Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvieši ielaiž ārkārtīgi kuriozus vārtus un cieš sakāvi pret Baltkrieviju

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvieši ielaiž ārkārtīgi kuriozus vārtus un cieš sakāvi pret Baltkrieviju
Bobs Hārtlijs uz Latvijas izlases rezervistu soliņa
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Noslēgusies otrā pārbaudes spēle starp Latvijas un Baltkrievijas hokeja izlasēm. Tajā ar rezultātu 0:3 uzvaru izcīnīja tieši baltkrievi, kuru rindās sauso maču aizvadīja vārtsargs Mihails Karnauhovs. Turklāt Karnauhovam ieskaitīti arī mača trešie vārti.

Spēles teksta tiešraide

Jau no mača pirmajām sekundēm Latvijas izlases hokejisti uzņēma augstu spēles tempu. Otrajā nomaiņā pie laba metiena tika Kristaps Zīle, taču to atvairīja vārtsargs. Pēc brīža ļoti bīstamu momentu izveidoja Frenks Razgals, pēc kura viesus glāba vārtsargs Mihails Karnauhovs.

Šķita, ka kuru katru brīdi latviešiem izdosies izvirzīties vadībā, taču negaidīti to izdarīja viesi - ripu pārtvēra Daņila Karabans, kopā ar maiņas partneri aizskrēja pretuzbrukumā pret vienu pašu Uvi Balinski. Karabans izvēlējās mest pats, nedaudz kļūdījās Jānis Kalniņš un sestajā minūtē jau 0:1.

Tomēr tas vēl nebija viss - divas minūtes vēlāk diezgan nevainīgā situācijā rezultāts jau kļuva pavisam nepatīkams - 0:2. Virs Kalniņa pleca trāpīja Aleksandrs Kogaļevs. Uzreiz pēc nokdauna praktiski vienatnē sev vārtu gūšanas momentu izvedoja Kirils Tambijevs, taču pietrūka uzbrukuma noslēdzošā fāze. Pirmajā trešdaļā daudz vairāk uzbruka Latvijas izlase, savukārt vārtus guva baltkrievi.

Otrās trešdaļas sākumā bīstami Karnauhova vārtiem uzbruka ceturtais uzbrucēju trijnieks ar Oskaru Batņu, Edgaru Kuldu un Gati Gricinski, tomēr ripu vārtos iedabūt neizdevās. Vien spēles 25. minūtē tika fiksēts pirmais noteikumu pārkāpums, mājniekiem nopelnot vairākumu.

Tiesa, tas gan izvērtās diezgan šķidrs, neradot nopietnu apdraudējumu Karnauhova vārtiem. Perioda 11. minūtē mazākumā nonāca Latvijas izlase, jo pretinieku apmalē iegrūda Ronalds Ķēniņš. Turklāt Ralfam Freibergam tika piešķirts desmit minūšu disciplinārsods.

Skaitlisko mazākumu gan Latvijas izlasei izdevās izturēt un pēc tā arī izdarīt spiedienu uz pretinieku vārtiem. Tomēr tas augļus nedeva, joprojām pievīla tehniskais brāķis un brīžiem arī sasvtarpēja nesaprašanās. Teicamu spēli baltkrievu vārtos aizvadīja arī Karnauhovs, vairākkārt glābdams savu komandu. Otrā perioda pēdējā minūtē Vitālijs Pavlovs arī izprovocēja pretinieku uz noteikumu pārkāpumu.

Sākoties trešajai trešdaļai, jau atkal neizdevās izmantot skaitlisko vairākumu. Brīnumus viesu komandas vārtos rādīja Karnauhovs, kurš atvairīja divus Mika Indraša metienus no metra attāluma. Spēles 53. minūtē baltkrievu vārtsargs par parādīto sniegumu arī tika atalgots. Kirils Tambijevs, laužoties uz pretinieku vārtiem, nopelnīja pret sevi noraidījumu, aizturētā soda laikā vārtus, protams, atstāja Kalniņš, nomainoties pret sesto laukuma spēlētāju, taču pagalam neveiksmīgi nospēlēja Indrašis, nenovaldot ripu uz pretinieku zilās līnijas.

Droši vien iespējams iedomāties, kas notika tālāk... Ripa nodevīgi ieslīdēja tukšajos Latvijas izlases vārtos - 0:3. Pēdējais viesu spēlētājs, kurš aizskāra ripu, bija tieši vārtsargs Karnauhovs, tiekot pie vārtu guvuma. Tiesa, vairākums gan tik un tā mājniekiem pienācās, taču arī to neizdevās realizēt. Atlikušajā laikā Latvijas izlases hokejisti nespēja notikumus vērst par labu, ciešot sakāvi ar 0:3.

Latvija - Baltkrievija 0:3 (0:2;0:0;0:1)

Vārti: 05:10 Karabans (Graborenko) 0:1, 06:56 Kogaļevs (Stefanovičs, Parfejevetss) 0:2, 52:57 Karnauhovs 0:3
Soda minūtes: 12:6
Vārtsargi: Jānis Kalniņš - Mihails Karnauhovs (no 29:10 Kevins Lalands, no 30:10 Mihails Karnauhovs)

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:56, pirms 8 gadiem
4.speelees 2vaarti,normaala realizaacija,konkreeti futbolisti salasiijusies😂

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:56, pirms 8 gadiem
Sochi rakstīja: Shodien musejie speleja ne sliktak kaa vakar. Jus tak redzejat kadus golus iemeta.
Ne jau shi izlase brauks uz PC, izmainjas bus ieverojamas.
Bulishus visi vnk met jo ledus nekads. Vai jus lielie specialisti esat provejushi uz tada ledus apspelet vsargu?
Ja būtu labs vārtsargs būtu 0:0, pagarinājums u.t.t. Lai arī Kalniņš pēc tam glāba , tas par vēlu, sākumā 2 metieni, 2 vārti. Un atspēlēties no 0:2 ir grūti....

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:57, pirms 8 gadiem
jurixxx rakstīja: visu apzinīgo hokejista dzīvi meta virsū vārtsargam vai garām kastei, tagad pēc Boba pavēles metīs stūros Nesmīdini.
DR bullīšos uzvarēja 7 no 11 sērijām. Izlasē bullīšus šajās spēlēs izpildīja hokejisti savādāk kā klubā. DR vairāk mēģināja apspēlēt.

     [+] [-]

, 2017-04-08 20:59, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Izlases modelis uz doto brīdi izskatās pagalam dranķīgs modelis,un neizskatās, kad nepilna mēneša laikā kas radikāli mainīsies
Izskatās, ka labs, tehnisks, vismaz var dažreiz apvest 1-2 pretiniekus, pārējie uzbrucēji , ieraugot pretinieku priekšā, var tikai iemest ripu zonā, pēc tam izmisīgi cenšoties to atņemt pretiniekam.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nevajag Sedlačeku.
Protams, ka nevajag. Ja nevar nopirkt labu vārtsargu, tad lai vārtos stājas vismaz savējie.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
Bobam nav izdevies pagaidām likvidēt Latvijas hokeja mūžīgo problēmu -
momentu un metienu realizācija !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 21:05, pirms 8 gadiem
O, izrādās Hartlijs neļaujot apvest buļļos, bet esot jāmet

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:09, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: @neziniitis51 Indrašis, ja saņemas arī gūst vārtus! Un vēl pietam kādus !
Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 21:11, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.
Dabūtu kādu kurš viņam galvā ieskaidrotu ka var , piem kā Nolans tad tiešām mestu daudz un skaistus vārtus bet nav kas skaidro , Pasējējs nu tiešām nevar neko pateikt sezonas laikā...

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:14, pirms 8 gadiem
Ganjau, līdz PČ Indrašis atkal būs labākais.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:15, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Indrašim protams iekšā ir , bet milzums kļūdu, no 8-9 iespējām izmanto vienu, bet vārti tiešām gūti skaisti.
Ar patika.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:16, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: Ganjau, līdz PČ Indrašis atkal būs labākais.
Islander laikam gribēja spēlēt. Kur tad vēl, ja PČ varēs sevi parādīt.

     [+] [-]

, 2017-04-08 21:23, pirms 8 gadiem
@crosbijs87 pff, varēs

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:00, pirms 8 gadiem
Indrasim bus laba forma uzreiz pec PC😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:02, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Bobam nav izdevies pagaidām likvidēt Latvijas hokeja mūžīgo problēmu -
momentu un metienu realizācija !!!
Momentu realizācija ir tā, kas izšķir labu uzbrucēju, no vienkārša uzbrucēja. Ja to varētu iemācīt - visi spēlētāji būtu izcili vārtu guvēji.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:03, pirms 8 gadiem
Nu, tā sūnaini kanādiski patlan izskatās... Ka tikai nav jāmeklē rokā veco krabi Beresņevu...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:31, pirms 8 gadiem
Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.
Un kurš komentārs tev nepatīk?

     [+] [-]

, 2017-04-08 22:35, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: atliek tikai sagaidīt ierodamies bombardieri Džeriņu. tad jau spēle aizies!
Bez Džeriņa izlase nav iedomājama.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:36, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Nu, tā sūnaini kanādiski patlan izskatās... Ka tikai nav jāmeklē rokā veco krabi Beresņevu...
Varbūt spēlē bez maz bez labākajiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-08 22:52, pirms 8 gadiem
Vai tiešām Funis neredz,ka viņa aizstāvamie Pavlovs, Skvorcovs un vēl vairāki Dinamo kadri galīgi nevar iemest vārtos?Un no Dinamo tā sērga jau ir arī izlasē.Kāpēc nepaņemt pārbaudes spēlēs vairākus LČ spēlētājus,kas to var izdarīt.Vai Zolmanis,Hartmanis,Zabis , Begovs ,iespējams vēl kāds nav pārbaudāmi(LLU/Zemgale sastāvā Millers labi izskatījās)-es piekrītu viena rakstītajam,ka nez kā vēl izlasei klātos pret LAČ spēlētāju izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:02, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Vai tiešām Funis neredz,ka viņa aizstāvamie Pavlovs, Skvorcovs un vēl vairāki Dinamo kadri galīgi nevar iemest vārtos?Un no Dinamo tā sērga jau ir arī izlasē.Kāpēc nepaņemt pārbaudes spēlēs vairākus LČ spēlētājus,kas to var izdarīt.Vai Zolmanis,Hartmanis,Zabis , Begovs ,iespējams vēl kāds nav pārbaudāmi(LLU/Zemgale sastāvā Millers labi izskatījās)-es piekrītu viena rakstītajam,ka nez kā vēl izlasei klātos pret LAČ spēlētāju izlasi.
Pavlovu neaizstāvu. Es neesmu teicis, ka viņam obligāti jābūt sastāvā. Es rakstīju, izskatās ka Pavlovs un Skvorcovs tiek izskatīti kā galvenie kandidāti uz 4 maiņu un spēli mazākumā. Izskatās ka treneri mēģina viņus iespēlēt uz mazākumu. Atbrauks papildinājums tad skatīsies galīgo variantu.
Kādēļ daudzi sagroza otra rakstīto , teikto? Kur esmu teicis, ka šiem abiem jābūt sastāvā? Ja pašlaik tā izskatās no malas tad tur neko nevar darīt -tas ir fakts. Pavlovs un Skvorcovs nav bijuši punktu mašīnas un nebūs, lai arī vienu sezonu Skvorcovam bija laikam 10 vārti sezonā, kas priekš viņa bija ļoti daudz.
Latvijas izlasē treneri nākun iet bet neviens nemēģina tomēr uz PČ ņemt virslīgas hokejistus. J aviens-divi treneri neņem, bet ja neviens neņem tad tomēr taisnība būs treneriem-virslīgas līmenis tomēr neatbilst izlases prasībām. Zabis piemēram pagājušo gadu aprīlī Overtime teica la labprāt nākošo sezonu uzspēlētu DR, bet viņu neņem. DR treneri nav traki lai par lēto nepaņemtu vienu no labākajiem virslīgas spēlētājiem. Līmenis tomēr nav tas.
Mickēvičs no virslīgas tika Francijā (kas bija daļai pārsteigums, bet Hārtlijs viņu ātri atlaida-ja nav līmenis tad nav).

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:04, pirms 8 gadiem
eyy, tad paši ejat uz laukuma un spēlējat! ak, jā piemirsu, jūs pat slidas aizsiet nemākat. sorrii, cerams pārdzīvosiet, bet kad iemācaties pazvanat Bobam, jūs "profesionāļus "
noteikti paņems uz PČ "

  -3 [+] [-]

, 2017-04-08 23:13, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Funs te atkal visu pietirsis atpelnot savus Savicka atmestos Judas grašus.
ā, jau pa diogonāli lasot varēja nosmieties. Dinamo (10 gadi) tur Latviju elitē (21 gads), vēl bij hīts par bullīšiem, ka reneris neļaujot apvest, liekot mest. Tas cilvēks no sporta ir vairāku galaktiku attālumā. Nu tur kur Kremlis apmēram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kāda, nafig, sakāve? Rezultāts pat nemaz īsti neatbilst redzētajam laukumā. Protams, rezultivitāti citādi kā par katastrofu nosaukt nevar. Tas ir fakts.
Ar šīm "sakāvēm" SC regulāri lažo. Hokejā 3 golu ārsvars ir vnk pārliecinoša uzvara ja skatās tik ciparus. Pēc spēles var pat sanākt samērā spraigs mačs

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:20, pirms 8 gadiem
Funi-Zabis starp citu iepriekš Dinamo nospēlēja vairākas spēles un pat vārtus iemeta.Ja Tu uzskati,ka pēdējo gadu Dinamo komplektācija ir lieliska-tad Tu negribi redzēt acīmredzamo-salīdzini pirmo gadu Dinamo sastāvu un varējumu ar pēdējo sezonu komplektāciju un varējumu-tās ir nesalīdzināmas lietas-un,ja nevar nokomplektēt kaut cik konkurētspējīgu un spēlēt gribošu komandu-tad jāklapē tā bodīte ciet.
Bet vai tad LAČ hokejistu Zolmani pats Hārtlijs nepasauca uz izlases treniņiem pēc Latvijas kausa fināla?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:23, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: eyy, tad paši ejat uz laukuma un spēlējat! ak, jā piemirsu, jūs pat slidas aizsiet nemākat. sorrii, cerams pārdzīvosiet, bet kad iemācaties pazvanat Bobam, jūs "profesionāļus "
noteikti paņems uz PČ "
Nestreso-es personīgi ne tikai slidas aizsiet māku,bet arī spēlēju amatieru līgā,bet ja hokeja federācija nepaskaidro,kāpēc vienu spēlētāju ņem,bet citu neuzaicina-viedokli šeit varu izteikt-tas taču nav aizliegts?

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:25, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nestreso-es personīgi ne tikai slidas aizsiet māku,bet arī spēlēju amatieru līgā,bet ja hokeja federācija nepaskaidro,kāpēc vienu spēlētāju ņem,bet citu neuzaicina-viedokli šeit varu izteikt-tas taču nav aizliegts?
Jāsarunā, lai Āmēlija ie Tev slidas siet, tad viņa ar varēs pilntiesīgi kritizēt!

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:29, pirms 8 gadiem
Kas vispār ir izlases ģenerālmenedžeris konkrēti?Jo Baldonieks bija tā kā hokeja federācijas ģenerālsekretārs,Koziols ir izpilddirektors,bet neesmu dzirdējis konkrētu ģenerālmenedžera uzvārdu!Tad bija cilvēks ,kas deva kaut kādu informāciju-ko ņem ,ko neņem,ko gaida,kas atsaka izlasei.

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:33, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Kas vispār ir izlases ģenerālmenedžeris konkrēti?Jo Baldonieks bija tā kā hokeja federācijas ģenerālsekretārs,Koziols ir izpilddirektors,bet neesmu dzirdējis konkrētu ģenerālmenedžera uzvārdu!Tad bija cilvēks ,kas deva kaut kādu informāciju-ko ņem ,ko neņem,ko gaida,kas atsaka izlasei.
šodien par tiem kas ieradīsies un kam seko runāja Koziols, Batņam zvanīja Baldonieks

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:39, pirms 8 gadiem
ok, tas vairāk bija domāts tiem, kuri atļaujas viņus saukt par * lohiem * , * nekam nederīgiem * utt.
stūlbums, slimība

     [+] [-]

, 2017-04-08 23:40, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šodien par tiem kas ieradīsies un kam seko runāja Koziols, Batņam zvanīja Baldonieks
Tad jau ir divvaldība!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-08 23:41, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: ā, jau pa diogonāli lasot varēja nosmieties. Dinamo (10 gadi) tur Latviju elitē (21 gads), vēl bij hīts par bullīšiem, ka reneris neļaujot apvest, liekot mest. Tas cilvēks no sporta ir vairāku galaktiku attālumā. Nu tur kur Kremlis apmēram
Arī banss prot visu sagrozīt. Bija jautājums - vai Hārtlija uzstādījums bullīšos. Nekur nerakstīja ka neļauj. Gudrs cilvēks sapratīs, muļķis nesapratīs. Hārtlijs var dot uzdevumu-bullīšos vairāk mēģinām mest nevis apvadīt- šāds uzstādījums ir normāls. Vrabūt nākošās spēlēs būs atkal mēģinājums vairāk apvadīt bullīšos.
Katram muļķim ir skaidrs ka DR netur elitē izlasi 21 gadu. Sanāk ka man ir jāraksta tik precīzi un pie katra komentāra jāpieliek dažas dīvainas frāzes priekš muļķīšiem (domāti .... un visi pārējie āksti),
No malas izskatās tā. DR tur elitē Latvijas izlasi jau 21 gadu. Priekš muļķēniem skaidroju. DR pastāv 10 gadus , elitē esam 21 gadu, tātad DR palīdz noturēties izlasei kopumā 21 gadu elitē, bet nekādā gadījumā nedomājiet , ka pirmos 11 gadus DR palīdzēja, jo tad tāda komanda vēl nebija... marasms kaut kāds. Ber banss , namejs un pārējie notēlos totālus m..... lai tikai piekasītos. Abi tēlo ka treneris nedrīkst dod norādījumus kā mest bullīšus. To var tikai galīgi... aizdomāties. Protams ka treneris var dod norādījumus kā mest bullīti un tad skatīties kas katram labāk sanāk.
Tad es arī varu ar bansa metodēm sagrozīt viņa teikto, piemēram,
Banss apgalvo ka treneris nedrīkst dot norādījumus kā mest bullīšus.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 00:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Arī banss prot visu sagrozīt. Bija jautājums - vai Hārtlija uzstādījums bullīšos. Nekur nerakstīja ka neļauj. Gudrs cilvēks sapratīs, muļķis nesapratīs. Hārtlijs var dot uzdevumu-bullīšos vairāk mēģinām mest nevis apvadīt- šāds uzstādījums ir normāls. Vrabūt nākošās spēlēs būs atkal mēģinājums vairāk apvadīt bullīšos.
Katram muļķim ir skaidrs ka DR netur elitē izlasi 21 gadu. Sanāk ka man ir jāraksta tik precīzi un pie katra komentāra jāpieliek dažas dīvainas frāzes priekš muļķīšiem (domāti .... un visi pārējie āksti),
No malas izskatās tā. DR tur elitē Latvijas izlasi jau 21 gadu. Priekš muļķēniem skaidroju. DR pastāv 10 gadus , elitē esam 21 gadu, tātad DR palīdz noturēties izlasei kopumā 21 gadu elitē, bet nekādā gadījumā nedomājiet , ka pirmos 11 gadus DR palīdzēja, jo tad tāda komanda vēl nebija... marasms kaut kāds. Ber banss , namejs un pārējie notēlos totālus m..... lai tikai piekasītos. Abi tēlo ka treneris nedrīkst dod norādījumus kā mest bullīšus. To var tikai galīgi... aizdomāties. Protams ka treneris var dod norādījumus kā mest bullīti un tad skatīties kas katram labāk sanāk.
Tad es arī varu ar bansa metodēm sagrozīt viņa teikto, piemēram,
Banss apgalvo ka treneris nedrīkst dot norādījumus kā mest bullīšus.
Fuņa, es izlasīju pirmo un pēdējo teikumu Tavā murgā - un es neteicu ka treneris nedrīkst teikt, beidz te muldēt savā putina stilā. Apskaties Bukarta bullīti un ja tev ir kaut kripatas smadzeņu tavā kangarpaurī, tad pēc viņa sejas visu sapratīsi. Mest, vai apvest parasti izlemj spēle'tājs, izejot no vārtsarga pozīcijas, cik dziļi vai ārā vārtos. treneris to iepriekš nezin, tāpēc tāds padoms pēc definīcijas ir absurds. Es tak saku ka esi galaktikas attālumā no sporta.