Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Pirmajā pārbaudē pret Dāniju ar Muštukovu vārtos

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pirmajā pārbaudē pret Dāniju ar Muštukovu vārtos
Ervīns Muštukovs
Foto: AP/Scanpix

Līdz pasaules čempionātam hokejā atlikušas 29 dienas, un šovakar pirmo pārbaudes spēli aizvadīs Latvijas valstsvienība, kas pulksten 20:30 izbraukumā spēkosies ar dāņiem. Sestdien izlases tiksies atkārtoti.

Latvijas izlases sastāvs

Ervīns Muštukovs (Jānis Kalniņš); Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Aleksandrs Jerofejevs - Guntis Galviņš, Ralfs Freibergs - Maksims Širokovs, Ričards Birziņš; Miks Indrašis - Gints Meija - Juris Upītis, Rodrigo Ābols - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts, Kaspars Saulietis - Vitālijs Pavlovs - Gunārs Skvorcovs, Toms Andersons - Māris Bičevskis - Edgars Kulda, Nikolajs Jeļisejevs.

Latvijas izlase hokejā galvenā trenera Leonīda Beresņeva vadībā gatavošanos pasaules čempionātam sāka 21. martā, regulāri aizvadot vienu treniņu dienā. Pēdējās nedēļas laikā notika dalīšanās divās grupās - kamēr vieni bija uz ledus, otri strādāja trenažieru zālē. Treneris Ģirts Ankipāns norādīja, ka laukumā uzsvars tiek likts uz spēli aizsardzības zonā, kas būs galvenā pārbaude dueļos pret Dāniju. Izbraukumā nedevās pieci spēlētāji: vārtsargs Edgars Masaļskis, jaunie aizsargi Kristiāns Rubīns un Kristaps Zīle, pieredzējušie uzbrucēji Kaspars Daugaviņš, kurš otrdien netrenējās ģimenes apstākļu dēļ, un Miķelis Rēdlihs.

Uz Dāniju devušies divi vārtsargi, un paredzēts, ka Ervīns Muštukovs, kurš sezonu pavadīja Francijā, un Jānis Kalniņš, kurš spēlēja MOL līgā, laiku dalīs uz pusēm. Šovakar spēli uzsāks Muštukovs. Tāpat sastāvā iekļauti astoņi aizsargi un 15 uzbrucēji, un Latvijas izlases treneru korpuss cer pārbaudīt visus līdzi paņemtos. Ja tas izdosies, debiju valstsvienībā piedzīvos 19 gadus vecais uzbrucējs Frenks Razgals, kurš aizvadītās sezonas laikā debitēja Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo", U20 izlases rindās pasaules čempionātā savāca piecus punktus piecās spēlēs, bet Jaunatnes hokeja līgas klubā "Rīga" 40 punkti 40 mačos, kā arī 26 gadus vecais aizsargs Ričards Birziņš, kurš pēdējo sezonu laikā spēlējis Ziemeļamerikā, Anglijā, Norvēģijā, Itālijā.

No sastāvā iekļautajiem pagājušā gada pasaules čempionātā piedalījās abi vārtsargi, pieci aizsargi (Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis, Guntis Galviņš un Maksims Širokovs) un seši uzbrucēji (Kaspars Saulietis, Rodrigo Ābols, Andris Džeriņš, Miks Indrašis, Roberts Bukarts un Gunārs Skvorcovs). Tikai pieci no viņiem nepārstāv Rīgas "Dinamo" - abi vārtsargi, Širokovs, kurš spēlēja Itālijā, Bukarts, kurš sezonas gaitā pārcēlās uz Čehiju, un Ābols, kurš izmēģināja spēkus Ziemeļamerikā.

Latvija pret Dānijas izlasi cīnīsies arī pasaules čempionātā, laukumā dodoties 13. maijā. Pirms divām dienām komandas galvenais treneris Janne Kārlsons saņēma kurvīti no septiņos pasaules čempionātos spēlējušā Niklasa Hardta, kurš lēmumu pamatoja ar otrā bērna piedzimšanu. 27 gadus vecais malējais uzbrucējs sezonu pavadīja Zviedrijas spēcīgākās līgas klubā "Linkoping", 30 mačos sakrājot 19 punktus. Nākamgad viņš pārcelies uz Malmes "Redhawks".

Personisku iemeslu dēļ pasaules čempionātā nebūs arī centra uzbrucēja Juliāna Jākobsena no Vācijas spēcīgākās līgas kluba Hamburgas "Freezers", kamēr Peters Regīns nebūs savainojuma dēļ. Viņš Kontinentālās hokeja līgas klubā Helsinku "Jokerit" 60 mačos sakrāja 48 rezultativitātes punktus.

Dānijai ir spēcīga vārtsargu līnija - Patriks Galbraits piedalījies deviņos, bet Sebastjans Dāms piedalījies četros pasaules čempionātos. Uzbrukumā jāizceļ 18 gadus vecais Matiass Froms, kurš debitēja Zviedrijas spēcīgākajā līgā, 16 spēlēs sakrājot četrus punktus, un Frederiks Storms, kurš Zviedrijā sezonu pabeidza ar 24 punktiem. Ārzemēs sezonu pavadīja 15 no 22 sastāvā atrodamajiem spēlētājiem.

Komanda aizvadījusi fiziskos treniņus, slīpējusi taktiku, ieskaitot presingu un forčeku, kā arī pieskārusies vairākuma un mazākuma kombinācijām. Galvenais treneris Kārlsons atzina, ka par Latvijas izlases spēku šobrīd nav lietas kursā, taču ir pārliecināts, ka līdzjutējus gaida aizraujošas spēles.

Pirmais iemetiens pulksten 20:30. Sestdien komandas tiksies vēlreiz, spēles sākums 16:00. Savukārt nākamās nedēļas otrajā pusē Latvijas izlase uzņems baltkrievus. Ceļā uz pasaules čempionātu dāņi vēl spēkosies ar Norvēģiju, Franciju un Slovākiju.

Dānijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Sebastjans Dāms ("Graz 99ers", Austrija) un Patriks Galbraits ("Krefeld Pinguine", Vācija).
Aizsargi: Filips Brugisē ("Rødovre Mighty Bulls", Dānija), Nikolajs Veihels ("Rungsted Seier Capital", Dānija), Martins Lārsens ("Odense Bulldogs", Dānija), Emīls Kristensens ("Rögle/Oskarshamn", Zviedrija), Jespers Jensens ("Helsinki Jokerit", KHL), Matiass Lāsens ("Leksand", Zviedrija) un Rasmuss Ljē ("Odense Bulldogs", Dānija).
Uzbrucēji: Frederiks Storms ("Malmo Redhawks", Zviedrija), Mortens Medsens ("Hamburg Freezers", Vācija), Kirils Starkovs ("Red Ice", Šveice), Nikolajs Mejers ("Aalborg Pirates", Dānija), Fēlikss Šēls ("Bjorkloven", Zviedrija), Janniks Karvinens ("Rødovre Mighty Bulls", Dānija), Mortens Grēns ("Rungsted Seier Capital", Dānija), Anderss Poulsens ("Oskarshamn", Zviedrija), Mortens Poulsens ("Graz 99’ers", Austrija), Patriks Rusels ("St. Cloud State University", ASV), Patriks Bjorkstrands ("Zagreb Medveščak", KHL), Mikels Āgārds ("Sudbury Wolves", OHL) un Matiass Froms ("Rögle", Zviedrija).

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVieta
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišatele)
Slēpts komentārs: hokejists77

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 11:19, pirms 9 gadiem
Dāņi tiks sarauti gabalos!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 11:20, pirms 9 gadiem
spēli it kā neviens nefilmē un tāpēc pie mums nerādīs, taču gan livetv, gan onhockey strīmi ir paredzēti. vakarā tad jau redzēs, tie ir aktīvi vai nē.

 +15 [+] [-]

, 2016-04-07 11:21, pirms 9 gadiem
"Pirms divām dienām komandas galvenais treneris Janne Kārlsons saņēma kurvīti no septiņos pasaules čempionātos spēlējušā Niklasa Hardta, kurš lēmumu pamatoja otrā bērna piedzimšanu.
Personisku iemeslu dēļ pasaules čempionātā nebūs arī centra uzbrucēja Juliāna Jākobsena no Vācijas spēcīgākās līgas kluba Hamburgas "Freezers", kamēr Peters Regīns nebūs savainojuma dēļ."

Nu redz – troļļi stāstīja ka TIKAI Latvijas izlases spēlētāji "nav patrioti" un atsaka izlasei, bet redz citu valstu spēlētāji jau tā nedarot

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 11:23, pirms 9 gadiem
cerams kad sis dienas sniegums/rezultats liks nolaisties zvaigznem un gatavoties vel nopietnak PC! ka zinams parbaudes speles uzvaras nekad nav bijis nekas labs prieks musejiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 11:29, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: spēli it kā neviens nefilmē un tāpēc pie mums nerādīs, taču gan livetv, gan onhockey strīmi ir paredzēti. vakarā tad jau redzēs, tie ir aktīvi vai nē.
Otrā spēle gan būšot pa LTV7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 11:34, pirms 9 gadiem
prieksnieksmk2 rakstīja: cerams kad sis dienas sniegums/rezultats liks nolaisties zvaigznem un gatavoties vel nopietnak PC! ka zinams parbaudes speles uzvaras nekad nav bijis nekas labs prieks musejiem.
Tu stulbs? Nolaisties no kādām zvaizgnēm???? Treniņnometne nesen sākusies un šī ir pirmā pārbaudes spēle, par kādu "nolaišanos no zvaigznēm" tu runā
Slēpts komentārs: Rietumu vilceins

     [+] [-]

, 2016-04-07 11:53, pirms 9 gadiem
prieksnieksmk2 rakstīja: ... un gatavoties vel nopietnak PC!...
Vai viņi tagad gatavojas nenopietni?
Izmēģinās 2 spēlēs, kas ko var un liekos palaidīs brīvākā režīmā.
Gan jau, ka visi spēlētāji pūlās vaiga sviedros, lai būtu labākajā formā.

  +6 [+] [-]

, 2016-04-07 11:59, pirms 9 gadiem
Sheit jau tikai kkaadus jaunos paarbaudiis. Istaas paarbaudes speeles saaksies , tad kad beigsies latvijas chempionaats un briivi tiks visi izlases liideri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-04-07 12:04, pirms 9 gadiem
Dāņu maisi šovakar tiks klapēti!

     [+] [-]

, 2016-04-07 12:12, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: es arī ta domāju, bet diez vai tā domā Beresņevs un brigāde
Tur visi dzīvo ilūzijās un tagad tik sak skatīties kas ir kas. Pārbaudes spēles novembrī nav bijušas, izsvītrojam šo posmu.
Jā,noteikti kāds no Latvijas čempionāta būtu baigais palīgs šobrīd...Labs ,piemērs,tas pats Zabis..Latvijā karalis-uzspēlēja KHl ,2 labi mači un pēc tam klusums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-04-07 12:12, pirms 9 gadiem
hokejists77 rakstīja: Bomži bez žuļikiem sāks cīņu
vot cirvjiem tik pasaki kautkadu vardu, saks malt visu laiku

  +6 [+] [-]

, 2016-04-07 12:19, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: vot cirvjiem tik pasaki kautkadu vardu, saks malt visu laiku
Tas ir ta pat ka Spruktu sauc par pastnieku kaut gan 99% reali pat nezin kapec vinu ta sauc! Tik dzied lidzi un doma ka tadejadi bus krutaki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 12:24, pirms 9 gadiem
Visur raksta, ka debitēs Razgals, aizmirstot par Birziņu!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 12:26, pirms 9 gadiem
Zaudēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 12:29, pirms 9 gadiem
dueto rakstīja: Jā,noteikti kāds no Latvijas čempionāta būtu baigais palīgs šobrīd...Labs ,piemērs,tas pats Zabis..Latvijā karalis-uzspēlēja KHl ,2 labi mači un pēc tam klusums..
Volks ir Volks, ar to ielaisties kādās diskusijās īpaši nav jēgas. Bet.. to vai kāds no LHV būtu palīgs izlasei šobrīd vai nē būtībā varētu pateikt tikai viņu izmēģinot, nevis vnk norakstot tikai tāpēc, ka viņš ir no LHV.
Saistībā gan ar LHV ir būtiski atcerēties, ka tas tomēr ir amatieru čempionāts, kas nozīmē, ka spēlētājiem esot amatieru statusā tomēr nevar būt tikpat pilnvērtīga fiziskā sagatavotība (cilvēkam bez treniņiem ir arī jāstrādā un nauda jāpelna), kā profesionālim, kas arī varētu būt LHV spēlētāju lielākais mīnuss.
Tajā pašā laikā, Tevis pieminētais Zabis no amatieru čempionāta uzspēlēja pasaules otrajā labākajā līgā un nebūt šausmīgi nekrita no sastāva āra, pat pamanījās uzspēlēt 2 labas spēles, kā pats saki.. no tā tikai izdaru secinājumus, ka, lai kādu, kurš kopumā labi aizvadījis sezonu, norakstītu, viņš vispirms būtu jāpārbauda. Ja tam nepietiek laiks vai resursi, tad tas jau ir cits jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 12:34, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Skaitļi rāda pretējo.
Ančam vislabakais atvairīto metienu % starp LV izlases vartsargiem novembra izlases spēlēs. Mickēvičs, kurs vislaik tika izsaukts uz izlasi, šobrīd nearko īpasu neizceļas uz LAČ līderu fona. Tas pats, ja ņemam pag. gada rezultatīvāko aizsargu - Gipteru, neizskatās, ka izlases aizsargs Andersons ar kko būtu labāks Slovākijā.
A Zabis ir tas pats Bukarta gadījums, jo viņs tak nav čekeris, bet skoreris un nevar spēlēt 4.maiņā.
Tak paņem acis roka un apskaties dāņu rūsteri.
Dinamo spēlēja arī 2. maiņā. Nu neteiktu ka parādīja ko izcilu. PČ pretī ies spēcīgāki spēlētaji par krievu vidējiem vaņķām. Andresonam ir PČ pieredze,ar to vien jau ir labāks -nebūs "lampu drudža" Par Anču- ir jābūt vārtsargam,kas var labi nosargāt pret jebkuru komandu,nevis tikai sava līmeņā un zemākiem pretiniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 12:37, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tu stulbs? Nolaisties no kādām zvaizgnēm???? Treniņnometne nesen sākusies un šī ir pirmā pārbaudes spēle, par kādu "nolaišanos no zvaigznēm" tu runā
Nu kā, tak nesen sasita u-18 lupatu lēveros!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 12:41, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Volks ir Volks, ar to ielaisties kādās diskusijās īpaši nav jēgas. Bet.. to vai kāds no LHV būtu palīgs izlasei šobrīd vai nē būtībā varētu pateikt tikai viņu izmēģinot, nevis vnk norakstot tikai tāpēc, ka viņš ir no LHV.
Saistībā gan ar LHV ir būtiski atcerēties, ka tas tomēr ir amatieru čempionāts, kas nozīmē, ka spēlētājiem esot amatieru statusā tomēr nevar būt tikpat pilnvērtīga fiziskā sagatavotība (cilvēkam bez treniņiem ir arī jāstrādā un nauda jāpelna), kā profesionālim, kas arī varētu būt LHV spēlētāju lielākais mīnuss.
Tajā pašā laikā, Tevis pieminētais Zabis no amatieru čempionāta uzspēlēja pasaules otrajā labākajā līgā un nebūt šausmīgi nekrita no sastāva āra, pat pamanījās uzspēlēt 2 labas spēles, kā pats saki.. no tā tikai izdaru secinājumus, ka, lai kādu, kurš kopumā labi aizvadījis sezonu, norakstītu, viņš vispirms būtu jāpārbauda. Ja tam nepietiek laiks vai resursi, tad tas jau ir cits jautājums.
Es lieliski zinu par Volx.Jau kārtējo pavasari skatos kā viņs nespēj saprast,ka šobrīd no LHV nevar būēt izlasi.Ja tas būtu atkarīgs no viņa man šķiet pus izlase sastāvētu no jaunajiem liepājniekiem un Jelgavniekiem,kā arī veterāniem no Kurbada un Mogo. Pareizi tu saki -amatieri. Visi izņēmot Liepāju trnējās kā amatieri /pusamatieri. Liepāja ir vienīgais profesionālais klubs. Tātad nav fizuhas. UN kāpēc minēju pie Zabja tās 2 labās spēles- jo uz emocionālā pacēluma var sanākt kāds labs mačs, jo īpaši paši pirmie. Bet ilgtermiņā ,spēlētājs,kas ikdienā spēlē ar jauniešiem,veterāniem un pusamatieriem,kur labakie leģionāri ir serbs un baltkrievs,kas malies pa Ķīnas līgu nebūs dižs palīgs. No LHV komandam varēja ņēmt un dikti testēt tad,kad vēl spēlēja BAČ-lielāka spēļu,treniņu prakse ,arī pretinieki meistarīģāki. Es ticu,ka tas pats Macijevskis no Kurbada meistarīas ziņā joprojām ir priekša lielai daļai izlases, bet krietni zaudētu fiziskajā un ātrumā,savukārt tādi LHV talanti kā M.Lipsbergs,Zabis,Diļevka,Aņčs ir bez pieredzes, vai bez lielas pieredzes pret augstas raudzes pretiniekiem...1 ,varbūt 2 mačus izturēs un kas būs tad? Turklāt,jāņem vērā,ka pirmās spēles uzreiz pret top komandām..Sabojāt tāpat kā pagajušogad Muštukovu,kuram sanāca smaga debija pret Kanādu vai lai stāv un blisinās,kā Ābols juniors par sevi teica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 12:54, pirms 9 gadiem
Ne tik sen Matulim bija raksts - tika aptaujāti LHV 5 vadošo komandu treneri, ar jautājumu: "Kurus savas komandas spēlētājus rekomendētu Latvijas izlasei"
Viņu (treneru) atbildēs arī ir atbilde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 12:58, pirms 9 gadiem
smilshstreet rakstīja: Sheit jau tikai kkaadus jaunos paarbaudiis. Istaas paarbaudes speeles saaksies , tad kad beigsies latvijas chempionaats un briivi tiks visi izlases liideri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 13:27, pirms 9 gadiem
Skatos, ka "spameris" arī šeit savu Anču mēģina iesmērēt. Kas viņš tev, brālis, dēls, mīļākais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 14:08, pirms 9 gadiem
Par uzvaru!!!
Slēpts komentārs: kristaps30

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 14:26, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Par zaudējumu un izskrišanu no elites divīzijas

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 14:33, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Par zaudējumu un izskrišanu no elites divīzijas
par ko tāds naids uz Latvijas izlasi? jeb vienkārši hokeja heiteris?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 14:42, pirms 9 gadiem
Naids ir uzlikts par to, kad vienkārši vadībā nevar ne Dinamo ne LHF federācija sakārtot bardaku, kas valda Latvijas hokeja. Kpc nevar LHF darīt tāpat,ka LBS darīja sāka sakārtot federācijas darbu ar jautnatnes iesaisti sporta veidā un sporta veida populirzēšanas darbiem. Attīstīt jauniešu čempionātus un sakārtot federācija, lai jaunieši spētu pēc jaunatnes vecumā pāriet nevis par amatieriem, bet normāls vietējais čempionāts. Un vēl jauniešu izlases starti čempionātus ir jāsakārto federācijai, kad spēlētāji grib spēlēt izlase. Par lielu izlasi vispār sviests katru gadu spēlētāji atsaka iz lzlasei, jo tur valda vienkārši bardaks , jo federācijas prezidents Kirovs Lipmans izpildas kārtējo reizi.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 14:47, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Naids ir uzlikts par to, kad vienkārši vadībā nevar ne Dinamo ne LHF federācija sakārtot bardaku, kas valda Latvijas hokeja. Kpc nevar LHF darīt tāpat,ka LBS darīja sāka sakārtot federācijas darbu ar jautnatnes iesaisti sporta veidā un sporta veida populirzēšanas darbiem. Attīstīt jauniešu čempionātus un sakārtot federācija, lai jaunieši spētu pēc jaunatnes vecumā pāriet nevis par amatieriem, bet normāls vietējais čempionāts. Un vēl jauniešu izlases starti čempionātus ir jāsakārto federācijai, kad spēlētāji grib spēlēt izlase. Par lielu izlasi vispār sviests katru gadu spēlētāji atsaka iz lzlasei, jo tur valda vienkārši bardaks , jo federācijas prezidents Kirovs Lipmans izpildas kārtējo reizi.
Dzirdēju, ka vislielākais bardaks esot Kanādas hokeja federācijā! Tad seko visi tie krievi, zviedri, čehi u.t.t. Latvija kaut kur ap 11. vietu esot. Kaut kādas sakārtotības pazīmes sākas ar 1. div B grupu! Bet piemēram trešajā divīzijā spēlējošo valstu federēcijās vispaŗ esot ideāla kārtība! Tieši tāpēc visi pasaules kārtības mīļotāji, cer ka viņu valstu izlase kritīs arvien zemāk un zemāk!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 14:47, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Naids ir uzlikts par to, kad vienkārši vadībā nevar ne Dinamo ne LHF federācija sakārtot bardaku, kas valda Latvijas hokeja. Kpc nevar LHF darīt tāpat,ka LBS darīja sāka sakārtot federācijas darbu ar jautnatnes iesaisti sporta veidā un sporta veida populirzēšanas darbiem. Attīstīt jauniešu čempionātus un sakārtot federācija, lai jaunieši spētu pēc jaunatnes vecumā pāriet nevis par amatieriem, bet normāls vietējais čempionāts. Un vēl jauniešu izlases starti čempionātus ir jāsakārto federācijai, kad spēlētāji grib spēlēt izlase. Par lielu izlasi vispār sviests katru gadu spēlētāji atsaka iz lzlasei, jo tur valda vienkārši bardaks , jo federācijas prezidents Kirovs Lipmans izpildas kārtējo reizi.
un izkrišana no Elites uzlabotu situāciju?

p.s. un gribi teikt, ka basī viss ir kārtībā?? Tas nav pilnīgs marazms, kas ar VEFu notiek? Pilnīgs idiotisms visu Latvijas jaunatnes basketbolu pastumt zem VEF izkārtnes!

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:53, pirms 9 gadiem
Par vefu tur ir tā tur jātiek skaidrībā pašam Vefam, kas tur notiek tas nav federācijas darbs un pienākums tikt gala ar Vef.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 14:53, pirms 9 gadiem
Latvijas izlases sastāvs (pa maiņām) pret Dāniju 07.04.2016.

Vārtsargi - #41 Ervīns Muštukovs, #1 Jānis Kalniņš;
- #70 Miks Indrašis - #87 Gints Meija - #95 Juris Upītis;
#11 Kristaps Sotnieks - #44 Oskars Cibuļskis;
- #18 Rodrigo Ābols - #25 Andris Džeriņš - #71 Roberts Bukarts;
#3 Aleksandrs Jerofejevs - #13 Guntis Galviņš;
- #17 Kaspars Saulietis - #20 Vitālijs Pavlovs - #73 Gunārs Skvorcovs;
8 Ralfs Freibergs - #88 Maksims Širokovs;
- #22 Toms Andersons - #96 Māris Bičevskis - #35 Edgars Kulda - #91 Nikolajs Jeļisejevs;
#51 Ričards Birziņš.

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:54, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Par vefu tur ir tā tur jātiek skaidrībā pašam Vefam, kas tur notiek tas nav federācijas darbs un pienākums tikt gala ar Vef.
a ko tad Tu to gāzes kantori (Dinamo Rīga) bāz vienā maisā ar hokeja federāciju?

bez tam, basketbola federācija jau daļēji ir zem VEFa - skumji, bet fakts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:55, pirms 9 gadiem
Nesaku, ka basketbola ir viss sakārtots, bet krietni labāk sakārtots nekā hokejā.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 14:56, pirms 9 gadiem
Basketbola federacija nav saistīta ar vefu nekāda gadījumā.

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:57, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: B grupa tuvojas platiem soļiem...
kura B grupa? Tā, kurā šogad spēlēs Kanāda, Somija, ASV, Balkrievija, Slovākija, Francija, Vācija un Ungārija?

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:57, pirms 9 gadiem
Vef ir atševisķa organizācija, kur naudu vāc Vef kluba prezidents Edgars Jaunups.

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:58, pirms 9 gadiem
Dinamo vadības stils ir līdzīgs hokeja federācijas vadības stilam

     [+] [-]

, 2016-04-07 14:59, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbola federacija nav saistīta ar vefu nekāda gadījumā.
un kā tad šeit? SLJBL - nav nekādas saistības?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 14:59, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Vef ir atševisķa organizācija, kur naudu vāc Vef kluba prezidents Edgars Jaunups.
pasaciņas varēsi stāstīt saviem mazbērniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 15:01, pirms 9 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 15:02, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Naids ir uzlikts par to, kad vienkārši vadībā nevar ne Dinamo ne LHF federācija sakārtot bardaku, kas valda Latvijas hokeja. Kpc nevar LHF darīt tāpat,ka LBS darīja sāka sakārtot federācijas darbu ar jautnatnes iesaisti sporta veidā un sporta veida populirzēšanas darbiem. Attīstīt jauniešu čempionātus un sakārtot federācija, lai jaunieši spētu pēc jaunatnes vecumā pāriet nevis par amatieriem, bet normāls vietējais čempionāts. Un vēl jauniešu izlases starti čempionātus ir jāsakārto federācijai, kad spēlētāji grib spēlēt izlase. Par lielu izlasi vispār sviests katru gadu spēlētāji atsaka iz lzlasei, jo tur valda vienkārši bardaks , jo federācijas prezidents Kirovs Lipmans izpildas kārtējo reizi.
Tupaciņš

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 15:03, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: Abrag tā B grupa,kurā nākamgad mūsu puiki spēlēs... Ar max 1uzvaru,ko paņems augstāk par 8vietu netikt...
Mūsu puiki nākamgad nekādi nevar spēlēt B grupā, maksimālā iespēja ir spēlēt 1. divīzijas A grupā.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 15:05, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: Abrag tā B grupa,kurā nākamgad mūsu puiki spēlēs... Ar max 1uzvaru,ko paņems augstāk par 8vietu netikt...
Tu kaut kur esi samaldījies tai visā...

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 15:11, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: Abrag tā B grupa,kurā nākamgad mūsu puiki spēlēs... Ar max 1uzvaru,ko paņems augstāk par 8vietu netikt...
Var redzēt ka no hokeja maz saproti... Esi viens no tiem kas kko auro neko nesaprotot... Bet te jau daudz tādu

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 15:14, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nesaku, ka basketbola ir viss sakārtots, bet krietni labāk sakārtots nekā hokejā.
Basketa federācija ir n-tos soļus priekšā attīstība, domāšanā un komunikācijā (kaut vai paskat interviju ar Šnepu, tur uzreiz rodas iespaids par to kā strādā, arī kļūdas spēj atzīt (piemēram, Lipmans nekad nekļūdās) un pamatot (par nepilnajām tribīnēm uz EČ). Gribētos, lai LFF nomaina darboņi, uz tiem, kuri ap FK Liepāju darās (būtu cita pieeja, komunikācija, projekti, idejas). Hokejā federācijā arī pārmaiņas ir vajadzīgas, tas jau paliek smieklīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 15:33, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Jēga iespēlēt Kalniņu vai Muštukovu ? Vienu jau stabil varēja sūtīt mājās.
Nu divus v-sargus vajag, ja nu vienam trauma, liks vārtos D ? vai ar sešiem spēlētajiem spēlēs ?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 15:36, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Basketa federācija ir n-tos soļus priekšā attīstība, domāšanā un komunikācijā (kaut vai paskat interviju ar Šnepu, tur uzreiz rodas iespaids par to kā strādā, arī kļūdas spēj atzīt (piemēram, Lipmans nekad nekļūdās) un pamatot (par nepilnajām tribīnēm uz EČ). Gribētos, lai LFF nomaina darboņi, uz tiem, kuri ap FK Liepāju darās (būtu cita pieeja, komunikācija, projekti, idejas). Hokejā federācijā arī pārmaiņas ir vajadzīgas, tas jau paliek smieklīgi!
Šnepelis un Buļš vēl aizvien nav atzinuši savu LIELĀKO kļūdu, ka nemāk rēķināt... Un beigās vēl Buļš izmuldas pa visu Latviju un vēl aizvien tēlo vēso džeku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 15:46, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tikko paskatījos.. Labi labi formāts salagām mainīts,bet doma tā pati,ka krītam ārā šogad..
kad beigsi irst, neaizmirsti ūdeni noraut!

  +6 [+] [-]

, 2016-04-07 15:51, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Jauzmet kāds 100nieks uz Dānijas kultūras darbiniekiem
Tu, smirdīgais meli, galvenais screenshotu ieliec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 16:07, pirms 9 gadiem
Cik var to Muštukovu bakstīt vārtos pārbaudes spēlēs...

     [+] [-]

, 2016-04-07 16:09, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Cik var to Muštukovu bakstīt vārtos pārbaudes spēlēs...
vienā Muštukovu, otrā Kalniņu. Tu gribēji otrādi?

  +6 [+] [-]

, 2016-04-07 16:18, pirms 9 gadiem
atkal paskatīsimies, kādas jaunas prasmes un iemaņas Muštukovs izkopis, kādas jaunas vārtu sargāšanas zināšanas apguvis.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-07 16:21, pirms 9 gadiem
Tīri Labs sastāvs LV... Lai veicas mūsējiem un izdodas katram sevi pierādīt Beresņevam(no labās puses)

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 16:33, pirms 9 gadiem
lukaz23 rakstīja: B grupa tuvojas platiem soļiem...
Apsveicu! Sedies.. 2!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 16:34, pirms 9 gadiem
Īsti nesaprotu Jūsu vārdu tulkošanu, kāda s.... pēc dāņu vārds Anders ir latviskos kā Anderss, kaut gan paši dāņi viņu izrunā kā A`nas?

Piemēram vārdos ar burtiem -nd, -ld un -rd, burts `d` nekad netiek izrunāts.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 17:13, pirms 9 gadiem
saulietis-pavlovs-skvorcovs interesanta maiņa

  -3 [+] [-]

, 2016-04-07 17:35, pirms 9 gadiem
Vai kāds "speciālists" varētu izskaidrot - NAFIG pirmajās pārbaudes spēlēs jāpārbauda tie čaļi, kas gandrīz droši brauks uz PČ ???
Sotnieks Cibuļskis Galviņš Jerofejevs Indrašis Meija Džeriņš Bukarts Pavlovs Saulietis pa 99% var jau kravāt koferus uz PČ, bet visi viņi spēlē pret Dāniju ...

Moš pret Dāniju varēja izlaist tuvākās rezerves un tad skatīties kurš no tiem ir tuvāk pamatsastāvam

A pret belarusiem tad jau var iespēlēt galvenos spēkus un slīpēt saspēli

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 17:44, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: Vai kāds "speciālists" varētu izskaidrot - NAFIG pirmajās pārbaudes spēlēs jāpārbauda tie čaļi, kas gandrīz droši brauks uz PČ ???
Sotnieks Cibuļskis Galviņš Jerofejevs Indrašis Meija Džeriņš Bukarts Pavlovs Saulietis pa 99% var jau kravāt koferus uz PČ, bet visi viņi spēlē pret Dāniju ...

Moš pret Dāniju varēja izlaist tuvākās rezerves un tad skatīties kurš no tiem ir tuvāk pamatsastāvam

A pret belarusiem tad jau var iespēlēt galvenos spēkus un slīpēt saspēli
Vai tad mums tik daudz to kandidātu, ka puskomandu atstāt mājās? Un spēļu praksi jau nemaz nevienam nevajag? Kad Tevis nosauktajiem beidzās sezona, laikam jau vairāk kā mēnesis pagājis (izņemot Bukartu)? Trenēties var daudz, bet bez reālas spēļu prakses diezgan bezjēdzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 18:09, pirms 9 gadiem
smilshstreet rakstīja: Sheit jau tikai kkaadus jaunos paarbaudiis. Istaas paarbaudes speeles saaksies , tad kad beigsies latvijas chempionaats un briivi tiks visi izlases liideri.
Sarakstu ar izlases līderiem no Latvijas čempionāta galdā!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 18:18, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Sarakstu ar izlases līderiem no Latvijas čempionāta galdā!
Ja kāds no Latvijas čempionāta tiks uz PČ, apēdīšu savu cepuri
Par laimi, man tas nedraud

     [+] [-]

, 2016-04-07 18:27, pirms 9 gadiem
Beidzot varbut atjaunosies saikne Skvorcovs-Pavlovs,ko Dinamo pilnigi ignoreja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 19:26, pirms 9 gadiem
semerjaks rakstīja: Vai kāds "speciālists" varētu izskaidrot - NAFIG pirmajās pārbaudes spēlēs jāpārbauda tie čaļi, kas gandrīz droši brauks uz PČ ???
Sotnieks Cibuļskis Galviņš Jerofejevs Indrašis Meija Džeriņš Bukarts Pavlovs Saulietis pa 99% var jau kravāt koferus uz PČ, bet visi viņi spēlē pret Dāniju ...

Moš pret Dāniju varēja izlaist tuvākās rezerves un tad skatīties kurš no tiem ir tuvāk pamatsastāvam

A pret belarusiem tad jau var iespēlēt galvenos spēkus un slīpēt saspēli
Galigi nav teikts, ka Bukarts aizbrauks uz chempi, jo pirmajas tris mainjas vins var netikt un ceturtajai vins neder. Tas pats ari ari Jerofejefu un Cibulski, nekas nav garantets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 19:41, pirms 9 gadiem
Rādīs kaut kur ??

     [+] [-]

, 2016-04-07 19:47, pirms 9 gadiem
rkri rakstīja: Rādīs kaut kur ??
nē!

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:06, pirms 9 gadiem
Sochi rakstīja: Galigi nav teikts, ka Bukarts aizbrauks uz chempi, jo pirmajas tris mainjas vins var netikt un ceturtajai vins neder. Tas pats ari ari Jerofejefu un Cibulski, nekas nav garantets.
Nosauc tor konkurentus Bukartam, kas ir šosezon "uguņojuši" labās Eiropas līgās un ir vairāk pelnījuši vietu pirmajās 3. maiņās?

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:09, pirms 9 gadiem
Sochi rakstīja: Galigi nav teikts, ka Bukarts aizbrauks uz chempi, jo pirmajas tris mainjas vins var netikt un ceturtajai vins neder. Tas pats ari ari Jerofejefu un Cibulski, nekas nav garantets.
Jerofejevs braux 100% un piedevaam kaa viens no balsta aizsargiem.Tas nav Dinamo, nomierinies.Driizaak Shevchenko un Bukarts nebraux nekaa Jerofejevs.Sasmiidinaaji

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:13, pirms 9 gadiem
nu bagātie dāņi..nevar kaut vienu sūda kameru pieslēgt. padlas

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:16, pirms 9 gadiem
Nemiroff rakstīja: nu bagātie dāņi..nevar kaut vienu sūda kameru pieslēgt. padlas
bagātie latvieši nevar samaksāt, lai dāņi pieslēgtu
bet jā piekrītu - 21. gadsimts

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:23, pirms 9 gadiem
Teksta tiešraide kkur būs pieejama???

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:24, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Volks ir Volks, ar to ielaisties kādās diskusijās īpaši nav jēgas. Bet.. to vai kāds no LHV būtu palīgs izlasei šobrīd vai nē būtībā varētu pateikt tikai viņu izmēģinot, nevis vnk norakstot tikai tāpēc, ka viņš ir no LHV.
Saistībā gan ar LHV ir būtiski atcerēties, ka tas tomēr ir amatieru čempionāts, kas nozīmē, ka spēlētājiem esot amatieru statusā tomēr nevar būt tikpat pilnvērtīga fiziskā sagatavotība (cilvēkam bez treniņiem ir arī jāstrādā un nauda jāpelna), kā profesionālim, kas arī varētu būt LHV spēlētāju lielākais mīnuss.
Tajā pašā laikā, Tevis pieminētais Zabis no amatieru čempionāta uzspēlēja pasaules otrajā labākajā līgā un nebūt šausmīgi nekrita no sastāva āra, pat pamanījās uzspēlēt 2 labas spēles, kā pats saki.. no tā tikai izdaru secinājumus, ka, lai kādu, kurš kopumā labi aizvadījis sezonu, norakstītu, viņš vispirms būtu jāpārbauda. Ja tam nepietiek laiks vai resursi, tad tas jau ir cits jautājums.
Sen zināms, ka Volx tak ir LHV trollis! Kas attiecas uz Zabi, tad pārbaudīt jau varētu, bet šaubos, ka čalis varētu izkonkurēt kādu pat no potencialās 4.maiņas par neko ausgtāku nemaz nerunājot! Tad jau brīzāk tāds Štāls vai Mociks būtu reālāki kandidāti kaut vai tapēc, ka arī diez ko sliktāk nespēlē + vēl šie čaļi tādā veču Elites PČ arī ir spēlējuši (un kopumā kaut cik nopietos veču čempjos ir pakapājuši, Štāls pat gana padaudz pa AHL ir paņēmies), kamēr Zabim kaut cik nopietnā līmenī ir bijušas tikai tās pāris spēles pie TRTDiņiem...

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:29, pirms 9 gadiem
Kur varēs redzēt spēli? Ja vispār varēs..

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:32, pirms 9 gadiem
Neradīs

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:33, pirms 9 gadiem
Kautkādu Polijas un Rumānijas u18 rāda, bet LV-DEN nevar parādīt neviens Debīli nu

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:34, pirms 9 gadiem
Vārtiii

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:35, pirms 9 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Vārtiii
kur var redzet???

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:36, pirms 9 gadiem
100berzins rakstīja: kur var redzet???
DEN - LAT | Denmark - Latvia

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:36, pirms 9 gadiem
0:1

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:36, pirms 9 gadiem
100berzins rakstīja: kur var redzet???
DEN - LAT | Denmark - Latvia
Tikai teksts

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:38, pirms 9 gadiem
Meija (Indrašis)

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:39, pirms 9 gadiem
publika lauž krēslus!

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:39, pirms 9 gadiem
22.sek. ātri

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:40, pirms 9 gadiem
o jau 1:0 :d

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:40, pirms 9 gadiem
Patik vai nepatik Mustukovs, bet vinam ir viss forsakais ekipejums.

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:40, pirms 9 gadiem
var kaut kur redzet speli??

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:41, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: bagātie latvieši nevar samaksāt, lai dāņi pieslēgtu
bet jā piekrītu - 21. gadsimts
par to jau ir tas stāsts, parastāko laptopu ar skypu pagriežot pret ledu nevar pieslēgt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:44, pirms 9 gadiem
ehh 1:1

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:44, pirms 9 gadiem
1-1

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:45, pirms 9 gadiem
Jānis_LV rakstīja: DEN - LAT | Denmark - Latvia
Tikai teksts
šite vairāk teksta: EHC - Denmark vs. Latvia GAME LIVE

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 20:45, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: 1-1
a kas tur smieklīgs?

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:48, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: a kas tur smieklīgs?
a ko man? raudat?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:50, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: a ko man? raudat?
kaut sēdēt uz poda. Es jautāju: kas Tevi tā uzjautrina?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:52, pirms 9 gadiem
2-1 abols!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:52, pirms 9 gadiem
Ābols, 2:1

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:53, pirms 9 gadiem
Schneider' rakstīja: 2-1 abols!
jēpis?

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:55, pirms 9 gadiem
kauslis77 rakstīja: var kaut kur redzet speli??
laikam tikai viens variants - klātienē

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:55, pirms 9 gadiem
Brože twitterī arī teksta tiešraidi laiž

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:56, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kaut sēdēt uz poda. Es jautāju: kas Tevi tā uzjautrina?
kam tev jazina, kas mani ta uzjautrina?

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:56, pirms 9 gadiem
2-2 zvaigžņu spēle laikam

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:57, pirms 9 gadiem
khl finālu neviens neskatās?

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:57, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: 2-2 zvaigžņu spēle laikam
Laikam, 3-2

     [+] [-]

, 2016-04-07 20:57, pirms 9 gadiem
3-2 jebaķ, jebaķ...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 20:59, pirms 9 gadiem
norm
beigās 7:6 uzvarēs LV

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:01, pirms 9 gadiem
Hmm...Izskatās ka abas komandas drīzak tenisu spēlē ar setiem līdz sešiem punktiem.
Pagaidām katrs uzvar savu servi, gaidām pirmo brake point

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:01, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: khl finālu neviens neskatās?
da kāds KHL.... Kurbads Liepāju drāž!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:02, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: khl finālu neviens neskatās?
skatās tāpēc nav laika te pļūtīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:04, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Abrag, klusē! KHL atkārtojumā skatīšos, nebezdiet te neviens par rezultātu, OK? Par Magņitku un Mozjakinu!
serjožka iemeta

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:05, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Abrag, klusē! KHL atkārtojumā skatīšos, nebezdiet te neviens par rezultātu, OK? Par Magņitku un Mozjakinu!
da kāds KHL! tikai mudakus tas interesē.
Ir daudzas citas interesantākas lietas šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:06, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: serjožka iemeta
ne tajā topikā esi ielīdis.

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:06, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: da kāds KHL! tikai mudakus tas interesē.
Ir daudzas citas interesantākas lietas šobrīd.
kko jāskatās gaidot Dortmund - Liverpool

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:07, pirms 9 gadiem
kāds drāž ļepaju, kāds vareno ...

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:07, pirms 9 gadiem
Īstā spēle šodien ir Kurbads vs Liepāja. Ko cienītie īsti skatās? Nevar būt, ka vairums krievu finālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:08, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: da kāds KHL! tikai mudakus tas interesē.
Ir daudzas citas interesantākas lietas šobrīd.
Daudz tie mudaki savairojušies. Būs jāpasaka arī futbola , basketbola mīļiem, ka skatīties 2-3 spēcīgākās līgas finālu var tikai mudaki. Tad esmu dubultmudaks jo skatos gan KHL hokejā , gan Anglijas premjerlīgu futbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:10, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Otrā spēcīgākā līga un mudaki, da labi Tava rusofobija ir vienkārši apbrīnojama Tas neka ka lielākā daļa no LV izlases nāk no KHL?
pajāt. Tai Magņitkā un Ciskā nav neviena no Latvijas. Šodien Somijā Tappara ar Karpat līdz overtime aizspēlējās, tik pat "liela" interese.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-07 21:11, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: da kāds KHL! tikai mudakus tas interesē.
Ir daudzas citas interesantākas lietas šobrīd.
kas tāds esi? ak jā vietējās kompartijas sekretārs kurš pateiks ko pareizi darīt un kas nepareizi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:11, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Daudz tie mudaki savairojušies. Būs jāpasaka arī futbola , basketbola mīļiem, ka skatīties 2-3 spēcīgākās līgas finālu var tikai mudaki. Tad esmu dubultmudaks jo skatos gan KHL hokejā , gan Anglijas premjerlīgu futbolā.
Par sevi to ļoti pareizi piezīmēji. Trīskārtējs muģila, iespējams, pat esi.

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:12, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Daudz tie mudaki savairojušies. Būs jāpasaka arī futbola , basketbola mīļiem, ka skatīties 2-3 spēcīgākās līgas finālu var tikai mudaki. Tad esmu dubultmudaks jo skatos gan KHL hokejā , gan Anglijas premjerlīgu futbolā.
To, ka Tu esi vienkārši stulbs, zināju jau sen - nekas jauns.
Es pieminēju futbolu vai basketbolu? Dzert vajag mazāk, Funi!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:13, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Naks netraucē skatīties gan vienu gan otru! Pirmo tiešraidē, otru atkārtojumā
Vēlāk interesanti futbola mači notiek, tie arī jāredz.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:13, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: kas tāds esi? ak jā vietējās kompartijas sekretārs kurš pateiks ko pareizi darīt un kas nepareizi.
Nu, re - pirmais mudaks pieteicās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:15, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Turcija arī uzvarēja Ž grupā, Volkam svētki
tas nebija šodien.
Šodien Volkamm lielāki svētki - Lietuvas U18 ar 6:3 sagrāva Horvātijas U18
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:17, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Turcija arī uzvarēja Ž grupā, Volkam svētki
Uzmetu vienreiz aci viņa linkam. Nu grūti skatīties, pilnīgi paralītiķi slido. Teiksim, futbola vai basketa sētas puiku mači man liekas diez gan skatāmi, bet tāds hokejs ne visai.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:18, pirms 9 gadiem
vel lugano saka spelet!

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:21, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: To, ka Tu esi vienkārši stulbs, zināju jau sen - nekas jauns.
Es pieminēju futbolu vai basketbolu? Dzert vajag mazāk, Funi!
Paldies par jaukiem vārdiem, labiem komplimentiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:23, pirms 9 gadiem
3:2 pēc pirmā...neizskatās ka pievērš uzmanību spēlei aizsardzības zonā, ka teica Ankipāns...☺

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:24, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, re - pirmais mudaks pieteicās!
izklausās kā kompliments

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:24, pirms 9 gadiem
Kāds rezultāts

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:24, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Kāds rezultāts
3;2

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:25, pirms 9 gadiem
Kristap...3:2 pēc pirmā...tikko sākās otrais...
Slēpts komentārs: kristaps30

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:28, pirms 9 gadiem
4:2

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:28, pirms 9 gadiem
4:2

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:28, pirms 9 gadiem
goriks rakstīja: vel lugano saka spelet!
šovakar hoķis vairumā

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:29, pirms 9 gadiem
4:2 (Skvorcovs, Ābols, Meija, Meija)

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:29, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Cerams,ka zaudē
"ists" fans!! Ceru ka tu zaudesi kaut ko starp kajam!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:29, pirms 9 gadiem
Atkal Kirova izlase iemeta

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:29, pirms 9 gadiem
Galvenais ka dāņi favorīti...

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 21:30, pirms 9 gadiem
Meija snaiperis

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:33, pirms 9 gadiem
gircc rakstīja: Galvenais ka dāņi favorīti...
Da šveice, Zviedrijā zviedrus ar dr*ž pēc 2.per Tur Zviedri tiešām ir favorīti. Nezinu, bet domāju, ka Dāņi nav mums hoķī priekšā. Ok jā ir pāris labi spēlētāji NHL, bet nu nez. Norvēģija, kas kādreiz bija tur pat kur Dānija, gan varētu būt favorīti pret Latviju, bet nu ne jau Dāņi.Lai vai kādā sastāvā Izlases spēlē(protams, ja nav rezervisti pret pamatu )

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:34, pirms 9 gadiem
kur jūs skatās vaitad visp kkur rāda ?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:35, pirms 9 gadiem
IQ LV rakstīja: kur jūs skatās vaitad visp kkur rāda ?
neviens neredz vairāk par rezultātu un vārtu guvējiem

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:35, pirms 9 gadiem
3-4

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:36, pirms 9 gadiem
Mustukovu var atstat majas!

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:36, pirms 9 gadiem
jāmaina kipers 4-4

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:37, pirms 9 gadiem
Nu sk lai mūsējiem veicās!!!

https://www.youtube.com/watch?v=NfE...

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:37, pirms 9 gadiem
Paldies Muštukov!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:37, pirms 9 gadiem
Jau 4:4..

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:38, pirms 9 gadiem
ja spriez pec statistikas ko redzam tad Punnenovs var sakt gaidot zvanu

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:39, pirms 9 gadiem
Latvija 2,20...Dānija 1,7...tāds skats toto...

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:41, pirms 9 gadiem
4-1

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:42, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Da šveice, Zviedrijā zviedrus ar dr*ž pēc 2.per Tur Zviedri tiešām ir favorīti. Nezinu, bet domāju, ka Dāņi nav mums hoķī priekšā. Ok jā ir pāris labi spēlētāji NHL, bet nu nez. Norvēģija, kas kādreiz bija tur pat kur Dānija, gan varētu būt favorīti pret Latviju, bet nu ne jau Dāņi.Lai vai kādā sastāvā Izlases spēlē(protams, ja nav rezervisti pret pamatu )
pēc kā vērtē.
Dāniem NHL 7, norvēģiem tik 2. Ja abas izlases spēcīgākajos sastāvos, uz papīra dāņi spēcīgāki izskatās.

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:43, pirms 9 gadiem
gircc rakstīja: Latvija 2,20...Dānija 1,7...tāds skats toto...
Danijai bija 2.08 kad liku

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:44, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: 4-1
Tu esi atpalicis! Tas jau bija pēc 2. perioda! Trešajā Kurbads ar Liepāju apmainījās goliem un spēle beidzās 5:2! Sērija turpinās!

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:45, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: jāmaina kipers 4-4
Nomainīja. Tagad Kalniņš

  -3 [+] [-]

, 2016-04-07 21:45, pirms 9 gadiem
Aiziet vēl vienu ripu ielaist

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 21:46, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Tu esi atpalicis! Tas jau bija pēc 2. perioda! Trešajā Kurbads ar Liepāju apmainījās goliem un spēle beidzās 5:2! Sērija turpinās!
Ta jau namejs šovakar raud jūras malā, dziedot psrs himnu

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 21:46, pirms 9 gadiem
Muštakovam tik 13 metieni un 4ielaisti vārti un loģiska nomaiņa, vārtos Kalniņš

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:47, pirms 9 gadiem
5-1

     [+] [-]

, 2016-04-07 21:49, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: 5-1
Tu tiešām tik cītīgi seko Polijas Rumānijas U18 izlašu spēlei??? TITLE .

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:52, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Aiziet vēl vienu ripu ielaist
Tad aizej un ielaid biksēs!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 21:52, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Tu tiešām tik cītīgi seko Polijas Rumānijas U18 izlašu spēlei??? TITLE .
khl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:00, pirms 9 gadiem
Šveices finālā gan iet Jautri

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:01, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Pērtiķbols ir foršs?
Ir labs, ka tev saku. Tā subkultūra, kas velkas līdzi, ir riebīga, bet pats sporta veids labs, atlētisks, dinamisks.
Slēpts komentārs: kristaps30

  +3 [+] [-]

, 2016-04-07 22:03, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbols ir krietni labāks sporta veids .
a ko tad te atvilkies? mums Tevi nevajag

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:05, pirms 9 gadiem
marxx2001 rakstīja: khl
mamma abrags Tevi nesaprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:06, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbols ir krietni labāks sporta veids .
strēlnieks spēlē pret bertānu

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:07, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbols ir krietni labāks sporta veids .
nu ta jau ir gaumes lieta. viens skatas hokeju cits futbolu vel kads basiti vai beisbolu!

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:08, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pēc kā vērtē.
Dāniem NHL 7, norvēģiem tik 2. Ja abas izlases spēcīgākajos sastāvos, uz papīra dāņi spēcīgāki izskatās.
Kas tad bez Cukkarelo vēl Norvegiem NHL spēlē?

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:09, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Tu tiešām tik cītīgi seko Polijas Rumānijas U18 izlašu spēlei??? TITLE .
vel intresantak ir sekot lidzi Z-korejas un Slovenijas sieviesu macam IIA Divizia Tur pagaidam 4:1 korejiesu laba

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:09, pirms 9 gadiem
5:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:10, pirms 9 gadiem
Ābolam otrā ripa, patīkami.

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:10, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kas tad bez Cukkarelo vēl Norvegiem NHL spēlē?
https://www.nhl.com/player/andreas-... - pagājušajā sezonā DEL, šajā jau NHL.

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:10, pirms 9 gadiem
Klau, kas ar Masaļski? Viņš jau ir izlasei pievienojies? Šķiet būsu ko palaidis garām.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-07 22:12, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Man viņš riebās jau kopš bērnības, kad Vefu rādīja, par nēģieriem tai laikā zināju tikai no Aiboļita un Moidodyra grāmatām Favorīti man bija vairāki, Vecais labais Rīgas Dinamo, Daugava, Radiotehniķis, Celtnieks Vefs dēļ šī pseidoatlētiskā sporta vienmēr bija ATSTOJS! Garo tizlo neattīstīto šlangu nodarbība!
Tu esi kārtīgu basketbolistu tuvplānā redzējis? Fiziski točna ļoti attīstīti ir.

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:12, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Klau, kas ar Masaļski? Viņš jau ir izlasei pievienojies? Šķiet būsu ko palaidis garām.
jā.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:13, pirms 9 gadiem
Tas bardaks Latvijas hokejā ir kkas kas pēc iespējas ātrāk ir jāsakārto. Pēc tā ko pateica Daugavins, Bārtulis, Sprukts, Sorokins un iespējams vēl kāds. Ceru ka beidzot tiem āpšiem kas noliek spēlētājus un maz ko saprot no hokeja būs skaidrs kas ir vainīgs pie situācijas Latvijas hokejā.

Oļegs Sorokins par Hokeju Latvijā...
https://www.youtube.com/watch?v=UNH...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:17, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Esmu ne tikai redzējis, bet arī nežēlīgi skaldījis Ja netici, uzprasi maniem draugiem no turienes, kur tu manu fotku prihvatizēji
Es arī esmu skaldījis kādreiz, bet vidēji ņemot basketbolisti ir ļoti raženi tēviņi, salīdzinot šos trīs LV top sporta veidus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:26, pirms 9 gadiem
Hokeja federācija ir viens liels bardaks Kirova Lipmana darbības pret izlases spēlētājiem vienkārši kauns tā ir necieņa pret izlases spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:31, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Duls tu esi, ne skaldītājs Paskaties šito, džeki no Latvijas, ja kas, mani koriši https://www.youtube.com/watch?v=mGfwHXwZEYg
Skolas laikā esmu rubījies gan ar basketbolistiem. Pirms vairāk kā 10 gadiem gan, kopš tā laika esmu daudz mierīgāks kļuvis. Pārāk daudz tev korišu.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:33, pirms 9 gadiem
kas tur uzvarēja?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:33, pirms 9 gadiem
6:4

  +1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:33, pirms 9 gadiem
nu re, Pavlovam arī savs goliņš. 6:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:37, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Mani koriši ir mani koriši, NEVIENS nenodos!!!
Eu, a nafig tu gulbi žņaudz? Nu, tajā bildē.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-07 22:38, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pēc kā vērtē.
Dāniem NHL 7, norvēģiem tik 2. Ja abas izlases spēcīgākajos sastāvos, uz papīra dāņi spēcīgāki izskatās.
To septiņu spēlētāju NHL dēļ Dāņi ir priekšā Latvijai? kas ir Dāņi bez viņiem, bez tiem septiņiem, es zinu tikai 3, kas tiktu stabili uz PČ Dānijas sastāvā, bet šodien nespēlē, ok nepārzinu visus viņu spēlētājus bet īpaši vairāk stabilu pamatnieki nav, tai skaitā cik Labus aizsargus dāņi var vēl piesaitīt? Dāņi var izveidot divas labas maiņas tas arī vis, jo viņiem nav aizsargu tā ka ja noliek visus mūs labākos, tad sanāk labāks sastāvs, bet nu tāka tas nekad notiks, tad realitāte ir tagad un Latvija uzvar ar 6:4. vis vairāk nekas nav jāsaka

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:38, pirms 9 gadiem
Nu uzvara ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-07 22:50, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: To septiņu spēlētāju NHL dēļ Dāņi ir priekšā Latvijai? kas ir Dāņi bez viņiem, bez tiem septiņiem, es zinu tikai 3, kas tiktu stabili uz PČ Dānijas sastāvā, bet šodien nespēlē, ok nepārzinu visus viņu spēlētājus bet īpaši vairāk stabilu pamatnieki nav, tai skaitā cik Labus aizsargus dāņi var vēl piesaitīt? Dāņi var izveidot divas labas maiņas tas arī vis, jo viņiem nav aizsargu tā ka ja noliek visus mūs labākos, tad sanāk labāks sastāvs, bet nu tāka tas nekad notiks, tad realitāte ir tagad un Latvija uzvar ar 6:4. vis vairāk nekas nav jāsaka
no NHL spēlētājiem dāņi var izveidot 2 labus uzbrucēju trijniekus, par to Latvija var tikai sapņot.
Par aizsargiem runājot, līnija ne sliktāka kā Latvijai - abi no Jokerit, tad Lauridsens no Frolundas (starp citu, arī NHL paspējis uzspēlēt), Lassens no somu Pelicans, pārītis rezultatīvu aizsargu Allsvenskanā, Lassens no Grācas... uz papīra dāni var savākt spēcīgāku sastāvu, bet uz papīra. Šodien 6:4 un prieks par to!