Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvieši ielaiž ārkārtīgi kuriozus vārtus un cieš sakāvi pret Baltkrieviju

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvieši ielaiž ārkārtīgi kuriozus vārtus un cieš sakāvi pret Baltkrieviju
Bobs Hārtlijs uz Latvijas izlases rezervistu soliņa
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Noslēgusies otrā pārbaudes spēle starp Latvijas un Baltkrievijas hokeja izlasēm. Tajā ar rezultātu 0:3 uzvaru izcīnīja tieši baltkrievi, kuru rindās sauso maču aizvadīja vārtsargs Mihails Karnauhovs. Turklāt Karnauhovam ieskaitīti arī mača trešie vārti.

Spēles teksta tiešraide

Jau no mača pirmajām sekundēm Latvijas izlases hokejisti uzņēma augstu spēles tempu. Otrajā nomaiņā pie laba metiena tika Kristaps Zīle, taču to atvairīja vārtsargs. Pēc brīža ļoti bīstamu momentu izveidoja Frenks Razgals, pēc kura viesus glāba vārtsargs Mihails Karnauhovs.

Šķita, ka kuru katru brīdi latviešiem izdosies izvirzīties vadībā, taču negaidīti to izdarīja viesi - ripu pārtvēra Daņila Karabans, kopā ar maiņas partneri aizskrēja pretuzbrukumā pret vienu pašu Uvi Balinski. Karabans izvēlējās mest pats, nedaudz kļūdījās Jānis Kalniņš un sestajā minūtē jau 0:1.

Tomēr tas vēl nebija viss - divas minūtes vēlāk diezgan nevainīgā situācijā rezultāts jau kļuva pavisam nepatīkams - 0:2. Virs Kalniņa pleca trāpīja Aleksandrs Kogaļevs. Uzreiz pēc nokdauna praktiski vienatnē sev vārtu gūšanas momentu izvedoja Kirils Tambijevs, taču pietrūka uzbrukuma noslēdzošā fāze. Pirmajā trešdaļā daudz vairāk uzbruka Latvijas izlase, savukārt vārtus guva baltkrievi.

Otrās trešdaļas sākumā bīstami Karnauhova vārtiem uzbruka ceturtais uzbrucēju trijnieks ar Oskaru Batņu, Edgaru Kuldu un Gati Gricinski, tomēr ripu vārtos iedabūt neizdevās. Vien spēles 25. minūtē tika fiksēts pirmais noteikumu pārkāpums, mājniekiem nopelnot vairākumu.

Tiesa, tas gan izvērtās diezgan šķidrs, neradot nopietnu apdraudējumu Karnauhova vārtiem. Perioda 11. minūtē mazākumā nonāca Latvijas izlase, jo pretinieku apmalē iegrūda Ronalds Ķēniņš. Turklāt Ralfam Freibergam tika piešķirts desmit minūšu disciplinārsods.

Skaitlisko mazākumu gan Latvijas izlasei izdevās izturēt un pēc tā arī izdarīt spiedienu uz pretinieku vārtiem. Tomēr tas augļus nedeva, joprojām pievīla tehniskais brāķis un brīžiem arī sasvtarpēja nesaprašanās. Teicamu spēli baltkrievu vārtos aizvadīja arī Karnauhovs, vairākkārt glābdams savu komandu. Otrā perioda pēdējā minūtē Vitālijs Pavlovs arī izprovocēja pretinieku uz noteikumu pārkāpumu.

Sākoties trešajai trešdaļai, jau atkal neizdevās izmantot skaitlisko vairākumu. Brīnumus viesu komandas vārtos rādīja Karnauhovs, kurš atvairīja divus Mika Indraša metienus no metra attāluma. Spēles 53. minūtē baltkrievu vārtsargs par parādīto sniegumu arī tika atalgots. Kirils Tambijevs, laužoties uz pretinieku vārtiem, nopelnīja pret sevi noraidījumu, aizturētā soda laikā vārtus, protams, atstāja Kalniņš, nomainoties pret sesto laukuma spēlētāju, taču pagalam neveiksmīgi nospēlēja Indrašis, nenovaldot ripu uz pretinieku zilās līnijas.

Droši vien iespējams iedomāties, kas notika tālāk... Ripa nodevīgi ieslīdēja tukšajos Latvijas izlases vārtos - 0:3. Pēdējais viesu spēlētājs, kurš aizskāra ripu, bija tieši vārtsargs Karnauhovs, tiekot pie vārtu guvuma. Tiesa, vairākums gan tik un tā mājniekiem pienācās, taču arī to neizdevās realizēt. Atlikušajā laikā Latvijas izlases hokejisti nespēja notikumus vērst par labu, ciešot sakāvi ar 0:3.

Latvija - Baltkrievija 0:3 (0:2;0:0;0:1)

Vārti: 05:10 Karabans (Graborenko) 0:1, 06:56 Kogaļevs (Stefanovičs, Parfejevetss) 0:2, 52:57 Karnauhovs 0:3
Soda minūtes: 12:6
Vārtsargi: Jānis Kalniņš - Mihails Karnauhovs (no 29:10 Kevins Lalands, no 30:10 Mihails Karnauhovs)

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:12, pirms 8 gadiem
Indrašis the best!

  +9 [+] [-]

, 2017-04-08 19:15, pirms 8 gadiem
Pagaidām ļoti skumja aina.Nevar atrunāties,ka tās tikai pārbaudes spēles un 4.spēle,jo arī pretiniekiem tās ir tikai pārbaudes spēles un nav saspēlējušies.Liekas,ka vajadzīgs treneris,kurš bļauj uz viņiem un sper pa d!rsu,lai spēlētāji kustētos!ļoti negribas,ka ir kārtējais čempis,uz kuru brauc arī noskaņojumu,ka jāuzvar viens pretinieks un balansēt uz elites izkrišanas robežas.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:15, pirms 8 gadiem
lai jau pieshauj roku un aci - chempii mow noderees DDD ka nekaa 2 varti divaas speelees !!!

 +12 [+] [-]

, 2017-04-08 19:15, pirms 8 gadiem
Kaut ko tādu bieži negadās redzēt, kad vārtsargs gūst vārtus
P.S. Pavlovs kaut kāda parodija. Neguva vārtus KHL, LV izlases 3 pābaudes spēles + 3 bullīšos. Pietam šodien vinš bullīti aizmeta pamatīgi vārtiem garām.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:16, pirms 8 gadiem
4 spēles. 1 uzvara, 2 sausie zàģi un tik 2 iemestas ripas. Lai arī pārbaudes spēles ,bet nu sūdaini izskatās.... ceru ka tas tik tā

  +4 [+] [-]

, 2017-04-08 19:16, pirms 8 gadiem
spēcīgi!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:16, pirms 8 gadiem
Ak,Dievs!
Četrās spēlēs iemesti 2 vārti.
Varbūt Hartlijam bija jāsāk šiem spēlētājiem ar hokeja ābeci, vai hokeja pamatelementiem?

 +15 [+] [-]

, 2017-04-08 19:17, pirms 8 gadiem
Nav ko brīnīties, ka nespējam gūt vartus, ja lielaka daļa ir no RD sistēmas, kas šogad arī klubā bija nekādi.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:17, pirms 8 gadiem
mļin Indrašis sačakarēja manu prognozi:

PēterisP, 15:25, pirms 4 stundām
neizdosies. šodien kāšam 0:2

Vakar gan izdevās precīzi noprognozēt, ka vinnēsim 1:0 ar viena nejauša gola palīdzību. Arī šodien Indrašim nejaušs gols - tikai uz nepareizajiem vārtiem !

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:17, pirms 8 gadiem
Žēl Boba. Ja pat izgājienā 1 netraucēts pret vartsragu nevar iemest tad skaidrs, ka skilla trūkst.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:18, pirms 8 gadiem
Diez kas nav arī no perspektīvā sagaidāmā...Klavieru nesēju pasaules čempioni.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-08 19:19, pirms 8 gadiem
Es būs gar zemi, ja Pavlopu tāpat paņems uz PČ.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:19, pirms 8 gadiem
pilnīgs pofigisms laukumā

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:20, pirms 8 gadiem
bayliss rakstīja: .....ka ir kārtējais čempis,uz kuru brauc arī noskaņojumu,ka jāuzvar viens pretinieks ....
tas ir absolūts max. es pat teiktu 120% ko mēs varam objektīvi prasīt no šīs izlases. Ja arī šī viena uzvara būs, tad ar 1:0 vai 2:1

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:21, pirms 8 gadiem
Tāda viena varbūt divas tendences. Bullīšos vairs neviens nemēģina apspēlēt, bet izdara metienu vai vieglu māņkustību un tēmē pa kājstarpi. Vai Hārtlija uzstādījums? Mest un nevis apspēlēt. Vai Hārtlijs zina ka DR uzvar ja pa vārtiem met mazāk , bet ja daudz met tad stabili zaudē.
Latvijas izlasei un arī DR momenti bieži ir daudz. Varbūt Hārtlijs ar saviem sīkumiem var nodot kā noķert metiena brīdī vārtsargu uz māņkustību, kā izprovocēt vārtsargu uz kādu kustību, kā ļoti precīzi mest stūros, kurā brīdī izdarīt metienu utt. Momenti mums ir bija un būs daudz, kā realizēt ir jāmāca.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:22, pirms 8 gadiem
Kā var uzvilkt izlases kreklu un spēlēt laukumā ar tik nožēlojamu atdevi?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:22, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: mļin Indrašis sačakarēja manu prognozi:

PēterisP, 15:25, pirms 4 stundām
neizdosies. šodien kāšam 0:2

Vakar gan izdevās precīzi noprognozēt, ka vinnēsim 1:0 ar viena nejauša gola palīdzību. Arī šodien Indrašim nejaušs gols - tikai uz nepareizajiem vārtiem !
Malaci,Pēteri! Nu pie ciema veikala varēsi nedēļas divas lielīties

  +7 [+] [-]

, 2017-04-08 19:23, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tāda viena varbūt divas tendences. Bullīšos vairs neviens nemēģina apspēlēt, bet izdara metienu vai vieglu māņkustību un tēmē pa kājstarpi. Vai Hārtlija uzstādījums? Mest un nevis apspēlēt. Vai Hārtlijs zina ka DR uzvar ja pa vārtiem met mazāk , bet ja daudz met tad stabili zaudē.
Latvijas izlasei un arī DR momenti bieži ir daudz. Varbūt Hārtlijs ar saviem sīkumiem var nodot kā noķert metiena brīdī vārtsargu uz māņkustību, kā izprovocēt vārtsargu uz kādu kustību, kā ļoti precīzi mest stūros, kurā brīdī izdarīt metienu utt. Momenti mums ir bija un būs daudz, kā realizēt ir jāmāca.
To ir jāmāca padsmit gadu vecumā, ne jau valstsvienībā!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:23, pirms 8 gadiem
Podriks rakstīja: Kā var uzvilkt izlases kreklu un spēlēt laukumā ar tik nožēlojamu atdevi?
Atdeve ir ļoti laba, bet cik noprotu, tu esi gudrāks par Hārtliju. Vispār daudziem komentētājiem smadzenes iestādītas tā-uzvaram - laba atdeve, zaudējam - slikta atdeve.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:24, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: To ir jāmāca padsmit gadu vecumā, ne jau valstsvienībā!
Piekrītu, bet šajā līmenī to var pielabot , noslīpēt utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:24, pirms 8 gadiem
Piespēles ir diezgan drausmīgas, momenti bija, nepaveicās! Interesanti būs vērot, kurus paturēs, kuru izsvītros no saraksta!

 +11 [+] [-]

, 2017-04-08 19:24, pirms 8 gadiem
12 periodos guuti 2 vaarti!!! kaadi veel te jautaajumi?! tas pat nav vairs nozheelojami...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:25, pirms 8 gadiem
Funi gudrēsimies, kad abi kopā sūksim alderīšus arēnā un skatīsimies spēli pret Franciju, ok?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:25, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Malaci,Pēteri! Nu pie ciema veikala varēsi nedēļas divas lielīties
lielīties, ne lielīties, bet šis izlases modelis ir prognozējamāks nekā jebkad. Mums vispār šodien komandā bija tikai viens normāla līmeņa uzbrucējs - Bukarts. Pie tam tāds, kurš ir jāapgādā (ko pārējie loģiski nespēj), lai būtu rezultatīvs. Pret aizsardzību baigo pretenziju nav, lai gan brāķis bija, Kalniņam normāla bet ne laba spēle.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:25, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tāda viena varbūt divas tendences. Bullīšos vairs neviens nemēģina apspēlēt, bet izdara metienu vai vieglu māņkustību un tēmē pa kājstarpi. Vai Hārtlija uzstādījums? Mest un nevis apspēlēt. Vai Hārtlijs zina ka DR uzvar ja pa vārtiem met mazāk , bet ja daudz met tad stabili zaudē.
Latvijas izlasei un arī DR momenti bieži ir daudz. Varbūt Hārtlijs ar saviem sīkumiem var nodot kā noķert metiena brīdī vārtsargu uz māņkustību, kā izprovocēt vārtsargu uz kādu kustību, kā ļoti precīzi mest stūros, kurā brīdī izdarīt metienu utt. Momenti mums ir bija un būs daudz, kā realizēt ir jāmāca.
Varbūt neesi pamanijis, bet meistarīgu spēlētāju no parasta vidusmēra spēlētāja atšķir tas, ka meistarīgs spēlētājs metot vārtos ripu to pietēmē, un nevis vienkārši met uz dullo ar cerību ka trāpīs.
Kuru no KrHuLv spēlētājiem Tu vari nosaukt par meistarīgu spēlētāju?

  -3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:26, pirms 8 gadiem
Pateicoties kāāhāāeļļ mums ir parādījusies stabilitāte - katrā spēlē maksimums vieni gūti vārti vai arī nevieni!

  +9 [+] [-]

, 2017-04-08 19:27, pirms 8 gadiem
Bob, bēdz kamēr vari, tu vēl nēesi sapratis kur nokļuvi

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:27, pirms 8 gadiem
Pēc SKA un Magńitkas dueła skiet,ka Latvijas izlase ne tikai sūdīgi spēlē,bet pat uz slidām knapi turās :/ Metienu precizitāte pagalam švaka pat pēcspēles metienos

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:27, pirms 8 gadiem
hamonds rakstīja: 12 periodos guuti 2 vaarti!!! kaadi veel te jautaajumi?! tas pat nav vairs nozheelojami...
Pārbaudes spēles īpaši neko neizsaka, skatoties uz sastāviem - nav brīnums, ja spēlējam ar Pavloviem, kurš labprāt atdod ripu pretiniekam uz izgājienu....

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:28, pirms 8 gadiem
Bet belariem vispār jau problēmas ir līdzīgas kā mūsējiem. Arī tad "ja visi atbrauks", kā te sportacentra komentētāji cer attiecībā uz LV. Realitātē jau mums nav, kam "atbraukt". Daugava, protams. Dārziņš, maybe. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:28, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka tuvojas B grupa. Ar visu Hārtliju nograbēsim.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:31, pirms 8 gadiem
li tao rakstīja: Pēc SKA un Magńitkas dueła skiet,ka Latvijas izlase ne tikai sūdīgi spēlē,bet pat uz slidām knapi turās :/ Metienu precizitāte pagalam švaka pat pēcspēles metienos
Nav meistarība priekš pēcspēles metieniem.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:33, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Izskatās, ka tuvojas B grupa. Ar visu Hārtliju nograbēsim.
Vēl viens kurš nezin ka mēs spēlēja elitē ne A grupā hehe , smieklīgi izskatās.Nezināju ka pa 1 gadu var pa divām grupām nokristies

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:33, pirms 8 gadiem
momentu realizācijas tizlums nāk līdzi no DinaMO

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:33, pirms 8 gadiem
atliek tikai sagaidīt ierodamies bombardieri Džeriņu. tad jau spēle aizies!

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:34, pirms 8 gadiem
Super-dinamo stilaa...ja chempi tapat,bus bediigi

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:35, pirms 8 gadiem
Podriks rakstīja: Funi gudrēsimies, kad abi kopā sūksim alderīšus arēnā un skatīsimies spēli pret Franciju, ok?
Esi uzmanīgs,viņš ir tas,kas deviņstāveņu liftos maziem zēniem konfektes piedāvā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:36, pirms 8 gadiem
bet ja nopietni, tad lielākās problēmas ir uzbrukumā!
Koziols teica, ka gaida vēl Zemgu, R.Bukartu, R.Ābolu, tāpat cerams, ka Daugava un Karsums būs. citādi nav jau kas var iemest to ripu vārtos...

  +3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:36, pirms 8 gadiem
Shodien musejie speleja ne sliktak kaa vakar. Jus tak redzejat kadus golus iemeta.
Ne jau shi izlase brauks uz PC, izmainjas bus ieverojamas.
Bulishus visi vnk met jo ledus nekads. Vai jus lielie specialisti esat provejushi uz tada ledus apspelet vsargu?

  +6 [+] [-]

, 2017-04-08 19:36, pirms 8 gadiem
DR ir izlases bāzes kuģis- tāds pats kā aviācijas bāzes kuģis ''Admirālis Kuzņecovs''- nelabi dūmo un knapi kust. Junga Funis tikai kaut ko vēl ķērc.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:37, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tāda viena varbūt divas tendences. Bullīšos vairs neviens nemēģina apspēlēt, bet izdara metienu vai vieglu māņkustību un tēmē pa kājstarpi. Vai Hārtlija uzstādījums?....
Kad es tev ievilkšu pa kājstarpi, tad varbūt beigās tev pieleks kur tā dziļā doma tur ir apslēpta !

  -3 [+] [-]

, 2017-04-08 19:38, pirms 8 gadiem
dinamo kaitnieks pavisam izlases karus sabeidzis, jācer pietiks ar uzvaru pār itāļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:39, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: DR ir izlases bāzes kuģis- tāds pats kā aviācijas bāzes kuģis ''Admirālis Kuzņecovs''- nelabi dūmo un knapi kust. Junga Funis tikai kaut ko vēl ķērc.
Beigās būs tauvā jāvelk, un baidos, ka nogrims uz b grupu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:39, pirms 8 gadiem
cerams K. Tambijevs tiks izlasē, patīk kā spēlē!

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:39, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: lielīties, ne lielīties, bet šis izlases modelis ir prognozējamāks nekā jebkad. Mums vispār šodien komandā bija tikai viens normāla līmeņa uzbrucējs - Bukarts. Pie tam tāds, kurš ir jāapgādā (ko pārējie loģiski nespēj), lai būtu rezultatīvs. Pret aizsardzību baigo pretenziju nav, lai gan brāķis bija, Kalniņam normāla bet ne laba spēle.
Izlases modelis uz doto brīdi izskatās pagalam dranķīgs modelis,un neizskatās, kad nepilna mēneša laikā kas radikāli mainīsies

  +5 [+] [-]

, 2017-04-08 19:39, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt neesi pamanijis, bet meistarīgu spēlētāju no parasta vidusmēra spēlētāja atšķir tas, ka meistarīgs spēlētājs metot vārtos ripu to pietēmē, un nevis vienkārši met uz dullo ar cerību ka trāpīs.
Kuru no KrHuLv spēlētājiem Tu vari nosaukt par meistarīgu spēlētāju?
Kad sāksi visus saukt normālos vārdos , nosaukumos tad arī atbildēšu pilnīgāk. Pagaidām saku, ka Latvijas izlases kandidātos kopumā es 3-4 hokejistus varētu saukt par ļoti labiem, gudriem spēlētājiem . Daugaviņš, Dārziņš, Sotnieks, Bukarts. Varbūt arī Karsums, Bārtulis, A.Kulda bet mazāk redzēti spēlēs vai spēļu apskatos.
Girgensons ir labs cīnītājs bet ne vairāk . Protams daudzi iebildīs -viņš taču NHL. Katram sava loma, ja būtu jānosauc super cīnītāji 3-4 maiņā tad Girgensons būtu labākais vai viens no. Katram sava loma. DR gudrākais vērtīgākais spēlētājs ir Dārziņš. Indrašim pietrūkst spēles gudrība, bet protams ka ir labs, bet viņš vairāk bonusus pelna ar savu talantu un aizsardzībā ir jāspēlē viņam daudz labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:42, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Beigās būs tauvā jāvelk, un baidos, ka nogrims uz b grupu.
Kuzņecovs ir DR, nevis izlase. Pēdējai mazāk ar šo kuģi jāsaistās.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:42, pirms 8 gadiem
kuklitis rakstīja: Kad es tev ievilkšu pa kājstarpi, tad varbūt beigās tev pieleks kur tā dziļā doma tur ir apslēpta !
Tev tāds ļoti dziļš, ļoti gudrs komentārs sanācis un galvenais ka humāns.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:43, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kuzņecovs ir DR, nevis izlase. Pēdējai mazākai ar šo kuģi jāsaistās.
Bet ķirmis ir iemeties no dinamo un visa kolhoza. Tas ar neapbruņotu aci redzams.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:43, pirms 8 gadiem
Bailes māc mani,ka būs čempionāta,ka nevar iemest ripu vārtos. Četrās spēles divi vārti tas nav normāli.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Beidz troļļot.
Izsaki savas domas. Troļļošana ir nerakstīšana par tematu vai kaut kādas pilnīgas muļķības. Nezināju ka troļļošana tavā izpratnē ir arī katram savu domu izteikšana par Latvijas hokeja izlases spēlētājiem, par spēli kopumā.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
Pilnīgi pretīgi lasīt visus šos nīdēju komentārus. Ko mākat Jūs? Knapi ar mammas palīdzību slidas kājās uzvilkt un kur nu vēl izkāpt uz ledus. Jūs viņiem pat slidas neesat cienīgi notīrīt. Čaļi, atdod pēdējo sviedru lāsīti, lai mūs iepriecinātu. Nu nebija šī mūsu diena, un ? Tāpēc nodirsīsim visus pēc kārtas? Viņi atšķirībā no jums nes Latvijas vārdu pasaulē, viņus uz ielas atpazīst. Un kas esat jūs? Sīki nīdēji, kas neko vairāk par alus bundžu skatoties spēli nevar atļauties. Jūsu vietā kaunētos un apdomātu, savus vārdus.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Bet ķirmis ir iemeties no dinamo un visa kolhoza. Tas ar neapbruņotu aci redzams.
Es nez- Funs saka, ka ķirmis ir derīgs mēbelēm, stingrākas padara.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Bailes māc mani,ka būs čempionāta,ka nevar iemest ripu vārtos. Četrās spēles divi vārti tas nav normāli.
dinamo līmenis un ņemtais paraugs.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
Tūlīt sākās fināls florbolā arēnā Rīga. LTV7.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:44, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tev tāds ļoti dziļš, ļoti gudrs komentārs sanācis un galvenais ka humāns.
Paklau humānist - vai slepkava putins,kas ar gāzi noindēja Sīrijā bērnus ir Huilo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:45, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kad sāksi visus saukt normālos vārdos , nosaukumos tad arī atbildēšu pilnīgāk. Pagaidām saku, ka Latvijas izlases kandidātos kopumā es 3-4 hokejistus varētu saukt par ļoti labiem, gudriem spēlētājiem . Daugaviņš, Dārziņš, Sotnieks, Bukarts. Varbūt arī Karsums, Bārtulis, A.Kulda bet mazāk redzēti spēlēs vai spēļu apskatos.
Girgensons ir labs cīnītājs bet ne vairāk . Protams daudzi iebildīs -viņš taču NHL. Katram sava loma, ja būtu jānosauc super cīnītāji 3-4 maiņā tad Girgensons būtu labākais vai viens no. Katram sava loma. DR gudrākais vērtīgākais spēlētājs ir Dārziņš. Indrašim pietrūkst spēles gudrība, bet protams ka ir labs, bet viņš vairāk bonusus pelna ar savu talantu un aizsardzībā ir jāspēlē viņam daudz labāk.
pilnīgi piekrītu rakstītajam. No nosauktajiem var izveidot 1 maiņu, kas var būt pietiekami, lai mēs atkal saglabātu vietu augstākajā divīzijā. Pārējās 3 maiņas būs čekeri, tikai un vienīgi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:45, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Kaut ko tādu bieži negadās redzēt, kad vārtsargs gūst vārtus
P.S. Pavlovs kaut kāda parodija. Neguva vārtus KHL, LV izlases 3 pābaudes spēles + 3 bullīšos. Pietam šodien vinš bullīti aizmeta pamatīgi vārtiem garām.
Vot es arī Pvlova sakarā Hārtliju nesaprotu. Paņemt izlasē uzbrucēju, kurš sezonā nav guvis nevienus!!! vārtus. Labi, pieņemsim, ka kāds no padomniekiem viņam Pavlovu "iesmērēja", nu bļ...c, nu tu pēc pirmajām spēlēm redzi tak, ka nulles uzbrucējs ir nulle! Tak iedod vēl labākā spēlētāja balvu 1spēlē, un šitā bullīši uzticība... Pavlovs un bullīši, te tak zirgam jāsmejas. Tur viņu dēļ gabarītiem, kas kanādiešiem tā ļoti patīk? Tak viņš ir mīkstais! Vai kāds var atcerēties kaut vienu gadījumu, kad Vitaļiks tā nopietni ir aizstāvējis kādu komandas biedru? Es nē. Un šodien baltkrievs Vitaļiku no vārtu priekšas izmeta kā pelavu maisu!
Ja jau Hārtlijs tik daudz uzticas tādam uzbrucējam kā Pavlovam, tad nav brīnums par mūsu cipariem uz rezultāta tablo...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:46, pirms 8 gadiem
Bez normāliem centra uzbrucējiem nav aršanas jo piemēram Bičevskis maksimums uz ceturto maiņu velk.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:46, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es nez- Funs saka, ka ķirmis ir derīgs mēbelēm, stingrākas padara.
Nogruntēsies b grupas dibenā un augšā vairs neuzcels.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:46, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Izsaki savas domas. Troļļošana ir nerakstīšana par tematu vai kaut kādas pilnīgas muļķības. Nezināju ka troļļošana tavā izpratnē ir arī katram savu domu izteikšana par Latvijas hokeja izlases spēlētājiem, par spēli kopumā.
Par tavu galvu izsludināta atlīdzība vēl aiz vien spēkā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:49, pirms 8 gadiem
cegls rakstīja: Vot es arī Pvlova sakarā Hārtliju nesaprotu. Paņemt izlasē uzbrucēju, kurš sezonā nav guvis nevienus!!! vārtus. Labi, pieņemsim, ka kāds no padomniekiem viņam Pavlovu "iesmērēja", nu bļ...c, nu tu pēc pirmajām spēlēm redzi tak, ka nulles uzbrucējs ir nulle! Tak iedod vēl labākā spēlētāja balvu 1spēlē, un šitā bullīši uzticība... Pavlovs un bullīši, te tak zirgam jāsmejas. Tur viņu dēļ gabarītiem, kas kanādiešiem tā ļoti patīk? Tak viņš ir mīkstais! Vai kāds var atcerēties kaut vienu gadījumu, kad Vitaļiks tā nopietni ir aizstāvējis kādu komandas biedru? Es nē. Un šodien baltkrievs Vitaļiku no vārtu priekšas izmeta kā pelavu maisu!
Ja jau Hārtlijs tik daudz uzticas tādam uzbrucējam kā Pavlovam, tad nav brīnums par mūsu cipariem uz rezultāta tablo...
Bet ja dinamo [izlases] vadība Hārtlijam piemēram A.Ozoliņu nemaz neparāda.Jo Tambijevs no tās pat līgas pašlaik ir labāks par daudziem dinamiešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:50, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Par tavu galvu izsludināta atlīdzība vēl aiz vien spēkā?
Nezināju ka man ir tik gudra un vērtīga galva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:53, pirms 8 gadiem
Tik maz reizēm pietrūkst uzvarai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:54, pirms 8 gadiem
Kaut kādus pēcspēles bullīšus taisa priekš skatītājiem, bet kaut ko vēl neizteiksmīgāku neesmu redzējis. Un tā visas šīs 4 spēles. Tad nemaz netaisa, ja visu ko tie spēlētāji dara ir dreifē pretī vārtiem un izdara parastu metienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:55, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nezināju ka man ir tik gudra un vērtīga galva.
Vienmēr Dinamo ir paticis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-04-08 19:55, pirms 8 gadiem
Varbūt ierosinām jaunu likumu . Hokejisti, kuri šajā sezonā ir aizvadījuši kaut vienu spēli DR nedrīkst spēlēt šī gada PČ. Kuri par liek plusu, kuri pret liek mīnusu.

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:55, pirms 8 gadiem
Gaužām bēdīgi,bet es negribu čaļiem neko pārmest cīnas viņi labi,bet vienkārši neiet tās ripas vārtos un viss.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:56, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Jā,šodien tikai četri vārti.
Ar Punnenovu kaut kā labāk sanāca.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 19:56, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Atkal glaimo sev,no sū.iem jāatbrīvojās.
Labi. Nezināju ka man tik stulba galva.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:57, pirms 8 gadiem
@FUNS kas tad tajā čempī spelēs ?

     [+] [-]

, 2017-04-08 19:57, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt ierosinām jaunu likumu . Hokejisti, kuri šajā sezonā ir aizvadījuši kaut vienu spēli DR nedrīkst spēlēt šī gada PČ. Kuri par liek plusu, kuri pret liek mīnusu.
Es plusu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:57, pirms 8 gadiem
bayliss rakstīja: Pagaidām ļoti skumja aina.Nevar atrunāties,ka tās tikai pārbaudes spēles un 4.spēle,jo arī pretiniekiem tās ir tikai pārbaudes spēles un nav saspēlējušies.Liekas,ka vajadzīgs treneris,kurš bļauj uz viņiem un sper pa d!rsu,lai spēlētāji kustētos!ļoti negribas,ka ir kārtējais čempis,uz kuru brauc arī noskaņojumu,ka jāuzvar viens pretinieks un balansēt uz elites izkrišanas robežas.
Treneris vairs izlasei līdzēt nevar. Bija Znaroks - spēlēja uz to vienu spēli, bija Nolans - uz vienu spēli, pie Beļavska - tas pats. Arī pie Hārtlija tas pats vien būs, ja vispār būs vēl..
Neviens treneris nevar izdzīt ārā to lūzeru psiholoģiju, kas spēlētājos iedzīta spēlējot DInamo - ja komandas vadībai ir nospļauties par rezultātu, tad spēlētājiem loģiski tak aiziet. Skat - miķelītim laiks ne tikai ar alu ņemties, bet vēl arī ar politiku. Gan jau tas pats ir citiem - amatieru stilā Dinamo darbojās..

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:58, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @FUNS kas tad tajā čempī spelēs ?
paņem vienkārši visu Kurbadu un viss Nezinu vai būtu sliktāk. It kā ar prātu liekas, ka jā, taču intuīcija saka pretējo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 19:58, pirms 8 gadiem
Sarauj, Latvija! Vēl jau priekšā viss Pasaules čempionāts.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:00, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @FUNS kas tad tajā čempī spelēs ?
Tā negribu es , tā grib daļa komentētāji. Es esmu pret savu ierosinājumu.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Varbūt ierosinām jaunu likumu . Hokejisti, kuri šajā sezonā ir aizvadījuši kaut vienu spēli DR nedrīkst spēlēt šī gada PČ. Kuri par liek plusu, kuri pret liek mīnusu.
Kalniņš pievīla. Varbūt vajadzēs atkal Dinamo ņemt Sedlāčeku?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:01, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Es plusu.
Kalniņu , Indraši , Dārziņu, Meiju, Galviņu, Kuldu E., Bičevski u.c. no izlases prom.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:01, pirms 8 gadiem
Cerība,ka sniegums uzlabosies,bet bailes,ka nevarēsim uzlabot spēli realizāciju paliek

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:02, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Kalniņš pievīla. Varbūt vajadzēs atkal Dinamo ņemt Sedlāčeku?
Nevajag Sedlačeku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:04, pirms 8 gadiem
@FUNS Indraši, Dārziņu, Meiju un Bičevski prom? Es ceru, ka joko. Vieni no labākajiem spēlētājiem .

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kalniņu , Indraši , Dārziņu, Meiju, Galviņu, Kuldu E., Bičevski u.c. no izlases prom.
Tu tiešām spītīgi nepiekritīsi tam, ka Dinamo ir sačakarējusi spēlētāju domāšanu?Kurš spēlētājs ilgtermiņā spēlējot Dinamo ir progresējis, vai vismaz palicis tajā pašā līmenī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:06, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nevajag Sedlačeku.
Kurš ar Kalniņu tad nākošsezon spēlēs RīgasDinamo, rezerves vārtsargs utt.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:08, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu tiešām spītīgi nepiekritīsi tam, ka Dinamo ir sačakarējusi spēlētāju domāšanu?Kurš spēlētājs ilgtermiņā spēlējot Dinamo ir progresējis, vai vismaz palicis tajā pašā līmenī?
Bičevskis šosezon beidzot sāka gūt vārtus.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:08, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @FUNS Indraši, Dārziņu, Meiju un Bičevski prom? Es ceru, ka joko. Vieni no labākajiem spēlētājiem .
Protams ak es jokoju. Te komentāros nekādus normālus komentārus Tev nevajag gaidīt. Pilns ar ākstiem. Tikko sāksi kaut ko labu rakstīt par kādu hokejistu no DR komandas, tā tevi te noēdīs. Ķēmojos kopā ar DR nīdējiem. Rakstu te bieži pilnīgi pretēji tam ko pa īstam domāju. Ar šitiem komentātājiem kā ar maziem bērniem - piekrīt viņu domām, pasaka jā jā bērniņ tev taisnība un viņš ir priecīgs.
Iepriecinu citus-DR ir briesmīga komanda. Un pēc šāda apgalvojuma puse te priecājās.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:10, pirms 8 gadiem
@FUNS haha, tie visi nīdēji vairāk neko par alus bundžu nevar atļauties, tāpēc tā skauž.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:10, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: 12
Viņiem nav kluba KHL. Utt.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:10, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu tiešām spītīgi nepiekritīsi tam, ka Dinamo ir sačakarējusi spēlētāju domāšanu?Kurš spēlētājs ilgtermiņā spēlējot Dinamo ir progresējis, vai vismaz palicis tajā pašā līmenī?
Labi, visam piekrītu. DR ir pilnīgi sabojājusi visus hokejistus, kuri bijuši tuvumā šai briesmīgajai komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:11, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @FUNS haha, tie visi nīdēji vairāk neko par alus bundžu nevar atļauties, tāpēc tā skauž.
Protams, viņeim galvenais palamāties. Uzvar Latvijas izlase tad "vainīgs" treneris, kāds no NHL, zaudējam, tad noteikti vainojam DR.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:11, pirms 8 gadiem
Nu ko var gribēt! Pagaidām mums nebūs vārtu guvēji, ja jau no jaunības galvenais ir nezaudēt, nevis normāli paslidot un pacensties izveidot saspēli! Un tādi hokejisti kā Balderis (ņemot vērā demogrāfisko situāciju ) mūsu tautai nedzimst katru gadu!!!

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:12, pirms 8 gadiem
Ulbroka -Lielvārde 1-1 pagaidām.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:12, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Protams, viņeim galvenais palamāties. Uzvar Latvijas izlase tad "vainīgs" treneris, kāds no NHL, zaudējam, tad noteikti vainojam DR.
Es vainoju tikai vasarīgo laiku. Saule. Nav ziemas.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:12, pirms 8 gadiem
es zinu, kurš būtu vispriecigākais, ja mēs izkristu no augstākās divīzijas - KIRA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:14, pirms 8 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Nu ko var gribēt! Pagaidām mums nebūs vārtu guvēji, ja jau no jaunības galvenais ir nezaudēt, nevis normāli paslidot un pacensties izveidot saspēli! Un tādi hokejisti kā Balderis (ņemot vērā demogrāfisko situāciju ) mūsu tautai nedzimst katru gadu!!!
Daugaviņš mums regulāri ir guvis vārtus. Dārziņam ar mikrotrauma.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:15, pirms 8 gadiem
@neziniitis51 Indrašis, ja saņemas arī gūst vārtus! Un vēl pietam kādus !

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:15, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: es zinu, kurš būtu vispriecigākais, ja mēs izkristu no augstākās divīzijas - KIRA !
Varbūt Indriksons ar.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ulbroka -Lielvārde 1-1 pagaidām.
Bayern - Dortmunde 2:1 pagaidām

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:16, pirms 8 gadiem
Daugava ir vienīgais varbūt,kāds jaunais. Cerams,ka Girgensons spēs gūt vārtus.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:16, pirms 8 gadiem
Mazliet kremt tie zaudējumi. Bet cerams agri vai vēlu būs tās uzvaras ar.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:17, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bayern - Dortmunde 2:1 pagaidām
Šodien Real ar liekas spēlē, ar visu C.Ronaldo.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:20, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Šodien Real ar liekas spēlē, ar visu C.Ronaldo.
beidzās jau

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:21, pirms 8 gadiem
Vai Latvijas izlase visās 10 pārbaudenēs kopā gūs vismaz 10 vārtus?

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:24, pirms 8 gadiem
Labs jautājums

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bayern - Dortmunde 2:1 pagaidām
Bournemouth - Chelsy 1-2 pagaidām

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:26, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Bournemouth - Chelsy 1-2 pagaidām
Atalanta - Sassuolo 0:1 pagaidām.

Chelsea

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:26, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Latvijas izlase visās 10 pārbaudenēs kopā gūs vismaz 10 vārtus?
es prognozētu 7 kopā

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:29, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Latvijas izlase visās 10 pārbaudenēs kopā gūs vismaz 10 vārtus?
Itkā tas jau nebūtu būtiski cik pārbaudes spēlēs izlase gūst vārtus, bet sava veida brīdinājuma zvans tas ir ka izlasei nopietni jāpiestrādā pie momentu realizācijas. Un mūžīgais jautājums-vai pro spēlētājus viena mēneša laikā vel var pāraudzināt?

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:31, pirms 8 gadiem
PēterisP rakstīja: es prognozētu 7 kopā
Es 8.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:33, pirms 8 gadiem
Es vēl mazāk,bet varbūt iemetīs vairāk

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:33, pirms 8 gadiem
Patiešām, ļoti gribētos, lai vienu PČ izlase sastāvētu tikai no tādiem, kuri nekad nav nevienu spēli aizvadījuši RD sastāvā. Izlidotu, protams no elites, bet to taču tik daudzi vēlas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 20:34, pirms 8 gadiem
Nez, kad Daugaviņš sāks spēlēt?

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:36, pirms 8 gadiem
Ātrakais 21.04 vai 22.04 vai arī 30.04 vai 01.05 nezinu,vai viņš paspēs izārstēt traumu

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atalanta - Sassuolo 0:1 pagaidām.

Chelsea

Al Jahra
Al Qadisiya
1 - 3 pagaidām

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:41, pirms 8 gadiem
Ir ok, par īsto spēli tāpat varēs spriest tikai PČ... Neredzu iemeslu kāpēc te visi krīt galējībās par kaut kādām pārbaudenēm. Es vispār pārbaudes spēles neskatos, nav iemesla... PČ ir PČ, šīs ir spēles tikai priekš sastāva atlases

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:44, pirms 8 gadiem
@crosbijs87 uz PČ būs.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:47, pirms 8 gadiem
Prieks, ka Girgensons ar būs izlasē.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:48, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @crosbijs87 uz PČ būs.
Būs.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 20:50, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tāda viena varbūt divas tendences. Bullīšos vairs neviens nemēģina apspēlēt, bet izdara metienu vai vieglu māņkustību un tēmē pa kājstarpi. Vai Hārtlija uzstādījums? Mest un nevis apspēlēt. Vai Hārtlijs zina ka DR uzvar ja pa vārtiem met mazāk , bet ja daudz met tad stabili zaudē.
Latvijas izlasei un arī DR momenti bieži ir daudz. Varbūt Hārtlijs ar saviem sīkumiem var nodot kā noķert metiena brīdī vārtsargu uz māņkustību, kā izprovocēt vārtsargu uz kādu kustību, kā ļoti precīzi mest stūros, kurā brīdī izdarīt metienu utt. Momenti mums ir bija un būs daudz, kā realizēt ir jāmāca.
visu apzinīgo hokejista dzīvi meta virsū vārtsargam vai garām kastei, tagad pēc Boba pavēles metīs stūros Nesmīdini.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:50, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Al Jahra
Al Qadisiya
1 - 3 pagaidām
Al Jahra šodien neuzvarēs. Pavāji.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:56, pirms 8 gadiem
4.speelees 2vaarti,normaala realizaacija,konkreeti futbolisti salasiijusies😂

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:56, pirms 8 gadiem
Sochi rakstīja: Shodien musejie speleja ne sliktak kaa vakar. Jus tak redzejat kadus golus iemeta.
Ne jau shi izlase brauks uz PC, izmainjas bus ieverojamas.
Bulishus visi vnk met jo ledus nekads. Vai jus lielie specialisti esat provejushi uz tada ledus apspelet vsargu?
Ja būtu labs vārtsargs būtu 0:0, pagarinājums u.t.t. Lai arī Kalniņš pēc tam glāba , tas par vēlu, sākumā 2 metieni, 2 vārti. Un atspēlēties no 0:2 ir grūti....

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:57, pirms 8 gadiem
jurixxx rakstīja: visu apzinīgo hokejista dzīvi meta virsū vārtsargam vai garām kastei, tagad pēc Boba pavēles metīs stūros Nesmīdini.
DR bullīšos uzvarēja 7 no 11 sērijām. Izlasē bullīšus šajās spēlēs izpildīja hokejisti savādāk kā klubā. DR vairāk mēģināja apspēlēt.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:59, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Izlases modelis uz doto brīdi izskatās pagalam dranķīgs modelis,un neizskatās, kad nepilna mēneša laikā kas radikāli mainīsies
Izskatās, ka labs, tehnisks, vismaz var dažreiz apvest 1-2 pretiniekus, pārējie uzbrucēji , ieraugot pretinieku priekšā, var tikai iemest ripu zonā, pēc tam izmisīgi cenšoties to atņemt pretiniekam.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nevajag Sedlačeku.
Protams, ka nevajag. Ja nevar nopirkt labu vārtsargu, tad lai vārtos stājas vismaz savējie.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
Bobam nav izdevies pagaidām likvidēt Latvijas hokeja mūžīgo problēmu -
momentu un metienu realizācija !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
O, izrādās Hartlijs neļaujot apvest buļļos, bet esot jāmet

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:09, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @neziniitis51 Indrašis, ja saņemas arī gūst vārtus! Un vēl pietam kādus !
Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 21:11, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.
Dabūtu kādu kurš viņam galvā ieskaidrotu ka var , piem kā Nolans tad tiešām mestu daudz un skaistus vārtus bet nav kas skaidro , Pasējējs nu tiešām nevar neko pateikt sezonas laikā...

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:14, pirms 8 gadiem
Ganjau, līdz PČ Indrašis atkal būs labākais.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:15, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.
Ar patika.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:16, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: Ganjau, līdz PČ Indrašis atkal būs labākais.
Islander laikam gribēja spēlēt. Kur tad vēl, ja PČ varēs sevi parādīt.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:23, pirms 8 gadiem
@crosbijs87 pff, varēs

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:00, pirms 8 gadiem
Indrasim bus laba forma uzreiz pec PC😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:02, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Bobam nav izdevies pagaidām likvidēt Latvijas hokeja mūžīgo problēmu -
momentu un metienu realizācija !!!
Momentu realizācija ir tā, kas izšķir labu uzbrucēju, no vienkārša uzbrucēja. Ja to varētu iemācīt - visi spēlētāji būtu izcili vārtu guvēji.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:03, pirms 8 gadiem
Nu, tā sūnaini kanādiski patlan izskatās... Ka tikai nav jāmeklē rokā veco krabi Beresņevu...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:31, pirms 8 gadiem
Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.
Un kurš komentārs tev nepatīk?

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:35, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: atliek tikai sagaidīt ierodamies bombardieri Džeriņu. tad jau spēle aizies!
Bez Džeriņa izlase nav iedomājama.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:36, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Nu, tā sūnaini kanādiski patlan izskatās... Ka tikai nav jāmeklē rokā veco krabi Beresņevu...
Varbūt spēlē bez maz bez labākajiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:52, pirms 8 gadiem
Vai tiešām Funis neredz,ka viņa aizstāvamie Pavlovs, Skvorcovs un vēl vairāki Dinamo kadri galīgi nevar iemest vārtos?Un no Dinamo tā sērga jau ir arī izlasē.Kāpēc nepaņemt pārbaudes spēlēs vairākus LČ spēlētājus,kas to var izdarīt.Vai Zolmanis,Hartmanis,Zabis , Begovs ,iespējams vēl kāds nav pārbaudāmi(LLU/Zemgale sastāvā Millers labi izskatījās)-es piekrītu viena rakstītajam,ka nez kā vēl izlasei klātos pret LAČ spēlētāju izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:02, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vai tiešām Funis neredz,ka viņa aizstāvamie Pavlovs, Skvorcovs un vēl vairāki Dinamo kadri galīgi nevar iemest vārtos?Un no Dinamo tā sērga jau ir arī izlasē.Kāpēc nepaņemt pārbaudes spēlēs vairākus LČ spēlētājus,kas to var izdarīt.Vai Zolmanis,Hartmanis,Zabis , Begovs ,iespējams vēl kāds nav pārbaudāmi(LLU/Zemgale sastāvā Millers labi izskatījās)-es piekrītu viena rakstītajam,ka nez kā vēl izlasei klātos pret LAČ spēlētāju izlasi.
Pavlovu neaizstāvu. Es neesmu teicis, ka viņam obligāti jābūt sastāvā. Es rakstīju, izskatās ka Pavlovs un Skvorcovs tiek izskatīti kā galvenie kandidāti uz 4 maiņu un spēli mazākumā. Izskatās ka treneri mēģina viņus iespēlēt uz mazākumu. Atbrauks papildinājums tad skatīsies galīgo variantu.
Kādēļ daudzi sagroza otra rakstīto , teikto? Kur esmu teicis, ka šiem abiem jābūt sastāvā? Ja pašlaik tā izskatās no malas tad tur neko nevar darīt -tas ir fakts. Pavlovs un Skvorcovs nav bijuši punktu mašīnas un nebūs, lai arī vienu sezonu Skvorcovam bija laikam 10 vārti sezonā, kas priekš viņa bija ļoti daudz.
Latvijas izlasē treneri nākun iet bet neviens nemēģina tomēr uz PČ ņemt virslīgas hokejistus. J aviens-divi treneri neņem, bet ja neviens neņem tad tomēr taisnība būs treneriem-virslīgas līmenis tomēr neatbilst izlases prasībām. Zabis piemēram pagājušo gadu aprīlī Overtime teica la labprāt nākošo sezonu uzspēlētu DR, bet viņu neņem. DR treneri nav traki lai par lēto nepaņemtu vienu no labākajiem virslīgas spēlētājiem. Līmenis tomēr nav tas.
Mickēvičs no virslīgas tika Francijā (kas bija daļai pārsteigums, bet Hārtlijs viņu ātri atlaida-ja nav līmenis tad nav).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:04, pirms 8 gadiem
eyy, tad paši ejat uz laukuma un spēlējat! ak, jā piemirsu, jūs pat slidas aizsiet nemākat. sorrii, cerams pārdzīvosiet, bet kad iemācaties pazvanat Bobam, jūs "profesionāļus "
noteikti paņems uz PČ "

  -3 [+] [-]

, 2017-04-08 23:13, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.
ā, jau pa diogonāli lasot varēja nosmieties. Dinamo (10 gadi) tur Latviju elitē (21 gads), vēl bij hīts par bullīšiem, ka reneris neļaujot apvest, liekot mest. Tas cilvēks no sporta ir vairāku galaktiku attālumā. Nu tur kur Kremlis apmēram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kāda, nafig, sakāve? Rezultāts pat nemaz īsti neatbilst redzētajam laukumā. Protams, rezultivitāti citādi kā par katastrofu nosaukt nevar. Tas ir fakts.
Ar šīm "sakāvēm" SC regulāri lažo. Hokejā 3 golu ārsvars ir vnk pārliecinoša uzvara ja skatās tik ciparus. Pēc spēles var pat sanākt samērā spraigs mačs

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:20, pirms 8 gadiem
Funi-Zabis starp citu iepriekš Dinamo nospēlēja vairākas spēles un pat vārtus iemeta.Ja Tu uzskati,ka pēdējo gadu Dinamo komplektācija ir lieliska-tad Tu negribi redzēt acīmredzamo-salīdzini pirmo gadu Dinamo sastāvu un varējumu ar pēdējo sezonu komplektāciju un varējumu-tās ir nesalīdzināmas lietas-un,ja nevar nokomplektēt kaut cik konkurētspējīgu un spēlēt gribošu komandu-tad jāklapē tā bodīte ciet.
Bet vai tad LAČ hokejistu Zolmani pats Hārtlijs nepasauca uz izlases treniņiem pēc Latvijas kausa fināla?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:23, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: eyy, tad paši ejat uz laukuma un spēlējat! ak, jā piemirsu, jūs pat slidas aizsiet nemākat. sorrii, cerams pārdzīvosiet, bet kad iemācaties pazvanat Bobam, jūs "profesionāļus "
noteikti paņems uz PČ "
Nestreso-es personīgi ne tikai slidas aizsiet māku,bet arī spēlēju amatieru līgā,bet ja hokeja federācija nepaskaidro,kāpēc vienu spēlētāju ņem,bet citu neuzaicina-viedokli šeit varu izteikt-tas taču nav aizliegts?

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:25, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nestreso-es personīgi ne tikai slidas aizsiet māku,bet arī spēlēju amatieru līgā,bet ja hokeja federācija nepaskaidro,kāpēc vienu spēlētāju ņem,bet citu neuzaicina-viedokli šeit varu izteikt-tas taču nav aizliegts?
Jāsarunā, lai Āmēlija ie Tev slidas siet, tad viņa ar varēs pilntiesīgi kritizēt!

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:29, pirms 8 gadiem
Kas vispār ir izlases ģenerālmenedžeris konkrēti?Jo Baldonieks bija tā kā hokeja federācijas ģenerālsekretārs,Koziols ir izpilddirektors,bet neesmu dzirdējis konkrētu ģenerālmenedžera uzvārdu!Tad bija cilvēks ,kas deva kaut kādu informāciju-ko ņem ,ko neņem,ko gaida,kas atsaka izlasei.

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:33, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Kas vispār ir izlases ģenerālmenedžeris konkrēti?Jo Baldonieks bija tā kā hokeja federācijas ģenerālsekretārs,Koziols ir izpilddirektors,bet neesmu dzirdējis konkrētu ģenerālmenedžera uzvārdu!Tad bija cilvēks ,kas deva kaut kādu informāciju-ko ņem ,ko neņem,ko gaida,kas atsaka izlasei.
šodien par tiem kas ieradīsies un kam seko runāja Koziols, Batņam zvanīja Baldonieks

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:39, pirms 8 gadiem
ok, tas vairāk bija domāts tiem, kuri atļaujas viņus saukt par * lohiem * , * nekam nederīgiem * utt.
stūlbums, slimība

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:40, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šodien par tiem kas ieradīsies un kam seko runāja Koziols, Batņam zvanīja Baldonieks
Tad jau ir divvaldība!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:41, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ā, jau pa diogonāli lasot varēja nosmieties. Dinamo (10 gadi) tur Latviju elitē (21 gads), vēl bij hīts par bullīšiem, ka reneris neļaujot apvest, liekot mest. Tas cilvēks no sporta ir vairāku galaktiku attālumā. Nu tur kur Kremlis apmēram
Arī banss prot visu sagrozīt. Bija jautājums - vai Hārtlija uzstādījums bullīšos. Nekur nerakstīja ka neļauj. Gudrs cilvēks sapratīs, muļķis nesapratīs. Hārtlijs var dot uzdevumu-bullīšos vairāk mēģinām mest nevis apvadīt- šāds uzstādījums ir normāls. Vrabūt nākošās spēlēs būs atkal mēģinājums vairāk apvadīt bullīšos.
Katram muļķim ir skaidrs ka DR netur elitē izlasi 21 gadu. Sanāk ka man ir jāraksta tik precīzi un pie katra komentāra jāpieliek dažas dīvainas frāzes priekš muļķīšiem (domāti .... un visi pārējie āksti),
No malas izskatās tā. DR tur elitē Latvijas izlasi jau 21 gadu. Priekš muļķēniem skaidroju. DR pastāv 10 gadus , elitē esam 21 gadu, tātad DR palīdz noturēties izlasei kopumā 21 gadu elitē, bet nekādā gadījumā nedomājiet , ka pirmos 11 gadus DR palīdzēja, jo tad tāda komanda vēl nebija... marasms kaut kāds. Ber banss , namejs un pārējie notēlos totālus m..... lai tikai piekasītos. Abi tēlo ka treneris nedrīkst dod norādījumus kā mest bullīšus. To var tikai galīgi... aizdomāties. Protams ka treneris var dod norādījumus kā mest bullīti un tad skatīties kas katram labāk sanāk.
Tad es arī varu ar bansa metodēm sagrozīt viņa teikto, piemēram,
Banss apgalvo ka treneris nedrīkst dot norādījumus kā mest bullīšus.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 00:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Arī banss prot visu sagrozīt. Bija jautājums - vai Hārtlija uzstādījums bullīšos. Nekur nerakstīja ka neļauj. Gudrs cilvēks sapratīs, muļķis nesapratīs. Hārtlijs var dot uzdevumu-bullīšos vairāk mēģinām mest nevis apvadīt- šāds uzstādījums ir normāls. Vrabūt nākošās spēlēs būs atkal mēģinājums vairāk apvadīt bullīšos.
Katram muļķim ir skaidrs ka DR netur elitē izlasi 21 gadu. Sanāk ka man ir jāraksta tik precīzi un pie katra komentāra jāpieliek dažas dīvainas frāzes priekš muļķīšiem (domāti .... un visi pārējie āksti),
No malas izskatās tā. DR tur elitē Latvijas izlasi jau 21 gadu. Priekš muļķēniem skaidroju. DR pastāv 10 gadus , elitē esam 21 gadu, tātad DR palīdz noturēties izlasei kopumā 21 gadu elitē, bet nekādā gadījumā nedomājiet , ka pirmos 11 gadus DR palīdzēja, jo tad tāda komanda vēl nebija... marasms kaut kāds. Ber banss , namejs un pārējie notēlos totālus m..... lai tikai piekasītos. Abi tēlo ka treneris nedrīkst dod norādījumus kā mest bullīšus. To var tikai galīgi... aizdomāties. Protams ka treneris var dod norādījumus kā mest bullīti un tad skatīties kas katram labāk sanāk.
Tad es arī varu ar bansa metodēm sagrozīt viņa teikto, piemēram,
Banss apgalvo ka treneris nedrīkst dot norādījumus kā mest bullīšus.
Fuņa, es izlasīju pirmo un pēdējo teikumu Tavā murgā - un es neteicu ka treneris nedrīkst teikt, beidz te muldēt savā putina stilā. Apskaties Bukarta bullīti un ja tev ir kaut kripatas smadzeņu tavā kangarpaurī, tad pēc viņa sejas visu sapratīsi. Mest, vai apvest parasti izlemj spēle'tājs, izejot no vārtsarga pozīcijas, cik dziļi vai ārā vārtos. treneris to iepriekš nezin, tāpēc tāds padoms pēc definīcijas ir absurds. Es tak saku ka esi galaktikas attālumā no sporta.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-09 00:02, pirms 8 gadiem
šie bullīši spēlētajprāt ir vnk lieki, tie ir tikai skatītājiem, tāpēc arī tāds "entuziasms" izpildijumā, es nezinu ar kuru vietu jāskatās, lai to nepamanītu

  -4 [+] [-]

, 2017-04-09 00:55, pirms 8 gadiem
Kur te bija bļāvēji uz pokemoniem? Hokeja izlase neizskatās labāk par futbola izlasi! Varbūt tiešām,lai izkrīt uz A diviziju! Būs par ko padomāt. Un atbrīvoties no dārziņiem,rēdlihiem u.c. Savukārt Daugaviņiem u.c lāga večiem naturelizēties citās izlasēs,jo šeit ir īsta bēdu leja

  -4 [+] [-]

, 2017-04-09 00:56, pirms 8 gadiem
p.s-Latvijas izlase ir nožēlojama un tas ir fakts!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 08:45, pirms 8 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: p.s-Latvijas izlase ir nožēlojama un tas ir fakts!
ja, kāds šeit ir nožēlojams, tad tas esi Tu.

     [+] [-]

, 2017-04-09 09:31, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Fuņa, es izlasīju pirmo un pēdējo teikumu Tavā murgā - un es neteicu ka treneris nedrīkst teikt, beidz te muldēt savā putina stilā. Apskaties Bukarta bullīti un ja tev ir kaut kripatas smadzeņu tavā kangarpaurī, tad pēc viņa sejas visu sapratīsi. Mest, vai apvest parasti izlemj spēle'tājs, izejot no vārtsarga pozīcijas, cik dziļi vai ārā vārtos. treneris to iepriekš nezin, tāpēc tāds padoms pēc definīcijas ir absurds. Es tak saku ka esi galaktikas attālumā no sporta.
Piekrītu, buļļi ir jāmet izejot no situācijas, nekādi trenera norādījumi buļļu realizācijai netiek doti, ja nu vienīgi kādi vērtīgi padomi, it sevišķi tad, ja pats treneris ir gana pieredzējis šajā jomā

     [+] [-]

, 2017-04-09 09:38, pirms 8 gadiem
Vērojot spēli, vēl viena nelaba lieta krita acīs, proti, pārāk īsas maiņas
Manuprāt, ja ne katrai maiņai, tad vismaz pirmajām divām, ir jāspēlē ne mazāk par mīnūti, lai tā riktīgi varētu saspēlēties, ieskrieties no zonas uz zonu, izveidot kaut ko uzbrukumā, bet... ja tiek raustīti ik pēc katrām 20-30 sekundēm... Es tik tiešām nesaprotu, ko un kā Bobs grib šādā veidā panākt

     [+] [-]

, 2017-04-09 09:47, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Funi-Zabis starp citu iepriekš Dinamo nospēlēja vairākas spēles un pat vārtus iemeta.Ja Tu uzskati,ka pēdējo gadu Dinamo komplektācija ir lieliska-tad Tu negribi redzēt acīmredzamo-salīdzini pirmo gadu Dinamo sastāvu un varējumu ar pēdējo sezonu komplektāciju un varējumu-tās ir nesalīdzināmas lietas-un,ja nevar nokomplektēt kaut cik konkurētspējīgu un spēlēt gribošu komandu-tad jāklapē tā bodīte ciet.
Bet vai tad LAČ hokejistu Zolmani pats Hārtlijs nepasauca uz izlases treniņiem pēc Latvijas kausa fināla?
Zolmanis bija izlasē, Zabis bija DR. DR pagrābtu Zabi labprāt jo lēts, ja viņš kaut cik derētu DR. Tas jau ir rādītājs ka pasauc uz laiku unvairāk nesauc.
Iespējams ka ar pirmdienu kāds no virslīgas pievienosies izlasei , varbūt tas pats Zolmanis.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-09 09:52, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Fuņa, es izlasīju pirmo un pēdējo teikumu Tavā murgā - un es neteicu ka treneris nedrīkst teikt, beidz te muldēt savā putina stilā. Apskaties Bukarta bullīti un ja tev ir kaut kripatas smadzeņu tavā kangarpaurī, tad pēc viņa sejas visu sapratīsi. Mest, vai apvest parasti izlemj spēle'tājs, izejot no vārtsarga pozīcijas, cik dziļi vai ārā vārtos. treneris to iepriekš nezin, tāpēc tāds padoms pēc definīcijas ir absurds. Es tak saku ka esi galaktikas attālumā no sporta.
Labi ka pateici, ka visu nelasi. Tieši tā arī dara tie kuri sevi uzskata par supergudriem , visu zinošiem,kuri sagroza faktus. Visu nelasa , bet izdara secinājumus. Mans pēdējais teikums bija tiešs piemērs , kā tev patīk darīt-sagrozīt otra cilvēka teikto. Es neteicu ka Hārtlijs aizliedz, bet saku ka Hārtlijs var ieteikt piemēram šodien vairāk koncentrējaties vairāk uz metienu. Saku to ko redzu . No 20 bullīšiem 4 spēlēs maz mēģināja apspēlēt, vairāk centās mest. Es šeit izsaku savu domu. Katram ir tiesības tādas izteikt, arī tu izsaki savas domas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 09:56, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Labi ka pateici, ka visu nelasi. Tieši tā arī dara tie kuri sevi uzskata par supergudriem , visu zinošiem,kuri sagroza faktus. Visu nelasa , bet izdara secinājumus. Mans pēdējais teikums bija tiešs piemērs , kā tev patīk darīt-sagrozīt otra cilvēka teikto. Es neteicu ka Hārtlijs aizliedz, bet saku ka Hārtlijs var ieteikt piemēram šodien vairāk koncentrējaties vairāk uz metienu. Saku to ko redzu . No 20 bullīšiem 4 spēlēs maz mēģināja apspēlēt, vairāk centās mest. Es šeit izsaku savu domu. Katram ir tiesības tādas izteikt, arī tu izsaki savas domas.
Vai neesi jau pieradis, ka daži komentētāji tik to vien gaida, lai Tu kaut ko ierakstītu un tad varētu citēt un nolikt Tevi?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 10:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai neesi jau pieradis, ka daži komentētāji tik to vien gaida, lai Tu kaut ko ierakstītu un tad varētu citēt un nolikt Tevi?
bet Tu papēti tos Fuņa infantīli-provokatīvos komentārus... pats jau viņš speciāli (vai aiz aboslūtas muļķības) tos komentāru pret sevi izraisa. Man, piemēram, nav nekādas cieņas pret Funi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 10:28, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai neesi jau pieradis, ka daži komentētāji tik to vien gaida, lai Tu kaut ko ierakstītu un tad varētu citēt un nolikt Tevi?

Es taču to zinu. Viņiem īpaši labi patīk izraut kaut ko no konteksta, sagrozīt teikto,(tas ir padomju laiku čekistu stilā) vai vienkārši nolamāties. Vienalga ko rakstīšu viņiem nepatiks. (tas bērndārznieku stilā).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 10:29, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: bet Tu papēti tos Fuņa infantīli-provokatīvos komentārus... pats jau viņš speciāli (vai aiz aboslūtas muļķības) tos komentāru pret sevi izraisa. Man, piemēram, nav nekādas cieņas pret Funi.
Ja kāds raksta kas tev nepatīk , tātad tas ir nepareizais. Padomju domāšanas stils te daudzos ir iesēdies pamatīgi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 10:29, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: bet Tu papēti tos Fuņa infantīli-provokatīvos komentārus... pats jau viņš speciāli (vai aiz aboslūtas muļķības) tos komentāru pret sevi izraisa. Man, piemēram, nav nekādas cieņas pret Funi.
Un kurš pie šī raksta ir infantīli provokatīvais komentārs. Piemēra pēc.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-09 10:43, pirms 8 gadiem
Abragam un dažiem citiem cieņas/necieņas kritērijs ir viens, proti par/pret DR faktors

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 10:44, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šie bullīši spēlētajprāt ir vnk lieki, tie ir tikai skatītājiem, tāpēc arī tāds "entuziasms" izpildijumā, es nezinu ar kuru vietu jāskatās, lai to nepamanītu
Vai šī doma ir kaut cik loģiska? Tad jau arī treniņi ir lieki un varbūt arī pārbaudes spēles. Izpildīt spēlētājam vienu pēcspēles metienu ir grūti, tas ir lieks. Kad vēl ja ne tagad pārbaudīt bullīšu prasmi pietuvinātus kaujas apstākļiem.

     [+] [-]

, 2017-04-09 10:45, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Abragam un dažiem citiem cieņas/necieņas kritērijs ir viens, proti par/pret DR faktors
Nu es nezinu gan, vai tev šeit būs taisnība. Fuņa antipods Namejs arī ir vispāratzīts par tikpat jokainu lietotāju. Tā ka nav viss tik vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 13:18, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu es nezinu gan, vai tev šeit būs taisnība. Fuņa antipods Namejs arī ir vispāratzīts par tikpat jokainu lietotāju. Tā ka nav viss tik vienkārši.
Vecīt, tavas fantāzijas par DR spēlmaņu nepiesaistīšanu izlasē arī ne par ko labu neliecina Iedomājies tikai, kāds no mūsu izlases pārpalikuma izveidotos potenciāls, pat ja izdotos VISUS labākos kopā ārpus DR un KHL savākt Daži labi no Z-Amērikas +LAČ un joberlīgu pārstāvji, ķīselis ar kotletēm, +- Polijas-Lielbritānijas līmenis, ne vairāk

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 13:26, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vecīt, tavas fantāzijas par DR spēlmaņu nepiesaistīšanu izlasē arī ne par ko labu neliecina Iedomājies tikai, kāds no mūsu izlases pārpalikuma izveidotos potenciāls, pat ja izdotos VISUS labākos kopā ārpus DR un KHL savākt Daži labi no Z-Amērikas +LAČ un joberlīgu pārstāvji, ķīselis ar kotletēm, +- Polijas-Lielbritānijas līmenis, ne vairāk
Bet te jau vāc visādus statistus, ka tikai dinamas pieraksts. Labi, nevajag pārspīlēt- ja ir izteikti līderi šajā komandā, tad tie jāņem. Kas attiecas uz citiem KHL spēlētājiem, tad tur nekādas runas nav un nevar būt- ja viņi izdzīvojuši šajā mašinērijā, tad izlasei viennozīmīgi der. Redz, Dinamo ir tāda spēlētāja pozīcija- latvietis. Citos klubos tādas nav, tur ir redzams, kas ir kas.

     [+] [-]

, 2017-04-09 13:51, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet te jau vāc visādus statistus, ka tikai dinamas pieraksts. Labi, nevajag pārspīlēt- ja ir izteikti līderi šajā komandā, tad tie jāņem. Kas attiecas uz citiem KHL spēlētājiem, tad tur nekādas runas nav un nevar būt- ja viņi izdzīvojuši šajā mašinērijā, tad izlasei viennozīmīgi der. Redz, Dinamo ir tāda spēlētāja pozīcija- latvietis. Citos klubos tādas nav, tur ir redzams, kas ir kas.
Huļika "mīluļi" Pavlovs ar Skvorcovu arī visticamāk paliks, bet ne tāpēc, ka tie ir "pretīgā kremļa projekta" dalībnieki, bet gan tāpēc, ka PROT neitralizēt pretinieku vairākumus, ko, piemēram, tāds Roberts Bukarts vai Kirlis Tambijevs neprot galīgi To Bobs ļoti labi redz un saprot Indrašis, Dārziņš, Meija, Bičevskis, Kulda juniors plus aizsargi no DR, kur konkrēti, tavuprāt, būtu tie joberlīgu un Volka LAČ krutie špīleri, kuri spētu aizvietot nosauktos kadrus?

     [+] [-]

, 2017-04-09 13:55, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Huļika "mīluļi" Pavlovs ar Skvorcovu arī visticamāk paliks, bet ne tāpēc, ka tie ir "pretīgā kremļa projekta" dalībnieki, bet gan tāpēc, ka PROT neitralizēt pretinieku vairākumus, ko, piemēram, tāds Roberts Bukarts vai Kirlis Tambijevs neprot galīgi To Bobs ļoti labi redz un saprot Indrašis, Dārziņš, Meija, Bičevskis, Kulda juniors plus aizsargi no DR, kur konkrēti, tavuprāt, būtu tie joberlīgu un Volka LAČ krutie špīleri, kuri spētu aizvietot nosauktos kadrus?
A ko Hārtlijs labi redz un saprot mūsu čigānā?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 13:58, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: A ko Hārtlijs labi redz un saprot mūsu čigānā?
Teda ieteikums, simt procentu, citādāku izskaidrojumu es neredzu

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 14:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Teda ieteikums, simt procentu, citādāku izskaidrojumu es neredzu
Viņš spēlē bez galvas. Nav talanta, kaut ar disciplīnu to kompensētu. Bet nekā. Bet atskaitīts tak vēl nav, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 14:04, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: A ko Hārtlijs labi redz un saprot mūsu čigānā?
Visticamāk, rīt vai parīt būs ziņa par to, ka Koba ir atskaitīts

  -3 [+] [-]

, 2017-04-09 14:13, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai neesi jau pieradis, ka daži komentētāji tik to vien gaida, lai Tu kaut ko ierakstītu un tad varētu citēt un nolikt Tevi?
Tu tomēr esi zābaks. Iespējams no tā paša pāra, kura otra kāja ir fuņka.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 14:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai šī doma ir kaut cik loģiska? Tad jau arī treniņi ir lieki un varbūt arī pārbaudes spēles. Izpildīt spēlētājam vienu pēcspēles metienu ir grūti, tas ir lieks. Kad vēl ja ne tagad pārbaudīt bullīšu prasmi pietuvinātus kaujas apstākļiem.
Super salīdzinājums!

     [+] [-]

, 2017-04-09 14:17, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Labi ka pateici, ka visu nelasi. Tieši tā arī dara tie kuri sevi uzskata par supergudriem , visu zinošiem,kuri sagroza faktus. Visu nelasa , bet izdara secinājumus. Mans pēdējais teikums bija tiešs piemērs , kā tev patīk darīt-sagrozīt otra cilvēka teikto. Es neteicu ka Hārtlijs aizliedz, bet saku ka Hārtlijs var ieteikt piemēram šodien vairāk koncentrējaties vairāk uz metienu. Saku to ko redzu . No 20 bullīšiem 4 spēlēs maz mēģināja apspēlēt, vairāk centās mest. Es šeit izsaku savu domu. Katram ir tiesības tādas izteikt, arī tu izsaki savas domas.
Met tāpēc, ka slikts ledus, grūtāk apspēlēt! Oficiālās spēlēs pirms bullīšiem notīra ledu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-09 16:30, pirms 8 gadiem
bišķiņ noveicās 0:3, tiem čaļiem vispār kaut kāda paškritika ar ir?