Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Muštukovs: "Pie Šuplera nekad nespelēšu"

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar Latvijas izlases un Anglijas hokeja kluba Šefīldas "Steelers" vārtsargu Ervīnu Muštukovu, kurš atzīst, ka nekad vairs negrib spēlēt Juliusa Šuplera vadītā Rīgas "Dinamo" kā trešais vārtusargs.

Video: Muštukovs par hokeju Anglijā, laiku...
Vērtējums: +103

 +81 [+] [-]

, 2011-02-08 21:12, pirms 14 gadiem
Lūsiņš vai mēnestiņs, nu neviens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +84 [+] [-]

, 2011-02-08 21:13, pirms 14 gadiem
neko nepareizu jau viņš nesaka! veiksmi izlasē!

 +90 [+] [-]

, 2011-02-08 21:14, pirms 14 gadiem
Var redzēt Ervīns ļoti ļoti dusmīgs uz Šupleru, protams saprotams

 +69 [+] [-]

, 2011-02-08 21:18, pirms 14 gadiem
Nu sen jau visi runā ka Jūlis rok bedrē mūsējos...

 +46 [+] [-]

, 2011-02-08 21:18, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Nevis TU negribi,bet TEVI neviens neņems
Vai viņam bija jēga te sēdēt?Vismaz lai kaut kur praksi grābj nekā silda soliņu!Ervīns tāds iesvīdis cepās par vārtusargiem ! Lai veicas izlasē !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2011-02-08 21:19, pirms 14 gadiem
MigelsElo rakstīja: neko nepareizu jau viņš nesaka! veiksmi izlasē!
Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.

 +20 [+] [-]

, 2011-02-08 21:19, pirms 14 gadiem
Ervīns tad sakarīgs čalis izklausās pēc šī nelielā ieskata.

 +18 [+] [-]

, 2011-02-08 21:19, pirms 14 gadiem
Tiešām sakarīgs čalis,gaidu pilno sarunu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-02-08 21:23, pirms 14 gadiem
Veiksmi un ,lai krāj pieredzi citur!
Slēpts komentārs: Žurka

 +18 [+] [-]

, 2011-02-08 21:23, pirms 14 gadiem
Kkā līdz galam viņam nepiekrītu. Nepiekrītu tam, ka der 1 augstas klases vārtsargs otrs būs galīgi tikko sācis spēlēt KHL līmenī. Baigais risks. Tas 1ais vārtsarga var baigi satraumēties un tad kā Edgara gadījumā bija jāmeklē Pruseks. Nekas nav 100%. DR vnk cenšas nospēlēt droši, bet jāpiekrīt, ka citiem vietējiem vārtsargiem vnk netiek dota iespēja. Laikam jau tomēr neparāda TIK stabilu sniegumu.

  +7 [+] [-]

, 2011-02-08 21:27, pirms 14 gadiem
Cik sapratu, Holts nemaz nebija domāts kā tāds baigais vilcējs, no sērijas- ja paveiskies, spēlēs, bet iespējams, ka nespēs adaptēties utt. Tā kā koncepcija pieredzējis buks + jaunais perspektīvais jau šogad tāpat RD ir, tikai viss nedaudz sagriezies kājām gaisā. Taču- ja Holts buksētu un/vai trauma, tad teiktu- vot, vajadzēja vienu paņemt klāt, vai ta nebija jau pieredze ar Masaļski..

Šobrīd gudri runāt. Tas tā.

 +14 [+] [-]

, 2011-02-08 21:31, pirms 14 gadiem
Tā likās tāds dīvainis, te pēc runas - sakarīgs džeks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +68 [+] [-]

, 2011-02-08 21:33, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Arī, ja Šuplers vadīs LV izlasi??
Tad Petrovickim buus LV pase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 21:43, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Arī, ja Šuplers vadīs LV izlasi??
Nedomāju, ka kāds vēlētos, lai Latvija nokrīt uz 1. divīziju.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 21:45, pirms 14 gadiem
blin nebiju nemaz iedomajies... labak tiesamviens legienaru vartsargs + latviesu..un vissok!! ))

  +6 [+] [-]

, 2011-02-08 21:48, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Kkā līdz galam viņam nepiekrītu. Nepiekrītu tam, ka der 1 augstas klases vārtsargs otrs būs galīgi tikko sācis spēlēt KHL līmenī. Baigais risks. Tas 1ais vārtsarga var baigi satraumēties un tad kā Edgara gadījumā bija jāmeklē Pruseks. Nekas nav 100%. DR vnk cenšas nospēlēt droši, bet jāpiekrīt, ka citiem vietējiem vārtsargiem vnk netiek dota iespēja. Laikam jau tomēr neparāda TIK stabilu sniegumu.
Nu tāpēc jau Muštukovs arī saka, ka Šupleram svarīgs ir tikai CV, viņam vienalga cik tu talantīgs esi, un kā tu sevi pierādi treniņos. Reku, Holts, paņemts +/- pēc pozitivas rakturošanas no Daugaviņa. Tas pats kaķis maisā, bet nu tā kā viņam ir pāris spēles NHL, ņemsim viņu, nevis audzināsim kādu savējo.

Un par tiem 2 vienlīdzīgiem vārtsargiem, gandrīz nevienā NHL komandā tādu nav, ir izteikti pirmais nummurs un ir 2. vārtsargs kurš traumas gadijumā var iziet un nospēlēt labu spēli. Un pārsvarā tie ir 2. varianti, vai tas ir spēcīgs veterāns kurš "paņems uz pieredzi" un savas spēlēs nospēlēs līmenī, vai arī tas ir "jaunais gurķis", kurš centīsies cik vien spēka un ja pat nesanāks, iegūs svarīgu pieredzi, kas nakotņe viņu padarīs tikai labāku. Protams, NHL un KHL ir divas dažādas līgas, cik tā no malas var vērōt KHL komandu vadības, tomēr ir prasīgākas pret rezultātu un nekāda tur nākotne viņus neinteresē.

 +13 [+] [-]

, 2011-02-08 21:49, pirms 14 gadiem
Tas ir koks ar 2 galiem. Ja atlaistu Telkvistu un ieliktu Līsiņu un sāktos zaudējumu šerija visi bļautu atpakaļ Telkvistu.

  -4 [+] [-]

, 2011-02-08 21:52, pirms 14 gadiem
zaaggiz2 rakstīja: Tad Petrovickim buus LV pase
Un Mikušam

 +26 [+] [-]

, 2011-02-08 21:55, pirms 14 gadiem
Dinamo tak nav nekāds Latvijas izlases vārtsargu "iespēlēšanas" kantoris.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-08 21:58, pirms 14 gadiem
aj nu ko tur nemties, tas ir no ervīna punkta skatoties, un viss arī ir pareizi no vina punkta, ja skatās. bet kā ir no dinamo punkta? tikai viens pamatvartsargs +pluss kkads rezervei? tā būtu labi ja? padomajiet taču loģiski. protams , ka julim rūp tikai uzvaras, a kā savādāk. tā ir jābūt.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-08 22:00, pirms 14 gadiem
ooo, Miškins

  +1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:01, pirms 14 gadiem
jā, to saka Ervīns, jo viņam un latviešu vārtsargiem tas būtu izdevīgi. Taču Dinamo, domāju, ka galīgi nē. Divi pieredzējuši vārtsargi un miers mājā, nevis, kā vienam trauma, tā nezini ko bāzt, jo otram nav tās pieredzes. riskanti. un ja abi notraumējas?

  -4 [+] [-]

, 2011-02-08 22:02, pirms 14 gadiem
Pēc Angļa arī izskatās!
Slēpts komentārs: KALPAKS

     [+] [-]

, 2011-02-08 22:07, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.
varētu pievērt acis uz rezultāties, ja arī būtu uzdevums audzināt puišus

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 22:09, pirms 14 gadiem
Šuplers ir leģionāru fans...tā būs vienmēr, pat uz to pashu Petrovicki paskatamies,kads no vina labums!?

  +9 [+] [-]

, 2011-02-08 22:10, pirms 14 gadiem
LV_hokiplay rakstīja: Šuplers ir leģionāru fans...tā būs vienmēr, pat uz to pashu Petrovicki paskatamies,kads no vina labums!?
Universāls ielāps

 +15 [+] [-]

, 2011-02-08 22:12, pirms 14 gadiem
Shuplers par katru cenu grib sasniegt mērķi - play-off....mēs esam KHL vidusmēra komanda un otram vārtsargam jābūt līdzvērtīgam pirmajam....visu cieņu Lūsiņam, bet Jūlis iet uz visu banku un negrib riskēt ar vārtsargiem, un pašlaik skats uz dzīvi ir tāds kāds viņš ir - mēs ar diviem spēcīgiem vārtsargiem (Holts,Telqvists) knapi tiekam play-off (pat vēl nēesam tikuši) ....protams nevar zināt kā būtu bijis ja Lūsiņš būtu otrais, taču objektīvi vērtējot Telkvists tomēr ir nedaudz labāks...

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:14, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Tas ir koks ar 2 galiem. Ja atlaistu Telkvistu un ieliktu Līsiņu un sāktos zaudējumu šerija visi bļautu atpakaļ Telkvistu.
Piedod atvaino, vai ar Telkvistu bijušas kaut kādas uzvaru sērija, es domāju lizīgas, tur 8-10 spēle, nav, apt tuvi nav, un nevajag Lūsiņu nolikt, mēs viņu esam redzējuši spēlē tikaipāris reizes, un iespaids bija labs!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-08 22:15, pirms 14 gadiem
Vienmēr esmu teicis, ka lielāku stulbumu kā divi ārzemju vārtsargi izdomāt nevar. Pat viens ārzemnieks jau ir par daudz, tādā vārtsargu zemē kā Latvija.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:21, pirms 14 gadiem
sava taisniba jau ir vinam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 22:33, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: O-ho, vārtsargu zeme?!?! Kopš kura laika? .
Un ko tad tu liktu kastē? Ne Lūsiņš, ne Muštukovs nav KHL līmenis...
Kādā veidā Muštukovs bija domājis trāpīt vārtos pagājušosezon, ja pēc sajātā sezonas sākuma, katrs punkts bija svarīgs un viņš pats Juniora vārtus nebija nekāds misters perfekts???
Nu bet mēs nodrošinājām vietu astotniekā 2 spēles pirms regulārās sezonas, kāpēc tad nevarēja dot iespēju Muštukovam? Un ja nemaldos, tad Pruseks vai Masaļškis bija satraumēts.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-08 22:33, pirms 14 gadiem
Vajadzeetu LM tikt KHL... tad buutu kur suutiit pieredzi kraat un progreseet

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 22:34, pirms 14 gadiem
BorgeR rakstīja: Ervīns tad sakarīgs čalis izklausās pēc šī nelielā ieskata.
vot šito es nekad nesapratīšu... kā kaut kāda intervija, tā uzreiz "liekas tāds sakarīgs čalis". a kādi tad izskatās tie nesakarīgie? piemēram, nosauciet kaut vienu nesakarīgu dinamo spēlētāju!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 22:35, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka lielāku stulbumu kā divi ārzemju vārtsargi izdomāt nevar. Pat viens ārzemnieks jau ir par daudz, tādā vārtsargu zemē kā Latvija.
Labs joks saule

  +2 [+] [-]

, 2011-02-08 22:35, pirms 14 gadiem
santims101 rakstīja: nu stulbs tas mustukovs
jo?

  -3 [+] [-]

, 2011-02-08 22:36, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: vot šito es nekad nesapratīšu... kā kaut kāda intervija, tā uzreiz "liekas tāds sakarīgs čalis". a kādi tad izskatās tie nesakarīgie? piemēram, nosauciet kaut vienu nesakarīgu dinamo spēlētāju!
Petrovickis, Hartigans...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-08 22:37, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: vot šito es nekad nesapratīšu... kā kaut kāda intervija, tā uzreiz "liekas tāds sakarīgs čalis". a kādi tad izskatās tie nesakarīgie? piemēram, nosauciet kaut vienu nesakarīgu dinamo spēlētāju!
Vinsh gribeeja pateikt to, ka peec taa nelielaa video rodas priekshstats par vinju - labs

  +1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:38, pirms 14 gadiem
Cilvēks ar savu viedokli un redzējumu. Protams sāpīgi, ka nedod spēlēt, bet ik vienam taču jāsaprot, ka tas nav Latvijas atklātais čempionāts. KHL vieta ir jānopelna jebkurā pozīcijā un to nevar nopelnīt, sēžot rezervē. Ir jāsāk ar zemāku līgu, sevi jāpierāda un jānopelna iespēja arī kaut reizi uzspēlēt šādā līmenī.
Kritizēt galveno treneri šajā sakarā ir pat ļoti muļķīgi (šajā gadījumā gan tās vairāk ir emocijas), jo spēlētāja līmenis ne tuvu nav KHL līmenim. Paļauties uz muļķīgu statistiku un piemeklēt rādītājus, kas ir par labu sev, māk katrs, bet spēles parāda īsto līmeni. Tas, ka Lūsiņš vienu spēli lieliski nostāvēja bullīšos vēl nenozīmē, ka KHL ir viņa latiņa. Vērtējot visas spēles, kurās viņam deva iespēju - bez variantiem pretendēt uz 2. GK pozīciju.
Divi augstas klases GK komandā ir labs rādītājs. Tas, ka spēlētājs nespēlē 'caur traumu', nevar kalpot kā rādītājs viņa līmenim vai atdevei. Galu galā, spēlējot ar savainojumu, iespējamība 'iedzīvoties' daudz lielākās traumās ir ļoti augsta. Kas notiktu ar RD, ja būtu tikai viens augsta līmeņa GK? Šajā sezonā (un visticamāk arī visās citās) stabila palikšana ārpus PO zonas.

Secinājums: RD nesagatavos spēlētājus spēlēšanai KHL. Šī ir līga, kur strādā ar produktu, nevis sastāvdaļām. Ja esi jauns un talantīgs - cīnies MHL, dīķa junioru komandās un savas prasmes pilnveido un attīsti tur. Ja esi gados vecāks un nedēvē sevi par junioru - izvēlies klubu, kurā esi viens no vadošajiem, kurā redzi sevi katrā spēlē laukumā. Esi labs un Tevi pamanīs.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-08 22:38, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: O-ho, vārtsargu zeme?!?! Kopš kura laika? .
Un ko tad tu liktu kastē? Ne Lūsiņš, ne Muštukovs nav KHL līmenis...
Kādā veidā Muštukovs bija domājis trāpīt vārtos pagājušosezon, ja pēc sajātā sezonas sākuma, katrs punkts bija svarīgs un viņš pats Juniora vārtus nebija nekāds misters perfekts???
Pēc kā Tu spried par līmeni? Kur Masaļskis bija spēlējis pirms Dinamo? Arī tikai BAČ. Paskaties kādi mums meistari vienmēr ir bijuši : Mellups, Vasiļonoks, Samoilovs, Irbe, Naumovs, Skudra, Masaļskis, U-20 čempionātos vienmēr starp labākajiem bija arī Raitums, Stiģis, Enkuzēns u.c. Murgs kaut kāds, nav gatavi KHL līmenim, protams ja nespēlēs, tad arī nebūs gatavi. Neaizmirsti ka Jūlis arī Raitumam pabojāja karjeru vēl Rīga2000 laikos , spītīgi vārtos liekot slovāku nevis latvieti. Tāpat arī Masaļski gremdēja, labi ka Jūļa favorīts Prusaks bija tik švaks, ka nebija izvēles un nācās Edgaram uzticēties.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:39, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: vot šito es nekad nesapratīšu... kā kaut kāda intervija, tā uzreiz "liekas tāds sakarīgs čalis". a kādi tad izskatās tie nesakarīgie? piemēram, nosauciet kaut vienu nesakarīgu dinamo spēlētāju!
Man,piemērām, pēc intervijām ar Hartiganu, liekas, ka viņš ir iedomīgs ... IMHO

  +1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:41, pirms 14 gadiem
Būsim reāli - šis puika ir pilnīgs intelekta iemiesojums)))))0
Garām. Pilnīgi garām. Protams veiksmi viņam.

     [+] [-]

, 2011-02-08 22:43, pirms 14 gadiem
Muštukovam var piekrist tajā ka 3 vārtsargiem arī vajag dot iespēju pamēginat sevi dažās spēlēs un to Šuplers patiešām nedara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 22:44, pirms 14 gadiem
santims101 rakstīja: nu stulbs tas mustukovs
diezgan spēcīgs raksturojums, pēc 6 minūšu gara video izgriezuma!

     [+] [-]

, 2011-02-08 22:45, pirms 14 gadiem
Ja Lusuins turpinas sedet ka 3ais n nemeklet ko labaku, tad ka 3ais ari savu karjeru varees beikt, nekasas izauksmes.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 22:48, pirms 14 gadiem
Visu cieņu arī Lūsiņam - BET VIŅŠ IR MAZA AUGUMA(((( Šī ēra beigusies - NHL speci virs pleca saliks pilnu grozu - Olimpiāde to pierādīja ar uzviju((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-08 22:55, pirms 14 gadiem
salīdzinot galveno: algas + sniegums vārtos, man viennozīmīgi ir

Holts + Telkvists < Masaļskis + Lūsiņš

un tas pat vairāk nevis Jūļa, bet GM feils - šajā budžeta apmērā abi Edgari par mazāku kopējo algu sasniegtu apmēram tādu pašu rezultātu + vēl sanāktu kāds labs laukuma spēlētājs + vēl labums ka savējie būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 22:58, pirms 14 gadiem
bars161 rakstīja: Visu cieņu arī Lūsiņam - BET VIŅŠ IR MAZA AUGUMA(((( Šī ēra beigusies - NHL speci virs pleca saliks pilnu grozu - Olimpiāde to pierādīja ar uzviju((
Pilnigi piekritu, olimpiade dabujam , ka maz neliekas.

reali liekas , ka musejie varociki Norvegijas turnira dabuus ka maz neliekas, cermas ka ta nebus, bet kaut ka cujs uz to ir.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-08 23:02, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Nu bet mēs nodrošinājām vietu astotniekā 2 spēles pirms regulārās sezonas, kāpēc tad nevarēja dot iespēju Muštukovam? Un ja nemaldos, tad Pruseks vai Masaļškis bija satraumēts.
Nu, bet vai tad mēs nebijām domājuši apsteigt CSKA, lai netiktu virsū uz SKA!

P.s. Protams SKA tika pieveikts un tagad visi varam teikt, ka mierīgi visiem varējām dot atpūtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:08, pirms 14 gadiem
skatoties pēdējās intervijas ar Sējēju, Astašenko un arī šo mazo fragmentu pārliecinos arvien vairāk, ka Jūlim dienas ir skaitītas...jaunos neiespēlē un nezimanto, bet mētā kā vecas pupiņu bundžas pa komandām...maiņas mainija un kārtoja pilnīgi neļoģiski, nevaidzīgus slovākus velk uz komandu utt...PALDIES JŪLI par darbu

  +8 [+] [-]

, 2011-02-08 23:09, pirms 14 gadiem
Normāls klubs KHL, kas grib pretendēt uz play off nevar atļauties spēlēt ar vienu 1. nummuru un junioru vārtsargu. Līdz šim RD vēsture arī parāda, ka katru sezonu satraumējas viens no vadošajiem vārtsargiem, tāpēc jābūt ir diviem līdzvērtīgiem 1. nummuriem. Labi jaunais vārstargs var izviklt vienu spēli labi varbūt trīs spēles, bet nejau tagad juniors taisīs uzvaru sērijas un ko darīs, ja notraumēsies 1. nummurs play off laikā??? arī tad liks vārtos junioru?!? Play off jābūt spēlētājiem ar pieredzi kas varbūt pat svarīgāka nekā cīņasspars, savādāk tur taču nav variantu.

un galu galā RD un Šuplers nekad nav paziņojuši, ka ir jauno talantu audzētava. RD iet uz uzvar un jaunajiem ir domāta MHL. Kāpēc kādam jābūt kautkādai priekšrocībai, tikai tāpēc, ka viņš ir vietējais juniors??? Lai izcīna savu vietu! Interesanti tiešām, ko ta Muštukovs spēlē UK nevis Somijā, Zviedrijā utml. līgās, ja jau tik labs. Tā mēs nesagaidīsim uzvaru KHL nekad

  +2 [+] [-]

, 2011-02-08 23:14, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: salīdzinot galveno: algas + sniegums vārtos, man viennozīmīgi ir

Holts + Telkvists < Masaļskis + Lūsiņš


un tas pat vairāk nevis Jūļa, bet GM feils - šajā budžeta apmērā abi Edgari par mazāku kopējo algu sasniegtu apmēram tādu pašu rezultātu + vēl sanāktu kāds labs laukuma spēlētājs + vēl labums ka savējie būtu
tur jau tā lieta, ka mums neder APMĒRAM tāds pats rezultāts. Mēs knapi tiksim Play off vispār. pietiek problēmu citās laukuma pozīcijās, lai vēl lieki ekspermentētu ar vārtsargu pozīciju. Nēmām potenciāli 1. nummurus un miers. Un tā tik vēl tiksim play offā.

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:17, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lūsiņš nav un nebūs nekad KHL līmeņa vārtsargs - viņa zvaigžņu stunda bija tie sodametieni...Un Masaļskis arī ir tāds aiz matiem pievilkts pirmais numurs...
Pilnīgi pareizi! Nesaprotu ko tas Muštukovs pīkst par Jūli. Protams, ka treneris darīs visu, lai spēlētu KHL līmena vārtusargus, nevis šādus ielāpus (Mustukovs, Lusins).

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:23, pirms 14 gadiem
patiesam interesanta intervija

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 23:30, pirms 14 gadiem
ne pie trenera būtu jāiet izrunāties, bet pie numerologa...

  -2 [+] [-]

, 2011-02-08 23:32, pirms 14 gadiem
Kas stāvēs vārtos pēc Masaļska?!!!!
KHL spēlē viena komanda no LV un viņā jābut vartsargam no LV..!
Cik aceros ,kad veidoja komandu ,tad ar daļeju nolūku celt latviesu hokejistu limeni un vartsargs ar ir hokejists!

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:34, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Normāls klubs KHL, kas grib pretendēt uz play off nevar atļauties spēlēt ar vienu 1. nummuru un junioru vārtsargu. Līdz šim RD vēsture arī parāda, ka katru sezonu satraumējas viens no vadošajiem vārtsargiem, tāpēc jābūt ir diviem līdzvērtīgiem 1. nummuriem. Labi jaunais vārstargs var izviklt vienu spēli labi varbūt trīs spēles, bet nejau tagad juniors taisīs uzvaru sērijas un ko darīs, ja notraumēsies 1. nummurs play off laikā??? arī tad liks vārtos junioru?!? Play off jābūt spēlētājiem ar pieredzi kas varbūt pat svarīgāka nekā cīņasspars, savādāk tur taču nav variantu.

un galu galā RD un Šuplers nekad nav paziņojuši, ka ir jauno talantu audzētava. RD iet uz uzvar un jaunajiem ir domāta MHL. Kāpēc kādam jābūt kautkādai priekšrocībai, tikai tāpēc, ka viņš ir vietējais juniors??? Lai izcīna savu vietu! Interesanti tiešām, ko ta Muštukovs spēlē UK nevis Somijā, Zviedrijā utml. līgās, ja jau tik labs. Tā mēs nesagaidīsim uzvaru KHL nekad
Domāju ,ka nakamo sezonu viņš spēlēs kāda no tām līgāk!!!
Labi ,ka viņš kur tika ,jo 2 sezonas uz soliņa nosēdējis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-08 23:44, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Domāju ,ka nakamo sezonu viņš spēlēs kāda no tām līgāk!!!
Labi ,ka viņš kur tika ,jo 2 sezonas uz soliņa nosēdējis!
nu tad lai nospēlē labā līgā labi, sevi pierāda un izkaro vietu RD. Ko jūs domājat varbūt A. Irbem arī kāds kautko tāpat deva vai pienesa uz paplātes?!? Viņš visu pats izcīnīja un pierādīja.

A tagad te, "zaļš spruksts" mācīs kā veidot komandu, kritizēs treneri un gaidīs ka viņam iedos vietu vārtos tikai tāpēc vien, ka viņš ir jauns varbūt talantīgs latviešu vārtsargs???

būtu tiešām labs skats, ja viņš šitā čīkstētu, kad viņam blakus sēdētu Irbe

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 23:51, pirms 14 gadiem
Jau atkal?... Mums punktu pa daudz? Liels prieks, ka šosezon bija 2 top10 KHL vārtusargi pēc atvairīto metienu % ! 3-6 punkti šobrīd mazāk un nagus grauztu... Būs tiešām izteikts talants ? Tad arī tiks jauns spēlēt, bet ne jau top2 pasaules līgā tagad katrā komandā jāaudzina juniori ceturtajā maiņā un otrais vārtusargs Latvijas izlasei!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 23:53, pirms 14 gadiem
Mustukovs, nav sliktaaks par Masalski, tikai vinam ir jauzticas, kaa jau teicu ieprieksh.

Varat nosaukt daudz latvieshu vartsargu, kuri pashi izkartojushi sev vietu CHL junioru liigaa un ECHL, Mustukovs pats mineeja vinam statistika nav bijusi sliktaaka par Holtu ECHL.
Eliteprospects.com - Ervins Mustukovs

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:54, pirms 14 gadiem
bļāviens,jāpasūta buus sporta aviizae +

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 23:56, pirms 14 gadiem
issue rakstīja: Jau atkal?... Mums punktu pa daudz? Liels prieks, ka šosezon bija 2 top10 KHL vārtusargi pēc atvairīto metienu % ! 3-6 punkti šobrīd mazāk un nagus grauztu... Būs tiešām izteikts talants ? Tad arī tiks jauns spēlēt, bet ne jau top2 pasaules līgā tagad katrā komandā jāaudzina juniori ceturtajā maiņā un otrais vārtusargs Latvijas izlasei!
Neesmu Mustukova fans, bet majas pie saviem faniem virs 90% vinsh tochna vareetu izvilkt, esmu par 100% drosh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 00:04, pirms 14 gadiem
Nu vispār jau RD var arī paņemt un pamēģināt kādu no fārma, piemēram D. Žabotinski, nedomāju, ka sūdīgāks vecis par Lūsiņu vai Muštukovu

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:05, pirms 14 gadiem
Lūsiņš atnāca un vinnēja. Tajās spēlēs nekāds glābējs nebija,bet kļūdas gan sataisīja,tik paveicās,ka pretiniekiem nepaveicās,tā kā pelnīti viņš ir Dinamo 3. varočiks,patīk tas LV izlases sakarā vai ne

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 00:06, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lūsiņš nav un nebūs nekad KHL līmeņa vārtsargs - viņa zvaigžņu stunda bija tie sodametieni...Un Masaļskis arī ir tāds aiz matiem pievilkts pirmais numurs...
Ar cerībām skatos uz Gudļevski, tikai šamējam ir viena nelaime, par daudz tup uz ceļiem un lēnu svempjās kājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:08, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Iedomājies - Muštukovs nebūtu Latvijas vārtsargs, ar viņa sasniegumu sarakstu un statistiku, kā visi bļautu, ja viņš tiktu paņemts uz RD, kā otrais vārtsargs - un ja viņš vēl būtu no Slovākijas, visi būtu gatavi nogalināt Šupleru un Sējēju, bet tagad redz izrādās viņš mums ir megazvaigzne...
Ha hā šitik labi pateikt 100% piekrītu. RD līdzjūtēju objektivitāte vispār ir kautkāds fenomens. Pirmajā sezonā sapņos rādījās play off un visus uz rokām bija gatavi nēsāt, paskat 3. sezonā jau treners pa švaku, spēlētāju izvēle nepareiza, leģionāri vispār nulles. Netiek play off visus lamātu, tiek play off vienalga atradīs par ko lamāt

Nez tikai kāpēc šajos trīs gados tā progresēja Dārziņš, Miķelis, Sotnieks. Vai tik tas nav arī Šuplera, RD un pārējo leģionāru noplens???

     [+] [-]

, 2011-02-09 00:09, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tad lai nospēlē labā līgā labi, sevi pierāda un izkaro vietu RD. Ko jūs domājat varbūt A. Irbem arī kāds kautko tāpat deva vai pienesa uz paplātes?!? Viņš visu pats izcīnīja un pierādīja.

A tagad te, "zaļš spruksts" mācīs kā veidot komandu, kritizēs treneri un gaidīs ka viņam iedos vietu vārtos tikai tāpēc vien, ka viņš ir jauns varbūt talantīgs latviešu vārtsargs???

būtu tiešām labs skats, ja viņš šitā čīkstētu, kad viņam blakus sēdētu Irbe
Pats smieglīgākais ir tas, ka Irbe tiešām bija gurķis, kad Jurzinovs viņu lika Samoilova [OS čempions] vietā vārtos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 00:13, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Ha hā šitik labi pateikt 100% piekrītu. RD līdzjūtēju objektivitāte vispār ir kautkāds fenomens. Pirmajā sezonā sapņos rādījās play off un visus uz rokām bija gatavi nēsāt, paskat 3. sezonā jau treners pa švaku, spēlētāju izvēle nepareiza, leģionāri vispār nulles. Netiek play off visus lamātu, tiek play off vienalga atradīs par ko lamāt

Nez tikai kāpēc šajos trīs gados tā progresēja Dārziņš, Miķelis, Sotnieks. Vai tik tas nav arī Šuplera, RD un pārējo leģionāru noplens???
Tas drizaak ir pieradijums, ka hokejists var spelet labaak gandriz jebkuraa vecumaa.
Par tiem legionaariem, te jasaka tie nav legionaari, tas ir Ozolins.
Kaadi musejiem punkti bija 08/09 un kaadi tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:17, pirms 14 gadiem
Vispār ja tā distancējas - pamatā jau runa ir nevis tieši par Muštukovu, Lūsiņu vai vēl kādu bet par pašu formulu - viens izteikts pirmais + izteikts otrais vai arī 2 +/- līdzvērtīgi...te gaumes dažādas. Muštukovs saka savu versiju. Starp citu arī Puče ik pa laikam ieminas ka PO būs jaizvēlas kurš tad būs tas pirmais. Vēl tik šogad Šupim nav bijis jazīlē jo zviedrs traumējas. Pats es nezinu kurš variants labāks, bet katrā ziņā ģībstoša Pruseka vārtos stutēšanu es īsti neizpratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-09 00:50, pirms 14 gadiem
nepatīk man šitas pacans, pārvērtēts

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 00:56, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vispār ja tā distancējas - pamatā jau runa ir nevis tieši par Muštukovu, Lūsiņu vai vēl kādu bet par pašu formulu - viens izteikts pirmais + izteikts otrais vai arī 2 +/- līdzvērtīgi...te gaumes dažādas. Muštukovs saka savu versiju. Starp citu arī Puče ik pa laikam ieminas ka PO būs jaizvēlas kurš tad būs tas pirmais. Vēl tik šogad Šupim nav bijis jazīlē jo zviedrs traumējas. Pats es nezinu kurš variants labāks, bet katrā ziņā ģībstoša Pruseka vārtos stutēšanu es īsti neizpratu.
aleluja! beidzot viens sakarīgs komentārs. nesaprotu, kur cilvēki šeit saskatīja kādu čīkstēšanu - Ervīns vnk atbildēja uz sev uzdoto jautājumu, paužot savu subjektīvo viedokli, bez kādas sevis slavināšanas. un te jau tiešām ir jautājums, kuru no konkrētajām shēmām katrs uzskata par piemērotāku. un teikt, ka shēma, kurā ir izteikts 1. vārtsarg un otrais, kā 'beckup', ir galīgi garām, ar būtu muļķīgi. galu galā, ir nhl klubi, kas šādu vai līdzīgu zīmējumu piekopj. nez ar ko tas khl hokejs būtu tik īpašs, ka šeit tas nestrādātu...

un vārtsargi vispār ir tāda slidena pozīcija, sākoties jaunai saezonai nekad tā īsti neko nevar prognozēt, it īpaši, ja komandā ienāk jauns vārtu vīrs - viņš var būt gan lielisks, gan nekāds, neatkarīgi, cik labas vai sliktas ir bijušas iepriekšējās sezonas. te piemēri nebūtu tālu jāmeklē. tā visa ir diezgan liela laimes spēle.

p.s. huy, vienmēr prieks lasīt tavus komentārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 01:16, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: Lūsiņš atnāca un vinnēja. Tajās spēlēs nekāds glābējs nebija,bet kļūdas gan sataisīja,tik paveicās,ka pretiniekiem nepaveicās,tā kā pelnīti viņš ir Dinamo 3. varočiks,patīk tas LV izlases sakarā vai ne
Nespēlēt pusgadu,un tad izmet uz ledus...ko tad tu gaidīji ?

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:17, pirms 14 gadiem
ES domju tas variants 1leģionārs+ viens LV vārtusargs...ir ideāli....arī skatoties nākotnē...!

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:27, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet tomēr, kāda kvalitāte ir NHL arī tiem otrajiem, kā 'beckup'...
ko tu domā ar kvalitāti? drošvien, ka viņi ir tehniski labāki utt, bet arī līgas līmenis kopumā ir nedaudz cits. runājot par šaubīgiem otrajiem un iespēju došanu, kā labs piemērs man prātā iešāvās Praiss. cik viņš bija nestabils iepriekšējās sezonas, tāds perspektīvais jaunais un viņam pat spēlēt deva, bet faktiski tikai kā otrajam, un drošības sajūtas nebija nekādas, kad viņš kastē stāvēja. un kad Halaku aizmainīja prom, man jau likās, ka auzas būs, bet re kas sanāca. un viss, kas viņam bija vajadzīgs bija tīcība viņa spēkiem un iespēja. un, es domāju, ka šajā sitoācija paši Canaidians arī ir vislielākie ieguvēj.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 01:28, pirms 14 gadiem
Ervīns Anglijas līgā pēc rādītājiem izteikti labākais!
Jautājums ir par angļu līgas līmeni salīdzinājumā ar čehu, zviedru, somu līgām? Ja reiz līmenis ir labs, un atalgojums arī, tad ko tas Ervīns cepās?! Dinamo, tā tomēr nav izlase. Dinamo - privāta nauda, privāts bizness, gan Jūlim, gan Sējējam jāatbild par rezultātu!
Ja jau Ervīns ir tik labs, tad Značoks viņu neaizmirsīs uz izlasi uzaicināt!

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:34, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.
Ja Dinamo prasa valsts uzņēmumu līdzekļus, lai gatavo. Nevis vienu čali sezonā, bet kārtīgi - veselu maiņu, nevis tur slovāki jābāž. Paskat kā NHL komanda, atjaunina sastāvu, neko dižu nesasniedz vienu sezonu, bet pēc tam aiziet. Bija tā ar Blackhawks un būs arī ar Oilers. Mums ar vajag

     [+] [-]

, 2011-02-09 03:20, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.
tieshi ta

     [+] [-]

, 2011-02-09 05:35, pirms 14 gadiem
te ta reklama auksa labaa ''Brauc uz pasaules chempionatu pie Suplera''
man ir kas labaks ''brauc TU na huj Supleri''

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:05, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Normāls klubs KHL, kas grib pretendēt uz play off nevar atļauties spēlēt ar vienu 1. nummuru un junioru vārtsargu. Līdz šim RD vēsture arī parāda, ka katru sezonu satraumējas viens no vadošajiem vārtsargiem, tāpēc jābūt ir diviem līdzvērtīgiem 1. nummuriem. Labi jaunais vārstargs var izviklt vienu spēli labi varbūt trīs spēles, bet nejau tagad juniors taisīs uzvaru sērijas un ko darīs, ja notraumēsies 1. nummurs play off laikā??? arī tad liks vārtos junioru?!? Play off jābūt spēlētājiem ar pieredzi kas varbūt pat svarīgāka nekā cīņasspars, savādāk tur taču nav variantu.

un galu galā RD un Šuplers nekad nav paziņojuši, ka ir jauno talantu audzētava. RD iet uz uzvar un jaunajiem ir domāta MHL. Kāpēc kādam jābūt kautkādai priekšrocībai, tikai tāpēc, ka viņš ir vietējais juniors??? Lai izcīna savu vietu! Interesanti tiešām, ko ta Muštukovs spēlē UK nevis Somijā, Zviedrijā utml. līgās, ja jau tik labs. Tā mēs nesagaidīsim uzvaru KHL nekad
Muštukovs jau nebija junioru vārtsargs un arī Lūsiņš nav junioru vārtsargs. Paskaties kurš ir viņu dzimšanas gads. Ja nedod spēlēt, tad nekad arī neuzzināsim ir vai nav derīgs KHL līmenim. Kam komandā ir vajadzīgs treneris, ja viņš netrenē hokejistus? Kurš no jaunajiem pie Jūļa ir progresējies?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:26, pirms 14 gadiem
Viss jau būtu labi, ja vien pašam Muštukovam nebūtu bijušas nopietnas problēmas ar motivāciju.
Nevajag aizmirst, ka viņu no RDJ Nr.1 starp vārtsargiem mierīgi bija izkonkurējis Žurkovs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 07:28, pirms 14 gadiem
LV pase kabatā nagarantē vietu RD vārtos.KHL (atšķirībā no NHL) neviens klubs nav gatavs ziedot sezonu komandas tapšanai un jauno iespēlēšanai.Savkārt jaunajiem nav kur gūt nopietnu spēļu praksi.BAČ un MHL līmenis ir mazliet par zemu ,lai no tā stabili tiktu RD panatsastāvā.Apburtais loks.Manuprāt neslikts variants būtu pierādīt savu varēšanu Somijas,Zviedrijas,Šveices līgās ,caur tām lauzt ceļu uz RD.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:28, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Iedomājies - Muštukovs nebūtu Latvijas vārtsargs, ar viņa sasniegumu sarakstu un statistiku, kā visi bļautu, ja viņš tiktu paņemts uz RD, kā otrais vārtsargs - un ja viņš vēl būtu no Slovākijas, visi būtu gatavi nogalināt Šupleru un Sējēju, bet tagad redz izrādās viņš mums ir megazvaigzne...
Kur vel labāk pateikt/uzrakstīt.
Svētais moceklis Ervīns Muštukovs. Būs jaiesaka baznīcai, lai iesāk kononizācijas procesu. Būs latviešiem par vienu svinamo dienu vairāk-Svētā Ervīna diena.

     [+] [-]

, 2011-02-09 07:30, pirms 14 gadiem
Es nezinu, cik muļķīgi jābūt lai Jūli paturētu!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-09 07:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu Šuplers ir viens no nedaudzajiem,kas no KHL tapšanas ir noturējies savā krēslā. Un ja daudzu sapnis piepildīsies un viņš tiks atlaists,būs interesanti palasīt viņu teikto,ja pie jaunā trenera komandai pat tik " slikti " neies.
Bingo.
Vienmēr ir labs tas treneris, kas netrenē tavu mīļoto komandu.
Ir atklāts jautājums, vai tie labie treneri par Šuplera algu vispār grib RD trenēt, un vai pats Skotijs Boumens ar šo sastāvu būtu diži tālāk ticis.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 07:36, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: LV pase kabatā nagarantē vietu RD vārtos.KHL (atšķirībā no NHL) neviens klubs nav gatavs ziedot sezonu komandas tapšanai un jauno iespēlēšanai.Savkārt jaunajiem nav kur gūt nopietnu spēļu praksi.BAČ un MHL līmenis ir mazliet par zemu ,lai no tā stabili tiktu RD panatsastāvā.Apburtais loks.Manuprāt neslikts variants būtu pierādīt savu varēšanu Somijas,Zviedrijas,Šveices līgās ,caur tām lauzt ceļu uz RD.
Visa Dinamo komanda tika panemta no BAČ, kur tad pirms KHL spēlēja Lauris, Miķelis, Masala, Cipulis, Širokovs, Ankipāns u.c. Sotnieks pat LAČ, Galviņš ungāru komandā. Cik tad mums bija pirms KHL hokejistu Eiropas TOP līgās?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 07:58, pirms 14 gadiem
Muštukovs tāds nobriedušāks, nosvērtāks izklausas... viedokli argumentē, agrāk medza tikai izteikties vai nokomentēt, visu redzēja tikai baltās/melnās krāsās, tagad izskatas, ka progresējis arī kā personība

     [+] [-]

, 2011-02-09 08:00, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Visa Dinamo komanda tika panemta no BAČ, kur tad pirms KHL spēlēja Lauris, Miķelis, Masala, Cipulis, Širokovs, Ankipāns u.c. Sotnieks pat LAČ, Galviņš ungāru komandā. Cik tad mums bija pirms KHL hokejistu Eiropas TOP līgās?
Ja šo sarakstu varētu papildināt katru gadu,tad es Tev piekristu.Bet kā rāda pēdējo sezonu pieredze ar labu sniegumu BAČ ir par maz.

     [+] [-]

, 2011-02-09 08:03, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Ja šo sarakstu varētu papildināt katru gadu,tad es Tev piekristu.Bet kā rāda pēdējo sezonu pieredze ar labu sniegumu BAČ ir par maz.
Protams, ja ļauj spēlēt tikai 5 min spēlē, tad gan var progresēt un parādīt visas savas spējas.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-09 08:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bingo.
Vienmēr ir labs tas treneris, kas netrenē tavu mīļoto komandu.
Ir atklāts jautājums, vai tie labie treneri par Šuplera algu vispār grib RD trenēt, un vai pats Skotijs Boumens ar šo sastāvu būtu diži tālāk ticis.
Jā, jā, labie un ģeniālie treneri rindā stāv, lai tik dabūtu par salīdzinoši nelielu algu patrenēt komandu no viduvējiem spēlētājiem, bet ar mazu budžetu, līdz ar to praktiski nekādu sastāva variēšanu. Un ar ''labākajiem faniem pasaulē'', kuriem apetīte pa 3 gadiem uzaugusi no ''labi būtu, ja mēs visiem nekāstu ar 5-10 vārtu starpību'' līdz ''nu nafig tad vispār spēlēt playofā, ja tālāk par 2.kārtu netiekam''.

     [+] [-]

, 2011-02-09 08:30, pirms 14 gadiem
jo ja calim nespid spelet dinamoun to vins zina tapec saka ka supis nenem
Domu_Lasītājs rakstīja: jo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 09:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka tas ir jautājums,nu dažam labam liekās ka pie cita trenera mēs Gagarinus plūktu.
Nu šo teoriju ilgi un pacietīgi dēstījis te ir Pučes kungs, un, attiecīgi, ir arī augļi. Tikai nav īsti saprotams, kas ir domāts ar ''potenciāls būt augstāk tabulā'', ja augstāk par 9.vietu kopvērtējumā RD var atgadīties, tikai kādai no ''lielā astotnieka'' galīgi un apkaunojoši izgāžoties.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 09:33, pirms 14 gadiem
Patiesībā vainīgi bija viņa sarkanie kājsargi....

     [+] [-]

, 2011-02-09 09:37, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu šo teoriju ilgi un pacietīgi dēstījis te ir Pučes kungs, un, attiecīgi, ir arī augļi. Tikai nav īsti saprotams, kas ir domāts ar ''potenciāls būt augstāk tabulā'', ja augstāk par 9.vietu kopvērtējumā RD var atgadīties, tikai kādai no ''lielā astotnieka'' galīgi un apkaunojoši izgāžoties.
Nu jau gan Tu lej, Puče vainīgs, ka Jūlis treneris nekāds. Saprotu ,ka Puče var bērniem kaut ko iestāstīt, bet ne jau līdzjutējiem ar stāžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-02-09 10:00, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tur jābūt aizmugurējiem darījumiem starp Šupleru un kādu augsti stāvošu personu hokeja valdē!
Bet pasaki, ko Šuplers ir sliktu izdarījis:
1. gadā ar tikko savāktu komandu - pleijofos RD tiek satbili
2. gadā ar nervozēšanu sezonas vidū, bet beigās tomēr arī normāli tiek RD pleijofos - pie tam 1. kārtā izsit Gagarina pretendentus SKA un labi nospēlē 2. kārtā, kur MVD uzvar lielā mērā pateicoties Gārneta izcilajai spēlei
3. sezona, sezonas vidū traumu dēļ krīze, bet tāpat izskatās, ka būs pleijofs, praktiski nav bijušas sagrāves, ja zaudējumi, tad ar līdzīgiem rezultātiem

Tas, ka viņš nelaiž uz laukuma viduvējības?
Vārtsargi – Lūsiņš nav KHL līmenis, Muštukovs arī nebija
Aizsargi - vispār nav kur piesieties, visi spēlē
Ubrucēji - kļūda bija NEGATAVA Mikuša mēģināšana iespēlēt, Štāla spītīga neizmantošana, pārējie neviens no pretendentiem uz 4. maiņu nav tā izcēlies, lai rastos sajūta, ka kāds ir nepelnīti apbižots....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-02-09 10:09, pirms 14 gadiem
Visi ir idioti,kas uzskata ka Šupleru vajag prom no Dinamo! Nav nekāda iemesla Šupleram neuzticēties, 3 sezonas 3 play off, nav ne vainas!

     [+] [-]

, 2011-02-09 10:28, pirms 14 gadiem
Sākotnēji,kad Dinamo pagājušajā sezonā paņēma Masaļski un Pruseku,arī likās,ka tas vedinās pie nevajadzīgas rīvēšanās,bet šis modelis attaisnojās,ņemot vērā spēļu intensitāti un traumatisma faktoru...Var jau Ervīnam arī daļēji piekrist...bet dzīvē mēdz būt viss savādāk...ja nu piemēram ir otrādi un tas pats Holts dēļ traumas var nospēlēt tikai tās 10 spēles,nedomāju,ka Lūšiņš ir tādā kondīcijā,ka nospēlētu tās 45 labā līmenī...,bet Šupleram Dinamo ir darbs un katram darbam ir darba devējs un darba devējs prasa tikai vienu - rezultātu...tas nu būtu vienreiz jāsaprot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 10:54, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pats smieglīgākais ir tas, ka Irbe tiešām bija gurķis, kad Jurzinovs viņu lika Samoilova [OS čempions] vietā vārtos!!!
Nu Irbem tad bija 20, Samoilovs pēc 1988. gada Olimpiādes daudz dabūja braukāt pa visādām pieņemšanām un bija štruntīgāka forma kā Irbe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 11:21, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Cik mums ir slovāku leģionāri, ja nemaldos 2. Viens spēlē 4. maiņā; viens 1.-3. maiņā, jo izteiktas 1. maiņas RD nav... Kurš tad spēlē maiņu zemāk, nekā viņam pienāktos???
Neraksti glupības
Pēdējā spēlē Petrovickis tika ielikts pirmajā maiņā. Pirms tam arī Mikušs tika spītīgi iespēlēts tur kur viņam nevajadzēja atrasties. Ne velti Sējējs pateia, ka Mikušu patrieca, jo viņš bojāja mikroklimatu komandā. Visdrīzāk arī ar Petrovicki ir līdzīgas problēmas.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 11:22, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Njā... latviešu mentalitate laikam paredz to, ka ir labi, ja ir kaut kā! Cīņa par 7. un 8. vietu ir milzu stabilitāte ! Bonusā vēl iespēja sniegt darbu slovāku leģionāriem nevis latviešu jaunajiem spēlētājiem . Ko gan vajag vēl pilnākai laimei? Ak, pareizi, vēl ir super, ja reizi trīs gados pārvaram play off 1. kārtu vai arī pareizāk sakot, mums pretinieks atļauj to izdarīt! Super!!! Tiešām, priekš mums kaut ko vairāl? Tā turpināt! Pie visa (ja kas) ir vainīgs KHL zemais līmenis...
Ja vēlies Gagarinu, tad sponsorē Dinamo super 3-nieku Ovečkins,Krosbijs,Malkins!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-09 12:34, pirms 14 gadiem
Viss iet uz To ka Znaroks (vēlams) izlidos no gagarina pirmajā kārtā un nākam sezon piepildīs savu sapni trenēt RD, tad teiksim paldies dārza rūķim Jūlim un zels tautai jauni laiki

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 13:09, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Cik mums ir slovāku leģionāri, ja nemaldos 2. Viens spēlē 4. maiņā; viens 1.-3. maiņā, jo izteiktas 1. maiņas RD nav... Kurš tad spēlē maiņu zemāk, nekā viņam pienāktos???
Neraksti glupības
Vēl var piebilst, ka, ja Rīgas Dinamo ir par daudz slovāku, ko tad lai saka par Znaroka Dinamo (4slovāki+1čehs)- vispār kaut kāds slovāku midzenis!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 13:47, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vēl var piebilst, ka, ja Rīgas Dinamo ir par daudz slovāku, ko tad lai saka par Znaroka Dinamo (4slovāki+1čehs)- vispār kaut kāds slovāku midzenis!
+ vēl pie tā visa – iedomājies, kā liela daļa bļautu, ka vajag uz RD tādu spēlētāju, ja viņš būtu no Latvijas, kas būtu 23 gadus vecs, Slovākijā 21 gada vecumā sezonā gūtu 90 pt, pēc tam nākamo sezonu nospēlētu AHL...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 13:59, pirms 14 gadiem
kur ir intervija ?? visu rītu sēžu kā uz adatas un refrešoju, bet pretī nekā!!!

dodiet!!

     [+] [-]

, 2011-02-09 14:05, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Visa Dinamo komanda tika panemta no BAČ, kur tad pirms KHL spēlēja Lauris, Miķelis, Masala, Cipulis, Širokovs, Ankipāns u.c. Sotnieks pat LAČ, Galviņš ungāru komandā. Cik tad mums bija pirms KHL hokejistu Eiropas TOP līgās?
visi spēlētāji ar vairāku PČ, viarums arī OS pieredzi. tas ir maz?
un labās komandās viņi nespēlēja tikai tāpēc, ka jebkur Eiropā (protams, atskaitot RD) pret leģionāriem ir ļoti augstas prasības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 14:42, pirms 14 gadiem
Nu apskatiet, kas ir citu KHL komandu otrie vārtsargi. Nerunāju par Salavatu, Omsku, Loko un Ak Barsu, bet par aptuveni līdzvērtīgām komandām dinamiešiem:
Severstaļ aiz Košečkina - Staņa,
Minskā - Ešs un baltkrievu nr. 1 Mezins,
Jugrā - Edgars un all star dalībnieks, krievu izlases kandidāts Birjukovs,
Torpedo aiz Bruklera - Fomičevs (spēlējis Omskā, Sibrij),
Sibirj aiz Līva - Kļučņikovs (pirms tam 50 spēles KHL),
Baris - Glass un Jeremejevs (pirms tam ap 70 spēlēm KHL).
Ko gribam mēs kā otro? Spēlētāju ar Vācijas 2. līgas (!!!) pieredzi. Visu cieņu Lūsiņam, bet nu nav viņš gatavs izvilkt savas 15-20 spēles KHL sezonā + vēl vajadzības gadījumā pleijofā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 15:02, pirms 14 gadiem
Basketlv rakstīja: Lūsiņš vai mēnestiņs, nu neviens!
sitas ir labs

     [+] [-]

, 2011-02-09 15:04, pirms 14 gadiem
Ervīns malacis - visu cieņu!

     [+] [-]

, 2011-02-09 15:31, pirms 14 gadiem
derētu pašu interviju

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 15:37, pirms 14 gadiem
nu i labi,ka tu nespēlē pie Šuplera

     [+] [-]

, 2011-02-09 16:09, pirms 14 gadiem
Kriss2007 rakstīja: Petrovickis, Hartigans...
tu pēc kā vērtē cilvēkus? pēc parādītā snieguma pēdējās spēlēs vai pēc viņa uzskatiem, viedokļa argumentācijas, harisma, runas spējām utt?
hartijs un petro ir ļoti jautri un atvērti cilvēki, kaut vai paskaties kādas intervijas vai spēļu komentārus ar viņiem, un tad sapratīsi cik "nesakarīgi" čaļi viņi ir.

     [+] [-]

, 2011-02-09 16:14, pirms 14 gadiem
Ziņnesītis rakstīja: Man,piemērām, pēc intervijām ar Hartiganu, liekas, ka viņš ir iedomīgs ... IMHO
nejauc iedomību ar pašpārliecinātību. viņš ir no ziemeļamerikas un tāda ir viņu mentalitāte. varbūt mums, pieticīgajiem latviešiem, tas dažkārt liekas mazliet dīvaini.

     [+] [-]

, 2011-02-09 16:18, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: tu pēc kā vērtē cilvēkus? pēc parādītā snieguma pēdējās spēlēs vai pēc viņa uzskatiem, viedokļa argumentācijas, harisma, runas spējām utt?
hartijs un petro ir ļoti jautri un atvērti cilvēki, kaut vai paskaties kādas intervijas vai spēļu komentārus ar viņiem, un tad sapratīsi cik "nesakarīgi" čaļi viņi ir.
Varbuut ne taa uzrakstiiju, bet gribeeju pateikt, ka vinji tur neiederaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 19:28, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Tas ir koks ar 2 galiem. Ja atlaistu Telkvistu un ieliktu Līsiņu un sāktos zaudējumu šerija visi bļautu atpakaļ Telkvistu.
Sneik ,Tu gadījumā neesi Normunds?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 19:30, pirms 14 gadiem
your_ufo rakstīja: Znaroku kā Rīgas Dinamo treneri es toč nevēlos redzēt. Nu nepatīk man tas znaroks. Galīgi nepatīk kā treneris.
Nu traki ,ka Tev tā nepatīk ,nu traki ,man Značoks gan patīk,bet viņam jau uzreiz nav jābūt RD trenerim!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 19:37, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Bet pasaki, ko Šuplers ir sliktu izdarījis:
1. gadā ar tikko savāktu komandu - pleijofos RD tiek satbili
2. gadā ar nervozēšanu sezonas vidū, bet beigās tomēr arī normāli tiek RD pleijofos - pie tam 1. kārtā izsit Gagarina pretendentus SKA un labi nospēlē 2. kārtā, kur MVD uzvar lielā mērā pateicoties Gārneta izcilajai spēlei
3. sezona, sezonas vidū traumu dēļ krīze, bet tāpat izskatās, ka būs pleijofs, praktiski nav bijušas sagrāves, ja zaudējumi, tad ar līdzīgiem rezultātiem

Tas, ka viņš nelaiž uz laukuma viduvējības?
Vārtsargi – Lūsiņš nav KHL līmenis, Muštukovs arī nebija
Aizsargi - vispār nav kur piesieties, visi spēlē
Ubrucēji - kļūda bija NEGATAVA Mikuša mēģināšana iespēlēt, Štāla spītīga neizmantošana, pārējie neviens no pretendentiem uz 4. maiņu nav tā izcēlies, lai rastos sajūta, ka kāds ir nepelnīti apbižots....
Pilnīgi piekrītu,Jūlim,ir bijušas šādas tādas kļūdas,bet pagaidām ar šādu sastāvu ,viņš ir sasniedzis daudz un pārmest viņam pagaidām neko nevar ,jo valdes nosacījumus līdz šim viņš ir izpildījis,ja šogad neiekļūs play-off (tfu,tfu, tfu),tad tik viņam kaut ko varēs varbūt tā īsti pārmest un būs iemesls atlaist!

     [+] [-]

, 2011-02-10 16:49, pirms 14 gadiem
Sveiki! Kur iespējams pēc tam noskatīties pilnos video? Vai tādi vispār ir? Vai tas ir tikai pēc tam kas jālasa pērkot Sporta Avīzi?