Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nolans nosauc sastāvu, aiz borta Džeriņš, Cibuļskis un Jass

Agris Suveizda

Nolans nosauc sastāvu, aiz borta Džeriņš, Cibuļskis un Jass
Andris Džeriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Teds Nolans pēc vakara treniņa beidzot oficiāli paziņoja valstsvienības galīgo kandidātu sarakstu olimpiskajam kvalifikācijas turnīram. Kā pēdējie tika atsijāti Oskars Cibuļskis, Māris Jass un Andris Džeriņš.

Šodien notiekošajā preses konferencē Teds Nolans vēl nevēlājās nosaukt sastāvu un solīja to izdarīt pēc vakara treniņa. Jau treniņa laikā varēja nojaust, ka trīs liekie būs uzbrucējs Andris Džeriņš (Rīgas "Dinamo", KHL) un aizsargi Oskars Cibuļskis (Rīgas "Dinamo", KHL) un Māris Jass ("Scorpions", DEL). Nolans pēcāk to apstiprināja oficiāli.

Jass esot atsvaidzinājis ceļgala savainojumu, bet Džeriņš un Cibuļskis atsijāti sportisko principu dēļ. Džeriņš šosezon "Dinamo" rindās 49 spēlēs ticis pie 17 punktiem (8+9) un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -7. Cibuļskim KHL 35 mačos seši punkti (2+4) un negatīvs lietderības koeficients -6. Savukārt Jass spēcīgākajā Vācijas līgā 39 cīņās guvis piecus vārtus, atdevis desmit rezultatīvas piespēles un atzīmējies ar pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Vakara treniņā zilajos kreklos slidoja Mārtiņš Karsums, Jānis Sprukts un Lauris Dārziņš, bet sarkanos kreklos pielaikoja Aleksandrs Ņiživijs, Armands Bērziņš un Miks Indrašis. Baltajā krāsā tika ietērpts Miķelis Rēdlihs, Ronalds Ķēniņš un Roberts Jekimovs, savukārt dzelteni šovakar bija Mārtiņš Cipulis, Gints Meija, Vitālijs Pavlovs un Juris Štāls.

Līdz ar to izlases sastāvā iekļauts Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Meija, par kuru kluba mājaslapa sākotnēji vēstīja, ka Gints netiks izsaukts. Atgādinām, ka valstsvienībā atgriezušies tādi spēlētāji kā Sandis Ozoliņš un Aleksandrs Ņiživijs, bet vieta komandā neatradās ne bijušajam "Dinamo" kapteinim Guntim Galviņam, ne bijušajam Nacionālās hokeja līgas kauslim Raitim Ivanānam.

Soču olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs hokejā no 7. līdz 10. februārim norisināsies "Arēnā Rīga", un tajā Latvijas valstsvienības pretinieki būs Lielbritānijas izlase (7. februārī), Kazahstānas izlase (8. februārī) un Francijas izlase (10. februārī). Visas četras izlases viena riņķa turnīrā cīnīsies par vienīgo ceļazīmi uz Soču olimpiskajām spēlēm, kas 2014. gada februārī norisināsies Krievijas pilsētā Sočos.

PozīcijaSpēlētājsKlubs
VārtsargsEdgars MasaļskisYugra (KHL)
VārtsargsMāris JučersDinamo Rīga (KHL)
VārtsargsErvīns MuštukovsMora (Zviedrija)
AizsargsGeorgijs PujacsAvangard (KHL)
AizsargsOskars BārtulisDonbass (KHL)
AizsargsKrišjānis RēdlihsDinamo Rīga (KHL)
AizsargsArtūrs KuldaSibir (KHL)
AizsargsArvīds ReķisDinamo Rīga (KHL)
AizsargsSandis OzoliņšAtlant (KHL)
AizsargsKristaps SotnieksDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsLauris DārziņšAk Bars (KHL)
UzbrucējsJānis SpruktsCSKA (KHL)
UzbrucējsMārtiņš KarsumsDinamo Rīga(KHL)
UzbrucējsMārtiņš CipulisLev (KHL)
UzbrucējsArmands BērziņšKompanion (Ukraina)
UzbrucējsMiks IndrašisDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsRonalds ĶēniņšZSC Lions (Šveice)
UzbrucējsAleksandrs ŅiživijsLev (KHL)
UzbrucējsRoberts JekimovsSaiPa (Somija)
UzbrucējsGints MeijaDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsJuris ŠtālsPoprad (Slovākija)
UzbrucējsVitālijs PavlovsDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsMiķelis RēdlihsLokomotiv (KHL)

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks (Arēna Rīga):

DatumsLaiksSpēle
07.02.2013.15:30Francija - Kazahstāna
07.02.2013.19:30Latvija - Lielbritānija
08.02.2013.15:30Francija - Lielbritānija
08.02.2013.19:30Kazahstāna - Latvija
10.02.2013.13:00Lielbritānija - Kazahstāna
10.02.2013.17:00Latvija - Francija

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:40, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Sajauci ar Meiju.
Nesajaucu gan. Džeriņš būtu spēlējis pa malu. Savukārt Ķēniņu Nolans plānoja centrā jau kopš rudens, neatkarīgi no pārējā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-06 22:42, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nerunā muļķības. Veču čempī Slovēnijā šogad spēlēs Lielbritānijas izlase.
Večiem jā palika viena Lielbritānija. Paskaties U-18 tur A divīzijā ir Anglija un B divīzijā ir Skotija.
U18 European Championship Men 2013 | FIBA Europe

  -2 [+] [-]

, 2013-02-06 22:43, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Nesajaucu gan. Džeriņš būtu spēlējis pa malu. Savukārt Ķēniņu Nolans plānoja centrā jau kopš rudens, neatkarīgi no pārējā.
Meija bija tas, kuru uzaicināja pašās beigās, nevis Džeriņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-06 22:45, pirms 11 gadiem
Pārsteidz tas, ka Nolans samiksējis uzbrucēju trijniekus, kas iepriekšējos gados tīri labi strādāja: Piem. Rēdlihs-Sprukts-Dārziņš un otrajā karsums kopā ar Indraši, pa vidu vienalga ko ieliekot..

  +3 [+] [-]

, 2013-02-06 22:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,resursi mums tiešām ir tik cik ir, bet,pats galvenais, ka man nav sajūtas, ka kāds censtos racionāli izmantot to kas mums ir, un attīstīt vel vairāk.
Šeit nav runa tikai par hokeju, bet vispār sportu. Sākot no skolas fizkultūras stundām.
Pat, ja mūsu resursi pieaugtu dubulti, tas neko nemainītu pasaules hokeja kartē. Tas, par ko Tu (un vēl daudzi LV hokeja līdzjutēji) šausminies, būtībā ir vienkārši normāli - mēs savus iespēju griestus +- esam sasnieguši jau vismaz 10 gadus atpakaļ, tas ir mīņāties turpat aiz lielā septītnieka, ik pa brīdim noslīdot pāris vietas zemāk, tad atkal pacelties augstāk. Un arī tie, kuri mūs nu tā panāk, nekur tālāk neaizies, apstāsies turpat, kur mēs. Tas, ka vienu gadu izšauj Dānija, citu Norvēģija, neko nemaina. Viņas nekad nebūs Somijas vai Čehijas līmenī. Vienkārši nav ko taisīt traģēdiju, tur, kur tās nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:47, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Meija bija tas, kuru uzaicināja pašās beigās, nevis Džeriņš.
OK, nestrīdēšos, Tu laikam zini labāk

Kā redzams, sastāvā ir, gan Miķelis, gan Meija, bet nav tie, kas nav.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-06 22:48, pirms 11 gadiem
Kaisles sit augstu vilni par sastāvu. Izlase pati atbildēs, vai Nolans trāpījis pareizi. Nekā daudz vairāk jau tur nav ko likt iekšā. Katru gadu paliek kāds aiz borta. Ivara raudas kā vienmēr nevietā, tāpat kā piebalsotāji Bondras, kramiki un citi dīvaiņi kas redz nez kādu tur mūsu hokeja pagrimumu un citu mūsu kalibra izlašu mega uzlēcienu. Nekas tur no tiem kazahiem nav un nebūs, ja pat tur ir Dalmens. Franči tie man drīzāk nepatīk, ko atbildēs jau rītdienas spēle starp viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:49, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: OK, nestrīdēšos, Tu laikam zini labāk

Kā redzams, sastāvā ir, gan Miķelis, gan Meija, bet nav tie, kas nav.
Es tikai palaboju Tevis teikto par to, kuru paņēma pašās beigās, neko citu...

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:51, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Es apšaubīju tavu apgalvojumu, ka vairs nav veču Lielbritānijas izlase. Pārējais mani neinteresēja.
Lielbritānija basketbolā ir reta parādība, parasti novācas tik uz OS, kā futbolā. Gan jau izjuks. FIBA Europe ir atsevišķas federācijas Velsa, Skotija un Anglija. Nav tik ziemeļīru kā futbolā vai regbijā, tur laikam basi nespēlē.
Hokejā ir tikai Lielbritānija visos līmeņos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kaisles sit augstu vilni par sastāvu. Izlase pati atbildēs, vai Nolans trāpījis pareizi. Nekā daudz vairāk jau tur nav ko likt iekšā. Katru gadu paliek kāds aiz borta. Ivara raudas kā vienmēr nevietā, tāpat kā piebalsotāji Bondras, kramiki un citi dīvaiņi kas redz nez kādu tur mūsu hokeja pagrimumu un citu mūsu kalibra izlašu mega uzlēcienu. Nekas tur no tiem kazahiem nav un nebūs, ja pat tur ir Dalmens. Franči tie man drīzāk nepatīk, ko atbildēs jau rītdienas spēle starp viņiem.
Njā, es ar kaut kā par tiem frančiem vislaik iedomājos. PČ viņi baigi bizoja un ''lielie'' ar viņiem tur dabūja pamocīties. Cerēsim uz gudrāku spēli no mūsējo puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-06 22:57, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: 22.55 atkārtojums
A trijstūris būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-06 22:59, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kaisles sit augstu vilni par sastāvu. Izlase pati atbildēs, vai Nolans trāpījis pareizi. Nekā daudz vairāk jau tur nav ko likt iekšā. Katru gadu paliek kāds aiz borta. Ivara raudas kā vienmēr nevietā, tāpat kā piebalsotāji Bondras, kramiki un citi dīvaiņi kas redz nez kādu tur mūsu hokeja pagrimumu un citu mūsu kalibra izlašu mega uzlēcienu. Nekas tur no tiem kazahiem nav un nebūs, ja pat tur ir Dalmens. Franči tie man drīzāk nepatīk, ko atbildēs jau rītdienas spēle starp viņiem.
klausies,tu,punki uz drates! neliec mani viena kompanija ar tevis nosauktajiem!!! es neesmu un nekad neesmu bijis LV hokeja nolicejs un nevienam "piebalsotajs"! pasam savs kirbis uz pleciem varas ko es nolieku pasreiz,tas ir nevis sastavu ,bet gan to,ka Tedis grasas salikt uzbruceju virknejumus man tas skiet nevis konstruktivi,bet gan DESTRUKTIVI nedrikst izjaukt iespeletas saiknes,it seviski Lauris- Mikelis un Karsums-Indrasis ! ceru ka Tedim tas pieleks !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-06 23:03, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: pendeles Augšvolta - Gana
tiesnesi atgādina Ovrebō darbības CEL BAR 1/2
kādā valodā un par ko tu tur runā???

  +1 [+] [-]

, 2013-02-06 23:08, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: klausies,tu,punki uz drates! neliec mani viena kompanija ar tevis nosauktajiem!!! es neesmu un nekad neesmu bijis LV hokeja nolicejs un nevienam "piebalsotajs"! pasam savs kirbis uz pleciem varas ko es nolieku pasreiz,tas ir nevis sastavu ,bet gan to,ka Tedis grasas salikt uzbruceju virknejumus man tas skiet nevis konstruktivi,bet gan DESTRUKTIVI nedrikst izjaukt iespeletas saiknes,it seviski Lauris- Mikelis un Karsums-Indrasis ! ceru ka Tedim tas pieleks !
Nevajag tik briesmīgi iespringt par to sastāvu. Vēl jau mēs nezinām, vai pirmā spēle beigsies tādos pašos virknējumos, kur nu vēl, kā būs tālāk. Pagaidām jācer, ka Nolans precīzi zin, ko no kura var sagaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-06 23:14, pirms 11 gadiem
Eros rakstīja: Tā laika cilvēki, piekritīs man.
Neliec visus vienā maisā. Nepiekrītu tev.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-06 23:15, pirms 11 gadiem
Vedijs rakstīja: Bet vai Pavlovs labāks par Džeriņu?!
Bet vai Ķēniņš labāks par Džeriņu?!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-06 23:15, pirms 11 gadiem
Eros rakstīja: Mīļo draudziņ, es neesmu ne patriots ne nicinātājs kādai nācijai, vienkārši esmu padomju laika cilvēks, esmu dzimis pie krieviem, esmu audzis ar viņiem, krievi man "izaudzināja", bez krievu valodas es nebiju nekas.
Esmu tīrs latvietis visā savā būtībā, bet ar to nelepojos, vienkārši lepojos pats par sevi, ka vispār tāds esmu, un to ko esmu saniedzis savā dzīvē, izaudzinājis vairākus lieliskus bērnus.
Dzīvoju patreiz valstī kur viens otru apzog un piesmej, un kur vēl kāda runa par patriotismu!
Iespējams biju patriots līdz tam kad, atvainojos sagaidījām sūda brīvo latviju.
Vienkārši tādiem kā tev, jauniem gurķiem no tā neko nesaprast.
Tā laika cilvēki, piekritīs man.
Pārējie lai mācās. Jo mūsdienu jaunatne ir vienkārši tupa,atvainojos.
Buļļa mēsls – neviena revolūcija un valsts iekārtas pārmaiņas nav beigušās ar tūlītēju uzlabojumu vienkāršajai tautai – protams CCCP laikā bija arī daļa ar labām lietām, bet jebkurā gadījumā tā bija ļoti tāla līdz labai valsts iekārtai...

     [+] [-]

, 2013-02-06 23:16, pirms 11 gadiem
Vedijs rakstīja: Bet vai Pavlovs labāks par Džeriņu?!
Garāks un smagāks.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-06 23:17, pirms 11 gadiem
Eros rakstīja: Mīļo draudziņ, es neesmu ne patriots ne nicinātājs kādai nācijai, vienkārši esmu padomju laika cilvēks, esmu dzimis pie krieviem, esmu audzis ar viņiem, krievi man "izaudzināja", bez krievu valodas es nebiju nekas.
Esmu tīrs latvietis visā savā būtībā, bet ar to nelepojos, vienkārši lepojos pats par sevi, ka vispār tāds esmu, un to ko esmu saniedzis savā dzīvē, izaudzinājis vairākus lieliskus bērnus.
Dzīvoju patreiz valstī kur viens otru apzog un piesmej, un kur vēl kāda runa par patriotismu!
Iespējams biju patriots līdz tam kad, atvainojos sagaidījām sūda brīvo latviju.
Vienkārši tādiem kā tev, jauniem gurķiem no tā neko nesaprast.
Tā laika cilvēki, piekritīs man.
Pārējie lai mācās. Jo mūsdienu jaunatne ir vienkārši tupa,atvainojos.
Nē, cilvēk, Tu esi pazaudējies... cilvēks, kuram nav savas dzimtenes un valsts (ar kuru tas lepotos), ir zudis cilvēks. Viss.
Redzi, valsts nav kaut kāds svešķermenis vai citplanētiešu būtne. Valsts - tie esam visi mēs: arī Tu un es. Ja Tu saki, valsts apzog - tad arī Tu esi zaglis. Jā, starp citu, ko Tu esi darījis, lai šinī valstī "viens otru neapzagtu un piesmietu", kā Tu saki? Kādi tad ir tie Tavi labie darbi? Varbūt vienkārši Tu neesi pelnījis dzīvot labākā valstī?

P.S. arī es esmu uzaudzis padomju laikā, esmu dienējis armijā tajos laikos u.t.t. - tā kā vēl nav zināms, kurš no mums ir tas "jaunais gurķis".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-06 23:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Neliec visus vienā maisā. Nepiekrītu tev.
rādās, ka te nebūs neviena viņa laika biedra, kas viņam piekristu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-06 23:21, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nevajag tik briesmīgi iespringt par to sastāvu. Vēl jau mēs nezinām, vai pirmā spēle beigsies tādos pašos virknējumos, kur nu vēl, kā būs tālāk. Pagaidām jācer, ka Nolans precīzi zin, ko no kura var sagaidīt.
nezinu,vecit,nezinu man skiet, ka ja jau Kira speja OZO dabut sastava,tad it ka nevajadzetu but problemam uz so turniru iziret Znaroku ka treneri ! pareizi vien Masalskis teica,ka speletaji NESPEJ PILDIT NOLANA NORADIJUMUS,tapec ka speles shemas KRASI ATSKIRASno ta kas bijis ieprieks pratigak butu tiesi uz so turniru atgriezties pie VECA,labi zinama,nevis meginat uz atru roku veidot k ojaunu talak,pec uzvaretas OS kvalifikacijas,veiksmiga starta pasaules 4empionata lai Nolans taisa savu PERESTROIKU tikai TAGAD uz DOTO bridi tas skiet park sasteigti un riskanti

  +4 [+] [-]

, 2013-02-06 23:22, pirms 11 gadiem
Eros rakstīja: Piedod, atvaino es nevēlos ar tevi kašķēties, tas nav manā gadā, nav vairs tie gadi, lai jaunie to dara.
Vienkārši katram ir savi uzskati, tāpat kā viedokļi.
Miers baro, nemiers posta.
Tu fano par valsti, kas mācēja palaist kosmosā pirmo raķeti, bet nemācēja darbaļaudīm uzšūt pienācīgas kurpes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja