Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš atgriežas izlasē un spēlēs pasaules čempionātā Rīgā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Daugaviņš atgriežas izlasē un spēlēs pasaules čempionātā Rīgā
Kaspars Daugaviņš. Foto: LOK/Edijs Pālens

Latvijas Hokeja federācija (LHF) paziņojusi, ka vīriešu izlasē pēc vairāk nekā gada pārtraukuma atgriezīsies uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Viņš par karjeras beigām valstsvienībā paziņoja pēc zaudējuma Dānijai Pekinas olimpiskajās spēlēs.

34 gadus vecais uzbrucējs Kaspars Daugaviņš par karjeras beigām Latvijas izlasē paziņoja uzreiz pēc tās zaudējuma 2022. gada ziemas olimpiskajās spēlēs pret Dāniju. Toreiz bez bijušā izlases kapteiņa par šādu lēmumu paziņoja arī Lauris Dārziņš. Pagājušā gada beigās sarunā ar mediju ''Latvijas Radio'' hokejists neizslēdza, ka ir iespējama viņa atgriešanās izlasē.

Šodien Latvijas Hokeja federācija (LHF) paziņojusi par Daugaviņa piekrišanu atgriezties izlasē un pārstāvēt to 2023. gada pasaules čempionātā, kur vienas no apakšgrupas cīņām tiks aizvadītas Latvijas galvaspilsētā Rīgā. ''Gribu teikt lielu paldies hokeja federācijai par iespēju atgriezties izlasē un cīnīties par vietu sastāvā! Izlaižot pagājušā gada čempionātu, sapratu, ka spēlēšana izlasē vienmēr bijis tas, ko ļoti mīlu darīt, un kāpēc vispār sāku spēlēt hokeju! Nevar būt lielāks gandarījums, kā pārstāvēt savu valsti pie pilnām ''Arēna Rīga'' tribīnēm,'' komentāru pie paziņojuma sniedzis hokejists.

Šo sezonu Daugaviņš pavada Vācijā, ''Roosters'' sastāvā un dara to rezultatīvi. 55 spēlēs uzbrucējs iekrājis 21 vārtus un 28 rezultatīvās piespēles, kas viņu ierindo starp čempionāta rezultatīvākajiem. Karjeras laikā Daugaviņš piedalījies desmit pasaules čempionātos un šis viņam kļūs par 11. turnīru karjerā. Pēdējā čempionātā 2021. gadā piecās spēlēs hokejists tika pie vienas rezultatīvas piespēles, bet viņa rezultatīvākais turnīrs bijis 2015. gada turnīrs, kad uzbrucējam pieci vārti un četras piespēles.

2023. gada pasaules čempionāts hokejā notiks Somijā un Latvijā no 12. līdz 26. maijam. Latvija spēkosies vienā apakšgrupā ar Kanādas, Čehijas, Kazahstānas, Norvēģijas, Slovākijas, Slovēnijas un Šveices izlasēm. Pirmo maču turnīrā Harija Vītoliņa trenētā izlase aizvadīs 12. maijā pret Kanādu.

Mārtiņa Karsuma un Jāņa Celmiņa izteiktās prognozes raidījumā "eXi" aizvadītā gada maijā:

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 10:49, pirms 3 gadiem
Nu laikam jau vajadzīgs izlasei, vairāk jau kā autoritāte.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 10:49, pirms 3 gadiem
Labais!

  +6 [+] [-]

, 2023-03-06 10:50, pirms 3 gadiem
Ar atgriešanos Kaspar. Reizēm emocijas ņem virsroku par izsvērtiem lēmumiem mūsu hokejistiem.

  +6 [+] [-]

, 2023-03-06 10:54, pirms 3 gadiem
Sezona laicīgi beigusies, nav savainojumi. Kāpēc lai neuzspēlētu? Turklāt čempionāts ir mājās.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 11:05, pirms 3 gadiem
Dod dies Vītoliņam neizdomāt, ka Ķēniņš, Andersons, Lapinskis vai jebkurš cits Šveicē spēlējošais spēlētājs ir vairāk atbisltoš TOP6 un 1. vairākumam kā Daugaviņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 11:09, pirms 3 gadiem
Īsts kapteinis - spēj pārvarēt to, ka jāspēlē bezcerīgā variantā, pie georga lentes bruņinieka un ies palīgā izlasei!
Jautājums tik, ko par to domā pats bruņinieks

 +10 [+] [-]

, 2023-03-06 11:11, pirms 3 gadiem
Man bez Daugaviņa pēdējo 10-15 gadu kontekstā izlase vispār nav iedomājama... džeka kam Latvijas ģērbonis uz muguras. Lai izdodas būt veselam un palīdzēt mums šīgada PČ!

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:13, pirms 3 gadiem
Ceru, ka pirmajā maiņā Daugaviņu, liks lai nebūtu nekādas abidas pašam Daugaviņam. Jo, reāli kas komandu var pavilkt ir Daugava.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 11:13, pirms 3 gadiem
Abragam aplauziens 😃
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:16, pirms 3 gadiem
He, man attiecīgi -2 vienā mirklī, bravo, Čurbān!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2023-03-06 11:21, pirms 3 gadiem
Daugava izlasei ir vajadzīgs, ka kapteinis tāpat, ka Bertāns basketbola izlasei emocionālais līderis un kaut ko laukumā var izdarīt
Slēpts komentārs: Two goats one Champion

     [+] [-]

, 2023-03-06 11:22, pirms 3 gadiem
Protams, visu cieņu Daugaviņam un būs liels palīgs izlasei.
Bet viens otrs te tā safanojies, ka varētu padomāt, ka mums palīgā skrien NHL superzvaigzne.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:29, pirms 3 gadiem
kas arī bija sagaidāms

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 11:31, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Dod dies Vītoliņam neizdomāt, ka Ķēniņš, Andersons, Lapinskis vai jebkurš cits Šveicē spēlējošais spēlētājs ir vairāk atbisltoš TOP6 un 1. vairākumam kā Daugaviņš.
un kāpēc ne Ķēniņš? Kādreiz viņš bija labs melnā darba darītājs vārtu priekšā - Daugaviņu otrā malā un Ābolu centrā. Kāpēc ne šāda kombinācija?
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:33, pirms 3 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Ceram vel uz Miķeli, Dārziņu, Karsumu un Bārtuli.
Tad tiešām būs lielas iespējas pacelt 1/4
Uz Irbi, Ozoliņu, Znaroku, un Balderi tā kā vairs neceri?

     [+] [-]

, 2023-03-06 11:34, pirms 3 gadiem
Kaspara lielākais mīnus ir ātruma īpašības... pēdējos gados viņš vnk netiek līdzi ātrajiem pretspēlētājiem! Šveices hokejam bija par lēnu. Jā , pozicionālā spēlē, vairākumā -ok, bet 5 pret 5 būs ļooti grūti.... Lai izdodas atrast 5 ātrumu, pagaidām "gāzē" ar 3, maximums 4...

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:35, pirms 3 gadiem
als rakstīja: Man bez Daugaviņa pēdējo 10-15 gadu kontekstā izlase vispār nav iedomājama... džeka kam Latvijas ģērbonis uz muguras. Lai izdodas būt veselam un palīdzēt mums šīgada PČ!
Ja jau ģērbonis uz pakaļas, tad tā štelle ies1
Slēpts komentārs: Raitcha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 11:48, pirms 3 gadiem
Penši atkal glābs izlasi? Manuprāt tas pat Dzierkals šinī momentā būs labāks par Daugaviņu un jēgas vairāk iedos

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 11:50, pirms 3 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Ceram vel uz Miķeli, Dārziņu, Karsumu un Bārtuli.
Tad tiešām būs lielas iespējas pacelt 1/4
Cerams Beļavskis, Kerčs un Fanduls ar neatteiks kaplēt.

  +5 [+] [-]

, 2023-03-06 11:50, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: un kāpēc ne Ķēniņš? Kādreiz viņš bija labs melnā darba darītājs vārtu priekšā - Daugaviņu otrā malā un Ābolu centrā. Kāpēc ne šāda kombinācija?
Par cik sportacentrā izsenis maiņu zīmēšāna ir tabu, tad es kombinācijas atstāšu Vītloiņa ziņā. Ķēniņš vairs nerāda to spēli, kamdēļ viņš tika NHL/ AHL un kamdēļ viņš bija tik derīgs starp Balceru (kad viņš vēl bija tehnisks ) un Ābolu, kurš vada spēli un var gan iedot, gan iemest. Paldies, Ronald, biji labs, bet nu nav viņam ko darīt TOP6. Bet mēs parasti ļaujam spēlēt uz veciem lauriem, kamēr krītam arā un tad meklējam alternatīvas

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 11:54, pirms 3 gadiem
Nedaudz uztrauc, kāds būs izlases sastāvs čempī. Šī ir laba ziņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2023-03-06 11:55, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Mīkstais, kā zīdainis skaļi izbļaustījās un tagad rāpo atpakaļ...
Kaut kādus kodeksus pa ausu galam esi saklausījies, pa savam muļķa prātam iztulkojis. Šeit ir mainījis domas, lai kaut ko vērtīgu izdarītu, tas ir pat ļoti apsveicami.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 11:55, pirms 3 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Cerams Beļavskis, Kerčs un Fanduls ar neatteiks kaplēt.
Sējējs un Ankipāns ar varētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 12:00, pirms 3 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Cerams Beļavskis, Kerčs un Fanduls ar neatteiks kaplēt.
Es atkal vairāk ceru ka Tambijevs, Cipruss un Ņiživijs atgriezīsies sastāvā - tie vismaz meta katrā spēlē, neviss tad kad slotas kāts izšauj

     [+] [-]

, 2023-03-06 12:01, pirms 3 gadiem
Neatceros kad pedējos čempionātus Daugava būtu nospēlējis labi. Kautkā pasaules čempionātā viņam neveicās.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:01, pirms 3 gadiem
KO nopietni? Tūlīt visi kā prostitūtes nāks atpakaļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:02, pirms 3 gadiem
Laba un gaidīta ziņa. Varbūt sanāk atpakaļ uz Šveici, tur kopumā izskatās uz nakošo sezonu, ka būs mūsējo diez gan daudz, tas nevar nepriecēt. Gan jau ka klāt pienāks Egle, Balcers, Balinskis. Vēl Andersons iespējams atgriežas, Jaks nākošajā sezonā vairs Čehijā nespēlēšot, līmenis par zemu, varbūt sanāk Šveicē aizķerties. Vēl jaunie daži no SL var pakāpt uz augšu.
Izskatās, ka 6-7 būs NL un tie kas līmeni zemāk būs Čehijā arī kādi 6-7, tie arī kopā veidos izlases kodolu. Tās ir tikai prognozes, bet daļa arī piepildīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-03-06 12:09, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Par cik sportacentrā izsenis maiņu zīmēšāna ir tabu, tad es kombinācijas atstāšu Vītloiņa ziņā. Ķēniņš vairs nerāda to spēli, kamdēļ viņš tika NHL/ AHL un kamdēļ viņš bija tik derīgs starp Balceru (kad viņš vēl bija tehnisks ) un Ābolu, kurš vada spēli un var gan iedot, gan iemest. Paldies, Ronald, biji labs, bet nu nav viņam ko darīt TOP6. Bet mēs parasti ļaujam spēlēt uz veciem lauriem, kamēr krītam arā un tad meklējam alternatīvas
nu, jā - maiņas te šogad (šobrīd) var izzīmēties līdz nelabumam... bet nu, kas tad būtu Tavi favorīti uz 1. maiņu? Ro.Bukarts? Golovkovs? varbūt Harim riskēt un Ansonu likt (tik figviņzin, kad viņš vēl tiks uz Rīgu)... Ja nav Bļugers, tad vienīgais par Ābolu laikam nav 2 domu
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -3 [+] [-]

, 2023-03-06 12:15, pirms 3 gadiem
Easton77 rakstīja: Abragam aplauziens 😃
Tevi tas ļoti uztrauc?

  -3 [+] [-]

, 2023-03-06 12:15, pirms 3 gadiem
čempionu līga rakstīja: Pasaules zvaigzne hokejā ir Daugaviņš.
Tu, debīlismā!

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 12:17, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Laba un gaidīta ziņa. Varbūt sanāk atpakaļ uz Šveici, tur kopumā izskatās uz nakošo sezonu, ka būs mūsējo diez gan daudz, tas nevar nepriecēt. Gan jau ka klāt pienāks Egle, Balcers, Balinskis. Vēl Andersons iespējams atgriežas, Jaks nākošajā sezonā vairs Čehijā nespēlēšot, līmenis par zemu, varbūt sanāk Šveicē aizķerties. Vēl jaunie daži no SL var pakāpt uz augšu.
Izskatās, ka 6-7 būs NL un tie kas līmeni zemāk būs Čehijā arī kādi 6-7, tie arī kopā veidos izlases kodolu. Tās ir tikai prognozes, bet daļa arī piepildīsies.
varētu padomāt, ka Šveicē mūsējos bariem gaida! Nekas jau nav mainījies - Šveicē primāri ņem tādus, kam jau ir kāds nopietns NHL background, teiksim spēļu skaits rakstāms ar 3 ciparu skaitli. No Eiropas līgām bez ZAmerikas pieredzes tur ļoti reti nonāk. Jaka vai Balinska gadījumā SHL būtu tad reālāks variants...
Arī par Egli galīgi nekur nav garantēts, ka nākamsezon būs NL. Reāli Šveicē NL nākamajā sezonā varētu būt Smirnovs, Ķēninš, Punnenovs, Lapinskis, Smons, epizodiski Na.Sējējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 12:20, pirms 3 gadiem
SportaWhatsAppGrupa rakstīja: NĀC UZ HOKEJA FANU, WHATSAPP GRUPU!)


https://chat.whatsapp.com/LquAowJAhNLHhTN9Or3GwZ
beidz spamot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:25, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: varētu padomāt, ka Šveicē mūsējos bariem gaida! Nekas jau nav mainījies - Šveicē primāri ņem tādus, kam jau ir kāds nopietns NHL background, teiksim spēļu skaits rakstāms ar 3 ciparu skaitli. No Eiropas līgām bez ZAmerikas pieredzes tur ļoti reti nonāk. Jaka vai Balinska gadījumā SHL būtu tad reālāks variants...
Arī par Egli galīgi nekur nav garantēts, ka nākamsezon būs NL. Reāli Šveicē NL nākamajā sezonā varētu būt Smirnovs, Ķēninš, Punnenovs, Lapinskis, Smons, epizodiski Na.Sējējs.
Nu ja, tev jau 5-6 pašam sanāk. Par Blinski ir info, ka ar vienu kāju viņš jau ir NL, te runa iet tikai par piedāvājumiem no NHL, kaut kādi divvirziena esot, bet nedomāju, ka viņš tādu pieņems. Lai nu kā, bet Balcers nekādus brīnumus nerāda Ahl un ar viņa cv reālākā vieta arī būs NL. Egle jau tagad mauc NL un arī vairākumā, diez vai viņš kritīs zemāk. Arī Andersons SL līderis brieduma gados, iespēja liela. Es pat teiktu 7-8 nākošajā sezonā, vismaz epizodiski noteikti.

     [+] [-]

, 2023-03-06 12:26, pirms 3 gadiem
Easton77 rakstīja: Abragam aplauziens 😃
kāpēc????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:32, pirms 3 gadiem
Paldies Kaspar! 🤝🇱🇻

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:33, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nu, jā - maiņas te šogad (šobrīd) var izzīmēties līdz nelabumam... bet nu, kas tad būtu Tavi favorīti uz 1. maiņu? Ro.Bukarts? Golovkovs? varbūt Harim riskēt un Ansonu likt (tik figviņzin, kad viņš vēl tiks uz Rīgu)... Ja nav Bļugers, tad vienīgais par Ābolu laikam nav 2 domu
Ņemot vērā mūsu trenera ipatnības, gan jau kaut kas ļoti aptuveni šādi:

1.Daugaviņš Ābols Indrašis, šāda maiņa noteikti tiks izprovēta.
2.Bukarts Girgensons Egle
3.Bukarts Smirnovs Ķēniņš
4.Lapinskis Batņa Ansons

Dzierkals Golovkovs Krastenbergs

Uz PČ ir obligāti jāņem vienu U20? Tad gan jau vēl Ločmelis, ja no uzbrucējiem

Ķēniņa biļete uz 1.maiņu bija tikai Balcers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-03-06 12:37, pirms 3 gadiem
Labi, bet ar vienu Daugaviņu par maz.
Izlasei vajag vairāk 1980. gados dzimušos supertalantus, jo šobrīd izlase piedzīvo krīzi ar 20. gadsimta noslēgumā dzimušajiem, it sevišķi šajā gadsimtā dzimušajiem hokejistiem (nevelk).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 12:39, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Nu ja, tev jau 5-6 pašam sanāk. Par Blinski ir info, ka ar vienu kāju viņš jau ir NL, te runa iet tikai par piedāvājumiem no NHL, kaut kādi divvirziena esot, bet nedomāju, ka viņš tādu pieņems. Lai nu kā, bet Balcers nekādus brīnumus nerāda Ahl un ar viņa cv reālākā vieta arī būs NL. Egle jau tagad mauc NL un arī vairākumā, diez vai viņš kritīs zemāk. Arī Andersons SL līderis brieduma gados, iespēja liela. Es pat teiktu 7-8 nākošajā sezonā, vismaz epizodiski noteikti.
5-6 - jā, iespējams, vēl kāds no Šveicē spēlējošajiem jaunajiem nākamsezon uz pāris spēlēm tiks apostīt NL gaisu.
Nu, par Balinski un Šveici pagaidām ir tikai BAUMAS, bez jebkāda nopietna seguma. (ja par NHL - tad 100% tas ir 2virziena līgums; manuprāt, pat gribot viņam NHL nedrīkst 1virziena dot)
Un tādu balceru NHL ir desmitiem, NL klubiem atliek tikai izvēlēties. Balcera gadījumā, es domāju, prātīgāk ir palikt vismaz vēl uz gadu ZAmerikā. Ja ne, tad SHL būtu reālāks variants - valodas dēļ, viņš ir spēlējis nevienu vien gadu Norvēģijā un norvēģu valoda ir ļoti tuva zviedru valodai, nebūs problēmu saprasties, katrā ziņā aattiecībā uz SHL viņam tas ir pluss.
Egle mauc tagad NL, taču neviens viņam NL līgumu uz nākamo sezonu nav garantējis.
Andersonam šobrīd jau ir 29, vairāk viņš neprogresēs. 2 sezonas viņam ļāva NL izpausties, nu, vilciens ir aizgājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:43, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Ņemot vērā mūsu trenera ipatnības, gan jau kaut kas ļoti aptuveni šādi:

1.Daugaviņš Ābols Indrašis, šāda maiņa noteikti tiks izprovēta.
2.Bukarts Girgensons Egle
3.Bukarts Smirnovs Ķēniņš
4.Lapinskis Batņa Ansons

Dzierkals Golovkovs Krastenbergs

Uz PČ ir obligāti jāņem vienu U20? Tad gan jau vēl Ločmelis, ja no uzbrucējiem


Ķēniņa biļete uz 1.maiņu bija tikai Balcers.
Indrašis vēl nekur nav savu dalību PČ apstiprinājis... Ja nav Indraši, ko tad Tu liktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:51, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: 5-6 - jā, iespējams, vēl kāds no Šveicē spēlējošajiem jaunajiem nākamsezon uz pāris spēlēm tiks apostīt NL gaisu.
Nu, par Balinski un Šveici pagaidām ir tikai BAUMAS, bez jebkāda nopietna seguma. (ja par NHL - tad 100% tas ir 2virziena līgums; manuprāt, pat gribot viņam NHL nedrīkst 1virziena dot)
Un tādu balceru NHL ir desmitiem, NL klubiem atliek tikai izvēlēties. Balcera gadījumā, es domāju, prātīgāk ir palikt vismaz vēl uz gadu ZAmerikā. Ja ne, tad SHL būtu reālāks variants - valodas dēļ, viņš ir spēlējis nevienu vien gadu Norvēģijā un norvēģu valoda ir ļoti tuva zviedru valodai, nebūs problēmu saprasties, katrā ziņā aattiecībā uz SHL viņam tas ir pluss.
Egle mauc tagad NL, taču neviens viņam NL līgumu uz nākamo sezonu nav garantējis.
Andersonam šobrīd jau ir 29, vairāk viņš neprogresēs. 2 sezonas viņam ļāva NL izpausties, nu, vilciens ir aizgājis.
Jā, Balceram Zviedrija arī var būt variants, bet finansiālā ziņā Šveice ir soli priekšā un ja viņš bija interesants vairākiem nhl klubiem, tad nedomāju, ka viņš neinteresēs pilnigi nevienam NL klubam. Ahl sisties par kapeikām, kaut kā neticās. Nu skatīsimies...
Par Balinski nedaudz uzgaidam pirms PČ viss būs jau skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2023-03-06 12:53, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: varētu padomāt, ka Šveicē mūsējos bariem gaida! Nekas jau nav mainījies - Šveicē primāri ņem tādus, kam jau ir kāds nopietns NHL background, teiksim spēļu skaits rakstāms ar 3 ciparu skaitli. No Eiropas līgām bez ZAmerikas pieredzes tur ļoti reti nonāk. Jaka vai Balinska gadījumā SHL būtu tad reālāks variants...
Arī par Egli galīgi nekur nav garantēts, ka nākamsezon būs NL. Reāli Šveicē NL nākamajā sezonā varētu būt Smirnovs, Ķēninš, Punnenovs, Lapinskis, Smons, epizodiski Na.Sējējs.
Par Smonu kaut kur aizpeldēji. Viņam tak līgums ar Andersona komandu uz nākamo sezonu. Tad nu vienīgais variants ir uzvarēt līgu un pārspēles, tad tavs saraksts būtu gandrīz precīzs.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 12:57, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Jā, Balceram Zviedrija arī var būt variants, bet finansiālā ziņā Šveice ir soli priekšā un ja viņš bija interesants vairākiem nhl klubiem, tad nedomāju, ka viņš neinteresēs pilnigi nevienam NL klubam. Ahl sisties par kapeikām, kaut kā neticās. Nu skatīsimies...
Par Balinski nedaudz uzgaidam pirms PČ viss būs jau skaidrs.
Balcera gadījumā NHL vilciens vēl nav aizgājis.
AHL nemaz nav tādas "kapeikas", piemēram, Gudļevskim pēdējā sezonā bija 200,000.
Ne jau Šveicē viņam uzreiz būs garantēta viskrutākā alga. Zviedrijā SHL tās algas nebūt nav par kārtu zemākas kā NL, tāpat apmaksātākajiem legiem SHL tās ir lielākas nekā mazāk apmaksātajiem legiem NL trūcīgākajos klubos.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 12:58, pirms 3 gadiem
yourbro rakstīja: Par Smonu kaut kur aizpeldēji. Viņam tak līgums ar Andersona komandu uz nākamo sezonu. Tad nu vienīgais variants ir uzvarēt līgu un pārspēles, tad tavs saraksts būtu gandrīz precīzs.
sorry, jā, paldies, ka palaboji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 13:01, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Indrašis vēl nekur nav savu dalību PČ apstiprinājis... Ja nav Indraši, ko tad Tu liktu?
Tad ir dimbā švaki bez Balcera mums ar pirmo maiņu. Vitoliņš tad provētu Ro Bukartu un pēc tam saprastu, ka tā bija kļūda. Jāskatās kā visi izskatīsies sabraukumā, skaisti jau būtu, ja kāds nosacīti jaunais izšautu.
Indrašim gan ir labas atriecības ar Lhf un viņš pat Spartaku uzmeta dēļ izlases, būtu jocīgi, ja tagad viņš atteiktos mājas čempī. Ar Daugaviņu viņi ari ir čomi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-03-06 13:06, pirms 3 gadiem
čempionu līga rakstīja: Hokejs tikai interesants.
TTT Rīga, nr1 Latvijā

     [+] [-]

, 2023-03-06 13:09, pirms 3 gadiem
čempionu līga rakstīja: Ābols obligāti kaplēs. Pat divi.
Es priecātos, ja Aleksandrs Ņiživijs uzspēlētu, Atvars Tribuncovs arī noderētu

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 13:10, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Tad ir dimbā švaki bez Balcera mums ar pirmo maiņu. Vitoliņš tad provētu Ro Bukartu un pēc tam saprastu, ka tā bija kļūda. Jāskatās kā visi izskatīsies sabraukumā, skaisti jau būtu, ja kāds nosacīti jaunas izšautu.
Indrašim gan ir labas atriecības ar Lhf un viņš par Spartaku uzmeta dēļ izlases, būtu jocīgi, ja tagad viņš atteiktos mājas čempī. Ar Daugaviņu viņi ari ir čomi.
Pats zini, kad NEKAD uz PČ nav un nebūs ideālais sastāvs - kāds netiek no ZA, kādam dzimst bērns vai citi ģimenes apstākļi, kādam trauma (tfu, tfu, tfu), kāds vienkārši uzmetis lūpu... Ja par pirmo apmēram jau viss sāk iezīmēties, tad par pārējo vēl jāskatās, kas un kā būs. Tā ir vienmēr - martā viss vēl izskatās baigi rožaini, tad aprīlī jau mēs nonākam pie realitātes...

p.s. kāpēc Tu domā, ka Indrašis būtu tik ideāla 1. maiņas kandidatūra??

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 13:14, pirms 3 gadiem
Helmis Balderis varēja ņemt priekšzīmi! Ar Irbi vārtos, Ozoliņu, Maticinu, Kerču, Fanduļu un Beļavski neviens mūs neapturēs.

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 13:16, pirms 3 gadiem
Skatos, te tik daudz Hokeja nīdēju saradušies, kuri raksta stulbības par Ņiživijiem, Kerčiem un Balderiem un paraktiski visi, kā viens no tiem ir aktīvi pērtiķbola sadaļas mūžīgie pacienti
Tur gan viņi ir visai lojāli, toleranti un kulturāli

  +6 [+] [-]

, 2023-03-06 13:20, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Skatos, te tik daudz Hokeja nīdēju saradušies, kuri raksta stulbības par Ņiživijiem, Kerčiem un Balderiem un paraktiski visi, kā viens no tiem ir aktīvi pērtiķbola sadaļas mūžīgie pacienti
Tur gan viņi ir visai lojāli, toleranti un kulturāli
Hokejs tev tomēr nav krustojumā ganīties

  -3 [+] [-]

, 2023-03-06 13:23, pirms 3 gadiem
TinderDtae rakstīja: Hokejs tev tomēr nav krustojumā ganīties
Skaidrs, vēl viens feika profils, kurš pluso-mīnuso vēlamos/nevēlamos komentārus

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 13:24, pirms 3 gadiem
TinderDtae
Nosūtīt vēstuliIgnorēt lietotāju
TinderDtae
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms nedēļas, 24. februārī.
Portālu tikai lasa, bet neko nepublicē un vēl nekomentē.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 13:27, pirms 3 gadiem
Šasa Ņiživijs sen jau nespēle nekur nav reāli cerēt, ka viņš spēles.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-06 13:27, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Skaidrs, vēl viens feika profils, kurš pluso-mīnuso vēlamos/nevēlamos komentārus
Nejauc, esmu šeit lai rakstītu muļķības, troļļotu, pēc dienas vai divām būšu prom, kamēr Tu savu demagoģiju varēsi turpināt dzīt vēl un vēl.
Ar plusiem un mīnusiem man nav nekāda sakara, skumji, ja itkā pieaugušam cilvēkam rūp, kas tik niecīgs kā interneta reputācija ar plusiem un mīnusiem

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 13:28, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Šasa Ņiživijs sen jau nespēle nekur nav reāli cerēt, ka viņš spēles.
Paldies, ka paskaidroji. Viņš trenē varbūt?

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 13:31, pirms 3 gadiem
Kerčs, Fanduls, Tambijevs visi cik zinu ir hokeja,bet vai kā treneri vai arī tuvu stāv hokejam sen karjeru beiguši. Otrkārt Ņiživijs trenē jaunos hokejistus cik zinu nedomāju, ka viņi spēles varbūt kāda veterānu zvaigžņu spēle varbūt

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 13:41, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Pats zini, kad NEKAD uz PČ nav un nebūs ideālais sastāvs - kāds netiek no ZA, kādam dzimst bērns vai citi ģimenes apstākļi, kādam trauma (tfu, tfu, tfu), kāds vienkārši uzmetis lūpu... Ja par pirmo apmēram jau viss sāk iezīmēties, tad par pārējo vēl jāskatās, kas un kā būs. Tā ir vienmēr - martā viss vēl izskatās baigi rožaini, tad aprīlī jau mēs nonākam pie realitātes...

p.s. kāpēc Tu domā, ka Indrašis būtu tik ideāla 1. maiņas kandidatūra??
Ui nē, es nebūt tā nedomāju, vnk Haris tā provēs un es īsti neredzu ko vispār tur likt. Mums kā parasti ir daudz 3. un 4. maiņu uzbrucēji, bet pirmo nav un ar Balcera prombūtni, tas vēl vairāk būs jūtams. Iedomājies, ja Daugaviņš neatgrieztos, ko tad mēs tur liktu.
Cerēsim, ka Ansons vai drīzāk Ločmelis sabraukumā sāks rādīt mazus brīnumus. Zviedrijā viņš vnk spridzina, bet nu pieredze pieaugušo hokejā viņam nav, tāpēc tas viss ir bez nopietna pamata. Varētu Tralmaku kaut kā notestēt, bet nereāli. Varbūt Egle iziet visu sagatavošanas posmu un pārsteidz mūs.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 13:48, pirms 3 gadiem
Jautājums atrast vietu viņam tur

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 13:50, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Ui nē, es nebūt tā nedomāju, vnk Haris tā provēs un es īsti neredzu ko vispār tur likt. Mums kā parasti ir daudz 3. un 4. maiņu uzbrucēji, bet pirmo nav un ar Balcera prombūtni, tas vēl vairāk būs jūtams. Iedomājies, ja Daugaviņš neatgrieztos, ko tad mēs tur liktu.
Cerēsim, ka Ansons vai drīzāk Ločmelis sabraukumā sāks rādīt mazus brīnumus. Zviedrijā viņš vnk spridzina, bet nu pieredze pieaugušo hokejā viņam nav, tāpēc tas viss ir bez nopietna pamata. Varētu Tralmaku kaut kā notestēt, bet nereāli. Varbūt Egle iziet visu sagatavošanas posmu un pārsteidz mūs.
Nu, Indrašis arī izlasē ienāca un uzreiz 1. maiņā A spēlējis pirms tam bij vienīgi BAČā un MHL. Perspektīvo mums daudz, varbūt kāds izšauj...

Šajā sakarā stulbi, la LHF vējā palaida februāra izlašu pauzi, visas pārējās Eiropas elites izlases to izmantoja pārbaudes spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 13:52, pirms 3 gadiem
Rudiss rakstīja: Ui nē, es nebūt tā nedomāju, vnk Haris tā provēs un es īsti neredzu ko vispār tur likt. Mums kā parasti ir daudz 3. un 4. maiņu uzbrucēji, bet pirmo nav un ar Balcera prombūtni, tas vēl vairāk būs jūtams. Iedomājies, ja Daugaviņš neatgrieztos, ko tad mēs tur liktu.
Cerēsim, ka Ansons vai drīzāk Ločmelis sabraukumā sāks rādīt mazus brīnumus. Zviedrijā viņš vnk spridzina, bet nu pieredze pieaugušo hokejā viņam nav, tāpēc tas viss ir bez nopietna pamata. Varētu Tralmaku kaut kā notestēt, bet nereāli. Varbūt Egle iziet visu sagatavošanas posmu un pārsteidz mūs.
Ja ir ļoti laba fiziskā sagatavotība,tad arī visas četras maiņas var būt 3-4 maiņu līmenī ,galvenais ,lai var skriet un presēt pretiniekus.Somijas izlase tamlīdzīgi beidzamajos PČ tā gatavojās savācot ātri sastāvu un nopietni gatavojoties un sevišķi negaidot papildinājums neilgi pirms PČ.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 14:10, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vo, peidars,ibio, rio! Sapluso sevi burtiski dažu sekunžu laikā, tiko kā bija -1 tavam tizlajam komentāram
trollis ar vairākiem kontiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 14:15, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Īsts kapteinis - spēj pārvarēt to, ka jāspēlē bezcerīgā variantā, pie georga lentes bruņinieka un ies palīgā izlasei!
Jautājums tik, ko par to domā pats bruņinieks
pats saprati savu murgojumu?

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 14:36, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vo, peidars,ibio, rio! Sapluso sevi burtiski dažu sekunžu laikā, tiko kā bija -1 tavam tizlajam komentāram
Tavs tupums ir prātam neaptverams
Nedabūji uzlāpīties, ka širmīts atkal iet ciet?

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 14:37, pirms 3 gadiem
artenio rakstīja: pats saprati savu murgojumu?
Ja ir problēmas ar rakstītā uztveri, varbūt vajadzētu atgriezties skolas solā un apgūt to, ko esi palaidis garām, kamēr mācību vietā, krūmos bamslīšus pļumpēji?

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 14:38, pirms 3 gadiem
Davz rakstīja: trollis ar vairākiem kontiem.
Labāk atkārto vēlreiz, ka sankcijas pret krieviju ir ksenofobija, pamuļķi

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 14:42, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Diez vai no cilvēka, kurš ir uztetovējis pa visu muguru valsts ģerboni, ir vērts prasīt lielas prāta spējas visos jautājumos. Arī spēlei laukumā.
Bet, ja Kaspars būtu no Liepājas, tad jau gan šāds komentārs nesekotu, vai ne?

  +5 [+] [-]

, 2023-03-06 14:51, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nu, jā - maiņas te šogad (šobrīd) var izzīmēties līdz nelabumam... bet nu, kas tad būtu Tavi favorīti uz 1. maiņu? Ro.Bukarts? Golovkovs? varbūt Harim riskēt un Ansonu likt (tik figviņzin, kad viņš vēl tiks uz Rīgu)... Ja nav Bļugers, tad vienīgais par Ābolu laikam nav 2 domu
Mani spriedelējumi par pirmo maiņu būs nepopulāri. Pirmkārt jāsaprot, kurš būs, kurš nebūs; Otrkārt, jāņem vērā stiprās un vājās puses. Pieņemot ka Balcers nebūs, kuram bez iebildumiem ir un būtu jāspēlē vadošajā maiņā, kā arī pieņemot, ka Bļugers nebūs, taču būs Girgensons, es liktu pirmo maiņu pēc principa, kas kuram spēlētājam labāk atbilst un kā viņš līdz šim ir juties visērtāk, spēlējot izlasē:
Daugaviņš - ja atceramies 2 labākos čempjus viņš aizvadīja 2014. gadā un 2015. gadā. 14 gadā viņš izteikti bija vienīgais, kurš veidoja spēli, ņēma ripu no savas zonas un slidinājās pāri, meklēja piespēles un arī iemeta. 2015. g. viņam izveidojās līdz šim viena no veiksmīgākajām ķīmijām LV hokeja vēsturē - ar Dārziņu. Kas bija pa vidu? Gaisa maisītājs, mazliet forčekers, mazliet kurš var iedot un atbrīvot vietu.
Tātad tur jābūt tāda tipa spēlētājam un šeit es neredzu Ābolu, bet Girgensonu. Kamēr Daugaviņš ir tehnisks un var spelet gan pie bortiem, gan uzsakt uzbrukumu, gan nobeigt, Girgensons var izdarīt teicami to melno darbu, kas ir spēlēt pie borta, spēlēt aizsardzība un spēlēt vārtu priekšā. Arī KHL laikos Daugava bija visefektivākais, kad tieši šāda tipa centrs bija viņa maiņas partneris. Tātad 1) nelikt Daugavau centrā; 2) Pielikt klāt Girgensonu.
Kā trešais, pa otru malu ir vajadzīgs spēlētājs, kurš var gan iemest, gan nolasīt spēli, jo jāņem vērā fakts, ka šajā maiņā ar ripu visvairāk darbosies Daugava. Te itkā parādās varianti Bukartam vecākajam, bet viņš ir riskants variants - var aiziet kā 2019. gadā un var lādēt pa stabiem un ķiverēm. Pie tam, Bukarts ir par kokainu. Otrs ir Indrašis, bet Indrašis aizņem to pašu malu (labo), kurā Daugaviņš jutās (un arī Indrašis) visērtāk. Te ir vajadzīgs kāds tehnisks un tai pat laikā ne pārak prasīgs spelētājs attiecībā uz ripas kontroli. Kas paliek? Dzierkals? Risks, jo sudiga sezona un kreisais nujas satvēriens. Tralmaks? Tomēr nezināmais. Egle? Tas pats. Ansons - vairāk Ķēniņa tipa hokejists. Nezinu. Trešo atrast ir grūti, bet loģika teiktu Bukarts vecākais.

  -3 [+] [-]

, 2023-03-06 14:56, pirms 3 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Ceram vel uz Miķeli, Dārziņu, Karsumu un Bārtuli.
Tad tiešām būs lielas iespējas pacelt 1/4
....Kerču,Pasti...tad ari fināls ir sīkums...

     [+] [-]

, 2023-03-06 15:19, pirms 3 gadiem
cesinieks777 rakstīja: ....Kerču,Pasti...tad ari fināls ir sīkums...
Pasti nevar iekārtot par kādu trenera asistentu? Vai vēl labāk spēles komentēt? Varbūt kādā hokeja studijā ekspertēt? Lielākais daiļmuldētājs mūsu mazajā hokeja virtuvē. Te pat čurbans blakus nestāv
Slēpts komentārs: apollon1313

  -4 [+] [-]

, 2023-03-06 15:54, pirms 3 gadiem
Kuro reizi jau viņš atgriežas?

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 16:09, pirms 3 gadiem
Shed rakstīja: Kuro reizi jau viņš atgriežas?
pirmo...

     [+] [-]

, 2023-03-06 16:30, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vennozīmīga pagaidām labākā šīgada ziņa ne tikai Hokejā, bet arī visā LV sportā kopumā!
Interesanti, vai būs līdzīgs paziņojums arī no Dārziņa? P.S. priekš ieslidīšanās viņu varētu paņemt kāds OHL klubs akurāt uz ploviem, pēc tam jau izlases nometne un pārbaudenes, tā kā vajadzīgo formu vēl var paspēt uzkrāt
Lauris, kas pavisam nesen pateica, ka beidz karjeru - nu neiet, tas tā cauri. + tavs Ohl varians arī nestrādā - jaunu spēlētāju pieteikšanas termiņš jau mēnesi cauri.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 16:32, pirms 3 gadiem
Abrag, pēc darbiem paturpinot, manās acīs Golovkovs, visi Mestis čaļi (izņemot Tumanovu), Krastenbergs, Egle, Andersons, Smirnovs u.t.t kuri vai nu pilda 3/4 maiņas funkcijas, vai nu spēlē otrā ešalona līgās nekotējas kā pirmo divu maiņu uzbrucēji un tas ir absolūti neloģiski viņus par tādiem uzskatīt. Tas pats attiecas uz Tralmaku un Ansonu. Es gan teiktu, ka Tralmaks un Ansons tad jau drīzāk var ienākt kā Indrašis un Balcers izlasē, taču atšķirība bija tāda, ka katram no viņiem bija sekmīga sezona līgā kurā viņi spēlēja. 3 un 6 punkti AHL nav uzskatāms par veiksmīgu sezonu.

Te es drīzāk riskētu (ja atbrauks, protams) ar Patriku Marcinkeviču. Jo visiem zināms fakts, ka latvietis attīstas fiziskajā/hokeja ziņā lēnāk kā kanādietis, līdz ar to, tāpēc Marcinkevičs līdz šim netika uzskatīts par kaut kādu vau LV hokejistu sakarā, taču 1. sezona (pat arī 21 gadā) spēlēt virs punktam spēlē, ir diezgan ievērojami. Reti kuram mūsējam (ja vispār kādam, izņemot Egli 3. un 4. sezonā) tas ir izdevies.

     [+] [-]

, 2023-03-06 16:34, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: varētu padomāt, ka Šveicē mūsējos bariem gaida! Nekas jau nav mainījies - Šveicē primāri ņem tādus, kam jau ir kāds nopietns NHL background, teiksim spēļu skaits rakstāms ar 3 ciparu skaitli. No Eiropas līgām bez ZAmerikas pieredzes tur ļoti reti nonāk. Jaka vai Balinska gadījumā SHL būtu tad reālāks variants...
Arī par Egli galīgi nekur nav garantēts, ka nākamsezon būs NL. Reāli Šveicē NL nākamajā sezonā varētu būt Smirnovs, Ķēninš, Punnenovs, Lapinskis, Smons, epizodiski Na.Sējējs.
Smons būs, ja nu vienīgi sezonas gaitā izsitīsies. Viņš, taču pagarināja līgumu ar La chaux.

     [+] [-]

, 2023-03-06 16:38, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Mani spriedelējumi par pirmo maiņu būs nepopulāri. Pirmkārt jāsaprot, kurš būs, kurš nebūs; Otrkārt, jāņem vērā stiprās un vājās puses. Pieņemot ka Balcers nebūs, kuram bez iebildumiem ir un būtu jāspēlē vadošajā maiņā, kā arī pieņemot, ka Bļugers nebūs, taču būs Girgensons, es liktu pirmo maiņu pēc principa, kas kuram spēlētājam labāk atbilst un kā viņš līdz šim ir juties visērtāk, spēlējot izlasē:
Daugaviņš - ja atceramies 2 labākos čempjus viņš aizvadīja 2014. gadā un 2015. gadā. 14 gadā viņš izteikti bija vienīgais, kurš veidoja spēli, ņēma ripu no savas zonas un slidinājās pāri, meklēja piespēles un arī iemeta. 2015. g. viņam izveidojās līdz šim viena no veiksmīgākajām ķīmijām LV hokeja vēsturē - ar Dārziņu. Kas bija pa vidu? Gaisa maisītājs, mazliet forčekers, mazliet kurš var iedot un atbrīvot vietu.
Tātad tur jābūt tāda tipa spēlētājam un šeit es neredzu Ābolu, bet Girgensonu. Kamēr Daugaviņš ir tehnisks un var spelet gan pie bortiem, gan uzsakt uzbrukumu, gan nobeigt, Girgensons var izdarīt teicami to melno darbu, kas ir spēlēt pie borta, spēlēt aizsardzība un spēlēt vārtu priekšā. Arī KHL laikos Daugava bija visefektivākais, kad tieši šāda tipa centrs bija viņa maiņas partneris. Tātad 1) nelikt Daugavau centrā; 2) Pielikt klāt Girgensonu.
Kā trešais, pa otru malu ir vajadzīgs spēlētājs, kurš var gan iemest, gan nolasīt spēli, jo jāņem vērā fakts, ka šajā maiņā ar ripu visvairāk darbosies Daugava. Te itkā parādās varianti Bukartam vecākajam, bet viņš ir riskants variants - var aiziet kā 2019. gadā un var lādēt pa stabiem un ķiverēm. Pie tam, Bukarts ir par kokainu. Otrs ir Indrašis, bet Indrašis aizņem to pašu malu (labo), kurā Daugaviņš jutās (un arī Indrašis) visērtāk. Te ir vajadzīgs kāds tehnisks un tai pat laikā ne pārak prasīgs spelētājs attiecībā uz ripas kontroli. Kas paliek? Dzierkals? Risks, jo sudiga sezona un kreisais nujas satvēriens. Tralmaks? Tomēr nezināmais. Egle? Tas pats. Ansons - vairāk Ķēniņa tipa hokejists. Nezinu. Trešo atrast ir grūti, bet loģika teiktu Bukarts vecākais.
Tralmaks visticamāk nemaz nebūs. AHL komanda var tikt tālu + jau pērn Harijs, taču teica, ka izlasē neņem, tos, ko nevar laicīgi pārbaudīt (pēc tam, gan, protams,sanāca aiziet ar sevi pretrunā un paņemt Šili + līdz pēdējam gaidīja Rubīnu)

     [+] [-]

, 2023-03-06 16:41, pirms 3 gadiem
Forši, ka Kaspars, tomēr, pārdomāja, bet nesteigtos atdot vietu top6, kā te daži jau dara. Top 6 ir jāmauc labākajiem uz nometnes un PČ laiku nevis vecu nopelnu dēļ. To, kas notiek, kad izlasi būvē uz veciem nopelniem skaisti varēja redzēt Pekinā.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 16:59, pirms 3 gadiem
Šitā ņemšanās, es beidzu karjeru, es atgriežos izlasē.
Kā estrādes mākslinieki, pēc aplausiem, vajag atgriezties un vienu dziesmu noskandēt

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 17:10, pirms 3 gadiem
Ja speles ka pedeja cempionata tad ipasi vajadzigs nav, varbut vienigi morali

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 17:13, pirms 3 gadiem
Kaads jau ir sanjeemis paarmaksaatos nodokljus?

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 17:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Forši, ka Kaspars, tomēr, pārdomāja, bet nesteigtos atdot vietu top6, kā te daži jau dara. Top 6 ir jāmauc labākajiem uz nometnes un PČ laiku nevis vecu nopelnu dēļ. To, kas notiek, kad izlasi būvē uz veciem nopelniem skaisti varēja redzēt Pekinā.
Es nedomāju, ka mums ir 4 spēcīgāki uzbrucēji (malējie) par Kasparu, it sevišķi, ja Balcers nebrauc.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 17:22, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Es nedomāju, ka mums ir 4 spēcīgāki uzbrucēji (malējie) par Kasparu, it sevišķi, ja Balcers nebrauc.
ko nozīmē spēcīgāki? Fiziski? Bet ātrāki? Ātrākus, es domāju, par Kasparu var atrast.

     [+] [-]

, 2023-03-06 17:31, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Abrag, pēc darbiem paturpinot, manās acīs Golovkovs, visi Mestis čaļi (izņemot Tumanovu), Krastenbergs, Egle, Andersons, Smirnovs u.t.t kuri vai nu pilda 3/4 maiņas funkcijas, vai nu spēlē otrā ešalona līgās nekotējas kā pirmo divu maiņu uzbrucēji un tas ir absolūti neloģiski viņus par tādiem uzskatīt. Tas pats attiecas uz Tralmaku un Ansonu. Es gan teiktu, ka Tralmaks un Ansons tad jau drīzāk var ienākt kā Indrašis un Balcers izlasē, taču atšķirība bija tāda, ka katram no viņiem bija sekmīga sezona līgā kurā viņi spēlēja. 3 un 6 punkti AHL nav uzskatāms par veiksmīgu sezonu.

Te es drīzāk riskētu (ja atbrauks, protams) ar Patriku Marcinkeviču. Jo visiem zināms fakts, ka latvietis attīstas fiziskajā/hokeja ziņā lēnāk kā kanādietis, līdz ar to, tāpēc Marcinkevičs līdz šim netika uzskatīts par kaut kādu vau LV hokejistu sakarā, taču 1. sezona (pat arī 21 gadā) spēlēt virs punktam spēlē, ir diezgan ievērojami. Reti kuram mūsējam (ja vispār kādam, izņemot Egli 3. un 4. sezonā) tas ir izdevies.
stāsts vēlreiz par Indraši... pie mums nez kāpēc, jaunie un perspektīvie ir vecumā līdz +25... Atgādināšu, ka, piemēram, Daugava lielajā izlasē uz PČ aizbrauca U18 vecumā. Un nav tā, ka Kaspars būtu bijis mūsu visu laiku labākais jaunais talants.
Vēl jau mums ir (no iepriekš neminētajiem) Prohorenkovs, Skrastiņš, Vilmanis, Vītoliņš, Silkalns, Polcs, Dukurs...

     [+] [-]

, 2023-03-06 17:34, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: ...

Te es drīzāk riskētu (ja atbrauks, protams) ar Patriku Marcinkeviču. Jo visiem zināms fakts, ka latvietis attīstas fiziskajā/hokeja ziņā lēnāk kā kanādietis, līdz ar to, tāpēc Marcinkevičs līdz šim netika uzskatīts par kaut kādu vau LV hokejistu sakarā, taču 1. sezona (pat arī 21 gadā) spēlēt virs punktam spēlē, ir diezgan ievērojami. Reti kuram mūsējam (ja vispār kādam, izņemot Egli 3. un 4. sezonā) tas ir izdevies.
Un kāpēc ne Prohorenkovu? Arī pirmais gads NCAA un iemetis vairāk golus kā Marcinkēvičs

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 17:38, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Es nedomāju, ka mums ir 4 spēcīgāki uzbrucēji (malējie) par Kasparu, it sevišķi, ja Balcers nebrauc.
Tas ir jāskatās uz PČ formu. Sezonas gaitā uzkrātais nogurums, traumas arī var darīt savu. Turēt pirmajā maiņā tikai tāpēc, ka x gadus atpakaļ bija labākais?

     [+] [-]

, 2023-03-06 17:41, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts vēlreiz par Indraši... pie mums nez kāpēc, jaunie un perspektīvie ir vecumā līdz +25... Atgādināšu, ka, piemēram, Daugava lielajā izlasē uz PČ aizbrauca U18 vecumā. Un nav tā, ka Kaspars būtu bijis mūsu visu laiku labākais jaunais talants.
Vēl jau mums ir (no iepriekš neminētajiem) Prohorenkovs, Skrastiņš, Vilmanis, Vītoliņš, Silkalns, Polcs, Dukurs...
Polcs? Alpu hokeja līga. Uz tām rezervēm, kas šobrīd ir, Polcs, visticamāk ir ļoti tālu kandidātu sarakstā. Tad jau drīzāk Zabusovs. Gadu jaunāks, Slovākija, pērn Čehija.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 17:57, pirms 3 gadiem
Kāpēc tiek uzskatīts, ka Daugava atgriežas izlasē?

Lēmumu pieņems galvenais treneris nevis darboņi...
Protams Priex par Daugavas lēmumu!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 18:02, pirms 3 gadiem
Ja grib lai spēlē

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 18:04, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Polcs? Alpu hokeja līga. Uz tām rezervēm, kas šobrīd ir, Polcs, visticamāk ir ļoti tālu kandidātu sarakstā. Tad jau drīzāk Zabusovs. Gadu jaunāks, Slovākija, pērn Čehija.
Nu, un, ka Alpu līga? Stāsts ir par Polcu nevis Alpu līgu. Ne velti Vītoliņš viņu ar izlases pārbaudes spēlēm bija paņēmis
Jā, Zabusovu piemirsu.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 18:05, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ja grib lai spēlē
pēc tādiem principiem izlases sastāvs netiek formēts. Daudzi grib

     [+] [-]

, 2023-03-06 18:35, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, un, ka Alpu līga? Stāsts ir par Polcu nevis Alpu līgu. Ne velti Vītoliņš viņu ar izlases pārbaudes spēlēm bija paņēmis
Jā, Zabusovu piemirsu.
Stāsts ir par to, ka mest Alpos nav īsti, tas pats, kas mest labās līgās. Sitēju, grūdēju, ko salikt 3.-4. maiņā mums netrūkst. Ielikt 3.-4. maiņā tādu, kas ne īsti met vārtus (top līmenī), ne īsti spēlē spēka spēli nav jēga. Pārbaudes spēles, jau nu arī nav mega rādītājs, cik labs tu esi. Pa šiem gadiem nav trūcis 3. šķiras džeku pārbaudes spēlēs?
Ja ir jaunāki, kas tiek un spēlē neslikti labākās līgās vai priekšroka nebūtu jādod tiem? Savukārt, ja galvenais, lai ir rezultatīvs - tad vienkārši būvējam izlasi no Mogo un tiem, kas mauc īpaši eksotiskās līgās. Tur mums ir tādi, kam vidēji spēlē 2-3 punkti. Neredzēju vai ir pieminēts, ja nav - kāpēc ne vienaudzis Švanenbergs?

     [+] [-]

, 2023-03-06 18:37, pirms 3 gadiem
Ļoti labi. Ja kāds domā, ka 34 gadi ir daudz, tad lai apskatās uz Ozo. Ozo ir fantastisks piemērs jebkuram.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 18:37, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Bet, ja Kaspars būtu no Liepājas, tad jau gan šāds komentārs nesekotu, vai ne?
Es esmu Kaspars un es esmu no Liepaajas !

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 18:40, pirms 3 gadiem
Petrus rakstīja: Ļoti labi. Ja kāds domā, ka 34 gadi ir daudz, tad lai apskatās uz Ozo. Ozo ir fantastisks piemērs jebkuram.
Viena lieta ir vecums (starp citu PČ laikā paliks 35) otra lieta sniegums. Pēdējie 3 lielie turnīri Kasparam bija diezgan blāvi. Jo īpaši pēdējais PČ un OS. Otrkārt, arī tas, kā aizgāja no izlases un tagad ātri skrien atpakaļ var beigties ar konfliktu vai likšanu top maiņā dēļ veciem nopelniem, kas var iekost visai izlasei kopumā. Ja tas ir aiz muguras, Kaspars ir labā formā un gatavs pie vajadzības maukt kaut 4. maiņā, ja priekšā ir labāki - viss super. Ja prātā ir "es esmu labs, biju labs, tāpēc dod vietu top6 un PP" - var sanākt auzas.

     [+] [-]

, 2023-03-06 18:44, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Ja grib lai spēlē
Kad izlases bāzes klubs dos rezultātus?

  -2 [+] [-]

, 2023-03-06 18:50, pirms 3 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Labāk atkārto vēlreiz, ka sankcijas pret krieviju ir ksenofobija, pamuļķi
Tavai šizofrēnijai ir zāles.

     [+] [-]

, 2023-03-06 19:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Stāsts ir par to, ka mest Alpos nav īsti, tas pats, kas mest labās līgās. Sitēju, grūdēju, ko salikt 3.-4. maiņā mums netrūkst. Ielikt 3.-4. maiņā tādu, kas ne īsti met vārtus (top līmenī), ne īsti spēlē spēka spēli nav jēga. Pārbaudes spēles, jau nu arī nav mega rādītājs, cik labs tu esi. Pa šiem gadiem nav trūcis 3. šķiras džeku pārbaudes spēlēs?
Ja ir jaunāki, kas tiek un spēlē neslikti labākās līgās vai priekšroka nebūtu jādod tiem? Savukārt, ja galvenais, lai ir rezultatīvs - tad vienkārši būvējam izlasi no Mogo un tiem, kas mauc īpaši eksotiskās līgās. Tur mums ir tādi, kam vidēji spēlē 2-3 punkti. Neredzēju vai ir pieminēts, ja nav - kāpēc ne vienaudzis Švanenbergs?
Klau, a pārbaudes spēles rīko, lai savāktu ponta pēc džeus no "īpaši eksotiskām līgām" vai tomēr, lai novērtētu, ko katrs spēj?
Starp citu, atgādināšu, ka ne tik sen mums izlasē PČ spēlēja džeki arī no Kazahstānas un Ukrainas līgām... (jau Ģinama ērā)

Švanenbergs spēlē vistiprākajā ECHL klubā - visticamāk, PČ jau būs beidzies, bet Jānis vēl play-offos ripu dzenās. Citā gadījumā, labs kandidāts pat braucienam uz PČ

     [+] [-]

, 2023-03-06 19:37, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Daugava izlasei ir vajadzīgs, ka kapteinis tāpat, ka Bertāns basketbola izlasei emocionālais līderis un kaut ko laukumā var izdarīt
Ja par basketbolu, tad Bertāns ir visu līderu līderis, par viņu lielāks līderis tikai Kristaps

  +1 [+] [-]

, 2023-03-06 19:37, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Klau, a pārbaudes spēles rīko, lai savāktu ponta pēc džeus no "īpaši eksotiskām līgām" vai tomēr, lai novērtētu, ko katrs spēj?
Starp citu, atgādināšu, ka ne tik sen mums izlasē PČ spēlēja džeki arī no Kazahstānas un Ukrainas līgām... (jau Ģinama ērā)

Švanenbergs spēlē vistiprākajā ECHL klubā - visticamāk, PČ jau būs beidzies, bet Jānis vēl play-offos ripu dzenās. Citā gadījumā, labs kandidāts pat braucienam uz PČ
Pavēro džekus, kas šajos gados ir maukuši pārbaudes spēlēs. Tur nereti ir bijuši, tādi, kur rodas jautājumi - kāpēc? Jo īpaši sezonas laikā. Tas, ka viņā tiec pie iespējas uzspēlēt, vēl nav rādītājs, ka esi tuvās rezervēs. Un runājot tieši par Alpiem - gadi iet, bet senā epizode par "hailaitiem un lēno" nekur nav pazudusi. Tagad pēkšņi dikti esi iededzies par čali no tiem pašiem Alpiem, kas nav nekas WOW. Kāpēc Polcam būtu jābū starp tuviem rezervistiem? Vai vienkārši, kā reālam variantam? Nu ir uzspēlējis dažas pārbaudes spēles izlasē neko dižu nav parādījis. Junioru līmenī neko dižu neparādīja - viņš diži neizcēlās pat HKR uz jaunāku čaļu fona, pieaugušo līmenī vienīgā pieredze OHL un Alpi. Ir jaunāki un par viņu labāki, lai aizņemtu "jaunā, perspektīvā lomu", kamēr pirmajās 2 maiņās viņam nav ko darīt meistarības dēļ un 3.-4. maiņā - nu pietiek mums labāku kapļu. Jā, starp rezervistiem, protams, var likt Polcu, nebrīnīšos ja viņš būs starp kandidātiem, bet, lai viņš aizbrauktu uz PČ - tur jānotiek palielam brīnumam.

     [+] [-]

, 2023-03-06 19:47, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pavēro džekus, kas šajos gados ir maukuši pārbaudes spēlēs. Tur nereti ir bijuši, tādi, kur rodas jautājumi - kāpēc? Jo īpaši sezonas laikā. Tas, ka viņā tiec pie iespējas uzspēlēt, vēl nav rādītājs, ka esi tuvās rezervēs. Un runājot tieši par Alpiem - gadi iet, bet senā epizode par "hailaitiem un lēno" nekur nav pazudusi. Tagad pēkšņi dikti esi iededzies par čali no tiem pašiem Alpiem, kas nav nekas WOW. Kāpēc Polcam būtu jābū starp tuviem rezervistiem? Vai vienkārši, kā reālam variantam? Nu ir uzspēlējis dažas pārbaudes spēles izlasē neko dižu nav parādījis. Junioru līmenī neko dižu neparādīja - viņš diži neizcēlās pat HKR uz jaunāku čaļu fona, pieaugušo līmenī vienīgā pieredze OHL un Alpi. Ir jaunāki un par viņu labāki, lai aizņemtu "jaunā, perspektīvā lomu", kamēr pirmajās 2 maiņās viņam nav ko darīt meistarības dēļ un 3.-4. maiņā - nu pietiek mums labāku kapļu. Jā, starp rezervistiem, protams, var likt Polcu, nebrīnīšos ja viņš būs starp kandidātiem, bet, lai viņš aizbrauktu uz PČ - tur jānotiek palielam brīnumam.
Tātad Tu paliec pie tā, ka pārbaudes spēles ir visādu eksotu un joberlīgu čaļu parāde, tā? Vismaz es no Tevis tā sapratu...
Vēlreiz saku, stāsts nav par Alpu līgu, bet par Polcu. Spēlētu viņš Polijā vai Francijā, tāpat stāsts vēl joprojām būtu par Polcu nevis par Polijas Ekstralīgu vai Magnus līgu. Es nesaku, ka Polcs kaut kur obligāti jāņem, tikai oponēju Tavam apgalvojumam, ka viņš būtu baigi vājāks/lēnāks/tizlāks par pārējiem 6, ko iepriekš tur pieminēju. Mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2023-03-06 19:49, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Klau, a pārbaudes spēles rīko, lai savāktu ponta pēc džeus no "īpaši eksotiskām līgām" vai tomēr, lai novērtētu, ko katrs spēj?
Starp citu, atgādināšu, ka ne tik sen mums izlasē PČ spēlēja džeki arī no Kazahstānas un Ukrainas līgām... (jau Ģinama ērā)

Švanenbergs spēlē vistiprākajā ECHL klubā - visticamāk, PČ jau būs beidzies, bet Jānis vēl play-offos ripu dzenās. Citā gadījumā, labs kandidāts pat braucienam uz PČ
Runājot par vākšanu "ponta pēc" - tiešām tici, ka tāds Vizbelis kaut mirkli reāli cerēja uz iekļūšanu izlasē PČ (pērn tika pie iespējas, no NCAA III), vai šogad Freidenfelds, kas poļos neko dižu nerāda? Nemaz nerunājot par senākiem laikiem, kad izlasē pārbaudes mačos iespējas ir bijušas arī zviedru div1 jeb ettan džekiem, pusprofu līgu pārstāvjiem no ZA, nerunājot par sezonas laika pārbaudes spēlēm, kur diezgan brīvi izlases kreklu uzvelk OHL/LHV džeki - cik no viņiem pēc tam uzmaukuši izlasē? Visādi Ezīši, Jevdokimovi, Kalni utt. Iespēja uzmaukt pārbaudes spēlē nereti ir sav veida cieņas apliecinājums vai zīme, ka tevi redz, tevi zin, bet jāskatās uz lietām reāli.

     [+] [-]

, 2023-03-06 19:55, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tātad Tu paliec pie tā, ka pārbaudes spēles ir visādu eksotu un joberlīgu čaļu parāde, tā? Vismaz es no Tevis tā sapratu...
Vēlreiz saku, stāsts nav par Alpu līgu, bet par Polcu. Spēlētu viņš Polijā vai Francijā, tāpat stāsts vēl joprojām būtu par Polcu nevis par Polijas Ekstralīgu vai Magnus līgu. Es nesaku, ka Polcs kaut kur obligāti jāņem, tikai oponēju Tavam apgalvojumam, ka viņš būtu baigi vājāks/lēnāks/tizlāks par pārējiem 6, ko iepriekš tur pieminēju. Mans subjektīvais viedoklis.
Es runāju par to, ka spēlēšana pārbaudes spēlēs automātiski nenozīmē, ka tu esi baigais vecis. Tieši tāpēc komentārs no manis, kur netrūkst tiešām šādu "eksotu"
Sezonas laikā, kad no ZA ir grūti dabūt čaļus un izlases līderus nerausta, tad nereti dod iespējas, tādiem, kam tikt uz PČ ir brīnums. Vienkārši dod spēlēt tiem, ko var dabūt.
Tā nav eksotu parāde, bet tā arī nav nekāda lielā garantija. Kas attiecās uz stāsts ir par Polcu nevis Alpiem. Tu nevari noškirt līgu no spēlētāja. Ir starpība mest iekšā vājā turnīrā vai spēcīgākā. Polcam ir 22. Ja tur ir "izlases materiāls" vai arī viņš, kā saki ir līdzvērtīgs iepriekš nosauktajiem prasītos arī spēlēt labākā līgā un demonstrēt kaut ko līdzvērtīģu pārējiem nosauktajiem, jo īpaši ņemot vērā, ka pats Polcs pateica, ka Alpos nemaksā vairāk kā OHL. Turklāt, pat kā "gurķis" junioru vecumā Polcs ne ar ko baigi neizcēlās. Iepriekš jau rakstīju - pat, kā viens no vecākajiem vēl HKR laikos viņš uz tā fona bija viduvējs.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-06 20:11, pirms 3 gadiem
Davz rakstīja: Tavai šizofrēnijai ir zāles.
Kas jums, folijiem, jauns? Dzirdēju, ka zemestrīces esot amerikāņi sarīkojuši (nu, kā jau parasti, nekas oriģināls), jūsu kontingents, protams, arī, kā vienmēr, sajūsmā Galvenais, tikai neskaties "tradicionālās ziņas", domā plašāk

     [+] [-]

, 2023-03-06 20:20, pirms 3 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Es esmu Kaspars un es esmu no Liepaajas !
Es esu Daarznieks arii no Liepaajas. Tu jau sanjeemi paarmaksaatos nodokljus?

     [+] [-]

, 2023-03-06 20:23, pirms 3 gadiem
Daarznieks rakstīja: Es esu Daarznieks arii no Liepaajas. Tu jau sanjeemi paarmaksaatos nodokljus?
Cik tev sanāca nodokļos?

     [+] [-]

, 2023-03-06 20:25, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Mani spriedelējumi par pirmo maiņu būs nepopulāri. Pirmkārt jāsaprot, kurš būs, kurš nebūs; Otrkārt, jāņem vērā stiprās un vājās puses. Pieņemot ka Balcers nebūs, kuram bez iebildumiem ir un būtu jāspēlē vadošajā maiņā, kā arī pieņemot, ka Bļugers nebūs, taču būs Girgensons, es liktu pirmo maiņu pēc principa, kas kuram spēlētājam labāk atbilst un kā viņš līdz šim ir juties visērtāk, spēlējot izlasē:
Daugaviņš - ja atceramies 2 labākos čempjus viņš aizvadīja 2014. gadā un 2015. gadā. 14 gadā viņš izteikti bija vienīgais, kurš veidoja spēli, ņēma ripu no savas zonas un slidinājās pāri, meklēja piespēles un arī iemeta. 2015. g. viņam izveidojās līdz šim viena no veiksmīgākajām ķīmijām LV hokeja vēsturē - ar Dārziņu. Kas bija pa vidu? Gaisa maisītājs, mazliet forčekers, mazliet kurš var iedot un atbrīvot vietu.
Tātad tur jābūt tāda tipa spēlētājam un šeit es neredzu Ābolu, bet Girgensonu. Kamēr Daugaviņš ir tehnisks un var spelet gan pie bortiem, gan uzsakt uzbrukumu, gan nobeigt, Girgensons var izdarīt teicami to melno darbu, kas ir spēlēt pie borta, spēlēt aizsardzība un spēlēt vārtu priekšā. Arī KHL laikos Daugava bija visefektivākais, kad tieši šāda tipa centrs bija viņa maiņas partneris. Tātad 1) nelikt Daugavau centrā; 2) Pielikt klāt Girgensonu.
Kā trešais, pa otru malu ir vajadzīgs spēlētājs, kurš var gan iemest, gan nolasīt spēli, jo jāņem vērā fakts, ka šajā maiņā ar ripu visvairāk darbosies Daugava. Te itkā parādās varianti Bukartam vecākajam, bet viņš ir riskants variants - var aiziet kā 2019. gadā un var lādēt pa stabiem un ķiverēm. Pie tam, Bukarts ir par kokainu. Otrs ir Indrašis, bet Indrašis aizņem to pašu malu (labo), kurā Daugaviņš jutās (un arī Indrašis) visērtāk. Te ir vajadzīgs kāds tehnisks un tai pat laikā ne pārak prasīgs spelētājs attiecībā uz ripas kontroli. Kas paliek? Dzierkals? Risks, jo sudiga sezona un kreisais nujas satvēriens. Tralmaks? Tomēr nezināmais. Egle? Tas pats. Ansons - vairāk Ķēniņa tipa hokejists. Nezinu. Trešo atrast ir grūti, bet loģika teiktu Bukarts vecākais.
Tur Andersons tik pielīdzināts mega stāram ar saviem lielajiem punktiem šosezon liekot lielas cerības uz viņu, pirmajā maiņa. Protams es tā nedarītu, un domājams Daugaviņam klāt liktu labāk klāt Ro. Bukartu.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 20:26, pirms 3 gadiem
Mja, atmiņā Daugaviņa dalība Pasaules čemlī, neatceros, šogad vai pērn. Nu izcila daiļslidošanas paraugstunda un trauma jau turnīra sākumā. Jāpiezīmē, tetovējums arī tad bija uz muguras.... Ja negribēja spēlēt, varēja sēdēt mājās, ne muļķi laist, vai kāds aiz rīkles vilka uz izlasi? Kur garantija, ka atkal kaut kas neiepatiksies? Latvijas čempī te var čali no malas paņemt un uz laukuma cita vietā uzlaist, bet ne Pasaules čempī. Ceru, ka viņš skaidri zina, ka grib spēlēt, un uz maksimumu.....

     [+] [-]

, 2023-03-06 20:28, pirms 3 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Mja, atmiņā Daugaviņa dalība Pasaules čemlī, neatceros, šogad vai pērn. Nu izcila daiļslidošanas paraugstunda un trauma jau turnīra sākumā. Jāpiezīmē, tetovējums arī tad bija uz muguras.... Ja negribēja spēlēt, varēja sēdēt mājās, ne muļķi laist, vai kāds aiz rīkles vilka uz izlasi? Kur garantija, ka atkal kaut kas neiepatiksies? Latvijas čempī te var čali no malas paņemt un uz laukuma cita vietā uzlaist, bet ne Pasaules čempī. Ceru, ka viņš skaidri zina, ka grib spēlēt, un uz maksimumu.....
Man liekas, ka tev sanāca šodienas labākā analīze, paldies.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Runājot par vākšanu "ponta pēc" - tiešām tici, ka tāds Vizbelis kaut mirkli reāli cerēja uz iekļūšanu izlasē PČ (pērn tika pie iespējas, no NCAA III), vai šogad Freidenfelds, kas poļos neko dižu nerāda? Nemaz nerunājot par senākiem laikiem, kad izlasē pārbaudes mačos iespējas ir bijušas arī zviedru div1 jeb ettan džekiem, pusprofu līgu pārstāvjiem no ZA, nerunājot par sezonas laika pārbaudes spēlēm, kur diezgan brīvi izlases kreklu uzvelk OHL/LHV džeki - cik no viņiem pēc tam uzmaukuši izlasē? Visādi Ezīši, Jevdokimovi, Kalni utt. Iespēja uzmaukt pārbaudes spēlē nereti ir sav veida cieņas apliecinājums vai zīme, ka tevi redz, tevi zin, bet jāskatās uz lietām reāli.
Vizbelis ir no NCAAIII - nu gluži sētas līga tā arī nav. Marenis ar šajā līgā 4 gadus pavadīja. Tikai nez kāpēc tikai 1x pārbaudes turnīrā uzspēlēja, kur ļoti labi sevi atrādīja, taču vairāk ta peridoā uz izlasi saukts netika... Nu, daļa tiešām tiek ņemta "balastam" sezonas laikā (tā nedrīsktētu būt!), taču par Polcu runājot, viņu speciāli izsauca, nepaņēma viņa vietā kādu no Zemgales vai Mogo... Džeks arī tīri normāli sevi atrādīja.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:28, pirms 3 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Cerams Beļavskis, Kerčs un Fanduls ar neatteiks kaplēt.
fanduls tagad citur kaplē

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:40, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tralmaks visticamāk nemaz nebūs. AHL komanda var tikt tālu + jau pērn Harijs, taču teica, ka izlasē neņem, tos, ko nevar laicīgi pārbaudīt (pēc tam, gan, protams,sanāca aiziet ar sevi pretrunā un paņemt Šili + līdz pēdējam gaidīja Rubīnu)
Šilovs vispirms spēlēja pārbaudes spēlēs pirms PČ. Un vispār man liekas, ka Vītoliņš runā par tiem kurus vispār nekad nav redzējis, ka viņš grib viņus pārbaudīt vispirms. Rubīnu viņš jau redzēja Olimpiskajā kvalifikācijā.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:45, pirms 3 gadiem
Abrag, pārāk esi ieciklējies uz Polcu. Lai gan nepiekrītu Riviai dažiem apgalvojumiem, divām lietām viņam ir 100% taisnība: 1) Par Polcu pat nemeklējot var atrast labākus centrus, jo no viņa gaidīja daudz un nekur viņš nedz junioros, nedz pieaugušos ir taisijis veidojis spēli/krājis punktus, kas ir uzbrucēja būtība; 2) Izlašu logos izsauc daudz ielikteņus, vietas aizpildīšanai un neba Tev ir kāds brīnums LHF sastāva komplektācija šajos turnīros - izsauc kurus grib un tad kurus var, citreiz atstājot daudz jautājumus, nah šis, bet ne šis

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 21:45, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Abrag, pēc darbiem paturpinot, manās acīs Golovkovs, visi Mestis čaļi (izņemot Tumanovu), Krastenbergs, Egle, Andersons, Smirnovs u.t.t kuri vai nu pilda 3/4 maiņas funkcijas, vai nu spēlē otrā ešalona līgās nekotējas kā pirmo divu maiņu uzbrucēji un tas ir absolūti neloģiski viņus par tādiem uzskatīt. Tas pats attiecas uz Tralmaku un Ansonu. Es gan teiktu, ka Tralmaks un Ansons tad jau drīzāk var ienākt kā Indrašis un Balcers izlasē, taču atšķirība bija tāda, ka katram no viņiem bija sekmīga sezona līgā kurā viņi spēlēja. 3 un 6 punkti AHL nav uzskatāms par veiksmīgu sezonu.

Te es drīzāk riskētu (ja atbrauks, protams) ar Patriku Marcinkeviču. Jo visiem zināms fakts, ka latvietis attīstas fiziskajā/hokeja ziņā lēnāk kā kanādietis, līdz ar to, tāpēc Marcinkevičs līdz šim netika uzskatīts par kaut kādu vau LV hokejistu sakarā, taču 1. sezona (pat arī 21 gadā) spēlēt virs punktam spēlē, ir diezgan ievērojami. Reti kuram mūsējam (ja vispār kādam, izņemot Egli 3. un 4. sezonā) tas ir izdevies.
Es neliktu vienā rindā Allsvenskan ar pārējām otrām līgām. Allsvenskan līmenis ir ļoti augsts, tā ir pārliecinoši stiprākā "otrā" līga Eiropā un laikam pat stiprāka pār Austrijas līgu.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 22:25, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Abrag, pārāk esi ieciklējies uz Polcu. Lai gan nepiekrītu Riviai dažiem apgalvojumiem, divām lietām viņam ir 100% taisnība: 1) Par Polcu pat nemeklējot var atrast labākus centrus, jo no viņa gaidīja daudz un nekur viņš nedz junioros, nedz pieaugušos ir taisijis veidojis spēli/krājis punktus, kas ir uzbrucēja būtība; 2) Izlašu logos izsauc daudz ielikteņus, vietas aizpildīšanai un neba Tev ir kāds brīnums LHF sastāva komplektācija šajos turnīros - izsauc kurus grib un tad kurus var, citreiz atstājot daudz jautājumus, nah šis, bet ne šis
Uz Polcu ir ieciklējies Rīvijas Džeralts - es nosaucu 6 spēlētājus, tai skaitā arī Polcu. Džeralts: tikai ne Polcu!

bet ja par izlašu logiem - diemžēl LHF pārāk daudz tos vienkārši izcūko. Neesmu redzējis, ka tie tiktu sistemātiski plānoti...Bieži vienkārši tiek aizpildīts izlašu logs, izsaucot baru "random" kadru, kā jau te minēja, kas vienkārši aizpilda vietu nevis konkurē uz vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2023-03-07 09:27, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Uz Polcu ir ieciklējies Rīvijas Džeralts - es nosaucu 6 spēlētājus, tai skaitā arī Polcu. Džeralts: tikai ne Polcu!

bet ja par izlašu logiem - diemžēl LHF pārāk daudz tos vienkārši izcūko. Neesmu redzējis, ka tie tiktu sistemātiski plānoti...Bieži vienkārši tiek aizpildīts izlašu logs, izsaucot baru "random" kadru, kā jau te minēja, kas vienkārši aizpilda vietu nevis konkurē uz vietu izlasē.
Es jau pāris gadus atpakaļ rakstīju par sistemātisku modeli. OS cikls. Izlases kodols. Tie kuri netiek/nav, to vietā tiek iespēlēti citi, spēlētāji (no tā saucamā otrā/trešā sastāva) un skatās ko katrs var un kāda ir ķīmija starp maiņā. Regulāras (izlašu logos) spēles starp 1 un 2 sastāvu, tāpat iesaistot 3. sastāvu. Lūk Tev ir kodols, Tu regulāri pārbaudi toč tuvākās rezerves, tādējādi skatoties, kurš konkrētā situācijā kuru var aizvietot. Par katru spēlētāju ir gatavs profils un viņa saderība/iederība dažādos virknējumos.

Šis, ne-sistemātiskais darbs, kas notiek tagad, ir vienkārši līdzjutēju mānīšana, ka hokejā kaut kas notiek.

     [+] [-]

, 2023-03-07 11:55, pirms 3 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Es neliktu vienā rindā Allsvenskan ar pārējām otrām līgām. Allsvenskan līmenis ir ļoti augsts, tā ir pārliecinoši stiprākā "otrā" līga Eiropā un laikam pat stiprāka pār Austrijas līgu.
Nu nu.. Ir stiprāka par Somijas Mestis, bet nav stiprāka par Šveices otro.

     [+] [-]

, 2023-03-07 14:05, pirms 3 gadiem
yourbro rakstīja: Nu nu.. Ir stiprāka par Somijas Mestis, bet nav stiprāka par Šveices otro.
pēc kā nomērīji to stiprumu??? Kādās vienībās?