Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijai pārliecinoša uzvara un vieta starp labākajiem arī nākamgad

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijai pārliecinoša uzvara un vieta starp labākajiem arī nākamgad
Kaspars Saulietis, kurš guva divus vārtus vairākumā un izpelnījās labākā spēlētāja titulu, saņem apsveikumus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien svarīgu uzvaru 2011. gada pasaules čempionātā hokejā guva Latvijas izlase, kas izšķirošajā spēlē ar 4:1 pārliecinoši uzvarēja Austrijas valstsvienību, saglabājot vietu Elites divīzijā. Divus vārtus vairākumā guva uzbrucējs Kaspars Saulietis, kurš tika atzīts par labāko. Pa vieniem pievienoja Roberts Bukarts un Miķelis Rēdlihs, savukārt 40 metienus atvairīja Edgars Masaļskis, kurš bija tikai 59 sekunžu attālumā no sausās spēles.

Spēles teksta tiešraide

Spēle sākās lēnā tempā, ar daudziem pārtraukumiem un mēģinājumiem atrast pretinieku vājās vietas. Ievērojams pārsvars un iniciatīva piederēja austriešiem, kuri Edgara Masaļska modrību nekautrējās pārbaudīt no visām pozīcijām, īpaši bieži bija vērojami metieni no šauriem leņķiem. Mūsējie nebija mierā ar šādu spēles ritējumu, sestajā minūtē sarīkojot šovu pretuzbrukuma veidolā, - Roberts Bukarts nodemonstrēja roku veiklību un piespēlēja Gintam Meijam, kurš izšķīrās par metienu. Tas mērķi nesasniedza, bet atlēkusī ripa nonāca pie 20 gadus vecā Bukarta, kurš tukšu vārtu priekšā nekļūdījās - 1:0 Latvijas izlases labā un trešie vārti debitanta kontā.

Pēc divām minūtēm nonācām mazākumā, jo noteikumus pārkāpa uzbrucējs Andris Džeriņš. Aizstāvējāmies saturīgi, tomēr austriešu aizsargs Matiass Tratnigs bija ļoti tuvu pirmajam vārtu guvumam čempionātā - Latviju izglāba vārtu stabiņš. Aktīvāki joprojām turpināja būt Austrijas hokejisti, bet vārtus atkal guva mūsējie! Aiz sāncenšu vārtiem Miķelis Rēdlihs atbruņoja tieši Tratnigu, bija pirmais pie atlēkušās ripas, kuru raidīja tukšajos vārtos un sešām rezultatīvajām piespēlēm beidzot pievienoja vārtu guvumu - 2:0! Trešdaļu noslēdzām mazākumā, bet, neskatoties uz to, rezultāts nemainījās - pēc 20 minūtēm divu vārtu pārsvars Latvijai!

Nākamā trešdaļa sākās cerīgi - izlases labākais snaiperis Mārtiņš Cipulis sameklēja Aleksandru Ņiživiju, bet labākais bullīšu izpildītājs nespēja apspēlēt sāncenšu vārtsargu. Tūdaļ arī paši tikām pie vairākuma. Ilgu laiku bija tikai saspēle, bet situāciju nolēma saasināt Kaspars Saulietis - viņš nodemonstrēja lielisku plaukstas metienu no vidējas distances un guva vārtus otro spēli pēc kārtas, panākdams komfortablo 3:0 mūsējo labā! Jau pēc minūtes lieliska iespēja izcelties bija arī kapteinim Herbertam Vasiļjevam, taču viņš tikai noguldīja vārtsargu, bet pacelt ripu nepieciešamajā augstumā neizdevās.

Vēl labāku iespēju pēc iespaidīgiem jauniņā Ronalda Ķēniņa centieniem neizmantoja Cipulis, kuram ceļā stājās austriešu vārtsarga Fabiana Veinhandla nūja. Tomēr pēc trešdaļas ekvatora šķērsošanas iniciatīva nonāca Austrijas hokejistu rokās, un tikai veiksme un Masaļska apbrīnojamā spēle palīdzēja latviešiem noturēt vārtus neskartus. Īpaši apbižots tika aizsargs Dārsijs Verenka - vispirms viņa raidījumu efektīgi cimdā tvēra Masaļskis, pēcāk mūsējos paglāba vārtu stabiņš.

Noslēdzošo trešdaļu aktīvāk likumsakarīgi sāka Austrijas izlases pārstāvji, bet viņus septītajā minūtē atvēsināja Cipuļa reids, kas tika pārtraukts tikai ar noteikumu pārkāpumu un tika nozīmēts soda metiens. Lielisko iespēju gūt piektos vārtus čempionātā Cipulis neizmantoja, padarot Latvijas statistiku bullīšu izpildē arvien sliktāku - nulle no septiņiem.

Toties vairākumā turpinājām būt lieliski - atkal iniciatīvu uzņēmās Saulietis, atkal bija metiens no kreisā iemetiena apļa un atkal ripa atrada ceļu Austrijas vārtos - 4:0! Tūdaļ uzbrukuma smailē pēc Bukarta piespēles nonāca aizsargs Kristaps Sotnieks, bet viņa mērķētais metiens starp vārtsarga kājsargiem nelidoja. Turpinājumā redzamākais vīrs laukumā viennozīmīgi bija mūris Masaļskis, kurš glāba gan gulēdams uz ledus, gan špagatā un lēcienā. Tomēr atkal zaudējām vārtus spēles izskaņā - metiens no zilās līnijas, ripa trāpīja pa vārtu priekšā esošā uzbrucēja Tomasa Rafla muguru, sagādājot viņam otros vārtus čempionātā un sagandējot Masaļska sapni par sauso spēli, - 1:4.

Atlikušajās 59 sekundēs nekas būtiski nemainījās - pārliecinoša Latvijas uzvara, kas sagādāja mūsējiem 13. vietu pasaules čempionātā un līdzdalību pasaules hokeja elites saietā arī nākamgad, kas turklāt norisināsies netālu, - Somijā un Zviedrijā. Par labāko tika atzīts divus vārtus guvušais uzbrucējs Kaspars Saulietis.

Visā čempionātā par Latvijas izlases labākajiem spēlētājiem tika atzīti uzbrucējs Aleksandrs Ņiživijs, aizsargs Georgijs Pujacs un vārtsargs Edgars Masaļskis.

Latvijas izlases sastāvs:

Edgars Masaļskis (Mārtiņš Raitums); Arvīds Reķis - Georgijs Pujacs, Aleksandrs Ņiživijs - Herberts Vasiļjevs - Mārtiņš Cipulis; Artūrs Kulda - Oskars Cibuļskis, Kaspars Saulietis - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs; Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Roberts Bukarts - Armands Bērziņš - Gints Meija; Jānis Andersons, Ronalds Ķēniņš - Sergejs Pečura - Ģirts Ankipāns, Juris Štāls

Pasaules čempionāts hokejā, G apakšgrupa

Latvija - Austrija 4:1 (2:0, 1:0, 1:1)

Vārti: 05:01 Bukarts (Meija) 1:0, 13:30 M. Rēdlihs (Saulietis, Bērziņš) 2:0, 22:57 Saulietis (Džeriņš, Sotnieks, vair.) 3:0, 48:47 Saulietis (Sotnieks, Džeriņš, vair.) 4:0, 59:01 Rafls (Lukass, Roters, vair.) 4:1
Soda minūtes: 14:10
Metieni: 39:41
Vārtsargi: Masaļskis - Veinhandls

 +86 [+] [-]

, 2011-05-08 23:26, pirms 14 gadiem
Ka viens no tiem kas pec zaudejuma Sloveniem nosolijas neskatities hokeju PC ar LV spelem , gribeju lai nokrit diviziju zemak , nosodiju , nolamaju , kritizeju izlasi varu secinat ka neesmu ists hokeja fans (un varu galvu likt kila ka nebiju es vienigais)
Bet nakama spele pieradija pretejo . Patriotiskas jutas , milestiba prêt hokeju nevareju likt pazust.
Ceriba mirst pedeja un puisi to pieradija
Paldies ka cinijas , par pozitivam emocijam
Paldies ari faniem kas neskatoties ne uz ko bija ar komanda no A-Z
Mums no tadiem faniem ir jamacas – tos var tikai saukt par istiem faniem
Jaaizmirst kas bijis un viss
Uz skandinaviju dosimies pec revansa
Paldies par skaisto speli , uzvaru – LAI VEICAS !!!

Un Znarok – LUDZU PALIEC !!!

 +88 [+] [-]

, 2011-05-08 23:26, pirms 14 gadiem
4 goliņi + trāpīts tiesnesim, ir OK!
Slēpts komentārs: siruan

 +25 [+] [-]

, 2011-05-08 23:27, pirms 14 gadiem
Paldies LV hokeja izlasei par parādīto raksturu! Un Kiram par papildu motivēšanu pirms spēles (kā raksta Zembergs twitter)... Edža šodien MONSTRS... patīkami pārsteidza arī Saulietis!
P.S. VISS IR LABS, KAS LABI BEIDZAS!
Slēpts komentārs: rronijs

 +12 [+] [-]

, 2011-05-08 23:27, pirms 14 gadiem
Malači, kā pēc notīm nospēlēja un beidzot arī kaut kas uzkrita. Cik tad var neveikties?! Baķkam arī vismaz mierīgs prāts.
Slēpts komentārs: emssis_19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-08 23:27, pirms 14 gadiem
manuprāt, ļoti labi ka spēlējām par palikšanu. vismaz grupā tiksim vērtēti kā pastarīši
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +82 [+] [-]

, 2011-05-08 23:27, pirms 14 gadiem
Līdz nākamajam gadam vajadzētu iemācīties iemest izgājienos pret vārtsargu

 +14 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Raibs mums bija šis čempionāts no divām labām saturīgām spēlēm pret FIN un CZE līdz ļoti sāpīgai zaudei dāņiem un apkaunojošam zāģim slovēņiem un divām skaistām uzvarām.
Malači puiši ,ka saņēmās tik grūtā brīdī, bet mieles ir palikušas un tās noteikti vēl atcerēsies.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Labi ir viss, kas labi beidzas!

Biku nervus pakutinaaja shis turniirs.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
visa visuma jau nospelejam cempionata atseviskas speles cienijami. tas ja nem vera, ka mums bija tikai puse no iespejami labaka sastava.
no 3 vadosajam mainjam bija tikai pirma vasiljeva mainja un viens mikelis no otras mainjas.
no 8 vadosajiem aizsargiem nebija ne Skrastins, ne Bartulis, ne Galvins.ja vel aizsargus var aizstat tad uzbrukuma ja no labaka sastava atbrauc tikai 1 mainja un 1/3 no otrras mainjas...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Paldies vīri. Kārtīgi atpūšamies, tad jau klāt sezona un nākamajā PČ parādīsim kas ir kas. Atpūsaties, jus to esat pelnijuši

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Visu cieņu! Paldies čaļiem par uzvaru, par to, ka nepadevās tik grūtā brīdī!
Bet nu tik vieglprātīgi, cik spēles beigās spēlējām..... tādēļ mēs esam tur, kur esam šodien! Varēja jau nospēlēt līdz galam Edgara dēļ!

 +11 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
man ir neizsakāmi liels prieks par mūsējiem!
Mēs pierādījām, ka protam saņemties!
patīkami bija dzirdēt Latvijas himnu otreiz!
GAIDAM MĀJĀS!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Pirmā spēle pret slovēniju bij vienkārši neveksme

Tomer nakos gad būs hokējs

Sarauj LATVIJA!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
Protams vajag tomēr ielaist vienus ārtus,lai Edžam nav sausā spēle
Bet tā ja malači,cerams,ka Znaroks arī turpmāk būsa ar izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
A kāpēc austrietis fočējas ar meiču, a Saulietim kaut kāds sirmais tiek? :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:28, pirms 14 gadiem
FUI tiem kas neticeeja!!!

Paldies Muusu Puishiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2011-05-08 23:29, pirms 14 gadiem
Uzvarēja Znaroks! Zaudēja daži no Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 23:29, pirms 14 gadiem
Zel Masalas nulle izpalika, Bet Sotnieks jau beigas atvainojas par savu norajdijumu Mes esam Labakie

 +18 [+] [-]

, 2011-05-08 23:29, pirms 14 gadiem
Malači
Slēpts komentārs: Luix

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:29, pirms 14 gadiem
beidzot viena patīkami garlaicīga spēle. tieši tāda, kādai jābūt izšķirošai spēlei par palikšanau A grupā - nice and easy. phew!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Eh, pret Austrāliju nesanāks
Varbūt kādu pārbaudes spēli uzraut?
Slēpts komentārs: ilwerz

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
Nu tas ir nokārtots, pēc mača pret Slovākiju šķita, ka uz atlikušo mūžu sabojāta vēlme skatīties hokeju. Paldies puišiem, ka noturējās elitē.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
Ļoti ceru, ka Znaroks paliks. Tā bija tikai viena neveiksme, apstākļu sakritība, kas mūs iegāza. Viens bullītis un viss būtu citādi. Bet citādi komanda ļoti iepriecināja ar spēli, turklāt izkāpa no bedres un pierādīja, ka tas bija tikai neveiksmīgs gadījums. Šajā čempī ir gūtas daudzas mācības gan hokejistiem, gan faniem, kas mūs padarīja tikai stiprākus

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
mrs.futene rakstīja: Es uzskatu , ka varbūt tomēr labāk bija izkrist, jo tad tiktu sakārtota mūsu hokeja sistēma...
Ja!? Par kādu naudu? Kiras!? Ha-ha... mēs dzīvojam nabagmājā... Te jau galvenais savas kabatas piebāzt, nevis par kaut kāda tur hokeja attīstību domāt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Nepelnīti. Žēl, ka palikām.
Nav dziive maaciijusi - ''negatiivaas domas patureet pie sevis''?
Slēpts komentārs: qwyx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
kopumā atskatoties līdzsvars - 2 uzvaras, 2 zaudējumi , un 2 neizšķirti ( nu pēc idejas ) . labi, ka šodien parādīja. varēja būt labāk čempis? varēja. bet varēja būt laikam arī sliktāk !

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:30, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: visa visuma jau nospelejam cempionata atseviskas speles cienijami. tas ja nem vera, ka mums bija tikai puse no iespejami labaka sastava.
no 3 vadosajam mainjam bija tikai pirma vasiljeva mainja un viens mikelis no otras mainjas.
no 8 vadosajiem aizsargiem nebija ne Skrastins, ne Bartulis, ne Galvins.ja vel aizsargus var aizstat tad uzbrukuma ja no labaka sastava atbrauc tikai 1 mainja un 1/3 no otrras mainjas...
Tas viss ir tikai atmazkas.
Nākošā PČ atkal visticamāk vairāki vadošie spēlētāji nebūs. Pieļauju,ka Herbis šodien izlasē aizvadija pēdējo spēli.
Un ko tad?

 +19 [+] [-]

, 2011-05-08 23:31, pirms 14 gadiem
Apsveicu Saulieti ar jaunu pūlksteni, kā arī Latvijas izlasi par skaisto uzvaru!

 +12 [+] [-]

, 2011-05-08 23:31, pirms 14 gadiem
Lavi puiši! apsveicu!
Znaroks mūs 1997.g ieveda mūs elitē, vismaz arī neizveda no elites!

 +14 [+] [-]

, 2011-05-08 23:31, pirms 14 gadiem
Malači!!!!

Bet žēl Edžu, bija pelnījis sauso spēli!!!

Paldies dievam nebūs jābrauc uz Austrāliju

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
Nākošgad mums veiksies labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: Caur adatas aci palikām elitē,,,
līdz adatas acij tur vēl ļoti tālu bija.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
vareja mierigi but 8 0

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
ja gribās visu laiku slidināt pa zemi, tad jāiet uz kērlingu!!! zb, ka nevar ripu no zemes pacelt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
Shenker rakstīja: FUI tiem kas neticeeja!!!

Paldies Muusu Puishiem!!!
Kam neticēja?
Vai tam ka paliksim beigās 13 vietā?
Tam es tiešām neticēju, jo pieļāvu,ka Top 10 mēs varētu būt.

 +14 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
Septiņi nerealizēti bulīši, tas nu gan ir švaki!

Bet nu apsveicu Latvijas izlasi! CHEARS!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:32, pirms 14 gadiem
mrs.futene rakstīja: Es uzskatu , ka varbūt tomēr labāk bija izkrist, jo tad tiktu sakārtota mūsu hokeja sistēma...
Baigi forši izlase izkristu un viss kā ar burvju nūjiņas palīdzību sakārtotos
Un vēlreiz atkārtošos šie hokejisti ir 80. un 90. gados audzināti un trenēti un uz viņiem nevar vairs attiecināt mūsu hokeja sistēmu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:33, pirms 14 gadiem
nu labi ka taa beidzaas ka paliekam tur kur ir muusu vieta.biju jau cereejis uz ko augstaaku bet oki.lai turpmaak veicas

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:33, pirms 14 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Skatos vēl joprojām esi lohs
Kur nu man ar tevīm idiotismā sacensties?
Es vienkārši nobālu tavā priekšā.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam neticēja?
Vai tam ka paliksim beigās 13 vietā?
Tam es tiešām neticēju, jo pieļāvu,ka Top 10 mēs varētu būt.
Nevajag būt tik skeptiskam, tic man,ja čehi pret mums nebūtu 2 golus no nulles leņķa iemetuši, mēs tagad skaitītu punktus 1/4 finālam....

 +10 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
Lieliska dāvana savām mammām vai arii sievām.
malači.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Varētu jau. Bet pārbaudes spēlē diez vai AUS spēlētu ar labāko satstāvu.
It kā B grupā mums spēlētu labākais sastāvs

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
Paldies puišiem, ka atradāt laiku, veselību, spēku un enerģiju un cīnījāties par superīgāko valsti pasaulē- LATVIJU!!! Paldies, tiem, kuri nedomāja- būs spēks vai nē, ir līgums vai nē un cīnijās. Mums nesanāca tikai viena spēle, spēle pret dāņiem. Pārējās jūs bijāt lieliski!!!! paldies jums džeki un es zinu, nākamgad mēs vinnēsim visus, gan somus, gan čehus gan SŪDU krievus!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Baigi forši izlase izkristu un viss kā ar burvju nūjiņas palīdzību sakārtotos
Un vēlreiz atkārtošos šie hokejisti ir 80. un 90. gados audzināti un trenēti un uz viņiem nevar vairs attiecināt mūsu hokeja sistēmu.
Nesanaak pat 8?

Pret Somiem 3, Daanjiem 4, tagad 1...

Tas patieshaam ir kaut kas neredzeets.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
hoohoo rakstīja: Patiešām liels prieks, ka šopavasar mums izdevās tikt cauri vien ar pamatīgu izbīli!
Tomēr jācer, ka secinājumi tiks izdariiti…
p.s. Slovāki malači – pēc 4. vartiem hallee uzlika mūsu latviešu dziesmu – abra kadabra Žēl, ka Edžam neiznāca sausā spēle, bet lai vai kā - malacis!!
skanēja jau pēc visiem mūsu vārtiem LV mūzika. bija viena zinama labi, bet neatceros nosaukumu. arī prāta vētru laida. ta ka tas patīkami.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
hoohoo rakstīja: Patiešām liels prieks, ka šopavasar mums izdevās tikt cauri vien ar pamatīgu izbīli!
Tomēr jācer, ka secinājumi tiks izdariiti…
p.s. Slovāki malači – pēc 4. vartiem hallee uzlika mūsu latviešu dziesmu – abra kadabra Žēl, ka Edžam neiznāca sausā spēle, bet lai vai kā - malacis!!
Pec katriem musu vartiem skaneja Latviešu dziesmas, tāpat, kā pret Baltkrieviem
Slēpts komentārs: kewlaiz

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:34, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Raibs mums bija šis čempionāts no divām labām saturīgām spēlēm pret FIN un CZE līdz ļoti sāpīgai zaudei dāņiem un apkaunojošam zāģim slovēņiem un divām skaistām uzvarām.
Malači puiši ,ka saņēmās tik grūtā brīdī, bet mieles ir palikušas un tās noteikti vēl atcerēsies.
Mūsējie tā vienmēr dara: Iekožam kādam lielajam, pabiedējam vēl kādu lielo izlasi, tad iemanāmies zaudēt kādu spēli pret komandu kuru noteikti varējām uzvarēt, uz vēl arī kāds bezcerīgs zāģis...
Vienīgi šoreiz viss sakrita tā, ka nokļuvām tiešām bīstami tuvu izkrišanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:35, pirms 14 gadiem
a kā veidojas grupas uz nākamo PČ?
oho nākamogad būs 2 grupas pa 8 komandām...LIELISKI

  +8 [+] [-]

, 2011-05-08 23:35, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Eh, pret Austrāliju nesanāks
Varam sarunat varbut draudzibas speli vismaz?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:35, pirms 14 gadiem
Taktika bija riskanta, spēlēt kā otrajam numuram, bet veicās stiprākajam!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir tikai atmazkas.
Nākošā PČ atkal visticamāk vairāki vadošie spēlētāji nebūs. Pieļauju,ka Herbis šodien izlasē aizvadija pēdējo spēli.
Un ko tad?
tad, kā jau Tu teici, kā zināms, Kazahija strauji aizskries mums garām

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:35, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nevajag būt tik skeptiskam, tic man,ja čehi pret mums nebūtu 2 golus no nulles leņķa iemetuši, mēs tagad skaitītu punktus 1/4 finālam....
Pilnīgi nekādu variantu nebūtu. Mēs neesam ne Vācija, ne Norvēģija kuri ar savu resursu to tiešām var izdarīt. Pat dāņi mūs uzvarēja, par ko gad mēs vispār runājam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir tikai atmazkas.
Nākošā PČ atkal visticamāk vairāki vadošie spēlētāji nebūs. Pieļauju,ka Herbis šodien izlasē aizvadija pēdējo spēli.
Un ko tad?
Kas tev liek tā domāt? Neaizmirsti kādā pozīcijā viņš spēlē, domāju vēl 1-3 PČ abi ar nedzīvo izvilks.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:36, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nevajag būt tik skeptiskam, tic man,ja čehi pret mums nebūtu 2 golus no nulles leņķa iemetuši, mēs tagad skaitītu punktus 1/4 finālam....
Ja LV būtu viens no ASV štatiem,tad mēs labi dzīvotu.
Bet neesam.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Nākošgad neatkarīgi vai būsim 2vas vai 4as grupas grupā būsim ar dāņiem! Jārevanšejas par šo gadu būs!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Bet nu 41 metiens pa mūsu vārtiem tomēr nozīmē, ka mums tomēr diezgan švaki nospēlējusi aizsardzība.

Bet lai vai kā, apsveicu visus ar palikšanu A grupā
paskaiti cik spelejam mazakumaa!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Pēc Slovēnijas likās, ka ir pasaules gals....
Galu galā savācāmies un div uzvaras.
Jārezervē biļetes ar prāmi uz Stokholmu tagad.
Un arī belari paliek, kas ir loģiski. Tomēr LV un BLR ir KHL blices. Kaut gan neskumtu, ja belari izkristu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: žēl. šogad bijām pelnijuši izkrist.
paldies par mīnusiem dāmas!
Pēc dumjajiem komentāriem spriežot, Jūs tiešām varētu būt slavenais Emša kungs, kurš reiz pazaudēja portfelīti ar Aivara naudu

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Malači, pierādīja, ka var būt piederīgi ELITEI!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Nākošgad sanāks

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:37, pirms 14 gadiem
Tomēr šis bija, iespējams, pēdējais brīdinājums Latvijai, ka hokeja saimniecība ir jāsaved kārtībā, citādi nākošajā sezonā tiešām izlidosim un uz ilgu laiku!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Bet nu 41 metiens pa mūsu vārtiem tomēr nozīmē, ka mums tomēr diezgan švaki nospēlējusi aizsardzība.

Bet lai vai kā, apsveicu visus ar palikšanu A grupā
Tas tapeec ka daudz speeleejaam mazaakumaa. Liidz noraidiiju vilnim bija tiiri ok meteinu statistikaa.

APSVEICU AR PALIKSHANU ELITEE!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Paldies Dievam neizkritām.
Nākamgad būs labāk.
Kā Tu zini ka būs labāk?
Uz kārtīm izzīlēji?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
naftas magnāts rakstīja: a kā veidojas grupas uz nākamo PČ?
oho nākamogad būs 2 grupas pa 8 komandām...LIELISKI
Cik saprotu tad peec IIHF ranga.

A grupaa - 1., 3., 5., ...
B grupaa - 2., 4., 6., ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Labais! Taa tam buus buut!

 +10 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Gandrīz ideāls chempis, ja neskaita nelaimi pret Dāņiem!! ja no 35iem pro spēlētājiem var uzbliezt shitādu blici - Znachas priekshā cepuri nost! Patikami, ka shogad atvērās Bukarts ar Saulieti, un Dzhera ar nesūdīgs pipars, karoch varam ar iztikt bez "Patriotiem'', lai shamie sēzh savās salās un sauļo kuli
p.s. Oļa aiziesi - dabūsi pa muguru!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Paldies par to pašu. Nākamgad būs interesantāka kārtība, neprognozējamākas izredzes.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Kas mūs nenogalina, tas padara stiprākus! Lai šis PČ ir kā mācība un zināma pieredze turpmākajiem gadiem!
Tiekamies Zviedrijā/Somijā!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Nebutu visadi sprukti un darzini, domaju butu bijis labak, bet ko darit ka ir tadi pamikstie mizeji un naudas vergi dazi.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: nebuutu Masalskim veiksimga diena, varejam ari zaudet ar 4-10. Zel ka nepalika sausaa Edza
Duraks tu, Edža ņem visu laiku tādus. P.S. Vārtu sargam tā ir jāspēlē, nevis jāņem tikai tie metieni kas nāk virsū.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:38, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tomēr šis bija, iespējams, pēdējais brīdinājums Latvijai, ka hokeja saimniecība ir jāsaved kārtībā, citādi nākošajā sezonā tiešām izlidosim un uz ilgu laiku!
Man te stāsta pasakas, ka esot izcili 94-96 gadi, bet nekādus skautinga ziņojumus ārzemju preses izpildījumā neesmu par to lasījis.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:39, pirms 14 gadiem
Tubrikistāņu vafeļzaurs rakstīja: A kāpēc austrietis fočējas ar meiču, a Saulietim kaut kāds sirmais tiek? :/
viņiem jau arī vjdzēja kādu prieciņu! Lai jau tiek. Mūsējos Latvijā sagaida daudz labākas meitenes.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:39, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Cerams, ka pēč ši čempionāta Latvijas hokeja virtuvē būs jauns pavārs!!!!
Un ko mainīs pavārs? Reāli ir tā kā Vasiļjevs teica - parunājām paši savā starpā un paši uzvarējām. Kurš tev - Šuplers nāks par treneri?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:39, pirms 14 gadiem
Šis čempis bija gluži kā tās dažas Dinamo spēles, kur atspēlējās no trīs vārtu pārsvara un uzvarēja Es domāju emociju gammas ziņā No totāla izmisuma līdz uzvaras garšai!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:39, pirms 14 gadiem
Malači, viss labs kas labi beidzās!
Masaļskis ar Saulieti šodien bija labākie! Masaļskis visu cēla ārā, bet Saulietis meta iekšā un pelnīja noraidījumus pretiniekam!
Tiekamies nākamgad!

  +8 [+] [-]

, 2011-05-08 23:39, pirms 14 gadiem
Kur pēdējais austrietis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
KHL dominējošās komandas MnDin un RDin

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pilnīgi nekādu variantu nebūtu. Mēs neesam ne Vācija, ne Norvēģija kuri ar savu resursu to tiešām var izdarīt. Pat dāņi mūs uzvarēja, par ko gad mēs vispār runājam?
Nevajag skatīties uz vispārējiem resursiem, bet gan uz šobrīdējo sastāvu, tici man, ja tik mūsu puišiem būtu stiprāka psihe un vēl nedaudz veiksmes... tu patiešām būtu lepns par LV izlasi...

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man te stāsta pasakas, ka esot izcili 94-96 gadi, bet nekādus skautinga ziņojumus ārzemju preses izpildījumā neesmu par to lasījis.
Tos jau tikai uz 2017. PČ varēsim novērtēt...

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Cik saprotu tad peec IIHF ranga.

A grupaa - 1., 3., 5., ...
B grupaa - 2., 4., 6., ...
Nu ja ta , tadmums labak but 12 ranga, vai 10 , jo A grupa negribetos spelet

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
PALDIeS Latvijas izlase!!! Labs cempis, tikai neveicaas.... gan izlaistaa uzvara pret somiem, gan danjiem... un tad gan saluziens pret SLO, bet ar abiem parejiem machiem pieradijam, kas mes esam! ..un tadi kaa Sprukts nav vajadzigi, bet pietruka Daugavins, Karsums, Darzins..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:40, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Kas tev liek tā domāt? Neaizmirsti kādā pozīcijā viņš spēlē, domāju vēl 1-3 PČ abi ar nedzīvo izvilks.
Ņiživijs jā, bet attiecībā uz Herbi ir nojauta,ka izlasei viņš teiks attā. parasti kāds no vecajiem bukiem pēc neveiksmīgiem turnīriem beidz izlasē savu karjēru.
Būšu priecīgs,ja mana nojauta kļūdās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Pīrāgs91

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:41, pirms 14 gadiem
wtf rakstīja: 4 goliņi + trāpīts tiesnesim, ir OK!
Sasmeejos

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:41, pirms 14 gadiem
Znarok un Hari Paliekat!!!!!!!!!!!! Šis čempis bija neveiksmju pilns, bet spēle kā tāda nebija slikta neviena, izņemot pret slovēniju un ir redzams darbs ieliktais. Uzskatu, ka jāļauj šim tandēmam strādāt, nu nav citu treneru kuri pazīst tik labi visus spēlētājus.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:41, pirms 14 gadiem
labs, kas labi beidzas. paši savārīja, paši izstrēba, līdzjutējiem arī sagādāja asas izjūtas šis nebija pirmais gads, kad tika runāts, ka hokejs Latvijā ir miris, un nav arī pirmais gads, kad izrādās- dzīvs gan!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:41, pirms 14 gadiem
Latvijas izlases labākie šī pasaules čempionāta spēlētāji: Masaļskis, Ņiživijs un Pujacs. Es būtu devusi Meijam Ņiživija vietā, taču novērtējot to, ka viņš neatteica, neskatoties uz visu, tomēr ir pelnījis! Cepuri nost!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:41, pirms 14 gadiem
es te biju rakstīja: Un ko mainīs pavārs? Reāli ir tā kā Vasiļjevs teica - parunājām paši savā starpā un paši uzvarējām. Kurš tev - Šuplers nāks par treneri?
Kas tu esi pilnīgi atsaldēts? Tu te mēģini teikt, ka treneris, varbūt, vispār nevajag
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:42, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Latvijas izlases labākie šī pasaules čempionāta spēlētāji: Masaļskis, Ņiživijs un Pujacs. Es būtu devusi Meijam Ņiživija vietā, taču novērtējot to, ka viņš neatteica, neskatotie6 suz visu, tomēr ir pelnījis! Cepuri nost!
Man visu laiku likās , ka tu esi vecis!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:42, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Nu ja ta , tadmums labak but 12 ranga, vai 10 , jo A grupa negribetos spelet
Mēs esam un būsim 13. - tur vairs nekas nevar mainīties.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir tikai atmazkas.
Nākošā PČ atkal visticamāk vairāki vadošie spēlētāji nebūs. Pieļauju,ka Herbis šodien izlasē aizvadija pēdējo spēli.
Un ko tad?
njaa... taisniba jau ir. visus mes nesavaksim nekad(ja nu vienigi uz OS). pec sezonas vienmer kadam ir ko aparstet. atleik vienigi ceret, ka sis gads bija ipass, jo nevienu citu gadu nav bijis ta, ka uz cempionatu neaizbrauc uzreiz puse no vadosa sastava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:44, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Man visu laiku likās , ka tu esi vecis!
te jau no daudziem nevar saprast, kas ir kas

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņiživijs jā, bet attiecībā uz Herbi ir nojauta,ka izlasei viņš teiks attā. parasti kāds no vecajiem bukiem pēc neveiksmīgiem turnīriem beidz izlasē savu karjēru.
Būšu priecīgs,ja mana nojauta kļūdās.
Ā nu pēc šāda domu gājiena varbūt, bet ticamāk ka Ankipāns varētu aiziet viņam aizstājēju pietiek.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:44, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Man visu laiku likās , ka tu esi vecis!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:44, pirms 14 gadiem
Romis1991 rakstīja: Znarok un Hari Paliekat!!!!!!!!!!!! Šis čempis bija neveiksmju pilns, bet spēle kā tāda nebija slikta neviena, izņemot pret slovēniju un ir redzams darbs ieliktais. Uzskatu, ka jāļauj šim tandēmam strādāt, nu nav citu treneru kuri pazīst tik labi visus spēlētājus.
Znaroks po latiški nelasa. Viņš Deutschlandes pilsonis. Varbūt Haris izlasīs tavu lūgumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Nu ko nākošajā gadā būs 7 spēles garantēti dalīs divās grupās!!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Spēcīgs ir tas,nevis kurš nekad nekrīt,bet tas,kurš pakritis spēj piecelties.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Prieks par mūsējiem, prieks par Saulieti un Bukartu, kas patīkami pārsteidza šajā čempionātā!!!
Savādāk nemaz nevar būt LATVIJAI ir jābūt A grupā, kā teica tas fans no video esam A grupā 15 gadus un būsim arī tur vēl vismaz 15 gadus!!!
Slikti, kad rīt darbadiena, varētu paņemt pāris alus!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Hokeja prognožu spēlē prognozēju Latvijai 13.vietu un tā arī notika nākamsezon jāprognozē vismaz 8.vieta

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Romis1991 rakstīja: Znarok un Hari Paliekat!!!!!!!!!!!! Šis čempis bija neveiksmju pilns, bet spēle kā tāda nebija slikta neviena, izņemot pret slovēniju un ir redzams darbs ieliktais. Uzskatu, ka jāļauj šim tandēmam strādāt, nu nav citu treneru kuri pazīst tik labi visus spēlētājus.
Ko var īdēt! Pa visiem gadiem, ko šis tandēms ir vadījis izlasi, tikai vienreiz uzdevums ir izpildīts - un tie nav bijuši neizpildāmi. Smuki zaudējumi nav pamats, lai atstātu. Ir jāpamēģina cits treneris!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:45, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Ā nu pēc šāda domu gājiena varbūt, bet ticamāk ka Ankipāns varētu aiziet viņam aizstājēju pietiek.
Nu nez, Ankipaans bija pashaizliedziigaakais komandaa un taadi vechi nekad nav par daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:46, pirms 14 gadiem
nakamgad mums ir izdevigs formats. ;]

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:46, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Ko var īdēt! Pa visiem gadiem, ko šis tandēms ir vadījis izlasi, tikai vienreiz uzdevums ir izpildīts - un tie nav bijuši neizpildāmi. Smuki zaudējumi nav pamats, lai atstātu. Ir jāpamēģina cits treneris!
Ja mees taa "pameegjinaasim" vai neiberziisimies???

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:46, pirms 14 gadiem
Labais! baigi patika ka pēc 3 vārtiem skanēja prāta vētra, nevis tatu

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 23:47, pirms 14 gadiem
tufs rakstīja: Labais! baigi patika ka pēc 3 vārtiem skanēja prāta vētra, nevis tatu
Sotnieks neiztureeja un aiznesa savu disku

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:47, pirms 14 gadiem
Tomēr noturēja vietu Elitē! Malači!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:47, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Mēs esam un būsim 13. - tur vairs nekas nevar mainīties.
Ja tu doma so chempionatu, tad tu kludies , nems vera kopeju ranga punktus
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:48, pirms 14 gadiem
Eu, esam 1. vietā vairākuma efektivitātē visā turnīrā šobrīd!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:48, pirms 14 gadiem
tufs rakstīja: Labais! baigi patika ka pēc 3 vārtiem skanēja prāta vētra, nevis tatu
Musiqqq ar neskanēja, vai man nogļučīja? Vakar katrā ziņā Aisha skanēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:48, pirms 14 gadiem
Cilvēks ar viedokli rakstīja: Spēcīgs ir tas,nevis kurš nekad nekrīt,bet tas,kurš pakritis spēj piecelties.
So dziesmu mes jau esam dzirdejusi vakar, Paldies

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
realno,pisal zdes v kommentah raz 10,chto Znarok za svojih rebjat goroj..eto vam ne miikstajs kakoj to..tak ono i vishlo...horosho chto ostalis v elite

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Cik saprotu tad peec IIHF ranga.

A grupaa - 1., 3., 5., ...
B grupaa - 2., 4., 6., ...
manuprāt būs tāpat kā vienmēr! Ja protams nekļūdos!
A grupa - 1, 4 , 5, 8, 9 ....
B grupa - 2, 3, 6, 7, 10 ...
Kā tad īsti būs???

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Ja mees taa "pameegjinaasim" vai neiberziisimies???
Varam arī ieberzties, bet, ja nemēģināsi, tad nekas nemainīsies. Piemēram, atnāca Kurre un izlasei bija labi rezultāti, lai gan treneris puišus nepazina. Kā tad citas izlases var spēlēt ārzemju treneru vadībā?
Slēpts komentārs: picamen2

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
kewlaiz rakstīja: Musiqqq ar neskanēja, vai man nogļučīja? Vakar katrā ziņā Aisha skanēja.
Esot skaneejis!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
kewlaiz rakstīja: Musiqqq ar neskanēja, vai man nogļučīja? Vakar katrā ziņā Aisha skanēja.
Detlefs arī bija

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja būs jauns galvenais treneris (vispār treneru komanda), tad es ticēšu ka būs labāk, bet tā nē.
neesmu pret jaunu treneri, bet piekrītu, ka ja mainām, tad tikai pret vietējiem, pirmkārt, jo ar ārzemniekiem nav mums bijuši pārliecinoši piemēri, otrkārt, mans uzskats, ka nacionālās izlases vispār būtu jāvada vietējiem treneriem.

no tāda viedokļa nav daudz variantu un tie kuri ir arī nav ļoti pārliecinoši (vītoliņš, ābols, beresņevs, maticins?)

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Pietika ar izbiili, lai calji sanjemtos!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
Paldies treneriem,ārstiem,mūsu ģenerālmenedžerim(ceru,ka Ozoliņš arī turpmāk būs mūsu vadonis) un protams arī spēlētājiem,kuri pierādīja,ka pēc kritiena varēja piecelties un ar augsti paceltām galvām varēs atgriezties mājās un mums nebūs nekādu tiesību viņiem ko pārmest Paldies puiši un gaidam nākamo čempi,uz kuru pirmo reizi dzīvē plānoju pats aizbraukt,jo beidzu universitāti un būs iespēja paņemt brīvu laiku Sarauj Latvija

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
picamen2 rakstīja: butu labāk zaudējuši. Nākamgad pazors būs vēl lielāks.
būtu labāk gājis gulēt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:49, pirms 14 gadiem
kewlaiz rakstīja: Musiqqq ar neskanēja, vai man nogļučīja? Vakar katrā ziņā Aisha skanēja.
Un Nas ne Dogonjat, Tatu, ari skaneja pec goliem:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:50, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man te stāsta pasakas, ka esot izcili 94-96 gadi, bet nekādus skautinga ziņojumus ārzemju preses izpildījumā neesmu par to lasījis.
par kadiem skautu reportiem tu sapno? skautu reportos tiek tikai nakamie Tavaresi, Oveckini un Krozbiji.
un ja tik loti veletos tad par vienu letinu atsauksmes atradisi.
un ja nu netici ari man, tad noskaties ko par to saka Irbe
VIDEO: Tikai Dienā: Artūrs Irbe par spēlēšanu,...
vinam regulari statos nakot klat hokeja eksperti un prasot ko vins zin par Girgensonu.
pienemu, ka Girgensons jau sobrid butu izlases pamatsastava ja vien nebutu jaseple play offos. jo redzejam cik loti Znaroks uzticejas pedejam centram Pecuram.

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:50, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Ja tu doma so chempionatu, tad tu kludies , nems vera kopeju ranga punktus
Nu norvēģus nenoķert un baltkrievi šogad bija turpat aiz mums. Dāņi šogad ieņems augstāku vietu, tāpēc paliksim 13.vietā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:50, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: būtu labāk gājis gulēt
kādēļ? varbūt man kas cits bija jādara tagad.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 23:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pilnīgi nekādu variantu nebūtu. Mēs neesam ne Vācija, ne Norvēģija kuri ar savu resursu to tiešām var izdarīt. Pat dāņi mūs uzvarēja, par ko gad mēs vispār runājam?
Tie pat dāņi arī vāciešus vinnēja, un ko tagad?

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:51, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Ja tu doma so chempionatu, tad tu kludies , nems vera kopeju ranga punktus
Es arī runāju par kopējo rangu, nevis šo čempi - Dānija mums ir pagājusi garām un mēs starpību nevaram vairs likvidēt.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:52, pirms 14 gadiem
picamen2 rakstīja: butu labāk zaudējuši. Nākamgad pazors būs vēl lielāks.
tu varbūt labāk pasaki man 30.decembra laika prognozi?

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:52, pirms 14 gadiem
Priekā!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:52, pirms 14 gadiem
Miļūns neseko līdzi, kāds bija LHF uzdevums.
Slēpts komentārs: picamen2

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:53, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Varam arī ieberzties, bet, ja nemēģināsi, tad nekas nemainīsies. Piemēram, atnāca Kurre un izlasei bija labi rezultāti, lai gan treneris puišus nepazina. Kā tad citas izlases var spēlēt ārzemju treneru vadībā?
Kurre man nepatika ar savu piesardziigo hokeju!
Man atgaadinaat- 2002. gads- 5 zaagji- vieniigaa uzvara paar Itaaljiem, un ja nu jaunais iesaak taapat??? 2003. gads- 3 uzvaras, 3 zaagji, 2004. gads- 3 zaagji, 2 neizshkjirti un 2 uzvaras ( viena no taap paar shiis dienas upuriem)!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:54, pirms 14 gadiem
picamen2 rakstīja: butu labāk zaudējuši. Nākamgad pazors būs vēl lielāks.
Būtu labāk paklusējis.
Ja tev nav naudas un nevari nosvinēt Letiņu uzvaru,tad vismaz nebojā citiem ballīti. :]
Nākamajā čempī parādīsim sevi. ;]

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jaunais formāts vel nav apstiprināts IIHF kongresā, un tas nebūs izdevīgāks priekš LV izlases, jo vairs nebūs glābiņspēle pret grupas nosacīto pastarīti. Pēc jaunā formāta būs javāc punkti katrā spēlē.
nu sogad latvija pieradija, ka atskiriba no tadam valstim ka Danija, nebremze un cinas par puntktiem ari ar varenajiem. tapec si jauna forma var nakt mums par labu. jo lai ko neteiktu, tomer musejie ir meistarigaki par tadam valstim ka danija, slovenija, norvegija u.t.t. un 7 spelu cikla mums ir lielakas izredzes tikt pie punktiem neka viniem, komandam kuras principa gatavojas tikai vienai vienigai spelei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:55, pirms 14 gadiem
kewlaiz rakstīja: Un, ko tagad saukt par nācijas varoņiem? I prātā nenāk, sačakarēja visu lielo hokeju šogad!
Nākamgad kkas mainīsies? neticu.
a, labākāk vajadzēja spēlēt vienu spēli, respektīvi pret dāņiem, un tajā pašā vēl paklupt? Manuprāt čempis izdevies, nospēlējām labu spēli pret čehiem, un pat atņēmām punktu somiem. Protams, es ar gribu redzēt LV astoņniekā, bet ar tiem resursiem, kas mums šobrīd ir, to ir grūti izdarīt, ja vēl čempja laikā spēlētāji gūst savainojumus vai DSQ

  -4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:56, pirms 14 gadiem
Cilvēks ar viedokli rakstīja: Būtu labāk paklusējis.
Ja tev nav naudas un nevari nosvinēt Letiņu uzvaru,tad vismaz nebojā citiem ballīti. :]
Nākamajā čempī parādīsim sevi. ;]
phe, kāds te sakars ar naudu. tas ka esi bezdarbnieks un vari svinēt svētdienas vakarā, tad ok. apsveicu, ballējies. bet nākamgad pazors būs un vēl trakāks kā tagad.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:57, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kurre man nepatika ar savu piesardziigo hokeju!
Man atgaadinaat- 2002. gads- 5 zaagji- vieniigaa uzvara paar Itaaljiem, un ja nu jaunais iesaak taapat??? 2003. gads- 3 uzvaras, 3 zaagji, 2004. gads- 3 zaagji, 2 neizshkjirti un 2 uzvaras ( viena no taap paar shiis dienas upuriem)!
Un ar ko atšķiras Znaroks? Kāds ir šīs sezonas rezultāts? Un pagājušās? Kas neriskē, tas nedzer šampanieti!

Viedokļi katram var atšķirties, bet es uzskatu, ka izlasei treneris ir jāmaina. Lai Znaroks vēl paaug un pamācās kā treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:57, pirms 14 gadiem
picamen2 rakstīja: Tu varbūt pasaki visiem kā garšo tava tēva šokolādes actiņa.
tu esi tik pat tizls, cik tizli ir tavi komentāri
žēl tevis.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 23:57, pirms 14 gadiem
Mums šogad vēl ir iespēja kļūt par čempioniem šajā čempionātā - vairākuma čempioniem! 27.59% nav slikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:58, pirms 14 gadiem
Nu tad beidzot. Malači. Saulieša lielā diena!

Sarauj!

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:58, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Ko var īdēt! Pa visiem gadiem, ko šis tandēms ir vadījis izlasi, tikai vienreiz uzdevums ir izpildīts - un tie nav bijuši neizpildāmi. Smuki zaudējumi nav pamats, lai atstātu. Ir jāpamēģina cits treneris!
Katram sava doma! Bet man liekas, ka shis treneru tandems pats ideālākais! Vienkārshi, shis chempis kautkāda nelaimes bedre, sākot ar Kuldas diskābeli un entajiem savainojumiem! ja, treneri rambā uz ledus un zaudē, nav bazars, metam pāri!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-08 23:59, pirms 14 gadiem
nayt rakstīja: tu esi tik pat tizls, cik tizli ir tavi komentāri
žēl tevis.
par tevi nemaz nerunāsim. Sportā LV ir sēnes. Nav vispār nekādu izredžu uz kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:01, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Nākamgad gadījumā mums nevar sanākt grupa, kurā būs, piemēram
Kanāda, Vācija, Norvēģija utt? T.i. daudz "ņemamu" pretinieku, un ne tikai tāpēc, ka būs jauna izspēles sistēma, bet gan tāpēc, ka iepriekšminētie tālu tikuši
nākamgad būs tas pats, kas šogad, kāda škirba kāda grupa. jāskatās, kas spēlēs izdzīvošanas grupā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 00:01, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Un ar ko atšķiras Znaroks? Kāds ir šīs sezonas rezultāts? Un pagājušās? Kas neriskē, tas nedzer šampanieti!

Viedokļi katram var atšķirties, bet es uzskatu, ka izlasei treneris ir jāmaina. Lai Znaroks vēl paaug un pamācās kā treneris!
Man jaajautaa- Ja Kurre bija tik izcils treneris, tad kaapeec vinsjh shobriid audzee zirgus???
Kaads sastaavs bija Kurrem (paskaties- katraa gadaa pa kaadaam NHL vecim, 2002. Ozolinjsh un Zholtoks, 2003. gads- Skrastinjsh, 2004- Zholtoks, ko vien veerti ir Beljavskis, Kerchs) un kaads shogad Oljegam???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:03, pirms 14 gadiem
laidnis rakstīja: Katram sava doma! Bet man liekas, ka shis treneru tandems pats ideālākais! Vienkārshi, shis chempis kautkāda nelaimes bedre, sākot ar Kuldas diskābeli un entajiem savainojumiem! ja, treneri rambā uz ledus un zaudē, nav bazars, metam pāri!!
Es domāju, ka jābūt konsekventiem - savulaik Vasiļjevu atlaida par mazākiem grēkiem, tāpat arī Kurri. Ja vieniem dos baigās atlaides, tad viņiem radīsies priekšstats, ka ir neaizstājami...Lai vien atpūšas no izlases vismaz uz sezonu un tad skatīsimies. Varbūt pēc nākošās sezonas ar jaunu treneri lielākā daļa lamās Znaroku, ka nav mācējis ar izlasi strādāt!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:03, pirms 14 gadiem
Paldies par čempi!!!Cienu komandu par to,ka atšķirībā no DĀŅIEM,mums visas spēles bij svarīgas,mēs katrā bliezām uz pilnu klapi.
Nākamgad būs labāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:05, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Es domāju, ka jābūt konsekventiem - savulaik Vasiļjevu atlaida par mazākiem grēkiem, tāpat arī Kurri. Ja vieniem dos baigās atlaides, tad viņiem radīsies priekšstats, ka ir neaizstājami...Lai vien atpūšas no izlases vismaz uz sezonu un tad skatīsimies. Varbūt pēc nākošās sezonas ar jaunu treneri lielākā daļa lamās Znaroku, ka nav mācējis ar izlasi strādāt!
Shaadam variantam vareetu piekrist, bet... Aarzemniekam, lai izpeetiitu vajag vairaak kaa gadu... No tiem, kas paziist Latvijas hokeju atbilst paaris- Aabols par "zalju", bet Bersenjevs jau zaudeejis speleetaaju aciis autoritaati, lai gfan Eiropas machi sho to mainiija!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:08, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Man jaajautaa- Ja Kurre bija tik izcils treneris, tad kaapeec vinsjh shobriid audzee zirgus???
Kaads sastaavs bija Kurrem (paskaties- katraa gadaa pa kaadaam NHL vecim, 2002. Ozolinjsh un Zholtoks, 2003. gads- Skrastinjsh, 2004- Zholtoks, ko vien veerti ir Beljavskis, Kerchs) un kaads shogad Oljegam???
Viens NHL vecis neveido visu komandu. Turklāt, neaizmirsti paskatīties pie viena arī zviedru, somu, čehu, krievu sastāvus, pret kuriem mums nācās spēlēt tad - tie noteikti nebija vājāki par šī gada sastāviem - drīzāk otrādi!

Es pieļauju, ka Kurre audzē zirgus tādēļ, ka ir nopelnījis pietiekami daudz līdzekļu ar savu trenera darbu, lai to varētu atļauties darīt. Viņš noteikti nebija slikts treneris, ka tu centies to parādīt - drīzāk vienīgais ar Eiropā zināmu vārdu. Cita lieta, ka viņa attiecības ar Begemotu noteikti nenāca izlasei par labu..

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 00:10, pirms 14 gadiem
Paldies puišiem. Piekrītu - kas nenogalina, tas padara tikai stiprāku. Ceru, ka Ņiživijs, Vasiļjevs, Ankipāns arī turpmāk varētu palīdzēt.
Ceru uz lielāku Pečuras progresu, kā arī uz to, ka nākamajā čempī varētu palīdzēt Daugaviņš, Karsums, Sprukts, Skrastiņš, Bārtulis (visus neminēju).

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:11, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Es domāju, ka jābūt konsekventiem - savulaik Vasiļjevu atlaida par mazākiem grēkiem, tāpat arī Kurri. Ja vieniem dos baigās atlaides, tad viņiem radīsies priekšstats, ka ir neaizstājami...Lai vien atpūšas no izlases vismaz uz sezonu un tad skatīsimies. Varbūt pēc nākošās sezonas ar jaunu treneri lielākā daļa lamās Znaroku, ka nav mācējis ar izlasi strādāt!
nu tu iebrauci auzās!! Vasju uzmeta tāpēc, ka shamais nemācēja uzturēt kontaktu ar spēlētājiem, karoch iekshējās klimatkontroles defekts. a tagad viss ok! ciena treneri, ciena spelētājus! bet ja mums, mazajai valstij nespēlē vismaz 5 etiķi, ko var gribēt? chehi ar somiem dabuja pa muguru ar chut ne otro sastāvu

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:12, pirms 14 gadiem
Nākošgad būs grūti pareizos uz izlasi atlasīt. Gaidīto un pieredzējušo vietā (kuri neatbrauca vai nespēlēja) jaunie visai labi nospēlēja. Malači!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:12, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Shaadam variantam vareetu piekrist, bet... Aarzemniekam, lai izpeetiitu vajag vairaak kaa gadu... No tiem, kas paziist Latvijas hokeju atbilst paaris- Aabols par "zalju", bet Bersenjevs jau zaudeejis speleetaaju aciis autoritaati, lai gfan Eiropas machi sho to mainiija!
Nepiekrītu! Ja ārzemnieks tiek pieņemts darbā, viņš uz darbu skatās daudz savādāk nekā vietējais treneris, kuram ir savi mīluļi un nemīluļi. Ja tas tiek izdarīts, piemēram, līdz augustam trenerim ir pietiekami daudz laika, lai sekotu potenciālajiem spēlētājiem līdz pat martam, kad sākas treniņprocess. Tā kā nekāds gads tur nav vajadzīgs. Protams ar katru gadu viņš katru spēlētāju iepazīs labāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:13, pirms 14 gadiem
Paldies čaļiem par šo PČ, ticu ka ar katru nākamo gadu būs aizvien labāki rezultāti!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 00:14, pirms 14 gadiem
Psiholoģiski smags bija čempis, bet nu MALAČI!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:15, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Nepiekrītu! Ja ārzemnieks tiek pieņemts darbā, viņš uz darbu skatās daudz savādāk nekā vietējais treneris, kuram ir savi mīluļi un nemīluļi. Ja tas tiek izdarīts, piemēram, līdz augustam trenerim ir pietiekami daudz laika, lai sekotu potenciālajiem spēlētājiem līdz pat martam, kad sākas treniņprocess. Tā kā nekāds gads tur nav vajadzīgs. Protams ar katru gadu viņš katru spēlētāju iepazīs labāk.
Un kuru spelētaju tu gribēji redzēt , kuru nebija paņēmis Znaroks?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:15, pirms 14 gadiem
nu lai vai ka, japateicas austriesiem par vakardienas uzvaru.. nav jav pirma reize,ka spelejam par paliksanu..ah, tads interesants chempis, tik tie savainojumi baidab. nu ja, prieks bija ozo redzet. paldies visaivhokeja brigadei..

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:15, pirms 14 gadiem
fred uk rakstīja: nu atziisti---TIK MAZSSS???
mazss kas? tavs krāniņš?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:16, pirms 14 gadiem
laidnis rakstīja: nu tu iebrauci auzās!! Vasju uzmeta tāpēc, ka shamais nemācēja uzturēt kontaktu ar spēlētājiem, karoch iekshējās klimatkontroles defekts. a tagad viss ok! ciena treneri, ciena spelētājus! bet ja mums, mazajai valstij nespēlē vismaz 5 etiķi, ko var gribēt? chehi ar somiem dabuja pa muguru ar chut ne otro sastāvu
OK būtu tad, ja nebūtu zaudējuma pret dāņiem un slovēņiem - var saprast zaudējumus pret stiprākām izlasēm, bet pret vājākām - nē! Trenerim nav jābūt čomam, bet komandas vadītājam ar pietiekami lielu pieredzi. Un Vasiļjevu noņēma tādēļ, ka viņš treniņus vadīja latviski - valodā kurā lielai daļai tā laika spēlētāju bija pietiekami lielas problēmas. Nedomāju, ka ar to vajadzētu lepoties!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:19, pirms 14 gadiem
Ņiživijs paziņojis, ka pēdējais PČ!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:19, pirms 14 gadiem
es ceru, ka neatlaidīs Znaroku. tieši otrādi, beidzot būtu jānomaina tas SŪDU ŽĪDELIS Lipmans, pret cilvēku, kam rūp mūsu hokejs....

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:20, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: OK būtu tad, ja nebūtu zaudējuma pret dāņiem un slovēņiem - var saprast zaudējumus pret stiprākām izlasēm, bet pret vājākām - nē! Trenerim nav jābūt čomam, bet komandas vadītājam ar pietiekami lielu pieredzi. Un Vasiļjevu noņēma tādēļ, ka viņš treniņus vadīja latviski - valodā kurā lielai daļai tā laika spēlētāju bija pietiekami lielas problēmas. Nedomāju, ka ar to vajadzētu lepoties!
Tu piemirsi tādu faktoru kā vārtuvīrs !! ja nemaldos Edzhus ar ir izcīnijis neizshkīrtu pret somiem, lai gan shamo nomētāja kā suni - 60 metieni no somu puses, bet.. nu ja pretiniekam vārtusargs ideāli stāv kastē, tu vari kaut pakārties, bet zaudēsi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:27, pirms 14 gadiem
Haribo_DNCA#15 rakstīja: Ka viens no tiem kas pec zaudejuma Sloveniem nosolijas neskatities hokeju PC ar LV spelem , gribeju lai nokrit diviziju zemak , nosodiju , nolamaju , kritizeju izlasi varu secinat ka neesmu ists hokeja fans (un varu galvu likt kila ka nebiju es vienigais)
Bet nakama spele pieradija pretejo . Patriotiskas jutas , milestiba prêt hokeju nevareju likt pazust.
Ceriba mirst pedeja un puisi to pieradija
Paldies ka cinijas , par pozitivam emocijam
Paldies ari faniem kas neskatoties ne uz ko bija ar komanda no A-Z
Mums no tadiem faniem ir jamacas – tos var tikai saukt par istiem faniem
Jaaizmirst kas bijis un viss
Uz skandinaviju dosimies pec revansa
Paldies par skaisto speli , uzvaru – LAI VEICAS !!!


Un Znarok – LUDZU PALIEC !!!
Znaroks nepaliks, diemžēl.

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:27, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: Znaroks nepaliks, diemžēl.
Un tā būs kļūda!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:31, pirms 14 gadiem
Paldies puišiem par raksturu un cīņu!
Šis PČ mūs nenogalināja, tātad esam kļuvuši stiprāki. Paklupām, bet pratām piecelties un iztaisnot muguru.
Ļoti ceru, ka Znaroks turpinās vadīt izlasi

Ps. Saša aiziet viņa pēdējais PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:33, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: zaudejām 1-2 toreiz... lai gan jā, ilgu laiku gājām uz niču
ne jau ne - bija nichs!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:33, pirms 14 gadiem
inga114 rakstīja: Un tā būs kļūda!
es pats ļoti vēlos, lai viņš paliek, bet jau zinu, ka nepaliks.

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:34, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Nākamgad gadījumā mums nevar sanākt grupa, kurā būs, piemēram
Kanāda, Vācija, Norvēģija utt? T.i. daudz "ņemamu" pretinieku, un ne tikai tāpēc, ka būs jauna izspēles sistēma, bet gan tāpēc, ka iepriekšminētie tālu tikuši
Nedomāju viss, ja izspēle nemainās un mēs paleikam 13 ( IIHF rangā), tad mūsu grupā mēs esam pastarīši! Un mūsu grupā būs komandas ,kuras rangā ieņem 4,5,12,13! respektīvi nākošgad atkal grupā dāņi, jo LV rangā apmainās vietā ar DEN! Par smagsvariem vēl neko prognozēt nevar! Ja izspēles kārtība mainās tad visādi var būt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:36, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: dāņiem ir labs vārtsargs, bet to spēli mēs pakāsām jau sākumā, kad sākām miegaini un nespējām pretiniekam uzspiest savu spēli... un tā viss arī aizgāja līdz pēdējam periodam, kad sākām ūdeni smelt kaut kā... un tad, jā, protams, dāņi turējās pretī cik spēja...

Bet pret slovēņiem salūzām pie 0-1... come on, ne pirmo reizi mēs spēles laikā 0-1 zaudējam un pat ne pirmo reizi pret slovēņiem... kaut vai 2006. gadā savās mājās iesākām ar pakāstiem vārtiem 0-1... tad arī bija psiholoģisks spiediens, bet spēlētāji tika galā... Protams, no 2006. gada sastāva izlasē ir palikuši tikai ap 10 spēlētāju, tas arī... tas, ka daudziem kā jau tika teikts šis bija pirmais čempis šādā lomā- vadošajās maiņās (Džeriņš, Saulietis, Andersons, tie paši Meija ar Bukatu ne-ceturtajā virknējumā).
Psiholoģija - un tā mums klibo bet nu shamie ar nozipāja ideāli (mums par nelaimi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 00:38, pirms 14 gadiem
Lipmans: Pārmaiņas ir nepieciešamas! Ja tauta vēlas, varu atkāpties...

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:38, pirms 14 gadiem
Par palikšanu Elitē mums divkārt jāpateicas austrijai.
Nenoliedzami mēs cīnījāmies labi, ja atskaita vienu spēli..

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:40, pirms 14 gadiem
VIsi labi nocinijaas, malachi!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:40, pirms 14 gadiem
laidnis rakstīja: Tu piemirsi tādu faktoru kā vārtuvīrs !! ja nemaldos Edzhus ar ir izcīnijis neizshkīrtu pret somiem, lai gan shamo nomētāja kā suni - 60 metieni no somu puses, bet.. nu ja pretiniekam vārtusargs ideāli stāv kastē, tu vari kaut pakārties, bet zaudēsi!!
Nevajag man stāstīt, ka gan dāņu, gan slovēņu vārtsargs izvilka spēli pēc 50-60 Latvijas metieniem. Jā, viņi spēlēja ļoti labi, bet spēle pret Dāniju bija sliktāka kā pret Čehiju un Somiju, turklāt soda metieni bija vieni no sliktākajiem, kas pēdējā laikā bija redzēti. Bet uz slovēņiem vispār izgājām "mīksti". Un arī šodienas spēle nebija ekstra augstvērtīga - veicās, ka austriešu tēmeklis bija galīgi šķībs un Edžam bija lielā spēle.

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:42, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ne tad, kad Masaļskis 60 metienus atvairīja... tad, kad Irbe 29 atvairīja un bija 0-0
toch, 2:1 , bet man tāda pārliecība bija, ka Edzhus nichu izkapāja.. Kļūdīties - cilvēcīgi

  +6 [+] [-]

, 2011-05-09 00:43, pirms 14 gadiem
Bija jāuzvar un uzvarēja. Ar to arī apsveicu. Interesanta statistika pagaidām Latvijai - pirmā vietā vairākumā iemestajās ripās (8 vārti 6 spēlēs) un soda minūtēs (109 min.)

Gaidam Somiju/Zviedriju nākamgad. Un uz 2012

- iemācīties mest bullīšus
- būt disciplinētākiem, lai mazāk noraidījumu
- vairāk ''īstu fanu'', kuri atbalstīs izlasi līdz pēdējai nospēlētajai sekundei neatkarīgi no spēles rezultāta
- vēl kuplākā skaitā ierasties Somijā, lai pieskandinātu somu arēnu ar Latviiešu dziesmām un hokeja saukļiem
- Znaroka palikšanu trenera amatā
- cerību, ka būs mazāk to kapātāju, kuri atteiks spēlēt izlasē

Paldies izlasei par čempi un cīņasspara izrādīšanu. Gaidam mājās mūsu cīkstoņus.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:47, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: žēl. šogad bijām pelnijuši izkrist.
paldies par mīnusiem dāmas!
Tu esi Idiots!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:47, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: man gan sķiet, ka mainīsies, jo pat IIHF lapā jau pāris dienas bija apceres raksts par to, ka ar šo gadu aiziet vēsturē preliminary rounda upseti...
Lēmums vēl nav pieņemts un būs balsošana, bet liekas, ka visi ir gandrīz droši, ka formāta maiņu apstiprinās
NU tad jau dzīvos - redzēs!
Mani tad interesē kā izkārtos grupas!?
Respektīvi vai :
a) kā iepriekš
A grupa 1,4,5,8,9,12,13,16
B grupa 2,3,6,7,10,11,14,15
b)
A grupa 1,3,5,7,9,11,13,15
B grupa 2,4,6,8,10,12,14,16

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 00:48, pirms 14 gadiem
Miķelis malacis!!!!

Māk veidot spēli!

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:51, pirms 14 gadiem
Raimonds Ozolins rakstīja: NU tad jau dzīvos - redzēs!
Mani tad interesē kā izkārtos grupas!?
Respektīvi vai :
a) kā iepriekš
A grupa 1,4,5,8,9,12,13,16
B grupa 2,3,6,7,10,11,14,15
b)
A grupa 1,3,5,7,9,11,13,15
B grupa 2,4,6,8,10,12,14,16
1.Izspēles kārtība mainīsies - IIHF mājas lapā par to tiek runāts kā par jau notikušu lietu.
2.Grupu sastāvs tiks paziņots pēc finālspēles 15.maijā.
3.Raugoties no 13.vietas, varētu būt pilnīgi vienalga, ar ko ir jāspēlē, jo 6 komandas rangā vienalga būs augstāk. Varētu būt svarīgāk, kas būs grupas 8.komanda - Kazahstāna vai Itālija - makaronēdāji noteikti būtu parocīgāki pretinieki.

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:54, pirms 14 gadiem
Kur tā informācija, ka Ņiživijs vairs nespēlēs izlasē?

     [+] [-]

, 2011-05-09 01:01, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: 1.Izspēles kārtība mainīsies - IIHF mājas lapā par to tiek runāts kā par jau notikušu lietu.
2.Grupu sastāvs tiks paziņots pēc finālspēles 15.maijā.
3.Raugoties no 13.vietas, varētu būt pilnīgi vienalga, ar ko ir jāspēlē, jo 6 komandas rangā vienalga būs augstāk. Varētu būt svarīgāk, kas būs grupas 8.komanda - Kazahstāna vai Itālija - makaronēdāji noteikti būtu parocīgāki pretinieki.
Nu par parocīgumu mēs varētu spriest pēc iepriekšējās reizes,kad spēlējām izdzīvošanas grupā! Bet izskatās,ka būs Itāļi ,jo kazahi ievākuši brangāku punktu ražu savā grupā!

     [+] [-]

, 2011-05-09 01:25, pirms 14 gadiem
nakos gad pa vecam cempis 2 grupas 8 komandas grupa yeaaaa...

     [+] [-]

, 2011-05-09 01:26, pirms 14 gadiem
sis pc bija pilns emociju bija labi brizi bija slikti ..bet visa kopuma teiksu ir labi..turas latvija..nervus kutinoss turnirs...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-09 02:01, pirms 14 gadiem
Ņiživijs: "Domāju, ka šis ir mans pēdējais čempionāts. Nākamgad vairs nebūšu, jo visam savs laiks. Varēju nebūt jau šogad, bet ko darīt, ka vajag spēlēt. Komandai bija problēmas un nācās savas vēlmes pastumt malā. Šogad vēl gribējās uzspēlēt, arī treneri palūdza un Sandis. Turpināšu spēlēt Rīgas "Dinamo", jo man vēl ir līgums uz gadu. Ja visas spēles nospēlētu pacietīgi kā šodien, rezultāts būtu cits. Pirmajās spēlēs spēlējām atklātu hokeju. Un atklātajā hokejā, ja neiemet tu, iemet tev. Saprotams, ka spēle ar Slovēniju bija pārpratums, lai priecājas par to maču - atcerēsies uz visu mūžu."

žēl Saša ir īsts Meistars, kuru nevar aizvietot

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 02:06, pirms 14 gadiem
Uzvara un palikšana A divīzijā ir iemesls priekam, ceru ka fani tomēr sagaidīs Izlasi lidostā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 09:01, pirms 14 gadiem
Valdizzz rakstīja: Bija jāuzvar un uzvarēja. Ar to arī apsveicu. Interesanta statistika pagaidām Latvijai - pirmā vietā vairākumā iemestajās ripās (8 vārti 6 spēlēs) un soda minūtēs (109 min.)

Gaidam Somiju/Zviedriju nākamgad. Un uz 2012

- iemācīties mest bullīšus
- būt disciplinētākiem, lai mazāk noraidījumu
- vairāk ''īstu fanu'', kuri atbalstīs izlasi līdz pēdējai nospēlētajai sekundei neatkarīgi no spēles rezultāta
- vēl kuplākā skaitā ierasties Somijā, lai pieskandinātu somu arēnu ar Latviiešu dziesmām un hokeja saukļiem
- Znaroka palikšanu trenera amatā
- cerību, ka būs mazāk to kapātāju, kuri atteiks spēlēt izlasē


Paldies izlasei par čempi un cīņasspara izrādīšanu. Gaidam mājās mūsu cīkstoņus.
+ ļaut Vasiļjevam spēlēt pa malu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 09:14, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Tu tiešām esi slims.Bez īpaša pamatojuma.Varētu padomāt,ka LV necentās katrā spelē ...
Slims esi Tu,ja domā,ka par cenšanos kāds punktus dod.
Ir jasāk uzvarēt, un tad var runāt par kaut kādu progresu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 09:21, pirms 14 gadiem
Jāpievienojas Pučes teiktajam par tām murgainajām dienām, kuras tomēr beidzās labi...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-09 09:21, pirms 14 gadiem
Malači, puikas! Beigas labas, viss labs. Nu gluži kā amerikāņu filmā ar happy end. Bet, ja nopietni, labs sižets priekš latviešu kino: problēmas, konflikti, kulminācija un beigās par varoņiem kļūst "agrāk brāķētie" puiši un DR rezervistu soliņš. Un fonā mūsu uzticīgie un nodevīgie fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-09 09:52, pirms 14 gadiem
nu kruta, tagad noteiki jāizmaksā prēmijas puišiem! un 3zvaigzņu ordeni katram! un lidosta jāsagaida ar puķēm! agigenna kruts panākums... bet, ja nopietni, viņiem vieta bija Austrālijā, šoreiz vietu saglabāja tikai veiksmīgas apstākļu sakritības dēļ... NOŽĒLOJAMI!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 10:47, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Līdz nākamajam gadam vajadzētu iemācīties iemest izgājienos pret vārtsargu
Vēl vajadzētu cītīgāk cīnīties pie bortiem, johaidī, gandrīz visas divcīņas zaudējām, visur mums noņem ripu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-09 12:58, pirms 14 gadiem
Kā caur adatas aci! Ja godīgi, necerēju, ka puiši saņemsies, bet nu - Austrija nedaudz arī palīdzēja...
PS
Znarokam jāpaliek

  -1 [+] [-]

, 2011-05-09 14:18, pirms 14 gadiem
Un kārtējo reizi nespēj nospēlēt līdz galam. Vai tad nevarēja noturēt šo spēli sausā? Bet mums taču nevajag, mēs tāpat paliekam...... Tikai šis parāda mūsu izlases patieso cīņas sparu un morālo stāju...

     [+] [-]

, 2011-05-09 15:13, pirms 14 gadiem
jauna tradīcija jārāda simpsoni pirms hokeja

     [+] [-]

, 2011-05-09 16:49, pirms 14 gadiem
Labi

     [+] [-]

, 2011-05-09 17:15, pirms 14 gadiem
Paldies visiem, kuri spēlēja un cīnījās! Visiem, arī tiem, kuri izlasē gribēja spēlēt, bet netika! Visu cieņu jums puiši! Tie, kuri stādīja savas personīgās ambīcijas pāri Latvijas interesēm, arī jums jāpasaka paldies šiem saviem kolēģiem. Diezin vai spēlētāji, kuri nāk no valsts, kura nespēlē elites divīzijā, kādam būtu seviški interesanti.

     [+] [-]

, 2011-05-09 18:44, pirms 14 gadiem
Malacisanemasunuzvareja

     [+] [-]

, 2011-05-09 20:37, pirms 14 gadiem
picamen2 rakstīja: par tevi nemaz nerunāsim. Sportā LV ir sēnes. Nav vispār nekādu izredžu uz kaut ko.
Un, ko tu dari lietas labā?
Minēšu - sēdi visu dienu pie datora un iekš SC pievieno stūlbus komentārus, nožēlojāmi