Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Muštukovs: "Pie Šuplera nekad nespelēšu"

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar Latvijas izlases un Anglijas hokeja kluba Šefīldas "Steelers" vārtsargu Ervīnu Muštukovu, kurš atzīst, ka nekad vairs negrib spēlēt Juliusa Šuplera vadītā Rīgas "Dinamo" kā trešais vārtusargs.

Video: Muštukovs par hokeju Anglijā, laiku...
Vērtējums: +103

  +5 [+] [-]

, 2011-02-08 23:44, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Domāju ,ka nakamo sezonu viņš spēlēs kāda no tām līgāk!!!
Labi ,ka viņš kur tika ,jo 2 sezonas uz soliņa nosēdējis!
nu tad lai nospēlē labā līgā labi, sevi pierāda un izkaro vietu RD. Ko jūs domājat varbūt A. Irbem arī kāds kautko tāpat deva vai pienesa uz paplātes?!? Viņš visu pats izcīnīja un pierādīja.

A tagad te, "zaļš spruksts" mācīs kā veidot komandu, kritizēs treneri un gaidīs ka viņam iedos vietu vārtos tikai tāpēc vien, ka viņš ir jauns varbūt talantīgs latviešu vārtsargs???

būtu tiešām labs skats, ja viņš šitā čīkstētu, kad viņam blakus sēdētu Irbe

  +4 [+] [-]

, 2011-02-08 23:51, pirms 14 gadiem
Jau atkal?... Mums punktu pa daudz? Liels prieks, ka šosezon bija 2 top10 KHL vārtusargi pēc atvairīto metienu % ! 3-6 punkti šobrīd mazāk un nagus grauztu... Būs tiešām izteikts talants ? Tad arī tiks jauns spēlēt, bet ne jau top2 pasaules līgā tagad katrā komandā jāaudzina juniori ceturtajā maiņā un otrais vārtusargs Latvijas izlasei!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-08 23:53, pirms 14 gadiem
Mustukovs, nav sliktaaks par Masalski, tikai vinam ir jauzticas, kaa jau teicu ieprieksh.

Varat nosaukt daudz latvieshu vartsargu, kuri pashi izkartojushi sev vietu CHL junioru liigaa un ECHL, Mustukovs pats mineeja vinam statistika nav bijusi sliktaaka par Holtu ECHL.
Eliteprospects.com - Ervins Mustukovs

     [+] [-]

, 2011-02-08 23:54, pirms 14 gadiem
bļāviens,jāpasūta buus sporta aviizae +

  +3 [+] [-]

, 2011-02-08 23:56, pirms 14 gadiem
issue rakstīja: Jau atkal?... Mums punktu pa daudz? Liels prieks, ka šosezon bija 2 top10 KHL vārtusargi pēc atvairīto metienu % ! 3-6 punkti šobrīd mazāk un nagus grauztu... Būs tiešām izteikts talants ? Tad arī tiks jauns spēlēt, bet ne jau top2 pasaules līgā tagad katrā komandā jāaudzina juniori ceturtajā maiņā un otrais vārtusargs Latvijas izlasei!
Neesmu Mustukova fans, bet majas pie saviem faniem virs 90% vinsh tochna vareetu izvilkt, esmu par 100% drosh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 00:04, pirms 14 gadiem
Nu vispār jau RD var arī paņemt un pamēģināt kādu no fārma, piemēram D. Žabotinski, nedomāju, ka sūdīgāks vecis par Lūsiņu vai Muštukovu

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:05, pirms 14 gadiem
Lūsiņš atnāca un vinnēja. Tajās spēlēs nekāds glābējs nebija,bet kļūdas gan sataisīja,tik paveicās,ka pretiniekiem nepaveicās,tā kā pelnīti viņš ir Dinamo 3. varočiks,patīk tas LV izlases sakarā vai ne

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 00:06, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lūsiņš nav un nebūs nekad KHL līmeņa vārtsargs - viņa zvaigžņu stunda bija tie sodametieni...Un Masaļskis arī ir tāds aiz matiem pievilkts pirmais numurs...
Ar cerībām skatos uz Gudļevski, tikai šamējam ir viena nelaime, par daudz tup uz ceļiem un lēnu svempjās kājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:08, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Iedomājies - Muštukovs nebūtu Latvijas vārtsargs, ar viņa sasniegumu sarakstu un statistiku, kā visi bļautu, ja viņš tiktu paņemts uz RD, kā otrais vārtsargs - un ja viņš vēl būtu no Slovākijas, visi būtu gatavi nogalināt Šupleru un Sējēju, bet tagad redz izrādās viņš mums ir megazvaigzne...
Ha hā šitik labi pateikt 100% piekrītu. RD līdzjūtēju objektivitāte vispār ir kautkāds fenomens. Pirmajā sezonā sapņos rādījās play off un visus uz rokām bija gatavi nēsāt, paskat 3. sezonā jau treners pa švaku, spēlētāju izvēle nepareiza, leģionāri vispār nulles. Netiek play off visus lamātu, tiek play off vienalga atradīs par ko lamāt

Nez tikai kāpēc šajos trīs gados tā progresēja Dārziņš, Miķelis, Sotnieks. Vai tik tas nav arī Šuplera, RD un pārējo leģionāru noplens???

     [+] [-]

, 2011-02-09 00:09, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tad lai nospēlē labā līgā labi, sevi pierāda un izkaro vietu RD. Ko jūs domājat varbūt A. Irbem arī kāds kautko tāpat deva vai pienesa uz paplātes?!? Viņš visu pats izcīnīja un pierādīja.

A tagad te, "zaļš spruksts" mācīs kā veidot komandu, kritizēs treneri un gaidīs ka viņam iedos vietu vārtos tikai tāpēc vien, ka viņš ir jauns varbūt talantīgs latviešu vārtsargs???

būtu tiešām labs skats, ja viņš šitā čīkstētu, kad viņam blakus sēdētu Irbe
Pats smieglīgākais ir tas, ka Irbe tiešām bija gurķis, kad Jurzinovs viņu lika Samoilova [OS čempions] vietā vārtos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-09 00:13, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Ha hā šitik labi pateikt 100% piekrītu. RD līdzjūtēju objektivitāte vispār ir kautkāds fenomens. Pirmajā sezonā sapņos rādījās play off un visus uz rokām bija gatavi nēsāt, paskat 3. sezonā jau treners pa švaku, spēlētāju izvēle nepareiza, leģionāri vispār nulles. Netiek play off visus lamātu, tiek play off vienalga atradīs par ko lamāt

Nez tikai kāpēc šajos trīs gados tā progresēja Dārziņš, Miķelis, Sotnieks. Vai tik tas nav arī Šuplera, RD un pārējo leģionāru noplens???
Tas drizaak ir pieradijums, ka hokejists var spelet labaak gandriz jebkuraa vecumaa.
Par tiem legionaariem, te jasaka tie nav legionaari, tas ir Ozolins.
Kaadi musejiem punkti bija 08/09 un kaadi tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-09 00:17, pirms 14 gadiem
Vispār ja tā distancējas - pamatā jau runa ir nevis tieši par Muštukovu, Lūsiņu vai vēl kādu bet par pašu formulu - viens izteikts pirmais + izteikts otrais vai arī 2 +/- līdzvērtīgi...te gaumes dažādas. Muštukovs saka savu versiju. Starp citu arī Puče ik pa laikam ieminas ka PO būs jaizvēlas kurš tad būs tas pirmais. Vēl tik šogad Šupim nav bijis jazīlē jo zviedrs traumējas. Pats es nezinu kurš variants labāks, bet katrā ziņā ģībstoša Pruseka vārtos stutēšanu es īsti neizpratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-09 00:50, pirms 14 gadiem
nepatīk man šitas pacans, pārvērtēts

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 00:56, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vispār ja tā distancējas - pamatā jau runa ir nevis tieši par Muštukovu, Lūsiņu vai vēl kādu bet par pašu formulu - viens izteikts pirmais + izteikts otrais vai arī 2 +/- līdzvērtīgi...te gaumes dažādas. Muštukovs saka savu versiju. Starp citu arī Puče ik pa laikam ieminas ka PO būs jaizvēlas kurš tad būs tas pirmais. Vēl tik šogad Šupim nav bijis jazīlē jo zviedrs traumējas. Pats es nezinu kurš variants labāks, bet katrā ziņā ģībstoša Pruseka vārtos stutēšanu es īsti neizpratu.
aleluja! beidzot viens sakarīgs komentārs. nesaprotu, kur cilvēki šeit saskatīja kādu čīkstēšanu - Ervīns vnk atbildēja uz sev uzdoto jautājumu, paužot savu subjektīvo viedokli, bez kādas sevis slavināšanas. un te jau tiešām ir jautājums, kuru no konkrētajām shēmām katrs uzskata par piemērotāku. un teikt, ka shēma, kurā ir izteikts 1. vārtsarg un otrais, kā 'beckup', ir galīgi garām, ar būtu muļķīgi. galu galā, ir nhl klubi, kas šādu vai līdzīgu zīmējumu piekopj. nez ar ko tas khl hokejs būtu tik īpašs, ka šeit tas nestrādātu...

un vārtsargi vispār ir tāda slidena pozīcija, sākoties jaunai saezonai nekad tā īsti neko nevar prognozēt, it īpaši, ja komandā ienāk jauns vārtu vīrs - viņš var būt gan lielisks, gan nekāds, neatkarīgi, cik labas vai sliktas ir bijušas iepriekšējās sezonas. te piemēri nebūtu tālu jāmeklē. tā visa ir diezgan liela laimes spēle.

p.s. huy, vienmēr prieks lasīt tavus komentārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 01:16, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: Lūsiņš atnāca un vinnēja. Tajās spēlēs nekāds glābējs nebija,bet kļūdas gan sataisīja,tik paveicās,ka pretiniekiem nepaveicās,tā kā pelnīti viņš ir Dinamo 3. varočiks,patīk tas LV izlases sakarā vai ne
Nespēlēt pusgadu,un tad izmet uz ledus...ko tad tu gaidīji ?

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:17, pirms 14 gadiem
ES domju tas variants 1leģionārs+ viens LV vārtusargs...ir ideāli....arī skatoties nākotnē...!

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:27, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet tomēr, kāda kvalitāte ir NHL arī tiem otrajiem, kā 'beckup'...
ko tu domā ar kvalitāti? drošvien, ka viņi ir tehniski labāki utt, bet arī līgas līmenis kopumā ir nedaudz cits. runājot par šaubīgiem otrajiem un iespēju došanu, kā labs piemērs man prātā iešāvās Praiss. cik viņš bija nestabils iepriekšējās sezonas, tāds perspektīvais jaunais un viņam pat spēlēt deva, bet faktiski tikai kā otrajam, un drošības sajūtas nebija nekādas, kad viņš kastē stāvēja. un kad Halaku aizmainīja prom, man jau likās, ka auzas būs, bet re kas sanāca. un viss, kas viņam bija vajadzīgs bija tīcība viņa spēkiem un iespēja. un, es domāju, ka šajā sitoācija paši Canaidians arī ir vislielākie ieguvēj.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-09 01:28, pirms 14 gadiem
Ervīns Anglijas līgā pēc rādītājiem izteikti labākais!
Jautājums ir par angļu līgas līmeni salīdzinājumā ar čehu, zviedru, somu līgām? Ja reiz līmenis ir labs, un atalgojums arī, tad ko tas Ervīns cepās?! Dinamo, tā tomēr nav izlase. Dinamo - privāta nauda, privāts bizness, gan Jūlim, gan Sējējam jāatbild par rezultātu!
Ja jau Ervīns ir tik labs, tad Značoks viņu neaizmirsīs uz izlasi uzaicināt!

     [+] [-]

, 2011-02-09 01:34, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.
Ja Dinamo prasa valsts uzņēmumu līdzekļus, lai gatavo. Nevis vienu čali sezonā, bet kārtīgi - veselu maiņu, nevis tur slovāki jābāž. Paskat kā NHL komanda, atjaunina sastāvu, neko dižu nesasniedz vienu sezonu, bet pēc tam aiziet. Bija tā ar Blackhawks un būs arī ar Oilers. Mums ar vajag

     [+] [-]

, 2011-02-09 03:20, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Tas tiesa, bet no šuplera prasa rezultātu nevis talantu audzināšanu.
tieshi ta

     [+] [-]

, 2011-02-09 05:35, pirms 14 gadiem
te ta reklama auksa labaa ''Brauc uz pasaules chempionatu pie Suplera''
man ir kas labaks ''brauc TU na huj Supleri''

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:05, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Normāls klubs KHL, kas grib pretendēt uz play off nevar atļauties spēlēt ar vienu 1. nummuru un junioru vārtsargu. Līdz šim RD vēsture arī parāda, ka katru sezonu satraumējas viens no vadošajiem vārtsargiem, tāpēc jābūt ir diviem līdzvērtīgiem 1. nummuriem. Labi jaunais vārstargs var izviklt vienu spēli labi varbūt trīs spēles, bet nejau tagad juniors taisīs uzvaru sērijas un ko darīs, ja notraumēsies 1. nummurs play off laikā??? arī tad liks vārtos junioru?!? Play off jābūt spēlētājiem ar pieredzi kas varbūt pat svarīgāka nekā cīņasspars, savādāk tur taču nav variantu.

un galu galā RD un Šuplers nekad nav paziņojuši, ka ir jauno talantu audzētava. RD iet uz uzvar un jaunajiem ir domāta MHL. Kāpēc kādam jābūt kautkādai priekšrocībai, tikai tāpēc, ka viņš ir vietējais juniors??? Lai izcīna savu vietu! Interesanti tiešām, ko ta Muštukovs spēlē UK nevis Somijā, Zviedrijā utml. līgās, ja jau tik labs. Tā mēs nesagaidīsim uzvaru KHL nekad
Muštukovs jau nebija junioru vārtsargs un arī Lūsiņš nav junioru vārtsargs. Paskaties kurš ir viņu dzimšanas gads. Ja nedod spēlēt, tad nekad arī neuzzināsim ir vai nav derīgs KHL līmenim. Kam komandā ir vajadzīgs treneris, ja viņš netrenē hokejistus? Kurš no jaunajiem pie Jūļa ir progresējies?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:26, pirms 14 gadiem
Viss jau būtu labi, ja vien pašam Muštukovam nebūtu bijušas nopietnas problēmas ar motivāciju.
Nevajag aizmirst, ka viņu no RDJ Nr.1 starp vārtsargiem mierīgi bija izkonkurējis Žurkovs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-09 07:28, pirms 14 gadiem
LV pase kabatā nagarantē vietu RD vārtos.KHL (atšķirībā no NHL) neviens klubs nav gatavs ziedot sezonu komandas tapšanai un jauno iespēlēšanai.Savkārt jaunajiem nav kur gūt nopietnu spēļu praksi.BAČ un MHL līmenis ir mazliet par zemu ,lai no tā stabili tiktu RD panatsastāvā.Apburtais loks.Manuprāt neslikts variants būtu pierādīt savu varēšanu Somijas,Zviedrijas,Šveices līgās ,caur tām lauzt ceļu uz RD.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-09 07:28, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Iedomājies - Muštukovs nebūtu Latvijas vārtsargs, ar viņa sasniegumu sarakstu un statistiku, kā visi bļautu, ja viņš tiktu paņemts uz RD, kā otrais vārtsargs - un ja viņš vēl būtu no Slovākijas, visi būtu gatavi nogalināt Šupleru un Sējēju, bet tagad redz izrādās viņš mums ir megazvaigzne...
Kur vel labāk pateikt/uzrakstīt.
Svētais moceklis Ervīns Muštukovs. Būs jaiesaka baznīcai, lai iesāk kononizācijas procesu. Būs latviešiem par vienu svinamo dienu vairāk-Svētā Ervīna diena.