Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Merzļikins: "Vienalga, vai spēlēšu, bet Vācija ir jāuzvar"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Merzļikins: "Vienalga, vai spēlēšu, bet Vācija ir jāuzvar"
Elvis Merzļikins
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Vienīgā ceļazīme uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm tiks sadalīta rīt duelī starp Latvijas un Vācijas izlasēm, un laukuma saimnieku vārtsargs Elvis Merzļikins sarunā ar portālu Sportacentrs.com norādīja, ka ir tikai viena izeja - obligāti jāuzvar.

Turnīru sākuši ar astoņām iemestām ripām Austrijas vārtos, latvieši vakar tikai spēles otrajā pusē salauza Japānas, kas pirmajā duelī ar 0:5 piekāpās Vācijas valstsvienībai un kas šogad izlidoja no pasaules čempionāta pirmās divīzijas, pretestību. Izdevās izcīnīt panākumu ar 3:1, divas ripas iemetot Andrim Džeriņam.

Japāna vienīgos vārtus guva divas minūtes līdz beigām, tādējādi Elvim Merzļikinam neizdevās aizvadīt pirmo sauso spēli Latvijas izlases kreklā. "Protams, ir žēl, ka beigās ielaidu, taču svarīgākais bija tas, ka komanda uzvarēja, jo tā bija ļoti svarīga spēle. Esmu priecīgs un lepns par komandu," vārtsargs sacīja sarunā ar portālu Sportacentrs.com.

"Nebiju gaidījis," Merzļikins atklāti atbildēja uz jautājumu, vai bija gaidījis, ka panākums nāks tik grūtā cīņā. "Tagad tiešām saprotu, ka nekad nedrīkst nenovērtēt pretinieku. Japāna ir izcila komanda. Ātra, arī tehniski japāņi nemaz nav tik slikti. Izcila komanda, kurai vajadzētu mazliet vairāk pastrādāt, un tad arī būs rezultāti."

Spēles pirmajā pusē Merzļikinam vairākas reizes nācās dauzīt nūju pret ledu, lai atgādinātu aizsargiem, ka aiz viņu mugurām aizlavījies kāds Japānas izlases uzbrucējs, kurš gatavs saņemt tālu piespēli un izrauties vienatnē pret vārtsargu. Tomēr otrajā pusē šādas nepieciešamības vairs nebija. "Priecē, ka komanda sāk klausīt mani, ko saku priekša un ka brīdinu. Zinām, ka japāņi ir ātri un bīstami, tāpēc arī dauzīju," pastāstīja Merzļikins. "Varbūt viņiem nav Krosbija rokas, bet tāpat var iemest. Nācās brīdināt aizsargus, bet vēlāk strādājām tīri labi."

Neskatoties uz mazo augumu, Japānas valstsvienības uzbrucēji nekautrējās spēlēt vārtu priekšā, taču Merzļikins to prata izmantot savā labā. "Jā, viņi ir maziņi, slēpās aiz spēlētājiem un meta no vietām, kuras neredzēju. Taču izdevās izprovocēt spēlētāju, lai viņš man iesit pa rokām. Nopelnīju divu minūšu vairākumu. Protams, ka notēloju, bet nopelnīju vairākumu, kurā iemetām," norādīja latviešu vārtsargs.

Izšķirošajā spēlē Latvijas izlasei pretī stāsies Vācija. Duelis sāksies svētdien pulksten 18:00. Vācieši ar 5:0 pieveikuši japāņus un ar 6:0. "Jāuzvar. Vienalga, spēlēšu vai nespēlēšu, bet ir jāuzvar," mērķi nosprauda Merzļikins.

Kopā ar komandas biedriem viņš vēroja otrās Vācijas uzvaras pēdējos mirkļus. Ja citi sagatavoja nūjas vai plēsa jokus, tad Merzļikins vienatnē vēroja laukumā notiekošo ar austiņām uz galvas. "Pilnīgi vienalga, ko klausos. Kaut ko. Negribu dzirdēt citas skaņas, citas balsis, jokus un tā. Tādā veidā izslēdzos no pasaules," par rituālu stāstīja Merzļikins. "Prieks spēlēt šajā izlasē. Cīnīsimies un darīsim visu, lai uzvarētu izšķirošajā mačā un aizbrauktu uz olimpiskajām spēlēm."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-03 22:06, pirms 8 gadiem
Gribēju nopirkt biļeti uz spēli, bet visa arēna jau pilna. Iegruzija. Bet tajā pašā laikā prieks par latviešiem, ka ir gatavi iet un atbalstīt. Par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-03 22:10, pirms 8 gadiem
Vai tad nav nevienas sēdvietas? Varbūt rīt tad tirgos stāvvietas...

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:12, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Gribēju nopirkt biļeti uz spēli, bet visa arēna jau pilna. Iegruzija. Bet tajā pašā laikā prieks par latviešiem, ka ir gatavi iet un atbalstīt. Par Latviju!
Gan jau 400tos sektorus vel tirgos.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-03 22:14, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Klasika, Jurīt, ir 8:0 97.gadā :-D
Kamēr šādi klasiķi būs tribīnēs, tikmēr vienmēr būs vieta tēzei - "Bļin, tie taču vācieši, kā viņiem var pakāst?!" Un tāpat arī par dāņiem, norvēģiem, francūžiem... jā, arī austriešiem un pārējiem.

P.S. Pēc gada vai diviem bija arī 5:0.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 22:20, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kamēr šādi klasiķi būs tribīnēs, tikmēr vienmēr būs vieta tēzei - "Bļin, tie taču vācieši, kā viņiem var pakāst?!" Un tāpat arī par dāņiem, norvēģiem, francūžiem... jā, arī austriešiem un pārējiem.

P.S. Pēc gada vai diviem bija arī 5:0.
un vēl pēc gada vai diviem, bija 1:4

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:20, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Klasika, Jurīt, ir 8:0 97.gadā :-D
Un, jā,pie reizes apskaties kā Latvija pret Vāciju ir spēlējusi tos mačus, kad Latvijai izšķiras kaut kas globāls - vai tā būtu tikšana 1/4finālā vai arī spēlēšana OS pamatturnīrā.

Tā kā gadījumu ir daudz, pirms gulētiešanas būs ko pārskatīt un par ko padomāt.

Man šajā, klasikas, kontekstā vislabāk patīk 2002. gada Solteliksitija, kad pusaizmigušie Latvijas hokeja fani pēc 6:6 pret Slovākiju jau sāka skatīties ar ko OS pamatturnīrā jāspēlē (tad bija cits spēļu formāts), neuzskatot Vāciju par pretiniekie... ar ko tas beidzās? Lai nebojātu intrigu (nu, ja nu skatīsies tos visu mačus), teikšu - pilnīgi pretēji līdzjutēju cerētajam.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 22:21, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: un vēl pēc gada vai diviem, bija 1:4
Četriem, 2002. gada OS, bet tā paša gada PČ bija vēl viena murgaina spēle, kur Latvijai bija kaut kas jādabu ne ta rangu, ne ta nākamā PČ pretinieku kontekstā (tagad uzreiz no galvas neatceros), bet Lindstrēms, tas kurš hedkoučs, vispār stāvēja pie borta un nesaprata NEKO.

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:31, pirms 8 gadiem
Kautkur centrā vēl varēja uzstādīt lielo ekrānu, tad vispār būtu bomba

  +2 [+] [-]

, 2016-09-03 22:32, pirms 8 gadiem
ko jūs ņematies ar vecie rezultātiem - tiem uz rītdienas spēli nav nekādas ietekmes - izredzes apm 50/50 -sagaidiet beigas un tad varēs te kapāties..

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:33, pirms 8 gadiem
turists no Rio rakstīja: EU jūs tītari, apskaties varbūt AHL tabulu kur figurē Gudļevskis un tad tikai muldi, ka viņš nav top 40 GK AHLā.
Aunu bars mļin.
Kurā vietā tad viņš ir? Cik zinu, top 20 nebija pērn pēc ielaistajiem.

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:35, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gan jau 400tos sektorus vel tirgos.
Bija kkads diezgan pabrīvs 317 sektors, kkas tāds. Baigā sūda vieta :/

  -2 [+] [-]

, 2016-09-03 22:39, pirms 8 gadiem
Bet pēc pēdējo divu gadu atvairīto metienu%, Kristeru neredzu arī top 50. Ko fantazējat, kungi? Nr. 70
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:49, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Bija kkads diezgan pabrīvs 317 sektors, kkas tāds. Baigā sūda vieta :/
Poh, ņem ciet kaut ko.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-03 22:50, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, jā,pie reizes apskaties kā Latvija pret Vāciju ir spēlējusi tos mačus, kad Latvijai izšķiras kaut kas globāls - vai tā būtu tikšana 1/4finālā vai arī spēlēšana OS pamatturnīrā.

Tā kā gadījumu ir daudz, pirms gulētiešanas būs ko pārskatīt un par ko padomāt.

Man šajā, klasikas, kontekstā vislabāk patīk 2002. gada Solteliksitija, kad pusaizmigušie Latvijas hokeja fani pēc 6:6 pret Slovākiju jau sāka skatīties ar ko OS pamatturnīrā jāspēlē (tad bija cits spēļu formāts), neuzskatot Vāciju par pretiniekie... ar ko tas beidzās? Lai nebojātu intrigu (nu, ja nu skatīsies tos visu mačus), teikšu - pilnīgi pretēji līdzjutēju cerētajam.
Tā ir pagātne un nav vajadzības to celt tagad gaismā. Rīt ir jauna spēle, kas sāksies ar 0:0 pie pilnām latviešu fanu tribīnēm, kas, cerams, mūsējos dzīs uz priekšu.
Dānija uz šo atlasi atbrauca ar deguniem gaisā, bet palika par pliku pakaļu, ar visiem saviem NHL spēlētājiem. Uz "papīra" nav tas pats, kas uz "laukuma".

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:52, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Poh, ņem ciet kaut ko.
Aj vecit, gribās arī pabaudīt hokeju nevis tikai fantastisko atmosfēru, kas valdīs Arēnā. Labāk pastresošu pie tv.

     [+] [-]

, 2016-09-03 22:54, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Aj vecit, gribās arī pabaudīt hokeju nevis tikai fantastisko atmosfēru, kas valdīs Arēnā. Labāk pastresošu pie tv.
Paņem stavvietu, kad sāks tirgot.
Pats esmu pircis, nav tik sudigi.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 22:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet pēc pēdējo divu gadu atvairīto metienu%, Kristeru neredzu arī top 50. Ko fantazējat, kungi? Nr. 70
2015/16 gada regulārajā sezonā pec procentiem 32, pec uzvaru skaita 27, bet pēc atvairītājiem metieniem 15, pēc ielaistajiem vārtiem 33. Pa vidu jau ir.

  -2 [+] [-]

, 2016-09-03 22:58, pirms 8 gadiem
Šajā spēlē vārtus ir jāsargā objektīvi labākajam vārtsargam, proti, Merzļikinam. Ceru, ka cepurīšu fantāzijas nepirpildīsies.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:17, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: 2015/16 gada regulārajā sezonā pec procentiem 32, pec uzvaru skaita 27, bet pēc atvairītājiem metieniem 15, pēc ielaistajiem vārtiem 33. Pa vidu jau ir.
Un pēc matu garuma kurā vietā? Kāpēc to nepieminēji?

Pēc atvairīto metienu procenta Gudļevskis ir 46. vietā. AHL lapā nav iekļauti kādi 30+ vārtsargi.

     [+] [-]

, 2016-09-03 23:20, pirms 8 gadiem
gribēju apskatīt un aiziet uz hoekju, bet biļetes vien dažas palikušas.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:25, pirms 8 gadiem
Tā pat kā pie tenisa plēšas par Ostopenko un Sevastovu, tā te par Gudļevski un Merzļikinu. Vai nevar vnk priecāties, ka mums ir vairāk nekā viens labs sportists? Dažiem labiem prasītos krānu nošņikāt, tad varbūt vairs neizjustu tik lielu vajadzību ar viņu mērīties

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:30, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tā pat kā pie tenisa plēšas par Ostopenko un Sevastovu, tā te par Gudļevski un Merzļikinu. Vai nevar vnk priecāties, ka mums ir vairāk nekā viens labs sportists? Dažiem labiem prasītos krānu nošņikāt, tad varbūt vairs neizjustu tik lielu vajadzību ar viņu mērīties
Zināms apmierinājums ir, bet vajag arī visu rūpīgi sakārtot pa plauktiņiem. Var jau arī nekritiski un truli priecāties kā , piemēram,Funis.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tā pat kā pie tenisa plēšas par Ostopenko un Sevastovu, tā te par Gudļevski un Merzļikinu. Vai nevar vnk priecāties, ka mums ir vairāk nekā viens labs sportists? Dažiem labiem prasītos krānu nošņikāt, tad varbūt vairs neizjustu tik lielu vajadzību ar viņu mērīties
Vārtos drīkst stāvēt tikai viens vārtsargs.

Savukārt, ja domas velk tikai uz krāniņiem, tad ir vietnes internetā, kas tev var palīdzēt atvieglot prātu.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:36, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Zināms apmierinājums ir, bet vajag arī visu rūpīgi sakārtot pa plauktiņiem. Var jau arī nekritiski un truli priecāties kā , piemēram,Funis.
Jo, ja pareizi saprotu, tad tava un Mačimola konsīlija rezultātā tiks nolemts, kas rīt stāvēs LV izlases vārtos. Bet tā jau vispār piekrītu- internetā pierādīt savu taisnību ir ļoti svarīgi

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:38, pirms 8 gadiem
Bet tas ir pilnīgi noteikti, ka Vankūveras qf spēle pret CAN nestabilās psihēs ir pārāk dziļu nospiedumu atstājusi, tu lielu, lai cilvēks vairs nebūtu spējīgs vēsu prātu aplūkot objektīvu statistiku.

     [+] [-]

, 2016-09-03 23:39, pirms 8 gadiem
turists no Rio rakstīja: Mīnusu skaits tikai un vienīgi liecina par tavu impotenci hokeja zinībās. Atver ahl lapu un apskaties kurš gudijs ir rādītājos.
HA, smiekligi skan no tavas mutes.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:39, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Vārtos drīkst stāvēt tikai viens vārtsargs.

Savukārt, ja domas velk tikai uz krāniņiem, tad ir vietnes internetā, kas tev var palīdzēt atvieglot prātu.
Ja no mana komentāra izlobīji, ka man domas velk tikai uz krāniņiem, tad visticamāk tev ir kādas apslēptās tieksmes. Te gan pārāk neieteiktu ar viņām plātīties, diez vai kāds pieņems.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-03 23:43, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jo, ja pareizi saprotu, tad tava un Mačimola konsīlija rezultātā tiks nolemts, kas rīt stāvēs LV izlases vārtos. Bet tā jau vispār piekrītu- internetā pierādīt savu taisnību ir ļoti svarīgi
Machimols man nav patīkams dēļ sava aklā futbola naida, tātad nekāds čoms būt nevar. Bet šeit spriež objektīvi, neko iebilst nevaru. Ja nav kādi ārkārtēji un tikai izlases lokā zināmi apstākļi, tad vārtos jābūt Merzļikinam.

     [+] [-]

, 2016-09-03 23:48, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet tas ir pilnīgi noteikti, ka Vankūveras qf spēle pret CAN nestabilās psihēs ir pārāk dziļu nospiedumu atstājusi, tu lielu, lai cilvēks vairs nebūtu spējīgs vēsu prātu aplūkot objektīvu statistiku.
Jā, ja uzbrucējs nemet golus, tad viņš ir jāmet pa logu ārā. Ja aizsargs uztaisa kādu kļūdu, tad uz moku rata jāliek. Ar vārtsargiem te kaut kādi mistiski stereotipi nosaka visu.

Pirms gada vēl visi Masaļski aizstāvēja, kad kritizēju, tagad atkal visi šo jau norakstījuši, lai gan visdrīzāk tajā pašā Gudļevska līmenī vien viņš ir šobrīd.

     [+] [-]

, 2016-09-03 23:54, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Machimols man nav patīkams dēļ sava aklā futbola naida, tātad nekāds čoms būt nevar. Bet šeit spriež objektīvi, neko iebilst nevaru. Ja nav kādi ārkārtēji un tikai izlases lokā zināmi apstākļi, tad vārtos jābūt Merzļikinam.
Kāda futbola naida ?

     [+] [-]

, 2016-09-03 23:59, pirms 8 gadiem
Ko jūs te visi par to Gudiju un Merzļikinu. Beigās iebāzīs vārtos Masaļski, kurš brīnumus vārtos taisīs un olimpiāde mēs nākam.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-04 00:01, pirms 8 gadiem
Converse87 rakstīja: Kāda futbola naida ?
Pats apskaidros cik viņš pasaulē ir glums un feminizēts, Latvijā krievisks, bet paša prāt neskatāms.