vārtsargs, 4 aizsargi un 7 uzbrucēji. PČ fričiem papildinājums no citām līgām jeb NHL - Grubaeurs, Draizaitls un Kahuns. Pārējie visi bija DEL veči.
1+4+7=12
12 točno nav 80% no izlases sastāva!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man neputns patīk
Man ar patīk, ka mani apbižo

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 21:24, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Diezgan rēcīgs ir tas uz bumbas lēkājošais prezidents
Labāku joku par 2021 janvāri un Baltā nama atstāšanu ir grūti izdomāt
Šitās US vēlēšanas līdz šim bijušas "best reality show ever!" komiķiem būs materiāls nākamajiem desmit gadiem uz priekšu

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:25, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: A kas tas bija ? Bezdarbnieku fēniksa dziesma? Kuru labu špīleri nepaņēma no OHL no šī turnīru?
Bezdarbnieku fēniksa dziesma? - katrā ziņā precīzāks apzīmējums nekā OHL izlase.
Kuru labu špīleri nepaņēma no OHL no šī turnīru? - atkārtoju vēlreiz, ši nebija OHL izlase, kāpēc vēl kāds no OHL būtu bijis obligāti jāņem?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:25, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man ar patīk, ka mani apbižo
bez komentiem iztikšu.

neputns nav mani apbižojis!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šitās US vēlēšanas līdz šim bijušas "best reality show ever!" komiķiem būs materiāls nākamajiem desmit gadiem uz priekšu
Ir biški starpība starp profesionālu aktieri(Reigans) un profesionālu klaunu

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:27, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: 1+4+7=12
12 točno nav 80% no izlases sastāva!
Pa 1.5 gadu daudz kas mainījies.
Piemēram Šopers un Mauers aizgājuši prom no izlases. Daži ir vienkārši labāki par esošajiem un izkonkurē ārā no sastāva, tā ka tava aprobežotā matemātika šeit nestrādā.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:29, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Bezdarbnieku fēniksa dziesma? - katrā ziņā precīzāks apzīmējums nekā OHL izlase.
Kuru labu špīleri nepaņēma no OHL no šī turnīru? - atkārtoju vēlreiz, ši nebija OHL izlase, kāpēc vēl kāds no OHL būtu bijis obligāti jāņem?
A kā saukt sastāvu kurš sastāv no OHL līmeņa spēlētājiem? Ko tad tu šeit dzen tuftu? Kas tad spēlēja? NHL 09 Masulis ar Balodi?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ir biški starpība starp profesionālu aktieri(Reigans) un profesionālu klaunu
Šis klauns ļoti labi izgaismoja, cik pasaulē ir sociopātu, kuri ir tādi paši kā viņš.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ir biški starpība starp profesionālu aktieri(Reigans) un profesionālu klaunu
palabošu: NEprofesionālu klaunu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:31, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: palabošu: NEprofesionālu klaunu.
Ja nebūtu profesionālis, tad tik daudzi neuzķertos!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:31, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Pa 1.5 gadu daudz kas mainījies.
Piemēram Šopers un Mauers aizgājuši prom no izlases. Daži ir vienkārši labāki par esošajiem un izkonkurē ārā no sastāva, tā ka tava aprobežotā matemātika šeit nestrādā.
uz kurieni tad viņi ir aizgājuši?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienīgi, ja mēs pieņemam, ka šī bija 20% no īstās Latvijas izlases, atlikušie Vācijas izlases 20% ir/nav kvalitatīvāki par mūsu 80%?
Reāli pietrūka vismaz pirmās divas maiņas abām komandām. Vāciešiem tās ir stipri, stipri kvalitatīvākas. Ābols vienkārši vai nu nezin, ko runā, vai varbūt ceļ savas akcijas, bet nu tur ne tuvu nebija 80% Vācijas pamata izlases.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:33, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: A kā saukt sastāvu kurš sastāv no OHL līmeņa spēlētājiem? Ko tad tu šeit dzen tuftu? Kas tad spēlēja? NHL 09 Masulis ar Balodi?
līmēņrādis!!! Kulda, Ri.Bukarts, Džeriņš, Karsums, u.t.t. OHL līmeņa spēlētāji???

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:33, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Reāli pietrūka vismaz pirmās divas maiņas abām komandām. Vāciešiem tās ir stipri, stipri kvalitatīvākas. Ābols vienkārši vai nu nezin, ko runā, vai varbūt ceļ savas akcijas, bet nu tur ne tuvu nebija 80% Vācijas pamata izlases.
Tu reāli kaut ko štuko par izlases spēku vai nespēku ?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:34, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: uz kurieni tad viņi ir aizgājuši?
Tu laikam mājās nebiji ,kad Dieviņš loģisko domāšanu dalīja. Pēc PČ paziņoja, ka atvadās no izlases. Spēlēs vairs tikai klubos.

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:37, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Tu laikam mājās nebiji ,kad Dieviņš loģisko domāšanu dalīja. Pēc PČ paziņoja, ka atvadās no izlases. Spēlēs vairs tikai klubos.
Vai Dieviņš arī neloģisko domāšanu dala?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai Dieviņš arī neloģisko domāšanu dala?
flip. Tu tici dievam?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:38, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: līmēņrādis!!! Kulda, Ri.Bukarts, Džeriņš, Karsums, u.t.t. OHL līmeņa spēlētāji???
Un kas ir pārējie 24 spēlētāji ?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:39, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai Dieviņš arī neloģisko domāšanu dala?
Nu abrags laikam nebija ne uz ko kad kaut ko dalīja , tāpēc arī raksta sc visu laiku glupības

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: flip. Tu tici dievam?
Pēc tā, ka vairāki desmiti ticīgie mani ir apzaguši un nav sapratuši, ka pārkāpj baušļus Bībeli esmu daudz lasījis un bībelei ticu!
Kam augstākam varētu ticēt!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:41, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc tā, ka vairāki desmiti ticīgie mani ir apzaguši un nav sapratuši, ka pārkāpj baušļus Bībeli esmu daudz lasījis un bībelei ticu!
Kam augstākam varētu ticēt!
Sveiks , tu joprojām dzīvo wikipēdijā?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc tā, ka vairāki desmiti ticīgie mani ir apzaguši un nav sapratuši, ka pārkāpj baušļus Bībeli esmu daudz lasījis un bībelei ticu!
Kam augstākam varētu ticēt!
uz Marsa saka esot tādi nu tie augstākie

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:42, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Sveiks , tu joprojām dzīvo wikipēdijā?
Man tur ir plašāka pieeja, bet tur nedzīvoju

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:44, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Sveiks , tu joprojām dzīvo wikipēdijā?
khl.ru?

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz Marsa saka esot tādi nu tie augstākie
Marss ir sīkums! Pārāk daudz saules sistēmas, lai neticētu, ka ir kāds vēl tālāk ticis par cilvēku!

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: khl.ru?
vhlru.ru

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Marss ir sīkums! Pārāk daudz saules sistēmas, lai neticētu, ka ir kāds vēl tālāk ticis par cilvēku!
Štrunts ar zvaigžņu sistēmām, mūsu galaktikā to vietu, kur teorētiski varētu veidoties dzīvībai labvēlīgi apstākļi, nemaz nav tik daudz, bet, lūk, galaktiku gan ir pārāk daudz, lai iedomātos, ka mēs esam vieni.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-08 21:57, pirms 4 gadiem
Ko jūs blayj te spriedelējat? Reāli džekiem, kas stabili spēlē top vijoli DEL līgā būtu elementāri jāapspēlē OHL džeki vai džeki bez līgumiem, ibio rio. Maločiki pacēla OHL līmeni daudzu acīs

     [+] [-]

, 2020-11-08 21:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Štrunts ar zvaigžņu sistēmām, mūsu galaktikā to vietu, kur teorētiski varētu veidoties dzīvībai labvēlīgi apstākļi, nemaz nav tik daudz, bet, lūk, galaktiku gan ir pārāk daudz, lai iedomātos, ka mēs esam vieni.
Tādā ziņā gribētos vēl nodzīvot pāris gadsimtus ilgāk

  +1 [+] [-]

, 2020-11-08 21:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Marss ir sīkums! Pārāk daudz saules sistēmas, lai neticētu, ka ir kāds vēl tālāk ticis par cilvēku!
ja domā ka Bārtulis ir no citas galaktikas , tad neko. bet tā teorētiski ir iespējams. praktiski tas nav iespējams.
nu ja vienīgi ar gaismas ātrumu pirms cik tur tūkštiem gadiem nav uzbrāzies Zemei!

     [+] [-]

, 2020-11-08 22:00, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Ko jūs blayj te spriedelējat? Reāli džekiem, kas stabili spēlē top vijoli DEL līgā būtu elementāri jāapspēlē OHL džeki vai džeki bez līgumiem, ibio rio. Maločiki pacēla OHL līmeni daudzu acīs
Top vijoli spēlē kanādieši, amerikāņi!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 22:03, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Štrunts ar zvaigžņu sistēmām, mūsu galaktikā to vietu, kur teorētiski varētu veidoties dzīvībai labvēlīgi apstākļi, nemaz nav tik daudz, bet, lūk, galaktiku gan ir pārāk daudz, lai iedomātos, ka mēs esam vieni.
kāpēc galaktiku? saules sistēmā nopietni runā , ka neesam vieni.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-08 22:07, pirms 4 gadiem
Profesors spriež, ka DEL vajadzētu apspēlēt, bet viņiem pat sezona nav sākusies!

     [+] [-]

, 2020-11-08 22:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc galaktiku? saules sistēmā nopietni runā , ka neesam vieni.
Kas runā nopietni? Un kādā ziņā vieni? Tas, ka kkāda veida dzīvība varētu pastāvēt mūsu saules sistēmā ārpus mūsu planētas nav nekādas jaunās teorijas, par to pašu Jupitera Eiropu jau Hawkins teorizēja. Es biju vairāk domājusi inteliģentu dzīvību.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 22:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Profesors spriež, ka DEL vajadzētu apspēlēt, bet viņiem pat sezona nav sākusies!
Tu tiešām domā, ka hokejam "overll" traucē tas?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-08 22:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas runā nopietni? Un kādā ziņā vieni? Tas, ka kkāda veida dzīvība varētu pastāvēt mūsu saules sistēmā ārpus mūsu planētas nav nekādas jaunās teorijas, par to pašu Jupitera Eiropu jau Hawkins teorizēja. Es biju vairāk domājusi inteliģentu dzīvību.
piedod, ka neesmu inteliģents

     [+] [-]

, 2020-11-08 22:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: piedod, ka neesmu inteliģents
a?

     [+] [-]

, 2020-11-08 22:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: a?
es tevi mīlu, a!

  -2 [+] [-]

, 2020-11-09 01:09, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: līmēņrādis!!! Kulda, Ri.Bukarts, Džeriņš, Karsums, u.t.t. OHL līmeņa spēlētāji???
Karsums un Džeriņš nav pat OHL līmeņa spēlētāji.. Ja būtu, tad nesēdētu bez darba, bet spēlētu tajā pašā OHL, bet tur viņus nevienam nevajag

     [+] [-]

, 2020-11-09 02:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es tevi mīlu, a!
es esmu ieinteresēts arī,a?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-09 02:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Profesors spriež, ka DEL vajadzētu apspēlēt, bet viņiem pat sezona nav sākusies!
nopietni? Pat Bukijs, kas spēlēja vijoli LV izlasē, DEL pēc zolīdas sezonas nevienam nayuj nebija vajadzīgs. Tur spēlētāju, kas ir Dynamkas top2 maiņu līmeņi pietiek, tici man un nav svarīgi, ka nav bijusi spēļu prakse, tas ir tāpat kā Krosbijs bez spēļu prakses spēlētu pret armandu Bērziņu ar seļu praksi. Tai nav nozīmes.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-09 02:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Profesors spriež, ka DEL vajadzētu apspēlēt, bet viņiem pat sezona nav sākusies!
nopietni? Pat Bukijs, kas spēlēja vijoli LV izlasē, DEL pēc zolīdas sezonas nevienam nayuj nebija vajadzīgs. Tur spēlētāju, kas ir Dynamkas top2 maiņu līmeņi pietiek, tici man un nav svarīgi, ka nav bijusi spēļu prakse, tas ir tāpat kā Krosbijs bez spēļu prakses spēlētu pret armandu Bērziņu ar seļu praksi. Tai nav nozīmes. Btw Birojs izcēla kombeni LV-GER ničja + Neftekhimik SVINAM NAHJUJ. PRosta 11KOEFS

  -3 [+] [-]

, 2020-11-09 02:37, pirms 4 gadiem
ez money, gaidam, kad lockdowns beigsies un pisak uz bahamām

  -1 [+] [-]

, 2020-11-09 08:25, pirms 4 gadiem
OHLspēlētāji parādija ,kair eropas top līgas spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-09 08:28, pirms 4 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Vot tas ir hoķis ir ātrums ir saspēle ir komanda ir goli un ir UZVARA!!! malači cepuri nost.
Prieks jau liels! Atceros ka pavisam nesen vāciešus grāvam ar divciparu skaitli,bet nu jāpriecājās par knapo uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-09 08:33, pirms 4 gadiem
aizermans rakstīja: Prieks jau liels! Atceros ka pavisam nesen vāciešus grāvam ar divciparu skaitli,bet nu jāpriecājās par knapo uzvaru.
tikai sapnī tika grauti vāci ar divciparu skaitli!

     [+] [-]

, 2020-11-09 09:42, pirms 4 gadiem
un Gunāram tak beidzot izlabojiet. nav viņš vairs kunluņā.
nezinu kā pat nosaukt.
tādi priduri te raksta

     [+] [-]

, 2020-11-09 13:06, pirms 4 gadiem
pirms saka atskanot himnu,ieraudziju laukuma liso padlu-lidz ar to man interese pazuda-ka var padla spelet musu valsts izlase...

     [+] [-]

, 2020-11-09 18:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā tur nebūtu, bet mūsējie malači, ka izmantoja savu iespēju, jo, manuprāt, tuvākajā nākotnē mūsējiem vairs nespīd uzaicinājums spēlēt šai kausā.
Kāpēc lai vācieši nākamgad neaicinātu turnīra uzvarētājus? Gribēs arī revanšēties.

     [+] [-]

, 2020-11-09 19:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai Dieviņš arī neloģisko domāšanu dala?
To sauc par intuīciju.